In principe krijg je bij je abonnement een x aantal minuten binnen je belbundel.Anoniem: 93354 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 23:06:
Ik ga mezelf hier ongetwijfeld belachelijk maken, maar nu wil ik dus een touch kopen, dus ik abbo's checken ed maar nou zit ik eens te kijken en wat me opvalt is dat overal staat dat je een X bedrag pm betaald, dan krijg je een X aantal minuten, maar voor die minuten moet je weer een X bedrag betalen. Ligt het nou aan mij of betaal je dus eigenlijk dubbel en krijg je bij je abbo helemaal geen X aantal gratis belminuten? En dat is toch duur dan eigenlijk? kan je net zo goed 5 cent meer betalen zonder abbo, kan je toch behoorlijk voor bellen voordat je bv die 22 eu van een abbo voorbij gaat. Of lees ik het nou helemaal verkeerd?
[...]
Bijvoorbeeld 200 minuten. Bij de meeste abonnementen zijn dat belminuten naar vast of mobiel binnen NL. Dus geen serviceminuten en geen belletjes naar buitenland of bellen vanuit het buitenland.
Bij sommige abonnementen (zoals een aantal abonnementen van Telfort) zitten alleen telefoontjes naar vast of Telfort-mobiel in die bundel.
De telefoontjes binnen de bundel zijnd an gratis (of eigenlijk al voor betaald). Alles buiten de bundel moet je achteraf voor betalen en daar zijn tarieven voor, afhankelijk van je abonnement.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)