Toon posts:

Nordschleife openbaar?

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-12-2024

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Knightwolf schreef op donderdag 14 januari 2010 @ 22:17:
Lijkt me wel uhhh... LULLIG als je crashed :X volgens mij ben je dan goed nat...
Het is nog lulliger als je dan iemand aanrijd die daar met een verfroller iets op de baan aan het schilderen is.

Ga dat maar eens uitleggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-10 14:43

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 08:43:
[...]

Wij zijn om 02.00 snachts met zaklampen, verf en verfrollers op de baan geweest om te kwasten, geen hond die langskomt om te kijken oid.
Dat kan ik geloven. Maar met een auto :? Die lawaai maakt :? Het lijkt me sterk .. (en bovendien een enorm risico, je zult maar crashen of onwel worden, geen hond die je helpt).

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lijkt me wel gaaf om met een paar electroscootertjes een rondje te doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ok, wanneer gaan we? Ik ben wel voor, electroscootertjes en die mini benzine brommertjes :D

Afbeeldingslocatie: http://www.minibikepocketrocket.com/mini-bike-frame.jpg

Dingen zijn al voor €100,- te koop. http://link.marktplaats.nl/258081813
Voor die prijs wil ik dat nog wel een keer doen :P

[ Voor 57% gewijzigd door Gisae op 15-01-2010 13:47 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 02-10 17:18

MadMan

What the....

Als je het al doet, moet je natuurlijk niet gaan rijden alsof je met touristenfahrt bezig bent. Gewoon relaxed een paar rondjes rijden, niet gaan scheuren. Als je wilt scheuren doe je dat overdag als het open is, dan zijn er ook genoeg mensen aanwezig die je van de vangrail kunnen schrapen en in een ambulance takelen.

Het probleem van andere mensen op de baan is dan ook meteen opgelost, die zie je op tijd en dan heeft geen van de partijen er last van. Ook val je niet op omdat je als je rustig rijd geen kabaal maakt.

Gewoon normaal doen, dan krijg je nooit problemen. Ik ben ook al eens een groepje Engelsen tegen gekomen die met fietsen over de baan gingen.

Allemaal geen probleem dus, zolang je normaal en rustig rijdt, alsof je gewoon binnen de bebouwde kom bent in plaats van op een circuit.
Doe je dat niet, tsja, dan zou het wel eens kunnen opvallen en word je gepakt. Of je krijgt natuurlijk net als er helemaal niemand is een vet ongeluk, dan zijn de rapen gaar. Allemaal voor eigen risico dus, maar het is makkelijk te doen.

Oh ja, nog wat. Die impreza bleek niet te zijn zoals in de advertentie en zoals die verkoper me een aantal malen via de telefoon heeft vermeld. Ik ben nu dus een andere aan het zoeken, en heb in de tussentijd maar een audi coupe quattro voor erbij gekocht :P

Met dat minibiken doe ik wel mee trouwens, dat is echt lachen.

W211 E55 | W220 S500 | W116 280SE | E90 318iA | E30 325i | Cooper Classic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:59
Gisae schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 13:40:
Ok, wanneer gaan we? Ik ben wel voor, electroscootertjes en die mini benzine brommertjes :D

[afbeelding]

Dingen zijn al voor €100,- te koop. http://link.marktplaats.nl/258081813
Voor die prijs wil ik dat nog wel een keer doen :P
Hier nog 1 :D dat lijkt mij echt te vet

The difficult we do right away, the impossible takes slightly longer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Ik heb nog wel 1 ergens staan, weliswaar goed afgesteld en begrenzers eruit en loopt een kleine 80km per uur, super vet, en rijd nog stiekem best leuk. 8)

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Allright, ik heb er een besteld bij Nemeco. Meteen maar een opvoersetje samengesteld voor nog geen 100 euro extra :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het hele idee van electroscooters is dat je geen herrie maakt en rustig aan doet. Dan moet je niet met die grasmaaiertjes aan komen zetten. Dat schopt het concept meteen weer onderuit.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2010 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 18:00

4x2

lộn xộn quá

Net alsof ze je kunnen pakken als je met die dingen bezig bent, gewoon optillen en over de vangrail springen :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Er komt daar niemand, en die wat er wel komen zijn zelf bezig met op wat voor manier dan ook illegaal over de baan rijden. Het enige wat je niet moet doen is op de parkplatz onder de cam gaan staan :+
Voor de rest gebeurt er daar niets, ik ben al vaker wat rondjes gaan rijden daar als ik weer eens s'nachts erlangs kwam op weg naar huis. No problem. Buiten die Engelsen ook nooit iemand gezien daar.

En daarbij denk ik ook niet dat zo'n electro dingetje het 21km volhoudt op een enkele lading en misschien ook niet de toch wel steile stukken omhoog komt. Met zo'n minibike neem je gewoon een jerrycan met benzine en wat reservebougies mee in een rugzakje, en dan kom je er wel.

En trouwens, mochten ze om wat voor reden dan ook toch komen, wat willen ze doen? Het is gewoon een tolweg, ze kunnen je hoogstens eraf zetten en verplichten een ronde te betalen. Boeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Joopieboy schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 19:13:
Ik heb nog wel 1 ergens staan, weliswaar goed afgesteld en begrenzers eruit en loopt een kleine 80km per uur, super vet, en rijd nog stiekem best leuk. 8)
Mooi, die wil ik lenen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
_Drake_ schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 18:05:
[...]

Hier nog 1 :D dat lijkt mij echt te vet
Dan gaan we deze zomer een keer een weekend met een paar van die dingen naar de ring, lijkt me echt lachen :+

Tenzij ze onderweg stoppen, dan is het een pleuriseind lopen :+

[ Voor 10% gewijzigd door Gisae op 16-01-2010 00:24 ]

Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 06-10 20:41

djidee

Mr. Slungel

Dit jaar op vakantie op een uur rijden van de Nordschleife, dus ik weet alvast een daguitje :D Was alvast aan het kijken wat die Ringtaxi doet, maar dat is me veel te duur. 190,- geloof ik, en zwaar van tevoren reserveren.

Ga denk ik dus gewoon een plekje langs de baan zoeken en kijken... Brunchen, standaard, maar wel gezellig druk of misschien de wandeltocht naar Adenauer Frost ondernemen.. Andere mooie plekjes, die redelijk bereikbaar zijn (15min lopen max (vriendin moet ook mee)) hou ik me voor aanbevolen (ervaringen vooral, hoe er te komen is op diverse ringfan sites te vinden)

Zal ergens in de zomer worden dat ik die kant op ga...

Zelf de Ring op doe ik niet, heb een leasebakje...
En zowieso moet je een aantal rondjes rijden (doordat de baan zo verradelijk is als je hem niet kent) wil je uberhaupt de sokken er stevig in willen zetten zodat het leuk wordt dus dat wordt hem gewoon niet.

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Het is ook leuk als je met 50 tot 80 eroverheen rijdt hoor. Genoeg te zien en te horen en als je zo rustig rijdt kun je ook wat meer op de auto's die langskomen letten.
Ringtaxi is inderdaad duur, maar ik vind wel dat het dat geld waard is. Zeker als de baan een beetje vochtig is :9

Hier een foto'tje van mijn nieuwe tussendoor ringtooltje (jaja, ik had de deur fatsoenlijk dicht moeten gooien):
Afbeeldingslocatie: http://limtune.com/foto/got/audicq.gif
Audi Coupé Quattro (B3) 2.3 20v.
170pk en 220Nm @ krukas, 0-100 in 8,6 en een top van 220, fabrieksopgave's.

Hij is voor tussendoor, zodra ik een impreza plus GTT vind die wel in orde is word de audi voor "normaal" gebruik. Hij gaat in elk geval niet meer weg, ik heb al langer zo'n auto willen hebben en nu liep ik er toevallig tegenop. Nergens roest, alle onderhoudshistorie erbij, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ik ben de 3de eigenaar, wat bij deze auto's niet vaak voorkomt, de meesten zijn al een keer of 8 van eigenaar gewisseld. De luchtgestuurde centrale vergrendeling en difflock doen het wonder boven wonder ook nog, dat is bij deze auto's heel vaak niet het geval. ABS is met een knop op het dash uit te schakelen, ook heel handig.

Eerste indrukken:
GRIP, lekker geluidje, best comfortabel. Hij voelt sneller aan dan hij is, maar de fabrieksopgave 0-100 haalt hij in elk geval. Harder dan 180 heb ik nog niet gereden, maar daar zit je zo op. Ik denk dat 220 op de teller in elk geval haalbaar is, wat de echte top is zie ik in de loop van de volgende week wel, dan ga ik ermee naar duitsland.

Ring aanpassingen zijn al onderweg, onder andere een schroefsetje, andere stabi's en camberplates. Ook een origineel B4 spaghetti en een K&N inlegfilter zijn al onderweg, evenals een wide belt kit en oliefilter van Greddy.
Verder denk ik dat ik buiten de remmen en banden niet veel ga aanpassen. Zodra ik een impreza heb word deze waarschijnlijk niet meer veel voor de ring gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Nice vind. Ik vind het echt schitterende wagens. Dik en duits :P
Haal aub wel het grilletje weg.
A hij hoort er niet op thuis
B hij is niet in kleur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kom maar halen. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 18:57
Barracuda_82 schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 10:46:
[...]

Het is nog lulliger als je dan iemand aanrijd die daar met een verfroller iets op de baan aan het schilderen is.

Ga dat maar eens uitleggen.
Mwa, dan mag je beide iet uitleggen vind ik :P oprotten met die verf op het asfalt :/
MadMan schreef op vrijdag 15 januari 2010 @ 20:01:

En trouwens, mochten ze om wat voor reden dan ook toch komen, wat willen ze doen? Het is gewoon een tolweg, ze kunnen je hoogstens eraf zetten en verplichten een ronde te betalen. Boeiend.
Uhhh nee, lijkt me niet. Het is alleen een tolweg tijdens Touristenfahrten, en als die gesloten zijn is het gewoon een afgesloten circuit en eigendom van de Nurburgring GmbH. In feite prive-terrein dus. Als je daar dan op gaat rijden zal het op z'n minst onder inbraak vallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Verf op het asfalt is juist de charme daar 8)

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

Gisae schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 19:28:
Nice vind. Ik vind het echt schitterende wagens. Dik en duits :P
Haal aub wel het grilletje weg.
A hij hoort er niet op thuis
B hij is niet in kleur.
Thanks!

Bedoel je dat zwarte ding? Ik vroeg me ook al af of dat origineel was. Hij zit namelijk op zo'n manier dat je zou denken dat het origineel is. Ook de gaten die er voor zitten lijken origineel (vierkante gaten, overal dezelfde lak, ook in het gat, en de clips zijn hetzelfde als die van de originele grille).
Maar goed, dan gaat hij inderdaad eraf. Tenzij ik kleurverschil in het plastic van de grille zou hebben, dan zoek ik eerst een nieuwe originele.
Knightwolf schreef op zaterdag 16 januari 2010 @ 21:24:
Uhhh nee, lijkt me niet. Het is alleen een tolweg tijdens Touristenfahrten, en als die gesloten zijn is het gewoon een afgesloten circuit en eigendom van de Nurburgring GmbH. In feite prive-terrein dus. Als je daar dan op gaat rijden zal het op z'n minst onder inbraak vallen...
Klopt, je hebt gelijk.
Even nagevraagd aan mijn ma, die is advocate. In Duitsland valt het onder wederrechtelijk betreden van grond of terrein zonder toestemming of kennisneming van de eigenaar. Zeg maar hetzelfde als hier artikel 461 van het wetboek van strafrecht.
Het is een overtreding, en geen misdrijf. Mijn ma wist me ook nog te vertellen dat de hoogst mogelijke boete onder de 50 euro ligt. Dat heb ik er wel voor over :P
Dan moet er trouwens wel ook een bordje staan met "zutritt verboten" of je moet duidelijk over een hek zijn geklommen.

Iig, mij weerhoudt het niet ervan om af en toe een rustig rondje te kachelen als ik er toevallig kort langs kom. Ik heb trouwens ook een beetje het idee dat het min of meer oogluikend word toegestaan, anders hadden ze allang voor betere afzetting gezorgd bij de bekende plaatsen. Je gaat me niet vertellen dat ze niet weten dat er s'nachts wel eens mensen komen. Het zal ze wel niet boeien, als je kapot blijft ben je het zelf schuld, en iets echt slopen kun je eigenlijk niet. Bij de gebouwen is wel cameratoezicht, maar de enige cam die ook maar in de buurt van de baan staat is de webcam die je ook op de site kunt bekijken.

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

of misschien geven ze je wel een ban >:) als ze je snachts pakken (buiten openingstijd).

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zal je sterker vertellen. Alle toegangsdeuren in de hekken zijn gewoon los.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Blijft interessant :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op vrijdag 19 februari 2010 @ 21:35:
Ik zal je sterker vertellen. Alle toegangsdeuren in de hekken zijn gewoon los.
Dat klopt idd, ook steilhecke kun je 'gewoon' op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Steilstrecke ;)

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat ding dus. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 14:48

Exigence

dnkroz

Iemand enig idee of de ring komende zondag open is? Volgens de website pas 05.03 weer maar is dat up to date? ik ben zondag in de buurt en het leek me wel leuk om even te kijken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
De tijden op de site zijn actueel. Bovendien ligt er op dit moment nog sneeuw, dus ik denk niet dat ze dit weekend open zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Ik denk dat het nog wel ff gaat duren als ik deze foto zo zie... de bouw van de geluidsschermen bij Breidscheid/Adenau. Foto is van vorige week.

Afbeeldingslocatie: http://i46.tinypic.com/2jbo1vd.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Knightwolf op 26-02-2010 23:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-03-2020

c0ne

It's m3!

Nou, ik wil net dezelfde foto posten lol. 2 weken geleden was het nog dicht met een hoofdletter D.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Erg jammer want het geluid op dat stuk was echt super. Mja kennelijk lastige mensen die daar gaan wonen en dan gaan klagen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joopieboy schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 21:57:
Erg jammer want het geluid op dat stuk was echt super. Mja kennelijk lastige mensen die daar gaan wonen en dan gaan klagen... :')
Da's een beetje voorbarig geklets. De mensen die daar wonen leven van de Nürburgring en zijn er stuk voor stuk allemaal trots op en blij dat die daar baan daar ligt. Bovendien zitten er daar rond Breidscheid vooral eettentjes, dus die zul je ook niet snel horen klagen. Ik denk dat wat ze daar aan't knutselen zijn vooral betere afrastering is. De baan kruist daar de weg door Adenau en het zou een beetje zuur zijn als er bij een crash (die daar nogal vaak plaatsvinden) gevaar zou zijn voor de openbare weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Als je het goed doet als je daar crashed tik je alleen met je zijkant tegen de borden en rij je gewoon door O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 01-10 17:46

tdw

Amai seg!

Als je het goed doet crash je sowieso niet :p

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Victor schreef op zaterdag 27 februari 2010 @ 22:09:
[...]

Da's een beetje voorbarig geklets. De mensen die daar wonen leven van de Nürburgring en zijn er stuk voor stuk allemaal trots op en blij dat die daar baan daar ligt. Bovendien zitten er daar rond Breidscheid vooral eettentjes, dus die zul je ook niet snel horen klagen. Ik denk dat wat ze daar aan't knutselen zijn vooral betere afrastering is. De baan kruist daar de weg door Adenau en het zou een beetje zuur zijn als er bij een crash (die daar nogal vaak plaatsvinden) gevaar zou zijn voor de openbare weg.
Neej, dan jouw lekker onderbouwde reactie.

Aan het knutselen voor een betere afrastering?!? Inderdaad, een betonnen muur aan de binnenkant van de baan is DE oplossing voor stumperts die de buitenkant van de brug meepakken. ;)

Je doet het voorkomen alsof er in de 90 jaar historie van de Ring regelmatig een auto over de reeds bestaande 1 meter hoge betonnen muur op de brug en het 5 meter hoge metalen hek is gevlogen. Inderdaad, het gevaar voor de openbare weg daaronder. Dat zal de reden voor een geluidswal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Sjaakmeister schreef op zondag 28 februari 2010 @ 14:00:
[...]

Neej, dan jouw lekker onderbouwde reactie.
Wat heb ik niet onderbouwd dan?
Aan het knutselen voor een betere afrastering?!? Inderdaad, een betonnen muur aan de binnenkant van de baan is DE oplossing voor stumperts die de buitenkant van de brug meepakken. ;)

Je doet het voorkomen alsof er in de 90 jaar historie van de Ring regelmatig een auto over de reeds bestaande 1 meter hoge betonnen muur op de brug en het 5 meter hoge metalen hek is gevlogen. Inderdaad, het gevaar voor de openbare weg daaronder. Dat zal de reden voor een geluidswal zijn.
Ik kan uit die foto niet opmaken dat er een geluidswal geplaatst wordt. Al zou dat het geval zijn, dan zet het nog weinig zoden aan de dijk, aangezien de Ring vooral in het dal ligt en het geluid dus sowieso wel weerkaatst wordt. Ik denk niet dat geluidsoverlast daar echt een issue is (vooral omdat er daar nota bene een startpunt is!).

Maar hey, speculeren heeft geen zin, ik zie het wel als ik er binnenkort weer ben. Zolang er hier maar niet de indruk gewekt wordt dat het slag mensen dat daar woont en werkt ook maar enigzins te vergelijken is met de Groenlinks hippies die hier de circuits naar de knoppen helpen. Dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Niet online
Victor schreef op zondag 28 februari 2010 @ 17:43:
Ik kan uit die foto niet opmaken dat er een geluidswal geplaatst wordt. Al zou dat het geval zijn, dan zet het nog weinig zoden aan de dijk, aangezien de Ring vooral in het dal ligt en het geluid dus sowieso wel weerkaatst wordt. Ik denk niet dat geluidsoverlast daar echt een issue is (vooral omdat er daar nota bene een startpunt is!).

Maar hey, speculeren heeft geen zin, ik zie het wel als ik er binnenkort weer ben. Zolang er hier maar niet de indruk gewekt wordt dat het slag mensen dat daar woont en werkt ook maar enigzins te vergelijken is met de Groenlinks hippies die hier de circuits naar de knoppen helpen. Dan weet je gewoon niet waar je het over hebt.
Volgens jou zet het weinig zoden aan de dijk en valt de geluidsoverlast mee, fijn dat je het met ons deelt.
Ik vindt het altijd zo intrigerend als mensen uitspraken doen overkomen als waarheden. Die opmerking dat stuk voor stuk iedereen in de omgeving van de Ring blij is met zijn aanwezigheid, is er een van hetzelfde kaliber. Jij denkt het en dus is het zo. :)

Die muur is al lang aangekondigd door de GmbH als zijnde geluidswal. Blijkbaar twijfel jij daaraan, maar is dat nou juist niet een schoolvoorbeeld van speculeren?

En over de indruk die hier gewekt zou worden dat er GroenLinks-hippies achter de geluidswal zitten?!? Waar haal jij die indruk vandaan? Ik lees hier nergens iets wat er ook maar op lijkt.
Sterker nog, dat er een geluidswal aangelegd wordt, geeft mij niet de indruk dat men de Ring naar de knoppen wil helpen, integendeel, het past meer bij een partij die de Ring wil behouden, door ervoor te zorgen dat (geluids)overlast tot een minimum beperkt wordt. Dit is juist een van de goede dingen die ervoor zorgen dat wij nog jarenlang zorgeloos rondjes kunnen rijden op de Nordschleife!

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaakmeister op 28-02-2010 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Sjaakmeister schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:26:
[...]

Volgens jou zet het weinig zoden aan de dijk en valt de geluidsoverlast mee, fijn dat je het met ons deelt.
Ik zeg niet dat het meevalt, ik zeg dat ik denk dat het geen zin heeft.
Ik vindt het altijd zo intrigerend als mensen uitspraken doen overkomen als waarheden.
Dat maak jij er van.
Die opmerking dat stuk voor stuk iedereen in de omgeving van de Ring blij is met zijn aanwezigheid, is er een van hetzelfde kaliber. Jij denkt het en dus is het zo. :)
Nee, ik denk het, omdat ik die indruk krijg als ik daar ben.
Die muur is al lang aangekondigd als zijnde geluidswal, waarom ga jij daaraan lopen twijfelen.
Omdat ik alleen deze foto gezien heb en niets van een aankondiging weet. Ik trek dus niets in twijfel, ik spreek mijn vermoeden uit op basis van die foto.
Om dan vervolgens te zeggen dat speculeren weinig zin heeft.
Precies. Jij maakt ervan dat ik het als waarheid zie.
En over de indruk die hier gewekt zou worden dat er GroenLinks-hippies achter de geluidswal zitten?!? Waar haal jij die indruk vandaan? Ik lees hier nergens iets wat er ook maar op lijkt.
Joopie noemt geklaag over geluidsoverlast, iets wat ik associeer met GroenLinks mensen. Ik zeg nergens dat dat de reden is dat die geluidswal geplaatst wordt.
Sterker nog, dat er een geluidswal aangelegd wordt, geeft mij niet de indruk dat men de Ring naar de knoppen wil helpen, integendeel, het past meer bij een partij die de Ring wil behouden, door ervoor te zorgen dat (geluids)overlast tot een minimum beperkt wordt. Dit is juist een van de goede dingen die ervoor zorgen dat wij nog jarenlang zorgeloos rondjes kunnen rijden op de Nordschleife!
Ik loop er dan ook nergens over te klagen.

Maar goed, begrijpend lezen is voor jou duidelijk nog een zwak punt, dus ik ben wel weer een beetje klaar met deze non-discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Rustig aan mensen, het gaat maar om een stom stukje asfalt waar ze op bezig zijn haha. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:58:
Rustig aan mensen, het gaat maar om een stom stukje asfalt waar ze op bezig zijn haha. :+
Wat, stom stukje asfalt! :(

;)

Om het nog enigzins Nordschleife gerelateerd te houden, een foto van de laatste keer dat ik er was:
Carrera 4S

Ik was met de middelste van het stel :9 Was wel heel glad die dag (11 november), maar ook lekker rustig, dus toch goed kunnen knallen :)

[ Voor 41% gewijzigd door Victor op 28-02-2010 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Victor schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:59:
[...]

Wat, stom stukje asfalt! :(

;)
Jaja... :+

Je snapt hem iig, dat scheelt. ;)
Om het nog enigzins Nordschleife gerelateerd te houden, een foto van de laatste keer dat ik er was:
[afbeelding]

Ik was met de middelste van het stel :9 Was wel heel glad die dag (11 november), maar ook lekker rustig, dus toch goed kunnen knallen :)
Prachtige wagen, 1x mogen meerijden met een GT3, wat een beest, kippenvel. _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joopieboy schreef op zondag 28 februari 2010 @ 21:20:
[...]

Jaja... :+

Je snapt hem iig, dat scheelt. ;)

[...]

Prachtige wagen, 1x mogen meerijden met een GT3, wat een beest, kippenvel. _O_
Ik reed die dag ook met een GT3 mee (je ziet rechts nog net de spoiler)... Zo met 80 de vangrail in, dat was wel een beetje zuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Ai dat is idd zwaar balen, helaas gebeurd dat maar al te vaak. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaakmeister
  • Niet online
De hierboven gevoerde discussie over een geluidswal is een beetje uit de klauwen gelopen. Ik ben er iets te hard ingedoken en dat had ik niet moeten doen.

Gelukkig zijn we het nog wel allemaal eens over het feit dat de Ring een prachtig stukje asfalt is :9

Meer informatie over de muur: http://www.touristenfahre...um/showthread.php?t=50943 7 http://www.nurburgring.nl/forum/viewtopic.php?f=4&t=7397
Victor schreef op zondag 28 februari 2010 @ 20:59:
[...]Ik was met de middelste van het stel :9 Was wel heel glad die dag (11 november), maar ook lekker rustig, dus toch goed kunnen knallen :)
Ja, het was inderdaad erg nat die dag.
Niet alleen die Porsche op de foto kwam thuis met een deuk ... :X

[ Voor 3% gewijzigd door Sjaakmeister op 01-03-2010 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

JT

VETAK y0

Mooie uitzicht weg ;( Maar ja, als dat het voortbestaan van de ring zekerder maakt...

3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Idd, mooie uitzicht weg :'( maar waarschijnlijk een helaas noodzakelijk kwaad om toch ons pleziertje te kunnen blijven beleven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sja, ik weet het ok niet hoor.

Weet iemand trouwens, waar je van rolkooi netten kunt kopen, deze dingen dus:
Afbeeldingslocatie: http://i179.photobucket.com/albums/w294/biggusdickus10/ebay%20items/rollcage3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joopieboy schreef op maandag 01 maart 2010 @ 22:54:
Sja, ik weet het ok niet hoor.

Weet iemand trouwens, waar je van rolkooi netten kunt kopen, deze dingen dus:
[afbeelding]
Biesheuvel waarschijnlijk, zijn [url="[url=http://www.biesheuvel.nl/store/search/helmnet]"]helmnetten[/url].

[ Voor 8% gewijzigd door Victor op 01-03-2010 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Kijk aan die term heb ik wat, die van sparco voor 40 euro is alleen niet wat ik zoek, nog een idee voor een andere shop? En kent iemand een simpele houder om aan een rolbeugel te bevestigingen voor een lichte compact cam?

Edit: even doorzoeken en je komt ook bij de goedkopere huismerken:
Afbeeldingslocatie: http://www.biesheuvel.nl/STORE/FILES/BIESHEUVEL/STORE/UPLOAD/IMAGE/PRODUCT/ltec/ltechelmzwart.jpg
22.50 best goed te doen!

Alleen ik zoek toch dat grof geweven net. :+

[ Voor 37% gewijzigd door Joopieboy op 01-03-2010 23:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
Joopieboy schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:28:
Kijk aan die term heb ik wat, die van sparco voor 40 euro is alleen niet wat ik zoek, nog een idee voor een andere shop? En kent iemand een simpele houder om aan een rolbeugel te bevestigingen voor een lichte compact cam?

[afbeelding]
22.50 best goed te doen!

Hier valt minder uit ;)

W.b.t. die camera: ik zou hier geen camcorder voor gebruiken. Het loopwerk van die dingen gecombineerd met een beetje stugge ophanging en een circuit geeft je heel veel ratels. Kijk eens naar camera's die naar solidstate opslag wegschrijven (zoals die cam van Knightwolf, of een Flip Mino HD achtig apparaat).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadMan

MadMan

What the....

En kent iemand een simpele houder om aan een rolbeugel te bevestigingen voor een lichte compact cam?
Een houder op een rolkooi betekent meestal in het zicht. Een cam in het zicht + Nordschleife = BAN. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.
Gewoon een cam in je binnenspiegel/rechterzonneklep/whatever verbergen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[afbeelding]
22.50 best goed te doen!

Zelf maken? Voor een paar euro zo'n net scoren en even bevestigen. Meer dan 20E vind ik wel veel geld voor zoiets eenvoudigs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb eens een cam in mn voorbumper gemonteerd. Was alleen wel een cheapass Chinees eBay geval.

http://www.vimeo.com/6910997

http://www.vimeo.com/8381205 (de 2 rondjes van bovenstaand filmpje naast elkaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Een camerasteun kan je het beste aan de hoofsteun van de bijrijderstoel maken/bevestigen (zodat hij dan zegmaar links tussen de bestuurders en bijrijderstoel in 'zweeft".

Als camera zou ik proberen iets in de trend van een 2ehands Sanyo HD700 te vinden welk een CCD sensor hebben en (+- 150- 200 euro) en dus geen last hebben van camera "wobble" wat bij alle cmos sensoren (die ik elke sub 300 euro hd camera zit) wel het geval is. Je kan beter een echte 2e hands "videocamera" kopen ipv zo'n min ding zoals flip/controur welke hooguit redelijk beeld hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door _Drake_ op 02-03-2010 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Victor schreef op maandag 01 maart 2010 @ 23:33:
[...]

Hier valt minder uit ;)

W.b.t. die camera: ik zou hier geen camcorder voor gebruiken. Het loopwerk van die dingen gecombineerd met een beetje stugge ophanging en een circuit geeft je heel veel ratels. Kijk eens naar camera's die naar solidstate opslag wegschrijven (zoals die cam van Knightwolf, of een Flip Mino HD achtig apparaat).
Dat geloof ik ja, maar ik wil er toch mijn tas indoen. :)
En ik vind die dun geweven er ook beter uitzien persoonlijk.
MadMan schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 04:25:
[...]

Een houder op een rolkooi betekent meestal in het zicht. Een cam in het zicht + Nordschleife = BAN. Maar ik neem aan dat je dat wel weet.
Gewoon een cam in je binnenspiegel/rechterzonneklep/whatever verbergen.
Dat is zeker waar, andere oplossing proberen te zoeken dan...
Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 14:19:
Ik heb eens een cam in mn voorbumper gemonteerd. Was alleen wel een cheapass Chinees eBay geval.

http://www.vimeo.com/6910997

http://www.vimeo.com/8381205 (de 2 rondjes van bovenstaand filmpje naast elkaar)
Ziet er niet gek uit!

En ik heb trouwens een digitale camera die met een resolutie van 720x400 opneemt oid, iig een resolutie die goed genoeg is voor youtube en die dingen, met een 4gb Scandisk Ultra III heb je ook alle ruimte!
Naast de hoofdsteun is geen slecht idee, hoe doe je dat het makkelijkst?

Edit: filmpje bij het praatje:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=4sdsixoHZ2E]

Edit: ik heb al een idee:
Afbeeldingslocatie: http://www.onchee.com/Pictures_for_eBay/AE1269_ebay_2.jpg
Is rubber dus glijd niet zo snel. :)

[ Voor 8% gewijzigd door Joopieboy op 02-03-2010 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Drake_
Joopieboy schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 17:49:
[...]
Naast de hoofdsteun is geen slecht idee, hoe doe je dat het makkelijkst?
Ik zal eens kijken of ik nog ergens een foto heb daarvan ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
http://www.v-nix.nl/vholdr-contour-hd
Dit zijn ook leuke dingen!

[ Voor 4% gewijzigd door Cheesy op 02-03-2010 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

_Drake_ schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 19:11:
[...]

Ik zal eens kijken of ik nog ergens een foto heb daarvan ;).
Dankjewel!

Wacht ik dat even af, die foto die ik hierboven poste is maar tot een cm of 3 dik, de rolkooi waar de camera op moet is een goeie 5cm dik, dus dan kom ik op model lijmklem uit:
Afbeeldingslocatie: http://www.linkdelight.com/eBayPhoto/delightdigi/supportGears/K1P_show.jpg
Boven aan het dak op de buis klemmen en camera eraan, denk dat dit wel een goeie optie is!

[ Voor 7% gewijzigd door Joopieboy op 02-03-2010 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het knap kansloos om dat geluidsscherm precies daar neer te zetten. Nu maak je er een dubbelblinde bocht van. Met hoogteverschillen en een links-rechtscombo dus lastwissels. Les 1 in hoe een flessenhals te maken: blindeer een toch al niet makkelijke slinger. Plus de inrit die daar zit. Echt heel slecht gekozen imo. Moest het zijn om auto's op de baan de houden dan had een hekwerk met doorkijk ook gewerkt. Voorkomen is beter dan genezen dus je moet goed zicht op de racelijn kunnen houden en eventuele obstakels. Dat is er nu niet beter op geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Er zit daar sowieso een snelheidslimiet officieel. Wat dat betreft weinig aan de hand.
Verder snap ik de frustratie wel want het is ook terecht. Maargoed, de hele Ring zit vol met blinde bochten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Sja, de ring zit vol blinde bochten, daarom duurt het ook zo lang voordat je de baan echt kent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, maar op die plek zit ook nog een in/uitrit. Die blinderen vind ik toch net even wat erger dan een willekeurige bocht elders. Als daar iemand er op knalt zijn de rapen dubbel gaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat is wel waar ja, zeker omdat je op dat stuk gewoon in die bocht geen flikker ziet, dat stuk omhoog knal je ook ineens omhoog en dan zie je maar een paar meter, ben benieuwd of ze daar over hebben nagedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Op deze foto zie je wel mooi het enorme hoogteverschil.
Afbeeldingslocatie: http://www.sportwarte-nuerburgring.de/postenvorstellung/LSW9.JPG

[ Voor 3% gewijzigd door Cheesy op 02-03-2010 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Dat zit er ook, net achter het punt waar de foto is genomen gaat ie echt stijl omhoog, 19 zat net tegen de 3e versnelling aan daar en kwam niet verder. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien moeten ze een gele vlag of een gele lamp monteren die aan gaat als er iemand bij de gates staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Joopieboy schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:10:
Dat zit er ook, net achter het punt waar de foto is genomen gaat ie echt stijl omhoog, 19 zat net tegen de 3e versnelling aan daar en kwam niet verder. :)
Same here. Het vreemde is dat je dat hoogteverschil in de auto optisch niet door hebt. Maar als je dan de belabberde trekkracht in een (normale straat)auto ervaart is dat bijna 0.
Richting Brünchen is wat dat betreft ook best leuk, maar dan ga je met een rotgang omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Verwijderd schreef op dinsdag 02 maart 2010 @ 23:14:
Misschien moeten ze een gele vlag of een gele lamp monteren die aan gaat als er iemand bij de gates staat.
Zoiets bv zou wel fijn zijn, invoegstrook maken is al geen optie dus wat dat betreft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Die foto is vanaf Ex-Mühle gemaakt, een van de stijlste stukken omhoog van heel de Ring.
Ik vind het echt onverantwoord dat er omwille van wat geluid een levensgevaarlijke bocht blindgemaakt wordt op een toch al zo gevaarlijk punt (lange helling omlaag, snelheid dus hoog, meteen haakse bocht, en daarachter in/uitrit).

Idee van Hlp is dan haast een noodzaak geworden.
Koop in hemelsnaam niks bij Vnix !!
De accesoires voor m'n ContourHD heb ik daar besteld en ze hebben mij zonder aanwijsbare reden moedwillig maanden op levering laten wachten :(
Ze hebben het pas opgestuurd toen ik de bestelling annuleerde en m'n geld terug eiste, wtf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gisae
  • Niet online
Ze kunnen in principe een stuk van de wal links weghalen en daar een aparte in/uitvoegstrook maken. Bij het stuk na de bocht is bij de meesten de snelheid er uit en kan je dus redelijk veilig verkeer in laten voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Nordschleife (AUTO) - Rundenkarten 2010 (AUTO) 1 € 75,00
Rundenkarten 2010 (AUTO)
4,00 Runden
Zo, de eerste rondekaart voor 2010 is betaald 8) Deze maand de auto wat onderhoud geven en dan maar eens doordeweeks richting de ring.

Why is it when your wife or girlfriend gets pregnant, all her friends rub her belly and say "congratulations!", But nobody rubs your dick and says "Good Job"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Echt hard gaat het niet.... Eind vorige week hebben ze een grote kraan opgebouwd om de betonnen delen erin te hangen, maar die hebben ze dezelfde dag weer afgebroken om onverrichter zaken huiswaarts te keren. Vraag je het de bouwvakkers dan reageren lacherig en zeggen dat we blij mogen zijn als het met Pasen klaar is .... Bron: TF
Gisteren:

Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/2173/p0140030310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img229.imageshack.us/img229/7374/p0138030310.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img256.imageshack.us/img256/1736/p0137030310.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Dat stuk is daar idd erg stijl. Ik had toen echt moeite om mijn voet van het gaspedaal op te tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
De eerste meters beginnen vorm te krijgen...

Afbeeldingslocatie: http://img694.imageshack.us/img694/9270/p0148060310.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img269.imageshack.us/img269/6756/p0149060310.jpg

Je kan nu al goed zien hoe erg dit het uitzicht verpest :(

[ Voor 13% gewijzigd door Knightwolf op 06-03-2010 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spiller
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-09 23:14
Barracuda_82 schreef op vrijdag 05 maart 2010 @ 11:18:
Dat stuk is daar idd erg stijl. Ik had toen echt moeite om mijn voet van het gaspedaal op te tillen.
Mooi is dat he, zoveel G krachten dat je je poot niet eens van het gas af krijgt :D

Ioniq 5 P45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Waarom zou je op zo'n helling omhoog je poot van het gas willen halen? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 10:34
Om terug te schakelen? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Jegapia op 07-03-2010 03:19 ]

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebia
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-06 15:21
Daar hoef je je poot toch niet voor van het gas te halen })

Wat jammer van breidscheit zeg, daar klonken de back-fires altijd zo bruut in het dal... hopelijk gaat dat niet helemaal verloren straks.

[ Voor 26% gewijzigd door ebia op 07-03-2010 04:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Terugschakelen tijdens accelereren op een helling omhoog? Opschakelen bedoel je. Als je halverwege Ex-Mühle nog moet terugschakelen ben je veel te laat met terugschakelen. Terugschakelen doe je al op de helling omlaag naar Breidscheid. Breidscheid, viaduct en Ex-Mühle allemaal in dezelfde versnelling in z'n 2, dan verder omhoog opschakelen naar 3.

edit:
Voor terugschakelen idd juist niet je poot van het gas, of hooguit een beetje, om de motor meer toeren te laten maken voor loslaten van de koppeling.

[ Voor 52% gewijzigd door Knightwolf op 07-03-2010 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet in een gebakje. Dan moet je terugschakelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knightwolf
Er ligt momenteel weer zat sneeuw :X

Zouden die bandenstapels tijdens TF ook blijven staan daar? :+

Afbeeldingslocatie: http://img718.imageshack.us/img718/3846/dscf1160d.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img72.imageshack.us/img72/8855/dscf1158c.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img689.imageshack.us/img689/6881/dscf1164h.jpg

Afbeeldingslocatie: http://img23.imageshack.us/img23/2528/dscf1162y.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• c0ne

c0ne

It's m3!

Joh, het heeft echt goed gesneeuwd daar. Ik hoop dat de postbode niet uitgegleden is met m'n strippenkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Knightwolf schreef op zondag 07 maart 2010 @ 12:29:
[...]

Terugschakelen tijdens accelereren op een helling omhoog? Opschakelen bedoel je. Als je halverwege Ex-Mühle nog moet terugschakelen ben je veel te laat met terugschakelen. Terugschakelen doe je al op de helling omlaag naar Breidscheid. Breidscheid, viaduct en Ex-Mühle allemaal in dezelfde versnelling in z'n 2, dan verder omhoog opschakelen naar 3.

edit:
Voor terugschakelen idd juist niet je poot van het gas, of hooguit een beetje, om de motor meer toeren te laten maken voor loslaten van de koppeling.
Breidscheid in zn 2?! Damn. Ik doe Breidscheid gewoon in 3 en vlak voordat ik aan de klim begin is het koppeling in, stoot gas (als je het goed doet hoeft je koppeling hooguit 1000 a 1200 toeren te overbruggen) en terug naar 2. Plus dat ik die bocht redelijk links hou omdat ie daar wat vlakker lijkt te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Die bandenstapels zien er wel redelijk 'definitief' uit.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sick Nick
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-10 21:44

Sick Nick

Drop the top!

Op zich wel DE manier om de snelheid eruit te halen, het invoeg probleem en de blinde bocht daar ben je dan kwijt. Alleen moet het wel ervoor duidelijk staan aangegeven, anders gaat het daar ben ik bang heel vaak fout :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impry
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-10 16:59

Impry

Rallymedia.nl

Ja, en je voorkomt inhaalacties. Dus zou best nog wel eens kunnen dat dat de 'oplossing' is.

Rallymedia op YouTube - Rallymedia Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Victor
  • Niet online
De Nordschleife wordt nog steeds in races gebruikt (waarbij er dus niemand op dat punt de baan op zal komen), zo definitief zal deze bandenstapel niet zijn denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• la_fusion
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online
Ik neem ook niet aan dat ze de banden weg kunnen halen ;) Lijkt me een beetje lullig bij een crash...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Lijkt me opzich ook wel logisch dat ze dit weg gaan halen, anders is het wel heel erg kamikaza. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Verwijderd schreef op zondag 07 maart 2010 @ 19:23:
[...]
Breidscheid in zn 2?! Damn. Ik doe Breidscheid gewoon in 3 en vlak voordat ik aan de klim begin is het koppeling in, stoot gas (als je het goed doet hoeft je koppeling hooguit 1000 a 1200 toeren te overbruggen) en terug naar 2. Plus dat ik die bocht redelijk links hou omdat ie daar wat vlakker lijkt te zijn.
Ik doe het ook in de 3, Breidscheid zit je op iets van 80-100km/u, sowieso is mn 2 (tm 85/90km/u) nergens nuttig daar, wehrseifen kan je nog over twijfelen, maar daar laat ik m eigenlijk altijd ook in de 3 staan.
Ex muehle is me een keer gelukt met 110-120 ofzo, weet alleen niet meer hoe :+

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barracuda_82

Barracuda_82

mkTime(), not war!

Knightwolf schreef op zondag 07 maart 2010 @ 02:06:
Waarom zou je op zo'n helling omhoog je poot van het gas willen halen? :?
Omdat je daar voor de eerste keer rijd en een bocht ziet en denkt: oeh, effe wat gas terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik ga me hier ook maar is bijvoegen :P 23,24 & 25 april ben ik bij de ring.
Hier nog mensen die bekend zijn met het weer rond die tijd? Ik heb in iedergeval bandjes gekozen die het in de regen goed zouden moeten doen :)

[ Voor 5% gewijzigd door KappeNou op 08-03-2010 13:08 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4x2

4x2

lộn xộn quá

Weer valt niks van te zeggen, het kan op de ene plek hozen en 10km verderop kan de zon schijnen.
En als je in een tent zit kan je 's nachts bevriezen.

leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exigence
  • Laatst online: 14:48

Exigence

dnkroz

Ik ben er het eerste weekend van mei met de motor, paar dagen toeren in de omgeven en misschien nog even een middagje op de ring kijken (en een rustig rondje toeren :)). Dat zal dus een week na jou zijn, ik hoop in ieder geval op een zonnetje, want ik haat motorrijden in de regen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

4x2 schreef op maandag 08 maart 2010 @ 14:16:
Weer valt niks van te zeggen, het kan op de ene plek hozen en 10km verderop kan de zon schijnen.
En als je in een tent zit kan je 's nachts bevriezen.
Daarom is het ideaal dat ik zo dichtbij woon, zondag s'ochtends vroeg weg, voor de drukte paar rondjes doen, dan eens gaan kijken daar bij kijkplaatsen en in de middag maar eens op het gemak terug. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Joopieboy schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:00:
[...]

Daarom is het ideaal dat ik zo dichtbij woon, zondag s'ochtends vroeg weg, voor de drukte paar rondjes doen, dan eens gaan kijken daar bij kijkplaatsen en in de middag maar eens op het gemak terug. :P
dat is dromen hier in de randstad :(

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wormaap
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:53
Joopieboy schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:00:
[...]

Wanneer ben jij van plan om eens naar de Ring te gaan? Ik wil dan best eens mee om m'n A6 eens uit te laten :P (Woon in Geleen, jij zit hier vlakbij toch?)

Ticking away, the moments that make up a dull day

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cheesy
  • Niet online
Ik ga hoogstwaarschijnlijk dit jaar eens bij de Scuderia Hanseat koekeloeren :)
Voorgaande jaren lukte het steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Wormaap schreef op maandag 08 maart 2010 @ 19:20:
[...]

Wanneer ben jij van plan om eens naar de Ring te gaan? Ik wil dan best eens mee om m'n A6 eens uit te laten :P (Woon in Geleen, jij zit hier vlakbij toch?)
Over 4 weken heb ik 2 weken vakantie, eens kijken hoe het zit met de financiën maar lijkt me leuk om eens af te spreken ja!

Pagina: 1 ... 15 ... 25 Laatste