Ik zou het zelf wel een pluspunt vinden als dit mogelijk zou zijn.
niet automatisch (standaard), handmatig ongetwijfeld wel.mattijn1980 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 13:16:
Zie het plaatje bij de samsung i900 daar is het menu ook gedraait. maar dat kan dus niet met de diamond?
In een aantal reviews wordt dat als minpunt aangegeven, dus het zou me verbazen als het wel kan. Dan heeft nog niemand het gevonden. Met de 640x480 resolutie kijk je met een sms nog altijd naar 1 regel tekst. Dat had best anders gemogen.ApOE schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:03:
Ik ook, met name het invoeren van een bericht lijke me handig op die manier!
PSN: Shiver23
Vind het een erg stoere telefoon maar er zijn toch een paar puntjes waarvan ik niet weet of ze me teveel zullen ergeren.
* maar 1 regel bij het invoeren van smsmail
* je kan door je sms-jes heen bladeren. Maar volgens mij niet snel zoeken naar een bepaald sms-je
* niet kunnen kantelen om berichten te typen
* media speler die je albums op alfabetische volgorde afspeelt ipv zich te houden aan de volgorde van het album zelf.
Nu zullen er later vast wel aanpassingen komen o.a via XDA. Maar wil dit toch eerst afwachten alvorens ik hem zou bestellen.
Snelheid geloof ik wel dat dat in orde zal zijn.
* je kan door je sms-jes heen bladeren. Maar volgens mij niet snel zoeken naar een bepaald sms-je
* media speler die je albums op alfabetische volgorde afspeelt ipv zich te houden aan de volgorde van het album zelf.
Nu zullen er later vast wel aanpassingen komen o.a via XDA. Maar wil dit toch eerst afwachten alvorens ik hem zou bestellen.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Geen ondersteuning voor tags?DarkSide schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:34:
En hoe zit het met automatisch koppelen aan Gmail en je Google Calendar?
And Bob's your uncle ...
* koop de Vario IV, dan heb je dat probleem niet. Wel weer wachten.DarkSide schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:34:
Vind het een erg stoere telefoon maar er zijn toch een paar puntjes waarvan ik niet weet of ze me teveel zullen ergeren.
* de TouchFlo is een skin, onderliggend kun je uiteraard de standaard wm app gebruiken
* dit is volgens mij niet bevestigd
* Het staat je vrij om een andere speler te installeren
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Je hebt natuurlijk gelijk het is een WM device. En aanpassen is natuurlijk allemaal erg makkelijk. En ook op XDA zullen wel aanpassingen/verbeteringen verschijnen.asing schreef op maandag 09 juni 2008 @ 15:11:
[...]
* koop de Vario IV, dan heb je dat probleem niet. Wel weer wachten.
* de TouchFlo is een skin, onderliggend kun je uiteraard de standaard wm app gebruiken
* dit is volgens mij niet bevestigd
* Het staat je vrij om een andere speler te installeren
Maar kijk toch nog even de kat uit de boom. En zie dan wel of het de diamond of de pro word.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Verwijderd
Ik vind dat je even verder moet lezen dan de laatste pagina's Dan zie dat je al een aantal punten niet meer op hoeft te schrijven... Dit is prettiger voor iedereen... Zodra ik overmogen de (smart)phone heb zal ik zoveel mogelijk vragen zelf beantwoorden op dit forum, want aan speculeren heb je niks.DarkSide schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:34:
zouden de eersten niet al door het land moeten gaan?
Nee de eerste wordt morgen /overmorgen om 24.00 uur uitgereikt door lieke van lexmond. Ik krijg hem dan ook hahaha
Dit moet natuurlijk in de toekomst wel kunnen. Het lijkt mij puur softwarematig. De software zal wel geript worden van de Raphael en dan is het wel mogelijk. Misschien zijn xda'rs wel al veel eerder met deze "tweak".TeChNo2 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 14:06:
[...]
niet automatisch (standaard), handmatig ongetwijfeld wel.
Vind het persoonlijk ook een gemis maar ik heb hem wel besteld aangezien de kans groot is dat dadelijk de mogelijkheden veel groter zijn.
Verwijderd
Offtopic geblaat...
Aangaande het kantelen van het scherm tijdens het tikken van berichten... ik gebruik nu op m'n Touch "QuickMenu" en daarmee kan je vrij snel het scherm draaien in elke gewenste richting. Overigens vrees ik dat je in horizontale positie nog minder plaats zal hebben voor je tekst dan in vertikale stand...
Aangaande het kantelen van het scherm tijdens het tikken van berichten... ik gebruik nu op m'n Touch "QuickMenu" en daarmee kan je vrij snel het scherm draaien in elke gewenste richting. Overigens vrees ik dat je in horizontale positie nog minder plaats zal hebben voor je tekst dan in vertikale stand...
[ Voor 75% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 22:31 ]
ik snap niet dat ze in horizontale positie niet het t9 keyboard naast een sms schermpje kunnen plaatsen, dit moet IMO makkelijk te doen zijn. Ok de toetsen worden wat kleiner maar nog altijd beter dan maar 1 regeltje tekst te kunnen zien
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
iemand al ervaring met tomtom 6 en de diamond touch?
Verwijderd
Ik heb TomTom 6.032 en morgen wordt die op de Diamond geïnstalleerd. Als ik méér weet, post ik het hier wel...pascalheister schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:07:
iemand al ervaring met tomtom 6 en de diamond touch?
Offtopic geblaat...
[ Voor 94% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 22:30 ]
Verwijderd
Enkele uurtjes blijkbaarzedzed1 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 18:27:
Is belgie eerder dan ons hahaha
Off Topic.. Laat maar..
[ Voor 117% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 09-06-2008 20:40 . Reden: Off Topic.. Laat maar.. ]
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Vraag me af of je vanaf de diamond (als je connectie maakt als usb device) ook normale programma's kunt draaien....
Overigens vandaag contact gehad met bestelmaar.nl en daar zouden ze ook vandaag binnen komen.
Overigens vandaag contact gehad met bestelmaar.nl en daar zouden ze ook vandaag binnen komen.
Bing
Verwijderd
Er was toch een optie bij het connecten om de Diamond als externe storage-card te zijn ipc de normale Active Sync?bing69 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:20:
Vraag me af of je vanaf de diamond (als je connectie maakt als usb device) ook normale programma's kunt draaien....
In dat geval, moet dat kunnen...
Volgens mij was het de bedoeling deze slowchat in het topic, genoemd in de Topic-waarschuwing te houden? Doe dat dan ook, voordat deze dichthangt......
Intel C2Q 9450@3.3 | Gigabyte P35-DS4 | Sapphire R280x | 4x 2GiB PC6400 Kingston DDR2 | 1x Intel 320SSD 240GB | 2x Spinpoint F1 320GiB
Is in een van de reviews al voorbij gekomen.bing69 schreef op maandag 09 juni 2008 @ 20:20:
Ja, het kan, je kan alleen de internal storage niet benaderen
Ik mag het vast niet zeggen, maar ik ga nu toch wel echt twijfelen of ik mijn pre-order niet moet cancellen en 1 maand wachten op de nieuwe iphone....
Oost west, 127.0.0.1 best!
Offtopic geblaat, Diamond topic, Diamond topic, Diamond topic, Diamond topic, Diamond topic, en nog een keer: Diamond topic!
[ Voor 88% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 22:29 ]
Nee juist niet
. Iedereen zal juist een iPhone willen zodra die hier in NL goed beschikbaar is. Als je dan met een Diamond komt ben je juist anders als de rest
. Ik kan in ieder geval niet wachten! Dat wordt woensdag na het werk flink spelen met dat ding
.
Ik koop ze gewoon allebei.. En de minst leuke geef ik aan mijn vrouw. 
Ik vind het alleen jammer dat de software die ik afgelopen jaren voor mijn WM devices heb gekocht niet draait op een iPhone.
Ik kan in ieder geval gedurende 1 maand de Diamond eens flink aan de tand voelen voordat ik de iPhone "krijg".
Ik vind het alleen jammer dat de software die ik afgelopen jaren voor mijn WM devices heb gekocht niet draait op een iPhone.
Ik kan in ieder geval gedurende 1 maand de Diamond eens flink aan de tand voelen voordat ik de iPhone "krijg".
[ Voor 0% gewijzigd door Ferruginous Hwk op 09-06-2008 22:18 . Reden: Typo ]
Everything should be made as simple as possible, but not simpler. (A. Einstein)
Ik weet het nog niet. ik heb al een abbo en de diamond is iig los te koop, dat valt te betwijfelen met de iphone hoe dat gaat lopen.
Oost west, 127.0.0.1 best!
En je bent verplicht een abbonement er bij te nemen. Dus of je goedkoper uit bent...Kasj schreef op maandag 09 juni 2008 @ 21:52:
[...]
Ik heb het dus net al gedaan. 3g, GPS, 8gb storage, en een stuk goedkoper. Bye bye diamond voor mij...
Ontopic over de Diamond aub weer, ik hoef niet te weten welke van de twee je genomen hebt. De iPhone heeft een eigen topic!
Naar mijn mening is dit relevant voor de Diamond. Kasj twijfelde overduidelijk tussen beide telefoons, en heeft op basis van het persbericht van Apple een overweging gemaakt. Kwam met argumenten waarom hij voor de iPhone ging, en draagt daarmee bij aan een zinvol topic.
Offtopic; Wat moderaties betreft val je echt op tussen andere moderatoren, weinig professioneel hier.
Offtopic; Wat moderaties betreft val je echt op tussen andere moderatoren, weinig professioneel hier.
Das prima en je mag met mij 1 op 1 in discussie gaan daarover via Mail/DM/MSN, niet hierPhyc schreef op maandag 09 juni 2008 @ 22:50:
Naar mijn mening is dit relevant voor de Diamond. Kasj twijfelde overduidelijk tussen beide telefoons, en heeft op basis van het persbericht van Apple een overweging gemaakt. Kwam met argumenten waarom hij voor de iPhone ging, en draagt daarmee bij aan een zinvol topic.
Verwijderd
**Zucht** Wat zeg ik nou net boven dit bericht?! Niet hier maar via de andere middelen, dit topic is uitsluitend voor de Diamond...
[ Voor 74% gewijzigd door DaannO op 09-06-2008 23:39 ]
Verwijderd
Hier heb ik geen boodschap aan als het op deze manier moet

[ Voor 71% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 10:12 ]
Offtopic geblaat... Dit is geen iPhone topic!
[ Voor 82% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 10:25 ]
Natuurlijk is het vervelend als je maar 1 regel hebt om een SMS te tikken, maar je kunt toch ook altijd nog een ander soft keyboard gebruiken waardoor je weer wel meer ruimte krijgt op je scherm. Het mooie van de Diamond is juist dat het een WM device is, waardoor je ontzettend veel applicaties kunt krijgen die het gebruikersgemak van het device alleen verder verbetert, en op basis van je eigen smaak / keuzes (dit overigens in tegenstelling tot de iPhone; een gesloten device dat je alleen maar kunt uitbreiden als je hem eerst unlocked / hacked, niet wetende wanneer Apple alle gehackte devices weer gaat uitsluiten in een volgende update).bsmpower schreef op zondag 08 juni 2008 @ 10:36:
Bij deze een review van Gizmodo.
http://gizmodo.com/5014271/htc-touch-diamond-impressions-verdict-its-kinda-slow
...
2. Het toetsenbord werkt perfect alleen neemt het wel 60% van je beeld in beslag. Je ziet daardoor maar een zin tegelijk bij een sms...
Je kunt bijvoorbeeld ook kiezen voor handschriftherkenning, zoals CalliGrapher van PhatWare. Ik heb al ruim 5 jaar een 'gewone' PDA, en CalliGrapher werkt al jaren perfect. Welliswaar met gebruik van de stylus.
Kijk, DAT is een argument van jewelste!faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 08:39:
[...]
(dit overigens in tegenstelling tot de iPhone; een gesloten device dat je alleen maar kunt uitbreiden als je hem eerst unlocked / hacked, niet wetende wanneer Apple alle gehackte devices weer gaat uitsluiten in een volgende update).
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
Ik snap het vergelijk wel met de Iphone en aan de andere kant vind ik de vergelijking weer heel moeilijk te maken. Eigenlijk zijn het uiteindelijk 2 verschillende toestellen. Het is net als "vroeger" mac tegen pc... daar kom je ook niet uit, gewoon omdat het bijna niet te vergelijken is omdat het 2 verschillende producten zijn. Wat mijn advies zou zijn is om gewoon goed te kijken wat je eigen wensen zijn en dan te kijken welk van de toestellen hierbij past. Ik ga bijvoobeeld voor de Diamond omdat ik software matig veel meer mogelijkheden zie, voor mij weegt dat zwaarder... Tevens zal de diamond soepeler lopen in samenhang met mijn pc... Als ik nu een mac had was het weer anders....
Besef goed dat een deel van de gebruikers puur voor de looks gaat, en bellen, SMSen, internetten en mail lezen kunnen ze allebei. Er zijn meer functies die ze allebei op hun eigen manier goed kunnen.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 09:22:
Ik snap het vergelijk wel met de Iphone en aan de andere kant vind ik de vergelijking weer heel moeilijk te maken. Eigenlijk zijn het uiteindelijk 2 verschillende toestellen. Het is net als "vroeger" mac tegen pc... daar kom je ook niet uit, gewoon omdat het bijna niet te vergelijken is omdat het 2 verschillende producten zijn. Wat mijn advies zou zijn is om gewoon goed te kijken wat je eigen wensen zijn en dan te kijken welk van de toestellen hierbij past. Ik ga bijvoobeeld voor de Diamond omdat ik software matig veel meer mogelijkheden zie, voor mij weegt dat zwaarder... Tevens zal de diamond soepeler lopen in samenhang met mijn pc... Als ik nu een mac had was het weer anders....
Er zjin daarnaast mensen die TomTom erop willen, of andere software. Er zal dan een alternatief moeten zijn. Als dat er niet is, dan valt de iPhone af.
Offtopic geblaat... Dit is geen iPhone topic
[ Voor 72% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 10:23 ]
Iphone geblaat mag nu wel stoppen, anders gooien ze het topic dalijk gewoon dicht zonder kans op een nieuw topic. Natuurlijk mag er wel wat gezegd worden (vergelijking tussen iphone en diamond is prima) alleen sommige posts zijn puur en alleen over de iphone. Ik kan DaannO daar wel in volgen.
Maargoed, morgen of misschien donderdag heb ik hem binnen.
Kan niet wachten.
Maargoed, morgen of misschien donderdag heb ik hem binnen.
Zie dit topic en deze telefoon nu pas voor het eerst maar wat een gaaf dingetje zeg. Heb nu een HTC3300 en dat is al een gaaf ding maar deze is gewoon uber. Ik weet in ieder geval wel wat het gaat worden als ik m'n abbo weer mag verlengen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
[modbreak]Zojuist heb ik het hele topic weer opgeruimd. Een paar punten:
- De iPhone 3G vergelijken met de Diamond is prima, maar ga niet alleen over de iPhone lullen, dat mag namelijk weer hier: [iPhone 3G] Ervaringen & Discussie Deel 7
- Heb je op of aanmerkingen op een mod, doe dat dan in Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic of Mail/DM/MSN die mod in kwestie
- Mis je je reactie in dit topic? Dan staat hij waarschijnlijk hier Windows Based Mobiles & PDA's Feedback topic waar hij thuis hoort!
- Hou het dus gewoon hier netjes ontopic over de Diamond. Het is onzin dat dit topic dicht moet omdat de Diamond nog niet uit is, dit topic gaat alleen dicht als een paar users menen dat ze zich beter dan het beleid hier voelen en daar wordt niemand vrolijk van. Met die mensen neem ik het gezellig 1 op 1 op en dat praten we netjes en beargumenteerd uit :)
[ Voor 96% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 10:37 ]
Heeft iemand een exacte datum wanneer die pouch uitkomt? Als morgen mijn diamantje komt moet zij natuurlijk wel goed beschermt worden tegen viezigheid.
Wat is een pouch? Is dat zo'n (lederen?) zakje waar je de foon in schuift?mattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:48:
Heeft iemand een exacte datum wanneer die pouch uitkomt? Als morgen mijn diamantje komt moet zij natuurlijk wel goed beschermt worden tegen viezigheid.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Klopt idd, volgens mij zouden de accessoires niet lang op zich laten wachtenTD-er schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:57:
[...]
Wat is een pouch? Is dat zo'n (lederen?) zakje waar je de foon in schuift?
Exacte datum heb ik niet. Maar ik heb der wel naar zitten kijken. Echter, zat ik mij te bedenken. Zodra er vuil in dat hoesje zit, veegt die het dan niet lekker extra je telefoon in? Bedoel, der stuift wat zand in ofzo, volgens mij trek je dan alleen maar extra vuil over je mooie scherm...mattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 10:48:
mmm daar zit natuurlijk ook weer wat in. Maar dat andere tasje vind ik zo groot. Ik stop mijn mob altijd in mijn broekzak. Misschien moet daar nu maar eens verandering in komen. Of even surfen op ebay. Het is natuurlijk geen lelijke mob om zomaar aan iedereen te laten zien als ie op tafel ligt. hehehehehe
DaanHou het dus gewoon hier netjes ontopic over de Diamond. Het is onzin dat dit topic dicht moet omdat de Diamond nog niet uit is, dit topic gaat alleen dicht als een paar users menen dat ze zich beter dan het beleid hier voelen en daar wordt niemand vrolijk van. Met die mensen neem ik het gezellig 1 op 1 op en dat praten we netjes en beargumenteerd uit :)[/]
Misschien een optie op een topic aan te maken Iphone vs Diamond?????
Dan heb je twee vliegen in een klap!!!
Wie gaat vanavond naar de pre-release party?
[ Voor 51% gewijzigd door zedzed1 op 10-06-2008 11:14 ]
Ik gooi wel even een balletje op in de crewzedzed1 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:12:
Daan
Dan heb je twee vliegen in een klap!!!![]()
![]()
offtopic; dan kunnen er natuurlijk nog wel meer bij. samsung i900?
Ik ga niet vanavond, ik verwacht natuurlijk wel vannacht al de eerste reviews of anders morgenvroeg!
Ik ga niet vanavond, ik verwacht natuurlijk wel vannacht al de eerste reviews of anders morgenvroeg!
Lijkt me erg handig ben je van dat gezeur af. Of je nou wel of niet vind dat je de toestellen kan vergelijken kunnen ze het daarin kwijt. Je kopiert gewoon de beginpagina van de diamond en de Iphone.
Klaar is Kees!!!
Haha Martijnmattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:17:
offtopic; dan kunnen er natuurlijk nog wel meer bij. samsung i900?
Ik denk dat ik gewoon ga slapen als ik hem heb hahaha.
Morgenochtend ga ik werken maar zal hem meenemen en de eerste indrukken vertellen.
Weet iemand of er al Crystal cases voor deze phone te krijgen zijn, heb het zelf nog niet gevonden, maar miss iemand anders wel
Volgens mij nog nieSamStar schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:22:
Weet iemand of er al Crystal cases voor deze phone te krijgen zijn, heb het zelf nog niet gevonden, maar miss iemand anders wel
Verwijderd
Ik vroeg mij nog één ding af: heb je met de Diamond en een basic T-mobile internet web'n'walk wel of niet snel(ler) internet dan gprs? Omdat ik ergens gelezen had dat sneller internet alleen voor 900mhz was op de Diamond en T-mobile zit toch op 1800mhz (of zeg ik dan hele rare dingen)?
In de modbreak op de vorige pagina staat dat we nog wel de iPhone met de Diamond mogen vergelijken en aangezien de HTC Touch Diamond toch wel wordt gezien als de iPhone killer, wil ik toch graag de overeenkomsten en verschillen tussen de 2 telefoons duidelijk krijgen. Ik heb de Diamond gepre-ordered, en hoop hem ook deze week te ontvangen, maar het blijft toch interessant om de (nieuwe) iPhone er naast te houden ter vergelijking.
Met de nieuwe iPhone3G is er dan ook eindelijk geintegreerde (A-)GPS voor de iPhone, en uiteraard nu ook de mogelijkheid tot 3G verbindingen, dat maakt het vergelijken wel eerlijker voor de iPhone, de 1ste generatie iPhone was namelijk toch eigenlijk wel een stuk minder i.v.m. de Diamond: leuker user interface, maar als je puur sec naar de specificaties kijkt was die toch echt een stuk minder.
Met de nieuwe iPhone3G is er dan ook eindelijk geintegreerde (A-)GPS voor de iPhone, en uiteraard nu ook de mogelijkheid tot 3G verbindingen, dat maakt het vergelijken wel eerlijker voor de iPhone, de 1ste generatie iPhone was namelijk toch eigenlijk wel een stuk minder i.v.m. de Diamond: leuker user interface, maar als je puur sec naar de specificaties kijkt was die toch echt een stuk minder.
- Heeft de iPhone3G net zoals de Diamond ook FM radio? Nee.
- En hoe zit dat nu eigenlijk met 3rd party apps? Met de SDK kun je wel wat simpele programmaatjes maken, maar zijn er daarnaast ook professionele 3rd party companies met serieuze s/w voor de iPhone, of wordt dat allemaal sterk door Apple geregeerd? In tegenstelling tot Windows Mobile, waar een ongelooflijke hoeveelheid s/w voor te krijgen is. En moet je nog steeds je iPhone eerst unlocken / hacken wil je er wat meer mee dan wat Apple dicteert?
- Het lijkt erop dat je communicatie met de iPhone nog steeds exclusief via iTunes moet, dat is een draak van een programma op de PC, geldt dat ook nog steeds voor de iPhone3G? De Diamond is in USB mode zelfs te benaderen als was het een USB stick. Erg mooi is dat voor snelle data transfer (even muziek of films erbij via je standaard file explorer)!
- De nieuwe iPhone3G heeft nog steeds slechts een 2 megapixel camera. En nog steeds alleen een back-side camera. De Diamond heeft een fijne 3.2 mp back-side camera en ook een front-side camera!
Waarom vergelijkt iedereen hem met de iPhone terwijl hij naar mijn mening beter vergeleken kan worden met de Samsung i900.
Ik heb het gevoel dat meer mensen, naast mij, meer twijfelen over de Diamond vs i900 dan Diamond vs iPhone.
Helaas lijkt elk topic over de i900 dood te bloeden op het ontbreken van een duidelijke releasedate.....
Ik heb het gevoel dat meer mensen, naast mij, meer twijfelen over de Diamond vs i900 dan Diamond vs iPhone.
Helaas lijkt elk topic over de i900 dood te bloeden op het ontbreken van een duidelijke releasedate.....
MSX 2 rulez more
Samsung i900 Omnia Staat gewoon in de TS wanneer hij verwacht wordtGreyfox schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:51:
Waarom vergelijkt iedereen hem met de iPhone terwijl hij naar mijn mening beter vergeleken kan worden met de Samsung i900.
Ik ben het met je eens dat de iPhone eigenlijk niet eens een echte goede vergelijking met de Diamond aan kan, maar de Diamond wordt toch steeds weer genoemd als de "iPhone killer", en daardoor worden potentiele kopers getriggerd om beide telefoons eens te bekijken...Greyfox schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:51:
Wat iTunes betreft ben ik het volledig met je eens. Apple zou in mijn ogen daar eerst iets aan moeten veranderen maar dit schijnt men niet in te zien. Wat me wel opviel was wel de snelle datatransfer als de Diamond wordt gelinkt met een PC. Grote bestanden worden "in een mum van tijd" op de Diamond gezet, wat op de iPhone niet lukt maar hierbij moet er wel opgemerkt worden. Wie gaat enkel aan de PC zitten zonder iets extra daarrond te doen! Check ondertussen je mails en dan mag het zolang duren als met iTunes en je zal het niet merken...faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:37:Uiteraard is het nog even afwachten hoe de Diamond het er in de werkelijkheid van af gaat brengen, als duizenden gebruikers hem vanaf morgen gaan gebruiken, maar voorlopig is de Diamond toch voor wat betreft uitbreidbaarheid en mogelijkheden het betere device. Tja, de user interface is anders en de iPhone heeft wellicht een groter "hipheidsgehalte", for what it's worth...
- Het lijkt erop dat je communicatie met de iPhone nog steeds exclusief via iTunes moet, dat is een draak van een programma op de PC, geldt dat ook nog steeds voor de iPhone3G? De Diamond is in USB mode zelfs te benaderen als was het een USB stick. Erg mooi is dat voor snelle data transfer (even muziek of films erbij via je standaard file explorer)!
- De nieuwe iPhone3G heeft nog steeds slechts een 2 megapixel camera. En nog steeds alleen een back-side camera. De Diamond heeft een fijne 3.2 mp back-side camera en ook een front-side camera!
Wat megapixels betreft mag je je niet blind staren. Is het nu 1, 2, 5, 10 of 15 megapixels. Het is de lens die het hem doet. Als de lens niet deugd mag je zelfs nog 15 megapixels hebben, je zal nog geen mooie foto's hebben. Specificaties zeggen dus niet alles!
Wat het "gadget" of "hipheidsgehalte" betreft vind ik dat de Diamond zeker niet moet onderdoen. Hij heeft sowieso nog meer features aan boord dan de iPhone en tevens ook nog meer mogelijkheden naar de toekomst toe. Het is maar wat je van een toestel verlangt!
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Weet iemand of er al een SDK (of voorbeeld-sourcecode) is vrijgegeven voor de nieuwe features van de Diamond Touch?
Nu ik zo zit te denken aan die leuke motion-sensor die erin zit, loop ik over van de ideeen voor leuke tools voor deze GSM, zeker als dat ook nog te combineren is met de GPS en de 3D weergave-mogelijkheden van dit toestel.
Nu ik zo zit te denken aan die leuke motion-sensor die erin zit, loop ik over van de ideeen voor leuke tools voor deze GSM, zeker als dat ook nog te combineren is met de GPS en de 3D weergave-mogelijkheden van dit toestel.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
als je mag vergelijken:
diamond is dus ook aan 2 kanten 1cm kleiner dan de iPhone dit merk je toch echt wel in je broekzak hoor!
diamond is dus ook aan 2 kanten 1cm kleiner dan de iPhone dit merk je toch echt wel in je broekzak hoor!
Dat er voor de iphone geen of minder applicaties zijn ben ik niet zo bang voor. Er zijn nu al behoorlijk wat applicaties. Dat het via itunes gedistrubueerd word, heb ik persoonlijk geen probleem mee.
Verwacht dat er straks nog meer (gratis) programma's komen. Ook TomTom komt met een versie voor de iphone.
Wat ik wel een voordeel van een WM device vindt is dat je ook excel, word bestanden kunt maken en/editen. de iPhone heeft alleen een viewer. Juist excel sheets wil ik aanpassen als ik onderweg ben.
Het blijft een moeilijke keuze.
Verwacht dat er straks nog meer (gratis) programma's komen. Ook TomTom komt met een versie voor de iphone.
Wat ik wel een voordeel van een WM device vindt is dat je ook excel, word bestanden kunt maken en/editen. de iPhone heeft alleen een viewer. Juist excel sheets wil ik aanpassen als ik onderweg ben.
Het blijft een moeilijke keuze.
Ik was ook blij verrast om toch juli 2008 min of meer bevestigd te krijgen nadat ik die al op pdadb.net gevonden had. Wat me wel zorgen baart is dat geen enkele andere bevestiging te krijgen is.DaannO schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:54:
[...]
Samsung i900 Omnia Staat gewoon in de TS wanneer hij verwacht wordt
Zelfs op de site van samsung staat niets en ook fysieke en webwinkels weten nog van niets.
Ik heb een mail gestuurd naar Samsung of ze meer weten, wie weet komt daar wat uit.
Nu weer on topic qua Diamond, want die echt ook een kandidaat voor mij.
MSX 2 rulez more
Verwijderd
Was er niet eens een discussie dat de diamond traag aan en uit gaat? Op deze recente video is wat anders te zien volgens mij..
Ik denk dat ze de snelheid bedoelen tijdens het opstarten, niet standby aan/uit, maar zo'n knipperlichtfunctie zal ook wel ergens voor dienen toch ?
Nog een uurtje geduld, en ik weet het je te vertellen, ga hem zometeen toch oppikken.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:15:
Was er niet eens een discussie dat de diamond traag aan en uit gaat? Op deze recente video is wat anders te zien volgens mij..
ja goed zo twabi2, maak ons even zenuwachtig!
Van wie? Gewoon gaan. Het Li-ion kan wel wat hebben hoor.TeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:28:
twabi vergeet waarschijnlijk dattie 't ding eerst een uurtje of 10 aan de oplader moet leggen ;-)
PSN: Shiver23
kunnen we niet live meekijken via webcam ofzo?
hehehehehe
ben benieuwd wat de eerste reacties zullen zijn van iedereen.
Is iedereen bang gemaakt of niet?
hehehehehe
Gewoon direct aan mijn USB oplader hangen, werkt perfect bij andere phones, zal wel niet veel verschillend zijn hier.TeChNo2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:28:
twabi vergeet waarschijnlijk dattie 't ding eerst een uurtje of 10 aan de oplader moet leggen ;-)
Als je me een server bezorgt wil ik dat wel doenmattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:33:
[ Voor 24% gewijzigd door twabi2 op 10-06-2008 13:35 ]
Nee hoor de HTC Diamond is gewoon een goede telefoon en anders volgen er altijd wel goede updates van xdamattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:33:
hehehehehe
haha leuk dit inderdaad.. ben benieuwd naar de reactie 
slowchat topic starten?
slowchat topic starten?
Verwijderd
edit: blabla (enthousiasme)
het zou top zijn om al direct was eerste reacties/emoties hier terug te lezen..
het zou top zijn om al direct was eerste reacties/emoties hier terug te lezen..
[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 14:02 ]
Vrijwel alle Li-ions/Li-polymeers worden worden half opgeladen verzonden. Als ze compleet "leeg" zouden worden verzonden, had je erg veel kans op bolstaande accu's
. Een lipo/li-ion helemaal vol weg zetten is ook niet goed.
Dus de 10 uur aan de lader is niet nodig

Dus de 10 uur aan de lader is niet nodig
www.frees-it.com
Zal ik zelf nog maar even mijn eigen vraag beantwoorden....DeOS schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 10:09:
Om mijn vraag uit het vorige deel nog maar even te herhalen.
Is er al meer bekend over de definitieve specs van de MDA compact IV? Bevat deze echt minder geheugen dan de Diamond?
De MDA Compact IV bevat inderdaad 128MB RAM en de Touch Diamond 192MB RAM. Dit is bevestigd door Wouter@pocketinfo die beide toestellen nu aan het reviewen is.
Een reden voor mij om dit keer iid geval niet de t-mobile versie te nemen.
Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions
Verwijderd
Binnen 24 uur je vraag kicken is niet de bedoeling
[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 14:19 ]
Verwijderd
http://www.pocketinfo.nl/...mda-compact-iv-dag-1.html
hier de link van dee wouter die de MDA en Diamond vergelijkt.. voor diegene die het willen volgen, als aanvulling....
hier de link van dee wouter die de MDA en Diamond vergelijkt.. voor diegene die het willen volgen, als aanvulling....
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 10-06-2008 14:12 ]
Ehmm, daar zijn andere site's voor.mattijn1980 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:33:
En die review slaat nergens op, alleen een beoordeling maar geen verhaal/commentaar/argumenten.

Ik heb een stream klaargezet. Ik ga nu naar de winkel, zodra ik terug thuis ben ga ik van start 
http://twabi2.camstreams.com/
Hahaha lache!!!! We zijn benieuwd!!twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:33:
Ik heb een stream klaargezet. Ik ga nu naar de winkel, zodra ik terug thuis ben ga ik van start
Ik heb 'm aanstaan maar geef ff een gil als je er bent want de hele tijd naar een zwart vierkant staren is ook niet erg interessant
Dus het gebeurt nog echt ook? die webcam? WOWIE
Morgen heb ik het diamantje ook. doe geen webcamchat hoor
Kun je dan ff kijken hoe het zit met het draaien van het toestel op de homepage en bij programma's enzo?
Morgen heb ik het diamantje ook. doe geen webcamchat hoor
Kun je dan ff kijken hoe het zit met het draaien van het toestel op de homepage en bij programma's enzo?
[ Voor 32% gewijzigd door mattijn1980 op 10-06-2008 14:44 ]
Leuk idee die webcam, maar aub wel weer ontopic over de Diamond. Dit zijn meer HK posts
En afgekeurd. We menen dat het een te flame gevoelig topic is en dat de discussie niet erg intressant zal zijn. Dat gaat dus niet doorzedzed1 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 11:12:
[...]
Daan
Dan heb je twee vliegen in een klap!!!![]()
![]()
Verwijderd
Ik weet niet of die vraag hier al gesteld is geweest maar is het mogelijk om profielen in te stellen zoals bv "werk" of "stil"?
In de handleiding vind ik er niets van terug..
Ik denk wel dat dit mogelijk moet zijn, heb er ook nog eens de handleiding bij genomen maar vind het ook niet onmiddelijk. Maar ik zoek het wel voor je op als ik hem heb...Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:52:
Ik weet niet of die vraag hier al gesteld is geweest maar is het mogelijk om profielen in te stellen zoals bv "werk" of "stil"?
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
raar de heer achter de tmobile balie laatst wist mij toch te vertellend at ze identiek waren en lleen de knoppen aan de vorkant omgedraaid waren. dat zou zeker een reden zijn om niet voor de tmobile versie te gaan. maar zou me niet verbazen als tmobile over 3 maanden met een pro versie uitkomt waar meer gehegen inzit. zoals met de touchDeOS schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:01:
[...]
Zal ik zelf nog maar even mijn eigen vraag beantwoorden....
De MDA Compact IV bevat inderdaad 128MB RAM en de Touch Diamond 192MB RAM. Dit is bevestigd door Wouter@pocketinfo die beide toestellen nu aan het reviewen is.
Een reden voor mij om dit keer iid geval niet de t-mobile versie te nemen.
Verwijderd
T-mobile kan natuurlijk ook als test versie een exemplaar hebben gestuurd met minder geheugen. Zoals dat ook eerder was met de Diamond onder de testers.
En de webcam is live. Over 1 minuutje begin ik er aan 
Vragen kan je posten in de chat daar, dan beantwoord ik ze meteen.
Vragen kan je posten in de chat daar, dan beantwoord ik ze meteen.
jammer dat er geen flash ondersteund word op mijn werk. Kan ik niet meekijken
Zijn cam doet het niet op die site.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:39:
Ik krijg op mijn werk ook nog geen verbinding terwijl andere cams het wel doen.
Verwijderd
Zijn op zoek naar een andere site, post hier weer een link als er een nieuwe is die het wel doet.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.
Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.
Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!