Ik bedoel een 2e T-Mobile simkaart voor in een 2e toestelMichie23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:50:
Vanuit dat wat ik weet is daar geen ruimte voor in de Iphone of bedoel je dat niet?

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Ik bedoel een 2e T-Mobile simkaart voor in een 2e toestelMichie23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:50:
Vanuit dat wat ik weet is daar geen ruimte voor in de Iphone of bedoel je dat niet?
These are my principles. If you don't like them, I have others.
Ik ben geen T-Mobile medewerker en kan ook niks bevestigen. Maar, als bij de iPhone een los simkaartje hoort (zoals bij andere telefoons) dan moet het normaal gesproken kunnen dat je er een Duosimkaart bij krijgt. Als de simkaart al in de iPhone zit (zoals bij de eerste iPhone in de VS) dan kan het lastiger worden.Poster schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 10:48:
Is er hier een T-Mobiler die kan bevestigen of je met het iPhone abonnement ook een dualsim kunt nemen?
Hmm, is tenminste nog netjes zo'n berichtje. Ik heb niets ontvangen, terwijl de kans toch wel 90% is dat mijn reservering niets meer waard isjversteeg schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:10:
Ik stond op een lijst bij de T-mobile shop.
Gisteren kreeg ik het volgende SMS'je:
Beste klant, u bent geinteresseerd in iphone. In tegenstelling tot
eerdere berichten is het op dit moment niet mogelijk het toestel te
reserveren. Aanstaande vrijdag start de verkoop in 22 landen, vanaf
09:30 kunt u bij ons terecht. Apple heeft ons verboden om op de eerste
levering te reserveren. Vanaf volgende week is er mogelijkheid tot
voorininschrijving na aanbetaling. Wij houden u op de hoogte!
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
Waar staat dat dan? Ik kan het ff nergens vindenDr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:03:
Op de FP staat nu dat zelfs de T-Mobile winkels slechts 15 exemplaren krijgen, iemand enig idee wat de bron daarvan is? Dat is fors lager dan de 80 die eerder in dit topic werd genoemd.
Verwijderd
Er zit een echte paperclip bij je iphone om er een sim uit/in te doen dus dat zal wel nietRobbertC schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:12:
Als de simkaart al in de iPhone zit (zoals bij de eerste iPhone in de VS) dan kan het lastiger worden.
Met je ogen ipv je neus kijkenVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:15:
[...]
Waar staat dat dan? Ik kan het ff nergens vinden
[ Voor 15% gewijzigd door TheRookie op 10-07-2008 11:41 . Reden: smileyvoutje ]
De T-Mobile Shop in Schalkwijk (Haarlem) krijgt zelfs maar 10 exemplaren: 5 zwarte 16GB en zwarte 5 zwarte 8 GB. Dat is dan wel geen grote T-Mobile shop, maar dat belooft weinig goeds. Overigens zijn er natuurlijk geruchten dat de Belcompany de meeste toestellen krijgt. De winkels krijgen ze vandaag binnen, dus dan zal de info wel naar buiten druppelenDr. Strangelove schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:03:
Op de FP staat nu dat zelfs de T-Mobile winkels slechts 15 exemplaren krijgen, iemand enig idee wat de bron daarvan is? Dat is fors lager dan de 80 die eerder in dit topic werd genoemd.
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Verwijderd
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 12:08 ]
Denk niet dat T-Mobile dit nieuws zelf via een persbericht naar buiten brengtStefmeister schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:08:
Wel fijn dat ze dat nieuws nog voor de release bekend maken, dat scheelt weer een hoop ellende voor mensen die nog twijfelen.
Digital Nomad, frequent flyer en minimalist...https://erikvandermeulen.nl
Ik denk het ook niet... Wat een onprofessioneel uitziende website zeg! Daarnaast is 5 jaar wel erg lang... dan is er toch allang een opvolger voor dit toestel?Flaterik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:14:
[...]
Denk niet dat T-Mobile dit nieuws zelf via een persbericht naar buiten brengt
http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/
If it aint fixed, it's broken.
[ Voor 54% gewijzigd door Niek_ op 10-07-2008 12:38 ]
Ik zeg niet dat ik het geloof, de bronvermelding is nogal minimaal, maar het is zeker iets dat Apple zou kunnen doen. Apple gelooft heel sterk dat het kwaliteit wil bieden en dit door een vaste formule het beste kan waarborgen. OSX zou perfect op iedere pc kunnen werken met wat extra drivers, toch doen ze dit niet.Bakkert schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:
[...]
Ik denk het ook niet... Wat een onprofessioneel uitziende website zeg! Daarnaast is 5 jaar wel erg lang... dan is er toch allang een opvolger voor dit toestel?
[ Voor 3% gewijzigd door jprommen op 10-07-2008 12:54 ]
Even Tweakers checken...
Even los van de bron. Het woordje exclusief wordt niet genoemd bij de 5-jarige overeenkomst.Bakkert schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:19:
[...]
Ik denk het ook niet... Wat een onprofessioneel uitziende website zeg! Daarnaast is 5 jaar wel erg lang... dan is er toch allang een opvolger voor dit toestel?
PSN: Shiver23
Verwijderd
Daar heb je gelijk in maar wat is er dan de "overeenkomst" voor 5 jaar?Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Even los van de bron. Het woordje exclusief wordt niet genoemd bij de 5-jarige overeenkomst.
Dat is ook wat ik begrijp uit het verhaal.. Het wekt misschien wel de suggestie dat het gaat om een 5 jarig exclusief contract, maar dat staat alleen dat het gaat om een 5 jarig verkoop contract..Shiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:54:
[...]
Even los van de bron. Het woordje exclusief wordt niet genoemd bij de 5-jarige overeenkomst.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
De beste apple ervaring is leuk bedacht, maar uiteindelijk gaat het zelfs apple gewoon om grof geld verdienen.jprommen schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:53:
[...]
In de VS hebben ze ook een vijfjarige deal met AT&T afgesloten, een 5-jarige deal schikken ze dus niet voor. Als dit zo is dan doet Apple dit zodat ze in hun overtuiging op deze manier het beste de 'Apple' -ervaring kunnen bieden aan hun klanten.
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Hebben ze in Harlingen wel HSDPA dekking?Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:06:
Werk net gebeld door BC in Harlingen, ze hebben hem binnen en morgen kan ik mijn 8Gb ophalen. Ik had het model niet opgegeven en ik kon nog gewoon kiezen welke ik wou. Volgens mij hadden ze niet erg veel reserveringen, ik was daar dinsdag pas heen gegaan om te vragen of ze reserveringen deden. Ben benieuwd.
De verplichtingen voor beide partijen kan zijn:Flaterik schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:07:
[...]
Daar heb je gelijk in maar wat is er dan de "overeenkomst" voor 5 jaar?
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
We zullen zien. Ik geloof echter dat T-Mobile een exclusieve deal heeft vergelijkbaar met AT&T. Jammer voor KPN en VodafoneEastman schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:10:
[...]
De verplichtingen voor beide partijen kan zijn:
apple levert de komende 5 jaar iphones aan tmobile
Tmobile neemt de komende 5 jaar iphones af van apple voor distributie en verkoop op de nederlandse markt..
Was ook maar een grapjeVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:15:
Ik werk er alleen, woon in Leeuwarden. Daar is er wel dekking
[ Voor 18% gewijzigd door Flaterik op 10-07-2008 13:16 ]
Verwijderd
Woei, net gebeld door Belcompany. Ze hebben er 15 geleverd gekregen, waarvan 5 witte op de lijst. Ik ben nu nr 6 voor de witte, maar ze moesten de anderen nog bellen...ben benieuwd.Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:25:
icentre krijgt er 20 tot 30 per filiaal
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
winkels krijgen morgen ochtend/middag wat (extra) voorraad per koerier geleverd..Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:50:
Wow.. Peterrrr waar blijf je nu insider ten top. jij zei dat er 100 stuks per winkel kwamen.
Verwijderd
Klopt een totaal aantal van 2000, of is het veel meer. Kun je een indicatie geven van hoeveel stuks er voor Nederland zijn geleverd, ongeveer..peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:38:
[...]
winkels krijgen morgen ochtend/middag wat (extra) voorraad per koerier geleverd..
2000 klopt natuurlijk niet (belcompany heeft er alleen al 24/2500 gehad)Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:40:
[...]
Klopt een totaal aantal van 2000, of is het veel meer. Kun je een indicatie geven van hoeveel stuks er voor Nederland zijn geleverd, ongeveer..
Waar zie je dat?Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Hehe Rotterdam T Mobile shop staat nu al 10 man voor de deur.
Bizar!, ohwell nog 490 plaatsen overVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Verwijderd
In het bericht staat ook dat T-mobile zelf maar 2000 krijgt, zonder de anderen mee te rekenen.peterrrr schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:47:
[...]
2000 klopt natuurlijk niet (belcompany heeft er alleen al 24/2500 gehad)
NL zijn er 10000 geleverd bij 1e levering en 4000-4500 bij 2e levering
Iemand hier al besteld ofzo? Niet goedkoop natuurlijk, maar wel beter dan een 2-jarig abbo vind ik persoonlijkWunk schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:51:
Ook dubieus: http://www.iphonehelpdesk.nl/
Zegt de 3G modellen simlockvrij te verkopen...
Verwijderd
Import uit belgie, kan je beter zelf morgen in antwerpen halen...Executor16 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:52:
[...]
Iemand hier al besteld ofzo? Niet goedkoop natuurlijk, maar wel beter dan een 2-jarig abbo vind ik persoonlijk
En zou het allemaal wel normaal werken? Neem aan dat ze allemaal dingen softwarematig hebben veranderd en aangepast als die uit het buitenland komt....
Kan je bijv een Flex abo gewoon bij bijv. Belcompany afsluiten/verlengen? zou wel handig zijn.Michie23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:23:
Net contact gehad met T-Mobile over de andere abonnementsvormen. Je kan elk andere abonnement nemen alleen moet je verplicht 2 jaar nemen. Kan dit verplicht worden vraag ik me af?
Verwijderd
Nu al! Beetje overdreven. Hij gaat om 21:30 pas open toch?Common.Sense schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:44:
Ik zie nergens beeld?
[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2008 14:00 ]
De lijnbaan gaat om 00:00 open.Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:55:
[...]
Nu al! Beetje overdreven. Hij gaat om 21:30 pas open toch?
Maar incl. country lockVerwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:53:
[...]
Import uit belgie, kan je beter zelf morgen in antwerpen halen...
Simlockvrij en eventueel met btw bonnetje.
As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.
Lijkt mij eerlijk gezegd wel, give it a try. Je hebt wel minder snel internet maar ik vraag me ook echt af waar dat voor nodig is. Ik neem gewoon 1 Iphone abbo met dual sim en een Flex. Kan ik toch met mijn laptop en HSDPA modem constant op snelheid zitten.dolby schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 13:54:
[...]
Kan je bijv een Flex abo gewoon bij bijv. Belcompany afsluiten/verlengen? zou wel handig zijn.
"Have you ever noticed that their stuff is shit and your shit is stuff?" - George Carlin -
Verwijderd
Ik vrees niet de man die 10.000 trappen heeft beoefend maar de man die 1 trap 10.000 keer heeft geoefend
Verwijderd
betwijfel dit verhaal ten zeerste. Als die deal "Signed and sealed" is zoals de Amerikanen dat zo mooi zeggen waarom heeft KPN dan officileel bevestigd dat ze nog met Apple in gesprek zijn. Klinkt niet logisch. Wel smerig trouwens dat al de belmiepen gewoon hebben lopen verkondigen dat over 3 maanden de iPhone geleverd gaat worden door KPN. Klopt dus ook niet!Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:03:
T-Mobile deal is voor 5 jaar: http://www.iphonemedia.nl...t-mobile-voor-5-jaar/384/
Lijkt me ook logisch, alle andere modellen (toekomst) van de iPhone zullen ook door T-Mobile worden uitgebracht.
-----
App store is online, en ik kan melden dat Super Monkey Ball 7,998 euro gaat kosten t.o.v. 9,99Dollar in de US. Lijkt me nog wel redelijk..
Nee. Bij Mobistar konden ze daar niets met zekerheid over zeggen, dus alles is nog puur speculatie.Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:05:
Is dat al zeker met Country lock?
Maar dan nog is het Iphone abbo goedkoper. Wie zegt dat ze de snelheid gaan cappen?cool0 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:19:
Ja als je toch niet de volledige 2mbit haal dan kan je net zo goed een web en walk abo nemen ofzo iets.
Verwijderd
Volgens mij importeren zij die dingen gewoon en krijg je straks te horen: oh sorry hij is nog even niet op voorraad maar jij komt eraan.Executor16 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:18:
Hoe verkopen ze die bij die http://www.iphonehelpdesk.nl/ dan? Hebben ze daar geen countrylock.
FreeReef.nl
Ben net ook gebeld... Stond vijfde op de wachtlijst bij een van de BC´s in Utrecht, maar ze hebben er maar twee (!) binnengekregen. Wordt dus toch een Rotterdammertje doen vanavond...Decon Frost schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:23:
Collega van mij is ook gebeld door Belcompany.... hij kan hem morgen halen, en kon aan de telefoon nog kiezen uit de gewenste kleur.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 33% gewijzigd door Djerique op 10-07-2008 14:39 ]
* DaannO mompelt iets over 100 tot 200 man en in totaal 6 filialen die hem hebbennudie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:36:
Ik krijg er steeds een harder hoofd in om morgen vol goede moed om half9-9uur in de kalverstraat te staan. Hype of niet, ik vrees gewoon dat er toch een half leger op komt dagen. Ze beginnen ook niet om 8u ofzo, en de prijzen zijn top dus elke jan lul kan z'n bed uitkruipen en dr heen gaan.
Dat klopt, maar die 500 zijn voor de midnight sale en kloppen precies met het genoemde aantal op de FP. Er zouden 2500 geleverd worden waarvan 500 voor de midnight sale.Djerique schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:38:
500 stuks dus, da's wat anders dan eerdere berichten over maar 15 stuks per winkel...
Ben benieuwd hoeveel mensen de iPhone gaan importeren uit België
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:41:
Vermaak me vanavond wel, live de verkoop volgen via internet.
Verwijderd
Hoe kan je contact leggen met TM via een chat?RAF1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:45:
Voor de mensen die al een TM abo hebben.
Ik heb net (via de chat wat heel er snel gaat) contact gehad met TM.
Aangezien ik al een TM abo heb en m'n nummer wil behouden heb ik gevraagd of ik m'n huidige nummer kan omzetten naar de iPhone abo en vise versa. Maar dit kon niet.
Wat echter wel kan is een iPhone abo nemen en het nummer van je huidige abo om laten zetten naar je iPhone abo zodra deze afloopt. Tot die tijd kan je dan je huidige abo doorschakel naar je iPhone abo.
Het kost een paar cente, maar dan heb je wel een iPhone
Everything Can Help!
In service & contact ga je naar veelgestelde vragen.MichaelK1985 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:48:
[...]
Hoe kan je contact leggen met TM via een chat?
Verwijderd
Zelfde als de lost&stolen-methode dus.Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
Net met T-Mobile gebeld, en je kunt blijkbaar gewoon je abo vernieuwen en de maanden die je nog moet vastknopen aan het abo van je iPhone. Je begint dan gelijk met de voorwaarden qua abo van de iPhone.
Alleen dan zonder dat lost&stolen
Dat dan maar eerst proberen.Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
Net met T-Mobile gebeld, en je kunt blijkbaar gewoon je abo vernieuwen en de maanden die je nog moet vastknopen aan het abo van je iPhone. Je begint dan gelijk met de voorwaarden qua abo van de iPhone.
Dit werd daarna bevestigd door BC Schagen, dus ik ga er vanuit dat het klopt.
En anders ga ik ene C. L. bij T-Mobile eens een heel boos mailtje sturen
De klantenservice zegt wel vaak andere dingen dan..Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
Verwijderd
Wel voor deze mensen..Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:12:
ik denk dat ik gewoon lekker via de online store ga reserveren, ga toch volgende week drie weken op vakantie en al die wachtrijen voor de winkels is niets voor mij...
[ Voor 54% gewijzigd door the-edge op 10-07-2008 15:15 ]
Nummer 6: trek eens normale schoenen aan joh!
Net BC Lisse aan de lijn gehad. Dit kan alleen als je contract afloopt binnen drie maanden.Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 14:56:
[ Voor 100% gewijzigd door procyon op 10-07-2008 21:00 ]
Een allochtoon met BirkenstocksShiver23 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:27:
[...]
Nummer 6: trek eens normale schoenen aan joh!
De mijne loopt pas af in 10 maanden, nog maar eens met T-mobile bellen dan. Beetje raar, al die tegenstrijdige verhalen...RAF1 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:30:
Ik sta op de wachtlijst voor de volgende zending bij BC![]()
Heb drie BC gebeld:
Hoofddorp uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Nieuw-Vennep uitverkocht, volgende zending wordt over twee weken verwacht.
Lisse uitverkocht, volgende zending wordt in de loop van volgende week verwacht.
[...]
Net BC Lisse aan de lijn gehad. Dit kan alleen als je contract afloopt binnen drie maanden.
De mijne loopt af in vijf
Verwijderd
Denk dat de medewerker die jij aan de lijn had wel de lost&stolen-procedure bedoelde. Daarmee kan het wel.Red Nalie schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 15:34:
[...]
De mijne loopt pas af in 10 maanden, nog maar eens met T-mobile bellen dan. Beetje raar, al die tegenstrijdige verhalen...
Mustang Mach-E SR RWD | MINI Countryman Cooper S
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq