Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik denk dat een toetsenbordje niet perse sneller typt dus dat hoef ik niet perse. En de X1 komt uit de HTC fabriek. Dus ik vraag me af of er niet veel Diamond/Pro dingen inzitten... En ik wil graag een snel toestel. De i900 heeft een lagere resolutiescherm en kan daardoor alles snel berekenen. Ik weet niet hoe dit met de X1 zit, maar er moet wel een krachtige processor aan boord zitten om de 800x480 (?) resolutie te renderen continue...

[ Voor 41% gewijzigd door bsmpower op 11-08-2008 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vverwacht toch wel dat SE daar ook wel wat over te zeggen heeft aangezien HTC dat ding in licentie van SE uitbrengt en er een eigen karakter aan wil geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ja dat zal zeker het geval zijn. Maar grote kans dat het een (erg) aangepaste HTC Pro is? Ach iedereen zijn ding. Ik ga gewoon voor de Samsung en hoop dat die bevalt voor mij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
4 september kan ik hem bestellen met een verlenging van een abo. Hoop tegen die tijd veel reviews te lezen hier over hoe het toestel bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:57
tomtom 7 is officieel bekend gemaakt op de site van tomtom... En het toestel wat erbij staat is de i900!! Alleen als je kijkt welk toestel geschikt is zie je alleen een htc... :(
Weet iemand of de i900 binnenkort stiekem toch ondersteund gaat worden? :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 18:53:
tomtom 7 is officieel bekend gemaakt op de site van tomtom... En het toestel wat erbij staat is de i900!! Alleen als je kijkt welk toestel geschikt is zie je alleen een htc... :(
Weet iemand of de i900 binnenkort stiekem toch ondersteund gaat worden? :) :)
Volgens mij komt dat omdat TomTom 7 alleen nog maar standaard geleverd is op de HTC.. denk dat ie wel gaat werken op de i900 nadat deze officieel gelanceerd is.. en als ze het plaatje van de i900 gebruiken helemaal natuurlijk:) (ff optimistisch doen ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasperv525
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 27-03-2024
Hier is een lijst met programma's die getest zijn op de i900.
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100010

Tomtom staat er ook bij dus ik denk dat dat wel gaat lukken.
Verder schijnt het een beetje moeilijk te zijn om Igo 8 te installeren op het interne geheugen maar daarna loopt het zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasperv525 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 20:32:
Hier is een lijst met programma's die getest zijn op de i900.
http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100010

Tomtom staat er ook bij dus ik denk dat dat wel gaat lukken.
Verder schijnt het een beetje moeilijk te zijn om Igo 8 te installeren op het interne geheugen maar daarna loopt het zeer goed.
TomTom v7.45 (it runs with my external GPS)

Da's dan minder.. Ik wil namelijk m'n interne GPS gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
De laatste paar blogs die ik gelezen heb over de omnia hebben mijn keuze er niet makkelijker op gemaakt. Ik wou voor i8510 gaan......maar nu neig ik weer meer naar de Omnia......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dit moment ben ik klant bij T-Mobile en wil de i900 graag gaan halen en kan op dit moment al mijn abbonement verlengen.
Hoe kan ik deze het beste en eigenlijk ook het snelste bestellen?
- Via Tmobile winkel
- Via gsmweb of andere aanbieder

Met het tweede heb ik eigenlijk geen ervaring.

Bestellen bij een online gsm aanbieder verstandig?

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
ik zou volgende week gewoon naar de winkel gaan. Heb je het meeste zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij ons hier word ie begin September verwacht.. ( phonehouse.be ) Ben ook nog eens bij andere winkels gegaan, sommige wisten niet eens dat ie bestond LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 03:03:
Op dit moment ben ik klant bij T-Mobile en wil de i900 graag gaan halen en kan op dit moment al mijn abbonement verlengen.
- Via Tmobile winkel

Thx
Een winkel zit vaak in de buurt en is makkelijk als je mobiel kapot zou gaan. Echter ben je via online winkels een stuk goedkoper uit. Daarbij is het wel dat als je mobiel kapot gaat, je deze moet opsturen naar de winkel en het langer duurt voordat je hem weer terug hebt. Echter is mijn mobiel nog nooit kapot gegaan... Ik heb de laatste jaren altijd online besteld (niet alleen gsm's) en het is altijd goed gegaan en scheelt veel geld. Gsmweb vertrouw ik het meest dus daar bestel ik mijn mobiel altijd. Ik zou zeggen, ga gewoon de prijzen eens vergelijken en bedenk voor jezelf of je het gemak wil van een winkel dichtbij ivm garantie, en daar ook voor betaald...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 03:03:
- Via Tmobile winkel

Thx
T-Mobile heeft nog geen plannen om de i900 in het assortiment op te nemen. Ons werd aangeraden om het bij een andere aanbieder te proberen (icm. een T-Mobile abbo). Dus via T-Mobile valt al af...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

T-Mobile heeft nog geen plannen om de i900 in het assortiment op te nemen. Ons werd aangeraden om het bij een andere aanbieder te proberen (icm. een T-Mobile abbo). Dus via T-Mobile valt al af...
Volgens mij zien ze de i900 als concurrent van de iPhone die T-Mobile exclusief verkoopt. En daar maken ze lekker veel winst op. Dus dat is volgens mij de enige reden dat ze hem niet in het assortiment nemen...?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij SmarthPhoneShop.be:

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Wij verwachten dit toestel de laatste week van augustus in ons assortiment te kunnen opnemen en aanbieden :

Kan iemand mij eens vertellen zeggen waar ik een los toestel kan kopen ergens net over de grens van Belgie? ( 15de augus)

thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Ik zit bij Vodafone, daar kan je nu alvast een pre-order plaatsen, op de officiële website...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dit was al bekend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes:
-Iemand ervaring met HSDPA DL snelheden, vreem genoeg is vodaf. de enige die met hoge snelheden adverteerd
http://www.internetten.nl....asp?id=10926&kleur=blauw
-Als je de phone aansluit op tv, wat geeft ie dan voor scherm resolutie
-Als je n divx wil kijken op de i900 moet je die dan eerst bewerken naar de lage scherm resolutie of verkleint ie vanzelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 10:51:
Paar vraagjes:
...
-Als je n divx wil kijken op de i900 moet je die dan eerst bewerken naar de lage scherm resolutie of verkleint ie vanzelf
Ik weet niet of die dat vanzelf doet maar ik zou hem altijd zelf verkleinen. Scheelt je ruimte en kost het toestel minder moeite om te tonen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:25:
[...]
Volgens mij zien ze de i900 als concurrent van de iPhone die T-Mobile exclusief verkoopt. En daar maken ze lekker veel winst op. Dus dat is volgens mij de enige reden dat ze hem niet in het assortiment nemen...?!
Als dat waar is, waarom heeft T-mobile Duitsland hem dan wel in het assortiment? Denk zelf dat T-mobile nu gewoon nog geen uitspraken doet over toestellen die ze straks in het assortiment nemen. Ze hebben nog geen uitspraken gedaan of ze het toestel wel of niet in hun assortiment opnemen, alleen dat het op dit moment nog niet duidelijk is of het toestel interessant genoeg is om in hun assortiment op te nemen.
bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 11:17:
[...]
Ik weet niet of die dat vanzelf doet maar ik zou hem altijd zelf verkleinen. Scheelt je ruimte en kost het toestel minder moeite om te tonen...
Het toestel zal de film gewoon zelf schermvullend maken. Het voordeel van de i900 is dat hij hardwarematige divx encoder aan boord heeft en daardoor ook gewoon alle divx movies soepel kan afspelen zonder dat je ze hoeft te verkleinen.

Ik weet niet of ie al een keer voorbij is gekomen maar hier kun je de manual vinden van de i900 (72 pagina's): *klik*

[ Voor 17% gewijzigd door DeOS op 12-08-2008 11:50 ]

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16:18

Praetextatus

the dutch_paki

Het zal neem ik aan wel mogelijk zijn om er een andere rom met een andere taal erop te flashen? of op een andere manier te wijzigen? ik heb wat gegoogled maar kom er niet uit :(

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Door de CID lock is het standaard niet mogelijk om een andere taal te flashen dan die op het toestel geleverd wordt. Bij HTC toestellen is er vrij snel software beschikbaar om de CID lock te verwijderen. Of en hoe snel deze voor de i900 beschikbaar is, is afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Check this out :http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7940
Betekent dit nou dat we nog 2 weken moeten wachten...................?? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:49:
Check this out :http://www.mobilecowboys.nl/toestellen/7940
Betekent dit nou dat we nog 2 weken moeten wachten...................?? :'(
De laatste berichten over release datum gaan allemaal over eind augustus/begin september... Naja nog even wachten dus...

[ Voor 3% gewijzigd door bsmpower op 12-08-2008 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
gsmweb heeft het ook al opgeschoven naar 22 augustus als leverdatum. zo gauw de prijs bij hun bekend is komt die ook op de site. dit was hun antwoord van vandaag :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 22:05:
gsmweb heeft het ook al opgeschoven naar 22 augustus als leverdatum. zo gauw de prijs bij hun bekend is komt die ook op de site. dit was hun antwoord van vandaag :(
Dat méén je niet! Nou lekker dan.. net de website waarvan ik de prijs enz wil weten! Ik vind het nu wel lang duren hoor. Straks zie ik weer een ander toestel, ga ik weer twijfelen, en wéér maanden w88 hehe :P ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
Was deze eigenlijk al langs gekomen hier:
http://www.instinctthepho...d_062008_instinctthephone

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 09:08:
[...]

Weet je dit zeker?
Dus als ik naar een T-Mobile winkel ga is er een kans dat ze deze telefoon geneens hebben?

Dit wil dus zeggen dat ik een andere provider moet nemen, omdat ik deze telefoon wil?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat hoeft niet. Via gsmweb kun je hem ook bestellen met een abo van T-Mobile. We moeten alleen nog even geduld hebben voordat ze de foon op de site hebben. Hoop echt dat het de laatste keer is dat ze de leveringsdatum hebben verschoven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die is exlusief voor Sprint...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:06:
[...]

Die is exlusief voor Sprint...
De instinct is toch gelijk aan de i900/omnia? Of heb ik hier nu iets over het hoofd gezien?
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:04:
Dat hoeft niet. Via gsmweb kun je hem ook bestellen met een abo van T-Mobile. We moeten alleen nog even geduld hebben voordat ze de foon op de site hebben. Hoop echt dat het de laatste keer is dat ze de leveringsdatum hebben verschoven.
Ik was net een beetje aan het rondneuzen en zag de telefoon al staan op http://www.bestelmaar.nl
Hier kan ik wel kiezen uit T-Mobile.
Alleen zie ik nergens een Leverdatum staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Gefeliciteerd! Zo zijn er wel meer winkels waarbij je het toestel i.c.m. t-mobile abbo kan nemen. Als er geen leverdatum staat moet je ze even mailen. Verder blijft het vooral speculeren over welke datum de toestellen echt worden uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ganymedus schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 00:10:
[...]

De instinct is toch gelijk aan de i900/omnia? Of heb ik hier nu iets over het hoofd gezien?
:?
IETS ???????
Nogal wat hoor.......neem me niet kwalijk !! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Volgens mij is die totaal anders? Instinct is dunner, andere interface, 2MP camera, geen HSDPA, etc..

Aangezien we nog 2 weken moeten wachten, hier 2 nieuwe filmpjes :):

Design and UI (deel 1)
http://www.youtube.com/watch?v=NgRVxxq-afI&feature=user

Design and UI (deel 2)
http://www.youtube.com/watch?v=ZnwTwPZc4K0&feature=user

Edit: hoor ook nu pas dat de haptic feedback weg is. Wel jammer..

[ Voor 73% gewijzigd door bsmpower op 13-08-2008 08:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 12 augustus 2008 @ 21:54:
[...]

De laatste berichten over release datum gaan allemaal over eind augustus/begin september... Naja nog even wachten dus...
Nog even en het hoeft van mij niet meer... Hier heb ik alijd een bijzonder grote hekel aan. Waarom kan een bedrijf als samsung niet gewoon een leverdatum per land afgeven en zich daar gewoon aan houden? Of zal dit weer een hype-verhogende marketing zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
bsmpower schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:40:
De haptic feedback/vibrate feedback is sinds de G4 ROM verdwenen. Het lijkt me logisch dat ze het in een volgende ROM gewoon weer opnemen met de optie om het aan/uit te zetten.

De G4 ROM is sowieso een vreemde versie, aangezien deze versie bij een aantal mensen hun i900 veranderd in een baksteen. Customer service van Samsung adviseert ook om niet naar deze ROM te upgraden.

De mensen waarbij de ROM wel werkt merken wel een soepelere interface + nieuwe features, maar ook een heleboel bugs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:09:
[...]

IETS ???????
Nogal wat hoor.......neem me niet kwalijk !! :O
tja 't was laat, mijn nederige excuses... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
bsmpower schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 08:40:
Volgens mij is die totaal anders? Instinct is dunner, andere interface, 2MP camera, geen HSDPA, etc..

Aangezien we nog 2 weken moeten wachten, hier 2 nieuwe filmpjes :):

Design and UI (deel 1)
http://www.youtube.com/watch?v=NgRVxxq-afI&feature=user

Design and UI (deel 2)
http://www.youtube.com/watch?v=ZnwTwPZc4K0&feature=user

Leuke filmpjes.

Jammer dat het typen van een sms/mail wat lastig gaat. Maar dat verschilt natuurlijk per persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ok wel mooi dat die haptic feedback weer terug komt waarschijnlijk :-).

En over de levertijden. Alle toestellen die ik misschien wil kopen heeft een onduidelijke levertijd (Touch Pro, X1 en i900). De Touch Pro is inmiddels uit maar dat was ook lange tijd onduidelijk. Dus ik heb me er bij neergelegd dat de release datums steeds veranderen. Ik ga er nu vanuit dat ik eind augustus kan bestellen. Eind september gaat mijn abbo opnieuw in dus komt in mijn geval gewoon goed uit :-).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan zal ik ze wel ff mailen en dan zullen we zien.

Ben nu al vanaf eind Juni aan het wachten op dit ding, laat ze maar opschieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je bent niet de enige

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

net gebeld met mn hoofdkantoor: (t for Telecom)

leverdatum staat nog steeds voor week 34, dus volgende week

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvdburgt1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 27-02 10:11
Even in het buitenland gekeken, en wat (te) leuke aanbiedingen gevonden:

www.pacificproductsltd.com -> $ 450 dollar

Voor die prijs zal het wel een bogus-shop zijn, maar kan hier niets over terug vinden... iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
zelfde als gsmweb dus. die hadden het van de week ook over 22 augustus. das dus eind week 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ze hebben voor het zelfde geld ook de touch pro op die site

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
en de Nokia N95, 8Gb voor $100 goedkoper???
heb hierbij echt mijn vraagtekens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja tuurlijk kan dat denk ff aan de lage dollarstand en de leeftijd van dit type toestel volgend jaar al als prepaid te koop denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
ik houd de aanschaf van het toestel wel bij een bekende nederlandse winkel of website.
lijkt mij iets veiliger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We hebben al eens melding gemaakt van Samsungs nieuwe Omnia, een touchscreentelefoon die de iPhone het leven zuur moet maken. Binnenkort wordt de Omnia officieel gelanceerd en het blijkt niets minder te zijn dan een heuse ‘miljonairstelefoon’.

Niet dat men voor deze gsm een miljoen hardverdiende euro’s moet neertellen, want de adviesprijs bedraagt ‘slechts’ 699 euro. Maar dat de Omnia wordt aangeboden in – wat Samsung noemt – de ‘Millionaire Pack’ zegt genoeg. En dat het touchscreenmobieltje op 29 augustus gelanceerd wordt tijdens The Summer Fair in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk, georganiseerd door het tijdschrift Miljonair, zegt zo mogelijk nog meer.

Samsung prijst de Omnia alvast aan als een ‘stijlvol visitekaartje’ en een ‘volwaardige pc in pocketformaat’. Het mobieltje draait op Windows Mobile 6.1 en geeft toegang tot MS Office-software. Ook is er een QWERTY-toetsenbord tevoorschijn te toveren op het aanraakgevoelige scherm, om het nodige tikwerk nog wat makkelijker te maken. Uiteraard kan de Omnia ook overweg met allerlei mediabestanden, waarvoor 8GB intern geheugen aanwezig is.

Bron: nu.nl

das wel vaag dat ie nu pas 29 augustus aankomt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
weet niet waar die de informatie vandaan halen maar €699 voor de omnia is veel te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook werkelijk geen idee

EDIT: ff een mail gestuurd naar NU.nl over uitleg ben benieuwd of ik een reactie krijg

[ Voor 60% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Laatst online: 16:18

Praetextatus

the dutch_paki

adviesprijs is altijd hoger dan de prijs waarvoor hij in de winkel komt :)
geen idee waarom, maar t is wel zo :p

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:06
Wellicht off topic maar als ik nu een geheel nieuwe abonnement wil afsluiten met ongeveer 150 minuten en onbeperkt internet wat kan ik dan het best nemen?

Ik zie bij www.bestelmaar.nl allerlei combinaties staan maar bij geen enkele staat iets over data?
Ik wil graag (onbeperkt) gebruik maken van internet/google maps en e-mail onderweg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

data komt altijd los van je belbundel erbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
bancker schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 12:27:
Wellicht off topic maar als ik nu een geheel nieuwe abonnement wil afsluiten met ongeveer 150 minuten en onbeperkt internet wat kan ik dan het best nemen?

Ik zie bij www.bestelmaar.nl allerlei combinaties staan maar bij geen enkele staat iets over data?
Ik wil graag (onbeperkt) gebruik maken van internet/google maps en e-mail onderweg.
Sorry hoor, maar dit is heel makkelijk zelf uit te zoeken als je iets verder dan 2 pagina's terug kijkt zie je verschillende webshops voorbij komen. Waaronder ook deze, waar genoeg aanbiedingen staan inclusief onbeperkt internet.

Lijkt me ook niet echt de bedoeling dat dit een "waar kan ik het goedkoopste mijn i900 aanschaffen" topic wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:27:
ik heb ook werkelijk geen idee

EDIT: ff een mail gestuurd naar NU.nl over uitleg ben benieuwd of ik een reactie krijg
net een reactie van NU.nl:

Dank voor uw reactie.
De adviesprijs is afkomstig uit een persbericht van Samsung en geldt voor de Millionaire Pack. Om eventuele misverstanden te voorkomen, heb ik dit nog wat verduidelijkt.

Met vriendelijke groet,

Jeffrey Weller (redacteur NU.nl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
edit..

[ Voor 92% gewijzigd door Jos84 op 13-08-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Ik moet wel een beetje lachen hoe we onszelf hier helemaal gek aan het maken zijn en allerlei dingen lijken te ontdekken want oowww wee als we verkeerd zijn ingelicht.

relaxed guys..telefoon komt echt wel ..gewoon even de prijsvergelijkingsites in de gaten houden. Vaak komt er 1 slimme aanbieder met een groen " voorraad" icoontje achter de naam. Dit doen ze meestal als ze zeker weten dat ze hem binnen nu en een week kunnen leveren. En blijkt het dan nog langer te duren..dan lachen ze zich helemaal rot want zij hebben hun hele beoogde voorraad al verkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Laatst online: 09-08 13:12

roma0803

Lost

Ik zit nu toch heel erg te twijfelen om de 16Gb versie voor 490 Euro via eBay te kopen. Ik heb bij dezelfde verkoper (Rose uit Singapore) nu al 2 toestellen weggehaald, waaronder een Nokia N82. Niets dan lof voor deze verkoper. Goede service, snel in antwoorden op vragen per mail en snelle, volledige levering. De Nokia N82 had bijvoorbeeld geen enkele van de issues waarover je later las op Internet.

Het is alleen een hoop geld om via PayPal over te maken zonder het toestel in 'levende lijve' te hebben gezien of in handen te hebben gehad. Twijfel... twijfel...

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:27:
Ik zit nu toch heel erg te twijfelen om de 16Gb versie voor 490 Euro via eBay te kopen. Ik heb bij dezelfde verkoper (Rose uit Singapore) nu al 2 toestellen weggehaald, waaronder een Nokia N82. Niets dan lof voor deze verkoper. Goede service, snel in antwoorden op vragen per mail en snelle, volledige levering. De Nokia N82 had bijvoorbeeld geen enkele van de issues waarover je later las op Internet.

Het is alleen een hoop geld om via PayPal over te maken zonder het toestel in 'levende lijve' te hebben gezien of in handen te hebben gehad. Twijfel... twijfel...
ditto
om nog maar niet te spreken over het bricken bij het flashen van een nieuwe rom, en het garantie-probleem...
aan de andere kant heb je m wel voor een mooie prijs, met 16gig, en binnen enkele dagen al...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zou toch wel enig bewijs willen zien van zo iemand zoals live foto of filmpje met bijv. krant vande dag met duidelijk zichtbare datum

voordat ik geld ga overmaken

ben altijd erg huiverig met dit soort transacties

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:42:
[...]

ditto
om nog maar niet te spreken over het bricken bij het flashen van een nieuwe rom, en het garantie-probleem...
aan de andere kant heb je m wel voor een mooie prijs, met 16gig, en binnen enkele dagen al...
Je hebt in ieder geval de fabrieksgarantie. Een nieuwe rom zet ik er meestal pas op als anderen mij met goed resultaat zijn voorgegaan. Met al mijn smartphones is dat tot nu toe goed gegaan. Gelukkig zijn er fora zoals XDA developers ;)
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:52:
ik zou toch wel enig bewijs willen zien van zo iemand zoals live foto of filmpje met bijv. krant vande dag met duidelijk zichtbare datum

voordat ik geld ga overmaken

ben altijd erg huiverig met dit soort transacties
Met deze verkoper heb ik goede ervaringen, ook bij een duur toestel als de N82. In de feedback bij hem op eBay, zie ik dat hij al behoorlijk wat van deze Samsungs heeft geleverd. Ik durf dan wel aan te nemen dat dat wel goed zal gaan. Maar hierbij geldt zeker, bij twijfel niet doen. Betaling via PayPal geeft in ieder geval een dekking voor 200 Euro. Is iets tenminste.

[ Voor 3% gewijzigd door roma0803 op 13-08-2008 13:58 ]

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Laatst online: 13-09 08:13
2Call heeft de Duitse importversie (zwart, 8 GB) op voorraad i.c.m. de gebruikelijke abbo's, dus voor degenen die niet langer willen of kunnen wachten, sla je slag zou ik zeggen. Ik vind de prijs i.c.m. een abbo (iig Vodafone) wat tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NU.nl heeft zijn berichtgeving aangepast :+ :+ :

We hebben al eens melding gemaakt van Samsungs nieuwe Omnia, een touchscreentelefoon die de iPhone het leven zuur moet maken. Binnenkort wordt de Omnia officieel gelanceerd en het blijkt niets minder te zijn dan een heuse ‘miljonairstelefoon’.

Dat een speciale variant van de Omnia in een gelimiteerde oplage wordt aangeboden in – wat Samsung noemt – de ‘Millionaire Pack’ zegt genoeg. En dat het touchscreenmobieltje op 29 augustus gelanceerd wordt tijdens The Summer Fair in Grand Hotel Huis ter Duin in Noordwijk, georganiseerd door het tijdschrift Miljonair, zegt zo mogelijk nog meer. Niet dat men voor deze gsm een miljoen hardverdiende euro’s moet neertellen, want de adviesprijs van de miljonairseditie bedraagt ‘slechts’ 699 euro.

Samsung prijst de Omnia alvast aan als een ‘stijlvol visitekaartje’ en een ‘volwaardige pc in pocketformaat’. Het mobieltje draait op Windows Mobile 6.1 en geeft toegang tot MS Office-software. Ook is er een QWERTY-toetsenbord tevoorschijn te toveren op het aanraakgevoelige scherm, om het nodige tikwerk nog wat makkelijker te maken. Uiteraard kan de Omnia ook overweg met allerlei mediabestanden, waarvoor 8GB intern geheugen aanwezig is.

Bron: NU.nl

hahahaha ff mailen werkt toch wel _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
hoop nu alleen wel dat de "gewone" variant eerder komt dan 29 augustus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

me 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roma0803 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 13:58:
[...]

Je hebt in ieder geval de fabrieksgarantie. Een nieuwe rom zet ik er meestal pas op als anderen mij met goed resultaat zijn voorgegaan. Met al mijn smartphones is dat tot nu toe goed gegaan. Gelukkig zijn er fora zoals XDA developers ;)
fabrieksgarantie wel, maar dan moet je 'm wel weer naar singapore sturen want hier repareren ze 'm niet...
zie: Verwijderd in "Samsung SGH-i900 Omnia"
Nee, u heeft op dit toestel (als u het in SingaPore gaat kopen)
geen garantie. Dus voor reparaties e.d moet u terug naar Singapore.
Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht u nog
verdere vragen hebben, aarzelt u danniet om contact met ons op te
nemen.

Hoogachtend,

Customer Services
Samsung Electronics Benelux B.V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Hmm... da's niet handig. Daar ga ik mij eens verder in verdiepen. Thanks voor de update hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

relaxed guys..telefoon komt echt wel ..gewoon even de prijsvergelijkingsites in de gaten houden. Vaak komt er 1 slimme aanbieder met een groen " voorraad" icoontje achter de naam. Dit doen ze meestal als ze zeker weten dat ze hem binnen nu en een week kunnen leveren. En blijkt het dan nog langer te duren..dan lachen ze zich helemaal rot want zij hebben hun hele beoogde voorraad al verkocht.

dat lijkt nu dus gebeurd........
http://www.kieskeurig.nl/...D442AC1257469006BA343.htm

Wat zien we?.................een voorraad-icoontje !! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

Zal vodafone niet met een branded toestel komen, waarvan de prijzen lager liggen. Dit hebben ze ook gedaan met HTC Diamond en vele anderen. Ik zal nooit voor 2 jaar een contract tekenen en dan vallen de prijzen idd wel een beetje tegen. Vorig jaar een Nokia n95 bij t-mobile met 1 jaar verlengen genomen (Relax 300) met Pit, hoefde ik maar 80 Euro bij te betalen, terwijl de prijzen van de toestellen ongeveer overeen komen. Wil nu naar Vodafone, wegens slechte ervaring T-mobile, en de i900. Ben gewoon al apps aan het verzamelen voor deze foon. Wachten duuuurt zo lang, koop m niet los via ebay, gewoon met abbo in NL, makkelijk met reparaties en defecten.

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:13:

dat lijkt nu dus gebeurd........
http://www.kieskeurig.nl/...D442AC1257469006BA343.htm

Wat zien we?.................een voorraad-icoontje !! :+
Als je naar de site gaat (waar die zogenaamd op voorraad is) dan staat er week 34. Volgende week dus...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En er is ook deze met 3-5 werkdagen...........
http://www.nl.bol.com/is-...errer=ADVNLVRG00201500099

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Rustig mensen, de telefoon komt heus wel ;) (net als in Southpark met de Wii episode......c'mon c'mon most have omnia now!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

we lijken wel kleine kinderen die wachten op <+:)

hahahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
hehehe, nou laat baardmans wel erg lang op zich wachten, als we niet uitkijken moeten we idd wachten tot 5 dec.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ik moet trouwens zeggen dat ik niet bijster gecharmeerd ben van de TouchWiz vormgeving. Ik vraag me dan ook af of het toestel te gebruiken is met Spb Mobile Shell. Vind ik er wat gelikter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb ergens in een review gezien dat dit gewoon mogelijk is kwam geloof ik al eerder hier voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Oeps, de zoekfunctie niet gebruikt. :( Maar kan dus idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dat was hem idd merci lucky1965

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
Weet iemand of die i900 op BOL de 8GB of de 16GB is? Ik neem aan de 8GB ):.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
enigste nadeel van die spb's is dat het besteld kan worden als je een creditcard hebt. helaas ben ik niet in het bezit daarvan dus zal moeilijk worden om die programma's te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doe je het via een collega / vriend / familie lid pass je eerst het get geld naar diegene en die betaald dan ff voor jou die software simpel zat zo doe ik het iig met hotels heb er zelf ook geen een namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abort_ schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 16:23:
Weet iemand of die i900 op BOL de 8GB of de 16GB is? Ik neem aan de 8GB ):.
ze hebben de white versie voor 559 euro
volgens mij kwam alleen de 16GB met een witte cover uit dus.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
is inderdaad een mogelijkheid.
gaat het trouwens om een licentie of om de software zelf dat je moet betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je zal of een key krijgen of je kan hem ergens van een server downloaden net zoals tomtom mobile
zelf heb ik geen ervaring met spb

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
Leuke review, erg gedetailleerd, dat kan ik wel waarderen. Zeker om het feit dat ik nog nooit gewerkt heb met WM, en dus een volledige leek ben op dat gebied.

Leuk om te lezen iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
je bent niet de enige die een leek is. heb zelf ook nog nooit een toestel gehad met WM erop. zal voor mij dus ook wennen zijn maar aangezien de keuze in die toestellen steeds goter wordt leek het mij nu een mooi moment om over te stappen naar een wat uitgebreider toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-09 12:30

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Lucky1965 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:10:
en de Nokia N95, 8Gb voor $100 goedkoper???
heb hierbij echt mijn vraagtekens.
Als je je geld kwijt wil zijn, zonder dat je echt een Nokia krijg, bestel `m daar....
Verwijderd schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 11:11:
ja tuurlijk kan dat denk ff aan de lage dollarstand en de leeftijd van dit type toestel volgend jaar al als prepaid te koop denk ik
Ik hoop dat je sarcastisch ben :?

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jos84 schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 15:43:
Rustig mensen, de telefoon komt heus wel ;) (net als in Southpark met de Wii episode......c'mon c'mon most have omnia now!)
Juist, ik voel me net Cartman!

Volgens mij zijn er echt te veel sites die maar gewoon wat zeggen:
- Week 34
- 22 augustus
- 29 augustus
- begin September
Wat moet ik nou geloven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803

roma0803

Lost

Ginz schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 19:00:
[...]

Als je je geld kwijt wil zijn, zonder dat je echt een Nokia krijg, bestel `m daar....

[...]

Ik hoop dat je sarcastisch ben :?
Als je niet weet waarover je spreekt, spreek dan niet.

Mijn Nokia N82 heb ik voor 140 Euro minder dan de NL prijs, en hij heus wel echt. Een ander toestel 60 Euro minder (op een NL prijs van ca. 300 Euro). Ja, de Dollarkoers speelt een rol, daarvoor hoef je geen wiskunde te studeren. Er zijn veel betrouwbare verkopers uit Azie te vinden op eBay.

Prima wanneer je zelf niet via eBay wilt/durft te kopen. Maar ongefundeerde opmerkingen hierover maken helpt de mensen die daarover twijfelen niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Ga gewoon uit van september, dan kan het alleen maar meevallen. Het is geen X1, de i900 is al uit in europa en zal binnen nu en 3/4 weken vanzelf op de NL markt verschijnen. We kunnen speculeren wat we willen, maar daardoor verschijnt het toestel heus niet sneller.

Toptoestellen Samsung komen deze maand in de winkel (frontpage)

@ us1111: hmm blijkbaar heeft speculeren toch zin ;)

[ Voor 33% gewijzigd door DeOS op 13-08-2008 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeOS schreef op woensdag 13 augustus 2008 @ 20:35:
[...]

Ga gewoon uit van september, dan kan het alleen maar meevallen. Het is geen X1, de i900 is al uit in europa en zal binnen nu en 3/4 weken vanzelf op de NL markt verschijnen. We kunnen speculeren wat we willen, maar daardoor verschijnt het toestel heus niet sneller.
Hmmm.. Wordt toch eerder..:
Samsung verscheept deze maand twee nieuwe paradepaardjes naar de winkels. De i900 Omnia-smartphone is vanaf volgende week leverbaar, zijn neef i8510 Innov8 volgt een week later.
nieuws: Toptoestellen Samsung komen deze maand in de winkel

En de reactie van coolsound op mijn vraag of de leverweek nog gehaald gaat worden:
Ik heb zojuist contact gehad met de leverancier.
Zij hebben de verwachting deze volgende week binnen te krijgen.
Wanneer in de week konden zij helaas niet zeggen.
Het product zal dan met ongeveer 2 werkdagen bij ons zijn.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 20:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Foutje..

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 13-08-2008 20:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Nog maar even een filmpje om te illustreren dat TomTom 7 wel werkt met de i900. Om de interne GPS te kunnen gebruiken heb je alleen wel een virtuele com-poort manager nodig, anders herkent TomTom de GPS niet.

http://www.youtube.com/watch?v=hnTYuXtT6Xg

Veranderingen die te vinden zijn in de nieuwe ROM (DXHG4):

http://www.youtube.com/watch?v=doOLS2oPTGY

Vooral de animatie tussen horizontaal <--> verticaal is stukken sneller/korter geworden :) .

[ Voor 28% gewijzigd door DeOS op 13-08-2008 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toptoestellen Samsung komen deze maand in de winkel!

Ik zag hem ook staan en meteen even gelezen.
Het ziet ernaar uit dat we hem toch volgende week kunnen bestellen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Expansys biedt um al aan de 16GB versie

Verwijderd

Is dit in combinatie met een abbonement of kan je die hier alleen los verkrijgen?
Pagina: 1 ... 5 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!