[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.184 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
@ Tyra3l: Ga gewoon een beetje alle skills doen, dan kom je er vanzelf achter wat je leuk vindt ;). Je kan ook minigames ed gaan doen.

@ Franko P.: Voordat je desert treasure kan doen, moet je allemaal skills en questen halen/doen, wat voor een nieuwe member niet zo makkelijk is :|.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
@wimjongil

Daarom juist, heeft ie meteen een doel. En hij leert een hoop van de member worlds. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op woensdag 17 juni 2009 @ 15:27:
@wimjongil

Daarom juist, heeft ie meteen een doel. En hij leert een hoop van de member worlds. :)
Daar zit wat in :D.

Zonet 87 defence gehaald, wat is dat sloom en saai zeg :P. Bij defence trainen voel ik me altijd alsof ik een stat aan het trainen ben die ik niet hoef, en eigenlijk niet wil, te trainen :X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Het wordt trouwens onderhand tijd voor een nieuw topic, deel 3 4 alweer :D. Iemand zin om een TS te maken? Of het werk opsplitsen? Of deze kopieeren?

[ Voor 5% gewijzigd door wimjongil op 19-06-2009 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
wimjongil schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:05:
Het wordt trouwens onderhand tijd voor een nieuw topic, deel 3 alweer :D. Iemand zin om een TS te maken? Of het werk opsplitsen? Of deze kopieeren?
Bedoel je niet deel 4?

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Stiekem wel 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn hier mischien een paar mensen die een keer een dag lang barbarian outpost willen spelen met mij? Ik wil graag een fighters torso, en het is mischien ook handig voor de mensen hier op dit forum die ook een fighters torso willen, dan hebbe we binne ene paar uur alle punten wel bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 19 juni 2009 @ 13:59:
Zijn hier mischien een paar mensen die een keer een dag lang barbarian outpost willen spelen met mij? Ik wil graag een fighters torso, en het is mischien ook handig voor de mensen hier op dit forum die ook een fighters torso willen, dan hebbe we binne ene paar uur alle punten wel bij elkaar.
Nooit... weer... een... torso... halen... Wat was dat verschrikkelijk :X. Het duurde zooo lang. Naja, dat kwam misschien ook omdat ik daar om 12 uur 's nachts aan begon ofzo :P.

Veel geluk met het krijgen van die torso ;). Tip: world 6 en hoge combat maken het sneller ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Haal gewoon een Bandos Chestplate :P

In ieder geval zijn er BA-worlds, dus dan moet het wel lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wimjongil schreef op donderdag 18 juni 2009 @ 18:05:
Het wordt trouwens onderhand tijd voor een nieuw topic, deel 3 4 alweer :D. Iemand zin om een TS te maken? Of het werk opsplitsen? Of deze kopieeren?
Ik denk dat er wel iets bij moet aan de ts, bijvoorbeeld die ledenlijst die RoD gemaakt heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Ben opnieuw begonnen onder de naam 'Lord Cartier'.
Ziet er een stuk beter uit zeg, groot scherm, betere graphics, 4x AA.
Ik ben te vinden in de GoT clan chat :+

[ Voor 63% gewijzigd door Moonborne op 21-06-2009 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 09:32
Hmm, ben vanavond bezig geweest wat plaatjes op te knappen voor de Runescape Wiki op Wikia, en ben wel een beetje geïnspireerd geraakt. Wellicht ga ik van de week even zitten voor een mooie startpost (het behandelen van die ene update van een tijdje geleden vond ik ook al erg leuk, hoewel dat natuurlijk puur minder werk was).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Yes, 90 defence (+ combat 122) gehaald. Bijna 95 hp (6k left ofzo). Nu kan het echte trainen beginnen >:).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je veel aan thieving, want volgens mij is het enigste wat een beetje waarde heeft gems en wat seeds. Ik sta nu bij de bakery kraam om naar 40 te trainen, nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:39:
Heb je veel aan thieving, want volgens mij is het enigste wat een beetje waarde heeft gems en wat seeds. Ik sta nu bij de bakery kraam om naar 40 te trainen, nog tips?
Ja, train thieving in die pyramide, dan vliegt je xp omhoog.

EDIT: De pyramid plunder minigame bedoel ik dus. ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Franko P. op 22-06-2009 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op maandag 22 juni 2009 @ 22:47:
[...]

Ja, train thieving in die pyramide, dan vliegt je xp omhoog.

EDIT: De pyramid plunder minigame bedoel ik dus. ;)
Op lage levels is dat toch nog niet snel? Ik heb iig naar 50 of iets hoger getraind met die master farmers in Draynor. Daar zijn meestal ook wat anderen aan het thieven, dus is het wel gezellig :). Ik had dat gedaan voor DT, en toen had ik door ranarr, snapdragon en watermelon seeds nog 100k verdiend. Toch wel leuk als je dat niet had voorzien ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
PP is nog steeds véél sneller dan gewoon thieven. Misschien dat blackjacken op die levels nog sneller is. Maar PP all the way imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op dinsdag 23 juni 2009 @ 20:31:
PP is nog steeds véél sneller dan gewoon thieven. Misschien dat blackjacken op die levels nog sneller is. Maar PP all the way imo.
Idd, je vliegt door de eerste 70 levels heen daar. Als je serieus je best doet kan dat wel in een dag of 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Milestone vandaag \o/
---
Combat lvl: 90
Hitpoints lvl: 70
Cooking lvl: 75

En natuurlijk een plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://img44.imageshack.us/img44/7315/rslvl90smallv.png
"Hier is hij niet erg clickable op de manier die ik wil dus een apparte link voor het grote plaatje.."
http://img13.imageshack.us/img13/7837/rslvl90.png

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
gybrus schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 02:05:
Milestone vandaag \o/
---
Combat lvl: 90
Hitpoints lvl: 70
Cooking lvl: 75

En natuurlijk een plaatje:
[afbeelding]
"Hier is hij niet erg clickable op de manier die ik wil dus een apparte link voor het grote plaatje.."
http://img13.imageshack.us/img13/7837/rslvl90.png
Nice! Hoe is dat daar in die volcano? Ik loop er steeds langs omdat ik naar armoured zombies ga, maar omdat ik niet weet of dat wildy is, en of er revenants rondlopen, riskeer ik m'n fighter torso daar maar niet |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
wimjongil schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 09:36:
[...]

Nice! Hoe is dat daar in die volcano? Ik loop er steeds langs omdat ik naar armoured zombies ga, maar omdat ik niet weet of dat wildy is, en of er revenants rondlopen, riskeer ik m'n fighter torso daar maar niet |:(.
Heel rustig.. ik moest voor een slayer task 99 Ankou's vermoorden en in de tussentijd heb ik geen één renevant gezien.
Hoogstwaarschijnlijk hebben ze de zone daar niet aangegeven voor renevants, (in bounty hunter had je daar eerst ook geen renevants dacht ik?)
edit:
Je hebt daar overigens wel een wildy lvl dus teleporten gaat net niet, maar als je naar de uitgang loopt(bank) dan kun je wel weg teleporten.

Die Ankou's droppen onwijs vaak 10 death runes of iets van 8 blood runes dus na iets van 50 kills heb je 50k winst.
Gelijk je food weer terug verdient =]

,Kevin

[ Voor 9% gewijzigd door gybrus op 24-06-2009 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ankou's droppen ook nog eens vaak law runes, ook super handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moonborne
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 02-08 07:38
Verwijderd schreef op zaterdag 13 juni 2009 @ 22:27:
[...]

Niet alleen dat, ze zeggen dat ze alle bot clients kunnen herkennen, maar het deel wat echt gebanned is, is het deel wat de bots 16 uur per dag liet lopen ofzo. Als ze het echt konden herkennen was elke botter nu gebanned, en dat is absoluut niet zo (hooguit 5% is gebanned), het is dus waarschijnlijk grote bluff en als publiciteitsstunt bannen ze wat hoog gerankte mensen die ook lang achter elkaar gespeeld hebben.
Bots werken sowieso toch niet?
Als je bijvoorbeeld zo'n gekke boom hebt dan vliegt je ijzer van je bijl af en dan ben je die dus kwijt. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
Heraclius schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:36:
[...]
Bots werken sowieso toch niet?
Als je bijvoorbeeld zo'n gekke boom hebt dan vliegt je ijzer van je bijl af en dan ben je die dus kwijt. :?
Die random event hadden ze eruit gehaald volgens mij.
Die bomen kunnen nog steeds raar worden maar je pickaxe head of axe head kan er niet meer afvliegen.
Ze breken nu gewoon net als vroeger en dan moet je bob wijs maken dat het niet jouw schuld was :D
Ook kunnen ore rocks niet meer gaan roken en er zijn geen bende muggen meer(geen idee wat het waren O-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
gybrus schreef op woensdag 24 juni 2009 @ 19:48:
[...]

Die random event hadden ze eruit gehaald volgens mij.
Die bomen kunnen nog steeds raar worden maar je pickaxe head of axe head kan er niet meer afvliegen.
Ze breken nu gewoon net als vroeger en dan moet je bob wijs maken dat het niet jouw schuld was :D
Ook kunnen ore rocks niet meer gaan roken en er zijn geen bende muggen meer(geen idee wat het waren O-) )
Je hebt ook geen last meer van Ents hoor. Voor zover ik weet zijn er op dit moment gewoon geen WC-specifieke random events meer. Je krijgt hooguit de random events die je bij veel andere dingen ook kunt krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Alle randoms zijn tegenwoordig versies die je wegteleporteren zodra je ze krijgt. Ze zijn dus ook nooit meer dodelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
Loop je toevallig door Rimmington.. zie je opeens een beer :9

Afbeeldingslocatie: http://img504.imageshack.us/img504/1614/polarbear.png
Gelijk op inspect duwen.. \o/
Staat er dat je eerst een bepaalde quest moet doen, dus ja ga je maar weer verder met slayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Klopt, daarvoor moet je de nieuwste quest doen. Overigens levert het niet veel op, naar het schijnt (heb em zelf ook nog niet gedaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
De quest vond ik persoonlijk wel leuk om te doen. De beer zorgt ervoor dat je één extra Penguin Point kunt verdienen in die Penguin Hide-and-seek diversion. Ik doe dat zelf eigenlijk elke week wel, toch even 20k summoning voor gratis (verder train ik het niet, dus dan is het best grappig).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Ik heb gisteren swan song quest gedaan zodat ik monkfish kan vissen.
Volgens de calculator op tip.it moet ik er op het moment nog 87654 doen voor 99 fishing. Mooi doel, al weet ik nu al dat ik lang van te voren weer een ander doel zal hebben :P
Als het me lukt ga ik daarna die dingen cooken zodat die ook 99 wordt. Voor die geldt hetzelfde, ik denk dat ik eerder al weer iets anders ga doen :P
Tussendoor trouw om de aantal dagen naar miscellania om die inkomsten netjes bij te houden.
Mijn ingame name in rs is pieppiep666.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Monkfish is redelijk relaxed. XP is niet zo heel mooi maar het geld dan weer wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk Monkey Madness af. Heeft me veel moeite gekost vooral omdat ik tegen die demon dood ging omdat ik lag had. Ik was zo stom geweest om ook mijn monkey talisman en m'speak amulet bij me te hebben. Moest ik die krengen weer opnieuw maken. Wat ik overhield tijdens het doodgaan was mn rune plate, legs en dragon med. Mijn dragon boots ben ik dus kwijt. Wel raar want dat kost 400k ofzo en een rune plate 50k.

Het probleem is nu dat ik blut ben. Nog iemand goede money making tips. Ik ben niet sterk genoeg voor de green dragons (66, 71, 67 & 69hp), dus ik hak nu maar noodgedwongen yews bij de gnomes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Runecrafting is altijd een goede. Tenminste als je nats kunt, en minimaal via the abyss of met een ghraak kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Even over die plate die je overhield. Het gaat niet om de marktwaarde, maar om de waarde van een high alch van dat item. (of de shop price, maar die is even hoog). Dragon boots alchen voor 8k ofzo, een rune plate alcht voor 39k.
Daarom zijn phats een gevaar, die alchen voor 0 coins, terwijl ze veel meer waard zijn.
Check ook dat items kept on death knopje in je menu. Kan soms heel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Franko P. schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 13:17:
Even over die plate die je overhield. Het gaat niet om de marktwaarde, maar om de waarde van een high alch van dat item. (of de shop price, maar die is even hoog). Dragon boots alchen voor 8k ofzo, een rune plate alcht voor 39k.
Daarom zijn phats een gevaar, die alchen voor 0 coins, terwijl ze veel meer waard zijn.
Check ook dat items kept on death knopje in je menu. Kan soms heel handig zijn.
Ook leuk als je je whip bij je hebt.. Die verlies je nagenoeg altijd. Als ik iets gevaarlijks ga doen wil ik die nog wel eens even voor niks borrowen van mijn broertje, raak je hem in ieder geval niet kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Party hats alchen voor 1 gp volgens tip.it :P

Ik ben trouwens weer even gestopt met vissen, ondanks dat ik dan iets anders doe begint het toch wat eentonig te worden.
Gisteren weer wat aan runecrafting gedaan.
Ik weet nu dat death runes voor mij ongeveer 18k xp per uur geven en die ZMI ongeveer 29k xp per uur.
Wat precies de winst is weet ik eigenlijk niet, wel leuk misschien om een keer uit te rekenen. Het viel me trouwens wel op dat ik met ZMI veel meer hoge level runes krijg dan ik dacht dat ik zou krijgen. Ondertussen level 73 RC geworden. Vanavond maar weer eens verder ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hoe hoger je RC-level, hoe meer hoge runes je krijgt. Kan op hoge levels een behoorlijke winst opleveren. Ik heb er tot 99RC zo'n 50-60m verdiend. Vanaf lvl 83.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Ik denk niet dat je de winst precies uit kan rekenen. Een hoger RC-level zal wel meer hoge runes geven maar het blijft redelijk random.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het is zeker niet random. Er zit een bepaald patroon in. Natuurlijk krijg je niet elke keer dezelfde verdeling runes, maar je kunt wel redelijk accuraat bepalen wat je zo ongeveer gaat halen over een langere periode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Dat hangt er vanaf wat jij onder redelijk verstaat :P
Maar mijn RC level is iets in de 60 dus ik kan het ook alleen aan clan members vragen 8)7
Wel jammer dat ik eruit ben gegaan, Trueskillers was een leuke clan, maar liep leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Misschien wel interessant dus om te bekijken wat je per level aan runes erbij krijgt.
Ik gebruik zelf firerunes om in de bank te komen en een teleport om bij dat altar te komen, dus daar moet ik wel weer rekening mee houden. Magix XP bijhouden dus, delen door XP per teleport en dan * 40 bijvoorbeeld om de firerunes uit te rekenen... vanavond eens proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Veel nieuws vandaag.

-Mobilising armies.
-Interface is veranderd. Er zijn nu meer "knopjes". Onder andere quests en achievements diary zijn opgesplitst, en er is een knopje voor "notes" toegevoegd. Erg mooi.
-De right-click opties zijn grafisch ook veranderd. Ook mooi.
-En er wordt nu een ander font gebruikt.

Woei :)

[ Voor 7% gewijzigd door RoD op 08-07-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Jagex gaat ook beginnen met Runescape.nl?

Ik zie iig nederlandse teksten :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Ik vind het nieuwe font maar bagger. Het interface is wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Enfer schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:16:
Jagex gaat ook beginnen met Runescape.nl?

Ik zie iig nederlandse teksten :o
Die is er al een tijdje. Tis volgens mij niet meer dan een portal naar de gewone RS-site.
ReFresh F5 schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 21:04:
Ik vind het nieuwe font maar bagger. Het interface is wel geinig.
Het verschil tussen 0 en 8 is een beetje onduidelijk geworden... Voor de rest vind ik het wel mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels me fighters torso al een tijdje :D Ik ben combat lvl 77, attack: 62, strenght 65 (Byna 66 :D), Defence 60, Range 60, Mage 52, mage wil ik graag ook 60 maar aangezien mage zoveel geld kost }:|
Mijn outfit: Neitiznot Helm, Amulet of Fury, Fighters Torso, Rune Platelegs, Dragon Boots, Ring of Wealth, Combat Bracelet , Zamorak Book, Obsidian Cape, Dragon Scimitar. Is dit een beetje een goeie outfit voor mijn lvl en stats? Momenteel ben ik nog even flax aan 't spinnen want ik wil een Regen Bracelet kopen. Overigens vind ik die update van notes wel handig, nu kan ik dingen noteren die ik vergeet als ik een doel heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:46:
Ik heb inmiddels me fighters torso al een tijdje :D Ik ben combat lvl 77, attack: 62, strenght 65 (Byna 66 :D), Defence 60, Range 60, Mage 52, mage wil ik graag ook 60 maar aangezien mage zoveel geld kost }:|
Mijn outfit: Neitiznot Helm, Amulet of Fury, Fighters Torso, Rune Platelegs, Dragon Boots, Ring of Wealth, Combat Bracelet , Zamorak Book, Obsidian Cape, Dragon Scimitar. Is dit een beetje een goeie outfit voor mijn lvl en stats? Momenteel ben ik nog even flax aan 't spinnen want ik wil een Regen Bracelet kopen. Overigens vind ik die update van notes wel handig, nu kan ik dingen noteren die ik vergeet als ik een doel heb :P
Goed voor je stats? Hangt ook af van non-combat skills. Om mee te vechten is het in ieder geval prima. ;)

en er zijn veel beter manieren als de schampere 100K gp/uur van flax hoor. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 03:53:
[...]

Goed voor je stats? Hangt ook af van non-combat skills. Om mee te vechten is het in ieder geval prima. ;)

en er zijn veel beter manieren als de schampere 100K gp/uur van flax hoor. ;)
Ik weet alleen nog green dragons, maar vorige keer ging ik bijna dood door een rev, dus dat doe ik als ik wat hoger ben, en pure essence vind ik ook een rot manier. Dus ik zou niet weten hou ik anders veel geld zou moeten verdienen. Behalve merching dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Voor wie de verhoudingen tussen de verschillende runes wilt weten met level 73 runecrafting bij ZMI heb ik een sample genomen van 462 runes.

Air 22
Mind 12
Water 16
Earth 16
Fire 17
Body 24
Cosmic 46
Chaos 48
Nature 82
Law 84
Death 55
Blood 40

Met de huidige prijs zijn deze 91442 gp waard, een gemiddelde van 197.9 gp each.
Kostprijs van de ess is 462 * 149 = 68838 gp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 15:48
Op het moment ben ik bezig om 99 rc te halen, nu lvl 95. Ik doe mooi rustig aan maar het verdient wel leuk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dus, weet iemand een goede manier voor mij om geld te verdienen? :) Flax spinnen werkt ook niet so lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, die vraag komt hier zo vaak voorbij, en is hier ook al zo vaak beantwoord... Green dragons, runecrafting, aviansies zijn het best. Wil je dat niet, kun je woodcutten, fishen, minen, GWD'en, enz. Maar je moet geen wonderen verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Mijn tip is om vooral iets te doen dat je leuk vind. Ook al verdien je er 10% per uur minder mee, scheelt dat vaak een heleboel. Als je het leuk vind is het minder langdradig en langer vol te houden, uiteindelijk kun je dan meer verdienen omdat je minder snel de neiging hebt te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad, ik doe ook alleen wat ik leuk vindt. Uiteindelijk zit ik toch met een bankwaarde van een half miljard ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gloeilamp
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 03-09 15:48
RoD schreef op maandag 13 juli 2009 @ 01:12:
Inderdaad, ik doe ook alleen wat ik leuk vindt. Uiteindelijk zit ik toch met een bankwaarde van een half miljard ;)
Een half miljard, 500m. dat heb je mooi gedaan. Op het moment heb ik ongeveer een totale bankwaarde van 70m. Meestal geef ik alles meteen uit aan skills maar ik ben nu eerst bezig met 99 rc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat bedoelen jullie met GWD? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
GWD = GodWars Dungeon

Daar lopen erg sterke beesten rond maar kan je dus ook erg goede drops verwachten. (niet elke kill helaas)
Wat je daar o.a. kan vinden zijn godsword shards, die je kan samenvoegen om een godsword te maken.
De afkorting GS is dus GodSword.
Er zijn 4 verschillende godsword met elk andere specials, de bekendste is BGS, Bandos GodSword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondertussen heb ik dan toch 91 range gehaalt ,83 mage en 80 str :) wat me 81 combat maakt.
Range en mage heb ik getraint in castlewars met ice blits en addy bolts, dat heeft me een paar mil gekost maar de lol is onbetaalbaar :) Als lvl 81 lekker 37s staan te rangen op een 120 die je niet kan berijken en je flink uitscheld, heerlijk :)
zojuist geprobeerd voor de firecape, het duurde een eeuw voor jad naar me toe kwam dus nam ik een dose restore pot, en op hetzelfde moment hoorde ik zijn mage aanval... snel prayer geswitched maar de delay van de pot koste me een 74. Ik dacht dat het slim was om een sara brew dose te nemen, dat was het natuurlijk niet, want hij gebruikte range en de sara brew delayde weer mijn prayer switch en dood was ik in 2 hits.
De waves tot Jad vielen best mee, alleen de rangers zijn erg vervelend met 40 defence.
Na mijn castlewars uitstapje ben ik echter vrij blut, dus terug naar de earth warriors voor strenght exp en wat geld. Het doel is maxed combat 84 met 86 strenght, Dat moet meer dan 2 mil opleveren, genoeg voor nog eens 5 pogingen bij jad :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Ik heb inmiddels 75 runecrafting en dus nu ook de grootste pouch in gebruik die er is.
Heerlijk om per run 54 death runes te kunnen maken :-)
Alleen 1 nadeel, die grootste pouch degrade wel erg snel, is daar niets aan te doen?
Opzich is het tijdens death runes maken niet heel erg omdat het maar een heel klein piep stukje om is om te repareren. Maar als straks alle servers het weer doen (er zijn er meerdere down vanwege iets met een isp) wil ik weer ZMI gaan doen tot ik 77 ben, en dan heb ik niet erg veel zin om telkens weer een pouch te moeten repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij degraden alle pouches even snel hoor. Na 12 runs. Daar is verder overigens niets tegen te doen. Als je ZMI wilt doen, zul je dat toch moeten accepteren. Ik vind het niet zo'n probleem. Gewoon een glory meenemen als je een ZMI run doet, en wanneer je je pouch gaat repareren gewoon ourania teleportrunes meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EcoR
  • Niet online
Geen idee of dit mag, maar ...Nee dat mag niet, lees de RS regels er nog eens op na. Als je niet weet of iets op GoT mag is dat ook geen vrijkaart om te posten; vraag het aan een moderator ;)

[ Voor 63% gewijzigd door TheZeroorez op 17-07-2009 20:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-08 15:35
Ik wil wel ^^
kstuur pm, is wel tegen regels mja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe runecape lijkt me echt een stuk leuker als de oude!
Ik neem aan dat ze niet alleen pixels uitgerekt hebben toch??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Neen idd, rs is erg verbeterd in graphics en ik vind het een zeer goed spel qua graphics voor een browser-based mmorpg. Of de gameplay je bevalt hangt af van persoon tot persoon.

Testen doet in iedergeval geen pijn ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het ik het verleden genoeg getest haha.
Had toen der tijd nog een 'veracs staker'
Hoge def, weinig str, genoeg att
Dan had ik een best lage combat level, maar met veracs armor had ik die str niet nodig tegen mijn combat level (denk aan veracs eigenschappen).
Won er in ieder geval erg veel geld mee altijd! Maja account is verloren in de tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is jammer, maar staken bestaat toch niet meer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:37:
Heb het ik het verleden genoeg getest haha.
Had toen der tijd nog een 'veracs staker'
Hoge def, weinig str, genoeg att
Dan had ik een best lage combat level, maar met veracs armor had ik die str niet nodig tegen mijn combat level (denk aan veracs eigenschappen).
Won er in ieder geval erg veel geld mee altijd! Maja account is verloren in de tijd.
Weet je zeker dat je account verloren is gegaan? Bij mijn weten worden accounts niet gedelete in runescape.
Je zou een appeal kunnen invullen voor je lost password. Dan heb je zo een nieuwe als het goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja nou dat heb dus aantal keer geprobeert maar het wilt niet baten, lijkt erop dat het systeem niet mee wilt werken. Heb de hoop al tijdje geleden opgegeve helaas. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Vanmorgen level 76 runecrafting gehaald.
Ik had verwacht dat ik in de loop van deze week level 77 wel zou halen, maar dat is nu net dus al gelukt!
Vandaag ongeveer 160k xp in runecrafting gehaald via ZMI.
Ik had vrijdag al die quest gedaan om blood runes te kunnen maken dus gelijk een rondje in de abys gedaan, 15k winst per rondje bloods maken :9~
Mijn vorige snelste bron van geld was rune minen, maar dat gaat niet meer omdat mijn computer de hele applet en updates en alles opnieuw wilt laden tegenwoordig als ik world switch :S en het dus erg traag was, plus dat tegenwoordig teveel mensen rune kunnen minen en het dus veel te vaak op is.
Morgenavond maar wat bloods maken, nu nog even kijken of er nog wat kleine quests te doen zijn ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb ook een nieuw mijlpaaltje:
Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/66ken9.png

*O*

Met cooking en fletching gaat het vrij hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Ik moet nog een nieuwe mijlpaal stellen... misschien is een bgs wel een mooie.
Daarna eerst maar wat slayer tasks doen om de combat skills weer eens wat te trainen.

Ik had een klein foutje gemaakt met die blood runes winst. Totale waarde van wat je bij je hebt is met volle en lege pouches namelijk hetzelfde omdat je die pouches altijd kwijt bent. Daardoor vergat ik de kleine 4k aan pure essence mee te rekenen en kom dus op iets meer dan 11k ipv de 15k winst per rondje blood. Hoe dan ook, nog steeds een goede manier om geld te verdienen :-)

/edit
@RoD: Ik denk dat als ik jou levels zou hebben dat ik ranged zou trainen om die ook onder rank 10k te krijgen.
Daarna bijvoorbeeld alles onder de rank 5k proberen te krijgen.
Maar goed, zover ben ik nog niet... eerst maar alles onder de 300k krijgen voor mij :P

[ Voor 19% gewijzigd door PiepPiep op 20-07-2009 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op maandag 20 juli 2009 @ 03:21:
Ik heb ook een nieuw mijlpaaltje:
[afbeelding]

*O*

Met cooking en fletching gaat het vrij hard.
:') En ik maar trots zijn op mijn 15M total (Al bijna 16!! :+)

Netjes hoor, ik vraag me af of ik het ooit ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand me ff uit de brand helpen door me te helpen bij de heroes quest? Ik heb een Phoenix Gang member nodig die ik een sleutel geef. Daarna moet hij ff een guard neer rangen :). Wie is er Phoenix Gang Member en wil me ff helpen :).

Owja, dementionn ingame. Thnx anyway

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 20-07-2009 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Op het forum van runescape zelf is daar een thread over, communitie -> forum -> quests -> find a heroes quest partner, of de directe link http://forum.runescape.com/forums.ws?20,21,555,59116714
Je hebt dat wel een grote kans dat je in het engels moet communiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat heb ik al lang ingevuld, maar weinig animo.

Edit: heb de quest zojuist succesvol afgerond ;)

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chukkepukke
Gratz

Ben een obby maulertje gestart is wel vrij hard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Enkele noemenswaardige zaken:
http://forum.tip.it/viewtopic.php?f=30&t=804009
Ze hebben beta-testers nodig... kinderen welteverstaan.

http://forum.tip.it/viewtopic.php?f=30&t=802697
Een plaatje van het nieuwe icoon. Ben benieuwd wanneer we dit gaan zien.

Doorgaans krijgen we de updates vrij snel die gevonden worden in de KB. Ben ook benieuwd of het verband houdt met het beta-testen. Zou het met de nieuwe skill te maken hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Nieuwe skill? hmz.. ik moet meer op dat forum van Jagex rondhangen :P
Ik geloof dat ik al zo'n 4 nieuwe skills heb meegemaakt, ben de tel een beetje kwijt.
Ik kan me nog herinneren dat de eerste middag farming een bug had, je kon toen een seed in de grond stoppen en gelijk weer aanharken zodat je een nieuwe erin kon doen. Op die manier ging het levelen best snel :P
Jammer dat ik toen ff weg moest en 's avonds de bug er al uit was :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Funfact: ik hoorde net van Toony001 (#2 ranked in slayer) dat hij meer dan 250k charms heeft. Ongelofelijk :o

En ik dacht dat ik er veel had, met 30k+ :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Dat is best veel :P
Ik zie op rsstats dat jij bijna 6M op een dag summoning gedaan hebt, hoeveel charms waren dat?
Op het moment heb ik zelf denk ik iets tussen de 1000 en 1500 charms, alleen nog lang niet de ingredienten om er echt iets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik weet niet hoeveel charms dat waren. Wel een hoop in ieder geval :P Ik was toen overigens ook al op een hoog level. Dat is ook een belangrijke factor in hoeveel xp je krijgt per charm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zijn ook weer een paar updates verschenen waaronder verbeterde animaties. Stukje van de website:
This pack focuses on some of the most popular melee weapons and their animations (abyssal whip, the godswords, Zamorakian spear, Saradomin sword, Dharok’s axe, and dragon and rune longswords and scimitars), tweening (animation smoothing), and updates to the Agility animations.
Ik heb de agility animaties nog niet gecheckt maar de combat-animaties vind ik eerlijk gezegt geen vooruitgang. Een beetje te smooth, iets teveel van het goede. Maar hey! het is runescape dus dit boeit me niet veel eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-09 15:29
Ik vind de nieuwe combat-animaties erg slecht, het ziet er nu erg kinderachtig uit.
Vooral de dragon scimmy ziet er belachelijk uit nu, zonde van de tijd die je in mm gestoken hebt.
Ik hoop dat ze deze update nog zullen aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik vind het wel mooi. Staat een stuk beter dan het houterige gehak dat het eerst was. Ik zie ook niet in hoe het kinderachtig is...

Overigens had ik 5 whip-drops in 2 abyssal demon-tasks. Ze staan nu nog op mn bank omdat de prijzen stijgen. Mooi gezicht :9

[ Voor 32% gewijzigd door RoD op 29-07-2009 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Plaatje van de whip is volgens mij anders, ik herkende hem iig niet gelijk toen ik hem zocht in m'n bank :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Klopt, alles aan de whip is anders :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een groot probleem. Tijdens clue hunten moest ik 2x naar dezelfde spot namelijk lvl 53 wilderness. De 1x ging gelijk goed maar nu heb ik mn clue scroll en ben uitgelogd met 20hp en ik ben poisoned en ik heb geen food. Hoop dat het goed gaat. :)

edit, ik ga gewoon alles droppen, heb alleen maar een schep, paar runes en die navigatietroep bij me.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 30-07-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:35:
Heb nu een groot probleem. Tijdens clue hunten moest ik 2x naar dezelfde spot namelijk lvl 53 wilderness. De 1x ging gelijk goed maar nu heb ik mn clue scroll en ben uitgelogd met 20hp en ik ben poisoned en ik heb geen food. Hoop dat het goed gaat. :)

edit, ik ga gewoon alles droppen, heb alleen maar een schep, paar runes en die navigatietroep bij me.
Lol dat wordt teleporten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dat gaat niet vanaf lvl 53 wildy. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Franko P. schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 15:53:
Dat gaat niet vanaf lvl 53 wildy. :)
Ohja, moet je als de donder rennen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik neem aan dat je een goede gravestone hebt... Dan ben je ruim op tijd terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:15:
Ik neem aan dat je een goede gravestone hebt... Dan ben je ruim op tijd terug.
Tis wel te hopen, anders kom ik ff langs met me schepje, proberen dat ding leeg te roven :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb gewoon alles gedropt. Zodra ik inlogde werd ik gelijk weer onder vuur genomen door twee revenants. Ik was nog bijna de klos doordat law runes per 1 worden gerekend wat dus betekend dat ik 3 law runes behoudt. Maar uiteindelijk had ik mn clue wel. Nadeel is de loot: een beetje blood en nature runes, 2 magic shortbows en een of andere helm van 10k. Verlies dus, want ik heb 15 laws en mijn glory amulet gedropt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:49:
Heb gewoon alles gedropt. Zodra ik inlogde werd ik gelijk weer onder vuur genomen door twee revenants. Ik was nog bijna de klos doordat law runes per 1 worden gerekend wat dus betekend dat ik 3 law runes behoudt. Maar uiteindelijk had ik mn clue wel. Nadeel is de loot: een beetje blood en nature runes, 2 magic shortbows en een of andere helm van 10k. Verlies dus, want ik heb 15 laws en mijn glory amulet gedropt.
Gewoon rennen voor het vaderland, en als je een beetje knaken heb, kan je het zo terug kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Dat heb ik ook te vaak gemoeten. Teleport naar Deserted Keep via Ardy, meteen worden begroet door revenants, teleblocked en dan al vloekend terugrennen vanaf lvl 53 wild tot aan edgeville. :P

Sindsdien ren ik altijd met full black dhide en een hoop food daar heen, mocht ik worden geteleblocked dan weet ik in ieder geval zeker dat ik het overleef als ik terug aan het rennen ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Het kan trouwens ook handig zijn om summers end te hebben gedaan. Na die quest zijn er een aantal plaatsen waar je naar een soort geest dimensie kan als je die ring van die quest bij je hebt. Ik heb gemerkt dat als je ergens hoog in de wildy daarheen gaat je gewoon kan teleporten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PiepPiep schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 12:20:
Het kan trouwens ook handig zijn om summers end te hebben gedaan. Na die quest zijn er een aantal plaatsen waar je naar een soort geest dimensie kan als je die ring van die quest bij je hebt. Ik heb gemerkt dat als je ergens hoog in de wildy daarheen gaat je gewoon kan teleporten :P
Lol nice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Dat kan, maar als je je een beetje voorbereid hoef je niet bang te zijn voor de revs. Beetje food, anti-pot, dragonhides.. en dan kunnen ze weinig doen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Nadat ik al een maand geen whip drop meer had gekregen tijdens het non-stop slayen ben ik gaan campen. Vlak voor ik was gaan campen had ik toch nog 1 whip drop gekregen en vandaag 2 in ongeveer 250 crimson charms = ongeveer 600-700 abyssal demons. Heb er wel de hele dag gezeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Met de huidige whips prijzen is dat toch wel best lekker :)

Nou poeh, nieuwe skills maand in de clan waar ik zit. Wat een geweldige keuze; agility en ranged. Dat zijn nou net twee skills die niet mij goed bevallen. Afijn, ben toch maar aan agility begonnen. Die nieuwe pakjes die laatst zijn uitgebracht zijn toch erg aantrekkelijk, maar of ik de benodigde level 90 haal weet ik niet (ben nu 75). Zou wel erg chill zijn.
Pagina: 1 ... 11 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".