Firemaking kan nuttig zijn hoor. Op 92 kan je een adze halen, dat is een rune pickaxe met dragon woodcut axe in 1. Voordeel/nadeel is dat het 1/3 van je logs ook meteen verbrand en je krijgt daar de volle fm xp voor. Dus als je powercut is dat ding ideaal. Echter is 92 fm erg hoog, ik heb hem zelf nog niet.
Ben nu bezig met fishing. Ik was al 90 (lekker hoog), maar heb toch ambitities om het een keer te maxen. Nu heb ik een beetje zitten rekenen , en daar word ik toch een beetje sipjes van. 30k xp per uur? 250 uur nog te gaan? Bah.
Nou ja, ik ga maar gewoon af en toe er mee verder. Elk uurtje telt denk ik maar dan; uiteindelijk tikt de teller van 250 dan toch op 0 uit. Voordeel is dat het wel mooie inkomsten zijn. Met de huide monkfish prijzen zo'n 30m geloof ik, en dat is toch wel erg lekker
Ik zoek ook nog een leuke manier om magic om hoog te krijgen. Ik wil graag met 94 gebruik maken van Ice Barrage voor een clan war (en toekomende) bij ons met de clan. Alleen nu zie ik het niet zitten om met alchen dat te halen. Hebben jullie nog andere ideetjes?
offtopic:
Gegroet collega van een zekere tech website

Ja sorry, ik ben sinds kort ook event keeper bij mij in de clan; dus ik zou toch contacten moeten onderhouden daar in

Ben dan vaak te vinden in de CC van die clan (voor de geintereseerden:
malkavian scourges)
[
Voor 53% gewijzigd door
Hans1990 op 03-08-2009 20:50
]