[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.346 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Alpha-sphere schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:05:
[...]

Hoezo maffia praktijk? Staat in de algemene voorwaarde toen je de Orange contract tekende. Vind wel dat de verkoper dat erbij mag vermelden.
Dus als ik in de algemene voorwaarden zet dat er een jaar opzegtermijn opzit is het redelijk? Er is verder ook geen logische reden te bedenken waarom dit 3 maanden moet zijn. Een maand is ruim voldoende om administratief alles af te handelen.

En daarbij kon ik een jaar geleden (toen ik verlengd heb) nog niet voorzien dat Orange overgenomen zou worden door T-Mobile die er vervolgens een zooitje van maakt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:07:
tis niet echt een service... 1 maand oke.... maar 3 ?

aan de andere kant plakken ze bij zon beetje elk tijdschrift er zo een jaartje aan hoor....
Kwestie van kleine lettertjes lezen. Hoort er allemaal bij in het leven. Als je de algemene voorwaarden er op naslaat zul je het zien, en ja, bij het ondertekenen van je abo contract geef je automatisch te kennen de algemene voorwaarden te kennen en ermee akkoord te gaan. Is dit niet het geval moet je niet tekenen en lekker een Prepaid kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:38

franssie

Save the albatross

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:07:
[...]

Ja maar jij hebt bij het ondertekenen van het contract er zelf mee ingestemd dat je minstens 3 maanden van te voren op moet zeggen. Kun je nu dus niets van zeggen.......
mwah - zou opta toch eens iets aan moeten doen, net zoals de consumenten authoriteit (en ja klagen daar helpt!) want aangezien alle providers (op ben na) het doen lijkt het wel een onderlinge afsspraak. En het is ook nergens voor nodig. Zeker moet je je nummer kunnen meenemen, al zou je dan abo moetn betalen zonder (of met vervangend tijdelijk) nummer.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maverick2001
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:57

Maverick2001

Never look back

franssie schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 22:17:
[...]

mwah - zou opta toch eens iets aan moeten doen, net zoals de consumenten authoriteit (en ja klagen daar helpt!) want aangezien alle providers (op ben na) het doen lijkt het wel een onderlinge afsspraak. En het is ook nergens voor nodig. Zeker moet je je nummer kunnen meenemen, al zou je dan abo moetn betalen zonder (of met vervangend tijdelijk) nummer.
Kortom gewoon compleet doelloos voor mij dus om nu een iPhone te kopen (ook al krijg je dan een tijdenlijk nummer van t-mobile).

Pura Vida

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Kleine lettertjes leuk en aardig maar even een situatieschets:
- Orange contract met 1 jaar verlengd in juli vorig jaar (loopt t/m september).
- T-Mobile neemt Orange over. Verlengen kan alleen bij T-Mobile. Andere aanbieders bekeken maar besloten bij T-Mobile te verlengen.
- Meer dan een maand geleden mijzelf eens gaan verdiepen in een mogelijk nieuw toestel voor mijn te verlengen abonnement. Omdat de nieuwe modellen nu zo'n beetje uitkomen dus even gewacht met het verlengen van het abonnement.
- iPhone wordt aangekondigd bij T-Mobile met mooie abonnementen.
- [Gerucht] Ik kan van Orange niet verlengen naar een iPhone abonnement dus moet ik mijn contract opzeggen --> 3 maanden opzegtermijn.

Kleine lettertjes leuk en aardig maar dit is in mijn ogen gewoon consumentje pesten. Als ik echt een vent was ging ik natuurlijk de boel afkopen of gewoon geen iPhone nemen. Maar zo stoer ben ik niet :D

[ Voor 3% gewijzigd door Shiver23 op 08-07-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:10:
Spat with Rogers leaves Canadian Apple stores without iPhones

In Nederland hebben we het zeker niet slecht getroffen. In Canada moet je een driejarig wurgcontract tekenen om een iPhone in ontvangst te kunnen nemen. Apple heeft daarom een zeer opmerkelijke stap genomen. Ze zullen de iPhone daar helemaal niet in de Canadese Apple Stores verkopen. Het zal niet veel indruk maken, aangezien er maar 6 Apple Stores zijn in Canada, desondanks blijft het een opmerkelijke stap :)
Aan de ene kant een goede zaak van Apple om een dergelijk statement te maken aan de andere kant slaat het natuurlijk nergens op!!!!

Als Apple steeds één provider (of in een paar uitzonderingen 2) het monopolie geeft dan kan je dit soort excessen verwachten. Beetje arrogant en vreemd om dan als Apple plotseling de vermoorde onschuld uit te hangen. Misschien wil Bill nog een paar jaartjes in de Board of Directors bij Apple. Weet zeker dat Steve en Bill prima maatjes worden en dijenkletsend naar de verkoopcijfers kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-d- schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 19:22:
[...]
Vergeet niet dat het T-Mobile abo onbeperkt 2 megabit data heeft inbegrepen - datagebruik op je prepaid wil je echt niet qua kosten ;)
Dat internet kan me gestolen worden eigenlijk... Ik ben getrouwd met m'n iBook die gaat overal mee naar toe, die gebruik ik voor internet. Die iPhone wil ik voor de betere synchronisatie van de agenda functies, fatsoenlijke mp3 speler en telefoon in een en de enkele keer dat een laptop te zwaar is om mee te sjouwen, dat wil zeggen dansles en de stad in.
Oftewel laat ik het zo zeggen, ik heb er geen bezwaar tegen om internet te hebben, maar ik gebruik het nou totaal niet en heb er ook geen behoefte aan.

Is er nog iemand die mijn andere vraag kan beantwoorden? Op de t-mobile site staat dat als je overstapt van pre-paid naar abo dat je dan keuze hebt uit twee abo's (maar specifiek wat ze bedoelen kan ik niet vinden, dus valt de iPhone abo daar onder?) en dat je geen aansluitkosten hebt. Dus heb ik die voordelen als ik van pre-paid naar iPhone abo ga?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
Dus als ik een pre-paid kaart van t-mobile koop voor een tientje en daarna dus een abbo afsluit hoef ik geen aansluitkosten van 26 euro te betalen?

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk in Haarlem aan de Grote Markt, in een straal van 50 meter een Apple Store, Phone House, Bel Company en T-Mobile Store, dus ik hoop op succes 's ochtends :) Meer mensen in Haarlem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:22:
[...]

Aan de ene kant een goede zaak van Apple om een dergelijk statement te maken aan de andere kant slaat het natuurlijk nergens op!!!!

Als Apple steeds één provider (of in een paar uitzonderingen 2) het monopolie geeft dan kan je dit soort excessen verwachten. Beetje arrogant en vreemd om dan als Apple plotseling de vermoorde onschuld uit te hangen. Misschien wil Bill nog een paar jaartjes in de Board of Directors bij Apple. Weet zeker dat Steve en Bill prima maatjes worden en dijenkletsend naar de verkoopcijfers kijken :)
Je moet niet vergeten dat er Canada geen keus is. Ook bij losse verkoop was het precies hetzelfde gelopen. Rogers/Fido heeft daar namelijk het enige GSM netwerk :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, ik woon ook in Haarlem. :/

;)
In Haarlem is er zowiezo genoeg keus, 2 T-Mobile shops 1 APR en enorm veel telecomwinkels.
Denk dat ik s'ochtends eerst ff langs de T-mobile shop in 't centrum ga en daarna kijk ik wel verder.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 00:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even nog een laat berichtje... Ik volg deze twee topics over de iphone al een tijdje en ben van de meeste informatie dan ook wel op de hoogte. Zo ook dat een los toestel in Zwitserland goedkoper is (ik meen iets van 385 euro¿?). Heb dan toch ook maar een account aangemaakt om mijn vraag te stellen en later eventueel ook wat mee te zwetsen...

Een vriend van me gaat binnenkort op vakantie met z'n auto en hij komt door Zwitserland. Nu voelen jullie m al aankomen natuurlijk :) Ik heb ergens gelezen dat een Zwitsers paspoort gevraagd wordt, is hier sowieso al meer over duidelijk?

Afgezien van de lock die op de toestellen zit, heb ik geprobeerd om de voor en nadelen naast elkaar te zetten. En het lijkt mij dat, ondanks het veel goedkopere toestel, het abonnement van TM wel zo scherp is dat dit het prijsverschil teniet doet (ik baal ook van de 2-jarige abonnementen, maar had ook een post van een Belg gezien over ons (NL) decadente telefoon-gebruik; en moet hem ergens wel gelijk geven :D).

De rekensommetjes zijn hier al vaak genoeg voorbij gekomen, dus daar ga ik jullie niet mee vermoeien (het is al laat genoeg ;) ), maar wat is jullie mening hierover?

Ik kan dus (als het mogelijk is voor buitenlanders om een Iphone te kopen) een gelockte telefoon voor 385 euro in NL hebben, is dit de moeite waard volgens jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Hoedje schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:06:
[...]

Je moet niet vergeten dat er Canada geen keus is. Ook bij losse verkoop was het precies hetzelfde gelopen. Rogers/Fido heeft daar namelijk het enige GSM netwerk :)
Geen achtergrond informatie ingelezen, maar het lijkt me toch vreemd dat Rogers enkele jaren geleden zijn enige concurent op het CDMA netwerk heeft kunnen kopen (fido)

Op het CDMA netwerk is er wel meer concurentie, maar het lijkt er op dat de meeste CDMA netwerken geen landelijke dekking heeft...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:12:
[...]

Ja, ik woon ook in Haarlem. :/

;)
In Haarlem is er zowiezo genoeg keus, 2 T-Mobile shops 1 APR en enorm veel telecomwinkels.
Denk dat ik s'ochtends eerst ff langs de T-mobile shop in 't centrum ga en daarna kijk ik wel verder.
Hier ook haarlem... Eventjes in de stad bij de T-Mobile shop in de grote houtstraat langsgaan die ochtend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:18:
Even nog een laat berichtje... Ik volg deze twee topics over de iphone al een tijdje en ben van de meeste informatie dan ook wel op de hoogte. Zo ook dat een los toestel in Zwitserland goedkoper is (ik meen iets van 385 euro¿?). Heb dan toch ook maar een account aangemaakt om mijn vraag te stellen en later eventueel ook wat mee te zwetsen...

Een vriend van me gaat binnenkort op vakantie met z'n auto en hij komt door Zwitserland. Nu voelen jullie m al aankomen natuurlijk :) Ik heb ergens gelezen dat een Zwitsers paspoort gevraagd wordt, is hier sowieso al meer over duidelijk?

Afgezien van de lock die op de toestellen zit, heb ik geprobeerd om de voor en nadelen naast elkaar te zetten. En het lijkt mij dat, ondanks het veel goedkopere toestel, het abonnement van TM wel zo scherp is dat dit het prijsverschil teniet doet (ik baal ook van de 2-jarige abonnementen, maar had ook een post van een Belg gezien over ons (NL) decadente telefoon-gebruik; en moet hem ergens wel gelijk geven :D).

De rekensommetjes zijn hier al vaak genoeg voorbij gekomen, dus daar ga ik jullie niet mee vermoeien (het is al laat genoeg ;) ), maar wat is jullie mening hierover?

Ik kan dus (als het mogelijk is voor buitenlanders om een Iphone te kopen) een gelockte telefoon voor 385 euro in NL hebben, is dit de moeite waard volgens jullie?
Ik was ditzelfde van plan. Omdat er tegenstrijdige berichten kwamen op het forum hier heb ik de vraag ook maar gesteld op het forum van Swisscom zelf. Daar wordt verteld door een user dat als je daar een prepaid toestel wilt kopen je een "residence card" + een paspoort (nationaliteit maakt dan niet uit) moet laten zien.
Zie : http://swisscom-forum.mxm...sp?TID=1017&PID=6372#6372

Echter , als ik google dan zie ik dat nergens staan. Het is voor mij dan ook niet helemaal duidelijk hoe en wat. Misschien dat dit na 11 juli duidelijker wordt.

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je link Apache4u... Je had het slimmer bekeken dan ik en bent gelijk maar op een Zwitsers forum gaan kijken haha, netjes.

Ik denk dat je gelijk hebt en de toekomst zal het uitwijzen. Hoop echter wel de nabije toekomst, want die vriend van me vertrekt al snel en om zelf te gaan rijden (ondanks dat ik over een tijdje in Frankrijk zit) is niet rendabel, al kan ik er ook een gezellig dagje + nachtje met mn vriendin van maken ;). Maar we zullen zien, mocht je iets te weten komen, post het dan even hier als je wilt; ik hou het topic bij en zal natuurlijk hetzelfde doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
Shiver23 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 21:51:
[...]

Dat laatste. Ik vind het echt maffiapraktijken dat je 3 maanden voor het aflopen van je abonnement deze moet opzeggen omdat je anders langer aan je abonnement vastzit dan waarvoor je getekend hebt.
Pfff, nou ik laat de iPhone lekker nog even zitten dan tot 'ie breed beschikbaar is of ik een simlockvrije kan halen, ik ga niet 3 maanden met een nieuw nummer lopen voor ik alsjeblieft m'n oude nummer eens mee mag nemen :/

[ Voor 5% gewijzigd door Wunk op 09-07-2008 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cornelixnootje1
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-01-2022
Wunk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:37:
[...]

Pfff, nou ik laat de iPhone lekker nog even zitten dan tot 'ie breed beschikbaar is of ik een simlockvrije kan halen, ik ga niet 3 maanden met een nieuw nummer lopen voor ik alsjeblieft m'n oude nummer eens mee mag nemen :/
Volgens mij was hier een keer een radar uitzending over, en mag een provider je van opta niet "gijzelen".

Vodafone had vroeger iig altijd gewoon een afkoop procedure. Als je je komende maanden betaalde was je nummer vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

WybWyb schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:06:
Dus als ik een pre-paid kaart van t-mobile koop voor een tientje en daarna dus een abbo afsluit hoef ik geen aansluitkosten van 26 euro te betalen?
Klopt, dit had ik ook al bedacht + voor de helft uitgevoerd. Op deze manier kun je ook op je gemak je nieuwe nummer uitkiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whynotreversed
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 25-08 22:15
Heb het gevoel dat dit een hele lompe vraag is, maar stel hem toch...

Is internet nou gratis of niet?
Er staat wel dat het onbeperkt is en via de wifi-spots gratis te gebruiken.
Maar buiten die spots dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbieB
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-09 12:07
whynotreversed schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:47:

Buiten die spots gaat het via 3g en dat zit dus in je abbo in.. dus ja, het is 'gratis' (30 euri p/maand)

Sony A6700 - 10-18 F4 - 18-50 F2.8 - 24 F1.8 - 56 F1.4 - 70-350G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoietyMe
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 26-05 08:10

MoietyMe

zij/haar

whynotreversed schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:47:

Yup, 2Mbit, onbeperkt (of FUP, no-one knows) internet, in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whynotreversed
  • Laatst online: 25-08 22:15
IRT bovengaande 2 post:

Duidelijk, bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:22:
[...]

Nou ik vind het wel goed, Apple spreekt met die providers namelijk af dat de iPhone rond de 199$ omgerekend moet zijn maximaal. Rogers houdt zich daar duidelijk niet aan, dus ik vind het alleen maar een moedige actie van Apple, die denk hiermee imagoschade te ontlopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
Good Fella schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:51:
[...]

Yup, 2Mbit, onbeperkt (of FUP, no-one knows) internet, in Nederland.
ik houd mn hart vast...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Laatst online: 08-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:18:

ik had een bericht rechtstreeks aan Swisscom gestuurd en als ik voor vrijdag nog geen reactie heb gehad bel ik ze even. Wilde aankomend weekend sowieso even heen en weer naar basel rijden en dan hopen dat ik geluk heb en een aantal iPhones kan kopen :)

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar zit er dan geen County lock op die Zwitserse IPhones net als in Belgie?

Voorpagina:

"Door Dyn, woensdag 9 juli 2008 01:50
Score: 1
Ik heb van Belgische winkels reactie gehad.

De iPhone 3G in belgie heeft een COUNTRY-LOCK. 8)7

En is NIET te gebruiken in NL zonder hack.

Gevraagd naar de bron, dit was informatie direct van Mobistar zelf werd mij vermeldt.

helaas... :/ "

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

WybWyb schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:06:
Niemand beantoowrd je vraag, dus doe ik het wel even.
Als je het topic goed hebt doorgebladerd kun je zien dat het gratis aansluiten alleen is bedoeld voor T-Mobile klanten met een bestaand abonnement. T-Mobile heeft al aangegeven dat de aansluitkosten wel gelden voor prepaid (ook logisch, gezien je een abo afsluit, wat administratieve meuk met zich mee brengt. Een prepaid niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
cornelixnootje1 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:06:
[...]

Volgens mij was hier een keer een radar uitzending over, en mag een provider je van opta niet "gijzelen".

Vodafone had vroeger iig altijd gewoon een afkoop procedure. Als je je komende maanden betaalde was je nummer vrij.
Ik ga vodafone eens bellen vandaag hierover

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Een 2-jarig contract blijft jammer, maar qua prijs mogen we onze handjes dichtknijpen en dat is ook in het buitenland opgevallen:
Now it's time for the iPhone 3G to appear and by every stretch of the imagination, it's horribly priced--as is every other subsidized smart-phone out there. Unless you live in the Netherlands, the rate plans range from bad to unspeakable. If you're in Scandinavia or New Zealand, our hearts go out to you.
Bron: http://www.tuaw.com/2008/...-the-iphone-3g-on-friday/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Wunk schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:37:
[...]

Nou, je kunt em gelijk vanaf dag 1 (zo is het mij verteld) laten unlocken . Kost je wel 120 euro :) Maar dan kan je dus nog 3 maanden met je vodafone abo rondlopen en dan op de overgangsdag simkaarten verwisselen. Zo ga ik het in ieder geval doen (zit in zelfde situatie als jij)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zomaar een vraagje tussendoor: blijven de algemene voorwaarden van t-mobile wel gelijk met de komst van die nieuwe contracten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al iemand op de hoogte of er meer informatie is van T-mobile over de Flex en Relax abonnementen die je met de iPhone kan afsluiten? Ik wil hem graag as vrijdag (als die er dan nog is.. :X ) gaan halen met een Flex abonnement.. Op de FAQ pagina staat dat dat kan.. Is alleen wel zo handig om te weten wat je dan nog moet bij betalen voor de iPhone...

Of zou de prijs van een iPhone een Flex30 abonnement overeenkomen met de prijs die hij kost bij een speciaal iPhone 29,95 abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij goedkoper om het af te kopen (in veel gevallen). Dan zou ik daar de voorkeur aan geven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:54:
Zomaar een vraagje tussendoor: blijven de algemene voorwaarden van t-mobile wel gelijk met de komst van die nieuwe contracten?
De algemene voorwaarden kun je op de iPhone 3G pagina van T-Mobile vinden. Weet niet hoe de overige algemene voorwaarden hierop van toepassing zijn.
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:55:
Is er al iemand op de hoogte of er meer informatie is van T-mobile over de Flex en Relax abonnementen die je met de iPhone kan afsluiten? Ik wil hem graag as vrijdag (als die er dan nog is.. :X ) gaan halen met een Flex abonnement.. Op de FAQ pagina staat dat dat kan.. Is alleen wel zo handig om te weten wat je dan nog moet bij betalen voor de iPhone...

Of zou de prijs van een iPhone een Flex30 abonnement overeenkomen met de prijs die hij kost bij een speciaal iPhone 29,95 abonnement?
Je kan een ander abo afsluiten, dat klopt. Het is echter wel verplicht een 2 jarig abonnement. Over de prijs van het toestel is verder niets verteld. Ik denk dat dit ter plekke wordt bepaald, afhankelijk van je abbo. Waarom trouwens geen 3G abonnement met die supersnelle internetverbinding erbij?! Stukken voordeliger (let op, als je geen data abonnement afsluit wordt het een duur grapje, en wordt je erg gelimiteerd in je gebruik! Bedenk goed of je zeker weet dat je bereid bent een dure telefoon te kopen zonder echt gebruik te maken van wat de mogelijkheden zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Alex
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-08-2022
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:01:
[...]

De algemene voorwaarden kun je op de iPhone 3G pagina van T-Mobile vinden. Weet niet hoe de overige algemene voorwaarden hierop van toepassing zijn.

[...]

Je kan een ander abo afsluiten, dat klopt. Het is echter wel verplicht een 2 jarig abonnement. Over de prijs van het toestel is verder niets verteld. Ik denk dat dit ter plekke wordt bepaald, afhankelijk van je abbo. Waarom trouwens geen 3G abonnement met die supersnelle internetverbinding erbij?! Stukken voordeliger (let op, als je geen data abonnement afsluit wordt het een duur grapje, en wordt je erg gelimiteerd in je gebruik! Bedenk goed of je zeker weet dat je bereid bent een dure telefoon te kopen zonder echt gebruik te maken van wat de mogelijkheden zijn).
Omdat je buiten de bundel met een iPhone-abo voor 25 ct per minuut belt en met een normaal abo zo'n 12 ct? (Flex)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:01:
[...]

Ik maak heel veel gebruik van bellen en smsen naar het buitenland,(meer dan binnen Nederland) omdat dit bij zo een speciaal iPhone abonnement buiten de bundel valt, wil ik graag een Flex abo.. (Daar gaat alles uit je bundel). Daarbij wil ik natuurlijk ook een PIT data abo afsluiten..
(En dat ik daar 2 jaar mee moet doen, dat was me wel bekend.. alleen de prijs niet... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 17:15:
[...]

http://www.allaboutphones...f=2&t=1543&st=0&sk=t&sd=a
Was op zoek naar een DM of Mail. Dan maar even zo als topicvervuiling.. ;)
Mijn abonnement is in september ingegaan, dus dat zal voor mij niet meer opgaan.
Maar ik neem aan dat je dit wel binnen een belaapde tijd moet melden dan en niet veel later laat staan 1 jaar.

Vrijdag denk ik maar eens kijken of ik hem kan bemachtigen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 00:06:
Ik werk in Haarlem aan de Grote Markt, in een straal van 50 meter een Apple Store, Phone House, Bel Company en T-Mobile Store, dus ik hoop op succes 's ochtends :) Meer mensen in Haarlem?
Ah!! Ik zou in de Kalverstraat gaan staan (werk in Adam maar kom uit omg Haarlem). Maar dit is veel beter/dichter bij huis/later uit m'n bed. Ik ga denk ik dan ook maar naar Haarlem, al liggen de 2 T-mobile winkels nou niet bepaald dichtbij elkaar (Schalkwijk+Grote Houtstraat). Maargoed Grote Markt is wel lekker centraal met genoeg eromheen.. Suggesties? :)

Glazenbollen, kom er maar in O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
CAFC1905 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:31:
Een 2-jarig contract blijft jammer, maar qua prijs mogen we onze handjes dichtknijpen en dat is ook in het buitenland opgevallen:

[...]

Bron: http://www.tuaw.com/2008/...-the-iphone-3g-on-friday/
Wel een lekker negatief stuk.. :s

Zijn de verschillen werkelijk zo klein? Wat betreft features, inderdaad, maar is de telefoon ook niet gewoon een stuk sneller dan de vorige versie?

(Hoe dan ik, ik moet hem hebben. Zeker gezien de "goeie deal" die je in NL krijgt. Ben alleen wel benieuwd of en hoeveel de boel voordeliger gaat worden in de komende maanden.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
The - DDD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 09:53:
[...]

Wel een lekker negatief stuk.. :s

Zijn de verschillen werkelijk zo klein? Wat betreft features, inderdaad, maar is de telefoon ook niet gewoon een stuk sneller dan de vorige versie?

(Hoe dan ik, ik moet hem hebben. Zeker gezien de "goeie deal" die je in NL krijgt. Ben alleen wel benieuwd of en hoeveel de boel voordeliger gaat worden in de komende maanden.)
De verschillen zijn niet mega-groot, maar wel significant. 3G, met de vorige kan je in europa alleen GPRS gebruiken. GPS, iets wat ik toch heel graag zie op zo'n mooi compact telefoontje. Daarnaast is de integratie met exchange/vpn/mobileme en het grotere geheugen wel erg fijn. De audio is ook verbeterd, maar veel klachten waren daarover niet. De overige verschillen staan vast wel elders of GoT. Feit is dat de vorige simpelweg niet officieel verkrijgbaar was. Ik ben tevens blij met de 2 jaar support en het prijsplan van t-mobile.

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de BelCompany gebeld waar ik 3e op de lijst ben. Zodra ze de foons binnen krijgen word ik gebeld. Als ik op neem wordt hij achteruit gelegd, of als ik snel genoeg op de voicemail reageer. Anders gaat deze alsnog naar een ander.

Mensen die staan ingeschreven en geen tel nummer hebben achter gelaten zouden eventueel, na de belronde, voorrang kunnen krijgen bij de directe verkoop (van wat ik er uit begreep)..

Overigens, was er over de aantallen en leverdatum nog niets bekend. Mogelijk zelfs vrijdag ochtend vlak na openingstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

enzoronald schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 08:50:
[...]

Nou, je kunt em gelijk vanaf dag 1 (zo is het mij verteld) laten unlocken . Kost je wel 120 euro :) Maar dan kan je dus nog 3 maanden met je vodafone abo rondlopen en dan op de overgangsdag simkaarten verwisselen. Zo ga ik het in ieder geval doen (zit in zelfde situatie als jij)
O ik hoop zo dat je hem gelijk kan unlocken. Dat zou zoveel stress schelen de komende 3 maanden. Beetje jammer dat we dit pas vrijdag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:33:
[...]

O ik hoop zo dat je hem gelijk kan unlocken. Dat zou zoveel stress schelen de komende 3 maanden. Beetje jammer dat we dit pas vrijdag weten.
Als het goed is heb ik er 1 morgen begin van de middag in mijn handen dus zal eens kijken :)

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:32:
Zojuist de BelCompany gebeld waar ik 3e op de lijst ben. Zodra ze de foons binnen krijgen word ik gebeld. Als ik op neem wordt hij achteruit gelegd, of als ik snel genoeg op de voicemail reageer. Anders gaat deze alsnog naar een ander.

Mensen die staan ingeschreven en geen tel nummer hebben achter gelaten zouden eventueel, na de belronde, voorrang kunnen krijgen bij de directe verkoop (van wat ik er uit begreep)..

Overigens, was er over de aantallen en leverdatum nog niets bekend. Mogelijk zelfs vrijdag ochtend vlak na openingstijd.
Ik vind het ontzettend vreemd dat je een telefoon hebt kunnen reserveren, terwijl alle winkels die ik heb gebeld of bezocht (Belcompany, T-Mobile Shops in Groningen, A'dam, Den Haag) mij vertellen dat ze niet aan reserveringen doen en dat het onbekend is hoeveel toestellen ze krijgen. Ik heb gebeld met Swisscom in Suisse, Mobistar in Brussel en Antwerpen; NIEMAND weet hoeveel etc.

Zojuist ook even gebeld met de MacMe in Groningen, die niet eens zeker weet of ze ze uberhaubt gaan krijgen, laat staan hoeveel.

Alle berichten hier met aantallen, reservering etc. zijn in mijn optiek gisserij en grote Bullshit. Ik ga gewoon heen vrijdagochtend en ik zie het wel. En anders wacht ik wel gewoon, heb mijn 1G Iphone verkocht en mis hem niet eens zoveel.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Laatst online: 17:14
BTW: Dit vind ik dan weer raar: http://www.iphonehelpdesk.nl/webshop.asp

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Domus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:36:
[...]

Ik vind het ontzettend vreemd dat je een telefoon hebt kunnen reserveren, terwijl alle winkels die ik heb gebeld of bezocht (Belcompany, T-Mobile Shops in Groningen, A'dam, Den Haag) mij vertellen dat ze niet aan reserveringen doen en dat het onbekend is hoeveel toestellen ze krijgen. Ik heb gebeld met Swisscom in Suisse, Mobistar in Brussel en Antwerpen; NIEMAND weet hoeveel etc.

Zojuist ook even gebeld met de MacMe in Groningen, die niet eens zeker weet of ze ze uberhaubt gaan krijgen, laat staan hoeveel.

Alle berichten hier met aantallen, reservering etc. zijn in mijn optiek gisserij en grote Bullshit. Ik ga gewoon heen vrijdagochtend en ik zie het wel. En anders wacht ik wel gewoon, heb mijn 1G Iphone verkocht en mis hem niet eens zoveel.
Zo te zien woon je in Groningen :) Denk dat ik je vrijdagochtend wel zal zien :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Vaker voorbij gekomen, is gewoon bullshit. Als ze al leveren, dan gebeurt dit pas veel later als ze zelf telefoons hebben kunnen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik zit nog te twijfelen als ik hem neem met zakelijk optimaal alleen is het data abo dan zo karig langzaam :(. Bellen is dan wel goedkoper

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Domus schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:36:
[...]

Ik weet van mezelf wel wat ik hoor en niet aan de telefoon van een BelCompany medewerker. T-Mobile shops doen inderdaad niet meer aan lijsten. Alle overige resellers hebben zelf de keuze. Jammer dat je precies de verkeerde hebt gebeld, of dat ze al volle lijsten hadden.

Overigens heb ik over aantallen en leverdatum niets gezegd, omdat dat onbekend is bij de medewerker. Zeker was alleen: vrijdag verkoop: lijst heeft voorrang, mits zij hun telefoon beantwoorden. Aantallen en bullshit: voor een groot deel mee eens. De rest, lijsten.. per winkel verschillend..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:32:

Ik hobbel donderdag middag/avond even bij ze langs en check of ze al binnen zijn, zijn ze binnen, dan sta ik 's ochtends voor de deur op vrijdag. Sta nr. 1. :) (Ja ik herhaal, heb een beetje last van hype-eritisch.)

[ Voor 3% gewijzigd door The - DDD op 09-07-2008 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ballebek schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:35:
[...]

Als het goed is heb ik er 1 morgen begin van de middag in mijn handen dus zal eens kijken :)
O dat zou te gek zijn. Laat het even weten als je wilt. Thanks!

Ik zat anders te denken om mn vodafone af te kopen. Zou je dan wel gelijk je nummer mee kunnen nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
The - DDD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:03:
[...]
Ik hobbel donderdag middag/avond even bij ze langs en check of ze al binnen zijn, zijn ze binnen, dan sta ik 's ochtends voor de deur op vrijdag. Sta nr. 1. :) (Ja ik herhaal, heb een beetje last van hype-eritisch.)
Dan zie ik je vrijdagochtend misschien wel in de Lange Bisschop. Ik ga 'gewoon' naar de T-Mobile shop, maar die zit daar ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:09:
[...]

O dat zou te gek zijn. Laat het even weten als je wilt. Thanks!

Ik zat anders te denken om mn vodafone af te kopen. Zou je dan wel gelijk je nummer mee kunnen nemen?
Dat werkt dus niet meer. Vroeger kon dit inderdaad, maar nu heb je alsnog 3 maanden opzegtermijn. Dit is me door 2 verschillende vodafone medewerkers verteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
Van de FV site:

Kan ik mijn contract afkopen?
Het is mogelijk om je abonnement voortijdig te annuleren. Na de opzegtermijn van drie maanden wordt het abonnement dan stopgezet. Van de abonnementskosten van de resterende maanden van het contract, ontvang je nog een laatste rekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
Denk niet dat ik je op ga merken tussen tijdens het naar de voordeur rennen, tegen de voordeur rennen, door de voordeur breken en gebiologeerd naar een iPhone kijken. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:22:
Van de FV site:

Kan ik mijn contract afkopen?
Het is mogelijk om je abonnement voortijdig te annuleren. Na de opzegtermijn van drie maanden wordt het abonnement dan stopgezet. Van de abonnementskosten van de resterende maanden van het contract, ontvang je nog een laatste rekening.
Lekker dan.. Hoezo 'gijzelen'! Typisch gevalletje Kassa / Consumentenbond / OPTA. Vind het raar gedoe. Als je van een abo afwilt moet dat kunnen. Dit kan, tegen betaling, maar om je dan nog 3 maanden vast te houden. Vind het raar. (jaja, algemene voorwaarden etc, maar dan nog, het is raar dat dit mag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CJ_Latitude
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 14:25
The - DDD schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:23:
Denk niet dat ik je op ga merken tussen tijdens het naar de voordeur rennen, tegen de voordeur rennen, door de voordeur breken en gebiologeerd naar een iPhone kijken. :+
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:25:
[...]

Lekker dan.. Hoezo 'gijzelen'! Typisch gevalletje Kassa / Consumentenbond / OPTA. Vind het raar gedoe. Als je van een abo afwilt moet dat kunnen. Dit kan, tegen betaling, maar om je dan nog 3 maanden vast te houden. Vind het raar. (jaja, algemene voorwaarden etc, maar dan nog, het is raar dat dit mag).
Ja helaas mag dit wel volgens ook volgens de opta. Ik baal er ook van want heb nog 7 maanden abo bij vodafone. heb ze al gemaild maar krijg gene reactie terug tot op heden maar in het verleden via de telefoon ook al opgevraagd en 3 maanden na je opzegging krijg je je nummer pas mee en geen minuut eerder :(

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golfgti5
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-08 08:42
In een telecom shop werd beweerd dat de HTC of de Nokia meer dingen kan als een iPhone.....
Bijvoorbeeld een mp3 als ringtone gebruiken kon niet op een iPhone werd er gezegd, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 21:29
golfgti5 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:43:
In een telecom shop werd beweerd dat de HTC of de Nokia meer dingen kan als een iPhone.....
Bijvoorbeeld een mp3 als ringtone gebruiken kon niet op een iPhone werd er gezegd, zijn er mensen die dit kunnen bevestigen?
HTC en Nokia kunnen wel meer dan de iPhone, maar je kan vast wel een ringtone instellen. Ik zag dat die kerel laatst nog doen in het instructiefilmpje op de apple site.

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaxje
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-12-2024
Dit is zeker wel mogelijk, maar vergt alleen wat meer werk dan bij menig andere telefoon. Klinklare onzin dus. Overigens is dit niet het juiste topic om features te bespreken, kijk eens in het iPhone discussietopic! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

misschien de link in de waarschuwing even wijzigen, aangezien er al een deel 9 is gestart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

Ik heb net even gebeld met de klantenservice en ben door een aardige dame geholpen. Mijn probleem is dat ik tot maart vast zit aan een relax150 (Sim Only) + PIT én graag mijn nummer wil behouden. We kwamen uit op de volgende oplossing:
  • Ik koop vrijdag een iPhone en sluit hier een nieuw abbonement af (in mijn geval zakelijk) dat ingaat over 3 maanden. Ik krijg de iPhone dan vast mee.
  • Tot het verlopen van mijn huidige abonnement gebruik ik mijn huidige sim
  • Drie maanden voor het verlopen van mijn huidige abonnement zeg ik deze op en vraag ik nummerbehoud aan
  • Vanaf de verloopdatum gebruik ik het iPhone abonnement
Op deze manier betaal ik dus ongeveer 6 maanden twee abonnementen, maar kan ik wel gelijk met de iPhone aan de slag en kan ik mijn nummer behouden. :*)

Heeft iemand misschien nog iets aan te merken op deze methode? Iets waar ik nog extra op zal moeten letten bijvoorbeeld?

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is precies wat ik ook doe. Mijn abo loopt in Februari pas af, dus dat was ook balen. Maar nu heb ik iig een iPhone binnenkort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
RHE123 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:13:
Ik heb net even gebeld met de klantenservice en ben door een aardige dame geholpen. Mijn probleem is dat ik tot maart vast zit aan een relax150+PIT én graag mijn nummer wil behouden. We kwamen uit op de volgende oplossing:
  • Ik koop vrijdag een iPhone en sluit hier een nieuw abbonement af (in mijn geval zakelijk) dat ingaat over 3 maanden. Ik krijg de iPhone dan vast mee.
  • Tot het verlopen van mijn huidige abonnement gebruik ik mijn huidige sim
  • Drie maanden voor het verlopen van mijn huidige abonnement zeg ik deze op en vraag ik nummerbehoud aan
  • Vanaf de verloopdatum gebruik ik het iPhone abonnement
Op deze manier betaal ik dus ongeveer 6 maanden twee abonnementen, maar kan ik wel gelijk met de iPhone aan de slag en kan ik mijn nummer behouden. :*)

Heeft iemand misschien nog iets aan te merken op deze methode? Iets waar ik nog extra op zal moeten letten bijvoorbeeld?
Euuhhhhh ik heb maandag gebeld naar de klantservice van T-Mobile... ik heb een abonnement tot feb. 2009... Ik heb aangegeven dat ik gebruik wil maken van de Lost en Found procedure, zei gaf aan dat dit mocht en dat ze dit afgelopen vrijdag in een mailing te horen hebben gekregen (vandaar dat ze het donderdag in de shop nog niet wisten!). Bijkomend voordeel: Omdat ik een goedkoper abonnement heb nu mag ik vanaf de iphone koop mijn abonnement opwaarderen naar een iphone abonnement! Ik heb dan gewoon één iphone abonnement en ik ben doordat PIT niet meegaat naar het iphone abonnement ben ik nog 5 euro goedkoper uit in de maand!!!

[ Voor 6% gewijzigd door Smarty77 op 09-07-2008 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 18:56
Ik had even gezocht op Lost&Found/Stolen of wat het ook mag zijn maar kon de voorwaarden niet echt vinden. Moet je enkel aangeven dat je je mobiel kwijt bent? Volgens mij controleren ze dan alleen maar of je het nog gebruikt? Of moet je ook nog aangifte doen en proces-verbaal opsturen?

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

Smarty77 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:18:
[...]

Euuhhhhh ik heb maandag gebeld naar de klantservice van T-Mobile... ik heb een abonnement tot feb. 2009... Ik heb aangegeven dat ik gebruik wil maken van de Lost en Found procedure, zei gaf aan dat dit mocht en dat ze dit afgelopen vrijdag in een mailing te horen hebben gekregen (vandaar dat ze het donderdag in de shop nog niet wisten!). Bijkomend voordeel: Omdat ik een goedkoper abonnement heb nu mag ik vanaf de iphone koop mijn abonnement opwaarderen naar een iphone abonnement! Ik heb dan gewoon één iphone abonnement en ik ben doordat PIT niet meegaat naar het iphone abonnement ben ik nog 5 euro goedkoper uit in de maand!!!
Ook met een sim-only abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

[...]

Als ik het goed begrijp zit je dan tot 2011 vast aan je abonnement.

zoiezo tot 2009 en dan 2 jaar extra voor het iphone abonnement. = 2011

Denk hier goed over na..... Er zijn al weer legio andere super gave GSM te krijgen in 2009. laat staan 2011.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
srblackbird schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:24:
[...]

Ook met een sim-only abonnement?
Lijkt mij niet uiteraard, je krijgt wel een nieuwe sim-kaart van ze als je je telefoon kwijt bent geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

[...]

Hier heb ik niks aan, aangezien ik een Sim Only abonnement heb. Ik heb gelijk mijn post hierboven even aangepast :)

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand is het wel gelukt om onder z'n 2 jarige contract uit te komen,

http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=BD6190&u_ljn=BD6190

Is toch ook wel zo klant vriendelijk om een paar maanden te kunnen afkopen. Met nummerbehoud. Waarom ook niet? Snelle manier van winst maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
  • Laatst online: 12-04-2024
gisteren een vriendin gevraagd of er bij orange ook 1 jarige iphone abonnementen zijn

zij werkt op de outbound sectie in arnhem en vertelde me dat dat mogelijk was

1 jarig Iphone abonnement a 29,95 p/m plus 180 euro bijbetaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
jwhderksen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:08:
gisteren een vriendin gevraagd of er bij orange ook 1 jarige iphone abonnementen zijn

1) Orange :?
2) 180 voor de telefoon of gewoon zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Weet iemand overigens waar ik de telefoonnummers van de t-mobile winkels kan vinden? Ik wil m namelijk in Heerlen kopen, maar weet niet of ik daar met een rolstoel naar binnen kan komen, en wil dat daar vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

En heb je dan bv ondersteuning voor Visual Voicemail ?

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RHochstenbach schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:13:
Weet iemand overigens waar ik de telefoonnummers van de t-mobile winkels kan vinden? Ik wil m namelijk in Heerlen kopen, maar weet niet of ik daar met een rolstoel naar binnen kan komen, en wil dat daar vragen.
T-Mobile shops zijn niet rechtstreeks te bereiken. Je kunt de T-mobile klantenservice bellen. Zij sturen een mail naar de betreffende shop en de shop belt je terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Er zijn zelfs wel veel meer telefoons te bedenken die meer kunnen dan de Iphone.

Het gaat er ook niet om wat ie kan, het gaat erom hoe je het kan gebruiken. Het gaat om gebruiksgemak, en dat heeft de iPhone.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman

Als dat zou kunnen met idd VV en 3G dan is het idd overwegen waard. Helemaal als bijv. VF het ook zo gaat hanteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
Serenity schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:13:
[...]

1) Orange :?
2) 180 voor de telefoon of gewoon zomaar?
orange en t-mobile zijn samengegaan. zij krijgt dus ook te maken met t-mobile abonnementen. alles wat zij nu verkoopt wordt onder t-mobile verkocht

about visual voicemail weet ik zelf vrij weinig en heb ik ook niet aan haar gevraagd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
jwhderksen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:23:
[...]
orange en t-mobile zijn samengegaan. zij krijgt dus ook te maken met t-mobile abonnementen. alles wat zij nu verkoopt wordt onder t-mobile verkocht
Precies, waarom zouden er dan Orange iPhone abonnementen zijn, die ook nog eens één jaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
jwhderksen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:23:
[...]

about visual voicemail weet ik zelf vrij weinig en heb ik ook niet aan haar gevraagd
tmobile heeft aangegeven dat de iphone alleen wordt verkocht met 2 jarige abonnementen.
als eerder gevraagd, 180 euro bijbetalen voor wat? voor een iphone 8/16GB of extra omdat je geen 2 jarig abonnement afsluit?

Ik zie ook graag 1 jarige abonnementen...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
Serenity schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:25:
[...]

Precies, waarom zouden er dan Orange iPhone abonnementen zijn, die ook nog eens één jaar zijn.
ik heb het nu niet over Orange Iphone abonnementen, maar T-Mobile abo's. Omdat zij bij Orange werkt heeft zij daar kennis van genomen. Dat vertelde zij mij gisteren. Ik mag dan aannemen dat het uit een betrouwbare bron komt.

180 euro plus 1 jaar contact a 29.95 p/m is geen geld, naar mijn mening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1W
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 25-08 18:13

S1W

jwhderksen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:27:
[...]

ik heb het nu niet over Orange Iphone abonnementen, maar T-Mobile abo's. Omdat zij bij Orange werkt heeft zij daar kennis van genomen. Dat vertelde zij mij gisteren. Ik mag dan aannemen dat het uit een betrouwbare bron komt.

Nee, maar hoe kan het dan zo zijn dat een abbo bij T-Mobile voor 2 jaar ook al 29,95 kost en 160 euro voor een 16GB iphone? Misschien vergist ze zich een jaartje?

[ Voor 4% gewijzigd door S1W op 09-07-2008 13:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 11:01:
[...]

Ik weet van mezelf wel wat ik hoor en niet aan de telefoon van een BelCompany medewerker. T-Mobile shops doen inderdaad niet meer aan lijsten. Alle overige resellers hebben zelf de keuze. Jammer dat je precies de verkeerde hebt gebeld, of dat ze al volle lijsten hadden.

Overigens heb ik over aantallen en leverdatum niets gezegd, omdat dat onbekend is bij de medewerker. Zeker was alleen: vrijdag verkoop: lijst heeft voorrang, mits zij hun telefoon beantwoorden. Aantallen en bullshit: voor een groot deel mee eens. De rest, lijsten.. per winkel verschillend..
Dude! Ik neem het terug - ik heb er net eentje kunnen reserveren in Groningen! Sorry O-)

Aantallen konden ze niets over zeggen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

jwhderksen schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:27:
[...]

Heeft ze ook iets vernomen van verlengen van Orange naar T-Mobile met een iPhone abonnement?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jzn21
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-09 08:46
Ik weet niet zeker of ik het ga redden vrijdag, daarom wilde ik misschien mijn vriendin naar de winkel sturen. Maarrrr, kunnen wij dan onderling het contract overdragen bij T-mobile?

Ik hoop maar dat ze bij de APR waar ik hem besteld heb genoeg exemplaren binnenkrijgen, ik sta als 10e op de lijst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwhderksen
Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:32:
[...]

Heeft ze ook iets vernomen van verlengen van Orange naar T-Mobile met een iPhone abonnement?
ze heeft er wel iets over gezegd. neit concrete bedragen, maar bij orange/t-mobile gaat het om klantcategorieen. ze hebben verschillende groepen abonnees. A,B,C,D en E klant. D en E zijn groepen waar weinig korting over gegeven wordt. de andere groepen komen meer in aanmerking voor evt kortingen /acties. De normering voor elke groep weet ik niet. dat zal je bij t-mobile ofzo moeten vragen.

ik heb mijn vriendin nogmaals gevraagd, dit keer via de mail om het nogmaals te bevestigen. ze is nu aan het werk en ik hoop dat ze vandaag nog antwoord geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
Decon Frost schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 12:26:
[...]

Als ik het goed begrijp zit je dan tot 2011 vast aan je abonnement.

zoiezo tot 2009 en dan 2 jaar extra voor het iphone abonnement. = 2011

Denk hier goed over na..... Er zijn al weer legio andere super gave GSM te krijgen in 2009. laat staan 2011.
Of ik nu een iphone neem of over een paar maand, de conseqentie van een 2jarig contract blijft!
Mocht ik over een jaar een mooi toestel tegen komen dan deze altijd cash worden betaald. Dit heb ik in het verleden altijd gedaan (ik haat simlock)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
En toch een iPhone met lock kopen?

(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
jzn21 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:33:
Ik weet niet zeker of ik het ga redden vrijdag, daarom wilde ik misschien mijn vriendin naar de winkel sturen. Maarrrr, kunnen wij dan onderling het contract overdragen bij T-mobile?

Ik hoop maar dat ze bij de APR waar ik hem besteld heb genoeg exemplaren binnenkrijgen, ik sta als 10e op de lijst...
Nee, je kan het contract niet 1, 2, 3 overdragen, daar gaat een maand of 2 overheen. Je kan alleen een contract op je eigen naam afsluiten of verlengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jzn21 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:33:
Ik wilde net ook even m'n contract overschrijven op mijn naam, want het staat nu nog op m'n ouders naam.
Net even langs de T-mobile shop geweest, en daar vertelde ze me dat het zo'n 2 weken duurt voordat het contract op een nieuwe naam staan. :/
Nouja, dan moet m'n moeder vrijdag maar even in de rij gaan staan. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Belcompany krijgt de meeste...
Allemaal naar de Belcompany dus. :P

Weet niet of het waar is, 't is een beetje tegenstrijdig want Peterrrr had het over heel andere aantallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Iets met vers nieuwe enzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zedzed1
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 02-01 23:36
Ik sta gelukkig ook nummer 1 bij een reseller maar ik heb een witte hoop wel dat deze een beetje geleverd gaat worden

[ Voor 79% gewijzigd door zedzed1 op 09-07-2008 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:38:
Belcompany krijgt de meeste...
Allemaal naar de Belcompany dus. :P

Weet niet of het waar is, 't is een beetje tegenstrijdig want Peterrrr had het over heel andere aantallen.
Wow opmerkelijk maar ook bijna ongeloofwaardig nieuwtje.. T-Mobile geeft Belcompany meer of evenveel als haar eigen T-Mobile shops.. lijkt me sterk. Je wilt altijd zoveel mogelijk mensen naar je eigen shop laten komen, al is het maar om eventueel andere dingen te verkopen.

Edit:
Ze hebben een zogenaamde zomer deal. Prima, of ze betalen veel om de iPhone te krijgen, opvallend. Maar alsnog is het niet logisch om Belcompany in de eerste batch al meer dan je eigen shops te krijgen. Eigen shop is tevens ook publicitair beter.. :/ :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:08
Dit komt doordat BelCompany een zomer deal heeft met T-Mobile waarbij ze exclusieve aanbiedingen hebben van de provider. Hierbij is ook bedongen dat BelCompany extra veel iPhones krijgt.

Laten we hier dan maar op wachten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen

World Citizen

FreeReef.nl

Wat ik overal mis,,,

kun je hem straks niet via apple bestellen.... ofwel www.apple.nl ?
Dat zou ik het liefste zien.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
musiqman schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:52:
En toch een iPhone met lock kopen?

(A)
Tja.... als je geen keus hebt om er één te kopen zonder lockj met garantie en zonder er uren voor te gaan rijden! Je moet wat hè. 8)7

Maar heb er dit keer wel wat voor over... ik hoop dat hij het waar maakt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Wow opmerkelijk maar ook bijna ongeloofwaardig nieuwtje.. T-Mobile geeft Belcompany meer of evenveel als haar eigen T-Mobile shops.. lijkt me sterk. Je wilt altijd zoveel mogelijk mensen naar je eigen shop laten komen, al is het maar om eventueel andere dingen te verkopen.

Edit:
Ze hebben een zogenaamde zomer deal. Prima, of ze betalen veel om de iPhone te krijgen, opvallend. Maar alsnog is het niet logisch om Belcompany in de eerste batch al meer dan je eigen shops te krijgen. Eigen shop is tevens ook publicitair beter.. :/ :?
Voor T-Mobile maakt het weinig uit waar ze hem gaan verkopen, binnen lopen ze toch. De traffic naar de T-Mobile shops zal al gigantisch zijn en dit zal daar niet veel afbreuk aan doen dus daar hoef je ook niet wakker van te liggen denk ik zo :)
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.