Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:26:
[...]

Correct... Dit vertelden ze bij de mediamarkt.. Het schijnt dat de witte in eerste instantie niet bedoeld was in Europa en dat je daarom de etui na kan bestellen..
niet correct, heb vandaag bij phone house de zwarte gekocht, daar zat voucher bij. Denk dat het leer op was ofzo.

Is het iemand opgevallen dat de DLNA connected home applicatie weer is verwijderd uit de Nederlandse rom? Kan hem nergens vinden... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naar aanleiding tot de post op de vorige pagina vroeg ik mij af.

Welke kleur i900 hebben jullie?
Want ik zag opeens ergens op internet dat er 3 zijn (Wit, Grijs en Zwart)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm.. Wat wel vreemd is, is dat als we hem op de lader doen, het scherm zwart wordt en je niets meer kan doen... Alleen helemaal uit en aan zetten werkt dan.. Dit gebeurt overigens als je hem weglegt en een tijdje niet gebruikt... Beetje vreemde stroombesparing lijkt mij...

Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb de zwarte verdie gewoon met lederen tas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 23:44:
Hmmm.. Wat wel vreemd is, is dat als we hem op de lader doen, het scherm zwart wordt en je niets meer kan doen... Alleen helemaal uit en aan zetten werkt dan.. Dit gebeurt overigens als je hem weglegt en een tijdje niet gebruikt... Beetje vreemde stroombesparing lijkt mij...

Heeft iemand anders dit ook?
Heb ik ook inderdaad, na het rebooten nog ff geprobeerd na een minuut laden weer hetzelfde probleem. Daarna niet meer =S. Zal wel een firmware probleem zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Daar verder graag :)
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!