[Multi] Far Cry 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.478 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 20:28
spoiler:
@ Beneden; Thanks!

Een hangglider. 8)7
Screenshot 1
Screenshot 2

[ Voor 27% gewijzigd door Paprika op 23-10-2008 00:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 16:38

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ok, even kort een vraagje, ik zet hem wel even tussen spoilertags want ik wil niets verklappen.

spoiler:
Ik heb zojuist de missie afgerond waarbij je de locatie van een stash goud moet doorsms'en naar het hoofd van de UFLL. Dat gaat prima, ik heb het wel via mijn buddy gedaan zodat ik geen last zou hebben van de APR. Nadat ik de missie af had kreeg ik naast het standaard "zoek een missie"-bericht, ook een "Underground: zoek een missie"-bericht. Mijn pillen zouden bijna op zijn. Op dat moment nog niet zoveel aandacht aan besteedt, en ben teruggegaan naar Mike's Bar. Vanuit daar de missie aangenomen waarbij ik een weaponscache moet vernietigen. Terwijl ik vervolgens naar die cache toe aan het rijden ben krijg ik een aanval, dus ik neem een pilletje. I.p.v. dat hij alleen het pilletje neemt, kijkt mijn character ook nog even in het doosje: Die is leeg! Wat kan ik nu het beste doen? Gewoon de missie afmaken waar ik mee bezig ben, of moet ik op zoek gaan naar een Underground-missie? In het geval van dat laatste: Waar moet ik die in hemelsnaam vinden?

EDIT:
@hierboven:
spoiler:
Een hangglider heet dat geloof ik

[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 23-10-2008 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik heb nu me Draganov (sniper all the way) maar kan je niet verder in en uit zoomen? Het is trouwens ook wel jammer dat je geen fatsoenlijke machinegeweer mee kan nemen + sniper :(.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-09 17:23

BaT

Tip: probeer zoveel mogelijk per boot te doen, als je van hot naar her moet : paar voordelen

1) als je een outpost benaderd, zitten ze meestal niet in hun boten, als je ze negeert kan je dan flink doorvaren en uiteindelijk komen ze niet meer achter je aan ( met de auto lukt dit meestal niet, omdat ze die al snel mollen en hij langzamer gaat rijden, en ze je inhalen).

2) aangezien de water routes lekker simpel zijn hoef je ook niet zoveel op de kaart te kijken

3) je hebt geen verneukte windshield zoals bij de auto's, je 'voelt' je een stuk vrijer en je kan veel meer van de omgeving genieten en die riviertjes met rotspartijen maken zo'n beetje de mooiste plaatjes uit FC2

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 23:10
Als ik zo kijk naar allerlei Benchmarks van jullie.

merk ik dat de 4870 het niet zo lekker trekt op een hoge resolutie of wel?

Ik hoor mensen zeggen van soms wellis 19 fps. of sommige: vaak 30fps ofzo. Terwijl ik andere zie met bijv een 8800GTX of Ultra of 8800GT SLI. dat die hoge resolutie met min 30fps enzo..

Is dit niet raar?

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Kuhr89 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:12:

Ik hoor mensen zeggen van soms wellis 19 fps. of sommige: vaak 30fps ofzo. Terwijl ik andere zie met bijv een 8800GTX of Ultra of 8800GT SLI. dat die hoge resolutie met min 30fps enzo..

Is dit niet raar?
Ik draai met mijn 4870 OC makkelijk 30fps gemiddeld. Ik heb op 1 instelling na geloof ik alles op Ultra High staan, met 2x AA. gemiddeld heb ik buiten 50 fps en binnen gebouwen/steden of in een hele dichte jungle 40fps. Dit op 1680x1050, Vista 64-bit, DX10.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Kuhr89 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:12:

Is dit niet raar?
Met 4x AA (en alles op het hoogste) average ik meer dan 40 fps in het spel zelf/tijdens het rijden, in een dorp makkelijk 55+. Als ik een spel zonder AA speel valt me dit veel te veel op, anders zou ik waarschijnlijk altijd wel 60 hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 23-10-2008 00:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Laatst online: 23:10
haha oke oke. Ik heb niks gezegt :P

Ik speel het zelf niet so denderend.

Ik heb alles op Very high of Ultra behalve Shadow, die op medium. op 1024x768 max 34fps ofzo.

Ik heb een 17'' scherm. dus max 1280x1024. Maar ik vind het ook niet vreemd met mijn specs.

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxzor
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-07-2020
Docho schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:57:
Vreemd gelopen missie voor de AFR , is dit een bug of hoort dat zo? (Ik weet niet of de spoilers echt horen, maar ik zet ze er toch maar even bij)
spoiler:
De eerste missie voor de AFR hield in dat ik een stel special forces moest afmaken. Direct na deze opdracht te hebben gekregen belt een "buddy" om te zeggen dat ik "een kleine man" in een villa zo ver moet krijgen (als optie) om de Special Forces naar een "tactisch makkelijkere" plek (foute coördinaten) te sturen met de radio. OK, ik besluit zijn raad te volgen en ik krijg te horen dat de special forces door de foute coördinaten in de val zitten en de AFR voor mij wel het werk zal opknappen en ik alleen maar stilletjes moet binnensneaken om hun radios te vernietigen terwijl ze aan het vechten zijn. Nou, mooi niet hoor: de AFR staan daar wat rustig te lummelen terwijl de special forces 10m verderop zitten. Nu blijk ik het mezelf nog moeillijker gemaakt te hebben en moet ik 2 legers zien te vermijden... uiteindelijk is het me gelukt (na wat quiksaven) om die radio's te vernietigen,in een auto te springen en weg te rijden (terwijl ik langs alle kanten beschoten werd, zowel door AFR als special forces). (en vervolgens belt men buddy dattie in de problemen zit, dat ik ook ineens foute dingen heb opgeblazen,... maar dat doet er nu niet toe). Punt is: moest die AFR nu eigenlijk niet die special forces aanvallen ofzo zodat mijn job tenminste iets makkelijker zou zijn :?
Docho
spoiler:
Ik had dus hetzelfde probleem maar ik heb ze netjes allemaal afgemaakt ;) duurde wel lang maaaaaaaar dan heb je ook een resultaat..

Patroit
spoiler:
je moet naar die kerk in die stad, daar krijg je een underground missie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Proxzor op 23-10-2008 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Laatst online: 10-09 17:40
BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:08:
Tip: probeer zoveel mogelijk per boot te doen, als je van hot naar her moet : paar voordelen

1) als je een outpost benaderd, zitten ze meestal niet in hun boten, als je ze negeert kan je dan flink doorvaren en uiteindelijk komen ze niet meer achter je aan ( met de auto lukt dit meestal niet, omdat ze die al snel mollen en hij langzamer gaat rijden, en ze je inhalen).

2) aangezien de water routes lekker simpel zijn hoef je ook niet zoveel op de kaart te kijken

3) je hebt geen verneukte windshield zoals bij de auto's, je 'voelt' je een stuk vrijer en je kan veel meer van de omgeving genieten en die riviertjes met rotspartijen maken zo'n beetje de mooiste plaatjes uit FC2
En daar komt nog bij dat je stealth kunt binnenglijden in enemy territory door je motor (E) af te zetten en dus zonder geluid verder vaart 8) . Heb het nu dus wel over een nachtmissie die vind ik leuker.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Chubz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:22:

Patroit
offtopic:
Patriot

spoiler:
je moet naar die kerk in die stad, daar krijg je een underground missie ;)
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je niet met de auto gaat mis je (denk ik) wel veel meer diamanten.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

Ja positief over de graphics, dat ben ik ook. Alleen graphics bepalen maar een beperkt deel van de game als je het mij vraagt. Ik heb nu al uren gespeeld, maar niet meer dan 3 missies gedaan, omdat je elke keer bij de guard posts weer alles aan stront moet schieten terwijl je de boel elke keer weer opruimt. De game gaat daardoor veel te traag en nog steeds crasht de game bij mij op willekeurige momenten, zonder enige foutmelding, dus het aantal savegames is gigantisch, want anders moet ik bij de toch al trage game nog dingen opnieuw doen ook.

Aantal foutmeldingen is overigens niet schrikbarend hoog, 1 per uur spelen.Helaas heeft de Ati hotfix mij niet geholpen. Wat het probleem wel is, is mij volkomen onduidelijk.

De game zou wat mij betreft veel leuker kunnen als je sneller en makkelijker "hot spots" met vijanden kunt ontwijken, zodat je via de wegen snel naar je missie target kunt gaan en dat gedoe eromheen even kunt laten voor wat het is.

Het lukte me ook niet om een kip dood te schieten. Dat was natuurlijk uitermate frustrerend, want ik vind dat ik in een spel een kip moet kunnen doodschieten. :) De omgeving reageert mooi op het vuur en het weer en dag en nacht veranderen prachtig, maar alles is zo statisch. Niets waar je invloed op hebt. En dan doel ik natuurlijk niet op de opkomende zon, maar wel op een lullig boompje die niet warm of koud wordt van grof geschut of een auto.

Over de AI: Waarom wordt deze zo goed genoemd? Welke gek gaat er met een ongewapende auto naar een andere auto toe rijden waarop iemand staat met een bevestigde dikke machinegun? Zelfs met een gewapende auto laat je dat wel uit je hoofd, maar in Farcry rijden ze rustig tegen je auto aan. Om daarna naast de auto te gaan staan zodat je ze een goede spray kunt geven. Heel slim. Fantastische IA. Sommige gasten zien je van 10 km afstand en beginnen te schieten. Anderen zitten 5 meter van je vandaan en kijken een andere kant op en doen alsof er niets aan de hand is. Lichtelijk opmerkelijk te noemen.

Ik had mede na de zeer positieve review op tweakers iets meer verwacht van een game die heel erg gehyped is, maar het vooral van de screenshots moet hebben. Tuurlijk is het wel leuk, maar ik vind het niet fantastisch. Ik moet ook zeggen dat ik nog geen enkele game een onvoldoende heb zien krijgen bij een tweakers review, dus is een positieve review ook niet heel veel waard. Wat is een 9 waard als er eigenlijk nooit onder de 7 wordt gegeven? (Er is vast wel een uitzondering te noemen, maar de reviews op tweakers worden doorgaans met zeer goede cijfers afgesloten en dat is soms wel wat jammer. Geen goede zonder slechte zullen we maar zeggen.)

Ook wist ik niet dat ze in Afrika maar 2 soorten auto's hebben. Gewapend en ongewapend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Heb hem ook binnen (:P), draait helemaal soepel. Lijkt me best leuke game. Maar vind hem wel een stuk lelijker dan Crysis, maar ja beter lelijker en draaiend dan mooi en diashow :). Ben nog niet zo ver. Doet me een beetje denken aan Stalker ofzo.

Edit: Kip schieten kan gewoon hoor. Hij valt dan dom dood neer :).

[ Voor 12% gewijzigd door MsG op 23-10-2008 01:22 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grannd
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 11:42

Grannd

da Granndest

Hann1BaL schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:10:
Ik had mede na de zeer positieve review op tweakers iets meer verwacht van een game die heel erg gehyped is, maar het vooral van de screenshots moet hebben. Tuurlijk is het wel leuk, maar ik vind het niet fantastisch. Ik moet ook zeggen dat ik nog geen enkele game een onvoldoende heb zien krijgen bij een tweakers review, dus is een positieve review ook niet heel veel waard. Wat is een 9 waard als er eigenlijk nooit onder de 7 wordt gegeven? (Er is vast wel een uitzondering te noemen, maar de reviews op tweakers worden doorgaans met zeer goede cijfers afgesloten en dat is soms wel wat jammer. Geen goede zonder slechte zullen we maar zeggen.)
Komt denk ik door het feit dat tweakers bijna alleen maar 'grote' games reviewt. Games dus die door de grote developers zijn gemaakt waar veel geld in is gepompt.
En dan krijg je over het algemeen altijd wel degelijke spellen, oké de één krijgt een 7 en de ander een 9, maar de spellen die je beter links laat liggen die worden bij voorbaat al niet gereviewed lijkt het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Het is in ieder geval niet helemaal mijn stijl... Al dat rondcrossen voor een missie, bah.

Ik had gehoopt op iets meer aggressie en niet Jungle Racing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Hann1BaL schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:10:

[.. SNIP ..]

De game zou wat mij betreft veel leuker kunnen als je sneller en makkelijker "hot spots" met vijanden kunt ontwijken, zodat je via de wegen snel naar je missie target kunt gaan en dat gedoe eromheen even kunt laten voor wat het is.
Moet wel zeggen dat ik daar onderhand vrij handig in ben hoor. Er zijn nog maar enkele hotspots waar ik de confrontatie aan moet gaan. Sowieso als je aan de rand van de map kunt rijden, daar is geen hond en daar kar je lekker door hoor.

Ik snap ook niet helemaal wat je zo lastig vind aan de confrontatie an sich, want die zijn bij mij over het algemeen vrij snel over. Een aantal mannetjes op de grond en meestal een wagentje, maar zoals al in je post naar voren kwam zijn die niet zo problematisch.
Het lukte me ook niet om een kip dood te schieten. Dat was natuurlijk uitermate frustrerend, want ik vind dat ik in een spel een kip moet kunnen doodschieten. :) De omgeving reageert mooi op het vuur en het weer en dag en nacht veranderen prachtig, maar alles is zo statisch. Niets waar je invloed op hebt. En dan doel ik natuurlijk niet op de opkomende zon, maar wel op een lullig boompje die niet warm of koud wordt van grof geschut of een auto.

[.. SNIP ..]
De kippen kunnen hier gelukkig gewoon dood. Wat betreft de omgeving ben ik het wel met je eens hoor. Er zijn een aantal bosjes/planten die voor de speler en diens auto uit de weg gaan (wat dan wel weer ok gedaan is, meestal loop je daar dwars doorheen), maar verder is het snel over. Wat ik daar dan nog als nadeel aan toe wil voegen is dat er een tweetal planten is dat in mijn ogen sterk op elkaar lijkt, maar waarvan de een wél overrijdbaar is, en de andere niet. Dan sta je dus met 100 km/h opeens stil tegen een dan toch wel héél lullig uitziend plantje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Patriot schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 02:05:
[...]
Wat ik daar dan nog als nadeel aan toe wil voegen is dat er een tweetal planten is dat in mijn ogen sterk op elkaar lijkt, maar waarvan de een wél overrijdbaar is, en de andere niet. Dan sta je dus met 100 km/h opeens stil tegen een dan toch wel héél lullig uitziend plantje.
Precies, een groot deel van het spel is het jungle/bos gedeelte en dan ga je even off-road, staat daar een plantje met een dikte van 1-3 cm en nog blijf je hangen. Zoiets loop je toch omver... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 11-09 17:35

Pinjataaa

Hit me!

Ik vind de dieren die geluidsloos tegen je auto aan sterven, met 1km/u...
Maar ik vermaak me wel hoor, de explosies zijn super mooi, vooral met de berm bom :D
Ik heb een boom doormidden gekregen met 1 berm bom, alles stond in de fik, prachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 03-07 10:52
Verplaatst naar Spielerij Problemen ;)

[ Voor 90% gewijzigd door objectief2 op 23-10-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Gisteren FC2 met de post gekregen...

Ik ben vooralsnog positief over de game.. maar ik heb hem maar een half uur ofzo kunnen spelen..

Prestaties zijn prima.. Ik heb een q6600 (@2,8ghz) 4gb Ram (@1066mhz) en een 8800GTX..... En ik speel pima op alles ultra high en 4x AA @ 1680x1024.

Effecten zijn super (vuur/wind etc)...
Wel vind ik dat je door het kleuren palet moeilijk de vijand kan zien tussen de bosjes..

Ik speel de game teveel met crysis in mijn achterhoofd.... Dus ik mis nu mijn Exo suite en het radartje in mijn beeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

Hmm, lees toch wel wat dingen her en der die ik anders ervaar:

- Dieren kunnen zeker dood geschoten worden. Ik heb inmiddels al aardig wat antilopen(denk ik dat het zijn) afgeknald.
- Gebouwen zelf kunnen niet kapot, maar ander simpel spul wel. Zelfs het hekwerk van een brug kan kapot(was een stuurfoutje :X )
- Het vele/lange rijden ontwijk ik met regelmaat door gebruik te maken van de bus. Daarmee zit je binnen een paar tellen aan de andere kant van de map. En daar staat altijd wel een jeep op je te wachten.
- Checkpoints kan je ontwijken. Kijk op je map, en bijna altijd is er door de bushbush wel een route langs de checkpoints.

Minpunten vind ik toch wel:
- Als je een ritje gaat maken met je jeep kan je er op wachten dat je ergens door jeeps aangevallen wordt. ELKE KEER. beetje jammer toch wel.
- AI is niet zo I

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

Maxow

Hidden Sound System

Avalaxy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:59:
[...]

Staat aan als het goed is want je ziet wel vaag een vinkje :) Waarom? Schiet me lek :P
Als je DirectX10 uitzet en op 9 draait kun je wel HDR aan of uitvinken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel een uurtje gespeeld maar vind het toch een beetje tegenvallen, mss moet ik het wat langer spelen. Grafisch ziet het er gelikt uit maar de besturing voelt vreemd en niet echt soepel aan. Ik heb ook de indruk dat er nogal wat bugs inzitten. Ik werd naar een paar hutten gestuurd om een vrouw te redden. Na dat gedaan te hebben reed ik terug naar die slachterij. Ik moest daar een deur open maar dat ging opeens niet (het icoontje wilde maar niet verschijnen). Naar tig keer proberen lukte het toch. De gast die mij een update moest geven stond daar maar te staan zonder iets te zeggen. Opeens kon ik ook niets meer doen en heb het spel moeten herstarten. Na het opstarten ben ik teruggegaan naar die hutten met die vrouw om te ontdekken dat die gasten die eerder het loodje hadden gelegd bij mijn eerste bezoek er nog steeds waren.

Laat de patch maar komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bazvv
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 00:52
beany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:29:
Hmm, lees toch wel wat dingen her en der die ik anders ervaar:

- Dieren kunnen zeker dood geschoten worden. Ik heb inmiddels al aardig wat antilopen(denk ik dat het zijn) afgeknald.
- Gebouwen zelf kunnen niet kapot, maar ander simpel spul wel. Zelfs het hekwerk van een brug kan kapot(was een stuurfoutje :X )
- Het vele/lange rijden ontwijk ik met regelmaat door gebruik te maken van de bus. Daarmee zit je binnen een paar tellen aan de andere kant van de map. En daar staat altijd wel een jeep op je te wachten.
- Checkpoints kan je ontwijken. Kijk op je map, en bijna altijd is er door de bushbush wel een route langs de checkpoints.

Minpunten vind ik toch wel:
- Als je een ritje gaat maken met je jeep kan je er op wachten dat je ergens door jeeps aangevallen wordt. ELKE KEER. beetje jammer toch wel.
- AI is niet zo I
Heheh ik heb gister echt een half uur lang in het donker zebra's dood lopen rijden is best lachen als ze in je koplampen oplichten en dan weg gaan rennen :P
De reden dat je elke keer door jeeps word aangevallen is dat er ook patrol jeeps rondrijden. Ik vind zelf die guard post niet zo erg je heb ze allemaal toch wel snel gekilled.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Tweede project van Ubisoft (eerder al Assassins Creed) dat te voren veel potentie leek te hebben maar bij de release dit niet weet waar te maken.
Je kunt zien dat ze veel aandacht hebben besteed aan de omgeving, alleen dit wordt geruïneerd door die dodelijk saaie eentonige missies á la Assassins Creed.

Tevens de gameplay laat te wensen over, het loopt gewoon niet soepel, bewegingen gaan allemaal zo houterig, de kleinste obstakels zorgen al dat je vast komt te zitten.

Rustig door ‘Afrika’ heen rijden lukt ook niet, om de 500m kom je wel een jeep tegen met soldaten, die ten eerste al tegen je aanknallen en daarna precies naast je blijven staan en op je gaan knallen. Je moet zelf dan maar weer als een dolle je turret klimmen en wat lood in die gasten pompen. Waarna je standaard je auto weer moet repareren, vanwege de kogels en botsing… Komt hier nog bij dat je om de kilometer weer een bewakingspost tegenkomt, waar het eigenlijk het zelfde verhaal is, alleen deze kun je nog enigszins ontwijken door gewoon door te rijden, jeeps blijven achter je aan karren…
Het lijkt of Ubisoft ons aanziet voor een stel goudvissen met een korte termijn geheugen 8)7 Na 10x het zelfde begint iets te vervelen, na 20x begint het gewoon uber irritant te worden en zet ik m'n ps3 gewoon uit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil hem vanavond ook gaan halen :) weet iemand een winkel in tilburg waar ze hem zeker nog hebben?
Ik moet hem hebben vanavond :) heb ik van het weekend wat te doen.

Bartsmit bij de ah XL , heyhoef , centrum? Intertoys in noord of het centrum?
Tell me..
En de prijs offcourse :)

Gaat btw om de xbox 360 versie, leuker omdat je dan ook kan praten, ps3 versie laat ik daarom even schieten :P

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Kan iemand al iets zeggen over de multiplayer opties?
Zijn die te vergelijken met het eerste deel van Far Cry? Met name MP Assault vond ik erg gaaf.
Singleplayer boeit mij nooit zo, ik speel liever samen met vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:42:
Ik wil hem vanavond ook gaan halen :) weet iemand een winkel in tilburg waar ze hem zeker nog hebben?
Ik moet hem hebben vanavond :) heb ik van het weekend wat te doen.

Bartsmit bij de ah XL , heyhoef , centrum? Intertoys in noord of het centrum?
Tell me..
En de prijs offcourse :)

Gaat btw om de xbox 360 versie, leuker omdat je dan ook kan praten, ps3 versie laat ik daarom even schieten :P
Zal ik hem anders even voor je halen en bij je thuis langs brengen??

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:03:
[...]

Zal ik hem anders even voor je halen en bij je thuis langs brengen??
Als jij hem ook betaald , be my guest;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:04:
[...]

Als jij hem ook betaald , be my guest;)
Je kan zelf ook wat moeite doen. Bel een bart smit of frs en vraag of ze hem nog hebben en zo ja of ze die apart willen leggen. Je post kwam nogal erg lui over...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pepperana
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17-09-2024

Pepperana

Brabander in hart .....

Tiny schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:51:
Zijn die te vergelijken met het eerste deel van Far Cry? Met name MP Assault vond ik erg gaaf.
Inderdaad daar hoor ik nog niemand over? Iemand al multiplayer gespeeld?
Ik krijg de mijne vandaag binnen dus dan kunnen we zelf kijken.

I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

beany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:14:
[...]

Je kan zelf ook wat moeite doen. Bel een bart smit of frs en vraag of ze hem nog hebben en zo ja of ze die apart willen leggen. Je post kwam nogal erg lui over...
Tsja, als hij zo'n vraag stelt en je weet het, wat is het dan voor moeite om het even te melden? Hij vraagt niet of jullie even kunnen bellen. Als hij liever eventjes wacht tot hier iemand langskomt die het weet, dan dat hij zelf belt, is dat dan zo'n ramp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mcg_nl
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:45
Tiny schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:51:
Helaas, voor mij is de MP totaal mislukt.

http://forums.ubi.com/eve...f/1521068375/m/3681078696

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06:52

Mystikal

It never hurts to help!

Hmmm Farcry duurde ook een jaar voordat het een beetje ging draaien, maar wederom ziet het er slecht uit...

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Nou ik hoop dat ze het op Xdoos Live beter voor elkaar hebben...
Naja we gaan het morgen wel merken als ik de game ophaal... als het echt slecht is ook daar op dan verkoop ik het spel wel weer. ;(

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Ik zie wel veel potentie in het feit dat het zelf maken van multiplayer maps zo simpel is.

Ik heb gisteravond even met de map editor zitten spelen, en het is wel erg eenvoudig gemaakt. Dit betekend dat we een hoop custom maps kunnen gaan verwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T-h-i-j-m-e-n
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 14:08
Even een vraagje:
Ik heb een monitor die als resolutie 1920x1200 heeft. Echter ik denk dat ik FarCry2 niet goed kan spelen met deze resolutie en alles op (very) high, heb nl 8800GT.
Kan ik dan ook spelen op een andere resolutie dan de normale zonder dat het beeld uitgerekt wordt?
Ik bedoel dus dat ik het scherm op 1920x1200 laat staan en dat ik ingame kies voor een lagere resolutie maar dat het spel dan bijvoorbeeld een zwarte rand om het beeld heeft? :P

Thijmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Alsatian schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:02:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:54:
[...]

Das toevallig, ik wou net precies hetzelfde vragen. Ik kom ook niet meer los :S Alleen als ik niet op 100% health zit kan ik de medkit gebruiken om me los te wringen van dat ding, anders zit ik vast :/

Wat ik trouwens ook had in het begin is dat ik steeds kreeg (bij elke button die werd uitgelegd):

[...]

Probeer 'E' eens
Het is helaas niet zo simpel. Ik heb echt enorm veel toetsen geprobeerd en geen enkele werkt. Ik neem aan dat -tK- dit ook wel geprobeerd heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

T-h-i-j-m-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
Even een vraagje:
Ik heb een monitor die als resolutie 1920x1200 heeft. Echter ik denk dat ik FarCry2 niet goed kan spelen met deze resolutie en alles op (very) high, heb nl 8800GT.
Kan ik dan ook spelen op een andere resolutie dan de normale zonder dat het beeld uitgerekt wordt?
Ik bedoel dus dat ik het scherm op 1920x1200 laat staan en dat ik ingame kies voor een lagere resolutie maar dat het spel dan bijvoorbeeld een zwarte rand om het beeld heeft? :P
Fullscreen met een zwarte rand erom heen gaat niet lukken denk ik. Je kan hem wel in windowed mode draaien waarbij je wel de gewenste resolutie kan gebruiken zonder dat de boel opgerekt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus253
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 20:19

Odysseus253

Metzonderzijwieltjes

T-h-i-j-m-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
Even een vraagje:
Volgens mij kan dat niet, je resolutie past zich automatisch aan, dus als je ingame een resolutie van 1600x.... kiest, veranderd de resolutie van de monitor mee, zodat je het altijd fullscreen hebt. Maar wat jij wilt, met een zwarte rand, zorgt er niet voor dat jij het mooi kan spelen hoor, je kan beter je resolutie wat lager zetten, merk je niks van (er wordt immers niets uitgerekt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Zien de sunshafts er mooier uit op de pc of is dithetzelfde als op de xbox 360? ik kan nergens duidelijke vergelijking krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

PilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Het is helaas niet zo simpel. Ik heb echt enorm veel toetsen geprobeerd en geen enkele werkt. Ik neem aan dat -tK- dit ook wel geprobeerd heeft.
Heb ik ook gehad, kon met geen mogelijkheid meer uit een auto komen, daarna de controls allemaal weer op default gezet en toen werkte het wel weer.

Conflict had ik niet volgens mij maar had wel verschillende knoppen gewijzigd.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eigenlijk begin ik nou in te zien na het spelen van FC2 dat Crysis de hype compleet heeft waargemaakt.
Dat je daar dan een ubersysteem voor moest hebben is wel een feit.

De AI in FC2 komt op elk gebied gewoon te kort en de mogelijkheden die je in het spel hebt is veel te beperkt. Dat je zelfs niet door kan rennen (met shift ingedrukt) in combinatie met de pijltjestoetsen doet me dan gelijk denken aan SOF3 die naar mijn idee de grootste FLOP is van de eeuw (voor zo'n prijs).

Ook het repetetief missies uitvoeren die steeds hetzelfde zijn gaat gewoon snoeihard vervelen en de 50km2 komt niet tot z'n recht. Het is grafisch gezien een heel mooi spel en het draait als een trein maar Crysis vind ik in elk opzicht gewoon beter en veel diepgaander.

Dat FC2 dan ook zo'n hoog cijfer krijgt vind ik niet terecht. Overigens vind ik de meegeleverde Editor wel subliem. Zelfs mijn oma heeft een Deathmatch map gemaakt en die gaan we vanavond uitproberen.

Dit spel had zoooooo veel beter gekunt. Jammer...een gemiste kans. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Flagg schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:09:
[...]

Heb ik ook gehad, kon met geen mogelijkheid meer uit een auto komen, daarna de controls allemaal weer op default gezet en toen werkte het wel weer.

Conflict had ik niet volgens mij maar had wel verschillende knoppen gewijzigd.
Bedankt voor je reply. Denk dat het nu wel op te lossen is door wat te spelen met alle key binds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
[...]

Ik heb idd alle toetsen geramt, maar blijkbaar de E niet, want die werkt wel :). Leuk detail is dat ik nergens iets geconfigureerd heb aan de E, waardoor ik hem ook niet kan aanpassen naar een andere knop :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:
[...]

Ik heb idd alle toetsen geramt, maar blijkbaar de E niet, want die werkt wel :). Leuk detail is dat ik nergens iets geconfigureerd heb aan de E, waardoor ik hem ook niet kan aanpassen naar een andere knop :/
Dat probleem had ik ook... Ik bleef maar op ctrl rammen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Ik vond persoonlijk de hotfix geen revolutionaire verbetering ofzo, heb een HD4850.
(lees: merkte nauwelijks verschil), maar kan me voorstellen dat het voor CF misschien wel veel uitmaakt.

Weet niet zo goed wat ik van de game moet vinden. Ik voel inderdaad weinig afwisseling. De graphics zijn aardig, maar echt 1 jaar voor Crysis eigenlijk, Crysis is gewoon echt veel mooier. Daar kan ook meer kapot. De graphics hier zouden op crysis niveau zijn, maar dan met lagere eisen, nou dat vind ik echt enorm tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

Maken de nieuwe Nvidea drivers eigenlijk ook uit? Volgens hen is die weer geoptimaliseerd voor Verschreeuw2

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deagle
  • Laatst online: 22:54
THiCE schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:03:
Hier voor mogelijk geintresseerden,

[afbeelding]

Dit is vooralsnog zonder de ati hotfix, de download link gaat lekker sloom zucht....

Specs:
Crossfire ATi HD4580's
C2D E8400
2x 2gig G.Skill F2-6400CL5D
Samsung Spinpoint F1
GigaByte GA-X48-DQ6

Heeft iemand enorme baad zoiezo bij de hotfix gehad of?
hoor het graag!
Met driver 8.11 rc1 gaat het hier nog het beste met crossfire HD3870 zonder de hotfix. 8.11 rc1 + hotfix haalt hier ±4-5 fps minder gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het nuttig.

[ Voor 91% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

Maak liever een topicreport, het handje bovenaan het topic :)

[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Lol kwam nog een bug tegen in MP (als je al een potje kan joinen, wat is dat slechts geregeld op de PC zeg..) Ik heb mijn binding voor reloaden veranderd van R naar MIDDLE MOUSE BUTTON.... en tijdens MP werkt mijn middle mouse button niet... ik moet weer gewoon de default R indrukken om te reloaden... ga ik echter naar het menu : staat er voor reload toch wel degelijk ingesteld op MIDDLE MOUSE BUTTON, ga ik naar singleplayer : werkt alles weer zoals ik het heb ingesteld. (mijn overige bindings die ik heb veranderd werken dan weer wel in MP, alleen reloaden niet..)

Sorry maar deze game is zo buggy als wat en slecht afgewerkt (diepgang missies, bugs die zoal ben tegen gekomen). Het hele MP gedeelte is ook een verneukte console versie, ik kan geen server meer vinden!!??! alleen maar player matches en ranked matches, waar dan een paar potjes staan met ping over 400 en als ik ze wil joinen krijg je idd 'match in progress', flikker op met die onzin, wie dat heeft verzonnen kan ik echt wel aaaaarrrrgh.... server browser ftw.

[ Voor 27% gewijzigd door BaT op 23-10-2008 13:51 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i114.photobucket.com/albums/n241/X-z0re/Untitled-5.jpg

Loopt precies beter kwa min fps dan een HD4870..
Zie instellingen @screenshot
Alles ultra high.
4xAA ( 16AF in control panel )
1680x1050

Systeem:
Q6850
Asus P5Q pro
4gb DDR2 1000Mhz
8800GTX

Edit:
Net even review van guru3d gelezen.. 8800GTX & Ultra houden HEEL goed stand, beter dan de HD4870 512

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• albatross
  • Laatst online: 11-06 16:43
Okasha schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:17:

De graphics hier zouden op crysis niveau zijn, maar dan met lagere eisen, nou dat vind ik echt enorm tegenvallen.
Als je je eigen zin even terugleest, zie je hopelijk toch wel dat wat je zegt niet kan. Voor niets gaat de zon op! Er hetzelfde uitzien als in Crysis, maar met minden eisen, dan kan gewoon niet. Punt.

Overigens, ik behoorde destijds bij de mensen die Crysis te zwaar vonden (voor mijn 8800GTX). En dat was het, zeker voor die tijd, eigenlijk ook wel. Maar goed, nu hebben ze de systeem-eisen wat teruggeschroefd, en dan lopen lieden weer te mekkeren dat de graphics in Crysis zo veel mooier waren! Het is ook nooit goed.

i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GBTW
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 06-09 13:14
Voor de mensen met problemen met betreft de resoluties:

http://www.widescreengami...topic.php?p=142748#142748

Zo te zien werkt het met zowel de Desktop aspectratio en de ingame resolutie. en niet eens goed.

Mooi dat ik even heb afgewacht, want zo te zien gaat het voor geen meter draaien op mijn 3 monitor setup :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 22:33
Zou iemand me kunnen wijzen op de diamant in het slachthuis / slaughter house? Ik kan hem maar niet ontdekken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

jopie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:30:
Zou iemand me kunnen wijzen op de diamant in het slachthuis / slaughter house? Ik kan hem maar niet ontdekken?
spoiler:
in de wagon volgens mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Als je voor de ingang deur staat moet je linksaf, langs het muurtje en daar dan rechtsaf. Daar ligt 'ie als het goed is.

Nou ik heb de game nu al zo een 5 uren gespeeld en helaas ook voor mij is het wel een tegenvaller. De game is wel aardig, dingen opblazen is gaaf! Maar in het geheel komt het zeker niet boven de 8 uit voor mij. De AI is soms goed, meestal heel slecht. Rennend vanaf 50 meter met een machine geweer mij neerschieten terwijl ik gehurkt achter een boom schuilde... maar soms gaan ze ook wel dekking zoeken etc maar het blijft irritant.

Ik erger me ook altijd aan games waar je iemand raakt en dat diegene gewoon door kan rennen etc, haalt me echt uit de game, dit is dus bij alle games zo.

Het rijden vind ik wel gaaf, ik scheur dan ook vaak door de jungle heen ipv over de wegen :D, krijg af en toe een auto achter me aan, dan stap ik uit pak ik me Draganov (<3) en schiet de bestuurder dood waarna de gunner meteen op de bestuurders stoel stapt en dus ook insta dood is.

Over de verhaallijn kan ik nog NIETS vertellen want ik heb nog NIETS ontdekt! Ik snap helaas niet zo goed waar ik eigenlijk mee bezig ben, er zijn 2 soorten "rebellen" ARF en UFLL (toch?) die 2 proberen elkaar het leven zuur te maken via mij (de speler). Ik doe missies voor hun om dichter bij The Jackel te komen, althans zo heb ik het begrepen maar ik heb nog niets gehoord of gezien dat mijn interesse opwekt voor The Jackel.

De missies van de weapon dealers zijn ook kansloos. Je moet vaak een tering eind rijden en dan moet je een vrachtwagen slopen met een konvooi die rondjes rijd. Ze rijden rondjes, door de woestijn. Kom op.

Ik ga deze game denk ik ook niet uitspelen :(. Net als Assasins Creed sluipt de herhaling van de gameplay er weer in waardoor je na 3 uren gamen nog steeds hetzelfde doet als na 20 uren gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Houd het nuttig en ontopic.

[ Voor 83% gewijzigd door PromoX op 23-10-2008 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Laatst online: 11-09 17:35

Pinjataaa

Hit me!

Wel grappig dat Tweakers in de review meld dat de AI erg intelligent is, terwijl me opvalt dat ze gewoon gigantisch achterlijk zijn... Tweakers, hoe kom je erbij dat ze slim zijn? 8)7 Fake info dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 08:44
klopt het dat dit spel op een of andere manier smooth mouse forced ofzo? het muizen gaat voor geen meter, mn fps komt niet onder de 40 maar mn muis stuitert alle kanten op. hij reageert laat en blijft nog ff door bewegen als ik stop met bewegen. ik heb gewoon een razer death adder, niks bijzonders en in alle andere games werkt hij wel lekker :/

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02-09 13:43
Heeft iemand nog suggesties welke onderdelen het meeste invloed hebben op mijn FPS? ik heb alles van high naar medium gezet, maar in fps maakt het niet echt uit, vooral tijdens het autorijden is het laggen geblazen. Ik heb AA uit staan, evenals Vsync (Wat vaak voor lagere fps zorgt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Nu online

MsG

Forumzwerver

albatross schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:05:
[...]

Als je je eigen zin even terugleest, zie je hopelijk toch wel dat wat je zegt niet kan. Voor niets gaat de zon op! Er hetzelfde uitzien als in Crysis, maar met minden eisen, dan kan gewoon niet. Punt.

Overigens, ik behoorde destijds bij de mensen die Crysis te zwaar vonden (voor mijn 8800GTX). En dat was het, zeker voor die tijd, eigenlijk ook wel. Maar goed, nu hebben ze de systeem-eisen wat teruggeschroefd, en dan lopen lieden weer te mekkeren dat de graphics in Crysis zo veel mooier waren! Het is ook nooit goed.
Lol ik wilde hetzelfde gaan posten. Ook mij vielen de graphics wat tegen, want ze zeiden crysis maar minder zwaar. Dan denk ik aan crysis warhead in farcry 2 stijl, maar helaas het is nog wel een tikje minder. Maar aan de andere kant ze moeten toch iets :). Als dit de graphics van crysis had met zo'n open wereld, draaide het denk ik bij niemand goed.

De AI is inderdaad heel erg dom, en neerknallen is een beetje te makkelijk ofzo. Ik moet nu naar een of andere wapenkerel bij tommy's bar, maar daar is helemaal niemand. Ik snap het niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Ik heb toch niet echt de übereentonig ervaring die de rest hier heeft hoor. Kijk, dat het niet realistisch is dat een armsdealer rondjes aan het rijden is in de woestijn, daar moet je je gewoon overheen zetten? Ik vind missies waarbij ik konvooien moet onderscheppen juist de allerleukste. Daar kun je nammelijk allerlei verschillende manieren voor vinden om het aan te pakken. Zojuist heb ik er eentje gehad waarbij ik iemand in een konvooi moest vermoorden. Ik bestudeerde eerst de route, kwam tot de conclusie dat de auto een bepaalde brug passeerde en zag dat daar een spoorlijn naast liep, met een eigen brug. De spoorlijnbrug is dan meestal hoger, dus had ik een goeie overzichtspositie. Bovendien moesten de auto's over een brug, zodat je precies weet wat ze gaan doen. Ik ben vervolgens lekker hoog gaan zitten wachten; toen het convooi langskwam had het geen kans! Het waren drie jeeps, en iedere jeep kreeg een RPG op zijn knar. Dat was dus een goed uitgewerkt plan, en dat geeft best wel een leuk gevoel.

Natuurlijk had ik ook voor een andere aanpak kunnen kiezen. Ik had bijvoorbeeld mijn auto aan het einde van de brug kunnen zetten, om vervolgens met mijn sniperrifle de target om zeep te helpen. Zo zijn er nog wel een aantal manieren om zo'n missie aan te pakken, en dat zorgt in mijn ogen toch wel voor afwisseling.

Als je al die checkpoints nu ook zo aanpakt (als kleine missies, die je op verschillende manieren aan kunt pakken), dan is dat ook hardstikke leuk. Het duurt dan allemaal wel wat langer, maar als het alleen om het verhaal gaat kun je net zo goed een goed boek gaan lezen. Jullie beschouwen die stukken over de weg als de saaie stukken die tussen de leukere stukken in vallen. Dat is gewoon een verkeerde instelling, en dan is het inderdaad binnen de kortste keren saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ik denk dat als je een main mission of underground (etc) open hebt staan dat je weapon dealers er niet zijn.

@Patriot, over het eerste gedeelte ben ik het eens, het is tof om zulke dingen te doen. Ik had op een gegeven moment me jeep op een weg staan waarna lui uitstapten om dat ding weg te rijden maar ik zat ergens in een boom met me sniper :D dat was wel gaaf.

Dat 2e gedeelte ben ik het niet mee eens omdat ze weer respawnen, je kan wel zo een kampje uitmoorden maar het heeft geen nut, volgende keer dat je er langs rijd staan ze er weer.

[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 23-10-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:
[...]

Net even wat geprobeerd met de controls. Als ik E niet gebind heb en Q gebruik als use, dan laat ik het wapen met Q niet los, maar met E wel. Het probleem bij mij is alleen dat ik in elk spel Q als use gebruik en E als reload.

Zodra ik E gebruik als reload kan ik het wapen niet meer los laten. Vast pakken werkt wel met Q maar los laten niet. Dat los laten werkt wel met E maar die gebruik ik als reload en dan doe ie het niet. Om goed te kunnen spelen moet ik dus kiezen tussen, of die wapens niet gebruiken, of geen E gebruiken als reload. Dan kies ik er maar voor om die wapens niet te gebruiken. Ik speel al jaren alle games met E als reload en ga dat niet veranderen.

Wel jammer dat het binden van keys dus behoorlijk buggy is. Misschien komt er een patch die het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrVegeta schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:17:
Dat 2e gedeelte ben ik het niet mee eens omdat ze weer respawnen, je kan wel zo een kampje uitmoorden maar het heeft geen nut, volgende keer dat je er langs rijd staan ze er weer.
Ik vind dat respawnen ook jammer, maar aan de andere kant... als je echt 50 uur met dit spel bezig bent, zul je ongetwijfeld een heleboel plekken tig keer bezoeken: het zou dan wel vreemd worden als op een bepaald moment er NIEMAND meer rondloopt omdat je het hele land hebt afgeknald. Maar goed, ik weet niet precies hoe het werkt, maar dat respawnen zou dan beter bijvoorbeeld een paar dagen moet duren (volgens de ingame tijdcyclus). Ik spreeks trouwens nog steeds niet uit ervaring want ik heb het spel nog niet binnen... (ze zijn wel verzonden dus hopelijk kan ik vanaf morgen nog beter meepraten ;) ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je bent _juist_ 50 uren bezig omdat je steeds die kampjes moet uitmoorden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:47:
[afbeelding]

Loopt precies beter kwa min fps dan een HD4870..
Zie instellingen @screenshot
Alles ultra high.
4xAA ( 16AF in control panel )
1680x1050

Systeem:
Q6850
Asus P5Q pro
4gb DDR2 1000Mhz
8800GTX

Edit:
Net even review van guru3d gelezen.. 8800GTX & Ultra houden HEEL goed stand, beter dan de HD4870 512
De 8800GTX is zowieso een van de beste videokaarten ooit. Hij is al bijna opa en toch staat ie nog terecht in benchmark lijsts.

Zou je eens in DirectX9 kunnen benchen? Ik heb geen Vista meer. Moet ik toch maar weer eens proberen gezien uit het Ati 4000 ervaringen topic blijkt dat DX10 een betere fps geeft by Far Cry 2.
anathema schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:38:
[...]

Die test heb ik ook ff gedraaid met dezelfde settings (Q6600@3200, P35C-DS3R, 3GB PC6400, HD4870 1GB@835/925)
DX9: 13.3 / 36.4 / 57.9
DX10: 18.8 / 46.7 / 85.4
Dit krijg ik met DirectX9:

Settings: Demo(Ranch Small), 1680x1050 (60Hz), D3D9, Fixed Time Step(No), Disable Artificial Intelligence(No), Full Screen, Anti-Aliasing(4x), VSync(No), Overall Quality(Custom), Vegetation(Very High), Shading(Very High), Terrain(Very High), Geometry(Very High), Post FX(High), Texture(Very High), Shadow(High), Ambient(High), Hdr(Yes), Bloom(Yes), Fire(Very High), Physics(Very High), RealTrees(Very High)

* Average Framerate: 41.19
* Max. Framerate: 60.74
* Min. Framerate: 28.64

Is wel de 1GB versie(!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een probleempje,

Bij de laden van het spel, dus nadat je het mannetje gekozen hebt, blijft hij hangen. Cpu verbuik is 100% na 5 minuten was hij nog geen stap veder. Het was bij het 3e stukje tekst.

wat zou dit kunnen zijn? muziekje blijft rustig doorspelen dus helemaal vastgelopen is die niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Necrite
  • Laatst online: 21-08 18:20
ph4ge schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:08:
klopt het dat dit spel op een of andere manier smooth mouse forced ofzo? het muizen gaat voor geen meter, mn fps komt niet onder de 40 maar mn muis stuitert alle kanten op. hij reageert laat en blijft nog ff door bewegen als ik stop met bewegen. ik heb gewoon een razer death adder, niks bijzonders en in alle andere games werkt hij wel lekker :/
Ik heb hetzelfde, volgens mij is dat inherent aan PC-ports van console games. Want ondanks dat het tegelijk uitgebracht is op alle platforms voelt het 'console' aan :/ Iets wat bv Half-Life 2 of Unreal Tournament niet hebben.

[ Voor 4% gewijzigd door Necrite op 23-10-2008 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-09 17:31
Game Error schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:10:
Heeft iemand nog suggesties welke onderdelen het meeste invloed hebben op mijn FPS? ik heb alles van high naar medium gezet, maar in fps maakt het niet echt uit, vooral tijdens het autorijden is het laggen geblazen. Ik heb AA uit staan, evenals Vsync (Wat vaak voor lagere fps zorgt)
Dat had ik ook, hele spel liep vloeiend met alles op very high, totdat ik ging auto rijden. Was ineens niet meer te doen. Heb nieuwe drivers van Nvidia Nforce 4 chipset geinstalleerd en nu kan ik vloeiend rond rijden.
Het viel me op dat mijn schijf erg hard aan het ratelen was wanneer ik aan het rijden was. Dus vandaar dat ik aan chipset updaten dacht.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

ph4ge schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:08:
Inderdaad! Op het eerste moment kon ik dus gewoon echt niet normaal spelen, reageert relatief traag enzo. Als je het vergelijkt met COD4 of CS: Source is dit echt raar!
Beetje jammer :( Vind het nog zo lastig om gewoon te raken atm omdat het gewoon echt heel anders speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Game Error
  • Laatst online: 02-09 13:43
Moshe85 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:01:
[...]

Dat had ik ook, hele spel liep vloeiend met alles op very high, totdat ik ging auto rijden. Was ineens niet meer te doen. Heb nieuwe drivers van Nvidia Nforce 4 chipset geinstalleerd en nu kan ik vloeiend rond rijden.
Het viel me op dat mijn schijf erg hard aan het ratelen was wanneer ik aan het rijden was. Dus vandaar dat ik aan chipset updaten dacht.
ik ben nu ook bezig met nieuwe drivers te downloaden, was eigenlijk ook mijn eerste gedachte :)
Hopen dat het bij mij ook weer zo soepel werkt dan maar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-09 20:48
Ik vind de game een beetje tegen vallen.

Het is eigenlijk alleen maar crossen met de jeep, dan zie een paar vijanden, moet je gauw achter de machine gun kruipen en daarna rij je weer door.

Meestal kom je niet eens je jeep uit, misschien om even met de sleutel onder de motorkap te draaien 8)7 , maar dat gaat naar tig keer ook vervelen.

Ik vind de rijafstanden en dus ook de rijtijden tussen de missies te lang.

Buiten de gameplay is het grafisch best een mooie game en draait goed op mijn nieuwe HD4870x2, maar om de zoveel tijd klapt ie er uit en als je net vergeten bent om te saven, moet je weer heel dat stuk rijden.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 07:52

justifire

Shut up and squat !!

PilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:
[...]

Net even wat geprobeerd met de controls. Als ik E niet gebind heb en Q gebruik als use, dan laat ik het wapen met Q niet los, maar met E wel. Het probleem bij mij is alleen dat ik in elk spel Q als use gebruik en E als reload.

Zodra ik E gebruik als reload kan ik het wapen niet meer los laten. Vast pakken werkt wel met Q maar los laten niet. Dat los laten werkt wel met E maar die gebruik ik als reload en dan doe ie het niet. Om goed te kunnen spelen moet ik dus kiezen tussen, of die wapens niet gebruiken, of geen E gebruiken als reload. Dan kies ik er maar voor om die wapens niet te gebruiken. Ik speel al jaren alle games met E als reload en ga dat niet veranderen.

Wel jammer dat het binden van keys dus behoorlijk buggy is. Misschien komt er een patch die het oplost.
Ja dat is wel vervelend.
Gebruik meestal F als Use, en dan moet je in FC2 dus met E het wapen weer loslaten 8)7
Hoogste tijd voor een patch :)
En mis ook de optie voor om de hoek kijken (Q en E), wel zo makkelijk midden in een vuurgevecht.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Zojuist eens een uurtje op diverse sites gelezen over far cry 2..... Heb hem zelf ook met de post gekregen gisteren en ik vind hem vet..

Maar ik lees wel op heel veel plaatsen dat het spawnen van controlpoints toch wel de grootste ergernis van de hele game is..

Is het denkbaar dat ubisoft met een patch komt die het spawnen wijzigt? Dus dat ipv een instant respawn er een tijdscyclus van bv 3 dagen aan gekoppeld wordt..

Of zijn zulke aanpassingen middels patch juist ontzettend veel werk? Ik heb namelijk geen idee hoeveel werk zoiets is voor een game ontwikkelaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 02-09 23:21

PromoX

Flying solo

Modbreak:Mensen met technische problemen/vragen kunnen terecht in Spielerij - Problemen & Vragen en dan graag met een topicstart die aan de eisen voldoet en dus niet met een paar regels tekst die hier zo nu en dan geplaatst worden.

[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 23-10-2008 16:56 ]

And I'm the only one and I walk alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jormungandr
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-09 15:49
Ik heb hem hiernet ontvangen en maar meteen in wine gepompt. Ijdele hoop dus, de install ging vloeiend, maar bij het runnen krijg ik een stack dump om U tegen te zeggen. Toch maar op men dual boot windows gooien dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Me_Again
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-05 08:18
Is het net zoals in het eerste deel van FarCry ook mogelijk om toggle aim in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Paprika schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:51:
[...]

Dit krijg ik met DirectX9:

Settings: Demo(Ranch Small), 1680x1050 (60Hz), D3D9, Fixed Time Step(No), Disable Artificial Intelligence(No), Full Screen, Anti-Aliasing(4x), VSync(No), Overall Quality(Custom), Vegetation(Very High), Shading(Very High), Terrain(Very High), Geometry(Very High), Post FX(High), Texture(Very High), Shadow(High), Ambient(High), Hdr(Yes), Bloom(Yes), Fire(Very High), Physics(Very High), RealTrees(Very High)

* Average Framerate: 41.19
* Max. Framerate: 60.74
* Min. Framerate: 28.64

Is wel de 1GB versie(!).
Heb ik ook. Maar ik zie dat je alles met very high hebt getest ipv ultra high dus dat zal wel wat performancewinst opleveren.

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HADES2001
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Nu een aantal uur erop zitten maar moet zeggen dat ik hem tegen vind vallen.
Die mallaria is meer irritant dan leuke nieuwe trentsetter (de volgende fabrikant die zoiets doet mogen ze afschieten)
En de missies lijken anders maar je ziet niks nieuws.

In ieder geval toen ik gisteren Dead Space en Far Cry 2 CE ophaalde was far cry 2 een flinke tegenvaller na de topper dead space

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superbassie
  • Laatst online: 10-09 17:48
Hm, wilde hem wel kopen, maar zie er toch maar vanaf na wat reacties op diverse sites gelezen te hebben.
Wil niet weer een miskoop doen als toen met Assassin's Creed (beloofde ook heel wat, maar bleek ook een flutgame te zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Is iemand ondertussen al bij het tweede gebied aanbeland ? Misschien dat de echte gameplay daar pas begint :D

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
Vind er op het moment niet zoveel aan, en zoals BaT opmerkt; "misschien dat op het tweede gebied de gameplay begint". Tot nu toe zoals veel mensen zeggen, beetje rondrijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Niet online
2e gebied??
ik dacht dat het spel uit 1 groot gebied bestond, dat je gelijk helemaal tot je beschikking had vanaf het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:21:
Is iemand ondertussen al bij het tweede gebied aanbeland ? Misschien dat de echte gameplay daar pas begint :D
Ik wist eerst nieteens dat er een 2e gebied was. Vond het eerste al erg groot, maar zei wel even "wow" toen ik opeens het 2e gebied inreed.

De gameplay vind ik zelf wat beter dan in het eerste gebied. Qua omgeving is het niet veel anders. Een deel desert en een deel jungle, misschien iets mooier dan in het eerste gebied.

Wat vooral beter is zijn de missies. Gevarieerder en interessanter. Maar het is niet zo dat opeens daar de poorten opengaan en het échte spel begint :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 00:07
BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:21:
Dude, het spel bestaat uit 2x 25km2 samengenaaid tot 1 map, met een kort laad-ding er tussen dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kn4kw0r5t
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-07-2022
edgarf28 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:26:
2e gebied??
ik dacht dat het spel uit 1 groot gebied bestond, dat je gelijk helemaal tot je beschikking had vanaf het begin?
Links onderin de kaart zie je een weggetje lopen, zit weer zo'n stuk daaronder. Northern district en southern district.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:45:
[...]

Ik vind dat respawnen ook jammer, maar aan de andere kant... als je echt 50 uur met dit spel bezig bent, zul je ongetwijfeld een heleboel plekken tig keer bezoeken: het zou dan wel vreemd worden als op een bepaald moment er NIEMAND meer rondloopt omdat je het hele land hebt afgeknald. Maar goed, ik weet niet precies hoe het werkt, maar dat respawnen zou dan beter bijvoorbeeld een paar dagen moet duren (volgens de ingame tijdcyclus). Ik spreeks trouwens nog steeds niet uit ervaring want ik heb het spel nog niet binnen... (ze zijn wel verzonden dus hopelijk kan ik vanaf morgen nog beter meepraten ;) ).
Ik heb volgens mij door hoe het werkt;

Ik liep een tijdje bij zo'n checkpoint te kloten en kreeg ineens een berichtje in beeld; checkpoint explored oid. Vervolgens verdween op de map het checkpoint icoontje met slotje en veranderde in een ammunition depot icoontje. En volgens mij komen er geen mannetjes meer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaT

BaT

Avalaxy schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:29:
[...]

Dude, het spel bestaat uit 2x 25km2 samengenaaid tot 1 map, met een kort laad-ding er tussen dus.
'dude', ik ben er anders nog niet geweest, dus wat wil je nou zeggen ? Kan je al meteen naar dat 2e gebied (of hoe jij het noemt), of komt dat na een tijdje vanzelf voorbij ?

Edit: Net geprobeerd daar heen te rijden (weggetje links onderin), maar dat kan ik dus nog niet, halverwege de weg ging ik dood aan een zonnesteek oid.

[ Voor 15% gewijzigd door BaT op 23-10-2008 18:48 ]

Product Owner - Connec2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaseMike
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Gespeelde versie : PC

Mja, eerst enthousiast want prachtige graphics en mooi vloeiend op mijn 8800gt. Maar inderdaad na enige tijd beginnen de oneindige "locals in jeeps" toch bijzonder op je zenuwen te werken. Het is zo erg dat hij bijna een bug lijkt :

1- Je rijdt een stukje, en hups een jeep ramt je en begint te schieten
2- Je drukt op C en schiet terug
3- Daarna uitstappen en je jeep repareren
4- Goto 1

Dus oproep aan ubisoft : Haal dat er zo snel mogelijk uit, of beperk het tot heel af en toe, want het maakt de game zo irri dat je voor de rest van de game eigenlijk geen zin meer hebt en dat is jammer want het ziet er allemaal uistekend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Meh, wederom niet echt een lekker spel om eens goed voor te gaan zitten... Ik had er toch wel meer van verwacht. Veel te repetitief...

Volgens mij ben ik niet de enige die er zo over denkt. :P

[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 23-10-2008 18:41 ]

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JediUberknaft
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 07:27

JediUberknaft

May Da Force B With You !

Nu al best een paar uurtjes erop zitten, vind de game wel leuk maar had echt wel veel meer verwacht. Misschien komt dat nog, maar om nou te zeggen dat ik er echt ingezogen wordt .. nee. Dat (nog) echt niet. Terwijl ik echt vol spanning zat bij het installeren. Niet dat ik hem MAG vergelijken met Crysis, maar die en Warhead vond ik toch tot nu toe veel vetter qua gameplay (meer spanning en actie) en ook grafisch schieten die er bovenuit. Gelukkig aan de andere kant is weer dat FC2 heerlijk soepel loopt op mijn systeem. Misschien dat de gameplay nog wel vetter gaat worden naarmate je verder in het spel komt, maar tot nu toe nog niet je-van-het.
Beetje hetzelfde de hele tijd inderdaad. Kleine missie doen, weer effe rijden. Beetje babbelen, side mission doen, weer rijden etc etc. Elke keer die enemy jeeps kapot maken, je eigen jeep repareren en weer verder ...

Op zich vind ik de savanne dan wel weer erg mooi gemaakt. Dat is wel heel goed nagemaakt. Persoonlijk vind ik dat er mooier uitzien dan de jungle. Zo'n mooie jungle als in Crysis heb ik nog nooit gezien iig.

Ben benieuwd hoe de game verder wordt. Van wat ik aan filmpjes gezien had tot voor de release, had ik toch meer verwacht ... We will see ...

[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 23-10-2008 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
HaseMike schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:37:
Gespeelde versie : PC

Mja, eerst enthousiast want prachtige graphics en mooi vloeiend op mijn 8800gt. Maar inderdaad na enige tijd beginnen de oneindige "locals in jeeps" toch bijzonder op je zenuwen te werken. Het is zo erg dat hij bijna een bug lijkt :

1- Je rijdt een stukje, en hups een jeep ramt je en begint te schieten
2- Je drukt op C en schiet terug
3- Daarna uitstappen en je jeep repareren
4- Goto 1

Dus oproep aan ubisoft : Haal dat er zo snel mogelijk uit, of beperk het tot heel af en toe, want het maakt de game zo irri dat je voor de rest van de game eigenlijk geen zin meer hebt en dat is jammer want het ziet er allemaal uistekend uit.
Juist, dit moet makkelijk met een patch te verhelpen zijn, is gewoon iets van een waarde veranderen oid :P
Ik probeer nu al twee dagen een beetje in deze game te komen, maar als ik een eind moet reizen voor een missie en ondertussen al een stuk of 5x ben uitgestapt voor die klote jeeps en checkpoints met soldaten, dan heb ik mijn ps3 meestal al weer uitstaan...

Zouden beta testers dit ook niet als gruwelijk irritant hebben ervaren? Of zouden zij juist gezegd hebben van, er gebeurd te weinig als je een groot stuk moet rijden, dus doe maar wat jeeps en checkpoints in de game dan vermaakt de gamer zich wel;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou jongens, bedankt allemaal voor het bederven van mijn voorpret, hahaha! :P Mijn PC-versie komt morgen binnen (hoop ik), samen met de XBox versie van m'n zoon (kunnen we vergelijken). I.v.m ongeduld en nieuwsgierigheid hebben we toch maar even de eh... 'demo' geinstalleerd op een oude pc hier (een nu 4 of 5 jaar oude Dell met dus een oude CPU en een of andere Geforce die m'n zoon vorig jaar goedkoop gekocht heeft). Bij het opstarten kregen we dan ook de melding dat de hardware geupdate moest worden, maar... het spel draait alsnog. En ik moet zeggen... met alles op Medium FSAA en bloom etc. OFF ziet het er alsnog lekker uit! En nog speelbaar ook! Dat moet morgen op mijn PC (met E6600 en 8800GTX) dus wel lukken! :)

Gameplay valt nog niet veel over te zeggen: ik wil er nog niet teveel van zien en m'n zoon zit alleen maar fikkies te stoken. :P Maar ondanks de vele negatieve berichten heb ik er alsnog zin in. Dit is gewoon een game die je rustig moet spelen en waar je de tijd voor moet nemen. Je moet volgens mij ook niet elke keer alles hetzelfde doen, maar gewoon steeds wat nieuws verzinnen (hoe je een controle post uitschakelt en zo). Als je alleen maar snel naar de volgende missie wil en onderweg alles afraffelt op dezelfde manier, dan wordt het inderdaad snel saai, denk ik. Als ik het zo hoor lijkt me dit een nogal realtime spel, dus zeg maar net zoals in het echte leven: daar gaat alles ook niet zo snel en makkelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een bevestiging gekregen van wat ik al zei: Zodra je een checkpoint uitmoord en doorloopt komt er in beeld '2 of 30 Guard Post scouted ' en de irritante mannetjes blijven vervolgens gewoon weg.

Zoek de ammo crates en druk op E.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany

beany

Meeheheheheh

BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:35:
[...]

'dude', ik ben er anders nog niet geweest, dus wat wil je nou zeggen ? Kan je al meteen naar dat 2e gebied (of hoe jij het noemt), of komt dat na een tijdje vanzelf voorbij ?

Edit: Net geprobeerd daar heen te rijden (weggetje links onderin), maar dat kan ik dus nog niet, halverwege de weg ging ik dood aan een zonnesteek oid.
Dat probleem had ik ook. Geen idee wanneer en waarom je dan wel naar dat 2e gebied mag. Misschien heeft iemand hier tips of antwoorden voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe komt het eigenlijk dat die gasten op checkpoints gewoon op je schieten? Is dit te voorkomen?
Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.