Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 12-09 17:00
nobleone schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:48:
[...]

Hebben meer upgraders dezelfde indruk?
Want in dat geval wacht ik wel op de volgende ROM; ik vind de tijd tussen twee oplaadsessies nu al te kort... :(
Het valt nu wel mee trouwens. Denk dat of iets meeliep (heb toen niets kunnen vinden) of dat er een slechte ontvangst was waardoor hij telkens probeerde te conecten of zo. Toestel voelde toen warm aan en batterij ging heel snel leeg. Momenteel nergens meer last van.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
Ik heb sinds een paardagen mijn TD...

Bevalt op zich aardig, op enkele onhebbelijkheden na.

Zo vind ik het volume van het toestel erg magertjes.

MP3 beltonen zijn niet te gebruiken... want te zacht
Gespreksvolume is prima in orde... kraakhelder
TomTom... geluidsterkte is te zacht
Muziek via speaker is ook erg zacht

Mijn Tytn klonk harder en mijn vorige N73 klonk de TomTom minstens drie maal harder. Op de TD is het amper te verstaan.

Het systeem volume en telefoon volume staan op max. Volume in Tomtom overigens ook. Maar helpt niets.

Oké dacht ik heb een carkit, dus geen probleem het geluid kan toch wel via de carkit lopen. Dat kon op mijn N73 en Tytn immers ook. Helaas, gesprekken zijn kraakhelder, maar de sTomsTom geluiden zijn niet via de carkit te krijgen. Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HeyJIJdaar schreef op zondag 06 juli 2008 @ 17:15:
Oké dacht ik heb hem een carkit, dus geen probleem het geluid kan toch wel via de carkit lopen. Dat kon op mijn N73 en Tytn immers ook. Helaas, gesprekken zijn kraakhelder, maar de sTomsTom geluiden zijn niet via de carkit te krijgen. Is dit mogelijk?
dat kan met het progje "Bluecast" dat je moet starten voor je TT opstart (en aan zetten natuurlijk).
mits je een bluetooth carkit hebt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb deze telefoon nu een paar dagen. De bediening was even wennen, en dan vooral het typen na een paar jaar een echt toetsenbord te hebben gehad op m'n Wizard, maar het gaat steeds makkelijker. Tomtom 7 draait hier prima, ondanks berichten dat het te langzaam zou zijn. aGPS zorgt daarbij inderdaad voor een heerlijk snelle fix.

Helaas heb ik één groot manco ontdekt: het is niet mogelijk om het lampje langer dan 5 minuten te laten knipperen bij een gemiste oproep en nieuwe sms en email. Op m'n oude Wizard had ik dit ingesteld op oneindig lang. Ik zal binnenkort 's zoeken naar een manier om dit aan te zetten via het register. Het nut van slechts 5 minuten knipperen ontgaat mij sowieso...

Vandaag heb ik wat muziek overgezet mbv windows media player (conversie uitgezet). Gaat prima en de muziek speelt af zoals het hoort. De TF3D player werkt erg prettig en is een waardige vervanger van de HTC Home player. Wel heb ik een kleine glitch gevonden: album art wordt niet altijd meegesynchroniseerd ondanks dat in WMP alle albums van een cover zijn voorzien. Ik kan natuurlijk wel handmatig jpeg's gaan overzetten maar eerlijk gezegd krijg ik liever de normale manier aan de praat. Ik begrijp dus niet waarom sommige albums wel hun album art meekrijgen van WMP maar vele andere niet. Ook opvallend is dat de jpeg-bestandsnaam van de album art die is meegekomen steeds met ~hTC begint. Hernoemt de TF3D player de jpeg's automatisch?

Bluetooth A2DP werkt net als op m'n Wizard prima. Alle bitpool-instellingen heb ik mbv de advanced config tool op 53 gezet voor de beste kwaliteit. Ik hoopte dat A2DP automatisch geactiveerd zou worden bij het verbinden van de draadloze headphone met de telefoon maar helaas moet ik nog steeds in de bluetooth-instellingen duiken om stereo bluetooth aan te zetten. Jammer dat HTC hier nog steeds geen oplossing voor heeft bedacht want het maakt het gebruik van een draadloze headphone nog steeds net wat te gebruiksonvriendelijk. Ook is het een beetje raar dat ondanks de processor van ruim 500 MHz het geluid nog steeds wat kan haperen als er tegelijk iets anders met het toestel wordt gedaan. Met m'n Wizard was dit wel nog een stuk erger dus er is in ieder geval verbetering te merken.

Ik heb in ieder geval geen spijt van de aanschaf. Na m'n Wizard van het formaat koelkast is het wel even wennen om zo'n dun toestelletje bij me te hebben. Prachtig ook dat er desondanks meer functies in zitten met als belangrijkste functie natuurlijk GPS. De radio met RDS is ook leuk maar die werkt helaas niet met een draadloze headphone. Wat ook wel logisch is maar het blijft jammer.
MP3 beltonen zijn niet te gebruiken... want te zacht
Beltonen hebben een aparte volume-instelling: instellingen > geluid > beltonen: volume
Oké dacht ik heb hem een carkit, dus geen probleem het geluid kan toch wel via de carkit lopen. Dat kon op mijn N73 en Tytn immers ook. Helaas, gesprekken zijn kraakhelder, maar de sTomsTom geluiden zijn niet via de carkit te krijgen. Is dit mogelijk?
Lijkt erop dat je A2DP moet activeren in de bluetooth-instellingen van de carkit op je Diamond. Telefonie gaat via een apart profiel, buiten A2DP om.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 18:14:
Helaas heb ik één groot manco ontdekt: het is niet mogelijk om het lampje langer dan 5 minuten te laten knipperen bij een gemiste oproep en nieuwe sms en email. Op m'n oude Wizard had ik dit ingesteld op oneindig lang. Ik zal binnenkort 's zoeken naar een manier om dit aan te zetten via het register. Het nut van slechts 5 minuten knipperen ontgaat mij sowieso...
Dat probleem had ik ook. Op xda vond ik de oplossing, je kan het aantal minuten hier invoeren:
HKEY_CURRENT_USER\ControlPanel\Notifications\Default\Duration

Maar dan nog mis ik de ouderwetse led, die van de Diamond valt niet echt op en er lijkt een langere interval op te zitten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

mikkelnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:02:
[...]

Dat probleem had ik ook. Op xda vond ik de oplossing, je kan het aantal minuten hier invoeren:

Maar dan nog mis ik de ouderwetse led, die van de Diamond valt niet echt op en er lijkt een langere interval op te zitten ;)
Nice. Misschien een mailtje naar de topicstarten voor de faq? Wel een handige tweak

Voor mensen met MP3 problemen is dit misschien een uitkomst (overgenomen van XDA)

1. Go to start > settings > today > item > and uncheck touch3d!!!
2. Use a file explorer
3. Go to My device > Application data > HTC > Audiomanager_ENG
4. Here you will find a file named audiomanager_ENG.vol
5. Rename it to audimanager.bak
6. Restart your device
7. Go to start > settings > today > item > and check touch3d
8. Go to your today screen and then to the music tab. It will search your device and must find your music.

[ Voor 35% gewijzigd door wontcachme op 06-07-2008 19:25 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Beltonen hebben een aparte volume-instelling: instellingen > geluid > beltonen: volume
sorry als ik dom over kom maar vond ook al dat het bel volume erg zacht was

maar die instelling die jij voorstelt die vind ik zo 123 niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbvdb
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 13-09 13:28
Ook van een nieuweling hier maar eens de ervaringen na maar liefst 4 dagen gebruik: 8)

Een keurig verpakt toestelletje; beetje te trendy voor mij misschien die verpakking want net als bij andere zaken in t leven gaat t mij er voornamelijk om wat er IN de verpakking zit!

Redelijk mooi toestel, goed formaat wat mij lekker in de hand ligt maar nog belangrijker, lekker in de broekzak zit!
Knoppen zijn even wennen, maar na een paar dagen gebruik ben ik er redelijk aan gewend. Ik ben niet iemand van gebruiksaanwijzingen omdat ze vaak incompleet zijn, slecht uit het Chinees/ Taiwanees naar t Nederlands zijn vertaald en vaak verre van compleet of zelfs onjuist zijn. Een goed toestel heeft mijn inziens geen gebruiksaanwijzing nodig.

Gebruik toestel:

Het gebruik wijst zich voor mij vanzelf. De uitgeleverde rom (1.37NL) was al up to date en WM kent niet echt geheimen meer voor mij. Direct aan de slag dus.

TomTom7 zonder enig probleem geinstalleerd: draait goed, zonder het walgelijke hulpprogramma vrijwel direct een fix en snelle berekening van routes ( Benelux ). Wel heb ik voor in de auto nog een Mio550 voor navigatie met speaker/versterker omdat ik het geluid van de Diamond te zacht vind.

Telefoon: Kraakhelder bij goede dekking, maar............zodra de dekking wat minder is gaat de zaak al snel mis! En helaas bij mij vandaag écht mis.
Een signaalsterkte indicator zegt mij weinig; deze worden softwarematig zo makkelijk gemanipuleerd dat je er niet altijd eerlijk wijs van kan worden. Maar wanneer je wel kan bellen en wanneer niet met andere toestellen op dezelfde provider zegt mij meer.

De Diamond liet het in wat slechtere omstandigheden écht afweten, waar mijn Nokia 5300 en Sony W910 nog gewoon zonder enig haperen doorgingen op het T-Mobile netwerk!

Het meest storen vond ik nog dat vandaag na geen signaalsterkte meer te hebben op de Diamond deze ook niet meer signaal terug kreeg! Hij bleef 'netwerk zoeken'. Ook na handmatig een netwerk willen selecteren ging de zaak mis. Hij kon eenvoudig geen netwerken meer vinden ( helemaal niets meer, ook geen KPN en de rest die op locatie daar beresterk aanwezig zijn!), niets dus! Wat mij betreft wordt het voor HTC heel snel tijd dat men daar eens de Radio-Rom gaat updaten als dit de oplossing is. Hopen dat de radio-chip wel goed genoeg is en dat een update gaat voldoen. :/

De 1.37 rom blijkt bij mij stabiel genoeg: ik draai geen gekke dingen maar slechts waar de telefoon voor mij voor is bedoeld. Ik bel ermee ( als die het doet ), ik beheer mijn agenda er mee, reken routes voor ivm reistijd, gebruik de calculator, en de browser om op Inet noodzakelijke gegevens te kunnen bekijken en belangrijkst, ontvang mail van mijn klanten direct.

De agenda is ideaal icm een google-calendar acount. Deze icm Gmobilesync maken dat ik alle nieuwe afspraken onderweg, maar ook achter de pc kan invoeren wat er voor zorgt dat ik altijd op de hoogte ben van alle afspraken. De afspraken komen na synchronisatie gewoon in je agenda van je WM 6.1 dus geen gezeur met browsers online!

Er zijn een heleboel tweaks voor dit toestel zoals in de start-topic, maar naar mijn idee werkt een belangrijk deel niet (meer) op de nieuwe 1.37Rom. Misschien voor hen die weten welke wel en niet werken dit kunnen bundelen zodat de start-topic aangepast kan worden met wél en niet werkende aanpassingen binnen welke Rom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is veranderen van Cruise naar Diamond de moeite waard? Ik vind vooral de resolutie van het scherm een surplus, van 320x240 naar 640x480 lijkt mij zéér aangenaam en dan vooral om te surfen zonder scrollen. Zijn er nog andere voordelen die de overstap rechtvaardigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Ok, mijn batterij is kapot. Gisterenavond om 2300 uur van de lader afgehaald, vanmiddag om kwart voor 2 begon hij te zeuren dat mijn batterij op was. Dus zojuist weer van de lader afgehaald, niks mee gedaan, kijk ik 5 minuten later staat hij alweer op 90%. Wat dus wilt zeggen dat als hij zo doorgaat binnen een uur mijn batterij weer leeg is. Ik heb tussen 2300 uur en 1345 uur NIKS ermee gedaan. Niet eens mee gebeld.

Morgen neem ik contact op met mijn leverancier...dit ding gaat mooi terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:54:
Is veranderen van Cruise naar Diamond de moeite waard? Ik vind vooral de resolutie van het scherm een surplus, van 320x240 naar 640x480 lijkt mij zéér aangenaam en dan vooral om te surfen zonder scrollen. Zijn er nog andere voordelen die de overstap rechtvaardigen?
Mijn mening? De overgang van Cruise naar Diamond is a no go! Cruise is velen malen beter, stabieler en betrouwbaarder. Mijn Diamond heeft me alleen maar ellende opgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Kleine update aan de FAQ, met dank aan wontcachme voor een DM :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:40:
[...]

Ik denk dat AgentSmith een andere touch diamond heeft dan de rest van ons want ik zie zo 1,2,3 ook geen mogelijkheid om A2DP aan of uit te zetten. waarschijnlijk een geheime dienst toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellow,

Weet iemand hoe streaming media werkt? Vraag mij dat af ma krijg het maar niet werkende.
BTW moet je daarvoor iets betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:09:
hellow,

Weet iemand hoe streaming media werkt? Vraag mij dat af ma krijg het maar niet werkende.
BTW moet je daarvoor iets betalen?
Dat wordt gokken voor me: Welke provider? Heb je een hdspa/gprs abbonement? Ook niet via wifi?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• low_n_slow
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 08-09 16:36
Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:57:
[...]

Mijn mening? De overgang van Cruise naar Diamond is a no go! Cruise is velen malen beter, stabieler en betrouwbaarder. Mijn Diamond heeft me alleen maar ellende opgeleverd.
Oh? ik heb de cruise maar ik vind de diamond mooier. Het is maar net wat voor rom je er opgooit in hoeverre hij betrouwbaar is enzo. Overigens vind ik de cruise rete traag en die nieuwe touch flow is echt wel mooier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:12:
[...]

Dat wordt gokken voor me: Welke provider? Heb je een hdspa/gprs abbonement? Ook niet via wifi?
:|

Wel kan ik dat gratis doen over men WiFi thuis? Dat zou ik et liefst willen wete. En dan ook hoe het marcheert :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

low_n_slow schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:16:
[...]

Oh? ik heb de cruise maar ik vind de diamond mooier. Het is maar net wat voor rom je er opgooit in hoeverre hij betrouwbaar is enzo. Overigens vind ik de cruise rete traag en die nieuwe touch flow is echt wel mooier.
Nou ik heb de cruise en de diamond en de roms die het beste voor deze zijn. En de cruise is in opzichte met de Diamond niet trager met uitzondering van het 3d driver probleem. En ja, TF3D is idd mooier, maar wat boeit dat als je telefoon aan alle kanten rammelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
@ Matthyken

Ja, want werken via je wifi thuis is altijd gratis. Daarbij stellen we het erg op prijs als je in het vervolg aangeeft wat je zelf reeds hebt onderzocht en geprobeerd, want nu lijkt het erop dat je je vraag plaatst zonder verder onderzoek te hebben gedaan en dat is hier niet de bedoeling. :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:18:
[...]

Wel kan ik dat gratis doen over men WiFi thuis? Dat zou ik et liefst willen wete. En dan ook hoe het marcheert :s
Je hebt de youtube progje er toch op staan. Je zet op de diamond de wifi aan en vervolgens start je het youtube programma. Werkt perfect hier.

Met abbonement bedoel ik welke provider voornamelijk. Als je via hdspa of gprs wilde kijken dan is het vaak niet gratis. KPN heeft bijvoorbeeld youtube geblokkeerd tenzij je akkoord gaat met €0.25 per minuut extra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:19:
[...]

Nou ik heb de cruise en de diamond en de roms die het beste voor deze zijn. En de cruise is in opzichte met de Diamond niet trager met uitzondering van het 3d driver probleem. En ja, TF3D is idd mooier, maar wat boeit dat als je telefoon aan alle kanten rammelt?
Yzord, niet iedereen heeft een rammelende TD. Door jou reacties (misschien uit frustratie) kan je potentieele kopers afschrikken terwijl jou TD waarschijnlijk een exemplarisch probleem is wat in jou opzicht natuurlijk niet leuk is maar dit wil niet zeggen dat alle toestellen brak zijn. Een keer melden dat jou toestel een probleem heeft oke, maar blijf aub niet aan de gang. :)
In ieder geval succes met de afhandeling. :Y

[ Voor 3% gewijzigd door GKW op 06-07-2008 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
ik heb zowel de cruise als de diamond.
ik gebruik toch liever de diamond dan de cruise....
beide zijn even stabiel
alleen de diamond is sneller en heeft de touchflow waar ik van geniet.
tevens heeft de cruise niet de mogelijkheid de "extra schijf" als usb stick te laten zien op je pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja en wat is dat progje "Streaming Media" dan? Kan je daarop geen filmen bekijken? You Tube is meer zo kleine dingskes ale je weet wel wat ik bedoel he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

running man schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:33:
[...]

Yzord, niet iedereen heeft een rammelende TD. Door jou reacties (misschien uit frustratie) kan je potentieele kopers afschrikken terwijl jou TD waarschijnlijk een exemplarisch probleem is wat in jou opzicht natuurlijk niet leuk is maar dit wil niet zeggen dat alle toestellen brak zijn. Een keer melden dat jou toestel een probleem heeft oke, maar blijf aub niet aan de gang. :)
In ieder geval succes met de afhandeling. :Y
Sorry? blijf niet aan de gang? Ik heb een NIEUW probleem met mijn TD, waarom zou ik dat dan niet mogen melden? Puur omdat jij het niet aan kan zien? kom op zeg. En ja, als ik hiermee mensen afschrik is het hun volste recht. De TD is een ronduit slecht product. Ik heb al sinds 2001 pda's en dit is ronduit de slechtste die ik heb meegemaakt. En ik ben niet de enige hoor. Je doet alsof ik hier in het topic zit om de TD te bashen.

[ Voor 15% gewijzigd door Yzord op 06-07-2008 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:39:
[...]

Sorry? blijf niet aan de gang? Ik heb een NIEUW probleem met mijn TD, waarom zou ik dat dan niet mogen melden? Puur omdat jij het niet aan kan zien? kom op zeg.
Jammer dat je zo reageerd. Ik houd er mee op. Succes ermee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:39:
Sorry? blijf niet aan de gang? Ik heb een NIEUW probleem met mijn TD, waarom zou ik dat dan niet mogen melden? Puur omdat jij het niet aan kan zien? kom op zeg.
Het zit 'm ook niet zozeer in het melden van het probleem, maar je deed het voorkomen of ze allemaal rammelen. Je reactie was dus beter op z'n plaats geweest wanneer je dit niet direct als antwoord had gegeven op iemand die enthousiast is over het uiterlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

running man schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:41:
[...]

Jammer dat je zo reageerd. Ik houd er mee op. Succes ermee.
Nou ja zeg, jij mag kritiek uiten en als je het dan terug krijgt krijg je een reactie als: jammer dat je zo reageert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:43:
[...]
Je reactie was dus beter op z'n plaats geweest wanneer je dit niet direct als antwoord had gegeven op iemand die enthousiast is over het uiterlijk.
Een TD is gewoonweg een slecht product. Zoals ik al eerder zei, als je van een 6100 afkomt...tja, dan is hij wel gelikt en mooi en snel en weet ik het wat, maar als je pda's gewend bent, dan is de TD een slecht product. Software en hardware matig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Kunnen we dat potentiële geflame aub achterwege laten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 11:20
Ik hoopte dat A2DP automatisch geactiveerd zou worden bij het verbinden van de draadloze headphone met de telefoon maar helaas moet ik nog steeds in de bluetooth-instellingen duiken om stereo bluetooth aan te zetten. Jammer dat HTC hier nog steeds geen oplossing voor heeft bedacht want het maakt het gebruik van een draadloze headphone nog steeds net wat te gebruiksonvriendelijk
Om snel een A2DP verbinding te activeren gebruik ik A2DPToggle
Ik heb een snelkoppeling gemaakt waarme ik eenvoudig A2DP aan kan zetten, de Today plugin gebruik in niet (werkt niet icm TouchFlo 3D en heeft een memory leak...).

Een snelkoppeling naar "\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" heb ik gewijzigd in (alles op 1 regel):
53#"\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\A2DP.exe" "-a2dp:1"?\Program Files\Teksoft\A2DPToggle\settings.exe,-0

Hij laat dan de icon zien van het bij A2DP Toggle meegeleverde programma settings.exe, dan heb je ook nog een leuk icoontje in Progams binnen TouchFlo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:21:
[...]

Je hebt de youtube progje er toch op staan. Je zet op de diamond de wifi aan en vervolgens start je het youtube programma. Werkt perfect hier.

Met abbonement bedoel ik welke provider voornamelijk. Als je via hdspa of gprs wilde kijken dan is het vaak niet gratis. KPN heeft bijvoorbeeld youtube geblokkeerd tenzij je akkoord gaat met €0.25 per minuut extra
Mja, maar wat kan je nu met Streaming Vidoes? Kan je filme bekijken enzo via dat progje. Kdenk et wel maar krijg het maar niet aan de praat. Moet je dan betalen via WiFi als je streamt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:57:
Mja, maar wat kan je nu met Streaming Vidoes? Kan je filme bekijken enzo via dat progje. Kdenk et wel maar krijg het maar niet aan de praat. Moet je dan betalen via WiFi als je streamt?
Het is toch jouw WiFi verbinding... natuurlijk hoef je dan niet te betalen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:57:
[...]

Doe nou zelf eens wat onderzoek. Ik heb je al gemeld dat wifi je geen geld kost, daarnaast kan je zelf toch ook een-en-ander opzoeken over wat 'streaming video' nu precies is?

Probeer het programma eens uit, dan zie je vanzelf of het iets voor je is. Op dit forum verwachten we eigen initiatief, dat heb ik bij je laatste berichten niet kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

*weg*

Als je opmerkingen hebt over ingrijpen van een mod, dan mag je dat met de mod in kwestie bespreken.

[ Voor 82% gewijzigd door pven op 06-07-2008 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Telefoon opnieuw opgeladen met de originele wandstekker en kabel. Nu staat hij al 10 minuten op 100%. Waarschijnlijk is het opladen via autostekker of een andere usb kabel (had een Sony mini usb) niet helemaal ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat vinden jullie eigenlijk van de speaker? ik vind hem nogal blikkerig en krakerig. Het gewone geluid is dik in orde maar op speaker is muziek en telefoneren niet zo best.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:30:
Wat vinden jullie eigenlijk van de speaker? ik vind hem nogal blikkerig en krakerig. Het gewone geluid is dik in orde maar op speaker is muziek en telefoneren niet zo best.
Vermogen is inderdaad zeer beperkt. Als je 'm op z'n hardst zet dan blijft er weinig van het geluid over. Evengoed gebruik ik de functie maar zeer beperkt, en al helemaal niet voor muziek.

De beltoon is echter wel hard zat wat mij betreft, zonder dat hij voluit staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 12-09 23:25
lairnoc schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 20:24:
[...]

hmm dat probleem had ik ook al idd. Ik heb een email gestuurd naar support van nos, maar nog geen reactie gehad
Heb jij al wat teruggekregen? Er staat namelijk dat de Diamond ondersteund wordt maar echt werken doet het niet. Ik zie ook op de NOS site op die screenshot options staan, maar dit vind ik nergens terug... Ook teletekst werkt voor geen meter.

Het lijkt erop dat het voor 320x240 ontworpen is.....

edit: gaat om de NOS mobiel applicatie, als anderen weten hoe dit fatsoenlijk werkt horen we het graag :D

[ Voor 9% gewijzigd door Rene op 06-07-2008 21:42 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:40:
[...]

Idd, ik kan die optie ook helemaal niet vinden. Mijn TD pakt trouwens ook voor belvolume trouwens gewoon het volume wat ik instel met de knoppen. Maar ik gebruik dan ook geen .mp3. Want ik weet niet hoe dat moet, of moeten die ook weer persee in de rings map op het geheugen staan?

Weet iemand trouwens of het mogelijk is om het volume van de ingebouwde mp3 speler onafhankelijk te regelen van het volume wat je met de knoppen instelt?

En zijn er ook hoofdtelefoons voor de TD waarmee je via knoppen volgende nummers en volume ed kan bewerken? want ik vind het irritant om steeds mijn TD uit mijn zak te moeten halen hiervoor.

Die tweak voor het renamen van de audiomanager zodat je TD standaard muziek wel vind werkt trouwens wel. Enige wat misschien een beetje jammer is is dat ie alles meteen random neerzet.

Ik heb er trouwens geen last van dat het geluid te zacht is. Als je het volume op halverwege zet vind ik het al vrij luid zelfs en als je muziek afspeelt wil je ook niet harder trouwens want het geluid wat er dan uitkomt is echt totaal waardeloos. Blikkerig en het kraakt als de pest. Op normaal volume is het ook niet alles (verre van) maar dan is het tenminste nog te doen. Maargoed muziek afspelen door je speaker is ook not done wat mij betreft al was het maar omdat het enorm irritant is tov anderen.

Ik ben nogsteeds tevreden met mijn TD. Al ben ik nu wel iets meer gaan twijfelen of ik niet beter op de iPhone had kunnen wachten nu blijkt dat die inc abbo maar iets van 80 euro meer gaat kosten tov wat ik nu heb. En dan voornamelijk om de mp3 functie en de 8gb aan geheugen. Aan de andere kant heeft de TD weer wel een VGA scherm en ik denk dat ik WM uiteindelijk toch misschien ook wel een voordeel vind omdat er voor alles wel wat te vinden is en je lekker kan prutsen (aan de andere kant vind ik dan wel weer dat iets out of the box ook al gewoon goed moet werken, wat de TD in princiepe wel doet, maar voor sommige dingetjes moet je toch een beetje tweaken). Al had ik op de TD toch ook heel graag een warmte gevoelig aanraak scherm gezien, al werkt het TD scherm ook wel goed als je weet hoe je er mee om moet gaan maar toch werkt dat op de iPhone gewoon beter, de TD mist af en toe nog wel eens wat je doet. Formaat is ook een voordeel, al is dat gedeeltelijk trouwens ook optisch want zoveel groter is een iPhone ook weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen neem ik contact op met mijn leverancier...dit ding gaat mooi terug.
Had je dat 2 weken terug al niet moeten doen? Jou TD heeft geloof ik alleen maar problemen gehad als ik jouw post zo lees dat terwijl ik mijne toch wel normaal vind werken en het ding niet uit elkaar valt enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Hoe kan je bij de geïnstalleerde programma`s komen? (ik zoek me suf, het orakel laat me ook al in de steek) :p

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:49:
[...]

Had je dat 2 weken terug al niet moeten doen? Jou TD heeft geloof ik alleen maar problemen gehad als ik jouw post zo lees dat terwijl ik mijne toch wel normaal vind werken en het ding niet uit elkaar valt enzo.
Aangezien ik al enkele jaren op xda rondhang ben ik van mening dat pda's zelf wel te "repareren" zijn. Maar issues als niet sluitende backcover en een slecht werkende batterij valt helaas niet zo op te lossen. De backcover was ik inmiddels wel overheen, aangezien er toch extended batteries uitkwamen met cover besloot ik dat maar even te laten zitten, maar de problemen met de batterij, die ik niet alleen heb, irriteert me mateloos. Het kan toch niet zo zijn dat als ik de pda smorgens van de lader afhaal, dat ik dan in de loop van de middag hem weer moet opladen omdat hij is uitgevallen? Maar ik probeer wederom weer wat dingen uit (zie reactie hierboven) en ik ga nu maar mijn eigen rom bakken met daarin wat energiebesparende details. Mocht dat allemaal niet werken, dan gaat hij terug en wacht ik wel op een ander model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Stephan224 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:31:
Mensen, hoe zit het met de update van de Diamond en TomTom software?

Ik heb gisteren het toestel gehaald en het viel me op tijdens het zoeken gisteren dat je apart tomtom erbij kan nemen. Ik vraag me dus af of ik nog TomTom kan verwachten of dat ik het los moet kopen en installen.

Is trouwens andere navigatie software niet beter? Tip zijn welkom! :D
TomTom7 vind ik vrij vlotjes, duurt wel vrij lang voor hij een gps signaal oppikt, maar dat had ik met route66 ook (en google maps duurt ook lang, de gps positie bepaling), dus dat is meer het gps ding in de TD zelf... Heb 1 map erop staan (West Europa), maar dat is genoeg. Eigenlijk vind ik hem nog rapper dan mijn old skool stand alone TomTom. En die hoef je niet meer mee te slepen :D

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de instelling van het beltoonvolume niet kunnen vinden: ga naar de instellingen-tab van TF3D. Kies de tweede optie: geluid - beltonen en systeem. In het nieuwe venster staat helemaal onderaan een groene schuifbalk om het volume van beltonen aan te passen. Dit volume is onafhankelijk van het systeemvolume. Zo moeilijk was dat niet te vinden toch? :p
mikkelnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:02:

Top! Ga ik meteen proberen. :) Wat zou oneindig lang zijn? Nul?

Heb aGPS inmiddels uitgezet. TomTom deed maar raar. Genoeg satellieten maar toch geen fix. De GPS-functie ging zelfs af en toe even uit. aGPS uitzetten verhielp gelukkig het probleem. Blijkbaar is dat nog geen volwassen software.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2008 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-10-2022
Oh ik kwam nog een topic tegen waarbij je TomTom 7 op je HTC Diamond kan activeren.

Dit is nog altijd warez...

Ik heb geen enkel idee of het illegaal kan zijn, maar het lijkt wel te werken iig. Er zitten alleen geen kaarten en stemmen bij.

[ Voor 21% gewijzigd door DaannO op 06-07-2008 22:05 ]

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb inmiddels een aantal verschillende case bekeken voor de HTC diamond, ik kom er helaas niet achter welke erg goed voldoen.

Mijn wensen zijn:
- dun (dus niet teveel inboeten aan de fijne (kleine) afmetingen
- gebruik van alle functie (inclusief bereikbaarheid stylus)
- niet lelijk
- geen flip (dus scherm zichtbaar zonder veel handelingen)
- wel voldoende protectie bij (kleine) val.

Heeft iemand ervaringen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:04:
Beste Diamond-gebruikers,

Ik sta op het punt om ook de HTC diamond aan te schaffen. Ik twijfel alleen nog over de "sterkte" van de accu. Op dit forum staat al het nodige geschreven, maar ik ben toch wel benieuwd naar jullie ervaringen. Hoe lang houdt de batterij het vol bij normaal bel gebruik en af en toe op internet?

Thanks!
ik heb de diamond nu vanaf de eerste dag, en mijn batterij is nog steeds waardeloos. ik neig steeds meer om mijn n95 te gebruiken. De batterij gaat nog geen 15u mee, bij weinig gebruik. Ik durf dat ding niet eens te gebruiken, omdat ik anders de avond niet haal om het weer op te laden.

je kunt natuurlijk ook batterijen nemen van een ander merk, die zogenaamd meer mA hebben. Maar daar trap ik niet meer in, die gaan nog sneller leeg dan je originele HTC batterij.
en ja dan heb je nog de dikkere batterij die binnenkort uit komt, maar dan is nog de vraag hoe dik dat die dan gaat worden. de Diamond heb ik genomen omdat die juist zo plat was.

In een jaar tijd heeft nokia 3 rom updates gebracht voor de n95, hierdoor is de n95 veel sneller geworden en de batterij ging veel langer mee.
mijn enige hoop is dat HTC binnenkort ook met zo'n rom update komt om de batterij duur en de ontvangstgedeelte sterk te verbeteren. Als dat niet gebeurt heb ik een miskoop gedaan, waarvan ik nog lang spijt van zal hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:47:

KNIP

Formaat is ook een voordeel, al is dat gedeeltelijk trouwens ook optisch want zoveel groter is een iPhone ook weer niet.
Het formaat van de iPhone is echt een wereld van verschil met de TD:

breedte: +10mm
hoogte: +13mm
dikte: +1mm

Dit klinkt misschien als weinig, maar heeft een heel groot effect op het gemak en de zichtbaarheid waarmee je dit in je broekzak draagt. Een TD verdwijnt praktisch onzichtbaar, zonder dat je er enige last van hebt. Een iPhone zit een stuk oncomfortabeler. Er zullen maar weinig mensen zijn die hun telefoon aan hun riem in een tasje gaan dragen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:56:
Voor de mensen die de instelling van het beltoonvolume niet kunnen vinden: ga naar de instellingen-tab van TF3D. Kies de tweede optie: geluid - beltonen en systeem. In het nieuwe venster staat helemaal onderaan een groene schuifbalk om het volume van beltonen aan te passen. Dit volume is onafhankelijk van het systeemvolume. Zo moeilijk was dat niet te vinden toch? :p
Er is nog een veel simpelere methode: druk op een volume-toets. Je krijgt nu het zwarte scherm met de verticale volumebalk. Hier staat linksboven een pijltje. Druk hierop en je kan het ring-volume aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^ Dat is wellicht wat overdreven. Heb een paar jaar een Wizard gehad en die zat altijd in m'n broekzak. Heeft nooit in de weg gezeten. Neemt niet weg dat ik heel blij ben met een in mijn beleving flinterdunne Diamond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:37:
^ Dat is wellicht wat overdreven. Heb een paar jaar een Wizard gehad en die zat altijd in m'n broekzak. Heeft nooit in de weg gezeten. Neemt niet weg dat ik heel blij ben met een in mijn beleving flinterdunne Diamond.
Ik heb de Wizard ook gedurende een jaar of 2 gehad. Het formaat vond ik zelf wel echt een zéér grote downside. Het formaat viel niet alleen mij op, maar iedereen die 'm zag vond het een koelkast en vroeg zich af hoe ik dat ding in godsnaam meenam. Tijdens het uitgaan is het ook helemaal niet fijn wat mij betreft.

Tevens draag ik vrij slank gesneden broeken waardoor er weinig ruimte is om überhaupt iets in mijn zak kwijt te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:24:
[...]

Dit klinkt misschien als weinig, maar heeft een heel groot effect op het gemak en de zichtbaarheid waarmee je dit in je broekzak draagt. Een TD verdwijnt praktisch onzichtbaar, zonder dat je er enige last van hebt. Een iPhone zit een stuk oncomfortabeler. Er zullen maar weinig mensen zijn die hun telefoon aan hun riem in een tasje gaan dragen... :X
Aangezien ik ze alle 2 naast elkaar heb gelegd afgelopen vrijdag kan ik toch wel zeggen dat het op het eerte gezicht zeker ook een deel optisch is :) Kwa dikte scheelt het IRL weinig, in breedte ook, in lengte wel duidelijk maar bij elkaar valt het zo naast elkaar wel mee. Al geloof ik best dat je het in je broekzak wel merkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om internet explorer als standaard browser in te stellen in plaats van Opera? Opera is leuk voor complete websites. Ik bezoek echter doorgaans speciale mobiele websites en dan werkt IE toch een stuk prettiger. Sites als m.nos.nl werken niet eens goed in Opera. Hopelijk is IE benaderbaar te maken vanuit de internet-tab van TF3D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikkelnl
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 23:12
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:56:
[...]

Top! Ga ik meteen proberen. :) Wat zou oneindig lang zijn? Nul?
Hehehe, ik heb 'm op 120 gezet, aangezien ik 'm minimaal wel één keer aanzet in die 2 uur. Maar anders lijkt 999 me een goeie? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mikkelnl schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:10:
Hehehe, ik heb 'm op 120 gezet, aangezien ik 'm minimaal wel één keer aanzet in die 2 uur. Maar anders lijkt 999 me een goeie? :+
Nul werkt niet. Ongeveer een half uur na een gemiste oproep stopte de led ermee. Heb 'm nu op 3000 staan oftewel ruim 2 dagen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Nog niet genoeg. Ik heb hem op 0 gezet en vervolgens een pijltje omlaag gedrukt. Dan heb je 4294967295 en dat is 8171,55 jaar :). Das lang zat voor mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke mensen HOE GAAT MOET JE DE ALARM OP DE DIAMOND UIT ZETTEN?? ik word er gek van. Alarm gaat af, ik naar het menu vink dat vierkantje af , druk op OK en kom in het home scherm weer, waar staat Alarm UIT! En toch blijft ie zich herhalen na zo'n 30 secondes. Wat ik ook doe hij gaat maar niet uit… 8)7

IK kan het wel voorkomen door in het alarm menu Alarm Herhalen uit te zetten. Maar wat ik veel liever heb is dat ie wel blijft herhalen maar pas uit gaat wanneer ik het uitzet. Zo weet ik zeker dat ik niet verslaap en dat ie uit gaat wanneer ik dat wil. Is toch niet te veel gevraagd :( Hij moet gewoon uit wanneer ik em uitzet. Doe ik iets verkeerds iets stoms of is het een of ander bug?? help please!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:43:
Nog niet genoeg. Ik heb hem op 0 gezet en vervolgens een pijltje omlaag gedrukt. Dan heb je 4294967295 en dat is 8171,55 jaar :). Das lang zat voor mij
8166 jaar volgens Google maar nog steeds lang zat. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anoniem: 93400 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:24:

Zoals je in eerdere posts van mij heb kunnen lezen heb ik zowel de iPhone als de TD.
Ik weet niet waar je de maten vandaan hebt gehaald, maar ik kan met zekerheid zeggen dat de iPhone dunner is dan de TD. De andere maten zouden (op het oog, liggen nu naast me ;) ) kunnen kloppen.
Qua "draagcomfort" zit er weinig verschil in hoor.
Ik kwam van de standaard Touch voor ik begin dit jaar overstapte op de iPhone.
Ik was aanvankelijk ook bang dat het een groot en lomp ding zou zijn in mijn broekzak,
werkelijk geen moment last van gehad. Ik weet niet hoe ze het doen, maar je voelt hem nauwelijks.

Als kleine toevoeging op de lopende discussie, ook ik ben minder tevreden over de Diamond.
Heb jarenlang WM toestellen gehad die het al dan niet met tweaks uitmuntend deden,
over de Diamond kan ik dit helaas niet zeggen, mijn eerste WM mobiel die me tegen valt.
Stephan224 schreef op zondag 06 juli 2008 @ 21:54:
Hoe kan je bij de geïnstalleerde programma`s komen? (ik zoek me suf, het orakel laat me ook al in de steek) :p
Gebruiksaanwijzing wil wel eens helpen, maar omdat ik de beroerdste niet ben:
Start - settings (instellingen) - System (systeem) - remove programs (iets met NL vertaling daarvan)
Als je bedoeld om iets op te starten ga je echt te ver met vragen, start - programma's (programs) :/

En zijn er ook hoofdtelefoons voor de TD waarmee je via knoppen volgende nummers en volume ed kan bewerken? want ik vind het irritant om steeds mijn TD uit mijn zak te moeten halen hiervoor.
Ja, die zijn er. De meeste BT Stereo headsets hebben deze functie.
Zelf gebruik ik o.a. een Philips BT headset en alle knoppen en functies werken prima.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Helaas werkt de registeraanpassing om de led langer te laten knipperen niet. De waarde in het register staat op 3000 (minuten) maar de led stopt er al na ongeveer een half uur mee. Jammer. Hopelijk komt er snel een werkende tweak.

T.o.v. mijn Wizard heb ik nu nog een nadeel ontdekt: een ontbrekende ok-knop. Nu moet ik steeds naar de ok-button rechtsboven in het scherm. Een knop onderaan werkte een stuk fijner.

*edit*
Dat laatste probleem heb ik inmiddels opgelost door de functie van het lang ingedrukt houden van de opneemtoets te wijzigen naar ok/afsluiten. Dit kan gewoon in de instellingen.

*edit2*
Helaas, met die laatste optie worden programma's niet volledig afgesloten zoals dat met de X-knop gebeurt. Hoop maar dat er een soort smartskey voor de Diamond komt.

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 02:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:46:
[...]

Een TD is gewoonweg een slecht product. Zoals ik al eerder zei, als je van een 6100 afkomt...tja, dan is hij wel gelikt en mooi en snel en weet ik het wat, maar als je pda's gewend bent, dan is de TD een slecht product. Software en hardware matig.
een slecht product?
hier ben ik het totaal niet mee eens.
en de mensen om me heen die dit toestel hebben beamen dit.
blijkbaar heb jij een verkeerd toestel, dat gebeurd weleens met electronica maar om dan meteen alle TD's over 1 kam te scheren gaat wel erg ver.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:05:
[...]

Ik denk dat AgentSmith een andere touch diamond heeft dan de rest van ons want ik zie zo 1,2,3 ook geen mogelijkheid om A2DP aan of uit te zetten. waarschijnlijk een geheime dienst toestel.
Probeer het eens met Btaudio.... http://freewareppc.com/communication/bluetoothaudio.shtml

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Neok_ schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:09:
[...]

Ervaringen daarover zijn al meerdere malen gepost, als ik jou was zou ik gewoon even vanaf 3/4 van het vorige deel beginnen te lezen :)
Klopt, die berichten heb ik ook gelezen, maar zoals aangegeven ik ben benieuwd of het probleem nog steeds aanwezig is. Zie dat het eventueel ook nog aan een update van de firmware kan liggen.

In ieder geval alvast bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 00:37:
Oke mensen HOE GAAT MOET JE DE ALARM OP DE DIAMOND UIT ZETTEN?? ik word er gek van. Alarm gaat af, ik naar het menu vink dat vierkantje af , druk op OK en kom in het home scherm weer, waar staat Alarm UIT! En toch blijft ie zich herhalen na zo'n 30 secondes. Wat ik ook doe hij gaat maar niet uit… 8)7

IK kan het wel voorkomen door in het alarm menu Alarm Herhalen uit te zetten. Maar wat ik veel liever heb is dat ie wel blijft herhalen maar pas uit gaat wanneer ik het uitzet. Zo weet ik zeker dat ik niet verslaap en dat ie uit gaat wanneer ik dat wil. Is toch niet te veel gevraagd :( Hij moet gewoon uit wanneer ik em uitzet. Doe ik iets verkeerds iets stoms of is het een of ander bug?? help please!!!
Zodra het alarm afgaat op het belletje klikken wat bovenin het scherm verschijnt.. Of (sinds de nieuw rom versie) op negeren klikken zodra het event in het scherm verschijnt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

Vrienden, kort vraagje: Maakt het voor de kwaliteit van de accu op de langere termijn uit als je de TD vaak (constant) aan de lading hebt, ook al is de accu niet helemaal leeg? Ik vind de kwaliteit van de accu op dit moment al redelijk poep, maar aangezien ik op m'n werk dat ding altijd wel aan de lading kan doen zou ik me hier nog wel overheen kunnen zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Soepie schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 10:03:
[...]

Mee eens, ik vind Navigon ook het beste werken, zei het ietwat traag.
TT7 is weinig vernieuwend maar met de nieuwe kaarten goed te doen.
snap echt niet waarom iedereen Navigon zo goed vind? op mijn vorige PDA was die meegeleverd, maar die stuurde me altijd de meeste kromme routes (Navigon 5)
Nu heb ik versie 6 even uitgeprobeerd en die is hetzelfde zo niet erger.

Situatie: vanuit mijn huis naar de snelweg zijn het 4 straten
Navigon stuurt me door 7/8 straten, en minimaal de dubbele afstand. En nee het is zeker niet sneller.

Bovendien is Navigon echt megatraag. Ik hou het wel bij McGuider.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

HELEMAAL mee eens. Geen vergelijking.

Nog zoiets iritants, vind hij eindelijk mijn albums, gooit hij ook mijn extra ringtones erbij. Waar zetten jullie de extra ringtones neer zodat hij het niet herkend in 3D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10-09 14:24

black_eye

Ad maiorem black_eye gloriam

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 09:03:
[...]

Nog zoiets iritants, vind hij eindelijk mijn albums, gooit hij ook mijn extra ringtones erbij. Waar zetten jullie de extra ringtones neer zodat hij het niet herkend in 3D?
Echt onzin. Ik heb zo wel de Cruise als de Diamond. De Cruise werkte pas goed na een nieuwe rom via XDA en dan nog wat tweaks. Ooit gehoord van de videodriver die mist? Op audio video gebied is de Cruise trager dan een Wizard.

De Diamond heb ik nu snel en stabiel draaien met de nieuwste HTC rom. Geen tweaks nodig. Hij draait een standaard avi van 350 Mb probleemloos. Probeer dat maar eens op een TyYN2 of Cruise.

Kijk je geen video of youtube, geeft niet veel om eye candy en hou je van een groter toestel met een display met lagere resolutie dan kan ik me voorstellen dat je de Cruise beter vind. Maar ja, dan had je net zo goed een oudere en goedkopere HTC kunnen kopen...

De Diamond droogt de Cruise op de voor mij belangrijke punten (Grote, stabiliteit, resolutie scherm, snelheid, multimedia mogelijkheden, standby tijd, Touch Flow, gewicht, kwaliteit foto's) helemaal af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 01:38:
Hoop maar dat er een soort smartskey voor de Diamond komt.
AE Button Plus werkt goed op de Diamond en daar kan je van alle toetsen instellen wat er gebeurt bij één, twee en drie keer drukken en bij lang inhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jelbo940
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 13:50
jvalks schreef op maandag 07 juli 2008 @ 07:45:
Zodra het alarm afgaat op het belletje klikken wat bovenin het scherm verschijnt.. Of (sinds de nieuw rom versie) op negeren klikken zodra het event in het scherm verschijnt...
Dat laatste heb ik ook al bij mijn (nog standaard meegeleverde) 1.35 NL Rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op zondag 06 juli 2008 @ 13:12:
[...]

Het zit anders bijna altijd voor een luchtrooster...extra koeling voor je TD als je TT op hebt staan ;)
Ik heb een simpele universele telefoonhouder met kliksysteem op de markt gekocht voor 6 euries.
Ik had al een autooplader voor 9 euro bij mijn telefoon besteld. Voor mijn gebruik goed genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanochtend had ik voor het eerst even flink de balen van mijn TD. In de nacht is hij van 85-90% van de batterijcapaciteit geheel ontladen. Hierbij weet ik zeker dat er geen programma's op de achtergrond draaiden toen ik het toestel heb weggelegd voor het slapen.

ROM: 1.37.404.3 NLD
Radioversie: 1.00.25.03
Protocolversie: 52.26a.25.09W

Geïnstalleerde apps:

Route66 Mobile 8
Google Maps
meschle WM6.1 disable sms threading (progje van XDA)
Nadavi improved communications manager (Comm manager app van XDA)
PHM registry editor
Schap's Advanced Configuration Tool.

Zo kon het gebeuren dat ik me 1u45m heb verslapen, en ruim te laat op kantoor was. Erg vervelend als je moet twijfelen aan de betrouwbaarheid van de batterij. Komende tijd zal ik dus even met 2 wekkers naast elkaar slapen...

Heeft iemand anders dit ook gehad, en/of eventueel een mogelijke oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet altijd zo lachen om dit forum. Je mag alleen dat zeggen wat de grote menigte wilt horen en dat is in dit forum halleluja. Waarom hebben wij geen recht om het tegendeel te beweren? Ik heb hier al eens een mod over gesproken en die heeft gezegd dat wij net zoveel bestaansrecht hebben als de "halleluja" menigte. So, take it or leave it. Iemand gaf als reden op dat wij misschien nieuwe kopers zouden afschrikken. 8)7 Mogen die geen objectief oordeel hebben? En dat houd dus in de voor maar zeker ook de nadelen die je kunt krijgen als je een maandag morgen toestel heb(t). Hebben sommige soms aandelen in HTC? Het lijkt er soms wel op. Ook ik heb de cruise nog steeds liggen en wat me irriteerd is dat ik die steeds meer meeneem en ik een ding heb liggen van 529 euro waar ik niet zoveel plezier van heb. Snappie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 09:52
Ik heb een probleem met video weergave. Het scherm kan 640 x 480 aan, dus wil ik de video's ook in dit formaat bekijken. MP4 wordt schokkerig (mist dus frames) en divx is ook niet vloeiend. Wie heeft hier ook mee zitten klooien en weet hoe video in 640 x 480 goed te krijgen is. Ik heb zitten experimenteren met TMPGEnc en CloneDVDMobile (tig opties getest)
Op mijn N95 werkte het altijd perfect. Weliswaar in 320 x 240, maar op deze wil natuurlijk niet op die resolutie terugvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:25:
[...]

Ik moet altijd zo lachen om dit forum. Je mag alleen dat zeggen wat de grote menigte wilt horen en dat is in dit forum halleluja. Waarom hebben wij geen recht om het tegendeel te beweren? Ik heb hier al eens een mod over gesproken en die heeft gezegd dat wij net zoveel bestaansrecht hebben als de "halleluja" menigte. So, take it or leave it. Iemand gaf als reden op dat wij misschien nieuwe kopers zouden afschrikken. 8)7 Mogen die geen objectief oordeel hebben? En dat houd dus in de voor maar zeker ook de nadelen die je kunt krijgen als je een maandag morgen toestel heb(t). Hebben sommige soms aandelen in HTC? Het lijkt er soms wel op. Ook ik heb de cruise nog steeds liggen en wat me irriteerd is dat ik die steeds meer meeneem en ik een ding heb liggen van 529 euro waar ik niet zoveel plezier van heb. Snappie?
Hoe kom je hier nu weer bij. Ik verkondig mijn mening en roep niets over halleluja Diamond. Ik vergelijk de Cruise met de Diamond en die verslaat de Cruise op specs. Beide trouwens HTC modellen. Dat zijn feiten. Iedereen mag zelf weten of deze feiten meewegen in zijn/haar mening. Volgens mij noem ik feitelijke objectieve verschillen. Daar kan je het wel of niet meer eens zijn, de feiten veranderen er niet van.

Ik ben trouwens geen HTC fan, HTC kan namelijk nog heel wat leren van de iPhone en zijn interface. Vanwege mijn werk ben ik in het gelukkige bezit van al deze toestellen en kan ze daarom ook vergelijken. Vaak lees ik meningen van forumleden die denken een vergelijk te kunnen maken omdat ze de toestellen online met elkaar vergelijken en niet alleen voor langere tijd echt in bezit hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• black_eye

black_eye

Daan S schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:36:
Ik heb een probleem met video weergave. Het scherm kan 640 x 480 aan, dus wil ik de video's ook in dit formaat bekijken. MP4 wordt schokkerig (mist dus frames) en divx is ook niet vloeiend. Wie heeft hier ook mee zitten klooien en weet hoe video in 640 x 480 goed te krijgen is. Ik heb zitten experimenteren met TMPGEnc en CloneDVDMobile (tig opties getest)
Op mijn N95 werkte het altijd perfect. Weliswaar in 320 x 240, maar op deze wil natuurlijk niet op die resolutie terugvallen.
Ik gebruik coreplayer en die speelt de standaard 350 Mb avi (tv serie) goed af. Nu heb ik er 1 en die is 720x576 divx. 25 framerate. Audio 48000 Hz 130 kbit/s. 700 Mb groot. Zowel audio als video spelen vloeiend af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

[...]

Natuurlijk heb je het recht om het tegendeel te bewijzen. Een objectief oordeel is iets anders dan reageren uit frustratie. Ik heb bij mijn SE P910 / Nokia N80 / QTEK 9100 dat ding ook wel eens achter het behang willen plakken, tot ik erachter kwam dat ik zelf de veroorzaker van de hang-ups was... of dat er een redelijk simpele reden / fix was voor het probleem. Eerst eens vragen of iemand er ook al eens last van heeft gehad op het forum is er tegenwoordig niet meer bij.

Zo, dan is mijn mening :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

black_eye schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:49:

.....Ik vergelijk de Cruise met de Diamond en die verslaat de Cruise op specs. Dat zijn feiten.
Feit is ook dat ze in gebruik heel anders functioneren, ten nadele van de Diamond.
Dat is waar deze discussie over gaat. Op papier ziet het er veelbelovend uit, jammer dat het niet wordt waargemaakt. Daarom snap ik eerlijk gezegd ook niet dat je later zegt ze juist naast elkaar te gebruiken en juist niet alleen de specs naast elkaar legt.
Dat was ik dus altijd wel, tot ik de Diamond binnen kreeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
@ Rire en Black-EYE: En nu gaan we weer Back on Topic voordat we elkaar zwart gaan maken. Deze discussie kan prima via DM :)

[ Voor 9% gewijzigd door DaannO op 07-07-2008 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Ik(lees: potentiele koper) hoor ook graag andere geluiden. Alles bij elkaar opgeteld krijg je dan toch een objectief beeld. Ben namelijk van plan om de TD vandaag te gaan kopen, maar als ik het bericht van lacoste dan weer lees dat zijn alarm niet afging vanwege een mindere accu en daardoor dus telaat op het werk arriveerde. Krijg ik ook zo weer mijn twijfels. Daarnaast moet ik dan weer wel zeggen dat elke telefoon zijn negatieve kanten heeft, ik zal daarom de knoop vandaag wel doorhakken.

Dit moest ik even kwijt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Idd, ik kan die optie ook helemaal niet vinden. Mijn TD pakt trouwens ook voor belvolume trouwens gewoon het volume wat ik instel met de knoppen. Maar ik gebruik dan ook geen .mp3. Want ik weet niet hoe dat moet, of moeten die ook weer persee in de rings map op het geheugen staan?

Ringtones telefoon: My documents - My ringtones
Ringtones SMS: My Device - Application Data - Sounds
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:03:
Ik heb inmiddels een aantal verschillende case bekeken voor de HTC diamond, ik kom er helaas niet achter welke erg goed voldoen.

Mijn wensen zijn:
- dun (dus niet teveel inboeten aan de fijne (kleine) afmetingen
- gebruik van alle functie (inclusief bereikbaarheid stylus)
- niet lelijk
- geen flip (dus scherm zichtbaar zonder veel handelingen)
- wel voldoende protectie bij (kleine) val.

Heeft iemand ervaringen ?
Er is denk ik maar één die je kan helpen, InvisibleShield Touch Diamond Full Body. Heb hem ook besteld en zou hem binnen paar dagen moeten ontvangen.
Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 22:20:
ik heb de diamond nu vanaf de eerste dag, en mijn batterij is nog steeds waardeloos. ik neig steeds meer om mijn n95 te gebruiken. De batterij gaat nog geen 15u mee, bij weinig gebruik. Ik durf dat ding niet eens te gebruiken, omdat ik anders de avond niet haal om het weer op te laden.

je kunt natuurlijk ook batterijen nemen van een ander merk, die zogenaamd meer mA hebben. Maar daar trap ik niet meer in, die gaan nog sneller leeg dan je originele HTC batterij.
en ja dan heb je nog de dikkere batterij die binnenkort uit komt, maar dan is nog de vraag hoe dik dat die dan gaat worden. de Diamond heb ik genomen omdat die juist zo plat was.

In een jaar tijd heeft nokia 3 rom updates gebracht voor de n95, hierdoor is de n95 veel sneller geworden en de batterij ging veel langer mee.
mijn enige hoop is dat HTC binnenkort ook met zo'n rom update komt om de batterij duur en de ontvangstgedeelte sterk te verbeteren. Als dat niet gebeurt heb ik een miskoop gedaan, waarvan ik nog lang spijt van zal hebben.
Heb je gelijk in maar er zijn al rom updates waar de batterij duur mee verlengd wordt, dus men is op de goede weg. Ik heb momenteel de bElite 0.53 en ik moet zeggen dat het een toppertje is. Loopt als een trein ten opzichte van de orginele rom (1.35.404.4 NLD).

Nu wat iedereen zegt over die batterij is wel waar maar dan kan je ook de kantening maken, want was dit niet te verwachten? Ik denk van wel en wel om volgende reden: een HTC toestel wordt niet gebruikt door een alledaagse vlieg maar wordt gebruikt door intensieve users die veel vergen van hun mobiel toestel. Met die 900 mAh had ik problemen verwacht, zeker als je veel dingen open hebt staan + gebruikt maakt van push mail en dergelijke dan kan het snel gaan.

Weliswaar kan ik de frustratie van deze begrijpen maar dan druist dit in tegen het design (waar HTC zeker op heeft willen inspelen). Hierbij heeft het gebruiksgemak misschien een beetje op ingeboet doordat de Touch Diamond dunner is dan zijn voorgangers. Nu wat mij betreft vind ik het een goede keuze, mijn mening is dat een toestel minimaal één dag moet mee gaan. Dit is momenteel zo, dus maak ik er geen probleem van. Of ik hem nu iedere nacht in het stopcontact stop is voor mij geen probleem. Maar iedereen heeft zo zijn eigen/wensen van een device. Makers kunnen nooit voor iedereen goed doen. Daarom zou ik zeggen, leer er mee leven en probeer er met tweaks iets aan te doen indien je dit wenst. Indien niet, breng hem gewoon terug...
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:15:
Ik(lees: potentiele koper) hoor ook graag andere geluiden. Alles bij elkaar opgeteld krijg je dan toch een objectief beeld. Ben namelijk van plan om de TD vandaag te gaan kopen, maar als ik het bericht van lacoste dan weer lees dat zijn alarm niet afging vanwege een mindere accu en daardoor dus telaat op het werk arriveerde. Krijg ik ook zo weer mijn twijfels. Daarnaast moet ik dan weer wel zeggen dat elke telefoon zijn negatieve kanten heeft, ik zal daarom de knoop vandaag wel doorhakken.

Daar kan ik je volledig in volgen. Maar ik denk niet dat je schrik moet hebben om je deze aan te kopen. Wel raad ik aan de rom die er op zal staan onmiddelijk te upgraden naar de bElite 0.54 (te vinden op XDA). De reden is dat deze de snelste en zuinigste rom is die ik tot op heden heb getest en dit zijn er veel (6 namelijk).

[ Voor 10% gewijzigd door nvidia op 07-07-2008 11:42 ]

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op XDA wordt geopperd dat het drainen van de batterij mogelijk door een lek in Google Maps komt, aangezien deze GPS mogelijk niet goed afsluit. Een andere mogelijkheid zou zijn dat er een lek in TFL3D zit, en dat het daardoor komt.

Aangezien het niet eerder is voorgekomen kan ik het ook niet echt testen. Misschien is het een eenmalig iets. Vervelende is dan wel dat ik niet zeker ben of hij het een volgende keer weer doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ethnocentrix
  • Laatst online: 12-09 10:29

Ethnocentrix

Rijkserkend prutser

Hebben jullie ook een vertaalfout in de nederlandse versie van 1.37 zitten?
Als ik een nieuw simcontact aanmaak staat er ipv. telefoonnummer "aantal".

You know you're an engineer if you have no life & can prove it mathematically.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Ethnocentrix schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:43:
Yep, hetzelfde hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 10:56

jerry_a

doei

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:58:
[...]

Op XDA wordt geopperd dat het drainen van de batterij mogelijk door een lek in Google Maps komt, aangezien deze GPS mogelijk niet goed afsluit. Een andere mogelijkheid zou zijn dat er een lek in TFL3D zit, en dat het daardoor komt.

Aangezien het niet eerder is voorgekomen kan ik het ook niet echt testen. Misschien is het een eenmalig iets. Vervelende is dan wel dat ik niet zeker ben of hij het een volgende keer weer doet...
Ik heb het de eerste nacht gehad. Ik dacht dat ik mijn Wifi aan had laten staan of zoiets. Het schijnt dus meer voor te komen.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
binnen 4 dagen 3 gigantische krassen op m'n scherm! bewaar altijd m'n mobiel expres in m'n broekzak zonder sleutels etc..
pfff leuk begin!

is daar een soort poetsmiddel voor ofzo?

Moet verder zeggen, dat ik zelf onwijs moet wennen aan de TD.
Ben een die-hard Sybian gebruiker en wilde echt een keer over, daarom heb ik de TD genomen, maar vind 't echt onwijs wennen, de interface, ben benieuwd of dat nog over gaat.
gewoon, als je op je nokia op ophangen drukt, doet ie gewoon wat je vraagt!
dus..
ben nog niet overtuigd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn Wifi, dit is gebeurd nadat ik bluetooth instellingen heb gewijzigd, tenminste dit kan ik mij nog voor de geest halen.

De TD maakt geen verbinding meer via WPA met mijn linksys router (ligt niet aan de router, laptops werken gewoon). De wizard zegt: Verb. maken vervolgd door: Kan geen verbinding maken met het netwerk. Controleer uw netwerk en serviceproviderinstellingen en probeer het opnieuw.

Iemand hier ervaring mee?
(nieuwe nl rom)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THxZ0NE
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 08-09 03:09
foutje

[ Voor 98% gewijzigd door THxZ0NE op 07-07-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Weet iemand een webshop in nederland die diamond accessoires verkopen? Pdashop.nl en htc shop zelf hebben niet wat ik zoek. Ik zoek namelijk een "HTC Touch Diamond Silicone Case". Overal waar ik zoek is het creditcard betalen en dat heb ik niet. Had net bijna besteld bij http://www.expansys.nl/ echter komt daar nog €30.90 8)7 bij aan verzendkosten omdat ik het dan contant wil betalen. Dat is gewoon 2x mijn bestelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Traagheid is relatief, ik vind alles 99% van de tijd gewoon goed lopen. Mijn TD slaat ook niet vast ofzo en doet geen vage dingen. Misschien heb jij een gaar model of ga je er zelf vaag mee om?
Daan S schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:36:
ik gebruik coreplayer en dat werkte met de 1.35 rom perfect. Met de 1.37 heb ik opeens wel wat kleine vertragingen al lijkt dit ook aan de gebruikte codecs te liggen misschien. Zo draait infinite ryvius een beetje hakkerig af en toe terwijl er geen snelle actie is terwijl samurai champloo met snelle acties bijna perfect gaat (met de 1.35 rom was ie wel 100% soepel...). Maar ik zou dus eerst eens coreplayer proberen.

Misschien dat iemand ook weet hoe je coreplayer weer goed kan laten gaan? vind dat beetje haper toch wel jammer.

Met een lagere reso vergelijken schiet trouwens niet helemaal op natuurlijk, heb je opeens de helft minder te renderen, ja dan gaat het wel sneller :P
black_eye schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:52:
[...]

Ik gebruik coreplayer en die speelt de standaard 350 Mb avi (tv serie) goed af. Nu heb ik er 1 en die is 720x576 divx. 25 framerate. Audio 48000 Hz 130 kbit/s. 700 Mb groot. Zowel audio als video spelen vloeiend af
Welke versie gebruikt jij? en wat voor codecs zitten er op die bestanden? zal vanavond eens een topgear aflevering proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb ook het probleem dat mijn muziek om de "x" tijd even 'hikt' met CorePlayer 1.2.5 Build 4506.

Update: Had al een topic gepost op het forum van Coreplayer en de makers zijn bezig met een oplossing.

[ Voor 57% gewijzigd door bitpixl op 07-07-2008 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bob.ross schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:02:
Moet verder zeggen, dat ik zelf onwijs moet wennen aan de TD.
Ben een die-hard Sybian gebruiker en wilde echt een keer over, daarom heb ik de TD genomen, maar vind 't echt onwijs wennen, de interface, ben benieuwd of dat nog over gaat.
gewoon, als je op je nokia op ophangen drukt, doet ie gewoon wat je vraagt!
dus..
ben nog niet overtuigd!
Het is mij opgevallen dat de 'end call' toets (hardware toets dus...) soms ook reageert als het pijltje naar rechts dat rond de 'enter' zit. Ik heb dus het idee dat die toets niet helemaal goed functioneert (met name in een menu viel het mij op, als ik terug wil naar het hoofdscherm). Met bellen is het me nog niet opgevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ethnocentrix schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:43:
Bij de HTC Touch Cruise is het ook "aantal" waarschijnlijk is de vertaler permanent aan de whisky ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
[...]

maar als ik het bericht van lacoste dan weer lees dat zijn alarm niet afging vanwege een mindere accu en daardoor dus telaat op het werk arriveerde. Krijg ik ook zo weer mijn twijfels.
Volgens mij was zijn batterij geheel ontladen, ofwel: geen alarm meer mogelijk 8)7 Inderdaad erg lullig!! Zeker als de batterij nog 80% vol was... Dit heb ik gelukkig (nog) niet meegemaakt... De alarm functie werkt bij mij gelukkig beter sinds de Rom update :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
bob.ross schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:02:
binnen 4 dagen 3 gigantische krassen op m'n scherm! bewaar altijd m'n mobiel expres in m'n broekzak zonder sleutels etc..
pfff leuk begin!

is daar een soort poetsmiddel voor ofzo?
Jawel, er zijn verscheidene middeltjes om een TFT-scherm op te poetsen. Geen garanties dat het ook werkt, want sommige krassen zijn vrij hardnekkig, maar het is het proberen waard. Ik zou zeggen, probeer de zoekfunctie eens, want hier is een boel over te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Belangrijk nieuws voor liefhebbers van de Touch Pro!!!!
Het is door de crew toegestaan om weer een apart topic te hebben voor de Touch Pro. Zie http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/30374014
DaannO schreef op zondag 06 juli 2008 @ 19:49:
Na intern overleg hebben we besloten dat we een nieuw topic voor de Pro toe zullen staan. Wel hebben we een paar eisen er aan! Zo willen we de discussie over de levertijd en prijs zo veel mogelijk beperken. Als je iets over die twee zaken te melden hebt, doe dat dan met bronnen en anders niet. Losse flodders heeft niemand wat aan. Ook moet de ts er netjes uit gaan zien en dus niet 1 op 1 als die van de Diamond! Diegene die een TS wil maken mag zich bij mij melden via DM/Mail :)
Voorwaarde is wel dat er door iemand een goede TS gemaakt wordt. Nu wil ik wel helpen met het aanleveren van content voor de TS, maar ik zuig in het maken van iets. (ken je specialiteiten :)) Wie-O-Wie neemt het op zich om een TS voor de Touch Pro te maken, zodat we hier nog weer een nieuw topic voor kunnen aanmaken???

Ps. Het aparte topic is alleen bedoeld zolang de TP nog niet op de markt is. Zogauw deze een tijdje te verkrijgen is, is het de bedoeling deze weer samen te voegen met de Diamond.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Krijg net bericht dat de actieve brodit houder voor de diamond is verstuurd. Dus ze zijn in nederland!!! Morgen komt ie thuis.
(mijne is bij carkitstunters besteld)

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
bing69 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:16:
Krijg net bericht dat de actieve brodit houder voor de diamond is verstuurd. Dus ze zijn in nederland!!! Morgen komt ie thuis.
(mijne is bij carkitstunters besteld)
Die Brodit actieve houders zijn toch alleen maar een lader? Geen verdere functionaliteit?
Zo ja, dan zou ik liever voor een echte actieve gaan als die van Brando Workshop. Heb je (waarschijnlijk) wat harder/beter geluid tijdens het navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven93
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06-09 10:16
Heb sinds vandaag nu ook een td maar heb een paar probleempjes

1 Het lukt niet om igo 8 ( illigaal :X O-) ) op te starten , instaleren lukt maar als ik in start - progamas - igo 8 druk gaat hij niet open :? heb ook al een paar andere versies van igo 8 geprobeert maar lukt ook niet |:(

2 waar vind ik om te zoeken achter draadloze netwerken ? ik vind aleen voor zelf dingen in te vullen

3 het in de faq genoemde progje gpsview wilt ook niet lopen hij geeft " setup is geen geldige ppc toepassing " heb beide setups geprobeert maar gaat niet

4 Heb ook zojuist geprobeert een filmpje te spelen ( gecomprimeert met clone dvd mobile op 320x240 ) maar wmp wil het nie openen ;(

Het is mijn 1ste mobieltje met windows mobile :P is wel eff wennen hoor ( dus sorry als ik domme vragen stel :+ )
Vind wel dat hij veel vuileheid aantrekt ;( :( zoals vingerafdrukken kruimeltjes ...)

EDIT : coreplayer wil hij ook niet instaleren :( als ik het wil openen doet hij weeral nix

We zijn allemaal erg blij voor je, maar inhoudelijk voegt je bericht niets toe. Let daar in het vervolg aub op.

[ Voor 9% gewijzigd door pven op 07-07-2008 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Kwam net dit mooie freeware tooltje tegen:

HButton

Kan je al met 1 hardware key scrollen door bv 20 programma's :)

Bijvoorbeeld, je assigned de "<--" toets als "ok/close" als eerste optie,
daaronder plak je vervolgens Verkenner, Wifi aan/uit, Patience, etc.

Als je nu 1x short pressed doet de button alleen de 1e aktie, dus "ok/close",
maar als je de key ingedrukt houdt scrolled hij dus door je lijst van ingestelde programma's.

Snelheid van het scrollen is ook aan te passen :)
Pagina: 1 ... 6 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien. Vragen over levertijden mogen in dit topic.

Berichten of het een of twee topics moeten zijn, die horen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic.