[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.142 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Je moet inderdaad monkey madness doen, echter die quest is niet zo heel moeilijk als je goed oplet. Even een goeie guide zoeken toch. Fremmenik trials is ook niet makkelijk, maar wel te doen. En ja, je moet die minigame doen, anders kun je em namelijk niet halen. Hij is untradeable, dus je moet wel.

En ja, ik merk ook wel ns dat de server soms lag heeft. Erg vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 251225

RoD schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 13:07:
En ja, je moet die minigame doen, anders kun je em namelijk niet halen. Hij is untradeable, dus je moet wel.

En ja, ik merk ook wel ns dat de server soms lag heeft. Erg vervelend.
Welke minigame? En is die mini-game een beetje te doen?
En als ik member ben, en m'n agility en thieving zijn 50+ wilt iemand van jullie samen met mij die rogue mini-game doen? Voor die rogue kleren? Lijkt me een leuke minigame :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je moet in de warrior guild een armour "animeren" (daarvoor moet je een plate, full helm en legs meenemen, mithril gaat imo het best) en die moet je steeds slopen. Nadat je je geanimeerde armour verslagen hebt krijg je je armour terug en krijg je een aantal tokens. Als je eenmaal een hoop tokens verzameld hebt kun je in de guild naar een plaats gaan waar je een hoop cyclops hebt. Met die tokens mag je dan een bepaalde tijd daar doorblijven om die cyclops te bevechten. En die cyclops zijn de monsters die defenders droppen. Eerst krijg je een bronze defender.. daarna iron, steel, enz. Tot je uiteindelijk bij runite uitkomt.

Je moet er wel voor zorgen dat je een flink aantal tokens hebt, want ze droppen niet erg snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 14:33:
Je moet in de warrior guild een armour "animeren" (daarvoor moet je een plate, full helm en legs meenemen, mithril gaat imo het best) en die moet je steeds slopen. Nadat je je geanimeerde armour verslagen hebt krijg je je armour terug en krijg je een aantal tokens. Als je eenmaal een hoop tokens verzameld hebt kun je in de guild naar een plaats gaan waar je een hoop cyclops hebt. Met die tokens mag je dan een bepaalde tijd daar doorblijven om die cyclops te bevechten. En die cyclops zijn de monsters die defenders droppen. Eerst krijg je een bronze defender.. daarna iron, steel, enz. Tot je uiteindelijk bij runite uitkomt.

Je moet er wel voor zorgen dat je een flink aantal tokens hebt, want ze droppen niet erg snel.
Ok, bedankt voor de guide :) Btw me def naar 51 gelvlt, 4k xp till 52, hp naar 59, combat 70 Yoohoo! :D. Maar RoD, jij hebt zeker die rogue kleren al?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Rogue kleren? Welke bedoel je?

Overigens kun je veel handige informatie vinden op fansites zoals www.tip.it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:14:
Rogue kleren? Welke bedoel je?

Overigens kun je veel handige informatie vinden op fansites zoals www.tip.it
Ik bedoel die kleren van de rogue mini-game, van dat hele parkour waar je agility en thieving 50 voor nodig hebt. En ik gebruik een nederlands website voor quests, mini-games etc. www.lunagang.nl
Def btw 52 ;>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik zou het niet weten wat voor parcour dat is eigenlijk :P Overigens vind ik lunagang maar van matige kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 15:38:
Ik zou het niet weten wat voor parcour dat is eigenlijk :P Overigens vind ik lunagang maar van matige kwaliteit.
Dit is de mini-game, uitleg, parcour. Click. Dus als je die mini-game een keer wilt doen, wacht dan even tot ik member ben en m'n agility en thieving 50+ is. Kunnen we hem samen doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:12

Thermometer

Whoop Whoop!

Ben vandaag sinds 2 jaar weer eens gaan RS'en. Man wat is er veel veranderd, begrijpelijk, maar nog steeds stom vind ik dat ze de Wildy weg hebben gehaald, en het traden eruit gesloopt.

Het zou wel komen doordat er allemaal kleine kinderen zijn die makkelijk gescammed werden of gekilled in de wildy, en dan hun ouders een klacht indiende of iets dergelijks. Maar ondanks dat, zijn er ook veel verbeteringen te vinden, zoals die tabbladen in de bank is een goede verbetering vind ik, en dat je met meerdere mensen in een channel kan praten (clan chat) vind ik ook wel een tof iets.

Helaas zoals velen, ben ik ook in die 2 jaar het slachtoffer van waarschijnlijk een keylogger ofzo geworden, dus toen ik inlogde was al mijn stuff weg, behalve een dragon halberd en full red dragonhide.

Heb aan vrienden gevraagd die nog speelden, of ze me wat geld of iets konden lenen, en toen kwam ik dus achter dat trade-systeem.

Gelukkig blijkt dat geld krijgen niet zo'n probleem is met mijn level enzo, dus ben member geworden, en bij edgeville in die dungeon, op Chaos Druids gaan farmen op Rannar's, die toch al voor 6k in de Grand Exchange verkocht worden. Zo had ik in een paar uurtjes weer full rune met dragon dagger en wat runes om me te teleporteren.

Ik deed vroeger altijd doelen stellen, dus bijvoorbeeld, ik wil als eerste herblore level .. worden enzo. Ik denk dat ik nu voor die 100ste quest ofzo ga trainen (recipe of disaster) want ik hoorde dat je daar wel toffe rewards van kreeg.

In iedere geval, heeft Runescape waarschijnlijk dus weer een verslaafde erbij. Het valt me wel op dat er heel en heel veel kleine kinderen bij zijn gekomen, vooral aan het hoge K***er gehalte. Mensen die zo'n naam hebben, of die zomaar mensen uitschelden. Gelukkig heb ik er nog niet mee te doen gehad, maar ze zijn er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sander1991 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 18:11:
Ben vandaag sinds 2 jaar weer eens gaan RS'en. Man wat is er veel veranderd, begrijpelijk, maar nog steeds stom vind ik dat ze de Wildy weg hebben gehaald, en het traden eruit gesloopt.

Het zou wel komen doordat er allemaal kleine kinderen zijn die makkelijk gescammed werden of gekilled in de wildy, en dan hun ouders een klacht indiende of iets dergelijks. Maar ondanks dat, zijn er ook veel verbeteringen te vinden, zoals die tabbladen in de bank is een goede verbetering vind ik, en dat je met meerdere mensen in een channel kan praten (clan chat) vind ik ook wel een tof iets.

Helaas zoals velen, ben ik ook in die 2 jaar het slachtoffer van waarschijnlijk een keylogger ofzo geworden, dus toen ik inlogde was al mijn stuff weg, behalve een dragon halberd en full red dragonhide.

Heb aan vrienden gevraagd die nog speelden, of ze me wat geld of iets konden lenen, en toen kwam ik dus achter dat trade-systeem.

Gelukkig blijkt dat geld krijgen niet zo'n probleem is met mijn level enzo, dus ben member geworden, en bij edgeville in die dungeon, op Chaos Druids gaan farmen op Rannar's, die toch al voor 6k in de Grand Exchange verkocht worden. Zo had ik in een paar uurtjes weer full rune met dragon dagger en wat runes om me te teleporteren.

Ik deed vroeger altijd doelen stellen, dus bijvoorbeeld, ik wil als eerste herblore level .. worden enzo. Ik denk dat ik nu voor die 100ste quest ofzo ga trainen (recipe of disaster) want ik hoorde dat je daar wel toffe rewards van kreeg.

In iedere geval, heeft Runescape waarschijnlijk dus weer een verslaafde erbij. Het valt me wel op dat er heel en heel veel kleine kinderen bij zijn gekomen, vooral aan het hoge K***er gehalte. Mensen die zo'n naam hebben, of die zomaar mensen uitschelden. Gelukkig heb ik er nog niet mee te doen gehad, maar ze zijn er wel.
Een keylogger? Dat is balen man! Maarja, je kan er niks aan doen. Als je gescamt wordt is het natuurlijk niet leuk, maar ik dien geen klacht in. Ik bedoel, dat hoort bij spellen. Dat vermijd je bij geen 1 spel.
@ RoD Maar zullen we dan een keer samen die rogue mini-game doen? :D Btw 5k xp till 55 def, cb nu 71 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nou ik vind die rogues den eigenlijk te lame voor woorden :P Maar een potje DK'en kan altijd. Vandaag trouwens een leuke mijlpaal behaald: 2250 skill total. En zometeen ga ik eens proberen een fire cape te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:20:
Nou ik vind die rogues den eigenlijk te lame voor woorden :P Maar een potje DK'en kan altijd.
Yippiee !! :) :) :*) :D XD Maar dan moet ik wel eerst m'n agility van 18, naar 50 halen en thieving van 33 naar 50 ;>
Vandaag trouwens een leuke mijlpaal behaald: 2250 skill total..
Nicee! Mijne is 758 ofso xD
En zometeen ga ik eens proberen een fire cape te halen.
Ff een fire cape halen? Pfff. Lijkt me heel erg moeilijk!

Btw 55 def, op naar de 56. Ik denk dat ik 57 nog wel haal, en anders minimaal 56.
En dan hoop ik morgen de 60 te halen. En dan morgen of over morgen een wallie halen voor member :).

EDIT: Zo 57 def gehaalt, 60 hp, combat 72. Morgen laatste lootjes voor lvl 60 def. Dan morgen ook wallie kopen, of overmorgen. :) Btw hoe gaat het met de firecape RoD? Lukt 't een beetje? Suc6 ;p

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 23-07-2008 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24
Wat is DKen?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Op bezoek gaan bij de Dagannoth Kings. Droppen leuk spul zoals dragon axes, berserker/warrior/archer/seers rings en mud staffs/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, ff van 57 def naar 59 gelvlt, zometeen wallie halen voor member, dan def tot 60 trainen. En dan mezelf naar member upgrade. Dan verkoop ik m'n black cavalier. Koop ik d legs. Heb ik nog wat geld over. Verkoop ik m'n guthix platelegs, en kiteshield. Das samen ongv. 700k, d boots kopen, obby shield, ongv. 100k over, geef ik uit voor een d long. Dan ga ik slayer tot 18 trainen. Fremnik trails doen, fremnik helm kopen, en dan nog meer quests gaan doen en trainen. Dat is m'n plan tot nu toe :) En oja geld verdienen, om laws to kopen om m'n mage naar 55 te lvlen, nature runes kopen en dan gaan high alchen tot lvl 60. Dan een zammy staff en cape halen, gelijk een goeie cape erbij. Quest doen voor dat tasje, die automatisch arrows voor je oppakt, dan range trainen tot 60+. Heel verhaal maar dit is dus m'n plan voor de toekomst. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Gister 3x geprobeerd een fire cape te halen. Totdat ik bij de healers ben gaat het allemaal wel.. maar het is zo lastig om zenuwen in bedwang te houden, goed geconcentreerd op je prayer te letten en die healers stuk te schieten. Heb eigenlijk geen zin om nu wéér 2 uur te verspillen om bij Jad te komen, maar ik wil toch wel graag die cape.
Frustrerende minigame, moet ik zeggen,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DragonXZ
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-03 15:29
In welke clans zitten jullie eigenlijk? Ik in Reinvented Truth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo, heb een wallie van 10 euri's, maar ik ga pas upgrade tot m'n def 60 is. Dus over ongv. 25k xp.

@ DragonXZ
Ik heb geen clan ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-07 21:32

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:41:
Gister 3x geprobeerd een fire cape te halen.
Dat jij - met al je 99s - nog geen fire cape had zeg :P
Totdat ik bij de healers ben gaat het allemaal wel.. maar het is zo lastig om zenuwen in bedwang te houden, goed geconcentreerd op je prayer te letten en die healers stuk te schieten.
Ja, Jad is niet makkelijk. Wat voor mij het beste werkte was gewoon alle prioriteit geven aan het selecteren van de juiste prayer. Al het andere kan wachten. Ik zweefde dan met de muiscursor over de prayer die ik niet gebruikte, en herhaalde voor mezelf de prayer die ik wel gebruikte. Zodra ik zijn aanval herkende, kon ik zo snel beslissen of ik moest wisselen van prayer, en om te wisselen hoefde ik alleen maar te klikken.

Na een aanval van Jad heb je dan tijd om één ander ding te doen, zoals een pot sippen, wat eten, of een healer aanvallen. Meer dan één ding proberen geeft een grote kans op fouten maken.

Ik heb trouwens een video gemaakt van één van mijn Jad-overwinningen, maar da's van voor de restyle dus daar heb je niet zoveel aan waarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja ik weet dat het zo moet, maar er gaat wel ns wat mis, momentje van onoplettendheid enzo, beetje zenuwachtig klikken.. en dat is dodelijk.
Ik denk dat ik het nu maar weer uit ga stellen tot ik alle 99's heb ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:35:
Ja ik weet dat het zo moet, maar er gaat wel ns wat mis, momentje van onoplettendheid enzo, beetje zenuwachtig klikken.. en dat is dodelijk.
Ja, maar je leert ook wel van het fout doen. Het heeft mij de eerste keer ook drie pogingen gekost.
Ik denk dat ik het nu maar weer uit ga stellen tot ik alle 99's heb ofzoiets.
Awww -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja, ik wil best nog een keer Jad in de ogen kijken, maar daarvoor moet ik eerst 2 uur dodelijke saaie waves overleven :X Dan eerst nog maar eens range 99 halen, ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:48:
Dan eerst nog maar eens range 99 halen, ofzo :)
Vreemd gevoel voor vermaak heb jij :+ Ik moet ook nog steeds die fire cape halen, want als lvl 70 gastjes met 52 prayer en 75 range en 1 def ofzo het kunnen doen, dan moet ik het toch ook kunnen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn zelfs mensen die met een account die alle stats nog op 1 heeft het kunnen halen :/ Althans, daar heb ik een filmpje van gezien. * RoD is stiekem wel een beetje jaloers :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 18:48:
Dan eerst nog maar eens range 99 halen, ofzo :)
range O+
RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:07:
Er zijn zelfs mensen die met een account die alle stats nog op 1 heeft het kunnen halen :/
Overdrijven is ook een vak hoor :P

Het laagste wat ik ooit gezien heb is 42. Mij is het voor het eerst gelukt op lvl 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik overdrijf niet. Het schijnt echt te kunnen :) Je hebt natuurlijk wel de tijd om het een en ander te trainen zodra je in die cave bent. Ik weet alleen niet meer hoe dat dan precies met pray zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

OMG! Black cav is gezakt >.<. Leuk nu kan ik dus geen d legs halen voor alleen black cavalier -.-. Hele plan in de war :( . Want zoals je al kunt zien, ben ik member 8) . Heeft er iemand d legs over die ze wil ruilen voor black cavalier? :>> :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ruilen? Waarom zet je je black cavalier niet gewoon op de GE? Ruilen met andere spelers heeft niet zoveel zin aangezien je toch vastzit aan die tradebeperking en fixed prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 15:41:
Gister 3x geprobeerd een fire cape te halen. Totdat ik bij de healers ben gaat het allemaal wel.. maar het is zo lastig om zenuwen in bedwang te houden, goed geconcentreerd op je prayer te letten en die healers stuk te schieten. Heb eigenlijk geen zin om nu wéér 2 uur te verspillen om bij Jad te komen, maar ik wil toch wel graag die cape.
Frustrerende minigame, moet ik zeggen,
De healers hoeven niet stuk hoor, 1 keer raken is genoeg zodat ze Jad niet meer healen, je kan ze daarna gewoon laten doen.

Overigens is het mij ook nog steeds niet gelukt om de cape te halen, ik maak elke keer een fout bij het pray switchen.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op GE kan ik hem maar verkopen voor 700k -.- En ik heb dus echt geen zin om dan weer 150k ui te geven voro niks.

[ Voor 43% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 24-07-2008 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Anoniem: 251225 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:04:
Op GE kan ik hem maar verkopen voor 700k -.- En ik heb dus echt geen zin om dan weer 150k ui te geven voro niks.
Dat betekent dat je em aan spelers ook maar voor 700k kwijtkunt, met ~3k speling ;) 150k heb je verder zo terugverdiend.

Ik heb vandaag al anderhalf miljoen verdiend met het cutten van magics en daarnaast zo'n 300k aan het farmen van herbs :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:09:
[...]

Dat betekent dat je em aan spelers ook maar voor 700k kwijtkunt, met ~3k speling ;) 150k heb je verder zo terugverdiend.

Ik heb vandaag al anderhalf miljoen verdiend met het cutten van magics en daarnaast zo'n 300k aan het farmen van herbs :Y)
150k, heb ik echt niet zo trug verdient, ik in iedergeval niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Daarom moet je investeren in skills, dan komt het vanzelf :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoebedoel je? ;> En hoe verkoopt de grand exchange eigenlijk die spullen? ;>
EDIT: Heb al m'n guthix en m'n cav gwn op de GE gegooit, ik d8 wrm moet ik persé een guthix rune pl8, ik d8 ik neem gwn rune, en ga daarna voor de fighters torso. En als shield neem ik obby shield, goeie keuze?
EDIT: Ik draag nu: Black Cavalier, glory ammy, rune pl8, d legs, d boots, mime gloves, obby cape, dds, geen shield.

[ Voor 139% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 25-07-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 21:15:
Ik overdrijf niet. Het schijnt echt te kunnen :) Je hebt natuurlijk wel de tijd om het een en ander te trainen zodra je in die cave bent. Ik weet alleen niet meer hoe dat dan precies met pray zit.
Met alle combat stats (behalve hp) op 1, dus lvl 3 combat? Ik weiger het gewoon te geloven :P

Zonder level 37 magic overleef je 18 (!) 360's nooit, zeker als je nagaat hoe lang het moet duren om die te killen met lage stats. En Jad veegt je helemaal van de runescapebodem...
Anoniem: 251225 schreef op donderdag 24 juli 2008 @ 22:23:
En hoe verkoopt de grand exchange eigenlijk die spullen? ;>
Aan andere spelers. Als jij iets koopt op de GE, dan komt dat van een andere speler.

[ Voor 18% gewijzigd door deadinspace op 25-07-2008 18:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
deadinspace schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:26:
[...]

Met alle combat stats (behalve hp) op 1, dus lvl 3 combat? Ik weiger het gewoon te geloven :P

Zonder level 37 magic overleef je 18 (!) 360's nooit, zeker als je nagaat hoe lang het moet duren om die te killen met lage stats. En Jad veegt je helemaal van de runescapebodem...
Ik zal nog ns zoeken naar de video :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ik moet het even navragen wie het ook alweer was, maar er is een speler op youtube te vinden die Jad zo'n beetje op elke mogelijke manier heeft gekilt.

EDIT: Gevonden!

Jad in 20 seconden gekilt:
http://nl.youtube.com/wat...ek74OwCHI&feature=related

Hier haalt ie zijn 50e! firecape:
http://nl.youtube.com/wat...-cUULv4yY&feature=related

Mijn favoriet, Jad met recoil rings... op een gegeven moment heeft ie gewoon geen prayer meer en toch nog kunnen winnen:
http://nl.youtube.com/wat...fm-lCU8bc&feature=related

[ Voor 58% gewijzigd door Franko P. op 25-07-2008 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:56:
Ik moet het even navragen wie het ook alweer was, maar er is een speler op youtube te vinden die Jad zo'n beetje op elke mogelijke manier heeft gekilt.

EDIT: Gevonden!

Jad in 20 seconden gekilt:
http://nl.youtube.com/wat...ek74OwCHI&feature=related

Hier haalt ie zijn 50e! firecape:
http://nl.youtube.com/wat...-cUULv4yY&feature=related

Mijn favoriet, Jad met recoil rings... op een gegeven moment heeft ie gewoon geen prayer meer en toch nog kunnen winnen:
http://nl.youtube.com/wat...fm-lCU8bc&feature=related
Haha geweldig _/-\o_ vooral die in 20 sec vond ik mooi, alsof die Jad een pker is :+ Met Vengeance had ie wel slim bedacht :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hmm, dat is wel een goeie ja :) Opzich kun je best Jad proberen flink down te krijgen qua health en dan met 112hp (brewed) vengeance doen. Hij krijgt je dan toch niet in één keer dood. Misschien wel een leuke tactiek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21-07 16:53
Zo,

Sinds een aantal minuten ben ik member >:)

Maar nu zie ik door de bomen het bos niet meer, waar kan ik het beste beginnen en met WAT?

combat:65
mingin:65
smith:53
fish:54

Zo'n beetje alle F2P skill zijn 40+ behalve prayer magic en ranged...

Ik zat te denken om Fletching te gaan proberen? lijkt me een redelike skill?

En qwa quests ben ik er helemaal uit, 7 jaar gelede als 12 jarig jongetje begonnen met runescape, toen alle F2P Quests gedaan, en nu sinds 2 weken weer bezig dus ben met een hoop dingen ff de weg kwijt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Poeh, dan kan ik me voorstellen dat je enigszins het overzicht bent kwijtgeraakt ja :P Maar er is verder niet iets waar je per se mee moet beginnen. Er zijn een hoop skills, minigames, quests, dus doe gewoon wat je leuk vindt. Aangezien je waarschijnlijk wel de nodige informatie mist zou je eens op www.tip.it rond kunnen kijken. Daar vind je een boel informatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Wat RoD zegt idd. Ik zou eerst combat naar 80 ofzo trainen, komt altijd van pas. Dan kan je in theorie alle quests wel halen (43 prayer moet je dan ook hebben). Ook kan je al je non-cb stats naar 40 ofzo trainen, dan merk je vanzelf wel welke skills je leuk vindt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
RoD schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 12:49:
Poeh, dan kan ik me voorstellen dat je enigszins het overzicht bent kwijtgeraakt ja :P Maar er is verder niet iets waar je per se mee moet beginnen. Er zijn een ho op skills, minigames, quests, dus doe gewoon wat je leuk vindt. Aangezien je waarschijnlijk wel de nodige informatie mist zou je eens op www.tip.it rond kunnen kijken. Daar vind je een boel informatie.
Ja was al een beetje aan het rondkijken op Tip, en zie nual dat het weer een hoop heen en weer lopen word 8)7 Ik ga denk maar beginnen met naar Ardougne te lopen? en het eerste Agility parcours te lopen ;)

Denk wel dat ik na deze maand member, eerst weer een maand F2P ga spelen om levels als crafting,woodcutting enzo ver omhoog te krijgen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Teleports zijn handig en eigenlijk onmisbaar. Maar voor veel teleports zul je eerst een quest moeten doen. Sowieso zijn quests handig om toegang te krijgen tot veel game content. Teruggaan naar F2P vind ik persoonlijk niet zo zinnig. Alle skills train je sneller op P2P (behalve mining misschien), en je hebt meer mogelijkheden om te trainen. Als je het spel leuk vindt zou ik gewoon P2P blijven, maar je moet het zelf weten natuurlijk :)

Daarnaast moet je er ook rekening mee houden dat wanneer je een maand stopt en weer P2P wordt, je waarschijnlijk het nieuwe tarief moet betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Mmm das idd een overweging om P2P te houden, ik betaalde nu 6,50 p/maand?

Maarja ben van WoW naar half jaar niks weer naar Runescape gegaan dus speel nu 2 maand evoor de prijs van 1 eigenlijk, zonder nieuwe content te hoeven ''kopen'' :D

Zal runescape ooit ''echt'' worden, dus Box kopen in de winkel, mooie 3d graphics? (al vind ik die HD update erg netjes :D :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij wil Jagex het spel laagdrempelig houden (dus te spelen in je browser, zonder dingen te hoeven installeren), dus ik denk niet dat het ooit in de winkel komt te liggen. Wel kun je inmiddels een Runescape boek kopen, dus mocht je iets "tastbaars" willen, dan kan dat :P Al zit ik persoonlijk niet op zo'n boek te wachten, maar wellicht dat er nog andere leuke merchandise komt. Jagex heeft wel gezegd dat ze hun store gaan uitbreiden, dus wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RisingSun
Okee, klinkt goed!

Ga eerst maar me fishing trainen (onder Taverly) en dan zien we binnenkort wel, eigenlijk moet je ele skill wel trainen als je member bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Zo, gisteren weer fight caves gedaan, heb nu een reserve fire cape :Y)

Ik vond het dit keer (zeker met de nieuwe stijl Jad) makkelijker om te defaulten naar ranged prayer, en te switchen als ik de magic attack hoorde.
RoD schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 18:58:
Ik zal nog ns zoeken naar de video :)
Graag, want ik denk nog steeds dat het volstrekt onmogelijk is :P

Ik heb wel deze video gevonden van iemand die met lvl 1 atk, str en prayer een 360 dood maakt.

Ik had me trouwens vergist. Je krijgt geen 18 360s voor je kiezen, maar 33...
Franko P. schreef op vrijdag 25 juli 2008 @ 22:56:

[...]
Wow, nice :D
Die in 20 seconden is heel indrukwekkend, en het is niet normaal wat voor mazzel hij had op het laatst met die recoils :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zo vandaag beetje m'n thieving zitten trainen, hij is nu lvl 43. Ik wil hem 50 hebben. Daarna ga ik m'n agility van 18 naar 50 brengen. Dan ga ik maar is de mini-game: Rogue's Den doen, vondt agility altijd al een hele gave skill. Ik wil ook de quests: Horror From The Deep en Waterfall quest binnekort gaan doen. Ik vindt echt dat ik er nu geslaagt uit zie: dds, black cav, rune pl8, d legs, d boots, mime gloves, obby cape, glory ammy, ring of live (Enchanted diamond) Binnenkort veranderen naar een enchanted dragonstone ring.
@ Rod
Maar als m'n agility en thieving binnenkort (Hopelijk) 50 zijn, zullen we dan samen Rogue's Den doen?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee, sorry, ik vind daar echt niets aan :) Maar zodra je de skills hebt voor DK's, dan kunnen we eens weer kijken. Overigens kun je game-afspraakjes beter per DM doen, aan te zetten in je preferences. Het topic is er niet echt voor bedoelt.

Wat betreft je setup: Niet slecht inderdaad, al is het met een dds niet al te best trainen. De spec is leuk, maar voor de rest is ie toch veel te zwak. Gloves kun je vervangen door een stuk van recipe for disaster te doen. Hoe verder je in die quest komt, des te beter de gloves die je kunt kopen. Black cav zou ik verkopen zodra je een berserker helm kunt kopen. Als je overigens serieus slayer gaat doen dan moet je eigenlijk een black mask hebben. Imo verplichte kost voor de serieuze slayeraar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Als er ge-DK-d gaat worden dan doe ik misschien ook wel mee (ervanuitgaand dat ik welkom ben :P).

GoT goes DK :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:31:
Nee, sorry, ik vind daar echt niets aan :) Maar zodra je de skills hebt voor DK's, dan kunnen we eens weer kijken. Overigens kun je game-afspraakjes beter per DM doen, aan te zetten in je preferences. Het topic is er niet echt voor bedoelt.

Ik weet wel dat DK's monsters zin die verschillende spullen droppen enzo, maar hoe hoog zijn die monsters? En zal het volgende keer over DM doen? (PM??)
RoD schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 20:31:
Wat betreft je setup: Niet slecht inderdaad, al is het met een dds niet al te best trainen. De spec is leuk, maar voor de rest is ie toch veel te zwak. Gloves kun je vervangen door een stuk van recipe for disaster te doen. Hoe verder je in die quest komt, des te beter de gloves die je kunt kopen. Black cav zou ik verkopen zodra je een berserker helm kunt kopen. Als je overigens serieus slayer gaat doen dan moet je eigenlijk een black mask hebben. Imo verplichte kost voor de serieuze slayeraar :)
Klopt, dds is ook niet echt m'n lievelings wapen, ik heb hem zo dat ik even wat bij me heb. Maar binnekort ga ik ff 1k flax plukken. Ik hoop dat ik die nog steeds kan verkopen voor 100k. Geen idee zometeen ff price check doen. Als het wel kan kan ik een d long kopen. Zodra ik berserker helm kan dragen, verkoop ik m'n black cav. Koop ik obby shield. En de rest van die 300k bewaar ik voor andere omstandigheden :+
En ik wil wel een keer goed gaan slayeren ja. Hij is nu nog 1. Maar als ik slayer tasks krijg, van monsters waar ik goed tegen kan trainen, zal ik zeker overwegen om een black mask te halen.
En voor monkey madness, moet je the grand tree doen. Een lvl 172 demon killen? Goh. Gaat dat? lol.
EDIT: Wat bedoel je met gloves van recipe of disaster, heb 1 deel gedaan, dat deel dat je die duik uitrusting krijgt.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 26-07-2008 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Afaik kun je die demon safespotten, en anders hak je em zo in stukken met protect from melee. Enne, zodra je enkele delen van RFD hebt gedaan kun je in de chest in Lumbridge basement gloves kopen. Hoe meer delen van RFD je gedaan hebt, des te beter de gloves zijn die je kunt dragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:51:
Afaik kun je die demon safespotten, en anders hak je em zo in stukken met protect from melee.
M'n prayer is nog maar 30 :( Mischien moet ik maar is 1k big bones ofso kopen voor 300k.
RoD schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 22:51:
Enne, zodra je enkele delen van RFD hebt gedaan kun je in de chest in Lumbridge basement gloves kopen. Hoe meer delen van RFD je gedaan hebt, des te beter de gloves zijn die je kunt dragen.
In welke chest zitten die gloves dan? Die chest waar je ook kunt banken? Onder het kasteel van lumbridge?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
deadinspace schreef op zaterdag 26 juli 2008 @ 17:33:
Zo, gisteren weer fight caves gedaan, heb nu een reserve fire cape :Y)

Ik vond het dit keer (zeker met de nieuwe stijl Jad) makkelijker om te defaulten naar ranged prayer, en te switchen als ik de magic attack hoorde.
Hoe doe je dat dan?
Ik neem aan dat je hem ranged. En je prayed ranged totdat je zijn mage attack hoort?
En daarna switch je meteen terug naar ranged prayer? Of blijft hij dan met mage verder aanvallen?

Ik ga daar elke keer de fout in, weet nooit welke pray ik moet hebben...
Anoniem: 251225 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 09:56:

M'n prayer is nog maar 30 :( Mischien moet ik maar is 1k big bones ofso kopen voor 300k.

In welke chest zitten die gloves dan? Die chest waar je ook kunt banken? Onder het kasteel van lumbridge?
Jep die zitten daar.

Overigens kan je beter proberen aan dragon bones te komen voor je pray te trainen. Als je ze eenmaal hebt dan even op runescape forums rondneuzen en kijken wie zijn gilded altar opsteld.

Mocht je niemand gevonden krijgen dan laat me maar iets weten, ik wil best even in mn huis gaan staan bij mn altar zodat je je pray kan trainen. (uiteraard niet de hele dag :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Franko P. schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:30:
Jep die zitten daar.

Overigens kan je beter proberen aan dragon bones te komen voor je pray te trainen. Als je ze eenmaal hebt dan even op runescape forums rondneuzen en kijken wie zijn gilded altar opsteld.

Mocht je niemand gevonden krijgen dan laat me maar iets weten, ik wil best even in mn huis gaan staan bij mn altar zodat je je pray kan trainen. (uiteraard niet de hele dag :P)
Maar dragon bones zijn toch heel erg duur? En wat is een gilded altar? Sorry ben niet echt op de hoogte met de prayer skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zie: http://www.tip.it/runescape/?page=prayer_guide.htm#poh
En ja, dragon bones zijn vrij duur. Maar als beginneling die slechts tot 43 prayer hoeft te trainen kun je het ook met big bones doen, dan kom je er ook wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:43:
Zie: http://www.tip.it/runescape/?page=prayer_guide.htm#poh
En ja, dragon bones zijn vrij duur. Maar als beginneling die slechts tot 43 prayer hoeft te trainen kun je het ook met big bones doen, dan kom je er ook wel :)
Ah gelukkig. Ik ga dan denk ik 1k b bones kopen voor 680k (De prys van m'n b cav) En dan m'n prayer maar is omhoog halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Moet je er wel voor zorgen dat je iemand vindt bij wie je die 1k mag offeren. Er zijn niet veel mensen die vrijwillig zo lang rond willen banjeren in hun huis. Je kunt natuurlijk ook zelf een altar maken, maar daar ben je nog lang niet aan toe. Wel even rekening mee houden dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoezo heb je een latar nodig dan? Ik dacht dat je ze gewoon moest buryen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Buryen kan ook, maar dan krijg je veel minder xp. Daar heb je juist zo'n altar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan ik niet gewoon naar een altar gaan in lumbridge? En ze daar offeren of kan dat niet? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nee, dat moet echt bij een altar in je player owned house. "Gewone" altars kun je alleen gebruiken om je pray te restoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm.. Ok.

Wat vinden jullie eigenlijk van het fightsystem van runescape. Ze hebben wel hele leuke, en goeie updates gedaan. Maar de fightsystem is nog altijd hetzelfde. Kunnen ze er geen critical hits ofso in verwerken? Dat je af en toe wat meer hit dan normaal. En mischien ammy's die dan weer extra kans op critical hits geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Franko P. schreef op zondag 27 juli 2008 @ 10:30:
Hoe doe je dat dan?
Ik neem aan dat je hem ranged. En je prayed ranged totdat je zijn mage attack hoort?
Vroeger, voordat de fight caves gerestyled waren deed ik het zo:

Ik laat de prayer staan op wat ik het laatst gebruikt heb, en ik onthoud goed welke dat was. Als Jad's poten de lucht in gaan let ik heel goed op. Beukt hij ze meteen weer op de grond, dan switch ik als de wiedeweerga naar ranged prayer (als ik die niet al gebruikte). Blijven ze meer dan pak-em-beet een seconde hangen, dan switch ik snel naar magic prayer.

Eergisteren, met de nieuwe Jad heb ik het zo gedaan:

Ik zet de prayer standaard op ranged. Ik zorg dat ik in het prayer scherm zit als ik een aanval van Jad verwacht. Als ik het geluid van zijn magic attack hoor, dan switch ik snel naar magic, en als de aanval geweest is weer terug naar prayer. Als ik de magic attack niet hoor, dan hoef ik ook niet te switchen.

Ik denk dat die laatste taktiek makkelijker voor me was omdat ik minder hoefde op te letten. Het was relatief makkelijk om een "magic geluid -> magic prayer" reflex te kweken in korte tijd, en ik kon me niet meer vergissen in zijn poten (want daar keek ik niet meer naar).

Het nadeel van die tweede taktiek is wel dat als hij een aantal keer achter elkaar maged, je dan continue heen en weer aan het switchen bent. Je kunt op zo'n moment natuurlijk de prayer op magic laten staan, en pas terugswitchen naar ranged als je denkt dat dat nodig is, maar dat is met de nieuwe Jad iets lastiger in te schatten dan met de oude vind ik.
Anoniem: 251225 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 11:37:
Maar dragon bones zijn toch heel erg duur?
Ja, ze zijn duur, maar ze geven ook meer XP. Big bones zijn 15 xp voor 397 gp, dus ongeveer 26.5 gp/xp. Dragon bones zijn 72 xp voor 2299 gp, dus ongeveer 32 gp/xp. Per XP zijn dragon bones dus maar een beetje duurder, maar wel veel sneller. Of dat het je waard is moet je zelf beslissen.
Anoniem: 251225 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 12:33:
Hoezo heb je een latar nodig dan? Ik dacht dat je ze gewoon moest buryen..
Nodig niet, maar bij een gilded altar met lit burners krijg je 3.5 keer zoveel XP. Dat betekent dus ook dat je veel minder bones nodig hebt om dezelfde XP te krijgen.

Ik wil je ook wel wat bones laten offeren bij mijn altar, maar geen 1k :P

Een eigen huis is trouwens ook erg nuttig, maargoed, één ding tegelijkertijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
deadinspace schreef op zondag 27 juli 2008 @ 14:07:

Ik wil je ook wel wat bones laten offeren bij mijn altar, maar geen 1k :P
Kost jou dit dan geld of? Ja ik ben er erg lang uitgeweest vroeg me af hoe er nu prayer getraind word, eerst was het altijd bij die ghost town.

[ Voor 90% gewijzigd door -Mike- op 27-07-2008 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Nee, ik hoef alleen maar aanwezig te zijn in mijn huis en degenen die willen trainen binnen te laten. Ik wil ook wel zo vriendelijk zijn om de burners aan te steken, dus dan kost het mij twee marrentills per inventory bones, maar met 50gp per marrentill is dat wel te overleven :P
Ja ik ben er erg lang uitgeweest vroeg me af hoe er nu prayer getraind word, eerst was het altijd bij die ghost town.
Dat kan nog steeds, daar krijg je zelfs 400% XP ipv 350%. Maar een altar is zoveel makkelijker dat volgensmij iedereen dat gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Yep. Met een altar kun je echt miljoenen xp's per dag halen. Ecto'en gaat toch een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21-07 22:39
Mensen die veel runescape spelen en dus veel GOLD hebben willen die even contact met mij opnemen?

*knip* Nee, we houden het liever in de topics hier.

[ Voor 31% gewijzigd door TheZeroorez op 27-07-2008 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 19-07 14:17
roel17 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 19:05:
Mensen die veel runescape spelen en dus veel GOLD hebben willen die even contact met mij opnemen?
...
En waarom dan wel? Dit topic is bedoeld om met elkaar te praten over Runescape, en niet om met elkaar te mailen...

[ Voor 10% gewijzigd door TheZeroorez op 27-07-2008 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Je moet m ff mailen en je username en pass doorgeven zodat ie het gold ff op jouw bank erbij kan zetten. :+

(Die advertenties heb ik zo vaak gezien, snap niet dat mensen daar ooit in trappen)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Lol, Ik vraag gewoon of ze contact op willen nemen en ze hoeven niks hun username + pass tegeven!...

Waarom denken jullie altijd het verkeerde!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Omdat het over runescape gaat maar omdat het alleen voor mensen is met veel geld. ( op runescape )
Je kan meedoen aan het project vanaf 500k!

Ik ga een project starten! zo beter uitgelegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
We denken niet het verkeerde, we zijn alleen een discussieforum en geen board waar je anderen kunt vragen om jou te mailen. Als iets niet van algemeen nut is wordt het verwijderd, zo is het en zo zal het blijven.

Verder contact over dingen die niet met RS te maken hebben, maar met de moderatie, kun je wél mailen. Naar mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ja, stay on-topic. Is zeer irritant ;>
En hoeveel geeft prayer geeft 1 prayer potion? M'n prayer is level 30 ;>

[ Voor 49% gewijzigd door Anoniem: 251225 op 27-07-2008 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
1 dose geeft bijna 1/3 van je prayer. Op level 99 krijg je 31 pray punten erbij per dose. Oftewel, per pot kun je bijna je hele pray restoren als het op is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ah ok, dankjewel. Want als ik Horror From The Deep ga doen, is prayer wel erg handig. Dus dat wordt een paar prayer pots kopen. En sharks als voedsel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Woei, net K'ril Tsutsaroth succesvol gesolo'd! Hij heeft me beloond met 3 lantadyme seeds :P

Erna ook nog een poging gewaagd Commander Zilyana in mijn eentje om te leggen, maar dat viel nog vies tegen }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik ga dus echt van mn leven niet solo'en in GWD. Ik verneuk vast wel iets waardoor ik dood ga en dus al mijn spullen daar liggen en niemand het blessed :X

* RoD is trouwens lekker op weg naar 99 woodcutting. Over 2 daagjes verwacht ik level 98. Daarna nog een paar daagjes en dan heb ik mijn 13e 99 skill :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Een vraagje waar kan ik het beste ranged trainen? ben nu level 31?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Anoniem: 251225 schreef op zondag 27 juli 2008 @ 23:53:
Ah ok, dankjewel. Want als ik Horror From The Deep ga doen, is prayer wel erg handig. Dus dat wordt een paar prayer pots kopen. En sharks als voedsel :)
Hoeveel prayer exp. heb je nu? En add me ff ingame, je bent zo lvl 43 pray, heb wel even tijd.
Franko79 is mijn rs naam.

Zal pchat op on laten staan voorlopig, dan hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
roel17 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 09:52:
Een vraagje waar kan ik het beste ranged trainen? ben nu level 31?
[aangenomen dat je f2p bent] Koop een heleboel bronze arrows (liefst 10k+, ligt eraan tot welk lvl je wilt gaan), en zorg voor een zo goed mogelijke range bonus. Ga naar de berg bij black knight fortress en range vanaf daar de fortress guards in een zo druk mogelijk, maar op die plek zo rustig mogelijke wereld ;) En zorg dat je iemand(en) hebt om mee te praten, want dit kan erg saai worden (maar wel een van de beste f2p range exp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
ik ben ene member dus wat kan ik dan het beste doedn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
roel17 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 10:34:
ik ben ene member dus wat kan ik dan het beste doedn?
Dat is waarschijnlijk nog steeds snel in member, maar op mijn main die p2p is heb ik nooit echt serieus range getraind op low lvl :+ Range 78 though, maar dat heb ik met rune arrows @ tzhaar gedaan (moet jij niet proberen, het is waste of money bij range<70).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Laatst online: 23:49

MsG

Forumzwerver

Kan je eens wat vertellen over dat "project", of was het een poging tot scammen :P

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roel17
Nee was geen scamming maar ik heb begrepen dat het wel tegen de regels van jagex was maar op mijn manier kwam er wel niemand achter! Ik wou gold gaan verkopen als je begrijpt wat ik bedoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja, dat is tegen de regels en daarnaast bijzonder ongewenst. Niks irritanter dan omhooggevallen jongetjes die hun account bij elkaar gekocht hebben. Dus laten we het hier daar maar niet over hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op maandag 28 juli 2008 @ 01:11:
Ik ga dus echt van mn leven niet solo'en in GWD. Ik verneuk vast wel iets waardoor ik dood ga en dus al mijn spullen daar liggen en niemand het blessed :X
Hehe, ik heb wel lol in zulke dingen. Als ik Zilyana en Kree'Arra nog solo, dan heb ik alle 200+ monsters gesolo'd.

En je kunt natuurlijk je uitrusting zo kiezen dat het wel meevalt wat je verliest, mocht het misgaan ;)
roel17 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 12:36:
Nee was geen scamming maar ik heb begrepen dat het wel tegen de regels van jagex was maar op mijn manier kwam er wel niemand achter! Ik wou gold gaan verkopen als je begrijpt wat ik bedoel.
Ik weet niet hoe je dat wilde doen (en ik hoef het ook niet te weten), maar Jagex hield voor het verwijderen van unbalanced trades vrij nauwkeurig bij wat hoe doorgegeven werd aan wie, juist om zo gold sellers/buyers te kunnen traceren en bannen. Ik vermoed dat ze hier ook nu nog hard achteraan zitten.

"Op mijn manier kwam er wel niemand achter" lijkt me dus wat optimistisch, en ik denk dat je wel degelijk een ban riskeert als je op grote schaal wealth gaat transferren. Om over de ethische aspecten maar te zwijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
deadinspace schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:23:
[...]

Hehe, ik heb wel lol in zulke dingen. Als ik Zilyana en Kree'Arra nog solo, dan heb ik alle 200+ monsters gesolo'd.

En je kunt natuurlijk je uitrusting zo kiezen dat het wel meevalt wat je verliest, mocht het misgaan ;)
Klopt, maar dat moet evengoed aangeschaft worden, omdat ik geen equipment heb waarvan ik het niet erg vind dat ik het verlies :+ Daarnaast zul je toch met wat anders dan full rune + scimitar aan moeten komen zetten om succesvol te zijn. Helpt ook niet mee dat ik er niet echt lol in heb, overigens :+ Ik heb weinig met combat, alleen slayer vind ik wel leuk. En zo krijg ik ook mijn rare drops (whips, dark bows)

Na 99 woodcutting besloten om weer eens wat fire cape attempts te wagen. Heeft iemand trouwens geluidsopnamen van de range en mage attack? Ik dacht eraan om me volledig op het geluid te concentreren aangezien dat gemakkelijker is dan het beeld. Naar de healers kijken en naar wat Jad doet is teveel multitasking voor mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Misschien dat je op youtube iets kan vinden?
En wat dat multitasking betreft, tja, misschien dat je moeder even een cape voor je kan halen? :P
Men zegt dat vrouwen dat namelijk beter kunnen dan mannen. (multitasking dan he)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:59:
En wat dat multitasking betreft, tja, misschien dat je moeder even een cape voor je kan halen? :P
Men zegt dat vrouwen dat namelijk beter kunnen dan mannen. (multitasking dan he)
_/-\o_

Ik kwam een keer een gast tegen (was wel 13 -.-), die zijn moeder haalde om z'n puzzles van clues op te lossen omdat hij die niet snapte :+ Wat wel knap was was dat hij zijn username heeft onthouden :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

RoD schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:32:
Daarnaast zul je toch met wat anders dan full rune + scimitar aan moeten komen zetten om succesvol te zijn.
Zou wel een stoere actie zijn, een GW general neerhalen in full rune :+

Maar je kan natuurlijk 3 (of 4, als je het met protect item wil riskeren) goede items meenemen ;)
Na 99 woodcutting besloten om weer eens wat fire cape attempts te wagen. Heeft iemand trouwens geluidsopnamen van de range en mage attack? Ik dacht eraan om me volledig op het geluid te concentreren aangezien dat gemakkelijker is dan het beeld.
Ik heb twee filmpjes (met geluid) van mijzelf tegen Jad, die kan ik wel online zetten. Maar dit zijn wel beide filmpjes van de oude stijl Jad. Het geluid is volgensmij 100% hetzelfde, maar het uiterlijk en de animaties natuurlijk niet.

Misschien als je heel lief kijkt dat ik nog wel een keertje fight caves doe en het weer opneem :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 21:37
Hoeveel kost een standaard axe waarmee ik als noob kan gaan woodcutten? Ben de mijne namelijk kwijtgeraakt na een keertje doodgaan (weet de plaats allang niet meer).

Hoe kan ik zien welke q ik kan doen? Zie nu voornamelijk welke algemene questen er beschikbaar zijn. Bestaat er een sneltoets voor je individuele questlog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op maandag 28 juli 2008 @ 13:59:
Misschien dat je op youtube iets kan vinden?
Op Youtube staan vooral videos van mensen die er zelf muziek onder hebben gezet.
deadinspace schreef op maandag 28 juli 2008 @ 14:09:
...]

Ik heb twee filmpjes (met geluid) van mijzelf tegen Jad, die kan ik wel online zetten. Maar dit zijn wel beide filmpjes van de oude stijl Jad. Het geluid is volgensmij 100% hetzelfde, maar het uiterlijk en de animaties natuurlijk niet.

Misschien als je heel lief kijkt dat ik nog wel een keertje fight caves doe en het weer opneem :P
* RoD doet lief kijken O+

Overigens ook maar weer eens 7.5m cash op miscellania gesmeten. Toch eigenlijk te zonde om niet te doen. Nu nog eens even een paar duizend dwarf weed seeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hurtebise schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:15:
Hoeveel kost een standaard axe waarmee ik als noob kan gaan woodcutten? Ben de mijne namelijk kwijtgeraakt na een keertje doodgaan (weet de plaats allang niet meer).
Tot en met addy kosten ze bijna niks. Rune is wat duurder, maar nog steeds nauwelijks geld. Kijk anders eens even op de grand exchange :)
Hoe kan ik zien welke q ik kan doen? Zie nu voornamelijk welke algemene questen er beschikbaar zijn. Bestaat er een sneltoets voor je individuele questlog?
Volgens mij bestaat er niet echt een sneltoets voor. Je kunt echter wel op www.tip.it even naar de quest database gaan en naar de "easy" quests kijken. Die hebben doorgaans weinig requirements. Van daaruit kun je opbouwen naar de meer gevorderde quests.

Edit: Oeps, dit had ik in mijn vorige post moeten plaatsen.

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 28-07-2008 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Ik heb die twee oude video's iig online gezet:

Jad ownt mij
Ik own Jad (of nouja, ik maak hem iig dood)

Nou eens kijken of die video zooi nog werkt en of ik zin heb nog een keer fight caves te doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heeft er iemand berserker helm? Heb fremmnik trials gedaan, maar heb geen 78k, wel 74k. Maar ik kan niemand ivnden op GE en in GE zelf verkoopt ook niemand het. Dus iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
deadinspace schreef op maandag 28 juli 2008 @ 18:16:
[...]

Ik heb die twee oude video's iig online gezet:

Jad ownt mij
Ik own Jad (of nouja, ik maak hem iig dood)

Nou eens kijken of die video zooi nog werkt en of ik zin heb nog een keer fight caves te doen :P
Ga ik zo even naar kijken :) Thanks.
Anoniem: 251225 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 23:08:
Heeft er iemand berserker helm? Heb fremmnik trials gedaan, maar heb geen 78k, wel 74k. Maar ik kan niemand ivnden op GE en in GE zelf verkoopt ook niemand het. Dus iemand??
Dan wacht je even of je probeert het op de forums van RS. Hier is niet de plek om te traden :)

Of je haalt even 4k, waar hebben we het eigenlijk over :X

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 28-07-2008 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deadinspace

deadinspace

The what goes where now?

Nieuwe stijl Jad staat nu ook op de video, en ik deed een oeps :+

Jad nieuwe stijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Was naar een andere world gegaan, en heb toen een berserkerhelm gekocht.
Ik draag nu: Berserker helm, d long, obby shield, rune pl8, d legs, d boots, RFD gloves, glory ammy, obby cape, 1.5k iron arrows (Om het plaatje compleet te maken XD). En Ring of life (Enchanted diamond). Binnenkort proberen een fighters torso te halen :). En natuurlijk 43 prayer. Agility is vandaag 32 gewoorden, morgen wordt ie nog 35. En dan eerst prayer 43. En dan Horror From The Deep doen. :)
Pagina: 1 2 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".