Wat zijn je argumenten? Die oneliners worden we niet echt veel wijzer van...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:38:
Jammer dat de i900 onder Windows word uitgebracht.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 08:57 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
Wat zijn je argumenten? Die oneliners worden we niet echt veel wijzer van...Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:38:
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-08-2008 08:57 ]
Ga dan voor de iPhone. Ook groot scherm, touchscreen maar met een Apple OS systeem... Mij lijkt Windows Mobile wel fijn. Zal goed werken met mijn pc (windows) en er zijn veel add-ons voor..Verwijderd schreef op maandag 04 augustus 2008 @ 22:38:
For now, the Samsung Omnia SGH-i900 has 16GB of internal storage and comes only in black. This weekend, another choice will emerge as a white version will be released. The front of the device is the same as the black version but the back battery cover will take on the new shade.
That's not all. Later this month, the company will be releasing a new firmware which includes new widgets for the custom Home screen and a brand-new Hanyu Pinyin text input method for typing in Chinese characters.
Samsung can confirm these changes only for Singapore at the moment, and we are still awaiting word regarding the availability of the new firmware and color for Asia Pacific. We'll update this post as soon as we receive more information.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
[ Voor 12% gewijzigd door Lucky1965 op 05-08-2008 10:49 ]
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door bsmpower op 05-08-2008 12:40 ]
Verwijderd
Zoiets bijvoorbeeld (is ook al een paar keer eerder voorbij gekomen):Lucky1965 schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 12:46:
Ik mag toch aannemen dat er wel programma's zijn die je beginscherm een andere look geven waardoor die er mooier uit komt te zien.
Verwijderd
Heb net de SAMSUNG service lijn gebeld en zij meldden mij : "De OMNIA komt 15 aug. uit in Belgie en 3 weken daarna in Nederland................."bsmpower schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 10:44:
Zwart/donkergrijs persoonlijk mooier... Hij is inmiddels al bij veel winkels te bestellen behalve gsmweb.nl. Grrrr
Verwijderd
Ik heb over het algemeen niet zo'n hele hoge pet op van de nederlandse Samsung desk.. Ook de uitspraak over garantie van Samsung spullen gekocht in buitenland klopt niet helemaal. Samsung levert daarop wel garantie, maar kan niet garanderen dat spullen die hier niet bekend zijn ook daadwerkelijk gerepareerd kunnen worden.. Da's wat anders... Staat overigens op de Samsung garantie site..bsmpower schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 13:42:
Hmm kan me het bijna niet voorstellen.. maarja als Samsung het zelf zegt... Dan wordt het gewoon een pre-order en afwachten...
Goeie! Ik had nog niet gekeken naar de verschillende versies... Al is 8GB al superveel naar mijn gevoel...Ted_W schreef op dinsdag 05 augustus 2008 @ 23:40:
Algebeld biedt de 8GB versie terwijl de (meeste) anderen de 16GB aanbieden. Zou het verschil daar in kunnen zitten?
Verwijderd
Ja ,oké , maar hoe zet je d'r dan de Nederlandse interface op ???Ted_W schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 07:51:
Bij Expansys is de Omnia gewoon op voorraad (versie: DE, Black, 8GB).
Die had ik al eerder gepost. Maar hier wel een nieuwe:Verwijderd schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 10:43:
Dit filmpje was ik nog niet tegen gekomen volgens mij(A)
http://nl.youtube.com/watch?v=0i8NfY_HXas
God is in de war, hij denkt dat hij The Flow is...
Wordt ook steeds anders.. Eerst was het 8 augustus. Wachten duurt zooo lang...Lucky1965 schreef op woensdag 06 augustus 2008 @ 14:33:
Heb net naar GSMWeb gebeld. Ze verwachten de omnia op 15 augustus. Zou dan ook op hun site staan. Dus nog effe 9 daagjes geduld hebben.
[ Voor 27% gewijzigd door bsmpower op 06-08-2008 18:43 ]
Verwijderd
Verwijderd
Persoonlijk denk ik dat touch een stuk gezonder is voor het scherm als constant met de stylus. Dus touch tov. stylus zal de levensduur alleen maar verlengen. Daarbij heb ik jarenlang een ipaq gehad die ik dagelijks gebruikte. Het is mij niet opgevallen dat in al die jaren het touchscreen een verminderde response had.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:49:
Hier een argument om wat genuanceerder naar de OMNIA te kijken :
Eén nadeel wat ik persoonlijk aan dit soor toestellen vind is dat vrijwel alles via het touchscreen gaat. Na verloop van tijd slijt hierdoor het scherm waardoor het toestel mogelijk minder goed of niet meer functioneerd. Dat is wel iets waar je rekening mee moet hoeden. Ik adviseer derhalve dus iedereen die over wil stappen van een telefoon naar een PDA om een toestel te pakken met een nummeriek of QWERTY toetsenbord.
Komt uit een forum van GSM-helpdesk en ik moet zeggen dat het me wel intrigeert !!
Volgens mij is het enige wat de nauwkeurigheid van het touchscreen gaat beïnvloeden grote krassen o.i.d. . Hier heb je gelukkig screenprotectors voor. Natuurlijk kan je ook gewoon het toestel niet bij je sleutels in stoppenVerwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:49:
Eén nadeel wat ik persoonlijk aan dit soor toestellen vind is dat vrijwel alles via het touchscreen gaat. Na verloop van tijd slijt hierdoor het scherm waardoor het toestel mogelijk minder goed of niet meer functioneerd. Dat is wel iets waar je rekening mee moet hoeden. Ik adviseer derhalve dus iedereen die over wil stappen van een telefoon naar een PDA om een toestel te pakken met een nummeriek of QWERTY toetsenbord.
Komt uit een forum van GSM-helpdesk en ik moet zeggen dat het me wel intrigeert !!
[ Voor 10% gewijzigd door DeOS op 07-08-2008 10:48 ]
Waar haal jij deze informatie vandaag. Bij de PDAshop zie ik geen levertijd staan hoorbancker schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 09:01:
Over drie dagen te koop bij PDAshop en voor een (relatief) goede prijs! 549,-
Zelf vind ik het home scherm ook niet zo mooi. Als je iemand lukt dit te vervangen door SPB dan zou ik dat graag willen weten.
Ik loop nu al 3 jaar met een touchscreen telefoon en heb nog nooit last gehad van slijtage van het scherm. Op mijn Vario had ik een screenprotector en op mijn viewty heb ik de invisible shield. Je schermpje beschermen is het belangrijkste, zolang je een protector gebruikt zie ik geen problemen.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 07:49:
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-08-2008 11:29 ]
zie pricewatch:AleSyS schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:11:
[...]
Waar haal jij deze informatie vandaag. Bij de PDAshop zie ik geen levertijd staan hoor
[ Voor 3% gewijzigd door bancker op 07-08-2008 11:45 ]
offtopicbancker schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:41:
[...]
zie pricewatch:
[afbeelding]
Het groene vrachtwagentje = levering binnen drie dagen.
Dat zou jammer zijn. Maar PDAshop levert volgens mij zelf de gegevens aan voor pricewatch toch?AleSyS schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 11:59:
[...]
offtopic
Dat vind ik knap...want als je op de site van de PDAshop staat er geen releasedatum. Er is nog niet eens de optie om te pre-orderen. Ik denk dat de pricewatch niet klopt
Verwijderd
Verwijderd
Eeeeh...je bent hier op een openbaar forum....deel je ervaringen aub met naam en toenaam of deel niks mede !!Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:08:
ik heb hem kunnen bestellen bij mijn zakelijke leverancier.
zij geven aan te kunnen leveren in week 34 tegen een prijs van 457,20 excl btw voor de 8GB versie.
een 16gb-versie is nog niet in beeld
Verwijderd
lol...heeft geen zin dude.Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 13:18:
[...]
Eeeeh...je bent hier op een openbaar forum....deel je ervaringen aub met naam en toenaam of deel niks mede !!
Verwijderd
Jaa dat wilde ik dus ook doen! Maare... op smartphonestunts.nl gaat het om het 16gb model toch? Of zit ik helemaal verkeerd te kijken ?Ted_W schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 14:38:
Algebeld.nl levert de 8GB versie (zwart) voor 511,- incl. btw. Is dat niet beter?
Op Kieskeurig staan ook andere/meer aanbieders voor deze Samsung.
Ik heb het iig gisteren besteld bij Smartphonestunts i.c.m. een 2-jarig Vodafone abbo.
Verwijderd
Het gaat daar om de duitse versie...Verwijderd schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 21:51:
In belgie zijn ze al op voorraad, toch volgens deze site
http://www.expansys.be/d.aspx?i=171827
Verwijderd
T-mobile is gewoon raar die zal er waarschijnlijk wel weer een andere naam aan gaan gevenabort_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:27:
Vreemd, ik zie bij smartphonestunts dat je bij T-mobile de i900 bij een abonnement kan krijgen... ik mag van toestel wisselen bij T-mobile en heb ze dus ook gebeld om te vragen of ze de i900 kunnen leveren. Mij werd verteld dat ze dus nog niet wisten of dat toestel interessant voor ze was en of ze hem dus gingen leveren, ik moest maar regelmatig in hun winkels kijken om te zien of die er is.
Dat jij bij smartphonestunts het toestel kan bestellen i.c.m. een t-mobile abbo betekent niet dat t-mobile het toestel levert/gaat leveren via de t-mobile shops/internet. T-mobile levert bij smartphonestunts het toestel niet, alleen het abbo. Dus zo vreemd is het allemaal niet.abort_ schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 17:27:
Vreemd, ik zie bij smartphonestunts dat je bij T-mobile de i900 bij een abonnement kan krijgen... ik mag van toestel wisselen bij T-mobile en heb ze dus ook gebeld om te vragen of ze de i900 kunnen leveren. Mij werd verteld dat ze dus nog niet wisten of dat toestel interessant voor ze was en of ze hem dus gingen leveren, ik moest maar regelmatig in hun winkels kijken om te zien of die er is.
Verwijderd
ja dus ...? dit is toch ook zo ze bieden waarschijnlijk alleen deze versie aan en niet de 16GBTed_W schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:58:
WTF, Smartphonestunts heeft de specificaties van de Omnia aangepast naar 8GB storage???
Dat mag wel zo zijn, maar toen ik het bestelde (2 dagen geleden) stond er toch duidelijk dat het om de 16GB versie ging en daar ben ik ook van uitgegaan! Je kunt wel begrijpen dat ik dit wat minder leuk vind, zeker omdat de prijs exact hetzelfde is gebleven.Verwijderd schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:06:
[...]
ja dus ...? dit is toch ook zo ze bieden waarschijnlijk alleen deze versie aan en niet de 16GB
Verwijderd
Verwijderd
Ga d'r maar niet vanuit dat het scherm veel beter is als de F480.. De iPhone heeft een capacitive scherm en de i900 een toushcscreen..The FLow schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 14:02:
Wat voor problemen kan de resolutie van het scherm opleveren? Stel je wil een serie of film converten naar 400x240 dan moet dat software matig mogelijk zijn door een programma als Xilisoft Video Converter .
Maar zal een programma als SPB mobile shell hier problemen mee krijgen? Of andere software? Het (touch)screen moet mij alleen nog overtuigen om deze phone the kopen. Heb gister een F480 in mijn handen gehad, maar het touchscreen deed echt nog onder t.o.v. de iPhone.. Hoop dat het scherm van de i900 wel iets beter is.
Goede morgen, Ik bedoel in het algemeen. De groothandels hebben maar 1 uitvoering. Omdat er 8 in zit maar hij uit te bereiden is met 16 denk ik dat daar de verwarring van komt. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Jorg Groenendijk Algebeld.nl |
[ Voor 9% gewijzigd door bancker op 08-08-2008 16:23 ]
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Ja, zie.. daarom twijfelde ik ook (zie eerdere bericht).Ted_W schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:58:
WTF, Smartphonestunts heeft de specificaties van de Omnia aangepast naar 8GB storage???
Verwijderd
Hey.. het is gewoon de i900 hoor. Plaatje klopt idd niet, maar als je kijkt bij 3D-demo krijg je wel de goede te zien. Ook in het overzicht van 'coming soon' staat de goede afbeelding. No worriessuperericje schreef op zondag 10 augustus 2008 @ 12:02:
Even een vraagje..
Vodafone belt mij, zodra ze deze op vooraad hebben, om dan te verlengen...
Alleen in de vodafone online winkel (zie: http://www.vodafone.nl/sh...e+first%21%29/sku10520012) staat bij de I900 een foto van een ANDER toestel.. (volgens mij de F490)
Zou Vodafone dit toestel dan wel leveren, zodra het er is???
[ Voor 18% gewijzigd door bsmpower op 11-08-2008 12:00 ]
Verwijderd
Yep , klopt idd....ook bij Smartphonestunts !!Lucky1965 schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 12:06:
Ik heb vorige week contact gehad met gsmweb en hun vertelden mij dat hij per 15 augustus beschikbaar is. Nu maar hopen dat het niet weer vertraagt wordt.
Verwijderd
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 11-08-2008 13:09 ]
Verwijderd
How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...
Verwijderd
Zonder 3rd party software helaas niet mogelijk. Hiervoor zou je Missing Sync kunnen gebruiken. Dan werkt alles prima. Ik heb echter nog nooit een poging gedaan om het apparaat te flashen middels missing sync. Dus hier kan ik je niks over vertellen.The FLow schreef op maandag 11 augustus 2008 @ 13:56:
Hoe is het syncen van WM6.1 met Osx Leopard eigenlijk? Iemand ervaringen?
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq