[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.181 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:38
warrg schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:05:
hmm 'k ben de laatste week een beetje redelijk goed aant levellen en geld verdienen opnieuw. Kan sinds deze week eindelijk die stomme mining guild binnen haha en kan nu ook swordies vissen. Heb ook voor het eerst de GE gebruikt (ja, ik heb heeel lang niet gespeeld, :p). Anyway, is het normaal dat non-member maar 2 "bids" (buy/sell van 1 item) tegelijk kan open hebben?
En weet er iemand of ik ergens graphs kan vinden over de prijsfluctuatie van items? Om een beetje te zien of'k eigenlijk zeer duur of net zeer goedkoop ben aant kopen/verkopen. Neem nu non-member logs
log: 43g
oak: 58g
willow: 8g
yew: 477g

willow is daar precies toch wel echt extreem goedkoop hoor imho??
Dat komt omdat Willow de snelste manier is om woodcutting te lvl'en. Veel mensen doen het op Willow's, en verkopen ze daarna. Dan krijg je dit soort prijzen.
ps: geen van de screenie-links op de startpost werken nog
Er wordt gewerkt aan een nieuwe startpost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
warrg schreef op maandag 21 september 2009 @ 21:05:
hmm 'k ben de laatste week een beetje redelijk goed aant levellen en geld verdienen opnieuw. Kan sinds deze week eindelijk die stomme mining guild binnen haha en kan nu ook swordies vissen. Heb ook voor het eerst de GE gebruikt (ja, ik heb heeel lang niet gespeeld, :p). Anyway, is het normaal dat non-member maar 2 "bids" (buy/sell van 1 item) tegelijk kan open hebben?
Ja dat klopt. :)
willow is daar precies toch wel echt extreem goedkoop hoor imho??
Zoals Patriot al zegt, willow wordt veel gebruikt voor training. Dus veel aanbod. Voor gewone logs is dat veel minder omdat deze totaal niet populair zijn om te cutten. Weinig xp, en maar 1 log per tree. Voor oak is meer vraag vanwege de mogelijkheid om er planken van te maken voor construction. Dus eigenlijk heel simpel... hoog aanbod, lage vraag :)
Patriot schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 00:57:
Er wordt gewerkt aan een nieuwe startpost.
Schiet es op O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 01:01:
[...]

Zoals Patriot al zegt, willow wordt veel gebruikt voor training. Dus veel aanbod. Voor gewone logs is dat veel minder omdat deze totaal niet populair zijn om te cutten. Weinig xp, en maar 1 log per tree. Voor oak is meer vraag vanwege de mogelijkheid om er planken van te maken voor construction. Dus eigenlijk heel simpel... hoog aanbod, lage vraag :)
Dan is 99 firemaking nu wel heel cheap zeg 8)7 Nog geen 1.2m als je ze op 8 ea koopt. Maar dan moet je wel 280.000 keer klikken, en heb je een noob cape :+.
Schiet es op O-)
Ik had er al een gemaakt ;( Ik verwacht wel een meesterwerk van Patriot trouwens :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Hmm, gezien de Twitter-hints lijkt het A Fairy Tale III te worden, en dan zit het er dik in dat het nieuwe uiterlijk van Zanaris online komt.
Kun je uitleggen wie of wat je moet volgen op Twitter om deze hints te zien? Als ik daar zoek op het woord runescape verzuip ik in de tweets, maar niets over een nieuwe quest...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Jagex' Twitter kun je hier vinden: http://twitter.com/OfficialJagex

De bewuste Tweet:
It'll soon be time to spruce things up around Gielinor and have some more of what the Goodfellow's pine for in #RuneScape... Ajd

• Patriot
Woodcutting update! Wat de update precies inhoudt is me nog niet helemaal duidelijk, maar het zou gaan om een 'rebalance'.

Het gaat o.a. om speciale logs van Teak en Mahogany:
There is a small chance that, while you are woodcutting at a teak or mahogany tree, you will receive a 'special log'. These logs have patterns ingrained into them, and are considered valuable by the Sawmill Operator of Varrock.
Deze zijn geld waard, of je kunt er gratis een batch logs mee omzetten naar planks.

Daarnaast is er een minigame uitgekomen, in de sawmill. Helaas krijg je geen gratis planks, maar schijnbaar wel leuke XP rewards.

• RoD
  • Niet online
Die special logs zijn maar liefst 1.3k waard :| Wel lijkt het gratis omzetten van planks me handig. Sawmill is wel aardige xp/h naar het schijnt. Maar ik cut liever afk trees.

Jammer. Ik had toch echt op Zanaris gehoopt. Dit is maar een beetje een magere update. Niet slecht, maar spannend is anders.

• Patriot
Het is inderdaad een vrij magere update.. Sawmill gaat wel grappig, maar ik kan zo voor mezelf niet zeggen of het nou beduidend sneller danwel langzamer is dan gewoon wc'en. Het kost in ieder geval meer moeite.

Het schijnt dat het cutten van Ivy het nieuwe powerlevelen kan worden, omdat je niet hoeft te banken? Ik weet niet of het waar is (ben er nog niet geweest), maar het zou in ieder geval een interessante moneysink by proxy zijn.. Zijn een boel logs die opeens niet meer op de markt komen.

• RoD
  • Niet online
Het schijnt 75k-80k per uur te zijn. Niet te hoeven banken is natuurlijk wel lekker. Maar ik weet niet wat je precies kunt met dat ivy..

Verder is het geen money sink. Bij trades tussen spelers komt er geen nieuw geld bij op de markt, en gaat het er ook niet af. Pas als er geld aan een NPC gegeven wordt (of gedropped wordt natuurlijk) dan verdwijnt er geld uit het spel. Wat dat betreft zal dit dus niets aan de inflatie doen. Sterker nog, bepaalde logs gaan waarschijnlijk in prijs stijgen. Teak en willows zijn kanshebbers omdat die vaak gebruikt worden voor powertraining.

• Patriot
RoD schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:26:
Het schijnt 75k-80k per uur te zijn. Niet te hoeven banken is natuurlijk wel lekker. Maar ik weet niet wat je precies kunt met dat ivy..

Verder is het geen money sink. Bij trades tussen spelers komt er geen nieuw geld bij op de markt, en gaat het er ook niet af. Pas als er geld aan een NPC gegeven wordt (of gedropped wordt natuurlijk) dan verdwijnt er geld uit het spel. Wat dat betreft zal dit dus niets aan de inflatie doen. Sterker nog, bepaalde logs gaan waarschijnlijk in prijs stijgen. Teak en willows zijn kanshebbers omdat die vaak gebruikt worden voor powertraining.
Het was een moneysink by proxy (dus niet direct) in zoverre dat ik dacht dat het helemaal niets opleverde op XP na. Dat zorgt er dan voor dat er veel minder logs op de markt komen dus die spelers kunnen het niet verkopen, en hebben minder geld. Daarnaast gaat de prijs dan omhoog. Ergo, een moneysink by proxy. Maar misschien is het niet zo dat je helemaal niets krijgt?

• RoD
  • Niet online
Hoe is het een moneysink als er helemaal geen geld uit het spel verdwijnd? Waar jij het waarschijnlijk over hebt is dat de gelddistributie anders ligt... of begrijp ik je niet goed?

[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 23-09-2009 18:37 ]

• Patriot
RoD schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:37:
Hoe is het een moneysink als er helemaal geen geld uit het spel verdwijnd? Waar jij het waarschijnlijk over hebt is dat de gelddistributie anders ligt... of begrijp ik je niet goed?
Het is waarschijnlijk ook geen directe moneysink, in zoverre dat er niet direct iets *uit* de economie gaat. Het is in mijn ogen een moneysink by proxy, in zoverre dat:

1) Er minder logs gemaakt worden. De firemakers gaan dan veel meer betalen voor hun skill en op die manier verdwijnt er geld (dus door deze update in Woodcutting zou Firemaking potentieel een moneysink kunnen worden).
2) Er door de woodcutters minder geld wordt verdient omdat ze geen logs meer hebben om te verkopen. Het is dus niet zo dat er letterlijk geld uit de economie is gehaald, maar de gemiddelde waarde van players (of in ieder geval woodcutters) zou er van moeten gaan dalen.

Het is misschien geen letterlijke moneysink, omdat er niet letterlijk veel geld aan uit gegeven moet worden, maar het is (mogelijk) indirect wel gevolg voor het ontstaan van een nieuwe moneysink. Hence, moneysink by proxy :+

• CatharinaBE
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 07-04-2022
RoD schreef op woensdag 23 september 2009 @ 18:26:
Niks. Er komt gewoon niks in je inventory.

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42
en sinds kort heb ik dan eindelijk range 99 gehaald. Vind ik zelf een erg mooie eerste 99, en de 70m die ik ermee verdient heb is ook niet verkeerd:D

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op woensdag 23 september 2009 @ 23:18:
[...]

Het is waarschijnlijk ook geen directe moneysink, in zoverre dat er niet direct iets *uit* de economie gaat. Het is in mijn ogen een moneysink by proxy, in zoverre dat:

1) Er minder logs gemaakt worden. De firemakers gaan dan veel meer betalen voor hun skill en op die manier verdwijnt er geld (dus door deze update in Woodcutting zou Firemaking potentieel een moneysink kunnen worden).
Maar dan gaat er dus toch extra geld naar de woodcutters?
2) Er door de woodcutters minder geld wordt verdient omdat ze geen logs meer hebben om te verkopen. Het is dus niet zo dat er letterlijk geld uit de economie is gehaald, maar de gemiddelde waarde van players (of in ieder geval woodcutters) zou er van moeten gaan dalen.
Ja maar "de woodcutter" bestaat toch niet? Degenen die nu ivy's gaan cutten zullen minder geld binnen krijgen, en degenen die bij de oude methodes blijven zullen meer geld krijgen door de gestegen prijzen.

Ik snap het dus nog steeds niet :P
Wartooth schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:45:
en sinds kort heb ik dan eindelijk range 99 gehaald. Vind ik zelf een erg mooie eerste 99, en de 70m die ik ermee verdient heb is ook niet verkeerd:D
Zeker lekker d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb een vraagje over een Slayer task.

Mijn huidige slayer task is om 123 Kalphite's te killen.
Maakt het uit welke Kalphite? Werkt de Kalphite Worker ook?

En welke is het beste om achterna te gaan? De Soldier of Guardian door de drops?

Is het nog handig om specifieke armour/pots/food mee te nemen?
Het gaat namelijk om de volgende stats:

Attack 78
Strength 79
Defence 77
Hitpoints 80
Ranged 71
Prayer 60
Magic 92

Summoning monsters meenemen kan wel, maar mijn Summoning is pas lvl 40..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 26 september 2009 @ 21:50:
[...]

Maar dan gaat er dus toch extra geld naar de woodcutters?
Naar de woodcutters die op logs blijven wel ja
[...]

Ja maar "de woodcutter" bestaat toch niet? Degenen die nu ivy's gaan cutten zullen minder geld binnen krijgen, en degenen die bij de oude methodes blijven zullen meer geld krijgen door de gestegen prijzen.
Wat ik op dat moment begreep (weet niet of het zo is), was dat het cutten van Ivy een dusdanig snellere manier van woodcutting was, dat het er mogelijk voor kon zorgen dat een zeer grote groep woodcutters opeens geen logs meer zou produceren. Het is dan wel zo dat het resterende deel meer krijgt voor zijn logs, maar als dat resterende deel maar klein is, dan kunnen zijn simpelweg niet genoeg logs produceren om tegen het uiteindelijk verlies van de vele niet-producerende woodcutters op te werken.

Het is meer een mogelijke uitkomst dan iets dat werkelijkheid moet worden :+
Ik snap het dus nog steeds niet :P
Hopen dat dat nu is opgelost :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
@Patriot: denk het wel :P

Ik denk overigens dat er weinig mensen overstappen. Die hoge xp is lekker, maar veel mensen willen er ook wat aan overhouden, merk ik aan de reacties her en der.
Pimorez schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:51:

En welke is het beste om achterna te gaan? De Soldier of Guardian door de drops?

Attack 78
Strength 79
Defence 77
Hitpoints 80
Ranged 71
Prayer 60
Magic 92

All kalphites werken. Ik zou zelf de soldiers cannonen, is goeie xp. Super antipoison mee, klein beetje food, en gaan :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Pimorez schreef op zondag 27 september 2009 @ 10:51:

Attack 78
Strength 79
Defence 77
Hitpoints 80
Ranged 71
Prayer 60
Magic 92

Wat we ook nog wel eens deden is de kalphite queen pakken. In combinatie met een slayer helm werkt dat nog best wel goed. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
RoD schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:04:
@Patriot: denk het wel :P

Ik denk overigens dat er weinig mensen overstappen. Die hoge xp is lekker, maar veel mensen willen er ook wat aan overhouden, merk ik aan de reacties her en der.
dit denk ik zelf ook.
tenzij ze echt zo eens gaan half afk'en (auto-hakken en film kijken ondertussen ofzo (zo heb'k gister trouwens HEEL wat runecrafting gedaan lol, ging echt wel lekker en was na de films verbaasd over hoeveel 'k had bijeen gemined/craft)). Trouwens, een andere grote groep log-producenten zijn alle non-members hé. Geen van die gasten doet dat Ivy stuff, dus die blijven ook nog gewone logs kappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Hoe doe je runecrafting afk? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Hij heeft het toch ook over 'half-afk' :P Gewoon tegelijkertijd een filmpje opzetten. Het is goed te doen bij dingen die in feite echt maar weinig aandacht vereisen, waar RC en WC goede voorbeelden van zijn. Ik doe het zelf best wel vaak, moet ook wel als ik al mijn series wil blijven volgen :+

EDIT:
Moet trouwens wel zeggen dat ik bij het semi-afk'en van RC altijd en eeuwig vergeet een nieuwe amulet of glory om te doen als de huidige op is :+

[ Voor 15% gewijzigd door Patriot op 27-09-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Maar RC vereist juist aandacht volgens mij? Daarom vroeg ik me af hoe je dat (al dan niet half) afk kan doen. Je moet steeds klikken enzo.. of je nou Graahk't, ZMI't of abyss't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
gewoon kinderseries kijken:p die hebben niet veel aandacht nodig, ik heb 80% van me aviansies ook vermoord met een serie op de andere helft van de monitor, dus rc zou mss ook wel half afk kunnen, alleen zal het sneller gaan als je blijft op letten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:03:
Maar RC vereist juist aandacht volgens mij? Daarom vroeg ik me af hoe je dat (al dan niet half) afk kan doen. Je moet steeds klikken enzo.. of je nou Graahk't, ZMI't of abyss't.
Het gaat er niet bepaald sneller op, maar het lukt mij altijd aardig hoor.. Je moet niet verwachten fullscreen te kunnen kijken, maar een beetje managen (bijv. op het andere scherm :+) en het lukt aardig. Gaat niet erg snel, maar dat is niet erg omdat je gewoon lekker een filmpje aan het kijken bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Dus het is eigenlijk klikken om ergens heen te lopen, film kijken, verder klikken, film kijken, verder klikken, film kijken, runes craften, repeat?

Vind ik toch tegenvallen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:14:
Dus het is eigenlijk klikken om ergens heen te lopen, film kijken, verder klikken, film kijken, verder klikken, film kijken, runes craften, repeat?

Vind ik toch tegenvallen :P
Uhh, pretty much. Hoewel het minder vervelend is dan het zo lijkt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat is de reden waarom mijn mining skill niet zo snel gaat als woodcutten, je moet opletten wanneer je op een rock moet klikken, bij woodcutting is dat niet zozeer het geval, gewoon een willow/yew tree aanklikken en weer even iets anders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Pimorez schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:20:
Dat is de reden waarom mijn mining skill niet zo snel gaat als woodcutten, je moet opletten wanneer je op een rock moet klikken, bij woodcutting is dat niet zozeer het geval, gewoon een willow/yew tree aanklikken en weer even iets anders doen..
Klopt. Voor mij is Thieving zo'n skill die niet vooruit te branden is.. Ik vind het zo'n megasaaie skill omdat ik constant op moet letten op iets wat al die aandacht helemaal niet verdient :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
RoD, ik ben non-member ;) dus om me voorbeeld van vorige avond te preciezeren.
varrock bank -> rune shopt == 1 click & ff wachten dat ie ernaartoe is gelopen, dus: kijken
dan 1x klikken voor de tp naar de rune essence en 1x klikken om je inventory vol te minen. wanneer ie eindelijk vol is op portaal klikken en wanneer je buiten bent gelijk naar buiten de stad rennen naar earth-altar + onderwege rusten aan die muzikant zodat je altijd kan blijven runnen (de run van runeshop naar alter is 4 kliks ofzo), na het maken van alle earthrunes trug naar de bank (weer maar 4x klikken met telkens wachten dat je ventje er is) en het begint opnieuw (elke keer 1/2/3/4 x 28 earth runes erbij & lumbridge explorer ring geeft soms bonus runes) en apart van hier en daar even op je runescape schermpje kijken en 1x klikken zit je gewoon rustig film te kijken. Na 1h30 film heb je zo best een hoop runes + xp bij :p
als'k enkel runeessences farm is het nog erger haha
while (film) {
klik bank;
klik runeshop;
klik mineessence;
klik portal;
}

[ Voor 3% gewijzigd door warrg op 27-09-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Patriot schreef op zondag 27 september 2009 @ 21:54:
[...]

Uhh, pretty much. Hoewel het minder vervelend is dan het zo lijkt :+
Met mijn 99 runecrafting ben ik toch tot een andere conclusie gekomen :P
warrg schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:48:
RoD, ik ben non-member ;) dus om me voorbeeld van vorige avond te preciezeren.
varrock bank -> rune shopt == 1 click & ff wachten dat ie ernaartoe is gelopen, dus: kijken
dan 1x klikken voor de tp naar de rune essence en 1x klikken om je inventory vol te minen. wanneer ie eindelijk vol is op portaal klikken en wanneer je buiten bent gelijk naar buiten de stad rennen naar earth-altar + onderwege rusten aan die muzikant zodat je altijd kan blijven runnen (de run van runeshop naar alter is 4 kliks ofzo), na het maken van alle earthrunes trug naar de bank (weer maar 4x klikken met telkens wachten dat je ventje er is) en het begint opnieuw (elke keer 1/2/3/4 x 28 earth runes erbij & lumbridge explorer ring geeft soms bonus runes) en apart van hier en daar even op je runescape schermpje kijken en 1x klikken zit je gewoon rustig film te kijken. Na 1h30 film heb je zo best een hoop runes + xp bij :p
als'k enkel runeessences farm is het nog erger haha
while (film) {
klik bank;
klik runeshop;
klik mineessence;
klik portal;
}
Vreselijk :X Maar ik ben blij dat je er plezier aan beleefd. RC wordt namelijk wel gezien als een van de moeilijkste skills. Ik zou zeggen, pak die xp zolang je het nog uit kunt staan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
zolang ik nog films/series heb om te kijken wanneer'k me s'avonds verveel zal het wel lukken haha
'k ga wel akkoord dat RC echt verschrikkelijk traag leveled. Een hele run geeft amper zo'n 200-300 xp :/ maarja, non-member heeft zo z'n beperkingen voor een reden hé :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
In de rsstats.nl site lijkt een bug te zitten.
Ik ben vandaag namelijk met alles level 0 en 0 xp begonnen en heb dus erg veel levels en xp gehaald volgens de site.
Toevallig heb ik gisteren niet gespeeld en de vorige keer dat ik dit had had ik de vorige dag volgens mij ook niet gespeeld.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
PiepPiep schreef op dinsdag 29 september 2009 @ 23:15:
In de rsstats.nl site lijkt een bug te zitten.
Ik ben vandaag namelijk met alles level 0 en 0 xp begonnen en heb dus erg veel levels en xp gehaald volgens de site.
Toevallig heb ik gisteren niet gespeeld en de vorige keer dat ik dit had had ik de vorige dag volgens mij ook niet gespeeld.
Dat doet hij inderdaad wel vaker, weet eigenlijk ook niet waarom hij dat doet. Hij doet het eigenlijk alleen als je in ieder geval de dag ervoor niet hebt gespeeld (of eigenlijk als je geen XP hebt behaald).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Meldt dat anders even op het forum van rsstats. Daar hoort het thuis :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Display names zijn uit. Je kunt het vinden onder account management. Server is atm wel een beetje belast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja merkte het ook. Ik keek ff in mn friendlist en zag ene 'Agiopathy' in mn lijstje staan. Ik keek verder en zag 'Last known as: Lord Bunkie' :P.

Nu voor mijzelf ff een leuk naampje verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alhoewel ik nooit fan was van het Display System (vanad de bekendmaking), en hoewel ik dat nog steeds niet ben, Jagex heeft het beter gedaan als ik had verwacht. Enkel is de moeilijkheid van eenmaal een goede naam kiezen nu praktisch helemaal verdwenen. Jammer voor degenen die net een leuke naam hadden bedacht, en dachten origineel te zijn. Ik ben zeker geen fan van het feit dat men in principe elke 28 dagen een nieuwe naam kan verzinnen. Om 1x een naam te laten veranderen had ik nog aan gekund, voor de mensen die met iets heel erg zaten, maar nu kan men zelfs om de meest onnozele redenen zijn nqqm veranderen. (Ook kan men namen stelen van bekendheden die zelf hun naam veranderen, ik kan geloven dat dit nog verwarring te weeg gaat brengen)

Anyway, iets heel anders, de laatste tijd heeft RS soms de neiging om in Slowmotion te gaan lopen, zonder dat ik ook maar enige oorzaak kan bedenken. Misschien kan een van de geniale geesten hier me verder helpen?
Zie hier voor meer informatie:
http://forum.runescape.co...ums.ws?25,26,406,59654284

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 19:30:
Ja merkte het ook. Ik keek ff in mn friendlist en zag ene 'Agiopathy' in mn lijstje staan. Ik keek verder en zag 'Last known as: Lord Bunkie' :P.

Nu voor mijzelf ff een leuk naampje verzinnen.
Angiopathy ja :P

Helaas zijn er schijnbaar geen namen verwijderd en zijn alle toffe namen nog bezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit een beetje te brainstormen om een nieuwe naam maar er schiet me echt niks te binnen. Kans is aanwezig dat het gewoon dementionn blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
Welke clan chat gaan we nu gebruiken? Zowel 'Lord Bunkie' als 'Angiopathy' werken, en ik heb zelfs het vermoeden dat je bij beide in dezelfde clan chat terecht komt. Kan dat helaas in m'n uppie niet checken.

Edit: Ik zie nu dat in beide gevallen er 'Talking in: Got' staat. Zal dus inderdaad wel dezelfde zijn... 8)

[ Voor 21% gewijzigd door R.di.Giovanni op 01-10-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat betekend die smiley die eigenlijk voor mn naam staat. Dat vraag ik me echt al lang af en anderen hebben het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 23:13:
Wat betekend die smiley die eigenlijk voor mn naam staat. Dat vraag ik me echt al lang af en anderen hebben het niet.
Kijk hier maar eens. Volgens mij wil het zeggen dat je in z'n friendlist staat (het is iig geen in te stellen rank).

Ik ga mijn naam Thevanimedle waarschijnlijk niet vervangen. Het zegt niet echt iets (is geloof ik een mengelmoes van een soort elvennaam en nog zoiets mythisch), maar heb er bij het uitkiezen wel over nagedacht geen naam te kiezen waar ik later waarschijnlijk spijt van zou krijgen.

Niet dat ik mijn naam atm kan vervangen, door een fuckup van Paypal ben ik de komende dagen geen member meer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
R.di.Giovanni schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 21:39:
Welke clan chat gaan we nu gebruiken? Zowel 'Lord Bunkie' als 'Angiopathy' werken, en ik heb zelfs het vermoeden dat je bij beide in dezelfde clan chat terecht komt. Kan dat helaas in m'n uppie niet checken.

Edit: Ik zie nu dat in beide gevallen er 'Talking in: Got' staat. Zal dus inderdaad wel dezelfde zijn... 8)
Ik ben Angiopathy aka Lord Bunkie :) Mijn oude naam werkt nog, omdat hij dan automatisch doorschakelt naar Angiopathy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Ubergeit, hoezo zou ik dat veranderen?
M'n broertje veranderd zijn naam wel lekker naar Uberbok ofzo! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu ff op een andere pc en ik kan runescape niet op high detail spelen. Als ik op high detail klik staat er: 'unable to enter that mode'. Ik heb de allernieuwste Java en mn system requirements voldoen ook ruim:
3 ghz cpu
512 mb ram
radion 9800 XT 128 ram

Niet de jongste meer maar voldoet wel? Iemand een idee. Runescape support is ook niet geweldig. Je kunt op een forum je system reqs. posten maar ik zie nergens suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:30:
Ik zit nu ff op een andere pc en ik kan runescape niet op high detail spelen. Als ik op high detail klik staat er: 'unable to enter that mode'. Ik heb de allernieuwste Java en mn system requirements voldoen ook ruim:
3 ghz cpu
512 mb ram
radion 9800 XT 128 ram

Niet de jongste meer maar voldoet wel? Iemand een idee. Runescape support is ook niet geweldig. Je kunt op een forum je system reqs. posten maar ik zie nergens suggesties.
Dat heb ik ook soms. Gewoon inloggen en dan in-game naar HD switchen werkt bij mij dan wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Verwijderd schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 16:30:
3 ghz cpu
512 mb ram
radion 9800 XT 128 ram

Draai je toevallig Vista? Dan zou ik Firefox even in administrator mode starten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
Ik vind de nieuwe naam systeem geniaal. nadat ik me naam veranderd had naar Schizo vos ben ik er achter gekomen dat je jezelf kan toevoegen als je je oude acc naam toevoegt! its all in the name(a)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je kunt jezelf inmiddels niet meer toevoegen.

Verder, vandaag nieuwe potions :) Allemaal high level, en allemaal untradable. Echt geweldig. Extreme potions welke beter zijn dan super sets, en een overload-potion welke je (afaik) 50 damage uitdeelt en al je combat stats extreem boost. Ook is er een potion welke je zonder anti-shield beschermt tegen dragonfire en kun je je spec-bar herstellen met een pot.

Ook is het mogelijk om een forumavatar te maken, voor members. Je moet dan naar Iconis de mage buiten Falador's kapotte muur zodat ie een "foto" van je "gezicht" maakt. Ik koop eerst even een blue phat denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:00:
Ik koop eerst even een blue phat denk ik :P
Ha-ha-ha }:O.

Verder klinkt het wel leuk, maar om nu even herblore naar 80+ te trainen, ik weet het niet... Bovendien kost het bakken met geld. Maar hoge 40's hitten met mage klinkt natuurlijk erg goed :*). Ice barrage, special attack van een melee wapen, en je bent bijna verzekerd van een kill, mits je goede bonussen hebt natuurlijk. Honour, wasda? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op woensdag 07 oktober 2009 @ 14:00:
Ook is het mogelijk om een forumavatar te maken, voor members. Je moet dan naar Iconis de mage buiten Falador's kapotte muur zodat ie een "foto" van je "gezicht" maakt. Ik koop eerst even een blue phat denk ik :P
Wel goed dat het niet met geleende items kan :+

De nieuwe potions lijken me interessant, maar waarschijnlijk niet op mijn level. Ik vind Herblore overigens sowieso een dure skill om te trainen, maar dat kan aan mij liggen. Ik denk niet dat het er zo op deze manier beter op gaat worden.

Wacht overigens nog steeds op de activering van mijn nieuwe membership, stomme Paypal :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oneiltje
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 25-09-2022
Ik heb al herblore 85, maar toch zijn de eisen best hoog voor de extreme potions...

Hopelijk vanavond eindelijk 70+ op alles :)

[ Voor 22% gewijzigd door oneiltje op 12-10-2009 17:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
Vandaag goede Runescape dag. Eerst Aquanite als task. Met 6 x amulet of ranging als drop. Goed voor mijn cash! Daarna nieuwe quest gedaan. Wat weer goed was voor mijn agility (die ik al tijden zou moeten trainen om eindelijk op 85 te komen, maar wat heb ik een hekel aan die skill!!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die nieuwe potions zijn echt lekker voor slayer tasks. Geeft een goeie boost aan je xp/h. Woei :)

Verder lukt het me maar niet om snel dichterbij die top 100 te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Iemand die nieuwe quest al gedaan?

Het lijkt er op dat in de hierop volgende quest eindelijk de toegang tot priffdinas geopend wordt!
Kan niet wachten, ben al jaren nieuwsgierig wat ze daarmee gaan doen. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, maar wanneer komt de volgende quest? Fairy tale pt3 zou ook mooie rewards hebben, maar dat duurt inmiddels ook al weer meer dan een jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
Nieuwe diary. Ardounge. Ik ben aan het wachten op de penguins om mijn beloning te kunnen halen.

Nou hoorde ik het gerucht dat er nog een verborgen lvl is die je pas ziet nadat je de harde lvl hebt gedaan. Wie weet hiervan meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Klopt, als je easy medium en hard gedaan hebt is er nog een elite.
Zie ook op : http://runescape.wikia.com/wiki/Ardougne_Diary

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
Ik ben ondertussen bezig met de elite. Met een Evil Stew moet me de runecrossbow lukken. Dan blijft er alleen nog summoning over. Ik heb level 87 summoning en tot nu toe heb ik dat altijd getraind met slayer. Maar dat is vrij langzaam. Hoe kan ik het beste mijn summoning vlug trainen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die elite tasks zijn erg makkelijk als je de levels hebt. En de reward is geweldig. 200k xp en oneindige teleports naar de farm patch. Extra teleports zijn altijd handig.. en in combinatie met de explorer ring ben je zo wel erg snel bij je farm patches :D Ik had er echter liever eentje gehad voor Trollheim. Een teleport daar naartoe zou me overhalen om permanent over te gaan op lunar magic.

* RoD heeft overigens onlangs een mooi zilveren kroontje gekregen :)

Edit: ik kwam dit plaatje nog tegen:
Afbeeldingslocatie: http://img193.imageshack.us/img193/3593/091024123919.png
Geen idee of het fake is, maar het idee is erg leuk.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 24-10-2009 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 14:29:
Die elite tasks zijn erg makkelijk als je de levels hebt. En de reward is geweldig. 200k xp en oneindige teleports naar de farm patch. Extra teleports zijn altijd handig.. en in combinatie met de explorer ring ben je zo wel erg snel bij je farm patches :D Ik had er echter liever eentje gehad voor Trollheim. Een teleport daar naartoe zou me overhalen om permanent over te gaan op lunar magic.
Hmm, duurt nog wel even voor ik daar mee aan de slag kan :P
* RoD heeft overigens onlangs een mooi zilveren kroontje gekregen :)
Gratz!
[afbeelding]
Hmm, het lijkt een benadering van de stijl van JaGeX, maar het is hem volgens mij niet. Dat kan natuurlijk ook komen omdat het nog een vroege versie is. Het zou in ieder geval een heel erg leuk principe zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik zat ook aan een beta te denken. Het is in ieder geval niet ondenkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
hmm dat prentje maakt me eigenlijjk wel benieuwd naar mijn eigen total played time lol.
anyway, heeft dat eigenlijjk wel enig nut dat scherm? ik kan wel een paar toffe momenten bij bedenken, maar aan de andere kant, als je 20 vrienden hebt om dan te zien van "oh, de laatste 200 events zijn van iemand die lvl2 koeien staat te farmen". Klinkt best wel niet interessant dan. Zeker als het allemaal uitklap eventjes zijn, want dan zie je niet eens in 1 oogopslag wat er allemaal is gebeurd/gedropt/..

[ Voor 56% gewijzigd door warrg op 24-10-2009 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
warrg schreef op zaterdag 24 oktober 2009 @ 20:05:
hmm dat prentje maakt me eigenlijjk wel benieuwd naar mijn eigen total played time lol.
anyway, heeft dat eigenlijjk wel enig nut dat scherm? ik kan wel een paar toffe momenten bij bedenken, maar aan de andere kant, als je 20 vrienden hebt om dan te zien van "oh, de laatste 200 events zijn van iemand die lvl2 koeien staat te farmen". Klinkt best wel niet interessant dan. Zeker als het allemaal uitklap eventjes zijn, want dan zie je niet eens in 1 oogopslag wat er allemaal is gebeurd/gedropt/..
Ik denk niet dat dat soort meldingen tevoorschijn zouden komen, of dat je die in ieder geval zou kunnen filteren.

Ik moet zeggen dat ik zelf verder wel altijd ideeën heb gehad over dit soort statistieken voor RS. Het lijkt me heel leuk om te kunnen zien hoeveel monsters je hebt geslacht, hoeveel tijd je in bepaalde skills/quests hebt gestopt en dat soort dingen. Ook met het behalen van XP valt veel te doen, maar daar doet RSstats al een boel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja nut heeft het natuurlijk niet.. maar voor de statsgeilen onder ons is het wel interessant. En als je RS speelt ben je dat natuurlijk sowieso een beetje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
haha natuurlijk :p waar dienen de highscores anders voor hé

Om een ander puntje te adresseren, ik bekeek net de startpost. Die is toch redelijk outdated enzo hoor. Om zo meteen een aantal puntjes op te sommen
-worldmap link is dood. worldmap is nu gewoon ingame geintegreerd
-highscores zijn vanaf top 2.000.000 ipv 1mil
-nieuwste skill = summoning
-..
De main site zelf heeft tegenwoordig ook heel goede info over alle skils enzo (xp tabellen wooh!) (heb er ook net even op opgezocht hoe al dat spul met die gravestones tegenwoordig werkte)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Aan de topicstart wordt, nog steeds, gewerkt. Patriot schijnt er mee bezig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ja, ben er inderdaad mee bezig. Heb het onlangs (ondanks de vakantie) erg druk gehad. Ik verwacht binnen afzienbare tijd de laatste hand eraan te kunnen leggen, ondertussen mij vooral blijven porren zodat ik het niet vergeet ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
It's a challenge from the Zombie Champion!
Mijn eerste champion scroll woohoo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Die zijn erg zeldzaam, gefeliciteerd :) Ik had er laatst ook een, toen ik toevallig een earth warrior neerbeukte :+ Jammer genoeg zijn ze verder eigenlijk waardeloos. Jagex gaat het voorlopig ook niet updaten, heb ik vernomen uit het high level-forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Heb jij er in al die tijd nog maar één gehad RoD!? Mij lijkt het lastig om de Imp Champion Scroll te krijgen, die dingen kill je ook niet even een tijdje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja ik kill de monsters die zo'n scroll droppen eigenlijk nooit.. Er zijn maar weinig NPC's die zo'n scroll droppen, en dat zijn niet bepaald mijn favoriete NPC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dit is wel een interessant stukje over die champion scrolls.

Qua NPC's: die armoured zombies (waar ik 'm van kreeg) zijn toch wel populair hoor :). De rest natuurlijk niet haha :P. Ik heb deze gekregen nadat ik daar ongeveer 5m melee exp heb getraind (zonder hp exp), dus wel zeldzaam :D.
Maar echt waardevolle (in cash) drops krijg ik maar niet |:(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op runescape is de Halloween event van dit jaar weer begonnen. :) Ik vind 't deze keer wel leuk bedacht, en ik vind dat je een leuke opdracht moet doen! Als reward krijg je een Web cape, een zwarte cape met een wit spijderweb erop. Maar nu ik toch bezig ben met een bericht, ben ik weer begonnen met runescape, nouja begonne ik begin weer af en toe een beetje te spelen. Toen mijn member was afgelope was is gestopt voor een tijdje. Ik ben van plan mijn range in F2P van lvl 61 naar 70 te trainen, en als ik dat gedaan heb mijn wc lvl van 71 naar 75 of 80. Maar mijn vraag luid waar kan ik 't beste mijn range lvl op trainen? En wat voor arrows kan ik 't best gebruiken? Iron of Steel? De rest is mij te duur :) Fury die ik op mijn bank heb staan kan ik niet verkope in F2P en ik wil pas P2P worden als ik mijn doel(en) heb bereikt.

Alvast bedankt :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=32796282,noline]* RoD heeft overigens onlangs een mooi zilveren kroontje gekregen :)

[afbeelding]
Hier heb je je antwoord:
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v134/Tha__shine/Rs-update1.jpg
Mijn noob account :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ik had het ook al gevonden ja. Leuk, maar nog wel vrij beperkt.

Halloween-event skip ik trouwens. Doorgaans zijn die dingen vrij suf en de rewards zinloos. Zo ook dit keer, had ik al gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik heb hem wel gedaan, en blij toe :)

Ik vond het een leuk event, duurde niet te lang en ik vond Eek! echt een geweldig personage :P Ik was wel blij dat je hem weg kon laten gaan zonder hem in je bank te stoppen of kwijt te raken, noem me een lulletje, maar als zo'n personage zegt dat hij met me mee wil om de wereld te zien voel ik me nog schuldig ook als ik hem in mijn bank laat rondhangen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
hoi hoi!
'k heb zonet blijkbaar de "800 total levels" milestone verbroken :) 'k zit vanaf vandaag met strenght en total levels in de highscores (wilt niet echt veel zeggen maarjah :9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

ik ben sinds 2 weken weer aktief runescape gaan spelen (ben wel een nieuwe character begonne natuurlijk :p ) ben momenteel nog f2p maar ik zit er aan tedenken om eerst alle f2p skills 50+ te krijgen (runecrafting dan niet maar meschien toch tot 40 :p ) en dan member te worden
kan iemand goede tricks om runecrafting en smithing goedkoop en snell omhoog te krijgen (in f2p)
btw me ingame naam is isyutare (voor de mensen die me willen helpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Obscure schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 13:40:
ik ben sinds 2 weken weer aktief runescape gaan spelen (ben wel een nieuwe character begonne natuurlijk :p ) ben momenteel nog f2p maar ik zit er aan tedenken om eerst alle f2p skills 50+ te krijgen (runecrafting dan niet maar meschien toch tot 40 :p ) en dan member te worden
kan iemand goede tricks om runecrafting en smithing goedkoop en snell omhoog te krijgen (in f2p)
btw me ingame naam is isyutare (voor de mensen die me willen helpen)
Ik zou beginnen met de quest The Knight's Sword. Die quest geeft even ruim 12k smithing xp, dus dan zit je ineens rond level 29. Daarna gewoon zorgen dat je je mining niet traint door te powerminen, en gewoon de hoogste ores die je kunt smithen. Als je de quest dan ook hebt gedaan kun je iron praktisch overslaan (en die vind ik zelf altijd tamelijk irritant, vanwege de verdwijnende bars).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Patriot schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 14:44:
[...]

Ik zou beginnen met de quest The Knight's Sword. Die quest geeft even ruim 12k smithing xp, dus dan zit je ineens rond level 29. Daarna gewoon zorgen dat je je mining niet traint door te powerminen, en gewoon de hoogste ores die je kunt smithen. Als je de quest dan ook hebt gedaan kun je iron praktisch overslaan (en die vind ik zelf altijd tamelijk irritant, vanwege de verdwijnende bars).
ja kheb bijna alle f2p quests gedaan :p kheb 34 smithing d8 ik (kan nu niet ff controleren) dat was bijna de eerst quest die ik had gedaan puur voor de exp :p binnekort ga ik 300 iron ores minen en 600 coal (hoop dat ik dat haal 8)7 ) anders koop ik vanzelf wel coal / steel bars, maarja ik kan nergens een goede tabel vinden over wat ik beter kan smithen bijv of je beter 2 short swords kan maken of 1 scimmy :) (weet iemand meschien waar ik die kan vinden plz door sturen :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Laatst online: 02-09 19:58
Obscure schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

ja kheb bijna alle f2p quests gedaan :p kheb 34 smithing d8 ik (kan nu niet ff controleren) dat was bijna de eerst quest die ik had gedaan puur voor de exp :p binnekort ga ik 300 iron ores minen en 600 coal (hoop dat ik dat haal 8)7 ) anders koop ik vanzelf wel coal / steel bars, maarja ik kan nergens een goede tabel vinden over wat ik beter kan smithen bijv of je beter 2 short swords kan maken of 1 scimmy :) (weet iemand meschien waar ik die kan vinden plz door sturen :P )
Je krijgt altijd hetzelfde aantal xp per bar. Je kunt dus altijd het beste hetgene smithen dat het meeste bars gebruikt per keer omdat dat het snelste is. Vanaf steel kun ook gaan kijken naar de waardes, eigenlijk zijn alleen steel plates goed te verkopen, deze worden vaak gehighalched om magic te trainen in f2p. Als je iets anders van steel bars maakt is het erg duur. Wat ik heb gedaan om mijn smithing op die levels te trainen was coal kopen, iron hakken (of kopen) en steel bars maken en die verkopen. Niet snel, maar ik verdiende er wel wat geld mee. Als je bars in items gaat smithen gaat het je hoe dan ook veel geld kosten in f2p.

Voor runecrafting is het een kwestie van domweg runes craften. Begin met airs, dan earth runes en als laatste fire runes. Erg langzaam om te trainen.

Succes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
runecrafting is pokkelangzaam omdat je per run maar +- 200 xp kunt halen ofzo. Het altaar dat het dichtst bij de bank is is dus het snelst te levellen. Ik doe zelf meestal de earth run omdat ik van de bank naar de runeshop ga (rune essence minen) en vandaar meteen door naar het earth altaar en trug naar de bank enzo.
Om te smithen heb ik uitgevonden dat steel nails goed gaan (15nails, 26gp/each => 390gp/bar) (een platebody kun je maar voor +- 1k verkopen (1200 bij die armor dude in varrock) => 200gp/bar).
Puur steel bars smithen (mithril ook trouwens) verdient wel goed, maar is gewoon exteem traag xp.

Over die tabel die je zoekt, kijk op "Home > Game Guide > Skills > Smithing"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

vegury schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:19:
[...]

Je krijgt altijd hetzelfde aantal xp per bar. Je kunt dus altijd het beste hetgene smithen dat het meeste bars gebruikt per keer omdat dat het snelste is. Vanaf steel kun ook gaan kijken naar de waardes, eigenlijk zijn alleen steel plates goed te verkopen, deze worden vaak gehighalched om magic te trainen in f2p. Als je iets anders van steel bars maakt is het erg duur. Wat ik heb gedaan om mijn smithing op die levels te trainen was coal kopen, iron hakken (of kopen) en steel bars maken en die verkopen. Niet snel, maar ik verdiende er wel wat geld mee. Als je bars in items gaat smithen gaat het je hoe dan ook veel geld kosten in f2p.

Voor runecrafting is het een kwestie van domweg runes craften. Begin met airs, dan earth runes en als laatste fire runes. Erg langzaam om te trainen.

Succes! ;)
ah ok dankje :p maarja ik heb wc al bijna 60 dus dat is dan gewoon me geld bron dus ik denk dat ik dan zelf mine (voor mining traine :p ) dan steel bars maken en dan beste items wat ik kan maken, en dan alchen (dus dan hoef ik zover alleen nature runes te kopen (maar gaat wel veel tijd in zitte :p ) en dan high / low alchen (ligt eraan of ik high al kan) dan krijg ik ook nog aardig magic exp :p

p.s als ik member ben ga ik gewoon yew longs alchen (maak je zelf strings / unstringed bows goed voor fletching :p dan maak je ook winst als het goed is toch?

[ Voor 9% gewijzigd door Obscure op 27-10-2009 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je kan natuurlijk ook meteen voor P2P gaan. Dan traint het allemaal een stuk sneller, en is het ook nog een stuk leuker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:54:
Je kan natuurlijk ook meteen voor P2P gaan. Dan traint het allemaal een stuk sneller, en is het ook nog een stuk leuker.
das wel zo maar dan heb ik na een tijdje geen plezier meer om naar members uit te kijke ;)
want ik probeer dan in me eerste maand van members ook meteen legends cape te halen (vind ik toch de 1 na vetste cape ingame op lava/fire cape na dan)

[ Voor 19% gewijzigd door Obscure op 27-10-2009 15:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Verwijderd schreef op maandag 26 oktober 2009 @ 20:50:
[...]

Hier heb je je antwoord:
[afbeelding]
Mijn noob account :)
Waar komen deze plaatjes nou vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Obscure schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 15:58:
[...]

das wel zo maar dan heb ik na een tijdje geen plezier meer om naar members uit te kijke ;)
want ik probeer dan in me eerste maand van members ook meteen legends cape te halen (vind ik toch de 1 na vetste cape ingame op lava/fire cape na dan)
Als jij denkt snel op members uitgekeken te zijn dan vraag ik me af of je echt weet hoeveel content er in het spel zit :P Misschien vind je maar slechts een klein gedeelte leuk, dat kan ook.. maar in members is zo verschrikkelijk veel te doen en te bereiken.. Ik ben na 8,5 jaar nog lang niet uitgespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
PiepPiep schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:12:
[...]

Waar komen deze plaatjes nou vandaan?
Hello everyone

As a lot of you have already noticed, we've launched a (slightly hidden :@) preview of the new Adventurer's Log system.

It isn't currently linked to as we are still performance testing it - our players make very good guinea pigs! ^_^

So, in case you haven't found it, here's an official link to it for you to peruse at your leisure:

http://services.runescape.com/m=adventurers-log/

Please bear with us if you notice something wrong with it; we originally launched this yesterday and have spent some time tweaking it to make it more resilient to the vast amount of load it's already received!

O_o What does it do? O_o

Well, you can see your (and your friends') recent events (like level ups, quest completions, boss monster kills etc) as well as your current skill stats, your current avatar, and (when you've logged in) you can see your current friend list (just yours though!), as well as your total time you've spent in RuneScape!

Soon, we'll be officially launching it, and posting more information about how it works and what it does in the customer support section of the website. I'm not going to commit to a date though!

Hope you enjoy using it; we've enjoyed making it (just be gentle with your feedback! :P)

Mod_Seb and Mod_Svend

p.s. Few things to note:

> Only members have an Adventurer's Log!

> The friend events you see are based on your clan-chat rankings; it will display up to 20 ranked friends, or 10 unranked friends (sorted by most recently added).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo na een tijdje ook weer een acount aan gemaakt en gaan gamen

is er eigenlijk een GoT clan chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Zeg, die topicwaarschuwing staat er niet voor niets hè? ;)

Ik ben trouwens vrij snel uitgekeken op die adventurer's log. Ik weet alles wel wat ik gehaald heb. Ik ben meer geïnteresseerd in totalen. Zoals totaal aantal van een NPC geslacht, totaal aantal ores gemined, etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

excusses ik heb er helemaal neit bij na gedacht omdaar even te kijken

edit: Hellaas me rank is nog niet hoog genoeg

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-10-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:16:
Zeg, die topicwaarschuwing staat er niet voor niets hè? ;)

Ik ben trouwens vrij snel uitgekeken op die adventurer's log. Ik weet alles wel wat ik gehaald heb. Ik ben meer geïnteresseerd in totalen. Zoals totaal aantal van een NPC geslacht, totaal aantal ores gemined, etc...
Eensch :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:31:
excusses ik heb er helemaal neit bij na gedacht omdaar even te kijken

edit: Hellaas me rank is nog niet hoog genoeg
Mijn chat staat op friends. Als je me je RSN even geeft, voeg ik je toe, en kun je er in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, mijn RSN is aboutgobbel

Bedankt al vast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 16:47:
[...]

Als jij denkt snel op members uitgekeken te zijn dan vraag ik me af of je echt weet hoeveel content er in het spel zit :P Misschien vind je maar slechts een klein gedeelte leuk, dat kan ook.. maar in members is zo verschrikkelijk veel te doen en te bereiken.. Ik ben na 8,5 jaar nog lang niet uitgespeeld.
ik was al na 3 jaar member (op me vorige char) beetje members zat :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op dinsdag 27 oktober 2009 @ 20:16:
Die stats hebben ze waarschijnlijk niet eens. Misschien onderschat ik ze, maar ik betwijfel dat ze al die stats al langere tijd aan het verzamelen zijn. Natuurlijk kunnen ze nu beginnen met tellen, maar dat is zeker voor jou lang niet zo bevredigend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Uhhuh, het is ook een beetje wishful thinking. Maar er kan in ieder geval meer mee gedaan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
hmm pas op hoor... blijkbaar houden ze toch ook je "total played" time bij?
Pagina: 1 ... 13 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".