Heb de foto's moeten verkleind (kwaliteit op 60%, wel 10MP gehouden) Zijn dus 100% te viewen als je ff doorklikt.
Sony A300:
300MM / F8 / 1/500
Takje, bokeh.
300MM / F8 / 1/400
Een bij, was me helaas net iets te snel af!
300MM / F5.6 / 1/500
Vogel bij het busstation
280MM / F5.6 / 1/500
Knaapje solo bij busstation
250MM / F5.6 / 1/1000
Jochie op strand, vind hem zelf op 100% niet echt helemaal scherp.
Heb de foto's NIET nabewerkt. Express...ik heb ook in RAW geschoten, en met wat sharpening, komen de foto's er een stuk beter uit. Dit zijn gewoon de foto's op standaard instelling.
Mbt de lens: vind het een heerlijk dingetje om mee te werken, kan steeds meer de DMF knop waarderen! Het voordeel van autofocus, met het voordeel van manual focus. Ik zou niet zonder meer willen eerlijk gezegd!!!
Kan iemand wellicht ook een oordeel geven over de 100% kwaliteit. Ik weet niet of ik dat scherper moet verwachten. Als ik op internet kijk, zie ik ook niet altijd scherpte foto's @100%. Gecropped is het namelijk weer beter.
Sony A300:

Takje, bokeh.

Een bij, was me helaas net iets te snel af!

Vogel bij het busstation

Knaapje solo bij busstation

Jochie op strand, vind hem zelf op 100% niet echt helemaal scherp.
Heb de foto's NIET nabewerkt. Express...ik heb ook in RAW geschoten, en met wat sharpening, komen de foto's er een stuk beter uit. Dit zijn gewoon de foto's op standaard instelling.
Mbt de lens: vind het een heerlijk dingetje om mee te werken, kan steeds meer de DMF knop waarderen! Het voordeel van autofocus, met het voordeel van manual focus. Ik zou niet zonder meer willen eerlijk gezegd!!!
Kan iemand wellicht ook een oordeel geven over de 100% kwaliteit. Ik weet niet of ik dat scherper moet verwachten. Als ik op internet kijk, zie ik ook niet altijd scherpte foto's @100%. Gecropped is het namelijk weer beter.
[ Voor 9% gewijzigd door B-Bandit op 21-05-2009 13:56 ]
Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q