Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Nogmaals, dit mag in: Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic

[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 03-07-2008 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren deze programma toevallig tegen gekomen.

Ariel Battery Monitor v2.0
http://www.freewarepocket...ttery-monitor-v1-6-2.html

Erg handig, kun je beter zien hoeveel procent je batterij level is i.p.v. de standaard Windows mobile dingetje in je taskbar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:16:
Ik ben gisteren deze programma toevallig tegen gekomen.

Ariel Battery Monitor v2.0
http://www.freewarepocket...ttery-monitor-v1-6-2.html

Erg handig, kun je beter zien hoeveel procent je batterij level is i.p.v. de standaard Windows mobile dingetje in je taskbar.
Als je klikt op dat 'standaard windows mobile dingetje' en dan weer op de batterij klikt in dat menu, dan krijg je meer info over je batterij te zien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 08:27:
[...]

Als je klikt op dat 'standaard windows mobile dingetje' en dan weer op de batterij klikt in dat menu, dan krijg je meer info over je batterij te zien..
Dat klopt, maar dat is weer 2-tal extra klik ;)
En de streepjes indicator is minder precies dan de procenten wat dat programma laat zien in 1 oog opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 02:14:
[...]

oh? :| Hmm, jammer dat ze dat veranderd hebben in de Diamond.
Op al mijn vorige WM toestellen was dit wel degelijk een hard reset.
Ik ben ook niet zo'n held met 3 knoppen tegelijk indrukken namelijk ;)

Is dit alleen op de Diamond veranderd, of is het een nieuwe "feature" in WM 6.1?
(wel vreemd dat je wel je hele systeem kwijt bent en het toestel daarna opnieuw installeert,
het lijkt toch wel erg veel een echte harde reset te zijn, wat is het verschil precies? )
Ik dacht zelf ook dat het gelijk was aan een hardreset, maar je hoeft ze niet aller drie tegelijk in drukken ;)
Wat je doet is : eerst je reset knop indrukken en loslaten, dan volume naar beneden en die ronde knop indrukken ( die wel tegelijk )
Dit moet je dan wel doen gelijk na dat je het toestel hebt gereset.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 08:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geerttttt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:16:
[...]

Hoe heb jij hem zo perfect erop gekregen dan?
Ik dacht bij mijn aankoop slim te zijn en hem van onder naar boven te doen (aan de onderkant is hij immers recht). Ging bijna goed, maar bovenaan hing hij iets over de oorspeaker heen en je zag het iets bij de camera.

Heb jij hem soms van boven naar onder gedaan oid?
Ik heb hem inderdaad van boven naar onder geplakt, en krijg vaak verbaasde reacties dat er een protector op zit omdat ze het niet kunnen zien. Eerst even met een doek goed schoon gemaakt voor ik begon zodat er geen vlekken onder de protector kwamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe het komt dat het ronde lampje bij mij opeens om de zoveel seconden even oplicht? ik heb geen nieuwe berichten ofzo en heb dit ook niet eerder gehad, is pas sinds vandaag opeens zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zimonia
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 15-02-2021
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:05:
Weet iemand hoe het komt dat het ronde lampje bij mij opeens om de zoveel seconden even oplicht? ik heb geen nieuwe berichten ofzo en heb dit ook niet eerder gehad, is pas sinds vandaag opeens zo.
Is je batterij bijna leeg misschien? of ben je hem aan het opladen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Na installatie van de NL 1.37 ROM update is er iets veranderd in de manier waarop ik het scherm kan activeren nadat het uitgegaan is.

In de 1.35 Rom kon ik het scherm weer activeren door de ronde Enter toets te gebruiken, of de aan/uit knop. Op de Home, Back, en twee telefoontoetsen reageerde hij niet. Dat is ideaal, want je hoeft de telefoon niet te locken omdat de kans klein is dat de ronde toets per ongeluk ingedrukt wordt.

In de 1.37 Rom kan ik deze situatie niet meer instellen (Via Start, Instellingen, Systeem, Toetsblokkering). Ik kan alleen de situatie creëren dat óf alleen de aan/uit toets werkt, of zowel de Enter, Home, Back en twee telefoontoetsen.

Natuurlijk heb ik voor de ROM upgrade niet gekeken hoe de opties ingesteld stonden, waardoor ik nu niet weet of dit door de 1.37 ROM komt, of dat ik niet meer kan vinden hoe ik het voor elkaar gekregen heb. Enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Gisteren iets mafs meegemaakt....ik moest een eind rijden dus TT aan en op de oplader in de auto. Merk ik ineens dat mijn TD wel heel erg heet word...ik ben wel wat gewend, maar dit was ECHT heet. Ach, dacht ik, zal wel, maar kom ik ineens op plaats van bestemming, wil ik TT uitzetten was mijn TD uitgegaan. Maar kreeg hem ook niet meer aan (let op, hij zat nog steeds op de oplader).

10 minuten gewacht, ging hij eindelijk aan, maar meteen ook weer uit. Wat bleek...batterij op :/ terwijl die net 1,5 uur op de oplader zat.

Er is toch iets niet helemaal snor met die batterij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 13:10
Trek ze uit elkaar dan, vanmiddag krijg ik mijn Diamantje binnen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Yzord:
Heb je dit al eerder gehad met deze autolader? Of deed hij het eerder wel goed?
Ik kan me namelijk ook indenken dat hij niet sterk genoeg is o.i.d.
Zelf gebruik ik een USB autolader die ook voor iPod geschikt is, dus ruim voldoende spanning.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 03-07-2008 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
hoefniks schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 02:45:
[...]

Ik heb de TouchFlo uitgeschakeld en het SPB-Menu geinstalleerd. Het probleem van het trage reageren van de Diamond is nu weg. Hij gaat nu direct over. Werkt perfect, dus geen gemiste gesprekken meer. Het proberen waard. ;)
Je kunt op XDA trouwens een leuke Diamond skin downloaden voor SPB MS2 :+ Staat nu ook op mijn Touch Cruise.
Lijkt er dus op dat de TF3D software gewoon nog erg k*t is en veel te traag reageert op inkomende calls.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zimonia schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:12:
[...]

Is je batterij bijna leeg misschien? of ben je hem aan het opladen?
Nope, batterij helemaal vol en niet aan het opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Gemiste afspraak/herinnering? Ding gaat niet voor niets branden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:53:
@ Yzord:
Heb je dit al eerder gehad met deze autolader? Of deed hij het eerder wel goed?
Ik kan me namelijk ook indenken dat hij niet sterk genoeg is o.i.d.
Zelf gebruik ik een USB autolader die ook voor iPod geschikt is, dus ruim voldoende spanning.
Ik heb de oplader vaker gebruikt hiervoor...had er nog geen problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:40:
Gisteren iets mafs meegemaakt....ik moest een eind rijden dus TT aan en op de oplader in de auto. Merk ik ineens dat mijn TD wel heel erg heet word...ik ben wel wat gewend, maar dit was ECHT heet. Ach, dacht ik, zal wel, maar kom ik ineens op plaats van bestemming, wil ik TT uitzetten was mijn TD uitgegaan. Maar kreeg hem ook niet meer aan (let op, hij zat nog steeds op de oplader).

10 minuten gewacht, ging hij eindelijk aan, maar meteen ook weer uit. Wat bleek...batterij op :/ terwijl die net 1,5 uur op de oplader zat.

Ik heb mijne gister binnen gekregen en die van mij werd ook onwijs heet!!
vroeg me af of dat normaal was, durfde 'm iig niet de hele nacht aan de oplader te leggen terwijl ik lag te slapen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-09 15:44

jerry_a

doei

bob.ross schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:36:
[...]

Ik heb mijne gister binnen gekregen en die van mij werd ook onwijs heet!!
vroeg me af of dat normaal was, durfde 'm iig niet de hele nacht aan de oplader te leggen terwijl ik lag te slapen!
Dat hij warm wordt bij laden is normaal. Als hij vol is koelt hij af.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 09:40:

Ik heb mijn TD niet aan de auto oplader gehad maar wel in de universele carkit. Bij mij wordt hij mede te heet door natuurlijk, de zon! Dit geeft denk ik een probleem, want hij werd echt TE heet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
In het algemeen geldt dat handwarm niet erg is, maar als het toestel niet meer vast te houden is dan is het echt te warm. Zouden de TD's mischhien niet goed tegen de tropische warmte kunnen? :?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
De TD wordt bij gebruik (bijvoorbeeld internetten via WiFi) echt behoorlijk warm. TomTom gaat bij mij nog wel tot nu toe. Ben in ieder geval blij dat mijn Brodit houder voor de uitstroomopening zit van de ventilatie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:55:
Ik heb mijn TD niet aan de auto oplader gehad maar wel in de universele carkit. Bij mij wordt hij mede te heet door natuurlijk, de zon! Dit geeft denk ik een probleem, want hij werd echt TE heet!
Waar wordt je TD heet? Mijn TD wordt tijdens het bellen/routenavigatie/opladen wel warm, maar het is niet de batterij. Alleen de onderste helft (waar naar ik aanneem de processor en rest van de chips zitten) wordt warm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RielN
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 18-08 23:57
Het is de batterij niet die heet, word, maar de chipset zelf. Batterij blijft koel.
Kan op zich geen kwaad, maar wat koeling zou lekker zijn. Mensen bij xda-devs hebben ook gemeld dat de telefoon uit wil vallen als hij écht te heet wordt.

Heb de ervaring ook met Navigeren. Ik heb het idee dat de lader het niet trekt, al heb ik wel het vermoeden dat het verbruik met de 1.37 rom wat lager is.

Trouwens, gebruik Igo8 en heb deze klachten niet direct.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
oh ik ben zo blij met m'n diamantje!
heeft iemand z'n agenda al gesynced met google calendar? kan dat überhaupt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
geerttttt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:16:
[...]

Hoe heb jij hem zo perfect erop gekregen dan?
Ik dacht bij mijn aankoop slim te zijn en hem van onder naar boven te doen (aan de onderkant is hij immers recht). Ging bijna goed, maar bovenaan hing hij iets over de oorspeaker heen en je zag het iets bij de camera.

Heb jij hem soms van boven naar onder gedaan oid?
Ik heb hem er ook perfect opgekregen, boven aan begonnen, en niet gelijk het hele ''plakkertje er onder vandaan gehaald en dan heel langzaam doortrekken, en ging perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
gister heb ik mn toestel geflashed naar versie 1.37
en nu is hij al 2x vastgelopen.
dat ik hem dus moet resetten.

hebben meerderen hier last van?
Ik zit eraan te denken een hard reset te gaan uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 12-09 16:37

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Heb de nieuwe 1.37 (nl) rom er maar eens opgezet. Toch wel lekkerder dan de engelstalige (maar da's een kwestie van voorkeur).
Echt heel veel anders of sneller is het volgens mij niet. Wel kreeg ik op geen enkele manier een backup met spritebackup terug, welke optie ik ook maar probeerde. Da's dus een hard resetje of 5 (.... en dan opnieuw alles instellen..)

Heb het nu weer redelijk op orde, maar zoek me rot naar hoe nou ook alweer (of beter: waar) die instelling zat dat als je een sms had verstuurd, dat je dan links onder een klein schermpje kreeg met "message send" (in de wwe rom dan).
Of was dat enkel voor die rom only? Kan op xda nergens een tweak vinden en het staat me niet meer bij of het nu een tweak of systeem instelling was...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Ik heb hem er ook perfect opgekregen, boven aan begonnen, en niet gelijk het hele ''plakkertje er onder vandaan gehaald en dan heel langzaam doortrekken, en ging perfect!
Ik was dom geweest en had me scherm + protector eerst al lekker vuil gemaakt. Wat ik heb gedaan is de protector goed wassen, dan op plastic leggen om te laten drogen en steeds eraf halen om het plastic af te drogen (anders krijg je vlekken op je protector). het scherm moet je goed schoonmaken en als de protector dan nog een heel heel klein beetje vochtig is er van boven naar beneden opdoen en de stylus dwars over het scherm leggen zodat luchtbellen er meteen uitgedrukt worden. Op een paar stofjes na (die je toch nooit meer wegkrijgt) zit ie perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
is het mogelijk om de taal van de telefoon te wijzigen zonder de rom te updaten/flashen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18:31
Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:57:
Dit komt waarschijnlijk doordat je eerst bij Trackr eerst de optie automatisch detecteren aan had staan. Vervolgens liep je hele telefoon vast door Trackr. Nadat dit gebeurd is werkt GPS op de TD helemaal niet meer. Ik heb nog geen andere oplossing kunnen vinden dan een harde reset. Leuk dat zo'n programma je hele GPS kan borken :/

[...]
Jah precies wat je zegt. Trackr liep vast en sindsdien is het ellenda. Dat tootlje van HTC veranderd ook niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragon2
  • Registratie: Juni 2008
  • Niet online
SubSun schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:37:
is het mogelijk om de taal van de telefoon te wijzigen zonder de rom te updaten/flashen?
Nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
bob.ross schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:26:
oh ik ben zo blij met m'n diamantje!
heeft iemand z'n agenda al gesynced met google calendar? kan dat überhaupt?
Ja werkt perfect met GMobileSync. google erna. Het is wel beta, maar alles loopt perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-08 14:29
dimocash schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:

Ik heb wel regelmatig dat tmail.exe wordt afgesloten wegens een probleem. Had ik met de oude rom niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
dimocash schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:29:

Nee daar heb ik geen last van. Wel heb ik als (mijn tst draag ik ik horizontaal aan de riem) ik mijn tst pak hij erg warm is, kijk ik dan draait niets wel is de batterij flink ontladen dan. Net weer op geladen naar 67% loop 5min van mijn plaats met de telefoon en staat ie weer op 55%, na een reset op 60%........

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

pven schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 11:57:
In het algemeen geldt dat handwarm niet erg is, maar als het toestel niet meer vast te houden is dan is het echt te warm. Zouden de TD's mischhien niet goed tegen de tropische warmte kunnen? :?
Ik kon hem inderdaad niet meer vasthouden...zo heet was hij. En hij lag niet in de zon, wel was het warm natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:31:
[...]

Wat ik bij mijn tweede protector heb gedaan is de douchekraan open (heet) en wachten totdat het wat steamy was in de douche. Zo dwarrelen er geen stofjes meer in de lucht. Nu zit de protector er perfect op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

mooi Touch Pro topic... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 16:25
heeft er hier trouwens iemand wel zijn aanbieding van de mediamarkt ontvangen waarbij je een autohouder, autolader en route66 kreeg bij de diamond?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:09:
[...]

Waar wordt je TD heet? Mijn TD wordt tijdens het bellen/routenavigatie/opladen wel warm, maar het is niet de batterij. Alleen de onderste helft (waar naar ik aanneem de processor en rest van de chips zitten) wordt warm.
Dat is bijna niet te zeggen, lijkt net overall, meerendeels door de zon aangezien hij verder goed functioneert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snith
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 29-03-2024
J0YR1D3R schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 12:08:
Ben in ieder geval blij dat mijn Brodit houder voor de uitstroomopening zit van de ventilatie :)
Weet iemand of en zo ja waar de actieve Brodit houder voor de Touch Diamond te koop is? Dat ie bestaat is zeker. Kijk hier maar.

[ Voor 44% gewijzigd door Snith op 03-07-2008 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:25:
Op de 1 of andere reden krijg ik het niet voor elkaar om mijn doorschakeltijd te wijzigen. Ik ga naar Start-->>Instellingen-->>Telefoon-->>Services-->>Oproep doorschakelen dan wil ik vervolgens instellen na 30 seconden ipv 20 seconden dan krijg ik de foutmelding :
"Kan uw wijzigingen niet op het netwerk opslaan. Probeer de instellingen later te wijzigen of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw. Ik maak gebruik van Hi..

Wie kan mij helpen??
WieoWie kan mij helpen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 15:03:
[...]

Ik kon hem inderdaad niet meer vasthouden...zo heet was hij. En hij lag niet in de zon, wel was het warm natuurlijk.
Damn dat is wel erg eheet. Mijne werd in het begin wel eens zo warm dat ik echt dacht van nou zelfs als het winter is krijg je zweetende handjes als die zo warm is, het begon bijna ''pijn'' te doen. Maar na die eene keer is die bij mij nooit meer zo extreem warm geworden al word die nogsteeds behoorlijk warm zeker als je wat zwaardere apps draait zoals coreplayer en TT al varieert dat ook wel merk ik. De eene keer is het echt meer dan de andere.

Maargoed ergens is het ook wel een beetje te begrijpen. Als alle chips echt onderin zitten dan gaat dat lekker natuurlijk warm worden met zo een dunne case.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Snith schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
[...]

Weet iemand of en zo ja waar de actieve Brodit houder voor de Touch Diamond te koop is? Dat ie bestaat is zeker. Kijk hier maar.
Ik heb in ieder geval al een Proclip met een houder in m'n auto zitten, inclusief een houder voor mijn Qtek S200. Als er een winkel in NL is die ze gaat verkopen ga ik er ook een scoren. Er is 1 shop in de UK die hem al op de site heeft staan, maar daar is ie ook nog op pre-order. Voorlopig nog maar even navigeren met m'n S200 dan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MohairSofa Calendar+

:'( Ik ben zeer content met mijn HTC Diamond. Mijn eerste programma dat ik steeds installeer is Calendar+. Dit werkte prima op mijn HTC Touch samen met de TouchFlo. Helaas krijg ik het niet werkend op de Diamond. Als ik de TF afsluit, werkt het wel. Ik wel echter de TF blijven gebruiken.
Heeft er soms iemand een oplossing voor mij. Eenmaal je Calendar+ gewend bent, wil je niets anders meer.

Voordeel Calendar+ t.o.v. de standaard kalender: Calendar+ bekijkt je volgende afspraken waarin de gewone kalender enkel de komende dagen bekijkt (ook als er die dag niets te doen valt).

Zie bijgevoegde link voor screenshots: http://www.mohairsofa.com/Default.aspx/document/10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om je taakbalk een ander kleurtje te geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
dat kan zeker, alleen wordt is het lelijk
de rest is dan zwart en je balk bijvoorbeeld groen :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• i-dj
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 09:00
Milenco schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 00:03:
[...]

Omdat ik m'n TD pas sinds gisteren heb, ben ik nog niet bezig geweest de oorzaak te achterhalen (nog genoeg andere dingen te tweaken die een hogere prio hebben ;)), maar het lijkt dus niet zozeer aan jouw specifieke TD te liggen.
als je de opplossing hebt voor het wegvallen van het gps signaal dan lees ik dit graag !

PSN: IS_DJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeienavond allemaal, vergeef mij mijn onwetendheid.
Ik heb de afgelopen dagen alle topics van de htc diamond doorgelezen (mooi toestel trouwens) maar heb een probleempje wat ik nog niet terug gevondenheb.

Bij het synchroniseren zegt mijn Windows Mobile Apparaten centrum standaard dat er geen nieuwe foto's te importeren zijn. Dat programma zoekt naar foto's in de 'mijn afbeeldingen' map op het kleine hoofdgeheugen (heb ik geprobeerd door daar een keer wat foto's naartoe te slepen) ik sla ze echter op op het grote interne geheugen. Wanneer ik via de touch flow naar 'mijn afbeeldingen' wil gaan dan wordt ik ook naar het kleine geheugen gestuurd.

Is er een makkelijke manier om de telefoon en/of het apparatencentrum op het grote geheugen te laten zoeken naar nieuwe foto's/video's? (ik heb zo langzamerhand de blaren op mijn vingertoppen staan van het zoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:25
heeft iemand NOS Mobiel al een beetje fatsoenlijk draaien op zijn diamond???

Ik kan het wel installeren maar ze verwachten volgens mij dat ik een microscoop boven mijn diamond ga zitten zo klein is het.... zie nergens opties om het aan te passen.

Dit met name omdat ze via de app. de tour de france live gaan streamen :P

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste,

Graag had ik geweten waarom tijdens het opladen van men TD de Televisie storing krijgt. Ook al zit ik boven en tv staat op beneden.

groetjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
peugeot206gt schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:34:
heeft iemand NOS Mobiel al een beetje fatsoenlijk draaien op zijn diamond???

Ik kan het wel installeren maar ze verwachten volgens mij dat ik een microscoop boven mijn diamond ga zitten zo klein is het.... zie nergens opties om het aan te passen.

Dit met name omdat ze via de app. de tour de france live gaan streamen :P
hmm dat probleem had ik ook al idd. Ik heb een email gestuurd naar support van nos, maar nog geen reactie gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hi all,

Heb ook een probleempje na de update, en wel met mijn mail. Na de update de Sprite backup teruggezet (met optie 2 oid), alles werkt nu prima alleen staan er in de Touch Flow 2 mail accounts meer dan in mijn messaging applicatie zelf. Wanneer een account met dezelfde naam aan probeer te maken geeft 'ie aan dat er al een account met die naam bestaat. Kan 'm wel onder een andere naam aanmaken, maar dan staan de accounts er in de Flow weergave dubbel in.. Heb al in het register lopen zoeken, maar kan de accounts binnen HTC niet vinden..

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:40:
Beste,

Graag had ik geweten waarom tijdens het opladen van men TD de Televisie storing krijgt. Ook al zit ik boven en tv staat op beneden.

groetjes
Waarmee laad je je TD op?
De meegeleverde adapter, of via een USB-kabeltje in je PC/hub?
De meegeleverde adapter is een switching powersupply en mogelijk zit die in de buurt van kabels waarover je TV-signaal loopt, of geeft die adapter een storing over het electriciteitsnet.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niekjuh schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:50:
dat kan zeker, alleen wordt is het lelijk
de rest is dan zwart en je balk bijvoorbeeld groen :S
En hoe doe je dit dan? Mijn balk is nu namelijk rood 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:26:
Hi all,

Heb ook een probleempje na de update, en wel met mijn mail. Na de update de Sprite backup teruggezet (met optie 2 oid), alles werkt nu prima alleen staan er in de Touch Flow 2 mail accounts meer dan in mijn messaging applicatie zelf. Wanneer een account met dezelfde naam aan probeer te maken geeft 'ie aan dat er al een account met die naam bestaat. Kan 'm wel onder een andere naam aanmaken, maar dan staan de accounts er in de Flow weergave dubbel in.. Heb al in het register lopen zoeken, maar kan de accounts binnen HTC niet vinden..

Iemand een oplossing?
Ik heb hetzelfde voorgehad na een full restore...netjes kunnen oplossen met het programma MailAccountRepair (freeware).

Hoop dat je problemen hiermee v/d baan zijn.

BartV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de nieuwe rom er ook opstaan buiten het feit dat ie sneller werkt...vreet ie veel minder baterijen..ik heb hem nu al bijna 36 uur niet opgeladen en heb zeker nog 70 % ....echt beter !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:38:
[...]

Ik heb hetzelfde voorgehad na een full restore...netjes kunnen oplossen met het programma MailAccountRepair (freeware).

BartV
Werkt perfect.
Heel erg bedankt voor de naam.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:38:
[...]

BartV
Hee echt super bedankt, het werkt! Echt een prima progje!

Mocht een ander tegen hetzelfde probleem aanlopen:
http://nmauri.free.fr/public/bin/mailaccountrepair.rar
Even op de PPC zetten en programma runnen, gegevens invullen en klaar is Kees.

Thanks BartV!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Ik heb de TD ook sinds maandag. Na twee weken wachten totdat Vodafone m'n nummer had geporteerd kon ik hem dan eindelijk ophalen, de TD met ROM 1.35. Erg gelikt toestel, mooi klein en vrij krasvast. Gelijk alles uitgeprobeerd en wat me gelijk opviel was de snelheid, die behoorlijk tegenviel, zowel in Windows Mobile zelf als in de TouchFLO3D omgeving. Het reageert allemaal vrij traag en loopt niet zoals het hoort.

In de loop van de dag werder de problemen steeds groter. Vastlopers, mp3's die constant stotterden bij het afspelen, traagheid, etc. Dus ik ben dinsdag langs BelCompany gegaan (waar ik hem heb besteld), en daar kon ik hem zonder problemen omruilen, direct, voor een nieuw exemplaar. Hulde voor BelCompany dus.

De nieuwe TD bevat ROM 1.37 en dat scheelt behoorlijk qua snelheid! (ik ga er gemakshalve vanuit dat bij m'n oude exemplaar geen hardwareproblemen waren) TouchFLO reageert zelfs al 'redelijk' (snel is het nog steeds niet). Omdat ik TouchFLO sowieso weinig functioneel vind heb ik die snel vervangen met Mobile Shell 2.1, wat super werkt.

Tot nu toe ben ik gematigd positief over deze telefoon. Snel is die zeker niet, maar met m'n nieuwe toestel is die in ieder geval niet langzaam meer. Ik ben een simpele Nokia 6320 gewend die het voor elkaar krijgt alles wel gelijk op het scherm te toveren. Dat is natuurlijk geen vergelijking maar het is toch jammer dat zo'n nieuw super-de-luxe toestel 4 seconden nodig heeft om een binnenkomend gesprek op te starten. Het blijft tenslotte een telefoon.

Waar ik me aan kan ergeren bij Windows Mobile is de complexiteit ervan. Waar alles bij de iPhone simpel is in te stellen moet je bij de TD in het register duiken om bepaalde dingen aan te passen en zijn de menu-opties vaak niet erg logisch. Het voordeel van Windows Mobile is dan wel dat je er zo ongeveer alles op kan aanpassen, daarin blijft de iPhone in gebreke. Misschien is de complexiteit van het toestel ook niet persé een negatief punt en moet ik me er gewoon verder in verdiepen om alles in te stellen zoals ik wil, ik ben namelijk vrij specifiek in m'n wensen.

Over de batterijduur kan ik nu nog weinig uitspraken doen. Uiteraard is de batterij nu binnen een dag leeg, maar ik zit er dan ook continu mee te spelen. Ik verwacht, onder andere door reacties hier dat de batterij beter werkt na een tijdje, dat het allemaal wel meevalt hierbij.

De foto's zijn van een behoorlijke kwaliteit, mits je ze overdag neemt met voldoende licht. Zodra er weinig licht is worden de foto's erg snel lelijk, maar zolang de zon schijnt is het super. Ook heb ik getest in hoeverre het kapje van de telefoon verschil uitmaakt bij het maken van foto's. Zonder achterklepje zijn de foto's een stuk scherper. Hier twee foto's ter vergelijking, eentje met achterklepje en eentje zonder. De foto's zijn trouwens niet op de hoogste (Super Fijn) kwaliteit gemaakt, maar eentje lager (Fijn), de standaardinstelling.

Verder is de stabiliteit van het toestel nog een heikel punt. Met m'n oude toestel liep die wel eens vast terwijl ik werd gebeld, en ook m'n nieuwe werkt nog niet vlekkeloos. Ik heb hem zelfs vanmorgen een hardreset mogen geven omdat die vastliep nadat die was opgestart. Nou wil ik de oorzaak hiervan niet gelijk bij de TD leggen, ik heb immers genoeg ermee gepruts de dag ervoor, maar toch is het vreemd dat het nog gewoon normaal werkte toen ik naar bed ging.

Al met al kan ik nog geen goed oordeel over dit toestel vellen. De afgelopen dagen heb ik hem vooral veel gebruikt om mee te prutsen, de mogelijkheden te gebruiken en veel applicaties te installeren. Waarschijnlijk blijf ik hier ook nog wel een paar dagen zoet mee, voordat ik het toestel compleet naar eigen wens heb ingericht. Hierna zal ik pas het toestel 'normaal' gaan gebruiken. Als ik dit een tijdje heb gedaan zal ik ook echt een oordeel kunnen geven. Ik houd jullie op de hoogte!

Naast deze mini-review gelijk wat vragen, waar ik zo niet helemaal uitkom: In Outlook heb ik een nieuwe mailbox toegevoegd om m'n Gmail-berichten te kunnen ontvangen. Als ik een nieuw bericht krijg, en ik klik op die melding, kom ik gelijk in m'n Gmail-box terecht. Als ik normaal navigeer naar Outlook opent die de standaardmailbox, waar dus geen mail instaat. Ik kan deze default mailbox-setting nergens vinden in Outlook. Dit moet toch wel ergens in te stellen zijn (evt. via een registry-edit)? Na een zoektocht kwam ik al uit op mensen met dezelfde problemen, maar nergens werd een antwoord vermeldt.

Daarnaast een wat algemenere vraag (als deze beter in een ander topic worden gepost doe ik het graag, ik begin m'n poging hier ;)): Welke mp3-speler gebruiken jullie? Ik ben een iPod gewend en wil zoveel mogelijk functionaliteit hiervan meenemen naar de TD. Waar het hem voornamelijk in zit is het raten van muziek en hieraan smart playlists koppelen (Most played, best rated, etc). Tot nu toe bevalt Windows Media (Player) mij het best, maar deze heeft geen smartplaylists en de knoppen zijn vrij klein (het liefst gebruik ik de TD knoppen (ik weet dat dat via AE Button oid kan, maar liever heb ik het vanuit het programma zelf)). Ik heb PocketMind en FlipSide getest, maar deze konden mij niet tevreden stellen (en ontbreken ook de vereiste functies).

Als laatste nog een kleine tip die ik niet eerder ben tegengekomen in deze topic-reeks: Als je Opera gebruikt en deze ook daadwerkelijk als standaardbrowser wilt gebruiken, kan je dat doen met deze cab-file. Opera heeft zelf geen optie om standaard browser te worden, dus deze cab kan daarbij goed helpen!
i-dj schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:08:
[...]

als je de opplossing hebt voor het wegvallen van het gps signaal dan lees ik dit graag !
Ik zal er de komende tijd eens op letten en gaan uitzoeken waar het weg komt. Als ik wat meer weet zal ik het hier posten! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gyedema schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 13:36:
Heb de nieuwe 1.37 (nl) rom er maar eens opgezet. Toch wel lekkerder dan de engelstalige (maar da's een kwestie van voorkeur).
Echt heel veel anders of sneller is het volgens mij niet. Wel kreeg ik op geen enkele manier een backup met spritebackup terug, welke optie ik ook maar probeerde. Da's dus een hard resetje of 5 (.... en dan opnieuw alles instellen..)

Heb het nu weer redelijk op orde, maar zoek me rot naar hoe nou ook alweer (of beter: waar) die instelling zat dat als je een sms had verstuurd, dat je dan links onder een klein schermpje kreeg met "message send" (in de wwe rom dan).
Of was dat enkel voor die rom only? Kan op xda nergens een tweak vinden en het staat me niet meer bij of het nu een tweak of systeem instelling was...
Ik heb ook een probleem met de Nederlandse 1.37 ROM. Spritebackup installeren gaat goed, maar bij het aanmaken van een backup komt er een foutmelding:

"Er is een onverwachte fout opgetreden. Als dit probleem zich blijft voordoen, zie http://www.spritemobile.com/support/support.htm"

Op de site kan een nieuwere (Engelse) versie kan gedownload worden (Nederlandse vertaling kan ook gedownload worden). Die versie werkt, maar het is een trial. Het installeert ook Sprite Manager op je PC.

Hebben andere dezelfde problemen met de (Nederlandse) 1.37 ROM of een oplossing?
Een herinstallatie en repair heeft niet geholpen van Spritebackup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:14
ik had hetzelfde probleem toen ik over wilde gaan náár 1.37. Uiteindelijk (na 4 re-installs) maar besloten om SpriteBackup te laten zitten en die paar settings en apps opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Ik gebruik nu rom 1.37.401.3. (WWE)

Alles werkt goed na wat tweaks op één ding na.

Wanneer ik een naam invul bij het ontvangersveld bij een nieuwe sms, vult hij dit niet aan met mogelijke namen. De auto-complete functie voor de ontvanger werkt dus niet.
Ik gebruik als invoermethode het 'keyboard' en heb alle opties die er zijn al aan en uitgezet.
(autocomplete etc. in de options menu's)

Hebben jullie dit ook?
Kent iemand een oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik heb hem vandaag ook eindelijk binnen. Toch wel redelijk langzaam maar moet nog gaan tweaken eraan. Is ook mijn eerste pda ooit, dus ben er zuinig mee. Echter nu na een kleine 4uur klooien met dit ding en de stylus (nog geen vinger) heb ik nu al krassen in het scherm. Heb de cover er nog niet opgedaan want wilde dit na het testen doen. Precies een paar krassen in de schuifbalk rechts en 1 net boven het midden. Die beide zijn erg goed zichtbaar ook.

Morge bij daglicht nog eens kijken of het idd zo erg is.

Die gps is leuk. Zet gps aan krijg ik een circel met mijn locatie ongeveer op 1700meter nauwkeurig. WTF. Bleek dat ik eerst nog moest selecteren om gps aan te zetten

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Fraggar schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:22:
Ik gebruik nu rom 1.37.401.3. (WWE)

Alles werkt goed na wat tweaks op één ding na.

Wanneer ik een naam invul bij het ontvangersveld bij een nieuwe sms, vult hij dit niet aan met mogelijke namen. De auto-complete functie voor de ontvanger werkt dus niet.
Ik gebruik als invoermethode het 'keyboard' en heb alle opties die er zijn al aan en uitgezet.

Hebben jullie dit ook?
Kent iemand een oplossing hiervoor?
Druk eens na de naam op spatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic:
Statusinformatie Datum Locatie
Zending opgehaald en in sorteerproces 03-07-2008 Amsterdam-Bornhout, intern transport pakketten
Zending gesorteerd in sorteercentrum 04-07-2008 Dordrecht-Pieter Zeemanwg, intern transport pakketten

DARIDE wilt zijn telefoon!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb de telefoon nu ruim een week terug "besteld" via hi, en als het goed is heb ik hem vandaag nog binnen (kan iemand dit bevestigen? :P). Ik zal voor de liefhebbers veel foto's ervan maken omdat naar mijn mening er te weinig foto's zijn die niet geretoucheerd zijn.

Ik ben er zeer benieuwd na...keep ya'll posted :) En zal zeker een uitgebreide review erover schrijven en me ervaringen ermee posten..verwacht me dus nog zeker terug voor de nodige tweaks.

Ps. meteen zodat andere mensen dat weten, vanaf gisteren leverd hi.nl (en kpn denk ik ook) de nieuwe HTC touch diamond, met nieuw bedoel ik met de laatste firmwire.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 07:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j0bro
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 09-09 07:50

Die gps is leuk. Zet gps aan krijg ik een circel met mijn locatie ongeveer op 1700meter nauwkeurig. WTF. Bleek dat ik eerst nog moest selecteren om gps aan te zetten
Die cirkel van 1700 meter komt van de GSM zendmast slimmeke :z
Met GPS aan is het op een metertje of 2 nauwkeurig!

To question is to grow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:05
Fraggar schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 01:22:

Klopt, de namen om uit te kiezen komen pas na kiezen verzenden. In vorige WM versies kwamen meteen al de namen in lijst tevoorschijn, vond ik veel fijner.
Ik hoop dat daar een tweak voor is, en dat ie gevonden wordt.
Ik zal ook nog eens gaan zoeken in het register.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richardcore
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 09:45
MesR schreef op woensdag 18 juni 2008 @ 15:08:
Wekker kan ook makkelijker worden uit gezet
setting/sound/notifications/Reminders en display message on screen aanzetten.

Hoef je niet meer op dat belletje te drukken
Waar zit dit bij de Nederlandse versie? Ik kan deze optie niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
janegsm schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:20:
[...]

Klopt, de namen om uit te kiezen komen pas na kiezen verzenden. In vorige WM versies kwamen meteen al de namen in lijst tevoorschijn, vond ik veel fijner.
Ik hoop dat daar een tweak voor is, en dat ie gevonden wordt.
Ik zal ook nog eens gaan zoeken in het register.
Bij mij komen de namen na 1 letter al, altijd zo geweest ook, met alle ROM's die ik tot nu toe gebruikt heb..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neoz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:19

Neoz

Neoz & Hobbes

Ik heb nu een HTC s710 en wil wel een Touch Diamond, maar als ik het zo lees is het nog niet zo stabiel als dat het lijkt. Ik weet dat ik met mijn MDA Vario nooit echt problemen heb gehad, ook met mijn huidige s710 niet. Twijfelde eerst over Touch Cruise maar daar zijn toch ook wel wat problemen mee aangezien het speciale topic daarover. En als ik dit lees dan is de Touch Diamond ook nog niet helemaal 100%. Is mijn beeld verkeerd of is HTC te mainstream geworden en gaat productie boven kwaliteit ?

Serve The Humanity , Be Server

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:25:
Ik heb de nieuwe rom er ook opstaan buiten het feit dat ie sneller werkt...vreet ie veel minder baterijen..ik heb hem nu al bijna 36 uur niet opgeladen en heb zeker nog 70 % ....echt beter !!!
dat is niet slecht!
Welke rom versie heb je erop staan?
en hoe ga je met je diamond om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Om je honger naar de PRO een beetje te stillen ;)

[ Voor 85% gewijzigd door bitpixl op 04-07-2008 11:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:35:
[...]

Waarmee laad je je TD op?
De meegeleverde adapter, of via een USB-kabeltje in je PC/hub?
De meegeleverde adapter is een switching powersupply en mogelijk zit die in de buurt van kabels waarover je TV-signaal loopt, of geeft die adapter een storing over het electriciteitsnet.
Ik mag met beide opladen, op net via adapterke of via USB in PC. Vanaf dat ik er mee begin te werken (bv muziek luister) hebben ze beneden storing op de TV. Kzou graag willen weten hoe dat komt want het is duidelijk niet echt normaal dat zoiets gebeurt. Zou dit schadelijk kunnen zijn?

Nog een bijkomend klein vraagje: Advanced Setup mag je daarin dingen aanpassen zoals de Touchscreen sensitive en andere dingen of moet je dat echt via die RegEdit doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Hmm hoe kijken ze beneden dan TV?
Via Digitenne, of via een kabel of sat?
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:30:
[...

Nog een bijkomend klein vraagje: Advanced Setup mag je daarin dingen aanpassen zoals de Touchscreen sensitive en andere dingen of moet je dat echt via die RegEdit doen?
Touch Sensitive zit ook in de Advanced Setup. Als je die optie niet kunt vinden, moet je even kijken of er een nieuwere versie te vinden is.

[ Voor 74% gewijzigd door TD-er op 04-07-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
[...]

Ik mag met beide opladen, op net via adapterke of via USB in PC. Vanaf dat ik er mee begin te werken (bv muziek luister) hebben ze beneden storing op de TV. Kzou graag willen weten hoe dat komt want het is duidelijk niet echt normaal dat zoiets gebeurt. Zou dit schadelijk kunnen zijn?

je kan zo'n speciale stekkerdoos kopen voor jouw tv (ik neem even aan dat je een lcd/tft hebt)
Deze bijvoorbeeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01-04 09:36
Link werkt niet voor stekkerdoos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
lairnoc schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:41:
[...]

je kan zo'n speciale stekkerdoos kopen voor jouw tv (ik neem even aan dat je een lcd/tft hebt)
Deze bijvoorbeeld
Bij Conrad kun je niet zomaar linkjes posten.
Bij de artikelen staan altijd een knopje "weblink" en dan krijg je een vrij schone url met daarin het artikelnummer.
Gewoon het artikelnummer posten is natuurlijk ook een optie :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lairnoc schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:41:
[...]

Deze bijvoorbeeld
Het gaat dus gewoon over de kabel. Wat bedoel je met een speciale stekkerdoos? We hebben wel een verlengkabel aan onze tv voor ng andere apparaten in te steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 23:24

wontcachme

You catch me? No you wont

[...]

Hier nergens last van. Bij mijn vorige relefoon (samsung sgh770) was er ook zoiets. Als ik gebeld werd,smsde, gesprek had of wat dan ook dat dataverkeerd genereerde op de gsm band dan liep mijn lcd vast. Dit totdat het gesprek of wat dan ook weg was en dan kwam het beeld ook terug. Dit is ook zo bij de dect telefoonset hier. Precies hetzelfde. Volgens mij kan het echter geen kwaad. Dit komt puur door overspraak (wat je ontvangt op leiding 1 komt ook op 2 te staan). Dat is het nadeel dat alles nu digitaal met 1tjes en nulletjes gaat. Toen alles nog analoog was was dit niet zo vaak

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja, int vervolg als ik oplaad gewoon telefoon uitschakelen want jah het duurt toch maar een 3-tal uurtjes.

Sry voort ongemak jonges:
Als er op mijn scherm boven klok staat "3G Proximus Pay&Go" zit ik dan op een 3G netwerk? Gaat een gesprek dan duurder zijn? Heb nogtans op men toestel NoData gebruikt. Enkel MMS Staat nog enable. Boven "3G Prox..." staat een grijs 3G icoontje, als ik er op druk geeft em aan geen verbinding maar daarnaast staat een ontvangsticoontje en als ik daar op druk staat er dus ook 3G Prox. P&G.

Voor men update die ik had gedaan naar 1.37 stond er gewoon een kruisje omdat hij niks kon vinden door die NODATA en er stond ook enkel Proximus Pay&Go ipv 3G Prox. P&G.

Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lairnoc
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:59:
[...]

Het gaat dus gewoon over de kabel. Wat bedoel je met een speciale stekkerdoos? We hebben wel een verlengkabel aan onze tv voor ng andere apparaten in te steken.
Volgens mij zitten daar filters in die storingen kunnen reduceren/voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Niet online
Xanion schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 11:53:
[...]
Diamond = Consument
Touch Pro = ProConsumer / Zakelijk.
De Diamond is voor de consument? Zullen ze hier op het werk niet leuk vinden, zal ze hier direct weer ophalen bij de mensen 8)7
Dat van die Consument/Zakelijk is natuurlijk gelul, alleen omdat er een keyboard op zit?

Eigenlijk hebben wij hier voor de diamond gekozen (na meerdere discussies) vanwege de grootte en het gewicht van de Diamond t.o.v. de Pro.

Het klinkt stom, maar ik heb nu een HTC Herald naast me liggen die qua gewicht/grootte niet eens zo heel veel gaat verschillen van de Pro (De Herald is zelfs nog steeds iets platter dan de Pro) en ik ben er zelf ook al schuldig aan dat ik soms die Herald niet mee neem vanwege het gewicht.

Wij hebben hier vertegenwoordigers en die willen iets kleins bij zich hebben en als ze een mailtje/sms moeten beantwoorden, is dat toch nooit erg veel tekst, vandaar de keuze voor de Diamond.

Nu ga je misschien zeggen, ja, ok, maar de batterij dan? De vertegenwoordigers bellen het merendeel vanuit de auto (hands-free uiteraard), maar wel aangesloten op externe stroom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorelord
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02-08 13:03
De tweak om het beeld op zwart te voorkomen tijdens het bellen:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

werkt bij mij niet op de 1.37 rom. Ook niet na reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:19

westergas

rikkie_pc

Phusebox schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 08:18:
Weet iemand hoe je flash onder opera aan de gang krijgt? Ik heb al flashplayer gedownload voor PPC maar dan crasht opera als ie een pagina probeert te openen met flash.

Kan er verder ook nog weinig zinnigs over vinden met google.
Zelfde probleem, heel vervelend.
Echt een alternatief qua browsert is er ook niet (toch?)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier was vorige maand een post van iemand die zei dat de achterklep van de Diamond niet perefct aansloot... Ik heb ook dat probleem
Zijn er nog en zo ja, hoe hebben jullie dat opgelost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Kicken binnen 24 uur is not done

[ Voor 93% gewijzigd door pven op 06-07-2008 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
Als de telefoon in standby staat en ik druk op een knop dat knalt de TD terug naar m'n Today scherm. Dit is vrij vervelend als ik muziek zit te luisteren, en de telefoon in standby stand in m'n zak heb (om accu te sparen, muziek gaat wel door maar scherm is uit). Het vreemde is dat het alleen gebeurd bij de 'normale' (home, back, bellen, ophangen) knoppen. Als ik op de standby knop druk kom ik weer terug in het muziek-programma.

Is er een manier om dit gedrag te omzeilen? Zodat, als de telefoon in standby staat, knoppen wel direct werken in het actieve programma?
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:48:
Hier was vorige maand een post van iemand die zei dat de achterklep van de Diamond niet perefct aansloot... Ik heb ook dat probleem
Mijn eerste toestel had dit ook, ik heb hem omgeruild en nu nergens meer last van. Eventueel kan je wachten tot er nieuwe (third party) batterijen beschikbaar komen. Deze worden vaak geleverd inclusief achterklep.

[ Voor 31% gewijzigd door Milenco op 04-07-2008 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik80
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 12-09 11:09

Erik80

Sinds 1980

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:16:
Je zoekt je wel helemaal een hoepel naar touch pro opmerkingen/nieuwtjes... Om eerlijk te zijn vind ik het samenvoegen van de topics niet een handige zet... :X
misschien zijn er geen opmerkingen/nieuwtjes? begin augustus zal dat wel veranderen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fraggar
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Kassad schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:10:
[...]

Bij mij komen de namen na 1 letter al, altijd zo geweest ook, met alle ROM's die ik tot nu toe gebruikt heb..
Hmm welke invoermethode gebruik je?
En welke rom?

Hoe heb je de invoeropties ingesteld staan met het automatisch afmaken van woorden etc?

Na een spatie komen er bij mij ook geen suggesties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Laatst online: 10-09 20:59
Hm, vage shizzle net, ik wilde iemand toevoegen aan contacten, maar contactboek gaf geen sjoege, overzicht werd niet getoond. Na soft-reset deed-ie het wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:48:
Klein beetje verwarmen en voorzichtig buigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
scorelord schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:10:
De tweak om het beeld op zwart te voorkomen tijdens het bellen:

1) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatteryTimeoutInCall set from 5 to 0
2) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\BatterySuspendTimeoutInCall from 5 to 0
3) HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormandDisplayDuringCall from 1 to 0

Werkt bij mij perfect na soft reset!

werkt bij mij niet op de 1.37 rom. Ook niet na reset.
Probeer dit eens:
Yeah, the above didn't work for me & believe me I've tried them all.
Perhaps give this a try & hope it might be of help.

HKEY_Local_Machine\Drivers\BuiltIn\RIL\
EnableFastDormantDisplayDuringCall to 0 (this didn't work for me, but I still keep the setting)

HKCU\ControlPanel\Phone (this finally worked for me afterall)
Sleep to 0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jarsiv
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 10-09 19:44
Snith schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 16:50:
[...]

komt binnen enkele weken naar nederland en de rest van de werled

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 15:37:
[...]

Klein beetje verwarmen en voorzichtig buigen.
Ik heb mijn toestel omgeruild, ik heb wel drie weken moeten wachten op een nieuwe en ik heb vandaag een nieuw toestel geleverd gekregen. Ik heb het verwarmen en buigen geprobeerd, maar naar een paar minuten gebruiken van het toestel ging het achterklepje weer verkeerd zitten.

Een andere achterklep heb ik geprobeerd, maar pastte net zo slecht, vandaar dat ik de toestel om heb laten ruilen.

Ik duim dat de nieuwe TD eindelijk goed afsluit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neoz schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:15:
Ik heb nu een HTC s710 en wil wel een Touch Diamond, maar als ik het zo lees is het nog niet zo stabiel als dat het lijkt. Ik weet dat ik met mijn MDA Vario nooit echt problemen heb gehad, ook met mijn huidige s710 niet. Twijfelde eerst over Touch Cruise maar daar zijn toch ook wel wat problemen mee aangezien het speciale topic daarover. En als ik dit lees dan is de Touch Diamond ook nog niet helemaal 100%. Is mijn beeld verkeerd of is HTC te mainstream geworden en gaat productie boven kwaliteit ?
Heb zelf nergens last van. Slaat niet vast en ik vond ook met de 1.35 alles behoorlijk goed lopen en nu ik alles een beetje heb uitgevogeld ben ik er best tevreden over. Ik denk dat sommige misschien gewoon onrealistische verwachtingen hebben. Met je core2quad en 4gb ram heb je idd geen gebrek aan snelheid. Maar dit is een klein mobiel apparaat, je kan moeilijk verwachten dat als je persee als een tamme zo snel mogelijk alle menu'tjes de hele tijd door wil raggen dat het nogsteeds 100% soepel gaat want dat gaat gewoon niet. Als jij op je iPhone de hele tijd als een malle dingen gaat aanklikken trekt ie het ook niet, dat doet geen enkele telefoon en al helemaal geen eentje waar een beetje deftige grafische schil overheen zit. Als je er gewoon normaal doorheen wil scrollen dat gaat het gewoon goed en zit je af en toe hooguit een halve seconden te wachten.

Maargoed ik neem aan dat er nog zat te verbeteren valt met een nieuwe rom. De af en toe haperende schermopbouw (bv met de mp3 speler als je een album selecteerd en hij de nummers in het scherm wil toveren) wel gewoon weg moet kunnen. Maar ook zonder dat vind ik het allemaal acceptabel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Modbreak:Voor de laatste keer: opmerkingen of het een of twee topics moeten zijn, die horen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic ; dat topic is bedoeld voor FEEDBACK.

Stop dus met de berichten in dit topic of het een of twee topics moeten zijn, dat hebben we nu inmiddels vaak genoeg gemeld en we blijven het niet melden.

Berichten die over het bovenstaande onderwerp gaan, zijn naar het juiste topic verplaatst; vanaf hier wordt harder opgetreden tegen deze discussie in dit topic.

[ Voor 18% gewijzigd door pven op 04-07-2008 17:24 ]

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het toestel nu een week en ben er blij mee. Hardstikke leuk en mooi toestel waar je veel mee kan.
Ik dit weekend weg (naar Parijs) en wil dan wel de internet verbinding uitschakelen vanwege de kosten in het buitenland.

Waar zit nu precies de optie om dit te schakelen. Als ik bij communicatie, de gegevensverbinding op uit zet, is dat voldoende om moet ik nog ergens aan denken.

Verder probeer ik het alarm in te stellen.Als ik op het tijdscherm (bureaublad zal maar zeggen), het alarm knopje aantink, en vink Klok en alarmsignalen aan met de betreffende dag en tijd en ik ga dan met pijltje onderin terug dan gaat het alarm toch niet af. Wat doe ik verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:17
Fraggar schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:31:
[...]

Hmm welke invoermethode gebruik je?
En welke rom?

Hoe heb je de invoeropties ingesteld staan met het automatisch afmaken van woorden etc?

Na een spatie komen er bij mij ook geen suggesties.
elke invoermethode, elke ROM. Maakt niet hoe mijn invoersuggesties staan (heb ze nu op 4 suggesties na 1 letter staan), wanneer ik letters intyp bij het naam veld van een bericht krijg ik een naamsuggestie..

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:50:
Heb het toestel nu een week en ben er blij mee. Hardstikke leuk en mooi toestel waar je veel mee kan.
Ik dit weekend weg (naar Parijs) en wil dan wel de internet verbinding uitschakelen vanwege de kosten in het buitenland.

Waar zit nu precies de optie om dit te schakelen. Als ik bij communicatie, de gegevensverbinding op uit zet, is dat voldoende om moet ik nog ergens aan denken.

Verder probeer ik het alarm in te stellen.Als ik op het tijdscherm (bureaublad zal maar zeggen), het alarm knopje aantink, en vink Klok en alarmsignalen aan met de betreffende dag en tijd en ik ga dan met pijltje onderin terug dan gaat het alarm toch niet af. Wat doe ik verkeerd ?
Download het proggie: NoData

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:50:

Heb enkele tips daarvoor:
- Zet NoData op je toestel en installeer het. Daar kan je 4 opties aanklikken. Toggle ze allemaal naar disconect behalve MMS. Nu gaan de dataverbindingen niet meer.
- 2e wat ik heb gedaan is: Start - Instellingen - Telefoon - Band (Tab onderaan) - Dan bij Selecteer uw type netwerk daar zet je GSM ipv Auto
- 3e wat ik gedaan heb is: Start - Instellingen - Verbindingen (Tab) - Verbindingen - Geavanceerd (Tab) - Netwerk selecteren - Bij de beide heb ik gewoon Mijn ISP aangeduid.
- 4e wat ik gedaan heb: Start - Instellingen - Verbindingen (Tab) - Netwerk Geavanceerd - Daar vakje HSDPA uitgevinkt

Deze 4 heb ik gedaan zodat ik eiglijk gewoon zeker ben van men stuk dat ze er niet meer zijn. Heb dat gedaan omdat ik het gewoon nooit ga gebruiken. Heb thuis WiFi en op Werk ook.
Pagina: 1 ... 4 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien. Vragen over levertijden mogen in dit topic.

Berichten of het een of twee topics moeten zijn, die horen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic.