Telfort Internet ervaringen topic - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 68.276 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Je hoort alleen maar mensen klagen als ze problemen hebben, logisch.
Zelf heb ik zelden last van telefonie die er uit ligt. Ik heb al bijna 2 jaar Telfort. (eerst Tiscali) en heb nog nooit zo'n stabiele verbinding gehad. Snelheid is ook goed, ondanks dat ik bijna 3KM van de centrale woon. Als je graag echt zekerheid wilt neem dan gewoon een analoge lijn bij KPN. Ik bedoel m'n opa en oma hebben bellen via UPC en dat ligt er pas vaak uit. Zelfde geld voor mensen die zeuren om digitenne, kom op je betaald slechts 6,95 per maand wat verwacht je dan? Dat het altijd perfect werkt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rensh
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-06-2019
http://pcdb.bbned.nl/ geeft aan ca. 1350 meter afstand tot telefooncentrale. Neem aan dat dit hemelsbreed is en dat de kabel een andere routering volgt waardoor werkelijke kabellengte dus 2 km bedraagt = 15 Mbps ipv 1350 m = 20 Mbps.

Toch wel jammer. Niet dat ik het nodig heb maar hebben is altijd leuk ... Tov Internet Intensief van @home heb ik nu dezelfde snelheid en bespaar EUR 27,-/mnd. Nu nog telefonie afwachten, als ik lees hier hoeveel mensen hier problemen mee hebben bekruipt me toch het gevoel of ik er wel goed aan gedaan heb.

Vostro1000 en Dimension9150

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scandic2008
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 03-11-2024
Rensh schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 11:34:
http://pcdb.bbned.nl/ geeft aan ca. 1350 meter afstand tot telefooncentrale. Neem aan dat dit hemelsbreed is en dat de kabel een andere routering volgt waardoor werkelijke kabellengte dus 2 km bedraagt = 15 Mbps ipv 1350 m = 20 Mbps.
Is idd hemelsbreed en de kabel loopt idd anders.Wil je het eaxct weten,dan zou je een viertelmeting aan kunnen vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Zojuist eindelijk antwoord gehad op een mail die bijna 2 weken geleden is verzonden:
Geachte heer/mevrouw MensionXL,

Hartelijk dank voor uw webformulier van 12-06-2008 met ticketnummer 1390352. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.

U vraagt in uw bericht naar de kosten van uw KPN-lijn.

Als u uw KPN-abonnement opzegt, zal KPN € 9,50 per maand aan netwerkkosten aan Telfort internet doorberekenen. Telfort brengt dit bedrag tegelijk met uw maandelijkse abonnementskosten aan u in rekening.

Als u echter overstapt naar Telfort 20Mb, dan zitten deze netwerkkosten inbegrepen bij uw abonnement. Indien u Telfort vast bellen bestelt en u laat uw nummer porteren, dan vervalt uw telefoonlijn en hoeft u ook geen netwerkkosten te betalen.

Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

Telfort klantenservice internet
Ik snap hun niet, ze beweren dat ze de lijnhuur doorbelasten als ik Telfort Internet heb, maar als ik Telfort Internet heb, wordt het niet doorbelast want het is al inbegrepen. (WTF :P?) En als ik Telefonie bestel bij hun, vervalt mijn telefoonlijn en hoef ik ook geen netwerkkosten te betalen. Dus weet iemand nou wat ze bedoelen? Ik kan me hier geen wijs uit maken. 8)7

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-12-2024
Telfort Internet ervaringen topic - Deel 10
*O* Deel 10 *O*

Daar graag verder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moer
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:13
Anoniem: 266041 schreef op woensdag 25 juni 2008 @ 10:09:
Hallo ik heb een tijd terug dus ook telfort internet+bellen besteld,
mijn oplever datum in de brief die ze mij stuurden was 24juni, maandag 23juni kreeg
ik echter al een email met de tekst

" Gefeliciteerd! Uw Telfort internet 20 Mb-abonnement is geactiveerd.

Wilt u optimaal gebruik maken van de vele voordelen van uw abonnement? Abonneer u dan ook op onze aanvullende diensten zoals Telfort vast bellen of e-mail antivirus enz enz....."

Je zou dus denken dat ik ben aangesloten maar ik krijg met geen mogenlijkheid dat dsl lampje aan de praat, dat lamje blijft simpelweg gewoon uit, GEEN signaal dus.

Heb al van alles geprobeerd, rechtstreeks op de isra, kabbeltjes omgewisseld enz enz..

Wat ik me nu afvraag is of ik nu al wel aangeloten ben want via de orderstatus zit in nog bij stap 4, zou dit niet stap 5 moeten zijn als je aangeloten bent? of moet je gewoon uit gaan van de mail die ze mij 23juni stuurden en zal er dan waarschijnlijk een ander probleem aanwezig zijn??
Mijn verbinding zou pas volgende week geactiveerd worden (orderstatus is ook pas bij stap 4) maar ik heb gister al de modem ontvangen en alles werkt.

Bij een familielid waren er ook problemen met de activatie. ADSL lampje wilde ook hier niet branden, alles 5x nagelopen en andere kabels gebruikt. Uiteindelijk contact met Telfort gehad en zij hebben een KPN monteur gestuurd, er was volgens mij iets mis in het verdeelstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit: volgend topic

[ Voor 93% gewijzigd door Blaze85 op 25-06-2008 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaze85
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
edit: weerrrrrrr volgend topic.

[ Voor 95% gewijzigd door Blaze85 op 25-06-2008 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gijs007
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19-04 21:35
Scandic2008 schreef op dinsdag 24 juni 2008 @ 21:29:
[...]

Is het een optie om dit bij een van hun shops even fijntjes duidelijk te maken of het via hun in je aanwezigheid te laten corrigeren ?
kan het proberen maar ik denk dat ze dan komen met smoesjes dat zij he niet aan kunnen passen,geen tijd hebben,dat ik de helpdesk moet bellen of zo
en ze zitten ook niet bepaald in de buurt...

maar goed ik ga het toch maar proberen.
beter internet dan geen internet 8)7

bedankt voor de reactie. :)

AMD Ryzen 7 9800X3D | Corsair H150i Elite LCD | GIGABYTE X670E AORUS XTREME | G.Skill Trident Z F5-7800J3646H16GX2-TZ5RK | Inno3D GeForce RTX 4090 iCHILL X3 | Corsair HX1000i | Crucial T700 4TB | Intel Optane 905P 1.5TB | MP600 NH 8TB | Corsair iCUE 5000T

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-04 09:30

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.