Vreemde reden om een spel niet te kopen... Waarom is dat zo belangrijk voor je?RoaDHouse schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:51:
En ja hoor ........ de FOV kan je weer niet veranderen. Ben ik effe blij dat ik hem niet gekocht heb
Verwijderd
omdat dat lekker 'pro' is, en 'tweakerisch', en 'nerdisch', niet? 'jeweettoch!!!'KoppenSneller schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:05:
[...]
Vreemde reden om een spel niet te kopen... Waarom is dat zo belangrijk voor je?
Want uiteraard willen de fps 'pro's' liever alle textures afzetten, 4 kleuren toelaten, 2 polygonen per karakter (max) en FOV kunnen tweaken want die extra 10° beeld maakt toch o zo veel uit!!!
edit: o, en uiteraard 7280 frames/second halen
Volgens mij zou het hier sowieso niet kunnen omdat ook een deel van je lijf in beeld komt (met verschillende animaties) en dat dan het perspectief daarvan misschien 'raar' zou kunnen zijn, maar dat is slechts speculatie.
FOV was volgens mij vooral een issue in de overgang van 4:3 naar 16:9 schermen met bepaalde oude games, en om te 'cheaten' in Counter Strike. Iets wat op normale servers dus ook vaak geweerd werd.
Verder vind ik het een nogal groot 'look at me i'm an attention wh*re' gehalte hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 15:14 ]
Als je meerdere monitoren draait ( in de richting van 3 zegmaar) is de FOV voor een 5:4 scherm klote omdat je geen 5:4 hebt maar 15:4. En je hebt die monitoren gekocht om op te gamen 
Kvind het spel ook veel te repetief(zoals al eerder gezegd netzo als AC) Crysis was inderdaad veel leuker.
Kvind het spel ook veel te repetief(zoals al eerder gezegd netzo als AC) Crysis was inderdaad veel leuker.
Ok, ik dacht er ook al zo over, maar ik was benieuwd naar zijn reactie
Moet wel zeggen dat deel 2 van de speelwereld voor mij veel leuker is hoor. Veel meer afwisseling in hoogte, eindelijk eens tegenstanders met knappe wapens enzo. Bovendien is die .50 cal echt een geweldig wapen. De MK-19 is ook wel leuk, alleen de AI wil nog wel eens per ongeluk je wagen opblazen op een afstand van 300 m, dat is dan wat minder. Gelukkig rijden er daar niet zo heel veel van rond.
Ik heb nu trouwens een Marksman bondelier gekocht, dat scheelt echt. De dart rifle heeft nu namelijk 10 kogels, en daarmee kun je toch een stuk beter mee uit de voeten. Heb ook net de camosuit gekocht, maar ik moet nog maar even zien of dat gaat helpen, ik hoop het wel in ieder geval.
Ik heb nu trouwens een Marksman bondelier gekocht, dat scheelt echt. De dart rifle heeft nu namelijk 10 kogels, en daarmee kun je toch een stuk beter mee uit de voeten. Heb ook net de camosuit gekocht, maar ik moet nog maar even zien of dat gaat helpen, ik hoop het wel in ieder geval.
haha heerlijk, nja iig weer een minpuntje voor farcry erbij, we blijven lekker basheVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:11:
[...]
omdat dat lekker 'pro' is, en 'tweakerisch', en 'nerdisch', niet? 'jeweettoch!!!'![]()
Verder vind ik het een nogal groot 'look at me i'm an attention wh*re' gehalte hebben
Verwijderd
Hmm, weet je waar dit spel UITSTEKEND op gelijkt?
Boiling Point: Return to hell
Daar had je dezelfde vrijheid, ook controleposten..
Ook een groot gebied waar je in moest rondrijden..
Ook je missies zoeken in stadjes, rondzoeken in the jungle..
Farcry2 lijkt maar daar op dat gebied bijna een kloon van..
De houding van de wapens is ook "net" hetzelfde.
Ik heb Boiling Point hier dan ook liggen..
Ik vergat te vermelden: Boiling Point is een "flop" geworden.
[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 15:23 ]
Volgens mij ben je een beetje ( veel ) gefrustreerd.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:11:
[...]
omdat dat lekker 'pro' is, en 'tweakerisch', en 'nerdisch', niet? 'jeweettoch!!!'![]()
Want uiteraard willen de fps 'pro's' liever alle textures afzetten, 4 kleuren toelaten, 2 polygonen per karakter (max) en FOV kunnen tweaken want die extra 10° beeld maakt toch o zo veel uit!!!
edit: o, en uiteraard 7280 frames/second halenEn een muis met 4000dpi, steelpad muismat...
Volgens mij zou het hier sowieso niet kunnen omdat ook een deel van je lijf in beeld komt (met verschillende animaties) en dat dan het perspectief daarvan misschien 'raar' zou kunnen zijn, maar dat is slechts speculatie.
FOV was volgens mij vooral een issue in de overgang van 4:3 naar 16:9 schermen met bepaalde oude games, en om te 'cheaten' in Counter Strike. Iets wat op normale servers dus ook vaak geweerd werd.
Balen, net me eerste crash en hupsakee terug naar het beginscherm ding gehad!
ging net zo lekker, weiger nu eigenlijk om het meteen weer opnieuw op te starten.
net zoals elders gezegt in dit topic, kwam ik vandaag een mannetje tegen die naar de muur aan het kijken was maar wel lekker op me aan het knallen was.
Het was ff wennen in het begin, maar die controleposts word ik onderhand wel ziek van.
ik bedoel, zet ze neer en doe het goed of helemaal niet. nu ga je gewoon in je auto zitten, achterop met je machinegun het een beetje uitlokken. ze komen 1 voor 1 naar je toe gehuppelt, nadat je eindelijk ongeveer 200kogels in zijn hoofd heb geschoten schiet hij niet meer terug ( thank god! ) je repaired je autopet en je scheurt weer verder.
Beetje jammer, maar de graphics zijn gewoon subliem. enigste nadeel is dat je bijvoorbeeld geen boom aan flarden kunt schieten, wat ik bij crysis weer wel kan.
De minpunten moeten bijna allemaal met een patch verholpen kunnen worden lijkt mij,
en hopelijk gebeurt dat ook sooner or later.
ging net zo lekker, weiger nu eigenlijk om het meteen weer opnieuw op te starten.
net zoals elders gezegt in dit topic, kwam ik vandaag een mannetje tegen die naar de muur aan het kijken was maar wel lekker op me aan het knallen was.
Het was ff wennen in het begin, maar die controleposts word ik onderhand wel ziek van.
ik bedoel, zet ze neer en doe het goed of helemaal niet. nu ga je gewoon in je auto zitten, achterop met je machinegun het een beetje uitlokken. ze komen 1 voor 1 naar je toe gehuppelt, nadat je eindelijk ongeveer 200kogels in zijn hoofd heb geschoten schiet hij niet meer terug ( thank god! ) je repaired je autopet en je scheurt weer verder.
Beetje jammer, maar de graphics zijn gewoon subliem. enigste nadeel is dat je bijvoorbeeld geen boom aan flarden kunt schieten, wat ik bij crysis weer wel kan.
De minpunten moeten bijna allemaal met een patch verholpen kunnen worden lijkt mij,
en hopelijk gebeurt dat ook sooner or later.
Maar waarom is het veranderen van de FOV nou zo belangrijk voor je? (echt geïnteresseerd, niet sarcastisch of zo)RoaDHouse schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:24:
[...]
Volgens mij ben je een beetje ( veel ) gefrustreerd.![]()
Ik kan geen online account maken. Zodra ik dat wil doen krijg ik de hele tijd "cannot acces account service".
-Ik heb een Ubi account.
-Firewall uit helpt ook niet
-Poorten geforward
-Cd-Key met steepjes of zonder maakt ook niets uit
heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
-Ik heb een Ubi account.
-Firewall uit helpt ook niet
-Poorten geforward
-Cd-Key met steepjes of zonder maakt ook niets uit
heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
Canon EOS 60D / 15-85 / 18-55IS / 55-250 / 50 1.8 II / 430EX II / Flickr... 500PX...
Als je de FOV kan veranderen dan heb je een beter overzicht van het complete veld waarin je speelt.
Anders krijg je een beetje een benauwd gevoel omdat alles zo dicht op je neus staat, en de game geeft dan het "gevoel" dat het beter draait.
Dit heeft nix met cheaten te maken, en als ik een spel koop wil ik dat kunnen instellen ( mp daarbuiten gelaten ).
In de oude Farcry kan je dit ook gewoon instellen, maar schijnbaar mag dat nu allemaal niet meer.
Kortom: ik koop geen games waar ik dit niet kan instellen.
( ps. verder heb ik het wel gehad met de opmerkingen hier op het forum van alle "betwetertjes" uitzonderingen daar gelaten.) veel plezier met Farcry 2
Anders krijg je een beetje een benauwd gevoel omdat alles zo dicht op je neus staat, en de game geeft dan het "gevoel" dat het beter draait.
Dit heeft nix met cheaten te maken, en als ik een spel koop wil ik dat kunnen instellen ( mp daarbuiten gelaten ).
In de oude Farcry kan je dit ook gewoon instellen, maar schijnbaar mag dat nu allemaal niet meer.
( ps. verder heb ik het wel gehad met de opmerkingen hier op het forum van alle "betwetertjes" uitzonderingen daar gelaten.) veel plezier met Farcry 2
Uhm..en dat FOV niet instelbaar is weet je omdat... ervaring? Dll ftlRoaDHouse schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:06:
Nou, idem. Ik ben enorm verslaafd geweest aan far cry, en aan crysis ook (ookal was dat toch deels een ander verhaal), en ik verwachtte veel van far cry 2. Toen ik de screen shots zag begon ik al iets te twijfelen, maar ik heb het nu even gespeeld... Wat een gaar spel.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 03:20:
Dit spel mag niet eens in de schaduw staan qua graphics van Crysis.
Kijk alleen al naar het water, of planten waar je overheen rijdt die weer statisch recht overeind schieten.
Dit is echt een lachertje zeg, had er veeeeeeeeeeel meer van verwacht!
Crysis verslaat far cry 2 dus zeker, niet alleen om de kwaliteit van alles en de 'wow' momenten, maar ook i.v.m. het plot en iets meer controle en tactiek.
Jammer, maar ik had toch al mijn twijfels bij ubisoft, laatste tijd zijn hun producten het vaak 'net' niet. (niet altijd)
Oost west, 127.0.0.1 best!
Hoe zit het eigenlijk met die malaria pillen? Kan het voorkomen dat je net gesaved hebt en je daarna zo'n aanval krijgt terwijl de pillen op zijn? En waar kun je zien hoeveel pillen je nog hebt?
Toen ik net naar die priester ging waren er geen missies. of moet ik dan weer naar die bar gaan (malaria pil missies
)
Toen ik net naar die priester ging waren er geen missies. of moet ik dan weer naar die bar gaan (malaria pil missies
[ Voor 8% gewijzigd door t mac op 24-10-2008 16:34 ]
Even een tip voor de mensen bij wie het spel nog wel eens naar windowed mode wil gaan (het is dan lastig terug te krijgen). Zorgen dat je in "C:\Users\#naam#\Documents\My Games\Far Cry 2" in het bestand GamerProfile.xml even het volgende op 1 zet "Fullscreen" en "Maximized" (staan in de RenderProfile-tag). Vervolgens even GamerProfile.xml op alleen-lezen zetten. De game kan hem dan niet meer aanpassen, als hij dus weer naar windowed gaat hoef je alleen de game opnieuw te starten. Dat is korter dan iedere keer die file aanpassen.
EDIT:
EDIT:
Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) gaan je pillen gewoon op bepaalde momenten op? Je character kijkt namelijk nooit in het doosje, tenzij die leeg is. Bovendien komen de Underground-missies meestal vrij nadat je andere missies gespeeld hebt, dan zou je opeens niet meer genoeg pillen hebben.t mac schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:33:
Hoe zit het eigenlijk met die malaria pillen? Kan het voorkomen dat je net gesaved hebt en je daarna zo'n aanval krijgt terwijl de pillen op zijn? En waar kun je zien hoeveel pillen je nog hebt?
Toen ik net naar die priester ging waren er geen missies. of moet ik dan weer naar die bar gaan (malaria pil missies)
[ Voor 41% gewijzigd door Patriot op 24-10-2008 16:36 ]
Een alternatief is om gewoon even ALT + ENTER te drukken als het spel in windowed modus start. Dan gaat ie ook weer naar fullscreen.Patriot schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:34:
Even een tip voor de mensen bij wie het spel nog wel eens naar windowed mode wil gaan (het is dan lastig terug te krijgen). Zorgen dat je in "C:\Users\#naam#\Documents\My Games\Far Cry 2" in het bestand GamerProfile.xml even het volgende op 1 zet "Fullscreen" en "Maximized" (staan in de RenderProfile-tag). Vervolgens even GamerProfile.xml op alleen-lezen zetten. De game kan hem dan niet meer aanpassen, als hij dus weer naar windowed gaat hoef je alleen de game opnieuw te starten. Dat is korter dan iedere keer die file aanpassen.
Wel een mooi spel Far Cry 2. Dit zou wel een leuke multiplayer kunnen worden met die open wereld en ook vanwege het feit dat dit spel gewoon soepel draait op een high-end videokaart. Ik krijg 50 tot 60 fps gemiddeld met 1920x1200 4x AA alles hoogst.
Goud is geen geld
Nee, kan je niet zien : als ze bijna op zijn staat er vanzelf bij je objectives dat je een underground missie kan gaan volgen. Die gewoon meteen doen (ook weer zo'n inspiratieloze copy/paste missie) zodra je je huidige missie hebt afgewerkt en er is niks aan het handje.t mac schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:33:
Toen ik net naar die priester ging waren er geen missies. of moet ik dan weer naar die bar gaan (malaria pil missies)
Ik snap ook niet waarom ze dit er in hebben gedaan, die malaria, misschien dat het nog iets gaat toe voegen later in de game, maar ze hadden toch beter hun tijd in de missies kunnen steken als in een nutteloze en vooral irritante gimmick.
Verwijderd
De eerste keer dat mijn doosje pillen bijna leeg was kreeg ik telefoon en werd er ook gezegd iets in de zin van: "Find someone who has pills". ( weet niet wat er precies gezegd werd, maar daar kwam het op neer )[b][message=30941901,noline]Volgens mij (maar ik weet het niet zeker) gaan je pillen gewoon op bepaalde momenten op? Je character kijkt namelijk nooit in het doosje, tenzij die leeg is. Bovendien komen de Underground-missies meestal vrij nadat je andere missies gespeeld hebt, dan zou je opeens niet meer genoeg pillen hebben.
Dan staan er op je map gewoon diverse plekken aangegeven waar je deze pillen zou kunnen vinden.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 16:50 ]
Om eerlijk te zijn vind ik qua uitwerking van het verhaal, personages, zijdes e.d boiling point een stuk beter. Tot dusver is het acteerwerk om te huilen en het verhaal (tot dusver) irrelevant. In boiling point kon je nog vrienden maken en had iedere zijde een andere reden voor bestaan, in fc2 schiet je een duizendtal klonen kapot (telkens weer dezelfde gastjes) en niemand die er naar kraait. Ik kan de ufll en arp niet eens uit elkaar houden.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:20:
Hmm, weet je waar dit spel UITSTEKEND op gelijkt?
De enigen die anders zijn zijn de mercs, reuben, en de underground, alhoewel die ook klonen zijn, evenals de opdrachten.
Empires Mod | RTS voor HL2 | How to ask questions the smart way
Ik denk het dat als
1) ze 25 viekante km hadden geschrapt
2) ze het buddy systeem hadden versimpeld (niet voor tig buddies dezelfde dialogues opnemen, gewoon 1)
3) ze de malaria niet hadden geimplementeerd
en deze resources/tijd had gebruikt voor :
1) meer diversere missies, met ook meer samenhang
2) betere afwerking rij-gedrag auto's voertuigen
3) betere afwerking AI
je een VEEL betere game had gehad.
Edit: Wat ook de game had gesierd : een Safari Tour Bus, waar je in kan zitten en dat je vervolgens in een 2 uur durende tour de hele kaart verkend met commentaar van Ray Mears en allemaal zebra's die blij om je bus heen rennen in de savanne en aapjes in de bomen in de jungle: was waarschijnlijk ook het leukste van de hele game geworden (uiteraard mag je vanuit de bus dan ook schieten op de beestjes).
1) ze 25 viekante km hadden geschrapt
2) ze het buddy systeem hadden versimpeld (niet voor tig buddies dezelfde dialogues opnemen, gewoon 1)
3) ze de malaria niet hadden geimplementeerd
en deze resources/tijd had gebruikt voor :
1) meer diversere missies, met ook meer samenhang
2) betere afwerking rij-gedrag auto's voertuigen
3) betere afwerking AI
je een VEEL betere game had gehad.
Edit: Wat ook de game had gesierd : een Safari Tour Bus, waar je in kan zitten en dat je vervolgens in een 2 uur durende tour de hele kaart verkend met commentaar van Ray Mears en allemaal zebra's die blij om je bus heen rennen in de savanne en aapjes in de bomen in de jungle: was waarschijnlijk ook het leukste van de hele game geworden (uiteraard mag je vanuit de bus dan ook schieten op de beestjes).
[ Voor 35% gewijzigd door BaT op 24-10-2008 17:11 ]
Verwijderd
Wat houdt "reputation increased' precies in? Heeft dat alla GTA:SA/Just Cause ook nog gevolgen voor de mannetjes die je tegenkomt? (dat ze bijvoorbeeld een keer NIET op je schieten)
Wat voor mij nog een minpuntje is, is dat het freeroamen beperkt is. Toen ik de map voor het eerst zag dacht ik, juist, een berg, daar wil ik op. Neehoor, kan niet.. Het lijkt NFS underground wel, een paar op elkaar aansluitende routes.
Wat voor mij nog een minpuntje is, is dat het freeroamen beperkt is. Toen ik de map voor het eerst zag dacht ik, juist, een berg, daar wil ik op. Neehoor, kan niet.. Het lijkt NFS underground wel, een paar op elkaar aansluitende routes.
Ik heb de game ook wat verder gespeeld in mijn kostbare tijd maar mijn eindoordeel is toch echt zwaar negatief. Ik verwachtte erg veel van deze game, keek veel filmpjes die er heel indrukwekkend uitzagen en het thema (afrika) sprak me erg aan.
Maar het eindproduct is gewoon niet af, en werkt niet lekker als je het mij vraagt. Hier wat negatieve punten:
- Vuur, in de alle trailers en demo's heel gaaf alles in brand zetten en dat de wind het vuur verspreid. Nou dat valt dus erg tegen want het vuur dooft gewoon na max 2 meter en ziet er ook nog eens erg slecht uit.
- De geluiden van de wapens en de impact zelf. Erg belangrijk bij een shooter vind ik dat de wapens machtig en realistisch klinken, als ik FC2 met een wapens schiet heb ik het idee dat ik met een kermiswapen oid aan het schieten ben.
- Autorijden, de afstanden zijn ten eerste veel te ver het is elke keer hetzelfde met gasten in jeeps achter je aan en het auto rijden is onrealistisch. Spatie (handrem) en de auto staat echt _meteen_ stil.....
- De graphics, ik speel de game op mijn laptopje alles op Very High maar het uiterlijk valt gewoon tegen. Een Far Cry titel (of Crysis) hoort er gewoon state-of-the-art uit te zien, maar dat is dus gewoon niet zo in deze game. Textures zijn ronduit lelijk, af en toe heb ik zelfs popup en sommige dingen zijn gewoon slecht / afgeraffeld gemodeleerd (de mobiele telefoon!!! WTF is dat ding lelijk, en verder dingen als auto's (simpel) en laarzen van soldaten om maar wat voorbeelden te noemen)
Naja zo kan ik nog wel even doorgaan met negatieve punten opsommen. Gelukkig zijn er ook een aantal positieve dingen:
1. Algemeen is de game zo slecht nog niet maar er zijn gewoon heel erg veel gebreken/slechte zaken die veel beter hadden gekund.
2. De licht effecten en dag-nacht cyclus
3. Vrije keuze om missies te kiezen en uit te voeren.
Conclusie: game valt erg tegen, wordt een uninstall en ik had 10x meer verwacht van een studio als Ubisoft die ik hoog in 't vaandel had. De game is ook veel te veel gehyped met allerlei filmpjes als je het mij vraagt. En ow wat zag het er in de filmpjes/trailers van Ubisoft allemaal gaaf uit.....
EDIT: Ow, en dan vergeet ik nog 1 van de grootste nadelen, de AI van vijanden (
) ipv dat developers alle aandacht aan graphics schenken (wat met FC2 nog mislukt is ook imo) moeten ze eens hard aan de slag gaan met het verbeteren van AI, dan heb je volgens mij een beetje realistischer en wow-effect spelervaring.
Maar het eindproduct is gewoon niet af, en werkt niet lekker als je het mij vraagt. Hier wat negatieve punten:
- Vuur, in de alle trailers en demo's heel gaaf alles in brand zetten en dat de wind het vuur verspreid. Nou dat valt dus erg tegen want het vuur dooft gewoon na max 2 meter en ziet er ook nog eens erg slecht uit.
- De geluiden van de wapens en de impact zelf. Erg belangrijk bij een shooter vind ik dat de wapens machtig en realistisch klinken, als ik FC2 met een wapens schiet heb ik het idee dat ik met een kermiswapen oid aan het schieten ben.
- Autorijden, de afstanden zijn ten eerste veel te ver het is elke keer hetzelfde met gasten in jeeps achter je aan en het auto rijden is onrealistisch. Spatie (handrem) en de auto staat echt _meteen_ stil.....
- De graphics, ik speel de game op mijn laptopje alles op Very High maar het uiterlijk valt gewoon tegen. Een Far Cry titel (of Crysis) hoort er gewoon state-of-the-art uit te zien, maar dat is dus gewoon niet zo in deze game. Textures zijn ronduit lelijk, af en toe heb ik zelfs popup en sommige dingen zijn gewoon slecht / afgeraffeld gemodeleerd (de mobiele telefoon!!! WTF is dat ding lelijk, en verder dingen als auto's (simpel) en laarzen van soldaten om maar wat voorbeelden te noemen)
Naja zo kan ik nog wel even doorgaan met negatieve punten opsommen. Gelukkig zijn er ook een aantal positieve dingen:
1. Algemeen is de game zo slecht nog niet maar er zijn gewoon heel erg veel gebreken/slechte zaken die veel beter hadden gekund.
2. De licht effecten en dag-nacht cyclus
3. Vrije keuze om missies te kiezen en uit te voeren.
Conclusie: game valt erg tegen, wordt een uninstall en ik had 10x meer verwacht van een studio als Ubisoft die ik hoog in 't vaandel had. De game is ook veel te veel gehyped met allerlei filmpjes als je het mij vraagt. En ow wat zag het er in de filmpjes/trailers van Ubisoft allemaal gaaf uit.....
EDIT: Ow, en dan vergeet ik nog 1 van de grootste nadelen, de AI van vijanden (
[ Voor 7% gewijzigd door monnick op 24-10-2008 17:18 ]
Heb nog niet echt door waar dat buddy systeem goed voor is...
spoiler:
Op het einde van "act 1" word de bar belegerd, ik ben daar heen gegaan maar uiteindelijk dood gegaan net als me 3 buddy's. Should I care?
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Verwijderd
Bug der bugs:
Vrij pril in het begin vh spel wordt je teruggeroepen naar het slachthuis...maar omdat je eigenwijs niet aanklopt en rond blijft dartelen rondom het slachthuis, val je weer flauw neer ivm die achterlijk malaria.
Dan wordt je automatisch wakkeer bij dat ventje wat je instructies geeft in het slachthuis en iemand die de deur bewaakt, aan het einde van zijn ellenlange oersaaie verhaal zegt ie dan "open the door" tegen het mannetje wat die deur bewaakt!
Inderdaad... dan gaat de deur open...moet je voor de gein nog eens een keertje aankloppen...begint weer dat ellenlange verhaal..maar als hij dan aan het einde van zijn verhaal zegt "open the door" ...blijft de bewaker bij de deur rustig om zich heen kijken en blijft de deur tot aan het einde der tijden DICHT!!
Volgens mij waren ze high toen ze dit spel aan het schrijven waren.
Vrij pril in het begin vh spel wordt je teruggeroepen naar het slachthuis...maar omdat je eigenwijs niet aanklopt en rond blijft dartelen rondom het slachthuis, val je weer flauw neer ivm die achterlijk malaria.
Dan wordt je automatisch wakkeer bij dat ventje wat je instructies geeft in het slachthuis en iemand die de deur bewaakt, aan het einde van zijn ellenlange oersaaie verhaal zegt ie dan "open the door" tegen het mannetje wat die deur bewaakt!
Inderdaad... dan gaat de deur open...moet je voor de gein nog eens een keertje aankloppen...begint weer dat ellenlange verhaal..maar als hij dan aan het einde van zijn verhaal zegt "open the door" ...blijft de bewaker bij de deur rustig om zich heen kijken en blijft de deur tot aan het einde der tijden DICHT!!

Volgens mij waren ze high toen ze dit spel aan het schrijven waren.
Er wordt hard aan gewerkt en Ubisoft heeft de devs al ingeschakeld om snel duidelijkheid te verschaffen.Griffin schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 14:52:
[...]
Ik heb nog geen MP gespeeld, maar zoals ik nu hoor dat je niet een game kan joinen die al in progress is, dat is gewoon jammer.
Wat betreft de weinig hoeveelheid aan servers, enigste wat ik weet is :
[...]
Verwijderd
Na maanden COD4 en Bad Company gespeeld te hebben was ik "blij" met de FarCry2 release.
Echter na ~4 uur spelen kan de game ook mij nog niet boeien
Ik ga niet alles herhalen wat hier al genoemd is maar wat ik toch erg vaag vond is dat je met je Manchette (jungle mes zeg maar) geen struiken kan hakken.., in de fik kan alles maar een simpel struikje omhakken is er niet bij
Met een rpg op een muur vuren doet helemaal niets met de muur..,
Ik dacht dat ze dat toch wel in de Dunia engine hadden gezet; jammer
dit weekend ga ik er maar weer eens met een open mind voor zitten; hopenlijk wordt het nog wat.
Zo niet dan gaat ie op marktplaats!
Echter na ~4 uur spelen kan de game ook mij nog niet boeien
Ik ga niet alles herhalen wat hier al genoemd is maar wat ik toch erg vaag vond is dat je met je Manchette (jungle mes zeg maar) geen struiken kan hakken.., in de fik kan alles maar een simpel struikje omhakken is er niet bij
Met een rpg op een muur vuren doet helemaal niets met de muur..,
Ik dacht dat ze dat toch wel in de Dunia engine hadden gezet; jammer
dit weekend ga ik er maar weer eens met een open mind voor zitten; hopenlijk wordt het nog wat.
Zo niet dan gaat ie op marktplaats!
Spielerij - Problemen & Vragen is de plaats voor technische vragen/problemen (dan hoef je zo'n vraag ook niet ongewenst zo snel te kicken), hoewel je in dit geval beter kunt informeren bij de makers.
[ Voor 102% gewijzigd door PromoX op 24-10-2008 18:47 ]
Tja, als je Windows corrupt raakt gaat het lastig worden, maar goed je kan het nog 4 x installeren. Daarna ff mailtje (oid) naar Ubi sturen en ze resetten je revokes weer als het mee zit.
Ik heb de game aan een vriend verkocht, wanproduct.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Bij mij (niet degene die origineel FOV naar voren bracht) is het gewoon zo dat ik een redelijk zware evenwichtsstoornis heb, waardoor shooters met een te "immersieve" FOV mij gewoon spauwemisselijk maken (heb lang gedacht dat het bijvoorbeeld aan de engine van valve lag, maar toen ik daar de FOV veranderde ging het beter). Bij mij is het dus: FOV kunnen tweaken (of van in het begin goed zitten), of niet KUNNEN gamen.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 15:11:
[...]
edit: o, en uiteraard 7280 frames/second halenEn een muis met 4000dpi, steelpad muismat...
T'all ya fine dandies, prancing about with yer head full of eyeballs, come and get me I say
Ik vind het spel niet super. Ik heb er echt een assassins creed gevoel bij. Elke keer wil je verder spelen omdat je verwacht dat er wat leuks gebeurd, maar dat gebeurd dus niet.
Minpunten:
- while(true) {nieuwe malaria pillen, missie voor nieuwe geweren, geweren verwisselen, langs controle post, diamantje ophalen, gastje doodmaken, dan een missie van je baas, ook een gastje doodmaken}
- Graphics, ik zit niet fijn naar het scherm te kijken het beeld klopt gewoon niet (weet niet hoe ik het moet uitleggen), als je in het lumbercamp bent zijn bomen op 2,5 meter hoogte afgezaagd, je auto rijd ongeveer 20km/h terwijl er 80 op de teller staat.
- Opzij rennen kan niet
- Die map die de helft van het beeld inneemt is gruwelijk irritant.
- Diamantjes kun je niet van het dak afkrijgen.
- De AI is echt heel erg gruwelijk dom. Ik kan 10 keer unjammen/reloaden terwijl er iemand op mij zit te schieten, elke keer als je in een controle post bent staan er mensen voor je - stappen in een jeep - rijden 1 meter en stappen weer uit (echt eitje om hun dood te krijgen).
- Er zit geen zoom op de sniper, de sniper ligt muurstil in je handen. Ik bedoel kijk een beetje af bij cod4 (dat adem inhouden enzo.)
- malaria is echt irritant.
- ik kan nog geen 100 meter met de jeep rijden of je jeep zit al vast tussen de rotsen, in het water of wordt stuk geschoten door een andere jeep.
- het schieten met een geweer is lang niet zo goed geïmplementeerd als bij cod 4
Nou jah, de pluspunten:
- je bent best vrij
- grafisch ziet het er redelijk uit
- vereist niet echt veel harde schijf ruimte
- je hebt maar 1 map, die dus maar 1 keer geladen hoeft te worden
- snelle laadtijden
-
Minpunten:
- while(true) {nieuwe malaria pillen, missie voor nieuwe geweren, geweren verwisselen, langs controle post, diamantje ophalen, gastje doodmaken, dan een missie van je baas, ook een gastje doodmaken}
- Graphics, ik zit niet fijn naar het scherm te kijken het beeld klopt gewoon niet (weet niet hoe ik het moet uitleggen), als je in het lumbercamp bent zijn bomen op 2,5 meter hoogte afgezaagd, je auto rijd ongeveer 20km/h terwijl er 80 op de teller staat.
- Opzij rennen kan niet
- Die map die de helft van het beeld inneemt is gruwelijk irritant.
- Diamantjes kun je niet van het dak afkrijgen.
- De AI is echt heel erg gruwelijk dom. Ik kan 10 keer unjammen/reloaden terwijl er iemand op mij zit te schieten, elke keer als je in een controle post bent staan er mensen voor je - stappen in een jeep - rijden 1 meter en stappen weer uit (echt eitje om hun dood te krijgen).
- Er zit geen zoom op de sniper, de sniper ligt muurstil in je handen. Ik bedoel kijk een beetje af bij cod4 (dat adem inhouden enzo.)
- malaria is echt irritant.
- ik kan nog geen 100 meter met de jeep rijden of je jeep zit al vast tussen de rotsen, in het water of wordt stuk geschoten door een andere jeep.
- het schieten met een geweer is lang niet zo goed geïmplementeerd als bij cod 4
Nou jah, de pluspunten:
- je bent best vrij
- snelle laadtijden
-
Asus EN8800GTS, Asus P5E, Intel E8400, 2x500gb Spinpoint (raid0), Zalman HP 600 watt, cnps 9500 led, creative xfi music, 4x1gb hyperX PC2 8500
Er is een Tweakers.net server online voor de liefhebbers 
Mode: capture the diamond.
Mode: capture the diamond.
[ Voor 19% gewijzigd door Stewie! op 24-10-2008 18:15 ]
Ik vind de laadtijden juist irritant hoog. Ik quicksave nogal veel ivm vage crashes naar desktopMeijuh1 schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:04:
Ik vind het spel niet super. Ik heb er echt een assassins creed gevoel bij. Elke keer wil je verder spelen omdat je verwacht dat er wat leuks gebeurd, maar dat gebeurd dus niet.
...
...
Nou jah, de pluspunten:
- je bent best vrij
- snelle laadtijden
-
en kom regelmatig iets tegen dat ik snel ff wil quickloaden, bij Crysis was ik dan 3seconde verder, bij Far Cry2 duurt het echt lang voor game begrippen.
Ctrl+k
Heb je nog een vriend die hem wil?MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:00:
Tja, als je Windows corrupt raakt gaat het lastig worden, maar goed je kan het nog 4 x installeren. Daarna ff mailtje (oid) naar Ubi sturen en ze resetten je revokes weer als het mee zit.

Dit topic wordt verwarrend omdat er door elkaar wordt gesproken over de verschillende versies van FC2 ; xbox/ps3/pc. Hier mijn opmerking en vraag over de pc versie :
Het aantal jeep/bootjes wat elke 500 meter achter je aan zit wordt toch wel heel erg irritant, net nadat ik met moeite 4 jeeps van kogels voorzien had, kreeg ik 250 meter verder het volgende stelletje van een checkpoint.
Het water op met die leuke bootjes maakt het probleem alleen maar erger, omdat er dan bootjes achter je aan komen die een stuk lastiger zijn omdat je machinegeweer niet 360 graden kan draaien zoals op de jeeps.
Ook irri is dat je veelal een half magazijn in een tegenstander pompen voor die neergaat, om maar te zwijgen van de vele, vele jams in je eigen wapens.
Dat is mijn vraag dus : Zelfs als ik de wapens koop en een verse gun pak uit de opslag ruimte naast de winkel zit na enige tijd ook het wapen vast. Is dit normaal of mis ik iets ?
Verder vind ik de graphics (pc dus) super en de sfeer is ook mooi, jammer dat de missie's nogal op elkaar lijken. Het grootste probleem blijft echter die #$*@#@ mannetjes in jeeps.
Het aantal jeep/bootjes wat elke 500 meter achter je aan zit wordt toch wel heel erg irritant, net nadat ik met moeite 4 jeeps van kogels voorzien had, kreeg ik 250 meter verder het volgende stelletje van een checkpoint.
Het water op met die leuke bootjes maakt het probleem alleen maar erger, omdat er dan bootjes achter je aan komen die een stuk lastiger zijn omdat je machinegeweer niet 360 graden kan draaien zoals op de jeeps.
Ook irri is dat je veelal een half magazijn in een tegenstander pompen voor die neergaat, om maar te zwijgen van de vele, vele jams in je eigen wapens.
Dat is mijn vraag dus : Zelfs als ik de wapens koop en een verse gun pak uit de opslag ruimte naast de winkel zit na enige tijd ook het wapen vast. Is dit normaal of mis ik iets ?
Verder vind ik de graphics (pc dus) super en de sfeer is ook mooi, jammer dat de missie's nogal op elkaar lijken. Het grootste probleem blijft echter die #$*@#@ mannetjes in jeeps.
Je wapens worden naar gebruik wat kapotter je kan upgrades kopen om dat tegen te gaan. Over het vele schieten, gewoon een sniper kopen en lui daar mee dood knallen.
Ookal blijven ze erg vaak overeind staan terwijl je een gat door ze heen blaast.
Gaap.
Zouden ze nog serieuse game "testser" zoeken bij Ubi? Ik weet niet wat voor mensen deze game hebben gespeeld voor ze het uitbrachten maar gamen kunnen ze iig niet.
Ookal blijven ze erg vaak overeind staan terwijl je een gat door ze heen blaast.
Gaap.
Zouden ze nog serieuse game "testser" zoeken bij Ubi? Ik weet niet wat voor mensen deze game hebben gespeeld voor ze het uitbrachten maar gamen kunnen ze iig niet.
[ Voor 24% gewijzigd door MrVegeta op 24-10-2008 18:24 ]
Deze game is gewoon niet getest, het is onmogelijk dat deze fouten niet bij hun voorgekomen zijn tijdens het testen, lees de Ubi.com forums maar, er zijn nu nog steeds mensen die het spel niet eens op kunnen starten!!MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:23:
[ Voor 22% gewijzigd door Pinjataaa op 24-10-2008 18:36 ]
Ik heb zelf nog geen bugs of crashes gehad, ja één keer... ach dat gebeurt. In dat opzicht vind ik de game wel goed
.
Ik ben hier na ~7 uren gamen al moe van, ik heb laatste Kings Bounty - The Legend uit gespeeld , zat makkelijk 50 uur in! Raar.
Ik ben hier na ~7 uren gamen al moe van, ik heb laatste Kings Bounty - The Legend uit gespeeld , zat makkelijk 50 uur in! Raar.
[ Voor 35% gewijzigd door MrVegeta op 24-10-2008 18:36 ]
Ik heb gigantisch veel bugs, niet normaal, elke 10 minuten een crash naar Windows, poppetjes die achterstevoren op je schieten, poppetjes die voor je neus spawnen als je een missie gehaald hebt, poppetjes die niet door gaan door vuur ( stond serieus de hele flamethrower leeg te schieten en toen was ik zelf al dood)...MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:36:
Ik heb zelf nog geen bugs of crashes gehad, ja één keer... ach dat gebeurt. In dat opzicht vind ik de game wel goed.
En zo zijn er nog wel een paar

Oja, ik zat in 2 halve dagen al in de 2e map... zit nu al op 40 procent, heb maar 10 missies gedaan inclusief de wapensmid missies.
[ Voor 10% gewijzigd door Pinjataaa op 24-10-2008 18:38 ]
Dit is gewoon bewegings -ziekte of Motion Sickness. De Valve producten met SOurce engine zijn er bevoorbeeld berucht omdat die game een kijkhoek heeft van 45 graden dacht ik (uit mijn hoofd). Dit schijnt extra misselijk makend te zijn of iets, want ik geloof dat half life 2 1 van de games is die motionsickness het meest uitlokt. Wat vooral vreemd is dat gebleken is dat aziaten er over het algemeen veel meer last van hebben. Ik weet ook niet waarom maar interesant is het wel al wordt het nu erg off topic. Maar het blijft een raar/leuk fenomeen bewegingsziekte van spelletjes.DexterBelgium schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:04:
[...]
Bij mij (niet degene die origineel FOV naar voren bracht) is het gewoon zo dat ik een redelijk zware evenwichtsstoornis heb, waardoor shooters met een te "immersieve" FOV mij gewoon spauwemisselijk maken (heb lang gedacht dat het bijvoorbeeld aan de engine van valve lag, maar toen ik daar de FOV veranderde ging het beter). Bij mij is het dus: FOV kunnen tweaken (of van in het begin goed zitten), of niet KUNNEN gamen.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
"poppetjes die achterstevoren op je schieten"
Dus toch
, dacht al word ik nou gek.
Dus toch
Jups hier ook, dacht eerst dat het medestanders waren totdat ik geraakt werd door die gasten die met hun rug naar je toe lopen en de andere kant opschieten. Het wachten is nu op jeeps die in hun achteruit op je af komen.MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:41:
Dus toch, dacht al word ik nou gek.
En na uren met de jeep over de rails te zijn gereden in een poging tot zelfmoord tegen de intercity van 08:20, nog steeds geen trein tegengekomen. Gelukkig zijn er bussen
Een ontzettend prut spel, maar gek genoeg wel verslavend.
Dat lukt je in het echt ook niet. Dus ik vind het niet eens zo gek.
Er zijn ook games waar je op M drukt en dan een beeldvullende map krijgt, terwijl je dan niet kan bewegen. Ik vind dit een betere maar vooral mooiere oplossing.- Die map die de helft van het beeld inneemt is gruwelijk irritant.
Een gebrek in jouw creativiteit. Mij is het tot op heden elke keer gelukt om diamanten van een dak te krijgen. Soms moet ik een jeep bij de muur plaatsen en dan via de jeep op het dak springen. Maar hoe dan ook, het lukt altijd! Kwestie van creatief zijn- Diamantjes kun je niet van het dak afkrijgen.
100% mee eens. Het voegt totaal niks toe aan het verhaal.- malaria is echt irritant.
Niet helemaal waar. Er wordt on-the-fly data ingeladen. Als je met de bus gaat, krijg je een laadscherm omdat er dan teveel ineens ingeladen moet worden. Maar die laadtijd is een stuk korter dan wanneer je die afstand per auto zou afleggen.- je hebt maar 1 map, die dus maar 1 keer geladen hoeft te worden
Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua
Mensen die zeiken over 20 kogels in iemands donder schieten voor ze doodgaan, heb ik geen last van? Gewoon bursten he, en ik heb er nooit meer dan 5 nodig. En ik heb niet eens geinvesteerd in een goede aim in FC2.
Zet je auto voor het gebouw, spring op je auto, spring op het gebouw. Is het is niet altijd even makkelijk om ze te pakken te krijgen, maar het kan altijd. Met even nadenken kan je ze altijd pakken. Als het niet mogelijk was zouden ze daar ook niet liggen natuurlijk.- Diamantjes kun je niet van het dak afkrijgen.
Helemaal mee eens. Ik weet ook niet wat het is maar op de een of andere manier speelt het hier door niet lekker. Als ik stil sta is het prima maar zodra ik ga bewegen lijkt het wel alsof ik bijna niets meer scherp zie. Ik kan het ook niet echt uitleggen maar er is naar mijn mening iets mis mee waardoor het niet prettig er uit ziet.- Graphics, ik zit niet fijn naar het scherm te kijken het beeld klopt gewoon niet (weet niet hoe ik het moet uitleggen)
Verder ook met de meeste punten wel eens.
Het is op zich vind ik geen slecht spel, maar er zitten erg veel dingen in die het minder maken.
Net ontdekt dat je dus praktisch geen stealth kan gebruiken 
- Ik schiet van redelijk ver met de dartgun iemand neer: ze komen allemaal richting mijn positie gelopen
- Ik geef iemand een headshot met mijn silenced MP5, niemand anders in de buurt, ik sluip verder in de bosjes ... ineens beginnen er een 3-tal gasten op mij te knallen
En daarnet was ik snachts bezig, zit er ergens een sniper op mij te schieten vanaf de rotsen, ik zag nergens een lichtflits, enkel een rood streepje als ik geraakt wordt.
Grmbl, wat haat ik het als de AI constant weet waar je zit
- Ik schiet van redelijk ver met de dartgun iemand neer: ze komen allemaal richting mijn positie gelopen
- Ik geef iemand een headshot met mijn silenced MP5, niemand anders in de buurt, ik sluip verder in de bosjes ... ineens beginnen er een 3-tal gasten op mij te knallen
En daarnet was ik snachts bezig, zit er ergens een sniper op mij te schieten vanaf de rotsen, ik zag nergens een lichtflits, enkel een rood streepje als ik geraakt wordt.
Ik heb een speciale cammo suit gekocht en ik kan vanaf 5 meter achter ze nog schieten met mijn silent mp5, ze weten nooit waar ik ben.DaRKie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:06:
Net ontdekt dat je dus praktisch geen stealth kan gebruiken
Kost 45 diamanten, maar dan heb je ook wat
Verwijderd
En maar klagen dat er geen zombies in voor komen!MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 18:41:
Dus toch, dacht al word ik nou gek.
Verwijderd
Volgens mij had ik net ook een bug, want ik was bij het huisje gekomen waar ik naartoe moest voor nieuwe pillen, maar er gebeurde niks nadat ik iedereen had uitgemoord en kon het huisje ook niet in. Pas nadat ik weer weg reed en terug kwam werkte het weer.
Tevens was ik op de hoogte dat je wapen soms locked als een kogel verkeert zit, maar dat mijn sniper ook compleet kan ontploffen, dat was nieuw. Helaas had ik hem niet gekocht maar gejat dus was ik hem kwijt
Tevens was ik op de hoogte dat je wapen soms locked als een kogel verkeert zit, maar dat mijn sniper ook compleet kan ontploffen, dat was nieuw. Helaas had ik hem niet gekocht maar gejat dus was ik hem kwijt
Ja dat had ik ook! Mijn sniper was ontploft, kon hem daarna ook niet meer weer vindenVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:11:
[ Voor 21% gewijzigd door Pinjataaa op 24-10-2008 19:13 ]
Iemand heeft het al opgemerkt maar het is trouwens uiterst vreemd dat bijna iedereen hier de game kut vindt / vindt tegenvallen, maar bijna alle sites/tijdschriften geven de game een (erg) hoog cijfer...... 
Ubisoft heeft ze omgekocht!!!1
Ik vraag me nog steeds af hoe Tweakers.net bij Intelligente AI komtmonnick schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:14:
Iemand heeft het al opgemerkt maar het is trouwens uiterst vreemd dat bijna iedereen hier de game kut vindt / vindt tegenvallen, maar bijna alle sites/tijdschriften geven de game een (erg) hoog cijfer......
Bij de Tweakers review zit dit plaatje:

Heb ik dat ding ook?
[ Voor 11% gewijzigd door Pinjataaa op 24-10-2008 19:26 ]
Verwijderd
Vraagje: hoe kom ik in de console? ~ doet niks bij mij? Is er een commandline optie ala +developer 1 (die dus niet)??
Ach ja, die sites doen graag met de hype mee.monnick schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:14:
Of ze durven geen lager cijfer te geven. Een tijdje geleden werd er nog iemand bij Gamespot ontslagen omdat 'ie een gehypte game (weet ff niet welke) een 6 had gegeven terwijl andere site met negens en tienen kwamen...
Kan iemand effe vertellen welke missies je moet doen voor het 2de veld? Doelloos rondjes rijden is op den duur na -tig keer commandopostjes, wapenkonvooien en malariapillen gehaald te hebben.
.
Werkt hier gewoon standaard hoor?Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:25:
Vraagje: hoe kom ik in de console? ~ doet niks bij mij? Is er een commandline optie ala +developer 1 (die dus niet)??
Dat was met Kane & Lynch: Dead Man, maar er is geen enkele concrete aanwijzing dat hij daarom ontslagen is. De meneer in kwestie (Jeff Gerstmann) heeft ook ontkent dat dat er mee samenhing. Ook was de afkraak enigzins ranterig toen.superbassie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:30:
[...]
Ach ja, die sites doen graag met de hype mee.
Of ze durven geen lager cijfer te geven. Een tijdje geleden werd er nog iemand bij Gamespot ontslagen omdat 'ie een gehypte game (weet ff niet welke) een 6 had gegeven terwijl andere site met negens en tienen kwamen...
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Die gaf geen 6 aan Kane & Lynch, die gast brandde de game gigantisch af, wat nergens op sloeg. Het was geen topper, maar zo slecht was het niet. Daarom is die gast ontslagen (hij heeft overigens de eer aan zichzelf gehouden)superbassie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:30:
[...]
Ach ja, die sites doen graag met de hype mee.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Kane and Lynch was dan ook een fucking drama.
MrVegeta in "[Multiplatform] Kane & Lynch"
.
MrVegeta in "[Multiplatform] Kane & Lynch"
[ Voor 46% gewijzigd door MrVegeta op 24-10-2008 20:08 ]
Hebben andere mensen hier ook last van mouse lag?
Het spel loopt echt super (1920x1080, 4xAA, 30+fps gemiddeld), maar het spel reageert wat traag.
Ook tijdens het rijden 'Schokt' het spel. Bij de benchmarks heb ik dit bijna steeds...
Het spel loopt echt super (1920x1080, 4xAA, 30+fps gemiddeld), maar het spel reageert wat traag.
Ook tijdens het rijden 'Schokt' het spel. Bij de benchmarks heb ik dit bijna steeds...
Nyarlathotep (was nog een kunst je naam over te typen),
Probeer eens gfx_maxfps 30 te doen, Waarschijnlijk werkt het dan weer wel goed
. Schijnt namelijk een probleempje te zijn ermee. Weet niet of het dat concreet is voor jou, maar goed
(over stotteren)
Mouse, ja dat klopt. Tis niet helemaal super, weet niet of je smooth mouse aan hebt staan? dat wilde voor mij het helemaal verneuken dus ja.
Probeer eens gfx_maxfps 30 te doen, Waarschijnlijk werkt het dan weer wel goed
Mouse, ja dat klopt. Tis niet helemaal super, weet niet of je smooth mouse aan hebt staan? dat wilde voor mij het helemaal verneuken dus ja.
[ Voor 24% gewijzigd door rCk op 24-10-2008 19:55 ]
of de snelle oplossingPatriot schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 16:34:
Alt+ Enter
Muis is ook traag
Ik gooi de dpi naar 2000 dan is ie veel soepeler
[ Voor 5% gewijzigd door Torched op 24-10-2008 20:07 ]
(ps3)
Hij valt mij erg beetje tegen na een uur of 5 spelen, ik heb het "net niet" gevoel die ik met meerdere games heb dit jaar.
De ene keer merken de vijanden me niet op terwijl ik vlak bij ze ben (out in the open) en de andere keer zien ze me van mijlen ver aankomen.
Missies zijn best wel eentonig.
Grafisch ziet het er best wel aardig uit, niet jaw dropping maar wel goed.
Het geluid komt bij mij een beetje "muffled" over, beetje vaag wat ik verder bij geen enkele game heb.
De besturing is niet echt geweldig, mikken is lastig zelfs na 5 uur.... ook iets waar ik met andere FPS games geen last van heb.
Al met al echt niet de cijfer waard die de meeste bladen/sites er aan geven.... ik vraag me af of die het spel uberhaubt wel gespeeld hebben.
6.5
Straks opnieuw beginnen op easy en dan wat aankloten
Hij valt mij erg beetje tegen na een uur of 5 spelen, ik heb het "net niet" gevoel die ik met meerdere games heb dit jaar.
De ene keer merken de vijanden me niet op terwijl ik vlak bij ze ben (out in the open) en de andere keer zien ze me van mijlen ver aankomen.
Missies zijn best wel eentonig.
Grafisch ziet het er best wel aardig uit, niet jaw dropping maar wel goed.
Het geluid komt bij mij een beetje "muffled" over, beetje vaag wat ik verder bij geen enkele game heb.
De besturing is niet echt geweldig, mikken is lastig zelfs na 5 uur.... ook iets waar ik met andere FPS games geen last van heb.
Al met al echt niet de cijfer waard die de meeste bladen/sites er aan geven.... ik vraag me af of die het spel uberhaubt wel gespeeld hebben.
6.5
Straks opnieuw beginnen op easy en dan wat aankloten
Smiling as the shit comes down...
Mouse smoothing staat dus uit... Verdorie, het is echt zowat een halve seconde! Ik speel wel op een 52" lcd, die via een dvi<>hdmi kabel aan de pc hangt. LCD tv's hebben wel eens input lag zegt men... Maar met Stalker Clear sky bugfest edition had ik geen lag... Ik zal het Ubisoft forum eens checken, want het speelt zo niet echtrCk schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:54:
Nyarlathotep (was nog een kunst je naam over te typen),
Probeer eens gfx_maxfps 30 te doen, Waarschijnlijk werkt het dan weer wel goed. Schijnt namelijk een probleempje te zijn ermee. Weet niet of het dat concreet is voor jou, maar goed
(over stotteren)
GEVONDEN
Je moet even het bestandje "Gamerprofile.XML" openen. Die staat bij mij (Vista) in de user\documents\my games\Farcry2 map.
Zoek in dit bestandje naar de optie "Smoothness" en zet deze op 0.
Let op: de optie "UseMouseSmooth" staat er ook, en dit is waarschijnlijk de optie die in het menu ook staat. Tevens staat er nog een "SmoothnessIronsight", waarschijnlijk is dat wanneer je richt met je wapen.
Ik heb de hele riedel maar op 0 gezet, maar met alleen "Smoothness" op 0 verdween de lag!
Iets voor in de startpost wellicht?
[ Voor 24% gewijzigd door Nyarlathotep op 24-10-2008 21:19 ]
Nou als ik al die reactie lees hier, ben ik echt benieuwd naar de game.
Heb hem dan wel voor 360 besteld ipv PC.
Maar ik vond Assassin's Creed ook geweldig terwijl meeste mensen na 2 uur gamen genoeg er van hadden, dus dat zal bij FC2 ook wel zo zijn.
Volgens mij is het net als bij AC, dat je als het wat herhalend wordt gewoon het zelf leuk moet maken.
Maar ik vond Assassin's Creed ook geweldig terwijl meeste mensen na 2 uur gamen genoeg er van hadden, dus dat zal bij FC2 ook wel zo zijn.
Volgens mij is het net als bij AC, dat je als het wat herhalend wordt gewoon het zelf leuk moet maken.
Nou daar kan ik me wel in vinden.. Het is gewoon hoe je het ziet, net als AC is de game soms gewoon wat herhalend maar zoals je al gelezen hebt is het veel rijden maar je kunt ook een keer de bus pakken of een keer de weg afleggen over het water... Of loop een missie een keer in het donker door... Maar ja dat is mijn optiek... Ik vind de game net zoals AC, gewoon een topper!Albinoraptor schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:17:
Nou als ik al die reactie lees hier, ben ik echt benieuwd naar de game.
Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |
Tja, ieder z'n ding 
Net weer een half uurtje gespeeld maar ik was er direct al flauw van, ik vind er niks aan..... hij gaat weer in de verkoop
Net weer een half uurtje gespeeld maar ik was er direct al flauw van, ik vind er niks aan..... hij gaat weer in de verkoop

Smiling as the shit comes down...
Voor de geïnteresseerden: ik heb een review geschreven van de PC versie.
Ja lijp kan je in het donker voor de 14e keer de rondrijdende konvooi afknallen
.
Revieuw (nog) niet gelezen maar....
.
Revieuw (nog) niet gelezen maar....

[ Voor 38% gewijzigd door MrVegeta op 24-10-2008 21:33 ]
dat heb je dus met die wapens die je oppakt van vijanden.Pinjataaa schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 19:13:
[...]
Ja dat had ik ook! Mijn sniper was ontploft, kon hem daarna ook niet meer weer vindenMoest ik weer helemaal terug naar de wapen smid.
als het er roestig uitziet, ga er niet vanuit dat je er veel schietplezier van hebt!
Heb nu 2 middagen en avonden gespeeld (PC-versie) zit op 14%. Ik vind het een vermakelijk spel en het is door upgrades en het diamantjes verzamelen wel lichtelijk verslavend.
De graphics vind ik prima. Pas ook begonnen met Crysis; wat mij betreft is FC2 net zo mooi en net zo sfeervol maar draait het soepeler. Al zijn die Very High en Ultra High standen puur psychologisch, omdat het volkomen verschilt. Had met m'n 178.13 Forceware driver wel ontzettende framedrops in bepaalde gebieden. Gelukkig opgelost met de 180.42 bèta.
Ik denk er nu het volgende over:
- Het heeft het nét niet
- Repetitief
+ Ondanks toch een game die je niet wil wegleggen
+ Knappe graphics-engine
+ Niet te veel en geen lange laadschermen
De 'indrukwekkende AI' net als de meesten hier ook niet ervaren. De rebellen vliegen constant als een gek de jeeps in als ze je zien aankomen om vervolgens ramkoers op je in te zetten. Ze proberen je dan weer wel ongezien door schuttingen enzo heen te schieten.
Ik ga nog vrolijk door en ben benieuwd hoe lang het leuk gaat blijven. Tot nu toe dus wel tevreden
De graphics vind ik prima. Pas ook begonnen met Crysis; wat mij betreft is FC2 net zo mooi en net zo sfeervol maar draait het soepeler. Al zijn die Very High en Ultra High standen puur psychologisch, omdat het volkomen verschilt. Had met m'n 178.13 Forceware driver wel ontzettende framedrops in bepaalde gebieden. Gelukkig opgelost met de 180.42 bèta.
Ik denk er nu het volgende over:
- Het heeft het nét niet
- Repetitief
+ Ondanks toch een game die je niet wil wegleggen
+ Knappe graphics-engine
+ Niet te veel en geen lange laadschermen
De 'indrukwekkende AI' net als de meesten hier ook niet ervaren. De rebellen vliegen constant als een gek de jeeps in als ze je zien aankomen om vervolgens ramkoers op je in te zetten. Ze proberen je dan weer wel ongezien door schuttingen enzo heen te schieten.
Ik ga nog vrolijk door en ben benieuwd hoe lang het leuk gaat blijven. Tot nu toe dus wel tevreden
Tja, zoals alle reviews uitermate positief, een 9 maarliefst. Kan me er toch niet helemaal in vinden. AI? Jeeps rijden standaard tegen je eigen jeep aan en dan gaan we op 5 meter van elkaar met een .50 even drie magazijnen legen. Resultaat? Niets. Even uitstappen en nog 3 magazijnen van je handvuurwapen doet meer schade. En dan hebben we het alleen over de AI van mannetjes in Jeeps.Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:30:
Wind? Regen? Heb na paar uur spelen drie keer een iets grotere brand gehad, voor de rest is het vuur zo gedoofd. Regen nog niet gezien, speel het overigens met niet alles op superhigh, dus wellicht ontbreekt daardoor de regen.
Ben best benieuwd ofdat er een review verschijnt van een toonaangevend blad / website welke deze knelpunten wel durft te benoemen.
.
Verwijderd
Redelijk wat mensen (met 64bit OS) hebben problemen met punkbuster (PunkbusterB connection failure).
Dit heeft het voor mij opgelost:
Eerst de game updater gedraaid: http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1 NOTE: ik heb far cry 2 wel twee keer toegevoegd. 1 keer naar standaard map ".../far cry 2/bin" en naar ".../far cry 2". Ik denk niet dat dit nodig is, maar het kan ook geen kwaad. Als je ze toegevoegd hebt moet je op check for updates drukken.
Daarna reinstall met: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
Toen werkte alles bij mij.
Dit heeft het voor mij opgelost:
Eerst de game updater gedraaid: http://websec.evenbalance.com/downloader/download.php?file=1 NOTE: ik heb far cry 2 wel twee keer toegevoegd. 1 keer naar standaard map ".../far cry 2/bin" en naar ".../far cry 2". Ik denk niet dat dit nodig is, maar het kan ook geen kwaad. Als je ze toegevoegd hebt moet je op check for updates drukken.
Daarna reinstall met: http://www.evenbalance.com/downloads/pbsvc/pbsvc.exe
Toen werkte alles bij mij.
MrVegeta, ik lees nu al zes posts van je waarin je het spel niet blijkt te waarderen. Dat kan, maar je hoeft niet elke mogelijkheid om je walging te tonen aan te grijpen wat mij betreft. Deze game en jij waren niet voor elkaar gemaakt; zullen we het daar bij laten?MrVegeta schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:32:
Ja lijp kan je in het donker voor de 14e keer de rondrijdende konvooi afknallen.
Revieuw (nog) niet gelezen maar.... [afbeelding].
Ik heb een gouden AK-47 gevonden:
[Screenshot 1]
Hij is hier te vinden:
[Screenshot 2]
[Screenshot 3]
[Screenshot 1]
Hij is hier te vinden:
[Screenshot 2]
[Screenshot 3]
http://www.nvidia.com/object/winvista_x64_180.43_beta.html 
Of heeft iedereen hem al? Hij is er in alle 'smaken'
Of heeft iedereen hem al? Hij is er in alle 'smaken'
[ Voor 30% gewijzigd door pcgek op 24-10-2008 22:01 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik was hem ook al tegen gekomen. Ben benieuwd of er nogmeer speciale wapens in het spel zitten, en wat voor voordelen ze hebben...ollSNAKEllo schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:56:
[Screenshot 1]
Hij is hier te vinden:
[Screenshot 2]
[Screenshot 3]
FOV fix
http://www.widescreengami...topic.php?p=143018#143018
Zonder fix

Met fix

Zonder fix

Met fix

Je kunt hem gewoon ingame aanpassen naar wens
Niet gebruiken met multiplayer
http://www.widescreengami...topic.php?p=143018#143018
Zonder fix

Met fix

Zonder fix

Met fix

Je kunt hem gewoon ingame aanpassen naar wens
Niet gebruiken met multiplayer
|2600k|Asus 290|
Zo kan eindelijk weer spelen wat probs gehad met me pc. Vind het nog steeds erg leuk wat me op viel is dat als je new game start dat je maar zo ergens anders ken beginnen als dat je eerst deed das wel grappig gedaan was gelijk "nieuw". AI tjah slim zijn ze niet maar dom ook niet echt
maar goed vermaak me er wel.
Moest trouwens wel gfx_maxfps op 35 zetten om het stotteren weg te krijgen in de auto vooral maar das niet erg zolang het maar soepel draait.
Moest trouwens wel gfx_maxfps op 35 zetten om het stotteren weg te krijgen in de auto vooral maar das niet erg zolang het maar soepel draait.
Top spel echt vet maar ik zit nu al vast ik moet een gele auto maken en dan verder om een "scout" te vermoorden maar alles is zo super wazig dat ik niet eens iets kan zien kan iemand met verder helpen?
Verwijderd
Zoooooooo, en daar ben ik dan eindelijk met mijn bevindingen. Vanmiddag FC2 geinstalleerd op m'n pc. Vervolgens een half uur *@&#^&&@* om van het zwarte scherm af te komen (moest eerst xml aanpassen om alleen maar in het spel te komen, vervolgens DX10 aanvinken en FC2 quiten en herstarten om de res te kunnen veranderen, maar toen werkte het eindelijk...)
Nu net de nieuwe posts hier 'even' gelezen: de meesten vinden het spel dus bagger. En wat vind ik er dan van? Ik vind het... vooralsnog SUPER! Bij sommige commentaren heb ik het idee alsof ik een compleet ander spel speel! Of misschien ben ik gewoon wat makkelijker.
Ik vind de graphics echt super de super. Prachtig! Man, wat mooi! Ik speel op 1680x1050, DX10, Vsync aan, performance opties alledrie op Very high, De andere opties ook allemaal op Very high met alleen post fx en ambient op High. Bloom en HDR aan. En op m'n twee jaar oude E6600 met 8800GTX en 2 Gb ram haal ik in de benchmark een average van 38,84 (max. 51,22 en min. 30.00): ik ben er meer dan blij mee!
Voor de rest vermaak ik me uitstekend met rondrijden, hier en daar een missie doen, wat koffertjes zoeken, etc. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en verdiep met niet teveel in de verhaallijn (die toch te vaag is). De auto's rijden heerlijk. Op dit moment is het nacht in Afrika en da's echt heel wat anders dan dag. Erg leuk, die afwisseling!
Ik herken wel veel van de punten waar iedereen problemen mee heeft (veel herhaling, veel rijden), maar ik heb het spel nu 4 uur achter elkaar gespeeld, en het is heeeeeeeel lang geleden dat ik dat gedaan heb. Dus ook al zie ik de minpunten, ik vind het vooralsnog zwaar verslavend. Ik heb nu al weer zin om morgen verder te gaan met m'n rondreis! Heerlijk dat je gewoon kan doen waar je zin in hebt! Maar goed, misschien dat ik het nog een sessie van 4 uur ook zat wordt.
Ik heb in ieder geval niet wat veel anderen hebben: dat ze het meteen al niets vinden. Ik vind het vooralsnog echt een te gek spel en eerlijk gezegd is het wel wat ik verwacht had! (Misschien waren mijn verwachtingen wat reeeler...
).
Ik heb ook alweer een paar keer gehad dat ik ZO in het spel zat, dat ik compleet vergat om het spel te saven... Ik heb dus een paar missies compleet overnieuw moeten doen en zo goed kunnen zien dat het elke keer weer anders loopt, alhoewel het wel gewoon neerkomt op mannetjes neerknallen...
Ben wel blij dat ik kan quicksaven trouwens!
M'n lolligste moment tot nu toe: middenin de nacht moest ik een konvooi uitschakelen. Ik schiet dus iedereen neer en gooi een granaat onder de vrachtwagen. BANG, alles de lucht... en ook mijn eigen auto die ik ernaast had laten staan. Dat werd dus een pokkeneind lopen in het donker, hahaha!
Eerste conclusie: topgame! Ik vind 'm heerlijk! Met dank aan alle negatieve posts hier, want daardoor had ik er eigenlijk haast geen verwachtingen meer van...
Nu net de nieuwe posts hier 'even' gelezen: de meesten vinden het spel dus bagger. En wat vind ik er dan van? Ik vind het... vooralsnog SUPER! Bij sommige commentaren heb ik het idee alsof ik een compleet ander spel speel! Of misschien ben ik gewoon wat makkelijker.
Ik vind de graphics echt super de super. Prachtig! Man, wat mooi! Ik speel op 1680x1050, DX10, Vsync aan, performance opties alledrie op Very high, De andere opties ook allemaal op Very high met alleen post fx en ambient op High. Bloom en HDR aan. En op m'n twee jaar oude E6600 met 8800GTX en 2 Gb ram haal ik in de benchmark een average van 38,84 (max. 51,22 en min. 30.00): ik ben er meer dan blij mee!
Voor de rest vermaak ik me uitstekend met rondrijden, hier en daar een missie doen, wat koffertjes zoeken, etc. Ik doe gewoon waar ik zin in heb en verdiep met niet teveel in de verhaallijn (die toch te vaag is). De auto's rijden heerlijk. Op dit moment is het nacht in Afrika en da's echt heel wat anders dan dag. Erg leuk, die afwisseling!
Ik herken wel veel van de punten waar iedereen problemen mee heeft (veel herhaling, veel rijden), maar ik heb het spel nu 4 uur achter elkaar gespeeld, en het is heeeeeeeel lang geleden dat ik dat gedaan heb. Dus ook al zie ik de minpunten, ik vind het vooralsnog zwaar verslavend. Ik heb nu al weer zin om morgen verder te gaan met m'n rondreis! Heerlijk dat je gewoon kan doen waar je zin in hebt! Maar goed, misschien dat ik het nog een sessie van 4 uur ook zat wordt.
Ik heb in ieder geval niet wat veel anderen hebben: dat ze het meteen al niets vinden. Ik vind het vooralsnog echt een te gek spel en eerlijk gezegd is het wel wat ik verwacht had! (Misschien waren mijn verwachtingen wat reeeler...
Ik heb ook alweer een paar keer gehad dat ik ZO in het spel zat, dat ik compleet vergat om het spel te saven... Ik heb dus een paar missies compleet overnieuw moeten doen en zo goed kunnen zien dat het elke keer weer anders loopt, alhoewel het wel gewoon neerkomt op mannetjes neerknallen...
M'n lolligste moment tot nu toe: middenin de nacht moest ik een konvooi uitschakelen. Ik schiet dus iedereen neer en gooi een granaat onder de vrachtwagen. BANG, alles de lucht... en ook mijn eigen auto die ik ernaast had laten staan. Dat werd dus een pokkeneind lopen in het donker, hahaha!
Eerste conclusie: topgame! Ik vind 'm heerlijk! Met dank aan alle negatieve posts hier, want daardoor had ik er eigenlijk haast geen verwachtingen meer van...
Verwijderd
Graphics een 9,5?! Wat geef je Crysis Warhead dan, een 11?Angeloonie schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:30:
Ook een 9,5Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 22:58:
[...]
Graphics een 9,5?! Wat geef je Crysis Warhead dan, een 11?
Op Crysis valt genoeg aan te merken, met name de plasticlook die veel dingen in het spel hebben.
Nou begin ik net aan het spelletje, en word ik naar de kerk in Pala gestuurd voor m'n drugs. ..Ik kom alleen met geen mogelijkheid die kerk in. Heeft dat te maken me thet feit dat het nacht is, of doe ik iets verkeerd? De enige problemen die ik bij anderen lees is dat ze een objective nog niet gedaan hadden en dus in Pala aan malaria stierven 
En heck, wat hebben ze een performance uit dat spel weten te persen!
[ Voor 9% gewijzigd door TheZeroorez op 24-10-2008 23:12 ]
Ben nu ook wat verder. De controlepostjes zijn inderdaad heel vervelend. Ook is de AI om te huilen helaas. Ach ik zie geflopte games altijd maar als een soort stap voorwaarts in de games evolutie, aangezien er heus wel goede dingen in zitten.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Verwijderd
De kerk heeft meerdere deuren, maar 1 werkt er maar.TheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:12:
Nou begin ik net aan het spelletje, en word ik naar de kerk in Pala gestuurd voor m'n drugs. ..Ik kom alleen met geen mogelijkheid die kerk in. Heeft dat te maken me thet feit dat het nacht is, of doe ik iets verkeerd? De enige problemen die ik bij anderen lees is dat ze een objective nog niet gedaan hadden en dus in Pala aan malaria stierven
Verwijderd
Als ik het goed heb, moet je eerst de 'Diamond tutorial' doen. Dan mag je uit het 'rode gebied' naar Mike's Bar daar krijg je wat documenten en die kun je inruilen tegen pillen in de kerkTheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:12:
Ik vond het steeds gek dat ik dood ging als het rode zone uitreed

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 24-10-2008 23:22 ]
Aan de achterkant zit een gat in de schutting, daar is de deur NIET. aan de andere kant van de kerk, dus de voordeur, kon ik gewoon naar binnenTheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:12:
oja... en je krijgt inderdaad een tape van die journalist die je aan de pastoor moet geven
[ Voor 6% gewijzigd door T020 op 24-10-2008 23:22 ]
Ja, dat is het probleem dat andere mensen hebben ja, dat ze de diamond niet kunnen vinden. Ik ben al bij Mike's Bar geweest, heb m'n tweede buddy ontmoet, en mag weer naar buiten. Maar blijkbaar heb ik toch die taperecorder nodig. Die kan ik niet oppakkenVerwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:20:
[...]
Als ik het goed heb, moet je eerst de 'Diamond tutorial' doen. Dan mag je uit het 'rode gebied' naar Mike's Bar daar krijg je wat documenten en die kun je inruilen tegen pillen in de kerk

Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik de kerk niet in kan, maar volgens mij zei 'ie er niet bij dat ik die documenten nodig had om de kerk in te komen
Je moet in die bar met al die lui praten anders kan je die recorder idd niet pakken. Vervolgens naar de kerk en klaar.TheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:23:
[...]
Ja, dat is het probleem dat andere mensen hebben ja, dat ze de diamond niet kunnen vinden. Ik ben al bij Mike's Bar geweest, heb m'n tweede buddy ontmoet, en mag weer naar buiten. Maar blijkbaar heb ik toch die taperecorder nodig. Die kan ik niet oppakken
Dat zal dan ook wel de reden zijn dat ik de kerk niet in kan, maar volgens mij zei 'ie er niet bij dat ik die documenten nodig had om de kerk in te komen
Verwijderd
Tja ging bij mij allemaal vanzelf.. Hij zet die taperecorder aan, luister je 3 sec, dan doe je E, zet jij em uit. En dan ben je beste vriendjes, en dan krijg je wat documeten. Zo ging het bij mijTheZeroorez schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:23:
[...]
Ja, dat is het probleem dat andere mensen hebben ja, dat ze de diamond niet kunnen vinden. Ik ben al bij Mike's Bar geweest, heb m'n tweede buddy ontmoet, en mag weer naar buiten. Maar blijkbaar heb ik toch die taperecorder nodig. Die kan ik niet oppakken
Lullige is alleen dat ik al gepraat heb en naar buiten kan. Die gozer start z'n taperecorder alleen nooit, dat ding ligt daar maar mooi te glimmen, en hij zegt iets als "nou ik dacht dat je 'm kapot ging slaan". Nouja, ik probeer morgen nog wel wat, een nieuwe savegame desnoodsgebruikershaes schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:26:
[...]
Je moet in die bar met al die lui praten anders kan je die recorder idd niet pakken. Vervolgens naar de kerk en klaar.
Verwijderd
Goud? Volgens mij is die verroest! Druk alvast op "r"ollSNAKEllo schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 21:56:
[Screenshot 1]
Hij is hier te vinden:
[Screenshot 2]
[Screenshot 3]
Nee die zijn echt goud hoor, verroest is bruin.Verwijderd schreef op vrijdag 24 oktober 2008 @ 23:45:
[...]
Goud? Volgens mij is die verroest! Druk alvast op "r"
nou jonges!
Ik heb het spel nu al ruim 6uur gespeelt ofzo!
Ik moet zeggen: Ik vind het een super game!
Ik heb inderdaad soms ook een het idee dat mensen een andere game spelen. Ik vind de map goed in elkaar gezet. Mooie Graphics (ookal kan ik het niet voluit op mooiste resolutie spelen, Oftewel, nog meer moois voor de boeg (A) )
Ik plan mijn routes altijd. Ik ga eerst kijken wat er op mijn route ligt. Bijv, eerste controle posten uitmoorden en die zo maken zodat ik weet dat ik daar Ammo etc, kan halen. Als ik merk dat er een Safe house in de buurt is, ga ik die ook uitmoorden, Vervolgens heb ik een neus voor die diamanten, Ik weet waar ik moet gaan zoeken als ik op de map kijk. Dus als ik daar in de buurt ben, ga ik lekker op mn gemak beetje zoeken naar die diamanten. Echt verslavend.
Overigens vind ik de zons opkomt enzo heel mooi gemaakt, en ik heb niks te klagen over de graphics. Ik draai het op een 17" Philips 170S2 (scherm van 7jaar oud ofzo ( is ook wel te merken nu ) op een resolutie 1024x768 ( terwijl die 1280x1024 aan kan ) Met alles op High en performance Op Very High. Wat houd dat trouwens in? Dat die Trees en Fire enzo, performance Very high staat, of het beeld kwaliteit daarvan op Very high?
Maar goed.
Al met Al ben ik heel tevreden ( tot nu toe ) over de game
Ik vraag me wel af waar ik dat horloge kan vinden. Op die tweakers review zie je een plaatje met die klok in zn handen. Die kan ik niet vinden. Ik vraag me soms namelijk af hoelaat het is, en dan moet ik eerst naar een safehouse.
Ik heb het spel nu al ruim 6uur gespeelt ofzo!
Ik moet zeggen: Ik vind het een super game!
Ik heb inderdaad soms ook een het idee dat mensen een andere game spelen. Ik vind de map goed in elkaar gezet. Mooie Graphics (ookal kan ik het niet voluit op mooiste resolutie spelen, Oftewel, nog meer moois voor de boeg (A) )
Ik plan mijn routes altijd. Ik ga eerst kijken wat er op mijn route ligt. Bijv, eerste controle posten uitmoorden en die zo maken zodat ik weet dat ik daar Ammo etc, kan halen. Als ik merk dat er een Safe house in de buurt is, ga ik die ook uitmoorden, Vervolgens heb ik een neus voor die diamanten, Ik weet waar ik moet gaan zoeken als ik op de map kijk. Dus als ik daar in de buurt ben, ga ik lekker op mn gemak beetje zoeken naar die diamanten. Echt verslavend.
Overigens vind ik de zons opkomt enzo heel mooi gemaakt, en ik heb niks te klagen over de graphics. Ik draai het op een 17" Philips 170S2 (scherm van 7jaar oud ofzo ( is ook wel te merken nu ) op een resolutie 1024x768 ( terwijl die 1280x1024 aan kan ) Met alles op High en performance Op Very High. Wat houd dat trouwens in? Dat die Trees en Fire enzo, performance Very high staat, of het beeld kwaliteit daarvan op Very high?
Maar goed.
Al met Al ben ik heel tevreden ( tot nu toe ) over de game
Ik vraag me wel af waar ik dat horloge kan vinden. Op die tweakers review zie je een plaatje met die klok in zn handen. Die kan ik niet vinden. Ik vraag me soms namelijk af hoelaat het is, en dan moet ik eerst naar een safehouse.
| PS5 PSN: Hitting-Apex89
Heb het vandaag en gister eventjes gespeeld. Vette graphics zeker weten. Maar echt 'vette shit' vind ik het niet. Vond Crysis bijvoorbeeld een stuk verslavender en leuker om te doen
Far Cry 2 is sinds vandaag te verkrijgen op Steam in Europa, alleen de prijs is niet zo aantrekkelijk, omgerekend zo'n €50,00...Pinjataaa schreef op maandag 20 oktober 2008 @ 12:15:
Ik baal zo hard dat het niet te krijgen is op SteamEn ik heb niemand in Amerika wonen!
Een proxy is niet te vertrouwen ofwel?
Net bij een vriend van me geinstalleerd. Hij kreeg eerst de melding dat zijn Nvidia driver niet up to date was. Daarna dat zijn Vista SP1 geinstalleerd moest worden. Wij hadden daar geen zin/tijd voor dus begonnen meteen met spelen. Het mooie is dat ie geen een van jullie problemen heeft qua pc problemen.
Ik zelf heb denk zo'n 6 uur gespeeld en heb nog maar 1 hoofdmissie gedaan. Op de PS3 ben ik meer dan tevreden over deze game. Grafisch is het mooi en loopt het zeer soepel.
- De AI is niet al te best. (al is het wegkruipen/helpen van elkaar soms wel best leuk gedaan.)
- En die scout points zijn soms ook wel vervelend. Meestal zijn er alleen maar 3 poppetjes die je moet omleggen dus echt moeilijk is het niet. Het haalt wel een beetje de snelheid eruit.
Ik vraag me wel af of het de bedoeling is om zelfs nadat je een controle post heb gescout en het slotje op de map weggaat, de CPU respawnt.
Ik zelf heb denk zo'n 6 uur gespeeld en heb nog maar 1 hoofdmissie gedaan. Op de PS3 ben ik meer dan tevreden over deze game. Grafisch is het mooi en loopt het zeer soepel.
- De AI is niet al te best. (al is het wegkruipen/helpen van elkaar soms wel best leuk gedaan.)
- En die scout points zijn soms ook wel vervelend. Meestal zijn er alleen maar 3 poppetjes die je moet omleggen dus echt moeilijk is het niet. Het haalt wel een beetje de snelheid eruit.
Ik vraag me wel af of het de bedoeling is om zelfs nadat je een controle post heb gescout en het slotje op de map weggaat, de CPU respawnt.
Verwijderd
Zo wordt er echt gestoord van! Hij springt elke keer na 1 minuut spelen op windowed mode...en ik heb het gamersprofile.xml file-tje zelfs op "alleen lezen" gezet!

Wat een tegenvaller zeg, terwijl het spel zo veelbelovend was 
De graphics zijn matig, en de hele engine doet erg console achtig aan. Besturing met de muis voelt vreemd aan, alsof er een soort lag en een versnelling en vertraging in zit zodra je de muis beweegt. En de auto's dan
alsof je met een houten kistje over de weg loopt te schuiven, je hebt absoluut niet het gevoel dat je met een auto over een zandpad rijdt.
Het spel voelt leeg en nep aan. De karakters die ik ben tegen gekomen doen oninteressant en klinken nog oninteressanter. De meeste klinken alsof ze zwaar depressief zijn.
Echt een misser zeg, zo snap ik ook wel hoe ze aan 50 speeluren komen. ik speel liever een goed uitgewerkt spel wat 12 uur duurt dan zoiets als dit.
Waar was de QA afdeling in vredesnaam, waar waren de testers? echt zo ontzettend jammer dit, het had zoveel beter gekunt.
De graphics zijn matig, en de hele engine doet erg console achtig aan. Besturing met de muis voelt vreemd aan, alsof er een soort lag en een versnelling en vertraging in zit zodra je de muis beweegt. En de auto's dan
Het spel voelt leeg en nep aan. De karakters die ik ben tegen gekomen doen oninteressant en klinken nog oninteressanter. De meeste klinken alsof ze zwaar depressief zijn.
Echt een misser zeg, zo snap ik ook wel hoe ze aan 50 speeluren komen. ik speel liever een goed uitgewerkt spel wat 12 uur duurt dan zoiets als dit.
Waar was de QA afdeling in vredesnaam, waar waren de testers? echt zo ontzettend jammer dit, het had zoveel beter gekunt.
Hmm ik zal een screenshot maken als niemand weet waar ik het over heb. Maar, er ligt een diamant in een klein schuurtje. Dat schuurtje zit rondom dicht en er zit geen gat in, afgezien van een klein gat op "kruishoogte" tot "het dak van het schuurtje". Over het stukje schuur klimmen of springen lukt niet. Een auto er voor zitten en dan crouchen lukt ook niet. Wat doe ik fout?
[ Voor 7% gewijzigd door Barca op 25-10-2008 00:45 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.