Idd, maar geen bron = false.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
[...]
En je trekt die conclusie waaruit? O_o hoe weet jij nou hoe snel dat hij gaat schieten en of je hem überhaupt moet reloaden?
Shacknews komt meestal snel met leaks.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Idd, maar geen bron = false.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
[...]
En je trekt die conclusie waaruit? O_o hoe weet jij nou hoe snel dat hij gaat schieten en of je hem überhaupt moet reloaden?
Verwijderd
"De Bofors" was de bijnaam van een antitank kanon van wapenfabrikant Boforskaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
[...]
Het ziet er uit als een Bofors 40mm of 27mm AA gun, en die schoten niet zo snel.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
[...]
Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.
Real life =/= Team Fortress 2Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:10:
[...]
"De Bofors" was de bijnaam van een antitank kanon van wapenfabrikant BoforsDat ding moest met de hand herladen worden en was dus niet bijzonder snel
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
AA CannonUser.tmp schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:09:
Bofors is een 40 mil AA kanon, en volgens mij werkt hij met clips van 5 granaten.
Goal: Make the Heavy more viable when he has no Medic to pair with.
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
De Flak-cannon in Unreal is niet wat ik bedoelde. AA (Anti-Air) luchtgeschut zijn shells die met een timer ontploffen om zo vijandelijke vliegtuigen neer te halen.Shabbaman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:37:
Een flakgun zou anders wel heel gaaf zijn, dat was in Unreal ook altijd mijn favoriete wapen. Overigens zit er in (het uiteraard historisch gezien volkomen realistische) Company of Heroes ook een Bofors, en die heeft anders niet zo'n belabberde firing rate hoor.
En wat dan nog, ze kunnen doen waar ze zin in hebben. Maar (om terug te komen op die Valve blog), zou zo'n flak de heavy beter maken onafhankelijk van een medic? 1 shot = 1 kill? PKM sniper flashback...
Verwijderd
Sentry is al underpowered as it is.Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:17:
Ik denk dat ze de heavy wat willen geven tegen sentries.
Op zich zou het wel goed zijn want buiten engineer en medic(en deze twee mogen sentries eigenlijk ook niet kunnen uitschakelen) kan een heavy op zich niets doen ertegen.
En dan zal dat turtlen op pubs misschien eens beteren want tegenwoordig beginnen sommige teams echt te veel sentries op 2fort te gebruiken.
Zeker op de grote servers.(#mensen niet bekendheid)
Niet als de sentries juist gepositioneerd zijn, als we übercharge even buiten beschouwing laten.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Ook niet altijd.Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:43:
Nee, selfdamage is echt bizar hoog geworden. 120dmg op de vijand, 85 op jezelf ofzo.
[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 02-07-2008 13:00 ]
[ Voor 19% gewijzigd door Simon Verhoeven op 02-07-2008 14:53 ]
GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising
Verwijderd
Verwijderd
Zullen we dan level 3 sentries en dispencers ook buiten beschouwing laten? Ubercharge is altijd een factor. Net zoiets als hwg wint altijd van spy als we backstab buiten beschouwing laten. Er zijn juist weinig goede sentry posities op de meeste maps.kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:40:
[...]
Niet als de sentries juist gepositioneerd zijn, als we übercharge even buiten beschouwing laten.
Onjuist, er is namelijk gewoon een pad naar boven, kan je blind die sentries uitschakelen. Zeker omdat er boven 2 50% healthpacks + 50% ammo boxes liggen.Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:45:
Koeitje, engineers zijn nog steeds bedoelt als support class.
Sentries zijn in orde zolang de engie ze wat fatsoenlijk plaatst en het team wat oplet.
Pyro/demo kunnen zo een ubercharge breken. Soldier als hij goed mikt ook.
Bijvoorbeeld niets zo irritant als engies die hun sentries op de bovenste balken bouwen bij Well CTF.
Vooral als het twee sentries zijn. Om ze te raken moet je wel in het bereik van een van de twee gaan staan.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 17:39 ]
Verwijderd
Opstarten met parameter "-autoconfig":Shabbaman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:23:
Nou heb ik er net een nieuwe videokaart inzitten, maar volgens mij worden automagisch de oude settings aanbevolen. Iemand een idee hoe ik de "recommended" settings opnieuw kan laten "recommenden"?
Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Offensive Sniping is echt niet echt productief. Tenzei je behind enemy lines kan komen om Sentries en Heavies neer te halen. 2 stuks in een aanvallende team van 6 = gg. Tenzei ze enorm goed zijn natuurlijk!Gizz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:18:
Echt prachtig soms die classes waaruit het team bestaat![]()
Net het aanvallende team op corporation:
2 snipers
2 of 3 spies
1 HW
1 pyro
1 medic (ik)
Gek joh dat we al 20 (ok, overdreven) rondes ingemaakt zijn. En dan ook verdedigen met 4 of 5 sentries, en allemaal uberchargende medics + zwaar geschut wachtend voor de cap.
True!krakbracket schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:40:
een goede aanvallende snipert houdt de verdediging toch behoorlijk onder druk. zeker omdat de defence over het algemeen wat statischer is.
Als je @ GoT 1 servert Linc en Moonroach in je team hebt als sniper, geloof me, dan ben je wel veilig hoorDeX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:41:
[...]
True!
Maar als 1/3 van je team daarmee bezig word het al snel lastig.
[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 03-07-2008 15:49 ]
Ik had het ook over gemiddelde mensen. MoonroachNotna schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:45:
[...]
Als je @ GoT 1 servert Linc en Moonroach in je team hebt als sniper, geloof me, dan ben je wel veilig hoor. Dan worden er kogels gekopt waar je niet goed van word
Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2
Nee hoor, je ziet iedereen behalve jezelf (als dat op je scherm past uiteraard).Killzone schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:50:
Maar als je dat doet, zie je niet iedereen van je team, maximaal 8 of 9 oid.
Dat moet toch niet uitmaken? Het gaat er toch om hoeveel punten je team heeft.krakbracket schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:51:
met tab kom je ook een heel eind, dan zie je gewoon je hele team, dead or alive.
... en natuurlijk op welke plaats jij staat
Verwijderd
Helemaal mee eenskrakbracket schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:23:
precies!
maar ben wel blij dat Valve de damage van de demo weer een beetje heeft rechtgetrokken. was wel een beetje veel van het goede. en het spel ziet er een stuk leuker uit mét rondvliegende demo's en soldiers.
Ik speel ook 1680x1050, maar ik dacht dat ik er maar een paar zag.. Nog maar eens goed kijken danFreich schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:22:
Nou hier niet hoor
Ligt misschien aan je resolutie oid. Ik speel 1680x1050...
welke instellingen bedoel je? Ik kan mijn niet herinneren dat er bij mij settings worden gereset (TF2 client).Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:01:
[...]
Helemaal mee eenswe moeten meer rocket en sticky jumpende mensen op de server hebben, zo wordt het ook iets leuker voor de snipers onder ons
![]()
Vind het alleen jammer dat je af en toe je commands weer moet invoeren omdat je anders steeds je punten en die andere zooi ziet, kan het op de 1 of andere manier niet permanent houden na 1 of 2 dagen is ie weer weg ( of juist terug ) zelfs als ik het in een cfg zet best wazig eigenlijk
Verwijderd
Verwijderd
Kijk hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=O9W4t3F2h_4Bart1983 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:01:
Ik zie soms van die heavy spelers die heel gek lopen/zweven en een beetje met de armen rond zwaaien. Weet iemand wat dit is?
Verwijderd
De paar keer dat ik op de GoT server zat was het niveau echt niet hoger hoor, dat valt vies tegen en ik weet niet wanneer jij wilt spelen maar ik zat gisteren om 0:00 op een volle GTFO server.Kain_niaK schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:42:
Die GTFO server is een server vol noobs. Of een enkele goede speler die langskomt om even wat noobs te killen. Als er geen spelers op de server zijn doet hij zich toch voor als 31/32 spelers bezet. Dat vind ik altijd een klote server. Dan join je die s'nachts omdat je denk dat hij bijna vol zit en dan is er niemand. Ook als je view info doet dan zie je fake spelers die om te zoveel tijd puntjes bij krijgen.
Anyway ... die server is niet met GoT te vergelijken.
Verwijderd
#1 's avonds hoop ik. Was gisteren even op #3. Holy guacamole, wat een newbees lopen daar rondVerwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:19:
[...]
De paar keer dat ik op de GoT server zat was het niveau echt niet hoger hoor, dat valt vies tegen en ik weet niet wanneer jij wilt spelen maar ik zat gisteren om 0:00 op een volle GTFO server.
Ok grappig. Waarom fixen ze dit niet?Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:11:
[...]
Kijk hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=O9W4t3F2h_4
Verwijderd
Volgens mij was dat mijn serveLUH-3417 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:17:
Vandaag voor het eerst gekilled door een teruggetennisde crit rocket van mezelf. Nice.
Me!Simon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:B.t.w. wordt het niet eens tijd dat Egypt uit de map rotation wordt gehaald?
Ik ben echt nog niemand tegengekomen die de map goed vond.
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Juist, dat was ik. Leuk om dat icoon ook eens te zien.Freich schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:47:
[...]
Volgens mij was dat mijn serve
Of het was een andere soldier op Roswell...
Voelde wel errrugg goed
Verwijderd
Het is inderdaad een mindere map. Maar iedereen heeft toch z'n voorkeuren. Ik zie bijv totaal niet in wat mensen leuk vinden aan corporation en 2fort. Dustbowl en goldrush ben ik ook wel een beetje zat nu. Al die potjes zijn hetzelfde. Ik zou graag meer granary/well/badlands zien. Tenminste dynamische mappen waar het minder op spam aankomt en meer op skillSimon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:
Het niveau op 1 is inderdaad niet altijd even hoog.
Soms heb je zo van die schitterende acties van een medic met uber die langs je loopt terwijl ze op hem schieten en i.p.v. die je ubert loopt hij liever door om dood te gaan.
En pyros met de flamethrower blijven maar over stickies lopen.
B.t.w. wordt het niet eens tijd dat Egypt uit de map rotation wordt gehaald?
Ik vond corporation voorheen (b2 versie) best een toffe map, maar nu de maker zoveel 'extra' wegen heeft toegevoegd is er geen moer meer aan, het valt amper nog te verdedigen (en dan voornamelijk de laatste cap).Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:49:
[...]
Het is inderdaad een mindere map. Maar iedereen heeft toch z'n voorkeuren. Ik zie bijv totaal niet in wat mensen leuk vinden aan corporation en 2fort. Dustbowl en goldrush ben ik ook wel een beetje zat nu. Al die potjes zijn hetzelfde. Ik zou graag meer granary/well/badlands zien. Tenminste dynamische mappen waar het minder op spam aankomt en meer op skill.
Verwijderd
Verwijderd
Amper te verdedigen ? joh, je hebt als defense nu veel meer opties om even de offense terug te pushen door die extra gangetjes.falcon4ever schreef op zondag 06 juli 2008 @ 02:00:
[...]
Ik vond corporation voorheen (b2 versie) best een toffe map, maar nu de maker zoveel 'extra' wegen heeft toegevoegd is er geen moer meer aan, het valt amper nog te verdedigen (en dan voornamelijk de laatste cap).
Verwijderd
In console typ:GonzoNL schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:11:
Tijd voor 2 newb vraagjesHoe maak je eigenlijk screenshots? (Behalve de deathcam shots) en hoe zorg je dat ze jpg worden, om nou elke keer photoshop op te starten als ik mijn screens wil bekijken vind ik ook weer zo'n gedoe.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 16:29 ]
Dan moet hij de jpeg_quality ook nog verhogen natuurlijk.Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:28:
[...]
In console typ:
Bind "knop hier" "jpeg"
( knop hier is de knop die jezelf wilt gebruiken natuurlijk )
en presto elke keer als jij op die knop drukt maak je een screenshot in het juiste formaat
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 07-07-2008 07:32 ]
*hier stond hetzelfde plaatje als hierboven*
[ Voor 29% gewijzigd door Firestorm op 08-07-2008 01:46 ]
Nou, ik vind het wel een leuke map. Na duizend keer dustbowl en goldrush spelen is dit weer eens wat anders. Speelt lekker en ziet er ook wel leuk uit. Aan welke map ik een pesthekel heb is Bloodstained. Als die map komt stop ik gewoon met spelenSimon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:
B.t.w. wordt het niet eens tijd dat Egypt uit de map rotation wordt gehaald?
Nou nergens zo goede medics als op de got-serverSimon Verhoeven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:23:
Vind gewoon de laatste CP wat rot.
1 smalle gang en 1 iets bredere deur, wat te gemakkelijk om sentries te plaatsen.
Nu ja, het is eigenlijk prima doenbaar moesten er wat meer fatsoenlijke medics spelen.
Snap niet zo goed waar dit over gaat. Dacht eerst dat het over medics ging. Maar daarna noem je spelers als koeitje en raizer die goed zijn. Noem dan gelijk 70% van alle gotters. Ik denk namelijk dat de meeste gotters goede spelers zijn. En waarom koeitje en raizer daar bij jouw uitspringen is mij een raadsel.Simon Verhoeven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:41:
Ik zeg niet dat alle medics slecht zijn, zeker de regulars maar er zijn toch vaak momenten dat er weinig regulars zitten. En ik weet niet vanbuiten welke stage het is, maar dacht niet dat het 1 was.
En map uit rotation halen gaat me daar niet direct om, maar er zijn leukere zoals die sneeuw map (kan even niet op de naam komen).
Beetje load balancing naar server 3 zou eigenlijk leuk zijn want vaak zit 1 vol en is 3 helemaal leeg.
Kwam eigenlijk op het tf2 forum naar boven.
De regulars zijn idd meestal wel goed. Koeitje zeker en Razer (denk toch dat je zo zijn naam schrijft, die met die uncle Phill avatar).
Maar soms zitten er ook vrij slechte spelers.
Gelukkig is het niveau wel hoger dan op de multiplay.co.uk servers want daar is het niveau de laatste tijd echt achteruit gegaan. Ik speelde vroeger daar graag 2fort maar tegenwoordig turtlen mensen veel te vaak. En altijd even op uber wachten en alles neerhalen wordt ook slaapverwekkend en repetitief.
Omdat ze een van de opvallendste spelers zijn?Cabo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:59:
[...]
Snap niet zo goed waar dit over gaat. Dacht eerst dat het over medics ging. Maar daarna noem je spelers als koeitje en raizer die goed zijn. Noem dan gelijk 70% van alle gotters. Ik denk namelijk dat de meeste gotters goede spelers zijn. En waarom koeitje en raizer daar bij jouw uitspringen is mij een raadsel.
Verwijderd
Ik weet dat ik nuttiger ben als een andere classDersan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:46:
Mensen die schreeuwen dat er te weinig medics zijn en dan zelf een andere class spelen, daar word ik pas gek van.
[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 10-07-2008 06:17 ]
The poor bastard will see them soon enough...GonzoNL schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:44:
Ik heb mijn eerste zelfgemaakte spray op gamesprays gegooid: http://gamesprays.com/tea...-here-this-is-batcountry/
enjoy
Verwijderd
Hahahaha leuk hoorGonzoNL schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:44:
Ik heb mijn eerste zelfgemaakte spray op gamesprays gegooid: http://gamesprays.com/tea...-here-this-is-batcountry/
enjoy
BOINK!GonzoNL schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:44:
enjoy
Bedankt, gelijk inspiratie voor een spray om ernaast te kunnen zettenMistaV schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:23:
[...]
The poor bastard will see them soon enough...
[ Voor 33% gewijzigd door GonzoNL op 11-07-2008 09:42 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq