www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Zoals bekend is het EK inmiddels afgelopen en al wat kwam, geen brief, mail, telefoon of decoder van Ziggo. Ik had al wel gelezen dat de uitlevering van decoders 2 weken langer kon duren. Wat wel kwam was een enorme internetstroing, waardoor ik nu niet meer via WiFi kan internetten (sinds de 16e, heel vreemd) en via de kabel het ook 9 van de 10 keer niet werkt (daar gaat je XBL-abo).
Boze mailtjes richting helpdesk worden niet beantwoord en vandaag contact gehad met de aanvraagbalie voor abo's. Heel vriendelijk te woord gestaan: "Nee hoor meneer, de laaste aanvraag dateert van december. De actie blijft voor u gewoon geldig, maar ik kan begrijpen dat u er misschien nog vanaf wilt zien. Kijkt u nog eens rustig op de site voor de pakketten." Daarna aangegeven nog even over na te willen denken, omdat ik ook die storing nog steeds heb en de site ook niet beschikbaar was vanaf mijn werk (te druk aan Ziggo kant). Ze vervolgt: "Ik verbind u door met een collega van de helpdesk." (zulke mensen moeten ze meer aannemen bij Ziggo.. hulde!!

Tot zover de goede ervaring...

Toen was ik er dus klaar mee... dat is geen helpdesk medeweker, maar een afscheepmedewerker om de klanten weg te jagen... Ziggo kan waarschijnlijk weer een debiteur wegstrepen

Die is vandaag binnen gekomen, maar ik kan dus helemaal niks met die code's. Dus vanmorgen maar weer eens naar de helpdesk gebeld, alwaar het mac adres van m'n modem niet bekend was. Hij zou aangemeld worden en ik zou binnen een uur internet hebben. Vijf uur geleden...

Maar:
nou is er een bevestigingsbrief over de post gekomen en daar staat in dat er 49.45 voor die decoder berekend gaat worden! Ik dacht dat deze gratis was? Sowieso hebben we er niet om gevraagd. Meer mensen met dit probleem? Er is nog geen nieuwe factuur online gezet, dus kan nog niet checken of het ook echt in rekening wordt gebracht...
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/tarieven/Hugo__Boss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:51:
Na wat storinkjes de afgelopen tijd, nu tevreden over Ziggo.. alles werkt en netjes omgezet naar Alles-In-1 Plus.. nieuwe decoder met smartcard ontvangen, maar had helaas net voordat Casema in Ziggo veranderde, zelf een Philips gekocht...
Maar:
nou is er een bevestigingsbrief over de post gekomen en daar staat in dat er 49.45 voor die decoder berekend gaat worden! Ik dacht dat deze gratis was? Sowieso hebben we er niet om gevraagd. Meer mensen met dit probleem? Er is nog geen nieuwe factuur online gezet, dus kan nog niet checken of het ook echt in rekening wordt gebracht...
Daar wordt niet duidelijk over eenmalige kosten voor een decoder gesproken. Of het zou het bedrag ad 39,95 euro op http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitale-ontvangers/ moeten zijn. Maar heb je persé een nieuwe decoder nodig na het omzetten naar all-in-1....?
Volgens mij krijg je gewoon een heel nieuw installatie pakket als je overstapt.RoelJewel schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:11:
[...]
http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/tarieven/
Daar wordt niet duidelijk over eenmalige kosten voor een decoder gesproken. Of het zou het bedrag ad 39,95 euro op http://www.ziggo.nl/producten/televisie/digitale-ontvangers/ moeten zijn. Maar heb je persé een nieuwe decoder nodig na het omzetten naar all-in-1....?
Op de site van Ziggo staat dat bij alles gratis is:
1
2
| Installatie door een monteur Nu gratis (normaal € 99,95) Ik installeer zelf Gratis Installatiepakket Alles-in-1 |
En bij de abbo prijs staat:
- Zonder vast contract
- gratis digitale ontvanger
- gratis 2 maanden Digitaal Totaal pakket
- gratis installatie
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Werkt het hele gedoetje wel zonder router van Sitecom? Dat wil elke ISP graag uitgesloten hebben, want op dat deel hebben ze namelijk geen invloed, dus ook geen controle. Haal dat ding er gewoon tussenuit, en bel dan nogmaals. Weer een afscheepreden minder, toch?TheKeeper schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 15:39:
Tot zover de goede ervaring...Daarna de druif van de helpdesk aan de lijn (met een parkiet op de achtergrond, dus nauwelijks te verstaan). Hele verhaal uitgelegd, zelfs dat ik al de firmware geupdate had op de router (brak Sitecom geval), het trucje met resetten modem en router al gedaan had (sterker nog, er zit een aparte stekkerdoos tussen om met 1 knop beide uit en weer aan te zetten, zovaak was het onder Casema al nodig) en dat de storing echt vanaf 16 juni was. "Als u echt zo nu en dan op internet kan met de kabel, zal het wel aan de router liggen meneer. Heeft u al contact gehad met Sitecom?" "Ik heb de firmware ge-update (al voor het Ziggo werd) en er is aan onze kant niets verandert." "Aan onze kant ook niet meneer." "Er is bij jullie een storing geweest en sindsdien heb ik een internet meer." "Ik zie toch echt dat de modem actief is." "Maar ik heb geen internet" "Ja meneer het ligt toch echt aan u" *klik*
PSN: djmurcielago
Staat aan het begin van de topicMdO82 schreef op maandag 30 juni 2008 @ 20:55:
[...]
Je kan toch niet in je modem komen ?
Of heb ik het nu helemaal mis

"Al" 2 dagen geen wegvallende verbinding hier.

Dit was bij mij ook het geval. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en daar werd bevestigd dat het een foutje van hen was. Bij een bestelling van een Alles-in-1-pakket is het digitale startpakket gratis (alleen 9,95 euro verzendkosten). De klantenservice heeft toegezegd de fout te herstellen bij de eerstvolgende factuur. Ik ben benieuwd of de correctie in één keer goed gaat...Hugo__Boss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:51:
Maar:
He wat ?? Verzendkosten ? ! ?! ? Daar is mij niets van medegedeeld...als dat zo is gaat het per direct retour en sluit ik de hele handel af met Ziggo...ben inmiddels al 29 dagen aan het wachten op mijn pakket en verbinding...Dulse schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
[...]
Dit was bij mij ook het geval. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en daar werd bevestigd dat het een foutje van hen was. Bij een bestelling van een Alles-in-1-pakket is het digitale startpakket gratis (alleen 9,95 euro verzendkosten). De klantenservice heeft toegezegd de fout te herstellen bij de eerstvolgende factuur. Ik ben benieuwd of de correctie in één keer goed gaat...
volgens de wet kopen op afstand moeten ze binnen 30 dagen voldoen aan je bestelling, anders kun je het aankoopcontract/overeenkomst per direct eenzijdig opzeggen
Ik weet alleen niet of dit van toepassing is op dit soort dingen...ik hoop het wel wat ik wil er inmiddels eigenlijk gewoon vanaf / hoef het niet meer

'gratis' en 9,95 euro verzendkostenDulse schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
[...]
Dit was bij mij ook het geval. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en daar werd bevestigd dat het een foutje van hen was. Bij een bestelling van een Alles-in-1-pakket is het digitale startpakket gratis (alleen 9,95 euro verzendkosten). De klantenservice heeft toegezegd de fout te herstellen bij de eerstvolgende factuur. Ik ben benieuwd of de correctie in één keer goed gaat...

C64 met datarecorder (Giana Sisters 4ever)
PH-MRK request startup
Anoniem: 58690
Dan kan ik eens zien of het daadwerkelijk aan het signaal ligt

Inloggen staat in de TS

En overigens zou het leuk zijn als daar de nieuwe Eurodocsis 3.0 modems bij komen, de 6120 (internet) en de 6220 (Internet + telefonie)

Hier hetzelfde probleem en bovendien is ziggo van mening dat we een nieuwe tv-aansluiting hebben, dus daar moeten we ineens aansluitkosten voor gaan betalen. En dat komt weer, omdat we door een fout twee klantnummers hebben. We hadden gevraagd om een omzetting naar 1 klantnummer en dat is dus niet goed gegaan. Kortom, Ziggo en ik houden contact.Hugo__Boss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 16:51:
Maar:
okee, zou dat voor iedereen gelden? ik wacht in ieder geval de eerste factuur af en dan kijk ik wel wat ze in rekening hebben gebrachtDulse schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:17:
[...]

Ik vroeg waarom ik mijn telefoon nog niet kon gebruiken en waarom mijn internet snelheid nog niet verhoogd was. Ik vertelde dat ik het alles in 1 pakket al had ontvangen en dat er in de brief stond Verder dat ik gisteren gesproken heb met een medewerker die mij vertelde dat het een fout was die binnen enkele uren opgelost zou worden.
Wat is dit nou voor reactie?U kunt pas met de nieuwe modem gebruik maken van uw telefonie, u moet daar op wachten totdat deze binnen is bij u.
Het internet snelheid moet echter al hoger zijn.
1 ik heb de modem al. Staat ook in mijn mail
2 ik heb geen verhoogde snelheid staat ook in mijn mail.
Sjonge jonge stelletje amateurs
[Voor 3% gewijzigd door madmaus op 01-07-2008 22:19]
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
Ik heb vandaag m'n 2e modem gehad! Zit nu met 2 Motorola SB5121's en m'n ouwe SB5101cornelisprul schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 19:47:
Is er iemand hier die de afgelopen maand een kabelmodem heeft ontvangen? Ik zit sinds een onweersbui begin juni al te wachten, maar nog steeds niks uitgeleverd. Als ik bel krijg ik iedere keer het verhaal dat hij toch echt z.s.m. moet komen.

en je hebt alleen maar gewijzigd naar alles-in-1? nou straks komen ze hier ook nog zo'n modem brengen.. heb ook nog een oude SB5100 liggen.. en een telefonie.. nouja we zien het welOctopuz908 schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:08:
[...]
Ik heb vandaag m'n 2e modem gehad! Zit nu met 2 Motorola SB5121's en m'n ouwe SB5101

De eenmalige 9,95 euro verzendkosten voor het digitale startpakket worden kenbaar gemaakt bij de bestelling van een Alles-in-1-pakket via www.ziggo.nl en www.3-in-1.nl/ziggo.Hugo__Boss schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:04:
[...]
okee, zou dat voor iedereen gelden? ik wacht in ieder geval de eerste factuur af en dan kijk ik wel wat ze in rekening hebben gebracht
Ik weet niet of de eenmalige verzendkosten kenbaar worden gemaakt bij een telefonische bestelling.
Telefonisch wordt dit niet kenbaar gemaakt. Ze zeiden dat het gratis was, ben benieuwd wat er op mijn eerst volgende factuur staat.Dulse schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:05:
[...]
De eenmalige 9,95 euro verzendkosten voor het digitale startpakket worden kenbaar gemaakt bij de bestelling van een Alles-in-1-pakket via www.ziggo.nl en www.3-in-1.nl/ziggo.
Ik weet niet of de eenmalige verzendkosten kenbaar worden gemaakt bij een telefonische bestelling.
[Voor 5% gewijzigd door jongetje op 02-07-2008 09:22]
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe sterk je als consument staat als je die verzendkosten niet wilt betalen omdat het niet in de mondelinge overeenkomst met Ziggo besproken is.
Daarnaast ga ik er vanuit dat ze niet van elke bestelling een geluidsopname hebben dus bewijzen wordt al helemaal lastig zowel voor Ziggo als de consument.

Haha ja ze doen het goed, bij mij was het verhaal dat zolang ik mijn nieuwe modem niet in huis had, mijn internet snelheid op de helft van mijn vorige snelheid zou lopenmadmaus schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 22:06:
Vandaag reactie gehad op mijn mail!
Ik vroeg waarom ik mijn telefoon nog niet kon gebruiken en waarom mijn internet snelheid nog niet verhoogd was. Ik vertelde dat ik het alles in 1 pakket al had ontvangen en dat er in de brief stond Verder dat ik gisteren gesproken heb met een medewerker die mij vertelde dat het een fout was die binnen enkele uren opgelost zou worden.
[...]
Wat is dit nou voor reactie?
1 ik heb de modem al. Staat ook in mijn mail
2 ik heb geen verhoogde snelheid staat ook in mijn mail.
Sjonge jonge stelletje amateurs

To dare is to do
Anoniem: 164554
Mij werd het aan de telefoon verteld dat er verzendkosten waren.Dulse schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 09:05:
[...]
Wat wel vreemd was, was dat ik dat al gedaan had toen het nog Casema was. Alleen wisten ze er bij Ziggo niks van, dus moest ik weer opnieuw opzeggen. Gelukkig dat de opzegtermijn nu nog maar een maand is.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je een pispot vol met potvispis
Bij mij is daar geen woord over gerept...en ik heb 3x gebeld om te informeren van te voren (omdat ik wilde weten hoe/wat/wanneer/hoeveel enz.) en daar is 3x geen woord over gerept...maarja vooral over het wanneer is ook 3x foutieve informatie gegeven...Anoniem: 164554 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:17:
[...]
Mij werd het aan de telefoon verteld dat er verzendkosten waren.
En 2x die ik nog heb gebeld nadat ik had besteld maar nog niks ontvangen had is daar ook geen woord over gerept!
En ook in de algemene voorwaarden staan geen verzendkosten genoemd, en in het overzicht om te bestellen / met info http://www.ziggo.nl/producten/alles-in-1/extra staat ook niets over verzendkosten...
alleen in de posts hierboven genoemde links staat het dus wel...errrrug vreemd

Mochten ze die wel rekenen dan krijgen ze het met mij aan de stok

[Voor 4% gewijzigd door StraightOn.NL op 02-07-2008 10:43]
Ik heb nu weer een email gestuurd. Dat ik het belachelijk vind dat ze zo'n korte email sturen.Slaapje schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 10:16:
[...]
Haha ja ze doen het goed, bij mij was het verhaal dat zolang ik mijn nieuwe modem niet in huis had, mijn internet snelheid op de helft van mijn vorige snelheid zou lopenDit was ook het geval btw. erg vervelend.... Maar tot nu toe gaat het goed, al 2 dagen geen verbinding verbroken
Dat het duidelijk mag zijn dat ik wel mijn modem heb en dat er een fout aan hun kant zit.
Dat ze een product beloven en dit tot op heden niet nakomen en dat ik een meer inhoudelijke reactie verwacht.
Naja kijken wat er gebeurd, dit is wat goedkoper dan alsmaar bellen.
panasonic fz1000 # Raynox DCR-250 en DCR-150 # B+W ND 110 filter # Tiffen variable ND Filter ** mijn Flickr
een paar dagen geleden gebeld waarom ik geen mail meer kon versturen, ophalen ging prima. Dat lag dus aan dat orange/online verhaal. Ik zou een nieuwe activatiecode krijgen en dan moest ik een nieuw e-mailadres aanmaken.

Tot maandag jl, ook geen ophalen van mail meer! Gisteren weer gebeld, en zowaar na lang doorvragen bleek het oer/hoofdaccount xxx.xxxxxxxxxx@wanadoo.nl nog te bestaan en dat het 'open ' was.
Dat mailadres werd standaard aangemaakt op basis van je naam wanneer je klant werd bij wanadoo. Je kon toen 3 aliassen aanmaken, maar je wist niet van het bestaan van dat hoofdadres af.
Zo kan ik weer mailen met dat hoofdadres (niet de mooiste oplossing) met de 'nieuwe pop3 en smtp instellingen' van Casema. Niks Orange of Online in deze. Enige opmerking nog, inloggen voor je mail doe je nu met je volledige emailadres ipv alleen je username.
Wel voor de securiteit een adres aangemaakt bij DDS

Instagram:Ambitielozemeisjes
Tegen alle verwachtingen in ben ik zojuist al gebeld.

Dit werd bij mij wel duidelijk vermeld, niet 9.95 maar 9.50 overigens.Bij telefonische bestellingen wordt daar <RedSoniq: daar = bezorgkosten> inderdaad geen woord over gerept.
Tevens werd vermeld dat er wel een opname wordt gemaakt, alszijnde een mondeling contract. Ik neem dus aan dat Ziggo dit wel voor iedereen doet die daadwerkelijk aan de telefoon besteld.
Ze hebben me beloofd dat het complete pakket binnen 2 weken afgeleverd zal worden. Mocht dit niet zo zijn laat ik dat hier vast wel weer weten, anders doe ik even een testje hoe snel het gaat.

Tevens hebben ze nog vermeld dat alle poorten open zullen staan, inclusief poort 25...
Happy Blessings <3
Wel raar maar goed moet nog wel even bellen want wil wel het HD pakket.
Mijn snelheidsverhoging is doorgevoerd.
Binnen 10 minuten na mijn telefoontje was het gelukt.
Het kan dus wel.
Alleen telefonie doet het nog steeds niet. Maar dat zie ik morgen wel even. Misschien moet die nog geactiveerd worden oid?

Via de Ziggo site toevallig op het aanraden van de upgrade gekomen, en dus mijn samsung digitale ontvanger geupdate: Storingen weg.
Wellicht handig voor mensen die dit ook meemaken en al een uurtje in de wacht zitten bij de Ziggo helpdesk.
Is het Koers? Eijkb schrijft voor Het is Koers! over wielrennen.
Misschien dat er nummer portering bij zit, dat kan een paar dagen duren.madmaus schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 17:46:
Na wederom gebeld te hebben is het eindelijk gelukt.
Mijn snelheidsverhoging is doorgevoerd.
Binnen 10 minuten na mijn telefoontje was het gelukt.
Het kan dus wel.
Alleen telefonie doet het nog steeds niet. Maar dat zie ik morgen wel even. Misschien moet die nog geactiveerd worden oid?

De monteur van Ziggo is ergens half juni geweest om nieuwe modem te installeren voor het alles-in-een-plus pakket. Zelf kocht ik de dag erna een PVR voor mijn tv en alles ging goed. De decoder voor beneden zou binnen 2 weken worden bezorgd...Deze is nog steeds niet binnen.
Telefoon aansluiting klopt ook nog niet...zitten nog steeds bij de KPN terwijl ze dit al 2x zouden oplossen.
Internet klopt ook niet veel van. Snelheden horen niet bij het pakket.
En nu sinds vandaag krijg ik een E 19-4 error op mijn PVR..dit terwijl ik die brief meteen de dag na aankoop op de post heb gedaan.
En nu het mooie...Kregen een factuur waarop we aangeslagen werden voor alles-in-een-extra! En dat voor 2 maanden

Anoniem: 121871
Ik wil je pret niet bederven maar die opname is ook een wassen neus.RedSoniq schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 15:59:
Ik wilde vanmorgen Ziggo Alles-in-een Extra bestellen ... postcode check gaf aan dat dit nog niet mogelijk was, maar ik zal vanavond teruggebeld worden.
Tegen alle verwachtingen in ben ik zojuist al gebeld.
[...]
Dit werd bij mij wel duidelijk vermeld, niet 9.95 maar 9.50 overigens.
Tevens werd vermeld dat er wel een opname wordt gemaakt, alszijnde een mondeling contract. Ik neem dus aan dat Ziggo dit wel voor iedereen doet die daadwerkelijk aan de telefoon besteld.
Bij mij hebben ze het gepresteerd om die hele opname kwijt te raken. Mijn hele aanvraag
en opname,..euuhhh niet aanwezig meneer sorry.
Dat ik wacht wel even voor ik weer eens een poging doe om van Home naar alles in 1 te gaan.
Gelukkig is onze snelheid nog wel goed alleen op telefoongebied valt nu soms de verbinding weg

terwijl we hier bij home nog geen last van gehad hebben. Naja geduld is een schone zaak

Anoniem: 88453
Hebben ze bij Ziggo de porteermachtiging al ontvangen en heb je de testcall (1330) gedaan?Darkred schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 20:48:
Telefoon aansluiting klopt ook nog niet...zitten nog steeds bij de KPN terwijl ze dit al 2x zouden oplossen.
Zijn je NAW gegevens hetzelfde bij KPN, als bij Ziggo?
Heb je al je betalingen bij KPN gedaan?
Is je KPN lijn nog actief?
Gaat het om een analoge lijn?
Als je overal JA op hebt geantwoord, dan moet de portering geen probleem opleveren.
Duurde even, maar dan heb je ook wat.
Moet wel melden dat het ook meteen met de volle snelheid is. Nu een forse klachtenbrief sturen dat het allemaal totaal niet is gegaan zoals afgesproken...
Anoniem: 88453
Je moet wel na een maand je Digitaal Totaal pakket opzeggen, anders zit je er een jaar aan vast.Brickman schreef op dinsdag 01 juli 2008 @ 17:49:
[...]
Volgens mij krijg je gewoon een heel nieuw installatie pakket als je overstapt.
Op de site van Ziggo staat dat bij alles gratis is:
code:
1 2 Installatie door een monteur Nu gratis (normaal € 99,95) Ik installeer zelf Gratis Installatiepakket Alles-in-1
En bij de abbo prijs staat:
- Zonder vast contract
- gratis digitale ontvanger
- gratis 2 maanden Digitaal Totaal pakket
- gratis installatie
Die 2 maanden gratis krijg je namelijk, bij een jaar abonnement.
De eerste opnamepoging ging ook mis, het systeem liep regelmatig vast werd me verteld.Anoniem: 121871 schreef op woensdag 02 juli 2008 @ 21:03:
[...]
Ik wil je pret niet bederven maar die opname is ook een wassen neus.
Bij mij hebben ze het gepresteerd om die hele opname kwijt te raken. Mijn hele aanvraag
en opname,..euuhhh niet aanwezig meneer sorry.
Dat ik wacht wel even voor ik weer eens een poging doe om van Home naar alles in 1 te gaan.
Gelukkig is onze snelheid nog wel goed alleen op telefoongebied valt nu soms de verbinding weg![]()
terwijl we hier bij home nog geen last van gehad hebben. Naja geduld is een schone zaak
Ik had al een aantal reacties in dit forum gelezen, ga er dus ook niet van uit dat over 2 weken alles rond is ... maar ik betaal m'n facturen simpelweg niet voordat het werkt.

Ook m'n orange adsl houd ik nog even aan, dat zeg ik wel op zodra kabel werkt. Al met al, als het eenmaal werkt, dan verwacht ik toch wel tevreden te zijn. Enkele problemen in de komende maanden kan ik ook nog mee leven zelfs ... zo niet, het is weer per maand op te zeggen.
En dat terwijl ik toch redelijk vaak behoorlijk kritisch ben. Het totaalpakket lijkt me de moeite wel waard, zelfs qua prijs.
Happy Blessings <3
Klopt het dat je niet zomaar een andere modem mag gebruiken om de waardes te testen? Dacht dat door de hevige bliksem, onze modem defect was gegaan dus heb ik een andere modem even aangesloten en die had net zo slechte waardes.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
To dare is to do
tussendoor 5x gebeld.
Ik heb een dubbel klantnummer (doordat ik een abbo bij Multikabel heb).
Dit is nu al 5x toegezegd dat het 'binnen een week' wordt opgelost.
Zojuist weer gebeld (6e x a gemiddeld 15min in de wacht)..en

...Kluitje-Riet-Gooien...
Angry Rabbit
Anoniem: 26235

Ja belachelijkalienfruit schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 14:25:
Hebben jullie ook een brief gehad van Tele2 over een aanbieding speciaal gericht op Ziggo klanten?

En ach, zometeen Eurodocsis 3.0, dan gaan we gelijk met forse stappen omhoog, eens kijken wat hun antwoord daarop is

De modems zijn er al, nu de rest nog.
Tele2 kan je wel binnen een week aansluiten...bij Ziggo duurt dat gemiddeld 3 maandenAnoniem: 58690 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:35:
[...]
Ja belachelijk, wat hun vergeten te zeggen is dat bij lange na niet die snelheid kunnen leveren, als ze zelf op 16Mbit komen, mag je in je handjes klappen met ADSL2/+
![]()
En ach, zometeen Eurodocsis 3.0, dan gaan we gelijk met forse stappen omhoog, eens kijken wat hun antwoord daarop is![]()
De modems zijn er al, nu de rest nog.

Vind het wel goed dat Tele2 inspringt op deze grote nalatigheid van Ziggo, het enige wat ze wakker kan schudden is harde concurrentie..maar zolang ze het alleenrecht op de kabel hebben blijft dat toch uit. Ik snap eigenlijk niet dat de NMA zoiets nog toelaat...kpn heeft zijn netwerk immers ook onder hun last moeten openstellen voor andere aanbieders.
Tele 2 kan niet boven 20Mbit uit komen, Ziggo kan zometeen theoretisch tot 222Mbit, praktisch zou dat tussen de 30 en 100 zitten.StraightOn.NL schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:41:
[...]
Tele2 kan je wel binnen een week aansluiten...bij Ziggo duurt dat gemiddeld 3 maanden![]()
Vind het wel goed dat Tele2 inspringt op deze grote nalatigheid van Ziggo, het enige wat ze wakker kan schudden is harde concurrentie..maar zolang ze het alleenrecht op de kabel hebben blijft dat toch uit. Ik snap eigenlijk niet dat de NMA zoiets nog toelaat...kpn heeft zijn netwerk immers ook onder hun last moeten openstellen voor andere aanbieders.
Docsis 3.0 modem, de 6120.Maximum Theoretical Data Rate**
DOCSIS 171.537 Mbps (4 channels) / 42.884 (single channel)
@ 256 QAM at 5.36 Msym/s
Euro-DOCSIS 222.464 Mbps (4 channels) / 55.616 (single channel)
@ 256 QAM at 6.952 Msym/s
Telefonie versie: 6220
En ik heb dat zeik blaadje even ingescaned >>>

always under construction
Anoniem: 263443
Ze durven wel zeg, ben zo blij dat ik bij Tele2 weg ben !!Anoniem: 58690 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:52:
[...]
Tele 2 kan niet boven 20Mbit uit komen, Ziggo kan zometeen theoretisch tot 222Mbit, praktisch zou dat tussen de 30 en 100 zitten.
[...]
Docsis 3.0 modem, de 6120.
Telefonie versie: 6220
[afbeelding]
tot 20Mb LOL ik haalde 5 Mbit !!!!!
Ziggo is gegarandeerd !
Gezien het prijsniveau dat Ziggo hanteert, zal dat niet veel aftrek gaan vinden. 20 euro per maand voor 20mbit/s tegenover ~50 euro per maand voor 12Mbit/s.Tele 2 kan niet boven 20Mbit uit komen, Ziggo kan zometeen theoretisch tot 222Mbit, praktisch zou dat tussen de 30 en 100 zitten
@FTTCypher: Ziggo garandeert niks, voorwaarden e.d. nooit gelezen?
[Voor 10% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-07-2008 18:02]
We hebben het pakket binnen alles in een z3. Tv is super internet (niets veranderd nog 12mbit down en 1.5 up altijd strak en altijd even snel. Telefonie geen enkel probleem mee gehad (hoofdzakelijk gebruikt bij het bellen naar ziggo voor mijn decoder)
Echter wij hebben voor de omschakeling naar Ziggo dit hele pakket bestelt de 10e van mei. Waar door wij dus recht hebben op de Gratis HDD Recorder met digitale tuner voor de digitale TV diensten. Na ruim anderhalve maand had ik al verwacht dat wij gewoon een standaard Humax decoder zouden krijgen.
Dit was dus ook het geval, dit is natuurlijk niet een groot probleem dus het had geen haast om dit per direct op te lossen dus was ik een stuk relaxter over dit probleem we konden immers gewoon TV kijken. Echter ben ik wel direct gaan bellen met ziggo (tegenwoordig tegen locaal tarief) na de eerste 2x bellen af te zijn gewimperd met ja we gaan er nu naar kijken en bellen u morgen of over morgen even terug.
Hierna ben ik op een iets meer dringende manier gaan bellen, ik ben in het totaal 11x door geschakeld van afdeling naar afdeling en niemand kon mij helpen. Ik ben zelfs midden in het vertellen van mijn verhaal door geschakeld naar een keuze computer waar ik net 2 minuten geleden ook op zat aan de hand van een doorschakeling.
Uit eindelijk een aardige dame aan de telefoon gekregen die mij ook niet kon helpen maar het zich wel persoonlijk aantrok dat dit op deze manier liep.
Zij heeft dan ook eerst contact op genomen met de volgende medewerker voor zij mij door verbond, deze heeft mij dan ook gewoon gelijk kunnen helpen.
De HDD decoder gaat woensdag omgewisseld worden. Wat bleek nu het probleem te zijn, de order was de 10e binnen gekomen de 12e zijn ze omgegaan naar het nieuwe systeem en zijn alle orders blijven liggen tot de 16e blijkbaar (of in ieders geval de mijne) en deze is toen pas ingevoerd in het bestel systeem.
Dit was allemaal niet zo'n probleem natuurijk maar toch wel vervelend dat ik voor 3 minuten werk een uur aan de telefoon heb moeten zitten en 11x van afdeling naar afdeling gegooid ben.
Ik heb nu directe goede antwoorden gekregen op mijn vragen.
Ook over de nieuwe snelheden heb ik duidelijkheid gekregen. De nieuwe snelheden hadden er al lang moeten zijn echter door de problemen met de fusie is dit op een laag pitje gegaan en deze zullen waarschijnlijk als alle klanten om zijn naar ziggo administratie in gaan. Dit was naar schatting rond begin augustus met uitloop naar september. Ik overleef die tijd wel op een perfecte lijn van 12mbit en 1.5 mbit up. Het hele verhaal van de pakketen was ook simpel:
Ziggo is een nieuw bedrijf dat eigenlijk grotendeels uit @home voort komt. Echter de leveranciers zagen ziggo niet als nieuw bedrijf en daardoor is schijnbaar een levering vertraging van zoveel weken ontstaan.
En daar bij tellend dat er nu ipv een bedrijf met een serie aan service desks er eigenlijk drie bedrijven met drie keer al deze zelfde service desks zijn welke allemaal eigenlijk nog los van elkaar werken zonder van elkaar echt op de hoogte te zijn.
Ik heb een toezegging gekregen van 100 euro voor gemaakte kosten met de mobiele telefoon, omdat zij de KPN telefoonlijn al hadden opgezegt voor wij het pakket hebben gekregen (anderhalve maand na afsluiting telefoon).
Ook hebben wij van de klanten service desk toezegging gekregen dat wij 2 maanden gratis internet hebben welke verrekend gaan worden met het volgende factuur.
De medewerker die mij gewoon zonder melding midden in een verhaal heeft door geschakeld gaat waarschijnlijk ook nog wat te horen krijgen aangezien ze daar schijnbaar een controle systeem voor hebben om calls te traceren.
Ik ben niet tevreden over hoe het geheel is gelopen maar ik ben dan wel weer tevreden over de afwerking van uit hogerop. de reacties die ik kreeg op mijn klacht waren dan wel weer redelijk te noemen ik kan niet zeggen dat het goed is aangezien het gewoon geld is dat ik zelf heb moeten spenderen aan ziggo

Ach het werkt nu en als ik de HDD decoder heb dan ben ik helemaal tevreden. Oh btw de TV staat nu 90% van de tijd op Film 1 chanels prachtig beeld met iedere dag zeker wel een of twee goede films die voorbij komen.
OMG ze durven met de TV van Tele2 te promoten en vergelijken met die van Ziggo ?Anoniem: 58690 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:52:
[...]
[afbeelding]
Bij mijn buren hebben ze Tele2 en we hebben gisteren eens de decoders bij elkaar gezet (ze hebben ook nog/weer kabel tv (opnieuw aangevraagd) Het beeld van Tele2 is zo diep triest vergeleken met die van Ziggo als of ze direct van youtube aan het streamen zijn om het half uur heeft dat ding het eventjes te veel en gaat hij een paar seconden hikken alsof hij aan het bufferen is.
ze garanderen niets nee maar als jij die 12mbit niet haalt gaan zijn toch echt wel eens flink zoeken wat er is en zullen zij ook gewoon (mijn persoonlijke ervaring met @home) gewoon alles er aan doen om jou die snelheden telaten halen. In 90% van ziggo dekking gebied heb je de mogelijkhijd om makkelijk over de 12mbit te komen. waar dit bij adsl maar een magere 60 tot 70% is aangezien je daar vaak genoeg slechte telefonie kabels hebt of gewoon 2km + van de centrale zit.Klaus_1250 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:00:
[...]
Gezien het prijsniveau dat Ziggo hanteert, zal dat niet veel aftrek gaan vinden. 20 euro per maand voor 20mbit/s tegenover ~50 euro per maand voor 12Mbit/s.
@FTTCypher: Ziggo garandeert niks, voorwaarden e.d. nooit gelezen?
[Voor 14% gewijzigd door Shunt op 03-07-2008 18:21]
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Believe it when I see it. Ik heb met @home daar toch erg wisselende ervaringen mee gehad, met als klap op de vuurpijl dat het oplossen een jaar duurde. Ik hoop dat Ziggo in dat opzicht een betere richting in gaat slaan (zijn wel wat tekenen, in navolging van UPC, heeft Ziggo nu ook een webteam die forums afstruint naar mensen met problemen en klachten), maar de komende maanden zijn ze nog druk met de fusie-perikelen, dus een echt oordeel is er niet over te vellen.ze garanderen niets nee maar als jij die 12mbit niet haalt gaan zijn toch echt wel eens flink zoeken wat er is en zullen zij ook gewoon (mijn persoonlijke ervaring met @home) gewoon alles er aan doen om jou die snelheden telaten halen.

Ziggo site :Klaus_1250 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:00:
[...]
Ziggo garandeert niks, voorwaarden e.d. nooit gelezen?
*downloaden met ....
*uploaden met ....
*altijd beloofde snelheid
Lijkt me toch een duidelijke garantie

messed-up schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:18:
[...]
Ziggo site :
*downloaden met ....
*uploaden met ....
*altijd beloofde snelheid
Lijkt me toch een duidelijke garantie

mowah.. komt best aardig in de buurt. Straks als de opstart problemen allemaal achter de rug zijn en alle capaciteits perikelen zijn de deur uit... dan komt het best wel goed.
Note the words: indicatie en nagestreefde . Dat er nu op de site staat "altijd gegarandeerde snelheid" verbaast me wel enigzins. indicatie+nagestreefde != altijd gegarandeerd.5. De up- en downloadsnelheden, zoals per Abonnementsvorm onder meer vermeld op de
Website, betreffen een indicatie van de nagestreefde snelheden en kunnen fluctueren
afhankelijk van omstandigheden zoals de hoeveelheid Internetgebruikers in de omgeving van
het Perceel. De vermelde snelheden gelden in geen geval als een minimumgarantie
[Voor 19% gewijzigd door Klaus_1250 op 03-07-2008 20:35]
Nou niet dus, tv decoder aan, internet snelheid van een 14K4 modem.
Ik bellen met Tele2 : " Ja meneer u zit 3,5km van de centrale, het is niet anders"
Heb nu @home en haal makkelijk de 12Mbit. En de service van de TD van @home is goed.
Ik kan het weten, werk zelf al ruim 10 jaar in de IT en heb alles wel meegemaakt.
Vandaag grote storing in onze wijk door blikseminslag. 13.30 gebeld en 14.15 werkte alles weer, TV Internet en telefoon !!!!!
Ik betaal liever meer met goede snelheid, als dat ik een prijsvechter neem als provider met het beperkte ADSL2 waar je zo afhankelijk bent van de afstand tot centrale.
[Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 263443 op 03-07-2008 21:06]
Ik zit 1,2 km van de centrale, ik heb ADSL Advanced gehad van Planet op 12Mbit, dat werkte redelijk goed, maar het is niet te vergelijken met de 20Mbit van voorheen Casema.Anoniem: 263443 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:04:
Precies, ik bestelde Tele2, er werd mij verteld dat ik makkelijk 1.5Mb sec zou halen.
Nou niet dus, tv decoder aan, internet snelheid van een 14K4 modem.
Ik bellen met Tele2 : " Ja meneer u zit 3,5km van de centrale, het is niet anders"
Heb nu @home en haal makkelijk de 12Mbit. En de service van de TD van @home is goed.
Ik kan het weten, werk zelf al ruim 10 jaar in de IT en heb alles wel meegemaakt.
Vandaag grote storing in onze wijk door blikseminslag. 13.30 gebeld en 14.15 werkte alles weer, TV Internet en telefoon !!!!!
Ik betaal liever meer met goede snelheid, als dat ik een prijsvechter neem als provider met het beperkte ADSL2 waar je zo afhankelijk bent van de afstand tot centrale.
Kabel browsed ook sneller dan ADSL, dingen als Google Earth gaat allemaal sneller, enige dat bij mij goed was toen ik Advanced had, is dat ik een extreem lage ping had, dus zeer goed voor online games.
Ik dacht gelezen te hebben dat dit in juli verhoogt zou worden?
Xbox Live: m00n22 | Game setup: LG OLED55C8 - Denon AVR-X2300W - JBL SCS200 7.1 - DreamScreen 4K - HDFury Vertex & GoBlue - Xbox Series X 1TB - Astro A40 Gaming Headset
Lijkt me verstandig als ze zich eerst eens bezig houden met het oplossen van de huidige problemen...m00n schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:02:
Is er al wat duidelijk over de beloofde snelheids upgrade van internet Z3i?
Ik dacht gelezen te hebben dat dit in juli verhoogt zou worden?
Ik hoorde vandaag dat het in September pas gaat gebeuren.( TD medewerker die veel wist )
De netwerken zijn nog niet gekoppeld.
Mij was vandaag weer verteld midden/eind juli..Anoniem: 263443 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 23:07:
Z3I is de 12000/1500 toch ?
Ik hoorde vandaag dat het in September pas gaat gebeuren.( TD medewerker die veel wist )
De netwerken zijn nog niet gekoppeld.
Vroeger was ik klant bij wanadoo/orange/online voor internet, advertentie ging toen via casema als ik mij niet vergis. Televisie en telefonie had ik van casema.
Toen het Ziggo werd zag ik dat ik een alles in 1 pakket kon nemen waarbij mijn internet dubbel zo snel zou zijn en het zou mij nog is €5,- besparen. Ik dus bellen naar Ziggo, abbo afgesloten en ben nu redelijk blij met mijn internet.
Nu zit ik met iets wat ik niet snap. Ik kreeg een brief waarin stond dat ik een pakket zou ontvangen met de apparatuur die ik nodig zou hebben. Ik kreeg uiteindelijk pakket maar dat was van digitale televisie en ik durf te menen dat ik er nog 1 zou krijgen.
Mijn internet was na 1 week nog steeds niet verhoogd en dat begon mij best te irriteren. Na 1000x te hebben gebeld zouden ze het snel regelen (dusniet). Ik maar thuishelp gedownloaden met de hoop dat ze me daar met dit soort problemen konden helpen en ja dat kon. Na 5 minuten was mn internet dubbel zo snel. En meneer vertelde mij ook dat ik binnen 2 weken een pakket zou ontvangen met informatie over ziggo email etc.
2 weken later nog geen pakket gezien en ik zit nog steeds met mijn wanadoo/orange/online email wat ik dus niet meer wil.
Weet iemand hoe het nou precies zit? Blijf ik nog steeds klant bij wanadoo/orange/online waardoor ik die email ook moet gebruiken of krijg ik ooit nog een @ziggo.nl email? En bestaat er nog een pakket naast het digitile televisie pakket?
Anoniem: 220263
Je wordt ziggo klant, maar je mag je oude email behouden.Plisson schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:53:
Laat ik is maar wat posten hier aangezien ik helemaal de weg kwijt ben!
Vroeger was ik klant bij wanadoo/orange/online voor internet, advertentie ging toen via casema als ik mij niet vergis. Televisie en telefonie had ik van casema.
Toen het Ziggo werd zag ik dat ik een alles in 1 pakket kon nemen waarbij mijn internet dubbel zo snel zou zijn en het zou mij nog is €5,- besparen. Ik dus bellen naar Ziggo, abbo afgesloten en ben nu redelijk blij met mijn internet.
Nu zit ik met iets wat ik niet snap. Ik kreeg een brief waarin stond dat ik een pakket zou ontvangen met de apparatuur die ik nodig zou hebben. Ik kreeg uiteindelijk pakket maar dat was van digitale televisie en ik durf te menen dat ik er nog 1 zou krijgen.
Mijn internet was na 1 week nog steeds niet verhoogd en dat begon mij best te irriteren. Na 1000x te hebben gebeld zouden ze het snel regelen (dusniet). Ik maar thuishelp gedownloaden met de hoop dat ze me daar met dit soort problemen konden helpen en ja dat kon. Na 5 minuten was mn internet dubbel zo snel. En meneer vertelde mij ook dat ik binnen 2 weken een pakket zou ontvangen met informatie over ziggo email etc.
2 weken later nog geen pakket gezien en ik zit nog steeds met mijn wanadoo/orange/online email wat ik dus niet meer wil.
Weet iemand hoe het nou precies zit? Blijf ik nog steeds klant bij wanadoo/orange/online waardoor ik die email ook moet gebruiken of krijg ik ooit nog een @ziggo.nl email? En bestaat er nog een pakket naast het digitile televisie pakket?
Je internet wordt pas verhoogd wanneer je je nieuwe modem binnenkrijgt.

Ongezond dus je bent nu beter afiCy schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:35:
@home naar Ziggo is pas eind deze maand/begin volgende maand gereed qua verhoging. Nu kost het me zelfs nog meer ook omdat ze het niet eerder omzetten. Anders kan ik voor die 2 euro een Mac nog wat halen.

Nee maar even zonder gein, ik ben het met je eens. Ik heb gewacht tot het ziggo was zodat ik meteen de nieuwe akties en snelheden kon gebruiken. Nu heb ik nog gewoon een @home abbonement die in een ziggo doos werd geleverd maar met de oude snelheid.
Mvg, Rob.
Ja, maar jij bent 2 euro goedkoper uit dan mijDH.FiReHaWK schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 08:41:
[...]
Ongezond dus je bent nu beter af
Nee maar even zonder gein, ik ben het met je eens. Ik heb gewacht tot het ziggo was zodat ik meteen de nieuwe akties en snelheden kon gebruiken. Nu heb ik nog gewoon een @home abbonement die in een ziggo doos werd geleverd maar met de oude snelheid.

Tenminste, 17 euro analoge tv. 30 euuro internet en 5 euro telefoonabbonementkosten. Tenminste als je alles los hebt.
Hej, een nieuwe... Bioj m'n ma kwam er een andere binnen, nog met de oude snelheden (12/1,5) en een iets andere tekst. Daar stond namelijk letterlijk "Mogelijk veroorzaakt dit ergernissen". Enorm kachele vergelijking trouwens... Idd haal je die snelheid zelden...Anoniem: 58690 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 17:52:
[...]
[afbeelding]
Overigens, aansluiting bij Tele2 kan binnen een week. In de praktijk schijnt dat anders te zijn... Van wat oude klasgenoten; de beste 2 weken, een andere 3 maanden en de derde is nu al 3 weken aan het wachten...

Overigens gaat het met Ziggo met nieuwe aansluitingen toch redelijk, of niet?
[Voor 23% gewijzigd door Rowdy.nl op 04-07-2008 09:25]
Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Het verschil met Ziggo is, het gaat over de kabel. aangezien Ziggo de enige is die kabel aanbied bij jou, kan het in de praktijk vrij snel gaan, omdat er niks hoeft worden overgezet naar andere providers toe.Rowdy.nl schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 09:25:
[...]
Hej, een nieuwe... Bioj m'n ma kwam er een andere binnen, nog met de oude snelheden (12/1,5) en een iets andere tekst. Daar stond namelijk letterlijk "Mogelijk veroorzaakt dit ergernissen". Enorm kachele vergelijking trouwens... Idd haal je die snelheid zelden...
Overigens, aansluiting bij Tele2 kan binnen een week. In de praktijk schijnt dat anders te zijn... Van wat oude klasgenoten; de beste 2 weken, een andere 3 maanden en de derde is nu al 3 weken aan het wachten...![]()
Overigens gaat het met Ziggo met nieuwe aansluitingen toch redelijk, of niet?
Dus dat is wel een voordeel natuurlijk
Na twee maanden al een conclusie trekken over de maandelijkse betalingen...? Zit er zo enorm veel verschil in?jongentje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:31:
Wat ik vervelend vind is dat (voorheen casema en nu ZIggo) niet op een standaard dag per maand een factuur kan sturen en innen. Elke maand is het een andere datum, en over juni zelfs nog niets ontvangen.
In de tijd van @Home had ik iig altijd rond de 10e/11e van de maand dat de afschrijving was. Natuurlijk dat dit altijd iets afwijkt ivm feestdagen en weekenden... (dagen, niet weken dan hé?

Tot nu toe Ziggo; een afschrijving gehad op 19/6, die ervoor was op de 12e...
@StephanL, wat is de relatie tussen jouw post en de mijne omdat je die doet quoten...?

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.
Ach, ik zit zelf 1.59km vanaf een ADSL centrale en ik haal maximaal 4mbit. Als het sneller gaat dan klapt de telefoonlijn er uit. Denk maar niet dat KPN of Telfort ook maar niet dat ze serieus gaan kijken of dit probleem op te lossen. Ik heb zelfs maanden lang de prijs voor het 20mbit abonnement betaalt, en enkele telefoontjes hebben ze het uiteindelijk teruggedraaid.
Ze weten misschien dat je geen ADSL hebt (kunnen ze dat checken) plus het feit dat je in het Ziggo gebied zit... Dus sja... kwestie van wat briefjes sturen en klaar...alienfruit schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:03:
Ik vind het vreemd dat je zomaar een brief van de concurrent kan krijgen. Ik vraag mij af hoe he ze weten dat ik Internet via Ziggo heb op dit adres...
Ach, ik zit zelf 1.59km vanaf een ADSL centrale en ik haal maximaal 4mbit. Als het sneller gaat dan klapt de telefoonlijn er uit. Denk maar niet dat KPN of Telfort ook maar niet dat ze serieus gaan kijken of dit probleem op te lossen. Ik heb zelfs maanden lang de prijs voor het 20mbit abonnement betaalt, en enkele telefoontjes hebben ze het uiteindelijk teruggedraaid.

KPN ADSL is niet zo snel in de midden segementen, zoals Comfort bij Planet.Klaus_1250 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 22:08:
Maar hoezo "browsed" kabel sneller dan ADSL? Dat lijkt me onlogisch als je met ADSL een lagere latency had als met kabel.
Als je dat vergelijkt met wat vroeger Maxi was van Casema, dan blaasde Maxi aan alle fronten voorbij.
Het zou op een gegeven moment ook wel weer goed komen bij Ziggo qua snelheid, maar ja, netwerken aan elkaar koppelen brengt gewoon de nodige problemen mee.
Wat me ook irriteert bij KPN is dat men nog steeds jaar contracten hanteert, ik wil er gewoon van af van die meuk, maar ik kan lekker wachten tot maart 2009

Ik heb geen eens een product van Ziggo!alienfruit schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:03:
Ik vind het vreemd dat je zomaar een brief van de concurrent kan krijgen. Ik vraag mij af hoe he ze weten dat ik Internet via Ziggo heb op dit adres...
Ik heb internet en telefonie via Telfort en tv gaat via Digitenne....

En nu het leuke: kom ik rond 4 uur vandaag thuis. Ligt er een briefje van TNT post in de bus. Je raadt het al, dat was dus de modem. Morgen zitten we hier dus met 3 modems.

Oh ja, de snelheid van het alles-in-1 Plus pakket is hier nog steeds niet doorgekomen. Postcode: 960x
Telefoonpersoon #6742856 zei dat het geen probleem was om een andere modem van Arris eraan te hangen. Je moest alleen een paar gegevens van die modem doorgeven. Of klopt dit niet? Die klapharken liegen de hele boel voor.racer13 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:11:
ben maar blij dat het aan de adapter ligt, anders had je niets gehad, want zomaar even het modem van de buren eraan hangen en denken dat je internet hebt? gaat niet werken
de ene medewerker wil het wel doen, de andere niet

kabel was wel wat vies geworden tijdens het boren en zo maar ik heb hem wel weer schoon gemaakt bij de aansluiting, dus komt dit gewoon omdat de buren op het internet zitten of is mijn kabel kapot?
of komt het door de lengte van de kabel?
btw upload is nog steeds bijna 1.5 mb net als in het begin(dus volgens mij komt het door de buren die tv kijken? i.v.m tv upload niet

ow ja wat is de standaard pas en gebruikersnaam voor de draadloze modem want volgens sitecom is dat: admin maar dat werkt niet

ik wil hem portforwarden, QQS instellen en gewoon effe rond kijken

na ja heb tenminste weer internet(dankzij telfort had ik dus niks mar ziggo levert binnen 2 weken

update: haal nu met Firefox van gamershell 940kb/s straks effe speedtest opnieuw doen

update: yup snelheid is weer goed

[Voor 10% gewijzigd door Gijs007 op 04-07-2008 21:24. Reden: update over de snelheid]
AMD Ryzen 7 7800X3D | NZXT Kraken X63 | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z Neo F5-6000J3038F16GX2-TZ5NR | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair AX860i | 2 x WD Black NVMe SSD SN850 2TB | 1 x Intel Optane 900P 480GB | Corsair iCUE 5000T
Mei en Juni is in een keer af geschreven, dubbel abonnement i.v.m. de overgang naar betaling voorafgaand aan de komende maand. 19 Juni was dus de afschrijving voor de maand Juli.jongentje schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:31:
Wat ik vervelend vind is dat (voorheen casema en nu ZIggo) niet op een standaard dag per maand een factuur kan sturen en innen. Elke maand is het een andere datum, en over juni zelfs nog niets ontvangen.
-=offtopic=-
Overigens heb ik laatste afschrijving gestorneerd omdat ik standaard niet akkoord ga met (in mijn ogen) belachelijk vroege automatische afschrijvingen.
-=ontopic=-
Testing, one, two ...
De 3 bedrijven hadden eerst elk hun eigen klanten systeem. Nu ze samen gegaan zijn worden die 3 bestanden samen gevoegd in 1 volledig nieuw systeem.
Dat is toch gewoon vragen om problemen of niet?
Je gaat 3 bedrijven samen voegen en je weet gewoon dat het veel werk is om de databases van die3 samen te voegen. Dan ben je toch dom om dit dan ook nog eens in een volledig nieuw systeem te doen. Want dit blijkt ook een oorzaak van veel problemen.
Dus ik denk dat als ze gewoon een maand of 2 misschien 3 gewacht hadden met het officieel samen te gaan en in die tijd het volledige netwerk hadden geupdate en voldoende voorbereidingen getroffen hadden voor hun klanten database dan hadden ze een goede start gehad.
Maar nu zitten ze als alles klaar is met een nieuwe naam die direct bij een aardig deel van de klanten een slechte naam heeft.
Ik vind dat ze de gasten die besloten hebben op zulk een slecht tijdstip samen te gaan op straat mogen zetten.
Want als bedrijf maken ze het zich gewoon zelf moeilijk.
btw snelheid upgrade is er in 64xx ook nog niet.
Heb wel het probleem dat ik al sinds februari geen tv gids meer krijg voor de film zenders. Ik moet er elke maand voor op bellen

Blijkbaar hebben meerdere mensen dit probleem dat of de klantenservice word daadwerkelijk vriendelijker.
De eerste paar maanden werd er nogal kortaf tegen me gedaan en me nauwelijks uitgelegd wat het probleem is maar de afgelopen 2 maanden bieden ze constant hun excuses aan en leggen aan me uit dat hun er ook niets aan kunnen doen etc maar alles zeer vriendelijk etc.
Anoniem: 68036
Bij @home abonnees wel casema abonnees hebben nooit dubbel hoeven te betalenhardware-lover schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 00:23:
[...]
Mei en Juni is in een keer af geschreven, dubbel abonnement i.v.m. de overgang naar betaling voorafgaand aan de komende maand. 19 Juni was dus de afschrijving voor de maand Juli.
-=offtopic=-
Overigens heb ik laatste afschrijving gestorneerd omdat ik standaard niet akkoord ga met (in mijn ogen) belachelijk vroege automatische afschrijvingen.
-=ontopic=-

Anoniem: 59483
Ik zit in 3552, en heb sinds gister avond last van packetloss.
Ping naar gathering.tweakers.net
Ping-statistieken voor 213.239.154.36:
Pakketten: verzonden = 54, ontvangen = 35, verloren = 19
(35% verlies).
De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 7ms, Maximum = 124ms, Gemiddelde = 12ms
Ping naar www.radio.nl
Ping-statistieken voor 81.23.225.26:
Pakketten: verzonden = 64, ontvangen = 45, verloren = 19
(29% verlies).
De gemiddelde tijd voor het uitvoeren van één bewerking in milliseconden:
Minimum = 7ms, Maximum = 124ms, Gemiddelde = 12ms
Ping naar de gateway (83.80.200.1) heeft echter geen packetloss.
Hier ook packet loss:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| Pingen naar uucp1.xs4all.nl [194.109.21.51] met 32 bytes aan gegevens: Time-out bij opdracht. Antwoord van 194.109.21.51: bytes=32 tijd=11 ms TTL=58 Antwoord van 194.109.21.51: bytes=32 tijd=9 ms TTL=58 Time-out bij opdracht. Ping-statistieken voor 194.109.21.51: Pakketten: verzonden = 4, ontvangen = 2, verloren = 2 (50% verlies). |
[Voor 76% gewijzigd door jelmervos op 05-07-2008 10:36]
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

De snelheidsverhoging gaat alleen pas medio augustus in.
PC: 5995 - @Home
[Voor 4% gewijzigd door Brickman op 05-07-2008 10:48]
Thinkpad T500 | Synology HowTo's (CouchPotato, Sickbeard, Periscope, Headphones)
Ligt dan misschien aan jou want ik download al de hele ochtend strak met 975kbyte/sec. van hun nieuwsserver (ook Den Haag).Soepster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:39:
In Den Haag is Casema op dit moment ook absurd langzaam, webpagina's benaderen gaat erg moeizaam.
Zoveel problemen als de laatste 1 1/2 maand heb ik in de jaren er voor nog nooit gehad met Casema...
/edit/
En ik dacht: Goh, weet je wat: Ik zal mijn plicht als trouw lid eens doen en even bellen met de helpdesk... 0900-1884, postcode ingevoerd, keuze , keuze 4, keuze 2, Nogmaals postode.. tuut tuut tuut. Verbinding verbroken.
Nou ja, kan gebeuren! Dus TFH doet het hele rondje nog een keer en weer direct de verbinding verbroken. Volgens mij heeft de telefonische helpdesk ook een beetje last van packetloss

[Voor 44% gewijzigd door TFHfony op 05-07-2008 11:26]
www.file-hunter.com | www.arnauddeklerk.com | Mijn zonnepaneeltjes LIVE: http://pvoutput.org/list.jsp?sid=40939
Dit topic is gesloten.
Dit topic is bedoeld voor ervaringen/problemen met Ziggo,
niet om eindeloos Ziggo (al is het alleen maar de merknaam) te gaan bashen/flamen.
Hou het ontopic AUB.