Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Het lukt niet om igo 8 ( illigaal :X O-) ) op te starten , instaleren lukt maar als ik in start - progamas - igo 8 druk gaat hij niet open :? heb ook al een paar andere versies van igo 8 geprobeert maar lukt ook niet

daar mogen we je niet mee helpen ;)

Heb ook zojuist geprobeert een filmpje te spelen ( gecomprimeert met clone dvd mobile op 320x240 ) maar wmp wil het nie opene

waarna heb je het gecomprimeerd ? is wel zo handig om te weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
sven93 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:46:
3 het in de faq genoemde progje gpsview wilt ook niet lopen hij geeft " setup is geen geldige ppc toepassing " heb beide setups geprobeert maar gaat niet
Voor Igo moet je hier niet zijn (warez). Er zijn natuurlijk wel andere plaatsen op het net waar deze vraag meer welkom is.

Die set-up van gpsview moet je op de PC runnen (die waarmee je synchroniseert).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13-09 23:09
bing69 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:16:
Krijg net bericht dat de actieve brodit houder voor de diamond is verstuurd. Dus ze zijn in nederland!!! Morgen komt ie thuis.
(mijne is bij carkitstunters besteld)
Welke heb je precies besteld? Ik kan de juiste nou net niet vinden

Edit: Heb hem gevonden, ik heb een Opel Astra uit 1998 :X, en vind een montage aan de zijkant van mijn middenconsole niet zo handig, dan moet ik naar beneden kijken als ik wil navigeren. Is er ook een houder verkrijgbaar die je aan je voorruit plakt (zodat ik hem ook in andere auto's kan gebruiken). De houder zelf vind ik ideaal voor de Diamond, maar de bevestiging heb ik het liefste tegen de voorruit.

[ Voor 36% gewijzigd door Binnetie op 07-07-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:25:
[...]

Ik moet altijd zo lachen om dit forum. Je mag alleen dat zeggen wat de grote menigte wilt horen en dat is in dit forum halleluja. Waarom hebben wij geen recht om het tegendeel te beweren? Ik heb hier al eens een mod over gesproken en die heeft gezegd dat wij net zoveel bestaansrecht hebben als de "halleluja" menigte. So, take it or leave it. Iemand gaf als reden op dat wij misschien nieuwe kopers zouden afschrikken. 8)7 Mogen die geen objectief oordeel hebben? En dat houd dus in de voor maar zeker ook de nadelen die je kunt krijgen als je een maandag morgen toestel heb(t). Hebben sommige soms aandelen in HTC? Het lijkt er soms wel op. Ook ik heb de cruise nog steeds liggen en wat me irriteerd is dat ik die steeds meer meeneem en ik een ding heb liggen van 529 euro waar ik niet zoveel plezier van heb. Snappie?
Maar wat zijn je argumenten dan? Je neemt hem minder vaak mee dan de cruise, maar waarom eigenlijk? Ik heb de cruise gehad 2/3 maanden en die weer verkocht toen mijn pa de Diamond had en ik deze week lang heb meegesleurd. IK heb ze bijde gezien ik genoot zeker van de cruise, maar come on de lompe boere cruise is toch niet te vergelijken met de Diamond... ;) maar goed ik vind de diamond een stuk mooier ook kan ik er gewoon slecht tegen dat de video drivers nog steeds niet zijn vrij gegeven voor de cruise. Op de diamond is het duidelijk te merken, hij draait naar mijn mening minstens 40% sneller. Anyways waarom vind jij het anders dan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan S
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 07-09 09:52
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:12:
[...]

Traagheid is relatief, ik vind alles 99% van de tijd gewoon goed lopen. Mijn TD slaat ook niet vast ofzo en doet geen vage dingen. Misschien heb jij een gaar model of ga je er zelf vaag mee om?

[...]

ik gebruik coreplayer en dat werkte met de 1.35 rom perfect. Met de 1.37 heb ik opeens wel wat kleine vertragingen al lijkt dit ook aan de gebruikte codecs te liggen misschien. Zo draait infinite ryvius een beetje hakkerig af en toe terwijl er geen snelle actie is terwijl samurai champloo met snelle acties bijna perfect gaat (met de 1.35 rom was ie wel 100% soepel...). Maar ik zou dus eerst eens coreplayer proberen.

Misschien dat iemand ook weet hoe je coreplayer weer goed kan laten gaan? vind dat beetje haper toch wel jammer.

Met een lagere reso vergelijken schiet trouwens niet helemaal op natuurlijk, heb je opeens de helft minder te renderen, ja dan gaat het wel sneller :P

[...]

Welke versie gebruikt jij? en wat voor codecs zitten er op die bestanden? zal vanavond eens een topgear aflevering proberen.
Ik heb Coreplayer geinstalleerd en die geeft geen beter resultaat dan TCPMP of Media player.
Wat wel een verbetering gaf was het goed terugschroeven naar 640 x 360 600 kbps ipv >1000 kbps. De video wordt dan wel goed weergegeven. Deze instelling komt ook overeen met wat ik op de N95 afspeel (320 x 180 731 kbps) voor dezelfde film.

Daan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*weg*

Je hoeft niet te reply-en ...

[ Voor 94% gewijzigd door pven op 07-07-2008 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THxZ0NE schreef op maandag 07 juli 2008 @ 13:04:
Ik heb sinds gisteren problemen met mijn Wifi, dit is gebeurd nadat ik bluetooth instellingen heb gewijzigd, tenminste dit kan ik mij nog voor de geest halen.

De TD maakt geen verbinding meer via WPA met mijn linksys router (ligt niet aan de router, laptops werken gewoon). De wizard zegt: Verb. maken vervolgd door: Kan geen verbinding maken met het netwerk. Controleer uw netwerk en serviceproviderinstellingen en probeer het opnieuw.

Iemand hier ervaring mee?
(nieuwe nl rom)
Heb je geupgrade naar de nieuwste rom of zat hij er al standaard op?

Na een upgrade is het verstandig om een hard reset uit te voeren, Dit werkte teminste bij mij voor een tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
Skillz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:53:
Kwam net dit mooie freeware tooltje tegen:

HButton

Kan je al met 1 hardware key scrollen door bv 20 programma's :)

Bijvoorbeeld, je assigned de "<--" toets als "ok/close" als eerste optie,
daaronder plak je vervolgens Verkenner, Wifi aan/uit, Patience, etc.

Als je nu 1x short pressed doet de button alleen de 1e aktie, dus "ok/close",
maar als je de key ingedrukt houdt scrolled hij dus door je lijst van ingestelde programma's.

Snelheid van het scrollen is ook aan te passen :)
Ik dacht even dat ik daarmee knoppen kan instellen per programma, zodat ik bijvoorbeeld in m'n mp3-player kan skippen naar het volgende nummer terwijl die op de achtergrond draait. Helaas blijkt het programma een andere werking te hebben (puur programma's selecteren met knoppen). AE Button kan ook geen knoppen koppelen aan acties binnen programma's, enkel algemene acties. Is iemand bekend met een programma wat die mogelijkheid wel biedt?

[ Voor 42% gewijzigd door Milenco op 07-07-2008 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerry_a
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 10:55

jerry_a

doei

Ik wil een sream zien van de Tour.

http://www.omroep.nl/live.../nos-tour2008-high-wm.asx

Ik krijg hem niet aan de gang,

WMP speelt hem af zonder beeld en geluid en Coreplayer heeft een raar beeld.

[ Voor 22% gewijzigd door jerry_a op 07-07-2008 17:21 ]

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:39
sandeman schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:22:
[...]

Die Brodit actieve houders zijn toch alleen maar een lader? Geen verdere functionaliteit?
Zo ja, dan zou ik liever voor een echte actieve gaan als die van Brando Workshop. Heb je (waarschijnlijk) wat harder/beter geluid tijdens het navigeren.
Laden is genoeg, geluid geeft ie via de parrot op de radio en die gaat heeeel hard als het moet.

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
Binnetie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:16:
[...]

Welke heb je precies besteld? Ik kan de juiste nou net niet vinden

Edit: Heb hem gevonden, ik heb een Opel Astra uit 1998 :X, en vind een montage aan de zijkant van mijn middenconsole niet zo handig, dan moet ik naar beneden kijken als ik wil navigeren. Is er ook een houder verkrijgbaar die je aan je voorruit plakt (zodat ik hem ook in andere auto's kan gebruiken). De houder zelf vind ik ideaal voor de Diamond, maar de bevestiging heb ik het liefste tegen de voorruit.
Als ze hem hebben zal wel op de site staan......toch

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23-10-2024

GKW

Skillz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:53:
Kwam net dit mooie freeware tooltje tegen:

HButton

Kan je al met 1 hardware key scrollen door bv 20 programma's :)

Bijvoorbeeld, je assigned de "<--" toets als "ok/close" als eerste optie,
daaronder plak je vervolgens Verkenner, Wifi aan/uit, Patience, etc.

Als je nu 1x short pressed doet de button alleen de 1e aktie, dus "ok/close",
maar als je de key ingedrukt houdt scrolled hij dus door je lijst van ingestelde programma's.

Snelheid van het scrollen is ook aan te passen :)
Hoe krijg je het voor elkaar om uberhaupt iets aan de <-- knop toe te wijzen?
Deze knop komt bij mij niet voor in de selectie, alleen knop 1(Hold).
Hoe krijg ik de <-- knop bij het "assigned to" veld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Mijn ervaringen van één week HTC Touch Diamond (overgestapt van de HTC P3300 dus daar vergelijk ik hem dan ook mee):
- batterij is zoals door velen al gezegd vrij snel leeg wat enigszins te verwachten is bij zo´n platte telefoon/accu maar toch onhandig;
- uiterlijk van de telefoon is erg fraai en dun dus gemakkelijk mee te nemen;
- TouchFlo interface is erg mooi, niet supersnel maar werkt tot op heden zonder haperen;
- ik heb Route 66 geinstalleerd, werkt vlot (wel even wennen als je TomTom gewend bent) maar het volume is volstrekt onvoldoende want de instructies hoor je niet of nauwelijks als je rijdt. Heeft iemand ervaringen met TomTom op de Diamond? Is het volume daarbij beter?
Ik hoop dat dat nog op een of andere manier te fixen is (suggesties??), wellicht met een carkit met speaker?;
- fotocamera is alleen te gebruiken bij daglicht zoals vrijwel alle telefooncamera´s;
- telefoon wordt erg warm aan de onderkant bij gebruik, schijnt de processor te zijn. Wellicht ook een gevolg van het feit dat de telefoon vrij plat is;
- nog geen ervaring met MP3´s, schijnt via Windows Media Player 11 te moeten verlopen om ook de album art over te brengen. Ik hou zelf meer van ´drag and drop´.

Samengevat: voor particulier gebruik is dit een mooie telefoon met veel opties. Groot nadeel is dat de batterij snel leeg is en navigatie vooralsnog niet goed bruikbaar is vanwege het feit dat je de stem onderweg niet hoort. Door deze nadelen zou ik hem voor zakelijk gebruik niet aanraden.

Nog een vraag:
Ik heb nog ROM 1.35NL en wil een dezer dagen upgraden naar 1.37NL (gevonden op de HTC site): ben ik dan alle geinstalleerde software (zoals Route 66) kwijt? Als dat zo is ben ik niet blij want het installeren van Route 66 kostte wat moeite. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19-08 12:16
als ik dit zo allemaal zit te lezen zijn er nog aardig wat op en aanmerkingen voor de diamond. ikzelf ga denk ik voor de pro.

ben wel zeer benieuwd als hij volgende maand uitkomt of de pro dezelfde problemen gaat krijgen als de daimond of dat dat dan wel weer een doorontwikkeld product is.

tot die tijd blijf ik even rustig lezen op de achtergrond.

moet zeggen dat er aardig wat tweaks zijn voor de HTC producten. hoop dat de pro ook zo actief word gemod en getweaked.

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:32:
Mijn ervaringen van één week HTC Touch Diamond (overgestapt van de HTC P3300 dus daar vergelijk ik hem dan ook mee):
- batterij is zoals door velen al gezegd vrij snel leeg wat enigszins te verwachten is bij zo´n platte telefoon/accu maar toch onhandig;
- uiterlijk van de telefoon is erg fraai en dun dus gemakkelijk mee te nemen;
- TouchFlo interface is erg mooi, niet supersnel maar werkt tot op heden zonder haperen;
- ik heb Route 66 geinstalleerd, werkt vlot (wel even wennen als je TomTom gewend bent) maar het volume is volstrekt onvoldoende want de instructies hoor je niet of nauwelijks als je rijdt. Heeft iemand ervaringen met TomTom op de Diamond? Is het volume daarbij beter?
Ik hoop dat dat nog op een of andere manier te fixen is (suggesties??), wellicht met een carkit met speaker?;
- fotocamera is alleen te gebruiken bij daglicht zoals vrijwel alle telefooncamera´s;
- telefoon wordt erg warm aan de onderkant bij gebruik, schijnt de processor te zijn. Wellicht ook een gevolg van het feit dat de telefoon vrij plat is;
- nog geen ervaring met MP3´s, schijnt via Windows Media Player 11 te moeten verlopen om ook de album art over te brengen. Ik hou zelf meer van ´drag and drop´.

Samengevat: voor particulier gebruik is dit een mooie telefoon met veel opties. Groot nadeel is dat de batterij snel leeg is en navigatie vooralsnog niet goed bruikbaar is vanwege het feit dat je de stem onderweg niet hoort. Door deze nadelen zou ik hem voor zakelijk gebruik niet aanraden.

Nog een vraag:
Ik heb nog ROM 1.35NL en wil een dezer dagen upgraden naar 1.37NL (gevonden op de HTC site): ben ik dan alle geinstalleerde software (zoals Route 66) kwijt? Als dat zo is ben ik niet blij want het installeren van Route 66 kostte wat moeite. :(
ik heb er tomtom op geluid is goed te horen, geen last van gehad, tenzij je op een tracktor rijd misschien. Maat nee tomtom is verder erg luid. Je kunt ook geluid hoger of lager zetten geen idee hoe dat zit op de rout 66

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pixelz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:32:Nog een vraag:
Laat Route66 gewoon op het "intern geheugen" staan. Bij mij vroeg hij na een hard reset (ROM upgrade) automatisch of ik Route66 wilde installeren. Dit lukte niet in een keer, daarna een exe (of cab, weet niet meer) van m'n intern geheugen gestart en de installatie was klaar. Ik hoefde geen voucher code in te vullen en al mijn kaarten waren unlocked. Kennelijk onthoudt hij dat dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixelz
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01-09 17:10
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:38:
[...]

ik heb er tomtom op geluid is goed te horen, geen last van gehad, tenzij je op een tracktor rijd misschien. Maat nee tomtom is verder erg luid. Je kunt ook geluid hoger of lager zetten geen idee hoe dat zit op de rout 66
Misschien dat het dan aan Route 66 ligt. Geluid staat op maximaal, in Route66 en in Windows mobile. Zoals gezegd, hiervoor had ik een P3300 met TomTom en dat geluid was uitstekend. (in dezelfde auto).

Iemand ervaringen met de combinatie Diamond/Route 66 of misschien zelfs een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 14:51
Probleempje!

Links aan de achterkant sluit mijn achterklepje OPEENS niet goed meer? Niet de onderhoek van de stylus kant, maar de andere kant. Overal sloot het toestel goed. Maar vandaag opeens sluit hij daar niet meer goed... Hoe in godsnaam kan dit gebeuren? Lijkt wel alsof hij uitgezet is door de warmte? Heb namelijk wel eens gehad dat hij ontzettend warm werd, als ie daardoor uitzet, nou, dan ben je er mooi klaar mee 8)7 ! Ik heb geen zin om het hele toestel op te sturen om een nieuwe achterkant, is er niet ergens een achterkantje te koop voor weinig geld? Heb geen zin om dat ding 2 weken kwijt te zijn ofzo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:45:
[...]

Laat Route66 gewoon op het "intern geheugen" staan. Bij mij vroeg hij na een hard reset (ROM upgrade) automatisch of ik Route66 wilde installeren. Dit lukte niet in een keer, daarna een exe (of cab, weet niet meer) van m'n intern geheugen gestart en de installatie was klaar. Ik hoefde geen voucher code in te vullen en al mijn kaarten waren unlocked. Kennelijk onthoudt hij dat dus gewoon.
Ik heb exact dezelfde ervaring met Sygic McGuider :-) Ook het geluid is prima

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bitpixl
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
running man schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:31:
[...]
Hoe krijg je het voor elkaar om uberhaupt iets aan de <-- knop toe te wijzen?
Deze knop komt bij mij niet voor in de selectie, alleen knop 1(Hold).
Hoe krijg ik de <-- knop bij het "assigned to" veld?
Je hebt helemaal gelijk :X

Ik had dus dit programaatje eerst geprobeerd op mijn HTC P4350 en daaar kon ik wel alle knoppen toewijzen, dus ging er vanuit (<-- hel gevaarlijk) dat het ook op de Diamond zou werken.

Blijkbaar kan je dus alleen de opneem key programmeren |:(

Excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:05
Sleehond schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:56:
Probleempje!

Links aan de achterkant sluit mijn achterklepje OPEENS niet goed meer? Niet de onderhoek van de stylus kant, maar de andere kant. Overal sloot het toestel goed. Maar vandaag opeens sluit hij daar niet meer goed... Hoe in godsnaam kan dit gebeuren? Lijkt wel alsof hij uitgezet is door de warmte? Heb namelijk wel eens gehad dat hij ontzettend warm werd, als ie daardoor uitzet, nou, dan ben je er mooi klaar mee 8)7 ! Ik heb geen zin om het hele toestel op te sturen om een nieuwe achterkant, is er niet ergens een achterkantje te koop voor weinig geld? Heb geen zin om dat ding 2 weken kwijt te zijn ofzo...
Zoek anders even in dit topic, dit probleem plus antwoord is al een paar keer voorbij gekomen.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Kassad schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:06:
[...]

Zoek anders even in dit topic, dit probleem plus antwoord is al een paar keer voorbij gekomen.
Ik meen het serieus, ik heb me te pletter gezocht. Ik kan het echt niet vinden, zelfs niet met behulp van de "search" functie |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan S schreef op maandag 07 juli 2008 @ 10:36:
Ik heb een probleem met video weergave. Het scherm kan 640 x 480 aan, dus wil ik de video's ook in dit formaat bekijken. MP4 wordt schokkerig (mist dus frames) en divx is ook niet vloeiend. Wie heeft hier ook mee zitten klooien en weet hoe video in 640 x 480 goed te krijgen is. Ik heb zitten experimenteren met TMPGEnc en CloneDVDMobile (tig opties getest)
Op mijn N95 werkte het altijd perfect. Weliswaar in 320 x 240, maar op deze wil natuurlijk niet op die resolutie terugvallen.
Ik zet mijn filmpjes altijd om met pocketdivxencoder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:58:
[...]

Op XDA wordt geopperd dat het drainen van de batterij mogelijk door een lek in Google Maps komt, aangezien deze GPS mogelijk niet goed afsluit. Een andere mogelijkheid zou zijn dat er een lek in TFL3D zit, en dat het daardoor komt.

Aangezien het niet eerder is voorgekomen kan ik het ook niet echt testen. Misschien is het een eenmalig iets. Vervelende is dan wel dat ik niet zeker ben of hij het een volgende keer weer doet...
Ik zeg: bullshit ;) (ik doe de smilie er even bij anders denken mensen dat ik een boze man ben). Ik heb Google maps nooit aan staan en toch is mijn batterij meer dan waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

sandeman schreef op maandag 07 juli 2008 @ 15:57:
[...]

Voor Igo moet je hier niet zijn (warez). Er zijn natuurlijk wel andere plaatsen op het net waar deze vraag meer welkom is.

Die set-up van gpsview moet je op de PC runnen (die waarmee je synchroniseert).
Dat is ook niet waar. Als je Igo8 hebt dan kan je die met een workaround werkend krijgen op je TD. Dat hij zelf aangeeft dat het illegaal is is nogal dom van hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sleehond schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:56:
Probleempje!

Het probleem met de achterkant komt steeds vaker voor. Een ander klepje halen heeft geen nut, want die doet precies hetzelfde. Het ligt namelijk aan de telefoon zelf. Heb ik al uitgeprobeerd bij de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Skillz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:05:
[...]

Je hebt helemaal gelijk :X

Ik had dus dit programaatje eerst geprobeerd op mijn HTC P4350 en daaar kon ik wel alle knoppen toewijzen, dus ging er vanuit (<-- hel gevaarlijk) dat het ook op de Diamond zou werken.

Blijkbaar kan je dus alleen de opneem key programmeren |:(

Excuses!
Ik dacht al: Ben ik nu al seniel aan te worden ;)
Op naar het volgende progie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Kassad schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:06:
[...]

Het antwoord om je klepje te verwarmen werkt niet! Het buigt zichzelf om een gegeven ogenblik weer terug. Ook dat is te vinden in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Yzord schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:45:
[...]

Ik zeg: bullshit ;) (ik doe de smilie er even bij anders denken mensen dat ik een boze man ben). Ik heb Google maps nooit aan staan en toch is mijn batterij meer dan waardeloos.
Yzord, bedoel je waardeloos in de zin van: "als ik er mee speel dan is die zo leeg"
of van "als ik hem vol weg leg en pak hem de volgende dag weer dan is die leeg" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

running man schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:53:
[...]

Yzord, bedoel je waardeloos in de zin van: "als ik er mee speel dan is die zo leeg"
of van "als ik hem vol weg leg en pak hem de volgende dag weer dan is die leeg" ?
De laatste zin. Ik speel niet met mijn devices...ik heb hem als telefoon en gebruik de extra features als ik bijvoorbeeld onderweg ben. Maar de laatste tijd zuigt hij mijn batterij leeg terwijl ik er niks mee doe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Yzord schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:48:
[...]
Dat is ook niet waar. Als je Igo8 hebt dan kan je die met een workaround werkend krijgen op je TD. Dat hij zelf aangeeft dat het illegaal is is nogal dom van hem :D
Het is echter maar de vraag of die workaround mag volgens Navngo. Misschien is het dan wel voor je eigen idee in orde, maar juridisch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 11:15:
Daarnaast moet ik dan weer wel zeggen dat elke telefoon zijn negatieve kanten heeft, ik zal daarom de knoop vandaag wel doorhakken.
Knoop is doorgehakt, morgen zal ik mijn ervaring vertellen met de batterij.

@yzord
Waarom ruil je de huidige batterij niet om voor een nieuwe, misschien helpt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

sandeman schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:03:
[...]

Het is echter maar de vraag of die workaround mag volgens Navngo. Misschien is het dan wel voor je eigen idee in orde, maar juridisch niet.
Als jij Igo8 hebt gekocht is het jouw software. Als ik dat wil laten runnen op mijn telefoon met een workaround heeft Navngo er niks mee te maken. Want ik heb Igo8 gekocht voor mijn PDA en laat mijn Diamond nou een pda zijn.

Daarbij is Igo8 splinternieuwe software, dus je mag gewoonweg verwachten dat het werkt. Daarbij is het enige probleem je internal storage...lijkt me niks juridisch aan om aan te geven in je pda waar je internal storage zich bevindt.
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:08:
@yzord
Waarom ruil je de huidige batterij niet om voor een nieuwe, misschien helpt het.
Klopt, ga ik ook doen ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Yzord op 07-07-2008 19:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 19:08:
[...]

Knoop is doorgehakt, morgen zal ik mijn ervaring vertellen met de batterij.
Gefeliciteerd met je aankoop. Van de negatieve punten zijn er ook weer een hoop positieve. Met de TD ben je ook niet gelijk van de massa zoals bij een iPod wel het geval is ;)

Bedenk dat bij de meesten de batterij pas na enkele keren laden, gebruiken (niet speciaal snel ontladen, dat is niet zo best voor Li-ion heb ik vernomen) en herladen echt op z'n maximale vermogen lijkt.

Overigens verwacht ik bij mij niet dat het een probleem met de batterij betreft. Ik heb eerder het idee dat het een softwarematig probleem is.

Nu ik er over nadenk had ik de ochtend voorafgaand ook al wat raars gemerkt. De nacht ervoor had mijn TD aan de lader (netstroom) gelegen. Toen heb ik de lader uit het contact getrokken, maar de telefoon wel dmv het USB kabeltje verbonden gelaten met de adapter. Een uur of drie later begon m'n TD te mekkeren dat de telefoon nagenoeg leeg was.
Drie mogelijkheden: TD is gedurende de nacht niet opgeladen; TD is ontladen doordat hij aan de adapter verbonden is gebleven, zonder dat deze in het stopcontact zat; TD ontlaadt zichzelf door slechte batterij/programma dat onzichtbaar draait en de batterij draint.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Upquark
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:11
Heeft iemand PBAP (Phonebook Access Profile) al kunnen testen? M.a.w., is op b.v. een carkit het telefoonboek te gebruiken als je met Bluetooth verbonden bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daan S schreef op maandag 07 juli 2008 @ 16:29:
[...]

Ik heb Coreplayer geinstalleerd en die geeft geen beter resultaat dan TCPMP of Media player.
Wat wel een verbetering gaf was het goed terugschroeven naar 640 x 360 600 kbps ipv >1000 kbps. De video wordt dan wel goed weergegeven. Deze instelling komt ook overeen met wat ik op de N95 afspeel (320 x 180 731 kbps) voor dezelfde film.

Daan
Mjah dan moet je weer gaan lopen converteren en dat wil ik nou net niet. Teveel moeite en alles. Dan kan ik net zo goed mijn DS weer gebruiken voor het kijken van filmpjes, heb ik ook meteen een groter scherm.

TopGear loopt bij mij trouwens ook niet helemaal soepel, zeker bij snelle actie. Toch vreemd daar het met de 1.35 rom wel gewoon goed ging. Daar had ik ook 1.1 geinstalleerd en nu heb ik meteen de 2.2 versie van coreplayer geinstalleerd. Misschien heeft dat er mee te maken al heeft 1.1 installeren geen effect.
Pixelz schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:32:- nog geen ervaring met MP3´s, schijnt via Windows Media Player 11 te moeten verlopen om ook de album art over te brengen. Ik hou zelf meer van ´drag and drop´.
Misschien is dit er eentje voor de FAQ? mp3's drag&droppen werkt perfect mits je mp3's goed getagged zijn. Zijn ze dat niet dan word het een groot drama, zijn ze wel goed getagged is er geen probleem. Met de tweak van het hernoemen van het audiomanager bestand een paar pagina's terug worden je mp3's daarna ook nog meteen in de touchflow weergegeven ipv dat je eerst naar de bibliotheek gaat om een album/artiest/nummer te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastWallie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 25-11-2024
Er is denk ik maar één die je kan helpen, InvisibleShield Touch Diamond Full Body. Heb hem ook besteld en zou hem binnen paar dagen moeten ontvangen.
Een full body protection ?? Met één dun stukje folie ? Of mis ik iets ?

[ Voor 3% gewijzigd door FastWallie op 07-07-2008 20:23 ]

http://www.jawal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastWallie
  • Laatst online: 25-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 17:45:
[...]

Laat je even weten of je blij bent met de upgrade. Ik zit in hetzelfde schuitje..............

http://www.jawal.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastWallie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:23:
[...]

Een full body protection ?? Met één dun stukje folie ? Of mis ik iets ?
Invinceble shield staat bekend om zijn kracht, en kras vrijheid.
En je krijgt er een levens lange garantie bij ;)

Kijk maar

voorbeeld 1

Voorbeeld 2

voorbeeld 3

voorbeeld 4

Ik heb hem besteld, maar ik hoop dat het er op zetten wel goed gaat met dat gehoekte achterkant.. :+

Ik heb een probleempje, Ik heb een filmpje opgenomen in mpeg formaat van 15 min lang.
Ik wou dat filmpie daarna bekijken op me pc. Blijkt dat er geen geluid bij zit !!
En ik weet zeker dat ik bij de instellingen ''geluid opnemen'' aan heb gezet.

Weet iemand hoe dat zit of kan iemand uitesten of het bij jullie ook zo is? _/-\o_

off toppic: het is best irritant als je een paar dagen vergeet om dit forum te checken, om dan 10 pagina's door telezen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastWallie schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:28:
[...]

Laat je even weten of je blij bent met de upgrade. Ik zit in hetzelfde schuitje..............
Upgrade is weer een stapje vooruit hoor :) Zou het gewoon doen, kleine moeite toch?

Alle apps die ik installeer zet ik in een mapje op 't intern geheugen. Na een hard reset ben je zo klaar als je dat lijstje afwerkt. Enige register tweak die ik uitvoer is wake ons SMS, verder loop ik even snel Advanced configurator door voor de energiebesparende settings.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een van jullie voor mij kunnen kijken hoe lang de Touch Diamond erover doet om www.lonelyplanet.com te laden? De Iphone3G doet hier 20 seconden over, en dat leek mij een beetje lang.

Bijvoorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Heb vandaag, na een tijdje dubben, mijn Diamantje gekregen!
Op zich ziet het er allemaal super uit, maar toch 2 vragen over het uiterlijk van het apparaat:

1: het drukgedeelte van mijn Diamond ligt ter hoogte van de home knop ongeveer 0.5 mm hoger dan de rest van de phone. Hij steekt dus ietsje boven het geheel uit, is dit een probleem? Kan ik hieraan blijven "haken" of komt dit vaker voor (dacht dat ik het gelezen had, maar vind het niet meer...)

2: de enter knop zit niet in het midden van de cirkel die er omheen staat. Hebben meer mensen dit?
Op zich irriteert het me, maar als meer mensen het hebben dan zet ik me er maar overheen :-)

Hij hangt nu aan de lader, is dit écht nodig de eerste keer?
Hij was 50% gevuld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 09-09 22:54

yassine

Nothing to it but to do it!

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:55:
Zou een van jullie voor mij kunnen kijken hoe lang de Touch Diamond erover doet om www.lonelyplanet.com te laden? De Iphone3G doet hier 20 seconden over, en dat leek mij een beetje lang.

Bijvoorbaat dank.
15 sec ;)
12 sec met 80% wifi ontvangst

[ Voor 4% gewijzigd door yassine op 07-07-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

smoken schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:02:
Heb vandaag, na een tijdje dubben, mijn Diamantje gekregen!
Op zich ziet het er allemaal super uit, maar toch 2 vragen over het uiterlijk van het apparaat:

1: het drukgedeelte van mijn Diamond ligt ter hoogte van de home knop ongeveer 0.5 mm hoger dan de rest van de phone. Hij steekt dus ietsje boven het geheel uit, is dit een probleem? Kan ik hieraan blijven "haken" of komt dit vaker voor (dacht dat ik het gelezen had, maar vind het niet meer...)
Hetl ijkt mij dat dit niet hoort... bij mij is het allemaal vlak. Door de screenprotector is zelfs het schermpje een fractie (eentiende mm?) hoger. Alles loopt gewoon recht.
2: de enter knop zit niet in het midden van de cirkel die er omheen staat. Hebben meer mensen dit?
Op zich irriteert het me, maar als meer mensen het hebben dan zet ik me er maar overheen :-)
Knop zit hier gewoon in het midden... lijkt me niet goed als dit niet zo is. Maar ik zie dan ook eigenlijk geen mogelijkheid dat die knop niet in het midden zou zitten... daar is gewoon geen ruimte voor.
Hij hangt nu aan de lader, is dit écht nodig de eerste keer?
Hij was 50% gevuld...
Iedereen heeft gemerkt dat meerdere keren laden (en tussendoor gewoon normaal 'opgebruiken') pas zorgt voor het bereiken van de maximale capaciteit van de batterij. Opladen kost maar max 3 uur op 't lichtnet, dus zo'n probleem moet dat niet zijn.

Hier wat over de bouwkwaliteit overigens, met goede foto's. Wellicht lijkt dit op wat jij hebt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=406025

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Iemand hier die ervaring heeft met Telfort als provider op de TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbaat dank.
Pagina al na 4 seconden in beeld. Compleet klaar met laden na 14 seconden over hsdpa...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fliepke
  • Laatst online: 21-08 12:49
Ik snap er niks van jongens.
Ik heb een aantal fotos gemaakt gisteren op free funk en ik wil deze nu op mijn pc zetten. Geen probleem, USB kabeltje eraan en klaar.
Het vervelende is echter dat hij niet alle fotos geeft in F:\My Documents\Mijn afbeeldingen.
Ze staan er simpelweg niet bij, volgens de telefoon staan ze wel in die directory. Ik snap er geen hol van, hoe kan ik het nu dat ik ze op de foon zie maar niet op mn computer?
Belangrijker nog, hoe los ik het op? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:27
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:10:
[...]

Hetl ijkt mij dat dit niet hoort... bij mij is het allemaal vlak. Door de screenprotector is zelfs het schermpje een fractie (eentiende mm?) hoger. Alles loopt gewoon recht.

[...]

Knop zit hier gewoon in het midden... lijkt me niet goed als dit niet zo is. Maar ik zie dan ook eigenlijk geen mogelijkheid dat die knop niet in het midden zou zitten... daar is gewoon geen ruimte voor.

[...]

Iedereen heeft gemerkt dat meerdere keren laden (en tussendoor gewoon normaal 'opgebruiken') pas zorgt voor het bereiken van de maximale capaciteit van de batterij. Opladen kost maar max 3 uur op 't lichtnet, dus zo'n probleem moet dat niet zijn.

Hier wat over de bouwkwaliteit overigens, met goede foto's. Wellicht lijkt dit op wat jij hebt.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=406025
Dank voor het snelle antwoord.

Dat met die knoppen dat het ietsje hoger zit dan de rest vind ik wel raar.
Stoort op zich niet zo, maar toch (functioneerd er niet minder door).

Op zich zit de enter knop wel in het midden van het toestel.
Alleen het rondje wat eromheen is getekend staat links zeg maar 1 mm van de knop, en rechts 2 mm. M.a.w. het druk gedeelte zit niet in het midden van het getekende cirkeltje.....

Moet ik hiermee terug gaan?
En hoe pakt een winkel dit op?? Sturen ze hem op of krijg ik zo een andere?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik bij "instellingen" en daar tablad "service" en daar de pagina " oproep doorschakelen " laat laden.. dan heb ik het volgende probleem:

Ik zou graag de tijd verlengen van 20 naar 30 seconden eer er doorgeschakeld wordt.. Nu als ik dit bevestig met "ok" dan verschijnt het volgende bericht:

" Kan uw wijzigingen niet op het netwerk opslaan. Probeer de instellingen later te wijzigen of verbreek de gegevensverbinding en probeer het opnieuw. "

Nu,wat ik ook doe.. het bericht blijft verschijnen en krijg deze (toch nodige!!) functie dus maar niet aangepast..

Iemand hulp ??

Dank,

LH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Fury322

Ik heb het zelf ook gedaan. Vind het prettiger om iets langer te hebben voordat hij doorschakelt naar de VM. Tevens heb ik ingesteld dat hij niet naar mijn VM doorschakelt bij in gesprek.

Zou het niet kunnen dat deze instellingen niet mogelijk zijn bij jouw provider? Ik heb Debitel op Telfort op dit moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:44:

Ik heb hem besteld, maar ik hoop dat het er op zetten wel goed gaat met dat gehoekte achterkant.. :+
Waar heb jij hem besteld? Want bij expansys zie ik alleen voor de touch, touch cruise en touch dual. En als je hem binnen hebt zou je je bevinden kunnen posten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ 205lacoste:
Hmm.. moet normaal echt wel kunnen hoor... Kom uit België en heb Proximus als provider.
Maar,alvast thanks !

Iemand anders ?

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GKW

GKW

Upquark schreef op maandag 07 juli 2008 @ 20:13:
Heeft iemand PBAP (Phonebook Access Profile) al kunnen testen? M.a.w., is op b.v. een carkit het telefoonboek te gebruiken als je met Bluetooth verbonden bent?
Als dat hetzelfde als de synchronisatie met de parrot 3100 is dan werkt het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grinder
  • Laatst online: 24-10-2023
PaulSe schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:10:
Iemand hier die ervaring heeft met Telfort als provider op de TD?
Jup perfect. Heb een oude O2 (=telfort) simkaart en een TD met 1.37 NL rom, geen enkel probleem met ontvangst of gesprekskwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb deze vraag al eens gesteld maar nog geen antwoord op gezien (misschien overgekeken..)
Op het "homescherm" staat onderaan links "Telefoon" en rechts "Programma's"
Kan je dit veranderen?
Bedankt
JP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedenavond kan iemand mij vertellen hoe ik compacte qwert toetsenbord uit krijg? Als ik de invoermethode op volledige qwerty zet, blijft deze niet staan.
Volgens mij is een volledig qwerty makkelijker om te smsen? of gewoon via ABC? Ik heb vandaag toestel gehaald,
Alvast bedankt voor de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een programma gevonden waardoor je toestel trilt als je een nummer intikt.

werkend getest op de HTC Touch Diamond

Dowload het hier

;) graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stephan224
  • Laatst online: 31-10-2022
Grinder schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:41:
[...]

Jup perfect. Heb een oude O2 (=telfort) simkaart en een TD met 1.37 NL rom, geen enkel probleem met ontvangst of gesprekskwaliteit.
Telfort heb ik ook en geen problemen, mijne draait nog op v1.35. (ik durf de update nog niet aan hij is net nieuw)

Software Developer, checkout my bitcoin software at my website www.haasonline.com (Trade Bots and more...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbaat dank.
Is dat niet afhankelijk van welke browser je hebt gekozen en je eigen verbindingssnelheid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En waarvoor is dat handig? :) of gewoon voor de leuk ?
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:00:
Ik heb een programma gevonden waardoor je toestel trilt als je een nummer intikt.

Dowload het hier

;) graag gedaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yzord schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:51:
[...]

Het probleem met de achterkant komt steeds vaker voor. Een ander klepje halen heeft geen nut, want die doet precies hetzelfde. Het ligt namelijk aan de telefoon zelf. Heb ik al uitgeprobeerd bij de winkel.
Precies, van het weekend viel mij ook opeens een lichte kier op. Niet storend, maar wel aanwezig. Is nooit geweest. Bij mij wel de kant van de stylus....
Het antwoord om je klepje te verwarmen werkt niet! Het buigt zichzelf om een gegeven ogenblik weer terug. Ook dat is te vinden in dit topic.
OK, dat had ik nog niet gelezen...ik reken er op :-)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Yzord schreef op maandag 07 juli 2008 @ 18:51:
[...]

Lekker dan, loop je met zo'n dure telefoon, kraakt hij bij alles wat je doet omdat hij niet goed aansluit. Voor je gevoel heb je gelijk een goedkope telefoon in je hand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:42
Ik ben van plan de HTC Diamond te gaan aanschaffen. Heb alleen nog een paar vraagjes.
- Hoe is het netwerk ontvangst? Lees in veel reacties dat de ontvangst niet perfect is. Ik ga hem kopen icm met Hi abonnement.

- Laad de Diamond ook op tijdens het navigeren met de officiële HTC autolader? Ik heb momenteel een PDA die niet oplaad tijdens het navigeren waardoor ik maar 2 uur kan navigeren en dan is de accu leeg.

- Is de snelheid van TouchFlo goed te noemen of is dat met rom 1.37 nog steeds traag?

- Zijn er meer problemen met de achterkant die schijnbaar niet goed sluit waardoor het wat goedkoop aanvoeld?

Alvast bedankt.

[ Voor 9% gewijzigd door frankdewildt op 07-07-2008 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 18:04

wontcachme

You catch me? No you wont

Waren er nu nog mensen met het probleem dat een ringtone te zacht is? Een eigen ringtone of niet eigen standaard ringtone. Ik heb een oplossing die bij mij werkte, maar voordat ik dit ga overtikken vanuit mijn geordene brein wil ik eerst ff weten of mensen dit probleem hebben. Naar mijn weten was er nog geen oplossing voor toch?
frankdewildt schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:18:
Ik ben van plan de HTC Diamond te gaan aanschaffen. Heb alleen nog een paar vraagjes.
- Hoe is het netwerk ontvangst? Lees in veel reacties dat de ontvangst niet perfect is. Ik ga hem kopen icm met Hi abonnement.

- Laad de Diamond ook op tijdens het navigeren met de officiële HTC autolader? Ik heb momenteel een PDA die niet oplaad tijdens het navigeren waardoor ik maar 2 uur kan navigeren en dan is de accu leeg.

- Is de snelheid van TouchFlo goed te noemen of is dat met rom 1.37 nog steeds traag?

Alvast bedankt.
1. Ik heb hi abbo ook en woon in the midden in een bos. Ik heb 2 strepen (moeder met hi gewone telefoon ook). Ook geen last blikkerigheid enz heb ik.

2. Geen idee. Denk het wel als je hem aansluit op je aansteker

3. Ik vind het redelijk goed. Het kan zeker sneller (tweaks zijn er al) maar ik vond het goed te doen. Hopelijk wordt het standaard nog sneller als htc weer een nieuwe rom uitbrengt

[ Voor 61% gewijzigd door wontcachme op 07-07-2008 22:21 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geforce5_guy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

- Zijn er meer problemen met de achterkant die schijnbaar niet goed sluit waardoor het wat goedkoop aanvoeld?

Alvast bedankt.
Hij laad gewoon bij tijdens gebruik bij navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alvast bedankt.
Ondanks de vele (negatieve) commentaren hierop ben ik zéér tevreden en ondervind ik met rom 1.37 geen enkel probleem.. Het is niet supersnel maar zeker niet storend traag. Voor mij persoonlijk perfect. En af en toe het programmatje 'Oxios Memory' laten draaien ( getweakt ) , en dan is het helemaal top !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heel belangrijk hoe zie ik of ik internet aan heb staan, ben aan het scrollen en zie ineens mijn outlook mail voorbij komen, terwijl mijn internet abb. pas over een week in gaat,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:47:
Ik heb deze vraag al eens gesteld maar nog geen antwoord op gezien (misschien overgekeken..)
Kan je dit veranderen?
Nog niet naar ik weet, maar er is al een progje om de volgorde van de tabs te wijzigen, dus ik vermoed dat dit binnen korte tijd ook wel mogelijk wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:24:
Heel belangrijk hoe zie ik of ik internet aan heb staan, ben aan het scrollen en zie ineens mijn outlook mail voorbij komen, terwijl mijn internet abb. pas over een week in gaat,
Als er boven je verbindingsstreepjes een G, 3G of H staat heb je een internetverbinding aan staan. Zo niet dan staat er zo'n trechter boven. De G, 3G of H mogen wel naast de streepjes staan, dan heb je geen verbinding. Gebruik anders Modaco Nodata om de verbindingen uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie ook al opgevallen dat het syncen van je PDA agenda met outlook op de PC niet altijd vlot en corrct verloopt...
Wat is jullie ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sandeman schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:32:
[...]

Als er boven je verbindingsstreepjes een G, 3G of H staat heb je een internetverbinding aan staan. Zo niet dan staat er zo'n trechter boven. De G, 3G of H mogen wel naast de streepjes staan, dan heb je geen verbinding. Gebruik anders Modaco Nodata om de verbindingen uit te schakelen.
Bedankt voor de tip, klinkt misschien heel stom ben bijna 30 en begin te twijfelen of dit allemaal iets voor mij is haha, maar wat is Modaco Nodata, kan het niet vinden.
Kan ik via start internet uit zetten of de verbinding blokkeren ga pas vanaf 14 juli op internet, heb nu nog mijn oude simkaart erin zitten, ben bang dat veel gaat kosten als die aan blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:32:
Is het jullie ook al opgevallen dat het syncen van je PDA agenda met outlook op de PC niet altijd vlot en corrct verloopt...
Wat is jullie ervaring?
Eigenlijk geen problemen mee... dit is dan echter wel via USB. Met Bluetooth moet ik nog weleens 2 keer zeggen dat hij verbinding moet maken. De eerste keer geeft hij dan aan dat er geen BT services beschikbaar zijn, of dat de poort bezet is. Hetgeen niet het geval is. Dit had ik met mijn HTC Wizard ook.

Syncen gaat verder gewoon prima. Het kan wel zijn dat je in de settings (schema heet dat geloof ik) aan moet geven dat je handmatig synct. Volgens mij had ik met mijn Wizard ooit wat problemen toen ik dit nog niet had gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbaat dank.
na 2 minuten is die site bij mij nog niet geladen, al ligt dat natuurlijk vooral aan de verbinding en niet zozeer aan de telefoon. Alle tekst is wel al na een seconde of 10 geladen. Via G, dus nog geeneens 3g volgens mij, btw. H ontvangst is hier echt crap, al gaat dat meestal wel volluit zodra ik richting leiden en den haag ga (niet zo verbazingwekkend opzich aangezien het, zeker in den haag om de 10 meter volgebouwt staat met zendmasten volgens mij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Sleehond schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:17:
[...]

Lekker dan, loop je met zo'n dure telefoon, kraakt hij bij alles wat je doet omdat hij niet goed aansluit. Voor je gevoel heb je gelijk een goedkope telefoon in je hand :(
Dat vind ik dus ook, maar durf het niet meer te zeggen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke app van iemand op XDA om meerdere agendapunten en taken....

Afbeeldingslocatie: http://www.imraneo.com/trash/quickCal_screenshot02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.imraneo.com/trash/quickCal_screenshot03.jpg

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=404012

Edit, nadat ik het zelf geinstalleerd had, kwam ik tot de ontdekking dat het een zelfstandige app is en dus niet integreerd met TF3D :(

Maar in de programstab, keurig op te starten toch?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 22:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wontcachme schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:18:
Waren er nu nog mensen met het probleem dat een ringtone te zacht is? Een eigen ringtone of niet eigen standaard ringtone. Ik heb een oplossing die bij mij werkte, maar voordat ik dit ga overtikken vanuit mijn geordene brein wil ik eerst ff weten of mensen dit probleem hebben. Naar mijn weten was er nog geen oplossing voor toch?
ja ik ik vind de ringtone's idd te zacht ook sms toon of het nu een mp3 of een standaard is het is echt te zacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een vraag. (voor sommigen een hele simpelle vraag, maar ben een noob hierin). Ik heb NoData van MoDaCo geinstaleerd en die werkt goed , want ik kan nergens internet op. Hiermee zorg ik ervoor dat ik niet onnodig geld hoef te betalen voor automatische downloads zoals het weer etc... Maar nu heb ik voor de gein eens WLAN aan gezet en wat merk ik ik kan ineens wel het internet op zelfs als ik in VLIEGTUIGMODUS ben dus waar me telefoon uit staat. Betekend dit dat ik hiermee op de draadloze netwerk van me buren terecht kom ofzo? Ik heb thuis namelijk geen draadloos internet. Erg vaag... Maar als ik toch op andermans internet kom is dat wel legaal? En kunnen ze zien dat ik serf via hun internet?? Zoals in Geschiedennis of er websites bij staan die ik heb bezocht?? Ik vind het wel een beetje want ik heb geen codes of wat dan ook moeten invoeren is het uberhoupt wel andermans netwerk?? Iemand ervaring??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulSe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 27-12-2021
Stephan224 schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:11:
[...]

Telfort heb ik ook en geen problemen, mijne draait nog op v1.35. (ik durf de update nog niet aan hij is net nieuw)
Dank voor jullie antwoorden. De simkaart die jij hebt, is die redelijk recent. Ik heb begrepen dat er als er problemen optreden dat dit ook aan de simkaart kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:20:
ik heb een vraag. (voor sommigen een hele simpelle vraag, maar ben een noob hierin). Ik heb NoData van MoDaCo geinstaleerd en die werkt goed , want ik kan nergens internet op. Hiermee zorg ik ervoor dat ik niet onnodig geld hoef te betalen voor automatische downloads zoals het weer etc... Maar nu heb ik voor de gein eens WLAN aan gezet en wat merk ik ik kan ineens wel het internet op zelfs als ik in VLIEGTUIGMODUS ben dus waar me telefoon uit staat. Betekend dit dat ik hiermee op de draadloze netwerk van me buren terecht kom ofzo? Ik heb thuis namelijk geen draadloos internet. Erg vaag... Maar als ik toch op andermans internet kom is dat wel legaal? En kunnen ze zien dat ik serf via hun internet?? Zoals in Geschiedennis of er websites bij staan die ik heb bezocht?? Ik vind het wel een beetje want ik heb geen codes of wat dan ook moeten invoeren is het uberhoupt wel andermans netwerk?? Iemand ervaring??
Het is mogelijk om op andere Wireless Routers in te loggen. Deze zijn dan weliswaar onbeveiligd (shame on them). Indien dit zo is zal je TD indien wifi aan staat zoeken naar netwerken. Indien hij een onbeveiligd netwerk vind dan heb je de mogelijkheid hiermee te connecteren. Het kan dus heel goed zijn dat je op een netwerk kan geraken van je buur. Of het legaal is of niet laten we in het midden. Het is een moeilijke discussie zeker wanneer het over onbeveiligde netwerken gaat maar dit laten we buiten beschouwing.

Als je met je TD zou inloggen kan je buur adhv je mac adres zien dat er iemand (indien hij op de hoogte is), buiten hemzelf gebruikt maakt van het netwerk. Maar dan nog staat hij machteloos want hij kan moeilijk iedereen afgaan om te vragen welk mac adres je pc/TD heeft ;).

Je moet dus zeker niet bang zijn. Het is ook kosteloos dus ja ... Ik zou het af en toe gebruiken ;)

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nvidia schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:36:
[...]

Het is mogelijk om op andere Wireless Routers in te loggen. Deze zijn dan weliswaar onbeveiligd (shame on them). Indien dit zo is zal je TD indien wifi aan staat zoeken naar netwerken. Indien hij een onbeveiligd netwerk vind dan heb je de mogelijkheid hiermee te connecteren. Het kan dus heel goed zijn dat je op een netwerk kan geraken van je buur. Of het legaal is of niet laten we in het midden. Het is een moeilijke discussie zeker wanneer het over onbeveiligde netwerken gaat maar dit laten we buiten beschouwing.

Als je met je TD zou inloggen kan je buur adhv je mac adres zien dat er iemand (indien hij op de hoogte is), buiten hemzelf gebruikt maakt van het netwerk. Maar dan nog staat hij machteloos want hij kan moeilijk iedereen afgaan om te vragen welk mac adres je pc/TD heeft ;).

Je moet dus zeker niet bang zijn. Het is ook kosteloos dus ja ... Ik zou het af en toe gebruiken ;)
WAHHAHA :*) ik zal iig geen porn downloaden hehe, mischein eens krantje lezen als ik op de wc zit hehe. Maar iig wel stom ja dat ie onbeveiligd is. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bijvoorbaat dank.
Misschien heb ik iets gemist hoor, maar hoe weet je dat een iPhone 3G er 20 sec. over doet?
Volgens mijn info doet die er nog 3 dagen over eer je dat überhaupt kan testen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:50:
[...]

Misschien heb ik iets gemist hoor, maar hoe weet je dat een iPhone 3G er 20 sec. over doet?
Volgens mijn info doet die er nog 3 dagen over eer je dat überhaupt kan testen :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 23:50:
[...]

20 sec is nog best kort, mijn laptop thuis doet er minstes zo lang over :? iig de eerste keer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niekjuh
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 10-09 23:22
Hoe lang doet gaat jullie htc mee als je achter elkaar door muziek luisterd?

en bestaat er ook een progje waarmee je kan zorgen dat de knop van de oordopjes gebruikt kan worden voor bijvoorbeeld, next track/ volgend nummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:00:

Dowload het hier
Helaas, doet niets bij mij. Na install een soft reset gedaan en standaard "voel" ik nog niets.
Ik heb verschillende tobo's en het phonepad getest maar doen allen niets.
Ik ben op verschillende plekken gaan zoeken om instellingen te vinden, nog niet tegen gekomen.
Ik heb geprobeerd de .cab opnieuw te installen, dan krijg ik de melding dat de "oude" versie eerst gegehaald zou worden (klik dan op OK natuurlijk) en dan komt een foutmelding dat het niet gaat.
Nu kijk ik in geinstalleerde programma's, maar daar staat hij ook niet bij, beetje vaag allemaal :?

Wat doe ik verkeerd? Waar kan ik het instellen, vinden of weer verwijderen?
Ik gebruik trouwens de 1.37.707.1 WWE rom.
(Van de week weer eens naar NL terugzetten met de nieuwe HTC rom)

EDIT:
8)7 Gaat natuurlijk alleen om het numerieke pad van de telefoon 8)7
Dat doet het i.d.d. wel, maar niet altijd merk ik.
Zolang de dialer met contact suggesties aan komt draven werkt het (meestal) niet,
bij verdere nummer invoer dus wel i.d.d. Geinig, maar ik had er meer van verwacht.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 08-07-2008 00:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
sandeman schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:32:
[...]

Maar dat betekend nog niet dat de verbinding actief is, alleen welke snelheid mogelijk is.. Als je dit symbool aanklikt zie je meteen of er wel of geen dataverbinding openstaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 03-09 19:27
wontcachme schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:18:
Ik heb ook last van het feit dat de ringtones te zacht zijn...
overigens vind ik het volume van de TD veel te zacht (navigatie is daardoor echt slecht verstaanbaar).

Inmiddels is het gelukt om hem via de AD2P van mijn carkit te verbinden, waardoor ik de stemmen kraakhelder over de radio hoor. Helaas heb ik dan geen muziek meer, gelukkig kan ik wel tegelijkertijd navigatiestemmen en muziek van de TD afsprelen via de carkit. Maar niet echt ideaal. Kan de TD niet zoals een N73 de geluiden over de normale BT carkit sturen ipv AD2P? Met de programmatjes werkt het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 21:20
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:43:
[...]

Bedankt voor de tip, klinkt misschien heel stom ben bijna 30 en begin te twijfelen of dit allemaal iets voor mij is haha, maar wat is Modaco Nodata, kan het niet vinden.
Kan ik via start internet uit zetten of de verbinding blokkeren ga pas vanaf 14 juli op internet, heb nu nog mijn oude simkaart erin zitten, ben bang dat veel gaat kosten als die aan blijft.
Google is je grootste vriend Google Search
Oftewel, zeer makkelijk te vinden als je heel even gezocht had.

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 22:43:
[...]

Klinkt inderdaad heel stom want je kan het gewoon in de FAQ terugvinden, inclusief tips wat je precies ermee in moet stellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwhooftman
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-08 18:01
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 21:47:
Kan je dit veranderen?
Bedankt
JP
http://forum.xda-develope...=404982&highlight=softkey

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bing69
HeyJIJdaar schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 09:11:
[...]

Ik heb ook last van het feit dat de ringtones te zacht zijn...
overigens vind ik het volume van de TD veel te zacht (navigatie is daardoor echt slecht verstaanbaar).

Inmiddels is het gelukt om hem via de AD2P van mijn carkit te verbinden, waardoor ik de stemmen kraakhelder over de radio hoor. Helaas heb ik dan geen muziek meer, gelukkig kan ik wel tegelijkertijd navigatiestemmen en muziek van de TD afsprelen via de carkit. Maar niet echt ideaal. Kan de TD niet zoals een N73 de geluiden over de normale BT carkit sturen ipv AD2P? Met de programmatjes werkt het niet...
Ik heb btaudio (http://freewareppc.com/communication/bluetoothaudio.shtml) geinstalleerd, als TT praat hoor je hem en anders de muziek.....

Btw ringtones kun je iets aan doen door bv in een geluidsbewerk programma het geluid te versterken en weer op te slaan.

[ Voor 6% gewijzigd door bing69 op 08-07-2008 10:37 ]

Bing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ROM update.

Kan iemand misschien concreet aangeven wat de verschillen zijn tussen de 1.34 rom en de laatste 1.37 rom (Nld) ( De HTC site geeft deze verschilen niet aan en de klantenservice weet dit al helemaal niet!) Voor dat ik een nieuwe rom installeer wil ik graag eerst weten wat ik er mee op schiet.
Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bob.ross
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 17-07-2024
hey mensen, heb volgens mij nu alle google calendar sync progs geprobeerd, maar ik kan er géén met auto-sync vinden die volledig gratis is, dus de auto-sync zit telkens in het pro pakket.
heb geprobeerd:

OggSync
GooSync
GMobileSync

is er nou ook 1 die écht gratis is en ook auto-sync doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
misschien een heel stomme vraag, maar ik zie op mijn toestel nooit 3G staan.
Wel G of een H
De G heeft trouwens wel meerdere lijnen om het vak heen, is dit dan 3G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkW800i
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
dimocash schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:00:
misschien een heel stomme vraag, maar ik zie op mijn toestel nooit 3G staan.
Wel G of een H
De G heeft trouwens wel meerdere lijnen om het vak heen, is dit dan 3G?
G= GPRS
H= HSDPA

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-09 12:29
met andere woorden, ik heb nooit 3G, alleen OF hsdpa OF gprs...vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
dimocash schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:32:
Tja, kan aan meerdere factoren liggen. Ik heb sinds de ROM update juist veel meer een 3G of H verbindingen :D Heb je nog tweaks uitgevoerd op je TD?? (powersave bijvoorbeeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 02:49
bob.ross schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 11:12:
hey mensen, heb volgens mij nu alle google calendar sync progs geprobeerd, maar ik kan er géén met auto-sync vinden die volledig gratis is, dus de auto-sync zit telkens in het pro pakket.
heb geprobeerd:

OggSync
GooSync
GMobileSync

is er nou ook 1 die écht gratis is en ook auto-sync doet?
Ik zit met hetzelfde probleem. Ik gebruik op dit moment het programma van Google zelf, "Google Calendar Sync". Hiermee kan je automatisch je Gmail kalender met Outlook syncen. Vervolgens kan je op je TD instellen dat die automatisch synct met de Outlook kalendar zodra je hem aan de PC koppelt.

Aangezien ik zeker een paar keer per dag m'n TD koppel aan m'n PC krijg ik zo al m'n updates binnen, maar echt handig is het niet, liever heb ik automatische (gratis) sync vanaf m'n TD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Empathy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 05-09 11:23

Empathy

Extreme Audio

Empathy schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:29:
Vrienden, kort vraagje: Maakt het voor de kwaliteit van de accu op de langere termijn uit als je de TD vaak (constant) aan de lading hebt, ook al is de accu niet helemaal leeg? Ik vind de kwaliteit van de accu op dit moment al redelijk poep, maar aangezien ik op m'n werk dat ding altijd wel aan de lading kan doen zou ik me hier nog wel overheen kunnen zetten.
Iemand misschien nog iets zinnigs te zeggen over bovenstaande?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L0we
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:48
dimocash schreef op dinsdag 08 juli 2008 @ 12:32:
T-mobile toevallig? Die hebben alle UMTS-masten omgebouwd naar HSDPA.
Pagina: 1 ... 7 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Lees eerst de FAQ door voordat je je vraag stelt. Vragen over waar je bepaalde ROMs kunt downloaden willen we niet zien. Vragen over levertijden mogen in dit topic.

Berichten of het een of twee topics moeten zijn, die horen in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic.