Zucht.. Ik heb écht een hekel aan revenants. Ik ben nu een beetje geld aan het verdienen/trainen bij de green dragons, maar dat gaat echt voor geen meter. Ik ben echt áltijd degene die ze pakken, hoe dan ook. Sta je met 10 man bij die draken, een aantal zijn niet eens aan het vechten omdat er niet genoeg zijn, en mijn gevecht met een draak wordt afgekapt omdat er een revenant ork aan begint te vallen. Als ik vervolgens na een kwartier terugkom, zie ik dat hij iemand anders aan het aanvallen is. Ik ga dus een andere draak aanvallen, stopt de revenant opeens met vechten tegen de ander (die aan het terugvechten was overigens), en gaat hij mij wéér aanvallen..
Misschien komt het door mijn level (79), maar dat betwijfel ik want er lopen zowel mensen met levels lager dan mij als mensen met levels hoger dan mij rond. Het is in ieder geval zwaar irritant, omdat ik vaak genoeg zomaar 3 sharks kwijt ben omdat ik aangevallen ben. Erg vervelend, ben uit frustratie al na 5 minuten bezig te zijn gestopt omdat ik gewoon pissig werd.
Misschien komt het door mijn level (79), maar dat betwijfel ik want er lopen zowel mensen met levels lager dan mij als mensen met levels hoger dan mij rond. Het is in ieder geval zwaar irritant, omdat ik vaak genoeg zomaar 3 sharks kwijt ben omdat ik aangevallen ben. Erg vervelend, ben uit frustratie al na 5 minuten bezig te zijn gestopt omdat ik gewoon pissig werd.