Het PlayStation 3 ervaringen topic - Deel 30 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 65.112 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond update gedaan maar hij zag alleen de 2.36 en geen 2.40. Iemand een idee

Sorry ik zag het te laat. De 2.40 schijnt momenteel offline te zijn

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2008 01:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• madwurmz
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 21-03-2023

madwurmz

from Planet Verbs

Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:17:
[...]

De firmware is universeel. Maakt niet uit waar je PS3 vandaan komt.
edit: ow ik zie dat 2.40 ook weer officieel te krijgen is.
Cool, dat is scherp nieuws! kon het niet terug vinden op http://nl.playstation.com/help-support/ps3/system-software/ maar ik ga er vanuit dat je geen onzin loopt te verkopen :P
misschien, ook omdat je zegt "De firmware is universeel" heb je het bij een amerikaanse/japanse bron gezien? edit: Firmware 2.4 is not back online en firmware-2-40-staat-weer-op-de-servers? Maar vroeg of laat heb je wel gewoon gelijk.. :*)

"Universele firmware" trouwens misschien technisch gezien wel, toch adviseert Sony bij de regio van je ps3 een corresponderende firmware te gebruiken. Dit vanwege PS3 Error 80010514 (YLOD).

[ Voor 17% gewijzigd door madwurmz op 04-07-2008 02:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Shiver23 schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:20:
Wat een geklaag zeg. Het is gratis en zorgt voor meer mogelijkheden. Lijkt me sterk dat je er last van hebt dat het er op zit. En in de basis doet het wat het moet doen.
In de nieuwe SDK zitten de nieuwe features dus alle games die met de nieuwe SDK gemaakt worden kunnen er gemakkelijk gebruik van maken. Kleine kans dat veel bestaande games aangepast gaan worden, maar toen de opties er niet waren kon je je ook goed vermaken met het spel. Kijk eens wat er allemaal al aan opties is toegevoegd. Dan kan je best stellen dat Sony goed luistert naar de community. Maar je kan natuurlijk niet alles in 1x veranderen.
Ik klaag ook niet over het feit dat er nieuwe opties zijn die ik niet (wil) gebruik(en), maar over de manier waarop opties die mij juist handig lijken, geimplementeerd zijn. Ik trek simpelweg de conclusie dat custom soundtracks geen enkele relatie hebben met FW2.40 omdat die SDK al ruim daarvoor de mogelijkheden had, dus waarom wordt er door sony die koppeling gemaakt op het ps3 blog? Ik verwacht verder ook helemaal niet dat je films kan afspelen of een enorme browser ingame kan opstarten en gebruiken, maar wat instellingen mbt video/audio/netwerk wijzigen moet toch kunnen.
1shot1kill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 18:49:
Ik weet niet wat jouw instellingen zijn, maar die batterij indicator is prima zichtbaar bovenop de klok bij de standaard settings en theme, niks geen last van de pixels van de klok, de klok krijgt een heel andere kleur door het transparante achtergrond van de batterij indicator, waardoor de pixels van de klok donkerder worden en dus niet het felle witte van de batterij indicator verstoren.
Mijn instellingen zijn dat ik gebruik maak van een custom theme, en de batterij indicator is niet prima zichtbaar. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik terug ga naar het saaie standaard theme van de ps3?
Ik kan geen verschil merken met de snelheid van functioneren tussen ingame en niet ingame, ik heb wel gelezen dat er wat meer mensen last van hebben dat het langzamer is maar bij anderen, waaronder bij mij is dat niet het geval. En je moet echt ophouden met dit als kant en klare functie te zien, dit is de eerste stap van het implenteren van wat de gebruikers willen, je kan nu zonder uit een spel te gaan naar de XMB gaan, checken hoever je downloads zijn, trophies bekijken, berichten lezen en versturen naar vrienden en problemen oplossen met randapparuur als dat nodig is. Er zullen meer stappen komen waarbij je meer kan, maar je mag niet verwachten dat je gewoon alles kan doen terwijl je ingame bent, dat kan het apparaat gewoon niet aan.
Zoals iemand al eerder opperde is de snelheid van de "ingame XMB" mede afhankelijk van de gebruikte framerate van het op dat moment draaiende spel, zo merk ik een verschil van dag en nacht tussen bijv. ridge racer (60fps) en warhawk (30fps). Ik zou liever zien dat het spel stilgezet wordt en het menu altijd soepel te bedienen is. Verder zie ik het echt niet als een kant en klare functie, maar ik had er meer van verwacht, blijkbaar een fout van mijn kant.
Als je die trophies niets vind, waarom zou het je dan wat schelen of andere ze zien? Dan lijkt het me dat je ze wel belangrijk vind. Niet dat het niet als toekomstige functie toegevoegd kan worden maar je zit nu gewoon kleine dingen te zoeken om op te zeiken zonder dat er enige reden toe is.
Wat heeft het een met het ander te maken? Het is toch niet zo vreemd dat iemand een nieuwe functie uit wil kunnen zetten? Het gaat ook meer om het principe, nu gaat het om informatie over de voortgang van een spel, straks lijkt het sony leuk om automatisch een snapshot van je pseye naar je hele contact list te sturen. Ik vind dat je als gebruiker in staat moet zijn om hier invloed op uit te oefenen.
En waarom wil jij onder het gamen je foto collectie gaan bekijken? Als je iets anders wilt doen dan gamen dan ga je uit het spel en ga je dat andere doen, hoe moeilijk is dat? Deze functionaliteit is een toevoeging waar ze nu mee beginnen die het makkelijker moet maken om bepaalde dingen te doen zonder uit een spel te gaan, dat betekend niet dat je ALLES zal kunnen doen terwijl je ingame bent, zoals jij blijkbaar wel wilt, en wat nooit zal gebeuren.
Dat was een sarcastisch bedoelde opmerking, omdat die eric lempel van psn operations dat daadwerkelijk als argument gebruikte in dat eerste filmpje op het ps3 blog. Ik vond het nogal triest dat je zoiets moet aanhalen bij gebrek aan overige functies, maar zo te lezen zijn een hoop mensen toch tevreden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:32
Creepy schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:56:
FireBladeX: De DS3 ligt toch echt al wel in de winkels. Ik heb er vandaag één gehaald
Oke! Dan wordt het toch een nieuwe ps3 ipv een tweede hands :D. ( Jammer dat het toch wel een tijdje duurt voordat sony een ps3 pack levert met DS3 of helemaal niet, ~€60 voor zo'n ding is best prijzig maar ja dan heb je iig iets :D ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
Tankbuster schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:22:
Als die PS3 Slim beter wordt(Meer geheugen,sneller of minder verbruik) ,zou je je dan ook je PS3 40GB kunnen inwisselen?
Natuurlijk, ik heb zelf mijn ford focus van 3 jaar oud vorige week ook zo kunnen ruilen voor het neiuwe model bij de dealer... :X

ontopic:

Okay, ik heb het achievement systeem van de 360 eigenlijk nooit echt heel bijzonder gevonden. Stiekem gloeide ik wel een beetje vanbinnen als ik weer eens iets unlockte en bij het uitspelen van HALO3 kreeg je zoveel punten dat je bijna wilde schreeuwen. Maar omdat ik mijn 360 eigenlijk niet meer gebruik en nu in afwachting ben van Gears of War 2 is het alweer zeker een half jaar geleden dat ik de 360 heb aangehad om een game te spelen laat staan een achievement te halen.

Nu de PS3 het ook heeft en ik redelijk verstokte Stardust gamer ben vind ik de toevoeging echt geweldig! Net zoalsbij de 360 heb je nu echt zoiets van: ik ga die 10 bommen halen en 5 iconsper thrust ophalen, echt een aanzetter om meer uit je game te halen dan normaal... geweldig! Ik kom er helemaal van terug. Naast het digitale piemelvergelijk bied het ook gewoon meer gameplay en das echt een prestatie van formaat van Microsoft. Copy and Paste naar de PS3 en nu ben ik ook content.

[ Voor 57% gewijzigd door swopdark op 04-07-2008 08:04 ]

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Tankbuster schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 19:22:
Als die PS3 Slim beter wordt(Meer geheugen,sneller of minder verbruik) ,zou je je dan ook je PS3 40GB kunnen inwisselen?
Heb ik met mn PSP fat ook gedaan... :P

Ik wilde gister ook de dualshock3 halen maar de winkels waar ik was (mediamarkt en toys r us) hadden hem nog niet binnen :(

[ Voor 57% gewijzigd door P.E.No.1 op 04-07-2008 09:34 ]

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
zerokill schreef op donderdag 03 juli 2008 @ 21:55:
[...]

eventjes rustig idd mensen....

maargoed even inhoudelijk: Het lijkt er wel op dat de PS3 een soort van "state save" doet waarbij de inhoudt van het RAM geheugen even naar de hdd wordt gekopieert als de xmb geladen wordt. Je kent de functies uit de verschillende emulators wel waarbij je een state kan saven en opnieuw kan openen. Het zou me weinig verbazen als sony deze aanpak heeft gekozen om ingame xmb mogelijk te maken.
Dat werkt alleen als de game die op dat moment runt, totaal gestopt wordt doordat de SPU's geen cycles meer krijgen en de game threads op de main cpu geen tijd meer. Alleen dan kun je memory uitswappen en gebruiken voor een browser, en later weer inswappen. Ik weet echter niet of dit wel kan in een console als de PS3. Volgens mij loopt de game nl. gewoon door. En dan kun je niet memory uitswappen, want die game verwacht dat hij gewoon x-MB heeft en zodra jij daar iets anders overheen kachelt, crasht het.

Kennelijk laten ze de game doorrunnen tijdens de in-game xmb. Dit is aan de ene kant raar, maar aan de andere kant logisch: wanneer je een online game host op jouw ps3, dan kan het niet gestopt worden, anders hangen alle connected systemen ook.

[ Voor 10% gewijzigd door EfBe op 04-07-2008 09:41 ]

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
swopdark schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:39:
[...]

Natuurlijk, ik heb zelf mijn ford focus van 3 jaar oud vorige week ook zo kunnen ruilen voor het neiuwe model bij de dealer... :X

ontopic:

Nu de PS3 het ook heeft en ik redelijk verstokte Stardust gamer ben vind ik de toevoeging echt geweldig! Net zoalsbij de 360 heb je nu echt zoiets van: ik ga die 10 bommen halen en 5 iconsper thrust ophalen, echt een aanzetter om meer uit je game te halen dan normaal... geweldig! Ik kom er helemaal van terug. Naast het digitale piemelvergelijk bied het ook gewoon meer gameplay en das echt een prestatie van formaat van Microsoft. Copy and Paste naar de PS3 en nu ben ik ook content.
Het nadeel van de achievements vind ik wel dat je soms meer bezig bent met de achievements dan de game zelf. Daarnaast is het toch altijd een onbewuste race wie de meeste punten heeft.

Ik had het op de 360 met bijvoorbeeld Gears of War, Oblivion en Saints Row. Iedereen in je vriendenlijst speelde toen dezelfde game en stiekem baalde je toch als jij de minste punten had. Dat terwijl je juist mischien wel meer van de game aan het genieten was dan je blind te staren op de achievements...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
Zijn er al mensen die de full game van The Bourne Conspiracy hebben? Hoe is de full game t.o.v. de demo? Ben je nou snel door die game heen of valt dat wel mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jorn1986 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:12:
Zijn er al mensen die de full game van The Bourne Conspiracy hebben? Hoe is de full game t.o.v. de demo? Ben je nou snel door die game heen of valt dat wel mee?
Bij alle reviews is er wel enige kritiek dat de game snel afgelopen is. Ik hoorde tussen de 6 en 8 uur geloof ik. Ligt natuurlijk ook een beetje aan je gamingkwaliteiten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 20:28
Jorn1986 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:12:
Ik heb de full game op de 360, in 8 uur ben je er wel klaar mee. Misschien iets langer als je bijv op hard speelt. Multiplayer is er niet...

[ Voor 3% gewijzigd door PacinoAllstars op 04-07-2008 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorn1986
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:21
PacinoAllstars schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:34:
[...]

Ik heb de full game op de 360, in 8 uur ben je er wel klaar mee. Misschien iets langer als je bijv op hard speelt. Multiplayer is er niet...
Het geld waard voor wat je krijgt in de game, of zou jij zeggen: laat maar liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Jorn1986 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 10:40:
[...]

Het geld waard voor wat je krijgt in de game, of zou jij zeggen: laat maar liggen?
Er is geen multiplayer dus ook weinig meer uit de game te halen. Ik zou hem pas kopen als ie in een bak ligt voor 2 tientjes. Zal ook wel niet lang duren denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

FeaR1986 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 00:03:
[...]

En wat heb je ervoor betaald?
  • De €69,95 die veel winkels er voor vragen
  • De €59,95 wat de adviesprijs bedraagt
De 59,95 heb ik ervoor betaald. Heb niet veel verder gekeken naar andere winkels maar vreemd is het wel dat andere winkels er een tientje meer voor vragen. Een beetje gameshop rekent normale prijzen.
Klasgenoot van me heeft er eentje voor €44,95 weten te scoren.
Hij had de verkoopster (obvious ;)) ervan weten te overtuigen dat de DualShock 3 hetzelfde was als de SixAxis die ze ook in de winkel had liggen. Dus dan moet er toch geen prijsverschil zijn...

Vond het zelf een beetje sneaky, maar het scheelde hem toch weer €25,00
:D
Haal mijn tweede DS3 wel als de SixAxis-sen helemaal uitverkocht zijn en dat de prijzen dus wat leuker blijven.

Of zou de SiXAxis altijd naast de DS3 blijven bestaan?
Ken genoeg mensen die de trilfunctie altijd uitzetten en dus meer baat hebben bij een SixAxis.
Bij de PS2 games zette ik het nagenoeg altijd het uit. Het gros van de games kende maar twee standen voor de rumble: uit of voor de volle 100% aan. Alleen bij de MGS series zette ik de rumble aan. Ik wacht het af hoe met met de overige games zou zijn maar de rumble bij MGS is weer goed, daar is echt aandacht aan besteedt.

[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 04-07-2008 11:10 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft er iemand enig zicht wanneer en bundels zullen uitkomen met de nieuwe controller? Ik wacht nu al even om een PS3 in huis te halen en vind het zonde om 450 euro uit te geven voor een console geleverd met een "minderwaardige" controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 12:04:
Heeft er iemand enig zicht wanneer en bundels zullen uitkomen met de nieuwe controller? Ik wacht nu al even om een PS3 in huis te halen en vind het zonde om 450 euro uit te geven voor een console geleverd met een "minderwaardige" controller.
Voorlopig nog niet, eerst moeten de sixaxis's op... Daar is europa immers voor :*)
Minderwaardig is een beetje overdreven ;) . Controller werkt natuurlijk gewoon goed. Ken mensen welke de rumble bij bepaalde spellen uitzetten :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-05 14:07

GZ

!!

Wat zullen nu volgende grote spellen zijn die er uit gaan komen voor de PS3?

PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-09 23:47
swopdark schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:39:
[...]

Inderdaad, jammer dat dit altijd in dit topic werd ontkend, maar achievements brengt imo gewoon veel meerwaarde voor ten minste twee type spelers.
completionists --> mensen die alles willen doen in een spel, achievements brengen je extra doelen en uitdagingen. Bij hun ligt het plezier in de weg naar de achievment zelf, en niet de hoeveelheid punten.
competitive players --> mensen die dol zijn op high-scores en proberen de beste te zijn van hun vriendengroep of de wereld. Die willen vooral de ultra hard achievements die bijna niemand kan halen, of willen zo veel mogelijk punten halen.

Ik behoor zelf tot een mix van beide categorien (zoals ik gok dat veel hardcore gameers horen) en had het tot nu toe erg makkelijk: multiplatform games kocht ik op de 360, omdat die versie voor mij altijd meerwaarde had. Nu wordt de keuze toch weer wat moeilijker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rocco82
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 11-12-2021

Rocco82

aka Rocco

Heeft iemand al uitgevonden waar momenteel de DS3 goedkoop te verkijgen is? Ik zie bij mijn bekende shops 69,95 euro beetje veel als de prijs volgens sony $55 moet zijn.

Mvg, Rob.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
  • Laatst online: 18-07 02:25
hier ;)
DCFreak schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 03:47:
Ik klaag ook niet over het feit dat er nieuwe opties zijn die ik niet (wil) gebruik(en), maar over de manier waarop opties die mij juist handig lijken, geimplementeerd zijn. Ik trek simpelweg de conclusie dat custom soundtracks geen enkele relatie hebben met FW2.40 omdat die SDK al ruim daarvoor de mogelijkheden had, dus waarom wordt er door sony die koppeling gemaakt op het ps3 blog? Ik verwacht verder ook helemaal niet dat je films kan afspelen of een enorme browser ingame kan opstarten en gebruiken, maar wat instellingen mbt video/audio/netwerk wijzigen moet toch kunnen.
Als het geen enkele relatie met deze firmware heeft, waarom gebruiken games het dan niet? Ik zal je het antwoord geven: Omdat het nog niet zo makkelijk kon als nu dus wel kan.
Mijn instellingen zijn dat ik gebruik maak van een custom theme, en de batterij indicator is niet prima zichtbaar. Het kan toch niet de bedoeling zijn dat ik terug ga naar het saaie standaard theme van de ps3?
Dat kan nu zeker wel de bedoeling zijn, aangezien de themes voor de oude firmwares zijn en er nu nieuwe tabbladen bijgekomen in de nieuwe firmware betekend dat alle themes nu dingen missen en dus een vraagteken in plaats van het trophy icoon etc neerzetten en dus ook conflicten kunnen hebben met de klok. daar kan Sony niets aan doen, behalve nooit nieuwe functies toevoegen, zoals jij liever schijnt te zien. Het is nu dus gewoon eventjes tijd om de default te gebruiken totdat er updates komen voor de themes.
Zoals iemand al eerder opperde is de snelheid van de "ingame XMB" mede afhankelijk van de gebruikte framerate van het op dat moment draaiende spel, zo merk ik een verschil van dag en nacht tussen bijv. ridge racer (60fps) en warhawk (30fps). Ik zou liever zien dat het spel stilgezet wordt en het menu altijd soepel te bedienen is. Verder zie ik het echt niet als een kant en klare functie, maar ik had er meer van verwacht, blijkbaar een fout van mijn kant.
Dat ligt weer niet aan de firmware, het spel moet zelf er voor kiezen om op pauze te gaan of niet, als het dat nu niet doet dan zal de developer van het spel daar een patch voor moeten uitbrengen, maar daar zou ik bij de meeste developers niet zoveel van verwachten.

Ik heb nu trouwens al meerdere games en demo's geprobeerd en ik heb nog steeds geen traagheid gezien.
Wat heeft het een met het ander te maken? Het is toch niet zo vreemd dat iemand een nieuwe functie uit wil kunnen zetten? Het gaat ook meer om het principe, nu gaat het om informatie over de voortgang van een spel, straks lijkt het sony leuk om automatisch een snapshot van je pseye naar je hele contact list te sturen. Ik vind dat je als gebruiker in staat moet zijn om hier invloed op uit te oefenen.
Ze kunnen wel voor alles een aan en uit knop gaan maken, maar dat kost ze alleen maar onnodige tijd, vind jij de trophies niet leuk, dat kijk je er niet naar. Mocht Sony in the toekomst de tijd hebben en het nut er van in zien dan zullen ze het misschien toevoegen maar het is gen ramp en geen reden om deze firmware aan te vallen. Er zijn wel meer dingen die je niet uit kan zetten.
Dat was een sarcastisch bedoelde opmerking, omdat die eric lempel van psn operations dat daadwerkelijk als argument gebruikte in dat eerste filmpje op het ps3 blog. Ik vond het nogal triest dat je zoiets moet aanhalen bij gebrek aan overige functies, maar zo te lezen zijn een hoop mensen toch tevreden :)
Die gast van Sony liet dat zien omdat wat jij er nu niet bijverteld dat hij even duidelijk wou maken dat je dus wel gewoon foto's als thumbnail kan zien, maar niet kan openen met de ingame XMB, omdat er dus mensen zoals jij zien die verwachten dat de ingame XMB alles kan, van films draaien tijdens het gamen tot het aangeven van een biertje. Ik snap niet dat jij zo zit te zaniken om dingen die je niet kunt en niet kijkt naar wat je wel kunt. Ik heb niet eens mensen op mijn PS3 friendslist staan aangezien ik niet zoveel (eigenlijk zover een kwartiertje GTA 4 en verder nog niet) online game op de PS3 maar ik vind deze functie al wel handig om te kijken hoe het staat met mijn downloads en het zal straks ook handig zijn met de trophies en eventuele andere functies die ze toevoegen. Het enige wat ik zelf nog zou willen zien is dat je de browser kan openen tijdens het gamen maar ik zie wel in waarom dat niet zou kunnen.
FireBladeX schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 07:28:
[...]

Oke! Dan wordt het toch een nieuwe ps3 ipv een tweede hands :D. ( Jammer dat het toch wel een tijdje duurt voordat sony een ps3 pack levert met DS3 of helemaal niet, ~€60 voor zo'n ding is best prijzig maar ja dan heb je iig iets :D ).
Koop gewoon nu een PS3 pack en importeer een DS3 voor €38, dan heb je een een DS3 en de Sixaxis als backup controller of voor als je samen met iemand wilt spelen, alhoewel het voor diegene dan wel leuker is als je er 2 importeert. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik mis gewoon nog de gameinvite en de chat. Als dat er in zit ben ik tevreden. Vind het ook wel twee dingen die echt bij het gamen van vandaag de dag horen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoefMeistert
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-09 17:23
kbloem schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:54:
Ik mis gewoon nog de gameinvite en de chat. Als dat er in zit ben ik tevreden. Vind het ook wel twee dingen die echt bij het gamen van vandaag de dag horen....
GameInvites kan nu ook indien het spel het ondersteund (Zelfde gold overigens voor InGame music/Friendslist waren al games waarin dit zat music oa. HighVelocityBowling/PAIN, Friendslist RidgeRacer 7/Burnout). Je kunt bv vanuit RR7/BF:BC/RB6:V een invite sturen. Je moet dan natuurlijk wel de huidige game afsluiten en de andere opstarten. Dit zal bij de X360 ook moeten.
CrossGame chat hoeft van mij niet echt. Laat eerst de ingame chat maar eens lekker werken :+

PSNID : HoefMeistert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil 2 DS controllers bestellen online, dan verpats ik mn originele sixaxis wel..
Whats the place to be these days, yesasia altijd nog? (met de bekende online kortingscode?)
Neem trouwens aan dat ik de aziatische moet pakken en niet de japanse?
(aziatische is wel een dollar of 12 duurder..??)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is hier geen witte DualShock te koop ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eerbeer
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17-04 09:33
Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:02:
Ik wil 2 DS controllers bestellen online, dan verpats ik mn originele sixaxis wel..
Whats the place to be these days, yesasia altijd nog? (met de bekende online kortingscode?)
Neem trouwens aan dat ik de aziatische moet pakken en niet de japanse?
(aziatische is wel een dollar of 12 duurder..??)
Maakt niks uit welke je neemt. Ik heb de japanse (bestelt bij Yesasia) en werkt perfect!! Het enige verschil is de tekst achterop de controller, maar ik kan het beide toch niet lezen. Dus neem gewoon de goedkoopste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Wat is dat toch voor een dual shock gemekker hier iedere keer :(

Lees gewoon de TS een keer door of blader tot 10 pagina's terug en je weet alles wat er over te weten valt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

kbloem schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:40:
Wat is dat toch voor een dual shock gemekker hier iedere keer :(
Dat gemekker komt zeker vandaag omdat die sinds vandaag hier in de winkels ligt :P

Ik wacht nog even op de DS3 + console en dan ben ik bang dat ik ook een ps3 moet kopen :P

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

disjfa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Dat gemekker komt zeker vandaag omdat die sinds vandaag hier in de winkels ligt :P
Maar wel bijna 2 keer zo duur dan in het buitenland |:( . Dus importeren dat spul! :*)

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17:40

Ace

Happy Happy Joy Joy

disjfa schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:43:
[...]

Ik wacht nog even op de DS3 + console en dan ben ik bang dat ik ook een ps3 moet kopen :P
Same here, maar heeft iemand enig idee wanneer dat gaat gebeuren in Europa?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok, heb ze besteld bij yesasia.. nu maar hopen dat de douana me niet nog een leuke rekening na stuurt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 03-07 14:47

disjfa

be

Sandyman538 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:49:
[...]
Maar wel bijna 2 keer zo duur dan in het buitenland |:( . Dus importeren dat spul! :*)
Alles is goedkoper in het buitenland. Dat is niet echt een opmerking die vandaag geldig is :+

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zak aarde
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 27-03 13:01
Ace schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:54:
[...]

Zodra de voorraden met sixaxis controllers op zijn. Die worden al niet meer gefabriceerd maar Sony zal nooit zeggen hoe lang dat nog duurt, anders gaat iedereen erop wachten en blijven die voorraden langer liggen. Geduld is in dit geval dus een schone zaak, ik moet toch eerst de hele vakantie werken voordat ik aan de PS3 kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Zak aarde schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 17:25:
[...]

Zodra de voorraden met sixaxis controllers op zijn. Die worden al niet meer gefabriceerd maar Sony zal nooit zeggen hoe lang dat nog duurt, anders gaat iedereen erop wachten en blijven die voorraden langer liggen. Geduld is in dit geval dus een schone zaak, ik moet toch eerst de hele vakantie werken voordat ik aan de PS3 kan.
Laat ze die sixaxis nou maar verkopen voor 30 euro. Lijkt me een heel schappelijk bedrag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 14:54:
[...]
[Jomanda-mode] Ja dat weten we, Op 30 augustus om 14:23 zullen ze te koop zijn [/Jomanda-mode]
Pff kansloos al die vragen over DS3 en PS3 packs, als ook maar íets bekend is staat dat op alle gamesites en waarschijnlijk ook hier. Tot die tijd heeft het geen zin om hier te vragen, we zijn niet helderziend.
Ik heb nu mijn BT headset binnen en meteen even aan de PS3 gehangen, wat opvalt is dat hij met mijn telefoon kraakhelder is en bij de PS3 niet. Een constante zoem, plopjes en kraakjes zijn duidelijk te horen. Het chatten online is me niet gelukt, bij BF:BC zou het moeten kunnen maar het lukte mij niet. Doe ik iets verkeerd of ligt het aan de 'setup' die de hoster van de game gekozen heeft; is er bijvoorbeeld de optie om chat uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Laatst online: 17:24

Sandyman538

SandstorM [148839]

Ik vind de communicatie in BF:BC ook nog niet echt duidelijk. In ieder geval als je de game van een vriend joint kom je niet automatisch in zijn squad (wat bestaat uit 4 personen), maar wordt je naar mijn idee in een willekeurige squad gegooid. Deze mensen zijn te herkennen aan de lichtere kleur als je op select drukt om het overzicht van de punten te zien. Je kunt alleen met deze 3 mensen praten en het kanaal staat continu open. Al met al nog niet echt ideaal.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
De DS3 kost bij amazon.uk nu 38 euro (excl verzending):

http://www.amazon.co.uk/g...8&creativeASIN=B00167U0HY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Geen antwoord gekregen hier, dus nog maar eens proberen.

Zit er een maximale folder depth in de PS3 als ik video's browse via Twonkymedia vanaf mijn NAS?
Ik kan nergens een antwoord vinden, maar kom wel niet dieper dan een map of 10. Zeer irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Die buzz game, is die ook zonder die controllers te spelen, met bv de sixaxis? Want ik hoef die controllers niet per se (als het niet verplicht is bij het spel), en de game is dan stukken goedkoper 8)

[ Voor 13% gewijzigd door EfBe op 04-07-2008 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Ok ik zit hier nu toch met een probleem, ik heb nu anderhalve week een HD tv en heb mijn PS3 via HDMI aangesloten met een kabeltje met gouden connectoren. Nu viel het me een paar dagen geleden al op dat vooral bij DVD's op sommige plekken er wat hele lichte ruis (of sneeuw) voorkwam en gisteren bij die lange cutscene in Europa van MGS dat er op sommige plekken (vooral lichte plekken en waar kleuren op elkaar over gaan) er ook wat ruis/sneeuw is. Vandaag heb ik Bad Company gekocht en daar is het hele beeld zo, tenminste zo lang ik aan het spelen ben want zodra ik pauze druk is het weg, het komt ook voor in de intro met die wolken.

Aangezien dit niet met mijn Wii via component en Digitenne via scart gebeurt neem ik aan dat er of een instelling niet goed staat op mijn PS3 of dat er iets met de kabel is, maar dit laatste lijkt me niet aangezien Blu-ray films en andere spellen op de PS3 het prima doen. Iemand een idee of er een instelling verkeerd kan zijn en welke dat dan is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik heb de beste verandering in 2.40 gevonden. Je hoeft niet langer op 'Start' te drukken om bestanden op te slaan op de HD/extern apparaat. En de Store is veel sneller geworden. Je klikt er echt zo doorheen. Ook als je iets wilt downloaden gaat het veel vlotter. Lekker hoor.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Bij Bad Company hebben de makers er expres die grain in gedaan, dus niks om je zorgen over te maken ;)

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 06:26
Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:58:
Ik heb de beste verandering in 2.40 gevonden. Je hoeft niet langer op 'Start' te drukken om bestanden op te slaan op de HD/extern apparaat. En de Store is veel sneller geworden. Je klikt er echt zo doorheen. Ook als je iets wilt downloaden gaat het veel vlotter. Lekker hoor.
Jeps en installeren hoeft ook niet meer, gaat automatisch als je hem laat doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Frank J. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:06:
[...]

Jeps en installeren hoeft ook niet meer, gaat automatisch als je hem laat doorlopen.
HOE RELAXED!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Laatst online: 06:26
Alleen als je hem op de voorgrond laat doorlopen he ;) Als je op de achtergrond download dan doet hij dat niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Trouwens mensen die niet 2.40 hebben kunnen volgens mij nu niet meer zien wat mensen die wel 2.40 hebben aan het doen zijn op hun ps3. Niet echt boeiend, maar viel me net op. 2.40 staat overigens nog niet online, dat werd net wel gemeld. Kennelijk was de server belasting toch niet de oorzaak...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:20:
Die buzz game, is die ook zonder die controllers te spelen, met bv de sixaxis? Want ik hoef die controllers niet per se (als het niet verplicht is bij het spel), en de game is dan stukken goedkoper 8)
ik neem aan van wel, omdat de game ook zonder de controllers te koop is.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er eigenlijk andere animated themes te vinden zoals die van sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wii4all schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:59:
[...]

ik neem aan van wel, omdat de game ook zonder de controllers te koop is.
Singstar kan je ook zonder mics kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 19:20:
Buzzers zijn verplicht. Maar de PS2-buzzers zijn voldoende, dus misschien kan je die goedkoop (tweedehands) bij een gameshop ophalen en de losse versie van het spel erbij kopen. Al scheelt dat niet heel veel als je Buzz bijv. bij Play.com haalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:21:
[...]

Buzzers zijn verplicht. Maar de PS2-buzzers zijn voldoende, dus misschien kan je die goedkoop (tweedehands) bij een gameshop ophalen en de losse versie van het spel erbij kopen. Al scheelt dat niet heel veel als je Buzz bijv. bij Play.com haalt.
Ah ok, dat is duidelijk :). Wel lame dat die buzzers verplicht zijn... maar goed, het zij zo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
Frank J. schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 20:24:
Alleen als je hem op de voorgrond laat doorlopen he ;) Als je op de achtergrond download dan doet hij dat niet .
Dat was voorheen ook al 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

EfBe schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:44:
[...]

Ah ok, dat is duidelijk :). Wel lame dat die buzzers verplicht zijn... maar goed, het zij zo :)
Dat is net zo lame dat bij Guitar Hero een guitaar verplicht is :) Deel van het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cevel
  • Niet online
Ben net bezig met COD4 maar kom niet eens online? ik kijk mijn netwerksettings na maar die zijn prima.. router ook prima maar kom niet op Playstation Network... heb eer gister ... (helaas voor de 2.40 BUG geconstateerd werd geinstalleerd.... iemand nog meer die ervaring die niet op Playstation Network ingelogd kan komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Shiver23 schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:17:
[...]

Dat is net zo lame dat bij Guitar Hero een guitaar verplicht is :) Deel van het spel.
Guitar Hero kan wel met de controller. Niet dat er dan veel aan het spel is...

Heb Buzz ook maar bij Play.com besteld, hopelijk gaat de levering snel...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Buzz gisteren gehaald... en helaas weer een domper.

Hiervoor heb ik Buzz Music Quiz op de PS2 gehad (ooit gekregen), en die was echt beter.

- Irritante introverhaaltjes en lulkoek van die presentator is niet te skippen (na 3x heb je het wel gehad)
- Je kunt niet meer kiezen voor een kort/middel/lang spel
- veel vragen zijn gewoon zo gemakkelijk dat iedereen ze weet en/of alle punten kan inzetten
- ik moet mijn systeemtaal op nederlands zetten (argh gruwelijke hekel aan) om buzz in het nederlands te kunnen spelen
- online werkte gisteren al de hele avond niet, terwijl verder wel alles online werkte op de ps3
- weinig keuze uit characters
- weeeeer dezelfde buzzer geluiden?
- graphics onder de maat (hi-res ps2 modellen?)

positief:
- eindronde is wel leuker geworden

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 09:15:
Buzz gisteren gehaald... en helaas weer een domper.

Hiervoor heb ik Buzz Music Quiz op de PS2 gehad (ooit gekregen), en die was echt beter.

- Irritante introverhaaltjes en lulkoek van die presentator is niet te skippen (na 3x heb je het wel gehad)
- Je kunt niet meer kiezen voor een kort/middel/lang spel
- veel vragen zijn gewoon zo gemakkelijk dat iedereen ze weet en/of alle punten kan inzetten
- ik moet mijn systeemtaal op nederlands zetten (argh gruwelijke hekel aan) om buzz in het nederlands te kunnen spelen
- online werkte gisteren al de hele avond niet, terwijl verder wel alles online werkte op de ps3
- weinig keuze uit characters
- weeeeer dezelfde buzzer geluiden?
- graphics onder de maat (hi-res ps2 modellen?)

positief:
- eindronde is wel leuker geworden
Eigen schuld. Ik heb gister een aantal reviews gelezen van Buzz (bv op eurogamer, ps3only.nl etc.) en daar waren veel van deze dingen aangeven, dus je had het kunnen weten. Dat het 'makkelijke' vragen zijn is subjectief. Ik heb geen reet met de hedendaagse prutmuziek en sport interesseert me ook niet en de vragen op de diverse screenshots waren voor mij niet echt makkelijk ;)

Het netwerk was gister uberhaupt matig bereikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
EfBe schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:17:
[...]

Eigen schuld. Ik heb gister een aantal reviews gelezen van Buzz (bv op eurogamer, ps3only.nl etc.) en daar waren veel van deze dingen aangeven, dus je had het kunnen weten. Dat het 'makkelijke' vragen zijn is subjectief. Ik heb geen reet met de hedendaagse prutmuziek en sport interesseert me ook niet en de vragen op de diverse screenshots waren voor mij niet echt makkelijk ;)

Het netwerk was gister uberhaupt matig bereikbaar.
toen ik gistermorgen vertrok naar mijn werk waren er nog geen reviews, dus dit wist ik helaas niet.

Maar ach, ik verwachtte al bijna niet anders van Sony... de buzzers kosten geld, dus dan maar een el cheapo spel erbij afleveren om toch nog enigszins een normale prijs te vragen (adviesprijs 80 euro :S)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Maar ach, ik verwachtte al bijna niet anders van Sony... de buzzers kosten geld, dus dan maar een el cheapo spel erbij afleveren om toch nog enigszins een normale prijs te vragen (adviesprijs 80 euro :S)
En wij verwachten eerlijk gezegd geen andere reactie van jou. Bij jou is het glas nooit half vol of half leeg, maar gewoon altijd leeg. Het is tamelijk vermoeiend om alleen maar geklaag van je kant te horen. Niks deugt, alles is prut.

BTW Het was hier al gemeld dat in de UK Buzz incl vier buzzers een stuk goedkoper was. Op http://budgetgaming.nl/ga...+08976+4+buzzers_PS3.html is de goedkoopste prijs 53,34.

[ Voor 15% gewijzigd door ymmv op 05-07-2008 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
ymmv schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:48:
[...]

En wij verwachten eerlijk gezegd geen andere reactie van jou. Bij jou is het glas nooit half vol of half leeg, maar gewoon altijd leeg. Het is tamelijk vermoeiend om alleen maar geklaag van je kant te horen. Niks deugt, alles is prut.

BTW Het was hier al gemeld dat in de UK Buzz incl vier buzzers een stuk goedkoper was. Op http://budgetgaming.nl/ga...+08976+4+buzzers_PS3.html is de goedkoopste prijs 53,34.
Ik heb het niet over de prijs, want die 80 euro vragen ze er bijna nergens voor, omdat elke winkelier wel zo realistisch is om te zien dat dat een belachelijke prijs is.

En het is niet allemaal slecht, zoals ik al zei is de eindronde wel beter gedaan dan bij de vorige Buzz. Maar kom op; omdat het slechte reviews krijgt mag er niks meer over gezegd worden?

Het meest schandalige is gewoon (volgens mij voor 90%) dezelfde buzzergeluiden gebruiken. Kom op zeg, wat kosten een paar geluidjes nu op duizenden games.

En het is echt niet omdat ik de ps3 wil bashen, geloof me ik wil die 1000+ euro die ik hier aan console + games heb staan voor mezelf zeker rechtvaardigen maar helaas kan ik dat gewoon niet op dit moment omdat mij persoonlijk alle games zijn tegengevallen. MGS4 moet ik nog een kans geven, en als F1:CE er niet was had ik de ps3 al verkocht denk ik.

Zelfde probleem met de Wii; ok smash bros, mario kart en mario galaxy zijn toppers. Maar verder komt daar ook alleen maar goedkope melk-die-license-uit prut voor.

Ik laat hierbij even de crossplatform games buiten beschouwing omdat ik die allemaal voor de xbox360 koop; daar werkt het online gebeuren gewoon fijner en ik ken meer mensen met een 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Phusebox schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 10:26:
[...]
Dus je gaat iets kopen terwijl je eigenlijk al weet dat het gaat zuigen. Dan begrijp ik je verbazing niet helemaal dat je het een rukspel vindt en had ik de centjes lekker in je zak gehouden. Sim-pel!

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Waarom in hemelsnaam is buzz alleen met buzzers te spelen..
Je kan het spel los kopen.

Als je hem met de controller wilt spelen moet dat toch kunnen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08:35
Wii4all schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:33:
Waarom in hemelsnaam is buzz alleen met buzzers te spelen..
Je kan het spel los kopen.

Als je hem met de controller wilt spelen moet dat toch kunnen.
Dus jij koopt nu Buzz mét (de verplichte) controllers. Over een maand komt Buzz Robot 2 uit. Zou je die dan wéér met controllers willen kopen of misschien toch wel LOS? Het is toch geheel lógisch dat je dit soort spellen zowel met als zonder (benodigde) controllers kan kopen. Ik snap werkelijk niet wat hier zo vreemd aan is. Ja, je hebt ze NODIG, ja, je kan het spel ook zonder kopen.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

In firmware 2.40 heeft flash een upgrade gekreken naar 7.0.25 waardoor oa wat meer flashgames ook werken. Nog meer mensen leuke kleine aanpassingen gevonden in de update?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coolsnarf
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-02-2024
cevel schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 23:25:
Ben net bezig met COD4 maar kom niet eens online? ik kijk mijn netwerksettings na maar die zijn prima.. router ook prima maar kom niet op Playstation Network... heb eer gister ... (helaas voor de 2.40 BUG geconstateerd werd geinstalleerd.... iemand nog meer die ervaring die niet op Playstation Network ingelogd kan komen?
Ik heb ook de 2.40 geinstalleerd en kan prima online spelen met COD4 (voorzover het online spelen van COD4 prima te noemen is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coolsnarf schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 13:55:
[...]

Ik heb ook de 2.40 geinstalleerd en kan prima online spelen met COD4 (voorzover het online spelen van COD4 prima te noemen is :P)
Ik heb 2.40 nog steeds niet kunnen downloaden. Hij meldt steeds dat de meest recente firmware erop staat ; 2.36 dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 16:23
Als je te laat bent met het downloaden van 2.40 kun je hem op internet downloaden. Dan installeren via USB stick ofzo. Op de sony site is ie misschien offline, maar als iets eenmaal op internet heeft gestaan krijg je het er niet meer af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnd
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 25-07 14:41

Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom zou je hem nu nog downloaden als je weet dat hij problemen kan geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blu-fox
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08-09 22:05
Als je je nieuwsgierigheid niet kan bedwingen... Als je een backup maakt, zoals erbij staat, is het volgens mij gewoon veilig.

#FFTB #CRO validator Kingstaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Laatst online: 16:23
Verwijderd schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 16:17:
Waarom zou je hem nu nog downloaden als je weet dat hij problemen kan geven?
waarschijnlijk was het probleem een corrupte update file. Als je nu gewoon een goede download heb je waarschijnlijk geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 404error
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 13:23

404error

Page Not Found

Ook veel bt randapparatuur heeft problemen met de update... Er zitten blijkbaar meer problemen in... Mijn ir2bt werkt ook niet meer volledig...

De mannelijke variant van vrouwelijke intuitie heet logica

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben niet heel erg onder de indruk van 2.40. In-game XMB is handig, maar het gros van de features vraagt je om de game af te sluiten (zoals de browser en de PS store) en bij de meeste games werkt de in-game music ook (nog) niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

404error schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 17:00:
Ook veel bt randapparatuur heeft problemen met de update... Er zitten blijkbaar meer problemen in... Mijn ir2bt werkt ook niet meer volledig...
Als ik de PS3 uitzet via de nieuwe 'power off' mogelijkheid dan kan ik met mijn controller zonder probleem de PS3 weer aanzetten. Hij synct alleen niet met de controller totdat ik deze eerst uitzet. Ook vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Komt er binnenkort een "check" Firmware ofzo voor diegene die al 2.40 hadden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Tankbuster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:03:
Als die opstart heb je de goede firmware. Meer valt er niet te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:05
Help! Na een crash geeft m'n ps3 geen beeld meer (nog wel geluid). De ps3 liep vast toen ik het thema veranderde (van de retro naar de standaard). Toen ik hem weer aanzette had ik geen beeld. Mijn televisie gaf nog wel 1080i aan. Daarna heb ik geprobeerd het beeld te resetten door 5sec de powerknop in te houden. Nog steeds geen beeld, maar de tv gaf als resolutie 576i aan. Tot slot nog geprobeerd met een composiet kabels, maar nog steeds geen beeld.

Wat kan ik nog meer proberen en waar zou het aan kunnen liggen? Kapotte videokaart wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Tankbuster schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:03:
Als er wijzigingen in de firmware komen lijkt het me niet dat ze 2.40 opnieuw gaan releasen? Ze zullen er eerder een getalletje bij doen 2.41 lijkt me dan de beste optie

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Het probleem lag niet bij de firmware maar dat hij niet compleet aankwam bij sommige mensen en dus corrupt was, daarvoor hoef je geen nieuwe versie te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
1shot1kill schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:03:
Het probleem lag niet bij de firmware maar dat hij niet compleet aankwam bij sommige mensen en dus corrupt was, daarvoor hoef je geen nieuwe versie te maken.
Ik weet niet in hoeverre dit waar is, aangezien de vorige updates ook allemaal goed zijn gegaan. Misschien is het een goed excuus voor Sony om het foutje te verklaren om problemen te voorkomen, ze schuiven de schuld nu immers een beetje af. Maar gelukkig heb ik er geen last van, want ik heb hem wel heel binnen gekregen, althans, mijn ps3 draait nog steeds op 2.40.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E2TK
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:48
robvanpraat schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:42:
[...]

Ik weet niet in hoeverre dit waar is, aangezien de vorige updates ook allemaal goed zijn gegaan. Misschien is het een goed excuus voor Sony om het foutje te verklaren om problemen te voorkomen, ze schuiven de schuld nu immers een beetje af. Maar gelukkig heb ik er geen last van, want ik heb hem wel heel binnen gekregen, althans, mijn ps3 draait nog steeds op 2.40.
Misschien is 2.40 wel de meest gewilde update en wilde iedereen die gelijk binnen hebben, en wilden meerdere mensen dit gelijk doen waardoor de servers overbelast werden? Met als gevolg dat pakketjes niet goed binnen kwamen op sommige PS3's

[ Voor 5% gewijzigd door E2TK op 05-07-2008 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
SICK schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 18:23:
Help! Na een crash geeft m'n ps3 geen beeld meer (nog wel geluid). De ps3 liep vast toen ik het thema veranderde (van de retro naar de standaard). Toen ik hem weer aanzette had ik geen beeld. Mijn televisie gaf nog wel 1080i aan. Daarna heb ik geprobeerd het beeld te resetten door 5sec de powerknop in te houden. Nog steeds geen beeld, maar de tv gaf als resolutie 576i aan. Tot slot nog geprobeerd met een composiet kabels, maar nog steeds geen beeld.

Wat kan ik nog meer proberen en waar zou het aan kunnen liggen? Kapotte videokaart wellicht?
Composiet erin. Bij het opstarten van de PS3 de powerknop net zolang ingedrukt houden tot hij zichzelf uitzet. Dan weer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Brad Pitt schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 11:40:
[...]

Dus jij koopt nu Buzz mét (de verplichte) controllers. Over een maand komt Buzz Robot 2 uit. Zou je die dan wéér met controllers willen kopen of misschien toch wel LOS? Het is toch geheel lógisch dat je dit soort spellen zowel met als zonder (benodigde) controllers kan kopen. Ik snap werkelijk niet wat hier zo vreemd aan is. Ja, je hebt ze NODIG, ja, je kan het spel ook zonder kopen.
Ik bedoel op die buzz zitten 5 knopjes..
Heb je weer troep in huis slingeren...
Dus waarom dan niet die controller ondersteunen.

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

1shot1kill schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:03:
Lezen, ik zei ALS er een nieuwe firmware komt.
E2TK schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:54:
[...]

Misschien is 2.40 wel de meest gewilde update en wilde iedereen die gelijk binnen hebben, en wilden meerdere mensen dit gelijk doen waardoor de servers overbelast werden? Met als gevolg dat pakketjes niet goed binnen kwamen op sommige PS3's
Dat is nog geen excuus, als je iets zoals de firmware update lijkt het me logisch dat er altijd eerst wordt gecontroleerd of de update compleet gedownload is?

En als zoiets het geval zou zijn waarom duurt het voor Sony zolang om hier een fix voor uit te brengen?

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankbuster
  • Laatst online: 09-09 12:14
Misschien nieuwe servers :) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Zeg, mijn el-cheapo dvd speler van Philips (100 euro), heeft een lip-sync functie (kan delayen enz.).
Kan ik dit ook met mijn ps3? Want ik heb wat last van lipsync problemen. Zeer irritant. Alle menus door zocht, maar volgens mij zit het er simpelweg niet op. Gemiste kans imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 22:05:
Zijn er eigenlijk andere animated themes te vinden zoals die van sony?
iemand nog een antwoord op deze vraag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Laatst online: 05-09 22:28

CSB

:D

UltraSub schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:57:
Zeg, mijn el-cheapo dvd speler van Philips (100 euro), heeft een lip-sync functie (kan delayen enz.).
Kan ik dit ook met mijn ps3? Want ik heb wat last van lipsync problemen. Zeer irritant. Alle menus door zocht, maar volgens mij zit het er simpelweg niet op. Gemiste kans imo.
Inderdaad. Opvallend detail: Ik heb een Freecom Mediaplayer via USB op de PS3 met een x-aantal films in DivX. Bijna alle films die ik afspeel op de PS3 zijn out-of-sync met het geluid. Óf het geluid is sneller, óf het beeld.
De Freecom Mediaplayer eens aangesloten via composiet (beeld is stukken minder, maar het gaat om de test natuurlijk) en de meeste films die out-of-sync waren doen het nu wel gewoon of zijn stukken minder out-of-sync.
Vertraagt de PS3 de audio / videotrack in een DivX ofzo?

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
ymmv schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 19:57:
[...]

Composiet erin. Bij het opstarten van de PS3 de powerknop net zolang ingedrukt houden tot hij zichzelf uitzet. Dan weer aan.
Dat had ik al geprobeerd maar zonder resultaat. Verder heb ik zover ik me kan herinneren de 2.40 update niet geïnstalleerd, dus dat is het ook niet. Ik vrees het ergste :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Is in 2.40 overigens de download buffer voor streaming videos ook verhoogd zodat je nu WEL fatsoenlijk een wmv gestreamed kan bekijken (bv gametrailers) ? Voorheen was dat nl. brandhout en onmogelijk (altijd timeouts)

Overigens over die corrupte downloads van 2.40: geloof ik niets van, ze doen echt wel een checksum, anders zou je middels het cracken van een firmware de ps3 kunnen hacken.

[ Voor 28% gewijzigd door EfBe op 05-07-2008 22:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
CSB schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 21:32:
[...]

Inderdaad. Opvallend detail: Ik heb een Freecom Mediaplayer via USB op de PS3 met een x-aantal films in DivX. Bijna alle films die ik afspeel op de PS3 zijn out-of-sync met het geluid. Óf het geluid is sneller, óf het beeld.
De Freecom Mediaplayer eens aangesloten via composiet (beeld is stukken minder, maar het gaat om de test natuurlijk) en de meeste films die out-of-sync waren doen het nu wel gewoon of zijn stukken minder out-of-sync.
Vertraagt de PS3 de audio / videotrack in een DivX ofzo?
Nee, het probleem hier is de tv. Die heeft een delay.
Maar bijna alle nieuwe apparatuur die dvd of blu-ray kan afspelen, komt tegenwoordig met een delay functie, waarmee je het geluid kunt versnellen of vertragen. Ik had gehoopt dat de ps3 dit ook zou hebben. Bedoel, het is een behoorlijk geavanceerd apparaat, maar ja.. zoals ik al zei, gemiste kans (of ik moet er echt overheen zitten te kijken, want ik zie het niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

1shot1kill schreef op vrijdag 04 juli 2008 @ 13:42:
[...]

Als het geen enkele relatie met deze firmware heeft, waarom gebruiken games het dan niet? Ik zal je het antwoord geven: Omdat het nog niet zo makkelijk kon als nu dus wel kan.
Daar is dus geen enkel bewijs voor, aangezien er exact 0 (nul) spellen zijn met "custom soundtracks
nieuwe stijl" (als die nieuwe stijl al zou bestaan door FW2.40) Mijn vermoedens zijn eerder dat de API van sony zoveel geheugen vreet, dat geen enkele zichzelf respecterende developer dat wil gaan gebruiken.
[...]

Dat kan nu zeker wel de bedoeling zijn, aangezien de themes voor de oude firmwares zijn en er nu nieuwe tabbladen bijgekomen in de nieuwe firmware betekend dat alle themes nu dingen missen en dus een vraagteken in plaats van het trophy icoon etc neerzetten en dus ook conflicten kunnen hebben met de klok. daar kan Sony niets aan doen, behalve nooit nieuwe functies toevoegen, zoals jij liever schijnt te zien. Het is nu dus gewoon eventjes tijd om de default te gebruiken totdat er updates komen voor de themes.
Ik vind het prachtig als er nieuwe functies worden toegevoegt, maar voor mij voelt dit als een dode mus. Vind je nou zelf ook niet dat de firmware downwards compatible zou behoren te zijn met bestaande gebruikersdata?

Ik heb het overigens nooit gehad over die vraagtekens omdat het een logisch gevolg is. Een vraagteken verhinderd mij niet de functie te gebruiken, alhoewel er bij mij simpelweg een bestaand icoon voor de nieuwe functies wordt gebruikt.
[...]

Dat ligt weer niet aan de firmware, het spel moet zelf er voor kiezen om op pauze te gaan of niet, als het dat nu niet doet dan zal de developer van het spel daar een patch voor moeten uitbrengen, maar daar zou ik bij de meeste developers niet zoveel van verwachten.

Ik heb nu trouwens al meerdere games en demo's geprobeerd en ik heb nog steeds geen traagheid gezien.
Ik begrijp dat er voor en nadelen zijn aan het spel stilzetten in de XMB, maar ik denk niet dat een spel hiervoor gepatched zou hoeven worden. Overigens verwacht ik vrijwel helemaal geen patches voor oude spellen, of het nou om trophies of custom soundtracks gaat. De snelheid is verder subjectief, als jij het voldoende vind dan zij het zo.
[...]

Ze kunnen wel voor alles een aan en uit knop gaan maken, maar dat kost ze alleen maar onnodige tijd, vind jij de trophies niet leuk, dat kijk je er niet naar. Mocht Sony in the toekomst de tijd hebben en het nut er van in zien dan zullen ze het misschien toevoegen maar het is gen ramp en geen reden om deze firmware aan te vallen. Er zijn wel meer dingen die je niet uit kan zetten.
Je hebt mij verkeerd begrepen; het gaat er niet om of ik er zelf wel of niet naar kijk, het gaat mij om het feit dat anderen er naar kunnen kijken. Dus graag voor zoveel mogelijk functies de keuze om het aan of uit te zetten. Ik ben met je eens dat het verder zal afhangen van hoeveel klanten hierom zullen vragen, maar voor mijn gevoel zullen er dat voldoende zijn om het direct inbouwen hiervan te rechtvaardigen.
[...]

Die gast van Sony liet dat zien omdat wat jij er nu niet bijverteld dat hij even duidelijk wou maken dat je dus wel gewoon foto's als thumbnail kan zien, maar niet kan openen met de ingame XMB, omdat er dus mensen zoals jij zien die verwachten dat de ingame XMB alles kan, van films draaien tijdens het gamen tot het aangeven van een biertje. Ik snap niet dat jij zo zit te zaniken om dingen die je niet kunt en niet kijkt naar wat je wel kunt. Ik heb niet eens mensen op mijn PS3 friendslist staan aangezien ik niet zoveel (eigenlijk zover een kwartiertje GTA 4 en verder nog niet) online game op de PS3 maar ik vind deze functie al wel handig om te kijken hoe het staat met mijn downloads en het zal straks ook handig zijn met de trophies en eventuele andere functies die ze toevoegen. Het enige wat ik zelf nog zou willen zien is dat je de browser kan openen tijdens het gamen maar ik zie wel in waarom dat niet zou kunnen.
Het was dus een demonstratie om te laten zien wat er allemaal niet mogelijk is? Oke, zo had ik het nog niet bekeken :) Maar even serieus, er is zo weinig dat je wel kunt, daar valt gewoon weinig over te zeggen en ik had er voor de zoveelste keer meer van verwacht, zeker na al die tam-tam eromheen.

Ik wilde er niet over beginnen, maar je moet toch toegeven met al die BT problemen en gebrickte ps3's en het pullen van de FW, dat het een groot drama is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1shot1kill
Royal schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:10:
[...]

Lezen, ik zei ALS er een nieuwe firmware komt.
Nee, dat zei je niet.
DCFreak schreef op zondag 06 juli 2008 @ 03:36:
Daar is dus geen enkel bewijs voor, aangezien er exact 0 (nul) spellen zijn met "custom soundtracks
nieuwe stijl" (als die nieuwe stijl al zou bestaan door FW2.40) Mijn vermoedens zijn eerder dat de API van sony zoveel geheugen vreet, dat geen enkele zichzelf respecterende developer dat wil gaan gebruiken.
Alsof er voor de onzin die jij hebt zitten krabbelen wel bewijs is.

Ik vind het prachtig als er nieuwe functies worden toegevoegt, maar voor mij voelt dit als een dode mus. Vind je nou zelf ook niet dat de firmware downwards compatible zou behoren te zijn met bestaande gebruikersdata?

Ik heb het overigens nooit gehad over die vraagtekens omdat het een logisch gevolg is. Een vraagteken verhinderd mij niet de functie te gebruiken, alhoewel er bij mij simpelweg een bestaand icoon voor de nieuwe functies wordt gebruikt.
Nee, ik vind niet dat firmware compatible hoeft te zijn met oude themes, aangezien je dan gewoon nooit nieuwe functies kan toevoegen. Gewoon veranderingen blijven maken en de mensen die de themes maken zelf met hun updates laten komen. Als bij jou de batterij indicator niet zichtbaar is door de klok moet je gewoon wachten tot er een nieuwe versie van je theme komt en niet gaan zeiken op de firmware, want standaard werkt het prima en is er over nagedacht.

Microsoft gaat toch ook geen functies meer toevoegen aan Windows omdat dan misschien het 1 of andere programma van een andere developer niet meer werkt? Dan moeten die maar een update uitbrengen.

Als de firmware bijvoorbeeld savesgames onbruikbaar zou maken dan was het wat anders.
Ik begrijp dat er voor en nadelen zijn aan het spel stilzetten in de XMB, maar ik denk niet dat een spel hiervoor gepatched zou hoeven worden. Overigens verwacht ik vrijwel helemaal geen patches voor oude spellen, of het nou om trophies of custom soundtracks gaat. De snelheid is verder subjectief, als jij het voldoende vind dan zij het zo.
Hoe moet een spel dat lang voor deze update is uitgekomen nou weten wat het moet doen als jij ingame the XMB openend? Je kunt dan wel zeggen ja dan moet hoe maar het signaal van de start knop afgeven maar dat werkt niet als het spel al op pauze staat of in het hoofdmenu is en dan misschien iets selecteerd wat je niet wilt, er zal bij sommige spellen wat aangepast moeten worden op de situatie waarin het spel zich op dat moment bevind om het goed te laten werken.

En ik verwacht ook niet zoveel patches, verschillende developers hebben al aangegeven geen trophies in hun al uitgebrachte spellen toe te voegen, dus dan hoef je hier ook geen patch voor te verwachten. Maar dat is geen probleem, gewoon zelf eerst je spel op pauze zetten, moet je zomaar 1 knopje meer indrukken.
Je hebt mij verkeerd begrepen; het gaat er niet om of ik er zelf wel of niet naar kijk, het gaat mij om het feit dat anderen er naar kunnen kijken. Dus graag voor zoveel mogelijk functies de keuze om het aan of uit te zetten. Ik ben met je eens dat het verder zal afhangen van hoeveel klanten hierom zullen vragen, maar voor mijn gevoel zullen er dat voldoende zijn om het direct inbouwen hiervan te rechtvaardigen.
Maar wat is echt het nut ervan? Sony kan je overal opties voor gaan geven, maar de optie menu's staan nu al vol genoeg, en aangezien trophies aan je account gebonden zijn zal in dit geval Sony het zelf moeten gaan opslaan of jij je trophies wilt laten zien of niet, wat dus aan hun kant weer meer moeite gaat kosten als ze dat van al die miljoenen naast de trophies ook nog eens moeten gaan bijhouden van wie er wel en niet dingen wil laten zien.
Het was dus een demonstratie om te laten zien wat er allemaal niet mogelijk is? Oke, zo had ik het nog niet bekeken :) Maar even serieus, er is zo weinig dat je wel kunt, daar valt gewoon weinig over te zeggen en ik had er voor de zoveelste keer meer van verwacht, zeker na al die tam-tam eromheen.

Ik wilde er niet over beginnen, maar je moet toch toegeven met al die BT problemen en gebrickte ps3's en het pullen van de FW, dat het een groot drama is?
Er zijn duidelijk nog een handje vol meer mensen zoals jij die verwachten dat ze hun hele foto verzameling kunnen bekijken, een hd video kunnen draaien terwijl het spel draait, Sony probeerde daarmee gewoon aan te geven dat je wel kan zien wat er op staan maar om het hele bestand volledig te bekijken moet je gewoon uit het spel, zo gek is dat niet.

Jij ziet nog steeds niet dat dit een eerste stap is richting deze functionaliteit, je kunt nu chatten met je vrienden, problemen met randapparatuur oplossen/ sommige settings veranderen, je downloads checken, trophies bekijken, je netwerk account in of uitloggen allemaal zonder uit je spel te gaan, bovendien kun je via het menu sneller uit je spel komen aangezien je met 1 snelle druk op de Ps knop meteen het quit game voor je neus krijgt in plaats van het wat langer in te drukken. Dat is een behoorlijke lijst.

Wat je niet kunt: internetten, de PS store in, videos bekijken, foto's bekijken, wat allemaal niet zo gek is aangezien dat te veel geheugen gaat kosten terwijl je spel ook nog draait. Je kunt ook het merendeel van de settings niet veranderen maar dat is logisch want dat heeft invloed op je spel.

Dus je kunt wel zeggen dat je er meer van had verwacht maar wat dan precies? Want de dingen die je nu niet kunt zijn gewoon niet realistisch of zullen heel misschien nog komen indien mogelijk. (en dan heb ik het eigenlijk alleen over de internet browser)

En dat de firmware er weer af is gehaald is minder ja, maar dat heeft niets te maken met dat het een teleurstelling is kwa functies, waar jij het nu wel steeds over hebt. Die firmware werkt prima, zolang je de hele update file binnenkreeg, wat dus een netwerk probleem is en niet een firmware probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
Zou iemand voor me kunnen kijken welke handelingen je moet verrichten om het thema menu van de ps3 te bereiken (dus 2x links 3x naar beneden etc.)?

Zoals ik al eerder in dit topic schreef. Mijn ps3 geeft alleen maar zwart beeld na een crash bij het wisselen van thema. Ook na een video reset. Ik hoor nog wel bliepjes van het menu. Misschien als ik (blind) het thema weer veranderd dat er weer beeld is.

bvd _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PearlPumpkin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 05-10-2024
Eerst helemaal naar links gaan.
Dan eentje naar rechts.
Daarna eerst helemaal naar boven gaan. En dan 6 naar beneden.

Op kruisje drukken. Dan nog een keer op kruisje drukken. En dan even helemaal naar boven, en dan eentje naar beneden. En dan op kruisje drukken. Dan heb je het origineel weer.

Succes!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SICK
PearlPumpkin schreef op zondag 06 juli 2008 @ 11:07:
Eerst helemaal naar links gaan.
Dan eentje naar rechts.
Daarna eerst helemaal naar boven gaan. En dan 6 naar beneden.

Op kruisje drukken. Dan nog een keer op kruisje drukken. En dan even helemaal naar boven, en dan eentje naar beneden. En dan op kruisje drukken. Dan heb je het origineel weer.

Succes!!
Bedankt. Het heeft helaas niet geholpen :(. Zo maar even naar de mediamarkt bellen (koopzondag). Ik hoop dat hij gerepareerd kan worden. Zou vervelend zijn als ik m'n save games kwijt zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rob1985
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-09 21:32
SICK schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Bedankt. Het heeft helaas niet geholpen :(. Zo maar even naar de mediamarkt bellen (koopzondag). Ik hoop dat hij gerepareerd kan worden. Zou vervelend zijn als ik m'n save games kwijt zou zijn.
Mss een hard-reset...nadat je een backup hebt gemaakt...
http://www.tech-recipes.c...how_to_factory_hard_reset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hillie
  • Laatst online: 17:25

Hillie

Poepen = ultieme ontspanning

Maar even serieus, er is zo weinig dat je wel kunt, daar valt gewoon weinig over te zeggen en ik had er voor de zoveelste keer meer van verwacht, zeker na al die tam-tam eromheen.
Volgens mij komt die tam-tam vooral van het good old internet af en weinig van Sony.

Liefhebber van schieten en schijten. Ouwehoer en niet-evangelisch atheist.

Daniel36: Dat zeg ik(?) Nee, dat zeg ik niet, je hebt gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
SICK schreef op zondag 06 juli 2008 @ 12:02:
[...]

Heb je niet nog ergens een andere tv of wellicht een HDPC monitor om te testen?

Wellicht ten overvloede: wanneer je 2 kabels aansluit op de PS3, dus EN HDMI EN een scart/component kabel, dan heb je geen beeld in veel gevallen. Dus de PS3 altijd via 1 kabel aansluiten.

Als je nu HDMI gebruikt, haal die er dan even uit, en gebruik de standard s-video kabel. Die geeft bout-beeld maar stelt de ps3 ook in op 480p, dus wellicht heb je dan wel beeld en kun je kijken wat er werkelijk mis is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 13:34
UltraSub schreef op zaterdag 05 juli 2008 @ 20:57:
De playstation 2 (SCHP-39004) heeft hier ook erg last van: bij het afspelen van een willekeurige DVD liep het geluid vaak al achter na ± 20 minuten. Zowel geluid als beeld liep destijds toen gewoon via een RGB kabel, dus geen gescheiden signaal via optical oid.
Wat ik dan altijd deed is om het half uur even 2x op start drukken (pause, resume).

Had toch wel verwacht dat dit nu wel opgelost zou zijn :s Er zijn immers na mijn model ook diverse revisies uitgekomen...
Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.