[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste
Acties:
  • 59.177 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

warrg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:08:
hmm pas op hoor... blijkbaar houden ze toch ook je "total played" time bij?
dan heb je bij me main heel veel uren /dagen want ik heb zowat iedere dag 3 tot 6 uurtjes gespeeld erop :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:38
warrg schreef op woensdag 28 oktober 2009 @ 01:08:
hmm pas op hoor... blijkbaar houden ze toch ook je "total played" time bij?
Dat is van een totaal andere orde dan voor ieder klein dingetje dat je doet iets wegschrijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08-09 13:38

Zuurstok

Passionately curious

even totaal iets anders hé;

Wilt er iemand 2x €3 aan wallie kaarten?

ik speel geen games waarmee ik iets met wallie kaarten kan, en kreeg het bij m'n game als cadeautje oid :P

dus als iemand er iets mee kan, wil ik diegene er graag blij mee maken.
stuur dan even een DM aub ;)

en ze zijn weg ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 28-10-2009 19:43 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

gisteren total lvl van 500 gehaald op me noob char :p ik ben momenteel fishing aan het traine momenteel 54 met 57 cooking. maar hier is me vraag: wat kan ik beter doen trouts en salmons blijven vangen of voor tune/swordfish (harpoon fishing) of lobsters(cage fishing) vangen. ik zoek graag het snelste manier :p om 76 te krijgen (ja ik cook ze ook anders moet ik later weer cooking extra traine).

ik vond deze halloween event beetje matig. het was niet bepaald een moeilijke quest om te doen :p
want ik heb niet zoveel aan eek, want die blijft momenteel toch alleen op me bank staan maar die cape is wel leuk bij black armor

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 02-11-2009 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Obscure schreef op maandag 02 november 2009 @ 12:28:
gisteren total lvl van 500 gehaald op me noob char :p ik ben momenteel fishing aan het traine momenteel 54 met 57 cooking. maar hier is me vraag: wat kan ik beter doen trouts en salmons blijven vangen of voor tune/swordfish (harpoon fishing) of lobsters(cage fishing) vangen. ik zoek graag het snelste manier :p om 76 te krijgen (ja ik cook ze ook anders moet ik later weer cooking extra traine).
Doorgaan met trouts en salmon vissen. Ver weg de beste xp/h.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 09:16
spijtig dat die cape natuurlijk 0 stats heeft en niet bijvoorbeeld de stats van een normale cape zou hebben ofzo. Want nu zorgt het ervoor dat het momenteel gewoon op m'n bank staat en dat'k m later misschien zelfs gewoon verwijder (is toch non-tradeable). Eek is ook zo'n hebbeding waar je behalve aan het estetische nada aan hebt (bah bah untradeables...).

"snel" trainen zou ik tuna/swordfish aanraden. Ik weet niet of je van zin bent de swordies te banken, maar mede door de hoge burning-rate van swordies moet je veel meer vissen dan je cooked en alle tunas (cooked) drop je zoiezo al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Items van dat soort events zijn altijd waardeloos. Daarom doe ik ze nooit :)

* RoD staat nu rank 110 overall. Gaat lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op maandag 02 november 2009 @ 18:30:
Items van dat soort events zijn altijd waardeloos. Daarom doe ik ze nooit :)

* RoD staat nu rank 110 overall. Gaat lekker.
nice, ik drop ook event items vaak die kan je dan toch weer bij dingo ophalen ;) ze zijn wel handig als je lompe dinge wilt doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21-08 17:46
Ik bewaar al die event dingen in mn huis.
En Eek loopt momenteel rond mn huis samen met mn hellcat en een Guthix Raptor. Leuk zo'n bestiary, altijd wat te zien zo. :)

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:16

MsG

Forumzwerver

Het zijn toch een soort unieke items. Als je een jaar een mist heb je gewoon pech, dus ik doe ze altijd wel. Door de limited bankspace in F2p gooi ik ze wel gelijk weg. Maar het kerstmanpak staat erg leuk met een santa dus daar loop ik nu in rond. Hoe is de bankspace eigenlijk verhoudingsgewijs in P2P? Je hebt absoluut gezien meer plekken, maar is het nog steeds zo'n geworstel met net te weinig plekken?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Ik heb eigenlijk zelden een volle bank. Als hij wel een keer vol is heb ik genoeg items die ik kan droppen en/of dumpen op de GE.
Wat vaak lekker opruimt is ervoor zorgen dat je per type gem alleen cut of alleen uncut hebt, of zelfs gewoon allemaal verkopen. Potions die je hebt in 1 maat bewaren, dus allemaal (4) of allemaal (3), potions die je zelf niet gebruikt verkopen. Teleport dingen als glory amulet en games necklace e.d. altijd opmaken tot 0 voordat je een nieuwe begint. Quest items zoek ik even op in de wiki op runescape.wikia.com om te kijken of je ze nog nodig kan hebben en hoe je het eventueel terug krijgt, dan eventueel droppen/destroyen.
Maar meestal heb ik dus nog wel ruimte over, ik denk dat ik schommel tussen 30 - 60 lege plaatsen.

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Franko P. schreef op woensdag 04 november 2009 @ 10:21:
Ik bewaar al die event dingen in mn huis.
En Eek loopt momenteel rond mn huis samen met mn hellcat en een Guthix Raptor. Leuk zo'n bestiary, altijd wat te zien zo. :)
nice, jmmr dat ik nog geen member ben op me noob char. anders had ik ook construction getraint zodat ik ze in me huis kon zetten. maar hoe kom je aan guthix raptor (of is die van beast mastery)?
MsG schreef op woensdag 04 november 2009 @ 12:27:
Het zijn toch een soort unieke items. Als je een jaar een mist heb je gewoon pech, dus ik doe ze altijd wel. Door de limited bankspace in F2p gooi ik ze wel gelijk weg. Maar het kerstmanpak staat erg leuk met een santa dus daar loop ik nu in rond. Hoe is de bankspace eigenlijk verhoudingsgewijs in P2P? Je hebt absoluut gezien meer plekken, maar is het nog steeds zo'n geworstel met net te weinig plekken?
momenteel heb ik niet echt last van een volle bank want ben nog low lvl dus ik heb nog niet veel event items en andere spullen :p en wat ik niet meer nodig heb drop / verkoop ik. volgens mij kan je in p2p dat je 400 bank plekken vrij hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Obscure schreef op woensdag 04 november 2009 @ 15:14:
[...]
nice, jmmr dat ik nog geen member ben op me noob char. anders had ik ook construction getraint zodat ik ze in me huis kon zetten. maar hoe kom je aan guthix raptor (of is die van beast mastery)?
[...]
Info over de Guthix raptor : http://runescape.wikia.com/wiki/Guthix_raptor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand mischien waar ik 't beste range vanaf lvl 61 naar lvl 70 kan trainen? Ik ben sinds een tijdje geen member meer en mijn doel is om mijn range van lvl 61 naar 70 te traine, en mijn wc van lvl 71 tot 75 of 80 te trainen. En mischien mijn strenght tot lvl 70 te trainen vanaf lvl 67. Maar bij welke mobs kan ik 't beste range trainen? Ik weet alle p2p mobs wel maar f2p mobs niet. Dus heeft iemand een goeie suggestie? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:08:
Weet iemand mischien waar ik 't beste range vanaf lvl 61 naar lvl 70 kan trainen? Ik ben sinds een tijdje geen member meer en mijn doel is om mijn range van lvl 61 naar 70 te traine, en mijn wc van lvl 71 tot 75 of 80 te trainen. En mischien mijn strenght tot lvl 70 te trainen vanaf lvl 67. Maar bij welke mobs kan ik 't beste range trainen? Ik weet alle p2p mobs wel maar f2p mobs niet. Dus heeft iemand een goeie suggestie? :D
Fortress guards buiten Black Knight's castle, hobgoblins bij de crafting guild, deadly red spiders in Varrock Sewer.
Bij die laatste kan je je arrows oppakken, maar als ik jou was zou ik een hoop bronze arrows kopen en daar niet aan denken, dat traint gewoon wat sneller, en je hoeft niet zo op te letten ;).

Ikzelf heb vrijdag waarschijnlijk 99 strength, ik ben nog maar 600k verwijderd :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
wimjongil schreef op woensdag 04 november 2009 @ 18:12:
[...]
Ikzelf heb vrijdag waarschijnlijk 99 strength, ik ben nog maar 600k verwijderd :*)
Oepsie, een dag te vroeg:

Afbeeldingslocatie: http://a04-b04.mypicturetown.com:80/P2PwebCmdController/cache/JM2NNPNl-sTs1HNUzfMDjnzovYgdqF%25-IHDTB1UZxeEiX%26VAXwOzthoxuuMo%3D1Xf/item.jpg?rot=1

Let niet op mijn andere kutstats O-)
Mijn mage cape is nu trimmed, en ik kan nu alle max hits (behalve met dharok?).

:)

[ Voor 10% gewijzigd door wimjongil op 05-11-2009 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KUT, ben voor de 3x weer dood gegaan tijdens de quest smoking skills. Op het einde moet je weer een eindbaas verslaan die ook vier handlangers heeft die op een gegeven moment lopen te rangen. Ik wil eten, maar mn poppetje valt opeens een ranger aan en binnen een seconde was ik dood terwijl ik nog 40+ hitpoints had. Weer een miljoen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Auto retaliate off, range prayen als die 4 helpers komen. Gewoon die banshee mistress blijven attacken en alles komt goed.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 00:16:
Auto retaliate off, range prayen als die 4 helpers komen. Gewoon die banshee mistress blijven attacken en alles komt goed.
Ik zou range prayen al voordat die rangers komen, een vriend dacht dat 'ie bij die rangers pas hoefde te prayen, maar die was in een keer k0 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Volgens mij kan je tot aan die rangers het beste protect from magic prayen als ik me niet vergis.

Je zou eens op tip.it kunnen kijken of op zybez.net om te zien wat die ervan zeggen in hun quest guide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 06 november 2009 @ 10:28:
Volgens mij kan je tot aan die rangers het beste protect from magic trainen als ik me niet vergis.

Je zou eens op tip.it kunnen kijken of op zybez.net om te zien wat die ervan zeggen in hun quest guide.
Ik heb het constant met range pray gedaan, en als je af en toe een monk eet is er niets aan de hand. Gewoon range prayen, en range armour (voor de mage defence dus) aan. En natuurlijk masked earmuffs :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Heeft trouwens iemand ervaring met het spelen van RuneScape HD (belangrijk, ik wil namelijk niet terug naar RuneScape SD :P) op een netbook/ultraportable? Want zulke dingen lijken me wel leuk, maar ik wil daar ook geen bakken met geld aan uitgeven.
Bij de goedkopere ultraportables zijn er eigenlijk 3 processoren die me interessant lijken:
- Intel Pentium CULV dual core SU2300 (1,2GHz)
- Intel Core 2 Solo SU3500 (1,4GHz)
- Intel Atom N280 (1,66GHz icm Nvidia ION)

Bij die laatste heb ik zo mijn twijfels, omdat RuneScape toch vooral op de CPU wordt gespeeld. Die eerste is voor mij het interessantste, omdat die in niet zo dure ultraportables zit :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ga er niet van uit dat het lekker gaat draaien, ga er maar van uit dat je tegen een extreem lelijke SD aan zit te kijken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Dat vreesde ik al :/. Dan hou ik het nog maar bij m'n pc, totdat er wat snellere, goedkope processoren komen voor netbooks...

Zijn er trouwens hier mensen die ook merken dat je bij barrows bijna geen runes meer krijgt? Ik deed het altijd met Ice Barrage + Black Salamander, en dan verdiende je al aan de runes heel veel, maar nu krijg je nauwelijks runes ;(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb sinds kort een Asus eee 1101HA, dewelke een 1,33Ghz Intel Atom Z520 processor heeft. Zelfs met een upgrade naar 2Gb ram lukt HD niet, en ook voor SD moet ik enkele grafische opties uit zetten.

Ik laatste tijd weinig gespeeld, te druk met andere dingen. Ik hoop asap terug wat tijd te hebben, heb nog een lange weg te gaan naar 99 hunter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
HD? ik speel altijd in SD en persoonlijk vind ik dat Java zo al genoeg van mijn systeem vraagt (kan het gemakkelijk aan, daar niet van). Het is verdorie maar een browser spel hé. (+ ik speel het in het "default" kleine schermpje. meer heb je vaak niet nodig tenzij je wil pvp'n ofzo, dan heb je er pas voordeel aan).

'k wou eerder vandaag trouwens de runescape classic nog eens proberen. Er zijn nog 2 werelden (er zat letterlijk 2 man op de eerste en 1 persoon op de tweede HAHA!). Kon echter niet meer inloggen aangezien je minstens 1x per 6maand in moet zijn gelogd op de classic servers of je acc wordt ervan verwijderd :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
warrg schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:16:
HD? ik speel altijd in SD en persoonlijk vind ik dat Java zo al genoeg van mijn systeem vraagt (kan het gemakkelijk aan, daar niet van). Het is verdorie maar een browser spel hé. (+ ik speel het in het "default" kleine schermpje. meer heb je vaak niet nodig tenzij je wil pvp'n ofzo, dan heb je er pas voordeel aan).
Tijdens pvp'en wil je dat juist niet, dan is het simpelweg te ver heen en weer racen met je muis ;). Tijdens het "gewone" werk heb ik wel altijd resizable en dan gewoon het scherm gemaximaliseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
racen met de muis... hmm maar zie je dan ook niet meer in 1x op je scherm?

ok, 'k heb het net even getest (zoals ik al zei, ik gebruik dus nooit groot scherm voor runescape).
Je ziet niets meer ofzo, alles wordt gewoon groter. lekker niet interessant dus.

Heb net gelijk ook nog eens getest wat verschil Standard & High Detail heeft. Beuh, behalve de vloer en misschien wat muur textures of kleren ofzo ziet het meeste er nog steeds even lelijk uit als tevoren :+ inventory/items, bomen, enzo. Goed er zijn wel een aantal verschillen als je er op let, maar om nu echt te zeggen wereldschokkend, zeker niet. 'k heb dan ook wel de meeste graph opties af staan.

[ Voor 44% gewijzigd door warrg op 08-11-2009 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hans1990
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online
Ik heb zelf het gevoel dat je wel meer ziet. Kan je dubbel opvatten; je ziet meer details of meer omgeving ;).

Afijn, tijdens Runecraften wil je al helemaal geen groot scherm hebben. Vooral niet als je eens even lekker aan het doorcraften bent; dan gebruik ik het liefst al de keyboard shortcuts voor teleports etc. :)

Overigens, vergis je niet in dat de HD nog wel wat videokaart nodig heeft. M'n laptop met 9200M kaart kan het, maar dan moet je niet te luxe gaan doen met de omgeving. Wars, pk trips ga ik daar niet mee doen; teveel mensen.. Gewoon wat woodcutten of zo is prima op HD; maar niet met alle features mocht het vlot moeten draaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
HD is leuk als je gewoon wat aan het skillen bent zoals mining, farming, woodcutting etc. Ik speel eigenlijk altijd op HD en het bevalt prima. Alleen voor runecraften of smithing wil ik nog wel eens op een kleiner scherm spelen omdat het wat makkelijker muist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Hans1990 schreef op zondag 08 november 2009 @ 20:21:
Ik heb zelf het gevoel dat je wel meer ziet. Kan je dubbel opvatten; je ziet meer details of meer omgeving ;).

Afijn, tijdens Runecraften wil je al helemaal geen groot scherm hebben. Vooral niet als je eens even lekker aan het doorcraften bent; dan gebruik ik het liefst al de keyboard shortcuts voor teleports etc. :)

Overigens, vergis je niet in dat de HD nog wel wat videokaart nodig heeft. M'n laptop met 9200M kaart kan het, maar dan moet je niet te luxe gaan doen met de omgeving. Wars, pk trips ga ik daar niet mee doen; teveel mensen.. Gewoon wat woodcutten of zo is prima op HD; maar niet met alle features mocht het vlot moeten draaien.
Veel mensen is iets wat de engine gewoon niet goed kan hebben. Als ik bij een drukke GE sta met wat mensen die firemaking aan het trainen zijn dan is het soms ook aan het stotteren, en dat ligt echt niet aan mijn PC.
warrg schreef op zondag 08 november 2009 @ 19:16:
Daar kan ik dus met mijn hoofd niet bij hè, hooguit als je je cputijd ergens anders nodig hebt is 'het is maar een browserspel' enigszins relevant. Anders is het gewoon uiterst dom om de capaciteit die je hebt niet te benutten.

[ Voor 25% gewijzigd door Patriot op 08-11-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Ik heb het idee dat het juist wel aan de pc's ligt van de clients. honderden poppetjes + schreeuwerige teksten elke seconde + dat het java is. Ze hadden het beter als echte download kunnen maken, nu kunnen mensen met een PIII 700mhz het spel echt niet normaal spelen. Ik heb het jarenlang op een PIII 667Mhz moeten spelen, maar sinds RS 2 was het altijd wat traag, in de wildy had ik gewoon enorme nadeel met vechten, aangezien alles een stukt rager reageerde.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Het spel is imo ook een stuk trager geworden sinds Runetek5. Het reageert allemaal net even wat trager, en dat is reuze irritant. Het is er met de nieuwe engine niet beter op geworden :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
RoD schreef op zondag 08 november 2009 @ 23:57:
Het spel is imo ook een stuk trager geworden sinds Runetek5. Het reageert allemaal net even wat trager, en dat is reuze irritant. Het is er met de nieuwe engine niet beter op geworden :/
Ben ik het inderdaad wel mee eens ja. Vooral bij de bank heb ik daar de laatste tijd wat meer last van. Sowieso vind ik dat niet echt lekker in elkaar steken. Ook is de map tegenwoordig best wel traag, wat irritant is als je even snel iets wilt bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Wel meestal ben ik tijdens het runescapen ook tribalwars aan het spelen (RC'ing, WC'ing, fishing, .. ofzo) of een aflevering van 't een of ander aan't bekijken of zoiets. Op de laptop. En ik heb eerlijk gezegd geen idee of die HD stuff 1% minder systeembelasting geeft of 50%, maar als ik het verschil tussen firefox CPU verbruik bekijk zie dat <2% is zonder runescape in een of andere tab en tussen 30 en 50% CPU load als runescape wel op staat, dan probeer ik liever ervoor te zorgen dat dat niet nog hoger gaat. Ik bak niet graag eitjes op m'n toetsenbord (bij wijze van spreken). De graphics kwaliteit boeit me dan niet zo erg, wel het meteen alles klaar en duidelijk zien/onderscheiden. Runescape is niet meteen het soort spel waarbij ik geef om de gfx (zolang het maar niet megabugged/glitchy is), net als sommige ander spellen die ik speel. Het heeft z'n eigen character en charme zoals het is, and i like it this way :)

Naja, daar zijn die opties ook voor hé, zodat iedereen het nog kan zetten zoals hij/zij het wil.

Ander vraagje, ik heb gemerkt dat de GE prijzen op de homepage slechts 1x daags updaten. De ingame markt-prijzen daarentegen, veranderen die ook slechts 1x per dag of verandert het daar (soms?) regelmatiger?

Oh, en heb vandaag ook voor het eerst Fist of Guthix gedaan ('k dacht altijd dat dat member only was die minigames), best wel cool :) Dat ik zo lang heb gerunecraft zonder die runecraftinggloves ofzo, ik kan mezelf de kop wel inslaan :9 En je krijgt gratis runes om massas free xp mee te halen wooh ik weet waar ik nu even wat magic ga trainen haha :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

warrg schreef op maandag 09 november 2009 @ 00:29:
Wel meestal ben ik tijdens het runescapen ook tribalwars aan het spelen (RC'ing, WC'ing, fishing, .. ofzo) of een aflevering van 't een of ander aan't bekijken of zoiets.

[...]

Oh, en heb vandaag ook voor het eerst Fist of Guthix gedaan ('k dacht altijd dat dat member only was die minigames), best wel cool :) Dat ik zo lang heb gerunecraft zonder die runecraftinggloves ofzo, ik kan mezelf de kop wel inslaan :9 En je krijgt gratis runes om massas free xp mee te halen wooh ik weet waar ik nu even wat magic ga trainen haha :)
ja ik kijk ook vaak films / series tijdens skille :p anders word het te snel saai :P

waar kan je dan fists of guthix doen (en heb je nog bepaalde skills nodig)?

btw wat kijken jullie / doen jullie tijdens het traine van skills?
(graag ook naam van die series / films dan kan ik ze ook probere O-) ik kijk zelf naruto (anime) tijdens het skille)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb zelf een Intel T2080 @ 1.73Ghz, 2gb Ram en een ATI mobility Radeon x1400 en mijn laptop kan HD aan. Ik heb soms, met veel mensen wel eens lag maar wie heeft dat niet. En soms als ik van runescape naar firefox ga, dan kan het runescape scherm niet meer weergeven worden. Vaag ja, maar ik heb het er wel voor over. Ik vind persoonlijk HD veel beter dan SD. Heb echt een hekel aan zo'n klein scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op maandag 09 november 2009 @ 10:09:
Heb zelf een Intel T2080 @ 1.73Ghz, 2gb Ram en een ATI mobility Radeon x1400 en mijn laptop kan HD aan. Ik heb soms, met veel mensen wel eens lag maar wie heeft dat niet. En soms als ik van runescape naar firefox ga, dan kan het runescape scherm niet meer weergeven worden. Vaag ja, maar ik heb het er wel voor over. Ik vind persoonlijk HD veel beter dan SD. Heb echt een hekel aan zo'n klein scherm.
ik vind HD ook wel mooier dan SD maar zodra je in een beetje drukke wereld bij GE komt (met spammers enzo) begin je dat wel te merken (op HD) zelf met me 4gb ram, amd phenon 955 @ 2.2Ghz en 9600gt :p dus java script is idd wel zwaar, dus ik hoop dat ze er wel wat aan doen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
Obscure schreef op maandag 09 november 2009 @ 09:10:
[...]

ja ik kijk ook vaak films / series tijdens skille :p anders word het te snel saai :P

waar kan je dan fists of guthix doen (en heb je nog bepaalde skills nodig)?

btw wat kijken jullie / doen jullie tijdens het traine van skills?
(graag ook naam van die series / films dan kan ik ze ook probere O-) ik kijk zelf naruto (anime) tijdens het skille)
fist of guthix is in een cave in lvl 7 wildernis net boven Varrock. (staat op je map aangeduid)

ik kijk wekelijks 1 aflevering van: heroes, how i met your mother, flash forward, naruto, californication (steeds de nieuwste, met voorbehoud dat er die week een episode uitkomt natuurlijk ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

warrg schreef op maandag 09 november 2009 @ 13:46:
[...]

fist of guthix is in een cave in lvl 7 wildernis net boven Varrock. (staat op je map aangeduid)

ik kijk wekelijks 1 aflevering van: heroes, how i met your mother, flash forward, naruto, californication (steeds de nieuwste, met voorbehoud dat er die week een episode uitkomt natuurlijk ;) )
ah ok dankje, kheb momenteel nog genoeg aan naruto want ben gistere begonne aan het vervolg :p (naruto shippuuden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zondag 25 oktober 2009 @ 11:29:
Die zijn erg zeldzaam, gefeliciteerd :) Ik had er laatst ook een, toen ik toevallig een earth warrior neerbeukte :+ Jammer genoeg zijn ze verder eigenlijk waardeloos. Jagex gaat het voorlopig ook niet updaten, heb ik vernomen uit het high level-forum.
Ahum ahum... Natuurlijk is het geen echte update, het is niet beter geworden ofzo, maar het is een update :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Heel apart. Ze hebben toch echt gezegd dat ze geen plannen hadden om er voorlopig iets aan te doen :S

Edit: Nu was het ook niet zo'n grote update... eigenlijk is het nog steeds waardeloos.

[ Voor 30% gewijzigd door RoD op 10-11-2009 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

btw ik ben de GoT clan chat laatst gejoind van lord bunkie, maar hoezo zie ik daar niemand in de lijst of zie je ze alleen als ze in de zelfde wereld zitten? :S
*ja ik ben momenteel weer een noob in runecape :p krijg je met een lange stop*

mijn RSN = isyutare
voor wie me willen toevoegen ;) pm me wel ff zodat ik je dan ook kan toevoegen

[ Voor 17% gewijzigd door Obscure op 11-11-2009 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Je krijgt iedereen te zien. Helaas wordt de CC niet vaak bezocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:21:
jmmr :( ik dacht echt zo wtf ik ben de enigste?!?! :p :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 10:21:
Vooral de eigenaar kan er wat van :P

Zonet even ingelogd in dat RuneScape Classic, maar jezus gristus zeg 8)7. Krankzinnig, je kan de camera niet naar boven bewegen, het gaat supersloom, en alle schermpjes lopen door elkaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
wimjongil schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:09:
Zonet even ingelogd in dat RuneScape Classic, maar jezus gristus zeg 8)7. Krankzinnig, je kan de camera niet naar boven bewegen, het gaat supersloom, en alle schermpjes lopen door elkaar!
aww jij kan er tenminste nog in, lucky bastard :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
warrg schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:13:
[...]

Last login: 1633 days ago :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vegury
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-09 19:58
warrg schreef op woensdag 11 november 2009 @ 18:13:
[...]

Following on from my recent dev blog about our ideas for RuneScape Classic, we are delighted to offer everyone the opportunity to try Classic for themselves! For two weeks starting from today, Classic is open for new sign-ups from RuneScape members only.
http://services.runescape.com/m=news/newsitem.ws?id=2376

Jij ook, als je tussen nu en over 2 weken het een keer probeert iig. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, schitterend dat classic. Ik heb het net geprobeerd maar ik kom niet verder omdat die guide-master busy is. Dat was ik helemaal vergeten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Guide-master? Die herinner ik me helemaal niet van RSC.. hebben ze die er nu bijgeplant?

• warrg
vegury schreef op woensdag 11 november 2009 @ 19:46:
http://services.runescape.com/m=news/newsitem.ws?id=2376

Jij ook, als je tussen nu en over 2 weken het een keer probeert iig. ;)
argh, niet dus... 'k ben geen member :(
spijtig.

ik had een paar dagen geleden nog eens geprobeerd (zie 1st post op pagina 54 van dit topic), daarmee ook mijn opmerking dat ie 'geluk' had. ik was dus nog niet op de hoogte van die update voor members.

Verwijderd

RoD schreef op woensdag 11 november 2009 @ 22:30:
Guide-master? Die herinner ik me helemaal niet van RSC.. hebben ze die er nu bijgeplant?
Guide-master is niet het juiste woord. Ik bedoel die tutors waarmee je moest praten en die je gaan uitleggen hoe het spel zo'n beetje werkt.

*start rsc op
Hey, mijn account doet het niet meer :(.

Maar wat ik bedoelde is dat er maar een iemand tegelijk met een npc kan praten. Het banken was ook altijd een ramp 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
  • Laatst online: 07-04-2022
Weet iemand trouwens wanneer die nieuwe skill eraan komt. Is het nou begin of einde 2010?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Volgens mij is dat niet bekend. Ik dacht dat het "ergens" in 2010 was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Ja dat heb ik volgens mij ook gelezen, in 2010 zou er een nieuwe skill komen.
Overigens is dit vaak al van te voren te vertellen omdat ze dan wat hints in hun nieuwsposts hebben staan.

Volgens mij kwam er dit jaar nog wel een nieuwe grandmaster quest uit. Maar ik kan niet meer vinden waar dat ook alweer stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, Naar heel heel lange tijd ook weer begonnen, onze Lord Bunkie kent mij nog wel of nu is het Angiopathy of zoiets, It's Me drakenking :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 09:47:
Ja dat heb ik volgens mij ook gelezen, in 2010 zou er een nieuwe skill komen.
Overigens is dit vaak al van te voren te vertellen omdat ze dan wat hints in hun nieuwsposts hebben staan.

Volgens mij kwam er dit jaar nog wel een nieuwe grandmaster quest uit. Maar ik kan niet meer vinden waar dat ook alweer stond.
Ik hoop het, de huidige quests zijn allemaal kort.
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 14:42:
Haha, Naar heel heel lange tijd ook weer begonnen, onze Lord Bunkie kent mij nog wel of nu is het Angiopathy of zoiets, It's Me drakenking :P
Angiopathy inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow, wcen is nu veel makkelijker met ivy, gwoon 100k xp per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 november 2009 @ 22:11:
Wow, wcen is nu veel makkelijker met ivy, gwoon 100k xp per uur
100k in het uur? :o Ik dacht dat het zo'n 80k daarmee was, nog steeds best veel!

Trouwens, de GoT-spelerslijst doet raar :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ivy is inderdaad 100k per uur. Maar ik doe het dan op 99 wc met lumberjack. En je krijgt er natuurlijk geen geld voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

yay gistere total lvl gehaald van 600 :p op me noob char kheb nu bijna alle f2p skill boven de 30 (behalve prayer (25) en def (20) ) ik ben momenteel weer aan het visse (62 fishing is een beetje noob dus ik probeer 70 te krijgen en dan 76 :p moet ik eerst meer feathers kope)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CatharinaBE
  • Laatst online: 07-04-2022
RoD schreef op vrijdag 13 november 2009 @ 01:05:
Volgens mij is dat niet bekend. Ik dacht dat het "ergens" in 2010 was.
"Ergens" is zo lekker vaag. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

ja idd.
maar heeft niemand een idee wat die skill inhoud / gaat doen? want ik word nieuwsgierig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, concreter gaat het helaas niet worden :P Ik had ook liever meer geweten, maar ze laten echt heel weinig los. Er is nog helemaal niets bekend over wat de nieuwe skill gaat worden. Wel heeft MMG in een interview gezegd dat het een nieuwe "game mechanic" wordt. Ik geloof dat ze de skill eerst als apart spel uit wilden brengen, maar later bedacht hadden dat het toch eigenlijk wel goed in RS paste. Ik weet niet of dat nu nog klopt, want het was een hele tijd geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op maandag 16 november 2009 @ 14:53:
Tsja, concreter gaat het helaas niet worden :P Ik had ook liever meer geweten, maar ze laten echt heel weinig los. Er is nog helemaal niets bekend over wat de nieuwe skill gaat worden. Wel heeft MMG in een interview gezegd dat het een nieuwe "game mechanic" wordt. Ik geloof dat ze de skill eerst als apart spel uit wilden brengen, maar later bedacht hadden dat het toch eigenlijk wel goed in RS paste. Ik weet niet of dat nu nog klopt, want het was een hele tijd geleden.
achja ze gaan vanzelf hints los laten dus meschien weten we binnekort wel meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warrg
ik lees er hier wel over haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

btw is er een andere clan die GoT members zoek (kben lvl 39. 40atk 30 str 20def) maar ik ben groten deels skiller maar kheb wel eens zin om fist of guthix te doen is er een clan die dat vaak doet (liefst NL/BE)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 10:28
Ik zie nu pas dat hier een topic over rs is :P
Heb ongeveer 5jaar gespeeld en ben er nu een beetje klaar mee.
Naam: veldmuis5555 miss dat iemand me herkent?
Combat is 131 in members en 122 in f2p 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

jacco5555 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 12:27:
Ik zie nu pas dat hier een topic over rs is :P
Heb ongeveer 5jaar gespeeld en ben er nu een beetje klaar mee.
Naam: veldmuis5555 miss dat iemand me herkent?
Combat is 131 in members en 122 in f2p 8)
ja idd ik had eerst3 jaar gespeeld en sinds een maand geleden ben ik weer volop gaan spele :)
veldmuis5555 komt me wel bekent voor meschien ooit bij castle wars gespeeld ofzo? :p (me oude char is obscure900)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jacco5555
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 10:28
Ja ben wel bij castle wars geweest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

jacco5555 schreef op dinsdag 17 november 2009 @ 22:30:
Ja ben wel bij castle wars geweest
achja je kan toch niet precies achterhalen of je ooit ben tege gekomen zijn :p aangezien dat je dagelijks wel 100 namen(en meer :p) tegen kwam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

gistere ff wat inkopen gedaan :p 24k feathers (voor 76 fishing) 6.75k maple logs (76 firemaking) en zelf ben ik nu aan het minen (probeer coal te krijgen maarja het zijn er zo weinig) mining probeer ik teminste 50 te krijgen :p maarja beetje saaie skill vind ik het

[ Voor 18% gewijzigd door Obscure op 23-11-2009 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sinds een tijdje terug aan het hunten geslagen. Sinds vorige week maandag van 82-86 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
En ik ben maar weer eens aan het cooken geslagen. Inmiddels nog zo'n 40m xp voor max xp. Ben benieuwd of ik het volhoud :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op dinsdag 24 november 2009 @ 22:16:
En ik ben maar weer eens aan het cooken geslagen. Inmiddels nog zo'n 40m xp voor max xp. Ben benieuwd of ik het volhoud :P
khoop dat je het vol houd :p ik kook gewoon meteen de vis die ik van dus dan heb ik binnekort rond de 76 fishing :p

Verwijderd

Whiii ^.^ thanksgiving event! :D

Wel lachen dat ik op level 3 ook 180-190's kon hitten op de kalkoenen, heb ik dat toch ook eens gedaan :+ Het idee van elke dag een nieuwe clue vind ik wel origineel, ik wacht al op morgen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Verwijderd schreef op donderdag 26 november 2009 @ 22:48:
Whiii ^.^ thanksgiving event! :D

Wel lachen dat ik op level 3 ook 180-190's kon hitten op de kalkoenen, heb ik dat toch ook eens gedaan :+ Het idee van elke dag een nieuwe clue vind ik wel origineel, ik wacht al op morgen ;)
ik had geen flauw idee wat je moest doen tot nu heb ik alleen die kalkoenen gekild, dacht dat het de hele event was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben sinds daarnet de trotse eigenaar van een Magnifying Glass :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie ook problemen met die nieuwe engine die alweer een tijdje uit is. Mijn laptop kan niet echt goed meer multitasken, dus switchen tussen runescape en bv. firefox. Ik krijg steeds vaker een zwart scherm als ik terugswitch naar runescape waarbij ik alleen de muisaanwijzer zie. Dit kan toch niet de bedoeling zijn. Het ligt ook niet aan mijn laptop want mijn pc waar ik nog maar sporadisch opzit krijgt hetzelfde probleem.

Btw: ben nu bezig met slayer en is er voor mijn combat lvl (90) iets beter dan Chealdar. Die elf geeft me iets te korte assignments en mijn huidige assignment is ongelooflijk irritant. Ik moet infernal mages killen en die dingen droppen niks maar hitten wel vaak.

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2009 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Mja ik vind die nieuwe engine echt waardeloos. Ik heb vaak last van FPS drops, vooral als ik ergens naartoe teleport. Tevens is het allemaal net even wat trager geworden. Bijvoorbeeld items verwisselen in je inventory. Waardeloos. Hopelijk tweaken ze het nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand nog een idee hoe ik 56 bronze dragons kill. Stats zijn 73 str (bijna 74), 70 att en def. Ik krijg die beesten met heel veel moeite dood want hun defense level is best hoog. En als ik er eentje sta te killen schiet de andere met vuur wat mij heel vaak hit. Ik kan er maar 1 per keer killen en moet dan weer supplies halen. Ik gebruik prayer pots. Ben ik niet te slap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Task skippen (met punten welliswaar) en een betere halen lijkt me een goede optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Wat je ook kan doen is monk robes pakken of andere armor die een hoge prayer bonus geeft.
Vervolgens pak je een super att en str mee. Anti fire pots en anti fire shield zijn een must en natuurlijk ook pray pots.

Je drinkt een dose super att, str en anti fire.
Pray melee en attacken maar.

Hou je chat venster in de gaten, wanneer er komt te staan dat je anti fire potion bijna is uitgewerkt weer een dose drinken.
Ook pray in de gaten houden dat ie niet naar 0 dropt.

Zo gaan de trips in ieder geval een stuk veiliger, je wordt niet gehit op deze manier zodat je makkelijk meerdere dragons kan killen. (je kan zo lang door blijven gaan als je pray pots / antifire pots hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
Ik zou ze persoonlijk niet melee'n. Als je ze ranged kost het je alleen maar geld voor antifire potions, en zo duur zijn die niet. Moet je wel een redelijk range-level hebben, maar ik stond met 71 range en addy bolts ook gewoon steel dragons te killen. Lijkt me dus niet zo'n groot probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Infernal mages doe ik met black dragon leather kleding aan, whip en rune defender.
Verder afentoe wat bones oppakken en met nature+water+earth runes bones to peaches.
Ik heb ze een tijd niet meer gehad, maar als ik ze weer krijg neem ik denk ik wel een dwarf cannon mee.
Laatst nog kalphites met cannon gedaan, ging echt snel :) Het geld dat het kost verdien ik wel terug met andere tasks, bijvoorbeeld de granite mauls van gargoyles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het eigenlijk legaal om dingen te verhuren in RuneScape? Ik krijg aldoor mensen die voor redelijk wat centen (in termen van F2P) met mijn santa rond willen lopen :P. Meestal 10K per uur. Ik vind het allemaal wel prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
Tuurlijk, daar is die functie van lending voor.
Toen dat er nog niet in zat moest je iemand vertrouwen als je iets wilde uitlenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ja dat moet je zelf weten. Je maakt geen misbruik van bugs of wat dan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens nog even een vraagje. Ik ben al een half jaartje member en ik loop nog steeds rond met een rune platebody :/. Goede alternatieven zijn dragon chain, dragon plate of bandos plate wat veel te duur is voor mij :). Nu zat ik te denken om tijd te steken in Barbarian Assault om een fighters torso te halen. Tijd en moeite waard of is dat crap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Crap.

In de tijd dat je zo'n torso haalt kun je het geld voor een bandos plate bij elkaar schrapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PiepPiep
RoD schreef op woensdag 02 december 2009 @ 18:05:
Crap.

In de tijd dat je zo'n torso haalt kun je het geld voor een bandos plate bij elkaar schrapen.
Ik neem aan dat je het over deze hebt? : http://services.runescape...ate/viewitem.ws?obj=11724
Hoe krijg je snel 24.7M bij elkaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Idd RoD, jij mag vertellen hoe jij 5m/h maakt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Iemand die die nieuwe quest al gedaan heeft?

Nieuwe prayers zijn nu beschikbaar na het behalen van die quest, heb het idee dat ze voor een pk-er nogal nuttig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
wimjongil schreef op donderdag 03 december 2009 @ 15:08:
Idd RoD, jij mag vertellen hoe jij 5m/h maakt :P
Ach, even Godwars doen. Het zal vast wel wat langer duren maar ach... zo'n Bandos plate is wel even wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 12:50:
[...]

Ach, even Godwars doen. Het zal vast wel wat langer duren maar ach... zo'n Bandos plate is wel even wat beter.
http://www.runehead.com/c...=Dementionn&clan=tweakers

Hij kan nog geen gwd ;). Je hebt natuurlijk gelijk dat die BCP veel beter is, maar dat is voor hem even niet mogelijk, dan maar een torso :). Als je die gehaald hebt, voel je je trouwens wel even koning zeg! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Gister mijn 2e goede drop gehad in 3-4 jaar RS :P

2x Rune 2Hand
1x Rune Kiteshield
1x Rune Platelegs
2x Rune Fullhelm
1x Rune Chain

En nog wat swordies, 3 ammys (2 power 1 strength) en een Third Age Carafe (waar worden die voor gebruikt? :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:49:
Gister mijn 2e goede drop gehad in 3-4 jaar RS :P

2x Rune 2Hand
1x Rune Kiteshield
1x Rune Platelegs
2x Rune Fullhelm
1x Rune Chain

En nog wat swordies, 3 ammys (2 power 1 strength) en een Third Age Carafe (waar worden die voor gebruikt? :S)
F2P pking drops zijn shit :/. Zelfs met 100ep haal je maar 100k loot, in members heb je met 20ep al makkelijk 700k+ drops...

Dat ding kan je sellen door met Mandrith te praten in Edgeville (bh world), of in Lumbridge (pvp world).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zit erover te denken om weer eens Runescape te doen. Heeft bij mij op school een status van nihil en m'n vrije tijd gaat er wel aan, maar ach dat zien we nog wel.
Name: Sandor44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 16:54:
[...]

F2P pking drops zijn shit :/. Zelfs met 100ep haal je maar 100k loot, in members heb je met 20ep al makkelijk 700k+ drops...

Dat ding kan je sellen door met Mandrith te praten in Edgeville (bh world), of in Lumbridge (pvp world).
Niet dus, had 39% en dit was een 350k drop geloof ik ;)

Voor de rest doet zo'n Third Age carafe niks?
Pagina: 1 ... 14 ... 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".