Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Is dat net na dat gedoe bij Mike's Bar?? Zo ja, dan zitten er aan 1 kant van dat krotje een paar houten planken die je kapot kan meppen met je machete.Barca schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 00:45:
Hmm ik zal een screenshot maken als niemand weet waar ik het over heb. Maar, er ligt een diamant in een klein schuurtje. Dat schuurtje zit rondom dicht en er zit geen gat in, afgezien van een klein gat op "kruishoogte" tot "het dak van het schuurtje". Over het stukje schuur klimmen of springen lukt niet. Een auto er voor zitten en dan crouchen lukt ook niet. Wat doe ik fout?
Haha, dat is dan precies het gene waar ik sacherijnig om zou worden en maar weer Guitar Hero/COD4 of whatever zou gaan spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:34:
[..]
M'n lolligste moment tot nu toe: middenin de nacht moest ik een konvooi uitschakelen. Ik schiet dus iedereen neer en gooi een granaat onder de vrachtwagen. BANG, alles de lucht... en ook mijn eigen auto die ik ernaast had laten staan. Dat werd dus een pokkeneind lopen in het donker, hahaha!
[..]
Waarschuwing: niet online getest. PunkBuster kan je kicken (of erger).
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Missies vind ik eigenlijk helemaal niet eentonig, zoals door een aantal wordt gezegd. Het komt er lang niet altijd op neer dat je gewoon wat gastjes neer moet knallen, maar misschien heb ik gewoon geluk gehad met welke missies ik kies, dat ik wat meer afwisseling heb. Overigens schijnt het andere deel van de map betere missies te hebben.
Het speel heeft echter ook een aantal minpunten, welke er bij mij voor zorgen dat ik het nooit heel lang volhoud om te spelen:
- Je rijdt zo'n ontzettend eind, waar op zich niks mis mee is want de map is zeer mooi uitgewerkt, maar na de zoveel meter kom je weer zo'n controlepost tegen of een jeep die vol tegen je aan knalt. Dit haalt de snelheid er ontzettend uit, en gaat bovendien erg vervelen. Die gastjes bij de controleposten respawnen ook te snel. Ik gebruik mijn monocular eigenlijk nooit, wat geeft die voor voordeel? Ja, je ziet datgene dat je gespot hebt op je map, maar dan ben je er dusdanig dichtbij dat je 't ook gewoon kunt zien zonder de map. Ze blijven dus respawnen, ook als je de post gescout hebt?
- AI valt me een beetje tegen, ze weten meestal precies waar je zit (en soms zijn ze oerdom) en stealthen gaat helemaal niet. Ik steek iemand van achteren neer met een machete, en ineens komt iedereen van de verste verte precies mijn richting op gelopen. Beetje jammer is dat, maarja misschien dan maar zo'n camo suit kopen wat hier eerder genoemd werd, en het dan nog eens proberen.
Al met al vind ik het een goed spel, maar om mij langer dan een half uur tot een uur per keer aan het spelen te houden, had er toch wat minder oponthoud moeten zijn (controleposten, jeeps) en de AI mag wat beter in mekaar steken.
Widescreen fix is overigens aan te raden, doordat je meer ziet krijg je beter overzicht.
Verwijderd
The Australian version of FarCry 2 The Collectors Edition http://cgi.ebay.com.au/ws...02852159#ebayphotohosting

Far Cry 2 Collector's Edition will contain:
* A highly collectable wooden display box
* “Making Of” DVD
* The Far Cry 2 Art Book
* Map
* T-shirt
kost een stuk minder als hier in NL en alles lekker in het engels ook
Ik heb 'm donderdag binnen gekregen (Xbox360) en hij valt mij niet tegen hoor. Ik lees de comments hier en ik vraag me af wat voor game sommigen van jullie spelen. Dat de missies eentonig zijn / steeds maar ventjes neerschieten of stuff opblazen... HET IS EEN SHOOTER. Dus dat had ik verwacht. Dit is weer zo'n game die je zelf afwisselend moet maken.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Mijn verwachtingen zijn al wel een stuk naar beneden gegaan door vele reacties/reviews hier.
Ik hoop zelf dat ik er meer plezier van ga hebben, ga vanmiddag na mijn werk direct ff me PS3 warmspelen
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Welke je zelf afwisselend moet maken, mee eens. Maar als je het spel puur speelt voor de objectives, is het alsof je bv. keer na keer de eerste 3 levels van een lineair spel speelt, daar zit de crux! Ze hadden gewoon wat creatiever moeten zijn.Willybubba schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 09:05:
Die map, eigenlijk raar dat ze die voor de CE apart opnoemen. Zit er standaard namelijk gewoon bij
Ik heb 'm donderdag binnen gekregen (Xbox360) en hij valt mij niet tegen hoor. Ik lees de comments hier en ik vraag me af wat voor game sommigen van jullie spelen. Dat de missies eentonig zijn / steeds maar ventjes neerschieten of stuff opblazen... HET IS EEN SHOOTER. Dus dat had ik verwacht. Dit is weer zo'n game die je zelf afwisselend moet maken.
En de voice-acting, hoor ik weinig van maar echt bar slecht. Die mannetjes praten allemaal zoals DragonSpeech uit 1990 on speed...
.
Even later probeer ik het zonder de OC. Ik start far cry, klik continue en hij klapt er doodleuk uit. Lekkere drivers hoor, nvidia.

Ik heb trouwens gelezen dat het spel op een single core proc nog geen 10 fps doet. Nu kan ik je vertellen, dat ik met een amd 3500, 1.5gb ram en een 7900gt op 1650x1050 speel, met alles high en de shadows op low. Met deze instellingen heb ik rond de 20/30fps. Mijn videokaart lijkt zelfs de bottleneck
Verwijderd
Ja, maar je kan het OOK zien als je NIET dichtbij bent op de map! Stel je bent tussen twee controleposten in en je hebt ammo nodig: als je de point gescout hebt, kan je op de map zien waar je wel of niet heen moet rijden: als je niet scout kan je elke keer naar een punt rijden om van dichtbij te bekijken wat ze ook alweer hebben. Het is dus vooral handig voor later!FreddyFish schreef op zaterdag 25 oktober 2008 @ 03:18:
Ik gebruik mijn monocular eigenlijk nooit, wat geeft die voor voordeel? Ja, je ziet datgene dat je gespot hebt op je map, maar dan ben je er dusdanig dichtbij dat je 't ook gewoon kunt zien zonder de map.
Wat ik gisteren trouwens vergeten was te zeggen: ik vind het schitterend hoe je ALLES ziet vanuit het oogpunt van je character: dus hoe je deuren open doet, hoe je van een gun op een jeep naar de bestuurdersplek gaat, hoe je achter de computer gaat zitten, hoe je pilletjes neemt, etc. etc.: ik vind dat echt SUPER! Daardoor zit je compleet IN de game!
Verwijderd
Ok, probleem gevonden. Ik had dit soms ook bij anderen spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:25:
Vraagje: hoe kom ik in de console? ~ doet niks bij mij? Is er een commandline optie ala +developer 1 (die dus niet)??
Oplossing:
USB IR Reciever van Media Center unpluggen (eHome IR Reciever)

Meer info
Wel even wennen na Brothers in Arms: HH. "Hey mooi een boomstam op de grond...daar kan ik mooi achter schuilen....he? schuil nou....ik druk toch op die knop....ah kut..verkeerde spel.."
Ook een tip....probeer geen dekking te zoeken in een munitie opslag....geeft mooi vuurwerk...denk ik...volgende keer van een afstandje bekijken ipv dichtbij
Straks maar even serieus aan beginnen.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
vwmb hadden ze een soort territory systeem moeten toevoegen, dat je steeds meer invloed krijgt, en je een steeds groter deel van de map onder controle krijgt. Waar je dan weer mannetjes van jouw team in kan zetten, en dat het andere team af en toe weer een controlepost overneemt van jou etc. Miss een mod idee
And I'm the only one and I walk alone.
Dit topic is gesloten.
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.