[PC][MMORPG] EVE-Online deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 23:20:
[...]

Duidelijk :), kwist eerst niet wat ik zag. Kdacht ik ben hier een rare mob ofzo tegegekomen(zoals in wow :p). Mja, gelukkig had ik wel al insurance dus nog niet zoveel geld verloren.

Is het mogelijk dat die pirate mij eerst gescanned heeft en zo kan zien wat ik in m'n cargo zitten heb? of is dit niet mogelijk? Want op zich, denk ik nu niet dat ik als noob zo een leuk target ben :)
Geloof me, pirates zijn absoluut niet geinteresseerd in wat jij in je cargobay hebt zitten als newb. Daar zit niks waardevols tussen en het zou me verbazen moest hij je rommel zelfs geloot hebben :P Overigens niet zo slim om als beginner "pirates te gaan afknallen" in 0.4. Als jij hem afgeknald hebt zal het ten eerste geen pirate geweest zijn (pirate = andere speler, die rooie die in asteroid belts rondvliegen zijn rats) en ten tweede trek je in de belts idd minder vriendelijke mensen aan die je blikken doos in 2 seconden aan puin schieten. Zolang je niet in een corp zit en niet wat meer SP & ervaring onder de gordel hebt blijf je beter uit die gebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Char: Kas Plantje
Corp: Lost Star Technoligies
Alliance: Ethereal Dawn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 08:12:
[...]

Geloof me, pirates zijn absoluut niet geinteresseerd in wat jij in je cargobay hebt zitten als newb. Daar zit niks waardevols tussen en het zou me verbazen moest hij je rommel zelfs geloot hebben :P Overigens niet zo slim om als beginner "pirates te gaan afknallen" in 0.4. Als jij hem afgeknald hebt zal het ten eerste geen pirate geweest zijn (pirate = andere speler, die rooie die in asteroid belts rondvliegen zijn rats) en ten tweede trek je in de belts idd minder vriendelijke mensen aan die je blikken doos in 2 seconden aan puin schieten. Zolang je niet in een corp zit en niet wat meer SP & ervaring onder de gordel hebt blijf je beter uit die gebieden.
Ja die bedoelde ik dus , die "rats" :). Probleem was ik vond in 1.0, 0.9 niet direct agents meer die missies gaven die iets of wat te doen waren. Daarom dat ik eens op verkenning ging om wat van die rats af te knallen. De bounty ligt daar trouwens ook lekker hoog(voor mij althans :p) en rats komen zo te zien niet voor in systemen boven 0.8, heb ik geleze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inderdaad, rats kom je enkel tegen van 0.8 tot 0.0. Best om dus in 0.5 te blijven tenzij je een lowsec gebied kan vinden waar geen kat komt.. Ik heb één 0.2 locatie en drie 0.1 locaties waar ik nog nooit iemand in local gezien heb en waar het dus super is om rats af te knallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ale vooruit, kheb het weer eens zitten :). Ik zie daar nu toch wel ne rat met ne bounty van 125k :D. Zo goed als dood loot ik hem nog ff, komt er zo weer ne pirate binne, weer te laat ofc, kon niet meer warpen. Vraagt hij 200k of hij schiet me kapot. Achja, zo leren we het spel :)

Nu heb ik nog ergens mijn executioner staan, kheb niet veel zin om weer een nieuw ship te kopen en kzou die gewoon eens willen fitten voor longrange combat. Wat gooi ik daar nu et beste op van lasers? Daar ben ik nog nie echt goed in thuis

Edit: Msh handig om te weten, maar ik ga me toch maar beetje op de beginnersmissies gooien met die exec, niet veel zin om weer een ship te verliezen. Nu toch maar eerst eens voor salvaging sparen :). ben er bijna dus nog ff doordoen met paar missies en dan komt et wel goed.

Edit2: Nu krijg ik net een contract aangeboden van iemand :). Voor de teruggave van mijn verloren goederen :p, blijkt dat die pirate door een "anti-pirate" is neergehaald :D

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 07-07-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 20:32
Volgens mij haal je met missions veel meer isk binnen dan met afknallen van rats in high-sec.
Hoewel ratten in low-sec wel lucratief kan zijn als je jezelf aardig kan verweren blijkt dat in jouw geval niet echt winst op te leveren.
Missions vragen wel even wat tijd maar elke mission die je doet verdien je best goed. En naar mate je er meer gedaan hebt kan je ook bij steeds betere agents terrecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 06 juli 2008 @ 20:07:
Iemand die me wat raad kan geven over welke missies je het beste doet na dat je de tutorial agents hebt doorloopt? Ik heb nu wel al de agents gevonden van de imperial academy zeg maar :), maar die zijn zo te zien nog zo moelijk, totaal ondoenbaar :s. Kan iemand me ook vertellen wat die quality eigenlijk betekend? ik veronderstel dat het iets te doen heeft met de moeilijkheidsgraad en dus de kwaliteit van de rewards? maar hoe zit het dan , hoe lager hoe beter (en gemakkelijker) of omgekeerd? is 0 dus makkelijker dan -18?? Kzit namelijk nu te jumpen naar een 0 quality agent, omdat ik een -6 quality nog niet echt goed afkan.
Repostje van m'n probleem met agents :). Ik ga nu nog maar een poging doen die -6 missie gedaan te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14:38
Verwijderd schreef op maandag 07 juli 2008 @ 12:59:
[...]

Repostje van m'n probleem met agents :). Ik ga nu nog maar een poging doen die -6 missie gedaan te krijgen
lvl van de agent zegt iets over de moeilijkheid van de missie, verder is het zo dat hoe hoger de quality hoe hoger de reward is.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-01 10:55
Hey all, Heb WoW maar weer stopgezet omdat er werkelijk niks te beleven viel en stort me vanaf nu weer op EVE. Heb eve kort even gespeeld bij de corp Enrave en een leuke tijd gehad echter ben ik toen gestopt en weer gestart met WoW vanwege irl vrienden die WoW bleven spelen.

Na gisteravond weer eens ingelogd te hebben (oeh, nieuwe graphic engine!) kwam ik erachter dat ik ergens in een shuttle zat en enkel 2 gallente frigs had die ik niet kan vliegen en een bantem (beginners ship toch?) Ik ga dus eerst maar weer es wat lowlevel missies oppakken.

Cu ingame!

Ingame naam: Tylas
Corp:
Alliance:

[ Voor 7% gewijzigd door Stealth2000 op 09-07-2008 13:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:01

Hoogie2004

Whohooooo

Ingame naam: Toxinox
Corp: Brotherhood of the Phoenix
Alliance: Free Trade Zone

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 07-03 11:49
Is Free Trade Zone niet de alliance voor het industrieel uitbaten van TCF space?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06:50
Stealth2000 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 10:47:
Hey all, Heb WoW maar weer stopgezet omdat er werkelijk niks te beleven viel en stort me vanaf nu weer op EVE. Heb eve kort even gespeeld bij de corp Enrave en een leuke tijd gehad echter ben ik toen gestopt en weer gestart met WoW vanwege irl vrienden die WoW bleven spelen.

Na gisteravond weer eens ingelogd te hebben (oeh, nieuwe graphic engine!) kwam ik erachter dat ik ergens in een shuttle zat en enkel 2 gallente frigs had die ik niet kan vliegen en een bantem (beginners ship toch?) Ik ga dus eerst maar weer es wat lowlevel missies oppakken.

Cu ingame!

Ingame naam: Tylas
Corp:
Alliance:
Die corp bestaat nog hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Ik zag het. Ik moet alleen even uit de oude Enrave corp die nu dus geen members meer heeft. Destijds was het een gezellige club mensen dus ik ga me vanavond maar es melden in het enrave kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bah mn ishtar dood door een gallente blob.. :<
agrode een frig @ gate maar had slechte intel gehad van gang.. springt er opeens een 40 man fleet door die gate.. sja 5x inti en gelijk locked,en ik ben de lul en mn hele gang komt er net mee weg.. heb ik weer :D

naja mag niet klagen heb 95% kill>loss ratio
fw is wel "the easiest way" om mensen te slachten iig..

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Tja 95% k/d ratio haal je wel als je aan het nano faggen bent. Als je zulke k/d ratio haalt zou je eens bij jezelf te raden moeten gaan of het niet leuk zou zijn om ook eerlijke gevechten aan te gaan ipv alleen veel zwakkere doelwitten aan te vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

furby-killer schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:21:
Tja 95% k/d ratio haal je wel als je aan het nano faggen bent. Als je zulke k/d ratio haalt zou je eens bij jezelf te raden moeten gaan of het niet leuk zou zijn om ook eerlijke gevechten aan te gaan ipv alleen veel zwakkere doelwitten aan te vallen.
hou toch eens op met dat nanofaggen. we zijn heus niet on-kill-baar in speed tanked ships.. een goede heavy neut en ik ben er geweest of een web for that matter..

nano's zijn atm aleen goed omdat bijna niemand anti nano fit, waarom vraag mij niet maar als ik 3-4 raven kill en merk dat er maar 1 een mwd of neut heeft .. das zijn eigen schuld niet die van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Een web? Ja laten we allemaal met faction webs rond gaan vliegen, verdienen jullie er nog meer aan.
Neut? Als je je laat pakken door een battleship met heavy neut doe je toch echt iets mis als nano. En dan vooral een ishtar omdat die normaal gesproken ook nog een cap booster heeft. Ff een cap booster 800 gebruiken, mwd weer aan en je kan ervandoor.

Met de meeste tier 2 BCs kan je ook nanos wegjagen, heb je geen heavy neut voor nodig. Probleem is meer de nanos dood te krijgen. En voor de normale manieren heb je of je eigen nano's nodig of een vloot. Natuurlijk zou ik graag methodes te horen krijgen waarop ik een nano ook daadwerkelijk dood krijg 1v1 zonder zelf er 1 te gebruiken.

Maar dit ging zowiezo in de eerste plaats niet erom dat je nanos gebruikt, maar meer dat je zo trots bent op een 95% k/d ratio, terwijl dat alleen betekend dat je alleen makkelijke doelwitten aanvalt. Dat is een keuze, heb ik geen problemen mee. Maar doe dan niet alsof je goed bent vanwege je 95% k/d ratio.

[ Voor 7% gewijzigd door Sissors op 09-07-2008 15:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm als jij een beetje tank hebt dan krijg ik je niet eens dood 1 vs 1.. een van de zwaktes van hac's en div andere nano's is het gebrek aan dps.

ishtar heeft door zijn drones dan wel weer redelijke dps maar verliest daar weer op speed tank.
anyway ik schiet wat ik tegenkom..
van t2's tot battleships.. en kleinere fleets.. en natuurlijk kies je zelf je targets uit, je bent ook dom om daadwerkelijk iets aan te vallen waartegen je geen kans staat. das gewoon zonde van je isk..

das ook de reden waarom ik FW haat gelijk.. iedereen is te bang om zn zooi te verliezen.. waardoor je al snel 80 man blobs krijgt..

factionwebs ? wat dacht je eerder van een rapier/huggin ?
of een 10km web gebruiken op het moment dat je tegenstander dit niet verwacht, nano pilots zijn niet perfect een foutje en je hebt hem webbed...

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2008 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
ehm als jij een beetje tank hebt dan krijg ik je niet eens dood 1 vs 1.. een van de zwaktes van hac's en div andere nano's is het gebrek aan dps.
Tenzij je een battleship vliegt, passive shield tanked BC of een dual rep rigged myrmidon kan zo goed als elke nano je dood krijgen als hij maar voldoende tijd heeft.
Deimos is ook een hac, zou toch niet zeggen dat die te weinig dps heeft. Vaga's dps is ook niet iets wat je zomaar kan negeren. Net als ishtar. Curse heeft wat minder dps, maar jij hebt nog een hoop minder cap.

Je haat FW omdat iedereen te bang is zijn zooi te verliezen (dat is trouwens ook 1 van mijn grote problemen. En op zich valt dat nog wel mee, het probleem is meer dat FCs bang zijn te verliezen en liever runnen), maar wat jij zelf doet is exact hetzelfde. Je valt alleen aan als je weet dat je wint. En zelfs als je het gevecht verliest kan jij nog steeds in 90% van de gevallen ervandoor gaan.

Ik ben een keer met mijn hurricane in een 50 man caldari fleet gejumped (40 schepen in een vloot is trouwens nog geen blob), tuurlijk wist ik dat ik hem zou verliezen. Maar alles beter dan aan de andere kant van gate te blijven in onze vloot. Beide vloten weigerde aan te vallen omdat dan 1 van beide grid loading nadeel had. Dan liever schip suiciden, doe ik tenminste nog iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Mjah suiciden vind ik dan ook weer zoiets :) Zonde van je ship. Kan je beter wachten op de volgende battle :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Ik zat er aan te denken om een oud karakter van mij weer eens op te starten voor een paar maandjes, maar tot mijn teleurstelling zie ik dat mijn Credit Card niet geaccepteerd wordt op de site :(

Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Rabocard / MasterCard op de site van EVE online? Weten jullie een betrouwbare site die Gametime Cards verkoopt (instant, online) waar ik veilig met CC kan betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen problemen met m'n CC.
Maar het bedrijf waarbij CCP dit heeft uitbesteed heeft nog wel eens last van kuren dus kan billing nog wel eens moeilijk gaan.
Dan kun je ze ook even gaan lastig vallen met evt een buddy account en dan petitionen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 19:56
ikzelf en een heleboel anderen hebben goede ervaringen met shattered crystal. Ze bellen je eenmalig, daarna nooit meer. Ze leveren echt heel snel, ik had laatst de betaling verzonden en binnen 30 seconden had ik mijn nieuwe GTC :D

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Ik heb mijne via evetimecode.com ! Bellen eenmalig op, daarna gaat het allemaal zeer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Helghast. schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 14:44:
Is Free Trade Zone niet de alliance voor het industrieel uitbaten van TCF space?
Ja,dat klopt.

De corp waarvan ik deel uit maak bestaat voor het grootste deel uit ratters / explorers en miners, de PvP kant is erg ondertallig. Ben zelf ook een Miner / ratter. Enige nadeel aan de space van de alliance is dat enige tijd geleden de defense echt zoog, tegenwoordig is het al een stuk beter, en ook de drukte in de 0.0 space is een stuk minder nu een bepaalde alliance is gekicked uit "ons territorium"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Die moros rechts onder de Avatar van Shrike.....that's me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die BoB ja,

Ik hoorde gisteren in mijn alliance chat 1200 stuks, wat was Bob eigenlijk van plan dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:59:
Die BoB ja,

Ik hoorde gisteren in mijn alliance chat 1200 stuks, wat was Bob eigenlijk van plan dan ?
Door IRON in de pan gehakt worden.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 08:59:
Die BoB ja,

Eerste cap fleet was ongeveer 250, tweede cap fleet ongeveer 150 en een 600-tal in support fleet waarvan een 800-tal op BoB teamspeak.

powerpoint slideshow Film:

http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/Portugal/max.roll.wmv

Pics:

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Afbeelding 4

Eeeeeen het resultaat..... http://www.killboard.net/details/266153/ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
recent terug met eve begonne maar heb een probleem:

Weet iemand hier hoe ja AA enabled voor op dezelfde pc op 2 schermen 2 clients in windowed mode te draaien.

Zowel forced via driver AA enabled of via nhancer op heel wat instellingen getest geeft na verloop van tijd een crash in eve.

Het lijkt dat het alleen maar kan met 1 client in full screen.
De crash is puur van AA omdat als ik dat afzet alles werkt. (dus geen sound issue of zo want 2de client draaid met aangepaste prefs.ini sound uit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De_Bastaard
Flinke kills gevallen :? Leuke fleet iig *D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Verwijderd schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 09:50:
[...]

Eerste cap fleet was ongeveer 250, tweede cap fleet ongeveer 150 en een 600-tal in support fleet waarvan een 800-tal op BoB teamspeak.

powerpoint slideshow Film:

http://go-dl1.eve-files.com/media/corp/Portugal/max.roll.wmv

Pics:

Afbeelding 1

Afbeelding 2

Afbeelding 3

Afbeelding 4

Eeeeeen het resultaat..... http://www.killboard.net/details/266153/ :D
Dat was volgens mij alleen nog maar de verplaatsing. Ik verwacht dat we van't weekend wel iets meer actie gaan zien.
Volgens mij is dit de enige actie die plaats heeft gevonden:
http://www.killboard.net/fleetbattle/2587/
http://www.killboard.net/fleetbattle/790/
http://www.killboard.net/fleetbattle/787/

En er is uiteraard hier ook het een en ander te zien:
http://www.iron-alliance.com/kb/

Vooral de non-BoB losses staan daan aangezien die nooit op ons killboard gepost worden.

[ Voor 16% gewijzigd door Brainwaste op 10-07-2008 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Hoogie2004 schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 03:08:
[...]

Ja,dat klopt.

De corp waarvan ik deel uit maak bestaat voor het grootste deel uit ratters / explorers en miners, de PvP kant is erg ondertallig. Ben zelf ook een Miner / ratter. Enige nadeel aan de space van de alliance is dat enige tijd geleden de defense echt zoog, tegenwoordig is het al een stuk beter, en ook de drukte in de 0.0 space is een stuk minder nu een bepaalde alliance is gekicked uit "ons territorium"
Tis in WC een stuk rustiger zonder ZAF. ZAF eruit trappen zonder enige reden, beetje rare actie imo.
Maar ja WC heeft nu geen defence meer en standings zijn fucked omdat ZAF dat regelde in de channel.
ZAF was namelijk de verdediging in WC
Dus als een alliance een regio wilt pakken WC heeft geen defences en TCF zal WC niet helpen.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004

Hoogie2004

Whohooooo

Mystic_X schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 11:44:
[...]

Tis in WC een stuk rustiger zonder ZAF. ZAF eruit trappen zonder enige reden, beetje rare actie imo.
Maar ja WC heeft nu geen defence meer en standings zijn fucked omdat ZAF dat regelde in de channel.
ZAF was namelijk de verdediging in WC
Dus als een alliance een regio wilt pakken WC heeft geen defences en TCF zal WC niet helpen.
Toen ZAF er nog was was er ook geen noemenswaardige defence, dus wat dat betreft valt het wel mee. Over de reden heb ik geen idee waarom ze zijn gekicked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
(jarig!)
WC = Wicked Creek? Niemand gaat pogen daar sovereignty te halen want dan zit je in hartje RSF space met UNL/TCF/GS/RA als buren en heb je nog niet eens echt goede space.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05-08 11:56
Verwijderd schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:48:
Ik heb geen problemen met m'n CC.
Maar het bedrijf waarbij CCP dit heeft uitbesteed heeft nog wel eens last van kuren dus kan billing nog wel eens moeilijk gaan.
Dan kun je ze ook even gaan lastig vallen met evt een buddy account en dan petitionen.
GamemasterByte schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 23:51:
ikzelf en een heleboel anderen hebben goede ervaringen met shattered crystal. Ze bellen je eenmalig, daarna nooit meer. Ze leveren echt heel snel, ik had laatst de betaling verzonden en binnen 30 seconden had ik mijn nieuwe GTC :D
Thanks! Alleen zo jammer dat een 60 dagen GTC even duur is als een 90 dagen subscription :( ($35 vs $38)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
CU2morO schreef op donderdag 10 juli 2008 @ 16:26:
[...]

[...]

Thanks! Alleen zo jammer dat een 60 dagen GTC even duur is als een 90 dagen subscription :( ($35 vs $38)
Da's niet de schuld van Shattered Crystal... en met gtc is het altijd nog goedkoper dan maandelijks aan CCP betalen. En de dollar blijft gelukkig toch dalen dus uiteindelijk zitten we weer op het oude prijspeil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 06-09 16:38
De resultaten van de CSM meeting zijn bekend.
http://myeve.eve-online.com/ingameboard.asp?a=topic&threadID=819225

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15:42
Zitten wel een paar leuke dingen in. Zo te zien gaan ze wel de prijs verlagen van de GTC.

En wel leuk als je 2 skills tegelijk kan trainen. Zou wel graag weten of ze het laten als je account afloop. Me alt account laat ik soms wel 2 maanden niks doen na het aflopen. Dan kan ik wel lekker 2 lange skills trainen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
En dat is dus precies wat CCP wil voorkomen als ze skill queue toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
Dat kunnen ze vrij makkelijk regelen door de queue uit te zetten als het account niet actief is.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
http://www.iron-alliance.com/kb/? max damage tegen wie?

Kijk 10 juli (ja de lijst is meerdere paginas lang) , alles in 2R-CRW is in een grote lagfest gebeurd dus bob wint blijkbaar niet alteid als de server er uit lagt.

Wij (Morsus Mihi) waren gisteren een fleet aan het vormen om te gaan roamen toen we de roep om hulp van IRON kregen, RA en PURE waren volgens bronnen ook fleets aan het vormen. Na 20 min was de FC er en heeft hij ons mee genomen op weg naar 2r-crw om IRON the helpen.

Toen we aangekomen waren in CCP-US (een jump van 2r-crw) kregen we van onze rear scout the horen dat een bob fleet was verschenen in D06H-Q. Wij besloten dat we ze hier tegen gingen houden en namen gevechtsposities in op de D06H-Q gate in CCP-US.

Na een tijdje was BoB nog niet op ons ingejumpt en besloten wij on terug te trekken naar 2R-CRW omdat deze system een cynojammer heeft. De net aangekomen RA support fleet ging met ons mee en wij namen possities in op de CCP-US gate in 2R-CRW.

Na een tijdje wachten begon bob op ons in je jumpen met long range sniperbattleships op onze close range high dps battleship fleet met logistic support.

De meeste mensen kregen niks te zien en konden alleen drones asignen aan die gene die wel wat zagen.

De local piekte eventjes de 300 met ons in de meerderheid. Toen het gevecht gewonnen was hadden wij een 10 a 15 battleships verloren en wat er met de BoB fleet is gebeurd kun je op de killboards zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

of een maximum aan gecombineerde trainingstijd instellen. Wel makkelijk als ik 5 skills van ieder 1-5 uur in een queue kan zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Helghast. schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:00:

Kijk 10 juli (ja de lijst is meerdere paginas lang) , alles in 2R-CRW is in een grote lagfest gebeurd dus bob wint blijkbaar niet alteid als de server er uit lagt.

Wij (Morsus Mihi) waren gisteren een fleet aan het vormen om te gaan roamen toen we de roep om hulp van IRON kregen, RA en PURE waren volgens bronnen ook fleets aan het vormen. Na 20 min was de FC er en heeft hij ons mee genomen op weg naar 2r-crw om IRON the helpen.

Toen we aangekomen waren in CCP-US (een jump van 2r-crw) kregen we van onze rear scout the horen dat een bob fleet was verschenen in D06H-Q. Wij besloten dat we ze hier tegen gingen houden en namen gevechtsposities in op de D06H-Q gate in CCP-US.

Na een tijdje was BoB nog niet op ons ingejumpt en besloten wij on terug te trekken naar 2R-CRW omdat deze system een cynojammer heeft. De net aangekomen RA support fleet ging met ons mee en wij namen possities in op de CCP-US gate in 2R-CRW.

Na een tijdje wachten begon bob op ons in je jumpen met long range sniperbattleships op onze close range high dps battleship fleet met logistic support.

De meeste mensen kregen niks te zien en konden alleen drones asignen aan die gene die wel wat zagen.

De local piekte eventjes de 300 met ons in de meerderheid. Toen het gevecht gewonnen was hadden wij een 10 a 15 battleships verloren en wat er met de BoB fleet is gebeurd kun je op de killboards zien.
What's new?? Precies de reden waarom LAG deze game helemaal kapot maakt. Jammer alleen dat CCP dat niet doorheeft.

Ik heb persoonlijk besloten nooit meer in dit soort blobs mee te doen want het is een muntje opgooien en hopen dat je uberhaupt nog iets ziet voordat je kapotgeschoten bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Calamor schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 09:45:
[...]

Zitten wel een paar leuke dingen in. Zo te zien gaan ze wel de prijs verlagen van de GTC.

En wel leuk als je 2 skills tegelijk kan trainen. Zou wel graag weten of ze het laten als je account afloop. Me alt account laat ik soms wel 2 maanden niks doen na het aflopen. Dan kan ik wel lekker 2 lange skills trainen.
Ik weet niet waar je uithaalt dat ze de prijs gaan verlagen want daar wordt n.l. totaal niets van gezegd. :? Niet in de reactie van CCP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet er iemand een gratis host om een killboard op te zetten? Zou maar tijdelijk zijn, wil eens experimenteren met het opzetten van een persoonlijk killboard voor ik er webspace voor aanschaf. Heb awardspace al geprobeerd maar die heeft een instelling tekort en ze weigeren om die aan te zetten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Darth Malak schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Ik weet niet waar je uithaalt dat ze de prijs gaan verlagen want daar wordt n.l. totaal niets van gezegd. :? Niet in de reactie van CCP.
Nu ik het op nieuw lees is het toch niet zo zeker.

0025 Game Time Code Concerns

CCP told the CSM that pricing of the game time codes is a business issue, and that Eve might be more expensive than other MMOs on the market because it is a premium product.

The CSM explained that there were three main concerns, the lack of the 30 day game time codes so that players were forced to make larger purchases at once, the price increase compared to the old game time codes, and the communication between Marketing and the players (players did not buy the story). Furthermore, Eva (CSM Ankhesentapemkah) requested CCP to consider lowering the price of their 60 day game time code to 29.95, instead of 34.95 as it is now.

CCP replied that the current 60 day game time code will likely become the standard in the near future, and that supporting separate products is more expensive. Nevertheless, they will relay the complaints about the removal of the 30 day game time code to the Marketing department. They are working on making more payment methods available for subscribers, so that players that previously used game time codes can use these methods to pay for Eve instead.

En onder aan staat ook :
Rejected/Unfeasable/Completed
0025 Game Time Codes
0020 Public POS Arrays
0023 Sell order availability
0008 Cargo Hold Size

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
Darth Malak schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:07:
[...]

Klopt, was een van de CSM leden (ank... nog wat) die voorstelde om het bedrag van $34,95? naar $29,95 te verlagen.

edit: hmm, apart bovenstaande post niet gezien |:(

[ Voor 8% gewijzigd door TWBMS op 11-07-2008 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Helghast. schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 12:00:

ja ik kon geen lock krijgen toen ik eindelijk ingejumped was. nou ja 1 of 2 keer. dus naar een planet gewarped, toen ging onze fleet richting zon. Kon ik niet zien en werd er niet over ts gezegd naar welke gate we gingen dus ik terug naar de gate waar we vandaan kwamen (want we gingen terug) maar met 1 command ship met de naam typhoon (3 maal raden waarom ik hem zo genoemd heb :- ) red je het niet tegen zó'n battlevloot.

jongens ik zie jullie wel bij de revanche ;-) - nieuw command ship is alweer besteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Wat is het doel eigelijk van die Max damage?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eh maximale schade toedoen aan de vijand en pew pew fun? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
(jarig!)
Helghast. schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:20:
Wat is het doel eigelijk van die Max damage?
gedoomsdayed worden

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

ik dacht dat dat finfleet daar de beste in was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het eigenlijk toegelaten om andere mensen hun wrecks te salvagen? of is het zelfs niet mogelijk. Ik kom de laatste tijd dikwijls veel van die wrecks tegen, (geel icoontje met dan de naam) , dat die dus is gekilled door iemand anders maar het wreck hangt er nog. Ik bezit nu een salvager en kom toch in de verleiding :p. Ik dit dus toegelaten of wordt dat dan aanzien als stealing ofzo??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wrecks salvagen is vrij. je krijgt dus geen agression timer als je salvage steelt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 13:11:
Weet er iemand een gratis host om een killboard op te zetten? Zou maar tijdelijk zijn, wil eens experimenteren met het opzetten van een persoonlijk killboard voor ik er webspace voor aanschaf. Heb awardspace al geprobeerd maar die heeft een instelling tekort en ze weigeren om die aan te zetten..
ik kan eventueel wel een killboard voor je hosten als je wilt mn webserver thuis staat weinig te doen (2mbit upload)

geef me maar een mailtje en dan zien we wel verder.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Verwijderd schreef op vrijdag 11 juli 2008 @ 17:34:
Eh maximale schade toedoen aan de vijand en pew pew fun? :P
Meer fighters hebben dan spelers in de alliance die je aanvalt.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das beetje kortzichtig, IRON is onderdeel van het powerblok in het noorden en die hebben veel meer man dan BoB :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Gatver, Myrmidon in 0.3 deruit geschoten. Was em pas gaan ophalen. Moest slechts een zone lowsec door. Eerst de sectoren waar ik door moest met shuttle doorkruist. Was helemaal niets te zien (40 min na downtime). Cloaked? Dan met Myrmidon teruggekeerd. Knal. Warpscrambled.

Gelukkig insurance die me 40 miljoen isk uitbetaalde. Heb ik geld voor een nieuwe plus insurance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Ouch... 8)

gave kb en site trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Darth Malak op 13-07-2008 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
Ik zag gisteren dat de prijzen van ravens weer erg laag zijn. Zijn er ook mensen die ze kopen en wacht tot ze weer hoog zijn en dan die ingekochten spullen weer verkopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hecht tegenwoordig 0 waarde aan killboards. Het schijnt de mens eigen te zijn dat men niet haar losses noteert. Kwam bij een corp waarin ik opgedragen werd mijn losses niet te vermelden omdat men dan zou afleiden dat ze een easy target zouden zijn. Ben alvast op zoek naar de volgende corp. bah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Klopt, iedereen moet gewoon z'n losses posten vind ik. Volgens mij is het bij ons ook wel zo dat in de regel iedereen dat wel doet.
Je zult altijd mensen hebben die het niet doen maar volgens mij ontkom je daar niet aan.
Wat je wel ziet, vooral met operations waarbij niet-BoB corps/alliances mee vechten aan onze kant, lossen van deze corps niet gepost worden op ons killboard.
Dit levert naar mijn mening wel een vertekend beeld van de werkelijkheid op aangezien kills wel allemaal gepost worden, ook door allies.
Dus om een accuraat beeld te krijgen moet je bij de kills kijken van alle partijen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
ja dat viel me ook op de pets sterven nooit in de fleetbattles op de bob killboards :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 20-08 14:02
Bij de meesten hetzelfde dat alleen de losses van de eigen alliance worden gepost omdat het killboard de rest niet herkent.

-- edit --

Wat ook help is API feed voor je "killmails" bij ons word alles wat nog niet is gepost automatisch erop geknald na +/- 30 minuten.

[ Voor 37% gewijzigd door Ashrah op 14-07-2008 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Helghast. schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:11:
ja dat viel me ook op de pets sterven nooit in de fleetbattles op de bob killboards :/
omdat je meestal geen rechten hebt om op de kb te posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Maranno schreef op maandag 14 juli 2008 @ 12:35:
Bij de meesten hetzelfde dat alleen de losses van de eigen alliance worden gepost omdat het killboard de rest niet herkent.

-- edit --

Wat ook help is API feed voor je "killmails" bij ons word alles wat nog niet is gepost automatisch erop geknald na +/- 30 minuten.
Het laatste wat ik hoorde van onze KB admin is dat de API behoorlijk bugged is en als nog geen 100% garantie geeft.
We hebben het een tijd geprobeerd maar het werkte niet echt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Calamor schreef op maandag 14 juli 2008 @ 11:14:
Ik zag gisteren dat de prijzen van ravens weer erg laag zijn. Zijn er ook mensen die ze kopen en wacht tot ze weer hoog zijn en dan die ingekochten spullen weer verkopen?
Nee man, je gaat toch geen echte marktwerking zitten naspelen in eve! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
Ja de northern alliances hebben de killboards gesynct dus als een member van bv Hydra een killmail krijgt met MM members er in dan staat ie binnen 1 uur ook op de MM killboard maar dit werkt ook niet alteid goed zo had ik laats een ceptor gesloopt en nooit de mail van terug gezien.

Maar wij combineren api en posten. Als je niet kunt wachten op de api dan kun je de mail handmatig posten ingame, werkt erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tudeLati
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-07 16:15
Nu iedereen het toch over killboards heeft, ik zit er aan te denken om een soort persoonlijk killboard op te zetten. Ik heb namelijk samen met iemand anders een enorme hoop kills behaald toen ik nog aan het corphoppen was, dus dat is niet mooi geregistreerd bij elkaar. En dat wil ik wel graag om mijn E-Peen te boosten(meer bloed!).

Dus de vraag is, is het mogelijk om een persoonlijk killboard op te zetten met iets zoals eve-dev? En zo ja hoe werkt dat dan?

---

En ik vind het ook wel grappig, heb ik net besloten dat we in IRON space gaan roamen omdat het complete naabjes zijn op het gebied van veilig reizen, komt de BoB BloB opeens aanzetten :+
Is ook leuk als je dan opeens een stuk of 5 characters vast heb zitten in VFK omdat alle gates een bubble camp hebben :P Ik voel dat er weer een tijdje aankomt dat ik vast zit met m'n empire characters tot die bubbles eindelijk weg zijn.

When in doubt, Ctrl-Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Stealth2000 schreef op woensdag 09 juli 2008 @ 15:10:
[...]

Ik zag het. Ik moet alleen even uit de oude Enrave corp die nu dus geen members meer heeft. Destijds was het een gezellige club mensen dus ik ga me vanavond maar es melden in het enrave kanaal.
Even terugkomend op dit verhaal. Ik ben van harte welkom bij enrave mits ik kan overleven in 0.0 en 5mil skillpoints heb. Natuurlijk geen rare eis maar voorlopig heb ik pas 1mil skillpoints.
Nu ben ik dus op zoek naar een volwassen corp die wel beginners aanneemt en ook beginners binnen de ranken heeft. Zijn er hier mensen die een dergelijke corp kennen of zelf in zo'n corp zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainwaste
Stealth2000 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:11:
[...]

Even terugkomend op dit verhaal. Ik ben van harte welkom bij enrave mits ik kan overleven in 0.0 en 5mil skillpoints heb. Natuurlijk geen rare eis maar voorlopig heb ik pas 1mil skillpoints.
Nu ben ik dus op zoek naar een volwassen corp die wel beginners aanneemt en ook beginners binnen de ranken heeft. Zijn er hier mensen die een dergelijke corp kennen of zelf in zo'n corp zitten?
Kijk even bij Horizon-Inc (www.horizon-inc.nl)
Volgens mij kan je wel bij hun terrecht als je net bent begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

Wat Stealth2000 illustreert is precies wat ik ook heb ervaren. 'k Heb al een stuk of 3 trials gedaan, met wisselend succes, maar steeds houd me iets tegen om het spel daadwerkelijk aan te schaffen. Volgens mij is het namelijk zo dat je zonder corp weken, maanden, zo niet minstens een half jaar kwijt bent voor je een leuk aantal skillpoints hebt en je genoeg ISK hebt verdiend (met saai mining-werk) om een schip te kopen..

Mis ik een hoop leuke uitdagende dingen om ISK te verdienen, naast het lucratieve minen of klopt deze analyse wel?

Mijn conclusie is dus dat het spel alles behalve toegankelijk is voor nieuwkomers.. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 08-09 18:21
das niet waar.

met beginners karakter heb je al fun, maar je kunt natuurlijk niet alles doen.
Das ook geen probleem, maar je moet fun maken met de dingen die je op dat moment kunt.
Door het skill systeem krijg je dan genoeg afwisseling om het langer te spelen, zonder verveling.

Echter het is geen spel voor gasten die altijd zo rap mogelijk eerst alle skills willen hebben en dan pas kijken wat nou de lol in spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
PromWarMachine schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:30:
Wat Stealth2000 illustreert is precies wat ik ook heb ervaren. 'k Heb al een stuk of 3 trials gedaan, met wisselend succes, maar steeds houd me iets tegen om het spel daadwerkelijk aan te schaffen. Volgens mij is het namelijk zo dat je zonder corp weken, maanden, zo niet minstens een half jaar kwijt bent voor je een leuk aantal skillpoints hebt en je genoeg ISK hebt verdiend (met saai mining-werk) om een schip te kopen..

Mis ik een hoop leuke uitdagende dingen om ISK te verdienen, naast het lucratieve minen of klopt deze analyse wel?

Mijn conclusie is dus dat het spel alles behalve toegankelijk is voor nieuwkomers.. :)
Da's onzin. Skill points hebben niets met een corp te maken, die lopen voor iedereen hetzelfde op (de snelheid is alleen weer afhankelijk van skills en implants). Ik vond het zelf juiste helemaal niet leuk om een corp te joinen waar dan iemand zegt "hier heb je een battleship twv 100 mil". Dan bereik je toch zelf niks? Ik vond het fantastisch om zelf de markt te bekijken, beetje traden, minen en bouwen en langzaam je kapitaal te zien groeien. Na twee maanden had ik mijn eigen battleship gebouwd, en dat geeft enorm veel voldoening.

Je gaat trouwens ook niet over to aanschaf, je betaalt een maandelijks bedrag. Als je slim bent koop je een game time card en probeert het eens 2 maanden (jammer genoeg is de 30 dagen er niet meer). Kost je ongeveer 20 euro, en in 2 maanden kun je heel wat bereiken. Met iedere keer een nieuwe trial kom je nergens. Ik ben zelf ook niet meer zo happig om trial mensen te helpen, ik heb al vaker schepen en isk zien verdwijnen na 2 weken in een niet verlengde account.

Mochten er newbies in de buurt van jita zitten, mij (CopyCatz) kun je vinden in Hurtoken waar ik missies doe (bijna op level 4, ik zoek nog cannon fodder :) ) en (ice) mine. Als er iemand mee wil draaien laat maar weten. Ik zit in dezelfde alliance als enrave, en mijn corp joinen zit er ook niet snel in, maar samenwerken kan ook heel goed zonder in dezelfde corp te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
@Brainwaste,
Thanks, zal eens zien.

Verder, Eve-Online is echt niet echt toegankelijk voor nieuwkomers. Zeker niet voor herintreders die alles kwijt zijn en weer terug moeten naar die allereerste agents om aan wat isk te komen :P
Mining is niet aan mij besteed tenzij het een corp run is en je nog enigszins op TS/ventrilo kan ouwehoeren. Missies zijn tot nu toe nog wel geinig maar het is wel even doorpakken om weer wat isk te hebben voor een fatsoenlijk schip.
(Komen er eigenlijk ook missies die je met 2/3 man moet aanpakken of komt dat niet voor met lvl1 agents?)

@CopyCatz
Klopt, een enorm goed schip in je schoot geworpen krijgen is minder leuk. Daar zoek ik dan ook geen corp voor. Maar met redelijk wat minen kan je als beginner dus wel al zelf schepen bouwen zonder daar een corp bij nodig te hebben? * Stealth2000 gaat zich vanavond wat meer inlezen in het productieproces.

[ Voor 21% gewijzigd door Stealth2000 op 14-07-2008 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stealth2000 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:00:
(Komen er eigenlijk ook missies die je met 2/3 man moet aanpakken of komt dat niet voor met lvl1 agents?)
Nee, en ook niet in level 2, 3 en 4 als je ship-skills & support-skills voldoende zijn. Enkel L5 is geschikt om met meerdere personen te doen, die kan je echt niet alleen aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

EVE is inderdaad een spel waarin je in het begin wat moeite moet doen om iskjes bij elkaar te verdienen. Het is geen WoW waarbij je na een weekeinde spelen gelijk lvl 35 bereikt, het kost tijd en veel tijd. Maarja je wil als beginnende speler ook niet gelijk in een BS stappen om lvl 4's of 5's te doen, dan ben je volgens mij gelijk het plezier van EVE kwijt omdat je constant je schepen en pod verliest. In het begin heb je voor lvl 1's niet zoveel skillpoints of iskjes nodig, je bouwt venzelf de ervaring, skillpoint en iskjes op.

Maar ga wel vrij snel bij een corp, het maakt het spel een stuk leuker, ik zou in het begin kiezen voor een empire corp en niet gelijk voor een 0.0 corp

Just my 2 cents

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erikie
  • Laatst online: 04-09 01:54

Erikie

www.erikie.nl

Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 16:09:
[...]

Nee, en ook niet in level 2, 3 en 4 als je ship-skills & support-skills voldoende zijn. Enkel L5 is geschikt om met meerdere personen te doen, die kan je echt niet alleen aan.
tenzij je deepspace complexes op gaat zoeken :P lvl 10 doe je echt niet zomaar in je remie.

traktor scratch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 12:36
tudeLati schreef op maandag 14 juli 2008 @ 13:57:
Nu iedereen het toch over killboards heeft, ik zit er aan te denken om een soort persoonlijk killboard op te zetten. Ik heb namelijk samen met iemand anders een enorme hoop kills behaald toen ik nog aan het corphoppen was, dus dat is niet mooi geregistreerd bij elkaar. En dat wil ik wel graag om mijn E-Peen te boosten(meer bloed!).

Dus de vraag is, is het mogelijk om een persoonlijk killboard op te zetten met iets zoals eve-dev? En zo ja hoe werkt dat dan?

---

En ik vind het ook wel grappig, heb ik net besloten dat we in IRON space gaan roamen omdat het complete naabjes zijn op het gebied van veilig reizen, komt de BoB BloB opeens aanzetten :+
Is ook leuk als je dan opeens een stuk of 5 characters vast heb zitten in VFK omdat alle gates een bubble camp hebben :P Ik voel dat er weer een tijdje aankomt dat ik vast zit met m'n empire characters tot die bubbles eindelijk weg zijn.
dat is gewoon mogelijk je kan alleen geen alliance/corp totals zien maar alle kills staan er gewoon op :)

geef me maar een mailtje en dan kan ik er wel eentje voor je hosten (voor wat iskies :))

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Laatst online: 13:08

PromWarMachine

Forsaken Archer

CopyCatz schreef op maandag 14 juli 2008 @ 15:58:
[...]
Je gaat trouwens ook niet over to aanschaf, je betaalt een maandelijks bedrag. Als je slim bent koop je een game time card en probeert het eens 2 maanden (jammer genoeg is de 30 dagen er niet meer). Kost je ongeveer 20 euro, en in 2 maanden kun je heel wat bereiken. Met iedere keer een nieuwe trial kom je nergens. Ik ben zelf ook niet meer zo happig om trial mensen te helpen, ik heb al vaker schepen en isk zien verdwijnen na 2 weken in een niet verlengde account.

Mochten er newbies in de buurt van jita zitten, mij (CopyCatz) kun je vinden in Hurtoken waar ik missies doe (bijna op level 4, ik zoek nog cannon fodder :) ) en (ice) mine. Als er iemand mee wil draaien laat maar weten. Ik zit in dezelfde alliance als enrave, en mijn corp joinen zit er ook niet snel in, maar samenwerken kan ook heel goed zonder in dezelfde corp te zitten.
Nee, ik hoef ook geen BS van een corp hoor, dan is de lol er inderdaad snel af. Al gaat het minen dan wel sneller :P

Bedankt voor je aanbod, maar die 2 maanden > €20 zie ik niet.
Reactivate Trial Account
Press the link here above to upgrade your trial account to a paying one. This has the fee of €19.95 and includes 30 days of game time. You will be able to continue playing all your characters. Press the link for more details.
Dit is wat er op de officiele site staat.. da's 1 maand voor €20?
Misschien kijk ik er overheen..

Ben in ieder geval de client weer aan het downloaden. Ik wil het nog wel een keer wagen.. :)

Dividend for Starters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
PromWarMachine schreef op maandag 14 juli 2008 @ 20:32:
[...]

Nee, ik hoef ook geen BS van een corp hoor, dan is de lol er inderdaad snel af. Al gaat het minen dan wel sneller :P

Bedankt voor je aanbod, maar die 2 maanden > €20 zie ik niet.

[...]

Dit is wat er op de officiele site staat.. da's 1 maand voor €20?
Misschien kijk ik er overheen..

Ben in ieder geval de client weer aan het downloaden. Ik wil het nog wel een keer wagen.. :)
60 Day GTC. This Game Time Code can be used to upgrade your trial account to a full account or to add game time to an existing account. This code is compatible with CCP's GTC for Isk system. Use of this code requires that you have Eve Online installed on your system. We will send this code immediately via email upon approval of the purchase. As Eve Online does not have regional servers or separate players across shards, this Game Time Code will work for all versions of the game.

Haven't played Eve Online yet? No Problem! With no software costs and a 14 day free trial, its easy to get started with EVE Online. Just click the banner at the bottom of the page to get started.

*Due to the nature of these codes, no refunds can be given once purchased. Please make sure it is what you want before purchasing.
*All orders are manually approved for new customers. Please refer to our FAQ on the home page for more details.

Approximately 22.30 Euros

more>> Price: $34.99

Op www.shatteredcrystal.com. Je moet wel met een creditcard betalen. De eerste keer bellen ze je binnen 30 minuten ofzo om te checken. Vragen ze je naar snelwegen en ziekenhuizen in de buurt (google earth paraat houden, ik kan die dingen nooit onthouden :) )

Met agent standings is een corp wel handig. Ik had in 4 jaar spelen nog nooit missies gedaan, zit je opeens met een golem level 1's te doen :)
Toen heb ik 2 dagen in station gezeten terwijl ik in gang zat met een corp member die achter elkaar missies deed. Binnen no time had ik toegang tot de level 3 agent.

[ Voor 15% gewijzigd door CopyCatz op 14-07-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Shattered crystal accepteert gewoon paypall hoor :)

Als je met creditcard betaald ben je ondanks de recente prijsverhoging van GTCs nog meer kwijt per maand doordat je in euro's moet betalen, en daarnaast nog eens eenmalig 5 euro kosten.

[ Voor 64% gewijzigd door Sissors op 14-07-2008 20:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stealth2000
Gisteravond toch maar eens de storyline missies opgepakt. 10 missies die eigenlijk alle type missies bijlangs gaan. Erg leuk en ik heb nu ook eens geproefd aan het zelf produceren van spullen. Gaaf! Onder andere een shuttle en een Frigate moesten worden gemaakt.
Nu op naar het produceren van cruisers!

Nog een korte noob vraag; de hoeveelheid spullen die ik in een station stop (ships & items), zit daar een limit aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, je kan proppen in je NPC station hangar wat je wilt. Als je op een POS of een capitol ship zit is je ruimte beperkt.

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Voor het eerst gerat in Myrmidon in 0.0. Fitting 5x250mm railgun II (antimatter M) + drones (1 Ogre, 2 HH T2, 1 Hobgoblin 2; drone link augmentor I). BS onder vuur genomen met support van Corpmember.
Twee vaststellingen:
- ondanks meer dan 2 miljoen SP in Gunnery een erg lage dmg output (40-50 dmg per hit op BS, Guristas). Te ver? Ammo? Gun? Te groot kaliber gefit? Ware 200mm beter geweest? Webber fitten?
- één HH T2 binnen de minuut om zeep terwijl andere drones goed stand hielden en weinig structure dmg opliepen. Erg vreemd.

Heb al veel diverse fittings zien passeren voor de Myrmidon van Artillery Cannons tot heavy Ion. Heb Thorax gevlogen en ben op mijn rails gesteld geraakt. Daarbij moet ik weer reskillen voor andere guns. Suggesties? Die dmg output moet omhoog wil ik vlot kunnen solo-ratten.

Wat me ook opviel is de vreselijk lage snelheid van een BC t.o.v. een Cruiser. Heb AB 10 MN gefit , maar erg veel verschil maakt dat niet. Het blijft traag approachen van targets, punt uit. Misschien is MWD meer op zijn plaats.

Geeft het doorskillen van BC skill per lvl ook armor HP bonus?

Misschien moeilijk antwoorden omdat veel afhankelijk is van skills en andere items.

[ Voor 3% gewijzigd door Hurtebise op 15-07-2008 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hurtebise schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:31:
Voor het eerst gerat in Myrmidon in 0.0. Fitting 5x250mm railgun II (antimatter M) + drones (1 Ogre, 2 HH T2, 1 Hobgoblin 2; drone link augmentor I). BS onder vuur genomen met support van Corpmember.
Twee vaststellingen:
- ondanks meer dan 2 miljoen SP in Gunnery een erg lage dmg output (40-50 dmg per hit op BS, Guristas). Te ver? Ammo? Gun? Te groot kaliber gefit? Ware 200mm beter geweest? Webber fitten?
- één HH T2 binnen de minuut om zeep terwijl andere drones goed stand hielden en weinig structure dmg opliepen. Erg vreemd.

Heb al veel diverse fittings zien passeren voor de Myrmidon van Artillery Cannons tot heavy Ion. Heb Thorax gevlogen en ben op mijn rails gesteld geraakt. Daarbij moet ik weer reskillen voor andere guns. Suggesties? Die dmg output moet omhoog wil ik vlot kunnen solo-ratten.

Wat me ook opviel is de vreselijk lage snelheid van een BC t.o.v. een Cruiser. Heb AB 10 MN gefit , maar erg veel verschil maakt dat niet. Het blijft traag approachen van targets, punt uit. Misschien is MWD meer op zijn plaats.

Geeft het doorskillen van BC skill per lvl ook armor HP bonus?

Misschien moeilijk antwoorden omdat veel afhankelijk is van skills en andere items.
Als je van guns houd ga dan geen droneboat vliegen..

een brutix is dan veel meer op zn plaats

overigens

nog iemand hier die lid is van the guristas association ?

[ Voor 92% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 12:35:
[...]
Als je van guns houd ga dan geen droneboat vliegen. een brutix is dan veel meer op zn plaats
Deze boot is mij aangeraden door de corp. Zou ook beter zijn mannetje staan bij ratting en 0.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De Myrm is prima voor ratten en deze kan ook prima armor tanken zonder dat je daarvoor rigs hoeft te plaatsen. Wat voor level is je BC skill ? De Gallente BC''s geven 7.5 bonus bij MAR's, mijn advies zou zijn fit een MAR II,damage control II, Kinetic en Thermal Hardener II, speel anders even met EFT. Als je goed kan tanken dan kan je zorgen dat de rats alle agro op jou gooien, zodat je drones buiten schot blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Niet online
Je hammerhead werd waarschijnlijk geraakt toen hij opweg was naar de rat. Dan kan die rat even jouw drones tracken.

Maar zowiezo wil je meestal niet dat er op je drones geschoten wordt, ze zijn nogal duur om continue kwijt te raken.
En myrm heeft geen wapens bonus, en je had waarschijnlijk geen magnetic field stabilizers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 13:10:
Wat voor level is je BC skill ? De Gallente BC''s geven 7.5 bonus bij MAR's, mijn advies zou zijn fit een MAR II,damage control II, Kinetic en Thermal Hardener II, speel anders even met EFT.
Op minimum skill om BC te vliegen, zal dus lvl 1 of 2 zijn. En die items heb ik ook gefit. Kan dus beter eerst met m'n guns wat pullen, vooraleer ik mijn drones erop afstuur.
@furby: idd nog geen magstabs gefit. Magstabs op een Brutix fitten zal wel dikke hits opleveren. Sounds good. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door Hurtebise op 15-07-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helghast.
dit zou ik doen voor een Myrm.

2 MAR T2 kin/therm hardner damage control T2 Cap power relais
10MN named Microwarpdrive, Large T2 cap battery, 3 Cap rechargers T2, 1 Webber
Zo veel 425mm Autocannons als je kunt fitten.

ik zou 2 cap rigs fitten en een powergrid rig maar als dit te duur voor je is fit je het niet en vervang je de webber door een cap recharger en de MWD door een afterburner.

Gebruik vespa II tegen de guiristas.

Met deze fit doe je erg veel dps voor een T1 battlecruiser en gebruik geen hybrids op een myrm want je verneukt er alleen cap mee.

Ik persoonlijk zo in een Megathron stappen en een basic tank fitten met magstabs om de rest op te vullen dat werkt veel beter als je van turrets houd.

Maar omdat je in 0.0 zit kun je ook gaan trainen voor T2 cruisers, de Demos en Ishtar zijn naast erg goede pvp schepen geweldigge ratters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Ratten met een Mega zou ik toch niet doen zelf, als je "reds" in je systeem krijgt heb je niet meer de tijd om te alignen en weg te warpen, met een battlecruiser is het al krap, maar een HAC is toch wel het beste om mee te ratten.

Totdat je een HAC kan vliegen is een Myrmidon over het algemeen wel beter om mee te ratten dan een Brutix in mijn ervaring AC's op de highs zoals Hel hierboven zegt alleen zou ik 1 ipv 2 reps gebruiken met de rep bonus van de myrm en met nanobot accelerator rigs (+rep ammount) kan je op 1 repper bijna net zoveel reppen als op 2 zonder bonus/rigs voor minder cap cost, de Myrmidon heeft al cap problems genoeg zonder dat je er een 2e rep aan toe voegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:31

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ratten in 0.0 is gewoon goed opletten wie er in local is.
type boot boeit niet zo veel, zij moeten jou eerst ook nog vinden.
zodra er iemand in local komt die je niet kent of hostile is naar je safespot gaan (maak die wel he!!!)
ook een systeem pakken waar weinig verkeer is, is natuurlijk slim.

BS'jes zijn makkelijker te fitten, je hebt geen exotische T2 skills nodig enzo. (althans, ooit, toen ik ze zelf nog vloog, jaar of 3 geleden ^^. toen vloog ik in een apoc/megatron.)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
Maranno schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 15:03:
Ratten met een Mega zou ik toch niet doen zelf, als je "reds" in je systeem krijgt heb je niet meer de tijd om te alignen en weg te warpen, met een battlecruiser is het al krap, maar een HAC is toch wel het beste om mee te ratten.

Totdat je een HAC kan vliegen is een Myrmidon over het algemeen wel beter om mee te ratten dan een Brutix in mijn ervaring AC's op de highs zoals Hel hierboven zegt alleen zou ik 1 ipv 2 reps gebruiken met de rep bonus van de myrm en met nanobot accelerator rigs (+rep ammount) kan je op 1 repper bijna net zoveel reppen als op 2 zonder bonus/rigs voor minder cap cost, de Myrmidon heeft al cap problems genoeg zonder dat je er een 2e rep aan toe voegt.
Myrm cap problems? 8)7

In ratting setup kan je 2x MAR2, 2x Hardeners + dc2 permarunnen :P gooi er wat autocannons op en hoppa, was geen spawn in 0.0 die ik daar niet mee kon tanken :) (Granted, ik had lvl 5 BC :P)

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
Met BC5, AWU4 en de meest relevante op 4/5

[Myrmidon, test]
Medium Armor Repairer II
Medium Armor Repairer II
Armor Thermic Hardener II
Armor Kinetic Hardener II
Damage Control II
Capacitor Power Relay II

Y-T8 Overcharged Hydrocarbon I Microwarpdrive
Stasis Webifier II
Cap Recharger II
Cap Recharger II
Large F-4a Ld-Sulfate I Capacitor Charge Unit

425mm AutoCannon II, EMP M
Salvager I

Capacitor Control Circuit I

Ogre I x2
Hammerhead II x2
Hobgoblin I x1

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v506/Maranno/Myrmidon_test.jpg

3 minuten voor een ratter is een beetje weinig hoeveel je ook kan tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-08 14:37
jij wil je MWD permarunnen? 8)7

Afbeeldingslocatie: http://xs229.xs.to/xs229/08292/tankratmyrm374.jpg

lijkt me toch prima

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Esiq
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-03-2024
En nu met de salvager uit Maranno? ;-)

[ Voor 11% gewijzigd door Esiq op 15-07-2008 23:18 ]

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste