Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270449

LIMIT-AR schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:33:
Ik heb een vraag over kortingen op een abonnement van Vodafone i.c.m. de Samsung i900. Kan het zo zijn dat de ene winkel meer korting geeft op een abonnement dan de andere winkel. Dus b.v. Belcompany geeft 3 maanden gratis zorgeloos internet erbij en The Phonehouse geeft 50% korting op de eerste 12 maanden. Allebei met dezelfde abo termijn en evenveel belminuten.

Ik dacht altijd dat de abonnementstarieven bij alle winkels hetzelfde waren en dat er alleen extra korting gegeven kan worden buiten abonnementskosten.

Kan iemand mij bevestigen dat kortingen op abonnementskosten bv van vodafone niet per winkel kunnen verschillen?

Want dan ga er dadelijk meteen 1 ophalen bij The Phone House hier in Eindhoven in plaats van dat ik moet wachten als ik hem online bestel waar ze een hogere korting beloven op het zelfde abonnement.

Sorry voor de offtopic vraag maar ik wil dit graag weten en weet niet waar ik het anders kan vragen en heb ook al gegoogled.
Dit kan wel het geval zijn. Heb het al vaker meegemaakt. Ook online verkopen kunnen inderdaad ook goedkoper zijn, en toestelprijzen kunnen afhankelijk zijn van winkel/aanbieder. Dus als ik jou was zou ik toch een beetje research doen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Anoniem: 129235 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:31:
[...]

Misschien kan dat wel, er zit nl een optie in Taal Wijzigen in het instelling menu, en als ik dat selecteer dan zegt hij dat er geen extra taal bestanden aanwezig zijn en dat je daarvoor MLI bestanden kunt downloaden op Samsung Mobile.
Nou wijs mij dan maar eens aan waar ik die MLI bestanden kan downloaden om mijn samsung engels te maken of andere taal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 129235

Sathumax schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:09:
[...]

Nou wijs mij dan maar eens aan waar ik die MLI bestanden kan downloaden om mijn samsung engels te maken of andere taal?
Het zou best kunnen dat ze er (nog) niet op staan, ik zei alleen dat het misschien mogelijk is/wordt.
Bij het millionaire pack zat alleen NL, maar bij de telefoon die WinMo.nl getest heeft zaten er ook een Engelse en France MLI, zie: http://www.winmo.nl/?p=341
In het instellingenmenu heb je een optie ‘Taal wijzigen’, waarmee je het GEHELE OS van een andere taal kunt voorzien. Standaard zijn Nederlands, Engels en Frans aanwezig. De talen zijn aanwezig in de vorm van ‘language images’ (MLI-bestanden) en kunnen van de Samsung Mobile website worden opgehaald.
Het grote voordeel is dat je zelf kunt bepalen welke MLI-bestanden je hebt staan en dat er dus ook andere talen beschikbaar komen.
Iedere keer dat je van taal wijzigt (in principe komt dit natuurlijk niet meer dan één keer voor) is dit gelijk aan een harde reset. Het toestel start dan opnieuw op in de gekozen taal. Groot voordeel dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Die update komt denk ik nog op de samsung site. Als het goed is zal die steeds uitgebreider worden naarmate er meer en meer toestellen verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272187

@splendes

A-GPS kan je in het toestel uitzetten door te gaan naar settings, dan enhanced GPS en dan moeten de beide opties op disable staan..

Maar het kan ook zijn dat je via je navi software nog het een en ander moet uitzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
DaannO schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:04:
Ik stel voor om een nieuw van dit topic te openen. Dit uiteraard met een nette TS aangezien dit toestel dat zeker wel verdient. Dus wie o wie wil dit op zijn naam hebben staan ;)
ik wel :P maar als ik tijd heb:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Anoniem: 129235 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 16:15:
[...]

Het zou best kunnen dat ze er (nog) niet op staan, ik zei alleen dat het misschien mogelijk is/wordt.
Bij het millionaire pack zat alleen NL, maar bij de telefoon die WinMo.nl getest heeft zaten er ook een Engelse en France MLI, zie: http://www.winmo.nl/?p=341

[...]
Nou ik weet niet of dit zo makkelijk gaat, ik vermoed dat dit te maken heeft in welke taal je toetsenboordje wil hebben om bepalde caracters te kunnen schrijven.
En mocht het geval toch zo zijn wat winmo verteld dan betekent dat er een nieuwe verandering gekomen is tenopzichte van andere WM versies.

Waar je dus complete ROM in toestel moest spelen om een andere taal te hebben.

[ Voor 11% gewijzigd door Sathumax op 31-08-2008 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos84
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-03 14:12
weet iemand waar je een tv-out kabel kan kopen voor de Omnia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 219685

Anoniem: 219685 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:47:
Welke abonnementsvormen hebben jullie? En dan doel ik vooral op welke internet verbinding jullie gebruiken voor je phone? Ikzelf zit te denken aan surf en mail van telfort voor 7e per maand, alleen staat in de voorwaarden dat deze max 128kbit/s ofwel 16kB/s is... Dit lijkt me erg weinig. Als ik kijk bij vodafone, dan krijg je hogere snelheid maar een datalimiet van 50MB (wat natuurlijk helemaal nergens over gaat). Iemand tips/ideeen?
Iemand? Wat gebruiken jullie voor dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Jos84 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 17:32:
weet iemand waar je een tv-out kabel kan kopen voor de Omnia?
e-bay singapore?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 8504

Hmm.. We hebben een white gehaald... Erg geinig ding!! Knoepert veel mogelijkheden in Windows Mobile...Wel even een aantal vraagjes direct:

- Hoe kan ik gprs uitzetten zodat hij niet steeds stiekem gaat downloaden via GSM?? Ik wil alleen via wifi internetten namelijk... Zoek op MoDaCo_NoData.cab Thanx PcFer!!!
- Waar moet je je MP3'tjes neerzetten zodat de touch player ze ziet? is duidelijk RTFM
- Hoe configureer je je GPS? Google maps vind de GPS blijkbaar niet. Is er ook een goed en free proggie waarmee ik de status van GPS kan zien?

Verder voelt het ding lekker licht maar wel solide aan! Deze is voor mijn vrouw, maar ik denk dat ik er ook eentje ga halen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 8504 op 31-08-2008 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcFer
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19-05 19:50
Anoniem: 8504 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:01:
Hmm.. We hebben een white gehaald... Erg geinig ding!! Knoepert veel mogelijkheden in Windows Mobile...Wel even een aantal vraagjes direct:

- Hoe kan ik gprs uitzetten zodat hij niet steeds stiekem gaat downloaden via GSM?? Ik wil alleen via wifi internetten namelijk...
Lucky1965 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 15:37:
Een handig programma om je data verkeer uit te zetten is Modaco no data.
Dit is vooral handig als je naar het buitenland gaat want dan valt internet verkeer buiten je bundel.
;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 14:59
@Splendes

Zon retentie code hé, kan ik die overal gebruiken of hoe gaat dit in zn werk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272880

Na een maand volgen van dit forum heb ik het omnia miljonairspack gehaald. Dit is een eerste indruk na ruim een dag. Het kan zijn dat sommige problemen en ervaringen al bekend zijn en makkelijk te verhelpen zijn….of niet? Ik heb nog geen update uitgevoerd. Wel zijn eerst alle instellingen al zo optimaal mogelijk gemaakt. Ik heb 2 jaar ervaring met een qteks200 (WM5). Het versienr. van het toestel is i900XKHH1/XKHH1. Geen idee welke dit nou is?

Eerste indruk:
Mooi vormgegeven phone , echt een beauty om te zien. In de megagrote doos van de miljonairspack 8gig zit een glossy “Miljonair”, bluetooth headset en oplader, lederen cover (envolop style) met stylus en de omnia in een aparte doos. Als je snel bent maak je ook kans op een x-box of micro sd kaart. In de verpakking van de omnia zelf zit verder nog een stylus, oplader, usbkabel, hoofdtelefoon met verlengsnoer(radio) en 6 extra oordopjes en een cd-rom met de handleiding en active sync. Er zit GEEN tv-out kabel bij.

Scherm:
De gevreesde lage resolutie is meer dan voldoende voor alle toepassingen. Alleen bij afbeeldingen is duidelijk te zien dat het geen iphone is. Bij een standaard achtergrond was er een waas te zien. Ik snap echt niet waarom ze dan die foto kiezen….. erg dom! Maar bij films heb ik niets te klagen. Van elke afstand of hoek blijft het mooi.

Bediening:
Een mooi en snel reagerende shell. De gebruiksvriendelijkheid van de samsung shell is net voldoende. Als je in de oude windows schermen zit werkt de touch bediening niet lekker. Een stylus is dan wel aan te raden. Je moet echt een feeling ontwikkelen voor het scherm. Dan haal je er het beste eruit. De sensor werkt goed maar is wel vermoeiend op den duur. Je moet trouwens kiezen tussen de muisbediening of cursorbediening.

Het valt me ook op dat het flickroll lastig werkt. Samsung heeft het systeem om het hele touch flo gedoe heen gebouwd. Dat maakt het op sommige plekken wat omslachtig.

VOORBEELD:
Je kan niet iets openen door op een pictogram te klikken in de balk links in het scherm. Nee..… je moet hem eerst eruit slepen en dan mag je het pas openen. Erg onhandig en alleen maar goed voor de commercie!

OF: Met flickroll kan je leuk rollen door de lijst met programma’s maar het is omslachtig om iets te starten. Maar snelkoppelingen aanmaken zal handig zijn als dat kan! Ik heb het in ieder geval nog niet gevonden.

Haptic:
Dat haptic werkt goed en is apart gevoelig. De feedback is alleen zinvolle info als je systeem ff vastloopt zodat je niet door blijft tikken. Alleen loopt de Haptic technologie dan ook vast…… ?????

Camera:
Erg mooi zoals we al zagen. Het aanpassen van instellingen bij foto en videos zit goed in elkaar. Thuis werkt de panorama functie wat minder goed. Herkenningspunten worden snel vergeten. Het duurde 5 keer om een mooie panoramafoto te krijgen (ruim 180graden). Maar ff oefenen en een landschap of uitzicht zal er dan wel mooi op te krijgen zijn. Het is een standaard panoramafoto en geen draaiende GIF of flash ofzo.

Media:
Heb wat albums en films op de 8gig gezet. Samsungs touch player werkt perfect met de touch.bediening. Er komt een helder en luid geluid uit. 700mb divx films speelt die mooi af. Geluid en beeld lopen goed synchroon en zonder haperingen. Een Xvid film speelde die niet af. En een film met een AC3 geluidscodec speelde die alleen af zonder geluid. De radio prima.

Internet:
Ik heb geen wifi en heb het alleen met mijn orange gprs getest. Dit is natuurlijk sloom en het ging ook niet sneller dan win IE op mijn qtek s200. Youtube.nl opent die niet zoals al eerder gemeld is. De pda site wel maar filmpjes kijken lukt ook niet. Hier zal wel een simpele oplossing voor zijn. Het You tube programmaatje dat ik in reviews heb gezien heb ik niet gezien in de omnia. Misschien is dat wel een oplossing?

Mail / Sms
Sinct prima als die aan de usb kabel ligt. Ook met gprs gaat het redelijk snel. Typen is wel wennen maar gaat wel redelijk met mijn dikke vinger.

GPS
Er zit GEEN navigatiesoftware op! Wel google maps. Daarna Tomtom 6 op geïnstalleerd maar ik krijg foutmeldingen na installatie. Dat ligt waarschijnlijk aan de software niet aan de phone. Tomtom 5 dan maar, en het werkt soepel. Ik moet alleen dat probleempje met interne gps oplossen.

Software:
Naast alle bekende WM toepassingen zitten nog een aantal opvallende toepassingen op zoals: RSS reader, podcast, java, ShoZu, streaming player, tv-out viewer, video bewerken.

Ik had uitgekeken naar de omnia en was te spreken over de mogelijkheden. Ik ben tevreden met de aankoop en heb geen spijt. De telefoon is mooi, snel en onbeperkt in de mogelijkheden. Je moet een feeling krijgen voor het scherm en het menu. Maar dan werkt het ook goed. Anders kan je altijd nog Spb mobile shell erop knallen.

Hebben andere ook al de Nederlandse versie geprobeerd?
Wat is jullie ervaring.? Ook tevreden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272338

Freaky79 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 13:18:
[...]

En die kan je gratis ophalen bij een Hi shop ofzo ??
Je kan in dat winkel meteen jouw sim-kaart laten vervangen door een nieuwe, niet nodig om langs een primafoon shop te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272338

Awsom schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:59:
@Splendes

Zon retentie code hé, kan ik die overal gebruiken of hoe gaat dit in zn werk?
Een retentie code is een code wat KPN aan jou geeft d.m.v. jouw belgedrag, als je dus vaak over je belbundel zit, kan je op een flinke korting rekenen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257764

Ik vroeg me af of het mogelijk is om op de Samsung i900 de touch flow 3d van htc te gebruiken? Iemand enig idee..??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916

dit is idd correct en die retentie kan je bij elke telecom shop gebruiken zolang je maar een kpn / hi abo verlengt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Anoniem: 257764 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:20:
Ik vroeg me af of het mogelijk is om op de Samsung i900 de touch flow 3d van htc te gebruiken? Iemand enig idee..??
yepp kijk maar eff bij xda development, zijn er al en hele mooie ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14889

Heb je echt een mobiele data verbinding nodig bij deze telefoon? Ik heb lang getwijfeld, maar toen heb ik toch gekozen voor eindeloos online van Hi, maar toen ik de snelheden zag begon ik toch erg te twijfelen. Ik kan nog wijzigen. Iemand ervaring daarmee? Hoe gaat bijv. de streaming van filmpjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Kijk goed uit met streaming, niet elke provider is daar van gediend.
Lees de voorwaarden goed van een provider of je daar gebruik van mag maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257764

Sathumax schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:40:
[...]

yepp kijk maar eff bij xda development, zijn er al en hele mooie ook :)
Dankje ze zien er indd erg mooi uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

kan iemand ff vertellen hoe de gps instellingen moeten staan bij google maps en in het mapje gps intellingen ? hoe snel hebben jullie je eerste gps fix gekregen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Modbreak: MededelingIk stel voor om een nieuw van dit topic te openen. Dit uiteraard met een nette TS aangezien dit toestel dat zeker wel verdient. Dus wie o wie wil dit op zijn naam hebben staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 31-05 17:55

Tim Schuhmacher

abasios

Ik stoor met wel aan de meerdere wegen die tot het zelfde scherm gaan. start > instellingen of hoofdmenu > instellingen, terwijl dan start > programma's toch een ander lijstje toont dan hoofdmenu > prog's en het inconcequent gebruik van een kruisje rechtboven, afsluiten rechtonder of weer een compleet andere interface bij de camera.

En keuzemenu's bij een telefooncentrale zijn wel een beetje onhandig met de automatische toestblokkade, maar goed dat is geen dagelijkse bezigheid.

Waarom de naam 'Word Mobile' en 'P.Point' (powerpoint dus)?

Bij je klok kun je instellen dat de tijd in de titelbalk (=balk bovenin) zichtbaar is, maar dat is ie niet in je home scherm...

En ik mis een back knop om 1 scherm terug te gaan. 'Ok' heeft die functie meestal, maar die suggereerd dat je ook een wijziging gaat doorvoeren en ik wil terug zonder een wijziging.

Inconcequent gedrag, soms kun je de scroll beweging later uitrollen terwijl je je vinger al van het scherm hebt, en soms stop het gelijk als je loslaat.

maw, de interface is eigenlijk steeds weer anders. Zal eerder een windows mobile ding zijn dan een samsung ding. Dit maakt het allemaal niet slecht, maar allemaal wat onlogisch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wie kan mij de instellingen sturen om gprs aan te zetten ik had ze weggegooid omdat ik nog geen eindeloos online bundel had

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110734

hoe is internet erop? en kan je ook youtube filmpjes kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lees even dit forum door en je weet het we hebben gister hier uitgebreid over gesproken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 28-05 15:32
Anoniem: 272338 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 21:40:
[...]

Een retentie code is een code wat KPN aan jou geeft d.m.v. jouw belgedrag, als je dus vaak over je belbundel zit, kan je op een flinke korting rekenen!
Je kunt ook rechtstreeks met KPN bellen, volgens mij krijg je dan nog meer korting als in de winkels. Alleen KPN kan hem (nog) niet leveren alleen de verwachting is dat dit snel gaat lukken. Ik zou met 1 jaartje (Hi30) verlengen met eindeloos online de N96 al haast gratis krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272449

Is al bekend welke versie de webshops zullen gaan leveren? De millionairs edition of de standaard edition.

Ik lees ook vanalles over de camera en over gps etc. maar hoe is de telefoon funtie? Is het geluid goed en kan degene die je belt, jouw ook goed verstaan? Dit was bij de htc diamond een probleem (bij bepaalde rom). En als je b.v. een helpdesk belt, en je hoort bijv. toets nu een 1, gaat dat goed ivm touchscreen?

Ik heb mn Omnia inmiddels besteld via gsmweb icm telfort + data abo. Weet iemand wat de snelheden zijn van Telfort mobiel internet? Ervaring?

edit: ik lees 768 kb/s op de telfort site, is dit UMTS 3G?

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 272449 op 01-09-2008 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 268916 schreef op maandag 01 september 2008 @ 08:44:
wie kan mij de instellingen sturen om gprs aan te zetten ik had ze weggegooid omdat ik nog geen eindeloos online bundel had
Alle instellingen van alle NL providers zitten in je telefoon als het goed is (bij mij wel iig). Als je iets kwijt ben of verneukt, kun je het gewoon weer terug zetten (even een andere provider selecteren, ok drukken, en daarna je eigen weer selecteren, dan heeft hij alle originele settings weer).
Het zit bij Instellingen - Verbinding - Operator Instellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Anoniem: 272449 schreef op maandag 01 september 2008 @ 10:08:
En als je b.v. een helpdesk belt, en je hoort bijv. toets nu een 1, gaat dat goed ivm touchscreen?
Je moet eerste de 'ok' knop indrukken om het scherm aan te zetten, weer 'ok' om toetsenblokkering op de heffen en eventueel de knop op het scherm in te drukken om je toestenbord weertegeven en dan kun je je keuze maken. Tsja handig is anders, maar het werkt en het zal geen alledaagse handeling zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dre-nl
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-05 18:13
weet iemand of je ook meer widgets kan installeren? ik zou bv graag een weer-widget in me home screen hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
@dre-nl mocht je daarachter komen, wil je dan gelijk kijken of je een wind widget kunt installeren? Of iig iets wat de windkracht weergeeft op specifieke locaties?

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dank je Konda maar heb ff een 2e omnia naast de mijne gehouden en van die ander de instellingen overgenomen

nog een vraag:

kun je het hoofd menu een andere kleur geven bijv. zwart ik vind dat witte zo saai

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik weet niet of deze link mag, anders moet de mod hem maar verwijderen.

http://i900.MoDaCo.com

o.a. veel info over rom's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Irritant dat ActiveSync weer niet met Outlook Expres werkt. Ik kan alleen maar betaalde alternatieve tools vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dre-nl schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:46:
weet iemand of je ook meer widgets kan installeren? ik zou bv graag een weer-widget in me home screen hebben....
Je zou weather watcher kunnen proberen (gratis) ik weet niet of het werkt.

http://www.singerscreations.com/Weather-Watcher-Mobile.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272449 schreef op maandag 01 september 2008 @ 12:50:
[...]

Je zou weather watcher kunnen proberen (gratis) ik weet niet of het werkt.

erg leuk en aardig maar wat moeten wij met het weer van de verenigde staten

wat je ook kan doen is je startpagina van opera op buienradar.nl kunnen instellen

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 268916 op 01-09-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Nou, is leuk als je er op vakantie gaat. Ben bang dat als je goede tools wilt hebben dat je toch moet gaan betalen. Bijv. Spb Weather.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Anoniem: 268916 schreef op maandag 01 september 2008 @ 13:04:
[...]

erg leuk en aardig maar wat moeten wij met het weer van de verenigde staten

wat je ook kan doen is je startpagina van opera op buienradar.nl kunnen instellen
"77,000+ cities world-wide"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Is er al iemand bezig om een nieuwe topic te maken van de omnia zoals is gevraagt op deze pagina?
Ik heb zelf geen idee hoe dat moet maar denk dat het wel nodig is nu.
Mooie nieuwe foto's, links naar sites, te gebruiken programma's, enz, enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke compoort moet aanstaan voor google maps en welke baudrate moet ingesteld zijn om een fix te krijgen
kan iemand mij hier duidelijkheid over verschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dre-nl schreef op maandag 01 september 2008 @ 11:46:
Nee, dat kan (nog) niet. Het aanbod widgets is wel vergroot in de H1 ROM in vergelijking met de G4 en eerdere versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

ik pm DaannO wel over een nette TS

[ Voor 36% gewijzigd door Tim Schuhmacher op 01-09-2008 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 31-03 13:21
DML schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 00:25:
Missen jullie ook een handleiding? Zat alleen een quickstart guide in, Na installatie CD kwam ik een leeg scherm tegen bij handleiding. Op de CD vond ik niks, alle mapjes in 'Device Handbook' map waren ook leeg.
Dat heb ik ook gemerkt - geen handleiding op de CD. De handleiding op de site is niet veel soeps - vertelt niet veel terwijl dit toestel megaveel kan !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb zelf nog niet op de cd gekeken maar als je naar de samsung site gaat staat daar wel de handleiding in pdf

Edit: voor den luie mensch : http://www.samsung.com/nl...&vType=L&disp_nm=SGH-I900

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
DaannO schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 23:23:
Modbreak: MededelingIk stel voor om een nieuw van dit topic te openen. Dit uiteraard met een nette TS aangezien dit toestel dat zeker wel verdient. Dus wie o wie wil dit op zijn naam hebben staan ;)
Inmiddels is de TS vergeven en zal er weldra een nieuw deel aankomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Splendes, heb even gekeken op ppcsg voor je. dit heb ik gevonden voor de gps:

I will download the mapking to test on weekend. Which ver are you refering to?
I changed the programme port and baud rate to test Agis and Garmin, cacheNav, BeelineGPS.
Hardware port must selected to Com9 other not working.
Programme port COM6, Com7 worked
Baud rate to 4800, 9600 38400 all worked.
Now my Omnia setting:
Programme port Com7
hardware Port Com9 Baud Rate 9600
I worked hapily.
Enjoy!

moet je maar effe testen of het goed is.

Dit is de link naar die site: http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100363&st=10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270541

Volgens mij de eerste Nederlandse review ;
http://www.gsmhelpdesk.nl/read.php?id=3150&ch=1 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:36
Sorry, foutje...

[ Voor 88% gewijzigd door remcoXP op 01-09-2008 14:12 ]

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Laatst online: 30-05 00:39
Ik heb op mijn P4350 van HTC een programma draaien, genaamd YoutubePlay.
Ik draai het nu via Wifi, en dat werkt best redelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Anoniem: 268916 schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 22:23:
dit is idd correct en die retentie kan je bij elke telecom shop gebruiken zolang je maar een kpn / hi abo verlengt
Dus ook bij bijvoorbeeld MediaMarkt en dergelijke :) ? Dat zou mooi zijn want dan kom je eigenlijk op de zelfde prijs uit als een nieuwe abbo ;) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

als de media markt kpn regelt dan moet dit kunnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Anoniem: 268916 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:30:
als de media markt kpn regelt dan moet dit kunnen
Dus als ik mijn abbonoment daar kan verlengen, kan ik ook mijn retentie code gebruiken :)

Cool :D Vanmiddag even naar Mediamarkt in Hengelo, hopen dat deze hem al hebben :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Lucky1965 schreef op maandag 01 september 2008 @ 14:05:
Splendes, heb even gekeken op ppcsg voor je. dit heb ik gevonden voor de gps:

I will download the mapking to test on weekend. Which ver are you refering to?
I changed the programme port and baud rate to test Agis and Garmin, cacheNav, BeelineGPS.
Hardware port must selected to Com9 other not working.
Programme port COM6, Com7 worked
Baud rate to 4800, 9600 38400 all worked.
Now my Omnia setting:
Programme port Com7
hardware Port Com9 Baud Rate 9600
I worked hapily.
Enjoy!

moet je maar effe testen of het goed is.

Dit is de link naar die site: http://www.ppcsg.com/index.php?showtopic=100363&st=10
ik zal vanaaf ff kijken of ik een fix kan krijgen
klopt het dat als je nog geen fix hebt gekregen dat dit wat langer duurt dan normaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SibboNL
  • Laatst online: 30-05 00:39
Michiel Jansen schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 14:11:
Ik zie op gsm arena hetvolgende:

The Samsung i900 Omnia cannot play YouTube videos directly from the desktop version of the web site. The same holds true for every other flash video website out there.

The only way you could possibly watch YouTube videos is via the mobile version of YouTube.com (m.youtube.com) with it videos get streamed in 3GP format over the RTSP protocol. If that sounds like mumbo-jumbo to you, here's what it means.

Er staat wel dat je met core player wel rechtstreeks youtube kan kijken.

Weet iemand misschien een betere oplossing?

edit:
@splendes: kijk je op youtube of op mobile youtube (m.youtube.com)
YoutubePlay is een betere oplossing, maar hoe zit het met de snelheid?
Trek je dat een beetje met een 1,5mbit verbinding?

[ Voor 4% gewijzigd door SibboNL op 01-09-2008 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

lol net een vertegenwoordiger van samsung in mn shop gehad wilde even het nieuwste samsung toestel showen en vragen of ik er al bekend mee was :+

vertegenwoordiger was met 2 minuten de winkel weer uit :w :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
Ik heb hem net besteld via hi.nl...helemaal voor nop. Met 1 jaartje hi 30.

Hopelijk krijg ik hem snel binnen. Kan ik meteen even aan mijn kameraad vragen hoe hij op zijn i780 tomtom en igo geinstalleerd heeft. Denk nl. dat er dezelfde GPS reciever in zal zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Een eerste fix schijnt wat langer te duren dan normaal, daarna zal het sneller moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

website gsmweb is aangepast, daar ook de versie MET bluetooth headset en voucher voor een hoesje :-) yesss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Thats nice. Heb hem daar net vandaag besteld.
Zat al rond te kijken voor een beschermtasje maar hoeft dus niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HoaHong
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 27-12-2024
onnaj schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:09:
Ik heb hem net besteld via hi.nl...helemaal voor nop. Met 1 jaartje hi 30.

Hopelijk krijg ik hem snel binnen. Kan ik meteen even aan mijn kameraad vragen hoe hij op zijn i780 tomtom en igo geinstalleerd heeft. Denk nl. dat er dezelfde GPS reciever in zal zitten.
Op de review website van WinMo over de GPS van Samsung:

“TomTom Navigator werkt alleen als de interne GPS eerst door een ander programma wordt ‘vertaald’ en in begrijpelijke vorm wordt aangeboden. Software die dit doet is te krijgen in de vorm van b.v. GPSgate, PortSplitter en GPSProxy, maar omdat je zo’n programma steeds moet starten voordat je TomTom start blijft het natuurlijk een soort van behelpen. Ellende!! Waarom heeft Samsung hier nou niet van geleerd met de i780??”

Het zal vast niet werken... ;)

en hoe heb je het op de Hi.nl website voor elkaar gekregen dat je 30 euries per maand betaald en dat voor 1 jaar.... ipv 2 jaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eeyore98
  • Laatst online: 31-03 13:21
Anoniem: 272449 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:29:
website gsmweb is aangepast, daar ook de versie MET bluetooth headset en voucher voor een hoesje :-) yesss
Voucher voor een hoesje ?? In de (overigens ENORM grote) doos van mijn zwarte Millionairs Pack zat een hoesje met magneetsluiting met stylus erin... :?
Daarnaast dus idd de headset en een aparte kleine stylus om aan de phone te hangen als je 'm zonder hoesje gebruikt, oortelefoontjes met 4 reservedopjes en een microfoonsnoer, en het nieuwe blad Miljonair (lekker boeiend ;) )

Greetzzz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eeyore98 schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:16:
[...]

Voucher voor een hoesje ?? In de (overigens ENORM grote) doos van mijn zwarte Millionairs Pack zat een hoesje met magneetsluiting met stylus erin... :?
Daarnaast dus idd de headset en een aparte kleine stylus om aan de phone te hangen als je 'm zonder hoesje gebruikt, oortelefoontjes met 4 reservedopjes en een microfoonsnoer, en het nieuwe blad Miljonair (lekker boeiend ;) )

Greetzzz
Zo staat het wel op de site van gsmweb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onnaj
en hoe heb je het op de Hi.nl website voor elkaar gekregen dat je 30 euries per maand betaald en dat voor 1 jaar.... ipv 2 jaar
Heb behoorlijk wat buiten mijn bundel gebeld en zit al een paar jaar daar. Heb daardoor een hoge klantwaarde en krijg em daardoor voor niets. Alleen bij een Hi 15 zou ik € 180,- moeten betalen.

Ben ook in de telecomwinkels zelf geweest en daar kreeg ik voor mijn hoge klantwaarde € 30,- extra korting bij 1 jaar, tsja dan is de keuze niet moeilijk om toch via Hi te bestellen! de vrouw in winkel vond t ook niet eerlijk en dat kan ik me voorstellen, hoewel hi natuurlijk t liefste via de hi shops zal willen verkopen.

Als je zelf Hi hebt, kun je op persoonlijke aanbieding klikken en daar ff kijken en anders...bellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272449 schreef op maandag 01 september 2008 @ 15:29:
Ja das wel beter! Alleen zijn ze wel erg traag met leveren! Nog steeds niks gehoord :( !
Weet iemand ook hoe die 2e stylus er uitziet die bij de Millionaire pack krijgt??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Vraagje over; Bestelmaar.nl, iemand ervaringen mee? Daar kom ik namelijk het goedkoopst uit met Zwarte Omnia + E.O. (hi!)
:) :P

Heb de review op tweakers gezien, ik ga even op zoek naar een andere winkel...

Weet iemand of bij 2call er ook sprake is van het Millionaire pack???

[ Voor 40% gewijzigd door Bobmeister op 01-09-2008 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 28-05 19:20
2 vragen:

ik heb het voicemail icoon in mijn beeld staat, terwijl ik geen voicemail meer heb. (heb ze allemaal gewist) Toch bljift hij in beeld.. Weet iemand hoe deze weg kan?!?!
EN 2e vraag...
Als ik een SMS ontvang staat hij direct in beeld, als een soort 'pop-up" wie weet hoe ik deze uit kan schakelen?!?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

HoaHong schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:00:
[...]

Op de review website van WinMo over de GPS van Samsung:

“TomTom Navigator werkt alleen als de interne GPS eerst door een ander programma wordt ‘vertaald’ en in begrijpelijke vorm wordt aangeboden. Software die dit doet is te krijgen in de vorm van b.v. GPSgate, PortSplitter en GPSProxy, maar omdat je zo’n programma steeds moet starten voordat je TomTom start blijft het natuurlijk een soort van behelpen. Ellende!! Waarom heeft Samsung hier nou niet van geleerd met de i780??”
Samsung hoeft hier niet van te leren, aangezien TomTom te stijfkoppig is om hun software aan te passen.. Alle navigatie software werkt zonder problemen behalve TomTom.. Zelfde heb ik ook al gehad op de N95... Ik denk dat ze bij TomTom niet helemaal weten waar het naar toe gaat met de navigatie business.. Ik weet wel dat de markt voor dedicated navigatie spul (waar tomtom het voornamelijk van moet hebben) gaat krimpen en dat je dan je zaakjes op mobieltjes/PDA's op orde moet hebben....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
Anoniem: 8504 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:03:
[...]

Samsung hoeft hier niet van te leren, aangezien TomTom te stijfkoppig is om hun software aan te passen.. Alle navigatie software werkt zonder problemen behalve TomTom.. Zelfde heb ik ook al gehad op de N95... Ik denk dat ze bij TomTom niet helemaal weten waar het naar toe gaat met de navigatie business.. Ik weet wel dat de markt voor dedicated navigatie spul (waar tomtom het voornamelijk van moet hebben) gaat krimpen en dat je dan je zaakjes op mobieltjes/PDA's op orde moet hebben....
Je hebt helemaal gelijk :) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

Awsom schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:32:
Vraagje over; Bestelmaar.nl, iemand ervaringen mee? Daar kom ik namelijk het goedkoopst uit met Zwarte Omnia + E.O. (hi!)
:) :P

Heb de review op tweakers gezien, ik ga even op zoek naar een andere winkel...

Weet iemand of bij 2call er ook sprake is van het Millionaire pack???
weet niet op de site van gsmtrack staat nu dit :
Standaard pakket bestaat uit:

Inhoud Samsung I-900 Omnia Millionaire Pack

Toestel
Accu
220 volt lader
Stereo headset
Stylus met hanger
USB datakabel
Samsung WEP-350 bluetooth headset
Voucher voor sjiek avondtasje
Software
Handleiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Hmm ik kan niet wachten tot ik hem heb man
Morgen kan ik hem ophalen, maar moet eerst tot half 6 werken! :'(

Weet trouwens al iemand een website waar goede applicaties en spelletjes te downloaden zijn voor deze Touchscreen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272880

Anoniem: 248910 schreef op maandag 01 september 2008 @ 17:42:
[...]

weet niet op de site van gsmtrack staat nu dit :
Standaard pakket bestaat uit:

Inhoud Samsung I-900 Omnia Millionaire Pack

Toestel
Accu
220 volt lader
Stereo headset
Stylus met hanger
USB datakabel
Samsung WEP-350 bluetooth headset
Voucher voor sjiek avondtasje
Software
Handleiding
Dit lijkt me de miljonairspack aangezien de bluetoothheadset erbij zit. Maar een voucher voor een avondtasje zat er bij mij niet in? Volgens mij zijn er ook geen NL omnia's gespot zonder miljonairspack.

Maar goed ff maile en je weet het zeker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvw103
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-08-2023
Ok ik heb hem dus zaterdag gehald.... de millionaire pack...even gekeken in de winkel ze hadden er 4, 2 om 2 zwart en wit.
De witte vond ik ook heel mooi maar het is uiteindelijk de zwarte geworden.

Verpakking is een hele groote doos met het blad millionaire er in ( boeiend )

Inhoud van de doos.
Een totaal nutteloze cd, met wat samsung software waar je niks mee kan doen en activesync
( jippie )

Een leren hoesje met samsung millionaire pack er op gedrukt aan de binnenkant, erg mooi als bescherming van je toestelmaar onhandig er zit namelijk geen riemclip aan.

een dunne silver kleurige stylus die in het leren hoesje past.

een bluetooth headset die erg fijn zit en niet te groot is.
een oplaad blokje "1 bij 1 cm" die je kunt aansluiten op de samsung lader.

De telefoon lader.

Een usb data kabel waaraan de telefoon tevens oplaad.

Een gewone headset met tussen kabel zodat je eventueel beter headphones kunt aansluiten heel netjes als je een dure headset wilt gebruiken.

Een uitschuifbare stylus met een koortje er aan, beetje vaag ding.

en als laatste natuurlijk de telefoon zelf.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Geweldig toestel, niks meer niks minder. bediening is heel snel door te krijgen en als je je scherm hebt afgesteld werkt het als een zonnetje, de optische muis heb ik aangezet en die werkt echt mega soepel, vooral tijdens internetten is dat erg handig.

Wat problemen gehad met tom tom instaleren maar al snel een oplossing gevonden op internet.

Als jullie vragen hebben hoor ik het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

bvw103 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:01:
Een leren hoesje met samsung millionaire pack er op gedrukt aan de binnenkant, erg mooi als bescherming van je toestelmaar onhandig er zit namelijk geen riemclip aan.

een dunne silver kleurige stylus die in het leren hoesje past.
Zat dit in jouw doos? Het is toch slechts een voucher?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BierKoning
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-06-2023

BierKoning

Bier 4 Ever!!

Wat vinden jullie (de users die de omnia al thuis hebben) van de daadwerkelijke batterijduur? Ik neem aan dat hij de eerste dagen flink gebruikt is door jullie, dus hoelang gaat de batterij mee onder hevig gebruik?

Ik stem voor alcohol als 5e voedselgroep

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:21:
[...]

Zat dit in jouw doos? Het is toch slechts een voucher?
Bij mij zat het lederen hoesje gewoon in de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201908

onnaj schreef op maandag 01 september 2008 @ 16:26:
[...]
Als je zelf Hi hebt, kun je op persoonlijke aanbieding klikken en daar ff kijken en anders...bellen!
Had je net gemaild over hi.nl abbo (kon je geen PM sturen..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BierKoning schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:26:
Wat vinden jullie (de users die de omnia al thuis hebben) van de daadwerkelijke batterijduur? Ik neem aan dat hij de eerste dagen flink gebruikt is door jullie, dus hoelang gaat de batterij mee onder hevig gebruik?
Ik heb hem de eerste middag vanaf dat hij uit de doos kwam (dus niet met volle batterij) gebruikt tot hij leeg was (s'avonds), toen de hele nacht aan de lader gehad, en gister de hele dag heel intensief gebuikt (van 11.00 - 20.00), toen was de batterij leeg. Vannacht weer opgeladen en vandaag (sinds vanmorgen 7.00) alleen normaal gebruikt (beetje internetten, emailen, bluetooth hands free, bellen, sms-en G3 en bluetooth de hele dag aan), en er is pas 1 streepje af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik had trouwens vroeger een Ipaq en als de batterij dan helemaal leeg was, dan waren alle afspraken, settings en geinstalleerde programmas ed ook verdwenen. Dat is bij deze telefoon toch niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 29-05 21:40

robertwebbe

Robert Webbe

Ik heb vandaag even gespeeld met de i900 Omnia en wat foto's ervan en ermee gemaakt, deze zijn hier te vinden: http://www.flickr.com/pho...e/sets/72157607060510845/.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272978

Hoi,

heb net de telefoon besteld bij Hi icm met een abbonement. Ik las hier dat sommige van jullie de telefoon al hebben, dus ik vroeg me of hij inmiddels al leverbaar is hier in Nederland. De mevrouw van de Hi Winkel vertelde mij dat hij nog niet leverbaar was en dat het nog wel even kan duren.

Weten jullie misschien iets meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Als het goed is moet die inmiddels bij de meeste zaken leverbaar zijn. Denk dat ze de administratie niet goed heeft bijgehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 272978 schreef op maandag 01 september 2008 @ 21:13:
Hoi,

heb net de telefoon besteld bij Hi icm met een abbonement. Ik las hier dat sommige van jullie de telefoon al hebben, dus ik vroeg me of hij inmiddels al leverbaar is hier in Nederland. De mevrouw van de Hi Winkel vertelde mij dat hij nog niet leverbaar was en dat het nog wel even kan duren.

Weten jullie misschien iets meer?
Bij Belcompany ligt hij sinds Zaterdag, en ik neem aan nu ook wel bij de meeste andere winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Anoniem: 129235 schreef op maandag 01 september 2008 @ 19:36:
[...]

Bij mij zat het lederen hoesje gewoon in de doos.
Nou wat vreemd dan. Ik heb inderdaad rechtsboven in die gigantische millionaires doos een vakje wat leeg was en wel zo'n hoesje in zou passen. Daar zat die voucher in. Maar hoe zit dat bij andere Voucher voor een hoesje + stylus of hoesje + pen gewoon aanwezig? Of zou dat verschillen voor de witte of zwarte versie?

Heeft iemand een idee hoe ik mijn contacten uit Outlook Expres in mijn telefoon kan krijgen met een freeware tool. ActiveSync werkt niet met expres.

Edit - sorry, google vraagje...
En is er voor Windows Mobile ook een mogelijkheid voor handschriftherkenning vergelijkbaar met die van de SonyEricsson w950i - werkte veel sneller dan een toetsenbordje naar mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:04:
[...]

Nou wat vreemd dan. Ik heb inderdaad rechtsboven in die gigantische millionaires doos een vakje wat leeg was en wel zo'n hoesje in zou passen. Daar zat die voucher in. Maar hoe zit dat bij andere Voucher voor een hoesje + stylus of hoesje + pen gewoon aanwezig? Of zou dat verschillen voor de witte of zwarte versie?
Vaag, bij mij zat hij daar gewoon in, en bij "robertwebbe" ook (zie zijn foto: http://farm4.static.flick...941511_58b0b31260_b_d.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

en dus geen voucher? zal dan wel alleen bij de witte zo zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248910

of mischien zit er verschil met de verzie die je in de winkel koop en die je via de webshops kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher

Tim Schuhmacher

abasios

Als je via telefoon > lang drukt op '1' krijg je de snelkeuze voor je voicemail. De eerste keer vroeg hij voor mijn voicemailnummer. Die heb ik heb per ongeluk verkeerd ingevoerd, maar ik kan hem nu voor geen mogelijkheid wijzigen (of evtueel verwijderen). Nummers voor snelkeuze >1 lukt wel. Zou iemand het willen proberen voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tim Schuhmacher schreef op maandag 01 september 2008 @ 22:42:
en dus geen voucher? zal dan wel alleen bij de witte zo zijn?
Correct... Dit vertelden ze bij de mediamarkt.. Het schijnt dat de witte in eerste instantie niet bedoeld was in Europa en dat je daarom de etui na kan bestellen..

Weet iemand waar je die grijze versie (dus niet de zwarte of witte) kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Anoniem: 8504 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:26:
[...]

Correct... Dit vertelden ze bij de mediamarkt.. Het schijnt dat de witte in eerste instantie niet bedoeld was in Europa en dat je daarom de etui na kan bestellen..
niet correct, heb vandaag bij phone house de zwarte gekocht, daar zat voucher bij. Denk dat het leer op was ofzo.

Is het iemand opgevallen dat de DLNA connected home applicatie weer is verwijderd uit de Nederlandse rom? Kan hem nergens vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 270859

Naar aanleiding tot de post op de vorige pagina vroeg ik mij af.

Welke kleur i900 hebben jullie?
Want ik zag opeens ergens op internet dat er 3 zijn (Wit, Grijs en Zwart)

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 270859 op 01-09-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hmmm.. Wat wel vreemd is, is dat als we hem op de lader doen, het scherm zwart wordt en je niets meer kan doen... Alleen helemaal uit en aan zetten werkt dan.. Dit gebeurt overigens als je hem weglegt en een tijdje niet gebruikt... Beetje vreemde stroombesparing lijkt mij...

Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik heb de zwarte verdie gewoon met lederen tas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 31-05 16:06
Anoniem: 8504 schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:44:
Hmmm.. Wat wel vreemd is, is dat als we hem op de lader doen, het scherm zwart wordt en je niets meer kan doen... Alleen helemaal uit en aan zetten werkt dan.. Dit gebeurt overigens als je hem weglegt en een tijdje niet gebruikt... Beetje vreemde stroombesparing lijkt mij...

Heeft iemand anders dit ook?
Heb ik ook inderdaad, na het rebooten nog ff geprobeerd na een minuut laden weer hetzelfde probleem. Daarna niet meer =S. Zal wel een firmware probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
Daar verder graag :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!