Heb de webcam uitzending niet aan het werk gekregen, en nu ga ik niet langer wachten en mijn nieuwe speelgoed eindelijk uitpakken.
Korte mening volgt dadelijk.
Korte mening volgt dadelijk.
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Op de standaard WM telefoons krijg je dit menu door de power-knop ingedrukt te blijven houden. Het zal me daarom ook niet verbazen dat het met de Diamond ook het geval is.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 14:52:
Ik weet niet of die vraag hier al gesteld is geweest maar is het mogelijk om profielen in te stellen zoals bv "werk" of "stil"?
In de handleiding vind ik er niets van terug..
geen dus hahahaVerwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 15:48:
[...]
Zijn op zoek naar een andere site, post hier weer een link als er een nieuwe is die het wel doet.
Euh, met de powerknop zet je 'm uit. Je bent in de war denk ik met Nokia.gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Op de standaard WM telefoons krijg je dit menu door de power-knop ingedrukt te blijven houden. Het zal me daarom ook niet verbazen dat het met de Diamond ook het geval is.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Als ik het doe krijg ik toch echt een profile menu:Xanion schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:04:
[...]
Euh, met de powerknop zet je 'm uit. Je bent in de war denk ik met Nokia.
De snelheid natuurlijk??? Valt mee of tegen?twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:15:
Eerste indruk: WOW!
Ik heb al veel "design" in mijn handen gehad (oa Apple stuff), maar deze verpakking is toch wel van de mooiere en goed doordachte soort.
De eerste keer opstarten duurt een paar seconden, waarna je meteen alles kan gaan instellen, van tijd tot PIN.
De duidelijkheid van het scherm is enorm, alles is perfect leesbaar, zelfs in het felle zonlicht nu.
Ik speel nog ff voort, als er vragen zijn hoor ik het wel
http://blog.morrison.nl/
Kan je zeggen wat er bij de geheugen hoeveelheid staat?twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:15:
Ik speel nog ff voort, als er vragen zijn hoor ik het wel
Geprobeerd met je vinger en/of stylus? Want volgens sommige reviews leek de snelheid laag te zijn omdat deze niet goed reageerde op vinger navigatie (raar woord trouwens :-)). De stylus werkte beter.twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:20:
Kan nog niet oordelen over de snelheid, momenteel is er een "introfilmpje" aan het spelen dat ik maar niet weg krijg
Ah, klaar!
De snelheid is dik in orde, ik weet niet waarover geklaagd werd, maar het werkt perfect voor mij
Zowel stylus als vingers gaan meer dan vlot genoeg (soms iets te vlot zelfsbsmpower schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:22:
[...]
Geprobeerd met je vinger en/of stylus? Want volgens sommige reviews leek de snelheid laag te zijn omdat deze niet goed reageerde op vinger navigatie (raar woord trouwens :-)). De stylus werkte beter.
Ben benieuwd naar je overige bevinden!
Snelheid klinkt goed. Geheugen is ongeveer hetzelfde als op xda-dev staat. Wel veel minder dan de beloofde 192MB, misschien gebruikt door WM en daarom onzichtbaar?twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:24:
[...]
Zowel stylus als vingers gaan meer dan vlot genoeg (soms iets te vlot zelfs).
Geheugen gebruik: 60.8/85.44 RAM vrij
49.74/113.08MB Rom
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Zo niet dan kan je dat op WM waarschijnlijk altijd nog zelf toevoegen. Bijvoorbeeld met:Phusebox schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:27:
zit er een call-screening functie in?
[ Voor 15% gewijzigd door sandeman op 10-06-2008 16:33 ]
Oost west, 127.0.0.1 best!
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Kan nu niet antwoorden, MOET spelengeerttttt schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:43:
Heeft dat spel met het balletje meerdere levels/moeilijkheden waardoor je er echt verslaafd aan kunt worden? (zou leuk zijn als tijddodend middel.. )
mooitwabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:52:
[...]
Kan nu niet antwoorden, MOET spelen
Ja dus, heel verslavend
[ Voor 12% gewijzigd door nvidia op 10-06-2008 16:57 ]
Partners: AV-Solutio | Mutrox | B&W | Trinnov
Verwijderd
Verwijderd
xda had hier ook een tweak voor gevonden om het uit te zetten voor als je dat wil..twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:00:
Heb wat verder getest: standaard belvolum is wat stil, maar is gemakkelijk omhoog te trekken.
En dat "probleem" dat het scherm uitgaat tijdens een gesprek... gewoon op een willekeurige knop rammen en het vliegt weer aan.
Verwijderd
Dan heb je niet goed gekeken. Deze link is al een paar keer gepost...Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:03:
Ik zou het heel erg op prijs stellen als je een paar foto's kon maken met de Diamond en online te zetten. Tot nog toe heb ik geen 1 foto gezien die met de Diamond gemaakt is
Verwijderd
Geen idee, maar ik zie het toch niet meteen staan.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:11:
@twabi2---- Hoe zat het nou met profielen? Is deze mogelijkheid er?
[ Voor 6% gewijzigd door twabi2 op 10-06-2008 17:43 ]
met de powerknop vragen de touch cruise en touch dual als je hem wilt uitschakelen.gnimmeL_kraD schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 16:00:
[...]
Op de standaard WM telefoons krijg je dit menu door de power-knop ingedrukt te blijven houden. Het zal me daarom ook niet verbazen dat het met de Diamond ook het geval is.
hoe krijg je die dan tevoorschijn?twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 17:34:
[...]
Geen idee, maar ik zie het toch niet meteen staan.
Edit: profiles gevonden
ik gok via touchflo 3d?
Verwijderd
Waarop baseer je dat?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:33:
ik denk dat we TomTom hierop kunnen vergeten:
http://webwereld.nl/ref/newsletter/51424
zou wel jammer zijn.
- NAC Breda -
Als je geozocht had dan wist je dat tomtom er allang is voor de Windows Mobile.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:33:
zou wel jammer zijn.
Verwijderd
Verwijderd
Op mijn vorige twee Windows Mobile PDA's had ik ook gewoon Tom Tm draaien, dus dat draait op deze Diamanten Windows Mobile machine ook gewoon. Ze schrijven dat ze exclusief willen zijn, dus dat betekend dat ze willen dat andere fabrikanten niet hun navigatie-software mogen aanbieden voor de Iphone...beetje in de lijn van de apple-mentaliteit dus.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 18:33:
zou wel jammer zijn.
Tomtom zit er niet bij, maar heb het wel kunnen installeren.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:13:
Dat weet ik natuurlijk wel (ik draai TT nav 6 zelf op mij s200) maar TT zal waarschijnlijk niet meegeleverd worden, toch?
Tjah, heb morgen een examen anatomie... Als jij dat in mn plaats studeert, dan zal ik de TD reviewen.
Verwijderd
maar werkt deze met de interne gps of moet je dan een BT gps muis gebruiken?[b]
Tomtom zit er niet bij, maar heb het wel kunnen installeren.
[ Voor 19% gewijzigd door mattijn1980 op 10-06-2008 19:50 ]
Verwijderd
Nou, het lijkt mij dat het met de intenre GPS werkt. Waarom zou je anders zo'n ding inbouwen?Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:48:
[...]
maar werkt deze met de interne gps of moet je dan een BT gps muis gebruiken?
topper (Y)twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:33:
[...]
Tjah, heb morgen een examen anatomie... Als jij dat in mn plaats studeert, dan zal ik de TD reviewen.
Profiles kan je trouwens idd via TouchFlow instellen, staat bij de settings.
Gebruik het pakketje nodata (zoek op google) om je dataconnectie geforceerd gesloten te blijven.faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:17:
Voor diegene die hem al hebben: hoe makkelijk is het om de dataverbinding tijdelijk uit te zetten. Het duurt nog even voordat mijn databundel wordt geactiveerd, en wil dus voor die tijd niet met een gigantische kostenpost op mijn rekening komen.
Is het eventueel ook mogelijk om voor een bepaalde periode een maximale hoeveelheid data toe te staan, waarna de verbinding automatisch wordt geblokkeerd? Een soort van "usage limiter" o.i.d. Zo kun je alsnog de kosten enigzins beperken.
Je kan dataverbindingen gewoon uitschakelen bij de comm manager,faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:17:
Voor diegene die hem al hebben: hoe makkelijk is het om de dataverbinding tijdelijk uit te zetten. Het duurt nog even voordat mijn databundel wordt geactiveerd, en wil dus voor die tijd niet met een gigantische kostenpost op mijn rekening komen.
Is het eventueel ook mogelijk om voor een bepaalde periode een maximale hoeveelheid data toe te staan, waarna de verbinding automatisch wordt geblokkeerd? Een soort van "usage limiter" o.i.d. Zo kun je alsnog de kosten enigzins beperken.
Verwijderd
Nomen nescio
nou verstand van hebben lijkt me niet de juist gekozen woorden.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:35:
als je er geen verstand van heb zou ik zo'n ding niet kopen
Verwijderd
Hmm, het baart me toch wel zorgen dat de dataverbinding zomaar aan kan springen terwijl je hem toch geforceerd uit hebt gezet. Eens even kijken naar het nodata tooltje waar geerttttt op doelt...twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:24:
[...]
Je kan dataverbindingen gewoon uitschakelen bij de comm manager,
maar ik heb de indruk dat die toch soms weer aanspringt (bijvoorbeeld als ik Tomtom start)
Verwijderd
Dat wil ik wel... is intussen wel 27 jaar geleden maar moet misschien nog wel lukken...twabi2 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 19:33:
[...]
Profiles kan je trouwens idd via TouchFlow instellen, staat bij de settings.
Met mijn p3300 icm vanilla4 heb ik daar nooit last van gehadfaethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:46:
[...]
Hmm, het baart me toch wel zorgen dat de dataverbinding zomaar aan kan springen terwijl je hem toch geforceerd uit hebt gezet. Eens even kijken naar het nodata tooltje waar geerttttt op doelt...
Díreach don la ínníu ná bíodh buaírt ort!
[ Voor 8% gewijzigd door DaannO op 10-06-2008 21:44 ]
Wat vind je precies jammer aan de camera als je foto's wel goed vind ???touchie75 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:40:
Je kunt ook tomtom kaarten downloaden via TomTom.com bijv
als er een gps signaal opzit, ben je al bijna klaar :-)
deze foon lijkt me wel wat, alleen jammer van de camera al lijkt hij wel goeie foto's te maken he?
De HTC Toestellen hebben tegenwoordig (net als de losse tomtom ONE toestellen..) QuickGPS geinstalleerd. Deze update eens per 8 dagen en zorgt er voor dat je een gps fix hebt binnen 10 seconden (grofweg). Dit is dus een major verbetering, en werkt uiteraard ook met tomtom op je telefoon.Verwijderd schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:21:
[...]
Dat wil ik wel... is intussen wel 27 jaar geleden maar moet misschien nog wel lukken...
Enfin..dat TomTom gebeuren vind ik toch wel nogal belangrijk voor ik de diamond koop...
Als ik het goed begrijp zit er NIKS van TomTom bij, geen trial, geen "aankoop-kaart" of zo, niks...
M.a.w. het navigatie scherm wordt niet bepaald mooier of uitgebreider of gedetailleerder omdat het een VGA scherm is.
Ik heb dus echt mijn "oude" tomtom software en kaarten nodig om het te laten navigeren.
(en dan nog heel wat tijd nodig om satelieten te vinden... ik twijfel sterk)
Succes met je examen, leg er nog even de "pees" op.... pa en ma zullen content zijn
Camera is in mijn opzicht prima, het is geen digicam kwaliteit (en zeker geen spiegelreflex) maar het komt wel in de buurt en maakt prima foto's voor als je toevallig geen camera bij je hebt oid.touchie75 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:40:
deze foon lijkt me wel wat, alleen jammer van de camera al lijkt hij wel goeie foto's te maken he?
Ik heb QuickGPS uitgevoerd, maar zelfs dan nog duurde het vrij lang voor ik een fix had.geerttttt schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:50:
[...]
De HTC Toestellen hebben tegenwoordig (net als de losse tomtom ONE toestellen..) QuickGPS geinstalleerd. Deze update eens per 8 dagen en zorgt er voor dat je een gps fix hebt binnen 10 seconden (grofweg). Dit is dus een major verbetering, en werkt uiteraard ook met tomtom op je telefoon.
Nou ik heb hier QuickGPS erop staan maar de update is om de 3 dagen niet 8.geerttttt schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 21:50:
[...]
De HTC Toestellen hebben tegenwoordig (net als de losse tomtom ONE toestellen..) QuickGPS geinstalleerd. Deze update eens per 8 dagen en zorgt er voor dat je een gps fix hebt binnen 10 seconden (grofweg). Dit is dus een major verbetering, en werkt uiteraard ook met tomtom op je telefoon.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Verwijderd
Ehhm, gewoon niet instellen bij je comm-settings? Oftwel je GPRS/UMTS-toegangspunt van je provider niet configureren??? Of werkt dat alleen voor UMTS?faethon schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 20:17:
[ Voor 3% gewijzigd door The D op 10-06-2008 22:50 ]
Nooit Mythbuster gezien? Dan moet je een megasterke magneet hebben hoor.The D schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:37:
Zo na lange tijd post ik ook maar iets nutigs (hoop ik).
O ja als je hem in je zak doet pas op met je pin pas. Want er zit een (sterke) magneet in
And Bob's your uncle ...
In de manual staat uitgelegd hoe je je foon als bridge kunt instellen via zowel BlueTooth als USB.Scharnout schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:07:
[...]
Nooit Mythbuster gezien? Dan moet je een megasterke magneet hebben hoor.
Andere vraag. Kan ik met dit apparaat bv ook internetten op een gewone windows, dus als mijn thuisverbinding uitvalt? (en zo ja, ik ben nieuw met dit soort apparaten, waar kan ik wat info daarover vinden?)
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Dat was op de P3300 inderdaad zo, op de Touch Cruise zit een nieuwe versie op die om de 8 dagen doet. Neem aan dat deze versie ook op de Diamond zit. (en werkt ook erg goed imo)DjWannaB2002 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 22:10:
[...]
Nou ik heb hier QuickGPS erop staan maar de update is om de 3 dagen niet 8.
Bij mij persoonlijk werkt SeaSGEE beter dan Quickgps. Heb ik een snellere fix mee. Vraag me niet hoe dat kan, maar het is echt zo.
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Verwijderd
Inderdaad best wel prijzig, maar wat ik niet snap is dat je er nog losse voetjes bij moet kopenSleehond schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 23:59:
Duur man dat ding....
Zie er niet echt het voordeel van.....
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
www.frees-it.com
Verwijderd
Helaas krijg je de extended batterij er niet bij maar een 'insert for extended battery'.Bladeslayer schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 01:09:
Bij de HTC shop zelf is hij 10 euro goedkoper + je krijgt de extended battery erbij. Het is nu helaas nog pre order only.
http://www.htcaccessorystore.com/nl/p_htc_item.aspx?i=168379
Dat maakt het geheel al een stuk intressanter
Het was inderdaad lekker drukmregeling2005 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 07:23:
hij is nog kleiner dan verwacht.
was goed druk gisteravond bij pdashop.
super scherp display, gaat ook lekker snel, geen lag ofzo?
Non taken
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Verwijderd
En dan, een ubergrote zon in beeldzedzed1 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:39:Ik zal het eerste geheim vertellen hier. Druk bij het weerbericht eerst 1 keer in de linkerhoek en daarna een keer in de rechterhoek en dan ................
Voor verdere vragen vraag gerust!!
Probeer maar hahahahaSleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:53:
[...]
En dan, een ubergrote zon in beeld??
Ben ZEER benieuwd naar de foto's en 1e persoonlijke reviews. Ga dit topic vandaag even in de gaten houden!!
Denk eerder dat je een Lieke van Lexmond in beeld krijgt met über weinig kleding aanSleehond schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 08:53:
[...]
En dan, een ubergrote zon in beeld??
Ben ZEER benieuwd naar de foto's en 1e persoonlijke reviews. Ga dit topic vandaag even in de gaten houden!!
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
HAHAHA Dat had ik ook gehoopt maar helaas!!!DjWannaB2002 schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 09:12:
[...]
Denk eerder dat je een Lieke van Lexmond in beeld krijgt met über weinig kleding aan
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq