Toon posts:

HTC P3700 Touch Diamond (deel 2) Vorige deelOverzichtVolgende deelLaatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste
Acties:
  • 250.797 views

• Xanion
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-02 21:29
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:03:
voor iemand die wel nuttige profielen wil: Phoneweaver werkt perfect (even googlen)

Profielen instellen, veel opties, en die koppelen aan bepaalde tijden! Super programmatje, zeker de 10 euro waard.
Persoonlijk vindt ik PhoneSuite beter, mensen die uitgebreidere profielen en andere mogelijkheden zoeken kunnen deze wellicht ook bekijken.
http://www.spbsoftwarehouse.com/products/phonesuite/?nl

There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .

• dimocash
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-02 11:23
janegsm schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:40:
Als je de TD aanzet als ie geheel uitstaat speelt ie een geluidje af bij opstarten.
Doet ie bij afzetten ook.
Ik snap niet wie dat verzint maar slaat nergens op.

Mijn backup draait elke dag automatisch om 5 uur smorgens, lekker zo'n geluidje bij resetten.

Weet iemand of daar iets aan te doen is?
Ben bang dat het in de rom gebakken ziet.
kijk ff bij de tweaks van xd developpers...

12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_Machine\Software\HTC\HTCAnimation\ -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=398265

• Mark-
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03 11:38
@hierboven

12. Turn off startup aninmation and sound: HKEY_Local_Machine\Software\HTC\HTCAnimation\ -> rename both "StartupGif" and "StartupWav" to other names

edit: te laat :z

[Voor 9% gewijzigd door Mark- op 16-06-2008 12:47]

• Bra-Jo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bra-Jo

DILLIGAF

_AvA_ schreef op maandag 16 juni 2008 @ 09:45:
http://rapidshare.com/fil...ergelijking_HTC.xlsx.html

Zie hier de nieuwste versie van mijn vergelijking :D

HTC Touch pro, diamond, cruise, TyTN II, Xperia X1, Apple iPhone & iPhone 3G.
offtopic:
Is er enige kans dat je dit in Excel 2003 of minder wil zetten? Ik heb nog geen 2007 en op 't werk kan ik ook geen Office-update installeren. Zou 't toch graag een keer inzien...

Nomen nescio

• Phusebox
  • Laatst online: 21:55
Xanion schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:44:
[...]

Persoonlijk vindt ik PhoneSuite beter, mensen die uitgebreidere profielen en andere mogelijkheden zoeken kunnen deze wellicht ook bekijken.
hmm je hebt misschien wel gelijk ja, even die uitproberen. Biedt in ieder geval call screening dus dat is al een pluspunt

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• dimocash
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:56:
[...]

hmm je hebt misschien wel gelijk ja, even die uitproberen. Biedt in ieder geval call screening dus dat is al een pluspunt
en deze kan ik overal vinden

Anoniem: 115024

Ik ben van plan de diamond te gaan halen.

Hoe gaat het sms'en in zijn werk? Wordt de standaard sms client van Windows Mobile gestart? Of wordt alles afgehandeld in Touch Flo 3d?

• adewidt
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:45
Anoniem: 115024 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:07:
Ik ben van plan de diamond te gaan halen.

Hoe gaat het sms'en in zijn werk? Wordt de standaard sms client van Windows Mobile gestart? Of wordt alles afgehandeld in Touch Flo 3d?
De standaard SMS client wordt gestart.

• Phusebox
dimocash schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:03:
[...]

en deze kan ik overal vinden
die andere niet dan? gewoon googlen en dan vind je genoeg sites hoor

• janegsm
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 15-02 14:23
MaCk- schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:46:
@hierboven

edit: te laat :z
Bedankt.
Dus... Had gisteren gekeken bij de tweaks en toen stond het er nog niet bij geloof ik.
Had daar de vraag ook al gesteld... En zo' thread verwijderen gaat niet zoals ik kan bekijken.
:S

(toch eens nieuwe bril halen denk ik...)

[Voor 4% gewijzigd door janegsm op 16-06-2008 13:37]

• nvidia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-08-2022
janegsm schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:30:
Bedankt.
Dus... Had gisteren gekeken bij de tweaks en toen stond het er nog niet bij geloof ik.
Had daar de vraag ook al gesteld... En zo' thread verwijderen gaat niet zoals ik kan bekijken.
:S
Jawel stond er al tijdje in hoor.

Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-03 16:14
Ok ik ben nu ven ten einde raad. Ik krijg de GPS niet werkende met Google Maps.

IN Google maps stata de instelling nu dat hij de windows instellingen moet gebruiken.

Bij de windows instellingen staat het volgende:

Tabje Programma's: GPS-programmapoort: Com4
Tabje Hardware: GPS-hardwarepoort: geen
Tabje Hardware: Baudrate 4800

Dit werkt niet. Als ik in google een override doe van die instellingen op com4 met baudrate 4800 of (9600) werkt het ook niet.

In windows zelf de instellingen veranderen heeft ook nog niet gebaad. Heb daarnaast QuickGps gedraaid en dat werkt nu.

Kan iemand misschien posten wat zijn/haar instellingen zijn(met een werkende gps)?

• G-NiLES
  • Laatst online: 21-02 18:38
ik heb dezelfde instellingen, eerste fix duurde wel 10minuten ofzo bij mij.
maar werkt prima verder.

Anoniem: 230531

Xanion schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:44:
[...]

Werkt die Phone suite voor de WM versie die met de Diamond komt?
Ziet er anders een handig programma uit.
JP

• Phusebox
Anoniem: 230531 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:42:
[...]

Werkt die Phone suite voor de WM versie die met de Diamond komt?
Ziet er anders een handig programma uit.
JP
niet via het Touchflo3d startscherm maar werkt verder wel

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 20-03 15:43
Brabo-Joossie schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:54:
[...]

offtopic:
Is er enige kans dat je dit in Excel 2003 of minder wil zetten? Ik heb nog geen 2007 en op 't werk kan ik ook geen Office-update installeren. Zou 't toch graag een keer inzien...
http://rapidshare.com/fil...vergelijking_HTC.xls.html

Astu :)

Ryzen 5600X-RTX3070 Gamebak // iPhone 13 Pro // HP zBook Studio G8
2021 Ford Fiesta ST-Line MHEV // 2017 BMW R1200R

• HeyJIJdaar
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-02 13:29
ApOE schreef op zondag 15 juni 2008 @ 12:06:
Ik heb mn aller eerste probleem met de TD:

De tril functie blijft hangen, het is al 3x gebeurd dat bij het ontvangen van een SMS de trilmotor blijft trillen.
Maakt niet uit wat ik doe, hij blijft gaan! Uitzetten / Accu eruit is de enige manier om het te stoppen :S

Verder heb ik sinds gister Surf&Mail totaal van KPN, en moet zeggen dat het toch wel leuk is om alle mogelijkheden van het toestel te benutten.
Hij chekt elke 30min of er nieuwe Mail is, Internet gaat super makkelijk (Heb nog nooit Internet op mn mobiel gehad) en Youtube is gewoon erg gaaf! Heb je ff nix te doen, dan ga je gewoon lekker filmpjes op Youtube checken :P
Ik had dit probleem ook, bij mij bleef de TD een keertje continu trillen, echt mega irritant! Pas nadat ik hem uitgezet had hield hij op met trillen. De accu was daarna gelijk leeg...

Ook al een reden waarom ik blij ben dat ik van Studentmobiel een nieuwe TD krijg, hopelijk heeft de volgende TD een goed passende achterkant en een minder fanatieke trilmotor.

@ApOE:
Weet je dat bij veel aanbieder streaming video een betaalde extra is, bij KPN kost 1 min. YouTuben of streaming webradio € 0,25! Ik gebruik het daarom alleen via wifi.
Zo onbeperkt is onbeperkt internet dus niet. 8)7

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-03 15:47
pgerrits schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:37:
Ok ik ben nu ven ten einde raad. Ik krijg de GPS niet werkende met Google Maps.

IN Google maps stata de instelling nu dat hij de windows instellingen moet gebruiken.

Bij de windows instellingen staat het volgende:

Tabje Programma's: GPS-programmapoort: Com4
Tabje Hardware: GPS-hardwarepoort: geen
Tabje Hardware: Baudrate 4800

Dit werkt niet. Als ik in google een override doe van die instellingen op com4 met baudrate 4800 of (9600) werkt het ook niet.

In windows zelf de instellingen veranderen heeft ook nog niet gebaad. Heb daarnaast QuickGps gedraaid en dat werkt nu.

Kan iemand misschien posten wat zijn/haar instellingen zijn(met een werkende gps)?
Ik krijg binnen ook geen fix. Buiten of in de auto werkt het wel. Ik zou dus zeggen, probeer het eens op het balkon/in de tuin :-)

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• Phusebox
HeyJIJdaar schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:58:
[...]
@ApOE:
Weet je dat bij veel aanbieder streaming video een betaalde extra is, bij KPN kost 1 min. YouTuben of streaming webradio € 0,25! Ik gebruik het daarom alleen via wifi.
Zo onbeperkt is onbeperkt internet dus niet. 8)7
dat is volgens mij niet bij youtube van toepassing hoor, ik bedoel hoe gaan ze dat monitoren? youtube is eigenlijk een flash applicatie en geen echte streaming video

edit: is dus alleen van toepassing als je vide de hi/kpn portal naar youtube gaat of gebruik maakt van de kpn proxyserver. Dus gewoon rechtstreeks ernaartoe en de proxy verwijderen.

Let wel op dat je dan evengoed snel door je Fair User Policy-limiet heen bent

[Voor 20% gewijzigd door Phusebox op 16-06-2008 14:12]

• dimocash
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 13:12:
[...]

die andere niet dan? gewoon googlen en dan vind je genoeg sites hoor
wat ik hiermee bedoel is dat ik hem al voorhanden zie.....
kmag hier niet in details treden ;);)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:17
Brabo-Joossie schreef op maandag 16 juni 2008 @ 12:54:
[...]

offtopic:
offtopic:
Je zult hier wel vaker mee te maken krijgen, dus ik zou zeggen installer de MS compatibility-pack, dan kun je van Office XP-2003 ook overweg met de 2007-documenten.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:52
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 14:08:
[...]

dat is volgens mij niet bij youtube van toepassing hoor, ik bedoel hoe gaan ze dat monitoren? youtube is eigenlijk een flash applicatie en geen echte streaming video

edit: is dus alleen van toepassing als je vide de hi/kpn portal naar youtube gaat of gebruik maakt van de kpn proxyserver. Dus gewoon rechtstreeks ernaartoe en de proxy verwijderen.

Let wel op dat je dan evengoed snel door je Fair User Policy-limiet heen bent
Whoow, ik volg het ff niet meer :P
Ik heb nix ingesteld, geen proxy etc. Gewoon filmpjes gekeken via de Youtube aplicatie...
Moet ik hier echt meer voor betalen? Vond het juist een dik pluspunt die filmpjes :X
Ik had dit probleem ook, bij mij bleef de TD een keertje continu trillen, echt mega irritant! Pas nadat ik hem uitgezet had hield hij op met trillen. De accu was daarna gelijk leeg...

Ook al een reden waarom ik blij ben dat ik van Studentmobiel een nieuwe TD krijg, hopelijk heeft de volgende TD een goed passende achterkant en een minder fanatieke trilmotor.
Ik heb de trilfunctie uitgezet, maar ben bang dat ik hier even een melding van ga maken...

• Mikeeh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 03-02 18:23
Als ik bij "People" echte foto's wil toevoegen ipv die standaard zwart-wit afbeeldingen worden deze heel erg blurry weergegeven :? Zijn er nog meer mensen die dit is opgevallen en een oplossing hebben gevonden?

Ik heb allerlei soorten formaten geprobeerd, van 256x256 png's(=zelfde formaat als de standaard avatars) tot JPEG die met de camera zelf zijn gemaakt, maar het maakt geen verschil.

Game PC

• ApOE
Foto's die ik erbij heb gezet zien er prima uit, deze zijn genomen met de HTC camera.

Ik vind deze manier van contacts zoeken echt hinderlijk.
Ik druk steeds perongelijk op de foto ipv. er langs vegen, en dan gaat hij de contact details laden.
Even snel een contact zoeken zit er dus niet in 8)7
Zelfde heb ik bij de foto's...

Anoniem: 223476

ben met die "aanraak" functie ook maar gestopt.
Gebruik voor de fafoos nu maar de pijltjestoetsen,
beetje lastig de hele tijd mensen per ongeluk opbellen.

• geerttttt
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18:52

geerttttt

Manisch positief

Even een vraag, op de headset van de telefoon zit een knopje (het 3hoekje waar de kabel in 2 splitst), leuk enzo.. maar dit knopje symboliseert de groene call knop op de telefoon. Als je hier dus 2 keer op drukt bel je zomaar degene die je als laatste gebeld had.

Wellicht handig voor een enkeling, maar het zou mij zomaar kunnen gebeuren dat ik er perongeluk 2 keer op druk en iemand zomaar bel. Is het niet mogelijk om dit om te zetten naar bijvoorbeeld de knop 'volgende track' oid?

Oost west, 127.0.0.1 best!

• Phusebox
Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:06:
Als ik bij "People" echte foto's wil toevoegen ipv die standaard zwart-wit afbeeldingen worden deze heel erg blurry weergegeven :? Zijn er nog meer mensen die dit is opgevallen en een oplossing hebben gevonden?

Ik heb allerlei soorten formaten geprobeerd, van 256x256 png's(=zelfde formaat als de standaard avatars) tot JPEG die met de camera zelf zijn gemaakt, maar het maakt geen verschil.
heb ik gisteren gevraagd; je moet ze in dezelfde map zetten als die standaard avatars op t apparaat zelf (dus niet op die 4gb) dan toevoegen in je touchflo menu en daarna kun je ze weer verwijderen dacht ik
kwaliteit wordt er in ieder geval wel beter van

Anoniem: 265128

Hele domme vraag misschien hoor. Maar als ik zo'n regedit proggie op mijn TD wil, download ik die dan gewoon via mijn pc om dan op de telefoon te zetten middels de usb?

• Mikeeh
  • Laatst online: 03-02 18:23
Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:06:

Oplossing gevonden :)
Er is een verschil tussen:
People > Menu > Change picture > jefoto.jpg
en
People > Contact openen > menu > edit > Picture: Changepicture > jefoto.jpg

Via deze laatste weg neem je een busstop Windows Mobile mee die de kwaliteit vervolgens enorm omlaag haalt :/

Game PC

• ponq
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-03 12:25
Anoniem: 265128 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:25:
Hele domme vraag misschien hoor. Maar als ik zo'n regedit proggie op mijn TD wil, download ik die dan gewoon via mijn pc om dan op de telefoon te zetten middels de usb?
yup, en dan nog het bestand uitvoeren. (tis een .cab)

Ik down ze btw direct op mn TD via WiFi. Kan prima internetten met de opera-browser ;)

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-03 19:57
ik wil even een discussie oproepen als dat mag.

waarom is de Diamond beter als de iPhone ?

ik zie WM als voor en nadeel.
er is meer software voor WM omdat gewoon al langer bestaat.

• RoD
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
wd200 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:34:

De Diamond is niet beter dan de iPhone, net zoals de iPhone niet beter is dan de Diamond. Iedereen moet gewoon voor zichzelf bepalen wat zijn eisen zijn, wel of geen WM, ed. Beetje zinloos om dat steeds maar weer te vergelijken.

Ok Thanks! En waar vind ik een goede Regedit .cab?

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 20-03 13:45
wd200 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:34:

ik zie WM als voor en nadeel.
er is meer software voor WM omdat gewoon al langer bestaat.
Wat RoD zegt. We willen graag dit topic centraal houden over de Diamond, als we elk toestel ermee gaan vergelijken dan zou dat zeker niet opschieten. Overigens moet iedereen die vergelijking voor zich zelf maken want we zijn per slot van rekening tweakers ;)

• ponq

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-02 16:33
Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:28:
[...]
en

Via deze laatste weg neem je een busstop Windows Mobile mee die de kwaliteit vervolgens enorm omlaag haalt :/
ja! het werkt. Goed gevonden!

• Anoniem: 214935
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
ik heb gewoon een paar van dien dingetjes wat ik erg jammer vind. Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld.

De backlight van mijn toestel gaat steeds uit, heb dit in de instellingen veranderd maar deze worden telkens teruggezet naar 10 sec(dus ik bedoel niet tijdens het bellen).

Als ik bel heeft de persoon aan de andere kant het idee dat ik schor ben...

Heb verschillende vastlopers gehad...

Ik wil zo graag genieten van dit toestel maar het lukt nog niet echt : (

Anoniem: 93354

Als je met de TB belt/smst gaat dat dan trouwens ook via de touchflow zodat je overal lekker je dikke vingers kan gebruiken? of klapt ie terug naar de windows interface? en zit er nu ook een beetje makkelijk en duidelijk agenda op?

Anoniem: 8519

Ik heb net de tweaks uitgevoerd van de xda developpers site.
Ik heb alleen de 1e tweaks uitgevoerd, en daarna wil ik de volgende uitvoeren met de registry en loopt vervolgens vast.
Soft reset wil niet eens meer, alleen hard reset reageert hij hier nog op.
Hebben er meer mensen last van de tweaks?

• Phusebox
Mikeeh schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:28:
[...]
en

OMG, of je leest ff mijn post of een andere post eerder waar eigenlijk hetzelfde in staat?

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-08-2021
Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:46:
ik heb gewoon een paar van dien dingetjes wat ik erg jammer vind. Ik had hoge verwachtingen van dit toestel maar helaas ben ik een beetje teleurgesteld.

De backlight van mijn toestel gaat steeds uit, heb dit in de instellingen veranderd maar deze worden telkens teruggezet naar 10 sec(dus ik bedoel niet tijdens het bellen).

Ik blijf ook al druk met het verzetten van die tijden. Springt ook telkens terug naar 10sec. Heel irritant!

Iemand hier al een geschikte oplossing voor? Bijna alles al geprobeerd. via advance config tot regedit.

• spanx
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-03 10:36

spanx

_Sp[A]nX_

geen tweaks uitgevoerd omdat hij nog redelijk snel is.....

heeft iemand ervaring met tweaks die zeker weten goed werken en wat ze doen? + wat de nadelen zijn?

Damn it's good 2b a Tweaker!

• faethon
  • Laatst online: 08-03 22:01
Phusebox schreef op maandag 16 juni 2008 @ 11:03:

[...]

[...]

9600 werkt perfect hier
Ik gebruik een baudrate van 19200 in Sygic McGuider, werkt prima!

• Phusebox
faethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:05:
[...]

ja idd werkt ook, volgens mij maakt het ook niet zoveel uit

• faethon

Hmm, ik heb hier geen last van. Ik heb ook de backlight tijd van 10 naar 30 seconden gezet, via:

start->settings->system->power->advanced (ik heb een WWE versie).

Bij mij blijft het netjes op 30 seconden staan. Heb je het misschien op een andere manier veranderd? Of is het misschien een bug in een oudere ROM (ik heb de 1.35 versie).

[Voor 10% gewijzigd door faethon op 16-06-2008 16:17]

• ponq
faethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:15:
[...]

Hmm, ik heb hier geen last van. Ik heb ook de backlight tijd van 10 naar 30 seconden gezet, via:

start->settings->system->power->advanced (ik heb een WWE versie).

Bij mij blijft het netjes op 30 seconden staan. Heb je het misschien op een andere manier veranderd? Of is het misschien een bug in een oudere ROM (ik heb de 1.35 versie).
Same here, ik heb de NL versie. Geen problemen met backlight of slecht kwaliteit van de gesprekken.

• Niet online
ponq schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:22:
[...]

Same here, ik heb de NL versie. Geen problemen met backlight of slecht kwaliteit van de gesprekken.
hallo,

Ik heb rom versie 1.35.404.4 NLD

• Niet online
faethon schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:05:
[...]

werkt dit dan beter dan de 4800 of maakt dit verder niet uit.

Ik kan namelijk in instellingen systeem gps wel de baudrate aanpassen maar die springt weer terug

• faethon
Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:29:
[...]

werkt dit dan beter dan de 4800 of maakt dit verder niet uit.

Ik kan namelijk in instellingen systeem gps wel de baudrate aanpassen maar die springt weer terug
Geen idee, de baudrate is automatisch gedetecteerd door Sygic McGuider, waarvan ik nu een 'test' versie heb ;)
Volgens mij is er geen enkel verschil in de verschillende instellingen, hoewel ik zou verwachten dat als je een hogere baudrate in stelt dan dat de hardware aan kan, je mogelijk een probleem krijgt met corrupte GPS data. Maar dat is ook maar een 'educated' guess.

• ponq
Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:27:
[...]

hallo,

ik ook.

Anoniem: 162959

Ik vroeg me af of iemand ook tegen het probleem aanloopt dat de Windows Live contacten allemaal op "achternaam, voornaam" staan ipv "voornaam achternaam". Je kan wel stuk voor stuk aangeven dat je ze andersom wil hebben, maar dat werkt niet echt met een hele lijst. Iemand een oplossing?

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 93354 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:52:
Als je met de TB belt/smst gaat dat dan trouwens ook via de touchflow zodat je overal lekker je dikke vingers kan gebruiken? of klapt ie terug naar de windows interface? en zit er nu ook een beetje makkelijk en duidelijk agenda op?
Nou ja, bellen is inderdaad aangepakt door HTC. Het is mooi geskinned, de toetsen zijn groot genoeg om met je vingers te gebruiken en er zitten ook een aantal nieuwe snufjes op (grotere gesprek be-eindigen knop, makkelijk het ingetoetste nummer als contact opslaan e.d.)

Qua smssen is het wel de standaardinterface, maar je krijgt hier dus weer het htc toetsenbord (die wat mij betreft complimenten verdient!) wat het typen sneller maakt.

Ook heb je bij het smssen dus tegenwoordig de chat view waar alle smsjes als gesprekken onder elkaar komen.

• Niet online
vreemd, wat ik ook doe de instellingen springen terug. Dit is zwaar irritant

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Anoniem: 162959 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:37:
Ik vroeg me af of iemand ook tegen het probleem aanloopt dat de Windows Live contacten allemaal op "achternaam, voornaam" staan ipv "voornaam achternaam". Je kan wel stuk voor stuk aangeven dat je ze andersom wil hebben, maar dat werkt niet echt met een hele lijst. Iemand een oplossing?
Ja, daar zoek ik ook nog een oplossing voor inderdaad!

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

De backlight van je toestel gaat binnen een aantal seconden uit wanneer je in een gesprek bent. dat wist je?

• Niet online
geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:43:
[...]

De backlight van je toestel gaat binnen een aantal seconden uit wanneer je in een gesprek bent. dat wist je?
ja klopt dat wist ik wel...echter mijn scherm gaat gewoon ook uit na 10 sec. Dit kan je aanpassen maar dan springen de instellingen na een tijdje gewoon weer terug.

• ApOE
geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:38:
[...]

Qua smssen is het wel de standaardinterface, maar je krijgt hier dus weer het htc toetsenbord (die wat mij betreft complimenten verdient!) wat het typen sneller maakt.
De standaard interface icm. het HTC toetsenbord werkt prima, ik kan prima met 2 duimen op het volle qwerty toetsenbord typen.
Ik vind wel dat het laden van de standaard interface een beetje lang duurt... Hoop dat dit valt te tweaken :9

• faethon
Anoniem: 214935 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:27:
[...]

hallo,

Ik heb rom versie 1.35.401.3 WWE
Heb je het op dezelfde manier als ik eerder heb beschreven ingesteld? Overigens kun je de backlight instellingen voor de situatie met en zonder externe power instellen, let daar op.

• zmaster
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 17-03 14:27
Btw, is jullie ook al opgevallen dat er toch een aantal spelfouten in het toestel zitten?

Bijv:
  • Bij het typen van een nieuw mailtje staat er "Verzonden vanaf m'jn HTC Touch Diamond"
  • Bij TouchFlo>Muziek en dan klikken op Menu. Er staat in het menu "Adio-Booster". Dat moet volgens mij toch gewoon Audio-Booster zijn :).

• wouterhil
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11-2018
Iemand enig idee hoe je de chat view bij het smsen uitschakeld? Als je 10 smsjes per dag naar 1 persoon stuur vind ik die chat view erg irritant worden.

Anoniem: 148697

Hebben de anderen hier ook last van.
Gewoon muziek afspelen klinkt wel mooi maar de radio zit geen vol geluid in.
Ook doet audio booster bij de radio niks...

• Slange
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-06-2021
Is het ook mogelijk om alleen met hardware toetsen een oproep te beantwoorden? Ik heb al tig keer terug moeten bellen omdat hij per ongeluk bij het uit mijn broekzak halen een oproep weigert :(

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Slange schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:50:
Is het ook mogelijk om alleen met hardware toetsen een oproep te beantwoorden? Ik heb al tig keer terug moeten bellen omdat hij per ongeluk bij het uit mijn broekzak halen een oproep weigert :(
Probeer slide2unlock eens. Makkelijk te vinden op forum.xda-developers.com
Hiermee kun je instellen dat hij als iemand je belt dit fullscreen laat zien met een slidebalk onderin het scherm die je naar rechts moet slepen om het gesprek aan te nemen.

Edit: Screenshotje:
http://img401.imageshack.us/img401/8313/screen02wm1.png

[Voor 7% gewijzigd door geerttttt op 16-06-2008 18:12]

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-03 15:47
wouterhil schreef op maandag 16 juni 2008 @ 17:24:
Iemand enig idee hoe je de chat view bij het smsen uitschakeld? Als je 10 smsjes per dag naar 1 persoon stuur vind ik die chat view erg irritant worden.
Je kan hier een Cabje vinden waarmee je dat kan wijzigen. Het staat in het Uni forum maar zou in elk WM6.1 toestel moeten werken. Op eigen risico natuurlijk.

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

• wouterhil
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-11-2018
Kassad schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:13:
Je kan hier een Cabje vinden waarmee je dat kan wijzigen. Het staat in het Uni forum maar zou in elk WM6.1 toestel moeten werken. Op eigen risico natuurlijk.
Bedankt!
Dit werkt uitstekend.

Anoniem: 264904

Ik heb wifi ingesteld, alles staat ingevuld wep netwerksleutel ect.
internet doet het eerste commado het daarna vast. zit er op de diamond een firewal misschien en waar evt.?

• geerttttt

geerttttt

Manisch positief

Kassad schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:13:
[...]

Het zou eigenlijk een instelling moeten zijn op de telefoon zelf....

Iemand nog updates hoe het staat met Google Android evt op de touch diamond in de toekomst?

• badflower
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 26-02 16:33
geerttttt schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:38:
[...]

Ja, daar zoek ik ook nog een oplossing voor inderdaad!
ik ook. En het is hetzelfde probleem bij alle contacten. Die staan met achternaam, voornaam.
Heel erg raar dat je dat niet kunt instellen. Ik bedoel, dat moet je toch zelf kunnen bepalen hoe je met je contacten omgaat?

iemand al een oplossing?

edit: dit is trouwens een reactie op het probleem van Geertttttt hierboven.

[Voor 8% gewijzigd door badflower op 16-06-2008 18:42]

• mattijn1980
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-08-2021
Oplossing voor het probleem met licht uitval!

HKCU/ControlPanel/Backlight/BatteryTimeout verzetten naar 300. Dit is 5 minuten. Het telt in seconden.

Anoniem: 50662

badflower schreef op maandag 16 juni 2008 @ 18:41:
[...]

ik ook. En het is hetzelfde probleem bij alle contacten. Die staan met achternaam, voornaam.
Heel erg raar dat je dat niet kunt instellen. Ik bedoel, dat moet je toch zelf kunnen bepalen hoe je met je contacten omgaat?

iemand al een oplossing?

edit: dit is trouwens een reactie op het probleem van Geertttttt hierboven.
Ik kan bij synchroniseren met missing sync (Mac) gewoon kiezen of het voornaam, achternaam of andersom moet.

Anoniem: 50662 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 20:23:
[...]

Ik kan bij synchroniseren met missing sync (Mac) gewoon kiezen of het voornaam, achternaam of andersom moet.
Ik bedoel dan ook specifiek de Windows Live contacten. Die geintegreerd zijn met Windows Mobile 6. Verder bevalt me dat prima.

• yassine
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:20

yassine

Nothing to it but to do it!

heb net mijn brando protector plus ontvangen, mooi strak ding alleen heb ik met plakband de beschermlaag aangetast waardoor er rechtsboven in de hoek wat van die beschermlaag af is :( valt best op, nou heb ik al1 niet zo zin er weer 1 te bestellen via brando, daarom mijn vraag of iemand in dit forum eentje over heeft voor mij? AVB :)

• Phusebox
dat spb phonesuite is wel leuk maar werkt niet op de td. er zit nl geen prog bij om de profielen te kiezen alleen maar een today plugin?

Anoniem: 117563

Voor de geïnteresseerden, de eerste stap naar toekomstige ROMs is gezet:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400402

Lees de instructies, die zijn duidelijk zat!

Hierna zou je ROMs moeten kunnen flashen die gesigned zijn door de ontwikkelaars van deze nieuwe HardSPL. Dit betekent ook dat je toekomstige verbeterde cooked ROMs kunt flashen.

Succes!

PS:

Deze update zorgt voor een HARDE RESET!

[Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 117563 op 16-06-2008 21:16]

Anoniem: 265215

Kan iemand me helpen hoe je kan istellen dat verwijderde items in windows mobile 6.1 automatisch worden verwijderd.
Dit lukt me bij de htc diamond niet

...

[Voor 99% gewijzigd door Anoniem: 117563 op 16-06-2008 21:15. Reden: dubbelpost]

Anoniem: 2356

Antwoord gekregen

[Voor 94% gewijzigd door Anoniem: 2356 op 17-06-2008 12:18]

Wederom wellicht voor velen hier een domme vraag.
Hoe krijg ik dat regedit proggie op mijn toestel geinstalleerd? als ik hem download via de hier eerder genoemde site kan ik hem vervolgens niet installeren. Snap er helemaal niets van. Is er iemand die het geduld heeft om mij dit uit te leggen?

Anoniem: 265128 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:25:
Wederom wellicht voor velen hier een domme vraag.
Hoe krijg ik dat regedit proggie op mijn toestel geinstalleerd? als ik hem download via de hier eerder genoemde site kan ik hem vervolgens niet installeren. Snap er helemaal niets van. Is er iemand die het geduld heeft om mij dit uit te leggen?
Je moet hem dmv synchronisatie op je TD zetten. Dan zal het installatieprogramma vanzelf starten op je telefoon.

ik heb hem rechtstreeks op mijn phone gedownload via wi-fi? damn... regedit commando's doorvoeren op de pc kan ik wel, maar zoiets geinstalleerd krijgen op mijn mobiel. Toch een vak apart

Anoniem: 117563 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:07:
Voor de geïnteresseerden, de eerste stap naar toekomstige ROMs is gezet:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=400402

Lees de instructies, die zijn duidelijk zat!

Hierna zou je ROMs moeten kunnen flashen die gesigned zijn door de ontwikkelaars van deze nieuwe HardSPL. Dit betekent ook dat je toekomstige verbeterde cooked ROMs kunt flashen.

Succes!

PS:

Deze update zorgt voor een HARDE RESET!
Kan je uitleggen wat het nut is van deze rom? Zijn daarin alle tweaks doorgevoerd ofzo?

• fanSte
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-12-2022
is er al een zwaardere batterij dan de 900mah? want hij is binnen een halve dag al leeg. of is het mogelijk om het via software te doen? of een externe power pack ofzo

• Niet online
mattijn1980 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 19:58:
Oplossing voor het probleem met licht uitval!

HKCU/ControlPanel/Backlight/BatteryTimeout verzetten naar 300. Dit is 5 minuten. Het telt in seconden.
het lijkt erop dat het werkt. Daar ben ik heel blij mee...thanks

hmmm toch niet. Even later doet ie het weer niet

[Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 214935 op 16-06-2008 21:51]

Anoniem: 181496

Er is nog geen andere ROM alleen nog de shiped ROMS ( originele ), maar dmv je toestel te flashen ( hard SPL ) kan je wel in de toekomst andere ROMS gebruiken ( flashen ) die verbeterd zijn.
Anoniem: 50662 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:30:
[...]

Kan je uitleggen wat het nut is van deze rom? Zijn daarin alle tweaks doorgevoerd ofzo?

• Rougenator
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-03 10:22
Anoniem: 181496 schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:39:
Er is nog geen andere ROM alleen nog de shiped ROMS ( originele ), maar dmv je toestel te flashen ( hard SPL ) kan je wel in de toekomst andere ROMS gebruiken ( flashen ) die verbeterd zijn.

[...]
Ik zou deze hard SPL nog niet gebruiken, omdat je dan ook aan deze mannen vast zit qua ROM's. Ze hebben er een certivicaat aangekoppeld, dus je kan dan niet zomaar een ieders ROM gebruiken. Dus wacht er nog even mee, totdat er een vrije hard SPL uitkomt!!!

T-Mobile Ameo: SIM/CID Unlocked @ WM6 & T-Mobile MDA Vario II SIM/CID Unlocked @ WM6

• faethon
Is het iemand al gelukt om een dump te maken van de ROM? Ik heb de xda forums al nageplozen, en met behulp van de info en de "istutilsbin" suite geprobeerd een dump te maken, maar krijg het niet voor elkaar.

Ik wil graag uiteindelijk ook mijn eigen ROMs kunnen maken, bijvoorbeeld om de calender.exe te vervangen door de Pocket Informant executable, waardoor vanuit TouchFLO3D direct PI wordt gestart i.p.v. de standaard windows calender.

• Niet online
kan het zijn dat mijn toestel stuk is.
Als ik dus de backlight instellingen wijzig, zet deze zichzelf weer terug. Ook als ik bij gps de baudrate wijzig, zet deze zich weer terug naar 4800.

• wontcachme
  • Laatst online: 23:32

wontcachme

You catch me? No you wont

Ik zit erover te denken om mezelf op dit speeltje te trakteren. Ik ben helemaal verkocht aan dit ding en nu helemaal toen ik het filmpje zag met de ruitenwisser _/-\o_ Nu zag ik bij studentmobiel.nl een goede aanbieding hiervoor (268 euro betalen + abbo kpn flexibel 20 (17.50 in de maand + internet ongelimiteerd). Echter zou ik graag een paar dingen willen weten voordat ik een miskoop doe.

1. Heeft iemand SecureW2 hierop werkend? Want anders kan ik op school nog niet internetten.
2. Hoe dragen jullie hem? Aan de riem met een hoes, borstzak jas/blouse, broekzak?
3. Heeft dit ding wel een toetsenlock? Overal zie je alle fantastische kenmerken, maar toetsenlock is wel handig :+
5. Is hij oplaadbaar via een usb poort?
4. Iemand dat ding al met rust kunnen laten en de accuduur kunnen testen?

Alvast bedankt voor de moeite.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Rougenator schreef op maandag 16 juni 2008 @ 21:45:
[...]

Ik zou deze hard SPL nog niet gebruiken, omdat je dan ook aan deze mannen vast zit qua ROM's. Ze hebben er een certivicaat aangekoppeld, dus je kan dan niet zomaar een ieders ROM gebruiken. Dus wacht er nog even mee, totdat er een vrije hard SPL uitkomt!!!
I take my chances :+

Denk dat de eerste ROMs sowieso nog even op zich laten wachten, das meestal een proces van enkele weken...

• pgerrits
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 06-03 16:14
wontcachme schreef op maandag 16 juni 2008 @ 22:05:
1. Heeft iemand SecureW2 hierop werkend? Want anders kan ik op school nog niet internetten.
2. Hoe dragen jullie hem? Aan de riem met een hoes, borstzak jas/blouse, broekzak?
3. Heeft dit ding wel een toetsenlock? Overal zie je alle fantastische kenmerken, maar toetsenlock is wel handig :+

1. Ik weet het niet, gebruik het ook niet.
2. Met mijn handen 8) :+
3. Een schermlock. Toetsen zitten in het scherm (touchscreen) je kan de lock eropzetten en er alleen afhalen met de aan/uit knop. aan de bovenkant
5(4). Ja
4(5). Nee... Je moet er mee Speuluhhhh :9

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 19-03 19:57
Ik zit erover te denken om mezelf op dit speeltje te trakteren. Ik ben helemaal verkocht aan dit ding en nu helemaal toen ik het filmpje zag met de ruitenwisser _/-\o_ Nu zag ik bij studentmobiel.nl een goede aanbieding hiervoor (268 euro betalen + abbo kpn flexibel 20 (17.50 in de maand + internet ongelimiteerd). Echter zou ik graag een paar dingen willen weten voordat ik een miskoop doe.

op de hu / han wel

zo ja er bestaat een pda versie van w2secure daarmee kan je inloggen ook met wm6.1
klasgenoot van mij heeft dat werkend op een vario 1

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 18-03 13:30

1. Nee nog niet getest, zou het misschien wel kunnen proberen van de week @ HZ Vlissingen (al kun je ook gewoon een altijd online abbo erbij nemen) (Zie net op de site van securew2 dat ze wel een Windows CE variant hebben, dus lijkt me haast wel dat het werkt).
2. Draag hem gewoon in me jaszak of broekzak, heb wel al 1 krasje dus heb vandaag maar gewoon een iPod sok eromheen gedaan :P
3. Je kunt je telefoon wel locken ja (1 druk op de aan/uit knop voldoet om het scherm uit te zetten waardoor je niet zomaar kunt gaan drukken), tenzei je iets anders bedoelt met het toetsenlock
4. (of toch 5? :+) Jah, zelfde kabel gebruik je trouwens ook om hem op te laden via stopcontact (best stoer gedaan eigenlijk).
5 (of toch maar 4? :+) Nee niet echt, maargoed wifi enzo gaan standaard uit als telefoon in "slaap" is, kom zelf ongeveer een hele dag door (snachts opladen en savonds weer) maargoed dan speel ik er ook redelijk mee.

[Voor 3% gewijzigd door Joshua op 16-06-2008 22:21. Reden: Re-write + toevoegingen.]

Ff terugkomend op de album covers, hier is een workaround

http://discuss.pocketnow.com/showthread.php?threadid=23550

• TD-er
Andere manier om te locken is door de "ophangen" knop een paar sec ingedrukt te houden.
Dan moet je om te unlocken achter elkaar op 2 plekken op het touchscreen drukken. (in te stellen via Start => Instellingen => tabje "Systeem" => "Eindtoets lang indrukken")
Is imho wel zo makkelijk als je je toestel (zoals ik) in je borstzak van je overhemd meezeult.

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Anoniem: 2356

Iemand nog een tip voor de agenda en of deze te vervangen is door een andere op de today screen van de touchflo3d?

[Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 2356 op 16-06-2008 22:47]

• wontcachme
  • Laatst online: 23:32

wontcachme

You catch me? No you wont

@wd200
Thanx. Zit op de han, dus dat komt helemaal goed uit :)

@spike1506
Thanx. Was met nummeren idd in de war. Krijg je met 2 tentamens op een dag. (Is tevens een clou hoe de tentamens gingen :P)

Diamond, im coming to get you. Nu helemaal zo goed als zeker

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nipje
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08-03 15:26
Hmm, als ik muziek op mijn internal storage wil zetten, in welke map moet adt dan komen? kan ik egwoon een mapje "Muziek" maken op me internal storage ofzo ?

• devi74
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-06-2020
Wat een drama wat betreft de batterijtijd, hij gaat nog geen paar uurtjes mee. Dan doe ik nog niet eens gek.

Vandaag kwam hij om 17:00 volledig opgeladen van de lader af. heb er daarna wat mee geinternet via wifi (max 20min), tomtom geinstalleerd (enkel het programma zelf dus geen gebruik gemaakt van lange bestandsoverdracht) 2 berichtjes mee gestuurd, mee gesport ongeveer een 1,5 muziek mee geluisterd. o ja en een keer een hard reset gegeven. om 21:30 nog maar 1 streepje over.

Hiervoor had in een nokia n95, de forums stonden toen vol over de batterij die niet lang mee ging. maar ja als ik het nu met de diamond vergelijk gaat die toch nog wel tot 3x langer mee. maar hier hoor je er maar een enkeling over.

Ligt het nou aan mijn toestel of blijven er toch nog ongemerkt programma's aktief. mijn diamond staat ingesteld op afsluiten indien op de kruisje wordt gedrukt. bij controle zijn er dan ook geen programma's aktief.
geheugen geeft gemiddeld 66% aan, en dan heb ik alleen maar tomtom geinstalleerd die dan nog niet eens aktief is.

ja en de rom versie is 1.35 nld. als het zo blijft is dit de grootste miskoop die er bestaat, alle franje is leuk maar als je het niet kan gebruiken omdat anders in no time je batterij opraakt heb je er ook niks aan denk ik of je moet met een lader in je zak gaan lopen.

• TD-er
Mischien dat je woont in een gebied met relatief slechte ontvangst, zodat de zender harder moet werken (GSM/WiFi/etc), of minder geluk ermee.
Ik heb vandaag zo'n 50 mins gebeld, de hele dag (7:30am van de lader, tot nu) WiFi aan, redelijk wat lopen internetten, youtuben, foto's genomen etc en nog 3-kwart vol.

Anoniem: 93354

Ik ga mezelf hier ongetwijfeld belachelijk maken, maar nu wil ik dus een touch kopen, dus ik abbo's checken ed maar nou zit ik eens te kijken en wat me opvalt is dat overal staat dat je een X bedrag pm betaald, dan krijg je een X aantal minuten, maar voor die minuten moet je weer een X bedrag betalen. Ligt het nou aan mij of betaal je dus eigenlijk dubbel en krijg je bij je abbo helemaal geen X aantal gratis belminuten? En dat is toch duur dan eigenlijk? kan je net zo goed 5 cent meer betalen zonder abbo, kan je toch behoorlijk voor bellen voordat je bv die 22 eu van een abbo voorbij gaat. Of lees ik het nou helemaal verkeerd?
Je kunt kiezen uit een 1- of 2-jarig abonnement. Hoe hoger je maandbedrag, hoe lager de prijs per minuut of SMS. En ben je al langer abonnee van Vodafone dan profiteer je ook nog eens van hoge kortingen op een nieuw toestel of op je abonnement.
Pagina: 1 ... 17 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit Topic is uitsluitend bedoeld om te discussiëren over de Diamond! Aanverwanten zaken zoals discussies over bijbehorende abo's hoort hier dus niet thuis! Ook waar hij te koop is, hoe duur en wie hem wel of niet en wanneer kan leveren is hier niet van toepassing! Ook is het niet intressant om te weten als jij hem hebt, of binnen hebt, of besteld hebt!! Gewoon mee kappen en ontopic over de Diamond zelf praten.

Discussie over levertijden van pda's mag hier! We zitten hier op een technisch forum en dat willen we graag zo houden!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee