[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.183 views

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:18
Zucht.. Ik heb écht een hekel aan revenants. Ik ben nu een beetje geld aan het verdienen/trainen bij de green dragons, maar dat gaat echt voor geen meter. Ik ben echt áltijd degene die ze pakken, hoe dan ook. Sta je met 10 man bij die draken, een aantal zijn niet eens aan het vechten omdat er niet genoeg zijn, en mijn gevecht met een draak wordt afgekapt omdat er een revenant ork aan begint te vallen. Als ik vervolgens na een kwartier terugkom, zie ik dat hij iemand anders aan het aanvallen is. Ik ga dus een andere draak aanvallen, stopt de revenant opeens met vechten tegen de ander (die aan het terugvechten was overigens), en gaat hij mij wéér aanvallen..

Misschien komt het door mijn level (79), maar dat betwijfel ik want er lopen zowel mensen met levels lager dan mij als mensen met levels hoger dan mij rond. Het is in ieder geval zwaar irritant, omdat ik vaak genoeg zomaar 3 sharks kwijt ben omdat ik aangevallen ben. Erg vervelend, ben uit frustratie al na 5 minuten bezig te zijn gestopt omdat ik gewoon pissig werd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

In de chaos tunnels zijn ook green dragons. En neem monkfish mee, stuk goedkoper dan sharks en healen 16.

Hier effe filmpje ervan, hoef ik het niet helemaal uit te leggen. :P

http://www.youtube.com/watch?v=4px6XuwOz7w

btw, geen revs maar wel multi.

[ Voor 7% gewijzigd door Laidback Luc op 26-09-2008 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan ook naar de Green dragons north west van edgy. Nu zit je zeker bij de dragons north van varrock daar is het is het lvl 20+ wildy dan kunnen die lvl 103 revenants je aanvallen. Bij edgeville is het maar lvl 15 wildy ongeveer. Zelf kill ik ze ook altijd daar neem dan gewoon een glory mee en 4 monks en kun je snel weer naar bank en terug. Als je revenants tegen komt kun je het beste weg rennen en world hoppen want grote kans dat ze een paar minuten rond hangen nadat ze je hebben aangevallen dat scheelt tijd.

Iemand al ervaring met die nieuwe monster? Had het vorige week zelf even geprobeerd maar was na 2 hits al dood ik had niet eens tijd om op mijn shark te klikken. Daarna heb ik hem maar met rust gelaten.... leek niet al te moeilijk toen ik die quest aan het doen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Heb zelf nog geen ervaring met dat nieuwe beest, maar er staan genoeg filmpjes op YT van mensen die hem met een groep gemakkelijk killen.

Je kan hem iig niet solo-en. Hij is zwak tegen wapens met stab, en ook range werkt heel goed.

Door zijn hoge HP kan je 100s hitten met ruby (e) bolts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dacht al dat het moeilijk zou worden om te solo te killen :P zijn hp balk was belachelijk lang.
Kan nu geen YT kijken maar geloof best dat je 100s kan hitten als hij veel hp heeft.

Wel weer jammer dat zijn weakness mellee/range is. Mage is tegenwoordig alleen goed voor tele/alc en vengeance. Tegen npcs heb je er bijna niks aan is meestal alleen maar de duurste optie.

Is deze week ook geen update geweest dus hoop dat ze bezig zijn met een grote update voor volgende week. Zoals die world pvp klonk leuk in behinde the scenes. Maar denk niet dat je dan de drops krijgt die je kilt. Je kunt dan gelijk weer free traden en dan krijg je weer bots/chinees farmers. Denk zelf dat als je iemand dan kilt je net als bij monsters een random drop krijgt met kans op speciale items. En dat je 100k ofzo moet betalen om zo'n wereld binnen te komen anders kun je gewoon met een paar vrienden daar op elkaar trainen voor die drops.
Of ze moeten het net als BH gaan maken maar dat is bijna niet mogelijk omdat je dan overal kan komen en de kans dat je dan iemand tegen komt in die afgelegen plekken is heel klein.

Het zal in ieder geval moeilijk worde voor jagex om het oude pvp weer terug te krijgen zonder dat je weer zo makkelijk kan drop traden. Anders kunnen ze die 30k trade cap gelijk weer deleten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:00:
Dacht al dat het moeilijk zou worden om te solo te killen :P zijn hp balk was belachelijk lang.
Kan nu geen YT kijken maar geloof best dat je 100s kan hitten als hij veel hp heeft.

Wel weer jammer dat zijn weakness mellee/range is. Mage is tegenwoordig alleen goed voor tele/alc en vengeance. Tegen npcs heb je er bijna niks aan is meestal alleen maar de duurste optie.

Is deze week ook geen update geweest dus hoop dat ze bezig zijn met een grote update voor volgende week. Zoals die world pvp klonk leuk in behinde the scenes. Maar denk niet dat je dan de drops krijgt die je kilt. Je kunt dan gelijk weer free traden en dan krijg je weer bots/chinees farmers. Denk zelf dat als je iemand dan kilt je net als bij monsters een random drop krijgt met kans op speciale items. En dat je 100k ofzo moet betalen om zo'n wereld binnen te komen anders kun je gewoon met een paar vrienden daar op elkaar trainen voor die drops.
Of ze moeten het net als BH gaan maken maar dat is bijna niet mogelijk omdat je dan overal kan komen en de kans dat je dan iemand tegen komt in die afgelegen plekken is heel klein.

Het zal in ieder geval moeilijk worde voor jagex om het oude pvp weer terug te krijgen zonder dat je weer zo makkelijk kan drop traden. Anders kunnen ze die 30k trade cap gelijk weer deleten.
Dat beest heeft iets van 2000hp :o , dus je kan rond de 200 hitte met ruby (e) spec maar JaGeX heeft het gedowngrade naar 100 :P

Ik kan niet wachten tot die pvp worlds. Hoop dat het loot-systeem goed in elkaar zit. Het liefst wil ik gewoon de kill maarja...dan komen die bots er weer. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 11:00:

Ik denk niet dat je met een aantal vrienden elkaar af kunt gaan slachten voor de drops. Lijkt me niet handig, aangezien de speler die gekilled wordt zijn spullen kwijtraakt.

Is wel weer goed voor het verwijderen van een aantal high-lvl wapens uit het spel, zoals whips. Zou mooi zijn als de prijs flink ging stijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 12:43:
[...]

Ik denk niet dat je met een aantal vrienden elkaar af kunt gaan slachten voor de drops. Lijkt me niet handig, aangezien de speler die gekilled wordt zijn spullen kwijtraakt.
Je hoeft toch ook geen waardevolle items mee tenemen je kan ook alleen een wapen mee nemen met pray. Dan verlies je niks met die pray aan.

Wel jammer want volgens mij is Rs ook echt de enige RPG met pvp waarbij je alles kwijt raakt dat maakt het ook een stuk interresanter dan dat je bijv. alleen honour of tokens krijgt om items te kopen.

Tja jagex probeert al heel lang geld in het spel te verminderen. Bijv door construction en summoning, die skills kosten bakken met geld om te trainen en dat zijn ook de enigste 2. Pray bijv kost ook veel geld om te trainen als je het met dragon bones doet maar je kan het ook voor niks trainen. Bij summoning MOET je die shards kopen voor 25 ea. En bij Con MOET je geld betalen voor planks je kan wel logs zelf hale maar dan kost het nog geld om planks te maken.

Dat heeft jagex volgens mij alleen gedaan omdat er te veel geld in omloop is.
Zelf ik heb nooit echt Con of Sum getraint ik heb op de dag dat con uit kwam tot 50 getraint daarna nooit meer. En Sum heb ik nu op lvl 52 alleen door Tears of Guthix en xp van die 2 nieuwe quests.

• dommerick
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-09 06:07

dommerick

is domm

laatst mijn dark bow gehaald door 2 avonden flax naar bow strings te maken. Crafting ook meteen nog lvl 50 geworden vanaf lvl 31. Daarna niet zo heel veel zin meer gehad in runescape. De dark bow was toch niet zo goed als dat ik gehoopt had. Heb nog steeds het idee dat melee de sterkere blijft in runescape. Behalve dan dat je niet kan safen.

Heeft geen signature.

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 13:19:
[...]

Je hoeft toch ook geen waardevolle items mee tenemen je kan ook alleen een wapen mee nemen met pray. Dan verlies je niks met die pray aan.
Hmm, dat zou een optie kunnen zijn. Gewoon gaan knokken met AGS.. zodat je miljoenen winst maakt en je AGS behoudt. Ik denk echter dat Jagex daar wel een stokje voor steekt.
Wel jammer want volgens mij is Rs ook echt de enige RPG met pvp waarbij je alles kwijt raakt dat maakt het ook een stuk interresanter dan dat je bijv. alleen honour of tokens krijgt om items te kopen.

Tja jagex probeert al heel lang geld in het spel te verminderen. Bijv door construction en summoning, die skills kosten bakken met geld om te trainen en dat zijn ook de enigste 2. Pray bijv kost ook veel geld om te trainen als je het met dragon bones doet maar je kan het ook voor niks trainen. Bij summoning MOET je die shards kopen voor 25 ea. En bij Con MOET je geld betalen voor planks je kan wel logs zelf hale maar dan kost het nog geld om planks te maken.

Dat heeft jagex volgens mij alleen gedaan omdat er te veel geld in omloop is.
Zelf ik heb nooit echt Con of Sum getraint ik heb op de dag dat con uit kwam tot 50 getraint daarna nooit meer. En Sum heb ik nu op lvl 52 alleen door Tears of Guthix en xp van die 2 nieuwe quests.
Inderdaad. De inflatie is enorm geweest over de loop der jaren. Vroeger had je erg veel geld als je 100k had. Nu is het een zakcentje. Mijn networth zit zelfs al op een half miljard.

* RoD herinnert nog hoe cool hij was met zijn 3200gp kostende addy long sword.

• Masxmasx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 03-06-2024
Toch wel jammer dat ik geen spul weg kan geven aan vrienden...
Ik speel geen RS meer en zou toch liever me mask set weggeven in plaats van dat nog-wel-spelende-mensen elke dag komen vragen of ze me red mask mogen lenen...
Masks over BHen zie ik niet zo zitten, aangezien het dan in f2p zou moeten, en het toch te risicovol voor mij is.

• Patriot
Masxmasx schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:18:
Ik speel geen RS meer en zou toch liever me mask set weggeven in plaats van dat nog-wel-spelende-mensen elke dag komen vragen of ze me red mask mogen lenen...
Masks over BHen zie ik niet zo zitten, aangezien het dan in f2p zou moeten, en het toch te risicovol voor mij is.
Wat is dat dan?

• RoD
  • Niet online
BH is de afkorting voor Bounty Hunter. Een soort pk-minigame :) Populaire manier om alsnog items over te zenden van het ene naar het andere account. Maar dat is tegen Jagex' regels, uiteraard.

Verwijderd

Masxmasx schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:18:
Volgens mij mag je niet eens met halloween masks/party hats bounty hunter in.

Er is ook een andere mannier om geld aan vrienden te geven. Je moet dan redelijk dure item in grand exchange voor max price aan je vriend verkopen en dan weer terug kopen in normal trade. Normal trade is meestal aantal K lager dan in ge. Enige nadeel dan is dat jullie allebij veel geld nodig hebben om dat item te kopen. Kan niet werken met pure en main ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
ReFresh F5 schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 10:40:
Heb zelf nog geen ervaring met dat nieuwe beest, maar er staan genoeg filmpjes op YT van mensen die hem met een groep gemakkelijk killen.

Je kan hem iig niet solo-en. Hij is zwak tegen wapens met stab, en ook range werkt heel goed.

Door zijn hoge HP kan je 100s hitten met ruby (e) bolts.
Hoe heet dat beest en waar zit ie? Ik heb die quest wel gedaan maar er verder niet meer naar gekeken.
dommerick schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 12:20:
laatst mijn dark bow gehaald door 2 avonden flax naar bow strings te maken. Crafting ook meteen nog lvl 50 geworden vanaf lvl 31. Daarna niet zo heel veel zin meer gehad in runescape. De dark bow was toch niet zo goed als dat ik gehoopt had. Heb nog steeds het idee dat melee de sterkere blijft in runescape. Behalve dan dat je niet kan safen.
Melee en ranged maken elkaar niet zo heel veel uit imo. Vind het wel jammer dat de standaard mage spells niet wat krachtiger/sneller zijn. En om nu elke keer te switchen naar ancients is ook zo iets.
Verwijderd schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 17:37:
[...]

Volgens mij mag je niet eens met halloween masks/party hats bounty hunter in.

Er is ook een andere mannier om geld aan vrienden te geven. Je moet dan redelijk dure item in grand exchange voor max price aan je vriend verkopen en dan weer terug kopen in normal trade. Normal trade is meestal aantal K lager dan in ge. Enige nadeel dan is dat jullie allebij veel geld nodig hebben om dat item te kopen. Kan niet werken met pure en main ofzo.
Je kan idd niet met phats of masks naar bh. Als je al geld wil geven dan is het max 30k, en dat is ook meer dan genoeg. Wel een pure willen hebben voor zijn lage combat lvl maar niet de tijd erin willen steken om hem te trainen is niet de manier vind ik.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op zondag 28 september 2008 @ 09:25:

Hoe heet dat beest en waar zit ie? Ik heb die quest wel gedaan maar er verder niet meer naar gekeken.
Corporal Beast heet dat ding lvl 785.
Hij zit in normal world in die cave waar je hem verslaat met de quest. Dus gewoon naar BH tele en dan beetje north east lopen naar die cave. Just dont go alone :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dan moet ik die cave eerst weer openmaken zeker? Volgens mij heb ik die tijdens die quest dicht moeten maken.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee de cave die je moet hebben is als het goed is open als je de quest complete. Of je hebt het achteraf nog colapsed?

Wat is je level dan? want je hebt toch echt 80+ ranged nodig om beetje dmg te kunnen doen op dat beest.
Of gewoon hele grote clan helpt ook :P
Ik heb maar 77 ranged en kon dat beest maar 2-3 keer raken voordat hij dood was.
Zat daar met een groep van ong 15 mensen. Denk dat ik beter met melee kon gaan dan die stats zijn toch iets hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Afbeeldingslocatie: http://i36.tinypic.com/s0zqdv.png

Ondertussen 94 mage gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ohhh dan zei ik niks :P
Zie wel dat je heel wat uurtjes in pestcontroll hebt gestoken, 94 hp met zulke combat stats is beetje laag niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:52:
Ohhh dan zei ik niks :P
Zie wel dat je heel wat uurtjes in pestcontroll hebt gestoken, 94 hp met zulke combat stats is beetje laag niet?
haha, PC Product :P

Maarja stats zijn stats :9

poeh, alweer een nieuwe quest, had gehoopt op pvp :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ik dacht ook wel dat ze iets groots deze week gingen doen omdat ze vorige week geen update hadden.
Die quest heb ik gister snel gedaan was te makkelijk vond ik maar er komt wel een vervolg denk ik waarbij je dan arav moet slopen/redden. Hopelijk word dat wel een moeilijke quest. Ik kan me nog herrinerren dat ik in een behinde the scenes had gelezen dat ze met een quest bezig waren die echt heel lang/moeilijk was langer dan recipe of desaster. Hopelijk komt dat ook snel kheb al quest cape en ik log bijna alleen maar in om slayer te trainen en nieuwe updates te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
94 hp is niet laag voor de rest van de stats, ranged en mage geven meer xp in hp dan melee.

Aangezien high alch geen hp xp geeft valt dat al af, en ranged heb ik een grote hekel aan.
Dus noem me aub geen pc product want dat is dus niet zo. :)

Ik zal niet zeggen dat ik nooit geen pestcontrol heb gedaan, maar str en een groot deel van att heb ik in desert bij bandits getraint, wat overigens wel een zeer luie manier is van trainen. :P

Zit nu net te bedenken om daar ranged ook eens te gaan doen, kijken of dat een beetje werkt

[ Voor 37% gewijzigd door Franko P. op 01-10-2008 16:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 16:17:
94 hp is niet laag voor de rest van de stats, ranged en mage geven meer xp in hp dan melee.

Aangezien high alch geen hp xp geeft valt dat al af, en ranged heb ik een grote hekel aan.
Dus noem me aub geen pc product want dat is dus niet zo. :)
Dat is onzin wat je zegt over exp. Je krijgt 1,33333333333333 keer zo veel hp xp als dat je hit dus als je 18 hit krijg je 24 hp xp. En je krijgt 4 keer zo veel in att/str/def xp dan dat je hit dus als je 18 krijg je 72 xp in die skill. Dus krijg je 3 keer zo veel xp in att/str/def dan in hp. jij heb ongeveer 8.5mil xp in hp dus dan zou je zonder pest controll 25.5mil xp in je att/str/def skill samen. 13.2+13.6+7.2 = 34 mill xp dus jij hebt 8.5 getraint op een andere mannier (quests/pc/ of iets anders)
En dan heb ik je 8mil mage xp en 2.5 range xp niet eens mee gerekend. Voor ranged geld het zelfde aantal hp xp als met mellee skill. En voor mage krijg je juist minder hp xp per mage xp omdat je ook xp krijgt voor de skill die je cast.

Snap je het nog allemaal? :P ik wil je niet afzeiken ofzo ik heb zelf ook heel veel uurtjes in pc gestoken voor mage en def. Maar als je alleen maar met monsters zou hebben getraint zou je on lvl 98 hp moeten zijn.

Ja ik heb te veel tijd :P Maar ik ben nog steeds jaloers op je _/-\o_ nice stats
Ik heet "Special barb" op rs ( ja 4 jaar gelede gemaakt jammer dat je naam niet kan verandere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er was weer een BTS vandaag :) Als ik dat allemaal zo lees gaan ze zich erg focussen op minigames. Beetje jammer, imo zijn er daar al genoeg van in RS. Ik zie liever verbeteringen op het gebied van items en skills. Nouja...

Verder gister 96 agility gehaald. Nog 95 levels te gaan voordat ik maxed ben. Daarvan zitten er 24 levels bij die weinig moeite zullen kosten :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

Dat is onzin wat je zegt over exp. Je krijgt 1,33333333333333 keer zo veel hp xp als dat je hit dus als je 18 hit krijg je 24 hp xp. En je krijgt 4 keer zo veel in att/str/def xp dan dat je hit dus als je 18 krijg je 72 xp in die skill. Dus krijg je 3 keer zo veel xp in att/str/def dan in hp. jij heb ongeveer 8.5mil xp in hp dus dan zou je zonder pest controll 25.5mil xp in je att/str/def skill samen. 13.2+13.6+7.2 = 34 mill xp dus jij hebt 8.5 getraint op een andere mannier (quests/pc/ of iets anders)
En dan heb ik je 8mil mage xp en 2.5 range xp niet eens mee gerekend. Voor ranged geld het zelfde aantal hp xp als met mellee skill. En voor mage krijg je juist minder hp xp per mage xp omdat je ook xp krijgt voor de skill die je cast.

Snap je het nog allemaal? :P ik wil je niet afzeiken ofzo ik heb zelf ook heel veel uurtjes in pc gestoken voor mage en def. Maar als je alleen maar met monsters zou hebben getraint zou je on lvl 98 hp moeten zijn.

Ja ik heb te veel tijd :P Maar ik ben nog steeds jaloers op je _/-\o_ nice stats
Ik heet "Special barb" op rs ( ja 4 jaar gelede gemaakt jammer dat je naam niet kan verandere)
Ik zeg ook niet dat ik helemaal geen pc heb gedaan, alleen heb ik niet zoveel pc gedaan om een "pc produkt" te worden.
Str. was een gruwelijk karwei om dat fatsoenlijk te trainen, dus vind dat een beetje jammer om af te doen als pestcontrol skill. :+

Anyway, heb je added ingame. We komen elkaar vast wel eens tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net die BTS gelezen, hebben ze nu officieel aan gekondigd dat pvp worlds in oktober komen?
Lijkt me leuk ik loop nooit met hele waardevolle spullen rond dus ik ga daar veel tijd in doorbrengen terwijl ik train.

Van mij mogen ze wel stoppen met skills toevoegen.. dat mochten ze eigenlijk al doen na slayer :P maar die skills bij werken en toevoegen mag altijd. Wat is er nou zo boeiend aan hunter behalve de spottier cape.

@franko ik add je ook wel :P ben niet echt meer member, misschien maar weer keer maandje erbij doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 19:30:
Net die BTS gelezen, hebben ze nu officieel aan gekondigd dat pvp worlds in oktober komen?
Lijkt me leuk ik loop nooit met hele waardevolle spullen rond dus ik ga daar veel tijd in doorbrengen terwijl ik train.
Oktober inderdaad. En aangezien het als eerste genoemd werd is de kans redelijk aanwezig dat het binnen twee weken al komt.
Van mij mogen ze wel stoppen met skills toevoegen.. dat mochten ze eigenlijk al doen na slayer :P maar die skills bij werken en toevoegen mag altijd. Wat is er nou zo boeiend aan hunter behalve de spottier cape.
Chinchompa's, gloves of silence, rabbit's foot, om maar eens wat te noemen :) Daarnaast is het imo best een vermakelijke skill. Ook vrij divers. Verschillende manieren om te trainen, en hetgene je ermee vangt geeft je veel verschillende mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Behind the scenes Oktober zien er belovend uit! Met weer een leuke halloween event hoop ik :P

PvP word wel lache, lekker iemand doorlate als hij mijn boompje begint om te hakke :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
@Refresh F5; je vergeet nogal eens een "n" aan het eind van een aantal woorden ;)

Ik vraag me wel een beetje af hoe dat nou zit met die Halloween-event. Er zit dus een quest bij. Maar die quest kun je maar twee weken doen en daarna is het niet meer mogelijk? :? Zou je er dan wel quest points voor krijgen als je deze haalt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:24:
Ik vraag me wel een beetje af hoe dat nou zit met die Halloween-event. Er zit dus een quest bij. Maar die quest kun je maar twee weken doen en daarna is het niet meer mogelijk? :? Zou je er dan wel quest points voor krijgen als je deze haalt?
De quest is maar 2 weken beschikbaar voor F2P daarna word het een members quest. Maar de holliday event is wel weg na 2 weken voor P2P en F2P.

Ik vind die event wel beetje saai te worden de laatste tijd ook nog is het maar paar keer per jaar. Die dragon kite vond ik weer wel leuk :P Als je die events doet op de dag van release is het veel te druk. Wel jammer dat ik kerst vorig jaar heb gemist dat is de enigste emote die ik nog moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
ReFresh F5 schreef op woensdag 01 oktober 2008 @ 22:18:
PvP word wel lache, lekker iemand doorlate als hij mijn boompje begint om te hakke :P
Vraag me af hoe vaak het voor gaat komen dat iemand lang gaat staan woodcutten in zo'n world. Volgens mij zijn er dan allang mensen langskomen om je te killen (desnoods "for the fun of it").

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Patriot schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 21:30:
[...]

Vraag me af hoe vaak het voor gaat komen dat iemand lang gaat staan woodcutten in zo'n world. Volgens mij zijn er dan allang mensen langskomen om je te killen (desnoods "for the fun of it").
Yup, dat is wel waar. Maar ik zou eerder in een PvP gaan skillen want er zullen dan veel minder mensen zijn.. Is wel handig bij mining enzo. Maar dan wel met de juiste gear zodat ik niet afgemaakt wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 02 oktober 2008 @ 09:02:
[...]

De quest is maar 2 weken beschikbaar voor F2P daarna word het een members quest. Maar de holliday event is wel weg na 2 weken voor P2P en F2P.

Ik vind die event wel beetje saai te worden de laatste tijd ook nog is het maar paar keer per jaar. Die dragon kite vond ik weer wel leuk :P Als je die events doet op de dag van release is het veel te druk. Wel jammer dat ik kerst vorig jaar heb gemist dat is de enigste emote die ik nog moet.
Mja, die events stellen dan ook weinig voor. Ik doe ook al jaren geen moeite meer om die dingen te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ze die pvp worlds zouden maken voor de BH/RWT update, zou het geniaal zijn.. ksnap ook niet waarom ze dat hebben weg gehaald want in rsc kon je ook bijna overal pken. Vast weer om de 8-12 jarigen te beschermen.
Met de kans dat je overal dood zou kunnen gaan wordt rs een stuk spannender maar wel zielig voor die lvl 3 skillers dan :P maar als je alleen je eige comb lvl mag aan vallen dan maakt dat ook niet uit.

Jagex mag ook wel eens de oude accounts van 2 jaar geleden of meer deleten. Want als iemand al meer dan 2 jaar er niet op is geweest heb je grote kans dat hij de acc naam/pass niet meer weet. Ik heb ook nog een boel oude accounts die ik vergeten ben die mogen ze van mij ook deleten. Hebben wij tenminste meer namen om uit tekiezen, laatst een pure gemaakt..... alle namen waren zowat bezet zelfs de raarste die ik maar kon bedenken. Dus nou heet hij "Zaadkoe" ik haat het om cijfers in naam te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 09:48:
Als ze die pvp worlds zouden maken voor de BH/RWT update, zou het geniaal zijn.. ksnap ook niet waarom ze dat hebben weg gehaald want in rsc kon je ook bijna overal pken. Vast weer om de 8-12 jarigen te beschermen.
Met de kans dat je overal dood zou kunnen gaan wordt rs een stuk spannender maar wel zielig voor die lvl 3 skillers dan :P maar als je alleen je eige comb lvl mag aan vallen dan maakt dat ook niet uit.
Alleen heel vroeg in de RSC-periode kon je overal PK'en. De wilderness werd al vrij snel geïntroduceerd. Overigens kan ik me ook goed voorstellen dat er mensen zijn die niet constant lastiggevallen willen worden door mensen die je aanvallen. Ik heb daar persoonlijk ook geen zin in. Ik wil skillen, en niet andere mensen afslachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op vrijdag 03 oktober 2008 @ 12:23:

Alleen heel vroeg in de RSC-periode kon je overal PK'en. De wilderness werd al vrij snel geïntroduceerd. Overigens kan ik me ook goed voorstellen dat er mensen zijn die niet constant lastiggevallen willen worden door mensen die je aanvallen. Ik heb daar persoonlijk ook geen zin in. Ik wil skillen, en niet andere mensen afslachten.
Daarom hadden ze het nooit weg moeten halen dan had het spel er heel anders uit gezien. Dan zou je tenminste ook niet zo veel uitslovers met phats/gs rond zien lopen. Als niet iedere mafkees met een groep je kan vermoorden dan word het wel leuk hopelijk kan jagex die worlds beetje balancen dat je miss meer xp krijgt met skillen in die w's. Want volgens mij wil jagex dat er skillers en pkers in die w's komen, als je de BTS leest.

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom ik na al die jaren nog steeds rs speel, Enigste rpg waar ik meer plezier aan heb beleefd als rs is "diablo". (good ol times)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Wat heeft het hebben van phats/gs te maken met het overal kunnen pk'en? :? Verder was het vroeger 1vs1 omdat de engine geen multi-way combat aankon. Verder, er was vroeger helemaal nog niet zo'n rijkdom... en zeker niet in de tijd dat je nog overal kon pk'en. Ik vraag me zelfs af of er toen al rune armour was. Het hele systeem was al lang weer weg toen de phats gedropped werden.

Ik snap je punt dus niet echt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:55

MsG

Forumzwerver

Nou heel simpel: Als ik met mn dure santa overal gekillt kan worden doe ik hem niet overal op, straks ben ik hem kwijt :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja, maar dat zijn nou eenmaal show items. Als je er overal mee gekilled zou kunnen worden zou je ze nooit kunnen dragen en zouden ze dus ook niks waard zijn. Daarmee gaat toch wel een leuk (imo) aspect van het spel verloren.

En ik moet toch wat te kopen hebben nadat ik alle skills op 99 heb en alle nuttige items gekocht heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoewel ik het ook een beetje een nep show off vind. Ik heb bijv. een santa en iedereen, wow wtf! hoe kom je aan 30 miljoen? Nou simpel, ik had hem al in de "je bent zeer rijk als je 1000k hebt"-tijdperk, en heb hem dus gekocht voor 255k. Het is daarna exponentieel gestegen :).

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nouja nep.. zoveel mensen zijn er niet die hun phats/santa's bewaard hebben uit the old days. Sowieso zijn er niet zo heel veel mensen overgebleven uit die tijd. Tsja, die hebben gewoon mazzel gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ach ja, ben wel benieuwd wat het gaat worden met die pvp worlds. Ik denk dat ik dan expres in zo'n world ga woodcutten of fishen ofzo. Ondertussel wel ancient mage natuurlijk en wat runes bij me zodat de onschuldige woodcutter ineens wat lastiger wordt om te killen. >:)

Overigens geloof ik niet dat godswords veel zullen worden gebruikt in pvp, het is te traag om er fatsoenlijk iemand mee te killen.
Heb laatst wat lopen kloten in duel arena en het viel me op dat ik met dds en whip vaak won, de snelheid van die wapens is gewoon dodelijk, daar kan geen godsword tegen op.

[ Voor 36% gewijzigd door Franko P. op 04-10-2008 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik denk dat godswords wel gebruikt gaan worden. Die specs zijn echt extreem goed. 1x 70 speccen vervolgens kun je het zo afmaken. Het zijn echte KO-wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08:21
Ben sinds vorige week weer begonnen met RuneScape :)

Nou vraag ik me een beetje af waar ik het beste kan gaan farmen (ben een lvl 65 melee), gewoon mt goede drops e.d. Vroeger waren het de Lesser Demons op Karamja, of is dat nog steeds het beste?
Op het moment even bezig met mijn mining van 65 naar 70 te brengen. Toevallig iemand nog een berg Coal nodig bin nenkort? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Voor F2P? Lessers zijn gemiddeld niet erg goed. Af en toe een rune med, maar voor de rest is het bagger. Volgens mij zorgen de monsters in de stronghold of security en die andere, hoe-heet-ie-ook-alweer stronghold gemiddeld voor betere drops. Volgens mij zijn er ook rune scimitar droppers bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 05 oktober 2008 @ 19:20:
Voor F2P? Lessers zijn gemiddeld niet erg goed. Af en toe een rune med, maar voor de rest is het bagger. Volgens mij zorgen de monsters in de stronghold of security en die andere, hoe-heet-ie-ook-alweer stronghold gemiddeld voor betere drops. Volgens mij zijn er ook rune scimitar droppers bij.
Ik weet niet welke verdieping je het dan over hebt, maar die zitten volgens mij niet op B1 of B2. Lager misschien, maar met 65 combat is dat denk ik niet zo handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zou kunnen, ik ben er niet zo van op de hoogte wat de mogelijkheden op dat level zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik ga vaak naar moss giants, minder sterk maar droppen meer stuff ipv saai cash waardoor ik iets minder in slaap val onder het grinden :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor xp kun je het beste naar blackknight fortress of de lvl 45 skellys in karamja dungeons. Daar kun je goed trainen als je redelijke lvl hebt want dan heb je maar weinig/geen food nodig.
Voor de drops kun je het beste in de stronghold of security en die andere. Daar heb je cockroaches die leuke dingen droppen en "Ankou" ? ofzo maar dan moet je wel vaak banken voor food.
Moss giants deed ik vroeger altijd. Kon daar uren achter elkaar blijven met 20 lobbys die ik altijd op karamja ving.
Gwn alcs mee nemen voor de blacksq en addy shorts en de bones begraven verdiend ook nog redelijk voor F2P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Black knights deed ik vroeger in F2P altijd. Dat was echter wel 6-7 jaar geleden :) En elke keer als ik gehealed moest worden naar de monks toe onderaan die berg waar de Black Knights fortress staat. Helaas healen die monks nu niet meer als ik het goed heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die monks healen nog wel maar dat is maar 2-3 hp per keer volgens mij kun je beter die cabages plukken voor full hp dat gaat nog sneller. Bij die monks trainen is goed voor een low lvl pure, ze healen zich zelf steeds en als je niet zo hoog hit kun je heel lang doen met 1 monk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ah. Ik geloof dat het vroeger een bepaald percentage van je hp was. 2-3 schiet inderdaad niet echt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daarom vond ik vroeger bij mossies/lessers altijd leuk, als mn food op was naar die fishing spot toe en lobs vangen en dan general chat spammen "flash2:wave3: Need Fire please" :P
Jammer dat ik zoveel accounts ben vergete. Ik had er 1 met scythe en rubber chicken.
Mijn main nu heeft geen leuke holiday items :S zo oud is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik vind het uberhaubt een beetje zonde om meer dan 1 account te maken. Tenzij je echt een pure pk'er wil ofzo. Het is toch een beetje verspilde moeite (imo) als je op meerdere accounts dezelfde skills gaat zitten trainen.

* RoD heeft overigens ook een scythe. Enige holiday item die ik gehouden heb. Jammer dat ik de tradables niet gehouden heb :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moest wel meedere accounts maken.... als je de andere wachtwoorden vergeet.
1ste account was "Benine0"
2de was "Lol for kill" en die is gehacked blijkbaar want zitten ineens dikke member skills op (ik ben nooit member geweest op die accounts)
3de was "ket 0m" ook gehacked :S zulke hooge skills had ik niet.
4de main die heb ik nog steeds die is maar 3 jaar oud ofzo. Nu heb ik bank pin en recovery qs er op :P
Toen holliday items tradeble waren speelde ik nog niet. Of speelde niet vaak genoeg dat ik met de hollidays online was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Zag net de prijzen voor een Santa Hat voorbijvliegen, NIET NORMAAL!

Mijne 5 jaar geleden verkocht voor 30k (voelde me toen vrij rijk) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mwach, dat valt nog wel mee. Een santa is best te betalen als je even je best doet (in P2P). Kijk maar eens naar een party hat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Weet je zeker dat het niet langer is dan 5 jaar? In 2003 waren ze geloof ik ook al wel 150k oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23:06

Vae Victus

Awesome God

Ik speel ook al een tijdje op f2p, ben pas weer begonnen. Kijk maar even in de stats bij Vicecomes.
Maar ik had een vraag/idee. Bestaat er een GOT clan? Ik kon er niets over vinden, misschien een idee om er een te beginnen?

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Wat valt er nog humanly te killen in F2P? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

ehm niets, aangezien die %@&## update er is, maar je kan toch meer dingen doen met clans?
Ik heb al een tijd niet gespeeld dus ik weet niet wat er allemaal te doen valt met clans e.d.
Toen ik nog speelde was het hele clan systeem er nog niet en kon je "pken"

I believe in Christianity as I believe that the sun has risen: not only because I see it, but because by it I see everything else. C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

MsG schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 15:59:
Wat valt er nog humanly te killen in F2P? :')
Wat bedoel je? Clan Wars? Bounty Hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad, als je iets in clanverband wil doen zijn er ook in F2P mogelijkheden. Daarnaast zou het best mogelijk zijn dat er ook F2P PvP-worlds komen. Immers F2P'ers konden voor de updates van 10 december ook pk'en... waarom zou dat dan nu niet weer kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ja maar ik heb het over dit moment :). Ik hoop dat het ooit weer realistisch wordt in de zin van, ik kill iemand dus kan ik bij zijn spullen komen. Maar ik zie het somber in :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Dat laatste gaat sowieso niet gebeuren. Dat is het oude pk'en, en dat wil Jagex niet weer terugzien. Niet voor niks dat ze nu iets met drop tables verzonnen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vae Victus

Vae Victus

Awesome God

Kan iemand mij lichtelijk bijpraten over dat nieuwe systeem?
Drop tables? Clan Wars? Bounty Hunter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Vae Victus schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:57:
Kan iemand mij lichtelijk bijpraten over dat nieuwe systeem?
Drop tables? Clan Wars? Bounty Hunter?
Ga naar www.runescape.com ..Check knowledge base. Staat alle info in over bh/clan wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

MsG schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 16:34:
Ja maar ik heb het over dit moment :). Ik hoop dat het ooit weer realistisch wordt in de zin van, ik kill iemand dus kan ik bij zijn spullen komen. Maar ik zie het somber in :).
tja als dat terugkomt, dan is er een kans dat ik ooit weer rs ga spelen. het pken was waarom ik het zo lang gespeeld heb ;( (ik snap echt nog steeds niet waarom jagex de wildy weg heeft gedaan, het was super als je eenmaal de truc geleerd had van het pken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Nou, de reden dat Jagex de wildy weg heeft gedaan is niet omdat er ge pked werd maar om van het real world traden af te komen. Het is natuurlijk vrij nutteloos om een trade limiet in te stellen zodat het rw traden niet meer kan en dan wel pken toestaan. Je kan dan immers nog steeds geld transferren van de ene naar andere account.
Als je op hun website leest dat ze in 2007 voor 525 biljoen! aan rs gold (met een marktwaarde toen van 2,5miljoen dollar) op accounts hebben gebanned die met bot's waren verdiend dan snap ik best dat ze er iets aan moeten doen.

Ook de ellende die ze hebben gehad met accounts die zijn gemaakt met gestolen creditcards, gestolen accounts etc. daar moesten ze ook vanaf, of het voortbestaan van het spel runescape zelf kwam in gevaar.

Aangezien er altijd mensen zullen zijn die geld kopen om zo snel te kunnen levelen of wat dan ook hebben ze daarvoor besloten om het unbalanced traden compleet uit te bannen. Aan de ene kant is dat jammer, iedereen weet wat ze moeten betalen, handelen is moeilijker geworden.
Aan de andere kant is het wel een stuk eerlijker geworden, aangezien er nu niemand meer is die ff 99 magic of prayer ofzo koopt.
Hoe zou jij het vinden als je na een lange tijd hard werken om je stats op een hoog niveau te krijgen je wordt afgeslacht door iemand die net speelt en die zijn hoge stats heeft gekocht. Ik zou er niet blij mee zijn.

Jagex heeft in ieder geval wel zijn best gedaan om een hoop goede updates en vervangers te maken voor het pken, helaas zal het nooit het oude pken vervangen, maar ja dat is nu eenmaal niet te voorkomen.

Ben overigens zeer benieuwd hoe die nieuwe droptables gaan werken, als ze het zo kunnen maken dat er toch nog redelijk wat te verdienen valt dan komt er een leuke tijd aan voor wat pken betreft. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

dan is het toch overal in principe wildy in de pk servers? misschien ga ik dan men stoffige pures weer uit de kast halen (en hopen dat de rest van de mensen hun pures verpest hebben :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Op de drop tables na zou je de pvp-servers inderdaad als "overal wildy" kunnen beschouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik hoop niet dat je verplicht bent die speciale PvP-armor te gebruike in die worlds. Wil liever gewoon mijn standaard bh gear gebruike.. En ja hoop dat de drop-tables wel leuk zijn.
PvP worlds is zowiezo lachen omdat je dan gewoon wat skillers van je level kan aftuigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
ReFresh F5 schreef op dinsdag 07 oktober 2008 @ 22:41:
Ik hoop niet dat je verplicht bent die speciale PvP-armor te gebruike in die worlds. Wil liever gewoon mijn standaard bh gear gebruike.. En ja hoop dat de drop-tables wel leuk zijn.
PvP worlds is zowiezo lachen omdat je dan gewoon wat skillers van je level kan aftuigen.
De vraag is natuurlijk hoeveel skillers er in die worlds rondhangen die makkelijk af te tuigen zijn? Wie, met gezond verstand, gaat nou in een PvP-world skillen :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Patriot schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 01:29:
[...]

De vraag is natuurlijk hoeveel skillers er in die worlds rondhangen die makkelijk af te tuigen zijn? Wie, met gezond verstand, gaat nou in een PvP-world skillen :?
Ik. Want het zal veel minder bevolkt zijn met een risico om gepk'd te worden. Kan je lekker rustig magic trees omhakke :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Laat even weten dan wanneer je bijna een full load hebt, dan kom ik wel ff :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Franko P. schreef op woensdag 08 oktober 2008 @ 11:01:
Laat even weten dan wanneer je bijna een full load hebt, dan kom ik wel ff :P
Whaha lol >:)

Ik denet Mithril minen, blijkt Coal nog meer waard te zijn 8)7 Dat was vroeger wel anders :+ Rune 2h voor 36k? :X

En dan de Partyhats ermee in vergelijking, 100'den MILJOENEN 8)7
Het is trouwens wel makkelijk om ''ff'' geld te verdienen, ff fishen,minen, woodcutten alles resources leveren dik geld op.

Is het trouwens zo dat als je gewoon rune essence mine'd als F2P je normale essence krijgt, en als je het op dezelfde manier/plek doet op een P2P server je ''Pure Essence'' krijgt? Het scheelt 100 gp per Essence, is dan rendabeler dan coal minen en nog sneller ook :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja dat klopt. :)

En met essence kun je inderdaad een boel geld verdienen als je nog niet zo'n hoog level hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik kwam dit plaatje tegen op TIF:

Afbeeldingslocatie: http://img112.imageshack.us/img112/4851/39851589eg6.png
Geen idee of het echt is, of niet.. maar als het waar is zou dat wel interessant zijn. Ik moet zelf nog 95 levels voordat ik alles op 99 heb, dus dit is wel weer een extra motivatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

hmmmm ik ging gisteren even op men stoffige pure kijken.... log ik in: heb ik opeens full rune aan =/

naja, het was gelukkig toch men tweede pure (was niet super met def 11 en str 76), maar toch wel jammer. misschien ga ik er nu een sla'tje uit proberen te slaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

:P wat is er jammer aan het feit dat je full rune aan hebt? Of bedoel je dat iemand anders op je account zit te spelen? Dan kan je toch gewoon pass enzo veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

uhm ja, er heeft iemand anders erop gezeten. ik keek eigenlijk op het account nadat een neefje zei dat ik op runescape was geweest. ik heb meteen ip adress opgeschreven en ff nagegaan en het lijkt dat de schuldige hemelsbreed nog niet zo ver weg is.

ik ben een beetje voorzichtig met wachtwoord veranderen:
het account was ooit (rs1 tijdperk) van een vriend. die vriend stopte er toen mee en ik ben er toen mee verder gegaan. ik heb al die jaren nooit het wachtwoord veranderd in het geval hij er misschien weer mee wou beginnen. ik sluit het uit dat hij zelf weer begonnen is, maar het zou kunnen dat hij het wachtwoord aan iemand anders gegeven heeft het laatste halfjaar. als dat zo is dan laat ik het lekker, want dan heeft ie er recht op. toch blijft het een vreemd verhaal; aan de ene kant denk ik niet dat die vriend iemand runescape aanbeveeld (hij was er goed mee gestopt toen), de andere kant denk ik ook niet dat iemand het wachtwoord kan raden (letters en cijfers).

dat full rune zelf stond er waarschijnlijk gewoon op van de pk kills, opzich is het dus niet zo bijzonder, ware het niet dat hij het ook droeg.

nu kan ik het beste denk ik maar ff toekijken, ik kan altijd nog na een paar maanden het wachtwoord veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 03:45:
Ik kwam dit plaatje tegen op TIF:

[afbeelding]
Geen idee of het echt is, of niet.. maar als het waar is zou dat wel interessant zijn. Ik moet zelf nog 95 levels voordat ik alles op 99 heb, dus dit is wel weer een extra motivatie.
Nou schiet ff op dan met die 95 levels :P kun je ook wat suggesties van ons daar posten.
Duurde wel ff heh totdat jagex eindelijk intresse ging tonen in jullie hoge levels. Jullie betalen al sinds 1998 ofzo en hebben ook alles mee gemaakt. De mening van hoge levels mag van mij veel zwaarder wegen dan al die 10 jaar oude kindertjes of al die flamers die de oude wildy terug willen. Eigenlijk als je max level bent heb je het spel uitgespeeld want er valt niet veel meer te doen dan te wachten op nieuwe skills/beetje questen of geld verdienen.
Maar om nou alleen een forum te maken voor alleen de max levels (zijn maar iets van 20 ofzo?)
Kunnen ze beter de mensen vraagen met 15+ skills in 99 ofniet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn inmiddels al bijna 70 mensen met alles op 99. En er komen elke keer weer mensen bij. Dan heb je wel redelijk wat input al. En de mensen met ervaring vragen naar wat zij voor content willen zien is altijd goed natuurlijk.

* RoD is wel benieuwd naar wat er uit gaat komen. Ik wil zelf eigenlijk ook wel graag toegang tot dat forum. Ben wel benieuwd of de echte "elite" daar ook daadwerkelijk post. Zal in ieder geval grappig zijn om daar eens rond te kijken :) Maarja.. dat duurt nog wel even. Ik moet bijvoorbeeld nog van 78 rc naar 99 :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

Verwijderd schreef op donderdag 09 oktober 2008 @ 15:41:
[...]

Nou schiet ff op dan met die 95 levels :P kun je ook wat suggesties van ons daar posten.
Duurde wel ff heh totdat jagex eindelijk intresse ging tonen in jullie hoge levels. Jullie betalen al sinds 1998 ofzo en hebben ook alles mee gemaakt. De mening van hoge levels mag van mij veel zwaarder wegen dan al die 10 jaar oude kindertjes of al die flamers die de oude wildy terug willen. Eigenlijk als je max level bent heb je het spel uitgespeeld want er valt niet veel meer te doen dan te wachten op nieuwe skills/beetje questen of geld verdienen.
Maar om nou alleen een forum te maken voor alleen de max levels (zijn maar iets van 20 ofzo?)
Kunnen ze beter de mensen vraagen met 15+ skills in 99 ofniet?
hebben de mensen die alles op lvl 99 hebben niet in het algemeen gewoon meer geklikt dan ook echt meer ervaring ofzo? voor pken moet je nog een beetje echte skills hebben wil je het kunnen :P bij levels is het gewoon een geval van veel saai klikwerk

maar goed, dat zegt iemand met een main van lvl 100 met smithing lvl 1 :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Als je alle skills op 99 hebt, dan betekent dat dat je minstens 24x 13m xp gehaald hebt in verschillende delen van het spel. Je hoeft dan niet per se met alles ervaring te hebben (zoals PK'en), maar je hebt in ieder geval het grootste gedeelte van het spel gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is toch een nieuwe blood altar dat geeft toch meer xp? Dan kun je tenminste sneller naar 92 en dan tot lvl 99 bij die nat altar rond hangen om noobs hun nats te geven :P Maar suc6 dan, dat gaan een paar lange avonden worden.

70 mensen is als nog weinig, Maar iemand die alleen nog 99 farmin of summ ofzo moet halen heeft ook heel wat uurtjes er op zitten en vind het niet echt eerlijk om daar onderscheid in te maken. Maar zoals je zegt het is wel weer een extra motivatie om die laatste paar lvls te halen.

Iemand die al sinds 1998 aan het spelen is heeft over het algemeen volgens mij veel meer ervaring dan een pker die alleen weet hoe hij het beste iemand kan k0en.
En ze hebben vast wel eens rond gekeken in rs.... niet 24/7 skillen lijkt me.

Ik heb ook al bijna alles van runescape gezien gedaan, alle quests gedaan/alle mini games/ zowat alle soort monsters gekild/heel wat uurtjes gepked (voor BH). Speel nu bijna geen runescape doe eigenlijk alleen de nieuwe updates bekijken en nieuwe quests doen voor quest cape :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Deze heb ik nog niet langs zien komen. De marges om te ruilen zijn enigszins toegenomen, dat is wel netjes. Denk eigenlijk dat ze nog wel wat omhoog kunnen voordat RWT weer rendabel gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meeste mensen die rs gold kopen doen dat met een aantal Mil te gelijk ze gaan niet 100k per 15 kopen dus ik vind ook wel dat het omhoog kan. Wel goed dat als je meer quests heb complete meer mag traden. Ik heb toch alle quests al gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Dat plaatj ziet er echt uit maar ik zou het me moeilijk kunnen voorstellen, misschien iets voor mensen met alles 99 maar toch niet voor mensen met 1 99 tenzij ze voor elke skill een forum apart maken. En RoD, heb jij veel rares? zo niet, waar zit dat half miljard dan? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mat K zegt zelf dat je alle skills 99 moet hebben voor die forum. Moet je ff beter lezen.
En als je een beetje runes hebt, goede armour en gs dan kom je al snel aan 500 mil met al het andere junk in zijn bank :P hoef je geen rares voor te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
n0valyfe schreef op zaterdag 11 oktober 2008 @ 17:07:
Dat plaatj ziet er echt uit maar ik zou het me moeilijk kunnen voorstellen, misschien iets voor mensen met alles 99 maar toch niet voor mensen met 1 99 tenzij ze voor elke skill een forum apart maken. En RoD, heb jij veel rares? zo niet, waar zit dat half miljard dan? :p
Networth hè, dus daar reken ik mijn skills bij. Prayer was bijvoorbeeld al 80m. Daarnaast heb ik een hoop waardevolle gear, ligt er zon 50m aan herbs en heb ik 47.5m cash. Denk dat ik inmiddels alweer een stukje over het half miljard zit eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoezo reken je bij je networth je skills? Als je 80M aan pray heb uit gegeven is het toch al weg.
Dat is geen Coins meer maar exp geworde. Je moet alleen alles bij elkaar op tellen wat je uit je bank in de trade kan toveren lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

lijkt mij ook ja, maar misschien is dat l33t talk :P

ik zou ook zeggen dat wat je in skills hebt gestoken niet meer om kan zetten in coins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Onder networth versta ik de totale waarde die opgebouwd is op een account. Daar horen dus skills bij. Die representeren een bepaalde waarde. Je cash + items is gewoon hoe rijk je bent.

Althans, zo tel ik het altijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je dat allemaal op zou tellen dan moet je ook wat je kwijt bent aan dood gaan of alle arrows/runes/pots die je hebt gebruikt. Want dat heb je ook nodig gehad om combat lvl te trainen en die heb je ook ooit gekocht.
Dus is dat niet echt handig.... kun je beter gewoon zeggen hoeveel je in je bank hebt aan waarde.

Maar dat komt van mij die nooit geld uit geeft aan skills :P Wil geen 2M uit geven aan het trainen van mage dus doe ik het maar op de barrows manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nouja, dingen die je niet meer hebt, die heb je niet meer. Ik heb nu bijvoorbeeld wel 99 prayer. Daarnaast heb ik nog het nodige aan items. Dan heb ik een "waardevoller" account dan iemand die evenveel in items heeft, maar geen 99 prayer heeft.

Maar als het echt om items gaat... ik denk dat ik nu zo'n 150m cash bij elkaar kan schrapen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Ah, I get it. Ik vind networth dan toch maar een "schijn" worth maar ik snap wat je bedoeld nu :p Dan ben ik billionare! Als je een blue kan aanzien als 605m want dat was ie voor ge en dat. :9 Iemand een id wanneer pvp gaat uitkomen dan stel ik voor dat we eens gaan pken (h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Iets wat "ooit" veel waard is geweest tel ik er niet bij hoor. Anders wordt dat half miljard nog wat hoger :P Er zijn een hoop miljoenen verdampt over de jaren.

En ik vind het geen schijn. Ik vind dat skills zeker een bepaalde waarde vertegenwoordigen. Als ik geen 99 prayer had, had ik nu nog 80m extra op moeten hoesten... nu niet :)

Overigens eergister 98 agility gehaald. Hopelijk over een paar daagjes 99.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Loop eens door dan, agility is wel een leuke cape :P

Pagina: 1 ... 4 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".