[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.348 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:35

Tourniquet

Hiya, fellas!

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:05:
Iemand is het wel gelukt om onder z'n 2 jarige contract uit te komen,

http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=BD6190&u_ljn=BD6190

Is toch ook wel zo klant vriendelijk om een paar maanden te kunnen afkopen. Met nummerbehoud. Waarom ook niet? Snelle manier van winst maken lijkt me.
offtopic:
Dit vonnis is gewezen door mr. F.M.Visser, kantonrechter, en uitgesproken op de openbare terechtzitting van 26 juni 2008, in tegenwoordigheid van de griffier.

Dat is Frank Visser, de 'Rijdende Rechter'! :D

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, denk er aan dat de Belgische iPhone vooralsnog verondersteld wordt gelockt te zijn op de Belgische providers. Dus idd unlockt, maar alleen om in België te gebruiken.

Je zal pas rond de 11de weten of het effectief zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:59:
Mensen, denk er aan dat de Belgische iPhone vooralsnog verondersteld wordt gelockt te zijn op de Belgische providers. Dus idd unlockt, maar alleen om in België te gebruiken.
Verondersteld door wie? Mr. Mobistar zelf kon er niks met zekerheid over zeggen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Bij alle Nederlandse Iphone abbo's zitten ook die 'gratis' wifihotspots (van 700 van kpn en 700 van tmobile), in hoeverre kan je hier gebruik van maken met een laptop?

Gaat dit met behulp van een username/wachtwoord of zouden ze alleen de macadress van de iphones hier 'gratis' op toelaten?

op de wifi info site van t-mobile staat
Wat heb je nodig

Een laptop (of MDA) met Wi-Fi-technologie.
Een gebruikersnaam en wachtwoord.
wat mij doet concluderen dat ik dus ook onbeperkt kan internetten met mijn laptop

[ Voor 29% gewijzigd door Stefmeister op 09-07-2008 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Net contact gehad met The Phone House, geen reserveringen en ze krijgen er slechts 3.
Kan toch niet waar zijn lijkt me maar goed!

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net alle Belcompany's in Amsterdam gebeld, ze verwachten allemaal niet meer dan 10 stuks, 1tje verwacht er 12. Ik vertelde hun dat de Belcompany het grootste deel van de voorraad zou krijgen, allemaal (6 winkels) leek dit sterk, ze hadden nog niets gehoord, maar verwachten het niet.

3 T-Mobile Shops net langsgeweest, zij denken van alle resellers het meeste te krijgen, maar ook zij weten niet hoeveel dat is. Op de vraag wel meer dan 20, zeggen ze alle 3 overtuigend ja.

Het hele Belcompany verhaal lijkt me bullshit, maar goed we wachten het af.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apache4u
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik hou dit topic in de gaten met 2 vragen in mijn achterhoofd:
1. Is de belgische iPhone country-locked ? (1 bron , op de frontpage, beweert van wel, velen van niet)
2. Is een Zwitserse residence-card verplicht bij het halen van een prepaid toestel aldaar? (1 bron op een Zwitsers forum beweert van wel, hier op tweakers ook 1 bron die beweert van wel, meerdere bronnen op verschillende fora beweren van niet).

Mocht iemand hier antwoorden hebben,met bronvermelding, laat het weten :-)

Dat betekent, stam + t .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daniëlpunt
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

daniëlpunt

monkey's gone to heaven

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:38:
Belcompany krijgt de meeste...
Allemaal naar de Belcompany dus. :P

Weet niet of het waar is, 't is een beetje tegenstrijdig want Peterrrr had het over heel andere aantallen.
Dat is handig, want hier in Vlaardingen zit de Belcompany bij de T-mobile om de hoek. :)

Alleen heb ik 1 probleem : Ik heb een Ben abonnement en ik wil graag mijn nummer behouden. Nu is het alleen zo dat ik tot op heden nog geen factuur heb gehad van Ben. Is zo'n factuur echt nodig om te laten zien dat het nummer van mij is of kan ik ook wat anders mee nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Serenity schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:07:
[...]
Verondersteld door wie? Mr. Mobistar zelf kon er niks met zekerheid over zeggen namelijk.
Dat is de algemene verwachting (als je een beetje logisch nadenkt) maar ik wou gewoon het enthousiasme wat temperen van zij die al plannetjes hadden om in België een iPhone te halen.

Als je dat doet heb je misschien een kans van met een waardeloos toestel rond te lopen in NE, lijkt me niet iets wat je wil? Dus je doet er goed aan om voorzichtig af te wachten over welk soort lock het hier gaat.

That's all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:17:
Heb net alle Belcompany's in Amsterdam gebeld, ze verwachten allemaal niet meer dan 10 stuks, 1tje verwacht er 12. Ik vertelde hun dat de Belcompany het grootste deel van de voorraad zou krijgen, allemaal (6 winkels) leek dit sterk, ze hadden nog niets gehoord, maar verwachten het niet.

3 T-Mobile Shops net langsgeweest, zij denken van alle resellers het meeste te krijgen, maar ook zij weten niet hoeveel dat is. Op de vraag wel meer dan 20, zeggen ze alle 3 overtuigend ja.

Het hele Belcompany verhaal lijkt me bullshit, maar goed we wachten het af.. :)
BC medewerkers weten t nog niet ;) T is vandaag naar buiten gekomen en de interne communicatie is alleen in de ochtend daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jefjef
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12-09 16:45

jefjef

learning by doing

MichaelK1985 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:11:
Net contact gehad met The Phone House, geen reserveringen en ze krijgen er slechts 3.
Kan toch niet waar zijn lijkt me maar goed!
Bij The phonehouse hier in 7007 langsgeweest, de "bedrijfsleider" wist met enige zekerheid te vertellen dat het geluidskwaliteit van "die nieuwe Iphone" ronduit slecht was 8)7
enne oja ze hebben geen lijst en weten ook niet of ze de telefoon vrijdag a.s ook echt op vrijdag om 9:30 al binnen hebben! Daarintegen bij BC verwachten ze de telefoon op donderdag avond binnen te krijgen! en ze hebben een lijst! ben dus nu ook nr 10 voor een 16GB zwart.

Waar ik dus nieuwsgierig naar ben is welk abbo nu het meeste gekozen zal gaan worden en welk van de drie beste prijs/waar voor je geld verhouding heeft. Ik had trouwens graag gezien dat 150/150 veranderd zou gaan worden in 200/200 wat meer gangbaar zou zijn (denk ik)

Desalnietemin begin ik nu een gevoel in mijn onderbuik te krijgen alsof ik weer 5 ben en overmorgen is het Sinterklaas! Hoop danook dat ik vrijdagmiddag vrij krijg van de juf om met mijn kadootje te mogen speulen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Wat heb je nou nodig om een abonnement af te sluiten in de TM shop?

- legitimatie?
- factuur huidige abonnement (evt. van andere provider)?
- bank statement (lijkt me vreemd)
- ...

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The CarNagE Man
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-05 13:42

The CarNagE Man

SüperG33K

Voor de mensen die wilde weten of een Orange simkaart ook werkt in de iPhone3G:

Van de frontpage, reviews: Apple iPhone 3G review
We hebben geprobeerd om een Vodafone-sim en een Orange-sim erin te gebruiken, maar de iPhone accepteerde dit niet.

[ Voor 38% gewijzigd door The CarNagE Man op 09-07-2008 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Dikke vette bummer die simlock voor Orange-kaarten. Zit ik 2 maanden met een paperweight...
Dat van die krassen wordt ik ook niet zo blij van. Hmm, begin weer lekker te twijfelen zo :)

[ Voor 34% gewijzigd door Shiver23 op 09-07-2008 15:36 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

Zit er nou wel een GPS chip in of niet? Ik zie namelijk op diverse sites alleen A-GPS staan. Dat is dus alleen op gsm locatie bepaald. Vind het raar dat er geen site is die gewoon GPS aangeeft?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:27:
Wat heb je nou nodig om een abonnement af te sluiten in de TM shop?

- legitimatie?
- factuur huidige abonnement (evt. van andere provider)?
- bank statement (lijkt me vreemd)
- ...
Jij hebt het filmpje van Jaqueline niet goed bekeken. :/
De iPhone wordt alleen verkocht in combinatie met een T-Mobile abonnement. Om een abonnement te kunnen afsluiten, moet je minimaal 18 jaar of ouder zijn. Verder heb je een geldig legitimatiebewijs en een bankpas nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WybWyb
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 18:14
A-GPS werkt hetzelfde als GPS alleen als er slechte ontvangst is bijvoorbeeld in een huis oid dan gebruikt hij bijvoorbeeld gsm masten om de locatie te bepalen.

MBPr 13" - iPhone Xr - iPad Pro 12.9 - Apple Watch 42mm - A7 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
MichaelK1985 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:43:
Zit er nou wel een GPS chip in of niet? Ik zie namelijk op diverse sites alleen A-GPS staan. Dat is dus alleen op gsm locatie bepaald. Vind het raar dat er geen site is die gewoon GPS aangeeft?
A-GPS is wél gewoon GPS. De 'A' staat voor Assisted en is een extra feature die gebruikmaakt van gsm masten om sneller een fix te kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musiqman
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23:37
zal nog aardige chaos worden bij de shops, t is zo dat t even (bij afgelopen keren +/- uurtje) totdat je je telefoon mee kan nemen ivm goedkeuring controle van pas/id gegevens... of zou t nu versneld gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 22:15
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Jij hebt het filmpje van Jaqueline niet goed bekeken. :/

[...]
Dank je. Ik heb geen idee wie Jacqueline is :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kap
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-12-2021

kap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arthur
  • Laatst online: 19-08 11:40
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Wow opmerkelijk maar ook bijna ongeloofwaardig nieuwtje.. T-Mobile geeft Belcompany meer of evenveel als haar eigen T-Mobile shops.. lijkt me sterk. Je wilt altijd zoveel mogelijk mensen naar je eigen shop laten komen, al is het maar om eventueel andere dingen te verkopen.

Edit:
Ze hebben een zogenaamde zomer deal. Prima, of ze betalen veel om de iPhone te krijgen, opvallend. Maar alsnog is het niet logisch om Belcompany in de eerste batch al meer dan je eigen shops te krijgen. Eigen shop is tevens ook publicitair beter.. :/ :?
Ik denk hetzelfde, het lijkt me enorm onwaarschijnlijk dat BC er evenveel of meer krijgt dan T-Mobiles eigen winkels. No way. Maar goed, we zullen het vanzelf merken overmorgen. Ik heb het graag bij het verkeerde eind :)

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 13:05:
Iemand is het wel gelukt om onder z'n 2 jarige contract uit te komen,

http://zoeken.rechtspraak...n&ljn=BD6190&u_ljn=BD6190

Is toch ook wel zo klant vriendelijk om een paar maanden te kunnen afkopen. Met nummerbehoud. Waarom ook niet? Snelle manier van winst maken lijkt me.
Hihi F.M Visser was de kantonrechter. Is dat niet de rijdende rechter? On topic: dit creëert wel een precedent. Ik zou er zelf alleen niet op gokken dat dit altijd gaat werken. Ik waag mij hier niet aan in ieder geval. Gelukkig was Telfort zo dom om de voorwaarden per 14 juli te wijzigen waardoor ik zonder enige kosten onder mijn abo uit kan. Gaat me nog een tientje per maand schelen ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op iphpneclub wordt er vele gesproken vnauit verschillende bronnen over de volgende aantallen:

T-mobileshops: gemiddeld 30 stuks in totaal
TPH/BC: ongeveer 10 stuks in totaal

dat wordt dus dringen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
The CarNagE Man schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:29:
Voor de mensen die wilde weten of een Orange simkaart ook werkt in de iPhone3G:

Van de frontpage, reviews: Apple iPhone 3G review

[...]
Zo, hij is in de lucht en kan er eindelijk over praten :D

Het was echt bizar hoe slecht het bereik was hoor, we hadden in de iPhone dus de T-Mobile sim en die had moeizaam 1 3G streepje en daarnaast een Diamond met een Orange simkaart en die had minstens 3 3G streepjes en HSDPA bereik. Het was idd ook jammer dat hij de Orange sim niet wou slikken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

DaannO schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Het was echt bizar hoe slecht het bereik was hoor, we hadden in de iPhone dus de T-Mobile sim en die had moeizaam 1 3G streepje en daarnaast een Diamond met een Orange simkaart en die had minstens 3 3G streepjes en HSDPA bereik. Het was idd ook jammer dat hij de Orange sim niet wou slikken..
En hoe was het bereik met die sim in de HTC? Of is dat niet getest? Want zo ga je netwerk én toestel vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koen
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Dan had je sowieso geen vol 3G bereik, heb dat hier wel, dus ben benieuwd of de iPhone dan ook nog minder bereik aangeeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHE123
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 08-09 10:25

RHE123

Edubits

[...]

Wat dan interessant is, hoe deed de t-mobile sim het in de Diamond?
offtopic:
ik was niet de enige met dit idee >:)

[ Voor 4% gewijzigd door RHE123 op 09-07-2008 16:34 ]

Canon 1D X + 16-35 f/2.8L + 24-70 f/2.8L + 70-200 f/2.8L IS + 135 f/2.0L + 430EX II | iMac | MacBook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Oh oh. Ben wel heel blij dat die review nu al is en niet pas nadat ik hem gekocht heb. Maak me echt zorgen over dat bereik. Lang leve de super geïsoleerde nieuwbouwwoningen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Blech.. waarom moet er zo'n achterlijk 3G blokje bovenin staan :/ .

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i/1215607797.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Ligt dit niet aan T-Mobile zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:26:
T-mobileshops: gemiddeld 30 stuks in totaal
Een maat van mij werd gebeld door een t-mobile shop in Den Bosch. Zij gaven aan dat er niet meer gewerkt mocht worden met reserveringen en dat er inderdaad 30 stuks beschikbaar waren. Dringen dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.iphonemedia.nl...en-van-ca-30-iphones/382/

Steeds meer wordt er door verschillende media en personen aangegeven dat er maar 20 a 30 stuks per winkel beschikbaar zijn. Dat is wel erg weinig. En dat is totaal, niet eens per model. Dat betekend grof gezegd dat er bijv maar 10 x 16GB zwart is per winkel, dan moet je dus bij de eerste 10 zitten.. toch maar weer een half uur vroeger gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

ultimateharry

Team Slayer:-)

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:44:
http://www.iphonemedia.nl...en-van-ca-30-iphones/382/

Steeds meer wordt er door verschillende media en personen aangegeven dat er maar 20 a 30 stuks per winkel beschikbaar zijn. Dat is wel erg weinig. En dat is totaal, niet eens per model. Dat betekend grof gezegd dat er bijv maar 10 x 16GB zwart is per winkel, dan moet je dus bij de eerste 10 zitten.. toch maar weer een half uur vroeger gaan.
Is het wel zo dat door VERSCHILLENDE media en personen wordt aangegeven dat de voorraad krap wordt.
Kan het niet zo zijn dat ierdereen elkaar weer napraat en geruchten weer vrijelijk rondzingen? (het is en blijft natuurlijk een hype-situatie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hullepim
  • Laatst online: 12-09 08:26
Wat ik begrijp uit dat verhaal kan je dus niet je orange sim er in doen.
Als ik dan vrijdag mijn abbo verleng, krijg je dan een t-mobile sim waar ze dan je nummer opzetten?
Of zit ik dan nog tot einde contractdatum met een telefoon waar ik niets aan heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RuudBurger
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10-09 16:02
wat ik opvallend vind is dat in jullie in de review schrijven dat een orange simkaart niet werkt, maar dat je het wel het bereik van de orange sim in de iPhone heb kunnen testen..
Ook hebben we de verbinding getest met een Orange-simkaart, die van dezelfde mast gebruikmaakt als de T-Mobile-sim. Hierbij viel op dat de iPhone opnieuw een matige ontvangst had, vaak maximaal één streepje, terwijl de Orange-smartphone bijna vol bereik had.
Hoe zit dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Hoe is het bereik van t mobile met een andere hsdpa telefoon, vergelijking met andere toestellen juich ik wel toe. Sluit je uit of het aan de foon ligt of aan de provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

hullepim schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:55:
Wat ik begrijp uit dat verhaal kan je dus niet je orange sim er in doen.
Als ik dan vrijdag mijn abbo verleng, krijg je dan een t-mobile sim waar ze dan je nummer opzetten?
Of zit ik dan nog tot einde contractdatum met een telefoon waar ik niets aan heb?
Ik denk/vrees het laatst. Een andere mogelijkheid zie ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:59:
[...]

Ik denk/vrees het laatst. Een andere mogelijkheid zie ik niet.
Je kan hem toch voor 120 unlocken en 3 maanden je oude sim er in doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Bereik was in een HTC P3600 wel prima idd met die sim. Dus het lag volgens mij echt aan de iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Sillymidget schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 16:57:
wat ik opvallend vind is dat in jullie in de review schrijven dat een orange simkaart niet werkt, maar dat je het wel het bereik van de orange sim in de iPhone heb kunnen testen..

[...]

Hoe zit dit?
Nog een keer goed lezen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
Pffff binnen no time krassen op de iphone.... En slecht 3g bereik!?
Ik zit me echt te bedenken of ik hem nog wel wil hebben!!

Hoe serieus moet ik bovenstaande issue's nemen!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RHochstenbach
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-02-2021
Smarty77 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:11:
Pffff binnen no time krassen op de iphone.... En slecht 3g bereik!?
Ik zit me echt te bedenken of ik hem nog wel wil hebben!!

Hoe serieus moet ik bovenstaande issue's nemen!?
Ik denk dat T-Mobile misschien nog aan hun netwerk aan het sleutelen zijn voor de iPhone (hoop ik) en dat daardoor de snelheid nog niet in orde is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarty77
  • Laatst online: 30-08 10:46
RHochstenbach schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:16:
[...]

Ik denk dat T-Mobile misschien nog aan hun netwerk aan het sleutelen zijn voor de iPhone (hoop ik) en dat daardoor de snelheid nog niet in orde is.
Pffff misschien... tja dat wordt een moeilijke keuze...

En die krassen dan... ik was er al bang voor toen ze van "metaal" naar plastic zijn gegaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:03:
[...]

Je kan hem toch voor 120 unlocken en 3 maanden je oude sim er in doen?
120 euro, alsof het niets is. Afkopen van het abonnement kan ook nog (3x maandkosten) en dat kost mijzelf minder dan de simlock laten verwijderen. Dan maar hopen op een minder legale oplossing binnen afzienbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baynes
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:06
Ben al lang aan het meelezen op dit topic en ga nu even mee in de hype. Ik ben net even bij BC geweest en die medewerker heeft een aantal opvallende dingen gezegd. De reserveerlijsten die ze hebben gaan ze afbellen met de mededeling zo snel mogelijk bij de winkel te komen om de Iphone op te halen. Het is dus geen garantie dat je 'm krijgt als je nummer 1 op de lijst bent bij BC. Mochten ze de Iphones al op donderdag krijgen dan heb je dus helemaal niets aan de reservering en moet je gewoon om 9.30 bij de winkel zijn. Verder vertelde hij dat hij niet bekend was met een speciaal Iphone abonnement. Ook prijzen waren hem niet bekend want die zijn altijd anders dan bij T-mobile zelf. Ook heeft hij te horen gekregen tijdens een briefing dat BC de enige is samen met T-mobile die vrijdag beginnen met de verkoop.

Dit vond ik allemaal wel opvallend. Zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het speciale Iphone abonnement alleen af te sluiten is in de T-mobile winkel zelf? Lijkt mij stug maar zou het kunnen? Erg verwarrende info dus weer. Aantallen zijn overigens nog steeds niet bekend, ook niet welke uitvoeringen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-09 18:27
cornelixnootje1 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 01:06:
[...]

Volgens mij was hier een keer een radar uitzending over, en mag een provider je van opta niet "gijzelen".

Vodafone had vroeger iig altijd gewoon een afkoop procedure. Als je je komende maanden betaalde was je nummer vrij.
Ik bel net met Vodafone en die gast bij de klantenservice vertelde mij dat ik gewoon 3 maanden moest uitzitten voor m'n nummer word vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaannO schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:03:
Bereik was in een HTC P3600 wel prima idd met die sim. Dus het lag volgens mij echt aan de iPhone :)
Daan, het lijkt erop dat het vervangen van de alu behuizing niet heeft gezorgd voor een beter bereik. M.i. was dat toch het hele idee achter de nieuwe achterkant?

Merk zelf wel dat de alu achterkant regelmatig zorgt voor verstoring op analoge telefoonlijnen, beetje zoals je vroeger vaak al wist dat je mobiel ging overgaan.... :)

De hogere snelheid van de 3G zou voor mij een reden zijn om over te stappen van kpn naar tmobile, maar ik weet het nu niet meer.... denk dat ik maar even op mijn 1steGen verder ga... Die doet het prima!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Baynes, voor APR gelden blijkbaar andere regels want de icentres hebben dus wel een intekenlijst met nummers....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 18:15
Nou, het lijkt er inderdaad echt op dat T-mobile maar 3 maanden exclusief heeft. Net KPN gebeld om m'n abonnement op te zeggen, en ze raadden al dat ik een iPhone wilde. Netjes geholpen, in principe wordt m'n abo opgeheven vanaf begin oktober, maar als de prijzen voor KPN bekend zijn (volgens klantenservice begin augustus) en ik wil toch bij KPN blijven, dan kan ik dat nog annuleren. Ga toch op vakantie vrijdag, dus heb die iPhone nog niet nodig de komende maand :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:28:
Baynes, voor APR gelden blijkbaar andere regels want de icentres hebben dus wel een intekenlijst met nummers....
Een intekenlijst? Wat houdt dat in dan?
Ik heb 'm via icentre.nl gereserveerd, ben benieuwd of ik daar nog een reactie op ga krijgen.
Heb wel een week geleden een mail gehad dat ze m'n reservering ontvangen hadden, maar ik denk dat ze het voor de rest vergeten zijn. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een idee:
Ik zit tot september met huidige t-mobile abonnement. Wil hem vrijdag verlengen met Iphone abo. Kan ik dan mijn huidige nummer al op dat nieuwe abo zetten? En kan ik dan al met het Iphone abo aan de slag? of pas in september?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:34:
[...]
1. Een intekenlijst? Wat houdt dat in dan?
+
2. Ik heb 'm via icentre.nl gereserveerd
=
Juist :)

[ Voor 4% gewijzigd door Serenity op 09-07-2008 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:19:
[...]

120 euro, alsof het niets is. Afkopen van het abonnement kan ook nog (3x maandkosten) en dat kost mijzelf minder dan de simlock laten verwijderen. Dan maar hopen op een minder legale oplossing binnen afzienbare tijd.
Ik zeg toch ook niet dat het weinig is. Alleen is het wel een àndere mogelijkheid. Ik baal ook enorm van die 3 maanden opzegtermijn, maar als je er gelijk mee wilt bellen moet je alle opties goed overwegen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scim
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 14-08 15:44

scim

Nani?

Volgens mij wordt zelfs bij afkopen je abonnement niet meteen vrijgegeven, afkopen is meer bedoeld om contracten die langer duren dan 3 maanden te stoppen (zeg dat je nog 6 maanden hebt, kun je in 1 keer die 6 maanden betalen en dan moet je nog 3 maanden wachten).

Echt, die verhalen over voorraad vind ik allemaal maar vaag, ik zie het wel op de dag zelf, zou een beetje sneu zijn als ze nog niet eens 25% van de geinteresseerden van een iPhone kunnen voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
De eerste iPhone in de US was vorige jaar volop verkrijgbaar in ieder geval. Ondanks de megahype en de lange wachtrijen was ie volgens de berichten toen nog prima verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha-sphere
  • Laatst online: 14-12-2021
Baynes schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:21:
Ben al lang aan het meelezen op dit topic en ga nu even mee in de hype. Ik ben net even bij BC geweest en die medewerker heeft een aantal opvallende dingen gezegd. De reserveerlijsten die ze hebben gaan ze afbellen met de mededeling zo snel mogelijk bij de winkel te komen om de Iphone op te halen. Het is dus geen garantie dat je 'm krijgt als je nummer 1 op de lijst bent bij BC. Mochten ze de Iphones al op donderdag krijgen dan heb je dus helemaal niets aan de reservering en moet je gewoon om 9.30 bij de winkel zijn. Verder vertelde hij dat hij niet bekend was met een speciaal Iphone abonnement. Ook prijzen waren hem niet bekend want die zijn altijd anders dan bij T-mobile zelf. Ook heeft hij te horen gekregen tijdens een briefing dat BC de enige is samen met T-mobile die vrijdag beginnen met de verkoop.

Dit vond ik allemaal wel opvallend. Zou het bijvoorbeeld zo kunnen zijn dat het speciale Iphone abonnement alleen af te sluiten is in de T-mobile winkel zelf? Lijkt mij stug maar zou het kunnen? Erg verwarrende info dus weer. Aantallen zijn overigens nog steeds niet bekend, ook niet welke uitvoeringen.
Nou die BC gast kruipt zeker net onder een hele grote steen vandaan.
Een reserveringslijst afbellen en dan geen zekerheid hebben is zo krom als dat het maar kan zijn. Kan je net zo goed niet reserveren.
De iPhone abonnementen kan je gewoon bij elke reseller van de iPhone aansluiten. Ook kan je het met Flex, Relax en Myfaves aansluiten alleen heb je dan die vette 2Mbit verbinding niet en geen visual voicemail. M'n afdelingsleider heeft me vandaag de prijzenoverzicht laten zien van de verschillende abo vormen.
BC is duidelijk niet de enige naast de T-Mobile shop die de iPhones gaat verkopen.

Wat ik denk is dat ik nooit een abo ga aansluiten/verlengen bij een BC als je ziet hoe slecht het personeel is geinformeerd.

Assume there are no rules and it's one big free for all

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
Er komen steeds meer reviews online te staan. Helaas wordt regelmatig het bereik genoemd als een min-punt...dat kan niet echt de bedoeling zijn. Zou er behoorlijk van balen als ik in m'n huis, waar ik nu 2 streepjes bereik heb, niet meer kan bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:34
Niek_ schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:11:
Er komen steeds meer reviews online te staan. Helaas wordt regelmatig het bereik genoemd als een min-punt...dat kan niet echt de bedoeling zijn. Zou er behoorlijk van balen als ik in m'n huis, waar ik nu 2 streepjes bereik heb, niet meer kan bellen.
Ik heb met mijn huidige iphone nooit last gehad van het bereik, altijd helemaal vol (hi) kan me niet voorstellen dat dat met de nieuwe iphone slechter zou zijn?

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Gaat dat niet allemaal over het 3G-bereik? Dat is namelijk in het algemeen minder dan GSM. Bellen kan dus wel, maar snel internet wordt dan toch wat lastiger. Zit je met een supersnel data-abonnement kan je het nergens benutten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Welke reviews heb je het over ? Tot nu toe alleen die van tweakers gezien met slecht bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• borstel
  • Laatst online: 08-07 18:53
Vrijdag heel vroeg met de motor naar de T-Mobile winkel in Amsterdam, dan maar even lekker voor de deur wachten ;) Ben benieuwd of het druk wordt, zo vroeg al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Het maximum termijn met nummerbehoud is 4 maanden las ik op de t-mobile site.

Nou heb ik hier bij belcompany er 1 weg laten leggen voor mij, (sta 2de op de lijst en als eerste voor een 16 gigabyte zwart,) alvast alleen loopt mijn contract pas over 4 maanden en 9 dagen af bij mijn huidige provider, zouden ze daar heel moeilijk over doen bij t-mobile ?

Heb namelijk niet zoveel zin om 4 maanden lang dubbel te gaan betalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
raytje192 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:34:
Het maximum termijn met nummerbehoud is 4 maanden las ik op de t-mobile site.

Nou heb ik hier bij belcompany er 1 weg laten leggen voor mij, (sta 2de op de lijst en als eerste voor een 16 gigabyte zwart,) alvast alleen loopt mijn contract pas over 4 maanden en 9 dagen af bij mijn huidige provider, zouden ze daar heel moeilijk over doen bij t-mobile ?

Heb namelijk niet zoveel zin om 4 maanden lang dubbel te gaan betalen...
Gewoon aanvragen en doen alsof je over 3 maanden contractvrij bent.

T-Mobile gaat je abonnement na 4 maanden zowiezo activeren alleen dan heb je dus 9 dagen een tijdelijk nummer en dan krijg je je eigen nummer op je t-mobile kaart.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
harley schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:37:
[...]

Gewoon aanvragen en doen alsof je over 3 maanden contractvrij bent.

T-Mobile gaat je abonnement na 4 maanden zowiezo activeren alleen dan heb je dus 9 dagen een tijdelijk nummer en dan krijg je je eigen nummer op je t-mobile kaart.
Zat ik ook aan te denken inderdaad gewoon aanvragen en we zien wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 17:37:
Iemand een idee:
Ik zit tot september met huidige t-mobile abonnement. Wil hem vrijdag verlengen met Iphone abo. Kan ik dan mijn huidige nummer al op dat nieuwe abo zetten? En kan ik dan al met het Iphone abo aan de slag? of pas in september?
Als je verlengd, blijf je gewoon je huidige simkaart houden. Deze kun je in je telefoon stoppen en je kan gewoon je oude abo tot september blijven gebruiken. Je nieuwe abo gaat pas in, zodra de oude is verlopen. Je krijgt dus geen nieuwe SIM en geen nieuw nummer.

Let wel op: als je nu geen databundel hebt, schakel dan alle internetfunctionaliteiten uit tot je iPhone abo in gaat! Anders schrik je je de t*f*s van de rekening!
Shiver23 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 19:50:
[...]

Gaat dat niet allemaal over het 3G-bereik? Dat is namelijk in het algemeen minder dan GSM. Bellen kan dus wel, maar snel internet wordt dan toch wat lastiger. Zit je met een supersnel data-abonnement kan je het nergens benutten. :)
T-Mobile is bezig om het netwerk van T-Mobile en Orange samen te voegen. Dit zal er dus voor zorgen dat het bereik beter wordt, ook van de 3G functionaliteit. Dit is echter een kwestie van wachten. Meende dat men aan het einde van het jaar klaar zou zijn. Nu zijn het voor een groot deel nog gewoon twee aparte netwerken, met verschillend bereik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 21:41:
[...]

Als je verlengd, blijf je gewoon je huidige simkaart houden. Deze kun je in je telefoon stoppen en je kan gewoon je oude abo tot september blijven gebruiken. Je nieuwe abo gaat pas in, zodra de oude is verlopen. Je krijgt dus geen nieuwe SIM en geen nieuw nummer.

Let wel op: als je nu geen databundel hebt, schakel dan alle internetfunctionaliteiten uit tot je iPhone abo in gaat! Anders schrik je je de t*f*s van de rekening!

[...]

T-Mobile is bezig om het netwerk van T-Mobile en Orange samen te voegen. Dit zal er dus voor zorgen dat het bereik beter wordt, ook van de 3G functionaliteit. Dit is echter een kwestie van wachten. Meende dat men aan het einde van het jaar klaar zou zijn. Nu zijn het voor een groot deel nog gewoon twee aparte netwerken, met verschillend bereik.
Ja maar als ik de orange dekkingskaart over die van t-mobile leg zie ik niet veel verbetering als ik heel eerlijk ben.
Daarnaast kloppen de online dekkingskaarten absoluut niet met de realiteit.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

- Een wachtlijst word sterk afgeraden door T-Mobile
- Weet je zeker dat je niet met de schoonmaker hebt gesproken? De IPhone abbo's zijn de abbo's waar het meest op gehamerd word.
- Prijzen staan vast
- Iedereen begint vrijdag ochtend met de verkoop, ook APR's.
- Het iPhone abbonement word bij elk verkooppunt verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschijnlijk aandacht trekkerij maar toch even een linkje:

Gerucht gaat dat tijdens de iPhone verkopen minder frisse individuen op roverspad zullen gaan. Hoewel het maar een gerucht is lijkt me extra waakzaamheid geboden. Zo onwaarschijnlijk is dit ook weer niet als je bedenkt wat een losse iPhone gaat opbrengen in het zwarte circuit. Daar willen sommigen wel wat risico voor nemen kan ik je verzekeren.

Geen bangmakerij maar wees even slim en zorg dat je jezelf niet in problemen brengt (neem geen bakken met cash mee naar de winkel e.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik zat even te kijken bij de abo's en als je de iphone zakelijk afsluit betaal je helemaal geen activerings kosten terwijl dit particulier wel is :).

Ik heb effe zitten kijken en ga toch gewoon voor het duurste abo. Ik heb nu nog een eenmanszaak al gaat dat wel groeien maar dat duurt nog even :).

Maandag in Japan ook maar gelijk de headset kopen wel zo nice :)

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zr40
  • Niet online

Zr40

Moderator General Chat

heeft native IPv6

cool0 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 22:22:
Ik zat even te kijken bij de abo's en als je de iphone zakelijk afsluit betaal je helemaal geen activerings kosten terwijl dit particulier wel is :).
Uit de zakelijke prijslijst:
De aansluitkosten voor een iPhone abonnement zijn € 44,12 per nieuwe aansluiting (nu promotie, 50% korting: € 22,06)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op http://www.t-mobile.nl/iphone/tarieven_zakelijk.html staat

Alle prijzen zijn exclusief 19% btw. Alle prijzen zijn exclusief btw, en exclusief € 44,12 aansluitkosten (tijdelijk gratis). Meer informatie en voorwaarden (pdf)

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlowFish
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 08:20
hmm , ook Ik ben op de bandwagon gesprongen en ben bereid vrijdag ochtend in de rij te staan voor de Iphone.

Maarrr.. heb een probleempje mn bankpas is namelijk kapot (magneet langs de strip gegaan op het werk) nieuwe bankpas is aangevraagd, afgelopen vrijdag, maar is nog niet binnen... Ik hoop op morgen :X

Heb ik anders een probleem ? schrijven nog steeds 1 cent af bij het afsluiten van de tel rek of is dat tegenwoordig anders, of kan ik ook een kopie van een bankafschrift mee nemen welke aantoont dat ik liquide ben ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The - DDD
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-06 00:33
...De reserveerlijsten die ze hebben gaan ze afbellen met de mededeling zo snel mogelijk bij de winkel te komen om de Iphone op te halen. Het is dus geen garantie dat je 'm krijgt als je nummer 1 op de lijst bent bij BC. Mochten ze de Iphones al op donderdag krijgen dan heb je dus helemaal niets aan de reservering en moet je gewoon om 9.30 bij de winkel zijn. Verder vertelde hij dat hij niet bekend was met een speciaal Iphone abonnement. Ook prijzen waren hem niet bekend want die zijn altijd anders dan bij T-mobile zelf....
Heb net even alle abbo's van t-mobile vergeleken op prijs met behulp van de t-mobile pagina en de BC pagina. Komt allemaal exact overeen (Flex en Relax). Mij hebben ze verteld dat ik er vrijdag zeker weten eentje heb, mits ik mijn telefoon opneem zodra ze me bellen en ook daadwerkelijk op kom dagen rond het tijdstip wat ik aangegeven heb. Ik ga donderdag avond gewoon even langs (koopavond) en check dan even de status en geef gelijk door dat ik vrijdag ochtend vroeg op de stoep zal staan als ze hem hebben. Heb ook express mijn mobieltje vandaag aan de lader gehangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srblackbird
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 03:28

srblackbird

ThinkGEEK

verkeerde topic :X

[ Voor 87% gewijzigd door srblackbird op 10-07-2008 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-09 15:56
Dit staat op iphonemedia.nl :
Er gaan momenteel hardnekkige geruchten dat KPN en Vodafone beide ook de iPhone 3G gaan verkopen. Dit zou al gebeuren binnen 3 maanden. Wij melden alvast exclusief op iPhone Media.nl dat dit absoluut uitgesloten is. Morgen om 12:01 uur zullen wij exclusief posten hoe lang het exclusieve contract is tussen Apple en T-Mobile Nederland. Daarover morgen om 12:01 uur meer…
Toch geen 3 maanden dus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Moet het nog maar zien. Iedereen die ik spreekt heeft het toch echt over een 3 maanden exlusief contract met T-Mobile. Ben erg benieuwd wat er morgen gepost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:28
AT&T heeft een 5 jarig contract, T-Mobile zal wel een jaar of 2 minimaal dan hebben lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gluten Parody
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 00:37
Voor wie nog een lopend abonnement heeft: bezit van de zaak is het eind van 't vermaak. Het is toch geen schande om nog even met je huidige toestel te bellen tot je abbo afgelopen is? Ga nou alsjeblieft geen emmers geld weggooien met twee dure abonnementen naast elkaar om die iPhone nu al te hebben. Ook kan het geen kwaad om de eerste reviews af te wachten. Tweakers was niet zo positief over de 3G-snelheid... Ik wacht verdere ervaringen af en beslis in oktober, als mijn abbo afloopt, of ik voor de iPhone kies of weer voor een Sim Only met mijn huidige toestel.

[/moraalridder]

Voor wie vrijdag gaat campen: ik duim voor je!

[ Voor 4% gewijzigd door Gluten Parody op 10-07-2008 02:28 ]

Beeldscherm voor MacOS kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Vanochtend: "aah, ik moet die iPhone gewoon gaan halen vrijdag 9 uur!!"
Vanmiddag (t.net review): "hmm, bugs etc, misschien toch de eerste early adopters afwachten"
Vanavond (0:10): "hmm, nare batterij tijd na de (betere) review van andere sites"
Vannacht (nu): "KPN/Vodafone/... mogelijk ook na een 3 maanden exclusief T-Mobile ding?? Ik wacht wel even met naar de winkel rennen!"

Kortom: Ik sluit me volledig bij Alcatrash aan :) Ook ik duim ook voor de mensen die over 21 uur en 14 minten een iPhone 3G op zak hebben of een x aantal uur later.

[ Voor 11% gewijzigd door DRvDijk op 10-07-2008 02:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
weet iemand dat:
als ik een iPhone uit het buitenland haal (Zwitserland) en er zit een lock op kan ik alle functionaliteiten (behalve het bellen en aanverwante zaken uiteraard) geen gebruiken als ik er geen simkaart in doe?
Maw: kan ik gewoon filmpjes kijken en muziek luisteren zonder problemen?

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lexuzu
  • Laatst online: 21:20
marco_sire schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:32:
weet iemand dat:
als ik een iPhone uit het buitenland haal (Zwitserland) en er zit een lock op kan ik alle functionaliteiten (behalve het bellen en aanverwante zaken uiteraard) geen gebruiken als ik er geen simkaart in doe?
Zo'n apparaat verkopen ze in Nederland ook, nog een stuk goedkoper dan een Zwitserse Iphone, namelijk de Ipod touch :S...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco_sire schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:32:
weet iemand dat:
Inderdaad, koop een iPod touch en je hebt een iPhone waar je niet mee kan bellen of SMSen, maar met WiFi verbinding kun je alles wat de iPhone ook kan, buiten belfunctionaliteiten om.

Spaar je dus de moeite en koop de iPod Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan je je ook legitimeren met een rijbewijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:13:
Waarom niet? Dit is in Nederland een legitimatiebewijs. Geldig is 'ie wanneer de datum nog niet verlopen is :)
Als ze iets anders willen zien moeten ze dat expliciet vermelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:13:
Ik legitimeer me altijd met mn rijbewijs. Alleen voor vakanties gebruik ik het paspoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRvDijk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 02:46:
Vanochtend: "aah, ik moet die iPhone gewoon gaan halen vrijdag 9 uur!!"
Vanmiddag (t.net review): "hmm, bugs etc, misschien toch de eerste early adopters afwachten"
Vanavond (0:10): "hmm, nare batterij tijd na de (betere) review van andere sites"
Vannacht (nu): "KPN/Vodafone/... mogelijk ook na een 3 maanden exclusief T-Mobile ding?? Ik wacht wel even met naar de winkel rennen!"

Kortom: Ik sluit me volledig bij Alcatrash aan :) Ook ik duim ook voor de mensen die over 21 uur en 14 minten een iPhone 3G op zak hebben of een x aantal uur later.
ik wacht ook even de eerste verhalen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:53:
[...]

Ik legitimeer me altijd met mn rijbewijs. Alleen voor vakanties gebruik ik het paspoort.
thanx had net al T-mobile aan de lijn.... zij vertelden het zelfde.

Tevens gaven zij aan dat ze sterk adviseren om vanavond naar R'dam te komen, aangezien er mogelijk morgen niks verkocht wordt.....??????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
Sorry hoor, maar ik zou dat willen kwalificeren als gel*l.... Ze communiceren overal dat morgen de iPhone in de winkels te koop zou zijn. Zou een mooie stunt zijn als dat niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Dat is idd a load of bullcrap, morgen word dat ding gewoon verkocht, ik neem vergif in als dat niet zo is. Jullie zijn mijn getuige... :|

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Als ze dat doen denk ik ik dat ze héél wat uit te leggen hebben aan een boel boze klanten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

itunes 7.7 nu beschikbaar op de apple website

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco_sire
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-01-2023
uiterlix schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 07:41:
[...]

Zo'n apparaat verkopen ze in Nederland ook, nog een stuk goedkoper dan een Zwitserse Iphone, namelijk de Ipod touch :S...
snap ik. maar ik wil gewoon de iPhone met alle toeters en bellen. Maar aangezien er een Zwitserse simlock opzit kan ik em in het begin alleen gebruiken als mp3/mp4-speler en pas gebruiken als telefoon als er manieren zijn om dat beschikbaar te maken.

dus: kan ik de iPhone met simlock IN HET BEGIN gebruiken als mp3/mp4-speler?

de kosten voor naar Zwitserland rijden zijn nul (leaserijder en weet een binnedoorweg naar basel waar je geen vignet voor nodig hebt).

marco_sire@hotmail.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Laatst online: 23:27

ultimateharry

Team Slayer:-)

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:38:
[...]

thanx had net al T-mobile aan de lijn.... zij vertelden het zelfde.

Tevens gaven zij aan dat ze sterk adviseren om vanavond naar R'dam te komen, aangezien er mogelijk morgen niks verkocht wordt.....??????
Kan me ook bijna niet voorstellen dat dat zo is idd. Maar heb je gevraagd waarom dit volgens die medewerker zo zou zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KPN gaat de iPhone (voorlopig) niet verkopen: http://www.iphoneclub.nl/...clusiviteit-zijn-onjuist/

En we kunnen er dan ook wel vanuit gaan dat dit ook voor Vodafone geldt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Is het niet weer gewoon een promotiestunt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Is er hier een T-Mobiler die kan bevestigen of je met het iPhone abonnement ook een dualsim kunt nemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Zojuist even contact gezocht met Orange. Ik moest ze ook nog spreken ivm iets anders.
Meteen even gevraagd hoe het zit met verlengen van Orange naar T-Mobile met een iPhone abonnement. Dit kan zonder problemen. Verder ben ik niet echt wat wijzer geworden omdat ze niet wist hoe het met een simlock zou zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Vanuit dat wat ik weet is daar geen ruimte voor in de Iphone of bedoel je dat niet?

Wie gaan er btw vanavond? Ik werk wel vrij dicht bij de Lijnbaan en aangezien het s'avonds dicht is kan ik m misschien wel opengooien als mensen koffie ofzo willen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Dualsim wil zeggen dat je 2 simkaarten krijgt voor hetzelfde nummer. Die tweede wordt meestal gebruik om in een auto te gebruiken met ingebouwde GSM-unit. Met de beperking van 'oneigenlijk gebruik' op dataverkeer zou dat nog wel eens een probleem kunnen worden. Ik zou even contact opnemen met T-Mobile. Ben de vraag hier iig nog niet tegengekomen.

Pagina: 1 ... 11 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.