Toon posts:

Nordschleife openbaar?

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02:31
Neuh, gelukkig niet... wegligging van auto's is nogal verbeterd he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
even een kleine actie foto van vorig weekend :*)

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/nur_spy.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Logisch ook, 2 petjes in een golf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
KappeNou schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 15:31:
even een kleine actie foto van vorig weekend :*)

[afbeelding]
Als dat een R32 is, denk ik dat die auto hier voor op de parkeerplaats staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12:25

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Victor schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:29:
[...]

Als dat een R32 is, denk ik dat die auto hier voor op de parkeerplaats staat.
Is een V5 aan het logo te zien ;)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Sick Nick schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 18:18:
Logisch ook, 2 petjes in een golf :P
Haha kan ook niet anders ;) helemaal met dat mooie weer.
Touchdomex schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 19:07:
[...]

Is een V5 aan het logo te zien ;)
Idd een v5 20v, wel met originele R32 velgen en spoilertje, maar verder standaard highline exterieur.

Nog een leuke actie foto gevonden

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/nur_spy1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/nur_spy2.jpg

[ Voor 34% gewijzigd door KappeNou op 30-04-2010 19:18 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 06-10 11:31

Chop2000

Vroem

Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jlbeen/635/25-04-2010-TF1081.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jlbeen/635/25-04-2010-TF1082.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.xs4all.nl/~jlbeen/635/IMG_8364.jpg

Ook van afgelopen weekend :) mn 1e keer naar de ring, erg verslavend moet ik zeggen.

niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ward Vr schreef op vrijdag 30 april 2010 @ 14:16:
Wordt er nu ook nog zoveel overkop gegaan ? :P
http://www.f1today.nl/nie...ige-oostenrijkse-coureur/
Helaas af en toe toch wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
.

[ Voor 99% gewijzigd door Cheesy op 02-04-2019 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Dat kenteken :D

Afbeeldingslocatie: http://www.keesbunk.nl/images/Scuderia_Hanseat_2010/DSC_2211.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
-

[ Voor 99% gewijzigd door Sjaakmeister op 30-08-2014 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Cheesy schreef op zaterdag 08 mei 2010 @ 23:49:
Gisteren naar Scuderia Hanseat geweest. Gaaf!
Ik was er ook! :P
Jammer van de regen, maar toch erg gaaf!

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flashin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Hehe geinige drift van die 911 @1:25 :D
en @ 5:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ja, leuke afwisseling is dat. Even laten zien dat ze écht een potje kunnen sturen. ;)

Hier nog een probeerseltje van vrijdag, slowmotion-modus op m'n camera. (hij registreert dan 240 FPS wat wordt omgezet naar 30 FPS)

[ Voor 18% gewijzigd door Impry op 09-05-2010 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Nice!

Volgens mij komen we elkaar op bijna alle fora tegen, zo :+
Maar heb in Brunchen ook gewoon naast je gestaan hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ja, weet ik ;) Maar wist de rest hier nog niet.
Maar we komen elkaar idd overal tegen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 16:45

Exigence

dnkroz

Ik was er afgelopen woensdag voor mijn eerste ronde (op de motor). Vond het er behoorlijk druk, en allemaal auto's met nummers erop geplakt die bijna continu de baan op knalden. Achteraf had ik pas door dat dat de vrij rijden dag voor de Scuderia Hanseat was. Het was een erg leuke ervaring, hoewel het erg opletten was met al de auto's om je heen (en je ziet al zo weinig op de motor). Uiteindelijk één keer een rustig rondje gereden van zo'n 13-14 minuten (volgens het filmpje van een maat van me). Ik kom er zeker nog een keer terug! _/-\o_

Afbeeldingslocatie: http://www.pistonspy.com/gallery2new/main.php?g2_view=core.DownloadItem&g2_itemId=343576&g2_serialNumber=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ja, je had een rustigere dag kunnen uitkiezen dan net voor de SH :D Maar ja, je kunt niet alles weten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Impry schreef op maandag 10 mei 2010 @ 16:57:
Ja, je had een rustigere dag kunnen uitkiezen dan net voor de SH :D Maar ja, je kunt niet alles weten. ;)
Aan de andere kant was het ook wel weer zeer indrukwekkend om op zo'n dag er te zijn :) Zeer veel mooie auto's gezien waaronder twee Mercedes-Benz SLS'en, twee Gumpert Apollo's, een hele rij GT3 RS'en en een KTM X-Bow. Maar om daar op je eerste ronde op de motor door ingehaald te worden is zo nu en dan best wel eng :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben er ook geweest tijdens de Scuderia Hanseat :). Was m'n eerste ervaring en zeker niet mijn laatste! Wat geweldig :D

Nog 2 foto's;
Afbeeldingslocatie: http://i411.photobucket.com/albums/pp194/IceFreak1337/Corsa%202010/05-05-2010-TF584.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i411.photobucket.com/albums/pp194/IceFreak1337/Corsa%202010/05-05-2010-TF585.jpg

En de vriendin vond het ook helemaal geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
haha leuke foto's!
Ik kon alleen niet zo lachen toen het rode corsatje met viper strepen me inhaalde of het niks was. Ik denk dat er een 2.0gsi blok in lag ofzo. Kwa pure snelheid was die niet echt sneller, maar in de bochten zag je wel dat het een local was ;(

Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/~gobiu004/nur_spy1.jpg

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:09

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Als mijn schroefset goed is afgesteld en is uitgelijnd wordt het ook eens tijd om naar de Nordschleife te gaan. Ik vrees voor de remmen, hoewel ze vrij nieuw zijn blijft het een oude auto, maar goed ik was toch al van plan de eerste keer rustig aan te doen ;)

Wat doen die gasten trouwens met die foto's, zet dat logo linksbovenin of zo, op deze manier heb je er helemaal niets aan.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
BeQuietAndDrive schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:17:

Wat doen die gasten trouwens met die foto's, zet dat logo linksbovenin of zo, op deze manier heb je er helemaal niets aan.
Daarom moet je ze ook in high res voor een paar euro van ze kopen ;) Ze zijn niet dom

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zeg, tijd voor een GoT-Ring-Meeting :+

Moet vast wel lukken in de zomervakantie ofzo een zondag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence

Exigence

dnkroz

Ik ga deze zomer waarschijnlijk nog wel een keer heen op de motor, voor een rondje of vier. Maar dan maak ik er meteen een weekend van, want om nou helemaal uit Leeuwarden te komen rijden voor één dag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Ik heb me altijd voorgenomen om er niet met de motor op te gaan ;) Want dan is het ;w
Voor mij is het ook iets te ver voor 1 dag (regio den haag)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Snellere auto's inhalen met een klein gebakje was altijd leuk. Op de downhill ging dat prima, tot ze na bergwerk weer voorbij kwamen stuiven.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

KappeNou schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:30:
Ik heb me altijd voorgenomen om er niet met de motor op te gaan ;) Want dan is het ;w
Afgelopen Zaterdag de R6 ('08) nog even 4 keer over de ring heen gesjeesd (we waren toevallig toch in de buurt) .... gaat érg lekker, hoor :)

Zondag rond 18:00 uur is het overigens vrij rustig op de Ring, dus als je een keer rustig wil rijden zónder dat je jezelf onnodig druk hoeft te maken om anderen dan is dát de uitgelezen tijd.
Op Zaterdag tijdens TF "barst" het er van de Engelsen en anderen die te ver van de ring vandaan wonen om er een heel weekend te kunnen rijden dus is het risico automagisch hoger, ook al zou dat eigenlijk niet uit mogen maken.

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
KappeNou schreef op maandag 10 mei 2010 @ 23:30:
Stel je niet aan :9
Genoeg bekenden die uit die regio komen en zelfs omrijden om met mij mee te gaan ;)

Den Haag - Adenau rij je in 3 uur. Arnhem de grens over en je CC op 150 km/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

KappeNou schreef op maandag 10 mei 2010 @ 21:23:
[...]

Daarom moet je ze ook in high res voor een paar euro van ze kopen ;) Ze zijn niet dom
Oh zo, maar dan nog kan het logo in de hoek toch? Dit slaat nergens op.

[ Voor 4% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 11-05-2010 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Cheesy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:03:
[...]

Genoeg bekenden die uit die regio komen en zelfs omrijden om met mij mee te gaan ;)

Inderdaad, vaak zat gewoon een enkele dag naar de ring geweest. Gewoon vroeg de deur uit, relaxed erheen toeren, kijken/ringen, schnitzeltje eten, ringen en rustig naar huis :P Vanaf hier is het 360 kilometer ongeveer, prima te doen. Zeker nu de werkzaamheden op de A61 grotendeels klaar zijn --> gaan op de autobahn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Vanaf hier (Arnhem) is het helemaal goed te doen. Komend weekend weer de 24u, heel gaaf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:45
Sick Nick schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 01:11:
[...]

Inderdaad, vaak zat gewoon een enkele dag naar de ring geweest. Gewoon vroeg de deur uit, relaxed erheen toeren, kijken/ringen, schnitzeltje eten, ringen en rustig naar huis :P Vanaf hier is het 360 kilometer ongeveer, prima te doen. Zeker nu de werkzaamheden op de A61 grotendeels klaar zijn --> gaan op de autobahn :P
Hier ook wel eens rond de middag vertrokken en rond 11 uur was ik 's avonds alweer thuis na een dagje Nordschleife.

Overigens ga ik zelf binnenkort nog een keer overdag naar de Nordschleife om mijn ringdoop te hebben. Het enige wat ik mij nog afvraag wat het makkelijkste is om bij de parkeerplaats + ingang te komen. Tijdens mijn bezoeken ben ik eigenlijk nog geen daadwerkelijke toegangsbordjes tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

klikje

Komende vanaf de A61 gewoon de B257 (schitterende weg met de motor) naar beneden rijden tot aan punt B. Je kunt daar bij Breidscheid een kaartje kopen voor 1½ ronde ,,,,, óf doorrijden naar punt C (de hoofdingang) via de L92. Als je bij Breidscheid de ring op wil is een beetje vermogen in je auto/motor wel prettig omdat je meteen een pittige klim voor je kiezen krijgt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
wimmel_1 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:03:
[...]

Afgelopen Zaterdag de R6 ('08) nog even 4 keer over de ring heen gesjeesd (we waren toevallig toch in de buurt) .... gaat érg lekker, hoor :)
Op een rustige dag wil ik het misschien nog wel is proberen. Zoveel motor ervaring heb ik ook nog niet..
Cheesy schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:03:
[...]

Het kan ook zeker wel, maar het is toch fijner om er minimaal 2a3 dagen te zijn. Het pakt toch minimaal 6 a 7 uur van je dag.
Als ik bij venlo zou wonen was ik er elk weekend ;)
Overigens was de terug weg met 200km/h op de CC snel aangereden :9~
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 00:11:
[...]

Oh zo, maar dan nog kan het logo in de hoek toch? Dit slaat nergens op.
Dan zorg je er wel voor dat mensen de foto sneller kopen. Of het nou wel of niet nergens op slaat ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
wimmel_1 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 10:39:
klikje

Komende vanaf de A61 gewoon de B257 (schitterende weg met de motor) naar beneden rijden tot aan punt B. Je kunt daar bij Breidscheid een kaartje kopen voor 1½ ronde ,,,,, óf doorrijden naar punt C (de hoofdingang) via de L92. Als je bij Breidscheid de ring op wil is een beetje vermogen in je auto/motor wel prettig omdat je meteen een pittige klim voor je kiezen krijgt :+
Die neem ik altijd :)

Afgelopen keer was ik passagier, toen namen we de andere route... ook mooi, maar die B257 is echt schitterend!

Zaterdag hoogstwaarschijnlijk even kijken bij de 24h... zal wel mega druk zijn.
Ach, het heeft z'n charmes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Heeft iemand die nieuwe 8-baan bij de "GP-strecke" al eens in werking gezien? Afgelopen weekend was er nog niet eens een treintje te zien.... terwijl dat dat ding in September al had moeten rijden.

En ik vraag me af hoelang het nog gaat duren voordat ze ook bij Breidscheid een "ring-karte" gaan vragen om je curry-würst te kunnen betalen ..... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Niet online
wimmel_1 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 21:07:
Heeft iemand die nieuwe 8-baan bij de "GP-strecke" al eens in werking gezien? Afgelopen weekend was er nog niet eens een treintje te zien.... terwijl dat dat ding in September al had moeten rijden.
Toen ik vorig jaar in Ringwerk was, liepen ze gortig met graties kaarten te strooien - geldig tot 31/12/2009. Toen wisten ze al dat hij dat jaar niet meer open zou gaan.

Er is iets flink mis met dat ding, komt niet door de tüv-keuring, vorig jaar juli en september zouden er gewonden gevallen zijn tijdens testritten. Zal wel niet erg snel open gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Dat vroeg ik me idd ook nog af, die achtbaan... maar wat ik hier nu lees is wel slecht nieuws zeg. Hoop toch dat ze het eens een keer in orde krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Nou ja, die achtbaan zou je toch het gevoel van de ring moeten geven? Dan hebben ze hem te realistisch gemaakt, op de ring vallen ook regelmatig gewonden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJason
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online
Ik ben van het weekend ook bij de Ring geweest om wat te kijken. Was erg leuk moet ik zeggen. Lekker weer erbij en mooie auto's. We waren op de motor voor een weekendje Eifel en zondag op de terugweg langs de ring gegaan. Zou het zelf niet zo snel doen op mijn motor (Gsx-600f uit 1990) die wel heel lekker door de eifel knalde maar op de ring leek mij het niet verstandig :+

Wilden eigenlijk nog wel in zo een BWM-ritje maken alleen dat was al helemaal vol. Je moest kennelijk boeken :| Nou ja weten we dat voor een volgende keer ;) Ga er zeker nog een keer heen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
[b][message=33986165,noline]
Wilden eigenlijk nog wel in zo een BWM-ritje maken alleen dat was al helemaal vol. Je moest kennelijk boeken :| Nou ja weten we dat voor een volgende keer ;) Ga er zeker nog een keer heen.
Ja het beste kan je een jaar van te voren boeken :9

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Niet online
KappeNou schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 11:30:
[...]

Ja het beste kan je een jaar van te voren boeken :9
Dat en een grote zak met geld meenemen, want een ronde in die Beemert kost je een rib uit je lijf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Laatst online: 06-10 18:00

4x2

lộn xộn quá

180 euro ofzo en je kunt er met 3 man bij.
Dus duur maar te doen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
4x2 schreef op woensdag 12 mei 2010 @ 19:54:
180 euro ofzo en je kunt er met 3 man bij.
Dus duur maar te doen.
Met 3 man is het idd wel te doen. Hier wat info:
BMW Ring-Taxi: The world's fastest taxi ride

You will never forget this ride. Take a seat next to professional racing drivers or experienced BMW Driver Training instructors in a powerful BMW M5, boasting 507bhp - and feel the unique fascination of the "Green Hell". After this superlative taxi ride round the 20.832-kilometre Nordschleife, featuring 73 corners, you will know why this circuit is regarded one of the most challenging in the world.
Since 1986, the BMW Ring-Taxi at the Nürburgring has thrilled more than 90,000 passengers and completed almost more than 6,500,000 kilometres. For just 195 Euros, you can enjoy an exciting lap with true Nordschleife experts such as triple World Touring Car champion Andy Priaulx or BMW driver Claudia Hürtgen.

The internationally coveted tickets for the drives from April to October can be booked from 10:00hrs UTC every Monday at www.bmw-motorsport.com/ringtaxi.

Cost per round: 195,00 €

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

22 en 23 mei ga ik weer naar de nordschleife dan komen er nieuwe HD filmpjes in 720p60 en 1080p30 :D gaan er nog meer mensen van got ?

hier nog een Oud nooit eerder geupload filmpje waar ik achter een aston martin v8 vantage aanrijdt.

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=yjgLVe0tpxM]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Vrijdag t/m maandag, misschien maandagavond nog een keer over de gp-strecke heen, die is dan ook open.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ik ben er de 23e of de 24e, even kijken wat beter uit komt.

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga pas weer in de zomervakantie. Nu eerst de auto aanpakken (nieuw blok, nieuwe velgen + banden, grotere remmen en misschien veerpootbruggen etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Owja, die van mij heeft dan een iets opvallendere kleur dan puur zwart als het goed is.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

4x2 schreef op zondag 16 mei 2010 @ 11:26:
Vrijdag t/m maandag, misschien maandagavond nog een keer over de gp-strecke heen, die is dan ook open.
Is de GP-strecke elke maandag open?

Ik ga a.s. maandag t/m woensdag naar de Nurburgring, hotel Dorint aan het rechte stuk van het huidige F1-circuit. Lijkt me wel gaaf om eens over het huidige stuk te gassen...

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Moet je op www.nuerburgring.de kijken, daar staat het op.
Geloof niet dat ie vandaag open is.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Gisae schreef op zondag 16 mei 2010 @ 17:20:
Ik ben er de 23e of de 24e, even kijken wat beter uit komt.
Kom je nog vandaag? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Hier mijn nieuwe snelste ronde die ik op 22 mei hebt gereden
Full HD
Leuk stukje overstuur

[ Voor 24% gewijzigd door BruceLee op 24-05-2010 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panamera
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-10 08:24
BruceLee schreef op maandag 24 mei 2010 @ 14:31:
Hier mijn nieuwe snelste ronde die ik op 22 mei hebt gereden
[video] Full HD
Het was vrij rustig niet?
Was je behoorlijk vroeg gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Panamera schreef op maandag 24 mei 2010 @ 16:08:
[...]

Het was vrij rustig niet?
Was je behoorlijk vroeg gegaan?
was meer geluk dat ik goed terrecht kwam was al dik in de middag sochtens waren er veel mensen erg langzaam aan het beginnen rond 8-9 uur.

Hier nog een mooie flyby @ de Karussell

Nog een leuk filmpje in 9min16 met constant een engelse celica voor me

[ Voor 13% gewijzigd door BruceLee op 24-05-2010 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Zow, dat was weer een avontuurlijk weekendje.
Vrijdagavond/nacht een beetje te lang bezig geweest op de camping toen er wat gezellig zwitsers/duitsers bij kwamen zitten.
Die dr nu van overtuigd zijn dat je in nederland voor je 18e verjaardag een hoer krijgt en meer van dat soort onzin :D

Zaterdag 1 rondje gereden en 2-3 rondjes meegereden en verder lekker zitten kijken.
Waarvan er 1 achterstevoren in de muur van Breidscheid eindigde, dus dat was een porsche 924 minder.
Wel een behoorlijk rustige dag (op de ring dan, om de ring heen was het stervensdruk)
Zondag later op de dag 2 rondjes gereden, toen was het iets rustiger.
En vandaag nog wat zitten kijken bij Bruenchen uit (en daar een 911 vrij lomp de vangrail in zien klappen, dus die werd maar met de ziekenauto afgevoerd) en daarvoor 1 rondje gereden.

Prima weekendje opzich, alleen een beetje (behoorlijk) verbrand.
En BruceLee en Knightwolf nog even gesproken.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ben er geweest. De 23e een half uurtje bij hatzenbach wezen kijken en daarna verder gereden. Vandaag met mountainbikes de ring rond gereden. Helaas zat er een fietsknuffelaar in de groep die alles verafschuwd wat wielen heeft maar geen fiets is. (maar mee kunnen rijden is dan toch wel handig, volgende keer mag ie met de trein als ie mee wil) Niet veel gezien dus, volgens mij wel de 23e kw op de film gezet.

[ Voor 6% gewijzigd door Gisae op 24-05-2010 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Mijn snelste lap staat er ook eindelijk op :D

BtG 11:02 met een 1.3 16v met maar 75 PK, nigt schlegd!
4x2 schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:35:

Prima weekendje opzich, alleen een beetje (behoorlijk) verbrand.
En BruceLee en Knightwolf nog even gesproken.
Idd, was kort maar goed :)
Gisae schreef op maandag 24 mei 2010 @ 22:30:
[...]

Niet veel gezien dus, volgens mij wel de 23e kw op de film gezet.
Indeed, thanx :D

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=6Qqp-2oT25o]

[ Voor 23% gewijzigd door Knightwolf op 25-05-2010 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:47
Een der dagen een dagje/weekend erheen als de AX klaar is? Gewoon lekker relaxt e.d :)

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23-09 22:09
Ik ben ook op de ring geweest op 22 mei.
Mooi dagje, mooi weer, niet te druk.

Was er geweest met mijn groene Subaru GTT.
Volgens mij heb ik brucelee ook nog gezien.
Op weg naar de ring al. Rond 8 uur, kan dat kloppen?

Ik heb 5 rondjes gereden en 1 meegereden. snelste ronde was 9.36, met behulp van instructies van mijn bijrijder.
Niet slecht dacht ik zo (was de 3de keer dat ik naar de ring ging).
hier een filmpje, een beetje bewogen en slechte kwaliteit maar toch:

De auto hielt het perfect vol. Helaas hoorde ik af en toe wel de banden in de wielkast aanlopen.
Ook heb ik nog een complimentje gekregen van een Ford Focus RS rijder die mij niet bij kon houden :D .

Een erg leuke dag, ik ga zeker nog een keer.

[ Voor 8% gewijzigd door rp87 op 25-05-2010 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Je hebt geen metersetje in je Subaru?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
_Drake_ schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 13:13:
[...]

Een der dagen een dagje/weekend erheen als de AX klaar is? Gewoon lekker relaxt e.d :)
Yup, is goed. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-10 20:12
rp87 schreef op dinsdag 25 mei 2010 @ 18:28:

Er gingen meer Celica's die kant op die dag. Waarvan 1 mooie T-sport die gecrasht is.

Ampera-e (60kWh) -> (66kWh)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Yup, die lag flink in de kreukels, reed er bij mn rondje op maandag nog langs bij wehrseifen.
Keek nog of ik een rood pak zag, maar dat viel nog mee :p

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Dat was iemand in zijn 2e lap die de baan niet kende en te hard de langzaamste bocht in ging. mijne is lichter zilver ;) Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/15dauft.jpg
Jammer van de auto :( die had de 192pk beter aan mij gegeven ;)

[ Voor 17% gewijzigd door BruceLee op 26-05-2010 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

BruceLee schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:45:
Dat was iemand in zijn 2e lap die de baan niet kende en te hard de langzaamste bocht in ging. mijne is lichter zilver ;) [afbeelding]
Heel zonde ja. :X

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Da's zeker jammer van de auto ja.

Hier nog een gezelligere foto van mij :) met SKRD naast me. M'n 1e rondje in Pflanzgarten-1.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_0478.jpg

[ Voor 78% gewijzigd door Knightwolf op 26-05-2010 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

BruceLee schreef op maandag 24 mei 2010 @ 18:15:
[...]

was meer geluk dat ik goed terrecht kwam was al dik in de middag sochtens waren er veel mensen erg langzaam aan het beginnen rond 8-9 uur.

Hier nog een mooie flyby @ de Karussell

[video]

Nog een leuk filmpje in 9min16 met constant een engelse celica voor me
[video]
Hoorde ik nu wat knakken bij het 1e filmpje?

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Joopieboy schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:53:
[...]

Hoorde ik nu wat knakken bij het 1e filmpje?
knakken lol, nehoor je hoort hoogstens dat ik er hard in ga.
je hoorde ook niks vanbinnen heb hem ook nog onboard die lap. mijn auto raakt nooit de grond staat hij nog veel te hoog voor, en hij is te stug er voor.

[ Voor 25% gewijzigd door BruceLee op 26-05-2010 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Een kleine selectie van mijn foto's afgelopen zaterdag en zondag.

Heb geen ervaring met panning-shots, maar kon nu wel even leuk oefenen. Zitten toch een paar best leuke bij al zeg ik het zelf, zoals die laatste motor!. Verder nog wat bijzondere auto's.

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6920.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6943.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6966.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6971.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6980.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6985.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6989.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6992.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6996.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_6998.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7002.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7004.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7012.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7034.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7038.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7039.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7059.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7117.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7119.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7176.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7184.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7186.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7191.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7196.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7198.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7200.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7216.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7226.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7242.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.photobucket.com/albums/a155/da432qr/Nurburgring/20100523/IMG_7243.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
Barracuda_82 schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 12:21:
Je hebt geen metersetje in je Subaru?
Alleen een turbodruk-meter achter het stuur (voor de koelvloeistof meter).
Verder ook nog een avc-r waar ik ook de druk op kan aflezen//instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07:55

-tom-562

Oliesjeik

Knightwolf schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:04:

Heb geen ervaring met panning-shots, maar kon nu wel even leuk oefenen. Zitten toch een paar best leuke bij al zeg ik het zelf, zoals die laatste motor!. Verder nog wat bijzondere auto's.

[afbeelding]
_/-\o_ :9~

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freddyathlon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-08 02:05

freddyathlon

McLaren Mercedes

Ik ben maandag t/m vandaag op de Ring geweest. Heb in het Dorint am Nurburgring-hotel geslapen (aan rechte stuk van de Nurburgring) en heb natuurlijk een paar leuke foto's gemaakt...

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4054/4641907201_aa6b1cc7b3.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4059/4642520036_dd6bf0a98a.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4003/4642520828_b69745b287.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4011/4642516054_f73cdcb5b5.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3356/4641903591_71f4ac7892.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3332/4642514140_cd199fe922.jpg

Afbeeldingslocatie: http://farm5.static.flickr.com/4047/4642511910_c71d454e2a.jpg

Apple iPhone 16 Pro Max  Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
BruceLee schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 13:45:
Dat was iemand in zijn 2e lap die de baan niet kende en te hard de langzaamste bocht in ging. mijne is lichter zilver ;) [afbeelding]
Wehrseifen?

Dan ben je ook wel een knuppel als je daar crasht, je kan de bocht best goed overzien, en je kan nog flink remmen voor je echt de vangrail in gaat.

[ Voor 16% gewijzigd door Gisae op 26-05-2010 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeronimo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:36
Knightwolf schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 16:04:

Ik herken niet alles, maar een rondje in die Atom zou wel eens heel leuk kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Gisae schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:17:
Wehrseifen?

Dan ben je ook wel een knuppel als je daar crasht, je kan de bocht best goed overzien, en je kan nog flink remmen voor je echt de vangrail in gaat.
Ja, reed er maandagochtend langs.
Zag dr uit als een gevalletje overstuur en teveel corrigeren gezien de plek waar ie stond.
Of ondersturend de vangrail in aan de rechterkant en vervolgens terug gestuiterd naar de linkerkant.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Gisae schreef op woensdag 26 mei 2010 @ 23:17:
[...]

Wehrseifen?

Er zijn zoveel plekken waarvan ik denk, hoe krijg je in hemelsnaam voor elkaar daar te crashen... Natuurlijk zijn er ook een aantal plekken waar het aardig makkelijk is daar een foutje te maken en dan eraf te schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook op de ring geweest op 22 mei.
Mooi dagje, mooi weer, niet te druk.

Was er geweest met mijn groene Subaru GTT.

Ik heb 5 rondjes gereden en 1 meegereden. snelste ronde was 9.36, met behulp van instructies van mijn bijrijder.
Niet slecht dacht ik zo (was de 3de keer dat ik naar de ring ging).
[video]

De auto hielt het perfect vol. Helaas hoorde ik af en toe wel de banden in de wielkast aanlopen.
Ook heb ik nog een complimentje gekregen van een Ford Focus RS rijder die mij niet bij kon houden :D .

Een erg leuke dag, ik ga zeker nog een keer.
Laat je nou bij het terugschakelen gewoon je koppeling opkomen?
Klinkt niet echt als tussengas nl...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
ja. misschien niet zo lekker voor de koppeling, maar ik moet nog beetje leren "circuit"-rijden :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

[video]
Handig zo met die aanwijzingen van de bijrijder. :)
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Hoe bedoel je dan dat het zou moeten? Je moet toch altijd de koppeling op laten komen? Of moet dat abrupter?

[ Voor 36% gewijzigd door Impry op 27-05-2010 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 14:03:
[...]

Je kan beter op tijd remmen en je voet goed op de rem hebben hebben als te gaan lopen kloten met tussengas als je het niet 200% beheerst. Daarnaast, tis een 4wd, komt niet zo nauw. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Capo op 27-05-2010 20:48 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Ik vind tussengas inderdaad soms aardig rommelig qua pedaal/voetengebruik, denk niet dat ik dat snel op de Ring zou gebruiken. (omdat ik het nog niet onder controle heb)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Tussen gas ik toch ook meer noodzakelijk bij achterwiel aangedreven auto's om de achterkant stabiel te houden?

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tussengas is juist ALTIJD handig. Veeeeel rustiger voor je aandrijflijn. Jullie laten je koppeling lekker slippen als je bij 4000 rpm in 4 terugschakelt naar 3 en bij 6000 rpm oid uitkomt?

Het is heel simpel, en je moet het gewoon ff een middagje oefenen op een industrieterrein. Ik weet inmiddels niet meer beter. Doe het in mijn Primera, in mijn daily Micra 1.2 en in de diesel van mn pa. Is gewoonte geworden en rijd veel lekkerder.

Stel je voor, je maakt 4000 rpm in zn 4. En je wilt terug naar 3 om dan met je hoogtoerige blok lekker te kunnen acceleren.

Je remt af naar de gewenste snelheid, baankennis is dan wel handig.
Koppeling in
Stoot gas
In zn 3
Koppeling opkomen

Kwestie van oefenen en je kunt het lekker snel uitvoeren. Als je je auto kent merk je soms niet eens dat je teruggeschakeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Veel grootspraak, doe het eens met 160km/h hoogtoerig in een mr of met turbo erbij. Benieuwd of je je rempunt uberhaupt wel haalt.

Veel race en rij cursussen haalt men het weg uit de cursist omdat het onnodig veel onrust achter het stuur brengt en in balans van de auto door die onrust

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick

Sick Nick

Drop the top!

Als je inderdaad niet remt en tegelijk terugschakelt met tussengas (heel-toe) heeft het qua pure ronde-tijden eerder een negatief effect.
Nu doe je waarschijnlijk eerst remmen, dan koppeling in (rem dus los), tussengas en terugschakelen, koppeling omhoog en weer verder remmen. Geen constante rem-actie voor de bocht of minder hard dan mogelijk zou zijn.
Of het remmen uberhaupt pas na het schakelen, dan ga je niet vol gas tot op het rempunt en verlies je snelheid. Of andersom, eerst remmen en dan pas schakelen wat je dan in feite al te laat doet omdat je dan al in de bocht zit.

Het is wel beter voor de koppeling en het draaiende deel omdat het minder klappen te verwerken krijgt. Maar op het circuit zou ik me eerst maar druk maken over je rempunten en later pas over de koppel-techniek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

ik blip altijd bij het terugschakelen :) ( Eigenlijk is het altijd heel toe ) maar met heel toe'en blip je ook:P
En natuurlijk lekker heel-toe en tijdens het aanremmen bocht!

[ Voor 69% gewijzigd door BruceLee op 28-05-2010 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Capo: geen grootspraak maar dat moet je zelf weten
@ Sick Nick: ik doe het juist om ook de aandrijflijn te sparen, ik doe er namelijk geen wedstrijd maar rijd voor de fun dusja, rondetijden is geen argument

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Sinds ik BruceLee ken ben ik ook gaan oefenen met blippen tijdens terugschakelen en doe dat nu inmiddels automatisch, altijd, overal, elke auto. Al is het niet beter voor m'n laptime, het is wel beter voor de auto. En tis leuk om te doen :)
Heel-toe kan ik niet, ben ik te lang voor, en m'n voeten te groot. Het is bij mij dus idd of remmen of blippen, helaas niet tegelijk. Maar dat boeit me niks, zo gaat het prima nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Wat is blippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

gasgeven bij omlaag schakelen zodat de motor lekkerder in de toeren van de versnelling valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !null
Gewoon tussengas dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry

Impry

Rallymedia.nl

Wat is dan het verschil tussen blippen en tussengas?

edit:
:D

[ Voor 15% gewijzigd door Impry op 28-05-2010 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Femme
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 06-10 13:19

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Tussengas doe ik ook wel maar combineren met remmen vind ik verdraait moeilijk. Ik zou dan met de hak van mijn voet moeten remmen en met de bal van mijn voet moeten gasgeven. Probleem is dat je dan niet heel veel gevoel bij het remmen hebt (wellicht wel na enige oefening).

Heel and toe als in met de bal van je voet remmen kan gewoon niet in de auto's waar ik in rij met mijn zitpositie. Volgens mij is dat alleen weggelegd voor kleine mannetjes die met gestrekte benen achter het stuur zitten. Mijn knieën staan naar buiten dus ik kan me voet niet draaien om met de hak bij het gaspedaal te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Ik rem wel gewoon, tussengas geven en niet tegelijkertijd remmen komt op mij over als pure tijdverspilling.

Bij de motor doe ik het trouwens wel altijd, maar daar is het veel makkelijker om het gelijktijdig te doen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het niet doet krijgt je koppeling en je hele aandrijving bij elke keer terugschakelen een klap. Is gewoon slecht en rijdt niet lekker. Voelt ook slecht. Even een dot gas en je hebt dit probleem niet.

Ik vind overigens dat het er gewoon bijhoort. Racen is meer dan alleen sturen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2010 19:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Femme schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 16:48:
Tussengas doe ik ook wel maar combineren met remmen vind ik verdraait moeilijk. Ik zou dan met de hak van mijn voet moeten remmen en met de bal van mijn voet moeten gasgeven. Probleem is dat je dan niet heel veel gevoel bij het remmen hebt (wellicht wel na enige oefening).

Heel and toe als in met de bal van je voet remmen kan gewoon niet in de auto's waar ik in rij met mijn zitpositie. Volgens mij is dat alleen weggelegd voor kleine mannetjes die met gestrekte benen achter het stuur zitten. Mijn knieën staan naar buiten dus ik kan me voet niet draaien om met de hak bij het gaspedaal te komen.
Ik zit met m'n benen ook in ongeveer 90 graden. Kan best. Gewoon met de bal van je voet remmen en met je hak even het gas aantikken. Juist in de auto's die jij rijdt kan dat zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rp87
Capo schreef op donderdag 27 mei 2010 @ 20:47:
[...]

Je kan beter op tijd remmen en je voet goed op de rem hebben hebben als te gaan lopen kloten met tussengas als je het niet 200% beheerst. Daarnaast, tis een 4wd, komt niet zo nauw. ;)
Bij 4wd komt het idd niet zo nauw _/-\o_ .
Je haalt de bocht toch wel :P .

Ik ben wel een beetje heel-toe aan het oefenen, maar het valt niet mee. Zeker niet op de ring als je de baan niet kent, en probeer snel te zijn.
Dan maar iets meer slijtage aan de koppeling enz.. Ik heb de auto om te gebruiken, en als het kapot gaat kan ik het gewoon zelf repareren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Verwijderd schreef op vrijdag 28 mei 2010 @ 19:12:
Als je het niet doet krijgt je koppeling en je hele aandrijving bij elke keer terugschakelen een klap. Is gewoon slecht en rijdt niet lekker. Voelt ook slecht. Even een dot gas en je hebt dit probleem niet.

Ik vind overigens dat het er gewoon bijhoort. Racen is meer dan alleen sturen.
Racen is in den beginnen sturen.
Als je dat eindelijk doorhebt kun je beginnen met al dit soort afwerkingsdingetjes leren, niet tegelijkertijd.
En tuurlijk kan ik tussengas geven, maar zolang ik niet tegelijkertijd kan remmen ram ik liever mn hardyschijf en koppeling naar de klote om heel eerlijk te zijn.
En om eerlijk te zijn vind ik het niet zo slecht voelen.

leeg

Pagina: 1 ... 17 ... 25 Laatste