[PC] Team Fortress 2, deel 8 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste
Acties:
  • 53.236 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-09 08:26
kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:58:
[...]

En je trekt die conclusie waaruit? O_o hoe weet jij nou hoe snel dat hij gaat schieten en of je hem überhaupt moet reloaden?
Idd, maar geen bron = false.

Shacknews komt meestal snel met leaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 19:36

User

S3

Bofors is een 40 mil AA kanon, en volgens mij werkt hij met clips van 5 granaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

En je trekt die conclusie waaruit? O_o hoe weet jij nou hoe snel dat hij gaat schieten en of je hem überhaupt moet reloaden?
"De Bofors" was de bijnaam van een antitank kanon van wapenfabrikant Bofors ;) Dat ding moest met de hand herladen worden en was dus niet bijzonder snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

[...]

Het ziet er uit als een Bofors 40mm of 27mm AA gun, en die schoten niet zo snel. :) Natuurlijk kunnen ze voor het spel (als die echt is) een andere firingrate kiezen, maar het lijkt mij dat deze meer stopping power per slug krijgt dan de minigun en als hij dan een machinegeweer schiet ben je kansloos tov een heavy.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:10:
[...]

"De Bofors" was de bijnaam van een antitank kanon van wapenfabrikant Bofors ;) Dat ding moest met de hand herladen worden en was dus niet bijzonder snel :P
Real life =/= Team Fortress 2 :p

Wie weet wordt het wel een Bofors minigun ;) Ik zie het al voor me, 8 heavies met Bofors miniguns, MAYHEM AND CHAOS SHALL RULE THE WORLD!

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

User.tmp schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:09:
Bofors is een 40 mil AA kanon, en volgens mij werkt hij met clips van 5 granaten.
AA Cannon :D

Wie had het over Stickjumps?
(flak flak)

Heavy mag ook wel aan de beurt komen. Hij heeft nu maar weinig functies in een team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik denk dat ze de heavy wat willen geven tegen sentries.
Op zich zou het wel goed zijn want buiten engineer en medic(en deze twee mogen sentries eigenlijk ook niet kunnen uitschakelen) kan een heavy op zich niets doen ertegen.
En dan zal dat turtlen op pubs misschien eens beteren want tegenwoordig beginnen sommige teams echt te veel sentries op 2fort te gebruiken.
Zeker op de grote servers.(#mensen niet bekendheid)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
heavy is next:

http://www.teamfortress.com/post.php?id=1670
Goal: Make the Heavy more viable when he has no Medic to pair with.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Heb je gezien waar het al een post of 20 over gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:56

Shabbaman

Got love?

Een flakgun zou anders wel heel gaaf zijn, dat was in Unreal ook altijd mijn favoriete wapen. Overigens zit er in (het uiteraard historisch gezien volkomen realistische) Company of Heroes ook een Bofors, en die heeft anders niet zo'n belabberde firing rate hoor.

En wat dan nog, ze kunnen doen waar ze zin in hebben. Maar (om terug te komen op die Valve blog), zou zo'n flak de heavy beter maken onafhankelijk van een medic? 1 shot = 1 kill? PKM sniper flashback...

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik denk dat hij gewoon meer firepower op afstand krijgt. Niet noodzakelijkerwijs door meer lood richting de vijand te sturen maar door nauwkeuriger te kunnen schieten met kogels die meer damage doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Shabbaman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:37:
Een flakgun zou anders wel heel gaaf zijn, dat was in Unreal ook altijd mijn favoriete wapen. Overigens zit er in (het uiteraard historisch gezien volkomen realistische) Company of Heroes ook een Bofors, en die heeft anders niet zo'n belabberde firing rate hoor.

En wat dan nog, ze kunnen doen waar ze zin in hebben. Maar (om terug te komen op die Valve blog), zou zo'n flak de heavy beter maken onafhankelijk van een medic? 1 shot = 1 kill? PKM sniper flashback...
De Flak-cannon in Unreal is niet wat ik bedoelde. AA (Anti-Air) luchtgeschut zijn shells die met een timer ontploffen om zo vijandelijke vliegtuigen neer te halen.

In Unreal zijn het brokken heet ijzer die de vijand doen huilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Alt fire geeft in Unreal wel degelijk een projectiel, maar die gaat enkel af door contact. De gewone shrapnel blast vind ik niet zo interessant voor de heavy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 11:17:
Ik denk dat ze de heavy wat willen geven tegen sentries.
Op zich zou het wel goed zijn want buiten engineer en medic(en deze twee mogen sentries eigenlijk ook niet kunnen uitschakelen) kan een heavy op zich niets doen ertegen.
En dan zal dat turtlen op pubs misschien eens beteren want tegenwoordig beginnen sommige teams echt te veel sentries op 2fort te gebruiken.
Zeker op de grote servers.(#mensen niet bekendheid)
Sentry is al underpowered as it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:14:
[...]

Sentry is al underpowered as it is.
Turtle modus aan ;>
>_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 medic, 1 demo > 4 engi's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:33:
[...]

1 medic, 1 demo > 4 engi's
Niet als de sentries juist gepositioneerd zijn, als we übercharge even buiten beschouwing laten.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:37
Verwijderd schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 23:43:
Nee, selfdamage is echt bizar hoog geworden. 120dmg op de vijand, 85 op jezelf ofzo.
Ook niet altijd.
Schoot laatst point-blank een nade op een pyro. Ik dood, hij loopt verder 8)7

Mooi dat er in ieder geval weer een beetje damage falloff is voor pyro flame. Of het genoeg is moet nog blijken maar geeft ni ieder geval aan dat Valve weet dat er iets niet helemaal goed gebalanceerd is.
Demo selfdamaga lijkt ook in ere hersteld, net als het weer fatsoenlijk kunnen jumpen _/-\o_
Vast komen te zitten als spy is gelukkig ook verholpen, ik had er nogal een handje van in iemand vast te blijven zitten in plaats van hem overhoop te steken :p

Goeie update lijkt me zo

//Edit
Het Meet The Heavy filmpje heeft mij doen besluiten TF2 te kopen. Ik zou bijna kippenvel krijgen bij bovenstaande conceptart en het lezen van de blog. _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door frickY op 02-07-2008 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Koeitje, engineers zijn nog steeds bedoelt als support class.
Sentries zijn in orde zolang de engie ze wat fatsoenlijk plaatst en het team wat oplet.
Pyro/demo kunnen zo een ubercharge breken. Soldier als hij goed mikt ook.
Bijvoorbeeld niets zo irritant als engies die hun sentries op de bovenste balken bouwen bij Well CTF.
Vooral als het twee sentries zijn. Om ze te raken moet je wel in het bereik van een van de twee gaan staan.

Het enigste dat ik spijtig vind is dat er soms wat weinig mogelijkheden worden gegeven voor stickyjumpen op nieuwe maps.

Maar wat Valve wel eens mag aanpassen is dat soldiers, pyros & snipers door spawn protection kunnen schieten. Oftewel alles erdoor oftwel niets.
Ik wordt het wat beu dat op sommige maps soldiers & snipers zitten te spammen vanuit spawn protection met een dispenser naast hen.

[ Voor 19% gewijzigd door Simon Verhoeven op 02-07-2008 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL
  • Laatst online: 29-12-2021

GonzoNL

You call that breaking a spine

Yeah! Heavies :) Op het moment vind ik die toch het leukst om te spelen, dus ik kan niet wachten.

GW: [DotB] - GW-NL | TF2: GoTTF2 | SW:ToR: Phoenix Rising

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

de knockback kaast zo uber mega ver terug dan nog als je 2 sentry's kunt pakken die zijn zo weer snel opgebouwt.
met hulp van rest van engineers en de mega veel metal van andere dispensers dan die nog up zijn.
er zou maar 1 sentry mogen staan eigenlijk per paar meter ;>
zo hoef je ook niks aan sentry zelf te veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kaluro2 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 12:40:
[...]

Niet als de sentries juist gepositioneerd zijn, als we übercharge even buiten beschouwing laten.
Zullen we dan level 3 sentries en dispencers ook buiten beschouwing laten? Ubercharge is altijd een factor. Net zoiets als hwg wint altijd van spy als we backstab buiten beschouwing laten. Er zijn juist weinig goede sentry posities op de meeste maps.
Simon Verhoeven schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:45:
Koeitje, engineers zijn nog steeds bedoelt als support class.
Sentries zijn in orde zolang de engie ze wat fatsoenlijk plaatst en het team wat oplet.
Pyro/demo kunnen zo een ubercharge breken. Soldier als hij goed mikt ook.
Bijvoorbeeld niets zo irritant als engies die hun sentries op de bovenste balken bouwen bij Well CTF.
Vooral als het twee sentries zijn. Om ze te raken moet je wel in het bereik van een van de twee gaan staan.
Onjuist, er is namelijk gewoon een pad naar boven, kan je blind die sentries uitschakelen. Zeker omdat er boven 2 50% healthpacks + 50% ammo boxes liggen.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 02-07-2008 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik gok dat hij de balken op de "3de verdieping" bedoeld.
In de cp-map kun je hier niet meer opkomen, in de ctf-well.

Alleen engineers kunnen daar komen door een dispenser op de kast te bouwen, waardoor ze hun tele-exit op het plateau krijgen. Demo's en soldiers kunnen erheen jumpen, maar dus niet als er sentries staan.

De sentries zijn overigens wel te raken terwijl je buiten range blijft, namelijk schuinachter de intell. Heb er zo van de week nog 2 gesloopt met spy-revolver. Natuurlijk eerst de engineer omleggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nou heb ik er net een nieuwe videokaart inzitten, maar volgens mij worden automagisch de oude settings aanbevolen. Iemand een idee hoe ik de "recommended" settings opnieuw kan laten "recommenden"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Als je een recente hebt gekocht alles gewoon op max zwieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shabbaman schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 18:23:
Nou heb ik er net een nieuwe videokaart inzitten, maar volgens mij worden automagisch de oude settings aanbevolen. Iemand een idee hoe ik de "recommended" settings opnieuw kan laten "recommenden"?
Opstarten met parameter "-autoconfig":

- Rechtsklik TF2 in je Games lijst
- Selecteer Properties/Eigenschappen
- Klik op "Set launch options"
- Typ daar -autoconfig

Werkt met alle andere Source games die ik heb in ieder geval wel, heb het nog niet gebruikt in TF2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:31

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Echt prachtig soms die classes waaruit het team bestaat :o

Net het aanvallende team op corporation:

2 snipers
2 of 3 spies
1 HW
1 pyro
1 medic (ik)

Gek joh dat we al 20 (ok, overdreven :P) rondes ingemaakt zijn. En dan ook verdedigen met 4 of 5 sentries, en allemaal uberchargende medics + zwaar geschut wachtend voor de cap.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Dat waren alleen de laatste 2 rondes dat jij er nog was, dat viel nog mee :P.
Daarvoor waren we al zovaak afgemaakt. Sjah wat wil je met 3 snipers en 2 engies als je attacker bent (in een team van 6 man)

Dat van dat verdedigen was na 3/4 potjes zwaar ingemaakt te worden, de ronde daarvoor waren er 6 snipers, daarna was de bedoeling om 6 engies te krijgen :P

Magoed, ben er ook net ook maar mee gestopt, het werd allemaal een beetje te hopeloos :O

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Gizz schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:18:
Echt prachtig soms die classes waaruit het team bestaat :o

Net het aanvallende team op corporation:

2 snipers
2 of 3 spies
1 HW
1 pyro
1 medic (ik)

Gek joh dat we al 20 (ok, overdreven :P) rondes ingemaakt zijn. En dan ook verdedigen met 4 of 5 sentries, en allemaal uberchargende medics + zwaar geschut wachtend voor de cap.
Offensive Sniping is echt niet echt productief. Tenzei je behind enemy lines kan komen om Sentries en Heavies neer te halen. 2 stuks in een aanvallende team van 6 = gg. Tenzei ze enorm goed zijn natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07-2024
een goede aanvallende snipert houdt de verdediging toch behoorlijk onder druk. zeker omdat de defence over het algemeen wat statischer is.

PC gameplay geen multiplatform!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

krakbracket schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:40:
een goede aanvallende snipert houdt de verdediging toch behoorlijk onder druk. zeker omdat de defence over het algemeen wat statischer is.
True!
Maar als 1/3 van je team daarmee bezig word het al snel lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:41

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

DeX schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:41:
[...]

True!
Maar als 1/3 van je team daarmee bezig word het al snel lastig.
Als je @ GoT 1 servert Linc en Moonroach in je team hebt als sniper, geloof me, dan ben je wel veilig hoor :9. Dan worden er kogels gekopt waar je niet goed van word :+

Ontopic: Er wordt erg vaak niet gekeken naar welke classes er in een ronde zijn. Persoonlijk kijk ik elke keer dat ik doodgeschoten word ff met TAB welke classes er zoal zijn en waar nodig tips geven of zelf wisselen. Eigenlijk wel jammer, want als ik weer eens op dreef ben met sniper, zie je dat meteen je halve team het wil worden onder het kader van: Oe die heeft veel punten, wil ik ook :9

En als je dan opmerkt: 4 snipers, wtf? Wisselt er nog niemand. Dan doe ik het maar zelf, gezien er anders niks van komt :+

[ Voor 42% gewijzigd door Notna op 03-07-2008 15:49 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

Notna schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:45:
[...]

Als je @ GoT 1 servert Linc en Moonroach in je team hebt als sniper, geloof me, dan ben je wel veilig hoor :9. Dan worden er kogels gekopt waar je niet goed van word :+
Ik had het ook over gemiddelde mensen. Moonroach :X

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 02:11

Shoarma kip

IceDFire

Maarjah, als je team dan vervolgens niet aanvalt is er ook geen kans meer om te winnen :P

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik check altijd met "komma".
Dan zie je rechtsonder mooi grafisch weergegeven welke classes er al in je team zitten.
Dus als je 3 snipers ziet staan op een rijtje dan neem je toch wat anders...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12:33
Maar als je dat doet, zie je niet iedereen van je team, maximaal 8 of 9 oid ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Nou hier niet hoor :)
Ligt misschien aan je resolutie oid. Ik speel 1680x1050...

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Ik kijk altijd naar de getallen die boven de classes staan, op het komma-scherm. Dan zie je in één oogopslag of er medics zijn, of dat er ergens vier of vijf van rondkachelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Killzone schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:50:
Maar als je dat doet, zie je niet iedereen van je team, maximaal 8 of 9 oid ;) .
Nee hoor, je ziet iedereen behalve jezelf (als dat op je scherm past uiteraard).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ik was in de veronderstelling dat je alleen de levende spelers zag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
met tab kom je ook een heel eind, dan zie je gewoon je hele team, dead or alive.

... en natuurlijk op welke plaats jij staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX

DeX

krakbracket schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:51:
met tab kom je ook een heel eind, dan zie je gewoon je hele team, dead or alive.

... en natuurlijk op welke plaats jij staat ;)
Dat moet toch niet uitmaken? Het gaat er toch om hoeveel punten je team heeft.

/moraalridder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Lefty wil gewoon graag even zien door hoeveel overpowerde pyro's hij gedominate wordt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krakbracket
precies!
maar ben wel blij dat Valve de damage van de demo weer een beetje heeft rechtgetrokken. was wel een beetje veel van het goede. en het spel ziet er een stuk leuker uit mét rondvliegende demo's en soldiers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krakbracket schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:23:
precies!
maar ben wel blij dat Valve de damage van de demo weer een beetje heeft rechtgetrokken. was wel een beetje veel van het goede. en het spel ziet er een stuk leuker uit mét rondvliegende demo's en soldiers.
Helemaal mee eens :) we moeten meer rocket en sticky jumpende mensen op de server hebben, zo wordt het ook iets leuker voor de snipers onder ons >:)

Vind het alleen jammer dat je af en toe je commands weer moet invoeren omdat je anders steeds je punten en die andere zooi ziet, kan het op de 1 of andere manier niet permanent houden na 1 of 2 dagen is ie weer weg ( of juist terug ) zelfs als ik het in een cfg zet best wazig eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Laatst online: 12:33
Freich schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:22:
Nou hier niet hoor :)
Ligt misschien aan je resolutie oid. Ik speel 1680x1050...
Ik speel ook 1680x1050, maar ik dacht dat ik er maar een paar zag.. Nog maar eens goed kijken dan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
@Moonroach
Ik heb geen idee wat je bedoeld :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:01:
[...]

Helemaal mee eens :) we moeten meer rocket en sticky jumpende mensen op de server hebben, zo wordt het ook iets leuker voor de snipers onder ons >:)

Vind het alleen jammer dat je af en toe je commands weer moet invoeren omdat je anders steeds je punten en die andere zooi ziet, kan het op de 1 of andere manier niet permanent houden na 1 of 2 dagen is ie weer weg ( of juist terug ) zelfs als ik het in een cfg zet best wazig eigenlijk
welke instellingen bedoel je? Ik kan mijn niet herinneren dat er bij mij settings worden gereset (TF2 client).

Dit gebeurt wel op mijn dedicated TF2 server elke keer als ik de software update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoelde de /hlx_hideranking en de hlx_display 0 om de stats te kunnen negeren ( zie je niet meer ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
Ik zie soms van die heavy spelers die heel gek lopen/zweven en een beetje met de armen rond zwaaien. Weet iemand wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bart1983 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:01:
Ik zie soms van die heavy spelers die heel gek lopen/zweven en een beetje met de armen rond zwaaien. Weet iemand wat dit is?
Kijk hier maar eens http://www.youtube.com/watch?v=O9W4t3F2h_4 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kain_niaK schreef op maandag 30 juni 2008 @ 10:42:
Die GTFO server is een server vol noobs. Of een enkele goede speler die langskomt om even wat noobs te killen. Als er geen spelers op de server zijn doet hij zich toch voor als 31/32 spelers bezet. Dat vind ik altijd een klote server. Dan join je die s'nachts omdat je denk dat hij bijna vol zit en dan is er niemand. Ook als je view info doet dan zie je fake spelers die om te zoveel tijd puntjes bij krijgen.

Anyway ... die server is niet met GoT te vergelijken.
De paar keer dat ik op de GoT server zat was het niveau echt niet hoger hoor, dat valt vies tegen en ik weet niet wanneer jij wilt spelen maar ik zat gisteren om 0:00 op een volle GTFO server.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:19:
[...]

De paar keer dat ik op de GoT server zat was het niveau echt niet hoger hoor, dat valt vies tegen en ik weet niet wanneer jij wilt spelen maar ik zat gisteren om 0:00 op een volle GTFO server.
#1 's avonds hoop ik. Was gisteren even op #3. Holy guacamole, wat een newbees lopen daar rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:23
Ok grappig. Waarom fixen ze dit niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien omdat het niet echt een belangrijke bug is en dus laag op de prio lijst zal staan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijnisch
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2019
Nou, ik houd de bugs meestal bij om mensen te irriteren en telkens halen ze de bugs eruit. Dit zal wel een vrij recente bug zijn die er vast bij de volgende update ook weer uit is : (.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Ik zag dat er sinds de laatste update een nieuwe 'bug' bij is gekomen.

Voorheen kon je als spy nooit taunten als je disquised was. Als je het nu probeerd schakelt je scherm wel gewoon over naar third-person, terwijl je spy er maar een beetje bij blijft staan.
Minor, maar vreemd dat dat er opeens ingeslopen in. Voorheen gebeurde er gewoon niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Vandaag voor het eerst gekilled door een teruggetennisde crit rocket van mezelf. Nice. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

LUH-3417 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:17:
Vandaag voor het eerst gekilled door een teruggetennisde crit rocket van mezelf. Nice. :)
Volgens mij was dat mijn serve ;)
Of het was een andere soldier op Roswell...
Voelde wel errrugg goed >:)

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Het niveau op 1 is inderdaad niet altijd even hoog.
Soms heb je zo van die schitterende acties van een medic met uber die langs je loopt terwijl ze op hem schieten en i.p.v. die je ubert loopt hij liever door om dood te gaan.
En pyros met de flamethrower blijven maar over stickies lopen.

B.t.w. wordt het niet eens tijd dat Egypt uit de map rotation wordt gehaald?
Ik ben echt nog niemand tegengekomen die de map goed vond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User

User

S3

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:B.t.w. wordt het niet eens tijd dat Egypt uit de map rotation wordt gehaald?
Me! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Egypt geeft wel leuke screen :
Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08276/soldierheadshoteqypt269.jpg

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Freich schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:47:
[...]

Volgens mij was dat mijn serve ;)
Of het was een andere soldier op Roswell...
Voelde wel errrugg goed >:)
Juist, dat was ik. Leuk om dat icoon ook eens te zien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Simon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:
Het niveau op 1 is inderdaad niet altijd even hoog.
Soms heb je zo van die schitterende acties van een medic met uber die langs je loopt terwijl ze op hem schieten en i.p.v. die je ubert loopt hij liever door om dood te gaan.
En pyros met de flamethrower blijven maar over stickies lopen.

Het is inderdaad een mindere map. Maar iedereen heeft toch z'n voorkeuren. Ik zie bijv totaal niet in wat mensen leuk vinden aan corporation en 2fort. Dustbowl en goldrush ben ik ook wel een beetje zat nu. Al die potjes zijn hetzelfde. Ik zou graag meer granary/well/badlands zien. Tenminste dynamische mappen waar het minder op spam aankomt en meer op skill ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon4ever
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07-04-2021
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:49:
[...]

Het is inderdaad een mindere map. Maar iedereen heeft toch z'n voorkeuren. Ik zie bijv totaal niet in wat mensen leuk vinden aan corporation en 2fort. Dustbowl en goldrush ben ik ook wel een beetje zat nu. Al die potjes zijn hetzelfde. Ik zou graag meer granary/well/badlands zien. Tenminste dynamische mappen waar het minder op spam aankomt en meer op skill ;) .
Ik vond corporation voorheen (b2 versie) best een toffe map, maar nu de maker zoveel 'extra' wegen heeft toegevoegd is er geen moer meer aan, het valt amper nog te verdedigen (en dan voornamelijk de laatste cap).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Well zou inderdaad wat meer mogen voorkomen.
2Fort begint tegenwoordig mij ook wat te vervelen.
Na een tijdje ken je al de sentry spots en het aantal engies is precies continu aan het toenemen op die map.
De nieuwe versie van well, zeker CTF mode is schitterend.

Een deel van de huidige mappen is inderdaad te veel spam. Ik vind het echt hatelijk als een soldier gewoon zit te spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

last stage dustbowl is heel goed voorbeeld voor spam.
spamming nade's rockets. je komt er niet eens voorbij 1e cp dan en dan nog die sentry's die al overkill zijn mocht je ver genoeg komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

falcon4ever schreef op zondag 06 juli 2008 @ 02:00:
[...]

Ik vond corporation voorheen (b2 versie) best een toffe map, maar nu de maker zoveel 'extra' wegen heeft toegevoegd is er geen moer meer aan, het valt amper nog te verdedigen (en dan voornamelijk de laatste cap).
Amper te verdedigen ? joh, je hebt als defense nu veel meer opties om even de offense terug te pushen door die extra gangetjes.

Gister trouwens cp_snowbridge_thallus_2 gespeeld jemig wat een map hey echt super ( tenminste als sniper zijnde ) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Tijd voor 2 newb vraagjes :) Hoe maak je eigenlijk screenshots? (Behalve de deathcam shots) en hoe zorg je dat ze jpg worden, om nou elke keer photoshop op te starten als ik mijn screens wil bekijken vind ik ook weer zo'n gedoe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GonzoNL schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:11:
Tijd voor 2 newb vraagjes :) Hoe maak je eigenlijk screenshots? (Behalve de deathcam shots) en hoe zorg je dat ze jpg worden, om nou elke keer photoshop op te starten als ik mijn screens wil bekijken vind ik ook weer zo'n gedoe. :)
In console typ:

Bind "knop hier" "jpeg"

( knop hier is de knop die jezelf wilt gebruiken natuurlijk )

en presto elke keer als jij op die knop drukt maak je een screenshot in het juiste formaat ;)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:28:
[...]

In console typ:

Bind "knop hier" "jpeg"

( knop hier is de knop die jezelf wilt gebruiken natuurlijk )

en presto elke keer als jij op die knop drukt maak je een screenshot in het juiste formaat ;)
Dan moet hij de jpeg_quality ook nog verhogen natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja ok maar dat vroeg ie niet ;)

jpeg_quality 100

kun je ook even invoeren dan voor de beste kwaliteit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themba
  • Laatst online: 05-09 11:11
Weet iemand of een gebroken fles van de Demoman meer damage doet dan een hele fles? Want je kunt de fles makkelijk breken(hoewel de taunt dan nergens meer op slaat). Is dit zinvol of gewoon een grapje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
Voor zover ik weet is dat gewoon voor de lol, maar ik probeer hem tijdens de setup wel altijd te breken. Brengt geluk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Volgens mij breekt de fles wanneer hij crit, maar betekend dat niet dat hij crit als hij gebroken is :p Na de eerste crit blijft hij gewoon gebroken en zie je dus niet wanneer hij weer crit.

het lijkt me niet dat hij gebroken meer dmg doet, tenzij je dus aan het critten bent,

[ Voor 28% gewijzigd door frickY op 07-07-2008 07:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

klopt helemaal :)

de fles breekt als ie crit maar das puur een visueel iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaCoTa
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14-09 21:05
Afbeeldingslocatie: http://images.flabber.nl/scenttree.jpg

Ghehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firestorm
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 29-07 16:31

Firestorm

Ik hou altijd schroefjes over

*hier stond hetzelfde plaatje als hierboven*
damn, ik moet niet naar games switchen voordat ik op verzenden druk...

[ Voor 29% gewijzigd door Firestorm op 08-07-2008 01:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Gisteren geweldig potje op fastlane gespeeld _/-\o_ Wat een chaos. Als je één stap verkeerd zette werd je direct gekilld door tien stickies of een paar rockets >:)
Simon Verhoeven schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 22:39:
Nou, ik vind het wel een leuke map. Na duizend keer dustbowl en goldrush spelen is dit weer eens wat anders. Speelt lekker en ziet er ook wel leuk uit. Aan welke map ik een pesthekel heb is Bloodstained. Als die map komt stop ik gewoon met spelen :X Wat is die map ongebalanceerd. Veel te kleine gangetjes. Op veel plaatsen moet je door twee gangetjes persen dat barst van de stickies, soldiers spammen er rockets in en aan de andere kant van de gang word je opgewacht door sentries. Van mij mag deze map uit de rotation gehaald worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4ourty2
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Egypt is best wel een leuke map.
Het probleem met nieuwe mappen is dat men ze eerst niet kent dus zijn ze kut.
Je moet jezelf ook de kans geven om de map te "leren" spelen. Corporation vond iedereen ook kut maar als ze de map kennen vinden ze hem leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Vind gewoon de laatste CP wat rot.
1 smalle gang en 1 iets bredere deur, wat te gemakkelijk om sentries te plaatsen.
Nu ja, het is eigenlijk prima doenbaar moesten er wat meer fatsoenlijke medics spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Ja, de medics op GoT#1 zijn altijd zoooo slecht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waster
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14-04 17:49
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:23:
Vind gewoon de laatste CP wat rot.
1 smalle gang en 1 iets bredere deur, wat te gemakkelijk om sentries te plaatsen.
Nu ja, het is eigenlijk prima doenbaar moesten er wat meer fatsoenlijke medics spelen.
Nou nergens zo goede medics als op de got-server :X Volgens mij ligt het dan meer aan jou niveau. En om direct de map uit de rotatie te halen, omdat één iemand er moeite mee heeft. Heb jij uberhaupt ooit egypt gespeeld. Er zijn 3 stages en volgens mij heb je het alleen over stage 1, die is heel simpel in te nemen. Al die trappetjes en hoogteverschillen vind ik juist leuk aan de map en maken hem anders dan de veelgespeelde mappen. Ook leuk voor een ontdekte spy die dan even de afgrond kan inspringen en kan overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik zeg niet dat alle medics slecht zijn, zeker de regulars maar er zijn toch vaak momenten dat er weinig regulars zitten. En ik weet niet vanbuiten welke stage het is, maar dacht niet dat het 1 was.
En map uit rotation halen gaat me daar niet direct om, maar er zijn leukere zoals die sneeuw map (kan even niet op de naam komen).
Beetje load balancing naar server 3 zou eigenlijk leuk zijn want vaak zit 1 vol en is 3 helemaal leeg.
Kwam eigenlijk op het tf2 forum naar boven.

De regulars zijn idd meestal wel goed. Koeitje zeker en Razer (denk toch dat je zo zijn naam schrijft, die met die uncle Phill avatar).

Maar soms zitten er ook vrij slechte spelers.
Gelukkig is het niveau wel hoger dan op de multiplay.co.uk servers want daar is het niveau de laatste tijd echt achteruit gegaan. Ik speelde vroeger daar graag 2fort maar tegenwoordig turtlen mensen veel te vaak. En altijd even op uber wachten en alles neerhalen wordt ook slaapverwekkend en repetitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cabo
  • Laatst online: 10-09 08:26
Simon Verhoeven schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 18:41:
Ik zeg niet dat alle medics slecht zijn, zeker de regulars maar er zijn toch vaak momenten dat er weinig regulars zitten. En ik weet niet vanbuiten welke stage het is, maar dacht niet dat het 1 was.
En map uit rotation halen gaat me daar niet direct om, maar er zijn leukere zoals die sneeuw map (kan even niet op de naam komen).
Beetje load balancing naar server 3 zou eigenlijk leuk zijn want vaak zit 1 vol en is 3 helemaal leeg.
Kwam eigenlijk op het tf2 forum naar boven.

De regulars zijn idd meestal wel goed. Koeitje zeker en Razer (denk toch dat je zo zijn naam schrijft, die met die uncle Phill avatar).

Maar soms zitten er ook vrij slechte spelers.
Gelukkig is het niveau wel hoger dan op de multiplay.co.uk servers want daar is het niveau de laatste tijd echt achteruit gegaan. Ik speelde vroeger daar graag 2fort maar tegenwoordig turtlen mensen veel te vaak. En altijd even op uber wachten en alles neerhalen wordt ook slaapverwekkend en repetitief.
Snap niet zo goed waar dit over gaat. Dacht eerst dat het over medics ging. Maar daarna noem je spelers als koeitje en raizer die goed zijn. Noem dan gelijk 70% van alle gotters. Ik denk namelijk dat de meeste gotters goede spelers zijn. En waarom koeitje en raizer daar bij jouw uitspringen is mij een raadsel. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plisson
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14-09 17:39
Cabo schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 23:59:
[...]

Snap niet zo goed waar dit over gaat. Dacht eerst dat het over medics ging. Maar daarna noem je spelers als koeitje en raizer die goed zijn. Noem dan gelijk 70% van alle gotters. Ik denk namelijk dat de meeste gotters goede spelers zijn. En waarom koeitje en raizer daar bij jouw uitspringen is mij een raadsel. :?
Omdat ze een van de opvallendste spelers zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Cabo, dat er een deel slechte spelers op de server zitten maar dat er ook goede zitten.
En gewoon die twee om dat je hen het vaakst ziet, niet perse omdat ze de beste zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dersan
  • Laatst online: 13:58
Mensen die schreeuwen dat er te weinig medics zijn en dan zelf een andere class spelen, daar word ik pas gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Ik niet. Als ik 2 uur medic speel op een server en even iets anders wil spelen ga ik niet terug medic spelen omdat al de rest dezelfde class wil blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online
(ik blijf Steel een kutmap vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dersan schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 20:46:
Mensen die schreeuwen dat er te weinig medics zijn en dan zelf een andere class spelen, daar word ik pas gek van.
Ik weet dat ik nuttiger ben als een andere class ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
Dan is de afweging of het team als geheel nuttiger zal zijn met of zonder medic :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Yeey! http://www.flabber.nl/archief/024517.php
Deze is echt lache: *knip* Nou, lachen man :/ Doe maar de algemene link ipv zo expliciet deze te vermelden.

[ Voor 42% gewijzigd door TheZeroorez op 10-07-2008 06:17 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

Ik heb mijn eerste zelfgemaakte spray op gamesprays gegooid: http://gamesprays.com/tea...-here-this-is-batcountry/

enjoy :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MistaV
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 03-08 14:56
GonzoNL schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:44:
Ik heb mijn eerste zelfgemaakte spray op gamesprays gegooid: http://gamesprays.com/tea...-here-this-is-batcountry/

The poor bastard will see them soon enough...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahaha leuk hoor :) we can't stop here.... nou ik kan moeilijk rennend snipen dus dan ga ik em vanzelf wel tegenkomen denk ik :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LUH-3417
  • Niet online

BOINK!

Niets is mooier dan achter een Sniper te gaan staan, een voice-command te geven en hem dan dood te spanken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GonzoNL

GonzoNL

MistaV schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 12:23:
[...]

The poor bastard will see them soon enough...
Bedankt, gelijk inspiratie voor een spray om ernaast te kunnen zetten :) Die is ondertussen klaar, maar ik heb hier op mijn werk niks om het om te zetten naar het goede bestand.

O en door het plaatje wat ik bij die gebruikt heb heb ik ook alweer een derde.

edit:
Hier zijn ze dan:
http://gamesprays.com/tea...ill-see-them-soon-enough/
http://gamesprays.com/tea...s/scout-sprays/yo-wassup/

Afbeeldingslocatie: http://i103.photobucket.com/albums/m139/dotbgonzo/th_pl_goldrush0003_379.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door GonzoNL op 11-07-2008 09:42 ]

Pagina: 1 2 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.