Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:38:
Jammer dat de i900 onder Windows word uitgebracht.
Wat zijn je argumenten? Die oneliners worden we niet echt veel wijzer van...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:38:
Jammer dat de i900 onder Windows word uitgebracht.
Ga dan voor de iPhone. Ook groot scherm, touchscreen maar met een Apple OS systeem... Mij lijkt Windows Mobile wel fijn. Zal goed werken met mijn pc (windows) en er zijn veel add-ons voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 13-09 08:13
De Omnia komt er ook in het wit (enkel achterkant dan). Ook komt er binnenkort een nieuwe firmware voor Azië, nog niet bekend of dit ook voor de rest van de wereld komt.

http://asia.cnet.com/crav...or-options-for-the-omnia/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:18
Aankondiging van een witte achterkant en nieuwe firmware:
http://asia.cnet.com/crav...or-options-for-the-omnia/

Afbeeldingslocatie: http://asia.cnet.com/i/r/2008/crave/hh/63005562/omnia_white_400.jpg
For now, the Samsung Omnia SGH-i900 has 16GB of internal storage and comes only in black. This weekend, another choice will emerge as a white version will be released. The front of the device is the same as the black version but the back battery cover will take on the new shade.

That's not all. Later this month, the company will be releasing a new firmware which includes new widgets for the custom Home screen and a brand-new Hanyu Pinyin text input method for typing in Chinese characters.

Samsung can confirm these changes only for Singapore at the moment, and we are still awaiting word regarding the availability of the new firmware and color for Asia Pacific. We'll update this post as soon as we receive more information.

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Zwart/donkergrijs persoonlijk mooier... Hij is inmiddels al bij veel winkels te bestellen behalve gsmweb.nl. Grrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 05-04-2022
Komt nog wel. Ik moet toch nog 1 maand wachten voordat ik kan verlengen.
Kan dus eerst de kat uit de boom kijken. Lezen wat anderen ervan vinden als ze hem hebben.

Inderdaad vind ik de zwart/grijze ook mooier.

[ Voor 12% gewijzigd door Lucky1965 op 05-08-2008 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Hoewel ik vind dat wit wel iets apart heeft (vergeleken met standaard zwart wat je bijna overal ziet), lijkt die combinatie van wit/chroom/grijs(?) in dit geval niet zo fraai. Waarschijnlijk ga ik alsnog voor de zwarte. Jammer dat er nog zo weinig foto's zijn van de witte versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yannick
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-03-2024

Yannick

Bub MC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Steeds als ik naar de filmpjes op youtube kijk, zie ik dat de home/startscreen er zo lomp en goedkoop uit ziet. Heeft deze Omnia geen TouchWiz-Look? :S Ik bedoel zo een beginscherm als F480.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik bedoel zoiets:
Afbeeldingslocatie: http://i.gsmarena.com/vv/newsimg/08/06/samsung-i900/phone/gsmarena_010.jpg
Dat ziet er zo lomp en goedkoop uit, waardoor ik zelfs overweeg om een Diamond te nemen. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 12:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
De 1 is touchwiz beginscherm. De ander het Windows gedeelte beginscherm. Je kan volgens mij kiezen wat je wil gebruiken.... Niet iedereen wil zo'n fancy beginscherm...

Trouwens ik vind dat scherm niet eens zo lelijk...

[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 05-08-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik mag toch aannemen dat er wel programma's zijn die je beginscherm een andere look geven waardoor die er mooier uit komt te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:14
ja denk dat je spb wel kan gebruiken..

Ik vind het eerste scherm ook niet mooi dat is eerste wat ik ga verandere... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:46:
Ik mag toch aannemen dat er wel programma's zijn die je beginscherm een andere look geven waardoor die er mooier uit komt te zien.
Zoiets bijvoorbeeld (is ook al een paar keer eerder voorbij gekomen):

http://www.spbsoftwarehouse.com/products/mobileshell/?nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
De besturing is windows based dus lijkt mij een optie.
Zullen nog wel meer aanpassingsmogelijkheden komen als het toestel ook daadwerkelijk uit en te koop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Wat dacht je dan van de home-screen uit de startpost. Die is lelijk. Maar goed dat is dus aanpasbaar. Ik vind de witte versie wel mooi, maar jammer dat dan de voorkant dat niet is en dat er geen foto is van de zijkant. Contrast lijkt mij zo groot.

Maar dit is wel de telefoon waar ik voor ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:44:
Zwart/donkergrijs persoonlijk mooier... Hij is inmiddels al bij veel winkels te bestellen behalve gsmweb.nl. Grrrr
Heb net de SAMSUNG service lijn gebeld en zij meldden mij : "De OMNIA komt 15 aug. uit in Belgie en 3 weken daarna in Nederland................."
Valt mij toch ook weer beetje tegen :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Hmm kan me het bijna niet voorstellen.. maarja als Samsung het zelf zegt... Dan wordt het gewoon een pre-order en afwachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Zou betekenen dat wij hem pas in september hebben in Nederland. Dat gaat dan wel lang duren.
Denk dat die wel eerder komt hier. Zeker gezien het feit dat je hem bij Vodafoon al kunt pre-ordenen en dat ook al bijna voor een week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
En het feit dat op vrijwel alle sites waarop je hem kan pre-orderen staat dat het toestel leverbaar is vanaf week 34.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bsmpower schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:42:
Hmm kan me het bijna niet voorstellen.. maarja als Samsung het zelf zegt... Dan wordt het gewoon een pre-order en afwachten...
Ik heb over het algemeen niet zo'n hele hoge pet op van de nederlandse Samsung desk.. Ook de uitspraak over garantie van Samsung spullen gekocht in buitenland klopt niet helemaal. Samsung levert daarop wel garantie, maar kan niet garanderen dat spullen die hier niet bekend zijn ook daadwerkelijk gerepareerd kunnen worden.. Da's wat anders... Staat overigens op de Samsung garantie site..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Algebeld.nl heeft de leverdatum naar september gezet... Met Telfort 1 jaar verlening + databundel kost ie 139,-. Volgens mij ook wel een betrouwbare winkel als ik kijk naar de Shopreviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Algebeld biedt de 8GB versie terwijl de (meeste) anderen de 16GB aanbieden. Zou het verschil daar in kunnen zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim Schuhmacher
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:15

Tim Schuhmacher

abasios

Maar het is toch ook zo dat met nieuwe telefoon bijvoorbeeld Vodafone zo'n telefoon eerst zelf nog test icm hun netwerk voordat zijn hem verkopen. Kan dan zo weer een extra week of meer opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Bij Expansys is de Omnia gewoon op voorraad (versie: DE, Black, 8GB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ted_W schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:40:
Algebeld biedt de 8GB versie terwijl de (meeste) anderen de 16GB aanbieden. Zou het verschil daar in kunnen zitten?
Goeie! Ik had nog niet gekeken naar de verschillende versies... Al is 8GB al superveel naar mijn gevoel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit filmpje was ik nog niet tegen gekomen volgens mij(A)

http://nl.youtube.com/watch?v=0i8NfY_HXas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:51:
Bij Expansys is de Omnia gewoon op voorraad (versie: DE, Black, 8GB).
Ja ,oké , maar hoe zet je d'r dan de Nederlandse interface op ??? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Die had ik al eerder gepost. Maar hier wel een nieuwe:
http://nl.youtube.com/watch?v=1jR8lufywO0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 19-04-2024

The Flow

I am the greatest

die pre-order bij vodafone, is dat weer zo'n branded toestel waar zij allemaal vodafone meuk erop gaan gooien? Dan bestel ik liever bij een internetshop, unlocked met vodafone..

Voor dat homescreen, vind ik ook lelijk, kan je makkelijk SPB Mobile Shell of PointUI erop gooien. Snelle en grafisch mooie interface, ipv lelijke/saaie WM (mijn mening)

God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Heb net naar GSMWeb gebeld. Ze verwachten de omnia op 15 augustus. Zou dan ook op hun site staan. Dus nog effe 9 daagjes geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Lucky1965 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:33:
Heb net naar GSMWeb gebeld. Ze verwachten de omnia op 15 augustus. Zou dan ook op hun site staan. Dus nog effe 9 daagjes geduld hebben.
Wordt ook steeds anders.. Eerst was het 8 augustus. Wachten duurt zooo lang... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 08:49

xon

Ik doe er zelf ook aan mee maar eigenlijk slaat het nergenst op..dat gissen en wachten op die toestellen. Ze stellen met de dag uit..en sommige roepen maar wat zodat je maar snel een pre order maakt en ze hopen dat je denkt ahhhh ik wacht nog wel even.

Ook een feit is dat ze de eerste weken die toestellen flink omhoog gooien qua prijs voor de nerds zoals ons omdat we hem toch wel weer meteen zullen kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Hehe, de telefoon is hier nog niet te koop of de eerste update is al uit:
http://www.theunwired.net...he-samsung-sgh-i900-omnia

- Meer Widgets voor de startpagina
- Nieuwe type input voor Chinese letters (handig...)
- Bug fixes

Helaas nog niet meer bekend.

[ Voor 27% gewijzigd door bsmpower op 06-08-2008 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier een argument om wat genuanceerder naar de OMNIA te kijken :

Eén nadeel wat ik persoonlijk aan dit soor toestellen vind is dat vrijwel alles via het touchscreen gaat. Na verloop van tijd slijt hierdoor het scherm waardoor het toestel mogelijk minder goed of niet meer functioneerd. Dat is wel iets waar je rekening mee moet hoeden. Ik adviseer derhalve dus iedereen die over wil stappen van een telefoon naar een PDA om een toestel te pakken met een nummeriek of QWERTY toetsenbord.

Komt uit een forum van GSM-helpdesk en ik moet zeggen dat het me wel intrigeert !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:49:

Eén nadeel wat ik persoonlijk aan dit soor toestellen vind is dat vrijwel alles via het touchscreen gaat. Na verloop van tijd slijt hierdoor het scherm waardoor het toestel mogelijk minder goed of niet meer functioneerd. Dat is wel iets waar je rekening mee moet hoeden. Ik adviseer derhalve dus iedereen die over wil stappen van een telefoon naar een PDA om een toestel te pakken met een nummeriek of QWERTY toetsenbord.

Komt uit een forum van GSM-helpdesk en ik moet zeggen dat het me wel intrigeert !!
Persoonlijk denk ik dat touch een stuk gezonder is voor het scherm als constant met de stylus. Dus touch tov. stylus zal de levensduur alleen maar verlengen. Daarbij heb ik jarenlang een ipaq gehad die ik dagelijks gebruikte. Het is mij niet opgevallen dat in al die jaren het touchscreen een verminderde response had.

De gemiddelde levensduur van een touchscreen is ongeveer 3 jaar (zie link). Na 3 jaar ben ik al helemaal uitgekeken op de omnia, zo lang heb ik nog nooit met een mobiel gedaan nl.: Zit je dan met je 5 megapixel en 16GB :z

http://answers.yahoo.com/...qid=20070506204339AA9qNxV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS

Volgens mij is het enige wat de nauwkeurigheid van het touchscreen gaat beïnvloeden grote krassen o.i.d. . Hier heb je gelukkig screenprotectors voor. Natuurlijk kan je ook gewoon het toestel niet bij je sleutels in stoppen ;) . Door normaal gebruik zal het scherm niet dusdanig slijten dat dit invloed heeft op het functioneren.

Ik denk dat het risico groter is dat het slide mechanisme van bijvoorbeeld een numeriek of QWERTY toetsenbord door slijtage minder gaat functioneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ik denk ook niet dat een touchscreen snel slijt. Misschien inderdaad pas na een aantal jaren. Maar elke mobiel werkt niet meer goed na 3 a 4 jaar (met uitzonderingen natuurlijk). Tegenwoordig hebben de helft van de gsm toestellen iets met een touchscreen. Deze worden echt niet gebouwd als de kwaliteit hiervan slecht is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-05 23:06
Over drie dagen te koop bij PDAshop en voor een (relatief) goede prijs! 549,-

Zelf vind ik het home scherm ook niet zo mooi. Als je iemand lukt dit te vervangen door SPB dan zou ik dat graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
Tuurlijk kun je dat vervangen. Samsung's homescreen kun je gewoon uitzetten bij je today screen items. Er was ook al een reviewer die dit had gedaan.

[ Voor 10% gewijzigd door DeOS op 07-08-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
bancker schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:01:
Over drie dagen te koop bij PDAshop en voor een (relatief) goede prijs! 549,-

Zelf vind ik het home scherm ook niet zo mooi. Als je iemand lukt dit te vervangen door SPB dan zou ik dat graag willen weten.
Waar haal jij deze informatie vandaag. Bij de PDAshop zie ik geen levertijd staan hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperKneus
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:00

Ik loop nu al 3 jaar met een touchscreen telefoon en heb nog nooit last gehad van slijtage van het scherm. Op mijn Vario had ik een screenprotector en op mijn viewty heb ik de invisible shield. Je schermpje beschermen is het belangrijkste, zolang je een protector gebruikt zie ik geen problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier screenprotectors en cases, zou het iedereen aanraden sowiezo deze voorzorgsmaatregelen te nemen.

http://www.doml.com/NL/mo...a%20i900&prod_type=mobile
http://www.pdair.com/cata...11000315&products_id=7916

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
AleSyS schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:11:
[...]

Waar haal jij deze informatie vandaag. Bij de PDAshop zie ik geen levertijd staan hoor
zie pricewatch:
Afbeeldingslocatie: http://www.vandenancker.nl/temp/levertijd-i900.jpg

Het groene vrachtwagentje = levering binnen drie dagen. :)

[ Voor 3% gewijzigd door bancker op 07-08-2008 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
bancker schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:41:
[...]

zie pricewatch:
[afbeelding]

Het groene vrachtwagentje = levering binnen drie dagen. :)
offtopic

Dat vind ik knap...want als je op de site van de PDAshop staat er geen releasedatum. Er is nog niet eens de optie om te pre-orderen. Ik denk dat de pricewatch niet klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
AleSyS schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:59:
[...]

offtopic

Dat vind ik knap...want als je op de site van de PDAshop staat er geen releasedatum. Er is nog niet eens de optie om te pre-orderen. Ik denk dat de pricewatch niet klopt
Dat zou jammer zijn. Maar PDAshop levert volgens mij zelf de gegevens aan voor pricewatch toch?
Ik hoop in ieder geval dat het klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem kunnen bestellen bij mijn zakelijke leverancier.
zij geven aan te kunnen leveren in week 34 tegen een prijs van 457,20 excl btw voor de 8GB versie.

een 16gb-versie is nog niet in beeld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:08:
ik heb hem kunnen bestellen bij mijn zakelijke leverancier.
zij geven aan te kunnen leveren in week 34 tegen een prijs van 457,20 excl btw voor de 8GB versie.

een 16gb-versie is nog niet in beeld
Eeeeh...je bent hier op een openbaar forum....deel je ervaringen aub met naam en toenaam of deel niks mede !! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Heeft iemand ook nog een Nederlandse site waar je goeie screenprotectors kunt halen (voor de Samsung i900)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dat kan bij PDA-Shop.
Brando Screenprotector Ultra Clear Samsung SGH-i900 voor 18 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
[...]

Eeeeh...je bent hier op een openbaar forum....deel je ervaringen aub met naam en toenaam of deel niks mede !! 8)
lol...heeft geen zin dude.

Het is normaliter een pc-boer en zij kopen in waar ook pdashop (coolblue), gsmweb etc inkopen.
De naam van mijn leverancier doet er niks toe.

Ik dacht nuttige info te delen door de excl btw-prijs, de capaciteit (8GB) en de verwachte beschikbaarheids datum met jullie te delen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Algebeld.nl levert de 8GB versie (zwart) voor 511,- incl. btw. Is dat niet beter?

Op Kieskeurig staan ook andere/meer aanbieders voor deze Samsung.

Ik heb het iig gisteren besteld bij Smartphonestunts i.c.m. een 2-jarig Vodafone abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:38:
Algebeld.nl levert de 8GB versie (zwart) voor 511,- incl. btw. Is dat niet beter?

Op Kieskeurig staan ook andere/meer aanbieders voor deze Samsung.

Ik heb het iig gisteren besteld bij Smartphonestunts i.c.m. een 2-jarig Vodafone abbo.
Jaa dat wilde ik dus ook doen! Maare... op smartphonestunts.nl gaat het om het 16gb model toch? Of zit ik helemaal verkeerd te kijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Status van dit product:
Vanaf half augustus verwacht De specificaties van de Samsung I900 Omnia:

Simlock: Nee
Netwerk: Triband GSM/GPRS: 900/1800/1900 Mhz, UMTS/HSDPA: 2100 Mhz
Besturingssysteem: Windows Mobile 6.1
Afmetingen: 112 x 57 x 13 mm
Scherm: 65.536 2,6" TFT (240 x 400 pixels)
Geheugen: 16 GB Intern, Extern: Uitbreidbaar via MicroSD
Verbindingen: HSDPA (3G), WLAN 802.11 b/g, Bluetooth 2.0, EDGE, USB, GPRS
Email types: POP3, IMAP4
Radio: Stereo FM Radio
GPS: Geintegreerde GPS ontvanger
Externe vormgeving: 5,0 Megapixel camera
Garantie: 24 maanden garantie

De Samsung I900 Omnia mobiel internet pakket is bestelbaar in de volgende kleuren:
Zwart, Wit

Wat zit er in de doos van de Samsung I900 Omnia ?

Samsung I900 Omnia
Standaard Batterij>
Lader
USB kabel
Headset
Handleiding

Dit is dus bij smartfone, inderdaad met 16Gb intern.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ook grappig dat je hem daar in het wit kan bestellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Toch gaat mijn voorkeur uit naar de donkere versie. Ik vind wit te besmettelijk. Je ziet er alles op en denk dat je er dan spijt van krijgt dat je niet de donkere versie had genomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• abort_
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-08 09:25
Vreemd, ik zie bij smartphonestunts dat je bij T-mobile de i900 bij een abonnement kan krijgen... ik mag van toestel wisselen bij T-mobile en heb ze dus ook gebeld om te vragen of ze de i900 kunnen leveren. Mij werd verteld dat ze dus nog niet wisten of dat toestel interessant voor ze was en of ze hem dus gingen leveren, ik moest maar regelmatig in hun winkels kijken om te zien of die er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik heb ook gewoon de zwarte besteld. De witte is wel apart, maar het ging alleen om een witte back cover. Dit vind ik niet zo fraai als de voorkant gewoon zwart/chroom is. Maak het dan helemaal wit, of in ieder geval zonder zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In belgie zijn ze al op voorraad, toch volgens deze site
http://www.expansys.be/d.aspx?i=171827

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Lijkt er wel op maar ik vind hem daar aardig aan de prijs.
Volgens mij mag die niet meer dan tussen de 500-550 euro kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
Het gaat daar om de duitse versie...
Het is me ook niet helemaal duidelijk of het om de 8 of 16 GB versie gaat. In de titel staat 8 GB maar bij de specs staat 16 GB. Ze verzenden wel naar Nederland (ik geloof alleen als je met paypal betaald).
Komt ie op 595 inclusief verzenden. Is wat prijzig inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

abort_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:27:
Vreemd, ik zie bij smartphonestunts dat je bij T-mobile de i900 bij een abonnement kan krijgen... ik mag van toestel wisselen bij T-mobile en heb ze dus ook gebeld om te vragen of ze de i900 kunnen leveren. Mij werd verteld dat ze dus nog niet wisten of dat toestel interessant voor ze was en of ze hem dus gingen leveren, ik moest maar regelmatig in hun winkels kijken om te zien of die er is.
T-mobile is gewoon raar die zal er waarschijnlijk wel weer een andere naam aan gaan geven
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
abort_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:27:
Dat jij bij smartphonestunts het toestel kan bestellen i.c.m. een t-mobile abbo betekent niet dat t-mobile het toestel levert/gaat leveren via de t-mobile shops/internet. T-mobile levert bij smartphonestunts het toestel niet, alleen het abbo. Dus zo vreemd is het allemaal niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
De release data van de i900 en Touch Pro komen in zicht. Nu nog de keuze maken. Ik heb alvast een contract laten opsturen via gsmwb voor de Touch Pro. Dit ga ik denk ik ook doen als de i900 op hun site staat. Nog meer mensen die twijfelen tussen deze 2 toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik ben ook nog sterk aan het twijfelen. De Omnia zal denk ik wel goedkoper zijn dan de Touch Pro.
Waarschijnlijk zal het toch de Omnia worden. Deze zal goedkoper zijn in combinatie met een abo en standaard al meer intern geheugen zodat je er niet direct al weer wat bij moet kopen.
Ben wel benieuwd of er een beschermtasje of iets dergelijks bij zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Ik zat ook te twijfelen tussen de Touch Pro en de Omnia. Ook bij mij heeft de prijs de doorslag gegeven in het voordeel van de Omnia. Daarnaast is het zo dat ik het toetsenbord toch niet intensief zal gebruiken, dus dat maakt de Touch Pro voor mij dan alleen maar onnodig dik. Die 16GB storage is mooi meegenomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Qua prijs scheelt het niet heel veel hoor. Ik heb nu een contract laten opsturen van de Touch Pro (1 jaar verlenging met data) en kost dan 170,-. Via Algebeld.nl kost de i900 (ook verlenging met data) 139,-. Dus het scheelt ongeveer 30,-. Je hebt dan bij de Omnia al meer intern geheugen inderdaad. Maar twijfel voor over de resolutie van het scherm... Hoge resolutie is wel mooi maar daardoor wordt de HTC wat slomer. De Omnia loopt lekker soepel. Echter blijkt de "rare" resolutie van de Omnia wel wat problemen te geven met sommige programma's. Heel misschien ga ik zelfs nog voor de Sony Ericsson X1. Maar dan moet er wel snel meer info over komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
WTF, Smartphonestunts heeft de specificaties van de Omnia aangepast naar 8GB storage???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

Wat voor problemen kan de resolutie van het scherm opleveren? Stel je wil een serie of film converten naar 400x240 dan moet dat software matig mogelijk zijn door een programma als Xilisoft Video Converter .
Maar zal een programma als SPB mobile shell hier problemen mee krijgen? Of andere software? Het (touch)screen moet mij alleen nog overtuigen om deze phone the kopen. Heb gister een F480 in mijn handen gehad, maar het touchscreen deed echt nog onder t.o.v. de iPhone.. Hoop dat het scherm van de i900 wel iets beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:58:
WTF, Smartphonestunts heeft de specificaties van de Omnia aangepast naar 8GB storage???
ja dus ...? dit is toch ook zo ze bieden waarschijnlijk alleen deze versie aan en niet de 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ted_W
Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:06:
[...]

ja dus ...? dit is toch ook zo ze bieden waarschijnlijk alleen deze versie aan en niet de 16GB
Dat mag wel zo zijn, maar toen ik het bestelde (2 dagen geleden) stond er toch duidelijk dat het om de 16GB versie ging en daar ben ik ook van uitgegaan! Je kunt wel begrijpen dat ik dit wat minder leuk vind, zeker omdat de prijs exact hetzelfde is gebleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bel de klantenservice zou ik zeggen
heb je iets op papier staan ? zoals een bestel bevestiging oid
zo niet dan is het een kwestie van: zet en drukfouten voorbehouden
oftewel PECH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The FLow schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:02:
Wat voor problemen kan de resolutie van het scherm opleveren? Stel je wil een serie of film converten naar 400x240 dan moet dat software matig mogelijk zijn door een programma als Xilisoft Video Converter .
Maar zal een programma als SPB mobile shell hier problemen mee krijgen? Of andere software? Het (touch)screen moet mij alleen nog overtuigen om deze phone the kopen. Heb gister een F480 in mijn handen gehad, maar het touchscreen deed echt nog onder t.o.v. de iPhone.. Hoop dat het scherm van de i900 wel iets beter is.
Ga d'r maar niet vanuit dat het scherm veel beter is als de F480.. De iPhone heeft een capacitive scherm en de i900 een toushcscreen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bancker
Ik begrijp van algebeld.nl dat er een misverstand bestaat omtrend de versies van de Omnia. Ze vertelden mij vandaag per mail dat er helemaal geen 16 GB versie komt.
Ik vroeg ze of ze dat in het algemeen bedoelen of alleen bij algebeld.nl:

Goede morgen,
Ik bedoel in het algemeen. De groothandels hebben maar 1 uitvoering. Omdat er 8 in zit maar hij uit te bereiden is met 16 denk ik dat daar de verwarring van komt.
Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met vriendelijke groet,
Jorg Groenendijk
Algebeld.nl

[ Voor 9% gewijzigd door bancker op 08-08-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

das dan erg vreemd op typhone.nl staat dat de 16 GB versie gewoon september verwacht wordt dus....er kletst 1 bedrijf uit zijn/haar nek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Das ook inderdaad vreemd. Bij mijn weten zijn er wel degelijk 2 versies. 8 en 16 Gb versie.
Beide zijn uit te breiden tot 16 GB met een micro SD kaart dus kom je dan op 24 en 32 Gb bij elkaar opgeteld.
Das meer dan de Iphone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sommige programma's nemen toch ruimte van het Ram geheugen in? Is er een verschil in dat geheugen bij de 8 of 16 GB versie? Bedoel.. Met 24 GB kan ik me wel redden hehe, hoef ik ook niet te wachten tot ze hier eindelijk 'zin' hebben dat 16GB model in te voeren :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Bij mijn weten is dat bij beide hetzelfde. Alleen verschil in intern geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ted_W schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:58:
Ja, zie.. daarom twijfelde ik ook (zie eerdere bericht).
Buddy van me kreeg trouwens mailtje van Smartphonestunts dat ze de specificaties 'uit voorzorg' hebben aangepast naar 8GB, omdat er bij de leverancier onduidelijkheid was welke ze uiteindelijk gingen leveren. So no need to panic... yet ;) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superericje
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18:12
Even een vraagje..
Vodafone belt mij, zodra ze deze op vooraad hebben, om dan te verlengen...
Alleen in de vodafone online winkel (zie: http://www.vodafone.nl/sh...e+first%21%29/sku10520012) staat bij de I900 een foto van een ANDER toestel.. (volgens mij de F490)
Zou Vodafone dit toestel dan wel leveren, zodra het er is???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

superericje schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:02:
Even een vraagje..
Vodafone belt mij, zodra ze deze op vooraad hebben, om dan te verlengen...
Alleen in de vodafone online winkel (zie: http://www.vodafone.nl/sh...e+first%21%29/sku10520012) staat bij de I900 een foto van een ANDER toestel.. (volgens mij de F490)
Zou Vodafone dit toestel dan wel leveren, zodra het er is???
Hey.. het is gewoon de i900 hoor. Plaatje klopt idd niet, maar als je kijkt bij 3D-demo krijg je wel de goede te zien. Ook in het overzicht van 'coming soon' staat de goede afbeelding. No worries ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
De witte versie in nu ook in het wild gespot (via ppcsg.com):

Afbeeldingslocatie: http://www.fotsirk.be/upload/bestand/d261ba996f793c4a1155f1204267093d.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.fotsirk.be/upload/bestand/b3175e43b945b733dd786d397c6d5f3d.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.fotsirk.be/upload/bestand/9f9218358a787e2a95064dbd2bb2bf78.JPG
Afbeeldingslocatie: http://www.fotsirk.be/upload/bestand/12d5cb6ddc7fb768d63b602b9eeecedb.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik blijf er bij die witte is erg lelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Wanneer is nou precies de release datum in Nederland? Ik dacht dat gsmweb hem inmiddels al zou hebben.... :-s

p.s. de zwarte inderdaad mooier (zakelijker)!

[ Voor 18% gewijzigd door bsmpower op 11-08-2008 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Ik heb vorige week contact gehad met gsmweb en hun vertelden mij dat hij per 15 augustus beschikbaar is. Nu maar hopen dat het niet weer vertraagt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lucky1965 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:06:
Ik heb vorige week contact gehad met gsmweb en hun vertelden mij dat hij per 15 augustus beschikbaar is. Nu maar hopen dat het niet weer vertraagt wordt.
Yep , klopt idd....ook bij Smartphonestunts !! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ok mooi zo. Ik had al een contract aangevraagd voor de Touch Pro. Maar ga denk ik toch wel voor de i900...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jij weet ook niet wat je wilt he ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Dit komt allemaal door de onzekerheid van de verkoop data's.
Ik heb ook lang zitten twijfelen maar ben er nu wel uit. Het gaat voor mij ook de Omnia worden en niet de HTC Touch Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Flow

The Flow

I am the greatest

Ik vind wit altijd wel mooi, heb een witte macbook, ipod, en heb een tijd geleden ook de SEm600i in het wit gehad. Allemaal wel vet, alleen deze is idd niet mooi in het wit, vanwege het groom/grijs wat aan de voorkant nog steeds zit. Ik heb heel lang zitten twijfelen tussen de iPhone en Omnia, toch Omnia geworden ivm geen T-mobile (2 jaar) en mogelijkheid tot gps funtie icm tomtom, wat op de iPhone nog maar de vraag is wanneer dit gaat komen. Echter is mijn enige tegen nog van de Omnia het touchscreen, maar niets is perfect laten we maar zeggen...

Hoe is het syncen van WM6.1 met Osx Leopard eigenlijk? Iemand ervaringen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

die heeft bij mij gelukkig nooit in de picture gestaan persoonlijk vind ik het maar een lelijk ding die htc touch pro

zit enorm te twijfelen tussen de omnia en de X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky1965
Voor de X1 moet je nog langer wachten denk ik en is voor zover ik weet ook veel prijziger. Of dat het dan allemaal wel waard is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Praetextatus
  • Laatst online: 16:18

Praetextatus

the dutch_paki

Ik wil em ook zo snel mogelijk :p Was eerst aan t twijfelen tussen deze en de en de TP, maar deze is toch wat sleeker. Mijn broertje wilt em graag voor zijn verjaardag dus net ff wat rond gemailed. Als k een rely krijg dan post ik t ook voor de ongeduldigen onder ons :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Nu online
Ben inderdaad een twijfelaar met dit soort dingen... Maar het wordt de i900... Dacht ook aan de X1. Maar ik vind die een beetje overhypt net als de Diamond toen. Ik vind hem niet eens zo heel mooi, het toetsenbordje werkt niet heel fijn en de interface vind ik persoonlijk erg lelijk. Daarbij de veel latere release datum en ik haak af voor de X1 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja daarom dus maarja de X1 komt uit omstreeks oktober (volgens de geruchten) (eerst zien dan geloven) en dan kan ik mn abo pas verlengen/overstappen dus voor de release maakt het niet uit

alleen twijfel ik tussen het toestenbord en de camera |:(

X1 toetsenbord wel camera 3.2MP
i900 toetsenbord niet camera 5.0MP

prijs boeit me niet zo ik neem hem toch voor 1 jaar dus dokken moet ik zoiezo en krijg via mn werk toch extra korting O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ganymedus
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 03-09-2023
The FLow schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:56:
Hoe is het syncen van WM6.1 met Osx Leopard eigenlijk? Iemand ervaringen?
Zonder 3rd party software helaas niet mogelijk. Hiervoor zou je Missing Sync kunnen gebruiken. Dan werkt alles prima. Ik heb echter nog nooit een poging gedaan om het apparaat te flashen middels missing sync. Dus hier kan ik je niks over vertellen.

Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!

Pagina: 1 ... 4 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Het is hier niet toegestaan om hier levertijden of abonnementen te gaan bespreken. Inhoudelijk voegt dat niets toe aan de technische bespreking in het topic. Daarnaast is een beetje tweaker zelf in staat om te achterhalen waar en wanneer het toestel beschikbaar komt. Ga dus ook niet hier melden als je hem binnen hebt, dat hoeven wij niet te weten!