Een slot voor (Micro)SDHC ontbreekt op mijn Cowon S9. Geen groot gemis maar was wel handig geweest aangezien het verschil qua prijs voor de varianten met meer geheugen meestal erg groot is. Bovendien kost een extra 8Gb kaartje bijvoorbeeld al geen drol meer. Zou ik daar m'n films op kunnen knallen ipv de 8Gb in totaal die ik nu heb
De Review van Pocketables klopt als een bus. Ik heb alle drie de spelers in mijn handen gehad, mee gespeeld etc en kwam ook op de conclusie dat de Touch meer is voor mensen die niet zonder al die extra's kunnen (en daarbij mindere audiokwaliteit voor lief nemen), enige echt positieve aan de P3 vind ik nog wel de behuizing. Die voelt duidelijk veel beter aan dan die van de S9. Uiteindelijk toch voor de S9 gegaan vanwege overduidelijk geluidsverschil wat al met simpele 25 euro in-ears goed te horen is (wel alles netjes op normal zonder poespas uiteraard).
Aan de andere kant is zo'n plastic behuizing, buiten het feit dat dat ding echt heel licht is, ook zeer krasbestendig. Misschien een idee Apple, om een nieuw soort materiaal voor de behuizing te gebruiken? Bij alledaags gebruik leeft de achterkant van de Touch niet langer dan 5 dagen voordat hij ook ge 'steelbrusht' is
volgende keer is op de last page rammen ipv random te reageren
[
Voor 10% gewijzigd door
Wackoz op 23-06-2009 22:36
]