Dat is ook wel een probleem natuurlijk. Als een pure wordt ge2hit of zelfs ge1hit dan moet ie niet gaan huilen omdat ie niet meer kan winnen.
Train dan je def, daar is die skill niet voor niets voor.
Hetzelfde geld voor de 1 itemers, beetje flauw om op dragon claws of een ags te vertrouwen. En als ze dan al verliezen dan hebben ze nog 0 risk omdat ze die claws toch wel houden.
En om even hierop terug te komen:
Bij het pken: eerst van wilderness naar bounty hunter. Toen iedereen aan bh gewend was, werden het pvp werelden, en toen werden het bh-werelden, en toen werd de protect item in pvp generfd, toen extreme pots, en nu dit.
Wilderness moest wel weg of rs had al neit eens meer bestaan ivm het real world traden.
Ze geven er bh voor terug, en wat gebeurt er, wederom real world traden door met bijvoorbeeld een full zamorak set zichzelf neer laten slaan en de tegenstander gaat doodleuk met de verworven armor een paar minuten tanken om vervolgens de krater uit te lopen.
Ondertussen staat in zowat elk topic op het rs forum en in de comments van zowat elk youtube filmpje een hoop commentaar dat de wildy terug moet.
Dus introduceren ze pvp worlds, iedereen blij totdat er toch weer mensen zijn die het systeem weten te omzeilen om snel een hoop geld te verdienen. (76K trick etc.)
Ook de 1 itemers en dan vooral de dragon claws slaan van alle kanten toe.
Dus zijn ze wel genoodzaakt om het 1 itemen onmogelijk te maken.
Wederom klaagt iedereen.
Er komt eindelijk een goeie herblore update uit, en daar gaan de pkers weer, kunnen niet meer winnen omdat er ook spelers zijn die wel eens wat meer doen in het spel dan alleen pken.
Dus weg met de nieuwe pots in pvp.
Nu de nieuwe prayers weer, eindelijk een fatsoenlijke pray update en wederom is het weer commentaar van dit keer vooral de pures, niet eerlijk etc want ze kunnen niet mee. Tja van pray trainen gaat je combat lvl nu eenmaal omhoog.
Als de wildy was gebruikt waar ie voor bedoelt was (dus gewoon voor pvp gevechten ipv real world traden en weet ik veel wat nog meer), dan was dit allemaal niet gebeurt.
De meeste spelers zijn gewoon te lui om eens tijd in het spel te steken. Als je goed wilt kunnen pken dan zal je al je combat stats omhoog moeten krikken en niet de pure uit gaan hangen.
Als je rune wilt minen dan train je je mining naar 85, je gaat dan toch ook niet lopen klagen dat dat te lang duurt of roepen dat rune minen bij lvl 35 al moet kunnen?
EDIT: Ik bedoel hier verder niemand mee, ik geef alleen mijn mening over hoe ik er tegenaan kijk.
It's 106 miles to Chicago, we got a full tank of gas, half a pack of cigarettes, it's dark... and we're wearing sunglasses.