Het is ook leuk als je met 50 tot 80 eroverheen rijdt hoor. Genoeg te zien en te horen en als je zo rustig rijdt kun je ook wat meer op de auto's die langskomen letten.
Ringtaxi is inderdaad duur, maar ik vind wel dat het dat geld waard is. Zeker als de baan een beetje vochtig is
Hier een foto'tje van mijn nieuwe tussendoor ringtooltje (jaja, ik had de deur fatsoenlijk dicht moeten gooien):

Audi Coupé Quattro (B3) 2.3 20v.
170pk en 220Nm @ krukas, 0-100 in 8,6 en een top van 220, fabrieksopgave's.
Hij is voor tussendoor, zodra ik een impreza plus GTT vind die wel in orde is word de audi voor "normaal" gebruik. Hij gaat in elk geval niet meer weg, ik heb al langer zo'n auto willen hebben en nu liep ik er toevallig tegenop. Nergens roest, alle onderhoudshistorie erbij, nieuwe APK en 3 maanden garantie. Ik ben de 3de eigenaar, wat bij deze auto's niet vaak voorkomt, de meesten zijn al een keer of 8 van eigenaar gewisseld. De luchtgestuurde centrale vergrendeling en difflock doen het wonder boven wonder ook nog, dat is bij deze auto's heel vaak niet het geval. ABS is met een knop op het dash uit te schakelen, ook heel handig.
Eerste indrukken:
GRIP, lekker geluidje, best comfortabel. Hij voelt sneller aan dan hij is, maar de fabrieksopgave 0-100 haalt hij in elk geval. Harder dan 180 heb ik nog niet gereden, maar daar zit je zo op. Ik denk dat 220 op de teller in elk geval haalbaar is, wat de echte top is zie ik in de loop van de volgende week wel, dan ga ik ermee naar duitsland.
Ring aanpassingen zijn al onderweg, onder andere een schroefsetje, andere stabi's en camberplates. Ook een origineel B4 spaghetti en een K&N inlegfilter zijn al onderweg, evenals een wide belt kit en oliefilter van Greddy.
Verder denk ik dat ik buiten de remmen en banden niet veel ga aanpassen. Zodra ik een impreza heb word deze waarschijnlijk niet meer veel voor de ring gebruikt.