spoiler:
[ Voor 27% gewijzigd door Paprika op 23-10-2008 00:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 27% gewijzigd door Paprika op 23-10-2008 00:09 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Patriot op 23-10-2008 00:05 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Ik draai met mijn 4870 OC makkelijk 30fps gemiddeld. Ik heb op 1 instelling na geloof ik alles op Ultra High staan, met 2x AA. gemiddeld heb ik buiten 50 fps en binnen gebouwen/steden of in een hele dichte jungle 40fps. Dit op 1680x1050, Vista 64-bit, DX10.Kuhr89 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:12:
Als ik zo kijk naar allerlei Benchmarks van jullie.
merk ik dat de 4870 het niet zo lekker trekt op een hoge resolutie of wel?
Ik hoor mensen zeggen van soms wellis 19 fps. of sommige: vaak 30fps ofzo. Terwijl ik andere zie met bijv een 8800GTX of Ultra of 8800GT SLI. dat die hoge resolutie met min 30fps enzo..
Is dit niet raar?
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Met 4x AA (en alles op het hoogste) average ik meer dan 40 fps in het spel zelf/tijdens het rijden, in een dorp makkelijk 55+. Als ik een spel zonder AA speel valt me dit veel te veel op, anders zou ik waarschijnlijk altijd wel 60 hebben.Kuhr89 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:12:
Als ik zo kijk naar allerlei Benchmarks van jullie.
merk ik dat de 4870 het niet zo lekker trekt op een hoge resolutie of wel?
Ik hoor mensen zeggen van soms wellis 19 fps. of sommige: vaak 30fps ofzo. Terwijl ik andere zie met bijv een 8800GTX of Ultra of 8800GT SLI. dat die hoge resolutie met min 30fps enzo..
Is dit niet raar?
[ Voor 3% gewijzigd door Paprika op 23-10-2008 00:17 ]
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
DochoDocho schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:57:
Vreemd gelopen missie voor de AFR , is dit een bug of hoort dat zo? (Ik weet niet of de spoilers echt horen, maar ik zet ze er toch maar even bij)
spoiler:De eerste missie voor de AFR hield in dat ik een stel special forces moest afmaken. Direct na deze opdracht te hebben gekregen belt een "buddy" om te zeggen dat ik "een kleine man" in een villa zo ver moet krijgen (als optie) om de Special Forces naar een "tactisch makkelijkere" plek (foute coördinaten) te sturen met de radio. OK, ik besluit zijn raad te volgen en ik krijg te horen dat de special forces door de foute coördinaten in de val zitten en de AFR voor mij wel het werk zal opknappen en ik alleen maar stilletjes moet binnensneaken om hun radios te vernietigen terwijl ze aan het vechten zijn. Nou, mooi niet hoor: de AFR staan daar wat rustig te lummelen terwijl de special forces 10m verderop zitten. Nu blijk ik het mezelf nog moeillijker gemaakt te hebben en moet ik 2 legers zien te vermijden... uiteindelijk is het me gelukt (na wat quiksaven) om die radio's te vernietigen,in een auto te springen en weg te rijden (terwijl ik langs alle kanten beschoten werd, zowel door AFR als special forces). (en vervolgens belt men buddy dattie in de problemen zit, dat ik ook ineens foute dingen heb opgeblazen,... maar dat doet er nu niet toe). Punt is: moest die AFR nu eigenlijk niet die special forces aanvallen ofzo zodat mijn job tenminste iets makkelijker zou zijn
[ Voor 3% gewijzigd door Proxzor op 23-10-2008 00:23 ]
En daar komt nog bij dat je stealth kunt binnenglijden in enemy territory door je motor (E) af te zetten en dus zonder geluid verder vaartBaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:08:
Tip: probeer zoveel mogelijk per boot te doen, als je van hot naar her moet : paar voordelen
1) als je een outpost benaderd, zitten ze meestal niet in hun boten, als je ze negeert kan je dan flink doorvaren en uiteindelijk komen ze niet meer achter je aan ( met de auto lukt dit meestal niet, omdat ze die al snel mollen en hij langzamer gaat rijden, en ze je inhalen).
2) aangezien de water routes lekker simpel zijn hoef je ook niet zoveel op de kaart te kijken
3) je hebt geen verneukte windshield zoals bij de auto's, je 'voelt' je een stuk vrijer en je kan veel meer van de omgeving genieten en die riviertjes met rotspartijen maken zo'n beetje de mooiste plaatjes uit FC2
"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke
Thanks!Chubz schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:22:
Patroitofftopic:
Patriot
spoiler:je moet naar die kerk in die stad, daar krijg je een underground missie
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
[ Voor 12% gewijzigd door MsG op 23-10-2008 01:22 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Komt denk ik door het feit dat tweakers bijna alleen maar 'grote' games reviewt. Games dus die door de grote developers zijn gemaakt waar veel geld in is gepompt.Hann1BaL schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:10:
Ik had mede na de zeer positieve review op tweakers iets meer verwacht van een game die heel erg gehyped is, maar het vooral van de screenshots moet hebben. Tuurlijk is het wel leuk, maar ik vind het niet fantastisch. Ik moet ook zeggen dat ik nog geen enkele game een onvoldoende heb zien krijgen bij een tweakers review, dus is een positieve review ook niet heel veel waard. Wat is een 9 waard als er eigenlijk nooit onder de 7 wordt gegeven? (Er is vast wel een uitzondering te noemen, maar de reviews op tweakers worden doorgaans met zeer goede cijfers afgesloten en dat is soms wel wat jammer. Geen goede zonder slechte zullen we maar zeggen.)
Moet wel zeggen dat ik daar onderhand vrij handig in ben hoor. Er zijn nog maar enkele hotspots waar ik de confrontatie aan moet gaan. Sowieso als je aan de rand van de map kunt rijden, daar is geen hond en daar kar je lekker door hoor.Hann1BaL schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 01:10:
[.. SNIP ..]
De game zou wat mij betreft veel leuker kunnen als je sneller en makkelijker "hot spots" met vijanden kunt ontwijken, zodat je via de wegen snel naar je missie target kunt gaan en dat gedoe eromheen even kunt laten voor wat het is.
De kippen kunnen hier gelukkig gewoon dood. Wat betreft de omgeving ben ik het wel met je eens hoor. Er zijn een aantal bosjes/planten die voor de speler en diens auto uit de weg gaan (wat dan wel weer ok gedaan is, meestal loop je daar dwars doorheen), maar verder is het snel over. Wat ik daar dan nog als nadeel aan toe wil voegen is dat er een tweetal planten is dat in mijn ogen sterk op elkaar lijkt, maar waarvan de een wél overrijdbaar is, en de andere niet. Dan sta je dus met 100 km/h opeens stil tegen een dan toch wel héél lullig uitziend plantje.Het lukte me ook niet om een kip dood te schieten. Dat was natuurlijk uitermate frustrerend, want ik vind dat ik in een spel een kip moet kunnen doodschieten.De omgeving reageert mooi op het vuur en het weer en dag en nacht veranderen prachtig, maar alles is zo statisch. Niets waar je invloed op hebt. En dan doel ik natuurlijk niet op de opkomende zon, maar wel op een lullig boompje die niet warm of koud wordt van grof geschut of een auto.
[.. SNIP ..]
Precies, een groot deel van het spel is het jungle/bos gedeelte en dan ga je even off-road, staat daar een plantje met een dikte van 1-3 cm en nog blijf je hangen. Zoiets loop je toch omver...Patriot schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 02:05:
[...]
Wat ik daar dan nog als nadeel aan toe wil voegen is dat er een tweetal planten is dat in mijn ogen sterk op elkaar lijkt, maar waarvan de een wél overrijdbaar is, en de andere niet. Dan sta je dus met 100 km/h opeens stil tegen een dan toch wel héél lullig uitziend plantje.
[ Voor 90% gewijzigd door objectief2 op 23-10-2008 17:01 ]
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Als je DirectX10 uitzet en op 9 draait kun je wel HDR aan of uitvinkenAvalaxy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:59:
[...]
Staat aan als het goed is want je ziet wel vaag een vinkjeWaarom? Schiet me lek
Verwijderd
Heheh ik heb gister echt een half uur lang in het donker zebra's dood lopen rijden is best lachen als ze in je koplampen oplichten en dan weg gaan rennenbeany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 09:29:
Hmm, lees toch wel wat dingen her en der die ik anders ervaar:
- Dieren kunnen zeker dood geschoten worden. Ik heb inmiddels al aardig wat antilopen(denk ik dat het zijn) afgeknald.
- Gebouwen zelf kunnen niet kapot, maar ander simpel spul wel. Zelfs het hekwerk van een brug kan kapot(was een stuurfoutje)
- Het vele/lange rijden ontwijk ik met regelmaat door gebruik te maken van de bus. Daarmee zit je binnen een paar tellen aan de andere kant van de map. En daar staat altijd wel een jeep op je te wachten.
- Checkpoints kan je ontwijken. Kijk op je map, en bijna altijd is er door de bushbush wel een route langs de checkpoints.
Minpunten vind ik toch wel:
- Als je een ritje gaat maken met je jeep kan je er op wachten dat je ergens door jeeps aangevallen wordt. ELKE KEER. beetje jammer toch wel.
- AI is niet zo I
Verwijderd
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 10:57 ]
Zal ik hem anders even voor je halen en bij je thuis langs brengen??Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:42:
Ik wil hem vanavond ook gaan halenweet iemand een winkel in tilburg waar ze hem zeker nog hebben?
Ik moet hem hebben vanavondheb ik van het weekend wat te doen.
Bartsmit bij de ah XL , heyhoef , centrum? Intertoys in noord of het centrum?
Tell me..
En de prijs offcourse
Gaat btw om de xbox 360 versie, leuker omdat je dan ook kan praten, ps3 versie laat ik daarom even schieten
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Verwijderd
Als jij hem ook betaald , be my guest;)beany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:03:
[...]
Zal ik hem anders even voor je halen en bij je thuis langs brengen??
Je kan zelf ook wat moeite doen. Bel een bart smit of frs en vraag of ze hem nog hebben en zo ja of ze die apart willen leggen. Je post kwam nogal erg lui over...Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:04:
[...]
Als jij hem ook betaald , be my guest;)
Inderdaad daar hoor ik nog niemand over? Iemand al multiplayer gespeeld?Tiny schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:51:
Kan iemand al iets zeggen over de multiplayer opties?
Zijn die te vergelijken met het eerste deel van Far Cry? Met name MP Assault vond ik erg gaaf.
Singleplayer boeit mij nooit zo, ik speel liever samen met vrienden.
I know what I know, I'll sing what I said, We come and we go, That's a thing that I keep In the back of my head
Tsja, als hij zo'n vraag stelt en je weet het, wat is het dan voor moeite om het even te melden? Hij vraagt niet of jullie even kunnen bellen. Als hij liever eventjes wacht tot hier iemand langskomt die het weet, dan dat hij zelf belt, is dat dan zo'n ramp?beany schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:14:
[...]
Je kan zelf ook wat moeite doen. Bel een bart smit of frs en vraag of ze hem nog hebben en zo ja of ze die apart willen leggen. Je post kwam nogal erg lui over...
Helaas, voor mij is de MP totaal mislukt.Tiny schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 10:51:
Kan iemand al iets zeggen over de multiplayer opties?
Zijn die te vergelijken met het eerste deel van Far Cry? Met name MP Assault vond ik erg gaaf.
Singleplayer boeit mij nooit zo, ik speel liever samen met vrienden.
Hmmm Farcry duurde ook een jaar voordat het een beetje ging draaien, maar wederom ziet het er slecht uit...mcg_nl schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:20:
[...]
Helaas, voor mij is de MP totaal mislukt.
http://forums.ubi.com/eve...f/1521068375/m/3681078696
Basement Bios ---- Exo-S
iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!
Thijmen
Het is helaas niet zo simpel. Ik heb echt enorm veel toetsen geprobeerd en geen enkele werkt. Ik neem aan dat -tK- dit ook wel geprobeerd heeft.Alsatian schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 00:02:
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:54:
[...]
Das toevallig, ik wou net precies hetzelfde vragen. Ik kom ook niet meer losAlleen als ik niet op 100% health zit kan ik de medkit gebruiken om me los te wringen van dat ding, anders zit ik vast
Wat ik trouwens ook had in het begin is dat ik steeds kreeg (bij elke button die werd uitgelegd):
[...]
Probeer 'E' eens
Fullscreen met een zwarte rand erom heen gaat niet lukken denk ik. Je kan hem wel in windowed mode draaien waarbij je wel de gewenste resolutie kan gebruiken zonder dat de boel opgerekt wordt.T-h-i-j-m-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
Even een vraagje:
Ik heb een monitor die als resolutie 1920x1200 heeft. Echter ik denk dat ik FarCry2 niet goed kan spelen met deze resolutie en alles op (very) high, heb nl 8800GT.
Kan ik dan ook spelen op een andere resolutie dan de normale zonder dat het beeld uitgerekt wordt?
Ik bedoel dus dat ik het scherm op 1920x1200 laat staan en dat ik ingame kies voor een lagere resolutie maar dat het spel dan bijvoorbeeld een zwarte rand om het beeld heeft?
Volgens mij kan dat niet, je resolutie past zich automatisch aan, dus als je ingame een resolutie van 1600x.... kiest, veranderd de resolutie van de monitor mee, zodat je het altijd fullscreen hebt. Maar wat jij wilt, met een zwarte rand, zorgt er niet voor dat jij het mooi kan spelen hoor, je kan beter je resolutie wat lager zetten, merk je niks van (er wordt immers niets uitgerekt).T-h-i-j-m-e-n schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
Even een vraagje:
Ik heb een monitor die als resolutie 1920x1200 heeft. Echter ik denk dat ik FarCry2 niet goed kan spelen met deze resolutie en alles op (very) high, heb nl 8800GT.
Kan ik dan ook spelen op een andere resolutie dan de normale zonder dat het beeld uitgerekt wordt?
Ik bedoel dus dat ik het scherm op 1920x1200 laat staan en dat ik ingame kies voor een lagere resolutie maar dat het spel dan bijvoorbeeld een zwarte rand om het beeld heeft?
Heb ik ook gehad, kon met geen mogelijkheid meer uit een auto komen, daarna de controls allemaal weer op default gezet en toen werkte het wel weer.PilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
[...]
Het is helaas niet zo simpel. Ik heb echt enorm veel toetsen geprobeerd en geen enkele werkt. Ik neem aan dat -tK- dit ook wel geprobeerd heeft.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
Verwijderd
Bedankt voor je reply. Denk dat het nu wel op te lossen is door wat te spelen met alle key binds.Flagg schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:09:
[...]
Heb ik ook gehad, kon met geen mogelijkheid meer uit een auto komen, daarna de controls allemaal weer op default gezet en toen werkte het wel weer.
Conflict had ik niet volgens mij maar had wel verschillende knoppen gewijzigd.
Verwijderd
Ik heb idd alle toetsen geramt, maar blijkbaar de E niet, want die werkt welPilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 11:49:
[...]
Het is helaas niet zo simpel. Ik heb echt enorm veel toetsen geprobeerd en geen enkele werkt. Ik neem aan dat -tK- dit ook wel geprobeerd heeft.
Dat probleem had ik ook... Ik bleef maar op ctrl rammenVerwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:
[...]
Ik heb idd alle toetsen geramt, maar blijkbaar de E niet, want die werkt wel. Leuk detail is dat ik nergens iets geconfigureerd heb aan de E, waardoor ik hem ook niet kan aanpassen naar een andere knop
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Met driver 8.11 rc1 gaat het hier nog het beste met crossfire HD3870 zonder de hotfix. 8.11 rc1 + hotfix haalt hier ±4-5 fps minder gemiddeld.THiCE schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:03:
Hier voor mogelijk geintresseerden,
[afbeelding]
Dit is vooralsnog zonder de ati hotfix, de download link gaat lekker sloom zucht....
Specs:
Crossfire ATi HD4580's
C2D E8400
2x 2gig G.Skill F2-6400CL5D
Samsung Spinpoint F1
GigaByte GA-X48-DQ6
Heeft iemand enorme baad zoiezo bij de hotfix gehad of?
hoor het graag!
[ Voor 83% gewijzigd door TheZeroorez op 23-10-2008 14:06 ]
[ Voor 27% gewijzigd door BaT op 23-10-2008 13:51 ]
Verwijderd
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 13:52 ]
Als je je eigen zin even terugleest, zie je hopelijk toch wel dat wat je zegt niet kan. Voor niets gaat de zon op! Er hetzelfde uitzien als in Crysis, maar met minden eisen, dan kan gewoon niet. Punt.Okasha schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:17:
De graphics hier zouden op crysis niveau zijn, maar dan met lagere eisen, nou dat vind ik echt enorm tegenvallen.
i9 12900K | MSI Meg CoreLiquid S360 | ASUS ROG STRIX Z690-A GAMING WIFI D4 | G.Skill Trident Z Royal Elite 2x32GB 4266Mhz Gold | AORUS RTX 4090 MASTER | Dark Power 13 1300W | Samsung 980/860/970/990 Pro | Logitech Z-906 | Phanteks Evolv X | Dell AW3821DW
jopie schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:30:
Zou iemand me kunnen wijzen op de diamant in het slachthuis / slaughter house? Ik kan hem maar niet ontdekken?
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Lol ik wilde hetzelfde gaan posten. Ook mij vielen de graphics wat tegen, want ze zeiden crysis maar minder zwaar. Dan denk ik aan crysis warhead in farcry 2 stijl, maar helaas het is nog wel een tikje minder. Maar aan de andere kant ze moeten toch ietsalbatross schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 14:05:
[...]
Als je je eigen zin even terugleest, zie je hopelijk toch wel dat wat je zegt niet kan. Voor niets gaat de zon op! Er hetzelfde uitzien als in Crysis, maar met minden eisen, dan kan gewoon niet. Punt.
Overigens, ik behoorde destijds bij de mensen die Crysis te zwaar vonden (voor mijn 8800GTX). En dat was het, zeker voor die tijd, eigenlijk ook wel. Maar goed, nu hebben ze de systeem-eisen wat teruggeschroefd, en dan lopen lieden weer te mekkeren dat de graphics in Crysis zo veel mooier waren! Het is ook nooit goed.
[ Voor 67% gewijzigd door MrVegeta op 23-10-2008 15:20 ]
Net even wat geprobeerd met de controls. Als ik E niet gebind heb en Q gebruik als use, dan laat ik het wapen met Q niet los, maar met E wel. Het probleem bij mij is alleen dat ik in elk spel Q als use gebruik en E als reload.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 12:29:
[...]
Ik heb idd alle toetsen geramt, maar blijkbaar de E niet, want die werkt wel. Leuk detail is dat ik nergens iets geconfigureerd heb aan de E, waardoor ik hem ook niet kan aanpassen naar een andere knop
Verwijderd
Ik vind dat respawnen ook jammer, maar aan de andere kant... als je echt 50 uur met dit spel bezig bent, zul je ongetwijfeld een heleboel plekken tig keer bezoeken: het zou dan wel vreemd worden als op een bepaald moment er NIEMAND meer rondloopt omdat je het hele land hebt afgeknald. Maar goed, ik weet niet precies hoe het werkt, maar dat respawnen zou dan beter bijvoorbeeld een paar dagen moet duren (volgens de ingame tijdcyclus). Ik spreeks trouwens nog steeds niet uit ervaring want ik heb het spel nog niet binnen... (ze zijn wel verzonden dus hopelijk kan ik vanaf morgen nog beter meepratenMrVegeta schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:17:
Dat 2e gedeelte ben ik het niet mee eens omdat ze weer respawnen, je kan wel zo een kampje uitmoorden maar het heeft geen nut, volgende keer dat je er langs rijd staan ze er weer.
De 8800GTX is zowieso een van de beste videokaarten ooit. Hij is al bijna opa en toch staat ie nog terecht in benchmark lijsts.Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 13:47:
[afbeelding]
Loopt precies beter kwa min fps dan een HD4870..
Zie instellingen @screenshot
Alles ultra high.
4xAA ( 16AF in control panel )
1680x1050
Systeem:
Q6850
Asus P5Q pro
4gb DDR2 1000Mhz
8800GTX
Edit:
Net even review van guru3d gelezen.. 8800GTX & Ultra houden HEEL goed stand, beter dan de HD4870 512
Dit krijg ik met DirectX9:anathema schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:38:
[...]
Die test heb ik ook ff gedraaid met dezelfde settings (Q6600@3200, P35C-DS3R, 3GB PC6400, HD4870 1GB@835/925)
DX9: 13.3 / 36.4 / 57.9
DX10: 18.8 / 46.7 / 85.4
Verwijderd
Ik heb hetzelfde, volgens mij is dat inherent aan PC-ports van console games. Want ondanks dat het tegelijk uitgebracht is op alle platforms voelt het 'console' aanph4ge schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:08:
klopt het dat dit spel op een of andere manier smooth mouse forced ofzo? het muizen gaat voor geen meter, mn fps komt niet onder de 40 maar mn muis stuitert alle kanten op. hij reageert laat en blijft nog ff door bewegen als ik stop met bewegen. ik heb gewoon een razer death adder, niks bijzonders en in alle andere games werkt hij wel lekker
[ Voor 4% gewijzigd door Necrite op 23-10-2008 16:00 ]
Dat had ik ook, hele spel liep vloeiend met alles op very high, totdat ik ging auto rijden. Was ineens niet meer te doen. Heb nieuwe drivers van Nvidia Nforce 4 chipset geinstalleerd en nu kan ik vloeiend rond rijden.Game Error schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:10:
Heeft iemand nog suggesties welke onderdelen het meeste invloed hebben op mijn FPS? ik heb alles van high naar medium gezet, maar in fps maakt het niet echt uit, vooral tijdens het autorijden is het laggen geblazen. Ik heb AA uit staan, evenals Vsync (Wat vaak voor lagere fps zorgt)
Computer says no
Inderdaad! Op het eerste moment kon ik dus gewoon echt niet normaal spelen, reageert relatief traag enzo. Als je het vergelijkt met COD4 of CS: Source is dit echt raar!ph4ge schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:08:
klopt het dat dit spel op een of andere manier smooth mouse forced ofzo? het muizen gaat voor geen meter, mn fps komt niet onder de 40 maar mn muis stuitert alle kanten op. hij reageert laat en blijft nog ff door bewegen als ik stop met bewegen. ik heb gewoon een razer death adder, niks bijzonders en in alle andere games werkt hij wel lekker
ik ben nu ook bezig met nieuwe drivers te downloaden, was eigenlijk ook mijn eerste gedachteMoshe85 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 16:01:
[...]
Dat had ik ook, hele spel liep vloeiend met alles op very high, totdat ik ging auto rijden. Was ineens niet meer te doen. Heb nieuwe drivers van Nvidia Nforce 4 chipset geinstalleerd en nu kan ik vloeiend rond rijden.
Het viel me op dat mijn schijf erg hard aan het ratelen was wanneer ik aan het rijden was. Dus vandaar dat ik aan chipset updaten dacht.
Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567
Ja dat is wel vervelend.PilatuS schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:30:
[...]
Net even wat geprobeerd met de controls. Als ik E niet gebind heb en Q gebruik als use, dan laat ik het wapen met Q niet los, maar met E wel. Het probleem bij mij is alleen dat ik in elk spel Q als use gebruik en E als reload.
Zodra ik E gebruik als reload kan ik het wapen niet meer los laten. Vast pakken werkt wel met Q maar los laten niet. Dat los laten werkt wel met E maar die gebruik ik als reload en dan doe ie het niet. Om goed te kunnen spelen moet ik dus kiezen tussen, of die wapens niet gebruiken, of geen E gebruiken als reload. Dan kies ik er maar voor om die wapens niet te gebruiken. Ik speel al jaren alle games met E als reload en ga dat niet veranderen.
Wel jammer dat het binden van keys dus behoorlijk buggy is. Misschien komt er een patch die het oplost.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
[ Voor 6% gewijzigd door PromoX op 23-10-2008 16:56 ]
And I'm the only one and I walk alone.
Heb ik ook. Maar ik zie dat je alles met very high hebt getest ipv ultra high dus dat zal wel wat performancewinst opleveren.Paprika schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:51:
[...]
Dit krijg ik met DirectX9:
Settings: Demo(Ranch Small), 1680x1050 (60Hz), D3D9, Fixed Time Step(No), Disable Artificial Intelligence(No), Full Screen, Anti-Aliasing(4x), VSync(No), Overall Quality(Custom), Vegetation(Very High), Shading(Very High), Terrain(Very High), Geometry(Very High), Post FX(High), Texture(Very High), Shadow(High), Ambient(High), Hdr(Yes), Bloom(Yes), Fire(Very High), Physics(Very High), RealTrees(Very High)
* Average Framerate: 41.19
* Max. Framerate: 60.74
* Min. Framerate: 28.64
Is wel de 1GB versie(!).
anathema
Verwijderd
Ik wist eerst nieteens dat er een 2e gebied was. Vond het eerste al erg groot, maar zei wel even "wow" toen ik opeens het 2e gebied inreed.BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:21:
Is iemand ondertussen al bij het tweede gebied aanbeland ? Misschien dat de echte gameplay daar pas begint
Dude, het spel bestaat uit 2x 25km2 samengenaaid tot 1 map, met een kort laad-ding er tussen dus.BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:21:
Is iemand ondertussen al bij het tweede gebied aanbeland ? Misschien dat de echte gameplay daar pas begint
Links onderin de kaart zie je een weggetje lopen, zit weer zo'n stuk daaronder. Northern district en southern district.edgarf28 schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:26:
2e gebied??
ik dacht dat het spel uit 1 groot gebied bestond, dat je gelijk helemaal tot je beschikking had vanaf het begin?
Verwijderd
Ik heb volgens mij door hoe het werkt;Verwijderd schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 15:45:
[...]
Ik vind dat respawnen ook jammer, maar aan de andere kant... als je echt 50 uur met dit spel bezig bent, zul je ongetwijfeld een heleboel plekken tig keer bezoeken: het zou dan wel vreemd worden als op een bepaald moment er NIEMAND meer rondloopt omdat je het hele land hebt afgeknald. Maar goed, ik weet niet precies hoe het werkt, maar dat respawnen zou dan beter bijvoorbeeld een paar dagen moet duren (volgens de ingame tijdcyclus). Ik spreeks trouwens nog steeds niet uit ervaring want ik heb het spel nog niet binnen... (ze zijn wel verzonden dus hopelijk kan ik vanaf morgen nog beter meepraten).
'dude', ik ben er anders nog niet geweest, dus wat wil je nou zeggen ? Kan je al meteen naar dat 2e gebied (of hoe jij het noemt), of komt dat na een tijdje vanzelf voorbij ?Avalaxy schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:29:
[...]
Dude, het spel bestaat uit 2x 25km2 samengenaaid tot 1 map, met een kort laad-ding er tussen dus.
[ Voor 15% gewijzigd door BaT op 23-10-2008 18:48 ]
[ Voor 5% gewijzigd door MensionXL op 23-10-2008 18:41 ]
[ Voor 3% gewijzigd door JediUberknaft op 23-10-2008 18:45 ]
Juist, dit moet makkelijk met een patch te verhelpen zijn, is gewoon iets van een waarde veranderen oidHaseMike schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:37:
Gespeelde versie : PC
Mja, eerst enthousiast want prachtige graphics en mooi vloeiend op mijn 8800gt. Maar inderdaad na enige tijd beginnen de oneindige "locals in jeeps" toch bijzonder op je zenuwen te werken. Het is zo erg dat hij bijna een bug lijkt :
1- Je rijdt een stukje, en hups een jeep ramt je en begint te schieten
2- Je drukt op C en schiet terug
3- Daarna uitstappen en je jeep repareren
4- Goto 1
Dus oproep aan ubisoft : Haal dat er zo snel mogelijk uit, of beperk het tot heel af en toe, want het maakt de game zo irri dat je voor de rest van de game eigenlijk geen zin meer hebt en dat is jammer want het ziet er allemaal uistekend uit.
Verwijderd
Verwijderd
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-10-2008 19:12 ]
Dat probleem had ik ook. Geen idee wanneer en waarom je dan wel naar dat 2e gebied mag. Misschien heeft iemand hier tips of antwoorden voor?BaT schreef op donderdag 23 oktober 2008 @ 18:35:
[...]
'dude', ik ben er anders nog niet geweest, dus wat wil je nou zeggen ? Kan je al meteen naar dat 2e gebied (of hoe jij het noemt), of komt dat na een tijdje vanzelf voorbij ?
Edit: Net geprobeerd daar heen te rijden (weggetje links onderin), maar dat kan ik dus nog niet, halverwege de weg ging ik dood aan een zonnesteek oid.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq