[Multi] Far Cry 2 - Deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 66.480 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 26-08 19:26
kan iemand met een ati 4800 serie ook de benchmark draaien? Ik het net gedraaid en viel me wat tegen:

q6600 @ 3.6
4gb
4870 @ 830/1025

1680x1050 4xAA 16aAF

Average Framerate: 27.10
Max. Framerate: 49.97
Min. Framerate: 14.57

1680x1050 2xAA 16aAF

Average Framerate: 34.68
Max. Framerate: 53.63
Min. Framerate: 24.82

dit met de hotfix

[ Voor 16% gewijzigd door PainkillA op 22-10-2008 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 08-09 20:21
Ik heb de game binnen en de benchmarktool gedraaid. Beta Nvidia 180.xx driver, alles max op 1680x1050 behalve de shadows. AA uit. Vsync aan. Loopt erg netjes vind ik zelf. 62 fps max, 30 fps min. Wat me alleen wel opvalt is de gigantische texture pop-up en dat allemaal prima draait, maar t soms lijkt alsof t beeld schokt :S heel eigenaardig...heb dit ook met GRID overigens.....hoge framerates, maar t beeld hapert soms wel :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b00ster
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 24-08 19:51
beany schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 13:56:
[...]

Geen idee. Maar ik snap eigenlijk niet echt waarom ze nou zo graag willen dat je de originele DVD in de speler hebt zitten. Er zit al een activatie methodiek in(via een online server) die precies bij houd welke key op wat voor soort machine is geinstalleerd. En de activaties zijn al gelimiteerd. Ook op basis van PC hardware geloof ik.

Dus het probleem blijft bestaan dat als je DVD kapot is je een probleem hebt :(
Ik las ergens dat als je de game op de goede manier verwijderd weer een activatiecode terug krijgt? :/
Stel, je moet hardware vervangen dan de-installeer je hem toch eerst? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10:49
PainkillA schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:
kan iemand met een ati 4800 serie ook de benchmark draaien? Ik het net gedraaid en viel me wat tegen:

q6600 @ 3.6
4gb
4870 @ 830/1025

1680x1050 4xAA 16aAF

1680x1050 2xAA 16aAF

dit met de hotfix
Is vrij normaal: klik

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
dr_dreey schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 14:55:
Voor de Nvidia bezitters:
Er is een nieuwe betadriver optimized voor FC2.
Link naar Tweakers:
meuk: Nvidia Geforce 180.42 bèta
vraagje: draai je toevallig op Vista?
Ik zie namelijk bij ondersteuning voor de driver op nvidia.com alleen Windows XP staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:51

beany

Meeheheheheh

b00ster schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:08:
[...]

Ik las ergens dat als je de game op de goede manier verwijderd weer een activatiecode terug krijgt? :/
Stel, je moet hardware vervangen dan de-installeer je hem toch eerst? ;)
Klopt, dit houdt dus in dat je PC maximaal 5x onherstelbaar mag crashen. Daarna kan je FC2 dus niet meer installeren.

Een ander probleem is dat je vanaf nu dus moet gaan opletten wanneer je je PC eens opnieuw wil installeren. Voorheen was het simpel:

- Windows CD erin en installeren(er vanuit gaande dat je je data op een andere partitie heb, wat ik dus wel heb)

Vanaf nu is het:

- Lijstje met games zoeken die eerst gedeinstalleerd moeten worden vanwege activatie key ellende
- Elke game op het lijstje deinstalleren
- Windows CD erin en installeren maar.

En het deinstalleren van software gaat soms langzamer dan het installeren ervan 8)7
En Far Cry 2 zal niet de laatste game zijn die deze activatie ellende heeft. Bioshock had het volgens mij ook al, en Spore schijnt ook dit soort ellende te hebben. Kortom: PC herinstalleren is over 3 jaar een drama!

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:13:

En het deinstalleren van software gaat soms langzamer dan het installeren ervan 8)7
En Far Cry 2 zal niet de laatste game zijn die deze activatie ellende heeft. Bioshock had het volgens mij ook al, en Spore schijnt ook dit soort ellende te hebben. Kortom: PC herinstalleren is over 3 jaar een drama!
Hoeveel games speel je nog die je drie jaar geleden al gespeeld hebt? Weinig vermoed ik.

Ik zeg niet dat ik geen games speel die drie jaar oud zijn, maar dan speel ik ze voor het eerst omdat ik ze bvb uit de budget bak had. Alleen de echte klassiekers worden na drie jaar nog eens uit de kast gehaald (ET, AoE, Diablo, noem maar op) maar blockbusters als FC2 zijn geen klassiekers. Die zijn nu hot omwille van al de nieuwe features en mogelijkheden, maar over drie jaar is dat standaard.

De mensen die dergelijke spektakel games kopen gaan die over drie jaar echt niet nog eens installeren (dat is: hap, slik, weg, next, de 'hardcore gamer' dus ;) )

Sowieso, waarom zo dramatisch? Het is al gezegd dat je meerdere installmogelijkheden krijgt. Met één pc format per drie jaar kan je 15 jaar verder of zo. Ik vind alle beveiligingen (zelfs die van spore, Mass Effect en FC2 heel erg redelijk, en ik zie niet in waarom ze problemen zou opleveren. Natuurlijk, als iedereen rucksichtloss in een spasme schiet bij het zien van 'securom' of wat dan ook en daar heel principieel moet over zijn: jammer dan. Koop de game niet, als het niet goed verkoopt heb je op de vrije markt een signaal afgegeven. Kiezen tussen de 'game niet spelen' of 'principieel zijn')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
[...]

Klopt, dit houdt dus in dat je PC maximaal 5x onherstelbaar mag crashen. Daarna kan je FC2 dus niet meer installeren.

Een ander probleem is dat je vanaf nu dus moet gaan opletten wanneer je je PC eens opnieuw wil installeren. Voorheen was het simpel:

- Windows CD erin en installeren(er vanuit gaande dat je je data op een andere partitie heb, wat ik dus wel heb)

Vanaf nu is het:

- Lijstje met games zoeken die eerst gedeinstalleerd moeten worden vanwege activatie key ellende

Ik neem aan dat als je Ubisoft mailt met je CD-Key en alle benodigde nummers zoals productcode etc. dat je dan wel 5 nieuwe activaties krijgt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

T020 schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:13:
[...]

vraagje: draai je toevallig op Vista?
Ik zie namelijk bij ondersteuning voor de driver op nvidia.com alleen Windows XP staan
Ik heb de Vista-versie gewoon gevonden via deze link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Speedlink schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:54:
Ik heb de game binnen en de benchmarktool gedraaid. Beta Nvidia 180.xx driver, alles max op 1680x1050 behalve de shadows. AA uit. Vsync aan. Loopt erg netjes vind ik zelf. 62 fps max, 30 fps min. Wat me alleen wel opvalt is de gigantische texture pop-up en dat allemaal prima draait, maar t soms lijkt alsof t beeld schokt :S heel eigenaardig...heb dit ook met GRID overigens.....hoge framerates, maar t beeld hapert soms wel :S
Ik heb met DX10 elke 5 stappen die ik zet het gevoel dat iemand me vooruitduwt (beter dan dat kan ik die hapering niet omschrijven), dit is ook zichbaar in de benchmark hoewel mijn fps op dat moment helemaal niet dipt :? . In DX9 mode draaien heeft dat probleem in ieder geval voor mij opgeslost. (Ik heb een HD4850 overgens). Die texturepopup is inderdaad nogal extreem trouwens...

(het was overgens maar €36.90 voor de PC-versie van FC2 in de Saturn in Antwerpen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 11-09 17:35

Pinjataaa

Hit me!

Als ik problemen zou hebben met installeren doordat ik die 5 activaties niet meer heb gebruik ik toch echt wel zo'n crack wat er nu op de markt is.. Het is mijn spel, heb ervoor betaald, dus ik mag doen wat k wil, toch?

Maar ik vind dat deïnstalleren niet zo'n groot probleem.. 5 minuten werk :)

Ik vind het helemaal te gek met die wind in dit spel! Als je een grenade gooit tussen een begroeit gedeelte vliegen alle takken en bladeren de lucht in en waait het heel mooi weg :D

Ik heb nu al wel 4 crashes naar Windows gehad zonder foutmelding, gelukkig druk ik telkens op F5.
Wat ik ook raar/jammer vind is dat bij elke 'dorp' waar vijanden zitten, telkens maar 4 mensen lopen, zo makkelijk allemaal :s En je kan er dan ook niets.

Iemand al boven op de berg geweest?? Echt super met die waterval, en dan kan je met de vlieger naar beneden, erg mooi :)

Dogo & Speedlink: Druk eens op ~ en type: gfx_maxfps 30
Dan is het opgehouden he?? Dat is bij mij het geval namelijk.

Het gekke is dat op die 30FPS het spel helemaal niet schokt, terwijl je dat wel zou denken 8)7
Als het spel boven de 30 of onder de 30 komt gaat het schokken.

[ Voor 12% gewijzigd door Pinjataaa op 22-10-2008 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
[...]

Vanaf nu is het:

Voor zo ver ik weet zijn no-dvd's niet illegaal als je de game bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Docho schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:31:
[...]

Ik heb met DX10 elke 5 stappen die ik zet het gevoel dat iemand me vooruitduwt (beter dan dat kan ik die hapering niet omschrijven), dit is ook zichbaar in de benchmark hoewel mijn fps op dat moment helemaal niet dipt :? . In DX9 mode draaien heeft dat probleem in ieder geval voor mij opgeslost. (Ik heb een HD4850 overgens). Die texturepopup is inderdaad nogal extreem trouwens...

(het was overgens maar €36.90 voor de PC-versie van FC2 in de Saturn in Antwerpen)
Hier is het elke 5 seconden een hapering van minstens 2 seconden... Begint al bij het ubisoft filmpje...
Iemand een idee wat dit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik heb weer wat posts opgeruimd. Lees de topicwarning eens en houd het nuttig en ontopic!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Voor iedereen die hickups heeft. Herstart je PC na de installatie. Dit had ik laatst ook met Brothers in arms.
Probeer eerst te herstarten, dan nog x kijken! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibylle
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-07-2023
Net geinstalleerd en beetje gespeeld. Speelt wel lekker vind ik, als is het eventjes wennen zonder HUD.
Ik had voor het spelen eerst de benchmarks gedraait, wat een verschil met de game zeg. Benchmarks zagen er lang niet zo goed uit als ingame vind ik. Spel draait lekker :)

Ctrl+k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
kan niet eens meer bewegen als ik na gevochten te hebben in het dorp in die kamer wakker word met die gast tegenover je kom :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:28
Het spel loopt perfect voor mij 1680x1050 / 4x AA / 8x AF & alles op het hoogste voor directX 9, maar als ik dit vergelijk met Crysis, dan weet ik ook WAAROM het beter loopt. Ik vind dat Crysis toch mooier uitziet dan dit op sommige vlakken.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot

[ Voor 40% gewijzigd door Paprika op 22-10-2008 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tomino schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 17:34:
Voor iedereen die hickups heeft. Herstart je PC na de installatie. Dit had ik laatst ook met Brothers in arms.
Probeer eerst te herstarten, dan nog x kijken! :)
Helaas...

Net was het een tijdje goed, maar na verloop van was tijd ineens weer mis.
Wat er gebeurt: Elke +- 5-10 seconden krijg ik een totale freeze van minimaal 2 seconden. Dit gebeurt al tijdens het opstarten (ubisoft logo ed). Zou het met geluid te maken kunnen hebben?

-- Edit --

Lijkt er wel op.. als ik geluid in windows demp heb ik er geen last van..

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-10-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 08:51:
[...]
Muis besturing farcry op PS3

Kan je dat eens rap testen? :>
Nee muis en tobo werken niet in deze game op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21-10-2018
Vraagje zit er veel verschil tussen de pc en xbox 360 grafisch gezien?
Op welke settings zou de xbox 360 het spel draaien? als je het zou vergelijken met de pc zeg maar.

Comparison screenhots zouden wel leuk zijn als iemand die toevallig heeft :P

De sunshafts bijv zien er niet zo impressive uit als in crysis warhead.

[ Voor 13% gewijzigd door Reconhell op 22-10-2008 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Reconhell schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:47:
Vraagje zit er veel verschil tussen de pc en xbox 360 grafisch gezien?
Op welke settings zou de xbox 360 het spel draaien? als je het zou vergelijken met de pc zeg maar.

Comparison screenhots zouden wel leuk zijn als iemand die toevallig heeft :P
1366x768, en dan alles op High (ongeveer ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:24:
[...]

Helaas...

Wat er gebeurt: Elke +- 5-10 seconden krijg ik een totale freeze van minimaal 2 seconden. Dit gebeurt al tijdens het opstarten (ubisoft logo ed). Zou het met geluid te maken kunnen hebben?

-- Edit --

Ik heb al meerdere keren gezegt dat dit alleen op te lossen is door in console gfx_maxfps 30 te typen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:49:
[...]

1366x768, en dan alles op High (ongeveer ;) )
Of 1920x1080 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

mijn game blijft steeds hangen nadat je malarie hebt en in je huis word aan gevallen en dan buiten neer geschoten wordt. dat level daarna blijft mijn mannetje staan en kan ik niks doen als dat volgendel evel is geladen

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, XBOX games draaien op 720P ook al heb jeen 1080p televisie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mister_S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 11-09 19:38
Paprika schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:22:
Het spel loopt perfect voor mij 1680x1050 / 4x AA / 8x AF & alles op het hoogste voor directX 9, maar als ik dit vergelijk met Crysis, dan weet ik ook WAAROM het beter loopt. Ik vind dat Crysis toch mooier uitziet dan dit op sommige vlakken.

Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Screenshot
Ik dacht dat het algemeen bekend was dat farcry geen Crysis graphics zou hebben, Of heeft Ubisoft dit weer veranderd? Ik heb liever een spel die nu lekker draait met goede graphics dan een spel die pas twee jaar later lekker draait met hele goede graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:07:
Nee, XBOX games draaien op 720P ook al heb jeen 1080p televisie
Nee, dat is niet waar :+ Je hebt games op 640P die worden geupscaled naar 720P, op 720P (die eventueel weer worden ge-upscaled naar 1080P), en je hebt games die native 1080P draaien op de Xbox :)

Het meerendeel draait 720P als je dat bedoeld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
BruceLee schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:06:
mijn game blijft steeds hangen nadat je malarie hebt en in je huis word aan gevallen en dan buiten neer geschoten wordt. dat level daarna blijft mijn mannetje staan en kan ik niks doen als dat volgendel evel is geladen
heb ik ook :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een probleempje.

Ik wil de map-editor graag uitproberen, maar als ik hem probeer uit te voeren krijg ik meteen de melding: "Map Editor werk niet meer en zal worden afgesloten" (of iets in die richting). Ik heb de computer al een paar keer opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten. Ik heb trouwens ook geen mapje in het Startmenu.

What to do? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T020
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 31-08 20:30
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 16:31:
[...]

Ik heb de Vista-versie gewoon gevonden via deze link.
ja je hebt gelijk ik hem hem nou ook... zal net wel wat verkeerd hebben ingevuld dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik begrijp niet waarom ze dit spel far cry 2 hebben genoemd, het heeft compleet niks met deel 1 te maken.
Nu wist ik wel dat de verhaal lijn anders zou zijn, maar ik mis tevens de gameplay van farcry 1; mijn verkijker die mensen kan taggen, nightvision, en weet ik veel wat nog meer :/

Ik zit constant suf van punt A naar punt B de scheuren en weer terug, en onderweg irritante mensen overrijden :|

Mikken door eerst rechtermuisknop indrukken vind ik ook maar niks :(

Kan je ook je auto's van buiten bekijken tijdens het rijden? van binnen is zo zwaar suf als je even lekker wilt scheuren en zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 10-09 19:56

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

draai je windows XP ik wel atm

ik test hem nu in vista kijken of hij daar wel werkt

in xp werkt 5.1 ook niet

in vista wel meteen ! en draai ook stukken sneller 178.24 driver xp 178.13

Update: jahoor in vista draait hij gewoon goed.

[ Voor 13% gewijzigd door BruceLee op 22-10-2008 19:30 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:24:
Kan je ook je auto's van buiten bekijken tijdens het rijden? van binnen is zo zwaar suf als je even lekker wilt scheuren en zo.
Gaat niet lukken.

Ergens is het ook best leuk om een zebra aan te rijden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nou ook begonnen met deze game, alleen is de sensitivity me veels te hoog. Is er een console command voor zodat ik em lager kan zetten dan de minimale in options?
Ook heb ik erg last van mouselag, en smooth mouse staat gewoon uit.

Game draait verder super op mijn systeem met alles op max, 4xAA, dx10 , alleen heb ik ook last van een soort vertraging om de zoveel seconden. Zal eens die maxfps 30 proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bladeslayer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 10-09 13:53
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:24:
[...]

Helaas...

-- Edit --

Ik had het zelfde, ik dacht ook dat het eerst aan het geluid lag, maar nee. Je moet even je internet verbinding uitzetten. Dan zijn die hick ups compleet verdwenen. Ik had eerst precies hetzeflde ;)

www.frees-it.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Dat je eigen personage al niet terug praat is al minpunt aan de spelervaring, maar de voice acting van de personages die je tegen komt is eigenlijk net zo beroerd. Ze praten totaal niet realistisch, veel te snel, nergens rustpauze en de intonatie lijkt op iemand die zwaar depressief is.... |:(

Hoop niet dat dit voor mij weer zo'n overhypte game wordt die ik dan toch weer heb aangeschaft.. :+
Baal er van dat ik niet eerst de pc versie heb gedownload om te kijken of het wat was, maar had echt het gevoel dat dit weer is een game was die z'n geld waard zou zijn...

[ Voor 17% gewijzigd door HammerNL op 22-10-2008 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 11:05
Ik ben net pas bij de derde missie, waar ik beloond word met mijn eerste diamanten, en uitleg krijg over de tracker. Maar waar vind ik ze??? Ik heb soms wel een continue groen licht, maar zie nog geen diamanten?

Na onderstaande tips vindt ik ze nog niet, het betreft de diamanten bij het Slaughterhouse.

[ Voor 18% gewijzigd door jopie op 22-10-2008 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
jopie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:04:
Ik ben net pas bij de derde missie, waar ik beloond word met mijn eerste diamanten, en uitleg krijg over de tracker. Maar waar vind ik ze??? Ik heb soms wel een continue groen licht, maar zie nog geen diamanten?
Tracker is dus dat knipperende lampje. Des te sneller die knippert des te dichterbij je bent. Dan moet je ergens in de buurt een wit koffertje vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Je moet dan even doorlopen tot je een geluidje hoort piepen of een kistje ziet gloeien. Soms wel lastig.

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa

Pinjataaa

Hit me!

Grappig moment net in het spel, ik ging even een Safehouse pakken, dus liet de auto even achter..
Kom ik een paar minuten later terug, liggen er 4 zebra's opgestapeld, dood, tegen mijn motorkap.

De dieren in dit spel zijn zo gigantisch dom, het is gewoon niet leuk meer :P
Dieren rennen niet weg, nee ze rennen tegen je aan, elke keer weer.

Oja, kan iemand me mischien vertellen wat die diamantjes beteken met een getal ervoor? Ze staan ook op je kaart. Kan ik daar iets mee ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door Pinjataaa op 22-10-2008 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazzle
  • Registratie: November 2004
  • Niet online
Totaal niet naar mijn verwachtingen, FarCry was vijanden besluipen en tactisch spelen, dit is een soort gta iv in een andere setting :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HammerNL
  • Niet online
Als je lampje knippert, stil gaan staan, ff langzaam met je camera 360 graden draaien, totdat het lampje continue groen blijft branden en in die richting licht de koffer. Hoort idd ook een geluidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Pinjataaa schreef op dinsdag 21 oktober 2008 @ 18:46:

WTF, ik kan het spel niet meer in fullscreen spelen nadat ik het op DX10 heb gezet :S
Terug zetten naar dx9 heeft geen nut, resoluties veranderen werkt niet en er is ook geen window optie in het spel te bekennen 8)7

Fixed: De GamerProfile.XML had een regel met Fullscreen="0". Deze heb ik op 1 moeten zetten.
Wel raar dat deze zonder dat ik ergens aangezeten heb op 0 is gaan staan :S

Edit... Als ik ALT+TAB dan gaat hij weer windowed en moet ik alles opnieuw veranderen :z
Heb ik ook last van. irritante feature dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pauldegroot
  • Registratie: April 2006
  • Niet online

pauldegroot

silent sounds

Jazzle schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:10:
Totaal niet naar mijn verwachtingen, FarCry was vijanden besluipen en tactisch spelen, dit is een soort gta iv in een andere setting :(
Ik net zo.
Vandaag even 'geleend' om te proberen maar ik vind het meer een rambo film af en toe.
Ik speel nog een stukje verder maar tot nu toe al 3x alt f4 gedaan vanwege het geen zin meer hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:00
Heb zojuist het spel (PS3) gekocht bij de Mediamarkt. WIl het spelen en na installatie dan eindelijk in het spel, maar deze freezed iedere 20 seconden. Beeld gaat stil en geluid speelt gewoon af. Het staat dan zo'n 10 seconden stil waarna je weer 20 seconden kunt bewegen alvorens weer te freezen. Dit zowel in-game als in het menu.

Nu was van de week de installatie van 2.50 mislukt en moest ik de PS3 restarten waarna de installatie van 2.50 weer verder ging. Al m'n spellen (FIFA 08, PES2008, GTA4) draaien probleemloos maar Far Cry 2 dus niet.

Iemand enig idee? Want dit is niet speelbaar.

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VooDooMen_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:48
Zo even mijn verhaaltje haha.. Maar wat een game zeg, had na de eerste 5 minuten van wtf, wat voor game heb ik nou weer gekocht.. Wat moet ik doen, waar is storyline ahah.. Maar na wat meer spelen kom je steeds meer in de game.. Het is gewoon totaal wat anders dan andere games en het is niet zo van, oww we gaan ff dit spelletje uitspelen, je moet er echt voor gaan zitten..

Heb hem trouwens op de ps3 maar als ik zo die screenshots zie van de pc kandidaten, dan vind ik de ps3 versie er verdomd mooi uitzien hoor! Ik stond straks met een opgaande zon even stil bij een mooi uitzicht gewoon niet normaal zo vet..!

Maar ben best te spreken over Farcry 2 en de ps3, ik speel het spel ook liever op de pc maar word gewoon gek van elke keer die pc upgraden en met zo'n ps3 heb je redelijk to goede graphics en de gameplay is ook nog best ok met zo'n controller..

Ga snel verder zoeken naar de Jackal.. _/-\o_

Intel Core i7 920 2.67GHz | MSI X58 Pro-E | OCZ Gold 6GB DDR3 | XFX Radeon HD 4890 Black Edition | Samsung Spinpoint F1 | Logitech X-540 5.1 Speakerset | Hitachi DVD 6x/32x | NEC ND-3520A | PSP VITA | PS5 Disc | Sony KD-55XE9305 | PSN Galatios |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
mister_S schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 19:10:
[...]

Ik dacht dat het algemeen bekend was dat farcry geen Crysis graphics zou hebben, Of heeft Ubisoft dit weer veranderd? Ik heb liever een spel die nu lekker draait met goede graphics dan een spel die pas twee jaar later lekker draait met hele goede graphics.
Ik vond Crysis nu wel leuk draaien, maar het zal ook de stijl zijn. Het is allemaal zo vrolijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Benchmark:

Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/devslet/run1_4xaa.png

Settings:
- 1680 x 1050
- 4x AA
- HDR uit
- de rest op high

Systeem:
- Athlon 64 dual core 3GHz
- 2048 MB DDR2-800
- Radeon HD4850 512MB

Zonder AA ligt het gemiddelde op 38 fps.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 11-09 20:30
Ik heb het spel ook gehaald voor de PS3 en ben behoorlijk tevreden. De tutorial heb ik net af. Toen ik na de tutorial even wilde klooien had ik een weigeraar in mijn RPG. De raket vloog denk zo'n 2meter en bleef op de grond liggen. Ik ff kijken wat er gebeurd was knalde dat ding :P

En er is wél een verrekijker waarmee je personen/andere plekken kunt taggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anathema
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-08 10:47
Pinjataaa schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 18:50:
[...]

Ik heb al meerdere keren gezegt dat dit alleen op te lossen is door in console gfx_maxfps 30 te typen...
In DX10 krijg je inderdaad een sckokkerig beeld, hoewel de frames hoger zijn dan DX9. Die 30 fps max werkt inderdaad wel prima in DX10, maar in DX9 draaien geeft wel weer hogere frames dan 30.
Zijn er grafische verschillen tussen DX9 en DX10? Zonee is DX9 mode toch wel de beste optie denk ik..

anathema

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Wat ik wel jammer vind is dat er een pook in de auto zit (geen automaat) en toch schakelt ie vanzelf :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benotti
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 18:27
PainkillA schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 15:31:

q6600 @ 3.6
4gb
4870 @ 830/1025

1680x1050 4xAA 16aAF

1680x1050 2xAA 16aAF

dit met de hotfix
Heb zelf een E8400, 4GB en HD4780 OC op Vista x64 (incl. hotfix). Heb de benchmark (long) gedraaid met alle settings op max, behalve fsaa op 4x ipv 8x.

Average Framerate: 36,98
Max. Framerate: 69,58
Min. Framerate: 17,94

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
pauldegroot schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:15:
[...]

Ik net zo.
Vandaag even 'geleend' om te proberen maar ik vind het meer een rambo film af en toe.
Ik speel nog een stukje verder maar tot nu toe al 3x alt f4 gedaan vanwege het geen zin meer hebben.
Same here....... dit is veel te slap allemaal. Heen en weer rijden voor een beetje actie...... Ik heb dan liever een lineaire game met vette actie! Dit is echt een zware tegenvaller.. Wel hele vette GFX natuurlijk, maar daar doe ik het tegenwoordig niet meer voor....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:42

Griffin

Is mythical

Topicstarter
paulmadejong schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:17:
Heb zojuist het spel (PS3) gekocht bij de Mediamarkt. WIl het spelen en na installatie dan eindelijk in het spel, maar deze freezed iedere 20 seconden. Beeld gaat stil en geluid speelt gewoon af. Het staat dan zo'n 10 seconden stil waarna je weer 20 seconden kunt bewegen alvorens weer te freezen. Dit zowel in-game als in het menu.

Nu was van de week de installatie van 2.50 mislukt en moest ik de PS3 restarten waarna de installatie van 2.50 weer verder ging. Al m'n spellen (FIFA 08, PES2008, GTA4) draaien probleemloos maar Far Cry 2 dus niet.

Iemand enig idee? Want dit is niet speelbaar.
Open een topic in Spielerij - Problemen & Vragen en misschien krijg je daar antwoord, want vragen over problemen is niet de bedoeling hier.
LordRAN schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:43:
[...]

Same here....... dit is veel te slap allemaal. Heen en weer rijden voor een beetje actie...... Ik heb dan liever een lineaire game met vette actie! Dit is echt een zware tegenvaller.. Wel hele vette GFX natuurlijk, maar daar doe ik het tegenwoordig niet meer voor....
ik denk dat dit persoonlijke smaak/keuze etc is. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben, en ga je in de loop van het spel steeds meer actie hebben.
Het is een soort van GTA in de jungle heb ik mensen horen zeggen (en zien posten), alleen dan beter (vind ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Net ook even Far Cry geinstalleerd op m'n laptoptje. Draait goed, maar de graphics vallen wat tegen. Ik ben nu xbox 360 graphics gewent, daar zit zo soort blur over alles heen wat ik wel erg mooi vind.

Begin van Far Cry 2 is echt tergend. Fucking lang door zo'n gast gereden worden, geen actie, niks..... :P

EDIT: Ook de AI is niet al te best. Eerste vuurgevecht en de soldaten gaan voor de cover ipv achter de cover staan, ze bukken niet, reloaden gewoon in open veld en ze schieten niet eens op me terwijl ze me wel zien staan?? :|

[ Voor 27% gewijzigd door monnick op 22-10-2008 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCIxX
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10:57
Vreemd dat het spel zo lovend beschreven wordt in de tweakers review, terwijl men hier er zo kritisch over is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhoneTech
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09-09 13:25
Ook ik heb vanmiddag het spel gekocht en sta versteld van de graphics. Alleen heb ik wel een raar geluid probleem. Na een tijdje spelen valt op eens een zooi kanalen weg van mijn geluid! Ik kan dan alleen mijn voetstappen horen, maar niet meer de schoten. Ik heb een X-Fi Titanium PCI-Express en een Athlon FX 57 + een GT8800. Game draait aardig op High, alleen is de ervaring wel weg als het geluid weg gaat. Heeft iemand anders dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
SCIxX schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:54:
Vreemd dat het spel zo lovend beschreven wordt in de tweakers review, terwijl men hier er zo kritisch over is.
Ik denk dat men juist door de lovende review erg hoge verwachtingen van dit spel heeft. Ik wel in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 10:42

Griffin

Is mythical

Topicstarter
PhoneTech schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:56:
Ook ik heb vanmiddag het spel gekocht en sta versteld van de graphics. Alleen heb ik wel een raar geluid probleem. Na een tijdje spelen valt op eens een zooi kanalen weg van mijn geluid! Ik kan dan alleen mijn voetstappen horen, maar niet meer de schoten. Ik heb een X-Fi Titanium PCI-Express en een Athlon FX 57 + een GT8800. Game draait aardig op High, alleen is de ervaring wel weg als het geluid weg gaat. Heeft iemand anders dit ook?
offtopic:
Ja ik weet het ik geef antwoord op een technische vraag :P

Ik heb het probleem net gehad met mn Audigy 2, maar dan met helemaal geen geluid.
Als FC2 opstartte was mn hele geluid weg.
Ik heb mijn drivers van creative geupdate en toen werkte het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 11-09 14:25

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Zonet heel eventjes Far Cry 2 gespeeld. Ben geen fan van de graphics. Ze vallen mij eerlijk gezegt ook flink tegen.
Zo'n vieze gore bruine kleur. En het gras is niet eens goed groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 11-09 08:14
Net een uurtje gespeeld en maar weer gelijk eraf gegooid. Ben blij dat ik hem eerst geprobeerd heb en niet gelijk via Steam gekocht heb, heeft niks met Far Cry of überhaupt een fps te maken. Graphics zien er even goed uit als COD4, maar draait wat minder soepel. Het is leuk dat ze de merknaam gebruiken, maar dan verwacht ik wel een zelfde soort spel ervoor terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Splinter Cell schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:04:
Zonet heel eventjes Far Cry 2 gespeeld. Ben geen fan van de graphics. Ze vallen mij eerlijk gezegt ook flink tegen.
Zo'n vieze gore bruine kleur. En het gras is niet eens goed groen.
Dus zo ongeveer als in Afrika?

[ Voor 83% gewijzigd door Koppensneller op 22-10-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordRAN
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-03 22:16
Tjoekie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:00:
[...]

Ik denk dat men juist door de lovende review erg hoge verwachtingen van dit spel heeft. Ik wel in ieder geval.
Zoals in de review omschreven zou je direct in vetter actie belanden. Dit is ook wel een beetje zo, maar toch.... Dit is zeker geen standaard shooter, terwijl ik dit wel had verwacht. Te veel gedoe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rudyman85
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 11:01
Speel FC2 ook een paar uurtjes:

+Het ziet er goed uit, prachtige zonsondergang gezien, de wind, bomen schaduwen ziet er allemaal gewoon goed uit!
+De vrijheid
+Wapens kopen dmv diamanten is een leuke toeging
+Geluid is super!

-Nog geen spannende missies gehad, gewoon ergens heen rijden en de boel om zeep helpen that's all.
-Hoor zoveel dieren maar zie te weinig.

We spelen gewoon vrolijk verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gulpener
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22-08-2024

Gulpener

zelluf!

Heb het spel vanmiddag bij de Mediamarkt gekocht.

-Installeren verliep vlot @ Vista, maar ben nu al de hele avond aan het kloten met het spel.
Vastlopers in het spel, alt-tab-ongein (krijg na alt-tabben, een windowed scherm ..)

Heb tot nu toe niet veel meer dan de openings scene gezien (al 5x, en daarna liep de boel telkens vast) en ik word echt misselijk van het meekijken in die jeep. Eerste indruk is niet al te best :|

edit:, vroeg me trouwens ook af, of de vermelding op de hoes van de dvd : " 'Indrukwekkende AI" - Tweakers.net'" er op geplakt is omdat het echt zo goed is, of omdat die fijne review continue op de frontpage staat. Is het spel kritisch gereviewed ?? Mijn eerste bevindingen zijn in iedergeval volledig anders.... maar we kloten nog ff aan..

[ Voor 28% gewijzigd door Gulpener op 22-10-2008 21:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KoppenSneller schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:06:
[...]

Dus zo ongeveer als in Afrika?
_/-\o_

Niet alleen de tweakersreview was lovend, trouwens: de meeste reviews zijn uitermate lovend! Bij sommige negatieve opmerkingen hier denk ik ' dan had je je maar even beter moeten orienteren...'. Ik heb het spel trouwens nog steeds niet (gaat morgen pas op de post, hoop ik), dus misschien piep ik vrijdag wel anders, haha. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hann1BaL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08:00

Hann1BaL

Do you stay for dinner?Clarice

De game net even een paar uur gespeeld op de pc en de volgende dingen ben ik tegen gekomen:

- De game crasht soms bij mij, zonder enige vorm van foutmelding ben ik in een fractie van een seconde weer op mn bureaublad. Ik installeer nu de hotfix en misschien helpt het.

- Als ik de gun gebruik die op de jeep is gemonteerd is het bijna onmogelijk om iemand dood te krijgen. Een chauffeur van een auto is niet te raken en al rijdt een andere auto met gun tegen je aan, dan nog krijg je ze niet dood met dat ding. Lijkt me wat onwaarschijnlijk.

- Het rijden is leuk, de open wereld is leuk, de paar missies die ik gespeeld heb zijn best leuk, maar het is allemaal gewoon veel te ver weg. Het rijden duurt te lang en daarom zit er wat mij betreft eigenlijk te weinig actie in de game. Ook groeien de mannetjes met guns volgens mij aan de bomen, want je roeit complete checkpoints uit en de volgende keer dat je er langsrijdt, lopen er gewoon weer gasten. Wel wat vreemd.

- Ik vind het soms wel erg veel moeite voor 1 rotdiamantje om die te zoeken en het draaien totdat je lampje blijft branden werkt bij mij lang niet altijd.

Verder nog weinig ervaring met de game, maar dat komt nog wel. Het is me op dit moment allemaal wat te traag. Het ziet er wel mooi uit en de bruine look is eigenlijk gewoon best realistisch. De plantages zijn namelijk wel gewoon echt groen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Laatst online: 11-09 20:46

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Wat zijn die antennes links boven in beeld steeds?

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Distortion
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 17:26

Distortion

Bottle to Throttle

Ik heb em ook maar gehaald vanmiddag, en de eerste indrukken zijn zeer positief. Het is geen ordinaire doordeweekse shooter, maar het lijkt een beetje op Boiling point. Grafisch is het allemaal dik in orde, alsmede het geluid. Ik kan nog weinig over de AI vertellen, ben ze nog weinig tegengekomen na de 1e missie.

The only mystery in life is why the kamikaze pilots wore helmets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Wat een verschillende reactie's hier maar moet zeggen niet echt veel belovend als ik het zo lees. Ik koop hem dan ook eerder voor de multiplayer aangezien ik dat altijd de leukere kant vind op de Xbox360.
Hoop dat dat dan wel goed is...

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sfinx-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-07 08:52
En er is wél een verrekijker waarmee je personen/andere plekken kunt taggen.
Jeuj... die wil ik dan zo snel mogelijk :+ Effe in spoiler waar je 'm kan vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blerf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:27:
Wat een verschillende reactie's hier maar moet zeggen niet echt veel belovend als ik het zo lees. Ik koop hem dan ook eerder voor de multiplayer aangezien ik dat altijd de leukere kant vind op de Xbox360.
Ik denk dat het gewoon een ander spel is dan andere spelen... en dat je daaraan moet wennen. Of dat het je dan gewoon niet ligt, natuurlijk. Er zijn, ook hier, genoeg positieve reviews. Het is maar net hoe je het wilt spelen en wat je leuk vind. Het is geen COD4 of zo wat hoeveelheid actie betreft: dat had iedereen kunnen weten. Maar los van dit alles: ik ben ook wel benieuwd naar het MP gedeelte: daar lees ik nog niets over. Zijn er soms nog niet veel games online? Of heeft men toch gewoon veel plezier in het SP gedeelte? ;) Dat MP zal toch een heel andere spelervaring geven dan SP, lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowbank
  • Laatst online: 25-08 17:24
Sfinx- schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:30:
[...]
Jeuj... die wil ik dan zo snel mogelijk :+ Effe in spoiler waar je 'm kan vinden?
Wordt ook gewoon uitgelegt tijdens de tutorial
spoiler:
Rechter muisknop in houden als je je kaart voor hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-09 22:01

Edmin

Crew Council

get on my horse!

Blerf schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:27:
Ik las in 'een' review dat de multiplayer tot de beste op de X360 gerekend werd. (bron ff kwijt) Ik deel je mening over de verschillende waarderingen. Misschien dat sommigen met Crysis (dat meer op de oude Far Cry lijkt) in het hoofd zitten? Ik laat me er iig niet door tegen houden.. bestellen die hap!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paulmadejong
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09 11:00
Griffin schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 20:50:
[...]

Open een topic in Spielerij - Problemen & Vragen en misschien krijg je daar antwoord, want vragen over problemen is niet de bedoeling hier.
Heb een restore van de PS3 gedaan, draait als een zonnetje nu :)

MacBook Pro 14" 2021

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blerf
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 08-07 14:34

Blerf

VroomVroom

Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 21:35:
[...]

Ik denk dat het gewoon een ander spel is dan andere spelen... en dat je daaraan moet wennen. Of dat het je dan gewoon niet ligt, natuurlijk. Er zijn, ook hier, genoeg positieve reviews. Het is maar net hoe je het wilt spelen en wat je leuk vind. Het is geen COD4 of zo wat hoeveelheid actie betreft: dat had iedereen kunnen weten. Maar los van dit alles: ik ben ook wel benieuwd naar het MP gedeelte: daar lees ik nog niets over. Zijn er soms nog niet veel games online? Of heeft men toch gewoon veel plezier in het SP gedeelte? ;) Dat MP zal toch een heel andere spelervaring geven dan SP, lijkt me.
Ja ik heb de SP zitten spelen op kantoor vorige week en was inderdaad wel wat weinig actie mischien... Maar ja MP daar koop ik de meeste games voor. En een keer een andere ervaring als cod4 kan in mijn ogen echt geen kwaad :) wacht dan ook met smart op operation flashpoint2.
Maar ja vrijdag maar ff ophalen en online knallen dan maar :D

iRacing profiel | Twitch | Formerly known as Marty26 || En ja ben nog steeds een deslikt!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[b][message=30931939,noline]En er is wél een verrekijker waarmee je personen/andere plekken kunt taggen.
Hoe dan? Het enige wat ik met dat domme ding kon taggen was als er een verbanddoosje dat in beeld was. Zodra ik em op 3 vijanden richt bleef het rood en kon ik niks taggen.

Tevens is het ook super irritant dat je eerst je map moet pakken voor je dat verkijkertje kan pakken, waar ik tevens een in- en uit zoom functie mis zoals bij far cry 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Laatst online: 12-09-2024
Had ik ook :+ Toen mijn videokaart wat minder overgeklokt en toen kon ik wel verder spelen ;)
Van 842/1000 naar 790/950
Try it.

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:58

Koppensneller

winterrrrrr

Afbeeldingslocatie: http://hugodejong.net/filehost/get.php?h=1d843b655c41f4ecfb27278cdc4c2bb9

Instellingen zijn:

Alles very high
2x FSAA, geen AF
1680x1050

Specs:

E8400 @ 3.6 Ghz
2 x 8800GT (SLI)
4 GB PC6400

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PilatuS
  • Niet online
Ik heb even een vraagje over de PC versie.

Als ik naar een machinegeweer loop en die vast pak, dan kan ik em niet meer los laten. Kan op een hoop knoppen drukken maar dat wapen blijft maar gemount. Ik kan dan dus niet verder met het spel omdat ik vast zit en nergens meer heen kan.

Ik bedoel hier de machinegeweren die je bij ingangen van basissen vind. Met het zelfde wapen in de auto's kan ik wel terug naar de bestuurders plek en dan uit de auto stappen.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu in de woestijn heb die pillen nodig maar heb ze niet, zie mijn auto staan maar na paar meter lopen raak ik iedere keer buiten bewustzijn.
Als ik bij kom staat de auto weer wat verder weg kan hem niet bereiken,kom dus niet voor of achteruit echte ontbering dit mensen!

Moet dus even wat rebellen goed stemmen en aan mijn pillen verslaving gehoor geven.

Heb met beta 8.11 Catalyst tot nu toe nog geen problemen gehad .
Systeem:
- Athlon 64 dual core 2.8GHz
- 4 gig DDR2-800
- Radeon HD4870 512MB
Settings:
- 1680 x 1050
- 4x AA
- HDR aan
- de rest op high

Heel af en toe minimum van 19 fps
gemiddelde van 34 fps
max 47 fps

Moest trouwens niet aan Rambo denken maar aan John Cage als wapenhandelaar in Africa.
Dat hij in no time gedwongen zijn vliegtuig gesloopt ziet worden door de inheemse bevolking,nadat hij de wapens heeft moeten weggeven om bewijs materiaal op te ruimen
Om zo een sfeer te creeren is in game misschien best moelijk maar ik zit toch redelijk met mijn kop in Africa nu.
Leuk spel!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet heb ik ook even FC2 gespeeld op de PC versie en moet zeggen dat ik best positief over het spel ben. Wel vind ik dit spel weer erg overhyped en vallen bepaalde zaken toch een beetje tegen in tegen stelling tot Crysis die naar mijn mening veel realistischer en spectaculairder was.

Postief:
- Zeer mooie graphics met alles full 2xAA en dat op een GTS8800. Schaduwen en textures zijn werkelijk prachtig net als de omgevingen en de dag en nacht cyclus.
- Het speelt als een trein. Totaal geen last van framerate droppings. Het spel zit dus goed inelkaar.
- Wapens zijn erg tof met name de vlammenwerper i.c.m. wind. Heel gaaf gedaan.
- Dag en nachtcyclus en het gevoel van tijd in de game.
- Weersomstandigheden

Negatief:
- Voice acting van de personages zijn bagger slecht. Bijna onverstaanbaar, te snel en gevoelloos.
- Je personage is visueel goed te zien maar qua spraak uuhh...tja spraakloos. :X Erg jammer.
- Veel objecten zijn te statisch. Zo kon ik niet verder lopen omdat er een kip 8)7 in de weg stond.
- Schademodel is te beperkt. Als je alles in de fik kan steken waarom dan ook geen gebouwen kunnen laten instorten die na een bepaalde periode weer zijn herstelt. Met een .50 alles aan gort schieten terwijl de houten huisjes blijven staan. Yeah right
- Open spel wereld van 50 km2 komt niet helemaal tot z'n recht. Althans niet in het begin en dat vind ik jammer. Het blijft een bepaald pad wat je kan bewandelen net zoals in Crysis terwijl ik daar meer het gevoel had van vrijheid.
- AI van vijanden werkt niet helemaal lekker. Zo werd ik toch geraakt terwijl ik verscholen zat en vijanden stappen geen gebouwen binnen om te controleren of je daar ben.
- Iets teveel een bruine filterkleur over het scherm wat me teveel doet denken aan mijn toilet. Erg jammer. |:(

Uiteraard zijn sommige dingen mierenneukerij maar een spel als Farcry 2 die net zo overhyped is als Crysis deel 1 vind ik Crysis toch beter qua graphics, geluid, sfeer en besturing. Alleen de performance was minder.

Cijfer: 8,5 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:37:
Heb met beta 8.11 Catalyst tot nu toe nog geen problemen gehad .
Systeem:
- Athlon 64 dual core 2.8GHz
- 4 gig DDR2-800
- Radeon HD4870 512MB
Settings:
- 1680 x 1050
- 4x AA
- HDR aan
- de rest op high

Heel af en toe minimum van 19 fps
gemiddelde van 34 fps
max 47 fps
Gadjo speel jij onder Vista @ DX10 of onder XP? Ik heb met een 2.8GHz AMD dual-core en een HD4870 bijna de hele tijd 20 FPS ofzo :S maakt niet uit of ik op Ultra high, very high of high speel... Misschien moet ik rebooten ofzo, morgen ook even onder XP proberen.

Oh, is een clean windows install btw.

[ Voor 39% gewijzigd door Avalaxy op 22-10-2008 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reconhell
  • Laatst online: 21-10-2018
Zien de sunshafts er mooier uit op de pc of is dithetzelfde als op de xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

zijn er meer mensen waar het bij de eerste tutorial (jezelf healen) al niet lukt? het werkt helemaal neit, kan indrukken wat ik wil! :S

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
superwashandje schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:43:
zijn er meer mensen waar het bij de eerste tutorial (jezelf healen) al niet lukt? het werkt helemaal neit, kan indrukken wat ik wil! :S
Je moet die dingen uit dat kastje eerst pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 11-09 20:57

superwashandje

grofheid alom

ja zou ik ook zeggen maar dat gebeurt dus ook neit :S koop je een keer een spel werkt het niet grmbl

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:41
Ik heb het kort gespeeld, ik vind het een leuk spel (tot noch toe) en het draait behoorlijk goed! :)

Gespeeld op mijn laptop (zie sig) en ik draai alles op medium; realistic trees, fire, physics en nog een staan op very high. Draait goed op 1680x1050 (en nog veel beter op 1280x800, wellicht door de 256MB geheugen van de grafische kaart, waarschijnlijk blijf ik hem op 1280x800 spelen aangezien dit gewoon veel soepeler draait). Een gemiddelde van zo'n 19,06fps op 1680x1050 en 26,xxfps op 1280x800 (een flink verschil dus, ook het minimum was respectievelijk 15fps om 20fps).

Het ziet er verder ook goed uit, uiteraard niet zo mooi als bij Rappie e.d. maar dat maakt mij niet uit: daarvoor is die laptop niet. Ik ben er zeer tevreden mee en als ik zie wat hij nu nog zo op beeld tovert kan ik niet meer dan blij zijn.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PilatuS schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:20:
Ik heb even een vraagje over de PC versie.

Als ik naar een machinegeweer loop en die vast pak, dan kan ik em niet meer los laten. Kan op een hoop knoppen drukken maar dat wapen blijft maar gemount. Ik kan dan dus niet verder met het spel omdat ik vast zit en nergens meer heen kan.

Ik bedoel hier de machinegeweren die je bij ingangen van basissen vind. Met het zelfde wapen in de auto's kan ik wel terug naar de bestuurders plek en dan uit de auto stappen.

Iemand enig idee wat ik hier fout doe ?
Das toevallig, ik wou net precies hetzelfde vragen. Ik kom ook niet meer los :S Alleen als ik niet op 100% health zit kan ik de medkit gebruiken om me los te wringen van dat ding, anders zit ik vast :/

Wat ik trouwens ook had in het begin is dat ik steeds kreeg (bij elke button die werd uitgelegd):
Press button to use your medkit.
Waar de button dus niet wordt aangegeven (maar is wel ingesteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Docho
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 31-08 00:16
Vreemd gelopen missie voor de AFR , is dit een bug of hoort dat zo? (Ik weet niet of de spoilers echt horen, maar ik zet ze er toch maar even bij)
spoiler:
De eerste missie voor de AFR hield in dat ik een stel special forces moest afmaken. Direct na deze opdracht te hebben gekregen belt een "buddy" om te zeggen dat ik "een kleine man" in een villa zo ver moet krijgen (als optie) om de Special Forces naar een "tactisch makkelijkere" plek (foute coördinaten) te sturen met de radio. OK, ik besluit zijn raad te volgen en ik krijg te horen dat de special forces door de foute coördinaten in de val zitten en de AFR voor mij wel het werk zal opknappen en ik alleen maar stilletjes moet binnensneaken om hun radios te vernietigen terwijl ze aan het vechten zijn. Nou, mooi niet hoor: de AFR staan daar wat rustig te lummelen terwijl de special forces 10m verderop zitten. Nu blijk ik het mezelf nog moeillijker gemaakt te hebben en moet ik 2 legers zien te vermijden... uiteindelijk is het me gelukt (na wat quiksaven) om die radio's te vernietigen,in een auto te springen en weg te rijden (terwijl ik langs alle kanten beschoten werd, zowel door AFR als special forces). (en vervolgens belt men buddy dattie in de problemen zit, dat ik ook ineens foute dingen heb opgeblazen,... maar dat doet er nu niet toe). Punt is: moest die AFR nu eigenlijk niet die special forces aanvallen ofzo zodat mijn job tenminste iets makkelijker zou zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Draait hier trouwens zeer goed,beter dan crisis. :P
Ingame gemiddeld 60fps.

Afbeeldingslocatie: http://i82.photobucket.com/albums/j274/bul_photos/pc/r700/810fix2.jpg

Begin dus problemen gehad,nadat je weer tot "leven" komt, scheet ie ermee uit en kwam ik terug in vista.
Andere drivers geprobeerd(beta 8.11), maar weer hetzelfde.
Cpu lagere geklokt,nog steeds hetzelfde.
Toen mijn gpu wat lager geklokt en ik kon verder spelen. _/-\o_

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
Zet hem op eens op 8x AA, dan heb je nog een lekkere FPS. Ik zit zelfs nog op +35 met een enkele 4870, met 8x AA, op directx9 die minder fps geeft in Crysis :X .

[ Voor 22% gewijzigd door Paprika op 22-10-2008 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
Op 8xAA is mijn fps lager:
Zelfde instellingen alleen 8xAA

avg. 51.66
max. 77.04
min. 30.27

Stuttering ingame heb ik eigelijk geen last van, alleen bij het benchen.

[ Voor 27% gewijzigd door Bullus op 22-10-2008 23:25 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Avalaxy schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:39:
[...]

Gadjo speel jij onder Vista @ DX10 of onder XP? Ik heb met een 2.8GHz AMD dual-core en een HD4870 bijna de hele tijd 20 FPS ofzo :S maakt niet uit of ik op Ultra high, very high of high speel... Misschien moet ik rebooten ofzo, morgen ook even onder XP proberen.

Oh, is een clean windows install btw.
Wel XP , dat wel maar Vista@dx10 komt er wel aan begin volgend jaar als ik een quadcore heb ;)
Ziet er toch best goed uit ,voor een game met een win32 install mapje van (maar )3.12 gig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben zeer positief, vooral over het feit dat mijn licht overgeclockte 3870x2 dit spel draait als een trein: geen AA, alles op zijn hoogst, 1900:1200 res, gem. tussen de 50-60 fps. Vind het alleen jammer dat bepaalde zaken toch wat knullig zijn uitgewerkt: geen decals op de lichamen (zlefs de eerste farcry had dit al), geen destructible gebouwen, ietwat houterige animaties van je tegenstanders, j hebt geen benen en werpt geen schaduw (dit zat wel in crysis), erg wazige grondtextures.. Toch verder wel een leuk spel, mischien ietwat overhypt. Maar goed ik ben nog maar 2 uurtjes bezi en een heleboel is wel gewoon goed tot nu toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:17

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Iemand enig idee waarom de optie HDR bij Display standaard "grijs" aangevinkt staat?

Staat deze nu aan of uit? Ik kan alleen Bloom aanvinken, HDR is niet klikbaar..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XWB
  • Niet online

XWB

Devver
Ik kan HDR gewoon aan of uit vinken.

March of the Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Angeloonie schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 23:53:
Iemand enig idee waarom de optie HDR bij Display standaard "grijs" aangevinkt staat?

Staat deze nu aan of uit? Ik kan alleen Bloom aanvinken, HDR is niet klikbaar..
Staat aan als het goed is want je ziet wel vaag een vinkje :) Waarom? Schiet me lek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[quote]Verwijderd schreef op woensdag 22 oktober 2008 @ 22:54:
[...]

Das toevallig, ik wou net precies hetzelfde vragen. Ik kom ook niet meer los :S Alleen als ik niet op 100% health zit kan ik de medkit gebruiken om me los te wringen van dat ding, anders zit ik vast :/

Wat ik trouwens ook had in het begin is dat ik steeds kreeg (bij elke button die werd uitgelegd):

[...]

Probeer 'E' eens
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
* Geen 'Yes, ik heb het spel besteld!' en dergelijke reacties.
* DRM: het is vervelend maar er is een revoke systeem als je het spel normaal deinstalleert. Dus houd het ontopic en niet over DRM.
* Gebruik spoilertags als je iets over de verhaallijn vertelt.
* Voor technische problemen / vragen kun je terecht in SPV.