[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.182 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
n0valyfe schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 22:14:
Nadat ik al een maand geen whip drop meer had gekregen tijdens het non-stop slayen ben ik gaan campen. Vlak voor ik was gaan campen had ik toch nog 1 whip drop gekregen en vandaag 2 in ongeveer 250 crimson charms = ongeveer 600-700 abyssal demons. Heb er wel de hele dag gezeten.
Ik had er laatst 5 in 2 tasks (300 demons). En zoals Hans al zegt... wel erg lekker met de huidige prijzen :P Heb er 15m voor gevangen.

Dat maakt nu 250m cash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jongens ik heb sinds kort een nieuw account.
Nu had die 1.8m en 22k willow logs.
Ik dacht dus, ik maak er willow longs (u) van en dan verkope maar het verkoopt dus niet.
heb nu nog 14k willow logs over.. die zijn helaas maar 350k ofzo waard.
Wat kunnen jullie me aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Willows zijn toch al een hele tijd weinig waard. 2 maanden geleden ook nog maar 18/19...

Niemand zit in de chat :/

[ Voor 14% gewijzigd door Bolletje op 02-08-2009 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:20:
Ik dacht dus, ik maak er willow longs (u) van en dan verkope maar het verkoopt dus niet.
Gebruiken als junk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 12:20:
Ik zou er je fletching mee trainen tot level 50. Daarna zou ik het gewoon verkopen. Aan willow logs heb je niet zoveel. Je kan er je firemaking nog mee trainen, maar firemaking is niet erg nuttig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het gebruikt als junk, nu een nieuwe van een vriend gekrege..
71 att/def 82 str and rang/mage ook wel aardig.. +stond nog 8m op toch lekker nu je niet meer kan trade enzo!
Nu nog wat leuke dinge zoeke om te doen :)
was ff babarian outpost aan het doen maar er lopen te veel noobs rond.
(dat zeg ik terwijl ik het niet kende tot gister)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Firemaking kan nuttig zijn hoor. Op 92 kan je een adze halen, dat is een rune pickaxe met dragon woodcut axe in 1. Voordeel/nadeel is dat het 1/3 van je logs ook meteen verbrand en je krijgt daar de volle fm xp voor. Dus als je powercut is dat ding ideaal. Echter is 92 fm erg hoog, ik heb hem zelf nog niet.

Ben nu bezig met fishing. Ik was al 90 (lekker hoog), maar heb toch ambitities om het een keer te maxen. Nu heb ik een beetje zitten rekenen , en daar word ik toch een beetje sipjes van. 30k xp per uur? 250 uur nog te gaan? Bah.

Nou ja, ik ga maar gewoon af en toe er mee verder. Elk uurtje telt denk ik maar dan; uiteindelijk tikt de teller van 250 dan toch op 0 uit. Voordeel is dat het wel mooie inkomsten zijn. Met de huide monkfish prijzen zo'n 30m geloof ik, en dat is toch wel erg lekker :)

Ik zoek ook nog een leuke manier om magic om hoog te krijgen. Ik wil graag met 94 gebruik maken van Ice Barrage voor een clan war (en toekomende) bij ons met de clan. Alleen nu zie ik het niet zitten om met alchen dat te halen. Hebben jullie nog andere ideetjes?
Bolletje92 schreef op zondag 02 augustus 2009 @ 15:03:
Willows zijn toch al een hele tijd weinig waard. 2 maanden geleden ook nog maar 18/19...

Niemand zit in de chat :/
offtopic:
Gegroet collega van een zekere tech website :+

Ja sorry, ik ben sinds kort ook event keeper bij mij in de clan; dus ik zou toch contacten moeten onderhouden daar in ;) Ben dan vaak te vinden in de CC van die clan (voor de geintereseerden: malkavian scourges)

[ Voor 53% gewijzigd door Hans1990 op 03-08-2009 20:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog leuke f2p war/pk clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 18:42:
Heb het gebruikt als junk, nu een nieuwe van een vriend gekrege..
71 att/def 82 str and rang/mage ook wel aardig.. +stond nog 8m op toch lekker nu je niet meer kan trade enzo!
Nu nog wat leuke dinge zoeke om te doen :)
was ff babarian outpost aan het doen maar er lopen te veel noobs rond.
(dat zeg ik terwijl ik het niet kende tot gister)
Account sharing is wel verboden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Hans1990 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:40:Ik zoek ook nog een leuke manier om magic om hoog te krijgen. Ik wil graag met 94 gebruik maken van Ice Barrage voor een clan war (en toekomende) bij ons met de clan. Alleen nu zie ik het niet zitten om met alchen dat te halen. Hebben jullie nog andere ideetjes?
Ik heb het zelf met alchen gedaan tijdens het trainen van fletching, kan ook tijdens trainen van smithing, maar dat is niet wat je wilt :P
Bij de minigame Fist of Guthix krijg je 300 catalytic runes en 1000 elemental runes per ronde om magic te kunnen gebruiken tegen je tegenstander. Ik zie daar altijd veel mensen hun magic trainen. Geen idee eigenlijk hoeveel xp je per uur ermee verdient, maar met de tokens die je er mee verdient kan je weer handige items kopen voor meer fishing xp of betere herb drops enzo.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alch in Agility arena, krijg je nog wat agility exp ook! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of alch ruby ring in Zanarism kost je maar 14gp per alch. Ik ga dat ook doen als ik voldoende geld bij elkaar geschraapt heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 17:58

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hans1990 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:40:

offtopic:
Gegroet collega van een zekere tech website :+
offtopic:
Hoi :w

Volgens mij ben ik best slecht in dat levellen :') Ik speel al sinds 2003 en nog niet eens lvl 80 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Hans1990 schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 20:40:
Ik zoek ook nog een leuke manier om magic om hoog te krijgen. Ik wil graag met 94 gebruik maken van Ice Barrage voor een clan war (en toekomende) bij ons met de clan. Alleen nu zie ik het niet zitten om met alchen dat te halen. Hebben jullie nog andere ideetjes?
Het snelste is Jewelry Stringen met Lunar Magic, maar dat is ongelofelijk duur. Alchen is gewoon heel saai, maar in Zanaris is dat wel goedkoop. Je kan Slayer gaan doen met firebolt en chaos gauntlets, dat kan wel leuk zijn. Met humidifyen verdien je een heel klein beetje, maar dat is ook saai. Zoals PiepPiep al zei kan je ook FoG doen, zeker met ancients is dat leuk (moet ik nog wel proberen tbh, met 99 mage :+).

Ikzelf ben temp banned voor zo'n EP glitch, toen ging ik maar even op m'n pure spelen in w152 (miss leuke dropparties :D), toen ik zag dat er een 9m drop party was. Ik klikte alles mis, behalve eentje: 4.7m cash :9~. En dat op een lvl 30 noob :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Niet online
Ik hoorde dat er bans werden uitgedeeld. Een trailist uit de clan vertelde het ook. Maar ik ben nu toch wel benieuwd wat je dan hebt gedaan.

Ik las ergens op tip.it dat je op een plek EP haalde die in een PVP world onbereikbaar was; of amper bereikbaar. Wat is die plek dan? :+ Ik hoorde iemand anders die zei dat hij in het ardougne castle zit. Daar heb je 61 thieving voor nodig om in te komen, en dat hebben er veel niet. En anders moeten ze nog wel 1 minuut daar picklocken. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 04 augustus 2009 @ 18:50:
Of alch ruby ring in Zanarism kost je maar 14gp per alch. Ik ga dat ook doen als ik voldoende geld bij elkaar geschraapt heb.
Dat moet ik ook maar is gaan uitzoeken :O

Hoorde trouwens dan range trainen met Soul Wars het snelste was.. ??
Maar dat ga ik nog ff navragen hoe/en wat je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:38
Hans1990 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:20:Ik las ergens op tip.it dat je op een plek EP haalde die in een PVP world onbereikbaar was; of amper bereikbaar. Wat is die plek dan? :+ Ik hoorde iemand anders die zei dat hij in het ardougne castle zit. Daar heb je 61 thieving voor nodig om in te komen, en dat hebben er veel niet. En anders moeten ze nog wel 1 minuut daar picklocken. :p
Ik heb niet zoveel verstand van de Bounty Worlds, maar ik zie niet in hoe dat een glitch moet zijn. In dat geval maak je gewoon normaal gebruik van het spel (tenzij overduidelijk zou zijn dat die plek geen EP zou moeten genereren, maar ik zie niet in waarom dat is?).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Even heel iets anders =]
Zover ik weet is er nog geen dragon kite shield.. (of ik ben gewoon hartstikke blind)
Nu kwam er bij de laatste update een "player gallery" bij, omdat je toch niks beters hebt te doen om 3 uur 's nachts ga je daar naar kijken.

Nu kwam ik tot mijn stomme verbazing een afwijkende sub titel tegen.
Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/7849/keesv.png

KiteShield =D

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Hans1990 schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:20:
Ik hoorde dat er bans werden uitgedeeld. Een trailist uit de clan vertelde het ook. Maar ik ben nu toch wel benieuwd wat je dan hebt gedaan.
Dan ging je in een BH world naar het einde van de BH world (waar je terug wordt geduwd dus), en dan deed je een emote die lang duurde (ik deed mage skillcape), en dan heel vaak op create note drukken. Dan stond je in een hotspot, en kreeg je EP na een kwartier.

EP halen is gefixt, maar als je op zo'n plek gaat staan verlies je je target niet.

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
gybrus schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 03:28:
Even heel iets anders =]
Zover ik weet is er nog geen dragon kite shield.. (of ik ben gewoon hartstikke blind)
Nu kwam er bij de laatste update een "player gallery" bij, omdat je toch niks beters hebt te doen om 3 uur 's nachts ga je daar naar kijken.

Nu kwam ik tot mijn stomme verbazing een afwijkende sub titel tegen.
[afbeelding]

KiteShield =D
Als je goed oplet dan was je erachter gekomen dat als je op Gallery 4 had geklikt, je naar een gallery kwam met een paar plaatjes, waarvan een soort blauwprint van de Dragon Kiteshield:

Afbeeldingslocatie: http://www.runescape.com/img/main/kbase/gallery/04/dragonkiteshield.jpg

Dit vind ik overigens wel een gaaf plaatje, laat een beetje heel RS zien, met een beetje humor :P

[ Voor 10% gewijzigd door Pimorez op 06-08-2009 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Ik heb trouwens nog iets handigs bedacht met de infernal edze, het is een klein voordeel maar toch weer iets.. als je via de abyss aan het runecraften bent kan je denk ik zowel via mining als woodcutting de buitenste ring verlaten.
Ik heb het nog niet getest omdat ik nog geen 92 fm heb, maar zie niet in waarom dit niet zou moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gybrus
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-09 09:27
Pimorez schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 09:02:
[...]
Als je goed oplet dan was je erachter gekomen dat als je op Gallery 4 had geklikt, je naar een gallery kwam met een paar plaatjes, waarvan een soort blauwprint van de Dragon Kiteshield:

[afbeelding]

Dit vind ik overigens wel een gaaf plaatje, laat een beetje heel RS zien, met een beetje humor :P
Ja dat heb ik uiteraard gezien.. (Beetje lomp om naar alleen de inhoudsopgave te kijken)
...omdat je toch niks beters hebt te doen om 3 uur 's nachts ga je daar naar kijken.
En nog nooit van een stille hint gehoord zeker?

Hoe ik het dus zie is namelijk zo:
Die subtitel staat daar vooral om informatie te geven over de inhoud van de link.
In dit geval the best of gallery #.
Heel opvallend is overigens dat dat bij gallery 4 niet het geval is!
Hoogstwaarschijnlijk zijn ze toch ooit eens van plan om die dragon kite toe te voegen.

En om het af te maken: |:(

[ Voor 4% gewijzigd door gybrus op 07-08-2009 04:05 ]

KEVIN DIERKX | DISTORTED FUSION | GITHUB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
29) Timmy7072 asks;
I hear rumours of a "Name Changing System" can this be confirmed? If so, how would such a system work?

Yes, we are planning to release a new display name system shortly. This will essentially allow you to change your in-game display name to be different from your login name.
Eindelijk! Weg met die rotcijfers. Lord Bunkie zal ook blij zijn :P.

Sowieso een interessant topic, dit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

25) Colintje3 asks;
I heard there will be a day for 13-18 year olds to come to the Jagex castle to test something, can we get a little hint (For us people that are not so close to the UK) to what is going to be shown over there?

The focus test is specifically to see what new players think of the game, so no big secret there. :)
Ik herinnerde hier een aantal posts over?
Het antwoord hier dan (als ik zo al die antwoorde lees lijkt het me best eerlijk),
Uit wims bron

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:32:
[...]

Eindelijk! Weg met die rotcijfers. Lord Bunkie zal ook blij zijn :P.

Sowieso een interessant topic, dit!
Uhhuh :) Wist al dat ze bezig waren, maar dit is in ieder geval een stuk concreter. Hopelijk komt het snel.
Verwijderd schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 13:57:
[...]

Ik herinnerde hier een aantal posts over?
Het antwoord hier dan (als ik zo al die antwoorde lees lijkt het me best eerlijk),
Uit wims bron
Ja, afgelopen zaterdag was er een beta-test op Jagex HQ.

Ik heb trouwens mijn eerste aquanites-task *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
RoD schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 14:00:
[...]Ik heb trouwens mijn eerste aquanites-task *O**
Die is niet zo heel speciaal toch?
Ik zie dat je level 78 slayer moet hebben, verder is het wel grappig dat hij je project from magic kan uitzetten via een special attack.
Of is dit sinds kort een nieuw monster?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Nieuw monster inderdaad. Ik had em nog niet gehad :) Nu maar hopen dat ie zo'n leuke amulet voor me dropped.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las trouwens ergens in die vragen die Wim eerder linkte dat je kan 'donate' ?
Maar daar heb ik dus nog nooit van gehoord??
(Hij had het erover dat trade-limit wel weg kon maar dat hij dat toch niet zo erg vond aangezien je kan donate aan friends)
Iemand ff linkje voor me met uitleg ofzo? kan niks vinden op google/runescape.com :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij kun je helemaal niet doneren. Je hebt de trade limit en daar moet je het mee doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Nee dat was een vraag of doneren mogelijk zou worden.

@ RoD: van een vriend hoorde ik dat die Aquanites lomp goed hitten, hoe beviel die task jou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Als je aan vrienden kan doneren is het hele trade limiet ongedaan gemaakt.
Hooguit dat ze iets zouden kunnen doen dat je iemand iets kan doneren van max de trade limiet verhoogd met zoveel procent als dat je ze in dagen op je lijst hebt staan ofzo.
Maar anders zie ik het niet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
wimjongil schreef op zondag 09 augustus 2009 @ 13:42:
Nee dat was een vraag of doneren mogelijk zou worden.

@ RoD: van een vriend hoorde ik dat die Aquanites lomp goed hitten, hoe beviel die task jou?
Die aquanites hitten redelijk, met karils/black dragonhide aan gaat het redelijk goed.
Als je een bunyip meeneemt met swallow whole scrolls dan kan je daar makkelijk een complete task uitzitten zonder te banken.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Zo ik heb de Startpost een beetje veranderd, en er wat extra info bijgezet, en hij staat hier. Zou iemand anders zo aardig willen zijn om een nieuw topic te posten, en dan de tekst een beetje in te delen, en met kleurtjes en plaatjes enzo?
Bij voorbaat dank :).

Ik heb gisteravond 92 strength en vanmorgen 96 hp gehaald, en zit alweer halverwege 93 strength. Dat gaat mij naar level 124 brengen :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:47:
Zo ik heb de Startpost een beetje veranderd, en er wat extra info bijgezet, en hij staat hier. Zou iemand anders zo aardig willen zijn om een nieuw topic te posten, en dan de tekst een beetje in te delen, en met kleurtjes en plaatjes enzo?
Bij voorbaat dank :).
Eh, ik wil niet lullig doen, maar ik ben bezig met een nieuwe TS, al een tijdje (maar heeft even stil gelegen i.v.m. vakantie) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:03:
[...]

Eh, ik wil niet lullig doen, maar ik ben bezig met een nieuwe TS, al een tijdje (maar heeft even stil gelegen i.v.m. vakantie) ;)
Dan heb ik daar vast overheen gelezen ofzo?

Bekijk 'm iig eens, misschien heb je er nog wel iets aan ;)

|:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
wimjongil schreef op dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:01:
[...]

Dan heb ik daar vast overheen gelezen ofzo?

Bekijk 'm iig eens, misschien heb je er nog wel iets aan ;)

|:(
Het is heel goed mogelijk dat je er overheen hebt gelezen, bovendien was het meer een opmerking dat ik er wel in geïnteresseerd was (verder afhandeling over de overname door mij ging namelijk via DirectMessage). Ik zal zeker naar je startpost kijken, en ik zal je daarom sowieso in de credits vermelden (maar schop me even als ik het vergeet :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Struikrover
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 07:28
Ik vind het zo irritant dat de prijzen van veel items zo fluctueren als gevolg van clans die massaal opkopen en dan weer verkopen. Op die manier kun je bijna niet normaal traden in je eentje op een stabiel product met redelijke winstmarges omdat je niet weet of het de volgende dag niet enorm keldert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 00:43:
[...]

Het is heel goed mogelijk dat je er overheen hebt gelezen, bovendien was het meer een opmerking dat ik er wel in geïnteresseerd was (verder afhandeling over de overname door mij ging namelijk via DirectMessage). Ik zal zeker naar je startpost kijken, en ik zal je daarom sowieso in de credits vermelden (maar schop me even als ik het vergeet :+)
Haha ok is goed ;).
Struikrover schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:16:
Ik vind het zo irritant dat de prijzen van veel items zo fluctueren als gevolg van clans die massaal opkopen en dan weer verkopen. Op die manier kun je bijna niet normaal traden in je eentje op een stabiel product met redelijke winstmarges omdat je niet weet of het de volgende dag niet enorm keldert...
Dat is idd heel vervelend. Ik vind die prijsdalingen nog niet het ergste, ik vind het vooral heel irritant dat als je iets nodig hebt, je het niet kan kopen. Laatst wilde ik 2 cooking brawlers met bake pie opmaken, heb ik een steam staff nodig. Nee hoor, die wordt gemercht :/. Echt vreselijk irritant, en ik hoop ook dat JaGeX er een oplossing voor verzint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Wat ik niet snap zijn de prijzen van items als raw bird meat
In het verleden schommelde die nog, maar nu kan ik het amper kopen.
In een paar weken tijd heb ik er 500 van binnen voor de hoogste prijs.

Mijn vermoeden is dat ze deze prijs gefixt hebben omdat er anders mee gemerchant wordt ofzo, en de prijs wel erg hard op en neer kan gaan, maar zorg dan dat hij bijvoorbeeld max 5gp per dag kan stijgen of dalen.
Nu klopt de prijs gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zin om binnenkort wat GWD met mij te doen?
Heb het nog nooit gedaan maar heb wat youtube guide's gezien (met name Bandos gedeelte).
Heb ook quests afgerond dus ben wel ready 2 go.
combatl 94.
71 att
82 str
71 def
53 pray
76 range.

Het is niet optimaal maar wel genoeg :)
let me know ign: 0 or 1 hp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-04-2022
Franko P. schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:11:
[...]Die aquanites hitten redelijk, met karils/black dragonhide aan gaat het redelijk goed.
Als je een bunyip meeneemt met swallow whole scrolls dan kan je daar makkelijk een complete task uitzitten zonder te banken.
Met black dragonhide, 93 hp, 91 in de combatskills en een bunyip lukt het mij niet om een complete task daar uit te zitten zonder te banken. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 20-08 19:15
Die aquanites hitten inderdaad als zotten =) Heb ze echter nog niet als slayer task gehad. En Gushe, wat is je RS naam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Vandaag:

-Combat familiars hitten sneller.
-MA heeft fixes gekregen.
-Je kunt nu zelf kiezen wat er gebeurt als je met de linkermuisknop klikt op het summonig icoon. Je kunt je familiar zelfs aan laten vallen (bijvoorbeeld als je zelf safespot!)
-Een nieuwe construction room: menagerie: kun je inrichten en je pets storen. Je kunt ook bijvoorbeeld 4 pet dragons doen (van elke kleur één bijvoorbeeld).

Ik ga eens eens lekker dragons hunten vanmiddag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik heb op het moment een kleine periode van 'downtime' (geen member meer, en atm niet zoveel tijd dus wil geen geld verspillen door nu te kopen :+), maar die update van de butler lijkt me eerlijk gezegd wel erg interessant. Dat maakt het trainen van Construction volgens mij aanzienlijk makkelijker.

EDIT:
Las net deze op het forum van RS:
The crocodiles near the rug merchant in Pollnivneach have been relocated slightly, as they were interrupting chat/travel.
Daar ben ik best blij mee, werd altijd helemaal gek van die kroko's..

[ Voor 29% gewijzigd door Patriot op 18-08-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afgelope dagen wat red chinchompas gevangen..had er 2.5k
Maar zag dat ze ginge crashe.. eigelijk nog 1 dagje te laat verkocht maar toch op highest price binnen een seconde. Toen schrok ik wel even.. kon erop duide dat prijs weer omhoog ging (tja als je binnen seconde op highest verkoopt is er blijkbaar toch weer meer vraag naar en gaat prijs dus omhoog) maar zakt nu alweer 2 dagen.
Ook me pker wat verder gemaakt.. 80 str 60 att en 45 def.. nog even range naar 80 traine.. (naja heel lang dus of genoeg geld sparen voor red chins?) want me pker heeft geen hunt level nog.
Iedereen zegt altijd: Doe soulwars is super snel. maar ik vind dat echt tegenvallen voor de paar potjes die ik gespeelt heb :S iemand ervaring??
Dacht mischien wat gespreksstof weer..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2009 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Zijn die aan het crashen dan? De gemiddelde prijs stijgt nog, sowieso heb je je chins voor veel meer verkocht dan als je ze een maand terug had. Waar komt de prijsstijging van die afgelopen maand eigenlijk vandaan? Merchen duurt meestal toch niet zo lang? Dan zijn de stijgingen wat feller voor mijn gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:06:
Ook me pker wat verder gemaakt.. 80 str 60 att en 45 def.. nog even range naar 80 traine.. (naja heel lang dus of genoeg geld sparen voor red chins?) want me pker heeft geen hunt level nog.
Iedereen zegt altijd: Doe soulwars is super snel. maar ik vind dat echt tegenvallen voor de paar potjes die ik gespeelt heb :S iemand ervaring??
Soul Wars is niet supersnel, maar het is vooral leuk, en redelijke exp. Je moet dan wel in een clanchat zitten die de winnende teams doorgeeft, anders is de exp ronduit slecht. Bovendien krijg je nauwelijks hp exp. Dus eigenlijk alleen handig voor magic en prayer trainen.

Ik heb vandaag 95 strength gehaald, gaat wel lekker bij die zombies :O.

• RoD
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://web8.twitpic.com/img/24560914-d07b174f64dd621ea82312ecca352fef.4a8dae2c-scaled.png
:D

Alle 4 de draken, in mijn menagerie. Geeft net even wat meer sfeer aan het huis. Al kom ik er eigenlijk maar zelden.

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 22:15:
[afbeelding]
:D

Alle 4 de draken, in mijn menagerie. Geeft net even wat meer sfeer aan het huis. Al kom ik er eigenlijk maar zelden.
Psst! Die link doet het niet ;).
Ik kom anders best vaak in mijn huis, vanwege alle teleportals, de glory en het altar. Dan ben ik er wel maar eventjes, en ga ik niet mijn hele huis bekijken. Mijn huis bestaat dan ook uit 6 kamers en de portal room :P.

• RoD
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/2yovm0y.png
Hier :)

Glory heb ik niet. Misschien wel handig, maar heb er ook 32 op mn bank. Altar gebruik ik niet meer sinds ik 99 pray ben. Behalve als ik toevallig eens er langs kom en recharge. Heb er wel een teleport naar canifis. Handig voor slayertasks. En dan meteen even sum/pray rechargen enzo.

Maar verder heb ik er weinig te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 18 augustus 2009 @ 15:06:
Ik heb een pker met soortgelijke stats :)
60 attack, 83 str 40 def 91 range.
Soulwars doe ik ook niet aan, het is saai en de exp is niet zo geweldig.
Voor melee gebruikte ik flesh crawlers en zombies in security stronghold, als je de goede herbs en runes pakt en tunas gebruikt verdien je 150k per trip, en krijg je daar 50k exp voor. wel met super str pots natuurlijk ;)
Blijf weg uit de rooms met lvl 25 flesh crawlers, daar zitten te veel pures en low lvl mains.

Range, heb ik 85-88 gechinned, de rest was pken en castle wars ;)

Ik pk alleen weer een tijdje niet meer, de bh+1 werelden hebben er voor gezorgt dat elke f2p pker een corrupt d baxe bij zich heeft zonder hem ook maar te hoeven riskeren, en de lol raakt er wel vanaf als je bij iedere noob waarmee je vecht toch al bij 28-30 hp moet gaan eten... En in de gewone bh werelden zitten nauwlijks mensen, en bijna geen echte pkers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Heel vaag. Het permanente vuur in Rogue's Den is verdwenen: Klik. Echt nog nooit gezien :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 18:37:
Heel vaag. Het permanente vuur in Rogue's Den is verdwenen: Klik. Echt nog nooit gezien :S
Haha dat is grappig :D. Eindelijk weg met die noobs die trots zijn op hun cooking cape :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirSpotlight ingame. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
zo. na een tijdje ff geen rs gedaan meer te hebben zit ik weer aviansies te grinden in de gwd. nog maar 9 trips van 1700 kills voor ik level 99 ben:D ik weet dat de cc geen groot succes is. maar om er helemaal niet meer in te komen omdat ik een te lage rang heb vind ik dan wel weer vaag? is de cc opgeheven soms?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ohja, dat is mijn fout :$ Ik heb vaak last van irritante mensen die mijn CC binnenkomen. Ik heb het daarom op "friends" gezet. Ik had hier even geen rekening mee gehouden. In ieder geval, mijn chat staat nu aan, dus voeg me toe als je er niet in kan :)

Mijn laatste achievement trouwens: 3x 99 woodcutting :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 21:23:
Mijn laatste achievement trouwens: 3x 99 woodcutting :)
Maar woodcutting is toch helemal niet leuk? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hoe kom je daaaar nou bij :P

Met leprechaun magic van evil trees + sacred clay hatchet is het echt geweldig. Maar verder doe ik het vooral omdat het lekker afk is. Ik hou niet van al teveel klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Veel nieuws in RS vandaag:

Personalised shops. Shop stocks zijn nu onafhankelijk van andere spelers, en gelden dus alleen voor jou.
Veranderingen bij het autocasten van spells. Je hebt nu geen staff meer nodig. Je regelt het via de magic interface.

En.. last but not least: Runetek 5, een geheel nieuwe game engine. De effecten zijn duidelijk te zien ingame.

Volgens mij hebben we een bugje. Ik bekeek net mezelf in de hiscores, en zag dit:
Afbeeldingslocatie: http://i30.tinypic.com/29pf8sm.png
+1 aan mijn skill total. Zou dat betekenen dat we binnenkort de nieuwe skill zien? :o

Leuke rank ook :P

[ Voor 19% gewijzigd door RoD op 02-09-2009 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
ik hoorde van me cc dat alleen als je uitgelogd bent je total omhoog gaat met 1? dus nog ff afwachten of dit gefixed word of niet.

edit: laat maar. ik ben ingelogt en heb ook een foute total.

nog een edit: volgens mij als je eenmaal in en uitlogt, dan gaat je total met 1 omhoog.sommige mensen hebben nu 2377 total als max

[ Voor 45% gewijzigd door Ardjee op 02-09-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 17:04:
Hoe kom je daaaar nou bij :P

Met leprechaun magic van evil trees + sacred clay hatchet is het echt geweldig. Maar verder doe ik het vooral omdat het lekker afk is. Ik hou niet van al teveel klikken.
Haha zo een ben ik er ook; naar Armoured Zombies rennen, potten en lekker gaan internetten. Om de zoveel tijd even prayer herladen en special doen, en dan weer potten :).
RoD schreef op woensdag 02 september 2009 @ 15:03:
Veel nieuws in RS vandaag:

Personalised shops. Shop stocks zijn nu onafhankelijk van andere spelers, en gelden dus alleen voor jou.
Veranderingen bij het autocasten van spells. Je hebt nu geen staff meer nodig. Je regelt het via de magic interface.

En.. last but not least: Runetek 5, een geheel nieuwe game engine. De effecten zijn duidelijk te zien ingame.

Volgens mij hebben we een bugje. Ik bekeek net mezelf in de hiscores, en zag dit:
[afbeelding]
+1 aan mijn skill total. Zou dat betekenen dat we binnenkort de nieuwe skill zien? :o

Leuke rank ook :P
Leuke updates zeg :D. Jij staat nu boven Gertjaars, gelukkig heb je daar een pic van genomen :P.
Vooral het magic-gedeelte spreekt mij wel aan, 10% extra damage is niet niks! 33 hitten met ice barrage, autocast saradomin strike en flames of zamorak... _/-\o_.
Overigens leken mijn tuna's net verbrand, en de nummers zijn wazig ofzo. De muis vind ik dan wel weer leuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
en highscores zijn weer gefixed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er zijn nog wel veel bugs. Maargoed, dat mag, als je een volledig nieuwe game-engine released. Ben wel benieuwd wat dit ons nog meer gaat brengen.

Verwijderd

2D 100% Gone nu? kan het nergens vinden. Speelde altijd nog de 2d versie omdat die er als oldskool diehard rs speler altijd nog veel leuker uitzag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miw
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 04-07 14:46

miw

Zit al een tijdje te ranten op de RS forums over de wijzigingen van de shop inventory. Mod Fetzki maakt een opmerking die lijkt te wijzen op een nieuwe skill introductie volgende week.

[ Voor 14% gewijzigd door miw op 04-09-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de map interface nu wel heel erg lelijk geworden. Ik verlang nu al erg terug naar de oude want nu denk ik dat ik dronken ben als ik naar de map interface kijk. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laidback Luc
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-09 20:18

Laidback Luc

Ondertitel.srt

Verwijderd schreef op zaterdag 05 september 2009 @ 19:45:
Ik vind de map interface nu wel heel erg lelijk geworden. Ik verlang nu al erg terug naar de oude want nu denk ik dat ik dronken ben als ik naar de map interface kijk. :P
Er zijn alleen wat schaduwen bij gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het is ook wat gedetailleerder lijkt het. Ik vind het mooi :)

@miw: je linkje laat geen reactie van die mod zien...

Edit: bedoel je deze?
We sadly cannot update this week since it would compromise next week's update. And that is an update that I wouldn't want to postpone - you will see why.

[ Voor 56% gewijzigd door RoD op 06-09-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik zag laatst ook een reactie, in een topic over een bepaald screenshot. Een deel (dat stukje van de interface rechtsonderin waar nu nog geen icoon in staat) was geblurred. De mod zei toen ook iets van: "Wat daar hoort zie je dinsdag wel". Dat was overigens vóór deze week, dus dat is niet doorgegaan. Desondanks geeft het volgens mij wel aan dat er iets staat aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik heb wel via verschillende kanalen gehoord dat er in september wel wat aardigs zou moeten komen. Ben wel benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Ik hoop eigenlijk op een nieuwe grandmaster quest. Een nieuwe skill geloof ik niet, aangezien ze meestal wel wat hints vantevoren weggeven.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hier in ieder geval de Twitter-hint:
The wheels of #RuneScape commerce must be kept in motion, though its upkeep may not be for the faint of heart or the slow of hand... Ajd
Klinkt voornamelijk als een quest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Franko P. schreef op maandag 07 september 2009 @ 22:56:
Ik hoop eigenlijk op een nieuwe grandmaster quest. Een nieuwe skill geloof ik niet, aangezien ze meestal wel wat hints vantevoren weggeven.
De total levels die opeens 1 te hoog waren vind ik wel een beetje een hint :P

Op het rs forum lees ik trouwens ook veel over shards, maar toen ik gisterenavond voor de test 100 van die dingen verkocht op de GE (min 25 max 25 dus weinig te kiezen) waren ze aan het einde van de avond geloof ik nog niet weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het wordt een quest. Op de Duitse Twitter was iets over een chaos dwarf-opstand te lezen. Wat overduidelijkt wijst naar de dwarf quest. Ook stond er dat ie vandaag zou komen. Toen dat niet meer leek te gebeuren heeft Jagex op het forum uitgelegd dat er iets mis was gegaan en dat de quest nu morgen uit zal komen. Waar dat staat weet ik zo even niet meer, maar jullie zien het morgen toch allemaal wel verschijnen :P

• Patriot
Is er iemand met een smithing van 65 of hoger die mij kan helpen? Ik heb 65 nodig voor de Devious Minds quest, en ik vind smithing echt een vreselijk saaie (en dure :/) skill.

• RoD
  • Niet online
Wat moet er gebeuren dan?

• Patriot
Ik moet een zwaard over de whetstone van Doric halen. Het kan wel als je je smithing op één of andere manier boost, maar dat lukte niet goed (kwam net niet op de 65). Ik neem aan dat het met een assist ook wel werkt?

• n0valyfe
Ik vrees van niet eigelijk. Is ook de reden waarom ik devious minds nog niet gedaan heb =)

• wimjongil
  • Niet online
Zo RoD, je langverwachte Dragon Pickaxe is uit :).

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op donderdag 10 september 2009 @ 17:27:
[...]

Ik moet een zwaard over de whetstone van Doric halen. Het kan wel als je je smithing op één of andere manier boost, maar dat lukte niet goed (kwam net niet op de 65). Ik neem aan dat het met een assist ook wel werkt?
Ik wil het wel ns met je proberen.
wimjongil schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:47:
Zo RoD, je langverwachte Dragon Pickaxe is uit :).
Idd. Nu moet ie nog in prijs dalen, want ik ga er echt geen 4m+ voor betalen :)

• n0valyfe
Ben naar de spot gegaan en het zat er dus bom vol. Vriend had een hand cannon gekregen maar in zo een hoop ga ik echt niet blijven om 1 vd 10 kills voor mij te hebben. De kansen op een d pick zijn al zo klein. Ben dus maar verder gaan slayen en op net geen 4 uur spele over de hele dag heb ik 3 whips en 1 dark bow gehad. Ik denk adt ik kan zeggen dat dit mijn luckiest day on rs was.

• Ardjee
even een update over mijn idiote doel om range 91-99 op aviansies te trainen, ik heb vandaag de 97 gehaald:D en ook al een mooie winst ermee behaald, begonnen met d hide en granite shield, schiet ik nu rond met deels arma en een dfs:D nog 4.5 trips van 1900 kills en ik ben bij de langverwachte eerste skill op 99, en een milljoen of 60 rijker sinds ik begon

• Patriot
Uit de Q&A van donderdag:
consider this question to be RS content, so here it goes. I'll keep it short and simple.-Will the new tab be revealed by September? Thank you.

Mod Mark: Yes.

Mod Fetzki: It will be a small, but nice, feature.

• RoD
  • Niet online
Het was een zeer interessante Q&A. Er staat nog veel meer interessants in. Overigens ben ik wel heel benieuwd naar wat die tab in gaat houden. Ze hebben het wel over een kleine feature.. maar als het belangrijk genoeg is voor een tab, dan moet het toch wel wat zijn :)

• Hans1990
  • Niet online
Wellicht is het iets met remote GE-ing ofzo. Een wilde gedachte van me net. Ik kan me voorstellen dat spelers er om vragen; elke keer checken hoe het met je GE gaat is ook neit altijd even leuk. Ik vind het fijn als ik niet elke keer naar Edgeville hoef af te reizen om daar te komen. Maarja, hoe ga je dan items er in proppen; als dat kon is dat helemaal chill (direct logs er op pleuren als je ergens afgelegen hakt :P). Dat laatste zal waarschijnlijk niet komen, whehe.

Hebben jullie de nieuwe pickaxe al gecheeckt? Die is al in dragon. Een clanmember bij ons had een van de eerste drops, en is nu bereomd met een filmpje: Youtube. 1ste dag 18k views :p

Ik heb ook al een paar vergelijkingsfilmpjes bekeken. Het lijkt wel een stuk sneller te zijn. Toevallig hebben we bij ons in de clan ook de mining maand. Het valt allemaal precies samen zeg :)

• RoD
  • Niet online
Hij zal wel sneller zijn, maar no way dat ik er 5m+ voor neer ga tellen :X

Maarja, ik heb dan ook al mining 99 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
6.2M voor die dragon pickaxe op het moment.
Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar wat zijn max gaat worden.

Die nieuwe tab lijkt me niet iets met GE te gaan doen. Je kan in elke bank al kijken hoe het met je orders gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Klik.

Wauw.

RSC terug, op de manier waarop jij het wilt, en RWT, macroing en illegale private servers zijn op deze manier kansloos geworden. Super-idee zeg, van Jagex. Dit kan best wel eens populair worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yourta
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:00
RoD schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 16:17:
Klik.

Wauw.

RSC terug, op de manier waarop jij het wilt, en RWT, macroing en illegale private servers zijn op deze manier kansloos geworden. Super-idee zeg, van Jagex. Dit kan best wel eens populair worden.
Maar hoeveel willen ze daar neer voor gaan tellen per maand/jaar/Server en stijgt de Dragon Pickaxe nog steeds? Is hij trouwens echt beter? Merk je verschil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Er staat min of meer in dat de prijs dus nog niet bekend is.

Edit: 5 penguins op één plek: :o
http://twitpic.com/hud6l - #runescape GET YOUR PENGUINS GUYS - 5 in one spot, w145, yanille south wall - pic as proof

[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 15-09-2009 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 20:17:
Er staat min of meer in dat de prijs dus nog niet bekend is.

Edit: 5 penguins op één plek: :o

[...]
Die penguins moet ik zo maar even halen, dat is natuurlijk wel héél makkelijk. Waarom die world eigenlijk, meestal zijn de penguin hunters toch in een andere world actief (weet zo even niet meer welke :+)?

edit:
world 60 bedoel ik dus

[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 15-09-2009 22:43 ]

• Ardjee
en toen was ik vandaag 98 range, en net na de nieuwe objective update. dus nu kan ik lekker in procenten aftellen hoe ver ik ben met 99 range vanaf 98! jippi:P

Verwijderd

De grote vraag kent eindelijk zijn antwoord! (die van de mysterieuze tab)

Zie hier voor alle informatie ;)

Zeer tevreden over de nieuwe update hier! Het Objective systeem liet me zonet weten dat ik op 16% progress zit tot Hunter 79 :) (Berekening toonde trouwens aan dat dit percentage geld van het moment dat je de objective zet tot completie, niet vanaf het begin van het level.

Ter informatie (dus graag geen commentaar op het noob-gehalte van deze tekst/berekening, zet het er alleen bij ter informatie):
Van 78 -> 79 moet men 169K exp halen, toen ik begon daarnet moest ik nog 153k toen (Heb onmiddellijk na inloggen Objective systeem gestest, offcourse!) en nu zit ik op 127k.
(169k - 127k) / 169k geeft me 25% gedaan van 78 naar 79.
(153k - 127k) / 169 geeft me 16% gedaan, dat was wat Objective systeem aangaf.

Moet binnenkort ook eens Lumbridge gaan bezichtigen! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
RoD, wat voor keuzes heb jij bij de objectives?
Ik neem aan dat je alle quests ook al gedaan hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey iedereen..
heb al heel lang geen runescape gedaan..
sinds die veranderingen in de economie weet je wel geen vrije handel meer...
of is het juist wel verbeterd??

vond het toen wel helemaal kut dus ben gestopt.

heb nog 20 mill ofzo ergens op een bank staan en fletching 99. combad 96.

is het nog een beetje lonend om te gaan spelen of is 20 mill nu gewoon kleingeld?
greets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
PiepPiep schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 11:28:
RoD, wat voor keuzes heb jij bij de objectives?
Ik neem aan dat je alle quests ook al gedaan hebt?
Als ik op kies random objective klik, zegt ie:
You have completed the game. GO OUTSIDE. ~Love, Jagex
En dan vervolgens in het chatscherm:
But don't forget to come back for the next update :-)
:'( :P
Verwijderd schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:25:
hey iedereen..
heb al heel lang geen runescape gedaan..
sinds die veranderingen in de economie weet je wel geen vrije handel meer...
of is het juist wel verbeterd??

vond het toen wel helemaal kut dus ben gestopt.

heb nog 20 mill ofzo ergens op een bank staan en fletching 99. combad 96.

is het nog een beetje lonend om te gaan spelen of is 20 mill nu gewoon kleingeld?
greets
Geen vrije handel? :? Alleen de prijzen zijn aan bepaalde limieten gebonden.

Of 20m kleingeld is hangt er van af wat je doelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 13:42:
[...]

Als ik op kies random objective klik, zegt ie:

[...]

En dan vervolgens in het chatscherm:

[...]

:'( :P
Haha, die vind ik wel geniaal eigenlijk :+
[...]

Geen vrije handel? :? Alleen de prijzen zijn aan bepaalde limieten gebonden.
Hij heeft wel gelijk. Als je dergelijke maatregelen gaat toepassen is er in feite geen sprake meer van vrije handel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Uit de Q&A met community management:
Mod Kelvin: It’s a nice idea, but one that would require a significant increase in servers at our end, so that may be a show-stopper, I’m afraid. We are going to be making some changes to enable you to have a much more extensive view of your account - not quite a homepage, but an improvement on what’s currently available for you to view. And you won’t have to wait too long for this... :)
De update van deze week, wellicht?

EDIT:

Hmm, gezien de Twitter-hints lijkt het A Fairy Tale III te worden, en dan zit het er dik in dat het nieuwe uiterlijk van Zanaris online komt.

[ Voor 13% gewijzigd door Patriot op 21-09-2009 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Inderdaad, daar zat ik ook aan te denken. Kan bijna niet missen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
hmm 'k ben de laatste week een beetje redelijk goed aant levellen en geld verdienen opnieuw. Kan sinds deze week eindelijk die stomme mining guild binnen haha en kan nu ook swordies vissen. Heb ook voor het eerst de GE gebruikt (ja, ik heb heeel lang niet gespeeld, :p). Anyway, is het normaal dat non-member maar 2 "bids" (buy/sell van 1 item) tegelijk kan open hebben?
En weet er iemand of ik ergens graphs kan vinden over de prijsfluctuatie van items? Om een beetje te zien of'k eigenlijk zeer duur of net zeer goedkoop ben aant kopen/verkopen. Neem nu non-member logs
log: 43g
oak: 58g
willow: 8g
yew: 477g

willow is daar precies toch wel echt extreem goedkoop hoor imho??
(trouwens, ben wel blij dat'k vandaag die GE table op de mainsite vond haha, 'k probeerde altijd ingame item voor item op te zoeken maar dat was echt hel :p *oops* )

edit: nvm over die graphs, 'k heb ze al gevonden... :/ :+

ps: geen van de screenie-links op de startpost werken nog

[ Voor 6% gewijzigd door warrg op 21-09-2009 21:17 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".