[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.665 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Zinzinneke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:44:
[...]

Eigenlijk wel, het installeren begint al met +/- 800 MB aan patches |:(

Het is voor dezelfde reden dat ik die vraag van de aparte patches stelde ;)
Al iets te hevig bezig geweest O-)
Via de updater komen de patches op behoorlijke snelheid binnen dus het is niet echt nodig om ze ergens anders vandaan te trekken :)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nu na een weekje AoC wel mis is de dynamiek van een gevecht. Leuk die combo's maar echt dynamisch is het zeker niet. Veel gevechten sta je gewoon stil, wat moves te doen, wat combo's te doen en dan is het gevecht weer over.

Als ik nu moet beoordelen denk ik dat ik AoC nog wel een weekje zal spelen, maar als het spel zo statisch blijft dan ga ik toch afhaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 11:58
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:47:
[...]

Ja mijn telemeter is al 7 dagen aan het tellen dus zou op 25 percent mogen staan ... spijtig genoeg zit ik al aan 35 percent ;D
Werkt dat trukje om hem te resetten eigenlijk nog? overschakelen tussen de twee tarieven en na tien minuutjes terugschakelen?
Daar is het mee gedaan :'( (Zie tik.be forum)
Ik heb nog 150MB te gaan voor 10 dagen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:54:
Wat ik nu na een weekje AoC wel mis is de dynamiek van een gevecht. Leuk die combo's maar echt dynamisch is het zeker niet. Veel gevechten sta je gewoon stil, wat moves te doen, wat combo's te doen en dan is het gevecht weer over.

Als ik nu moet beoordelen denk ik dat ik AoC nog wel een weekje zal spelen, maar als het spel zo statisch blijft dan ga ik toch afhaken.
Heb je wellicht gedacht aan double taps? (2 keer naar voren is een soort van charge waarbij je een hogere kans krijgt op een stun, 2 keer naar links, achteren, rechts is een dodge).
Verder heb je nog de mogelijkheden om met je shields variërende posities in te nemen.
En je positionering is daadwerkelijk van groot belang bij dingen zoals 2handers (meer mobs raken) healing (vaak in arc based) en grouping.

Dus dat je gewoon stil staat gedurende het gevecht leert mij dat je nog niet het maximale uit het spel haalt en beter kunt investeren in de gameplay alvorens deze af te schieten. Dus misschien dat weekje daarvoor gebruiken?

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Kronos1979 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:59:
Dus dat je gewoon stil staat gedurende het gevecht leert mij dat je nog niet het maximale uit het spel haalt en beter kunt investeren in de gameplay alvorens deze af te schieten. Dus misschien dat weekje daarvoor gebruiken?
Op m'n ToS zijn al m'n casts niet-instant, dus ik kan absoluut niet bewegen tijdens 't vechten.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Hydra schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:03:
[...]

Op m'n ToS zijn al m'n casts niet-instant, dus ik kan absoluut niet bewegen tijdens 't vechten.
Dan nog zul je uiteindelijk aan de gang kunnen gaan met betrekking tot het plaatsen van je shields.
Het punt wat ik probeer te maken is dat je redelijk actief bezig kunt zijn in het spel als je dat zou willen (voor bepaalde classes is dat zelfs nodig).

Dus mocht je de gameplay te statisch vinden met je huidige class (en mocht dit een reden zijn om te stoppen) dan heb je wellicht de verkeerde class gekozen en zou je een andere class kunnen proberen (inclusief bovenstaande tips).

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Hydra schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:03:
[...]

Caster-gameplay vind ik voorlopig ook nog best matig, iig niets nieuws tegenover (ja daar komt ie weer...) WoW.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13-09 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:54:
Ik mis dat juist weer niet :P
Vind de combat al twitchy genoeg (al die combo's en geen auto-attack) om ook nog eens als een gek rondjes te moeten rennen om een kans te maken. Dat trekt mijn RSI gevoelige handje niet.

Ben in ieder geval blij dat ik weer kan spelen! Sinds de patch gisteren kon ik weer inloggen, crashte de game niet bij opstarten en zowaar ook niet meer bij afsluiten.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren met mijn eerste karakter het zover geschopt dat het eiland Tortage achter me ligt. Was wel effe doorbuffelen nog want zag ineens de melding staan dat de servers over een uur plat zouden liggen (in het frans, duits en spaans)...even later werd dit bijgesteld naar 2 uur. En pas 3 kwartier voor het einde zag ik dat bericht ook eens in het Engels voorbijkomen...

In ieder geval is mijn Dark Templar dame nu level 20 en ik begin steeds beter grip te krijgen op de combos en manier van spelen. Groot voordeel vind ik dat als je dat ook echt door begint te krijgen, de hele spelervaring een stuk heftiger wordt. (Overigens waarschijnlijk vooral voor Melee classes)

Ik ben het er overigens ook mee eens dat het goed is dat patches snel worden doorgevoerd. Maar ook wel dat het eigenlijk voor een groot deel al wel voor de release had kunnen worden gedaan. Komt een beetje lullig over voor de mensen die het spel net hebben gekocht, hun eerste maand betalen en daar dan in drie dagen tijd, sowieso al 14 uur geen gebruik van kunnen maken. Je betaalt tenslotte wel voor die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Klopt het dat we na de update van vannacht weer mogen hopen op wat extra FPSjes? :9~

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:10:
Gisteren met mijn eerste karakter het zover geschopt dat het eiland Tortage achter me ligt. Was wel effe doorbuffelen nog want zag ineens de melding staan dat de servers over een uur plat zouden liggen (in het frans, duits en spaans)...even later werd dit bijgesteld naar 2 uur. En pas 3 kwartier voor het einde zag ik dat bericht ook eens in het Engels voorbijkomen...
Ghehe ik zat toen op mn conqueror en toen het eerste uur bijna dr op zat kreeg ik juist de quest Escaping The Keep voor mn neus ><

Die quest die bugged dus compleet vast als je 'uit logt' daar binnen, naja lijkt me dat d/cen door server down het zelfde effect heeft. Ik er zo snel mogelijk door heen rennen, krijgen we nog een extra uur :)

Vervolgens met 5minuten over mn destiny quest afgemaakt en uit tortage gekomen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:10:
Klopt het dat we na de update van vannacht weer mogen hopen op wat extra FPSjes? :9~
Dat was de update van vorige nacht :) Die van afgelopen nacht heeft de Trader en bank gefixt !!

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:59:
[...]

Heb je wellicht gedacht aan double taps? (2 keer naar voren is een soort van charge waarbij je een hogere kans krijgt op een stun, 2 keer naar links, achteren, rechts is een dodge).
Verder heb je nog de mogelijkheden om met je shields variërende posities in te nemen.
En je positionering is daadwerkelijk van groot belang bij dingen zoals 2handers (meer mobs raken) healing (vaak in arc based) en grouping.

Die double taps gebruik ik inderdaad wel, maar daardoor is het gevecht nog niet dynamisch. Af en toe een sprongetje maken voor buffs wil ik niet. Ik wil rennen, dan weer iemand stunnen en constant bezig zijn.

Het heeft weinig met mijn class te maken. Want als ik PvP in het algemeen zie dat staat practisch iedereen er een beetje bij als een zombie.

Ik speel zelf een Assassin, daar is je positionering inderdaad wel wat van invloed op of je meerdere mobs raakt, maar dan nog ga ik gewoon op de best mogelijke plaats staan dat is er 2 of 3 raak en dan is het weer een zombiegevecht. Dan zal je zelfs dom zijn als je double-taps gaat gebruiken aangezien je daardoor niet meer alle mobs zal raken.

Al met al heeft het passieve PvP gebeuren weinig te maken met mijn eigen kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:13:
[...]

Ghehe ik zat toen op mn conqueror en toen het eerste uur bijna dr op zat kreeg ik juist de quest Escaping The Keep voor mn neus ><

Die quest die bugged dus compleet vast als je 'uit logt' daar binnen, naja lijkt me dat d/cen door server down het zelfde effect heeft. Ik er zo snel mogelijk door heen rennen, krijgen we nog een extra uur :)

Vervolgens met 5minuten over mn destiny quest afgemaakt en uit tortage gekomen 8)
Toevallig! Ik had dus ook die quest nog effe gedaan, wat quests op White Sands Isle en heel veel nog ingeleverd. Heb overigens ook alle group quests solo gedaan op Tortage...dus nog geen groepservaring.. ;)

Ik zat ook wel even in over de Destiny Quests, hoorde zoveel roepen dat die quests (net als de end battle daar) bugged zouden zijn, maar bij mij ging alles vlekkeloos. De baas bleek voor mij nu een koud kunstje. Het goed snappen van je combos maakt hier wel echt enorm veel verschil bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

En ik kom nog steeds niet op de forums :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:10:
Ik ben het er overigens ook mee eens dat het goed is dat patches snel worden doorgevoerd. Maar ook wel dat het eigenlijk voor een groot deel al wel voor de release had kunnen worden gedaan. Komt een beetje lullig over voor de mensen die het spel net hebben gekocht, hun eerste maand betalen en daar dan in drie dagen tijd, sowieso al 14 uur geen gebruik van kunnen maken. Je betaalt tenslotte wel voor die tijd.
De chat in Crom gaat hier zeker elk uur weer 10 minuten spam aan toewijden. Een groep vond AoC nog niet release klaar en vroegen zich af op beta spelers hun werk wel hebben gedaan, en de andere groep liep maar te zeuren dat je dan maar moest stoppen met het spel.

Ik ben het eens met beide partijen, AoC heeft gewoon paar flinke missers dat je je afvraagt wat ze de afgelopen 6 maanden in beta deden. Andere kant ook, ik speel mijn maand uit en grote kans dat ik weer verder met andere MMO's ga.

Ik ben het eens met het statische vechten, zeker als er 1-2 op je staan te meppen ga je niet zitten kloten met die shields, je doet je ding op 1 mob tot hij dood is, volgende. Even rest, en volgende 2-3 mobs. Maar mijn grootste ergenis blijft respawn-rate, daar ram je nieuwe spelers toch flink me om de oren als grote teleurstelling. Nummer 2 is natuurlijk instance-naam ;) (hoevaak de vraag langs komen 'why cant i see my friend, while he is at exact same spot')

Wat betreft die destiny quest, schijnt een combinatie van race/class en lvl te zijn waarom het bij sommige niet werkt. (bij de een triggert die 'afsluiter' scene niet, bij andere doet strom helemaal niets).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2008 09:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
lordloeder schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:30:
Het duurde bij mij ook een kwartier voordat het verwerkt werd. Het kan gewoon even duren dus even wachten.
Ik ben al bezig sinds vorige week vrijdag om het voor elkaar te krijgen dus mijn geduld begint nu wel op te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:33:
[...]
Ik ben het eens met het statische vechten, zeker als er 1-2 op je staan te meppen ga je niet zitten kloten met die shields, je doet je ding op 1 mob tot hij dood is, volgende. Even rest, en volgende 2-3 mobs.
En jij hebt een voorbeeld van een spel dat dit niet heeft in (solo) pve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:54:
[...]

Als ik bijvoorbeeld aan het spelen was met mijn rogue in WoW deed ik een gauge, erachter lopen, mutilate, cheap shot, wegrennen, bandage, vanish, ambush, kick etc. Heel dynamisch en veel verscheidenheid. Dat mis ik nu enorm. Nu ga ik goed staan. Doe m'n beste combo, daarna mijn 1na beste combo, 3e combo etc.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Als ik bijvoorbeeld aan het spelen was met mijn rogue in WoW deed ik een gauge, erachter lopen, mutilate, cheap shot, wegrennen, bandage, vanish, ambush, kick etc. Heel dynamisch en veel verscheidenheid. Dat mis ik nu enorm. Nu ga ik goed staan. Doe m'n beste combo, daarna mijn 1na beste combo, 3e combo etc.
als jij dat elke keer deed met je rogue, voor een solo pve mob, dan deed je echt wat verkeerd man :P Op mijn rogue was het SS,SS,SSevis, SS, SS enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:03:
[...]

als jij dat elke keer deed met je rogue, voor een solo pve mob, dan deed je echt wat verkeerd man :P Op mijn rogue was het SS,SS,SSevis, SS, SS enz.
Dan doe jij volgens mij iets verkeerd of was je zo'n saaie sword/mace rogue ;) :D

Ik speelde expres een dagger rogue omdat je dan veel meer dynamiek hebt :) Natuurlijk deed ik dat niet met elke mob maar het was een voorbeeld. Nu doelde ik ook op het PvP gebeuren in AoC en het PvP gebeuren in WoW was echt wel dynamisch voor mijn rogue. Dan moest ik het slim aanpakken om sommige gevechten te kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:57:
[...]

Hmm, ik houd meestal rekening waar de npc zijn schilden heeft, eigenlijk moet je elke hit op blijven letten waar zn shield heen gaat... "Point en klik" is er wat mij betreft niet echt bij. Speel nu op ranger, misschien is het bij andere classes anders.

Oja en elke mop kans maken op een fatality laat je opletten!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Heeft iemand die wel op de forums kan de patch notes voor mij ?
Ben benieuwd wat er vandaag allemaal is aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:05:
[...]

Hmm, ik houd meestal rekening waar de npc zijn schilden heeft, eigenlijk moet je elke hit op blijven letten waar zn shield heen gaat... "Point en klik" is er wat mij betreft niet echt bij. Speel nu op ranger, misschien is het bij andere classes anders.

Oja en elke mop kans maken op een fatality laat je opletten!
Met een assassin is de mob shield heel simpel. Ik zit in stealth en val hem aan waar hij geen shield heeft. Na die eerste hit krijgt de mob ALTIJD op die plaats 3 shields. Ik weet precies welke combo juist NIET op die plaats zit en doe die dus als eerste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:05:
[...]

Ik let ook continue op schilden.. 3 schilden op 1 plek is haast onmogelijk om door te komen. Wat betreft PVP vind ik het wel erg lastig om op schilden te letten.. je ziet bijna niets als je tegen een speler knokt. Zeker niet als het een caster is.. die effecten overschaduwen veel. (of zijn er geen schilden pvp?)

Ik speel conquerer en heb daarmee volgens mij niet echt een goede keuze gemaakt voor PVP. De priests en mages kunnen zo hard nuken.

Er kan ook gevochten worden op paarden volgens mij, ben er benieuwd naar of soldiers dan wel voordeel hebben. Tot nu toe wordt ik met 2 spells al geowned door een gelijk level speler. Iemand ervaring met mount battles?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:10:
[...]

Met een assassin is de mob shield heel simpel. Ik zit in stealth en val hem aan waar hij geen shield heeft. Na die eerste hit krijgt de mob ALTIJD op die plaats 3 shields. Ik weet precies welke combo juist NIET op die plaats zit en doe die dus als eerste.
Aha dan is het dus per class verschillend. Tijd voor classchange? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

May 27th 1/2
General

* Grouped players that are apprenticed will now get their kill XP capped to the correct level.
* Characters should now always get zoned back from a PvP game
* Characters should now be able to move away from their spot, without the server thinking that they are hacking
* Using a lower rank ability should not lock up your character anymore

Quests

* Players should no longer lose destiny quests if their quest log is full
* Corrected some typos in various quest texts
* Updated directions in the quest "A Dangerous Challenge"
* The flame on the Torch of Eiglophian will now die after a while in Fields of the Dead.

Playfields

* Fix a lot of graphics lag issues caused by particles in Tarantia Noble, Field of the Dead and Eiglophian Mountains which should result in much lesser lag in those playfields

Player Characters

Necromancer
* Necromancer - you no longer lose the Cannibalism spell when investing the second feat

Guardian
* Guardian - Fixed a problem where the third rank in Counterstrike Stance was not giving you the damage shield while in defensive stance.

Bear Shaman
* Bear Shaman should now correctly recieve Blood Flow (Rank 3), Claws of Stone (Rank 2), and Spirit of the Bear (Rank 2) at level 40. (Note: If you are past level 40, you will gain these spells at level 45, 50, or 55 instead.)

Dark Templar
*Feat - the Dread Shadow pet will successfully spawn again.

NPCs

* Ragall the food and drink merchant has received a fresh stock of merchandise.
* Ranger archetype NPCs will no longer cause issues with the player's HP displayed incorrectly.

Crafting

* Bow/Crossbow now require wood
* More than 50 alchemy items have been added to vendors

City Building

* Requirement checks and consumption of resources when building PVE city buildings should be fixed.

GUI

* Changed the chat colors to be more like what players are used from other games.
* The guild chat text is now green
* Removed the DirectX 10 option from the option panel.
* Removed the 'Remove from Spellbook' functionality
* OOC chat channel should no longer be inactive after teleports.

May 27th 2/2
General

* Traders and Banks are now available again
* Fixed some server and client crashes
* Invite to groups is no longer case sensitive

GUI

* Added character right click menu to the chat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog maar eens een poging wagen.

Ik zit met een , behoorlijk , probleem. Ik speel een Priest of Mitra, en ben op level 17 weer teruggegaan naar de single player, om mijn level 15 quest te starten. Kreeg een heel verhaal te horen van de questgiver over een medallion etc, maar kreeg niet de quest in mijn journal. Nu heb ik dus geen idee wat ik moet doen, er staan geen questmarkers in mijn map, en geen night quest in mijn journal. Ik kan nu dus ook blijkbaar niet van het eiland afkomen, omdat ik die questline nog niet heb voltooid.

Kan iemand zich nog herinneren wat de eerrste stap was van de level 15 quest voor de priest?

Ik heb ook ingame een petition gedaan, afgelopen maandagavond. Was toen nummer 25 in de rij wachtende, en gisterenavond ( meer dan 24 uur later ), was ik nummer 23 in de rij. Dit kan dus nog wel een week duren eer ik door een GM wordt geholpen en tot die tijd kan ik blijkbaar niet verder met mijn character. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Ben nu inmiddels level 20 priest of mitra, maar omdat het spel niet super soepel draait voor mij merk ik een kleine afgunst. Ik wil het spel nog zeker door proberen totdat ik tortage heb verlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
@Tank: zat je quest log toen vol? Er is/was een bug met de destiny quests dat je ze kwijt raakte als je er een accepte als je log vol was. Vrees dat er weinig anders op zit dan op je petition wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 09:54:
Bijna alle melee classes hebben bijna niets defensive buiten je eigen shields. Meeste zijn al druk genoeg bezig om op de shields van je mob te letten, cooldown van skills en je combo's uit te voeren.

Diverse MMO's, CoH, TR, Cabal (iets minder - maar je moet je combo draaiend houden), ben je veel actiever aan het vechten. Zeker CoH moet je nonstop op alle mobs letten, als healer nonstop uit combat zien te blijven, debuffs in de gaten houden of als MM je pets opdrachten blijven geven. Mobs reageren vrij direct, ze rennen weg of gaan juist melee.
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:13:
Aha dan is het dus per class verschillend. Tijd voor classchange? :D
Elke class met hide werkt op die manier, open met je 'zwakste' kant vanuit hide en 99% kans gooit de mob 3shields die kant op. (op mijn barb open ik altijd met links, omdat ik enkel mid/rechts skills heb). Ook ranger met een sleep shot en direct een rechts combo, shields gaan automatisch rechts en rustig doorschieten op links :)

Ah, dat was de update van vanacht :)
May 27th 2/2
General

* Traders and Banks are now available again
* Fixed some server and client crashes
* Invite to groups is no longer case sensitive

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2008 10:29 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ik begrijp niets van dat forum systeem... ik kan nog steeds niet op de forums komen en als ik mijn username/password wil opvragen wordt mijn email adres niet herkend terwijl het toch echt zo in mijn profiel staat.... Is dat een bug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:26:
Ik begrijp niets van dat forum systeem... ik kan nog steeds niet op de forums komen en als ik mijn username/password wil opvragen wordt mijn email adres niet herkend terwijl het toch echt zo in mijn profiel staat.... Is dat een bug?
Je zit wel op de EU forums? Je hebt wel een forum account aangemaakt in op je account pagina?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:26:
log in op https://register.ageofconan.com/account
verander daar je forum naam en paswoord eens, en als het dan binnen een half uurtje nog niet lukt heb ik je maar 1 ding te vertelle ... You're fucked!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Hydra schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:29:
[...]

Je zit wel op de EU forums? Je hebt wel een forum account aangemaakt in op je account pagina?
Jep, alleen die naam en ww worden nog altijd niet herkend... |:(

Maar goed ik las net dat een ander al een week bezig is het voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:33:
[...]

log in op https://register.ageofconan.com/account
verander daar je forum naam en paswoord eens, en als het dan binnen een half uurtje nog niet lukt heb ik je maar 1 ding te vertelle ... You're fucked!
Ja dat heb ik dus al gedaan... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn Tempest of Set is nu level 18, de speelstijl kwam iets teveel overeen met WoW (heb daar sinds de release een mage). Voor de grap een Dark Templer gemaakt, die is echt veel leuker, niet eens zozeer de class maar gewoon melee ipv magic. Ik heb het gevoel dat ik veel meer mogelijkheden heb ipv op een afstand mijn lightning te spammen.
Ik vind het overigens een erg groot voordeel dat melee niet zo speelt als de rogue class in WoW. Ik heb het altijd een absurd gezicht gevonden als je bijv. rogue vs een warrior zag vechten, beide al bunnyhoppend en om elkaar heen draaien. Een film als braveheart zou direct in het comedy vak kunnen met die "rogue" acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

IMO het beste van AoC is het combat systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:22:
@Tank: zat je quest log toen vol? Er is/was een bug met de destiny quests dat je ze kwijt raakte als je er een accepte als je log vol was. Vrees dat er weinig anders op zit dan op je petition wachten.
Nee, zoals ik al eerder had aangegeven, er was genoeg ruimte in mijn journal, ben namelijk hierna weer naar multiplayer gegaan, en heb toen nog 10+ quest kunnen starten. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:41:
Dat wil zeggen: het melee combat systeem.
Ben het daar volledig mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Nee, zoals ik al eerder had aangegeven, er was genoeg ruimte in mijn journal, ben namelijk hierna weer naar multiplayer gegaan, en heb toen nog 10+ quest kunnen starten. :?
Ik denk dat eerder je inventory vol was en je een item moest krijgen wat dus niet kon..dat heb ik zelf ook al een paar keer gehad...krijg je iedere keer dat hele verhaal weer opnieuw en ik zag toch echt niet dat dat het probleem was...geen idee of dat het is, maar is in ieder geval nog een mogelijkheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind ranged en het spellweaving system anders ook best wel goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:41:
Zeker heb nu een lvl 13 assassin en ik vind het heerlijk spelen :)

Het was even wennen met die combo's etc maar dat gaat steeds beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Zeker heb nu een lvl 13 assassin en ik vind het heerlijk spelen :)

Het was even wennen met die combo's etc maar dat gaat steeds beter.
Ik heb zelf een lvl 19 assasin, vind het een leuke class vs 1 mob.. met 2 word het al minder.. Daarom heb ik zelf voor de barbarian gekozen. Die doet vrijwel hetzelfde kwa damage.. alleen is het geen boter.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

GVD :(

Mijn forum acc werkt nog steeds niet, mijn emailadres wordt niet herkend om mijn username/pw toe te sturen en als ik de admin wil mailen hierover:

A Message from the King !

Sorry. The email function has been disabled by the administrator.

|:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:09:

Mijn forum acc werkt nog steeds niet, mijn emailadres wordt niet herkend om mijn username/pw toe te sturen en als ik de admin wil mailen hierover:

A Message from the King !

Sorry. The email function has been disabled by the administrator.

|:( |:( |:(
Wat verwacht je op de forums te vinden dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Mijn forum acc werkt nog steeds niet
Ik vind het erg kut voor je, maar wij kunnen daar verder ook niet echt mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:11:
[...]

Wat verwacht je op de forums te vinden dan?
Tja wat vind je op de officiële forums van een game he. Lijkt me vrij logisch waarom ik daar op wil kunnen toch :?

Ik heb me geregged met een emailadres en een username maar beide worden niet herkend dus daar zit duidelijk iets niet goed. Misschien gaat het straks ook wel mis als ik een gamecard wil opvoeren met dit account. Dat ben ik liever voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:14:
[...]

Tja wat vind je op de officiële forums van een game he. Lijkt me vrij logisch waarom ik daar op wil kunnen toch :?

Ik heb me geregged met een emailadres en een username maar beide worden niet herkend dus daar zit duidelijk iets niet goed. Misschien gaat het straks ook wel mis als ik een gamecard wil opvoeren met dit account. Dat ben ik liever voor.
Heb je een forum account aangemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Heb je een forum account aangemaakt?
Ja ga hem nu ook niet ergeren door 26 keer hetzelfde te vragen he ...
Hij ziet nu al genoeg af denk ik =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:18:
[...]

Nu maar een mailtje gestuurd naar customer service :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een NL guild op soulstorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 10:57:
[...]

Ik denk dat eerder je inventory vol was en je een item moest krijgen wat dus niet kon..dat heb ik zelf ook al een paar keer gehad...krijg je iedere keer dat hele verhaal weer opnieuw en ik zag toch echt niet dat dat het probleem was...geen idee of dat het is, maar is in ieder geval nog een mogelijkheid.
Nope, ook dat was geen probleem, had een nagenoeg lege inventory, en een zo goed als leeg journal. Beetje jammer, want zo gaan mijn "vrije" dagen wel verloren :(. Snap ook niet zo goed dat ze maar 2 petitions per 24 uur kunnen behandelen, echt vlot gaat het daar dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:18:
Maar veel denken dus met een game account gewoon te kunnen inloggen. Niet dus.
Je moet appart binnen je gameaccount een forum account aanmaken.

edit, voor de rangers:
Als je sharp eye in Feats puntje geeft krijg je een message dat je 3 nieuwe skills krijgt.
Zijn echter nergens te vinden :P Het zou gaan om:
Potshot
Spider Stance
Sniper Shot

Verder is salvo nog steeds bugged, mocht je een mob met de eerste pijl van salvo doodschieten, blijft de mob doorvechten tot je laatste pijl is geschoten.

[ Voor 33% gewijzigd door SinergyX op 28-05-2008 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben gisteren lvl 30 gedinged met me ToS en heb er nog steeds heel erg veel plezier in!
Wat mooie spells erbij gekregen (2 van me talents, ben volledig Lightning specced) en Lightning Storm nieuw, een aoe spell die erg leuk werkt ook.
Je kan zo 3 gasten afmaken, no problemo :)

Zelf ben ik ook altijd wat meer into spells en casten en die lightning animaties vind ik wel erg vet persoonlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
waar kan ik de bank ergens vinden in tortage ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:19:
[...]

Nu maar een mailtje gestuurd naar customer service :(
Kan je wel inloggen op je accountpagina? Of gaat het daar al mis?

Ik heb me nu ook geregistreerd voor het forum (moet nog even wachten tot de account aktief word op het forum blijkbaar) maar ik hoefde hier geen emailadres voor op te geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Kan je wel inloggen op je accountpagina? Of gaat het daar al mis?

Ik heb me nu ook geregistreerd voor het forum (moet nog even wachten tot de account aktief word op het forum blijkbaar) maar ik hoefde hier geen emailadres voor op te geven.
Ja inloggen op me acc pagina gaat prima. Heb een forum acc aangemaakt maar daarna kom ik dus niet op het forum. Het emailadres moest ik opgeven toen ik mijn username en pw op wilde vragen om te kijken of daar misschien iets mis was gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan ook niet inloggen op het forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Heb gisteren AoC ook gehaald en een Dark Templar begonnen op de PvP server Fury. Alleen wat ik niet zo goed begrijp is de logica achter het feit dat characters van dezelfde race en culture elkaar aan kunnen vallen en dat dus ook doen..

Zijn er btw nog leuke guilds op Fury die nog recruiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Morti schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:49:
Heb gisteren AoC ook gehaald en een Dark Templar begonnen op de PvP server Fury. Alleen wat ik niet zo goed begrijp is de logica achter het feit dat characters van dezelfde race en culture elkaar aan kunnen vallen en dat dus ook doen..
Dat is FFA PVP, de Culture PvP kan dat dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 12-09 17:02

Log je wel in op de european forum's?? anders kan je lang proberen ^^

Don't trust an atom, they make up everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Sporedd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:54:
[...]

Log je wel in op de european forum's?? anders kan je lang proberen ^^
Jazeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
hm bij mij duurde het ook 2 dagen voordat ik er op kon.
Het zal zoals zo veel dingen nog wel bugged zijn.

Ik vraag me echt af wat ze in die 5 jaar gedaan hebben aan bug testing want deze game is gewoon niet af :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sporedd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:56:

Ik vraag me echt af wat ze in die 5 jaar gedaan hebben aan bug testing want deze game is gewoon niet af :S
Wat is dit nou weer voor lam argument, onderbouw even?

Ik heb namelijk nergens last van.. en met het tempo waar ze patches in uitbrengen kan ik alleen maar respect voor opbrengen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sporedd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 11:56:

Ik vind het aantal bugs wel meevallen hoor, forum account vind ik nou niet zo dramatisch.

Maar goed ik speel nog niet zo lang misschien moet ik nog een hoop tegenkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

SpoTs schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:00:
Wat is dit nou weer voor lam argument, onderbouw even?

Ik heb namelijk nergens last van.. en met het tempo waar ze patches in uitbrengen kan ik alleen maar respect voor opbrengen.
Ik vind het niet zozeer bugs, maar veel issues hadden imho al lang in beta/pre-beta moeten worden opgelost. Nu is storage terug, alsnog redelijk snel moet ik zeggen, maar nog vrij veel issues lopen nog terwijl ik mag aannemen dat ze dat reeds in beta hadden ontdekt.

Ze blijven maar zeggen 'het spel is net uit', maar vergeten dat het dus reeds 5 jaar in ontwikkeling is en ruim 6 maanden beta heeft gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Feats die niet werken, Skills die het maar half doen, dwars door een hele berg heen lopen.
en zo kan ik nog wel het een en ander noemen.

Gewoon dingen die zo erg opvallen dat ik zo heb van "dat moet je gezien hebben".

Ik ben het wel met SpoTs een dat ze erg snel aan't fixen zijn.
en dit ook op goede tijden doen (is goed voor mijn nachtrust ^^).

@BaCoNL tot en met lvl 20 is alles netjes afgewerkt daarna gaat het hard achteruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf kan ik het forum ook niet op, jammer maar helaas...
Ok, er zitten wat bugs in de game, maar voor mij is het spelplezier wat ik WEL heb ondanks de bugs vele malen groten eigenlijk.

Strax weer lekker verder questen als ik klaar ben met werken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sporedd
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:10:
Zelf kan ik het forum ook niet op, jammer maar helaas...
Ok, er zitten wat bugs in de game, maar voor mij is het spelplezier wat ik WEL heb ondanks de bugs vele malen groten eigenlijk.

Strax weer lekker verder questen als ik klaar ben met werken :)
T spel is inderdaad heel erg vet over een maandje zullen de grote problemen wel opgelost zijn, Dan is het zeker een wow beater.

Weet er iemand hoe gathering werkt?? ik heb de skills aangeleerd en ben daar wat rond gaan rennen.
kwam alleen in een half uur 1 boom en 1 rots tegen :S
is er een snellere manier om van die spots te vinden ( denk aan tracking of zo iets )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Sporedd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:08:
Feats die niet werken, Skills die het maar half doen, dwars door een hele berg heen lopen.
en zo kan ik nog wel het een en ander noemen.

Gewoon dingen die zo erg opvallen dat ik zo heb van "dat moet je gezien hebben".

Ik ben het wel met SpoTs een dat ze erg snel aan't fixen zijn.
en dit ook op goede tijden doen (is goed voor mijn nachtrust ^^).

@BaCoNL tot en met lvl 20 is alles netjes afgewerkt daarna gaat het hard achteruit.
Ik ben nu lvl 31 en de enige bugs die ik heb gezien was een feat van barbarian die niet werkte ( werkt nu wel ) en een stuk steen waar je doorheen kan lopen in Conalls Valley. Maar echt geen gamebreakers. Daarnaast draaien de servers vlot en stabiel. ALTIJD nette ping. en het spel is nu eum.. 5 dagen uit en er zijn ook al zat patches uitgebracht.

Ik heb slechtere releases meegemaakt en ook na lange tijd nog steeds irritante bugs in die game.
Ik ga geen namen noemen want dit is geen vergelijk topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben geloof ik 1 van de weinigen die binnen een half uur op het forum kon komen. ;) Ik ben als ik het zo hoor dus een gelukkig mens omdat ik nog niet voorbij level 20 ben, maar nu net mijn eerste karakter OP level 20 heb.. ;)

Ik moet overigens met dat karakter nog even uitpluizen waar ik nu de tracking skills kan krijgen...want die heb ik nu dus nog niet.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:16:
[...]

Ik ben nu lvl 31 en de enige bugs die ik heb gezien was een feat van barbarian die niet werkte ( werkt nu wel ) en een stuk steen waar je doorheen kan lopen in Conalls Valley. Maar echt geen gamebreakers. Daarnaast draaien de servers vlot en stabiel. ALTIJD nette ping. en het spel is nu eum.. 5 dagen uit en er zijn ook al zat patches uitgebracht.

Ik heb slechtere releases meegemaakt en ook na lange tijd nog steeds irritante bugs in die game.
Ik ga geen namen noemen want dit is geen vergelijk topic.
Gisteren kon ik Cotton Shrubs farmen tot ik een ons woog maar er kwam niets in mijn inventory erbij en het struikje werd wel leger en leger. So far dus voor mijn gathering quest die dan voorlopig niet afgemaakt kan worden.

Tevens 2 Rough Leather stacks, een van 3 en een van 11 die niet te combineren zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
En je weet zeker dat dat spul ook in je inventory hoort te komen en niet in je Resources scherm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat over een maand dat dan alle gameplay bugs wegzijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:33:
En je weet zeker dat dat spul ook in je inventory hoort te komen en niet in je Resources scherm?
Zeker weet ik dat ook anders kon ik ook niet zien dat ik 2 stacks Rough Leather had toch ? :)

Ik had al 3 cotton, dr kwam gewoon niets bij. Kreeg alleen mobs op mn dak die het niet leuk vonden dat ik hun cotton meenam :) Dus enige wat erbij kwam was Experience, op een andere plek dan mijn inventory.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:35:
[...]

Zeker weet ik dat ook anders kon ik ook niet zien dat ik 2 stacks Rough Leather had toch ? :)

Ik had al 3 cotton, dr kwam gewoon niets bij. Kreeg alleen mobs op mn dak die het niet leuk vonden dat ik hun cotton meenam :) Dus enige wat erbij kwam was Experience, op een andere plek dan mijn inventory.
Dus heb je dan al een post gemaakt op de Technical support @ forums?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:43:
[...]

Dus heb je dan al een post gemaakt op de Technical support @ forums?
Nope, kan het nu iig niet controleren aangezien het pakketje van Bol nog onderweg is en ik op mn werk zit. Mogelijk is het namelijk al gefixed. Anderen hadden er overigens ook last van op onze server (Bori).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk dat ik als volgende maar eens mijn andere karakters naar de 20 ga tillen en dus uit Tortage ga zien te krijgen...als ik het zo lees is Tortage namelijk zo'n beetje helemaal prima, en alles wat daarna komt nog niet. Zo heb ik in ieder geval straks mijn karakters aardig onder de knie en als ik verder wil gaan dan zouden de bugs er wel eens grotendeels al uit kunnen zijn...nog zat te doen voor ze allemaal level 20 zijn.. :) (heb er alweer 5 verschillende rondlopen namelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als je bugs tegenkomt kan je het beter posten op Technical support, zo word het meegenomen in de bugfixes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
redfoxert schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 12:35:
[...]

sommige mats van voor de patch van gisternacht tellen niet op, gewoon oude weggooien en nieuwe farmen. cotton is bugged lijkt het, krijg zelf ook niets, zelfs nadat ik mijn oude cotton weg heb gedaan

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
zelfde probleem met het niet kunnen inloggen op het forum... vindt het erg jammer, weet niet of de community net zo goed is als bij wow en dus allerlei handige tips enzow staan over de classes, hoe dan ook vindt wel dat ze het snel moeten fixen, ik heb daar ook voor betaald op zich...
ook is het uberstom dat je van te voren al een betaalwijze moet invoeren, stel dat ik niet verder wil dan die eerste maand ? toch moeten ze al alle gegevens hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
TIGER79 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:04:
zelfde probleem met het niet kunnen inloggen op het forum... vindt het erg jammer, weet niet of de community net zo goed is als bij wow en dus allerlei handige tips enzow staan over de classes, hoe dan ook vindt wel dat ze het snel moeten fixen, ik heb daar ook voor betaald op zich...
ook is het uberstom dat je van te voren al een betaalwijze moet invoeren, stel dat ik niet verder wil dan die eerste maand ? toch moeten ze al alle gegevens hebben...
Je hoeft helemaal niets in te voeren als je je account aanmaakt. Pay by Cash.. en that's it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TIGER79
  • Laatst online: 02-09 12:37
yup dat laatste heb ik ook gedaan.. uiteindelijk....
maar jah hoe dat gaat plaatsvinden is nog de vraag...
daarbuitenom vindt ik het nog lullig dat ik nog steeds zon rooie stuk tekst heb alsof de account nog moet worden "geactiveerd", terwijl ik dat al heb gedaan en de subscription tot eind juni gewoon actief is...
ik ze gniet dat het niet werkt, alleen user-friendly is het niet helemaal....

/edit @ hieronder : najah dat is afhankelijk van persoon tot persoon, ik ben er ff mee bezig geweest terwijl ik al toch wel wat ervaring heb met betaalde mmorpg's... ik doe hier ook beroepsmatig aan (gui's en layouts) en heb zeker beter gezien.. zoals aangegeven het werkt wel op zich maar tov andere mmorp's account pagina's vindt ik deze tegenvallen...

[ Voor 31% gewijzigd door TIGER79 op 28-05-2008 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Dat staat er om dingen gewoon te verduidelijken. Staat niet bij dat je je account nog moet activeren :/

Vind de registratie trouwens prima geregeld, het werkt en het is duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TIGER79 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:04:
Hmmm een community van een spel dat 5 dagen live is vergelijken met een community van een spel dat al 3,5 jaar live is, :X. Tips over armor/builds/quest zullen snel genoeg bekend worden op diverse websites, als men het een kans geeft. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 13:52:
[...]

Hmmm een community van een spel dat 5 dagen live is vergelijken met een community van een spel dat al 3,5 jaar live is, :X. Tips over armor/builds/quest zullen snel genoeg bekend worden op diverse websites, als men het een kans geeft. :P
Inderdaad, zoveel is er nog niet bekend over builds etc. Je moet een community wel de tijd geven om zich te vormen en kennis te vergaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Kan je de patch ook downloaden eigenlijk? Zit op mijn werk en heb thuis vanwege verhuizen in 2 weken nu SUPER traag internet en zit met een data limiet.

kan het nergens vinden.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nog een beetje in twijfel hoe ik tegen aoc aankijk. Ik had in het begin echt een eq2 gevoel, wat een goed teken is aangezien ik dat 3 jaar heb gespeeld :).

Maar het feit dat ik nu vastzit op level 20, en niet verder kan door een bug, en misschien wel een week moet wachten op een reactie van een GM voegt niet veel toe aan mijn spelplezier. Dit soort dingen moeten echt sneller worden opgepakt, zeker omdat de eerste indruk van het spel het belangrijkst is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-08 19:18
Heb even een vraagje over resourcen.
Ik ben sinds gisteren armorsmith geworden en ben nu op zoek naar silver en copper. In de resource zones is het gewoon niet te vinden omdat iedereen daar uit de 3-4 nodes per resource aan het plukken is dus je mag blij zijn als je een node vindt die 25% resources heeft (bv 1-3 copper dus). Gisteren 45 min aan het zoeken geweest om silves (heb alle nodes inmiddels op mijn map staan als waypoint en ik loop zo efficient mogelijk van node naar node), want copper had ik al. Moest 5 silver hebben en kon met een uur werk 1 setje handschoenen maken. Wooptie friggin' doo.

Nu hoorde ik dat in khopshef province ook veel copper nodes zitten die nog niet veel gemined worden omdat mensen nu voornamelijk nog naar de resource zones gaan (wat dus echt een bagger klus is).
Weet iemand andere zones met copper/silver nodes ? Ikzelf ben nu in Fields of Death bezig en zie heel veel granite en Yew trees voor mensen die dat nodig mochten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:12:
Ben nog een beetje in twijfel hoe ik tegen aoc aankijk. Ik had in het begin echt een eq2 gevoel, wat een goed teken is aangezien ik dat 3 jaar heb gespeeld :).

Maar het feit dat ik nu vastzit op level 20, en niet verder kan door een bug, en misschien wel een week moet wachten op een reactie van een GM voegt niet veel toe aan mijn spelplezier. Dit soort dingen moeten echt sneller worden opgepakt, zeker omdat de eerste indruk van het spel het belangrijkst is.
Als je het over je destiny quest hebt kun je als het goed is deze skippen (bij een hoog genoeg level) en doorgaan met het spel. Je loopt dan enkel XP en Loot mis.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
weet iemand waar ik een bank kan vinden of zijn deze er nog niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:14:
Als je het over je destiny quest hebt kun je als het goed is deze skippen (bij een hoog genoeg level) en doorgaan met het spel. Je loopt dan enkel XP en Loot mis.
Maar hoe kom ik dan van het eerste eiland af? Ik dacht namelijk dat de single player questline nodig was hiervoor. Ben namelijk (bijna) level 20, maar nog niks te horen gekregen over het verlaten van Tor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
MrKonings schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:17:
Schijnbaar hebben de Traders ook een bank optie. Zoek de traders dus op.
Muppet schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:11:
Kan je de patch ook downloaden eigenlijk? Zit op mijn werk en heb thuis vanwege verhuizen in 2 weken nu SUPER traag internet en zit met een data limiet.

kan het nergens vinden.
Nog niets van gevonden of gehoord. Ook op de officiele forums is deze vraag meermalen gesteld zonder antwoord. Voorlopig dus nog geen losse patches helaas. Mogelijk dat dit verandert naarmate de patch frequentie verlaagd (nu nog vrijwel iedere dag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrKonings schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:17:
Jep traders bieden ook storage aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:36:
[...]

Jep traders bieden ook storage aan.
Maar de traders zijn toch disabled momenteel ? Dus dan waarschijnlijk ook de storage optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annedouwe schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:14:
Heb even een vraagje over resourcen.
Ik ben sinds gisteren armorsmith geworden en ben nu op zoek naar silver en copper. In de resource zones is het gewoon niet te vinden omdat iedereen daar uit de 3-4 nodes per resource aan het plukken is dus je mag blij zijn als je een node vindt die 25% resources heeft (bv 1-3 copper dus). Gisteren 45 min aan het zoeken geweest om silves (heb alle nodes inmiddels op mijn map staan als waypoint en ik loop zo efficient mogelijk van node naar node), want copper had ik al. Moest 5 silver hebben en kon met een uur werk 1 setje handschoenen maken. Wooptie friggin' doo.

Nu hoorde ik dat in khopshef province ook veel copper nodes zitten die nog niet veel gemined worden omdat mensen nu voornamelijk nog naar de resource zones gaan (wat dus echt een bagger klus is).
Weet iemand andere zones met copper/silver nodes ? Ikzelf ben nu in Fields of Death bezig en zie heel veel granite en Yew trees voor mensen die dat nodig mochten hebben.
Ik heb in een half dagje zo'n 500 resources gevonden in de Swamps, inclusief 80 silver :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-08 19:48

Snappie88

Mr. Hollywood

Stomme vraag maar... Waar (op welke server) vind ik de meeste GoTters (of NLers, of mooie blondines, you know). Dank, heb er zin an! :D

Edit: Startpost ftw... Al gevonden :P

PvE: Bori
RP-PvP: Aquilonia
PvP: Fury
Culture PvP: Twilight

Ga ik zelf ook nog even opzoeken wat Culture inhoudt, maar ik gok dat je mij op Fury danwel Twilight kan vinden zeer snel ;)

[ Voor 46% gewijzigd door Snappie88 op 28-05-2008 14:58 ]

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 14:45:
[...]

Maar de traders zijn toch disabled momenteel ? Dus dan waarschijnlijk ook de storage optie.
Traders zijn sinds de patch van gisternacht weer active.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit zelf op Dagon met alle 5 mijn karakters...was gewoon de eerste in de lijst toen ik de eerste keer ging kijken en normale bezetting...prima dus.. :) Kom er in ieder geval meer dan zat nederlanders tegen alsmede schitterende guilds met namen als "Conan ate my hamster" (die vergeet ik echt niet meer...lag meteen dubbel)
Pagina: 1 ... 10 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.