Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Vaag, weer iets tegen gekomen vandaag

Voor het eerst moest ik hem echt opladen, hij heeft wel 2 keer aan de pc gehangen maar dat was voor troep overzetten, (heb hem sinds dindsdag).

In het boekje staat, 3 uur en dan is hij volledig opgeladen, maar ik eb hem om twaalf uur aan de lader gedaan, en om 5 uur, hoest hij nog één z'n groen streepje als je kijkt bij energie bij instellingen.
Net waren de streepjes er allemaal en hij wordt ook totaal niet warm, nog steeds geeft hij aan dat hij opgeladen wordt en dat lampje beweegt ook nog bij de scroll wheel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 18:36:
[...]

Heb enkele tips daarvoor:
- Zet NoData op je toestel en installeer het. Daar kan je 4 opties aanklikken. Toggle ze allemaal naar disconect behalve MMS. Nu gaan de dataverbindingen niet meer.
- 2e wat ik heb gedaan is: Start - Instellingen - Telefoon - Band (Tab onderaan) - Dan bij Selecteer uw type netwerk daar zet je GSM ipv Auto
- 3e wat ik gedaan heb is: Start - Instellingen - Verbindingen (Tab) - Verbindingen - Geavanceerd (Tab) - Netwerk selecteren - Bij de beide heb ik gewoon Mijn ISP aangeduid.
- 4e wat ik gedaan heb: Start - Instellingen - Verbindingen (Tab) - Netwerk Geavanceerd - Daar vakje HSDPA uitgevinkt

Deze 4 heb ik gedaan zodat ik eiglijk gewoon zeker ben van men stuk dat ze er niet meer zijn. Heb dat gedaan omdat ik het gewoon nooit ga gebruiken. Heb thuis WiFi en op Werk ook.
NoData kan ik zonder problemen installeren. Moet toch via toevoegen appplicaties. nadat ik het gedownload heb. In welke folder moet ik het zetten ?

Nog een oplossing voor het alarm probleem ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Weet iemand of er een tooltje is voor op de pc waarmee je de gegevens (naam,telefoonnummer enz.) kan invullen en dat die rechtstreeks in de telefoon gezet worden? Ik weet dat het met outlook kan, maar niet iedereen met een telefoonnummer heb ik in outlook. Ook kan ik op de pc sneller en beter typen dan op de diamond. Dat zal met mijn vinger grootte ook niet snel veranderen. Bij mijn oude samsung telefoon kon dat met hun software, maar hier zit er geen pc tooltje bij behalve sprite backup en die kan dat niet.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

wontcachme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:11:
Weet iemand of er een tooltje is voor op de pc waarmee je de gegevens (naam,telefoonnummer enz.) kan invullen en dat die rechtstreeks in de telefoon gezet worden? Ik weet dat het met outlook kan, maar niet iedereen met een telefoonnummer heb ik in outlook. Ook kan ik op de pc sneller en beter typen dan op de diamond. Dat zal met mijn vinger grootte ook niet snel veranderen. Bij mijn oude samsung telefoon kon dat met hun software, maar hier zit er geen pc tooltje bij behalve sprite backup en die kan dat niet.
Bedoel je zoiets?

Afbeeldingslocatie: http://i25.tinypic.com/2mfx5k7.jpg

Dit is Jeyo Mobile Companion.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Angel 58
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 22:03

Dark Angel 58

Peace!!!

Ik heb via zoekoptie "TouchFLO" in dit topic gezocht...
Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is om TouchFLO uit te zetten, dat is een goed nieuws voor mij, want ik had twijfels over TouchFLO.
Als het uitgezet is, zie ik dan een normale Windows Mobile Professional 6.1 theme?
Heeft iemand een screenshotje?

Een andere vraagje... welke internetbrowser heeft Touch Diamond? Ik heb geruchten gehoord dat het Opera was. Ik was echt stomverbaasd toen ik het las/hoorde, normaal moet het Internet Explorer zijn want het is een windows mobile toestel he?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:57
Dark Angel 58 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:42:
Ik heb begrepen dat het wel mogelijk is om TouchFLO uit te zetten, dat is een goed nieuws voor mij, want ik had twijfels over TouchFLO.
Als het uitgezet is, zie ik dan een normale Windows Mobile Professional 6.1 theme?

Een andere vraagje... welke internetbrowser heeft Touch Diamond? Ik heb geruchten gehoord dat het Opera was. Ik was echt stomverbaasd toen ik het las/hoorde, normaal moet het Internet Explorer zijn want het is een windows mobile toestel he?
....

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dark Angel 58 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:42:

Je kunt het orginele Windows Mobile theme aanzetten (groen), het HTC Black theme (zodat het Vandaag scherm gewoon zwart is, welke ik zo heb ingesteld) en nog wat andere default thema's. Je kunt ook thema's toevoegen.

Er staat Opera op, maar ook Internet Explorer. IE gedraagt zich als gewone browser, dus op sommige sites wordt het wel erg klein allemaal. Het voordeel van Opera is het makkelijk inzoomen, het kunnen draaien in Landscape, etc. Dus ik mis IE niet, maar er verbied niemand je om IE te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23:31

Zondagskindje

Harley Softail Slim FLSL 2018

Is iemand al prijzen tegengekomen van de Touch Pro?

De laagste prijs zonder abbo die ik gevonden heb is €529,-
Met abbo staan hier

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Help. Ik ga morgen naar Parijs (klassiekerweekend fietsen) en wil 's morgens in mijn hotelkamer graag door mijn alarm van de htc gewekt worden. Wat ik ik ook probeer (vinkje bij alarm instellingen en tijd instellen), het werkt niet ?

Nog een quick vraagje. Wat is nu even de snelste manier op mp3's op mijn htc te krijgen (heb nog niet synchronisatie gedaan).

Laatste vraag. Waar kan ik de optie vinden om nummers van mijn oude simkaart naar mijn htc te kopieeren ?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

jerry_a schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:33:
[...]

Bedoel je zoiets?

[afbeelding]

Dit is Jeyo Mobile Companion.
Precies wat ik bedoel. Alleen nu ik het heb geinstalleerd krijg ik dit scherm niet. Wil ik een nieuw contact aanmaken dan krijg ik een wit scherm waar alles ingevuld moet worden :?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:48:
Help. Ik ga morgen naar Parijs (klassiekerweekend fietsen) en wil 's morgens in mijn hotelkamer graag door mijn alarm van de htc gewekt worden. Wat ik ik ook probeer (vinkje bij alarm instellingen en tijd instellen), het werkt niet ?

Nog een quick vraagje. Wat is nu even de snelste manier op mp3's op mijn htc te krijgen (heb nog niet synchronisatie gedaan).

Laatste vraag. Waar kan ik de optie vinden om nummers van mijn oude simkaart naar mijn htc te kopieeren ?

Alvast bedankt
Gewoon naar je geheugen kopieren, maakt niet uit waar. Zorg er alleen wel voor dat je mp3's goed getagged zijn anders word het 1 groot drama. Als ze goed getagged zijn werkt het perfect in 1keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:48:
Je weet dat een Windows Mobile device aan moet staan om een alarm te kunnen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J0YR1D3R schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:59:
[...]

Je weet dat een Windows Mobile device aan moet staan om een alarm te kunnen geven?
Ja , weet ik, Maar als ik bij KLok en alarmsignalen het vinkje bij beschrijving aanzet en dag en tijd instel en ik ga met het pijltje rechtsonderin weer terug dan geeft ie aan Alarm staat uit.

Doe ik wat verkeerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand ervaring met "Gesproken snelkeuze" op de TD. Kan me voorstellen dat het soms makkelijk is om handsfree het toestel te bedienen. In de TD handleiding staat hier niets over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:11:
[...]

Ja , weet ik, Maar als ik bij KLok en alarmsignalen het vinkje bij beschrijving aanzet en dag en tijd instel en ik ga met het pijltje rechtsonderin weer terug dan geeft ie aan Alarm staat uit.

Doe ik wat verkeerd ?
Heb je dr aan gedacht dat de "m d w d v z z" onder de beschrijving voor de dagen van de week staan en dat je dus moet aanklikken voor welke dag hij moet afgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:15:
[...]

Heb je dr aan gedacht dat de "m d w d v z z" onder de beschrijving voor de dagen van de week staan en dat je dus moet aanklikken voor welke dag hij moet afgaan?
ook gedaan, maar ik moet wel zeggen dat ik geen "save"button zie om de instellingen te bewaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:27:
[...]

ook gedaan, maar ik moet wel zeggen dat ik geen "save"button zie om de instellingen te bewaren.
Rechtsbovenin "OK" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:23

CodeIT

Code IT

Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:47:

Met abbo staan hier
Dat valt me hard mee. Ong. 50 euro extra voor een toetsenbord + sd slot in vergelijking met de diamond.
Ik vind de verhoudingen qua dikte-hoogte in de foto's/filmpjes die beschikbaar zijn er wel apart uitzien. Het lijkt heel dik. Ik ga dus maar niet pre-orderen, maar eerst even zelf in mijn handen houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ik ook gedaan nu. Dan geeft ie nog steeds aan Alarm uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

wontcachme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:49:
[...]

Precies wat ik bedoel. Alleen nu ik het heb geinstalleerd krijg ik dit scherm niet. Wil ik een nieuw contact aanmaken dan krijg ik een wit scherm waar alles ingevuld moet worden :?
Is je decive connected?

Afbeeldingslocatie: http://i29.tinypic.com/2ia4lro.jpg

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:49:
[...]

Heb ik ook gedaan nu. Dan geeft ie nog steeds aan Alarm uit.
Heel vreemd... ff opnieuw opstarten misschien? Anders weet ik het ook niet echt sorry!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 21:47:

Met abbo staan hier
Wat ik echt schandalig vind is dat verlengen van een abbo gewoon duurder is dan een nieuw abbo afsluiten. Echt zeer slecht....
Dat wordt dus gewoon een nieuw abbo afsluiten voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Jep. En dan als ik op new contact klik bij phone memory krijg ik dit:
Afbeeldingslocatie: http://i28.tinypic.com/2e1t0m0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:58:
[...]

Heel vreemd... ff opnieuw opstarten misschien? Anders weet ik het ook niet echt sorry!
Oplossing qua alarm gevonden. Je moet alle dagen selecteren met een tijd !

Ander vraagje nog. |
HOe kopieer ik nummers van mijn oude simkaart als ik die in de htc stop naar de htc telefoon ?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:51
Bij programma's staat een programma SIM-beheer daar moet het mee kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a

jerry_a

doei

wontcachme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:15:
[...]

Jep. En dan als ik op new contact klik bij phone memory krijg ik dit:
[afbeelding]
Ik had 1.1. en dit krijg ik bij 2.1. Doet het ook prima.

Afbeeldingslocatie: http://i31.tinypic.com/20qhvrd.jpg

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:01:
[...]

Wat ik echt schandalig vind is dat verlengen van een abbo gewoon duurder is dan een nieuw abbo afsluiten. Echt zeer slecht....
Dat wordt dus gewoon een nieuw abbo afsluiten voor mij.
Ja, dat is ook schandalig maar dat is al tijden zo.

"I've always been mad. I know I've been mad, like the most of us are. Very hard to explain why you're mad, even if you're not mad."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:11:
Ik heb de rest ook gelezen, maar toch even een vraagje.
Als je nu zo veel moeite moet doen om een ander programma te vinden om de contacten via je computer in te voeren en naar je telefoon te sturen om alleen maar outlook te omzeilen.
Waarom dan niet gewoon alles een keer in outlook invoeren?
Je merkt nu al dat programma's voor een bepaalde mobiel alleen daarmee werken,
de contacten van je Samsung kun je niet naar je Diamond over zetten.
Met ieder nieuw mobieltje (besturings-systeem) moet je dus weer alles opnieuw invoeren 8)7 .
Als je nu 1 keer de moeite neemt Outlook te gebruiken, dat s werkelijk met alles compatible.
(Ja, ik ben voornamelijk Mac gebruiker, maar hiervoor is Outlook bijna onmisbaar)
Groot voordeel hiervan is, is dat je ook altijd een backup op een andere plaats hebt,
als je Diamond crashed ken je na hard-reset in 1 keer alle contacten terugzetten,
als je computer crashed kun je alle contacten terug syncen uit je Diamond
(of Samsung, of Nokia, of iPhone, of SonyEricsson, of LG, of Google Backup, of Mobile Me,.... :+ )

Wat is nu werkelijk het grote voordeel van een ander programma i.p.v. Outlook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

jerry_a schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:08:
[...]

Ik had 1.1. en dit krijg ik bij 2.1. Doet het ook prima.

[afbeelding]
WTF. 1.1 doet het bij mij ook gewoon, echter kan die weer geen connectie maken. Gooi ik 2.1 erover dan krijg ik weer dat scherm zonder inhoud. EDIT: Op mijn andere pc werkt het wel gewoon. Dat wordt dus vista niet meer vliten. Blijkbaar mis ik wat
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:
[...]

Ik heb de rest ook gelezen, maar toch even een vraagje.
Als je nu zo veel moeite moet doen om een ander programma te vinden om de contacten via je computer in te voeren en naar je telefoon te sturen om alleen maar outlook te omzeilen.
Waarom dan niet gewoon alles een keer in outlook invoeren?
Je merkt nu al dat programma's voor een bepaalde mobiel alleen daarmee werken,
de contacten van je Samsung kun je niet naar je Diamond over zetten.
Met ieder nieuw mobieltje (besturings-systeem) moet je dus weer alles opnieuw invoeren 8)7 .
Als je nu 1 keer de moeite neemt Outlook te gebruiken, dat s werkelijk met alles compatible.
(Ja, ik ben voornamelijk Mac gebruiker, maar hiervoor is Outlook bijna onmisbaar)
Groot voordeel hiervan is, is dat je ook altijd een backup op een andere plaats hebt,
als je Diamond crashed ken je na hard-reset in 1 keer alle contacten terugzetten,
als je computer crashed kun je alle contacten terug syncen uit je Diamond
(of Samsung, of Nokia, of iPhone, of SonyEricsson, of LG, of Google Backup, of Mobile Me,.... :+ )

Outlook wil ik later nog wel doen, maar ik wil eerst op deze manier invoeren omdat ik bij een groot aantal nummers geen email heb en dus niet in outlook. Dit ben ik later wel van plan, maar nu ik nog aan het testen/aanklooien ben met wm6.1 wil ik dit eerst zo doen. Tevens zitten er in mij outlook email accounts ook nog de nodige fouten. Dit moet ik ook nog herstellen. Als dat eenmaal goed is dan kan ik wel synchroniseren en dergelijke.

[ Voor 74% gewijzigd door wontcachme op 05-07-2008 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zondagskindje schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:30:
[Wat ik echt schandalig vind is dat verlengen van een abbo gewoon duurder is dan een nieuw abbo afsluiten. Echt zeer slecht....
Dat wordt dus gewoon een nieuw abbo afsluiten voor mij.]

Ja, dat is ook schandalig maar dat is al tijden zo.
Bij T-Mobile heb ik daar geen last van, bij Belcompany etc.. roepen ze ook steeds, overstappen is voordeliger dan verlengen hoor, als ik dan zeg, laat maar zien, komen ze steeds bedrogen uit 8) .
Overigens is T-Mobile i.d.d. wel een uitzondering hierin, mijn vriendin heeft b.v. HI, maar die stapt ieder jaar over (/nieuw abo) voor een leuk toestel omdat dat goedkoper is dan verlengen.

Voorbeeld; Diamond heb ik met verlenging voor 1 jaar (natuurlijk ;) ) met Flex 30 voor 48,= bijbetaling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zondagskindje

Zondagskindje

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:45:
[...]

Bij T-Mobile heb ik daar geen last van, bij Belcompany etc.. roepen ze ook steeds, overstappen is voordeliger dan verlengen hoor, als ik dan zeg, laat maar zien, komen ze steeds bedrogen uit 8) .
Overigens is T-Mobile i.d.d. wel een uitzondering hierin, mijn vriendin heeft b.v. HI, maar die stapt ieder jaar over (/nieuw abo) voor een leuk toestel omdat dat goedkoper is dan verlengen.

Voorbeeld; Diamond heb ik met verlenging voor 1 jaar (natuurlijk ;) ) met Flex 30 voor 48,= bijbetaling.
Voordat ik naar Telfort overstapte, zat ik bij Vodafone.
Ik had heel graag mijn abbo verlengt maar dat kon niet.
Volgens de KS werd het alleen maar duurder voor me, ja dan ga ik verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Modbreak:Kappen met die abbo's! Dat doe je maar ergens anders.

[ Voor 11% gewijzigd door pven op 05-07-2008 09:36 . Reden: Tekst is wat opvallender gemaakt ;-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent er iemand een handige en gratis manier om de Google kalender te synchroniseren met de agenda in je PDA?
Ik probeerde al een en ander en, of je moet betalen, of het werkt niet.

[ Voor 3% gewijzigd door een moderator op 05-07-2008 09:39 . Reden: groeten is niet nodig ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark-
  • Laatst online: 05-09 08:22
Hiermee kun je iig outlook synchroniseren met je google calender.
Daarna gewoon met active sync?

http://dl.google.com/googlecalendarsync

[ Voor 49% gewijzigd door Mark- op 05-07-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:14

BPP

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:45:
[...]

'

laatste keer :o maar waar dan? Want dit klinkt wel heel erg mooi :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:

Outlook wil ik later nog wel doen, maar ik wil eerst op deze manier invoeren omdat ik bij een groot aantal nummers geen email heb en dus niet in outlook. Dit ben ik later wel van plan, maar nu ik nog aan het testen/aanklooien ben met wm6.1 wil ik dit eerst zo doen. Tevens zitten er in mij outlook email accounts ook nog de nodige fouten. Dit moet ik ook nog herstellen. Als dat eenmaal goed is dan kan ik wel synchroniseren en dergelijke.
Dat je bij een groot aantal nummers geen mail adressen hebt staan en daarom geen Outlook wilt gebruiken maakt natuurlijk helemaal niets uit. Net als in het andere genoemde programma waar je ook mail adressen in kan vullen, het hoeft niet. Gewoon invullen wat je wilt, rest leeg laten.
Anders kun je dat andere programma ook niet gebruiken dus ;)

Het mooie van active sync is dat je mail accounts los kan syncen van je contacten en b.v. agenda.
Dus als er nog de nodige fouten in je mail accounts zitten, maakt werkelijk helemaal niets uit.

Wat ik bedoel te zeggen is, typen moet je toch, maar waarom "straks" nog een keer opnieuw 8)7 .
Ik ben ook altijd aan het klooien met mijn mobieltjes, mooie is dat als het misgaat ik met een sync de belangrijkste zaken direct weer er in heb staan (na hard-reset bijvoorbeeld).
Daarnaast heb ik altijd een mapje met install-cab bestandjes op geheugenkaart
(dus nu interne geheugen) staan met prog's die ik er op heb staan.
Ik heb ook een mapje prog's op de PC staan die via sync geinstalled moeten worden.
Na hard reset kan ik binnen een uur alles weer up and running hebben.
Ik snap ook nooit dat mensen daar dagen mee bezig zijn (zoals genoemd op dit forum) :X

edit en oftopic:
@BPP:
Online shop, ik dacht GSMWeb.nl (ben al jaren T-Mob klant met div. abo's, heb veel credit's daar ;) )

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaCk- schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:33:
Hiermee kun je iig outlook synchroniseren met je google calender.
Daarna gewoon met active sync?

http://dl.google.com/googlecalendarsync
Ik geef iets in in google calendar... het syncen met outlook lukt prima, maar dan wortd het nieuwe item niet om de PDA gezet...
Enig idee waarom....
Misschien worden de gegevens van de PDA naar outlook gepompt en niet omgekeerd... hoe zou ik dat kunnen veranderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog wat vergeten... kan ik activesync zodanig instellen dat bvb voor contacten de PDA "baas" is en voor agende da computer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-09 09:15
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:39:
[...]

Wat het grote voordeel is van andere software is dat het geen Outlook is.
Maar ik moet ook toegeven dat het me uiteindelijk via Outlook gelukt is om de gegevens vanaf mijn Nokia naar mijn TD te syncen. Neemt niet weg dat ik dat programma probeer te mijden als de pest.
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 07:30:
Kent er iemand een handige en gratis manier om de Google kalender te synchroniseren met de agenda in je PDA?
Ik heb gisteren zitten spelen met SyncMyCal
Gratis versie kan tot 3 dagen terug en in het voren syncen.
De voordelen: Het werkt.
De nadelen:
- layout op het scherm lijkt voor andere resolutie gemaakt
- Meerdere kalenders in Google-calender op hetzelfde account snapt 'ie niet. Ik had in GoogleCal met verschillende kleurtjes een 4-tal kalenders aangemaakt. Activiteiten van mij, van mijn vriendin, van ons samen en werktijden van mijn vriendin. Als je dat gaat syncen krijg je ofwel 1 kalender te zien, of je maakt 4 syncs aan, maar dan krijg je na 2x syncen dat alles onder 4 kalenders komt te staan. Dit zou ook een beperking kunnen zijn van de agenda in Windows Mobile, maar ik vind het wel irritant.
- Voor zover ik kan zien is dit niet automatisch te syncen.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-03 19:01
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 07:30:
Twee pagina's eerder heb ik daar antwoord op gegeven. Een beetje lezen kan geen kwaad, je leert er heel van op ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:26:
Goeienavond allemaal, vergeef mij mijn onwetendheid.
Ik heb de afgelopen dagen alle topics van de htc diamond doorgelezen (mooi toestel trouwens) maar heb een probleempje wat ik nog niet terug gevondenheb.

Bij het synchroniseren zegt mijn Windows Mobile Apparaten centrum standaard dat er geen nieuwe foto's te importeren zijn. Dat programma zoekt naar foto's in de 'mijn afbeeldingen' map op het kleine hoofdgeheugen (heb ik geprobeerd door daar een keer wat foto's naartoe te slepen) ik sla ze echter op op het grote interne geheugen. Wanneer ik via de touch flow naar 'mijn afbeeldingen' wil gaan dan wordt ik ook naar het kleine geheugen gestuurd.

Is er een makkelijke manier om de telefoon en/of het apparatencentrum op het grote geheugen te laten zoeken naar nieuwe foto's/video's? (ik heb zo langzamerhand de blaren op mijn vingertoppen staan van het zoeken)
Is er misschien iemand die me hiermee kan helpen? (sorry als ik zeur of als het een domme vraag is, maar ik kan het nergens vinden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]

Ik heb ook een mapje prog's op de PC staan die via sync geinstalled moeten worden.
Na hard reset kan ik binnen een uur alles weer up and running hebben.
In de map C:\Program Files\Microsoft ActiveSync kun je alle install-cab bestandjes vinden die op je Diamond geinstalleerd gaan worden. Maak hier een back-up van en plaats ze op je intern geheugen.
Nu ben je nog sneller klaar na een harde reset ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Iceman1987 schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:19:
[...]

Twee pagina's eerder heb ik daar antwoord op gegeven. Een beetje lezen kan geen kwaad, je leert er heel van op ;)
Was wel meer dan 2 pagina's geleden: Iceman1987 in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"
Maar goed, bij mij crashte dat programma, dus ben ik ook verder gaan zoeken.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:26:

In de map C:\Program Files\Microsoft ActiveSync kun je alle install-cab bestandjes vinden die op je Diamond geinstalleerd gaan worden. Maak hier een back-up van en plaats ze op je intern geheugen.
Nu ben je nog sneller klaar na een harde reset ;)
En dat wist ik dus nog niet, goed man! Thnx :9
(hoewel ik al jaren WM gebruik leer ik nog dagelijks, i love it)

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SamStar
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 02-01-2022
*weg*

We hebben nu wel vaak genoeg gemeld dat we dit soort links niet willen zien. Mail volgt.

[ Voor 81% gewijzigd door pven op 05-07-2008 14:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_/-\o_ Voor al diegene die graag gegevens op hun HTC ingegeven VIA PC moeten maar eens gaan kijken op volgende site: http://www.mymobiler.com/
Ik gebruik dit progje al zeer lange tijd en heeft me al veel werk bespaard.
Voorbeeld: als je aan je pc ben en je wil een SMS sturen, dan doe ik dat gewoon via mijn laptop toesenbord. Zeer snel en handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluecupra
  • Laatst online: 12-09 19:55
Momenteel heb ik een Nokia E65 en overweeg de overstap naar een HTC TD. Alleen lees ik nu wat problemen mbt snelheid wanneer de Touch Flo gebruikt wordt (ook na de laatste ROM update). Is dit nu echt zo erg of onwerkbaar?

Daarnaast heb ik bij mijn E65 een "probleem" met Tom Tom 6. Hierbij heb ik gesproken snelheidwaarschuwingen ingesteld. Zodra ik een snelheidwaarschuwing krijg direct gevolgd door een weg instructie van TomTom wordt deze laatste vertraagd afgespeeld. Kan iemand mij laten weten of dit probleem zich ook voordoet bij de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op het homescherm staat onderaan "telefoon" en "programma's" .
Kan ik bvb programma's veranderen in "Agenda"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 12:16:
_/-\o_ Voor al diegene die graag gegevens op hun HTC ingegeven VIA PC moeten maar eens gaan kijken op volgende site: http://www.mymobiler.com/
Ik gebruik dit progje al zeer lange tijd en heeft me al veel werk bespaard.
Voorbeeld: als je aan je pc ben en je wil een SMS sturen, dan doe ik dat gewoon via mijn laptop toesenbord. Zeer snel en handig.
mooi programmatje.... alleen werkt het wel vertraagd met weergaven op je pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Heb gister de diamond gehaald (icm een kpn abbo (kom van vodafone)), bevalt goed, al loop ik wel wat te klooien met een aantal dingen

- mediaplayer , ik had gewoon in bestandsmode een bak met mp'3 albums overgegoten, dat vond hij niet leuk. Haperend afspelen, nummers zelfs doorelkaar heen halen, wtf... Hoop google, got en xda later begrepen dat je ze via active sync en dan de verkenner moet overgooien. Dat gaat beter, maar alleen de originele wmp doet het nog. De touchflo blijft zoeken naar muziek... Misschien kwestie van ander mapje
- ook muziek gerelateerd, ringtone, ej, ik kan geen mp3's selekteren. Ook na even google gevonden dat je met mp3 trimmer hem voor elkaar krijgt, en ja, dat werkt nu
- nog 1 muziek gerelateerd, de wekkertonen, dacht, wederom mp3trimmer, maar dat gaat nog niet op, moet nog verder zoeken dus, wie het weet, graag reply :)
- tomtom7 had ik snel aan de gang, de maps koste wat moeite, maar die staan er ook op nu, werkt vrij vlot (sneller zelfs dan mijn haast antieke tomtom van de 1e generatie)

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iceman1987
  • Laatst online: 21-03 19:01
TD-er schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:37:
[...]

Was wel meer dan 2 pagina's geleden: Iceman1987 in "HTC Touch Diamond & Touch Pro (deel 1)"
Maar goed, bij mij crashte dat programma, dus ben ik ook verder gaan zoeken.
Hij geeft idd een error ofzo. Maar als je gegevens hebt ingevuld en druk op sync, dan kan hij een error geven, maar vaak doet hij het.

Anders moet je deze proberen. Daar is geen crash of iets dergelijks: http://www.goosync.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laat maar, mocht niet zie ik..

[ Voor 94% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TD-er schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:12:
Wat het grote voordeel is van andere software is dat het geen Outlook is.
Heerlijk, onderbouwde beredeneringen, daar kunnen we iets mee, is me compleet duidelijk nu :+
Maar ik moet ook toegeven dat het me uiteindelijk via Outlook gelukt is om de gegevens vanaf mijn Nokia naar mijn TD te syncen.
Dat bedoel ik dus ;)
Neemt niet weg dat ik dat programma probeer te mijden als de pest.
Blijft mijn vraag, waarom?

Wat ik uit die 3 zinnen van jou destilleer is dat Outlook precies doet wat het moet doen, je geen alternatief kunt vinden waarmee je alles kan doen wat Outlook doet en je het dus eigenlijk wilt gebruiken (of moet, net hoe je woordkeuze is) maar het niet wilt gebruiken om het niet willen gebruiken 8)7

Misschien is het hipper en cooler om avonden lang bezig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.
Laat mij dan maar ouderwets en uncool zijn, maar ik gun me/heb daar geen tijd voor,
ik ga met dit weer liever lekker in de zon zitten. Heerlijk old-fashioned en uncool zitten te zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nu die nieuwe nl rom uit is op xda vraag ik me toch nog wat af. Op xda en de faq hier al gekeken maar er wordt nogal tegengesproken van wel of niet.

- HardSPL: Garantie verbroken ja of nee? Meesten zeggen van wel maar dat HTC coulant is ermee. klopt dit?
- Is er al een mogelijkheid om als je hardspl gebruikt om terug te gaan naar zonder hardspl. Je kan natuurlijk gewoon de originele firmware eroverheen flashen, maar die past de bootloader niet aan. Dan kunnen ze nog zien dat je hardspl hebt gebruikt. Dus kortom: Is er al een manier om terug te gaan naar voordat je hardspl gebruikte. Sommige zeggen van wel, andere weer niet dus ben nu nogal :? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:26:
[...]

Heerlijk, onderbouwde beredeneringen, daar kunnen we iets mee, is me compleet duidelijk nu :+

[...]

Dat bedoel ik dus ;)

[...]

Blijft mijn vraag, waarom?

Wat ik uit die 3 zinnen van jou destilleer is dat Outlook precies doet wat het moet doen, je geen alternatief kunt vinden waarmee je alles kan doen wat Outlook doet en je het dus eigenlijk wilt gebruiken (of moet, net hoe je woordkeuze is) maar het niet wilt gebruiken om het niet willen gebruiken 8)7

Misschien is het hipper en cooler om avonden lang bezig te zijn om iets voor elkaar te krijgen.
Laat mij dan maar ouderwets en uncool zijn, maar ik gun me/heb daar geen tijd voor,
ik ga met dit weer liever lekker in de zon zitten. Heerlijk old-fashioned en uncool zitten te zijn :+
Ik was dan ook niet begonnen over alternatieve tooltjes, maar haakte enkel in op de 'discussie'.
Ik heb gewoon een hekel aan Outlook, puur om het aantal problemen wat ik er door gehad heb en wat het in het verleden allemaal voor ellende veroorzaakte. Daar waar andere programma's super simpel werken met wat complexere situaties, moet Outlook de boel weer moeilijk en onlogisch maken. Op mijn werk bijvoorbeeld zijn er 2 collega's die erop staan om Outlook te gebruiken, daar waar de rest gewoon PegasusMail en tegenwoordig Thunderbird gebruikt. Wie hebben er altijd problemen...
Kortom uit pure noodzaak heb ik het geïnstalleerd op mijn PC, maar als er werkende alternatieven zijn, zal ik de eerste zijn om ze te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo!

Ik heb iets heel vreemds met het e-mail deel in TF3D:
ik heb 4 mail accounts ingesteld, waarvan 3 imap gmail accounts zijn en een normale pop account. In de normale berichten (Start -> berichten) applicatie werken alle 4 accounts, ik kan dus gewoon mail bekijken en mijn imap mappen worden normaal gesynchroniseerd. Echter in TF3D zie ik aan de rechterkant wel 4 "envelopjes", bij 3 hiervan geeft TF3D als melding "Geen berichten". Bij 1 account (gmail) komen de berichten wel normaal tevoorschijn: dus zo'n grote envelop met daarin het bericht.

Ik heb rom versie 1.37 NL. Voordat ik de accounts ingesteld had heb ik een back-up gemaakt met Sprite. Aanvankelijk dacht ik dat het misschien door Sprite kwam. Ik het met "mailaccountrepair.exe" getracht alle accounts te repareren, zoals hier eerder in de reacties genoemd. Na reparatie een softreset gegeven: TF3D lijkt alle vier accounts wel te zien, maar kan dus niet de berichten laten zien.

Iemand een oplossing?

Alvast dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 14:31:
Nu die nieuwe nl rom uit is op xda vraag ik me toch nog wat af. Op xda en de faq hier al gekeken maar er wordt nogal tegengesproken van wel of niet.

- HardSPL: Garantie verbroken ja of nee? Meesten zeggen van wel maar dat HTC coulant is ermee. klopt dit?
- Is er al een mogelijkheid om als je hardspl gebruikt om terug te gaan naar zonder hardspl. Je kan natuurlijk gewoon de originele firmware eroverheen flashen, maar die past de bootloader niet aan. Dan kunnen ze nog zien dat je hardspl hebt gebruikt. Dus kortom: Is er al een manier om terug te gaan naar voordat je hardspl gebruikte. Sommige zeggen van wel, andere weer niet dus ben nu nogal :? :?
Als je weet dat er meerdere hier op dit forum zeggen dat HTC coulant is met het flashen, waarom ga je het dan weer vragen :?
En kan je ook weer je hardSPL terug zetten naar de originele zie link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
..en de FAQ is weer bijgewerkt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Neok_ schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:21:
..en de FAQ is weer bijgewerkt :)
Goed werk Neok_ d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 01:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

Voor wie de Diamond los wil kopen. Ding is nu € 470 bij Coolsound ;)

Koopje toch :X

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Weer iets vandaag
gisteren, na het lange opladen van wel 6 uur, heb ik vandaag ongeveer z´n 6 uur muziek geluisterd met de telefoon, vanmiddag kwartiertje spelletje gedaan, en nu is hij weer leeg.

Verder niks gedaan.
Wel beetje snel of niet

Ook, stopte hij naar een paar nummers vanzelf met spelen, althans dat leek zo, ik luisterde via de oordopjes op het werk, ik nam dan een kijkje waarom ik niks meer hoorde, maar bleek hij nog gewoon te spelen, maar ik hoorde niks, ook niet als ik de koptelefoon eruit haalde, als ik op volgend nummer klikte deed hij het wel weer

Wie o wie helpt mij met mijn raadsels, ik denk zelf dat de batterij gewoon een paar keer leeg moet zijn geweest en goed opgeladen, was wel bij mijn vorige tel zo, samsung, dat hij het na 3 weekjes wel langer uit hield

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goeiemiddag,

Kan iemand mij helpen met het volgende:

Sinds een week ben ik in bezit van de HTC diamond.
Mijn mail haal ik op via Outlook.
Echter gaat de opslag van mijn mail direct naar het telefoongeheugen.
Dit geheugen is zo klein dat mijn mailbox hier niet op past.

Bestaat er een mogelijkheid om het zo in te stellen dat de opslag van mijn mail direct naar het grotere interne geheugen gaat?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Is gewoon een optie binnen je mailsettings. Binnen een account ga je naar extra, opties en dan tabje opslag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je reactie, maar daar kun je alleen kiezen voor bijlage opslag op intern geheugen.

In dit geval gaat het om de inbox zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:16:
Bedankt voor je reactie, maar daar kun je alleen kiezen voor bijlage opslag op intern geheugen.

In dit geval gaat het om de inbox zelf.
Kijk eens naar deze post.

Ik voel me |:( .
Heb zojuist (na 2 weken TD in bezit hebbende) ontdekt dat de richtingstoetsen onderaan niet touch sensitive zijn. Onder de pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts zit een knopje dat je kunt indrukken. En ik maar 2 weken lang zonder resultaat aaien over die pijltjes 8)7. Had hem al zowat opgestuurd...

[ Voor 31% gewijzigd door matvkeulen op 05-07-2008 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk een tool om je tabbladen in TF3D te veranderen van volgorde.
Diamond TF3D Config (Freeware!) ( en ja je moet weer ingelogd zijn ;) )

En hier de link naar het topic

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

matvkeulen schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:04:
Ik voel me |:( .
Heb zojuist (na 2 weken TD in bezit hebbende) ontdekt dat de richtingstoetsen onderaan niet touch sensitive zijn. Onder de pijltjes omhoog, omlaag, links en rechts zit een knopje dat je kunt indrukken. En ik maar 2 weken lang zonder resultaat aaien over die pijltjes 8)7. Had hem al zowat opgestuurd...
Terecht dat je je zo voelt :P Ik mag hopen dat je wel ontdekt hebt dat het cirkeltje om de 'enter' heen wél 'touch sensitive' is als je er een rondje over draait met je vingers, om bijvoobeeld op een foto in te zoomen?
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:00:

Top, had 'm nog niet gezien daar. Nu nog iets om bepaalde tabbladen voor eeuwig te doen verdwijnen :P Muziek gebruik ik toch nooit, en die favoriete contacten vind ik ook overbodig. Zal trouwens al wel bestaan... nog niet gezocht alleen :)

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2008 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:07:
[...]

Als je weet dat er meerdere hier op dit forum zeggen dat HTC coulant is met het flashen, waarom ga je het dan weer vragen :?
En kan je ook weer je hardSPL terug zetten naar de originele zie link
Even voor de zekerheid, als ik nu de 1.37 erop heb staan gooi ik de 1.37 in die map en niet mijn originele 1.34 (vorige) toch? Domme vraag misschien maar toch maar even vragen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbojonny
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik weet niet of het de bedoeling is dit hier te vragen, dus vraag ik het: Weet iemand die de S390 pouch en/of de carkit (originele) op voorraad heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 23:00:

Kijk, da's het begin van heel wat leukere dingen....nu nog een optie om tabs te verwijderen en toe te voegen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag viel mij iets vreemds op...zomaar opeens lijkt het alsof mijn storage geheugen drastisch volgelopen is...had ik gisteren nog (bijna zeker te weten) +20MB over, nu opeens <3mb, terwijl ik geen gekke dingen heb geinstalleerd of gedownload of wat dan ook...heb memaid en reclaimRam al gedraaid, maar dat levert niets op....

Heb de temp internetfiles al leeggemaakt, gezocht naar grote bestanden, maar kom niets geks tegen. Ook een softreset levert niets op. Maakt WM ergens een groot onzichtbaar bestand aan ofzo, kan me heugen dat ik met mijn TyTn er ook wel eens last van had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
Niekjuh schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:40:
Weer iets vandaag
gisteren, na het lange opladen van wel 6 uur, heb ik vandaag ongeveer z´n 6 uur muziek geluisterd met de telefoon, vanmiddag kwartiertje spelletje gedaan, en nu is hij weer leeg.

Verder niks gedaan.
Wel beetje snel of niet

Ook, stopte hij naar een paar nummers vanzelf met spelen, althans dat leek zo, ik luisterde via de oordopjes op het werk, ik nam dan een kijkje waarom ik niks meer hoorde, maar bleek hij nog gewoon te spelen, maar ik hoorde niks, ook niet als ik de koptelefoon eruit haalde, als ik op volgend nummer klikte deed hij het wel weer

Wie o wie helpt mij met mijn raadsels, ik denk zelf dat de batterij gewoon een paar keer leeg moet zijn geweest en goed opgeladen, was wel bij mijn vorige tel zo, samsung, dat hij het na 3 weekjes wel langer uit hield
Batterij is vanavond sneller opgeladen, binnenkort maar weer is testen met muziek

is dit normaal dus dat hij de eerste keer er zo lang over doet? en zo snel op gaat.

nu heb ik nog steeds mijn vraag over het in eens wegvallen van het geluid

/Edit: en ik zou gigantisch blij zijn als er iemand er voor kan zorgen dat die knop van de oordopjes werkt als volgend nummer

[ Voor 5% gewijzigd door Niekjuh op 06-07-2008 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:54:
MohairSofa Calendar+

:'( Ik ben zeer content met mijn HTC Diamond. Mijn eerste programma dat ik steeds installeer is Calendar+. Dit werkte prima op mijn HTC Touch samen met de TouchFlo. Helaas krijg ik het niet werkend op de Diamond. Als ik de TF afsluit, werkt het wel. Ik wel echter de TF blijven gebruiken.
Heeft er soms iemand een oplossing voor mij. Eenmaal je Calendar+ gewend bent, wil je niets anders meer.

Voordeel Calendar+ t.o.v. de standaard kalender: Calendar+ bekijkt je volgende afspraken waarin de gewone kalender enkel de komende dagen bekijkt (ook als er die dag niets te doen valt).

Zie bijgevoegde link voor screenshots: http://www.mohairsofa.com/Default.aspx/document/10
Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan en heb me kleurenblind gezocht naar een oplossing, maar deze helaas (ook) nog niet gevonden! Ik volg je vraag (en hopelijk het antwoord) dan ook op de voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
J0YR1D3R schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:51:
Is gewoon een optie binnen je mailsettings. Binnen een account ga je naar extra, opties en dan tabje opslag.
Met flexmail kun je het een en ander instellen.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 01:21:
[...]

Ik loop tegen precies hetzelfde probleem aan en heb me kleurenblind gezocht naar een oplossing, maar deze helaas (ook) nog niet gevonden! Ik volg je vraag (en hopelijk het antwoord) dan ook op de voet.
De oplossing is er wel mits je de touchflo laat voor wat het is.... Met bv SPBmobileshell werkt alles snel plus je kan je fav. applicaties gebruiken 8)7

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 00:11:
[...]

Even voor de zekerheid, als ik nu de 1.37 erop heb staan gooi ik de 1.37 in die map en niet mijn originele 1.34 (vorige) toch? Domme vraag misschien maar toch maar even vragen. ;)
De 1.37 is nu de nieuwe originele ROM ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
w3sTErGaS schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:44:
[...]

Zelfde probleem, heel vervelend.
Echt een alternatief qua browsert is er ook niet (toch?)
ja er komt wel iets maar dat is allemaal nog beta en niet voor europeanen. Skyfire ofzoiets.

Niemand anders een oplossing voor flash op windows mobile? volgens vele sites zou WM6.1 met IE6 flash lite 3.1 ondersteunen. Niet bij mij?

---

Op aanraden van een aantal mensen hier heb ik Navigon even geprobeerd voordat ik besluit welke navigatiesoftware te kopen. Nou de nieuwste versie van Navigon is echt prut. SUPER traag, en de routes die hij je geeft slaan nergens op. Ik woon 3 straten van de hoofdweg af, navigon laat me eerst het hele dorp zien voor ik op de hoofdweg ben.

[ Voor 28% gewijzigd door Phusebox op 06-07-2008 10:19 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Laatst online: 22:49
Krijg in de loop van de komende week de Diamond (als de tel. winkel hem binnen krijgt....).
Ik wil ook hem gaan gebruiken voor navigatie en ben dus op zoek naar een goede autohouder/lader.
Dit kwam ik tegen op E-bay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Vraag aan de mensen die al een Diamond hebben: denken jullie dat deze houder de Diamond zal beschadigen aan zij- en achterkant??

Alternatieven (ben wel te spreken over de prijs trouwens :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
smoken schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:40:
Krijg in de loop van de komende week de Diamond (als de tel. winkel hem binnen krijgt....).
Ik wil ook hem gaan gebruiken voor navigatie en ben dus op zoek naar een goede autohouder/lader.
Dit kwam ik tegen op E-bay: http://cgi.ebay.co.uk/ws/...geName=ADME:X:RTQ:GB:1123

Vraag aan de mensen die al een Diamond hebben: denken jullie dat deze houder de Diamond zal beschadigen aan zij- en achterkant??

Alternatieven (ben wel te spreken over de prijs trouwens :-) )
Ik zou niet voor cheap-ass carkits gaan. Ga liever voor een brodit active / passive holder. Oogt ook mooier en zijn ook sterker!

Is er trouwens iemand die de bElite 0.53 al proberen installeren heeft. Ik wel en ik moet zeggen, het is de snelste rom dat ik tot nu toe heb geïnstalleerd. Sneller dat TLR en Elite 2.0! Jullie ervaringen?

[ Voor 12% gewijzigd door nvidia op 06-07-2008 10:57 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Diamond-gebruikers,

Ik sta op het punt om ook de HTC diamond aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog over de "sterkte" van de accu. Op dit forum staat al het nodige geschreven, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe lang houdt de batterij het vol bij normaal bel gebruik en af en toe op internet?

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:04:

Ik sta op het punt om ook de HTC diamond aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog over de "sterkte" van de accu. Op dit forum staat al het nodige geschreven, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe lang houdt de batterij het vol bij normaal bel gebruik en af en toe op internet?

Thanks!
Ongeveer anderhalve tot twee dagen, maar ik persoonlijk leg hem bijna elke nacht in de lader, heb ik niet zon problemen mee.
Gebruik hem ook vrij intensief in de trein etc, muziek luisteren/internetten tegelijk zuipt wel

[ Voor 16% gewijzigd door Bert2000 op 06-07-2008 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nvidia schreef op zondag 06 juli 2008 @ 10:52:
[...]

Ik zou niet voor cheap-ass carkits gaan. Ga liever voor een brodit active / passive holder. Oogt ook mooier en zijn ook sterker!

Is er trouwens iemand die de bElite 0.53 al proberen installeren heeft. Ik wel en ik moet zeggen, het is de snelste rom dat ik tot nu toe heb geïnstalleerd. Sneller dat TLR en Elite 2.0! Jullie ervaringen?
hmm beetje belachelijk die brodit prijzen, 34,50 voor de houder en dan moet je nog een mount of arm erbij kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Tja, maar dan heb je wel wat. Zit perfect. Overigens zijn de houders voor de PDA over het algemeen een euro of 25. Je hebt dan idd ook nog een specifieke houder nodig voor je auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nobleone
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20:22
bing69 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 13:08:
(...)Heb tevens de indruk dat de batterij wat harder leegloopt dan anders(...)
Hebben meer upgraders dezelfde indruk?
Want in dat geval wacht ik wel op de volgende ROM; ik vind de tijd tussen twee oplaadsessies nu al te kort... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
PaulSe schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:38:
Tja, maar dan heb je wel wat. Zit perfect. Overigens zijn de houders voor de PDA over het algemeen een euro of 25. Je hebt dan idd ook nog een specifieke houder nodig voor je auto.
maar ik wil niet zo'n kliksysteem maar gewoon een zuignap houder
die klikdingen zitten toch nooit waar ik ze wil hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:04:

Thanks!
Ervaringen daarover zijn al meerdere malen gepost, als ik jou was zou ik gewoon even vanaf 3/4 van het vorige deel beginnen te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Phusebox schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:53:
[...]

maar ik wil niet zo'n kliksysteem maar gewoon een zuignap houder
die klikdingen zitten toch nooit waar ik ze wil hebben
Het zit anders bijna altijd voor een luchtrooster...extra koeling voor je TD als je TT op hebt staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Mensen, hoe zit het met de update van de Diamond en TomTom software?

Ik heb gisteren het toestel gehaald en het viel me op tijdens het zoeken gisteren dat je apart tomtom erbij kan nemen. Ik vraag me dus af of ik nog TomTom kan verwachten of dat ik het los moet kopen en installen.

Is trouwens andere navigatie software niet beter? Tip zijn welkom! :D

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascalheister
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11-05 15:04
ondertussen al iemand de brodit active/passive houder voor de diamond in bezit of ergens gesignaleerd? duurt allemaal wel lang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:29
HELP!

Heb deze tweak uitgevoerd:

2. Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768

Even een soft-reset gedaan en laten opstarten. Maar nu dus de "help" want hij blijft hangen bij het opstarten :S! Ik zie alleen Start linksboven staan en onderin Agenda en Contacten, maar TF3D laat hij niet. Overigens reageerd hij ook nergens op, het scherm is donker, en hij "licht" niet op wanneer ik hem aanraak etc. Ik kan dus kortom niks meer doen. Heb al opnieuw opgestart (moest batterij eruit halen want via de aan/uit knop werkte het niet...)

Wat moet ik doen :S ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Sleehond schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:46:
HELP!

Heb deze tweak uitgevoerd:

2. Boost TFL3D Performance --> HKLM\System\Storagemanager\Fatfs and change key Cachesize from 16384 to 32768

Even een soft-reset gedaan en laten opstarten. Maar nu dus de "help" want hij blijft hangen bij het opstarten :S! Ik zie alleen Start linksboven staan en onderin Agenda en Contacten, maar TF3D laat hij niet. Overigens reageerd hij ook nergens op, het scherm is donker, en hij "licht" niet op wanneer ik hem aanraak etc. Ik kan dus kortom niks meer doen. Heb al opnieuw opgestart (moest batterij eruit halen want via de aan/uit knop werkte het niet...)

Wat moet ik doen :S ?
Denk een hard reset. Zijn meer mensen al geweest in voorgaande topics hier en die hadden dit ook. Die deden meen ik een hard reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Damn, soft-reset helpt ook niet. 5 keer opnieuw opstarten helpt ook niet. Verdorie, kan helemaal niks meer. WHAT TO DO?

Hoe werkt zo'n hard-reset? Voorheen me alleen gelukt via WM menu ergens. Ik kan niet 3-4 knoppen tegelijk indrukken, zoals het moet, right?

[ Voor 37% gewijzigd door Sleehond op 06-07-2008 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaf post #6 zijn er een aantal mensen die hetzelfde hebben ervaren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265

Zelf geen probleem mee gehad toen ik het had uitgevoerd, evengoed merkte ik geen verschil. Als je écht niets meer kunt doen dan vrees ik dat je een hard reset moet doen. Door wat verschillende topics door te lezen (ook op XDA) zou je toch bedacht moeten zijn op dit soort zaken. Knoeien in het register is niet zonder risico's. Gelukkig dat je er geen brick van maakt met dit soort dingen :)
Sleehond schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:50:
Hoe werkt zo'n hard-reset? Voorheen me alleen gelukt via WM menu ergens. Ik kan niet 3-4 knoppen tegelijk indrukken, zoals het moet, right?
Hard reset:

volume down+ronde 'enter' knop+ reset button met je stylus indrukken.

Had je overigens ook in de handleiding, verschillende fora, etc kunnen vinden. Beetje meer inspanning ipv alleen maar gillen wat je moet doen. 3 Posts binnen 10 minuten is ook een beetje overdreven.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Hoe doe ik een hard-reset, sorry maar ik heb het nu 5 keer geprobeerd ofzo, maar het lukt niet?

Sorry, zie het nu in je post staan, lets try it again for the 5th time 8)7

Excuses voor de vele posts, maar ik flip hem nogal snel wanneer iets totaal niet meer reageerd :D
Nou goed, Hard reset is gelukt, thanks iig!

[ Voor 58% gewijzigd door Sleehond op 06-07-2008 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij vertellen hoe ik de taakbalk een ander kleurtje geef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Sleehond schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:54:
Hoe doe ik een hard-reset, sorry maar ik heb het nu 5 keer geprobeerd ofzo, maar het lukt niet?

Sorry, zie het nu in je post staan, lets try it again for the 5th time 8)7

Excuses voor de vele posts, maar ik flip hem nogal snel wanneer iets totaal niet meer reageerd :D
Nou goed, Hard reset is gelukt, thanks iig!
Handigste manier om te hard-resetten is:
  • Linker wijsvinger op de volumeknop (stiller)
  • Linker duim op de enterknop
  • Rechts stylus en drukken.
Doe dit tegelijkertijd. Vanaf het moment het scherm zwart wordt laat je de stylus los maar hou je je linkervingers op de knoppen tot je bootloader ziet. Laat dan los en druk dan op volume Up!

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op zondag 06 juli 2008 @ 14:59:
[...]

Handigste manier om te hard-resetten is:
  • Linker wijsvinger op de volumeknop (stiller)
  • Linker duim op de enterknop
  • Rechts stylus en drukken.
Doe dit tegelijkertijd. Vanaf het moment het scherm zwart wordt laat je de stylus los maar hou je je linkervingers op de knoppen tot je bootloader ziet. Laat dan los en druk dan op volume Up!
Je hoeft ze niet alle 3 in 1 keer in te drukken..... eerst reset knop indrukken, dan er gelijk achteraan volume naar beneden en enter knop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Weet iemand of het mogelijk is mailtje als 'gelezen' te markeren vanuit Touchflo 3D? Dus zodat ik niet het mailprogramma in hoef?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
mikkelnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:13:
Weet iemand of het mogelijk is mailtje als 'gelezen' te markeren vanuit Touchflo 3D? Dus zodat ik niet het mailprogramma in hoef?
Het mailtje aanklikken?
Dat is hier voldoende. Daarna weer even syncen met mijn gmail en dan staat het in gmail ook gemarkeerd als gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
TD-er schreef op zondag 06 juli 2008 @ 16:21:
[...]

Het mailtje aanklikken?
Dat is hier voldoende. Daarna weer even syncen met mijn gmail en dan staat het in gmail ook gemarkeerd als gelezen.
Aanklikken opent toch de mail in het mailprogramma? Hier wel, en dat hoeft van mij vaak niet :)
Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien. Vragen over levertijden mogen in dit topic.

Berichten of het een of twee topics moeten zijn, die horen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic.