Zondag avond teruggekomen van 4 dagen Nordschleifen. Mijn god wat is die 24hr Rennen toch gaaf
Bedoeling was om met de camper van mijn ouders die kant op te gaan,maar omdat die nog steeds een koelingsprobleem had snel een tent gepakt en met de auto richting DL gereden.
Daar aangekomen waren we eigenlijk blij dat we de Camper niet bij ons hadden. Die hadden we namelijk nergens kwijt geraakt.
Nu konden we ons tentje kwijt bij Kallenhard , pal onder de telefoon mast.We sliepen 70 meter van de baan
Donderdag werd er tot 23.30 gereden met de GT wagen.
Vrijdag gedurend de hele dag verschillend klasse voorbij zien rijden (Renault , Seats, en heel veel porches)
Nadat men om 21h00 klaar was, zijn we de baan op gegaan om even naar Adenauer-Forst te lopen.Wat was het daar vol.Niet normaal gewoon.Camper, caravans, tenten en stallages. Van alles hadden ze mee.
Die duitser maken er echt een familie feest van
Zaterdag was het eindelijk zover. Na de Seat/Renault/Mini race begon de Porche supercup.Dat waren 250 Porches die in 5 verschillende klasse reden.
Wat een geweld.Veel strijd en veel te zien.
Daarna zijn we gauw richting GP baan gegaan,omdat om 13h00 het rechtestuk open ging. Toen flink wat foto's gemaakt van de auto en coureurs (Carlo Saints, Nasir Al-Attiyah, Jeroen Blekermolen, Huisman enz enz)
EN vanaf 16h00 barsten het geweld los. Man wat klinken die AMG SLS toch geweldig.Lijkt wel een Spitfire op 50 meter hoogte
Maar mijn favorite was toch wel de Lexus LFA.Eindelijk deze in race outfit kunne zien.
had hem al eerder op de nordschleife gezien,maar toen nog als Proto
Lexus LF-A Passing By by
Seninnha, on Flickr
Heb aardig wat foto's geschoten (ruim 800

). Moet deze nog allemaal even bekijken. Zal zeker iets hier plaatsen zodra ik ze aangepakt heb.
Kan zeggen dat het een geslaagd weekend was.Volgend jaar ben ik er weer bij.
Le Mans schijnt geweldig te zijn (met ruim 50 wagens) ,maar dit staat op dit moment boven aan op mijn lijst (ruim 200 auto's )
SLS heb ik toendertijd ook als Proto voorbij zien rijden:
Mercedes SLS Fast cornering by
Seninnha, on Flickr
[
Voor 7% gewijzigd door
seninha op 29-06-2011 10:56
]