[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.664 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:55:
Vind de aprentice wel grappige feature, wordt bv enorm gebruikt in CoH (sidekick heet het daar) om te powerlvlen. Ben benieuwd hoe ze hier tegen gaan optreden, zeker als je op lvl20 al vrij makkelijk in de 40-50 map kan komen (nogwat of death?).
Volgens mij hebben ze je "gebeden" voorzien, zit vandaag in de fix voorzover ik weet dat bij het verdelen van de xp je originele level mee wordt genomen. Dus powerlevellen wordt lastiger :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb tot nu toe bijna alleen maar nog barbarians/assassins gezien.
Heb even ranger aangemaakt en die zijn echt leuk om te spelen in first-person mode vooral leuk als je op het hoofd schiet dat je dubbel veel schade doet

Trouwens maakt het uit welk ras je kiest behalve de class keuzen?

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja king Conan bevoorrecht de Cimmerians... alleen zij mogen het spel uitspelen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XXlerator schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:58:
Volgens mij hebben ze je "gebeden" voorzien, zit vandaag in de fix voorzover ik weet dat bij het verdelen van de xp je originele level mee wordt genomen. Dus powerlevellen wordt lastiger :D
Opzicht was dit ook al zo in CoH, echter op lvl40-50 (cap is 50 daar) kan je makkelijk mobs neermaaien die 3-4 lvls hoger dan je zijn (ik heb bv weinig moeite met 12 mobs van lvl53). Ben jij bv lvl8 krijg je exp op basis van lvl11 mobs, die jij als lvl8 echt niet makkelijk 'even solo' doet.

Ik hou het toch even in de gaten :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Hoe kan je als ranger zelf aimen ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MrKonings schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:36:
Hoe kan je als ranger zelf aimen ??
gebruik je mousewheel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
Thx ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
On_E schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:28:
Als vanmiddag de boxed versie niet wordt gebracht kan ik voorlopig niet meer spelen omdat mijn Early Access verloopt.
Toevallig ook bij GCshop besteld ? Heb het draadje niet zo aandachtig meer gevolgd.

Ik zit zelf met hetzelfde probleem. CE geannuleerd ... daarna toch maar normal besteld en nu niks leverbaar :(

Gisteravond bij Bol.com de normale retail besteld (voor 21:00, de volgende werkdag geleverd) en daar staat de orderstatus ook nog op Wordt verwerkt. Die krijg ik dus vandaag niet meer.

Early Access heeft FunCom tot 22:00 vanavond gezet dus die loopt ook voor mij vanavond af.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

Nou ik ben ook om :)

Heb het spel net gekocht, mijn allereerste MMORPG :o

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
DenniZ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:55:

/cheer /welcome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

redfoxert schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:51:
[...]

Toevallig ook bij GCshop besteld ? Heb het draadje niet zo aandachtig meer gevolgd.

Ik zit zelf met hetzelfde probleem. CE geannuleerd ... daarna toch maar normal besteld en nu niks leverbaar :(

Gisteravond bij Bol.com de normale retail besteld (voor 21:00, de volgende werkdag geleverd) en daar staat de orderstatus ook nog op Wordt verwerkt. Die krijg ik dus vandaag niet meer.

Early Access heeft FunCom tot 22:00 vanavond gezet dus die loopt ook voor mij vanavond af.
Waarom koop je AoC niet gewoon in de winkel? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DenniZ schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:55:

Ocharme ... daar gaat je sociale leven ... profiteer deze nacht nog eens goed van je vriendin ;-p zal een van de laatste keren zijn =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

redfoxert schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:51:
[...]
Nee, play.com.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 14:57:
[...]

Waarom koop je AoC niet gewoon in de winkel? ;(
Omdat de retards bij ons helemaal niks op voorraad hebben.

Dat hebben we namelijk al geprobeert. Alleen bij Dixons schijnen ze er in totaal TWEEEEE exemplaren van gehad te hebben en die waren al verkocht. De rest had het OF nog niet gehad of uberhaubt niet of stond het zelfs niet eens in hun systeem.

En voor je het vraagt, in Sittard :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Ocharme ... daar gaat je sociale leven ... profiteer deze nacht nog eens goed van je vriendin ;-p zal een van de laatste keren zijn =D
Dat zit tussen je oren :P
wel grappig dat dit vooral voorkomt bij WoW spelers :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kunt ook gewoon geen vriendin hebben...dan is dat probleem ook verholpen.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:02:
[...]

Dat zit tussen je oren :P
wel grappig dat dit vooral voorkomt bij WoW spelers :P
WoW is nou eenmaal zo goed ;)

Ik hoop dat AoC me dezelfde verslaving oplevert eerlijk gezegd 8)

Damn wat duurt dat installeren onvoorstelbaar lang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het is ook 26gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:09:
Je kunt ook gewoon geen vriendin hebben...dan is dat probleem ook verholpen.. ;)
Mja ik was er eigenlijk maar mee aan het lachen...
Als je je vriendin verliest door te game dan is het tijd om hulp te zoeke :D

Damn wat duurt dat installeren onvoorstelbaar lang => en ge moet nog patchen !!!

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

Ik heb een vrouw (as in echtgenote) dus dat levert weer andere problemen op :+

Anyway, kan niet wachten tot ik thuis ben!!

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens de OOC in de beginners zone is wel dood nu. Gister avond was het nog heel actief op battlescar maar op fury hoor ik niks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:19:
Mja ik was er eigenlijk maar mee aan het lachen...
Als je je vriendin verliest door te game dan is het tijd om hulp te zoeke :D
Ik heb juist tegengestelde meegemaakt ;)

@hierboven, zorg wel dat je 'subscribe' aanstaat op OOC, dat wilde nog wel eens niet goed werken. (ook al zou dat gefixed moeten zijn).

[ Voor 19% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe kom je eigelijk al op het forum? Ik heb vanochtend een forum account aangemaakt en kan nog steeds niet inloggen. (http://forums-eu.ageofconan.com/login.php?do=login)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat lijkt me nu eens handig...je partner INGAME tegenkomen..weet je in ieder geval zeker dat ze niet kan klagen over hoeveel je speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08-2020
Heerlijk spel. Heel wat berter dan de games die ik recentelijk geprobeerd heb. Paar korte vraagjes.

Ben net level 20 en paar fouten gemaakt met mijn feats. Waar ohhh waar is de reset trainer?
Ik speel op Bori en ben toch wel opzoek naar een leuke guild. Tips/contactpersonen?
En ik mag dankzij Conan mijn pc upgraden. Iemand suggesties ben helemaal uit de hardware wereld.

Thnx :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Ookami schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:40:
Heerlijk spel. Heel wat berter dan de games die ik recentelijk geprobeerd heb. Paar korte vraagjes.

Ben net level 20 en paar fouten gemaakt met mijn feats. Waar ohhh waar is de reset trainer?
Ik speel op Bori en ben toch wel opzoek naar een leuke guild. Tips/contactpersonen?
En ik mag dankzij Conan mijn pc upgraden. Iemand suggesties ben helemaal uit de hardware wereld.

Misschien is het handig je specs te posten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ookami schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:40:

Als je van dat eilandje komt kan je een trainer zoeken die all je feats reset voor een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
Doh sorry, zit tegelijkertijd aan mijn scriptie te werken. Heel lastig als je met je gedachten telkens bij je dark templar bent.

Mijn huidige bessie is een:
AMD 3800+
2 gyg DDR1
Saphire nvid 7800 GT
En om de één of andere reden vindt Conan dat toch niet zo'n heel geslaagd plan (ja zelfs met alles op low)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ookami schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:43:
Doh sorry, zit tegelijkertijd aan mijn scriptie te werken. Heel lastig als je met je gedachten telkens bij je dark templar bent.

Mijn huidige bessie is een:
AMD 3800+
2 gyg DDR1
Saphire nvid 7800 GT
En om de één of andere reden vindt Conan dat toch niet zo'n heel geslaagd plan (ja zelfs met alles op low)
Ik heb
Amd 4000+
4gb DDR1
nvidia 7900gtx

Settings op low en alle distances laag zetten helpt een klein beetje... Totdat er meerdere spelers/npc in beeld komen }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wat is je fps? ik heb een iets betere videokaart en een amd 3700+ met 2gig ram en haal 20-25 fps

Ik wil ook upgraden maar zit te wachten op een desktop aanbieding van een winkel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is mij vertelt dat er een was in the docks in tortage maar die is naart schijnt verdwenen ...
Dus ik zou zeggen als je hem vind laat het maar weten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:49:
wat is je fps? ik heb een iets betere videokaart en een amd 3700+ met 2gig ram en haal 20-25 fps

Ik wil ook upgraden maar zit te wachten op een desktop aanbieding van een winkel :P
nja wisselt een beetje meestal rond de 20, maar toen ik tegen die wizard net voor Strom moest vechten was het echt niet meer te doen paar keer doodgelagged (staan al die grapjassen tegen andere npcs te vechten. Dus ik vrees voor wat nu komen gaat ( heel veel extra spelers).

[ Voor 5% gewijzigd door Ookami op 27-05-2008 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om op minstens 40~ fps te komen heb je zoiezo een dual core proccessor nodig en een betere videocard. Je kan altijd nog overcloaken misschien helpt dat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:54:
Er is mij vertelt dat er een was in the docks in tortage maar die is naart schijnt verdwenen ...
Dus ik zou zeggen als je hem vind laat het maar weten
Die is verwijderd, was kort in de beta nog wel beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou deze laptop AoC op medium kunnen runnen met een stabiele fps tussen de 35-40?

* AMD Athlon 64 X2 TL52
* ATI Mobility Radeon, HD2600 met 256MB
* HD: 160 GB, 5400 rpm
* RAM: 2.048 MB DDRII

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 13-09 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Age of Conan één van de snelst verkopende pc-titels ooit
Uitgegeven: 27 mei 2008 13:07

Ontwikkelaar Funcom heeft met trots laten weten dat Age of Conan, die afgelopen vrijdag in Europa werd gelanceerd, één van de snelst verkopende pc-titels ooit is.

Inmiddels hebben meer dan 400.000 gamers zich ingelogd op de servers van de game en de wereld Hyboria verkend. Meer dan de helft van deze avonturiers zijn afkomstig uit Noord-Amerika.

Positieve pre-order trend

Funcom is natuurlijk dolenthousiast over de verkopen. “Dit zijn fantastische cijfers voor een pc-game die laten zien dat de positieve pre-order trend ook daadwerkelijk omgezet wordt in goede verkoopcijfers”, aldus de ontwikkelaar in een persbericht. Het spel is inmiddels grotendeels uitverkocht, dus Funcom verwacht de komende weken nog meer nieuwe spelers als er weer nieuwe voorraden worden geleverd.

Miljoenen bezoekers op sites

Niet alleen de game zelf doet het erg goed. Afgelopen weekend hebben meer dan 2,2 miljoen unieke bezoekers de officiële websites van Age of Conan bezocht. De game kreeg dan ook een gemiddelde waardering van hoger dan 90% in twintig verschillende reviews van grote gamesites.

Innovatie sleutel tot succes

“De eerste verkoopcijfers en reviews zijn erg bemoedigend en het is geweldig om te zien dat zo veel mensen genieten van Age of Conan”, aldus Trond Arne Aas, CEO van Funcom. ”Dit is slechts het begin, we kijken nu al uit naar grote updates en toffe nieuwe features.” Volgens hem is de moeite die er in het spel is gestoken om er echt iets unieks van te maken de sleutel tot het grote succes. “Deze focus zullen we behouden en versterken en spelers kunnen meer van dit soort kwaliteit en innovatie verwachten in de toekomst.”

bron: www.nu.nl

Goede zaak :)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:19:
Zou deze laptop AoC op medium kunnen runnen met een stabiele fps tussen de 35-40?

* AMD Athlon 64 X2 TL52
* ATI Mobility Radeon, HD2600 met 256MB
* HD: 160 GB, 5400 rpm
* RAM: 2.048 MB DDRII
Niet echt denk ik. Misschien wel 20-30. De HD is best langzaam (5400rpm) en Conan is altijd wel van alles en nog wat aan het laden.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Wat een vertaling :')
toffe nieuwe features

Maarja, bij MMO's is initiele verkoop enkel het begin. Het gaat om een stabiele playerbase te creeren, dat is waar je valt of staat. Neemt niet weg dat ze alvast flink wat cash binnen hebben om flink door te werken :)

(andere kant, schril contrast met GTA4 :P)

[ Voor 26% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:47:
eindelijk kan ik wat aanmaken op wildsoul, dus heb zonet maar ff een character aangemaakt, met de naam flessuh (makkelijk te onthouden ;) )
als je wilt, mn guild is nog open voor got-ers :P shuriken ingame:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:23:
[...]

Niet echt denk ik. Misschien wel 20-30. De HD is best langzaam (5400rpm) en Conan is altijd wel van alles en nog wat aan het laden.
Ok bedankt,
Weet je misschien ook waar je het goedkoopst een desktop of laptop kan kopen die AoC op 40+ fps kan runnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:34:
[...]

Ok bedankt,
Weet je misschien ook waar je het goedkoopst een desktop of laptop kan kopen die AoC op 40+ fps kan runnen?
In een pc-winkel ... alles rond de 2000 euro =D
Maarja dat is waarschijnlijk al niet meer goedkoop he

maar serieus, als ge ne standaard desktop wilt zoek dan iets met ne dual processor en minstens ne 8800GT erin ofwo

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:34:
[...]

Ok bedankt,
Voor een systeem (excl. monitor) ben je ongeveer EUR 500,00 ~ 600,00 kwijt wil je het een beetje vlotjes kunnen draaien (dan geen topsysteem en ook geen 40-50 fps met alles maximaal).
Je moet dan denken aan een dual core proc. met 4gb werkgeheugen en een videokaart in de trend van een 8800GTS 640 bijvoorbeeld.
Dan zou je met deze prijs rond moeten kunnen komen.

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:26:
[...]

als je wilt, mn guild is nog open voor got-ers :P shuriken ingame:)
heb je al toegevoegd bij friends, en wacht nu op je :P

ben al level 12 met mn conquerer....is toch veel leuker spelen als je weet hoe het moet :+

[ Voor 16% gewijzigd door flessuh op 27-05-2008 16:46 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:44:
[...]

Voor een systeem (excl. monitor) ben je ongeveer EUR 500,00 ~ 600,00 kwijt wil je het een beetje vlotjes kunnen draaien (dan geen topsysteem en ook geen 40-50 fps met alles maximaal).
Je moet dan denken aan een dual core proc. met 4gb werkgeheugen en een videokaart in de trend van een 8800GTS 640 bijvoorbeeld.
Bedankt,kun je deze ook in de winkels vinden voor die prijs of alleen online? zit er aan te denken om een computer bij dell te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Kronos1979 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:44:
Zou persoonlijk die GTS640 niet nemen, de 'generatie' erna/boven heeft toch een iets betere prijs/prestatie verhouding. Ik draai zelf een GTS640 met 2GB en E8400, op High draai ik met geluk 20-25fps. (ik speel liever op hogere fps met mindere kwaliteit dan andersom).

Kijk anders rond in de best buy guides of pricewatch, kom je aardig einde, daarvoor is dit topic niet zo echt bedoeld ;)

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:21:
Age of Conan één van de snelst verkopende pc-titels ooit
Uitgegeven: 27 mei 2008 13:07

Ontwikkelaar Funcom heeft met trots laten weten dat Age of Conan, die afgelopen vrijdag in Europa werd gelanceerd, één van de snelst verkopende pc-titels ooit is.

Inmiddels hebben meer dan 400.000 gamers zich ingelogd op de servers van de game en de wereld Hyboria verkend. Meer dan de helft van deze avonturiers zijn afkomstig uit Noord-Amerika.

Positieve pre-order trend

Funcom is natuurlijk dolenthousiast over de verkopen. “Dit zijn fantastische cijfers voor een pc-game die laten zien dat de positieve pre-order trend ook daadwerkelijk omgezet wordt in goede verkoopcijfers”, aldus de ontwikkelaar in een persbericht. Het spel is inmiddels grotendeels uitverkocht, dus Funcom verwacht de komende weken nog meer nieuwe spelers als er weer nieuwe voorraden worden geleverd.

Miljoenen bezoekers op sites

Niet alleen de game zelf doet het erg goed. Afgelopen weekend hebben meer dan 2,2 miljoen unieke bezoekers de officiële websites van Age of Conan bezocht. De game kreeg dan ook een gemiddelde waardering van hoger dan 90% in twintig verschillende reviews van grote gamesites.

Innovatie sleutel tot succes

“De eerste verkoopcijfers en reviews zijn erg bemoedigend en het is geweldig om te zien dat zo veel mensen genieten van Age of Conan”, aldus Trond Arne Aas, CEO van Funcom. ”Dit is slechts het begin, we kijken nu al uit naar grote updates en toffe nieuwe features.” Volgens hem is de moeite die er in het spel is gestoken om er echt iets unieks van te maken de sleutel tot het grote succes. “Deze focus zullen we behouden en versterken en spelers kunnen meer van dit soort kwaliteit en innovatie verwachten in de toekomst.”

bron: www.nu.nl

Goede zaak :)
Benieuwd of Bol dan hun bewering waar kan maken dat de levertijd 1 werkdag zou zijn :(

Als iemand 1 of 2 keys over heeft en de box later kan toezenden hoor ik het graag :) Optie om te annuleren is bij Bol nog altijd actief.

Bol heeft verstuurd!!! morgen dus binnen :P hoop dat ik niet uitgelogd word vanavond tijdens het spelen dan :D

[ Voor 5% gewijzigd door redfoxert op 27-05-2008 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:54:
[...]

Zou persoonlijk die GTS640 niet nemen, de 'generatie' erna/boven heeft toch een iets betere prijs/prestatie verhouding. Ik draai zelf een GTS640 met 2GB en E8400, op High draai ik met geluk 20-25fps. (ik speel liever op hogere fps met mindere kwaliteit dan andersom).

Kijk anders rond in de best buy guides of pricewatch, kom je aardig einde, daarvoor is dit topic niet zo echt bedoeld ;)
Ik heb bij Informatique het volgende besteld:
Antec Sonata III Piano Black Quiet Midi Tower,500W
Asus P5KC, S775, P35, 4xDDR2 & 2xDDR3, FW, ATX
Intel Core 2 Quad Q9300 2.50GHz, 1333MHz,S775, Box
Samsung SpinPoint F1 1TB, 7200rpm, 32MB, SATAII
XFX GeForce 9800 GTX 512MB, 2xDVI, PCIe
1xOCZ Reaper HPC 4GB (2x2GB),PC2-8500,1066MHz,240p
En ik ga ervan uit dat ik hier ook niet echt 40 fps op high mee ga halen. Voor 600 euro ben je dus niet echt klaar, want dit was al een eurootje of 1000.

Op 1920x1200 en net-geen high settings hoop ik er echter wel 25fps mee te kunnen halen. Heeft iemand een dergelijke config? Misschien is het topic niet bedoeld voor dit soort dingen, maar ik vind het wel degelijk bij AoC passen om te discussieren over 'redelijke' pc configuraties om een enigszins acceptabele framerate te halen zonder alles op low te moeten zetten. Bij WoW was het geen issue, hier wel ;)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 'em zaterdag bij gcshop besteld, maar wat heb ik een spijt dat ik niet even (voor 10 euro meer) naar de stad ben gefietst. Ik denk overigens dat ik Demonologist ga spelen, toont veel overeenkomsten met de Mage uit WoW hoewel het jammer is dat hij weinig stuns en weinig crowd control heeft :(. Iemand al ervaring met de demonologist, want ik hoor er jammer genoeg weinig over in dit forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:13:
[...]

[...]

En ik ga ervan uit dat ik hier ook niet echt 40 fps op high mee ga halen. Voor 600 euro ben je dus niet echt klaar, want dit was al een eurootje of 1000.

Op 1920x1200 en net-geen high settings hoop ik er echter wel 25fps mee te kunnen halen. Heeft iemand een dergelijke config? Misschien is het topic niet bedoeld voor dit soort dingen, maar ik vind het wel degelijk bij AoC passen om te discussieren over 'redelijke' pc configuraties om een enigszins acceptabele framerate te halen zonder alles op low te moeten zetten. Bij WoW was het geen issue, hier wel ;)
Lijkt mij geen probleem om daarme alles op High te zetten. Het is geen Crysis mensen, engine draait redelijk goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Heel vreemd. Gister het spel gekocht, een Tempest of Set gemaakt en tot level 10 gespeeld. Wat ik gister steeds deed was Lightning -> Quicksands -> Lightning. Maar nu lijkt het alsof er oppeens een 30 seconden cooldown op quicksands zit, gister volgens mij niet :P

Maar ik kan helaas niks terug vinden in de patchnotes, iemand een idee?

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Laatst online: 21:55
Ik heb ook besloten dat ik hem ga kopen. Assassin lijkt me wel wat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hmm is de skill/combo "salvo" van de ranger langzamer gemaakt?

EN ik zit nu een beetje in 1st person te spelen maar kwa damage maakt het geen zak uit?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 16:54:
[...]

Heb ik al gedaan maar met alleen onderdelen kan ik niks(Ik had al moeite om een dvd brander in te bouwen :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tripp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:48:
Hmm is de skill/combo "salvo" van de ranger langzamer gemaakt?

EN ik zit nu een beetje in 1st person te spelen maar kwa damage maakt het geen zak uit?
Moet ik zo even testen.

Dat laatste lijkt me logisch, het is enkel camera view dat veranderd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 21:41

Wiebbe

<none />

Pff, headshots moet je kunnen maken! :P

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste vraag over specs,

Zou deze computer AoC op medium kunnen runnen met een fps van 40+

Intel® Core™ 2 Quad Processor Q6600 2.4 GHz

4096 MB (2x 2048 MB)

1000 GB (2x 500 GB)

512 MB nVidia GeForce 8600GS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Wiebbe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:35:
Heel vreemd. Gister het spel gekocht, een Tempest of Set gemaakt en tot level 10 gespeeld. Wat ik gister steeds deed was Lightning -> Quicksands -> Lightning. Maar nu lijkt het alsof er oppeens een 30 seconden cooldown op quicksands zit, gister volgens mij niet :P

Maar ik kan helaas niks terug vinden in de patchnotes, iemand een idee?
Heb het niet getest maar er zijn een paar 'fixes' gekomen op de ToS, o.a. een cooldown op Quicksand lijkt het. In ieder geval volgens de fora :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Salvo is dus ook vertraagd nu(eigen bevinding). Eerst schoot je heel snel 3 pijlen. Nu een stukje langzamer maar het lijkt totaal wel meer damage te doen.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 15:29:
Hoe kom je eigelijk al op het forum? Ik heb vanochtend een forum account aangemaakt en kan nog steeds niet inloggen. (http://forums-eu.ageofconan.com/login.php?do=login)
Ja dat heb ik dus ook :S

[ Voor 55% gewijzigd door Tripp op 27-05-2008 18:35 ]

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-09 11:58
Ik zoek ook nog een guild, Zinzin lvl 14 ToS op Battlescar, liefst niet te ernstig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 17:13:
[...]

[...]

Toevallig, ik heb een paar weken terug vrijwel dezelfde config gehaald bij Informatique (alleen met een Q6600 en een 8800GTS 512) en AoC draait fantastisch. Constant tussen de 40 en 60 fps met alles op high (res. 1980x1050 widescreen). Tuurlijk in drukke gebieden / steden zakt de framerate wel wat in, maar dat is niet storend ofzo. Je moet natuurlijk ook niet vergeten dat het _GEEN_ FPS is waar je 60-70 frames steady moet halen. Met de configuratie die jij hebt besteld kun je het spel prima spelen, zonder twijfel.

Back on topic! ;)
Ben met m'n ToS nu lvl 24, en wat me op valt is dat vanaf het moment dat ik tortage heb verlaten, ik op gewoon TE veel plaatsen kan questen. Kan niet kiezen! :P Krijg een beetje het gevoel dat ik daardoor content ga missen. Aan de andere kant biedt het wel voordelen wanneer ik nog een char wil gaan levelen, ik voor tussen de 20 en 30 een heel andere weg in kan slaan.
Blijft het ruime aanbod aan quests boven de lvl 40 ook zo hoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:17:
Laatste vraag over specs,

Zou deze computer AoC op medium kunnen runnen met een fps van 40+

Intel® Core™ 2 Quad Processor Q6600 2.4 GHz

4096 MB (2x 2048 MB)

1000 GB (2x 500 GB)

512 MB nVidia GeForce 8600GS
nee, denk het niet, ik heb alles op high en draai op 30 fps gem. 8800gtx, 4gb, c2d6850@3,4ghz en op raptor 10k disk os en aoc

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen mensen, voor al uw "Kan ik het spelen?" vragen, check gewoon even http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Kun je meteen zien hoe je systeem het aflegt, nadeel is alleen dat je je resolutie er niet naast kan leggen, is voor mij niet zo'n probleem want ik houd het gewoon op 1240X760 of zoiets :P De enige reden dat ik niet Recommended haal, is omdat ik geen Vista heb >.< Waarom staat dat uberhaupt bij Recommended?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 18:49:
Mensen mensen, voor al uw "Kan ik het spelen?" vragen, check gewoon even http://www.systemrequirementslab.com/referrer/srtest
Kun je meteen zien hoe je systeem het aflegt, nadeel is alleen dat je je resolutie er niet naast kan leggen, is voor mij niet zo'n probleem want ik houd het gewoon op 1240X760 of zoiets :P De enige reden dat ik niet Recommended haal, is omdat ik geen Vista heb >.< Waarom staat dat uberhaupt bij Recommended?
Beetje moelijk als je het systeem nog niet hebt 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

grappige bug in die test:
Free Disk Space
Recommended: 30 GB
You Have: 7867.1 GB

bijna 8 terrabyte :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beetje moelijk als je het systeem nog niet hebt
True ;) Maar als je het met je bestaande PC even doet, kun je al wel zien wat de eisen zijn voor Recommended en Minimum, dan kun je handmatig vergelijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Voor wie nog wil zien hoe zo'n keep eruit komt te zien:

Well it has been done. Savage Concave clan on the EU PvE Server Crom have erected the Keep. Here are the screenshots to see the work in progress.
Thanks to all members who helped pool resources next will be the walls gates and towers.

Before
http://i135.photobucket.com/albums/q...picture001.png

During
http://i135.photobucket.com/albums/q...picture002.png
http://i135.photobucket.com/albums/q...picture003.png

After
http://i135.photobucket.com/albums/q...picture004.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Tainted Souls op Dagon heeft op het moment een Keep, Temple, Library, Barracks en Tradepost :)
Morgen als het goed is Thieves guild voor me barb

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou iemand mij misschien naar een nederlandse site kunnen linken waar ze een computer onder de 800 euro verkopen die AoC op low/medium kan runnen met een fps van 40+? Als beloning krijg je mn buddy key wanneer die beschikbaar zijn:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:08:
Voor wie nog wil zien hoe zo'n keep eruit komt te zien:
[...]
Heb je ook links die wel werken? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

De patch van vandaag heeft iig mijn FPS verbeterd, dat scheelt weer.

Heb nu grafisch gezien alleen nog last van textures die in de verte zwart knipperen af en toe, hopelijk wordt dat ook nog gefixed voordat ik mijn retail versie binnen heb, dan kan ik daarna zonder problemen gaan kijken of ik het spel zelf nog ga trekken. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Okay, as we may or may not all know. Update notes from Funcom aren't always complete.

General
* Various framerate improvements
* HP regen seem to work now
* Crashes and Lag seem better in FoTD and other zones
* No reported crash at exit
* Some reports of shinier avatar textures
* Camera "swapping" while turning camera has been improved
* Slow texture loading bug on Shader Model 3.0 mode has been fixed.(note: some reports state the other way around)
* New animation for Sheat/Unsheat weapon (aka. Combat and out of combat mode) (NEW)

Classes
* Demonologist
- Cooldowns added to Shockblast, Living Firestorm and Inferno of Amber Updated
- Demo's also got the cooldown on Fiery Torment increased from 45 seconds to 60 seconds.
- Living Firestorm has a tooltip that says 75 seconds cooldown yet has a 120 seconds cooldown.
- Storm Chains no longer seems to break on its own damage. [color=red]

* Necromancer
- Unholy Hands - Only working, scaling spell we have gone from 0 seconds cooldown to 45 seconds - no mention in the notes.

* Tempest of Set
- Quicksand now has a 30 second cooldown
- Idol of set is now working as intented (1 up at a time)
- Cyclone spam has been disabled
- Sets armor buff reduced by a small amount, lvl 38 defence rating reduced from 14 to 10
- Mark of Set (Rank 2) gave before +194,2 Max HP, not it gives +203,8 Max HP. It's a minor increase.(NEW)

* Ranger
- After executing the Salvo combo, arrows are being shot at a considerably lower speed, thus it's a massive nerf to burst damage.
- Rangers knockdown rate on both incapacitating stabs when feated and with shattering stance have been decreased greatly.(NEW)

* Guardian
- New patch changes 1-H edged to 1-H sword for most abilities for Guardian. (NEW) (reported to might be inaccurate. One player managed combos)

* Barbarian
- Feats No Escape and Savage Rage bugs have been fixed (NEW)

UI changes
* Group members now have a much larger and visible icon (blue potion bottle)
* The select instance button is much bigger and move obvious.

Tradeskills and resources
* Alchemist tier 2 quest unlocked
* Cotton gathered before the may 27'th patch may be unusable, and they wont stack with cotton gathered after the patch
* Some materials gathered before the May 27'th patch may not work for crafting. May be innacurate!

Mounts
* Speed on horses were scaled down (Draw your weapon for speed fix on mount) (UPDATED)

Emotes
* Following emotes has been removed or renamed:
- squirm_on_ground_f
- exhausted
- flirt_f
- dance_sexy_f
- dustoff
- excitedclap_f
- and many more
Van mijn guild forum af.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Vannacht komt er een update die banks/traders fixed.. servers zijn daardoor weer 6 uur gesloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-12-2023
TweakJerommeke schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:25:
Vannacht komt er een update die banks/traders fixed.. servers zijn daardoor weer 6 uur gesloten.
Het liefst zie ik bij MMOs dagelijke updates, maar downtime van 4 uur, 4 uur, 6 uur, is toch wel te lang 3 dagen achter elkaar.
Ik slaap 's nachts gelukkig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die met een Dualcore 6300 1,86Ghz meer dan 15fps haalt? :O
zoja wat voor videokaart heb je?
kom niet veel verder dan 15fps op low settings met mn 7600gs
Ik kan er wel een 898000 GTSTXT in knallen, maar ik moet er dan ook wel 150 euro sneller van worden natuurlijk 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen kan ik ook weer verder met AoC.
Heb het spel sinds vrijdag en na wat problemen met mn account toch nog kunnen inloggen diezelfde dag.Speelde het op mn oude systeem: P4 3,2Ghz, 1G Ram en Nvidea 7800GT.Was op low wel te doen, haalde iets van 15 a 20 fps in rustig scenery.In Tortage was het uiteraard minder,tenzij ik echt veel mensen en/of effecten moest laden.Dan steeg de latency tot ongekende hoogten en dropte fps tot 0,8 :X
Bedacht me dat ik toch tegen het eind van het jaar een nieuwe systeempje moest aanschaffen voor WAR, waar ik eigenlijk op zit te wachten.
De AoC goden dachten hier anders over en zaterdag avond stopte mijn oude pc'tje dr resoluut mee.
AoC bevalt me eigenlijk zo goed, ook al heb ik maar 17 levels HoX en 10 levels Necro gespeeld,dat het nieuwe systeem al in mekaar staat en ik er morgen omkan _/-\o_

Al met al bevalt AoC uitstekend, en is het voor mij iets nieuws na bijna alles in WoW wel gedaan te hebben.Mischien bevalt het wel zo goed, dat WAR opeens zo snel niet meer hoeft voor me ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ranger
- After executing the Salvo combo, arrows are being shot at a considerably lower speed, thus it's a massive nerf to burst damage.
Zoals ik eerder heb vermeld denk ik dat de totale damage wel toegenomen is.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben dan wel een lurker, maar toch.
Age of Conan interesseert me mateloos, door de bugs en glitches heen kijken lukt me wel en tsja, WoW is gewoon niet zo interessant meer hm?

Waarom nog niet gekocht dan? Tsja; toch enkele twijfel:
-Hoe werkt tanken in instances?
-Wat zijn die pvp minigames nou..?
-Is er enige end-game? Ik heb wat dingen gelezen over level 50+'s die stellen dat het spel vanaf een wat hoger level gewoon nog niet af is en er weinig variatie is in de dingen die je kunt doen, zo zouden er geen keuzes zijn bij de areas waar je wil levellen, klopt dit?

Antwoorden hierop zijn natuurlijk geen gamebreakers, rest mijn laatste vraag nog: Can I run it? Zo ja; wat voor resultaten zou ik mogen verwachten?
Systemrequirementslab laat me 't Minimum passen, ben 1/3e op weg naar Recommended..
CPU: You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz [FAIL]
System RAM: You Have: 2.0 GB [PASS]
OS: You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 22600) [FAIL]
Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 8600 GTS (GeForce 8600 GTS) [PASS]

Vriendelijk dank. O+

Edit:
Nòg een vraag.. |:(
Ik lees dat er nu geen PvP rewards geimplementeerd zijn, is er al wel bekend hoe dit zal werken als het tot z'n volle wasdom is implemented? Heeft het te maken met de Battle Keeps van je guild, of meer een honor-systeem als WoW? En er waren.. 20 PvP levels? Waar zijn die dan voor? :X

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 21:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Ik hoop dat het wat wordt die update. En dat de economy eindelijk op gang kan komen. Maarja weer 6 uur servers down. Maar goed het hoort er allemaal bij. Natuurlijk wel goed dat ze het snachts doen. En nu hebben ze aardig wat speling die ze waarschijnlijk nodig zullen hebben voordat de meeste EU mensen weer gaan spelen.

Zelf ben ik nu een lvl28 ranger. Het voelt nog alsof ik 100-en quests voor me heb. Wat waarschijnlijk ook zo is als ik zo de maps bekijk. Jammer dat horse mounts 2G kosten. En het schiet maar niet op met 9 silver ;). Het lijkt haast een onhaalbaar bedrag. Ik gok erop dat dit kan veranderen met de traders/bank patch.

Overigens kom ik hier in dit topic meer over systeemspecs tegen dan AoC.
Wat een beetje GoT-er toch zelf wel moet kunnen uitvogelen. Ik zie enkele keren bijna dezelfde systemen voorbij komen en dan vraag ik me toch af waarom dit topic er is. Ook lijkt het me een kleine moeite om even 2 topic delen door te lezen voor je hier in te mengen. Maar goed , ik mag er natuurlijk niets over zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:50:

Antwoorden hierop zijn natuurlijk geen gamebreakers, rest mijn laatste vraag nog: Can I run it? Zo ja; wat voor resultaten zou ik mogen verwachten?
Systemrequirementslab laat me 't Minimum passen, ben 1/3e op weg naar Recommended..
CPU: You Have: 2 processors running - Intel(R) Core(TM)2 CPU 4400 @ 2.00GHz [FAIL]
System RAM: You Have: 2.0 GB [PASS]
OS: You Have: Microsoft Windows XP Professional (Build Service Pack 22600) [FAIL]
Video Card: You Have: NVIDIA GeForce 8600 GTS (GeForce 8600 GTS) [PASS]
Ik heb dezelfde kaart (8600 GTS) en hij runt prima op low, met een aantal andere settings op medium en met een zichtbare verre horizon.

Andere vragen kan ik niet echt beantwoorden :P :D
Zit overigens wel te spelen met de gedachte om mijn vid kaart up te graden, niet wegens FPS, maar meer om meer te kunnen genieten van graphics. Hoewel op Low ziet het spel er ook al geweldig uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Tripp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:45:
[...]

Zoals ik eerder heb vermeld denk ik dat de totale damage wel toegenomen is.
Is het niet, ik weet nog zeker van gister dat ik een ongeveer 80-80-80 deed, nu op dezelfde mobs (plant eaters) dezelfde dmg.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 19:25:
Heb je ook links die wel werken? :)
oops :$
http://i135.photobucket.c...07/Tyrande_picture001.png
http://i135.photobucket.c...07/Tyrande_picture002.png
http://i135.photobucket.c...07/Tyrande_picture003.png
http://i135.photobucket.c...07/Tyrande_picture004.png

[ Voor 42% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Vandaag weer 3 levels omhoog tot aan 23. Erg verslavend :P

Ok een guild gejoined.. zit op een RP PVP server dus RP'en hoort er nu wel bij, maar dat is wel grappig eigenlijk. Hoewel sommige het nogal nerdish nemen in mijn ogen. Ik zou als barbaar nooit "hail my brother, how are thy doing" ofzoiets zeggen :P

Over specs.. speel alles op high me 35-45 fps op een 8800GTS 640mb, 4gyg ram en 6600 intel c2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

1 Vraagje: hoe zit het World PVP nou? Zijn er safe zones, zoals neutral city's of ras-dorpen/kampen? Is het echt free-for-all, of gewoon per ras? Kunnen rassen overigens onderling traden en met elkaar praten? Ik vond dit niet zo 1 2 3 op de mainpage ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo ver ik weet zijn er 3 neutrale steden, de rest is FFA, je kan dus ook met iedereen praten en traden, het hele ras gebeuren stelt niet echt veel voor, ik zie het veschil niet tussen de verschillende rassen. De uitzondering is als je op een culture server zit, je kan dan niet je eigen ras aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
^^^ lijkt mij trouwens niet echt super die culture server.. de Stygians hebben helemaal geen soldiers volgens mij.. dus alleen maar light armor "units" zogezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 22:27:
[...]

Is het niet, ik weet nog zeker van gister dat ik een ongeveer 80-80-80 deed, nu op dezelfde mobs (plant eaters) dezelfde dmg.
Hmja tzal wel dan, heb het gevoel dat ik er nog aardig hard mee sloop.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakJerommeke schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 20:25:
Heb ik weer, kan alleen maar snachts spelen vanwege de avondploeg en dan gooien ze elke nacht die servers offline. Je hebt toch niet voor niets een beta fase? moet nu eerst een cod4 war spelen, moet daarna echt wel online kunnen anders wordt ik gek.

...Nou lekker dan kan blijkbaar hele nacht niet spelen... zeer slechte zaak daar bij funcom, ff 6 uur lang alles plat leggen. Moet niet te vaak gebeuren want dan wordt die game een nieuwe onderzetter.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-05-2008 00:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Weet iemand trouwens hoe je uberhaubt je 'instance naam' kan achterhalen? Die hele Tortage is dus ook onderverdeeld, grappig als je wat te traden hebt en geen van beide weet waar die zit. Je zit het nergens, niet in party, niet in radar. Uiteindelijk maar in gezamelijke channel afgesproken.

Vind ik toch bijzonder minpuntje.
Tripp schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 23:59:
Hmja tzal wel dan, heb het gevoel dat ik er nog aardig hard mee sloop.
Ik gebruik nu liever die crush armor, al heeft die lange recharge doet die wel in 1x ruime 300dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hey mensen...ik heb me net bij tweakers geregistreerd speciaal om hier in de forum van AoC te komen...
Ik kom nie op de originele forum.....

En ik vind het knap lullig dta ze weer eens n paar uur offline zijn...
Dat ze updaten ok,
maar niet om de naderhalve dag,,,,

Maar buiten dat...
Het spel is gruwelijk goed...;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:07:
hey mensen...ik heb me net bij tweakers geregistreerd speciaal om hier in de forum van AoC te komen...

Dat ze updaten ok,

Maar buiten dat...
heb je er eeen aan proberen te maken via je funcom account voor eu forum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ

DenniZ

Warrior - Warlock

Zelfde probleem hier, kom ook niet op de forums... Als ik in wil loggen krijg ik een foutmelding dat ik niet herkent wordt :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 01:07:

Dat ze updaten ok,

Maar buiten dat...
ben ik hier nou echt de enige die blij is dat ze de bugs en issues (snel) aanpakken, en dat ook nog eens op tijden dat normale mensen slapen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Je moet een forum account maken vanuit je conan account.Kun je zelfs een andere login/paswoord kiezen.

Weet iemand trouwens of de patches ook apart af te halen zijn ipv altijd via de online updater te werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reggie2000
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 12:38
Zinzinneke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:05:
Je moet een forum account maken vanuit je conan account.Kun je zelfs een andere login/paswoord kiezen.
Ik denk dat de meeste mensen dit inmiddels echt wel weten. Dat neemt niet weg dat de klachten over het niet kunnen inloggen op de forums wel degelijk liggen bij Funcom.

Ook ik kan niet inloggen, al meerdere malen mijn password gewijzigd (ja via de AOC account!) en ik kom er gewoon niet in.
En als je op de link klikt om je password opgestuurd te krijgen wordt er gezegd dat je email adres niet bekent is terwijl het toch wel degelijk hetzelfde adres is die ook in mijn account gegevens staan en waar ik al eerder emails op heb onvangen over betalingen etc.

Ik wordt een beetje moe om steeds maar te moeten lezen dat de gebruiker (wij dus) wel iets fout zal hebben gedaan als hij op het forum probeerd te komen :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordloeder
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 27-07-2024
Het duurde bij mij ook een kwartier voordat het verwerkt werd. Het kan gewoon even duren dus even wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Een pagina of 7 geleden hadden we het over alles op max zetten.
Dus ook alle slider etc. Gister maar eens alle sliders naar max gegooid en dat scheelt maar 1-2fps :S
Draai nu 25fps in purple lotus swamp. Dus het kan idd wel... Excuses daarvoor. Trouwens is het veel makkelijker om resource nodes te spotten op medium of low.

Gister maar eens voor het eerst met 5 andere guildies de pvp mini games gespeeld.
Gister alles gewonnen en 230 guild pvp points verdiend. Niet dat ik ook maar enig idee heb wat je ermee kan doen. Maar wel leuk.

EDIT:
When there is a dispute between multiple guilds for the right to lay siege to a battlekeep, the Guild PvP points will be used to determine which guild should be allowed to conduct the attack.

[ Voor 16% gewijzigd door Kroga op 28-05-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Het lukt bij mij nochtans perfect (juist nog geprobeerd ;) )

Iemand enig idee hoeveel bandbreedte het spelen nodig heeft?

[ Voor 34% gewijzigd door Zinzinneke op 28-05-2008 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:03:
[...]

ben ik hier nou echt de enige die blij is dat ze de bugs en issues (snel) aanpakken, en dat ook nog eens op tijden dat normale mensen slapen? :P
Nee, ik ben even gelukkig als jou... snap ook niet goed waar meeste hier moeilijk over doenm het zijn meestal patches van rond de 50mb dus dat is vijf minuten wachten als je begint te spelen.. en ja, als de servers er om 12 uur snachts uitgaan ... kruip dan in je bed ....

Langs de andere kant, heb ook wel het gevoel dat er al veel meer gefixed had kunnen worden voor de release. En dat van die patches apart downloaden vind ik een goeie vraag, heb ze ook al eens gestelt gehad en toen vertelde me mij van niet, zou het ook wel leuk vinde dan kan ik hem telkens op het werk downloaden, als belg schilt dit klein beetje in men telemeter ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand zei gisteren dat ToS's redelijk sterk waren. Tot gisteren had ik nog niet het gevoel dat dat zo was. Maar ik ben gisteren van level 24 naar 28 geleveld en heb enkele oranje groep quests gesoloed. Het is ook best grappig om als level 26 een level 29 gast neer te nuken. Gaat dus de goede kant op met mij ToS. :)

Ik had gisteren trouwens voor het eerst iemand die vervelende tells begon te sturen nadat ik hem had terug gepakt. Hij vond het leuk om mij af te maken toen ik enkele mobs op me had. Dus ik ren terug en zie hem wegrennen voor een mini boss mob. Enkele nukes later was hij dood. Maar daarna begon hij te zeiken in tells. Lang leve /ignore. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zinzinneke
Verwijderd schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:38:
[...]
Langs de andere kant, heb ook wel het gevoel dat er al veel meer gefixed had kunnen worden voor de release. En dat van die patches apart downloaden vind ik een goeie vraag, heb ze ook al eens gestelt gehad en toen vertelde me mij van niet, zou het ook wel leuk vinde dan kan ik hem telkens op het werk downloaden, als belg schilt dit klein beetje in men telemeter ...
Eigenlijk wel, het installeren begint al met +/- 800 MB aan patches |:(

Het is voor dezelfde reden dat ik die vraag van de aparte patches stelde ;)
Al iets te hevig bezig geweest O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zinzinneke schreef op woensdag 28 mei 2008 @ 08:44:
[...]

Eigenlijk wel, het installeren begint al met +/- 800 MB aan patches |:(

Het is voor dezelfde reden dat ik die vraag van de aparte patches stelde ;)
Al iets te hevig bezig geweest O-)
Ja mijn telemeter is al 7 dagen aan het tellen dus zou op 25 percent mogen staan ... spijtig genoeg zit ik al aan 35 percent ;D
Werkt dat trukje om hem te resetten eigenlijk nog? overschakelen tussen de twee tarieven en na tien minuutjes terugschakelen?
Pagina: 1 ... 9 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.