[iPhone 3G] Prijs & Abonnementen - deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste
Acties:
  • 89.350 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poster
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Michie23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:50:
Vanuit dat wat ik weet is daar geen ruimte voor in de Iphone of bedoel je dat niet?
Ik bedoel een 2e T-Mobile simkaart voor in een 2e toestel O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:15
Op de FP staat nu dat zelfs de T-Mobile winkels slechts 15 exemplaren krijgen, iemand enig idee wat de bron daarvan is? Dat is fors lager dan de 80 die eerder in dit topic werd genoemd.

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jversteeg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 04-04-2022
Ik stond op een lijst bij de T-mobile shop.
Gisteren kreeg ik het volgende SMS'je:

Beste klant, u bent geinteresseerd in iphone. In tegenstelling tot
eerdere berichten is het op dit moment niet mogelijk het toestel te
reserveren. Aanstaande vrijdag start de verkoop in 22 landen, vanaf
09:30 kunt u bij ons terecht. Apple heeft ons verboden om op de eerste
levering te reserveren. Vanaf volgende week is er mogelijkheid tot
voorininschrijving na aanbetaling. Wij houden u op de hoogte!
:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbertC
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 13:33
Poster schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:48:
Is er hier een T-Mobiler die kan bevestigen of je met het iPhone abonnement ook een dualsim kunt nemen?
Ik ben geen T-Mobile medewerker en kan ook niks bevestigen. Maar, als bij de iPhone een los simkaartje hoort (zoals bij andere telefoons) dan moet het normaal gesproken kunnen dat je er een Duosimkaart bij krijgt. Als de simkaart al in de iPhone zit (zoals bij de eerste iPhone in de VS) dan kan het lastiger worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ultimateharry
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 23:27

ultimateharry

Team Slayer:-)

jversteeg schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:10:
Ik stond op een lijst bij de T-mobile shop.
Gisteren kreeg ik het volgende SMS'je:

Beste klant, u bent geinteresseerd in iphone. In tegenstelling tot
eerdere berichten is het op dit moment niet mogelijk het toestel te
reserveren. Aanstaande vrijdag start de verkoop in 22 landen, vanaf
09:30 kunt u bij ons terecht. Apple heeft ons verboden om op de eerste
levering te reserveren. Vanaf volgende week is er mogelijkheid tot
voorininschrijving na aanbetaling. Wij houden u op de hoogte!
:/
Hmm, is tenminste nog netjes zo'n berichtje. Ik heb niets ontvangen, terwijl de kans toch wel 90% is dat mijn reservering niets meer waard is :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ik baal erwel van dat KPN of Vodafone niet dat contract heb gehad! Hun netwerken zijn veel beter dan T-Mobile. Nu zal T-mobile straks ook wel beter worden als ze orange hebben geassimileerd ;) maar toch.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:03:
Op de FP staat nu dat zelfs de T-Mobile winkels slechts 15 exemplaren krijgen, iemand enig idee wat de bron daarvan is? Dat is fors lager dan de 80 die eerder in dit topic werd genoemd.
Waar staat dat dan? Ik kan het ff nergens vinden :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RobbertC schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:12:
Als de simkaart al in de iPhone zit (zoals bij de eerste iPhone in de VS) dan kan het lastiger worden.
Er zit een echte paperclip bij je iphone om er een sim uit/in te doen dus dat zal wel niet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:15:
[...]

Waar staat dat dan? Ik kan het ff nergens vinden :?
Met je ogen ipv je neus kijken ;) : nieuws: Nederlandse voorraad iPhones is beperkt

offtopic:
Of, zoals een vriendin van me altijd zegt "ik ben héél erg goed in zoeken, maar héél erg slecht in vinden" :P

[ Voor 15% gewijzigd door TheRookie op 10-07-2008 11:41 . Reden: smileyvoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Dr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:03:
De T-Mobile Shop in Schalkwijk (Haarlem) krijgt zelfs maar 10 exemplaren: 5 zwarte 16GB en zwarte 5 zwarte 8 GB. Dat is dan wel geen grote T-Mobile shop, maar dat belooft weinig goeds. Overigens zijn er natuurlijk geruchten dat de Belcompany de meeste toestellen krijgt. De winkels krijgen ze vandaag binnen, dus dan zal de info wel naar buiten druppelen :).

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow.. Peterrrr waar blijf je nu insider ten top. jij zei dat er 100 stuks per winkel kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Devil

King of morons

Erg handig die reviews, ik vind dat het allemaal best tegenvalt. Ik denk dat ik ga proberen om een oude versie te scoren van iemand die nu een nieuwe koopt (PM maar ;) ). Dan gebruik ik die eerst wel een paar maanden en kijk dan of ik alsnog wil overstappen. Zoals ik het nu lees is het enige echte voordeel 3G (omdat de GPS vrij brak werkt) met als flinke boete dat je batterij nog maar net 1 dag mee gaat met normaal gebruik.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
  • Laatst online: 03-09 18:27
Ook dubieus: http://www.iphonehelpdesk.nl/
Zegt de 3G modellen simlockvrij te verkopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
ik las het net ook...

Ik vermoed dat ze deze iPhones importeren vanuit België of Italië.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T-Mobile deal is voor 5 jaar: http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/

Lijkt me ook logisch, alle andere modellen (toekomst) van de iPhone zullen ook door T-Mobile worden uitgebracht.

-----

App store is online, en ik kan melden dat Super Monkey Ball 7,998 euro gaat kosten t.o.v. 9,99Dollar in de US. Lijkt me nog wel redelijk..

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Wel fijn dat ze dat nieuws nog voor de release bekend maken, dat scheelt weer een hoop ellende voor mensen die nog twijfelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-06 00:26
Stefmeister schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:08:
Wel fijn dat ze dat nieuws nog voor de release bekend maken, dat scheelt weer een hoop ellende voor mensen die nog twijfelen.
Denk niet dat T-Mobile dit nieuws zelf via een persbericht naar buiten brengt ;)

http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/

Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjebakka
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 07:27

Tjebakka

PSN: Currahee_Ross

Flaterik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:14:
[...]

Denk niet dat T-Mobile dit nieuws zelf via een persbericht naar buiten brengt ;)

http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/
Ik denk het ook niet... Wat een onprofessioneel uitziende website zeg! Daarnaast is 5 jaar wel erg lang... dan is er toch allang een opvolger voor dit toestel?

If it aint fixed, it's broken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
http://www.t-mobile.nl/iphone/pdf/tarief_consumer.pdf

Je kunt 'em dus voor 120 euro direct laten unlocken, je oude simkaart er in doen en dan na de opzegtermijn de t-mobile kaart er in doen..

* Wunk weet 't nog allemaal zo net niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niek_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12-09 22:26
Phone House bij mij in de buurt waar een vriend van me werkt heeft ze net binnen:
4x 8Gb en 2 x 16Gb.
Niet echt briljant veel dus. Ik denk dat ik de eerste toeloop maar even afwacht. Kijk na m'n vakantie wel wat ik ga doen. Wil eerst het bereik van de iPhone op een paar locaties waar ik veel ben testen.

[ Voor 54% gewijzigd door Niek_ op 10-07-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jprommen
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 29-08 19:56
Bakkert schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Ik denk het ook niet... Wat een onprofessioneel uitziende website zeg! Daarnaast is 5 jaar wel erg lang... dan is er toch allang een opvolger voor dit toestel?
Ik zeg niet dat ik het geloof, de bronvermelding is nogal minimaal, maar het is zeker iets dat Apple zou kunnen doen. Apple gelooft heel sterk dat het kwaliteit wil bieden en dit door een vaste formule het beste kan waarborgen. OSX zou perfect op iedere pc kunnen werken met wat extra drivers, toch doen ze dit niet.

In de VS hebben ze ook een vijfjarige deal met AT&T afgesloten, een 5-jarige deal schikken ze dus niet voor. Als dit zo is dan doet Apple dit zodat ze in hun overtuiging op deze manier het beste de 'Apple' -ervaring kunnen bieden aan hun klanten.

[ Voor 3% gewijzigd door jprommen op 10-07-2008 12:54 ]

Even Tweakers checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bakkert schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:
[...]

Even los van de bron. Het woordje exclusief wordt niet genoemd bij de 5-jarige overeenkomst.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werk net gebeld door BC in Harlingen, ze hebben hem binnen en morgen kan ik mijn 8Gb ophalen. Ik had het model niet opgegeven en ik kon nog gewoon kiezen welke ik wou. Volgens mij hadden ze niet erg veel reserveringen, ik was daar dinsdag pas heen gegaan om te vragen of ze reserveringen deden. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:54:
[...]

Even los van de bron. Het woordje exclusief wordt niet genoemd bij de 5-jarige overeenkomst.
Daar heb je gelijk in maar wat is er dan de "overeenkomst" voor 5 jaar? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:54:
[...]

Dat is ook wat ik begrijp uit het verhaal.. Het wekt misschien wel de suggestie dat het gaat om een 5 jarig exclusief contract, maar dat staat alleen dat het gaat om een 5 jarig verkoop contract..

Daarnaast bevestigd de memo van KPN, waarin ze aangeven in gesprek te zijn met apple dat er nog openingen zijn voor het bundelen van de iphone met andere netwerken...

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil
  • Niet online

Devil

King of morons

jprommen schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:
[...]

In de VS hebben ze ook een vijfjarige deal met AT&T afgesloten, een 5-jarige deal schikken ze dus niet voor. Als dit zo is dan doet Apple dit zodat ze in hun overtuiging op deze manier het beste de 'Apple' -ervaring kunnen bieden aan hun klanten.
De beste apple ervaring is leuk bedacht, maar uiteindelijk gaat het zelfs apple gewoon om grof geld verdienen.

After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:06:
Werk net gebeld door BC in Harlingen, ze hebben hem binnen en morgen kan ik mijn 8Gb ophalen. Ik had het model niet opgegeven en ik kon nog gewoon kiezen welke ik wou. Volgens mij hadden ze niet erg veel reserveringen, ik was daar dinsdag pas heen gegaan om te vragen of ze reserveringen deden. Ben benieuwd.
Hebben ze in Harlingen wel HSDPA dekking? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eastman
  • Niet online
Flaterik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Daar heb je gelijk in maar wat is er dan de "overeenkomst" voor 5 jaar? :D
De verplichtingen voor beide partijen kan zijn:
apple levert de komende 5 jaar iphones aan tmobile
Tmobile neemt de komende 5 jaar iphones af van apple voor distributie en verkoop op de nederlandse markt..

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik werk er alleen, woon in Leeuwarden. Daar is er wel dekking :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flaterik
Eastman schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:10:
[...]

De verplichtingen voor beide partijen kan zijn:
apple levert de komende 5 jaar iphones aan tmobile
Tmobile neemt de komende 5 jaar iphones af van apple voor distributie en verkoop op de nederlandse markt..
We zullen zien. Ik geloof echter dat T-Mobile een exclusieve deal heeft vergelijkbaar met AT&T. Jammer voor KPN en Vodafone :)
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:15:
Ik werk er alleen, woon in Leeuwarden. Daar is er wel dekking :)
Was ook maar een grapje ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Flaterik op 10-07-2008 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.hjpostma.nl/Foto/HSDPA.JPG

Wel dekking om Harlingen :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-09 13:08
Net contact gehad met T-Mobile over de andere abonnementsvormen. Je kan elk andere abonnement nemen alleen moet je verplicht 2 jaar nemen. Kan dit verplicht worden vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmm wel balen als er idd maar 2000 stuks worden geleverd voor heel Nederland, zoals de FP beweerd. Ben erg benieuwd. Waarom zou T-Mobile daar geen mededeling van willen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

icentre krijgt er 20 tot 30 per filiaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-02 15:07
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:25:
icentre krijgt er 20 tot 30 per filiaal
Woei, net gebeld door Belcompany. Ze hebben er 15 geleverd gekregen, waarvan 5 witte op de lijst. Ik ben nu nr 6 voor de witte, maar ze moesten de anderen nog bellen...ben benieuwd.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-07 13:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:50:
Wow.. Peterrrr waar blijf je nu insider ten top. jij zei dat er 100 stuks per winkel kwamen.
winkels krijgen morgen ochtend/middag wat (extra) voorraad per koerier geleverd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
[...]

winkels krijgen morgen ochtend/middag wat (extra) voorraad per koerier geleverd..
Klopt een totaal aantal van 2000, of is het veel meer. Kun je een indicatie geven van hoeveel stuks er voor Nederland zijn geleverd, ongeveer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe Rotterdam T Mobile shop staat nu al 10 man voor de deur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterrrr
  • Laatst online: 01-07 13:45
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:40:
[...]

Klopt een totaal aantal van 2000, of is het veel meer. Kun je een indicatie geven van hoeveel stuks er voor Nederland zijn geleverd, ongeveer..
2000 klopt natuurlijk niet (belcompany heeft er alleen al 24/2500 gehad)

NL zijn er 10000 geleverd bij 1e levering en 4000-4500 bij 2e levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Waar zie je dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Bizar!, ohwell nog 490 plaatsen over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:47:
[...]

2000 klopt natuurlijk niet (belcompany heeft er alleen al 24/2500 gehad)

NL zijn er 10000 geleverd bij 1e levering en 4000-4500 bij 2e levering
In het bericht staat ook dat T-mobile zelf maar 2000 krijgt, zonder de anderen mee te rekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zouden inderdaad al 1000 iphones in NL zijn en morgen of zaterdag nog 10000 bijkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik krijg er toch een beetje een hard hoofd in, vooral ook omdat ik (het voornemen heb) om om half9 - 9uur in de Kalverstraat te staan. Denk dat ik meer geluk heb in een kleinere stad maar dan red ik t niet met m'n werk. Maargoed, kwestie van afwachten, als er wanneer ik aankom al een hele rits mensen staan dan ga ik wel direct naar m'n werk. Paraplu mee, PSP en een slecht humeur, let's do it!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Wunk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:51:
Ook dubieus: http://www.iphonehelpdesk.nl/
Zegt de 3G modellen simlockvrij te verkopen...
Iemand hier al besteld ofzo? Niet goedkoop natuurlijk, maar wel beter dan een 2-jarig abbo vind ik persoonlijk :)

En zou het allemaal wel normaal werken? Neem aan dat ze allemaal dingen softwarematig hebben veranderd en aangepast als die uit het buitenland komt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Live topic op iphoneclub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:52:
[...]

Iemand hier al besteld ofzo? Niet goedkoop natuurlijk, maar wel beter dan een 2-jarig abbo vind ik persoonlijk :)

En zou het allemaal wel normaal werken? Neem aan dat ze allemaal dingen softwarematig hebben veranderd en aangepast als die uit het buitenland komt....
Import uit belgie, kan je beter zelf morgen in antwerpen halen...
Simlockvrij en eventueel met btw bonnetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dolby
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Michie23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:23:
Net contact gehad met T-Mobile over de andere abonnementsvormen. Je kan elk andere abonnement nemen alleen moet je verplicht 2 jaar nemen. Kan dit verplicht worden vraag ik me af?
Kan je bijv een Flex abo gewoon bij bijv. Belcompany afsluiten/verlengen? zou wel handig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Common.Sense schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Nu al! Beetje overdreven. Hij gaat om 21:30 pas open toch?
Ik zie nergens beeld?

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:01

alienfruit

the alien you never expected

Ik vind het toch wel redelijk beperkend van Apple om alleen in zee te gaan met T-Mobile. Ik bedoel alleen dekking buiten. Heeft natuurlijk geen zin :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:51

zAo

GPLv2 Fanboy

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:55:
[...]
Nu al! Beetje overdreven. Hij gaat om 21:30 pas open toch?
De lijnbaan gaat om 00:00 open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:14
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:53:
[...]

Import uit belgie, kan je beter zelf morgen in antwerpen halen...
Simlockvrij en eventueel met btw bonnetje.
Maar incl. country lock :/

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Het ziet er op zich wel naar uit dat een unlock snel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
dolby schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:54:
[...]

Kan je bijv een Flex abo gewoon bij bijv. Belcompany afsluiten/verlengen? zou wel handig zijn.
Lijkt mij eerlijk gezegd wel, give it a try. Je hebt wel minder snel internet maar ik vraag me ook echt af waar dat voor nodig is. Ik neem gewoon 1 Iphone abbo met dual sim en een Flex. Kan ik toch met mijn laptop en HSDPA modem constant op snelheid zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is dat al zeker met Country lock?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Mooi he al die gissende mensen over aantallen enzo. Ik weet zeker dat Belcompany bij ons er maar 15 heeft gekregen en dat de volgende levering pas volgende week komt. Dat hebben ze me namelijk net verteld. Waarom zouden ze tegen me liegen en zeggen dat ze niet meer hebben en stiekem er toch nog 100 morgen krijgen zoals ene Peterrrr hiero beweerd.

En daarnaast, als je niet hebt gereserveerd en niet straks al voor de deur wilt staan, ga je morgen geen Iphone krijgen. Ik heb hem bij 3 Belcompany's gereserveerd en ik ben er ook nog niet zeker van.

"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BelCompany heeft me al; gebeld. Morgen tot 12:00 kan ik hem ophalen, maar sta er natuurlijk om 9:30 al. Zwaar prima, en heb medelijden met de mensen die nu al bij de T-Mobile shop in de rij staan. En ik haal de mijne gewoon om de hoek :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Executor16
  • Niet online
Hoe verkopen ze die bij die http://www.iphonehelpdesk.nl/ dan? Hebben ze daar geen countrylock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cool0
  • Laatst online: 02-10-2024

cool0

Ja als je toch niet de volledige 2mbit haal dan kan je net zo goed een web en walk abo nemen ofzo iets.

Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:03:
T-Mobile deal is voor 5 jaar: http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/

Lijkt me ook logisch, alle andere modellen (toekomst) van de iPhone zullen ook door T-Mobile worden uitgebracht.

-----

App store is online, en ik kan melden dat Super Monkey Ball 7,998 euro gaat kosten t.o.v. 9,99Dollar in de US. Lijkt me nog wel redelijk..
betwijfel dit verhaal ten zeerste. Als die deal "Signed and sealed" is zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen waarom heeft KPN dan officileel bevestigd dat ze nog met Apple in gesprek zijn. Klinkt niet logisch. Wel smerig trouwens dat al de belmiepen gewoon hebben lopen verkondigen dat over 3 maanden de iPhone geleverd gaat worden door KPN. Klopt dus ook niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:05:
Is dat al zeker met Country lock?
Nee. Bij Mobistar konden ze daar niets met zekerheid over zeggen, dus alles is nog puur speculatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
cool0 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:19:
Ja als je toch niet de volledige 2mbit haal dan kan je net zo goed een web en walk abo nemen ofzo iets.
Maar dan nog is het Iphone abbo goedkoper. Wie zegt dat ze de snelheid gaan cappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Executor16 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:18:
Hoe verkopen ze die bij die http://www.iphonehelpdesk.nl/ dan? Hebben ze daar geen countrylock.
Volgens mij importeren zij die dingen gewoon en krijg je straks te horen: oh sorry hij is nog even niet op voorraad maar jij komt eraan.

Vervolgens hopen ze dat de 2.0 software gekraakt wordt en dat ze hem dan kunnen aanbieden. Gewoon een trucje om je nu al te laten betalen voor iPhones die nog geïmporteerd moeten worden vermoed ik.

Op een andere manier kunnen ze er niet aangekomen zijn behalve als er een doosje van de vrachtwagen gevallen is. Dan is het oppassen want dan konden de IMEI nummers wel eens gelockt zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 07:57

World Citizen

FreeReef.nl

Collega van mij is ook gebeld door Belcompany.... hij kan hem morgen halen, en kon aan de telefoon nog kiezen uit de gewenste kleur.

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qaestor
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 29-10-2023
Decon Frost schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:23:
Collega van mij is ook gebeld door Belcompany.... hij kan hem morgen halen, en kon aan de telefoon nog kiezen uit de gewenste kleur.
Ben net ook gebeld... Stond vijfde op de wachtlijst bij een van de BC´s in Utrecht, maar ze hebben er maar twee (!) binnengekregen. Wordt dus toch een Rotterdammertje doen vanavond...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:34
Belcompany heeft ze hier net binnen en ze bellen de lijst af indien je voor 12 uur ophaalt heb je hem dan zeker anders wordthet maandag zeggen ze.
Omdat ze de lijst nu aan het nalopen waren kon ze me nog niet vertellen of ik erbij zat (maar lijkt me wel aangezien ik op plek 2 stond :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michie23
Weet iemand hoe het zit met die exclusieve zomerdeal die BC zou hebben gemaakt met T-Mobile? Medewerkers weten nog van niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2e voor 16Gb, en het was zeker dat ik eentje had. Ligt dus klaar tot 12:00 :)
Toppiej!
En nu hou ik op met verkondigen.. morgen lekker prutsen met dat ding. Snel thuis activeren en naar mijn werk, om aldaar gratis Appstore apps te downloaden :)

(helaas gaat mijn nieuw abo pas over een week in, heb nog 1 week een sim only abo van TM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reserveren bij Belcompany en The Phone House in Haarlem (Cronje) heeft geen zin meer.
Goh. :/
Bij iCentre Haarlem weten ze nog niet hoeveel ze er binnenkrijgen. Daar kan ik 'm wel reserveren, maar niet met de garantie dat ik 'm morgen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Ik krijg er steeds een harder hoofd in om morgen vol goede moed om half9-9uur in de kalverstraat te staan. Hype of niet, ik vrees gewoon dat er toch een half leger op komt dagen. Ze beginnen ook niet om 8u ofzo, en de prijzen zijn top dus elke jan lul kan z'n bed uitkruipen en dr heen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
hey Peterrrr...

Hoe vindt je dit officiele mailtje van T-Mobile dan. So much for your inside info 8)7

Beste meneer,

We willen je er graag nog een keer op attenderen dat vanavond de eerste 500 iPhones3G worden verkocht. Klokslag 00.00 uur gaan de deuren open van onze T-Mobile Shop aan de Lijnbaan 86 in Rotterdam. En jij kunt hier bij zijn!

Stap snel op je fiets, in de trein of in de auto en zorg dat jij bij de eerste 500 trotse bezitters hoort.

Vanaf 23.00 uur is de Midnight Sale ook live te volgen op
www.t-mobile.nl/iphone.

Met vriendelijke groet,

T-Mobile Netherlands B.V

P.S. De eerste weken is er helaas een beperkte hoeveelheid toestellen beschikbaar. Later zal er voldoende voorraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-07 21:38
500 stuks dus, da's wat anders dan eerdere berichten over maar 15 stuks per winkel...

Ben benieuwd hoeveel mensen de iPhone gaan importeren uit België :)

[ Voor 33% gewijzigd door Djerique op 10-07-2008 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
nudie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Ik krijg er steeds een harder hoofd in om morgen vol goede moed om half9-9uur in de kalverstraat te staan. Hype of niet, ik vrees gewoon dat er toch een half leger op komt dagen. Ze beginnen ook niet om 8u ofzo, en de prijzen zijn top dus elke jan lul kan z'n bed uitkruipen en dr heen gaan.
* DaannO mompelt iets over 100 tot 200 man en in totaal 6 filialen die hem hebben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vermaak me vanavond wel, live de verkoop volgen via internet. _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-09-2024
Voor de mensen die al een TM abo hebben.
Ik heb net (via de chat wat heel er snel gaat) contact gehad met TM.
Aangezien ik al een TM abo heb en m'n nummer wil behouden heb ik gevraagd of ik m'n huidige nummer kan omzetten naar de iPhone abo en vise versa. Maar dit kon niet.
Wat echter wel kan is een iPhone abo nemen en het nummer van je huidige abo om laten zetten naar je iPhone abo zodra deze afloopt. Tot die tijd kan je dan je huidige abo doorschakel naar je iPhone abo.
Het kost een paar cente, maar dan heb je wel een iPhone :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Djerique schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:38:
500 stuks dus, da's wat anders dan eerdere berichten over maar 15 stuks per winkel...

Ben benieuwd hoeveel mensen de iPhone gaan importeren uit België :)
Dat klopt, maar die 500 zijn voor de midnight sale en kloppen precies met het genoemde aantal op de FP. Er zouden 2500 geleverd worden waarvan 500 voor de midnight sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Ben benieuwd, heb hem bij BC Goes apart laten leggen, werk toevallig aan de overkant bij de Dixons en ze zouden wel ff naar de overkant roepen als ie dr was, stond 2de op de lijst en eerste voor een 16 gig zwart dus dat moet goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wunk
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:41:
Vermaak me vanavond wel, live de verkoop volgen via internet. _O-
Afbeeldingslocatie: http://img.thesun.co.uk/multimedia/archive/00014/italy_football_riots_14295a.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat droog, mijn batterij van mn telefoon is leeg. Nu heb ik net zelf de Belcompany gebeld ivm mijn reserveringen. Verkoper: soory je nam niet op je reservering is nu al naar iemand anders gegaan.. :'(

Anders had ik gegarandeerd een iPhone morgen, moet nu toch weer in de rij gaan staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelK1985
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 05-05 12:41

MichaelK1985

Don't you know?

RAF1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:45:
Voor de mensen die al een TM abo hebben.
Ik heb net (via de chat wat heel er snel gaat) contact gehad met TM.
Aangezien ik al een TM abo heb en m'n nummer wil behouden heb ik gevraagd of ik m'n huidige nummer kan omzetten naar de iPhone abo en vise versa. Maar dit kon niet.
Wat echter wel kan is een iPhone abo nemen en het nummer van je huidige abo om laten zetten naar je iPhone abo zodra deze afloopt. Tot die tijd kan je dan je huidige abo doorschakel naar je iPhone abo.
Het kost een paar cente, maar dan heb je wel een iPhone :)
Hoe kan je contact leggen met TM via een chat?

Everything Can Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
MichaelK1985 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:48:
[...]

Hoe kan je contact leggen met TM via een chat?
In service & contact ga je naar veelgestelde vragen.
Klik een van de vragen aan.
Onderaan de pagina met het antwoord vragen ze of je vraag is beantwoord.
Klik hier Nee, ik wil nu een medewerker chatten.
Voila :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
  • Laatst online: 16:59
Net met T-Mobile gebeld, en je kunt blijkbaar gewoon je abo vernieuwen en de maanden die je nog moet vastknopen aan het abo van je iPhone. Je begint dan gelijk met de voorwaarden qua abo van de iPhone.

Dit werd daarna bevestigd door BC Schagen, dus ik ga er vanuit dat het klopt.

En anders ga ik ene C. L. bij T-Mobile eens een heel boos mailtje sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
Net met T-Mobile gebeld, en je kunt blijkbaar gewoon je abo vernieuwen en de maanden die je nog moet vastknopen aan het abo van je iPhone. Je begint dan gelijk met de voorwaarden qua abo van de iPhone.
Zelfde als de lost&stolen-methode dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:00:
[...]

Zelfde als de lost&stolen-methode dus.
Alleen dan zonder dat lost&stolen ;)

Mocht je dus na 2 jaar je iPhone kwijtraken O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1

Dat dan maar eerst proberen.
Maar dan by BC Lisse (woon al bijna twee jaar niet meer in Schagen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

De klantenservice zegt wel vaak andere dingen dan..
Ik heb ze een uurtje geleden aan de telefoon gehad met betrekking tot verlengen;
Als ik er morgen één haal en mijn abo (die tot 17 augustus loopt) verleng dan gaat mijn IPhone-abo in op 17 augustus. En daarbij kan ik ook gewoon mijn nummer houden.
Aldus de vriendelijke mevrouw van t-mobile..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tmobile lijkt bezig te zijn met voorbereidingen op hun website, inloggen op my tmobile is tijdelijk niet mogelijk vanwege gepland onderhoud.

ik denk dat ik gewoon lekker via de online store ga reserveren, ga toch volgende week drie weken op vakantie en al die wachtrijen voor de winkels is niets voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the-edge
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09-09 15:05
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:12:
ik denk dat ik gewoon lekker via de online store ga reserveren, ga toch volgende week drie weken op vakantie en al die wachtrijen voor de winkels is niets voor mij...
Wel voor deze mensen..

Jezus.. Low-life 8)7

[ Voor 54% gewijzigd door the-edge op 10-07-2008 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-09 10:40
Mijne ligt definitief apart, belde net van belcompany en hij ligt apart met mijn naam dr op, ze hadden hem al fysiek binnen maar er werd netjes bij verteld dat hij nog niet verkocht mocht worden, kon morgen gelijk terecht. Werd geen tijd genoemd dat ik er moest zijn maar ga toch zo snel mogelijk :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacDokie
Het is voor mij dus niet eens de hype he, had eind vorig jaar al een 1G uit de VS. Gelukkig heb ik die drie weken geleden nog lekker kunnen verkopen...maar ik mis hem ik mis hem ik mis hem!

En ik wil er morgen snel weer 1 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Nummer 6: trek eens normale schoenen aan joh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
Ik sta op de wachtlijst voor de volgende zending bij BC :)
Heb drie BC gebeld:
Hoofddorp uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Nieuw-Vennep uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Lisse uitverkocht, volgende zending wordt in de loop van volgende week verwacht.

Net BC Lisse aan de lijn gehad. Dit kan alleen als je contract afloopt binnen drie maanden.
De mijne loopt af in vijf :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• procyon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:27
xx

[ Voor 100% gewijzigd door procyon op 10-07-2008 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAF1
Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:27:
[...]

Nummer 6: trek eens normale schoenen aan joh!
Een allochtoon met Birkenstocks _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FailFr8er
RAF1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:30:
Ik sta op de wachtlijst voor de volgende zending bij BC :)
Heb drie BC gebeld:
Hoofddorp uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Nieuw-Vennep uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Lisse uitverkocht, volgende zending wordt in de loop van volgende week verwacht.
[...]

Net BC Lisse aan de lijn gehad. Dit kan alleen als je contract afloopt binnen drie maanden.
De mijne loopt af in vijf :'(
De mijne loopt pas af in 10 maanden, nog maar eens met T-mobile bellen dan. Beetje raar, al die tegenstrijdige verhalen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serenity
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14-01-2023
RAF1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:31:
[...]

Een allochtoon met Birkenstocks _O-
Dat is fijn in de regen enzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:34:
[...]

De mijne loopt pas af in 10 maanden, nog maar eens met T-mobile bellen dan. Beetje raar, al die tegenstrijdige verhalen...
Denk dat de medewerker die jij aan de lijn had wel de lost&stolen-procedure bedoelde. Daarmee kan het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Nu online
Wat is dat lost&stolen methode een achterlijke manier zeg, zit ik 3 jaar aan een abbo vast. Dan maar geen iFoon

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlowDesign
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:58
Geen idee of het al gemeld was, maar gisteren kreeg ik een mailtje van de Belgische Switch store (waar ik begin Juni gepreordered had) waarin bevestigd wordt dat de Belgische iPhone 3G wel SIMlockvrij is maar alleen voor Belgische SIMlocks. Dus ik ga er niet eentje uit België halen.

Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S

Pagina: 1 ... 12 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is bedoeld voor de discussie over de prijs en abonnementen. De rest mag in: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 9.