Handleiding - Synchroniseren Touch Diamond via Bluetooth:
Wat me opviel bij het instellen van synchronisatie via Bluetooth op mijn notebook (met Vista Ultimate), is dat net in eerste instantie niet handig is om hem eenvoudig te syncen. Dit door de vele mogelijke instellingen op enerzijds de Touch Diamond of Notebook. Nu welke programma's heb je nodig: Synchronisatiecentrum - Windows Mobile Apparatuurcentrum - Bluetooth (offcourse)
- Ga naar Bluetooth Places.
- Klik "Search Devices" aan.
- Je Touch Diamond (TD) zal herkend worden, afhankelijk van de naam die je device heeft. Device naam is te wijzen op de TD via: Start - Settings - System - Info - App. ID. Je krijgt het volgende te zien in Bluetooth Places: Bluetooth Places. Op de afbeelding is te zien dat mijn device al gepaired is. Nu bij jullie zal dit nog niet gebeurd zijn. Voer daarom nu stap 4 uit.
- Klik op je devicenaam - rechtermuisknop - "Pair".
- Voer een cijferige code in naar keuze.
- Voer dit zelfde getal(lenreeks) in op uw TD.
- Ondertussen zal uw device zeggen dat hij connecteert via COM4. Dit kan ook 5 zijn heb ik gehoord van een andere persoon. Nu let op hiermee. In eerste instantie lukt het niet te connecteren via com-poort 4. Reden: Externe GPS gebruikt COM4. Verander dit dan ook. Dit vindt je terug in Start - Settings - System - External GPS - Verander deze naar COM3.
- Ga naar "Windows Mobile Apparaatcentrum" - "instellingen voor mobiel apparaat" - "Verbindingsinstellingen". Er wordt een kader getoond. Vul deze in zoals op de screenshot.
- Ga naar "ActiveSync" op de TD.
- "Menu" - "Verbinden via Bluetooth". Er wordt gevraagd of er een partnership moet ingesteld worden. Klik op "yes".
- Tabblad "Devices" - Zoek naar nieuwe apparaat. Je notebook/pc zal getoond worden. Klik op je computernaam - "Bewerken" - "Seriële aanvinken/ActiveSync"
- Voltooien
- Reboot beide devices
- Ga naar "ActiveSync" op de TD. Kies dan voor "Verbindingen via bluetooth" en klaar is kees.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov