offtopic:
Ik ben al informatie aan het verzamelen voor een topic.
Ik ben al informatie aan het verzamelen voor een topic.
Edit: En zo geschiedde: [Flash] Het Cowon O2 ervaringentopic
[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 21-10-2008 15:21 ]
[ Voor 39% gewijzigd door RoD op 21-10-2008 15:21 ]
[ Voor 169% gewijzigd door een moderator op 28-10-2008 14:39 ]
Michel
[ Voor 37% gewijzigd door RoD op 28-10-2008 14:39 ]
En nu ook stukjes over videoformaten en resoluties. Erg heldere stukjes waarin wat basisinformatie wordt uitgelegd.RoD schreef op dinsdag 28 oktober 2008 @ 13:43:
Leuk overzichtsartikel mbt Bluetooth audio. Leuk voor degenen die interesse hebben (net zoals ik) in een Bluetooth setup.
[...]
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Check out my photography on Instagram
[ Voor 14% gewijzigd door RoD op 25-11-2008 16:42 ]
Je bent wel heel laat mee als je dit zegt als gadget. Solarchargers bestaan al maandenlang... er zijn verschillende modellen te krijgen. Eentje van 2 A accu, eentje van 1 A accu, enz.. Conrad verkoopt ook paar modellen van, waarvan eentje met 2 losse zonnepanelen die je erop kunt zetten.RoD schreef op dinsdag 25 november 2008 @ 16:39:
En dan nog in de categorie "dat is grappig" dit. Je mobiele apparaat opladen met behulp van zonne-energie. Compatibiliteit lijkt niet echt geweldig te zijn. Maar het is een leuk gadget natuurlijk.
Ik vind het inderdaad ook een mooie lijst. De volgorde ben ik het niet helemaal mee eens.RoD schreef op maandag 01 december 2008 @ 08:23:
ABI heeft een lijst opgesteld van wat naar hun mening de beste 5 PMD's van dit jaar zijn. Moet zeggen dat ik het er aardig mee eens ben. Wel aardig om eens te lezen.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 94% gewijzigd door quicksilvernet op 03-12-2008 09:52 ]
Ben benieuwd wat ze met de Firmware en de looks van die gaan doen en hoe die eruit ziet. Het apparaat is in ieder geval qua looks geslaagd! Maar ben benieuwd of het net zoals bij de O2 gaat( net gelezen en god wat is dat slechtVihaio schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:26:
De Cowon S9 komt op 16 december naar Korea. De prijzen worden 219,000 won (€120) voor 4GB, 219,000 won (€140) voor de 8GB versie, en voor de 16GB editie moet in Korea 309,000 won (€165) neer worden gelegd. Het is nog niet bekend wanneer en voor hoeveel de speler in de rest van de wereld komt.
De looks van de O2 zijn inderdaad vrij basic( niets mis mee hoor). Maar ik vind hem zelf nogal lomp en groot. Maar met de looks doel ik ook op de Interface. Tot nu toe de pics die ik heb gezien zijn wel gaaf qua interface. Vrij logisch en overzichtelijk. Hopenlijk is het scherm echt zo goed als die van de Spinn( heb hem in de Mediamarkt gezien en dat scherm is echt om op te etenRoD schreef op maandag 08 december 2008 @ 21:40:
Ik vind de looks van de O2 helemaal niet zo slecht. De interface ziet er best goed uit imo. Er zitten alleen veel te veel stekeligheden in. Maar ik ben verder ook wel benieuwd of de S9 wél gaat doen wat ie moet doen. De prijzen zijn opzich redelijk, ik vraag me af of ze vergelijkbaar zullen zijn in Europa.
Verwijderd
[ Voor 12% gewijzigd door Vihaio op 11-12-2008 22:55 ]
source: http://www.sonyinsider.co...hscreen-walkman-revealed/Sony is set to debut a new 16 and 32GB drag and drop Walkman during CES 2009, according to trusted inside sources. This will be the most advanced music, video and photo Walkman music player ever released by Sony to date. While it was revealed before to Wired that Sony’s new Walkman would have Wi-Fi capabilities, we have now learned that Sony’s new Walkman will also be touchscreen and WQVGA. The touchscreen will not be the usual LCD, but a brilliant three inch OLED with a contrast ratio around 10k. OLED display capabilities in terms of color reproduction are far beyond the average LCD, which means 100% color reproduction across a wider viewing angle.
Running AmiExpress 3.6 Copyright (c) LightSpeed Technologies 1992-93
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Ale-Gu op 21-12-2008 16:21 ]
Hier zou uw advertentie kunnen staan
Ga eerst eens bezig met wat je nu precies wilt in een MP3 speler. Deze plek is voor deze vraag hier niet bedoeld. Als je meer informatie hebt en ook precies weet wat je eisen zijn kun je dit in een topic zetten en daar je vraag stellen. Dit is te sumier eigenlijkMaurii schreef op zondag 21 december 2008 @ 16:18:
Ik volg dit topic nauwlettend, want ik ben van plan volgend jaar een nieuwe MP3-speler te kopen.
Nu is uitbreidbaar (micro)SD een must voor mij, maar het is mij niet altijd duidelijk of dat aanwezig is, of niet.
Weet iemand dat voor de:
-iAudio U5
-iRiver E50/T6
Hier zou uw advertentie kunnen staan
Ze zijn niet gewenst in dit topic nee, maar in een eigen topci die wat netjes is opgezet en waar wat zoekwerk in is gegaan. Welke ook te zien is. Dan kun jij je vraag prima kwijt in dit topicMaurii schreef op zondag 21 december 2008 @ 21:11:
Ik dacht dat dit topic ging over toekomstige MP3-spelers en uiteraard hun specs.
Nu kon ik dus niet vinden of deze uitbreidbaar geheugen hadden, daarom vraag ik het hier, omdat het m.i. toegevoegde waarde heeft voor dit topic.
Maar mochten dergelijke vragen niet gewenst zijn, houd ik mijn mond wel.
Verwijderd
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 22-12-2008 00:41 ]
Want to know more about the Samsung P3? We have two video previews for you. The first one, in English, shows us a quick review of almost all the features. The second one, after the break, comes from GenerationMP3. It is a comparison video between the new P3 and its predecessor the Yepp-P2. Screen resolution of the P3 and P2 have a similar 480 x 272 resolution, though GMP3 is showing you a video with the P3 screen winning the bright and crisp category beside the P2. The P3 boasts an overhauled UI with a nasty slide action (Haptics is now included) and of course the aluminium chassis of the P3 is another great improvement.
Samsung P3 features preview from Niall:
BronExpect to see the P3 at CES with the official release sometime in mid January.
The AMOLED screen lends well to video playback, especially with the faster pixel response time. The player officially supports Xvid and WMV with a recommended size of 420x272 at 30fps. However, I have been able to play up to XviD 640x320 30fps without any problems.
Gaaf! Nu wachten op de rest van de Reviews. Zeer jammer van het uitbreidingsslot. Voor de rest lijkt mij een waardige speler met een mooi 3 inch scherm! Perfect voor films en serie'sVihaio schreef op dinsdag 23 december 2008 @ 19:09:
Review Van de Cowon S9. En het is weer een ouderwets goede speler!
Vooral leuk om te horen is:
[...]
Verwijderd
Ik ookRoD schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:18:
Ik zal toch echt eens kijken of ik er eens een topic voor aan kan maken, want dat wordt wel eens tijd
Overigens, nieuws over een Sony Touch. Die lijkt me zeer interessant. Ik ben al een fan van hun nieuwe modellen.. ik ben benieuwd wat ze van het Touch-concept maken
Ik zou het nu al weten al is het alleen maar vanwege de skinnable flash interface( S9 dus) Heb nu de Cowon D2 en de flash interface is een goddelijke toevoeging. Eigen controle of instellingen zijn heerlijk voor een dergelijk speeltje.
Verwijderd
Dat is zeker een voordeel, hoewel geluidskwaliteit voor mij het belangrijkste is. Ik denk alleen niet dat er veel verschil gaat zitten tussen de twee op dat gebied; maar eerst even een paar reviews afwachten.Touchdomex schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:55:
[...]
Ik zou het nu al weten al is het alleen maar vanwege de skinnable flash interface( S9 dus) Heb nu de Cowon D2 en de flash interface is een goddelijke toevoeging. Eigen controle of instellingen zijn heerlijk voor een dergelijk speeltje.
Heeft iemand eigenlijk een idee welke codecs dit ding gaat ondersteunen? Of misschien makkelijker, welke codecs ondersteunen de huidige Sony spelers? Ogg, Flac, Vorbis?RoD schreef op woensdag 07 januari 2009 @ 23:18:
Ik zal toch echt eens kijken of ik er eens een topic voor aan kan maken, want dat wordt wel eens tijd
Overigens, nieuws over een Sony Touch. Die lijkt me zeer interessant. Ik ben al een fan van hun nieuwe modellen.. ik ben benieuwd wat ze van het Touch-concept maken
Er is nog maar weinig bekend. Hou het nieuws in de gaten zou ik zeggenZarkov schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 09:38:
[...]
Heeft iemand eigenlijk een idee welke codecs dit ding gaat ondersteunen? Of misschien makkelijker, welke codecs ondersteunen de huidige Sony spelers? Ogg, Flac, Vorbis?
Ik heb mij de laatste jaren niet echt geïnteresseerd in Sony spelers omdat ik het echt een vervelend bedrijf vindt, maar de laatste tijd hoor ik van veel mensen dat die dingen echt een geweldige geluidskwaliteit kunnen leveren.
Wow, dit is geen klein stapje vooruit. Dit is direct een hele grote stap vooruit. Het overstijgt zelfs in één keer de SSD harde schijven.RoD schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 13:17:
[...]
Er is nog maar weinig bekend. Hou het nieuws in de gaten zou ik zeggen
Nieuwe SD-kaartjes. Tot 2TB. Wat zou dit gaan betekenen voor toekomstige PMD's? Zou intern geheugen dan uberhaubt nog nodig zijn? Interessant
Die 2 terrabyte opslag is het theoretisch maximum, de kaartjes zullen waarschijnlijk pas eind 2009 langzaamaan beginnen te komen met ongeveer 32 gigabyte + bijbehorende prijs. Ik gok dat de kaartjes ook nooit de 2 terrabyte zullen halen puur omdat er tegen die tijd echt wel snellere varianten op de markt komen. 2 terrabyte volschrijven op de huidige snelheden is geen pretje.jpboere schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 15:04:
[...]
Wow, dit is geen klein stapje vooruit. Dit is direct een hele grote stap vooruit. Het overstijgt zelfs in één keer de SSD harde schijven.
Nu ben ik niet zo thuis in het hele opslag gebeuren, maar zo'n SDXC kaartje is vast niet geschikt voor desktops of notbooks ofwel? Zal wel iets te maken hebben met lees- en schrijfsnelheid ofzo?
Anders heb je namelijk wel een heel kleine harde schijf in je notebook
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic
Played with the samsung p3. Not as resposive as the cowon s9 12:23 PM Jan 9th from TwitterBerry
Sony x1000 under glass. Can't use it. Very thick. But I do like the marble-ish finish. Noise cancellatio garbage built in. =/ 12:21 PM Jan 9th from TwitterBerry
The specs of the P35 seem pretty decent. The device has a 4.8" WVGA (800x480) TFT touch display with 16/32GB capacities. It also has a built in accelerometer, and has PMP grade features like DMB, flash, office and TV-out. Since the P35 is a successor of the P20, it has a built in SD card slot, USB 2.0 OTG, with support for RAW files.
They will also releasing a new e-dictionary with a twist. It’s called the D50N (following the D_ pattern), but unlike all other iriver dictionaries, supports internet browsing via Wi-Fi. It also has a 4.8" WVGA (800x480) TFT touch display. The D50N will be available in 16GB with a micro SD slot.
Lastly, iriver is releasing a device called the P7 at CES. It has a 4.3" WQVGA (480x272) touch display with basic features like music, video, fm radio and recording. It will come in 4/8/16GB capacities with a built in micro SD car slot. The battery life is 50hrs for music, which seems pretty impressive for a device like this. Due to the lack of information right now, it's hard to say what this device will be like. I feel that it'll try to compete with the Cowon O2 and iStation T3.
[ Voor 19% gewijzigd door Vihaio op 11-01-2009 19:44 ]
[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 14-01-2009 00:23 ]
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 6% gewijzigd door RoD op 14-01-2009 01:23 ]
Denk je dat de ideale PMP of all-in-one ooit op de markt zal komen? Er zullen altijd mensen blijven die nieuwe eisen stellen aan het apparaat. Functies die wij nu nog niet eens kunnen bedenken.CLB schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 00:37:
De ideale PMP bestaat nog niet..
De ideale all-in-one (dus met telefoonfuncties) ook nog niet..
Maar 't komt steeds en steeds dichterbij, dus met m'n losse Zune, iPod nano en SE W902 red ik 't nog wel
Voor mij persoonlijk wel jajpboere schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 17:14:
[...]
Denk je dat de ideale PMP of all-in-one ooit op de markt zal komen?
Amoled is de toekomst
Een groot nadeel van de Spinn inderdaad. Onbegrijpelijk.Dan:
4 GB en 8 GB ?!?! Leven ze nog in de oertijd daar, ofzo?
Ik denk ook ondersteuning voor meerdere platformen qua software. Op dit moment is het zo dat het in principe alleen op een Windows PC werkt de software dan?( correct me if I am wrong) Volgens mij doen ze er vrij goed aan om juist de software goed over te plaatsen naar andere platformen( aangezien een vrij groot percentage van de doelgroep in Amerika allemaal Apple gebruikt)RoD schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:44:
Daar ben ik wel benieuwd naar. MS heeft hard aan de weg getimmerd met hun Zunes, dus ik vraag me af wat een nieuwe versie van de Zune ons dan gaat brengen. Ik hoop vooral ook dat ze enkele nadelen van de Zune laten vallen. UMS-ondersteuning (naast de software) zou bijvoorbeeld erg leuk zijn. Ben ook benieuwd of ze de "social" meuk uitbreiden
Was dat niet al de vorige tussenversie dat hij naar Europa zou komen? Het word namelijk volgens mij al sinds de eerste versie gemeld dat hij zo spoedig mogelijk naar de EU komt. Tot op heden heb ik nog niets gezien hierRoD schreef op vrijdag 30 januari 2009 @ 11:53:
Volgens mij werd er een tijd terug gesproken over een volgende Zune die dan ook in Europa uit zou komen. Dit zou dan wel eens die versie kunnen zijn.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq