HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste
Acties:
  • 252.714 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 204645

Heeft iemand hem nu al gebruikt als gps in de auto? Zo ja, ik zou graag weten hoelang de batterij dan meegaat zonder carlader m.a.w. hoelang kan je navigeren zonder hem op een carkit te steken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09:48

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Anoniem: 204645 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:31:
Heeft iemand hem nu al gebruikt als gps in de auto? Zo ja, ik zou graag weten hoelang de batterij dan meegaat zonder carlader m.a.w. hoelang kan je navigeren zonder hem op een carkit te steken :P
Nou, niet lang... denk daarbij aan hooguit een uur of twee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-05 09:28
okee, dan ook maar even mijn bevindingen na 5 dagen.

ik probeer zoveel mogelijk niet eerdergenoemde voor- en nadelen te noemen!!

de PLUS-punten:

- snelheid. Ik vind het allemaal prima vlot gaan. Basisfuncties als bellen/sms-en(!!) en wat internetten gaat echt prima op snelheid. IE werkt sneller dan opera, maar minder handig.

- GPS. de Built-in GPS werkt uitstekend, ook icm met TomTom 6.

- hardware-buttons. Ben toch wel blij dat die erop zitten, vooral de terugknop gebruik ik erg veel. (weet iemand hoe je de ophangknop kan gebruiken als het scherm uitgaat tijdens het bellen?)

- broekzak-cleaning ;) Telkens als ik hem uit mijn broekzak haal is hij weer brandend schoon (icm met brando screenprotector)

de MIN-punten:

- telefoonlijst van WM6. Het scrollen hierdoor gaat niet lekker en de letters zijn te klein. (een oplossing is gewoon in je 'dialer' de naam (t9-stijl) te typen. Probeer maar eens, dan komt automatisch je gewenste contact naar boven)

- gesprekskwaliteit. er wordt door verschillende mensen gezegd dat ik slecht te verstaan bent, dit vind ik erg vervelend. Zijn wel vaak plaatsen waar bekend is dat er slecht bereik is, maar toch hoort dit niet te klinken alsof ik "twee pakkies shag op heb".

- te veel tweaken/te weinig opties. Ik vind eigenlijk dat opties zoals Wakeup On SMS, aanblijven tijdens bellen, je today scherm veranderen, threaded sms uit etc etc veel makkelijker benaderbaar moeten zijn. Zeker als je in de toekomst nog een keer moet resetten, moet je alles weer gaan opzoeken en installeren.

- geen smileys. Ik wil gewoon net zoals op mijn SE, drie keer op 1 moeten drukken, en dan een menu met smileys krijgen. Ik moet dit nu doen met symbol-> : symbol -> ). Dit vind ik een gemis. Krijg de smileys met geen mogelijkheid toegevoegd in T9, omdat het geen woord is. Ook met dictmanager en dat soort dingen lukt dit niet.

de NEUTRALE-punten:

- batterij-tijd. Deze is erg relatief. Na 5 dagen merk ik toch wel een duidelijk verschil, heb hem nu al 1.5 dagen aan en internet, foto's, uurtje bellen totaal, stuk of 20 smsjes verder heb ik nog een streepje over. Denk dat dit helemaal goed komt na een weekje.

Er zitten dus een aantal vragen aan dit verhaal, als iemand hier een aanvulling of oplossing voor heeft hoor ik het graag. Ook zou ik graag weten hoe je de hardwarebutton Ophangen kan gebruiken in of na een gesprek. Moet nu telkens het schermpje aanklikken bovenop en ophangen. Duurt te lang allemaal!!

Oh BTW: bestel op DX een leuke houder + autolader + extra kabel. Kost je 8 euro, en werkt prima!

[ Voor 0% gewijzigd door G-NiLES op 17-06-2008 09:44 . Reden: paar foutjes ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
Anoniem: 204645 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:31:
getest: na 1.5 uur GPS-en in de auto, met volle accu. heb ik nog de hele dag kunnen werken ermee.
Denk totaal 3 uur nonstop tomtommen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 22:20

Knaak

It's me, Mario!

Werkt bij jullie het lampje bovenin bij de speaker? Bij mij heeft hij nog nooit geknipperd. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:58
HELP!

Ik heb continue dat driehoekje bovenin staan. Het teken van "roaming"
Dat roaming kost toch geld als ik het goed begrepen heb? En wat is roaming precies?
Maar de belangrijkste vraag: HOE in godsnaam krijg ik dat uit, lukt me niet!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 18:56
Sleehond schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:01:
HELP!

Dat roaming kost toch geld als ik het goed begrepen heb? En wat is roaming precies?
volgens mij al vaker voorgekomen die vraag: heb je Telfort? dan is er niks aan de hand, je zit met je telfort simkaart op een KPN netwerk, dit wordt dan gezien als roaming.

Ook Orange en T-mobile zou hier 'last' van kunnen hebben volgens mij?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 01-04 00:29
Sleehond schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:01:
HELP!

Je weet wel dat het geld kost, maar je weet niet wat het is? Roaming kan je gewoon even googlen. Of op Wikipedia kijken.

En hoe je dat uit krijgt? Nou ja, je kan proberen om met een hamer er op te slaan? (eigen risico)

Sorry, nu serieus. Je zit dan waarschijnlijk dicht bij de grens? In amsterdam gaan wonen dus een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Ik zit in Groningen. Maar bedankt voor je informatie maar ik weet nu nog steeds niet hoe ik het uit kan zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
Phusebox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:04:
[...]

volgens mij al vaker voorgekomen die vraag: heb je Telfort? dan is er niks aan de hand, je zit met je telfort simkaart op een KPN netwerk, dit wordt dan gezien als roaming.

Ook Orange en T-mobile zou hier 'last' van kunnen hebben volgens mij?
Sorry als die vraag al eerder is gesteld. Mijn huidige simkaart is van "Debitel" . Maar ik zit daarmee op het "NL KPN debitel" netwerk. Is het daarmee normaal dat roaming dan dus aanstaat? Ik hoef me daarmee geen zorgen te maken voor onnodige kosten etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
je slaat de spijker op zn kop

debitel doet niks anders dan roamen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 10:44
Anoniem: 162959 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:37:
Ik vroeg me af of iemand ook tegen het probleem aanloopt dat de Windows Live contacten allemaal op "achternaam, voornaam" staan ipv "voornaam achternaam". Je kan wel stuk voor stuk aangeven dat je ze andersom wil hebben, maar dat werkt niet echt met een hele lijst. Iemand een oplossing?
Je contacten in de Touch worden op dezelfde manier weergegeven als dat je ze in je pc hebt staan.
Als je in outlook zegt dat je je contacten wil opslaan als voornaam, achternaam (extra-->opties-->contacpersonen) ipv achternaam, voornaam zal de touch dit overnemen na een nieuwe sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Sleehond schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:10:
[...]

Sorry als die vraag al eerder is gesteld. Mijn huidige simkaart is van "Debitel" . Maar ik zit daarmee op het "NL KPN debitel" netwerk. Is het daarmee normaal dat roaming dan dus aanstaat? Ik hoef me daarmee geen zorgen te maken voor onnodige kosten etc?
Sorry ben zelf ook beetje in een melige bui, Ik bedoel alleen te zeggen, door zelf even te zoeken en te ontdekken leer je vaak meer dan gelijk ons die vraag te stellen. Snap je?

Ik weet niet of dat eigenlijk normaal is bij debitel. Omdat je bij debitel gewoon een KPN sim krijgt zou je dus eigenlijk niet moeten roamen. Ik zou als ik jou was even bellen met de debitel helpdesk. Die moeten je hier uitsluistel over kunnen geven. Je zit daar in de stad Groningen? Of bij de grens?

Kan namelijk zo zijn dat je even wisselt naar onze oosterburen. Die jammer genoeg gister gewonnen hebben en nu toch door zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18:03

Rannasha

Does not compute.

MOAW schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:56:
Werkt bij jullie het lampje bovenin bij de speaker? Bij mij heeft hij nog nooit geknipperd. :P
Dat lampje is geen lampje, maar een lichtsensor die voor de automatische helderheids-aanpassing van het backlight zorgt.

Het cirkel-vormige lampje bij de hardware toetsen gaat aan en uit om te melden dat je nog ontvangst hebt.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
hmm ik vraag me nu ook af hoe de geluidskwaliteit is, de ene keer gaat het gewoon goed, de andere keer hoor ik "ik versta u heel slecht"...

als er een minpunt is dan is dat toch wel het grootste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anheuer
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 24-06-2022
Anoniem: 2356 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:45:
Iemand nog een tip voor de agenda en of deze te vervangen is door een andere op de today screen van de touchflo3d?
Je kunt niets toevoegen aan de today screen zolang je ook de TF3D wilt gebruiken.

Helaas.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
Phusebox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:26:
hmm ik vraag me nu ook af hoe de geluidskwaliteit is, de ene keer gaat het gewoon goed, de andere keer hoor ik "ik versta u heel slecht"...

als er een minpunt is dan is dat toch wel het grootste
Ik was net even met mijn vriendin aan het bellen, (Baas, als je meeleest, dit doe ik normaal nooit hoor!)

Ze zei tegen me dat het geluid erg goed was, alleen was er soms een ruis op de lijn. Diezelfde ruis hoorde ik ook. Ik ben tijdens het gespreken even wat gaan proberen, via de commmanager wifi en de gegevensverbinding (3G) uit gezet, en gevraagd of de ruis nu minder was. Ik hoorde zelf op dat moment minder ruis. MIjn vriendin kon dat bevestigen.

Later kwam de ruis toch weer terug. (Baas, nogmaals het was echt maar een kort eenmalig gesprek hoor!) Misschien dat de gegevensverbinding (3G) weer aansprong ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Het kan wel, gister nog een enorme tweak van gelezen. Ik zal het even opzoeken, maar het was alles behalve simpel. (je verbouwd je halve register zowat :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117563

Species5618 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 10:15:
[...]

Dat lampje is geen lampje, maar een lichtsensor die voor de automatische helderheids-aanpassing van het backlight zorgt.
Juist
Het cirkel-vormige lampje bij de hardware toetsen gaat aan en uit om te melden dat je nog ontvangst hebt.
Niet juist, eigenlijk zit er geen standby-lampje op dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 01-04 11:49
Anoniem: 231565 schreef op zaterdag 14 juni 2008 @ 22:26:
[...]

Settings/Personal/Sounds & Notifications/Notifications/Reminders/Display message on screen
Dit is helaas alleen voor agenda items :( Om het alarm uit te schakelen moet het helaas via dat kleine belletje... Wel jammer, want ik gebruikte m'n telefoon altijd als alarmwekker in de ochtend... dit vindt ik te omslachtig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandeman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-02 20:10
G-NiLES schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:42:
Ook zou ik graag weten hoe je de hardwarebutton Ophangen kan gebruiken in of na een gesprek. Moet nu telkens het schermpje aanklikken bovenop en ophangen. Duurt te lang allemaal!!
Het scherm gaat toch met elke hardwarebutton weer aan tijdens een gesprek? Wat ik dus doe is gewoon twee keer op de HWbutton Ophangen drukken. Eén keer om het scherm aan te krijgen en één keer om echt op te hangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-01 10:09
Dat cirkeltje (De enter toets) als ik deze indruk, dan druk ik in principe de onderkant van het perceeltje in. De bovenkant van het cirkeltje kan ik niet indrukken.
Viel me gewoon op, is dit bij iedereen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
jvalks schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:04:
[...]

Dit is helaas alleen voor agenda items :( Om het alarm uit te schakelen moet het helaas via dat kleine belletje... Wel jammer, want ik gebruikte m'n telefoon altijd als alarmwekker in de ochtend... dit vindt ik te omslachtig...
bij mij niet hoor, kijk eens bij geluiden gewoon in settings; bericht weergeven moet je aanzetten geloof ik.

zal straks es kijken. Ik krijg nl. gewoon een melding in mijn scherm en kan met een knop (software) kan ik op negeren klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117563

ApOE schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:17:
Dat cirkeltje (De enter toets) als ik deze indruk, dan druk ik in principe de onderkant van het perceeltje in. De bovenkant van het cirkeltje kan ik niet indrukken.
Huh? Het verzonken cirkeltje is gewoon één knop (overigens met proximity sensor). Daarbuiten (dus op het niet-verzonken deel) kun je de op/neer/links/rechts knoppen gebruiken. Dit is overigens niet altijd even makkelijk, heb al vaker naar rechts willen klikken, en dan uiteindelijk schijnbaar "terug" ingedrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-09-2024
Tweak 17:
Something funny and very strange- realised by yelitterulez, confirmed by pietrucci and tested by myself. When making a call the screen stays on if you leave the phone lying flat on a table. If you wait 10 seconds into the call, you can pick it up to your ear and the screen stays on.

BUT if you make a call with the phone slightly tilted/ slanted (you get the idea), the screen turns off as soon as the call gets connected!
The moment you hold the phone to your head the blacklight turns off. In fact: the moment you hide the screen with anything it turns off! (try your hand...).
This might be the reason why everybody's complaining about the screen turning off during a call: you hold the phone to your head! When you turn the screen back on manually, it stays on no matter if you hold your hand or head...

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265128

Iedereen heeft het hier over Brando screenprotectors. Kan iemand mij de directe link daarvoor sturen? Als ik daar namelijk kijk, dan zie ik wel screenprotectors maar niet speciaal voor de HTC Touch Diamond. Ik wil natuurlijk wel plakkers die precies passen...
Zijn er overigens nog andere alternatieven? (qua merk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

ApOE schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:17:
Jep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Anoniem: 265128 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:27:
Iedereen heeft het hier over Brando screenprotectors. Kan iemand mij de directe link daarvoor sturen? Als ik daar namelijk kijk, dan zie ik wel screenprotectors maar niet speciaal voor de HTC Touch Diamond. Ik wil natuurlijk wel plakkers die precies passen...
Zijn er overigens nog andere alternatieven? (qua merk)
8)7 Google op brando htc diamond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265128

MOAW schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:30:
[...]

8)7 Google op brando htc diamond?
Ja, heel leuk bijdehand antwoord, maar eenmaal op de pagina bij Brando staat er dan een heel ander plaatje bij dan die van de Diamond waarop het scherm ook hele andere formaten heeft.
Gezien het feit dat ik niet bekend ben bij Brando, een goede reden om te twijfelen dus. Iemand dus ervaring met deze plakkers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Anoniem: 265128 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:34:
[...]

Ja, heel leuk bijdehand antwoord, maar eenmaal op de pagina bij Brando staat er dan een heel ander plaatje bij dan die van de Diamond waarop het scherm ook hele andere formaten heeft.
Gezien het feit dat ik niet bekend ben bij Brando, een goede reden om te twijfelen dus. Iemand dus ervaring met deze plakkers?
Ik heb --->Deze<---
Past perfect! Een echte aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Heb hem ook maar besteld, de huidige heeft wat bubbels :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Yzord schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:49:
Heb hem ook maar besteld, de huidige heeft wat bubbels :(
Staat goed in de handleiding dat het dan verkeerd aangebracht is, eraf halen en afwassen dus. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262939

Ik snap er niets van ..........

Ik probeer op allerlei mogelijke manieren muziek op mijn diamond te zetten maar ik zie niks en kan niks afspelen.

Wie wil mij (in jip en janneke taal) uitleggen hoe ik muziek op mijn diamond zet. De gebruiksaanwijzing praat over windows media 11 maar dan lukt het niet.

Thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:22

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MOAW schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 11:54:
[...]

Staat goed in de handleiding dat het dan verkeerd aangebracht is, eraf halen en afwassen dus. :)
Ja klopt, maar dan moet ik echt gaan mieren met nagel of met een scherp voorwerp en dat vernaggeld de protector alleen maar.

Wacht wel op de brando en dan neem ik er wel een paar uur de tijd voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93400

Anoniem: 262939 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:06:
Ik snap er niets van ..........

Ik probeer op allerlei mogelijke manieren muziek op mijn diamond te zetten maar ik zie niks en kan niks afspelen.

Wie wil mij (in jip en janneke taal) uitleggen hoe ik muziek op mijn diamond zet. De gebruiksaanwijzing praat over windows media 11 maar dan lukt het niet.

Thanx
Hieronder vind je hoe het werkt (onder het eerste punt tevens een link naar meer instructies voor WMP)

http://discuss.pocketnow.com/showthread.php?threadid=23550

Evengoed blijf ik het een enorm slechte speler vinden. Echt een gemiste kans wat mij betreft. Laat ze eens iets fatsoenlijks als bijv. Winamp maken, dat veel intuïtiever werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:59

yassine

Nothing to it but to do it!

MOAW schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 09:01:
Enige wat ik enorm vervelend vind is dat _ALLE_ messenger contacten bij contacten worden gezet. Ik wil hier alleen telefoonnummers, iemand ideën?
Dit zou ik ook erg graag willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
yassine schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:18:
[...]

Dit zou ik ook erg graag willen weten.
Bij je live account aanmelding, wordt er gevraagd of je de messenger contact wil importeren.. Als je dit uitgevinkt had was er niets aan de hand geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 20-12-2023
hoe kan ik de telefoon op toestenblokkering zetten ZONDER wachtwoord? en is er al een zwaardere batterij uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
Yzord schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Ja klopt, maar dan moet ik echt gaan mieren met nagel of met een scherp voorwerp en dat vernaggeld de protector alleen maar.

Wacht wel op de brando en dan neem ik er wel een paar uur de tijd voor ;)
Stukje plakband erop plakken, en rustig lostrekken :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taygeta
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:09

Taygeta

KTM 790 Adventure

Sinds vandaag heb ik ook een probleem, ik wou inloggen op MSN voor de eerste keer(een ander adres dan mijn mail adres). Nu heeft hij mijn e-mail adres ook veranderd, opzich geen probleem maar als ik hem nu weer probeer te veranderen word ik doorgelinkt naar de Live! website en kan ik mijn mail niet gewoon instellen als eerst... iemand oplossing gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RooN
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 21:07
Ga m binnenkort ook bestellen. Vraagje die ik nog niet voorbij heb zien komen: heeft iemand de desktop-stand al? of weet iemand wanneer deze beschikbaar komt? Is toch wel erg geil alstie zo op je bureau staat: :)

Afbeeldingslocatie: http://www.htc.com/uploadedimages/Gallery/HTC_Touch_Diamond/02_Accessories.jpg

smile an everlasting smile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
fanste schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:28:
hoe kan ik de telefoon op toestenblokkering zetten ZONDER wachtwoord? en is er al een zwaardere batterij uit?
Dat is de standaard optie. Gewoon de aan/uit knop ana de boven kant indrukken je kan hem locken/unlocken.

Nog geen zwaardere batterij uit. Komt wel. Vraag niet wanneer, want dat weet niemand :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pgerrits
RooN schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:37:
Ga m binnenkort ook bestellen. Vraagje die ik nog niet voorbij heb zien komen: heeft iemand de desktop-stand al? of weet iemand wanneer deze beschikbaar komt? Is toch wel erg geil alstie zo op je bureau staat: :)

[afbeelding]
Is dat dan de desktop stand? Lijkt erg veel op de doos waar de TD in zit... zie ook geen kabel of wat dan ook en eigenlijk ook geen gleuf waar de TD nu daadwerkelijk inzit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
pgerrits schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:39:
[...]

Is dat dan de desktop stand? Lijkt erg veel op de doos waar de TD in zit... zie ook geen kabel of wat dan ook en eigenlijk ook geen gleuf waar de TD nu daadwerkelijk inzit.
ja stand van 40 euro waar niet eens een adapter of kabel bij zit

afzetters

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
RooN schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:37:

[afbeelding]
hier heb je een extended versie voor de htc touch diamond met een zwaardere accu staat er, welke zwaardere accu? ik heb er nog geen kunnen vinden.

http://www.pdashop.nl/pro...ert-extended-battery.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
fanste schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:28:
Je kan dit zonder wachtwoord. Bij het eerste maal opstarten vraagt ie of je een wachtwoord wenst maar dit kan je ook skippen. Een zwaardere batterij is er nog niet. Die wordt tussen nu en een maand verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 18:33
Iemand nu inmiddels al een speciale diamond autohouder kunnen vinden ergens, ik niet iig :(

Gewoon spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Soepie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:11:
Iemand nu inmiddels al een speciale diamond autohouder kunnen vinden ergens, ik niet iig :(
een speciale niet, wel een universele die je kunt verstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-06-2024
Werkt mijn enter-toets wel goed? Ik kan hem indrukken en hij opent hetgeen ik geselecteerd heb. In opera kan ik dmv draaien in- en uitzoomen. Maar ik kan er niet mee navigeren terwijl er toch pijltjes bij staan. Doe ik wat fout of zit de fout in mijn TD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 265255

quote:
Werkt bij jullie het lampje bovenin bij de speaker? Bij mij heeft hij nog nooit geknipperd.

Hoe kan ik zien of deze lichtsensor werkt, bij mij zit die namelijk los en wat is het voordeel hiervan??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

matvkeulen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:34:
Werkt mijn enter-toets wel goed? Ik kan hem indrukken en hij opent hetgeen ik geselecteerd heb. In opera kan ik dmv draaien in- en uitzoomen. Maar ik kan er niet mee navigeren terwijl er toch pijltjes bij staan. Doe ik wat fout of zit de fout in mijn TD?
Die knopjes zitten er "omheen" en moet je indrukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Anoniem: 265255 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:36:
quote:
Werkt bij jullie het lampje bovenin bij de speaker? Bij mij heeft hij nog nooit geknipperd.

Hoe kan ik zien of deze lichtsensor werkt, bij mij zit die namelijk los en wat is het voordeel hiervan??
Los? Dat lijkt me niet helemaal goed. Je kan zien of hij werkt door vanuit het donker je scherm in een lichte omgeven te bekijken. De helderheid zou dan moeten veranderen. Als ik naar buiten loop en hem in de zon houd, wordt het scherm helderderderderderder......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

matvkeulen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:39:
[...]

Los? Dat lijkt me niet helemaal goed. Je kan zien of hij werkt door vanuit het donker je scherm in een lichte omgeven te bekijken. De helderheid zou dan moeten veranderen. Als ik naar buiten loop en hem in de zon houd, wordt het scherm helderderderderderder......
Wordt deze dan veel helderderderderderder of is het bij volle zon (zoals nu) het beeldscherm niet helemaal goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neok_
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Op Ebay even lopen surfen en kwam daar de volgende craddle tegen:
Afbeeldingslocatie: http://www.4ustuff.com/product/pic_index/3111545_2_NS-DS-Dirmond-389.jpg
AC ADAPTER + USB Charger Cradle for HTC Touch Diamond

Met verzending dus 24 dollar, zo'n 16 euro.
Leuke deal, niet net zo mooi als de officiele craddle, maar wel betaalbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177731

Ik heb een vraag en die vraag is al 100 keer gesteld in dit forum. Ik heb daarop ook heel wat antwoorden gelezen in de trant van 'dat is al 1000 keer gevraagd, lees het topic door mafkees!'.

Waarom zo kortaf? Er zijn meer dan 100 pagina's, dan mis je wel eens wat. En vreemd genoeg zie ik het antwoord dat ik zoek er gewoon niet tussen staan. Dus stel ik de vraag nog maar een keer, met het verzoek niet te reageren als je een slecht humeur hebt of je zelf veel beter vindt dan wie dan ook.

Ik heb gedownload: total commander en advanced configuration. Beide programma's draaien zo te zien. TC lijkt me een stevig veredelde verkenner en AC geeft de mogelijkheid een aantal settings aan te passen. Maar waar kan ik nu de registry keys mee wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

(...) Leuke deal, niet net zo mooi als de officiele craddle, maar wel betaalbaar :)
Ik vind hem mooier. Dat hele gedoe met glanzend zwart is wel aardig, maar ook hier en daar wat absurd en lomp. Zoals de meegeleverde headset, ja dat ding dat voelt alsof een bouwvakker in je oor peutert. En de lader, knetter groot, veel scherpe randjes.. maar mooi? nou nee, daar moet toch een echte designer aan te pas komen. En het toestel zelf... die achterkant, dat is toch redelijk mallotig. Als je even vergeet wat je hebt betaald, kun je je ook voorstellen dat je'm bij de blokker hebt gehaald voor 9.95. Zo te zien is die desktop cradle niet stabiel. Dus als je de touchscreen gebruikt kuukelt ie om. Dat doet de goedkope ook, maar daar zie je het tenminste aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 24-04 21:44
Anoniem: 177731 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:00:
Ik heb een vraag en die vraag is al 100 keer gesteld in dit forum. Ik heb daarop ook heel wat antwoorden gelezen in de trant van 'dat is al 1000 keer gevraagd, lees het topic door mafkees!'.

Waarom zo kortaf? Er zijn meer dan 100 pagina's, dan mis je wel eens wat. En vreemd genoeg zie ik het antwoord dat ik zoek er gewoon niet tussen staan. Dus stel ik de vraag nog maar een keer, met het verzoek niet te reageren als je een slecht humeur hebt of je zelf veel beter vindt dan wie dan ook.

Ik heb gedownload: total commander en advanced configuration. Beide programma's draaien zo te zien. TC lijkt me een stevig veredelde verkenner en AC geeft de mogelijkheid een aantal settings aan te passen. Maar waar kan ik nu de registry keys mee wijzigen?
Als je Total Commander opent dan zie je een mapje met \\plugins in je root (oftewel je \) dir. staat.
Daarin vind je dan een mapje registry en daar kun je het register aanpassen door gewoon te dubbelklikken op een "file".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Soepie schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:11:
Als je een universele wil, ik heb er één liggen, je moet me maar adden op msn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
Ik heb nu net tomtom erop gezet. Iedere keer als ik de usb kabel verwijder uit de TD dan start hij TT op. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jules
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

jules

leend3rs.nl

Na een harde reset heb ik de mail app weer aan't werk gekregen. Wel r*k dat ik nu alles weer opnieuw moet instellen. Maar goed, zo krijg je er een beetje snelheid in :P

Handig om te weten dat de interne opslag kaart niet aangetast word, die had ik voor de zekerheid wel gebackupped, maar was dus niet nodig geweest. Aan de ene kant zou het handig zijn geweest als bepaalde info, zoals contacten, op die interne opslagkaart opgeslagen zouden worden. Aan de andere kant, 't is erg ruk als je de TD via usb hebt aangesloten op bijv je pc en hij daardoor niet beschikbaar is voor de telefoon zelf. Dat laatste vind ik overigens ook een minpunt :/

Foto Portfolio Follow me on Twitter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je Total Commander opent dan zie je een mapje met \\plugins in je root (oftewel je \) dir. staat.
Daarin vind je dan een mapje registry en daar kun je het register aanpassen door gewoon te dubbelklikken op een "file".
Thanks Spike1506!!! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vlooi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:10:
Ik heb nu net tomtom erop gezet. Iedere keer als ik de usb kabel verwijder uit de TD dan start hij TT op. Iemand een idee hoe dit te verhelpen?
dan moet je de map waar het autorun gedeelte instaat verwijderen... maar als je hem legaal had gekocht had je dat probleem niet.. vraag is al eens langsgekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
  • Laatst online: 26-02 00:20
Vlooi schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:10:
staat elders in dit topic.

uit mn hoofd, de map 2577 (oid) een andere naam geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-NiLES
of gewoon start.exe wegdonderen uit de root ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlooi
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22-12-2023
G-NiLES schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:30:
of gewoon start.exe wegdonderen uit de root ;)
Dat doe ie dus niet ;)

Wel de map 2577 weggooien. Thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 262939

Anoniem: 93400 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:14:
[...]

Hieronder vind je hoe het werkt (onder het eerste punt tevens een link naar meer instructies voor WMP)

http://discuss.pocketnow.com/showthread.php?threadid=23550

Evengoed blijf ik het een enorm slechte speler vinden. Echt een gemiste kans wat mij betreft. Laat ze eens iets fatsoenlijks als bijv. Winamp maken, dat veel intuïtiever werkt.
Helaas...ik heb je oplossing geprobeerd maar het lukt me niet.

Zit zo'n beetje tegen het punt aan om de telefoon tegen de muur te gooien. Zo moeilijk mag het toch niet zijn om gewoon een cd/muziek op je telefoon te zetten.

Ben ik nou de enige die hier tegenaan loopt.

Wie kan me helpen???????

[ Voor 24% gewijzigd door Anoniem: 262939 op 17-06-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93400

jules schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:15:
Aan de andere kant, 't is erg ruk als je de TD via usb hebt aangesloten op bijv je pc en hij daardoor niet beschikbaar is voor de telefoon zelf. Dat laatste vind ik overigens ook een minpunt :/
Ik was in het begin ook een beetje erg verbaasd ja. Maar het ligt er aan met welke instelling je de TD aansluit: Als ActiveSync verbinding of als geheugenkaart. In het eerste geval kan je gewoon wél bij je interne geheugen. Als je de TD aansluit als diskdrive dan kan je niet met de telefoon bij het interne geheugen.

Mocht je deze instelling niet krijgen op je TD scherm bij het aansluiten van de USB kan je het volgende doen:

Start > Instellingen > (tabblad) Verbindingen > USB aan PC

Selecteer nu dat hij altijd vraagt wat je moet doen, of stel 'm standaard op ActiveSync in. Dat geeft alleen wel een langzamere bestandsoverdracht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Anoniem: 262939 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:43:
[...]

Zit zo'n beetje tegen het punt aan om de telefoon tegen de muur te gooien. Zo moeilijk mag het toch niet zijn om gewoon een cd/muziek op je telefoon te zetten.

Wie kan me helpen???????
Ik gebruik de standaard speler die in TF3D zit. Ik heb m'n TD verbonden met de pc in USB-stick modus. Heb in de map "Intern Geheugen\My Documents" een map "Mijn muziek" gemaakt en daar mijn mp3's gedumpt. Ze werden meteen herkend door de TF3D-speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
jules schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:15:
't is erg ruk als je de TD via usb hebt aangesloten op bijv je pc en hij daardoor niet beschikbaar is voor de telefoon zelf. Dat laatste vind ik overigens ook een minpunt :/
Dit is toch logisch?
Windows 'mount' in mass-storage modus de interne geheugenkaart als schijf.
Dit kan maar op 1 apparaat tegelijk, is altijd zo.
Windows heeft namelijk exclusief toegang nodig voor een dergelijke actie, dit o.a. om beschadiging van het filesystem te voorkomen..
't is geen fibre channel o.i.d. 8)7

Heeft dus niets met de telefoon of functionalteit daarvan te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Anoniem: 262939 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 14:43:
[...]

Wie kan me helpen???????
Ik heb in de map intern geheugen een map MUSIC (werd gemaakt toen ik het apparaat aangesloten had en windows media player opstartte en een album had gesynchroniseerd, dit is gedaan in 'externe schijf' modus ).
Alle mp3's die ik later aan de diamond heb toegevoegd heb ik gewoon in de map music gezet.
Dus voorbeeld: \InternGeheugen\Artiest\Album\nummer.mp3 (zo heb ik het in elk geval voor een beetje orde in de chaos).
NADAT JE DE TELEFOON DAN LOSKOPPELT!! is de muziek gewoon beschikbaar via zowel de ingebouwde 'touch player' als via windows media player mobile.

Kind kan de was doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RFdeGroot schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 15:58:
[...]

Ik heb in de map intern geheugen een map MUSIC (werd gemaakt toen ik het apparaat aangesloten had en windows media player opstartte en een album had gesynchroniseerd, dit is gedaan in 'externe schijf' modus ).
Alle mp3's die ik later aan de diamond heb toegevoegd heb ik gewoon in de map music gezet.
Dus voorbeeld: \InternGeheugen\Artiest\Album\nummer.mp3 (zo heb ik het in elk geval voor een beetje orde in de chaos).
NADAT JE DE TELEFOON DAN LOSKOPPELT!! is de muziek gewoon beschikbaar via zowel de ingebouwde 'touch player' als via windows media player mobile.

Kind kan de was doen :P
geloof me dat het niet overal zo werkt, bij mij dus ook niet... hoop geprobeerd en nu dump ik ze maar in een map en open ze met media player

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RFdeGroot
Ook niet via de knop 'bibliotheek' in de touch player?
Dan kun je toch gewoon mapje kiezen, album selecteren, toevoegen aan playlist en klaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
RFdeGroot schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:06:
Ook niet via de knop 'bibliotheek' in de touch player?
Dan kun je toch gewoon mapje kiezen, album selecteren, toevoegen aan playlist en klaar?
mag je mij dat es voorkomen doen, ik probeer vanalles met die 'afspeellijsten' maar het werkt voor geen meter

en dan wis je een bestand loopt ie constant te eikelen dat ie dat bestand niet kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fanSte
nvidia schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 12:44:
[...]

Je kan dit zonder wachtwoord. Bij het eerste maal opstarten vraagt ie of je een wachtwoord wenst maar dit kan je ook skippen. Een zwaardere batterij is er nog niet. Die wordt tussen nu en een maand verwacht.
ok bedankt voor de info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb op mijn telefoon Total Commander geinstaleerd om een aantal onderdelen aan te passen. De tweaks van XDA developer pas ik toe alleen krijg ik in Total Commander dan te zien +waarde toev.+ is het dan gelukt of moet ik nog iets anders doen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GurbY{nl}

GurbY{nl}

GurbY{nl}

Phusebox schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:10:
[...]

mag je mij dat es voorkomen doen, ik probeer vanalles met die 'afspeellijsten' maar het werkt voor geen meter

en dan wis je een bestand loopt ie constant te eikelen dat ie dat bestand niet kan vinden
Wat mij is opgevallen is dat je vooral NIET met WMP met de standaard instellingen moet syncen. Staat ook in de pocketnow thread trouwens. Er worden dan WMA files gemaakt en die ziet die touchflo player niet. Na bestandsoverdracht TD loskoppelen en hij ziet alle muziek hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia

Handleiding - Synchroniseren Touch Diamond via Bluetooth:

Wat me opviel bij het instellen van synchronisatie via Bluetooth op mijn notebook (met Vista Ultimate), is dat net in eerste instantie niet handig is om hem eenvoudig te syncen. Dit door de vele mogelijke instellingen op enerzijds de Touch Diamond of Notebook. Nu welke programma's heb je nodig: Synchronisatiecentrum - Windows Mobile Apparatuurcentrum - Bluetooth (offcourse)
  1. Ga naar Bluetooth Places.
  2. Klik "Search Devices" aan.
  3. Je Touch Diamond (TD) zal herkend worden, afhankelijk van de naam die je device heeft. Device naam is te wijzen op de TD via: Start - Settings - System - Info - App. ID. Je krijgt het volgende te zien in Bluetooth Places: Bluetooth Places. Op de afbeelding is te zien dat mijn device al gepaired is. Nu bij jullie zal dit nog niet gebeurd zijn. Voer daarom nu stap 4 uit.
  4. Klik op je devicenaam - rechtermuisknop - "Pair".
  5. Voer een cijferige code in naar keuze.
  6. Voer dit zelfde getal(lenreeks) in op uw TD.
  7. Ondertussen zal uw device zeggen dat hij connecteert via COM4. Dit kan ook 5 zijn heb ik gehoord van een andere persoon. Nu let op hiermee. In eerste instantie lukt het niet te connecteren via com-poort 4. Reden: Externe GPS gebruikt COM4. Verander dit dan ook. Dit vindt je terug in Start - Settings - System - External GPS - Verander deze naar COM3.
  8. Ga naar "Windows Mobile Apparaatcentrum" - "instellingen voor mobiel apparaat" - "Verbindingsinstellingen". Er wordt een kader getoond. Vul deze in zoals op de screenshot.
  9. Ga naar "ActiveSync" op de TD.
  10. "Menu" - "Verbinden via Bluetooth". Er wordt gevraagd of er een partnership moet ingesteld worden. Klik op "yes".
  11. Tabblad "Devices" - Zoek naar nieuwe apparaat. Je notebook/pc zal getoond worden. Klik op je computernaam - "Bewerken" - "Seriële aanvinken/ActiveSync"
  12. Voltooien
  13. Reboot beide devices
  14. Ga naar "ActiveSync" op de TD. Kies dan voor "Verbindingen via bluetooth" en klaar is kees.
Indien er nog vragen zijn, dan kunnen jullie altijd bij me terecht. Dit hoort misschien thuis in OP dus voeg dit er zeker en vast aan toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 20-02 18:45
Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:00:
kan het zijn dat mijn toestel stuk is.
Als ik dus de backlight instellingen wijzig, zet deze zichzelf weer terug. Ook als ik bij gps de baudrate wijzig, zet deze zich weer terug naar 4800.
Ik heb het idee dat de instelling worden terug gezet op de default waarden als je gebruik maakt van de keypad lock feature door de "end call" toets een tijd ingedrukt te houden.

Probeer het volgende (vertaalde repost van wat ik zojuist ook op XDA heb gepost):

1) Zet je backlight op de gewenste instelling en verifieer dat het werkt
2) DOe een power down en up (gewoon met je power button bovenop de TD) en check dat de instelling nog steeds goed staat
3) Doe een soft reset en verifieer dat de instelling nog steeds goed is
4) Lock nu je keypad door een aantal seconden de "end call" toets ingedrukt te houden
5) Unlock je toestel en check de backlight instellingen: je zult zien dat die nu weer op 10 seconden staat!!! (de default waarden)

Aangezien deze bug steeds weer optreedt denk ik dat het een probleem is in de keypad lock functionaliteit. Overigens geldt hetzelfde voor de baudrate van de GPS.

Ik gebruik de keypad lock functionaliteit dus mooi niet meer. Power off is sowieso wel voldoende voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikershaes
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:20
Miss een noobie vraagje, maar hoe krijg ik hsdpa of op zijn minst g3 verbinding op deze telefoon. Zit nu hele tijd op gprs en dat is echt niet te doen.. trage zooi.

Heb een Hi abbo en woon in Groningen waar de dekking goed moet zijn neem ik aan..

Heb overal al gezocht, maar word er niet wijzer uit en nergens heb ik instellingen voor deze tel kunnen downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 04-04 14:35
Nog even een korte vraagjes :

Naast de speaker (de gene die je bij je oor houdt om te bellen, niet die boven op de telefoon) zit een soort lampje. Bij mij knippert deze nooit, en heeft die ook nooit gedaan, zou dat kapot kunnen zijn of knippert dit alleen met een bepaalde applicatie aan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• faethon
  • Laatst online: 20-02 18:45
Nipje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:06:

Naast de speaker (de gene die je bij je oor houdt om te bellen, niet die boven op de telefoon) zit een soort lampje. Bij mij knippert deze nooit, en heeft die ook nooit gedaan, zou dat kapot kunnen zijn of knippert dit alleen met een bepaalde applicatie aan ofzo?
Dat is een paar posts eerder ook al gevraagd. Het is geen lampje, maar een lichtsensor. Dus die zal NOOIT oplichten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha

Rannasha

Does not compute.

Nipje schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 17:06:

Zoals eerder gepost in deze thread, dit is geen lampje, maar de lichtsensor voor de automatische aanpassing van de achtergrondverlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randeazy
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 30-09-2024
Randeazy schreef op zondag 15 juni 2008 @ 22:18:
Hey, kben echt zwaar tevreden over het toestel alleen als ik mijn Mail instel met mn zakelijke Exchange server dan krijg ik heel groot in beeld: "Bad Request from Mobile"...

heb al een hard reset gedaan maar krijg het nog steeds....heb het gevoel dat het aan mn verbindingsinstellingen liggen van Vodafone!

iemand ideen??
Nou voor diegene die geintereseerd zijn..... hij werkt nu....
na lang vogelen...

Instellingen-->Verbindingen-->Verbindingen-->

Taken-->Bestaande Verbindingen beheren
Dan naar het tabblad Proxyinstellingen ...en dan het 2e vinkje, proxy instellingen uitzetten:
"dit netwerk gebruikt een proxyserver om verbinding te maken met internet"

daarna werkt exchange en het overige internet perfect!!

Verder echt meeega tevreden over dit toestel!!! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181496

Even een kleine update maar de 1ste ROM is uit!!!

Elite Team Proudly Present - Elite 1.0

This ROM is based on the 1.35 Europe Version from HTC
WM6.1 CE OS 5.2.19588 (Build 19588.1.1.4)

Now, you MUST have HardSPL INSTALLED before you can install this ROM.

(and no i dont know if it works with the dollypro version, as i dont want a $700 brick)

Now back to the issue at hand, i have cleaned out the HTC ROM and removed / changed the following

AutoUpdate (as this will NEVER WORK)
Replaced .Net CF 2.0 with 3.5 (Massive Speed Improvement)
Removed the WelcomeCenter (no one uses it)
Removed the sample music
Tweaked the RAM allocation
Enabled HSUPA (disabled by default)
Enabled the usual SecurityProfiles (RAPI etc)
Removed that (gay) HTC startup jingle

Specs

Free RAM on first boot is 60MB
Free Storage is about 90MB
(and this is only the start of things to come!!)
A speed improvement by at least 30% (i reckon anyway)

Many thanks to the usual crew
cmonex, Olipro, bepe for his tools, pof, mrvanx, (and everyone else)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
en wie heeft m er al op staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34342

gebruikershaes schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:56:
Miss een noobie vraagje, maar hoe krijg ik hsdpa of op zijn minst g3 verbinding op deze telefoon. Zit nu hele tijd op gprs en dat is echt niet te doen.. trage zooi.

Heb een Hi abbo en woon in Groningen waar de dekking goed moet zijn neem ik aan..

Heb overal al gezocht, maar word er niet wijzer uit en nergens heb ik instellingen voor deze tel kunnen downloaden.
Heb je wel een nieuwe Sim kaart (USIM) die UMTS enabled is?
Volgens mij kun je die de eerste keer gratis halen bij de Hi winkel in de heerestraat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EWK
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

EWK

Een fles dode pixels te koop!

gebruikershaes schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 16:56:

Heb je wel een USIM kaart en geen SIM kaart? :*)

[ Voor 4% gewijzigd door EWK op 17-06-2008 17:38 ]

Hoi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik bijna :)

Let wel op eerst hard SPL!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ponq
Mooi, wel hiero posten he ;)

Heb je de WWE of de NL versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had de NL versie nu WWE, met andere woorden hij is goed geflashed :D

Edit- Hij is veel sneller nu!!

[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 181496 op 17-06-2008 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Laatst online: 18:24

wontcachme

You catch me? No you wont

Wat houdt dat SPL in? Vervalt daarmee de garantie? Is het mogelijk om na het flashen toch weer de originele rom erop te plaatsen?

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matvkeulen
Anoniem: 265255 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 13:52:
[...]

Wordt deze dan veel helderderderderderder of is het bij volle zon (zoals nu) het beeldscherm niet helemaal goed te zien.
Scherm is in de volle zon erg goed zichtbaar. Mijn ervaring is dat alleen de iphone nog meer backlight kon geven. Tegelijkertijd is het stukken beter dan alle nokia's die ik heb gehad. Wel lastig is als je met de end call-toets het scherm gelocked hebt en je haalt het toestel uit standby, dan is het scherm niet af te lezen in de volle zon. Op de gok op het scherm drukken om de screenlock te verwijderen en hopla: je ziet hem helderderderder worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 162959

matvkeulen schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:03:
[...]
Op de gok op het scherm drukken om de screenlock te verwijderen en hopla: je ziet hem helderderderder worden.
Als je onder Instellingen -> Energie -> Verlichting het vinkje weghaalt bij "Verlichting dimmen bij geblokkeerd toestel" is dit opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k5052
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-04 17:49
Heb vandaag toch nog het toestel gehaald. Maar er vallen mij 2 dingetjes op. Het toestel heeft aan de rechterkant van de backcover speling waardoor er een gleuf is van 1 millimeter (1,5 cm lang) Oogt een beetje slordig.

Voor de rest zie ik boven de 'home' toets in de gleuf tussen het scherm en de 'toetsen' backlight van de home toets.. Is dat gewoon slordig of hebben anderen daar ook last van? Anders ga ik morgen weer even terug voor een nieuwe...

Edit:
Het eerste is niet zo erg, als het bij die speling blijft. Maar het backlight 'leakage' is echt iets waar ik me op den duur aan ga ergeren. Heb even 2 foto's gepakt van het web en mijn probleem duidelijker gemaakt.

Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/vxkhsl.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i27.tinypic.com/14e28gz.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door k5052 op 17-06-2008 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hard SPL houd in dat als het fout gaat met flashen dat je het nog eens kan proberen.
En niet eindig met een brick.

Ik heb met m'n TyTn II nooit problemen gehad bij HTC ( terwijl ik gemeld had dat ik hem geflashed had )
Dus doen ze niet heel moeilijk als ie geflashed is.
Maar of dat nu ook met toestel durf ik je niet te zeggen.
wontcachme schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:01:
Wat houdt dat SPL in? Vervalt daarmee de garantie? Is het mogelijk om na het flashen toch weer de originele rom erop te plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poelie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 26-01-2024
kenny89 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:15:
Heb vandaag toch nog het toestel gehaald...................
Ik heb helemaal geen speling op me cover... hij sluit aan alle kanten strak aan.
ook heb ik boven de home toets geen gleuf. het sluit allemaal strak aan en ziet er zeker niet slordig uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93354

TD-er schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:36:
[...]

In principe krijg je bij je abonnement een x aantal minuten binnen je belbundel.
Bijvoorbeeld 200 minuten. Bij de meeste abonnementen zijn dat belminuten naar vast of mobiel binnen NL. Dus geen serviceminuten en geen belletjes naar buitenland of bellen vanuit het buitenland.
Bij sommige abonnementen (zoals een aantal abonnementen van Telfort) zitten alleen telefoontjes naar vast of Telfort-mobiel in die bundel.
De telefoontjes binnen de bundel zijnd an gratis (of eigenlijk al voor betaald). Alles buiten de bundel moet je achteraf voor betalen en daar zijn tarieven voor, afhankelijk van je abonnement.
Oke dus met bv een vodafone abbo krijg je bv 150minuten gratis voor 25 euro per maand. Maar waarom zie ik dan nog overal staan dat je binnen de bundel 0.15 cent betaald en daarbuiten 0.25? of bedoelen ze daar dus mee dat je na die 150minuten 0.15cent betaald naar vast of mobiel en 0.25 naar bv een service nummer?

Kom vast dom over, maar zoals ik het lees komt het nogal multi intrepetabel over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nvidia
Anoniem: 181496 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:28:
Hard SPL houd in dat als het fout gaat met flashen dat je het nog eens kan proberen.
En niet eindig met een brick.
Vraagje nu je de flash gedaan hebt. Hoeveel % heb je nu als je op het driehoekje (rechtsboven) in TouchFlo3D? Wel met niks open natuurlijk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djjef85
  • Laatst online: 26-09-2020
Anoniem: 93354 schreef op dinsdag 17 juni 2008 @ 18:30:
[...]

Oke dus met bv een vodafone abbo krijg je bv 150minuten gratis voor 25 euro per maand. Maar waarom zie ik dan nog overal staan dat je binnen de bundel 0.15 cent betaald en daarbuiten 0.25? of bedoelen ze daar dus mee dat je na die 150minuten 0.15cent betaald naar vast of mobiel en 0.25 naar bv een service nummer?

Kom vast dom over, maar zoals ik het lees komt het nogal multi intrepetabel over.
bij vodafone krijg je 150 minuten gratis voor 22,50 (dit is dus 22,50 / 150 = 0,15 cent per minuut/bericht). Dit is niet zo boeiend om te weten dus, zo kan je alleen vergelijken wat het voordeligst is...
Bel of sms je meer dan 150 minuten dan betaal je 0,25 cent per min/bericht

[ Voor 6% gewijzigd door djjef85 op 17-06-2008 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
Deze zat wel vol enzo, dus graag hieronder verder :)

HTC P3700 Touch Diamond (deel 3)
Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.

Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!