There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
kijk ff bij de tweaks van xd developpers...janegsm schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:40:
Als je de TD aanzet als ie geheel uitstaat speelt ie een geluidje af bij opstarten.
Doet ie bij afzetten ook.
Ik snap niet wie dat verzint maar slaat nergens op.
Mijn backup draait elke dag automatisch om 5 uur smorgens, lekker zo'n geluidje bij resetten.
Weet iemand of daar iets aan te doen is?
Ben bang dat het in de rom gebakken ziet.
12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_Machine\Software\HTC\HTCAnimation\ -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265
12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_Machine\Software\HTC\HTCAnimation\ -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names
edit: te laat

[Voor 9% gewijzigd door Mark- op 16-06-2008 12:47]
_AvA_ schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:45:
http://rapidshare.com/fil...ergelijking_HTC.xlsx.html
Zie hier de nieuwste versie van mijn vergelijking
HTC Touch pro, diamond, cruise, TyTN II, Xperia X1, Apple iPhone & iPhone 3G.
Is er enige kans dat je dit in Excel 2003 of minder wil zetten? Ik heb nog geen 2007 en op 't werk kan ik ook geen Office-update installeren. Zou 't toch graag een keer inzien...
Nomen nescio
hmm je hebt misschien wel gelijk ja, even die uitproberen. Biedt in ieder geval call screening dus dat is al een pluspuntXanion schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:44:
[...]
Persoonlijk vindt ik PhoneSuite beter, mensen die uitgebreidere profielen en andere mogelijkheden zoeken kunnen deze wellicht ook bekijken.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?nl
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
en deze kan ik overal vindenPhusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:56:
[...]
hmm je hebt misschien wel gelijk ja, even die uitproberen. Biedt in ieder geval call screening dus dat is al een pluspunt
Anoniem: 115024
Hoe gaat het sms'en in zijn werk? Wordt de standaard sms client van Windows Mobile gestart? Of wordt alles afgehandeld in Touch Flo 3d?
De standaard SMS client wordt gestart.Anoniem: 115024 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:07:
Ik ben van plan de diamond te gaan halen.
Hoe gaat het sms'en in zijn werk? Wordt de standaard sms client van Windows Mobile gestart? Of wordt alles afgehandeld in Touch Flo 3d?
die andere niet dan? gewoon googlen en dan vind je genoeg sites hoor
Bedankt.MaCk- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:46:
@hierboven
edit: te laat![]()
Dus... Had gisteren gekeken bij de tweaks en toen stond het er nog niet bij geloof ik.
Had daar de vraag ook al gesteld... En zo' thread verwijderen gaat niet zoals ik kan bekijken.

(toch eens nieuwe bril halen denk ik...)
[Voor 4% gewijzigd door janegsm op 16-06-2008 13:37]
Jawel stond er al tijdje in hoor.janegsm schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:30:
Bedankt.
Dus... Had gisteren gekeken bij de tweaks en toen stond het er nog niet bij geloof ik.
Had daar de vraag ook al gesteld... En zo' thread verwijderen gaat niet zoals ik kan bekijken.
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
IN Google maps stata de instelling nu dat hij de windows instellingen moet gebruiken.
Bij de windows instellingen staat het volgende:
Tabje Programma's: GPS-programmapoort: Com4
Tabje Hardware: GPS-hardwarepoort: geen
Tabje Hardware: Baudrate 4800
Dit werkt niet. Als ik in google een override doe van die instellingen op com4 met baudrate 4800 of (9600) werkt het ook niet.
In windows zelf de instellingen veranderen heeft ook nog niet gebaad. Heb daarnaast QuickGps gedraaid en dat werkt nu.
Kan iemand misschien posten wat zijn/haar instellingen zijn(met een werkende gps)?
maar werkt prima verder.
Anoniem: 230531
Werkt die Phone suite voor de WM versie die met de Diamond komt?Xanion schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:44:
[...]
Persoonlijk vindt ik PhoneSuite beter, mensen die uitgebreidere profielen en andere mogelijkheden zoeken kunnen deze wellicht ook bekijken.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?nl
Ziet er anders een handig programma uit.
JP
niet via het Touchflo3d startscherm maar werkt verder welAnoniem: 230531 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:42:
[...]
Werkt die Phone suite voor de WM versie die met de Diamond komt?
Ziet er anders een handig programma uit.
JP
http://rapidshare.com/fil...vergelijking_HTC.xls.htmlBrabo-Joossie schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:54:
[...]
offtopic:
Is er enige kans dat je dit in Excel 2003 of minder wil zetten? Ik heb nog geen 2007 en op 't werk kan ik ook geen Office-update installeren. Zou 't toch graag een keer inzien...
Astu

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R
Ik had dit probleem ook, bij mij bleef de TD een keertje continu trillen, echt mega irritant! Pas nadat ik hem uitgezet had hield hij op met trillen. De accu was daarna gelijk leeg...ApOE schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:06:
Ik heb mn aller eerste probleem met de TD:
De tril functie blijft hangen, het is al 3x gebeurd dat bij het ontvangen van een SMS de trilmotor blijft trillen.
Maakt niet uit wat ik doe, hij blijft gaan! Uitzetten / Accu eruit is de enige manier om het te stoppen
Verder heb ik sinds gister Surf&Mail totaal van KPN, en moet zeggen dat het toch wel leuk is om alle mogelijkheden van het toestel te benutten.
Hij chekt elke 30min of er nieuwe Mail is, Internet gaat super makkelijk (Heb nog nooit Internet op mn mobiel gehad) en Youtube is gewoon erg gaaf! Heb je ff nix te doen, dan ga je gewoon lekker filmpjes op Youtube checken
Ook al een reden waarom ik blij ben dat ik van Studentmobiel een nieuwe TD krijg, hopelijk heeft de volgende TD een goed passende achterkant en een minder fanatieke trilmotor.
@ApOE:
Weet je dat bij veel aanbieder streaming video een betaalde extra is, bij KPN kost 1 min. YouTuben of streaming webradio € 0,25! Ik gebruik het daarom alleen via wifi.
Zo onbeperkt is onbeperkt internet dus niet.

Ik krijg binnen ook geen fix. Buiten of in de auto werkt het wel. Ik zou dus zeggen, probeer het eens op het balkon/in de tuin :-)pgerrits schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:37:
Ok ik ben nu ven ten einde raad. Ik krijg de GPS niet werkende met Google Maps.
IN Google maps stata de instelling nu dat hij de windows instellingen moet gebruiken.
Bij de windows instellingen staat het volgende:
Tabje Programma's: GPS-programmapoort: Com4
Tabje Hardware: GPS-hardwarepoort: geen
Tabje Hardware: Baudrate 4800
Dit werkt niet. Als ik in google een override doe van die instellingen op com4 met baudrate 4800 of (9600) werkt het ook niet.
In windows zelf de instellingen veranderen heeft ook nog niet gebaad. Heb daarnaast QuickGps gedraaid en dat werkt nu.
Kan iemand misschien posten wat zijn/haar instellingen zijn(met een werkende gps)?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
dat is volgens mij niet bij youtube van toepassing hoor, ik bedoel hoe gaan ze dat monitoren? youtube is eigenlijk een flash applicatie en geen echte streaming videoHeyJIJdaar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:58:
[...]
@ApOE:
Weet je dat bij veel aanbieder streaming video een betaalde extra is, bij KPN kost 1 min. YouTuben of streaming webradio € 0,25! Ik gebruik het daarom alleen via wifi.
Zo onbeperkt is onbeperkt internet dus niet.
edit: is dus alleen van toepassing als je vide de hi/kpn portal naar youtube gaat of gebruik maakt van de kpn proxyserver. Dus gewoon rechtstreeks ernaartoe en de proxy verwijderen.
Let wel op dat je dan evengoed snel door je Fair User Policy-limiet heen bent
[Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 16-06-2008 14:12]
wat ik hiermee bedoel is dat ik hem al voorhanden zie.....Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:12:
[...]
die andere niet dan? gewoon googlen en dan vind je genoeg sites hoor
kmag hier niet in details treden ;);)
Brabo-Joossie schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:54:
[...]
offtopic:
Je zult hier wel vaker mee te maken krijgen, dus ik zou zeggen installer de MS compatibility-pack, dan kun je van Office XP-2003 ook overweg met de 2007-documenten.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Whoow, ik volg het ff niet meerPhusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:08:
[...]
dat is volgens mij niet bij youtube van toepassing hoor, ik bedoel hoe gaan ze dat monitoren? youtube is eigenlijk een flash applicatie en geen echte streaming video
edit: is dus alleen van toepassing als je vide de hi/kpn portal naar youtube gaat of gebruik maakt van de kpn proxyserver. Dus gewoon rechtstreeks ernaartoe en de proxy verwijderen.
Let wel op dat je dan evengoed snel door je Fair User Policy-limiet heen bent

Ik heb nix ingesteld, geen proxy etc. Gewoon filmpjes gekeken via de Youtube aplicatie...
Moet ik hier echt meer voor betalen? Vond het juist een dik pluspunt die filmpjes

Ik heb de trilfunctie uitgezet, maar ben bang dat ik hier even een melding van ga maken...Ik had dit probleem ook, bij mij bleef de TD een keertje continu trillen, echt mega irritant! Pas nadat ik hem uitgezet had hield hij op met trillen. De accu was daarna gelijk leeg...
Ook al een reden waarom ik blij ben dat ik van Studentmobiel een nieuwe TD krijg, hopelijk heeft de volgende TD een goed passende achterkant en een minder fanatieke trilmotor.

Ik heb allerlei soorten formaten geprobeerd, van 256x256 png's(=zelfde formaat als de standaard avatars) tot JPEG die met de camera zelf zijn gemaakt, maar het maakt geen verschil.
Ik vind deze manier van contacts zoeken echt hinderlijk.
Ik druk steeds perongelijk op de foto ipv. er langs vegen, en dan gaat hij de contact details laden.
Even snel een contact zoeken zit er dus niet in

Zelfde heb ik bij de foto's...
Anoniem: 223476
Gebruik voor de fafoos nu maar de pijltjestoetsen,
beetje lastig de hele tijd mensen per ongeluk opbellen.
Wellicht handig voor een enkeling, maar het zou mij zomaar kunnen gebeuren dat ik er perongeluk 2 keer op druk en iemand zomaar bel. Is het niet mogelijk om dit om te zetten naar bijvoorbeeld de knop 'volgende track' oid?
Oost west, 127.0.0.1 best!
heb ik gisteren gevraagd; je moet ze in dezelfde map zetten als die standaard avatars op t apparaat zelf (dus niet op die 4gb) dan toevoegen in je touchflo menu en daarna kun je ze weer verwijderen dacht ikMikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:06:
Als ik bij "People" echte foto's wil toevoegen ipv die standaard zwart-wit afbeeldingen worden deze heel erg blurry weergegevenZijn er nog meer mensen die dit is opgevallen en een oplossing hebben gevonden?
Ik heb allerlei soorten formaten geprobeerd, van 256x256 png's(=zelfde formaat als de standaard avatars) tot JPEG die met de camera zelf zijn gemaakt, maar het maakt geen verschil.
kwaliteit wordt er in ieder geval wel beter van
Anoniem: 265128
Oplossing gevondenMikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:06:
Als ik bij "People" echte foto's wil toevoegen ipv die standaard zwart-wit afbeeldingen worden deze heel erg blurry weergegevenZijn er nog meer mensen die dit is opgevallen en een oplossing hebben gevonden?

Er is een verschil tussen:
People > Menu > Change picture > jefoto.jpg
en
People > Contact openen > menu > edit > Picture: Changepicture > jefoto.jpg
Via deze laatste weg neem je een busstop Windows Mobile mee die de kwaliteit vervolgens enorm omlaag haalt

yup, en dan nog het bestand uitvoeren. (tis een .cab)Anoniem: 265128 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:25:
Hele domme vraag misschien hoor. Maar als ik zo'n regedit proggie op mijn TD wil, download ik die dan gewoon via mijn pc om dan op de telefoon te zetten middels de usb?
Ik down ze btw direct op mn TD via WiFi. Kan prima internetten met de opera-browser

waarom is de Diamond beter als de iPhone ?
ik zie WM als voor en nadeel.
er is meer software voor WM omdat gewoon al langer bestaat.
De Diamond is niet beter dan de iPhone, net zoals de iPhone niet beter is dan de Diamond. Iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen wat zijn eisen zijn, wel of geen WM, ed. Beetje zinloos om dat steeds maar weer te vergelijken.wd200 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:34:
ik wil even een discussie oproepen als dat mag.
Wat RoD zegt. We willen graag dit topic centraal houden over de Diamond, als we elk toestel ermee gaan vergelijken dan zou dat zeker niet opschieten. Overigens moet iedereen die vergelijking voor zich zelf maken want we zijn per slot van rekening tweakerswd200 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:34:
ik wil even een discussie oproepen als dat mag.
ik zie WM als voor en nadeel.
er is meer software voor WM omdat gewoon al langer bestaat.

http://www.phm.lu/Products/PocketPC/RegEdit/Anoniem: 265128 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:39:
Ok Thanks! En waar vind ik een goede Regedit .cab?
ja! het werkt. Goed gevonden!Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:28:
[...]
Oplossing gevonden
en
Via deze laatste weg neem je een busstop Windows Mobile mee die de kwaliteit vervolgens enorm omlaag haalt
De backlight van mijn toestel gaat steeds uit, heb dit in de instellingen veranderd maar deze worden telkens teruggezet naar 10 sec(dus ik bedoel niet tijdens het bellen).
Als ik bel heeft de persoon aan de andere kant het idee dat ik schor ben...
Heb verschillende vastlopers gehad...
Ik wil zo graag genieten van dit toestel maar het lukt nog niet echt : (
Anoniem: 93354
Anoniem: 8519
Ik heb alleen de 1e tweaks uitgevoerd, en daarna wil ik de volgende uitvoeren met de registry en loopt vervolgens vast.
Soft reset wil niet eens meer, alleen hard reset reageert hij hier nog op.
Hebben er meer mensen last van de tweaks?
OMG, of je leest ff mijn post of een andere post eerder waar eigenlijk hetzelfde in staat?Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:28:
[...]
Oplossing gevonden
en
Ik blijf ook al druk met het verzetten van die tijden. Springt ook telkens terug naar 10sec. Heel irritant!Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:46:
ik heb gewoon een paar van dien dingetjes wat ik erg jammer vind. Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld.
De backlight van mijn toestel gaat steeds uit, heb dit in de instellingen veranderd maar deze worden telkens teruggezet naar 10 sec(dus ik bedoel niet tijdens het bellen).
Iemand hier al een geschikte oplossing voor? Bijna alles al geprobeerd. via advance config tot regedit.
heeft iemand ervaring met tweaks die zeker weten goed werken en wat ze doen? + wat de nadelen zijn?
Damn it's good 2b a Tweaker!
ja idd werkt ook, volgens mij maakt het ook niet zoveel uitfaethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:05:
[...]
Ik gebruik een baudrate van 19200 in Sygic McGuider, werkt prima!
Hmm, ik heb hier geen last van. Ik heb ook de backlight tijd van 10 naar 30 seconden gezet, via:Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:46:
start->settings->system->power->advanced (ik heb een WWE versie).
Bij mij blijft het netjes op 30 seconden staan. Heb je het misschien op een andere manier veranderd? Of is het misschien een bug in een oudere ROM (ik heb de 1.35 versie).
[Voor 10% gewijzigd door faethon op 16-06-2008 16:17]
Same here, ik heb de NL versie. Geen problemen met backlight of slecht kwaliteit van de gesprekken.faethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:15:
[...]
Hmm, ik heb hier geen last van. Ik heb ook de backlight tijd van 10 naar 30 seconden gezet, via:
start->settings->system->power->advanced (ik heb een WWE versie).
Bij mij blijft het netjes op 30 seconden staan. Heb je het misschien op een andere manier veranderd? Of is het misschien een bug in een oudere ROM (ik heb de 1.35 versie).
hallo,ponq schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:22:
[...]
Same here, ik heb de NL versie. Geen problemen met backlight of slecht kwaliteit van de gesprekken.
Ik heb rom versie 1.35.404.4 NLD
werkt dit dan beter dan de 4800 of maakt dit verder niet uit.faethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:05:
[...]
Ik gebruik een baudrate van 19200 in Sygic McGuider, werkt prima!
Ik kan namelijk in instellingen systeem gps wel de baudrate aanpassen maar die springt weer terug
Geen idee, de baudrate is automatisch gedetecteerd door Sygic McGuider, waarvan ik nu een 'test' versie hebAnoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:29:
[...]
werkt dit dan beter dan de 4800 of maakt dit verder niet uit.
Ik kan namelijk in instellingen systeem gps wel de baudrate aanpassen maar die springt weer terug

Volgens mij is er geen enkel verschil in de verschillende instellingen, hoewel ik zou verwachten dat als je een hogere baudrate in stelt dan dat de hardware aan kan, je mogelijk een probleem krijgt met corrupte GPS data. Maar dat is ook maar een 'educated' guess.
ik ook.Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:27:
[...]
hallo,
Anoniem: 162959
Nou ja, bellen is inderdaad aangepakt door HTC. Het is mooi geskinned, de toetsen zijn groot genoeg om met je vingers te gebruiken en er zitten ook een aantal nieuwe snufjes op (grotere gesprek be-eindigen knop, makkelijk het ingetoetste nummer als contact opslaan e.d.)Anoniem: 93354 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:52:
Als je met de TB belt/smst gaat dat dan trouwens ook via de touchflow zodat je overal lekker je dikke vingers kan gebruiken? of klapt ie terug naar de windows interface? en zit er nu ook een beetje makkelijk en duidelijk agenda op?
Qua smssen is het wel de standaardinterface, maar je krijgt hier dus weer het htc toetsenbord (die wat mij betreft complimenten verdient!) wat het typen sneller maakt.
Ook heb je bij het smssen dus tegenwoordig de chat view waar alle smsjes als gesprekken onder elkaar komen.
Ja, daar zoek ik ook nog een oplossing voor inderdaad!Anoniem: 162959 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:37:
Ik vroeg me af of iemand ook tegen het probleem aanloopt dat de Windows Live contacten allemaal op "achternaam, voornaam" staan ipv "voornaam achternaam". Je kan wel stuk voor stuk aangeven dat je ze andersom wil hebben, maar dat werkt niet echt met een hele lijst. Iemand een oplossing?
De backlight van je toestel gaat binnen een aantal seconden uit wanneer je in een gesprek bent. dat wist je?Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:46:
ik heb gewoon een paar van dien dingetjes wat ik erg jammer vind. Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld.
ja klopt dat wist ik wel...echter mijn scherm gaat gewoon ook uit na 10 sec. Dit kan je aanpassen maar dan springen de instellingen na een tijdje gewoon weer terug.geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:43:
[...]
De backlight van je toestel gaat binnen een aantal seconden uit wanneer je in een gesprek bent. dat wist je?
De standaard interface icm. het HTC toetsenbord werkt prima, ik kan prima met 2 duimen op het volle qwerty toetsenbord typen.geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:38:
[...]
Qua smssen is het wel de standaardinterface, maar je krijgt hier dus weer het htc toetsenbord (die wat mij betreft complimenten verdient!) wat het typen sneller maakt.
Ik vind wel dat het laden van de standaard interface een beetje lang duurt... Hoop dat dit valt te tweaken

Ik heb rom versie 1.35.401.3 WWEAnoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:27:
[...]
hallo,
Heb je het op dezelfde manier als ik eerder heb beschreven ingesteld? Overigens kun je de backlight instellingen voor de situatie met en zonder externe power instellen, let daar op.
Bijv:
- Bij het typen van een nieuw mailtje staat er "Verzonden vanaf m'jn HTC Touch Diamond"
- Bij TouchFlo>Muziek en dan klikken op Menu. Er staat in het menu "Adio-Booster". Dat moet volgens mij toch gewoon Audio-Booster zijn
.
Anoniem: 148697
Gewoon muziek afspelen klinkt wel mooi maar de radio zit geen vol geluid in.
Ook doet audio booster bij de radio niks...

Probeer slide2unlock eens. Makkelijk te vinden op forum.xda-developers.comSlange schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:50:
Is het ook mogelijk om alleen met hardware toetsen een oproep te beantwoorden? Ik heb al tig keer terug moeten bellen omdat hij per ongeluk bij het uit mijn broekzak halen een oproep weigert
Hiermee kun je instellen dat hij als iemand je belt dit fullscreen laat zien met een slidebalk onderin het scherm die je naar rechts moet slepen om het gesprek aan te nemen.
Edit: Screenshotje:

[Voor 7% gewijzigd door geerttttt op 16-06-2008 18:12]
Je kan hier een Cabje vinden waarmee je dat kan wijzigen. Het staat in het Uni forum maar zou in elk WM6.1 toestel moeten werken. Op eigen risico natuurlijk.wouterhil schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:24:
Iemand enig idee hoe je de chat view bij het smsen uitschakeld? Als je 10 smsjes per dag naar 1 persoon stuur vind ik die chat view erg irritant worden.
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Bedankt!Kassad schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:13:
Je kan hier een Cabje vinden waarmee je dat kan wijzigen. Het staat in het Uni forum maar zou in elk WM6.1 toestel moeten werken. Op eigen risico natuurlijk.
Dit werkt uitstekend.
Anoniem: 264904
internet doet het eerste commado het daarna vast. zit er op de diamond een firewal misschien en waar evt.?
Het zou eigenlijk een instelling moeten zijn op de telefoon zelf....Kassad schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:13:
[...]
Je kan hier een Cabje vinden waarmee je dat kan wijzigen. Het staat in het Uni forum maar zou in elk WM6.1 toestel moeten werken. Op eigen risico natuurlijk.
Iemand nog updates hoe het staat met Google Android evt op de touch diamond in de toekomst?
ik ook. En het is hetzelfde probleem bij alle contacten. Die staan met achternaam, voornaam.geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:38:
[...]
Ja, daar zoek ik ook nog een oplossing voor inderdaad!
Heel erg raar dat je dat niet kunt instellen. Ik bedoel, dat moet je toch zelf kunnen bepalen hoe je met je contacten omgaat?
iemand al een oplossing?
edit: dit is trouwens een reactie op het probleem van Geertttttt hierboven.
[Voor 8% gewijzigd door badflower op 16-06-2008 18:42]
HKCU/ControlPanel/Backlight/BatteryTimeout verzetten naar 300. Dit is 5 minuten. Het telt in seconden.
Anoniem: 50662
Ik kan bij synchroniseren met missing sync (Mac) gewoon kiezen of het voornaam, achternaam of andersom moet.badflower schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:41:
[...]
ik ook. En het is hetzelfde probleem bij alle contacten. Die staan met achternaam, voornaam.
Heel erg raar dat je dat niet kunt instellen. Ik bedoel, dat moet je toch zelf kunnen bepalen hoe je met je contacten omgaat?
iemand al een oplossing?
edit: dit is trouwens een reactie op het probleem van Geertttttt hierboven.
Ik bedoel dan ook specifiek de Windows Live contacten. Die geintegreerd zijn met Windows Mobile 6. Verder bevalt me dat prima.Anoniem: 50662 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:23:
[...]
Ik kan bij synchroniseren met missing sync (Mac) gewoon kiezen of het voornaam, achternaam of andersom moet.

Anoniem: 117563
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400402
Lees de instructies, die zijn duidelijk zat!
Hierna zou je ROMs moeten kunnen flashen die gesigned zijn door de ontwikkelaars van deze nieuwe HardSPL. Dit betekent ook dat je toekomstige verbeterde cooked ROMs kunt flashen.
Succes!
PS:
Deze update zorgt voor een HARDE RESET!
[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 117563 op 16-06-2008 21:16]
Anoniem: 265215
Dit lukt me bij de htc diamond niet
Hoe krijg ik dat regedit proggie op mijn toestel geinstalleerd? als ik hem download via de hier eerder genoemde site kan ik hem vervolgens niet installeren. Snap er helemaal niets van. Is er iemand die het geduld heeft om mij dit uit te leggen?
Je moet hem dmv synchronisatie op je TD zetten. Dan zal het installatieprogramma vanzelf starten op je telefoon.Anoniem: 265128 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:25:
Wederom wellicht voor velen hier een domme vraag.
Hoe krijg ik dat regedit proggie op mijn toestel geinstalleerd? als ik hem download via de hier eerder genoemde site kan ik hem vervolgens niet installeren. Snap er helemaal niets van. Is er iemand die het geduld heeft om mij dit uit te leggen?
Kan je uitleggen wat het nut is van deze rom? Zijn daarin alle tweaks doorgevoerd ofzo?Anoniem: 117563 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:07:
Voor de geïnteresseerden, de eerste stap naar toekomstige ROMs is gezet:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400402
Lees de instructies, die zijn duidelijk zat!
Hierna zou je ROMs moeten kunnen flashen die gesigned zijn door de ontwikkelaars van deze nieuwe HardSPL. Dit betekent ook dat je toekomstige verbeterde cooked ROMs kunt flashen.
Succes!
PS:
Deze update zorgt voor een HARDE RESET!
het lijkt erop dat het werkt. Daar ben ik heel blij mee...thanksmattijn1980 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:58:
Oplossing voor het probleem met licht uitval!
HKCU/ControlPanel/Backlight/BatteryTimeout verzetten naar 300. Dit is 5 minuten. Het telt in seconden.
hmmm toch niet. Even later doet ie het weer niet
[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 214935 op 16-06-2008 21:51]
Anoniem: 181496
Anoniem: 50662 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:30:
[...]
Kan je uitleggen wat het nut is van deze rom? Zijn daarin alle tweaks doorgevoerd ofzo?
Ik zou deze hard SPL nog niet gebruiken, omdat je dan ook aan deze mannen vast zit qua ROM's. Ze hebben er een certivicaat aangekoppeld, dus je kan dan niet zomaar een ieders ROM gebruiken. Dus wacht er nog even mee, totdat er een vrije hard SPL uitkomt!!!Anoniem: 181496 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:39:
Er is nog geen andere ROM alleen nog de shiped ROMS ( originele ), maar dmv je toestel te flashen ( hard SPL ) kan je wel in de toekomst andere ROMS gebruiken ( flashen ) die verbeterd zijn.
[...]
T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6
Ik wil graag uiteindelijk ook mijn eigen ROMs kunnen maken, bijvoorbeeld om de calender.exe te vervangen door de Pocket Informant executable, waardoor vanuit TouchFLO3D direct PI wordt gestart i.p.v. de standaard windows calender.
Als ik dus de backlight instellingen wijzig, zet deze zichzelf weer terug. Ook als ik bij gps de baudrate wijzig, zet deze zich weer terug naar 4800.

1. Heeft iemand SecureW2 hierop werkend? Want anders kan ik op school nog niet internetten.
2. Hoe dragen jullie hem? Aan de riem met een hoes, borstzak jas/blouse, broekzak?
3. Heeft dit ding wel een toetsenlock? Overal zie je alle fantastische kenmerken, maar toetsenlock is wel handig

5. Is hij oplaadbaar via een usb poort?
4. Iemand dat ding al met rust kunnen laten en de accuduur kunnen testen?
Alvast bedankt voor de moeite.
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Anoniem: 117563
I take my chancesRougenator schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:45:
[...]
Ik zou deze hard SPL nog niet gebruiken, omdat je dan ook aan deze mannen vast zit qua ROM's. Ze hebben er een certivicaat aangekoppeld, dus je kan dan niet zomaar een ieders ROM gebruiken. Dus wacht er nog even mee, totdat er een vrije hard SPL uitkomt!!!

Denk dat de eerste ROMs sowieso nog even op zich laten wachten, das meestal een proces van enkele weken...
1. Ik weet het niet, gebruik het ook niet.wontcachme schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:05:
1. Heeft iemand SecureW2 hierop werkend? Want anders kan ik op school nog niet internetten.
2. Hoe dragen jullie hem? Aan de riem met een hoes, borstzak jas/blouse, broekzak?
3. Heeft dit ding wel een toetsenlock? Overal zie je alle fantastische kenmerken, maar toetsenlock is wel handig![]()
2. Met mijn handen

3. Een schermlock. Toetsen zitten in het scherm (touchscreen) je kan de lock eropzetten en er alleen afhalen met de aan/uit knop. aan de bovenkant
5(4). Ja
4(5). Nee... Je moet er mee Speuluhhhh

op de hu / han welwontcachme schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:05:
Ik zit erover te denken om mezelf op dit speeltje te trakteren. Ik ben helemaal verkocht aan dit ding en nu helemaal toen ik het filmpje zag met de ruitenwisserNu zag ik bij studentmobiel.nl een goede aanbieding hiervoor (268 euro betalen + abbo kpn flexibel 20 (17.50 in de maand + internet ongelimiteerd). Echter zou ik graag een paar dingen willen weten voordat ik een miskoop doe.
3. Heeft dit ding wel een toetsenlock? Overal zie je alle fantastische kenmerken, maar toetsenlock is wel handig![]()
zo ja er bestaat een pda versie van w2secure daarmee kan je inloggen ook met wm6.1
klasgenoot van mij heeft dat werkend op een vario 1
1. Nee nog niet getest, zou het misschien wel kunnen proberen van de week @ HZ Vlissingen (al kun je ook gewoon een altijd online abbo erbij nemen) (Zie net op de site van securew2 dat ze wel een Windows CE variant hebben, dus lijkt me haast wel dat het werkt).wontcachme schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:05:
2. Draag hem gewoon in me jaszak of broekzak, heb wel al 1 krasje dus heb vandaag maar gewoon een iPod sok eromheen gedaan

3. Je kunt je telefoon wel locken ja (1 druk op de aan/uit knop voldoet om het scherm uit te zetten waardoor je niet zomaar kunt gaan drukken), tenzei je iets anders bedoelt met het toetsenlock
4. (of toch 5?

5 (of toch maar 4?

[Voor 3% gewijzigd door Joshua op 16-06-2008 22:21. Reden: Re-write + toevoegingen.]
http://discuss.pocketnow.com/showthread.php?threadid=23550
Dan moet je om te unlocken achter elkaar op 2 plekken op het touchscreen drukken. (in te stellen via Start => Instellingen => tabje "Systeem" => "Eindtoets lang indrukken")
Is imho wel zo makkelijk als je je toestel (zoals ik) in je borstzak van je overhemd meezeult.
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Anoniem: 2356
[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 2356 op 16-06-2008 22:47]
Thanx. Zit op de han, dus dat komt helemaal goed uit

@spike1506
Thanx. Was met nummeren idd in de war. Krijg je met 2 tentamens op een dag. (Is tevens een clou hoe de tentamens gingen

Diamond, im coming to get you. Nu helemaal zo goed als zeker
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Vandaag kwam hij om 17:00 volledig opgeladen van de lader af. heb er daarna wat mee geinternet via wifi (max 20min), tomtom geinstalleerd (enkel het programma zelf dus geen gebruik gemaakt van lange bestandsoverdracht) 2 berichtjes mee gestuurd, mee gesport ongeveer een 1,5 muziek mee geluisterd. o ja en een keer een hard reset gegeven. om 21:30 nog maar 1 streepje over.
Hiervoor had in een nokia n95, de forums stonden toen vol over de batterij die niet lang mee ging. maar ja als ik het nu met de diamond vergelijk gaat die toch nog wel tot 3x langer mee. maar hier hoor je er maar een enkeling over.
Ligt het nou aan mijn toestel of blijven er toch nog ongemerkt programma's aktief. mijn diamond staat ingesteld op afsluiten indien op de kruisje wordt gedrukt. bij controle zijn er dan ook geen programma's aktief.
geheugen geeft gemiddeld 66% aan, en dan heb ik alleen maar tomtom geinstalleerd die dan nog niet eens aktief is.
ja en de rom versie is 1.35 nld. als het zo blijft is dit de grootste miskoop die er bestaat, alle franje is leuk maar als je het niet kan gebruiken omdat anders in no time je batterij opraakt heb je er ook niks aan denk ik of je moet met een lader in je zak gaan lopen.
Ik heb vandaag zo'n 50 mins gebeld, de hele dag (7:30am van de lader, tot nu) WiFi aan, redelijk wat lopen internetten, youtuben, foto's genomen etc en nog 3-kwart vol.
Anoniem: 93354
Je kunt kiezen uit een 1- of 2-jarig abonnement. Hoe hoger je maandbedrag, hoe lager de prijs per minuut of SMS. En ben je al langer abonnee van Vodafone dan profiteer je ook nog eens van hoge kortingen op een nieuw toestel of op je abonnement.
Dit topic is gesloten.
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.
Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!