Mooie outfit, helaas zie ik er teveel lvl 80's mee rondlopen waardoor het niet speciaal isVerwijderd schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:42:
Was naar een andere world gegaan, en heb toen een berserkerhelm gekocht.
Ik draag nu: Berserker helm, d long, obby shield, rune pl8, d legs, d boots, RFD gloves, glory ammy, obby cape, 1.5k iron arrows (Om het plaatje compleet te maken XD). En Ring of life (Enchanted diamond). Binnenkort proberen een fighters torso te halen. En natuurlijk 43 prayer. Agility is vandaag 32 gewoorden, morgen wordt ie nog 35. En dan eerst prayer 43. En dan Horror From The Deep doen.
Verwijderd
Ben niet zo bang om dood te gaan, maar het is wel handig. En ik wil liever niet dood gaan. En ja ik wil die ring ook nog is kopen, was ik zelf ook van plan. En ik weet dat er veel mensen met deze outfit rond lopen, maar ik ben niet lvl 80. 73.wimjongil schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 08:51:
[...]
Mooie outfit, helaas zie ik er teveel lvl 80's mee rondlopen waardoor het niet speciaal isDie Ring of Life kan je imo beter veranderen dan een Ring of Wealth (Dragonstone (e) ring). Volgens sommigen werkt die niet, maar ik merk dat ik veel meer drops krijg (wat voor drops dan ook, bij TzHaar bv veel gems en tokkul, met RoW droppen ze bijna nooit "niks"). Tenzij je natuurlijk bang bent om dood te gaan, maar met 43 prayer heb je eigenlijk altijd een backup
Btw, 22 hitten op monsters in pc. Heerijk gevoel
Er is ook een nieuwe update, er is 1 nieuwe quest bij, mods krijge andere icons. En nog iets maar ben dat vergeten
Hoe 'traceerbaar' is het spelen van Runescape via browser en Java? Veel gasten spelen dat tijdens de lessen informatica heb ik me laten vertellen.
[ Voor 37% gewijzigd door Hurtebise op 29-07-2008 13:52 ]
Er komt een map in je WINDOWS map genaamd .jagex_cache_32. Ook natuurlijk in je geschiedenis en als je in je browser "ru" intypt dat er http://www.runescape.com komt te staan.Hurtebise schreef op dinsdag 29 juli 2008 @ 13:51:
Hoe 'traceerbaar' is het spelen van Runescape via browser en Java? Veel gasten spelen dat tijdens de lessen informatica heb ik me laten vertellen.
Je kan altijd met een proxy werken/geschiedenis verwijderen en daarna die jagex_cache map verwijderen
.
Verwijderd
....een maandje niet gespeeld en nu kom ik erachter dat "things have changed"
vanavond ff checken....
vanavond ff checken....
Mooie vid! Daar hebben we tenminste iets aan, nu snap ik hoe dat prayer gebeuren werkt.deadinspace schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:40:
Nieuwe stijl Jad staat nu ook op de video, en ik deed een oeps
Jad nieuwe stijl
Overigens viel ik bijna van mn stoel af toen je pray bijna op was! Mn vriendin stond zomaar raar te kijken toen ik ineens pray pot! pray pot! begon te roepen.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
DankuFranko P. schreef op woensdag 30 juli 2008 @ 21:34:
Mooie vid! Daar hebben we tenminste iets aan, nu snap ik hoe dat prayer gebeuren werkt.
Fijn dat je er wat aan hebt, maar ik vraag me af of RoD er nog wat aan gehad heeft
Overigens viel ik bijna van mn stoel af toen je pray bijna op was! Mn vriendin stond zomaar raar te kijken toen ik ineens pray pot! pray pot! begon te roepen.
Ik moet nog steeds een poging wagen... maar eerst staat 99 woodcutting op het programma. Ik ga er sowieso wel wat aan hebbendeadinspace schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:57:
[...]
Danku
Fijn dat je er wat aan hebt, maar ik vraag me af of RoD er nog wat aan gehad heeft
[...]
Ja heb er zeker wat aan gehad, binnenkort fight cavesdeadinspace schreef op donderdag 31 juli 2008 @ 10:57:
Danku
Heb je overigens added, zag je naam onderin vidje staan.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.
Ok, mooi 
Allebei succes met de eerstvolgende poging iig!
Allebei succes met de eerstvolgende poging iig!
Heb waterfiends als slayer task nu...
Aangezien die dingen nogal veel hitten ga ik waarschijnlijk eerst maar voor 68 summoning zodat ik bunyips mee kan nemen.
Alleen gaat dat zo ontzettend langzaam, heeft er iemand tips over hoe summoning het beste te trainen? Ben nu 62.
Aangezien die dingen nogal veel hitten ga ik waarschijnlijk eerst maar voor 68 summoning zodat ik bunyips mee kan nemen.
Alleen gaat dat zo ontzettend langzaam, heeft er iemand tips over hoe summoning het beste te trainen? Ben nu 62.
Als je snel charms wilt moet je waterfiends gaan doen
Serieus, dat is toch wel de snelste en tevens goedkope manier. Je kunt ook nog rock lobsters bursten maar dat kost je miljoenen.
Voor de rest, tsja, ik haal charms doorgaans door te slayeren. Speciaal gaan knokken voor charms vind ik een beetje zonde van de tijd.
Voor de rest, tsja, ik haal charms doorgaans door te slayeren. Speciaal gaan knokken voor charms vind ik een beetje zonde van de tijd.
Updates vandaag 
Nieuwe quest, vervolg op making history, iets met de geschiedenis van RS..etc. Niet echt boeiend denk, ik maar ach. Maar, daarnaast is er nu de mogelijkheid om de grootte van je RS-window aan te passen aan de grootte van je browser. Je kunt het dus browservullend maken. De grootte verandert ook mee als je de grootte van je browser aanpast. Ideaal dus voor degenen die geen fullscreen willen draaien, bijvoorbeeld omdat je ook nog wilt GoT'en of TIF'en, bijvoorbeeld.
Ik denk dat hiermee het kleine RS-schermpje echt verleden tijd is.
Nieuwe quest, vervolg op making history, iets met de geschiedenis van RS..etc. Niet echt boeiend denk, ik maar ach. Maar, daarnaast is er nu de mogelijkheid om de grootte van je RS-window aan te passen aan de grootte van je browser. Je kunt het dus browservullend maken. De grootte verandert ook mee als je de grootte van je browser aanpast. Ideaal dus voor degenen die geen fullscreen willen draaien, bijvoorbeeld omdat je ook nog wilt GoT'en of TIF'en, bijvoorbeeld.
Ik denk dat hiermee het kleine RS-schermpje echt verleden tijd is.
Even een beetje een rare vraag misschien;
Hoe worden drops geregeld in runescape? Ik wordt stilaan gestoord van het feit dat ik elke keer pech heb wat drops betreft.
Voorbeeld:
Barrows, 143 keer in totaal geweest, geen reward van kist.
Godwars, Armadyl, 640! keer gedood, GEEN drop
Godwars, Bandos, deze week zo'n 200 keer gedood, GEEN drop.
Mijn vaste godwars maat ging net wat eerder dan ik, krijgt meteen Bandos chestplate en daarna boots.
Paar weken geleden gingen we met 4 mensen naar Armadyl, heel de tijd niets, we moesten teleporten, er blijft 1 man achter die nog even verder kon en die legt arma om. Resultaat: Armadyl helm.
We gaan de dag erna naar Arma terug, ik moet iets eerder gaan dus ik tele weg. De ronde erop krijgen ze een Hilt drop, en de ronde erop weer 1!
En zo heb ik nog tientallen verhalen meer...
Zou dit gewoon domme pech zijn? (kan het me bijna niet voorstellen).
Mijn maat zegt altijd dat hij wel met mij shared als we naar godwars gaan zolang ik maar niet mee ga, dan heeft hij veel sneller een drop. En dat is nog waar ook helaas.
Ik speel rs nu een jaar of 3 a 4 volgens mij, de beste drop ooit was dragon legs van irons.
Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het zeer graag..
Hoe worden drops geregeld in runescape? Ik wordt stilaan gestoord van het feit dat ik elke keer pech heb wat drops betreft.
Voorbeeld:
Barrows, 143 keer in totaal geweest, geen reward van kist.
Godwars, Armadyl, 640! keer gedood, GEEN drop
Godwars, Bandos, deze week zo'n 200 keer gedood, GEEN drop.
Mijn vaste godwars maat ging net wat eerder dan ik, krijgt meteen Bandos chestplate en daarna boots.
Paar weken geleden gingen we met 4 mensen naar Armadyl, heel de tijd niets, we moesten teleporten, er blijft 1 man achter die nog even verder kon en die legt arma om. Resultaat: Armadyl helm.
We gaan de dag erna naar Arma terug, ik moet iets eerder gaan dus ik tele weg. De ronde erop krijgen ze een Hilt drop, en de ronde erop weer 1!
En zo heb ik nog tientallen verhalen meer...
Zou dit gewoon domme pech zijn? (kan het me bijna niet voorstellen).
Mijn maat zegt altijd dat hij wel met mij shared als we naar godwars gaan zolang ik maar niet mee ga, dan heeft hij veel sneller een drop. En dat is nog waar ook helaas.
Ik speel rs nu een jaar of 3 a 4 volgens mij, de beste drop ooit was dragon legs van irons.
Dus als iemand tips heeft dan hoor ik het zeer graag..
Volgens mij is de ring of wealth het enige item wat invloed heeft op je drops. Dusja, ik zou zeggen, domme pech. Het blijft toch random. Maar ik moet zeggen dat je wel heel veel pech hebt

Ring of wealth heb ik doorgaans altijd aan.
Het is alleen zo vervelend dat als ik niet mee ga er drops vallen, en als ik er wel bij ben dan niet...
Komt ook nog eens bij dat het sharen tegenwoordig behoorlijk riskant is, aangezien dat in bounty hunter moet gebeuren, met alle vervelende gevolgen vandien.
Het is alleen zo vervelend dat als ik niet mee ga er drops vallen, en als ik er wel bij ben dan niet...
Komt ook nog eens bij dat het sharen tegenwoordig behoorlijk riskant is, aangezien dat in bounty hunter moet gebeuren, met alle vervelende gevolgen vandien.
Nouja ik kan me niet voorstellen dat Jagex specifiek een hekel aan je heeft, dus ik zou het op pech willen houden
Ben je zeker dat je niet vergeten bent Coinshare optie aan te zetten? Komt wel vaker voor dat mensen dat vergeten. 640 Armadyl is in mijn ogen ... veel en dan nog niets krijgen is onmogelijk. Ik heb armadyl 20 keer gedaan en heb 2 maal helm en 1 maal body gehad, geen hilt maar toch...
Bandos hilt had ik op mijn allereerste trip maar ben vergeten de coinshare op te rapen, screenshot kan gepost worden indien er mensen met ongeloof naar me kijken
, verder al talloze keren boots en tassets gehad.
Bad luck met andere woorden, zoals ik 4500 abyssal demons heb moeten killen voor 1ste whip en 50 voor tweede
zit nu op 6 whips (85 slayer)
Mooi Runescape topic btw, ingame naam is tom000438
Edit:
Ring of wealth heeft GEEN invloed op drops wanneer Lootshare geactiveerd is... just saying.
Bandos hilt had ik op mijn allereerste trip maar ben vergeten de coinshare op te rapen, screenshot kan gepost worden indien er mensen met ongeloof naar me kijken
Bad luck met andere woorden, zoals ik 4500 abyssal demons heb moeten killen voor 1ste whip en 50 voor tweede
Edit:
Ring of wealth heeft GEEN invloed op drops wanneer Lootshare geactiveerd is... just saying.
[ Voor 6% gewijzigd door n0valyfe op 09-08-2008 17:13 ]
4500 abyssals
Dat is wel 30 slayer tasks, zo ongeveer. Toen zat ik toch al wel op 10 whips denk ik.
Totaal nu zo'n... 21 geloof ik.
Het is trouwens wel duidelijk waar jij je naam vandaan hebt
Overigens, paar dagen terug m'n 13e 99 skill gehaald. Woodcutting. Zit nu op 14m woodcutting xp en 15k mages in de bank. Ga voor 22k mages zodat ik op meer dan 20m fletching xp kom. Daarnaast is het ook een mooie verdienste, bijna 30m. 2256 skill total

Totaal nu zo'n... 21 geloof ik.
Het is trouwens wel duidelijk waar jij je naam vandaan hebt
Overigens, paar dagen terug m'n 13e 99 skill gehaald. Woodcutting. Zit nu op 14m woodcutting xp en 15k mages in de bank. Ga voor 22k mages zodat ik op meer dan 20m fletching xp kom. Daarnaast is het ook een mooie verdienste, bijna 30m. 2256 skill total
Coinshare staat standaard aan, lootshare staat aan wanneer we met meerdere mensen zijn.n0valyfe schreef op zaterdag 09 augustus 2008 @ 17:13:
Ben je zeker dat je niet vergeten bent Coinshare optie aan te zetten? Komt wel vaker voor dat mensen dat vergeten. 640 Armadyl is in mijn ogen ... veel en dan nog niets krijgen is onmogelijk. Ik heb armadyl 20 keer gedaan en heb 2 maal helm en 1 maal body gehad, geen hilt maar toch...
Bandos hilt had ik op mijn allereerste trip maar ben vergeten de coinshare op te rapen, screenshot kan gepost worden indien er mensen met ongeloof naar me kijken, verder al talloze keren boots en tassets gehad.
Bad luck met andere woorden, zoals ik 4500 abyssal demons heb moeten killen voor 1ste whip en 50 voor tweedezit nu op 6 whips (85 slayer)
Edit:
We tanken vaak om beurten bij Bandos in non lootshare worlds en dan krijgt mn maat wel drops en ik niet...
Maar goed, genoeg over mijn "bad luck", het is gewoon voodoo... zal ermee moeten leren leven.
Heb je added trouwens, mijn rs naam is Franko79
[ Voor 15% gewijzigd door Franko P. op 09-08-2008 19:52 ]
@ n0valyfe en Franko P. : ik heb jullie geadd, dus als jullie opeens spam krijgen van I Elaell I, vraag je gewoon ff: mede-GoTter? En dan zeg ik jah

Weet trouwens iemand of je King's Ransom ook potted kan doen? Want ik ben bezig met een soort van maxed-out-Piety-pure
En dan komt het aardig klote uit met die exp van de quest zelf en de minigame.
Ik kwam gister ook op de site http://www.scape-xp.com/. Erg handige calculators staan daar op, bijvoorbeeld ranged max hit calculators voor (bijna) alle ranged wapens. Ook handige combat calculators waarbij je ook de hitpoints exp kan laten uitrekenen. Misschien iets om in de nieuwe TS op te nemen?
Weet trouwens iemand of je King's Ransom ook potted kan doen? Want ik ben bezig met een soort van maxed-out-Piety-pure
Ik kwam gister ook op de site http://www.scape-xp.com/. Erg handige calculators staan daar op, bijvoorbeeld ranged max hit calculators voor (bijna) alle ranged wapens. Ook handige combat calculators waarbij je ook de hitpoints exp kan laten uitrekenen. Misschien iets om in de nieuwe TS op te nemen?
Volgens mij drainen die knights je stats toch? Dan werken pots eventjes, maar niet lang.wimjongil schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 10:22:
@ n0valyfe en Franko P. : ik heb jullie geadd, dus als jullie opeens spam krijgen van I Elaell I, vraag je gewoon ff: mede-GoTter? En dan zeg ik jah![]()
Weet trouwens iemand of je King's Ransom ook potted kan doen? Want ik ben bezig met een soort van maxed-out-Piety-pureEn dan komt het aardig klote uit met die exp van de quest zelf en de minigame.
Moet ie wel eerst gemaakt worden. * RoD doet geen beloftes. Iemand anders mag ook best een voorzetje gevenIk kwam gister ook op de site http://www.scape-xp.com/. Erg handige calculators staan daar op, bijvoorbeeld ranged max hit calculators voor (bijna) alle ranged wapens. Ook handige combat calculators waarbij je ook de hitpoints exp kan laten uitrekenen. Misschien iets om in de nieuwe TS op te nemen?
Zit momenteel op 16.3k magic logs. Lekkere skill is dat woodcutten toch, als je een persoonlijke magic tree hebt icm een hydra
Ik bedoel dat je 65 defence nodig hebt om de quest te starten, dat je dat niet vanaf bv 60 kan potten ofzoRoD schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:52:
Volgens mij drainen die knights je stats toch? Dan werken pots eventjes, maar niet lang.
Ik denk van niet, Jagex houdt niet van pures, dus daarom zal die def requirement er ook wel zijn. En terecht
Bagger man, klote JagexRoD schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 15:22:
Ik denk van niet, Jagex houdt niet van pures, dus daarom zal die def requirement er ook wel zijn. En terecht

4500 abyssals waren net 85 slayer, dus in 1 row, ging enkel weg om te banken voor pots, elke trip was wel 400k aan rune items 
En franko79 is added
Ik vraag me wel af wat RoD's echte rs naam is
En franko79 is added
offtopic:
Mijn nick is Lord Bunkie. Als je je afvraagt waarom ik zo'n lame name heb... het was meer dan 7 jaar geleden dat ik met RS begon
Mijn nick is Lord Bunkie. Als je je afvraagt waarom ik zo'n lame name heb... het was meer dan 7 jaar geleden dat ik met RS begon
4500 Abyss? Dat is erg veel
Helaas heb ik ook zoiets met visages, ik heb namelijk al 7k+ metal drags gekilld, en ook zo'n 250 black dragons. Nog nooit een visage (wel 7* d legs, 7* d skirt en 1* d spear) 
Het domste is nog wel dat ik doorga met drags killen
Edit: Te laat

Het domste is nog wel dat ik doorga met drags killen

Edit: Te laat
[ Voor 25% gewijzigd door wimjongil op 13-08-2008 16:09 ]
Ik heb ook nog nooit een visage gehad.. dat ding is echt belachelijk zeldzaam
Vandaar dat ie ook nog zo duur is natuurlijk... Ook weinig geluk met andere dragon drops overigens. Alleen nog maar een skirt en legs gehad, terwijl ik er toch ook echt wel duizenden van gesloopt heb.

Verklaard natuurlijk je stats...RoD schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:06:
offtopic:
Niet helemaal, (leuke nickname swap trouwens), want ppaar jaartjes terug waren wij beide ca. 1600 total (Lord bunkie & Nlhans, laatste = me dus). Waar zit hij nu? Ergens rondt 2250 ofzo geloof ik, ik ben nog niet eens ovor bij 1950
Ben tijdje gestopt, maar ik speel ook nog 'maar' 5 jaar, net nadat RS2 uit was, runecrafting er was, en de wildy er ook was.
Anyway, ik denk dat m'n nieuwe 99 binnenkort wel weer komt. 99 crafting is eigenlijk best makkelijk; kost alleen wat centjes. Wil deze maand nog boven 10m+ xp komen, en volgende maand maken we het hopelijk af. Zit nu net op 8m xp, dus nog maar eventjes werk.
Anyway, ik denk dat m'n nieuwe 99 binnenkort wel weer komt. 99 crafting is eigenlijk best makkelijk; kost alleen wat centjes. Wil deze maand nog boven 10m+ xp komen, en volgende maand maken we het hopelijk af. Zit nu net op 8m xp, dus nog maar eventjes werk.
[ Voor 11% gewijzigd door Hans1990 op 15-08-2008 10:17 ]
Nu nog ff'tjes wachten op een RuneScape applicatie op de iPhone of andere smartphones en we kunnen los!
Volgens mij heb je er alleen de goede Java-versie voor nodig. Nu weet ik dat er Java draait op smartphones, maar of dit de goeie versie is? Voor de rest zou er toch geen probleem moeten zijn, dus volgens mij moet dit al bijna wel kunnen.
J2ME is volgens mij compleet anders dan de echte normale PC java. Ik zie het nog niet zo snel gebeuren. Je hebt best goede specs nodig voor runescape tegenwoordig, op een 500Mhz pc'tje is het ubercrap, zeker met de nieuwe update (ja zelfs low detail is vernieuwd hoor), vertaald naar telefoons is een iPhone dan denk ik te slecht.
Djerique speel je t ook?
Djerique speel je t ook?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dit is naar alle waarschijnlijkheid onrealiseerbaar. Ik heb zelf nu een tijdje ervaring met programmeren op de mobiel / j2me, en ik kan je zeggen dat de J2ME versie van java een hele boel features niet heeft t.o.v de pc-versie.RoD schreef op vrijdag 15 augustus 2008 @ 15:57:
Volgens mij heb je er alleen de goede Java-versie voor nodig. Nu weet ik dat er Java draait op smartphones, maar of dit de goeie versie is? Voor de rest zou er toch geen probleem moeten zijn, dus volgens mij moet dit al bijna wel kunnen.
Ja ik dacht al dat de Java op mobieltjes wat anders was. Maar met de steeds sneller wordende smartphones moet het op een gegeven moment toch wel mogelijk worden. Low detail kost niet zoveel kracht. De ontwikkelingen gaan zo snel dat het mijns inziens toch niet zo lang meer kan gaan duren
Ik las net deze nieuwspost: klik.
Omg
Een herbeleving van de allereerste Classic-dagen. Worlds waarin je overal kunt PK'en. En een speciaal drop-systeem. Vraag me wel af hoe ze hierbij alsnog RWT gaan beperken. Lijkt me dat je met wat moeite nog steeds een hoop cash kunt overhevelen, ook al zal het misschien niet altijd even goed lukken door dit drop-systeem. Ik zie trouwens ook staan dat er PvP-world-only loot te krijgen zal zijn bij drops. Dat is toch wel vervelend voor iemand die nooit pk'ed, zoals ik 
* RoD zwaait eens naar Underdog0
Omg

* RoD zwaait eens naar Underdog0

Wow dat wordt lijp lijkt me
En nu als eerste inloggen na die update en met ice barrage iedereen bij de poort van lumby opwachten
Dat wordt hoop ik gefixt met portals naar steden die voor iedere speler in een bepaalde volgorde staan ofzo.
@ RoD: Met maxed-out combat is het niet zo moeilijk om te pken hoor
met alleen een dds + full black d'hide + food en pots oid kom jij al een heel eind
@ RoD: Met maxed-out combat is het niet zo moeilijk om te pken hoor
Geen zin om pots en food te verspillen, en een beetje prikken met een dds heeft me nog nooit echt wat opgeleverd. Het is gewoon niet mijn ding.
Haha, pk'en moet je gewoon even doorhebben
wachten tot het juiste moment met specials, etc.
Mij lijkt het wel wat om in de hele wereld tegen elkaar te kunnen vechten =] Vooral in steden en speciale gebieden. Weer eens wat afwisseling voor het skillen en questen. Nu maar hopen dat er ook weer wat gestopte spelers terug komen.
Mij lijkt het wel wat om in de hele wereld tegen elkaar te kunnen vechten =] Vooral in steden en speciale gebieden. Weer eens wat afwisseling voor het skillen en questen. Nu maar hopen dat er ook weer wat gestopte spelers terug komen.
Ik weet wel zeker dat er mensen terugkomen. Gezien de reacties op grote fora, en het feit dat dit bijna het oude pk'en weer is, maar dan een veel groter gebied, en een ander lootsysteem, moet het ook bijna wel 
Ik ga er ooit wel eens een kijkje nemen, met een dds. Gewoon om even te kijken. Persoonlijk zit ik toch meer te wachten op die hele grote quest die er aan zit te komen. Grootser dan RFD, schijnt. Nice, en dan ben ik vooral benieuwd naar de reward.
Ik ga er ooit wel eens een kijkje nemen, met een dds. Gewoon om even te kijken. Persoonlijk zit ik toch meer te wachten op die hele grote quest die er aan zit te komen. Grootser dan RFD, schijnt. Nice, en dan ben ik vooral benieuwd naar de reward.
Ik weet wel zeker dat er een paar (op z'n minst
) gestopte spelers terug komen. Ik heb gister al genoeg kreten horen gaan dat oude runescape spelers weer inloggen (en voor sommigen is dat al een hele prestatie, geloof ik) vanwege de announcement. Ik heb alleen het gevoel dat het nog wel even op zich laat wachten, een maand of zo. Ik hoorde iemand zeggen dat het in September zou uitkomen, maar is dat eigenlijk al ergens bevestigd?
[ Voor 7% gewijzigd door Hans1990 op 17-08-2008 10:44 ]
In de nieuwspost wordt verwezen naar de BTS van september, dus dan zal het inderdaad wel september worden, denk ik zo. Ach, dat is nog een maandje, misschien iets langer op z'n laatst. Snel genoeg imo.
* RoD gaat de spelersaantallen eens in de gaten houden.
* RoD gaat de spelersaantallen eens in de gaten houden.
Die spelersaantallen zijn nooit echt naar beneden gegaan, het is een fabeltje dat runescape er op achteruit is gegaan wat spelers betreft.
Zeker na de grafische update is het alleen maar drukker geworden.
Ik ben wel benieuwd wat dat gaat worden zeg, pk-en door heel rs...
Ook die nieuwe quest lijkt me helemaal geweldig.
* Franko P. Is altijd al quest verslaafd geweest en loopt al geruime tijd trots rond met questcape
Zeker na de grafische update is het alleen maar drukker geworden.
Ik ben wel benieuwd wat dat gaat worden zeg, pk-en door heel rs...
Ook die nieuwe quest lijkt me helemaal geweldig.
* Franko P. Is altijd al quest verslaafd geweest en loopt al geruime tijd trots rond met questcape
Nou dat betwijfel ik. De eerste maanden na de RWT-updates zag je toch duidelijk gemiddeld minder spelers op de servers.
Dat waren imo vooral bots en noobs die hun spullen niet meer konden kopen. Veel gestopte spelers zijn weer begonnen daarna.
Het is nu doorgaans wat drukker dan het eerst was door de weeks. In de weekenden weet ik het niet precies, dan heb ik vaak andere bezigheden. Ook heb ik het idee dat er veel members zijn bijgekomen aangezien die worlds nu veel drukker zijn dan eerst. Er zijn zelfs nog servers bijgekomen na de updates.
Maar goed, Jagex is goed bezig. Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat in ieder geval.
Het is nu doorgaans wat drukker dan het eerst was door de weeks. In de weekenden weet ik het niet precies, dan heb ik vaak andere bezigheden. Ook heb ik het idee dat er veel members zijn bijgekomen aangezien die worlds nu veel drukker zijn dan eerst. Er zijn zelfs nog servers bijgekomen na de updates.
Maar goed, Jagex is goed bezig. Ik ben benieuwd naar wat er komen gaat in ieder geval.
Updateje vandaag. Je kunt nu run togglen door op het icoontje rechtsboven te klikken. Erg handig en simpel. Daarnaast zijn ook de prijsverhogingen per vandaag van start gegaan.
Ik heb de hele tijd bij de GE dat ik er iets heb opgezet met de max. price. Vervolgens is de range naar onderen gegaan, waardoor mijn prijs op dat moment boven de range ligt. Is het dan simpelweg niet te kopen? Vind ik beetje lomp want dan moet je handmatig weer lager gaan elke keer.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Ja dan is het niet koopbaar inderdaad. Als de prijs naar beneden gaat kun je je trouwens afvragen hoe zinvol het is om het er voor max prijs op te zetten. Ik vind het dan ook niet gek dat je je aangeboden waar er dan weer opnieuw in moet zetten.
Als de prijs zakt dan kopen meer mensen het voor min. price dan normal of max price.
Dus dan verkoop je waarschijnlijk iets wat niet bepaald veel getrade wordt of het is goedkoop.
Dus dan verkoop je waarschijnlijk iets wat niet bepaald veel getrade wordt of het is goedkoop.
zin in winst? koop dan binnekort bgs
grafiek wijst alles uit. Even men knowledge delen =]
Ik denk dat potions en food stacken ook best zin heeft, gezien de aankomende PvP-updates. Ben ik even blij dat ik een hele sloot met dwarf weeds gefarmed heb de laatste tijd. Range pots zullen wel gaan stijgen
Limp rootsFranko P. schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 23:43:
Als de prijs zakt dan kopen meer mensen het voor min. price dan normal of max price.
Zelf houden en super str. pots van maken.
Die je nergens kan gebruiken om dat de wildy er uit is gehaald
De wilderness bestaat nog steeds hoor, je kan er alleen niet pk'en. Daarnaast komt pk'en terug, dus zullen super strength pots waarschijnlijk gaan stijgen de komende tijd. Overigens verkopen die dingen nu ook al wel redelijk.MsG schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:44:
Die je nergens kan gebruiken om dat de wildy er uit is gehaald
Runescape heeft op de Leipzig Games Convention blijkbaar een record neergezet 
Filmpje van op de LGC:
http://www.youtube.com/watch?v=SSOfC3FziwY
http://www.youtube.com/watch?v=0sbWG6TDh-8
Daar hebben ze voor het eerst ook toegegeven dat ze aan een nieuwe MMO werken genaamd Mechscape. Dit is al sinds 2003 een gerucht en voor degenen die er meer over willen weten moeten maar eens een kijkje nemen op runescapecommunity.com daar hebben ze een heel subforum toegewijd aan mechscape proof en roddels
Linkje:
http://www.zybez.net/comm...4480becdab8&showforum=461
http://www.zybez.net/community/index.php?showtopic=1099704
http://www.zybez.net/community/index.php?showtopic=938520
Met andere woorden, RuneScape is het meest bekende free MMORPG voor het tweede jaar op rij.quote: RuneScapeRuneScape has entered the record books this week. The game has been recognised as the most popular free MMORPG in the world for the second year in a row, with a certificate awarded by Guinness World Records. That's one record that Usain Bolt didn't manage to get!
The presentation took place at the Leipzig Games Convention in Germany, where RuneScape has been showcasing RuneScape HD.
Filmpje van op de LGC:
Daar hebben ze voor het eerst ook toegegeven dat ze aan een nieuwe MMO werken genaamd Mechscape. Dit is al sinds 2003 een gerucht en voor degenen die er meer over willen weten moeten maar eens een kijkje nemen op runescapecommunity.com daar hebben ze een heel subforum toegewijd aan mechscape proof en roddels
Linkje:
[ Voor 35% gewijzigd door n0valyfe op 22-08-2008 19:39 ]
Nou ja je snapt mn puntRoD schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 13:47:
[...]
De wilderness bestaat nog steeds hoor, je kan er alleen niet pk'en. Daarnaast komt pk'en terug, dus zullen super strength pots waarschijnlijk gaan stijgen de komende tijd. Overigens verkopen die dingen nu ook al wel redelijk.
Populair is Runescape wel jan0valyfe schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:34:
Runescape heeft op de Leipzig Games Convention blijkbaar een record neergezet![]()
[...]
Met andere woorden, RuneScape is het meest bekende free MMORPG voor het tweede jaar op rij.
Filmpje van op de LGC:
Linkje:
Met het imago van Runescape zal het ook wel vooral nog meer kindertjes aantrekken. * RoD gaat zich in ieder geval niet publiekelijk vertonen met een Runescape-tshirt. Niet iedereen hoeft te weten dat ik het speel
Als de drop tables een beetje gunstig zijn kun je denk ik wel stellen dat pk'en in zijn volledige glorie terug gaat komen. Dat hadden ze overigens ook direct wel in kunnen voeren, in plaats van pk'en eerst te bannen.MsG schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 19:51:
[...]
Nou ja je snapt mn puntwildy != wildy als je de unique selling point van de wildy er uit haalt, namelijk dat je niet hersenloze ai monsters afslacht maar dat ja battled met users. Maar goed ben benieuwd wat er binnenkort uitrolt.
[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 22-08-2008 20:12 ]
Wat je gek vindRoD schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:11:
Populair is Runescape wel jaToch is het gek dat de populariteit met name bij jonge kinderen zit, dan bij ouderen.
Homey — Critics are those without skills to create.
Nouja, ik vind het spel toch ook wel geschikt voor de wat oudere die-hard MMORPG'er. Als je niet let op de community of Jagex' "parenting", dan is het best wel een spel waar je geduld en doorzettingsvermogen voor nodig hebt. Tactiek komt ook nog wel eens kijken, bij GWD'en bijvoorbeeld. Natuurlijk spelen er ook wel "ouderen", maar veel minder dan je imo zou verwachten.
Al zijn de meeste cb 110+ wel een jaar of 18 of ouder. Ikzelf ben 15 en cb 108, een maat is cb 116 en ook 15. De meeste 12-jarigen stoppen geloof ik op cb 75 ongeveer. Dan wordt het langdradiger en zien ze een ander "leuk" spelletjeRoD schreef op vrijdag 22 augustus 2008 @ 20:19:
[...]
Nouja, ik vind het spel toch ook wel geschikt voor de wat oudere die-hard MMORPG'er. Als je niet let op de community of Jagex' "parenting", dan is het best wel een spel waar je geduld en doorzettingsvermogen voor nodig hebt. Tactiek komt ook nog wel eens kijken, bij GWD'en bijvoorbeeld. Natuurlijk spelen er ook wel "ouderen", maar veel minder dan je imo zou verwachten.
Maar een RuneScape trui gaat me iets te ver

[ Voor 7% gewijzigd door wimjongil op 23-08-2008 11:29 ]
Mwa, volgens mij is de leeftijd van high lvls ook flink opgeschoven. Ik kom geregeld mensen van 120+ tegen die nog behoorlijk jong zijn. Ook bij 130/135+ merk ik dit. De verhouding jong/oud is er wel lager dan bij bijvoorbeeld 90-, maar ook kleine kindertjes kunnen tegenwoordig flink trainen 
Overigens is er rond de lvl 75 wel een soort breekpunt inderdaad. Als je zo'n beetje je levels rond de 60 hebt wordt het toch wat moeilijker om te trainen.
Overigens is er rond de lvl 75 wel een soort breekpunt inderdaad. Als je zo'n beetje je levels rond de 60 hebt wordt het toch wat moeilijker om te trainen.
Het wordt pas interessant als je lvl 91 gepasseert bent, dan ben je feitelijk pas op de helft van de xp die nodig is voor 99. 
En idd een runescape trui zullen ze me ook niet snel in zien.
/me Voelt zich een beetje oud als ie die leeftijden hier zo ziet...
En idd een runescape trui zullen ze me ook niet snel in zien.
/me Voelt zich een beetje oud als ie die leeftijden hier zo ziet...
Ik had een klein vraagje tussendoor, of eigenlijk twee:
1
Wat zijn zo ongeveer de aangeraden levels voor de Monkey Madness. Ik heb mezelf een beetje in lopen lezen bij wat guides (op o.a. zybez.net, runescape.wikia.com en RSHQ), maar daar zijn ze het niet allemaal eens.
Ik heb de volgende levels:
En zo verder geen relevante stats meer geloof ik. Mijn ranged ga ik nog verder trainen naar 61, zodat ik een rune crossbow kan dragen, die schijnen wel handig te zijn. Is het daar dan mee te doen (met uiteraard genoeg prayer potions), en dan heb ik het natuurlijk voornamelijk over het verslaan van de jungle demon.
2.
Dan vraag twee, dat is eigenlijk een klein "subvraagje" van de eerste. Ik heb van wat mensen gehoord dat sommige monsters door de Protect from x spell heen kunnen hitten. Dat wil zeggen, je hebt de spell wel geactiveerd maar soms hitten ze toch. Is dat waar, en als dat waar is, zal dit dan ook bij de jungle demon gebeuren? Ik heb hier verder zelfs niets over kunnen vinden.
1
Wat zijn zo ongeveer de aangeraden levels voor de Monkey Madness. Ik heb mezelf een beetje in lopen lezen bij wat guides (op o.a. zybez.net, runescape.wikia.com en RSHQ), maar daar zijn ze het niet allemaal eens.
Ik heb de volgende levels:
Stat | Level |
Combat | 72 |
Attack | 61 |
Strength | 58 |
Defence | 53 |
Ranged | 52 |
Magic | 54 |
Hitpoints | 59 |
Prayer | 43 |
En zo verder geen relevante stats meer geloof ik. Mijn ranged ga ik nog verder trainen naar 61, zodat ik een rune crossbow kan dragen, die schijnen wel handig te zijn. Is het daar dan mee te doen (met uiteraard genoeg prayer potions), en dan heb ik het natuurlijk voornamelijk over het verslaan van de jungle demon.
2.
Dan vraag twee, dat is eigenlijk een klein "subvraagje" van de eerste. Ik heb van wat mensen gehoord dat sommige monsters door de Protect from x spell heen kunnen hitten. Dat wil zeggen, je hebt de spell wel geactiveerd maar soms hitten ze toch. Is dat waar, en als dat waar is, zal dit dan ook bij de jungle demon gebeuren? Ik heb hier verder zelfs niets over kunnen vinden.
[ Voor 1% gewijzigd door Patriot op 25-08-2008 18:41 . Reden: prayer vergeten 8)7 ]
1. Ik denk dat de quest wel te doen is. Je bent niet echt hoog, maar met een beetje tactiek moet het wel lukken. Hou er wel rekening mee dat het niet erg makkelijk zal zijn.
2. Er zijn inderdaad monsters die er doorheen kunnen hitten, maar dat zal je bij verreweg de meeste monsters niet gebeuren. Bij de jungle demon dus ook niet.
Volgens mij is de beste tactiek om gewoon op een afstandje te gaan staan en die gnomes de jungle demon zoveel mogelijk te laten hitten. Vervolgens maak jij het zelf af door de laatste paar hp damage te doen (de gnomes kunnen de jungle demon niet killen).
2. Er zijn inderdaad monsters die er doorheen kunnen hitten, maar dat zal je bij verreweg de meeste monsters niet gebeuren. Bij de jungle demon dus ook niet.
Volgens mij is de beste tactiek om gewoon op een afstandje te gaan staan en die gnomes de jungle demon zoveel mogelijk te laten hitten. Vervolgens maak jij het zelf af door de laatste paar hp damage te doen (de gnomes kunnen de jungle demon niet killen).
Inderdaad, zo heb ik het ook op een level 50 pure gedaan (dus zonder defence en prayer). Gewoon achter de rand gaan staan, zodat de demon je niet kan raken, en als de demon bijna dood is even snel een mage shortbow special (met rune arrows) erbij.RoD schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:01:
z0mg masx, Ik ben het roman van TDM!Masxmasx schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 19:07:
[...]
Inderdaad, zo heb ik het ook op een level 50 pure gedaan (dus zonder defence en prayer). Gewoon achter de rand gaan staan, zodat de demon je niet kan raken, en als de demon bijna dood is even snel een mage shortbow special (met rune arrows) erbij.
en idem heb hem gedaan zonder pray en def op een pure. Fairly easy.
Vanmorgen 92 mage gehaald, nog 2 levels te gaan.
Verwijderd
ik heb ook maar is RS account aangemaakt, is kijken of het wat is,, stats zijn nog laag(weekje geleden begonnen maar bijna geen tijd gehad) iemand nog tips wat het makkelijkst/best trainen is als je net begonnen bent?
Ik deed vaak de combi vissen hout hakken en vuur maken bij draynor village.
Hangt er uiteraard vanaf wat je wilt trainen
In ieder geval zou je je eens moeten verdiepen in wat de mogelijkheden zijn. Op www.tip.it en op het forum aldaar kun je veel informatie en guides vinden over verschillende onderwerpen. Misschien de moeite waard.
Verwijderd
ik zou in eerste instantie een beetje " makkelijk" geld willen verdienen zodat als ik straks combat ga trainen(mage/range waarschijnlijk) ik al gelijk goeie equipment kan kopen,, goeie runes, eventueel staff,, en natuurlijk bow+arrows
Mining is een goede manier om geld te verdienen als je F2P bent. Iron minen en verkopen levert een aardig zakcentje op. Minen kun je bijvoorbeeld ten zuiden van Varrock of in de Al Kharid mine.
Verwijderd
ik heb al wel essence gemined en dat levert ook nog wel redelijk als je dat op de (ik dacht) GE verkoopt
Het verdient wel leuk, maar je hebt niet het bijkomende voordeel van de extra mining xp.Verwijderd schreef op dinsdag 02 september 2008 @ 15:22:
ik heb al wel essence gemined en dat levert ook nog wel redelijk als je dat op de (ik dacht) GE verkoopt
Ikzelf heb toch besloten de Monkey Madness quest nog niet te doen, was gewoon wat doorgegaan met trainen. Vooral mijn prayer is een flink aantal levels omhoog gegaan, ik zit nu op 60 (nu nog King's Ransom doen
Mijn stats zijn overigens op rsstats.nl (waarom staat die eigenlijk niet in de OP?) te vinden.
EDIT:
Over 8 minuten een system update, zou dat de PvP-update zijn?
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 04-09-2008 16:02 ]
Verwijderd
wat voor update is het geweest patriot?
ik kan vanavond laat pas kijken wegens andere verplichtingen en zou wel graag willen weten wat er veranderd/bijgekomen is
ik kan vanavond laat pas kijken wegens andere verplichtingen en zou wel graag willen weten wat er veranderd/bijgekomen is
Distractions ed. Oftewel, je kan nu pinguins spotten die voorbij komen wandelen in Runescape, of elke week het circus doen waarbij je xp krijgt in agility, ranged en magic, of je mined een shooting star die willekeurig neerstorten in RS.
Wel leuke afwisseling imo
Het is inderdaad wel grappig. Ik kwam zojuist een pinguin tegen in Lumbridge, maar ik heb Larry nog niet gesproken dus mijn character vond het niet nodig een pinguin in een bosje te bespionerenRoD schreef op donderdag 04 september 2008 @ 17:35:
Distractions ed. Oftewel, je kan nu pinguins spotten die voorbij komen wandelen in Runescape, of elke week het circus doen waarbij je xp krijgt in agility, ranged en magic, of je mined een shooting star die willekeurig neerstorten in RS.
Dat van die shooting star had ik nog niet gehoord, stort er dan zomaar een rotsblok naar beneden met daarin wat speciale ore o.i.d.? Heb je dan genoeg tijd om even een pickaxe te halen, of moet je die toevallig bij je hebben?
Volgens mij heb je er wel tijd voor. Weet het niet zeker, want ik ben er nog geen tegengekomen. Maar volgens mij duurt het wel even voordat de ster "op" is. Rewards zijn trouwens variabel, afaik.
Ben benieuwd of er ook sterren zijn die 99 mining voor de buitenste schil als requirement hebben. Dan heb ik ook nog ns wat aan mijn 99 mining
Ben benieuwd of er ook sterren zijn die 99 mining voor de buitenste schil als requirement hebben. Dan heb ik ook nog ns wat aan mijn 99 mining
Verwijderd
iemand ondertussen al zo'n shooting star tegengekomen? en zo ja wat krijg je en heb je tijd om je pickaxe op te halen?
Ik ben er nog geen een tegengekomen.. Ze lijken zeldzaam te zijn. Ik loop toch geregeld wat rond met farmen, maar ik zie er nooit eentje. Wel al twee pinguins gespot en het circus gevonden. Misschien moet je eens op het forum van tip.it kijken. Ik geloof dat daar een draadje loopt voor gespotte distractions.
Ik ben op dit moment eens aan mining begonnen, zit nu op 35 mining en het lukt wel
deze gaan natuurlijk nog snel ...
NUC I5 256GB SSD
Die sterren zijn toch te zien dmv sterrenkijker in je huis?RoD schreef op woensdag 10 september 2008 @ 14:49:
Ik ben er nog geen een tegengekomen.. Ze lijken zeldzaam te zijn. Ik loop toch geregeld wat rond met farmen, maar ik zie er nooit eentje. Wel al twee pinguins gespot en het circus gevonden. Misschien moet je eens op het forum van tip.it kijken. Ik geloof dat daar een draadje loopt voor gespotte distractions.
Ik geloof het wel inderdaad. Ik heb alleen niet zo'n ding
Mijn huis heeft eigenlijk alleen een altar en een teleport naar Canifis. En dat met 92 construction...
Overigens moet ik nog iets meer dan 100 levels en dan ben ik maxed
Overigens moet ik nog iets meer dan 100 levels en dan ben ik maxed
Hoe heb je dan je construction zo hoog getraint? Je hebt toch wel een workbench oid?
Gewoon oak larders bouwen en weer slopen
Hmm, die trainingmethod heb ik wel over gehoord geloof ik. Dan moet je toch een butler in dienst nemen en die de hele tijd oak logs laten halen? Is dat een beetje de moeite waard?
EDIT: Natuurlijk is dat de moeite waard, ander was je construction nu geen 92
[ Voor 12% gewijzigd door Patriot op 14-09-2008 17:10 ]
Ja, je moet wel een butler hebben, anders is het gigantisch ineffectief. De butler laat je inderdaad de planks halen. Zo'n butler kost natuurlijk wel wat, maar de echte kosten zitten em in de planks. Kost je zo'n 100m om 99 con te halen geloof ik.
Cool, ik ben nu bezig on mijn attack wat omhoog te krijgen. Nu ben ik 32 attack en ik ga nu voor de 60. Dan zien we wel wat we doen
, ik wil eerst wat deftige stats voor ik ga heftig questen en shit.
NUC I5 256GB SSD
Doe The Grand Tree en Tree Gnome Village, 2 makkelijke quests en krijg je een flinke attack bonus van. Iets van 10k ofzo..not2secure4u schreef op zondag 14 september 2008 @ 19:22:
Cool, ik ben nu bezig on mijn attack wat omhoog te krijgen. Nu ben ik 32 attack en ik ga nu voor de 60. Dan zien we wel wat we doen, ik wil eerst wat deftige stats voor ik ga heftig questen en shit.
Gisteren weer een update. De Summer's End quest. Dat beest uit het vorige deel kun je nu na deze quest afslachten. Maar.... dat beest heeft 2000hp en kan 66 hitten
Wel schijn je er allerlei nieuwe loot te krijgen wat op het moment zo'n 50-70m waard is.
Defensive armour werkt daar niet, en er komt geen grave te staan als je daar doodgaat. Solo'en schijnt onmogelijk te zijn. Best heftig
Daarnaast heb ik gehoord dat het nieuwe schild icm sigil (soort van visage + antifire shield) ongeveer net zo goed is als een DFS. Misschien dropt de prijs van een DFS dan. Hopelijk, want ik aas al een tijdje op een goedkope DFS
Defensive armour werkt daar niet, en er komt geen grave te staan als je daar doodgaat. Solo'en schijnt onmogelijk te zijn. Best heftig
Bruut monsterRoD schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 09:00:
Gisteren weer een update. De Summer's End quest. Dat beest uit het vorige deel kun je nu na deze quest afslachten. Maar.... dat beest heeft 2000hp en kan 66 hittenWel schijn je er allerlei nieuwe loot te krijgen wat op het moment zo'n 50-70m waard is.
Defensive armour werkt daar niet, en er komt geen grave te staan als je daar doodgaat. Solo'en schijnt onmogelijk te zijn. Best heftigDaarnaast heb ik gehoord dat het nieuwe schild icm sigil (soort van visage + antifire shield) ongeveer net zo goed is als een DFS. Misschien dropt de prijs van een DFS dan. Hopelijk, want ik aas al een tijdje op een goedkope DFS
Ja, hopelijk zakt die DFS in prijs, heb er eentje gehad maar toch maar weer verkocht om geld uit te geven aan skills
Dat nieuwe monster slayen is wel leuk voor een clan event
Mijlpaaltje 

Oftewel, nog 100 levels en ik ben maxed. Na agility alleen nog runecrafting als lastige skills... voor de rest is het een makkie.

Oftewel, nog 100 levels en ik ben maxed. Na agility alleen nog runecrafting als lastige skills... voor de rest is het een makkie.
Gefeliciteerd! 
Ikzelf ben weer een beetje begonnen.. Ga nu eerst mining even naar 75 levelen (als ik het volhoud) en dan wat woodcutting ofzo
Mining nu lvl 62 -_-'
Ikzelf ben weer een beetje begonnen.. Ga nu eerst mining even naar 75 levelen (als ik het volhoud) en dan wat woodcutting ofzo
Mining nu lvl 62 -_-'
Ik ben dinsdag voor het eerst dood gegaan. Ik was bezig met een Treasure Trail, mijn clue waren een paar coördinaten midden in het Rogue's Castle. Ik wist dat daar de Chaos Elemental rondhing, maar die zou wel te ontwijken zijn. Waar ik niet op gerekend had waren een drietal revenants die, zonder dat ik ze zag, van een afstand op mij gingen hitten. Ik was redelijk kansloos, na drie hits was het over. De gear die ik kwijt was heeft me ongeveer 100k gekost, dus dat was niet zo'n probleem. Ik had meer problemen met het verliezen van de clue scroll, dat vond ik erg jammer..
Ik ren meestal rond met black dragonhide als ik in die buurt moet zijn, is niet zo duur en geeft toch behoorlijk mage def.
Wat sharks mee en super energy pots en dan komt het 99% van de gevallen wel goed daar.
Die chaos elemental is idd een lastige, die kan ook een spell gebruiken dat je al je armor uittrekt. Bijzonder lastig moet ik zeggen.
Wat sharks mee en super energy pots en dan komt het 99% van de gevallen wel goed daar.
Die chaos elemental is idd een lastige, die kan ook een spell gebruiken dat je al je armor uittrekt. Bijzonder lastig moet ik zeggen.
Ik dacht dat die CE alleen maar je wapen unequiped? daarom moet je als je hem gaat aftuigen gewoon currys gebruiken zodat je inventory vol blijft en hij je niks kan unequippen.Franko P. schreef op donderdag 18 september 2008 @ 14:04:
Ik ren meestal rond met black dragonhide als ik in die buurt moet zijn, is niet zo duur en geeft toch behoorlijk mage def.
Dat klopt inderdaad. Je spullen komen in je inventory terecht. Is die vol? Niks aan het handje
Dit topic is gesloten.
Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.
Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.
GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".