[MMORPG] Runescape #3 Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 15 16 Laatste
Acties:
  • 59.138 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Pimorez schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:18:
[...]

Niet dus, had 39% en dit was een 350k drop geloof ik ;)

Voor de rest doet zo'n Third Age carafe niks?
Ah ok, nice dan. Alhoewel, in members had je meer loot gehad :*).
En voor zover ik weet kan je niks met die pvp-statuettes :O.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
wimjongil schreef op vrijdag 04 december 2009 @ 23:25:
[...]

Ah ok, nice dan. Alhoewel, in members had je meer loot gehad :*).
En voor zover ik weet kan je niks met die pvp-statuettes :O.
Ja, dat geloof ik graag :(

Maar ik speel RS te weinig om member te worden, dus ik doe wel lekker F2P :P

Gister 137k(!) willow gekocht, nu nog een jaartje of meer spelen en ik heb FM lvl 99 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 01:34:
[...]

Ja, dat geloof ik graag :(

Maar ik speel RS te weinig om member te worden, dus ik doe wel lekker F2P :P

Gister 137k(!) willow gekocht, nu nog een jaartje of meer spelen en ik heb FM lvl 99 :D
Ja dat is zo, en volgens mij is pvp in p2p nu helemaal fucked up met die ancient curses :|.
Veel plezier met al die willows 8)7. Zorg dat je geen RSI krijgt he...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2023

Frerk

*bliep*

Zo zeg... Die prijzen zijn wel heel erg veranderd, Steel bars bijna 900 gp per stuk? Ik ga mijn Iron/Coal even omsmithen die ik nog had :P
Binnenkort even wallies regelen en dan 99 thieving halen(nu 300k oid van 95 af)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:22
wimjongil schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 09:56:
[...]

Ja dat is zo, en volgens mij is pvp in p2p nu helemaal fucked up met die ancient curses :|.
Wat is fucked up? Dit soort reacties zie ik wel vaker, maar negenennegentig van de honderd keer is het gewoon iemand die het niet kan hebben dat mensen die veel tijd en geld in een bepaalde (semi) non-combat skill gestoken hebben nu opeens beter zijn dan zij.

Ik snap die instelling niet hè. Al sinds jaar en dag wordt er geklaagd dat men voor prayer graag een update zou zien, omdat zelfs mensen van 70 zeggen dat er niet genoeg redenen zijn om door te trainen. Het moment dat die redenen er komen, staat de helft van precies diezelfde mensen te miepen dat het een slechte verandering was.

Ik vind het jammer dat de meeste runescape spelers zo'n klaagmentaliteit hebben. Zodra er een update uitkomt waarvan men niet direct profiteert is het een vreselijke update en moet dat aan alle kanten duidelijk gemaakt worden.

EDIT: Ik kom waarschijnlijk wat gefrustreerd over, dat is natuurlijk niet persoonlijk naar jou gericht wimjongil. Misschien is dit wel helemaal niet van toepassing op jou :+

[ Voor 8% gewijzigd door Patriot op 05-12-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Patriot schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 16:30:
[...]

Wat is fucked up? Dit soort reacties zie ik wel vaker, maar negenennegentig van de honderd keer is het gewoon iemand die het niet kan hebben dat mensen die veel tijd en geld in een bepaalde (semi) non-combat skill gestoken hebben nu opeens beter zijn dan zij.

Ik snap die instelling niet hè. Al sinds jaar en dag wordt er geklaagd dat men voor prayer graag een update zou zien, omdat zelfs mensen van 70 zeggen dat er niet genoeg redenen zijn om door te trainen. Het moment dat die redenen er komen, staat de helft van precies diezelfde mensen te miepen dat het een slechte verandering was.

Ik vind het jammer dat de meeste runescape spelers zo'n klaagmentaliteit hebben. Zodra er een update uitkomt waarvan men niet direct profiteert is het een vreselijke update en moet dat aan alle kanten duidelijk gemaakt worden.

EDIT: Ik kom waarschijnlijk wat gefrustreerd over, dat is natuurlijk niet persoonlijk naar jou gericht wimjongil. Misschien is dit wel helemaal niet van toepassing op jou :+
Nou, supersmite en recoil-protectionprayers zijn niet echt leuk voor pvp. Ook special energy van de ander drainen is niet echt bevorderlijk voor pvp'ing.
Eigenlijk zou JaGeX bij deze curses het net zo moeten maken als bij extreme pots: niet in pvp. RuneScape zit gewoon aan die limit van 99 hp, dan moet je geen overpowered weapons/items/whatever introduceren waarmee je mogelijk in 1 hit iemand dood hebt.
Natuurlijk, als je het zelf hebt is het hardstikke leuk om iemand in een keer te ownen, of om de ander gewoon combat-disabled maken als het ware, maar dit vind ik, net als die extreme pots, een beetje te veel van het goede op andere spelers...

Ik geef je wel gelijk wbt die klaagmentaliteit, maar ik moet zeggen (ojee, klagen :P) dat JaGeX het de laatste tijd wel heel gek heeft gemaakt. Bij het pken: eerst van wilderness naar bounty hunter. Toen iedereen aan bh gewend was, werden het pvp werelden, en toen werden het bh-werelden, en toen werd de protect item in pvp generfd, toen extreme pots, en nu dit.
Begrijp je dat ze een beetje hun krediet aan het verspelen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online
Nee dat begrijp ik niet. Prayer is een onderdeel van het spel en onderdeel van het combat-element. Prima dus dat het een bepaalde bonus geeft. Mensen die het niet hebben moeten niet zeuren maar gewoon hun prayer trainen. Wil je dat niet? Jammer, dan ben je in het nadeel.

Dat gezeur altijd... Die potions ook. Omdat een stel kansloze pk'ers loopt te huilen worden ze in PvP uitgeschakeld :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:29:
Nee dat begrijp ik niet. Prayer is een onderdeel van het spel en onderdeel van het combat-element. Prima dus dat het een bepaalde bonus geeft. Mensen die het niet hebben moeten niet zeuren maar gewoon hun prayer trainen. Wil je dat niet? Jammer, dan ben je in het nadeel.

Dat gezeur altijd... Die potions ook. Omdat een stel kansloze pk'ers loopt te huilen worden ze in PvP uitgeschakeld :|
Nou het is toch eigenlijk raar dat jij, als je auto retaliate aan hebt, je AGS op special attack, recoil ring aan, vengeance gecast, en zo'n deflect prayer aan hebt, iemand kan pken zonder hem aan te vallen?
En AGS gevechten zijn nu ook leuk, degene die het eerste hit met special attack sap aan wint, omdat de ander dan niet meer kan speccen...

Aan de ene kant zijn al deze veranderingen leuk voor nieuwe types pkers, maar voor de old-skoolers (whip, dds etc) is het tamelijk lame.

Misschien zijn het wel kansloze pkers die aan het zeiken zijn, maar pvp is toch echt de sterkste troef van runescape imho. Of misschien moet ik zeggen "was", omdat je nu geen 1:1 drops meer hebt, je 1-hit k0's hebt, en je onder de 80 hp niet meer veilig bent voor special-attack wapens.

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Maja, toen ik in Februari nog speelde was dit ook al erg duidelijk. Misschien proberen lol uit andere delen van Runescape te halen want uit PVP zal je 't niet meer halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Frerk schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:41:
Maja, toen ik in Februari nog speelde was dit ook al erg duidelijk. Misschien proberen lol uit andere delen van Runescape te halen want uit PVP zal je 't niet meer halen.
Ja of helemaal niet ;). De laatste tijd heb ik niet echt meer zin in Runescape... Zou misschien ook wel slim zijn voor school :>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
wimjongil schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:36:
[...]

Nou het is toch eigenlijk raar dat jij, als je auto retaliate aan hebt, je AGS op special attack, recoil ring aan, vengeance gecast, en zo'n deflect prayer aan hebt, iemand kan pken zonder hem aan te vallen?
En AGS gevechten zijn nu ook leuk, degene die het eerste hit met special attack sap aan wint, omdat de ander dan niet meer kan speccen...

Aan de ene kant zijn al deze veranderingen leuk voor nieuwe types pkers, maar voor de old-skoolers (whip, dds etc) is het tamelijk lame.

Misschien zijn het wel kansloze pkers die aan het zeiken zijn, maar pvp is toch echt de sterkste troef van runescape imho. Of misschien moet ik zeggen "was", omdat je nu geen 1:1 drops meer hebt, je 1-hit k0's hebt, en je onder de 80 hp niet meer veilig bent voor special-attack wapens.

:/
Beetje variatie in het eindeloze op elkaar in hakken is imo meer dan welkom. Anders moet je gewoon RSC gaan spelen ;) En zaken zoals recoil vind ik juist een goede zet. Dan moet je tenminste nadenken voordat je iets doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:45:
[...]

Beetje variatie in het eindeloze op elkaar in hakken is imo meer dan welkom. Anders moet je gewoon RSC gaan spelen ;) En zaken zoals recoil vind ik juist een goede zet. Dan moet je tenminste nadenken voordat je iets doet.
Dat is natuurlijk wel zo, maar het moet toch niet zo zijn dat wanneer je een mogelijk gevechtspartner spot, dat je dan eerst een kwartier bezig bent om zijn armour, stats, en mogelijke k0-combo's te vinden?

Recoil ring en vengeance zijn leuk, omdat recoil maar 1/4de teruggeeft, en vengeance maar eens in de halve minuut kan. Maar met deze deflect prayers, kan je meer terugkrijgen dan jij zelf op de ander hitte. Ik weet niet hoeveel procent het precies is, maar ik gok zo'n 25%. Met full void, max str bonus en ags kan je nu al 80 hitten. Dan attack je zo'n kerel met melee deflect en dan ben jij dood? Leuk hoor die variatie die JaGeX brengt in het pken! 8)7.

Maar deze prayers zijn natuurlijk wel leuk voor (boss)monsters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

wimjongil schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 17:54:
[...]

Dat is natuurlijk wel zo, maar het moet toch niet zo zijn dat wanneer je een mogelijk gevechtspartner spot, dat je dan eerst een kwartier bezig bent om zijn armour, stats, en mogelijke k0-combo's te vinden?

Recoil ring en vengeance zijn leuk, omdat recoil maar 1/4de teruggeeft, en vengeance maar eens in de halve minuut kan. Maar met deze deflect prayers, kan je meer terugkrijgen dan jij zelf op de ander hitte. Ik weet niet hoeveel procent het precies is, maar ik gok zo'n 25%. Met full void, max str bonus en ags kan je nu al 80 hitten. Dan attack je zo'n kerel met melee deflect en dan ben jij dood? Leuk hoor die variatie die JaGeX brengt in het pken! 8)7.

Maar deze prayers zijn natuurlijk wel leuk voor (boss)monsters.
Gebruik ze daar dan voor ;)
Maar goed, ik heb makkelijk praten want ben nooit een PK'er geweest..
Ben nu even in F2P aantal skills 80 aan het doen voor 't afronden en 1800 total :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Frerk schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 18:04:
[...]

Gebruik ze daar dan voor ;)
Maar goed, ik heb makkelijk praten want ben nooit een PK'er geweest..
Ben nu even in F2P aantal skills 80 aan het doen voor 't afronden en 1800 total :*)
Ja, ik zou willen dat iedereen in pvp-zones dat zou denken en ook nog eens doen O-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Om terug te komen op een eerdere post die ik had gemaakt over de mensen die 'Def noob!' roepen in F2P world, nu beginnen ze je ook al noob te noemen als je armour aan hebt >.<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Pimorez schreef op zaterdag 05 december 2009 @ 21:02:
Om terug te komen op een eerdere post die ik had gemaakt over de mensen die 'Def noob!' roepen in F2P world, nu beginnen ze je ook al noob te noemen als je armour aan hebt >.<
Ja dat krijg je op worlds waar 95% van alle mensen pures of idioten zijn :P
Niet dat 't op P2P beter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-06 20:24
Dat is ook wel een probleem natuurlijk. Als een pure wordt ge2hit of zelfs ge1hit dan moet ie niet gaan huilen omdat ie niet meer kan winnen.
Train dan je def, daar is die skill niet voor niets voor.

Hetzelfde geld voor de 1 itemers, beetje flauw om op dragon claws of een ags te vertrouwen. En als ze dan al verliezen dan hebben ze nog 0 risk omdat ze die claws toch wel houden.

En om even hierop terug te komen:
Bij het pken: eerst van wilderness naar bounty hunter. Toen iedereen aan bh gewend was, werden het pvp werelden, en toen werden het bh-werelden, en toen werd de protect item in pvp generfd, toen extreme pots, en nu dit.
Wilderness moest wel weg of rs had al neit eens meer bestaan ivm het real world traden.

Ze geven er bh voor terug, en wat gebeurt er, wederom real world traden door met bijvoorbeeld een full zamorak set zichzelf neer laten slaan en de tegenstander gaat doodleuk met de verworven armor een paar minuten tanken om vervolgens de krater uit te lopen.

Ondertussen staat in zowat elk topic op het rs forum en in de comments van zowat elk youtube filmpje een hoop commentaar dat de wildy terug moet.

Dus introduceren ze pvp worlds, iedereen blij totdat er toch weer mensen zijn die het systeem weten te omzeilen om snel een hoop geld te verdienen. (76K trick etc.)
Ook de 1 itemers en dan vooral de dragon claws slaan van alle kanten toe.

Dus zijn ze wel genoodzaakt om het 1 itemen onmogelijk te maken.
Wederom klaagt iedereen.

Er komt eindelijk een goeie herblore update uit, en daar gaan de pkers weer, kunnen niet meer winnen omdat er ook spelers zijn die wel eens wat meer doen in het spel dan alleen pken.
Dus weg met de nieuwe pots in pvp.

Nu de nieuwe prayers weer, eindelijk een fatsoenlijke pray update en wederom is het weer commentaar van dit keer vooral de pures, niet eerlijk etc want ze kunnen niet mee. Tja van pray trainen gaat je combat lvl nu eenmaal omhoog.

Als de wildy was gebruikt waar ie voor bedoelt was (dus gewoon voor pvp gevechten ipv real world traden en weet ik veel wat nog meer), dan was dit allemaal niet gebeurt.

De meeste spelers zijn gewoon te lui om eens tijd in het spel te steken. Als je goed wilt kunnen pken dan zal je al je combat stats omhoog moeten krikken en niet de pure uit gaan hangen.
Als je rune wilt minen dan train je je mining naar 85, je gaat dan toch ook niet lopen klagen dat dat te lang duurt of roepen dat rune minen bij lvl 35 al moet kunnen?

EDIT: Ik bedoel hier verder niemand mee, ik geef alleen mijn mening over hoe ik er tegenaan kijk.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
@ Franko P.: Je hebt natuurlijk wel een punt, maar volgens mij zijn er minder mensen die aan real world trading deden, dan zeurende pkers.
Het trainen vind ik niet erg, je wil natuurlijk wel het zinnig houden om een hoog level te halen in een bepaalde skill. Ik heb dan ook geen respect voor zeurende pures (overigens maakt def niet zoveel uit, ik heb met max str gear en claws een 99 def ranged tank met melee prayer in 2 specials doodgehit). Ik heb (en had) het hier over high level pking, 110+ dus.

Maarja, even afwachten wat JaGeX gaat doen dus ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Tja die pkers... Laatst wat gepked, wat je dan allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt.
Noob, Def Noob, safer, eater noob, pray noob, armor noob etc. Krijg dan sterk het idee dat ik tegen een paar van die piepjonge spelertjes aan het vechten ben die niet tegen hun verlies kunnen.

Ben er maar mee gestopt en ben maar weer gaan barrowen, beter voor mn bloeddruk.

It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Franko P. schreef op zondag 06 december 2009 @ 01:15:
Tja die pkers... Laatst wat gepked, wat je dan allemaal naar je hoofd geslingerd krijgt.
Noob, Def Noob, safer, eater noob, pray noob, armor noob etc. Krijg dan sterk het idee dat ik tegen een paar van die piepjonge spelertjes aan het vechten ben die niet tegen hun verlies kunnen.

Ben er maar mee gestopt en ben maar weer gaan barrowen, beter voor mn bloeddruk.
Ik vind 't ook zo dom als mensen dat zeggen, wat is er noob aan om veilig te willen zijn? Volgens mij ben je juist pas noob als je met 30 hp rond gaat lopen omdat je dan gekilled kan worden en 't "eerlijk" is, wedde ndat je vijand dan ineens hard gaat eten? Als je een beetje damage doet dan gaat z'n food niet eindeloos mee, gewoon entangle op gooien en dan afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
Dat 'Safer' slaat ook nergens op, je eet toch gewoon wanneer het eten nut heeft? Als je 83 HP hebt, en je bent op 60, en dan eet je een swordy, dan ben je een safer :?
Ik snap die mensen echt niet meer hoor :(

Veel noemen mij ook een noob als ik hun zomaar aanval, zeggen ze back off, doe ik het niet gaan ze een beetje lopen schelden, tss..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Gewoon reporten wat je reporten kan, en de rest gewoon negeren. Je kunt toch weinig aan die kansloosheid doen.

Je moet maar zo denken, hoe meer ze je uitschelden, hoe beter je bent :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Nou, 45k tot 75 fishing. Wordt hier echt heel flauw van, dat droppen in F2P terwijl er honderden noobs pm je heen te staan vragen om 'free slaamaon', kunnen ze toch zelf kopen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Wat die kleine kleuters roepen tijdens het pken boeit me eigenlijk niks. Eigenlijk wel fijn, dan zijn zij op hun tobo aan het letten, en kunnen ze niet zo snel reageren =]. Op 60hp eten is trouwens een beetje overdone, als je f2p bent, kan toch niemand je dan k0'en :P.
Op 30hp eten boeit meestal niet zo veel, als je goed bent dan kan je iemand op 50hp ook wel neerhalen met een dds spec. Maar als je weet dat jij eerder hit dan de ander, en jullie beiden op ~30hp zijn, kan je beter eerst hitten en dan eten, omdat je dan een "k0-potential" hebt ;).

En reporten, naast dat je geen mensen mag reporten omdat ze "safer" of "noob" roepen, is het nogal lastig om tijdens een gevecht iemand te reporten ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Als je iemand report dan kijken ze tot iets van 30 sec. terug ofzo. Dus eerst killen, dan reporten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Zo, 75 fishing. Nu gewoon Steel Bars blijven maken om een paar mil te maken.
Heeft iemand nog wallie cards over met een paar euro? Niet om te schooien maar dat scheelt als je meerdere combineert. De mijne zijn ooit de vuilbak in gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pimorez
  • Niet online
wimjongil schreef op zondag 06 december 2009 @ 13:52:
Wat die kleine kleuters roepen tijdens het pken boeit me eigenlijk niks. Eigenlijk wel fijn, dan zijn zij op hun tobo aan het letten, en kunnen ze niet zo snel reageren =]. Op 60hp eten is trouwens een beetje overdone, als je f2p bent, kan toch niemand je dan k0'en :P.
Op 30hp eten boeit meestal niet zo veel, als je goed bent dan kan je iemand op 50hp ook wel neerhalen met een dds spec. Maar als je weet dat jij eerder hit dan de ander, en jullie beiden op ~30hp zijn, kan je beter eerst hitten en dan eten, omdat je dan een "k0-potential" hebt ;).

En reporten, naast dat je geen mensen mag reporten omdat ze "safer" of "noob" roepen, is het nogal lastig om tijdens een gevecht iemand te reporten ;).
Of je nou eet bij 40 of 60 maakt echt niks uit, maar mensen verplichten mij dus eigenlijk om te eten bij 29 HP (max hit dat ik tot nu toe op mij heb gekregen), anders gaan ze rennen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Alweer 1000 Steel bars af :+
Nu iets meer dan 1200K, vanmiddag voor 2K Bars inkopen en herhalen. Wat leuk dat ze omhoog gaan qua prijs met 25gp per GE Update _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Pimorez schreef op zondag 06 december 2009 @ 21:45:
[...]

Of je nou eet bij 40 of 60 maakt echt niks uit, maar mensen verplichten mij dus eigenlijk om te eten bij 29 HP (max hit dat ik tot nu toe op mij heb gekregen), anders gaan ze rennen..
Melee only fights in f2p zijn... Saai? :P Serieus, dat is echt niet te harden gewoon: 0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-0-18-0-0-0-0-0-0-0 :P. Met range+2h/c. dbaxe kan je nog 18+33 hitten, dat is nog een beetje tactiek in f2p ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Vandaag een nieuwe slayer master, nieuwe cave voor tasks van die slayer master, en een ring die je +4 damage geeft per hit (alleen in de nieuwe cave). Lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

RoD schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:48:
Vandaag een nieuwe slayer master, nieuwe cave voor tasks van die slayer master, en een ring die je +4 damage geeft per hit (alleen in de nieuwe cave). Lekker :)
Die Fericious ring, werkt die alleen met melee? Zo nee, handig voor het rangen van Blue Dragons. Ik heb ook al vernomen dat je ook TzHaar tasks kan krijgen van Kuradel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Werkt volgens mij met alle combat-styles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07-12-2022

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op dinsdag 08 december 2009 @ 22:48:
chill jmmr dat ik geen member ben :p anders had ik hem gehaald :p

offtopic:
ik speel momenteel bijna geen rs meer :( veel te druk atm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Obscure schreef op woensdag 09 december 2009 @ 08:45:
[...]

chill jmmr dat ik geen member ben :p anders had ik hem gehaald :p

offtopic:
ik speel momenteel bijna geen rs meer :( veel te druk atm
Als je geen problemen met je ouders krijgt met het halen van een Wallie kaart gewoon doen. Helaas worden mijn ouders razend als ik het koop, dus ik moet een andere manier zien te vinden :(

Bijna 74 Firemaking zometeen, heb de Maples voor 81 maar ik hou op bij 80, en dan woodcutting 80 doen :)

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Frerk schreef op woensdag 09 december 2009 @ 17:34:
[...]

Als je geen problemen met je ouders krijgt met het halen van een Wallie kaart gewoon doen. Helaas worden mijn ouders razend als ik het koop, dus ik moet een andere manier zien te vinden :(

Bijna 74 Firemaking zometeen, heb de Maples voor 81 maar ik hou op bij 80, en dan woodcutting 80 doen :)
mijn ouders boeien het niet zoveel :p zolang ik het betaal van mijn geld :p

maarja is atm ook beetje overbodig om member te worden aangezien dat ik momenteel niet veel tijd heb

[ Voor 9% gewijzigd door Obscure op 10-12-2009 09:42 ]

• Frerk

Frerk

*bliep*

Obscure schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:39:
[...]

mijn ouders boeien het niet zoveel :p zolang ik het betaal van mijn geld :p
Gewoon doen dan, ik vind P2P zelf zelfs al beter voor casual play dan F2P, mede omdat F2P eigenlijk te weining goede manieren om te trainen zijn op hogere levels(75+).

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Frerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 09:42:
[...]

Gewoon doen dan, ik vind P2P zelf zelfs al beter voor casual play dan F2P, mede omdat F2P eigenlijk te weining goede manieren om te trainen zijn op hogere levels(75+).
vertel mij wat me main is ongeveer 2 en een half jaar member geweest

• Imposant1
  • Laatst online: 07-06 16:34
F2P is saai, ik ben cmb 126 / 135. heb paar 100m cash.

ik koop wat ik wil, sinds kort member geworden, beetje skillen etc. verder lekker money verdienen voor die o-zo dure Phats -.-"

P2P pk is heel erg oneerlijk. ancient mage tegen melee, zeg maar daag.

Ook heb ik zeer veel last van low leveled players. Prayer Emote pl0x...

-Imposant1

• Frerk

Frerk

*bliep*

Imposant1 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 14:14:
F2P is saai, ik ben cmb 126 / 135. heb paar 100m cash.

ik koop wat ik wil, sinds kort member geworden, beetje skillen etc. verder lekker money verdienen voor die o-zo dure Phats -.-"

P2P pk is heel erg oneerlijk. ancient mage tegen melee, zeg maar daag.

Ook heb ik zeer veel last van low leveled players. Prayer Emote pl0x...

-Imposant1
Ja P2P PK wordt verziekt door een aantal dingen, 't is gewoon absoluut niet balanced. Het feit dat je in principe iemand al kan killen nu zonder iets te doen :/

Zonet 75 firemaking geworden :) Nog 5 uur FM'en tot 80 :X

• Imposant1
agja, geld is geen probleem.

afgelopen week ruim 20m verloren toen ik dood ging in de pvp world (vergeten dat ik 20m op zak had)

Binne 1 week weer bijverdient door AGS te merchante..

ben al met mijn 9e prayer cape bezig :P (9 pray hoods)

-Imposant1

edit: Gratz met Fm

[ Voor 4% gewijzigd door Imposant1 op 10-12-2009 15:18 ]

• PiepPiep
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-01-2023
Wat bedoel je met 9e prayer cape?

486DX2-50 16MB ECC RAM 4x 500MB Drive array 1.44MB FDD MS-Dos 6.22

• wimjongil
  • Niet online
Dat 'ie eerder doodgegaan is met 8 prayer capes. High level melee pkers gaan meestal in rune gear, neitz, etc, en een skill cape (omdat je firecape niet meer kunt oppakken). Maar de hood doen ze niet aan, omdat die geen bonussen geven. En als je dan dood gaat protect je whip over de cape, dus byebye cape, en die hood heb je dan toch op je bank ;).

• Frerk

Frerk

*bliep*

Bedankt!

Iemand suggesties voor merchanten op F2P, tot zover dit mogelijk is? I.t.t. sommigen is geld wel een probleem bij mij :|

• wimjongil
  • Niet online
Frerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 16:59:
Bedankt!

Iemand suggesties voor merchanten op F2P, tot zover dit mogelijk is? I.t.t. sommigen is geld wel een probleem bij mij :|
Nou als je niet zoveel geld hebt (<1m), dan ga je niet echt veel verdienen met merchanten. Mind runes kan dan wel, gewoon lowest kopen, en highest verkopen. Dat duurt helaas wel eventjes.
Andere merchantmanieren weet ik niet echt, die clanchats moet je iig vermijden, dat is namelijk nogal riskant ;).

• Frerk

Frerk

*bliep*

wimjongil schreef op donderdag 10 december 2009 @ 17:43:
[...]

Nou als je niet zoveel geld hebt (<1m), dan ga je niet echt veel verdienen met merchanten. Mind runes kan dan wel, gewoon lowest kopen, en highest verkopen. Dat duurt helaas wel eventjes.
Andere merchantmanieren weet ik niet echt, die clanchats moet je iig vermijden, dat is namelijk nogal riskant ;).
Haha er staat altijd zo iemand te roepen in G.E. voor clanchat. Ben gewoon naar 1000+ Total world gegaan, vind dat zo'n onzin.
Maar als 't met mijn 1.6m niet gaat lukken dan ga ik wel weer Steel Bars o.i.d. maken.

Hoe werken die sites eigenlijk waardoor je via krediet gratis P2P kan halen? Mijn ouders vermoorden me als ik waliecards ga kopen en daar heb ik echt geen zin in :|

Anoniem: 260596

Je kan geen gratis P2P halen? en via SMS? als je met prepaid kaarten werkt kunnen ze het moeilijk natrekken. ;)

• Frerk

Frerk

*bliep*

Anoniem: 260596 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:34:
Je kan geen gratis P2P halen? en via SMS? als je met prepaid kaarten werkt kunnen ze het moeilijk natrekken. ;)
Dan pin je daarvoor en dan kunnen ze dat zo opvragen, bovendien hebben zij de brief eerder dan ik te pakken vaak :/

Anoniem: 185062

Frerk schreef op donderdag 10 december 2009 @ 18:16:
[...]

Haha er staat altijd zo iemand te roepen in G.E. voor clanchat. Ben gewoon naar 1000+ Total world gegaan, vind dat zo'n onzin.
Maar als 't met mijn 1.6m niet gaat lukken dan ga ik wel weer Steel Bars o.i.d. maken.

Hoe werken die sites eigenlijk waardoor je via krediet gratis P2P kan halen? Mijn ouders vermoorden me als ik waliecards ga kopen en daar heb ik echt geen zin in :|
Heb je internetbankieren. Dan kun je via PayByCash betalen. Makkelijkste manier van betalen en goedkoper dan die idiote wallie kaarten (waar ik eerder nog nooit van gehoord heb :9).

Merchanten in f2p kan best. Je moet wel meer dan 1M hebben en hoe meer je hebt hoe meer je verdient. Koop Guthix, Zamorak en Saradomin armour op mid prices en verkoop op high prices zodra de prijzen stijgen (kun je zien op runescape.com). Heel veel levert het ook niet op, maar het is een kleine moeite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Voor merchante raad ik minstens 5m aan zoals Tyra3l al zij: guthix, saradomin en zamorak. Koop alle spullen los (helm, plate, legs en kite) pleur in een set, en verkoop als set zijnde (geen last van 4 uur limiet)

ik betaal altijd via wallie, de enigste manier dat je ouders er niet achter kunnen komen:P

enneh, gratis member worden bestaat niet ;) vertrouw die sites niet, en report de speler die ze 'adverteert'

Veel plezier op rs. mijn name is: Imposant1 =) heb altijd private off / friends (vanwegen die rare noobs die tegen je beginnen te lullen dat jij hun vriend bent geweest een paar jaar geleden -.-"), dus als je me wilt toevoegen zet ff hier een berichtje =)

-Imposant1

P.S. een clan wars ofzo zou niet weg zijn met het T.net team 8) :*)

[ Voor 14% gewijzigd door Imposant1 op 11-12-2009 08:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Gisteren mijn eerste twee ferocious rings gekregen. Die helpen echt wel :o Had ook een task spiritual mages waarvan ik 5 paar dragon boots kreeg. Ook lekker. Dat bracht mijn totaal op 100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Heb vandaag ook mn eerste ferocious ring gekregen. Die nieuwe slayer master werkt fantastisch. Traint net wat lekkerder dankzij de tasks en de groote ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

80 firemaking *O*
Heb op 't moment 1.7m dus dat wordt eerst geld bijverdienen voor ik met Guthix etc kan merchanten.

Imposant1: Add me, Sandor44

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb een paar dagen lopen te fishen en ben nu 76 :). Heb nu 4.8k monkfish, die ga ik burnen met mn 71 cooking en dan verkoop ik een deel en haal ik een whip. De laatste keer dat ik keeg waren de 4M, hopen dat ze nu niet duurder zijn geworden. Toen ik begon een half jaar terug waren ze nog 2.4M.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

Anoniem: 185062 schreef op zaterdag 12 december 2009 @ 19:35:
Heb een paar dagen lopen te fishen en ben nu 76 :). Heb nu 4.8k monkfish, die ga ik burnen met mn 71 cooking en dan verkoop ik een deel en haal ik een whip. De laatste keer dat ik keeg waren de 4M, hopen dat ze nu niet duurder zijn geworden. Toen ik begon een half jaar terug waren ze nog 2.4M.
Ze gaan wel hard, toen ik voor 't laatst speelde had je voor 1.4m een whip :+

Heb nu een Saradomin Full Helm voor lowest price gekocht, eens kijken of we dat met 100k winst kunnen dumpen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ben trouwens niet zo slim geweest. Van mijn 4.8k monkfish heb ik er 800 geburned. Toch wel iets te veel want ik heb nu ruim 400k door de plee gespoeld 8)7. Maarja, mijn cooking is nu wel 77. Voortaan koop ik gewoon raw lobsters en train ik door tot 80, dan zal ik er wel niet zoveel burnen.

Ik heb nu wel mijn begeerde whip voor iets meer dan 3.4M. Nu ga ik even een rune defender halen en mijn summoning trainen. Die is al 24 door quests, xp-lamps en tears of guthix maar ik wil dit graag naar 57 om nog sneller nats te craften. Is het trouwens aan te raden om de pouches the high alchen of te verkopen op G.E. of kan ik beter die pouches inwisselen voor shards bij zo'n ork? Wat is het voordeligst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
400k maar? :P

vanaf 74 burn je geen lobs meer ;)
nette summoning. ik ga heel erg veel charms verzamelen, en dan ff cb boosten:) nja.. 1 level vind ik al goed met cb 135 :D

pouches verkopen in ge;) high alch is zelden meer waard. op www.tip.it staat een mooie tabel met alle kosten;)

Frerk, ik add je na 5 uur:) dan ben ik weer thuis.

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Is het trouwens aan te raden om de pouches the high alchen of te verkopen op G.E. of kan ik beter die pouches inwisselen voor shards bij zo'n ork? Wat is het voordeligst?
Pouches die ik niet zelf nodig heb wissel ik meestal meteen in voor shards. Veel makkelijker/sneller dan de omweg via de Grand Exchange. En qua geld maakt het weinig tot geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
R.di.Giovanni schreef op maandag 14 december 2009 @ 12:07:
[...]

Pouches die ik niet zelf nodig heb wissel ik meestal meteen in voor shards. Veel makkelijker/sneller dan de omweg via de Grand Exchange. En qua geld maakt het weinig tot geen verschil.
je krijgt dacht ik iets van 70% terug van het aantal shards dat je hebt gebruikt. dus ik verkoop ze liever, en anders verkoop ik die zooi als ik me ags uitleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Ontdekte vandaag dat een dark beast task van 240+ prima te doen is zonder pray pots met soul split. Woei, scheelt veel in de kosten. En toen kreeg ik vandaag ook nog eens een dragon chain van een dust devil. Dat is nog eens zeldzaam...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

RoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 00:23:
Ontdekte vandaag dat een dark beast task van 240+ prima te doen is zonder pray pots met soul split. Woei, scheelt veel in de kosten. En toen kreeg ik vandaag ook nog eens een dragon chain van een dust devil. Dat is nog eens zeldzaam...
nice ik heb echt nooit iets rare gekregen met me main (beste was drag battle axe :( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Heb nu als slayer task steels dragons. Dus ben die nieuwe dungeon eens ingegaan met ferocious ring aan om eens te proberen of ze goed te hitten zijn met mage.
Ik gebruik nu earth surge (net geen 95 mage voor fire surge helaas) en ik moet zeggen, dat schiet wel op!

De base xp is al best wel veel en het hit ook nog eens heel behoorlijk.

Ik denk dat ik daar zo 95 heb gehaald, fire surge lijkt me nog wel wat beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Obscure schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:13:
[...]

nice ik heb echt nooit iets rare gekregen met me main (beste was drag battle axe :( )
dat is wel jammer..

Mijn max = 3m split. 1e keer bandos met clan. 50 bandos kills gehaald, en een bcp split gehad:D
ik wist niet hoe blij ik was. 3m erbij:D.. maarja, merchante gaat mij iets sneller. Zo'n 3m per dag ('s avonds als ik ga slapen spullen op GE dumpen, en 's ochtends kijken... winst!

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

85 firemaking geleveld, van het weekend 90 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Imposant1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:52:
[...]

dat is wel jammer..

Mijn max = 3m split. 1e keer bandos met clan. 50 bandos kills gehaald, en een bcp split gehad:D
ik wist niet hoe blij ik was. 3m erbij:D.. maarja, merchante gaat mij iets sneller. Zo'n 3m per dag ('s avonds als ik ga slapen spullen op GE dumpen, en 's ochtends kijken... winst!

-Imposant1
ik speelde op me main voor dat GE was :p dus ik was vaak in world 1 / 2 te zien :p na een tijdje had ik 2 halloween masks (groen :p ) en santa maarja die had ik toen verkocht om me runescape geld te verkopen want ik wou toen al stoppen :p 2 masks en santa waren toen in totaal iets van 11m dus niet echt spannend :p

[ Voor 5% gewijzigd door Obscure op 16-12-2009 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Frerk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:08:
85 firemaking geleveld, van het weekend 90 :)
Congratz :)

ik was vroeger mega blij met een mask (groen). nu koop ik met de prijs nu, een hele set incl santa o.o

en aangezien de masks met 200% gestegen zijn vind ik dat een hele prestatie:)

-Imposant1

edit: vannochtend voor werken gaan 3 D-claws op ge gezet, en 2 fury's... ben benieuwd hoeveel winst =)

[ Voor 12% gewijzigd door Imposant1 op 16-12-2009 11:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Obscure

Obscure

Twinkie??

Imposant1 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 11:52:
[...]

Congratz :)

ik was vroeger mega blij met een mask (groen). nu koop ik met de prijs nu, een hele set incl santa o.o

en aangezien de masks met 200% gestegen zijn vind ik dat een hele prestatie:)

-Imposant1

edit: vannochtend voor werken gaan 3 D-claws op ge gezet, en 2 fury's... ben benieuwd hoeveel winst =)
ja, khad laatst de prijs gezien :p ik baal ervan dat ik ze niet bewaard had :S }:| kameraad had ongeveer 3 jaar gelde yellow phat gekocht (18mill ofzo was die toen) en had die hem toen een week later verkocht voor 23mill maarja als je nu kijkt had hij rijk kunne zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op woensdag 16 december 2009 @ 10:29:
Heb nu als slayer task steels dragons. Dus ben die nieuwe dungeon eens ingegaan met ferocious ring aan om eens te proberen of ze goed te hitten zijn met mage.
Ik gebruik nu earth surge (net geen 95 mage voor fire surge helaas) en ik moet zeggen, dat schiet wel op!

De base xp is al best wel veel en het hit ook nog eens heel behoorlijk.

Ik denk dat ik daar zo 95 heb gehaald, fire surge lijkt me nog wel wat beter.
Hoe snel gaat het in vergelijking met melee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
RoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]

Melee gaat best snel, wat pray pots, whip, monk robe blablabla

ik doe ongeveer 50 Drags in 1.5 uurtjes (met minder als 10 pray pots :)

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
RoD schreef op woensdag 16 december 2009 @ 12:42:
[...]

Het gaat net zo snel, misschien wel een klein beetje sneller dan ik met melee deed. Het hit gewoon redelijk constant en ook redelijk hoog. Het is wel een stuk handiger dan melee, aangezien ik nu alleen maar antifire pots nodig heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
He die surge's ja :P. Nog steeds niet geprobeerd, omdat ik f2p ben :+. Maarja, eerst even de proefwerkweek afronden, en dan in de vakantie voor 99 hp gaan =].

Met soul wars is dat het snelste toch? Afgezien van chinnen/icebarragen dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

wimjongil schreef op woensdag 16 december 2009 @ 16:44:
He die surge's ja :P. Nog steeds niet geprobeerd, omdat ik f2p ben :+. Maarja, eerst even de proefwerkweek afronden, en dan in de vakantie voor 99 hp gaan =].

Met soul wars is dat het snelste toch? Afgezien van chinnen/icebarragen dan.
Waarom niet gewoon slayer? Soul Wars is nep tenzij je een untrimmed HP cape wil..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Frerk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:09:
[...]

Waarom niet gewoon slayer? Soul Wars is nep tenzij je een untrimmed HP cape wil..
Slayer vind ik niet echt leuk, en ik heb al 99 str en mage ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frerk

Frerk

*bliep*

wimjongil schreef op woensdag 16 december 2009 @ 17:12:
[...]

Slayer vind ik niet echt leuk, en ik heb al 99 str en mage ;).
Als jij maged tijdens slayer m.u.v. metal dragon tasks dan doe je toch iets niet goed. Wat let je om niet gewoon ook 99 attack en defence te halen? Misschien krijg je nog wat whips met abyssal demon tasks wat altijd goed is met deze prijs. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Frerk schreef op woensdag 16 december 2009 @ 18:00:
[...]

Als jij maged tijdens slayer m.u.v. metal dragon tasks dan doe je toch iets niet goed. Wat let je om niet gewoon ook 99 attack en defence te halen? Misschien krijg je nog wat whips met abyssal demon tasks wat altijd goed is met deze prijs. :+
Ik heb mage ook met sw gedaan. 99 defence wil ik sowieso niet, omdat ik me op pvp focus. 99 attack ga ik nog wel halen, maar ik wil gauw 99 hp halen.
En voordat ik abyssal demons kan, ben ik 11 slayer levels verder :+.

• Franko P.
Iemand die nieuwe quest al gedaan? Blood runs Deep?

Geeft 450K xp in een combat skill naar keuze. (3 keer 150K). Dat is meer dan while guthix sleeps quest gaf!

• wimjongil
  • Niet online
Franko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:16:

Geeft 450K xp in een combat skill naar keuze. (3 keer 150K). Dat is meer dan while guthix sleeps quest gaf!
Ik vind dat die nieuwe rewards van questen een beetje te zijn. Ik bedoel, questen horen kut te zijn :D. Na 99hp ga ik denk ik 75 prayer halen in de vakantie, en dan die quest exp op prayer douwen. Dan heb ik zo'n 78 prayer, en ben ik ook weer combat up :).

• Franko P.
Geloof me, deze quest is k*t. King Vargas die regelmatig dood gaat waardoor je opnieuw door de dagganoths dungeon heen moet. Een dagganoth mother lvl 353 die nogal lastig is, en dan die attack styles elke keer...

Hoop frustratie vandaag, morgen afwerken maar.

Btw, nog 39K voor 85 slayer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233889

Ik heb toen ik weer begon in 2 dagen een Draconic visage gekregen, meer geld dan in de 3 jaar ervoor dat ik de game speelde ooit had gehad(hoe triest)
Maarja, ik werd in het begin constant gehackt vanwege een keylogger, had ik weer 10m en was alles pleitte :(

Steel/Iron dragons killen in Karamja met fire bolt is echt geweldig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Franko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 10:16:

nog niet gedaan... maar.. je kan hem alleen op combat skill zetten (geen summoning)
ik wacht wel een paar maandjes, dan kan je em waarschijnlijk ook voor summoning gebuiken =))\

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Waarom denk je dat ze dat gaan veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Er zijn al veel dingen op de forums erover...

en zeg zelf. summoning is gewoon een cmb skill;)

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:41:
Er zijn al veel dingen op de forums erover...

en zeg zelf. summoning is gewoon een cmb skill;)

-Imposant1
Maar summoning is wel gemaakt om veel geld te kosten. Als je dan 450k exp gratis kan krijgen, haalt dat het doel van summoning een beetje weg.
Kun je trouwens WGS exp ook op construction doen? Want die skill was toch ook gemaakt om geld te kosten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
wimjongil schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:46:
[...]

Maar summoning is wel gemaakt om veel geld te kosten. Als je dan 450k exp gratis kan krijgen, haalt dat het doel van summoning een beetje weg.
Kun je trouwens WGS exp ook op construction doen? Want die skill was toch ook gemaakt om geld te kosten?
Ja, WGS xp (400k) kan je op elke skill inzetten die je maar wilt. Maar de skill moet wel 65+ zijn;)

prayer is toch ook om geld te kosten??? 450k xp = een paar miljoen hoor:O dus als prayer kan moet summoning ook

-Imposant1

edit: 450k prayer xp = 6.25m... en dat is noooit de prijs van summoning

[ Voor 5% gewijzigd door Imposant1 op 18-12-2009 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.di.Giovanni
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15-12-2024
Franko P. schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:20:
Geloof me, deze quest is k*t. King Vargas die regelmatig dood gaat waardoor je opnieuw door de dagganoths dungeon heen moet. Een dagganoth mother lvl 353 die nogal lastig is, en dan die attack styles elke keer...

Hoop frustratie vandaag, morgen afwerken maar.

Btw, nog 39K voor 85 slayer. :)
Het is mij gelukt door rustig te lopen, en *alles* wat beweegt direct aan te vallen zodat Vargas rustig kan lopen. Neem wel een beast-of-burden vol voedsel mee, want je zal het nodig hebben!

Dat laatste geldt ook voor het gevecht met de mother. Ik had welgeteld nog 1 tuna potato over, en had het zonder dat extra voedsel never gered. Ik zag overigens pas te laat dat de kleur die de mother aanneemt ook in je chatwindow wordt vermeld. Dat had me vast een boel verkeerde attacks gescheeld, want rood, oranje en bruin lijken in een verhit gevecht verdomd veel op elkaar!

Edit: Mijn combat level is overigens 122, met 73 prayer. Die bonus XP haal ik op wanneer ik 75 prayer heb. Dan tikt 450k best lekker aan :9

[ Voor 6% gewijzigd door R.di.Giovanni op 18-12-2009 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Imposant1 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:14:
[...]

Ja, WGS xp (400k) kan je op elke skill inzetten die je maar wilt. Maar de skill moet wel 65+ zijn;)

prayer is toch ook om geld te kosten??? 450k xp = een paar miljoen hoor:O dus als prayer kan moet summoning ook

-Imposant1

edit: 450k prayer xp = 6.25m... en dat is noooit de prijs van summoning
Inderdaad. Summoning valt zelfs nog wel mee, als je de juiste pouches maakt en deze weer verkoopt of inruilt voor shards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
R.di.Giovanni schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:05:
[...]

Het is mij gelukt door rustig te lopen, en *alles* wat beweegt direct aan te vallen zodat Vargas rustig kan lopen. Neem wel een beast-of-burden vol voedsel mee, want je zal het nodig hebben!

Dat laatste geldt ook voor het gevecht met de mother. Ik had welgeteld nog 1 tuna potato over, en had het zonder dat extra voedsel never gered. Ik zag overigens pas te laat dat de kleur die de mother aanneemt ook in je chatwindow wordt vermeld. Dat had me vast een boel verkeerde attacks gescheeld, want rood, oranje en bruin lijken in een verhit gevecht verdomd veel op elkaar!

Edit: Mijn combat level is overigens 122, met 73 prayer. Die bonus XP haal ik op wanneer ik 75 prayer heb. Dan tikt 450k best lekker aan :9
Heb rune darts gebruikt in de tunnels, dan kon ik wat sneller de aanvallende monsters afleiden.
Het gevecht met die mother viel me alles mee eigenlijk, was alleen zo dom om mn crossbow te vergeten dus moest regelmatig wachten als dat kreng weer eens groen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
F2pers met een skillcape waren best de sjaak gisteren,

Event kwam uit. Moet je je cape af doen.. chaos op forums erover 0.0
Ben ik even blij dat ik p2p ben, anders moet ik mijn G-E-W-E-L-D-I-G-E prayer cape afdoen:(

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Tsja, dan moet je maar P2P blijven. Eigen schuld. Maar weer typisch dat daar over gezeurd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Imposant1 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 12:43:
F2pers met een skillcape waren best de sjaak gisteren,

Event kwam uit. Moet je je cape af doen.. chaos op forums erover 0.0
Ben ik even blij dat ik p2p ben, anders moet ik mijn G-E-W-E-L-D-I-G-E prayer cape afdoen:(

-Imposant1
Bovendien heb je niets aan een skillcape in f2p... Ik zie ook wel eens lui in f2p rondlopen met een firecape, maar dat is echt zo ongeveer het domste wat je kunt doen. In f2p verlies je die gegarandeerd als je dood gaat, en je krijgt er geen bonussen van.
Gister fm-brawlers gepk'd, en yews daarmee burnen is zalig _/-\o_. De enige manier hoe ik 99 fm, cooking of hunter wil halen, is dmv brawlers.
F2p'ers die met zulke skillcapes rondlopen en er trots op zijn :').

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Franko P.
Valt idd op dat als er ook maar het kleinste dingetje niet helemaal goed is er meteen een hele hoop mensen dat probleempje gaan uitvergroten en schreeuwen ofdat hun leven er vanaf hangt.

En dat terwijl JaGEx de laatste tijd gruwelijk goed bezig is met hun updates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
Waarschijnlijk veranderen ze het om de spelers blij te houden..

9 Dagen p2p left, daarna ff 1 maandje f2p. en dan weer p2p :D

-Imposant1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
Imposant1 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:55:
9 Dagen p2p left, daarna ff 1 maandje f2p. en dan weer p2p :D
DAN MOET JE DOODGAAN IN F2P EN GAAN HUILEN OM JE SKILLCAPE xD.

Zelf ben ik aan het pken met dragon claws en vesta/statius armour, en dat gaat ook lekker man! Het mooie aan zo dure items risken, is dat ze niet voor niets zo duur zijn, en wel omdat ze zo goed zijn. De kans dat je dan 1v1 gekild wordt is heel klein :*).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Franko P. schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:55:
Valt idd op dat als er ook maar het kleinste dingetje niet helemaal goed is er meteen een hele hoop mensen dat probleempje gaan uitvergroten en schreeuwen ofdat hun leven er vanaf hangt.

En dat terwijl JaGEx de laatste tijd gruwelijk goed bezig is met hun updates.
Dat laatste wil ik wel beamen. De laatste maanden zijn er echt top-updates geweest. Niet alleen content wat je 1x doet en daarna niet meer naar omkijkt, maar ook echt content wat het spel ingrijpend veranderd heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimjongil
  • Niet online
RoD schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:09:
[...]

Dat laatste wil ik wel beamen. De laatste maanden zijn er echt top-updates geweest. Niet alleen content wat je 1x doet en daarna niet meer naar omkijkt, maar ook echt content wat het spel ingrijpend veranderd heeft :)
Maar dat hoeft niet altijd positief te zijn, juist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imposant1
wimjongil schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 13:58:
[...]

DAN MOET JE DOODGAAN IN F2P EN GAAN HUILEN OM JE SKILLCAPE xD.
Nee, zo ben ik niet ;) ik vind de cape wel een beetje waarden hebben, maarja al zou ik em verliezen, no prob.. maar ik zou hem niet af doen voor een candy stick -.-"

Eindelijk zie ik de high skill level functie gebruikt worden

prayer was 70, nu 95
herblore was 82??? verbeter me als ik het verkeerd zeg, nu 95+

Dit had jagex beloofd, en ik ben er erg blij mee:)

-Imposant1

[ Voor 45% gewijzigd door Imposant1 op 22-12-2009 14:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik snap niet dat die mensen die met hun fm cape in f2p lopen te patsen geen p2p worden. Het kost immers geen drol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
wimjongil schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 14:14:
[...]

Maar dat hoeft niet altijd positief te zijn, juist?
Nee, maar het zijn natuurlijk wel de updates waar je als speler op zit te wachten. Je wilt nieuwe stuff, geen saaie, niets voorstellende content.

Maar ik vind het toch allemaal positief :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.

Nee, ik vind het een grove fout dat Jagex die achterlijke RuneTek 5 engine niet heeft terug gedraaid. Ik ben nu gedwongen om op low-resolution te spelen, dankzij die achterlijke update. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop was, maar nu het weer vakantie is en ik weer thuis zit achter een normale computer merk ik geen verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online
Anoniem: 185062 schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:23:
Voor de high lvl spelers waren de updates van afgelopen tijd wel goed maar een noobje zoals ik heb er weinig aan. Die Blood Runs Deep quest kan ik nog lang niet, daar heb je een cb lvl van 110+ nodig als ik de verhalen zo lees. Die nieuwe slayerdungeon is aardig, maar je hebt 110 combat en 75 slayer nodig dus ook high level. Die high level herblore potions heb ik ook geen drol aan. Nee de beste update van afgelopen maanden vond ik de try-out van runescape classic. Had toen ff tutorial island gedaan, toch leuk om te zien.
Daar heb je wat aan zodra je je skills getrained hebt. Dus uiteindelijk profiteer je er ook van.
Nee, ik vind het een grove fout dat Jagex die achterlijke RuneTek 5 engine niet heeft terug gedraaid. Ik ben nu gedwongen om op low-resolution te spelen, dankzij die achterlijke update. Eerst dacht ik dat het aan mijn laptop was, maar nu het weer vakantie is en ik weer thuis zit achter een normale computer merk ik geen verschil.
Die engine is een drama inderdaad. Mijn pc kan het prima aan, maar Runetek5 is gewoon traag :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

RoD schreef op dinsdag 22 december 2009 @ 20:30:
[...]

Daar heb je wat aan zodra je je skills getrained hebt. Dus uiteindelijk profiteer je er ook van.
Ik ben geen die-hard speler. Eer ik 85 slayer ben en 110 combat ben ik zeker weer een jaar verder. Zo kan ik bij alle updates wel redeneren, dat je er ooit wat an hebt.
[...]

Die engine is een drama inderdaad. Mijn pc kan het prima aan, maar Runetek5 is gewoon traag :/
Ik dacht dat het aan mijn laptop was maar mijn thuispc met 2gb ram een amd athlon 4200+ dual core en een 512mb ATI Radeon X1900XTX tript er ook op. En het enigste wat Jagex doet is vragen om je specs op te sturen en die achterlijke christmas updates uitbrengen.
Pagina: 1 ... 15 16 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Wil je opgenomen worden in de GoT spelerslijst, stuur dan RoD even een DM.

Het Runescape IRC-kanaal vind je hier.

GoT clan chat kun je vinden door "Lord Bunkie" in te tikken bij "join chat".