Madrox schreef op maandag 14 juli 2008 @ 01:45:
[...]
Onder Vista heb je een handicap met de X-Fi's, daar heb je zover ik weet met de Asus Xonar minder/geen last van. De keus voor de Xonar laat zich dan ook raden. Zit je daar niet zo mee, is de Xtremegaming een prima kaartje. Heb dit keer idd voor de Xonar gekozen, dan kom je minder snel voor onaangename verrassingen te staan (lees> driver/feature perikelen).
Laat ik eerst zeggen, ik zie een BBG voor high-end gaming een systeem bestaand uit de beste koop-componenten voor high-end gaming. De verhoudingen van prijs moeten recht liggen en onnodige componenten voor high-end gaming zitten er dus NIET in. Zie het prijsverschil van de Xonar en de XtremeGaming. Ikzelf draai XP maar snap dat voor mensen met DX10.1-griep dit wel zouden willen, neem dan een Xonar. Ik vind de XtremeGaming alsnog de beste koop voor high-end gamin rig.
[...]
Als je ff oplet zie je dat ik een relatief goedkoop X48 bord gekozen heb. De X38 is er nog wel, maar verdwijnt langzaamaan uit de schappen. Wederom gekozen voor een plank waarvan de leverbaarheid betrouwbaarder is; niks mis mee.
Voor 8 euro, prima. Ik keek naar algemene prijs van X48 en zag een groter prijsverschil eerst.
[...]
Nooit gehoord van een aparte disk(array) voor het OS ? Zodat de data/game disks(array) 100% vrij is voor het ongestoord laden/pre-cachen etc. van je spellen ? Zou zeggen, kijk even rond; er is genoeg gezegt hierover.
Ja maar ik denk dat jij de ontlasting voor een HDD overdrijft als je het OS op een aparte schijf laadt. Matrix RAID van 2 640GB Spinpoint F1's laden echt even snel dat gamepje, voor n stuk minder geld.
[...]
Vreemd, ze zeggen ook dat het de eerste keer is dat een fan de Nexus verslaat; ze doelen op de low-speed Slipstream. Verder zeggen ze dat het allemaal "winnaars" zijn. Het zijn gewoon zeer goede fans; al zijn de S-flex (heb ze zelf gehad) ook zeker goed te pruimen.
Zie de
Recommended Fans daar, staat S-Flex en Kama Flow van Scythe. En sites als XtremeSystems (Air-Cooling) praten ook over deze in dezelfde zin met Yate Loon.
[...]
Hier heb ik eens wat anders willen proberen, achteraf niet goed opgelet alhoewel de fan zeker voldoende scoort. Dit hebben we ondertussen verandert in een Coolermater Vendetta.
OCZ Vendetta 2 bedoel je?
[...]
Stilte wil, en ze zijn stiller. Verder nemen ze niet, zoals een Thermalrigt of S1 (met actieve cooling) twee sloten in beslag. Ben het dan ook niet met je eens op dit punt.
Als jij circa 60 euro aan 2 van die dingen uit wil geven voor alleen de stilte, prima. Maar daar is een high-end gaming BBG niet voor

.
[/quote]
[...]
ehm, dus omdat er Gamesysteem voor staat, is dat wat iedereen ook
alleen maar mee doet
Het past nog in het budget, het is een cardreader
+floppydrive, wat nog weleens handig kan zijn. Waarom niet?
[/quote]
Heel goed je hebt m door. Omdat het niet BBG is

, geef mij een situatie in high-end gaming waarvoor je het echt nodig hebt;)?
[...]
Goedkoop=duurkoop ? Eh, het is Acer. Nogal budget als je het mij vraagt. Voor zulke bodemprijzen moet er ergens op bezuinigt zijn, zou ik denken.
Best Buy? Elk onderdeel is dus Best Buy! En dat is de T260 duidelijk NIET.
[...]
Ah, goed punt. Dacht dat die Pc-151 vrijwel indetiek was als mijn PC-150. Foutje, bedankt

Ik had zelf eerst de PC-150 en ben daarna op de Siberia overgestapt, en ooh jee wat was ik er blij mee! Toen er 70 E voor gedokt, nu is hij 50. MUST BUY! Deze schelpen zijn enorm en heel zacht waardoor je soms niet doorhebt dat je hem ophebt, met de PC-150 had ik wel last van irritatie na een tijd en de geluidkwaliteit is echt minder als je het vergelijkt met de Siberia.
[...]
Behalve als je linkshandig ben, zoals ik. Dan is zo'n rechtshandig gevormde muis ineens een stuk minder "fantastisch". De Death Adder is voor links en rechtshandigen even praktisch.
Ik ben linkshandig maar muis met rechts, denk dat er meer mensen zijn die dit doen. Het linkshandige is dus meer uitzondering. Ik hou de MX518 erin, voor de linkshandigen als alternatief, de Deathadder.
[...]
Makkelijk

Jep, zie mijn setup maar

en het is wel degelijk Best Buy, zoals gediscussierd in het topic.