[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.661 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een vraagje, gisteren ben ik teruggegaan naar de single player om mijn level 15 quest te starten ( was toen zelf lvl 17 ), na een heel verhaal aangehoord te hebben ( o.a. over een medallion), kreeg ik de quest zelf niet in mijn journal. Nu heb ik dus geen enkele night quest meer, lijkt mij een bug?

Ben een Priest of Mitra, klopt het dat je in het begin niet veel spells krijgt? Ik denk dat ik in de laatste 8 ( 10 t/m 18 ) levels 3 keer een spell heb gekregen. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Ik kreeg zojuist een mailtje van funcom dat ik mijn early access account nog niet geupgrade heb met een retail key. Maar dit heb ik toch echt wel gedaan... 8)7, als ik mijn key nogmaals invoer krijg ik de melding dat er geen offer meer voor is. Ik kan mijn items niet claimen net als veel andere mensen...

Your Products
Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The Killer Rhino, Age of Conan

Account status Open
Playable until 2008-06-22 03:13:01

Iemand enig idee wat ik verder nog kan doen behalve naar Funcom mailen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 06:54:
Weet iemand met zekerheid te zeggen of het mogelijk is om skills te herzien? Zoals bij WoW je skilltree dus opnieuw kunt invullen tegen betaling.

(ik doel dus op die tree die je zelf kunt invullen, niet die automatische skills)
Ja,

Moet je even op zoek naar een Trainer (vaak bij een Temple te vinden) of de docks in Tortage.
Resetten is (nog) gratis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:48:
[...]

Ja,

Moet je even op zoek naar een Trainer (vaak bij een Temple te vinden) of de docks in Tortage.
Resetten is (nog) gratis.
kost 50 c dacht ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:30:
Ik heb een vraagje, gisteren ben ik teruggegaan naar de single player om mijn level 15 quest te starten ( was toen zelf lvl 17 ), na een heel verhaal aangehoord te hebben ( o.a. over een medallion), kreeg ik de quest zelf niet in mijn journal. Nu heb ik dus geen enkele night quest meer, lijkt mij een bug?

Ben een Priest of Mitra, klopt het dat je in het begin niet veel spells krijgt? Ik denk dat ik in de laatste 8 ( 10 t/m 18 ) levels 3 keer een spell heb gekregen. :X
Spellhoeveelheid valt wel mee ja. Rebuke, Repulse, Smite en wat healing spells. Met talents kun je er wel weer 2 spells bij krijgen hoor. Het 6e talentpunt in Vengeance en het 1e in Divinity.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Kroga schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:45:
Ik kreeg zojuist een mailtje van funcom dat ik mijn early access account nog niet geupgrade heb met een retail key. Maar dit heb ik toch echt wel gedaan... 8)7, als ik mijn key nogmaals invoer krijg ik de melding dat er geen offer meer voor is. Ik mijn items niet claimen net als veel andere mensen...

Your Products
Early Access: Begins May, 17th 2008, The Drinking Cape, The Killer Rhino, Age of Conan

Account status Open

Het zal in ieder geval wel goed moeten komen lijkt me, want die Killer Rhino krijg je alleen maar met de CE code, dus die MOET je wel een keertje ingevuld hebben (bewijs zeg maar)

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Inmiddels een mail gestuurd naar de support van Funcom.
Ik laat het antwoord wel weten zodra ik dit ontvangen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren mijn dark templar out for a walk genomen. Ging allemaal lekker lekker lekker, en de levels stegen langzaam richting level 15 tot ik me bedacht dat ik de nacht quests nog een heel eind achterliep...naja, ik maar braaf naar nacht switchen en ja...heel laat begonnen aan The Awakening I. Ging allemaal best goed, maar ik verbaasde me over het feit dat de quest grijs was, maar de mobs toch echt wel level 14, 15 en zelfs 16. Het laatste stuk kwam ik tegenover een baas van level 16 te staan en natuurlijk stak de level 80 dame die ik bij me had geen vinger uit...dood..weird dacht ik...hoe kan dat nou als die quest grijs is moet het toch een eitje zijn..

4x geprobeerd, steeds lukte het me niet en ik begon me aardig sukkelig te voelen. Dan maar weer even verder questen in de dagtijd...al snel was ik level 16 en kon ik weer een poging wagen. De mobs waren nog steeds prima te doen, al viel het me op dat er nu relatief meer level 16 mobs waren...en verdorie...de boss was nu level 17. Waarschijnlijk heb ik het mezelf dus gewoon vette bak moeilijker gemaakt doordat ik deze quest pas later ging doen, heb hem overigens nu wel verslagen. Ben nog steeds level 16, maar dat duurt vast niet heel lang meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:08
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:13:
Gisteren mijn dark templar out for a walk genomen. Ging allemaal lekker lekker lekker, en de levels stegen langzaam richting level 15 tot ik me bedacht dat ik de nacht quests nog een heel eind achterliep...naja, ik maar braaf naar nacht switchen en ja...heel laat begonnen aan The Awakening I. Ging allemaal best goed, maar ik verbaasde me over het feit dat de quest grijs was, maar de mobs toch echt wel level 14, 15 en zelfs 16. Het laatste stuk kwam ik tegenover een baas van level 16 te staan en natuurlijk stak de level 80 dame die ik bij me had geen vinger uit...dood..weird dacht ik...hoe kan dat nou als die quest grijs is moet het toch een eitje zijn..

4x geprobeerd, steeds lukte het me niet en ik begon me aardig sukkelig te voelen. Dan maar weer even verder questen in de dagtijd...al snel was ik level 16 en kon ik weer een poging wagen. De mobs waren nog steeds prima te doen, al viel het me op dat er nu relatief meer level 16 mobs waren...en verdorie...de boss was nu level 17. Waarschijnlijk heb ik het mezelf dus gewoon vette bak moeilijker gemaakt doordat ik deze quest pas later ging doen, heb hem overigens nu wel verslagen. Ben nog steeds level 16, maar dat duurt vast niet heel lang meer.
Klopt in de night quests stijgen de levels gewoon mee. Moest eerst langs een groepje bandits lopen die ik in een quest daarvoor moest ontwijken omdat het 4 bandits van mijn lvl waren. Nu was ik 3 lvl's hoger en dacht ik dat ik ze wel ff een lesje kon leren... dus niet. Zijn ze ineens mijn lvl :+

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alweer een maintenance

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 02:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Een best foute 'bug' gevonden. Een ranger kan doormiddel van die trap mobs 'vast' zetten in een instance. Als je een mob in die trap lured (gaat hij aan zn benen trekken zegmaar) en je logt direct uit wordt die mob non-targetable. Zo had er schijnbaar eentje op Crom de helft van die bosses in Acherinian ruins vast gezet.

Die trainer in tortage is trouwens weggehaald, prijs is progressief. (eerste keer was 50C, 2de keer was het al 2S 50C).

Ben nu ranger begonnen, bevalt me enorm :) Al is het wat minder damage dan mijn barbarian, speelt het wel lekker. Dus ga daar nog tijdje op verder spelen en zie later wel weer verder :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroga schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:45:
Ik kreeg zojuist een mailtje van funcom dat ik mijn early access account nog niet geupgrade heb met een retail key. Maar dit heb ik toch echt wel gedaan... 8)7, als ik mijn key nogmaals invoer krijg ik de melding dat er geen offer meer voor is. Ik kan mijn items niet claimen net als veel andere mensen...

Your Products

Account status Open

Als ik dat zo zie, zit het wel goed. Je hebt recht om tot 22-06 te spelen terwijl de EA op 27-05 al eindigd. Dus het mailtje zal wel een bugje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 08:30:
Mischien dat je al een volle "questbook" hebt, en dat je geen nieuwe questen kan toevoegen voordat je eerst wat questen hebt verwijdert cq afgehandeld hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga het denk ik vandaag kopen, maar twijfel toch nog over welke class ik moet kiezen.
Misschien dat jullie me opweg kunnen helpen?
Ik wil een class met brute kracht, mooie effects en een redelijke survival skill :)

Demonologist of zoiets?

Thx ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:14:
[...]

Mischien dat je al een volle "questbook" hebt, en dat je geen nieuwe questen kan toevoegen voordat je eerst wat questen hebt verwijdert cq afgehandeld hebt.
Ik ben bang van niet, had nog genoeg ruimte in mijn journal, ben daarna ook nog wezen questen in daytime, en een hele zooi quest gedaan, hierna weer naar night, en nog steeds geen quest, ook geen enkele marker op mijn map ( questmarker that is).

Weet iemand welke quest ik zou moeten krijgen dan, de lvl 15 quest als een Priest of Mirta ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kroga schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 09:08:
Inmiddels een mail gestuurd naar de support van Funcom.
Ik laat het antwoord wel weten zodra ik dit ontvangen heb.
Enter you key in the box below, and then choose the Upgrade Subscription option after submitting.

Heb je wel Upgrade Subscription gedaan dan??

Ik kon gisteravond overigens nog gewoon inloggen ... ondanks dit:

Account status Open
Playable until 2008-06-26 03:12:49

Status is nu dus nog steeds Open :D

Creditcard payment:

pending Age of Conan 1 Month Recurring

Staat alleen niet bij wanneer die in gaat. Neem aan dat als ie vandaag dr doorheen gaat dat de 30 dagen gametime die bij de retail box zit er uiteindelijk bij geplakt word.

[ Voor 36% gewijzigd door redfoxert op 27-05-2008 10:24 ]

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Hoi,

Voor alle rangers onder ons, ik ben begonnen met het maken van een bowlist.

Bowlist

Deze info haal ik overal en nergens vandaan. PM's met extra bow info zullen worden verwerkt. Ik gebruik geen Xbow deze gooi ik er niet in.

Heeft iemand (Non-ranger) op Battlescar een Amazon Curved Bow te ruil by any chance?

M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Zie mijn eerdere post daar staat het volgende in
als ik mijn key nogmaals invoer krijg ik de melding dat er geen offer meer voor is. Ik kan mijn items niet claimen net als veel andere mensen...
Dus ja...

En mijn subscription is wel verlengd dus het zou goed moeten zijn...

[ Voor 16% gewijzigd door Kroga op 27-05-2008 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kroga schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:22:
Zie mijn eerdere post daar staat het volgende in

[...]

Dus ja...

En mijn subscription is wel verlengd dus het zou goed moeten zijn...
Ik doelde op het laatste, Upgrade Subscription maar dat zal inderdaad ook wel goed zijn :)

Zolang je Account Status op Open blijft staan kan je gewoon spelen lijkt mij.

Ondanks het feit dat ik nog geen Retail key heb weten te bemachtigen (stomme CE pre-orders niet leverbaar) is mijn account status ook nog altijd Open terwijl de Early Access al bijna 2 dagen afgelopen is.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden begonnen, veel switchen van chars enzo, kijken wat ik leuk vond. Ben nu een Fire Demonologist bijna 28. Vind de wereld na Tortage toch wel heel erg groot, beetje verwarrend waar je heen kan om te questen. Vermaak me goed op de enige RP-PvE server, aardige mensen niet te veel gezeur. Het draait nog niet zoals ik zou willen, misschien maar is tijd voor een nieuwe pc =P

Zie trouwens veel mensen met cloak's. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan krijgen. Heb er nog geen enkele gevonden :'(

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 24-08 22:50
Gisteravond begonnen op Bori . Nu level 11. Nog nooit MMO gespeelt. Maar bevalt me aardig. Ziet er grafisch goed uit enzo. wel een aantal bugs.

Ben benieuwd of ik het echt onwijs leuk ga vinden :)

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil AoC best wel even proberen, maar wil niet in één keer vijftig euro uitgeven om het te halen. Ik las dat bij de collector's edition vijf trial keys zitten die weggegeven kunnen worden. Is dit zo en als dit zo is, is hier dan iemand die er één aan mij zou kunnen verstrekken? :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De game komt bij mij niet voorbij downloading patch information, Ik zie hem niets downloaden. Hij blijft gewoon in dat scherm staan, terwijl hij eerst wel verder laadde..
Iemand anders hier ook problemen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorDrakka
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18-11-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:28:
Zie trouwens veel mensen met cloak's. Kan iemand mij vertellen waar ik die kan krijgen. Heb er nog geen enkele gevonden :'(
Ja dit was mij ook opgevallen. Ik denk dat er veel drinking cloaks tussen zitten, ik heb er zelf ook nog geen kunnen vinden, houd me aanbevolen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar dagen geleden begonnen, veel switchen van chars enzo, kijken wat ik leuk vond. Ben nu een Fire Demonologist bijna 28. Vind de wereld na Tortage toch wel heel erg groot, beetje verwarrend waar je heen kan om te questen. Vermaak me goed op de enige RP-PvE server, aardige mensen niet te veel gezeur. Het draait nog niet zoals ik zou willen, misschien maar is tijd voor een nieuwe pc =P

Ik zit ook op de RP-pve server :) Ingame naam= Auxo . Ik denk dat het meerendeel van de cloaks de cloak is die mensen hebben gekregen van funcom, drinking cloak door het tijdig registreren voor de beta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:33:
De game komt bij mij niet voorbij downloading patch information, Ik zie hem niets downloaden. Hij blijft gewoon in dat scherm staan, terwijl hij eerst wel verder laadde..
Iemand anders hier ook problemen mee?
Dat komt omdat er momenteel een update komt. Er is een maintaince van 6 uur tot 12. Is met 2 uur verlengd vandaag. Vandaar dat je er niet op kan ;).

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:33:
Ik wil AoC best wel even proberen, maar wil niet in één keer vijftig euro uitgeven om het te halen. Ik las dat bij de collector's edition vijf trial keys zitten die weggegeven kunnen worden. Is dit zo en als dit zo is, is hier dan iemand die er één aan mij zou kunnen verstrekken? :-)
Keys zijn nog niet beschikbaar, en get in line :( ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Heeft iemand AoC draaiend op een Windows 64bit ?
Ik vraag me af of ik niet beter op Vista 64 of XP 64 kan overstappen.

Ik heb nl. 4GB DDR2 800 geheugen op een Athlon64 X2 met CPU 5600+
En aangezien Windows alleen maar 3GB geheugen aanspreekt. Terwijl Vista64 8GB aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

MorDrakka schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:22:

Deze info haal ik overal en nergens vandaan. PM's met extra bow info zullen worden verwerkt. Ik gebruik geen Xbow deze gooi ik er niet in.
Weet jij of die crossbows op hoger lvl sneller worden dan die 2.98s?

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarFox76
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 21:52
Wat is trouwens het verschil tussen pvp en pve waar iedereen het over heeft? Heb veel gezocht, maar erg weinig kunnen vinden. Wellicht dat iemand dat in het kort kan uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel AoC sinds gisteren, erg leuk, maar kan zoals gewoonlijk niet kiezen welke class. Ik heb nu een tempest of set level 10, valt me een beetje tegen hoe sterk die is, ik ga best wel vaak dood.
Ik ga maar eens conquerer of guardian proberen.
Lukt me trouwens niet om in te loggen op AoC forum. Na 30 minuten zou het moeten werken. Ik heb me gisteravond aangemeld, lukt me nog steeds niet. Wanneer ik retrieve password doe , dan krijg ik te horen dat mijn email address niet bestaat. Beetje vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Vista Ultimate 64 bits en dat draait prima. Bijkomend voordeel is dat je de mogelijkheid hebt tot DirectX 10 ondersteuning..beetje jammer dat die momenteel uit staat.. maar ach...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik ben ook een char begonnen op de RP PvE. Sylva is mijn naam. Wie ben jij? En zit je in een leuke guild?

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

StarFox76 schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:56:
Wat is trouwens het verschil tussen pvp en pve waar iedereen het over heeft? Heb veel gezocht, maar erg weinig kunnen vinden. Wellicht dat iemand dat in het kort kan uitleggen?
In dit topic wordt anders aardig gesproken over de PvP vs PvE servers.
(of loop je al vast op de termen pve/pvp? Gooi ze in google en je hebt je antwoord :P)

Moet zeggen dat de OOC chat op Crom eindelijk wat normaler wordt, natuurlijk nog wel met de nodige 'pats met je systeem' replies :P Maar overal worden vele vragen toch beantwoord (soms wel 10-15x dezelfde vraag, maargoed :)) en worden de 'kiddies' flink afgeflamed :D

[ Voor 23% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvP iedereen kan je vrijwel overal killen. Kan irritant worden als er "geganked" word, dwz hoge levels die je binnen 2 slagen verrot slaan.
PvE je kan niet door anderen worden gekilled, behalve in bepaalde zones, je kan dus veilig questen zonder dat anderen je aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:56:
Ik speel AoC sinds gisteren, erg leuk, maar kan zoals gewoonlijk niet kiezen welke class. Ik heb nu een tempest of set level 10, valt me een beetje tegen hoe sterk die is, ik ga best wel vaak dood.
Lukt me trouwens niet om in te loggen op AoC forum. Na 30 minuten zou het moeten werken. Ik heb me gisteravond aangemeld, lukt me nog steeds niet. Wanneer ik retrieve password doe , dan krijg ik te horen dat mijn email address niet bestaat. Beetje vaag.
Om toegang te krijgen tot het forum moet je eerst naar je AoC account pagina gaan en daar het een en ander instellen. Op de forum login pagina kom je er anders nooit in (altijd ongeldige naam/pwd/mail). Heeft bij mij ook lang geduurd voor ik dat door had.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat in principe genoeg hierover in het topic, maar ff in het kort :
PvP= player versus player ( dus naast de computertegenstanders kan je ook worden aangevallen door andere spelers).
PvE= player versus environment ( je speelt dus hoofdzakelijk tegen het spel zelf, of in speciale zones die zijn ingericht voor PvP).

En Rp betekent Role-playing, deze servers hebben speciale "regels", er wordt verwacht dat je het character speelt alsof je het zelf bent, dus in /say niet dingen roepen als rofl-lmfao-newb-enz enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gisteren (ben nu level 18) geganked door level 13 ... volwassen dat ik ben laat ik de kiddy met rust en loop ik hem gewoon voorbij... beetje verderop tegen een boss van mijn level aan het vechten, merk ik dat ik abnormaal veel hp verlies. Ligt die l*l met zijn boog op mij te schieten, dus toen ik zag dat ik het niet op tijd ging halen, snel naar hem toegelopen en gestorven. Werd hij afgemaakt door die boss en raad eens wie er op hem stond te wachten aan de resspoint =P juist ja PACKBACK TIME!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:04:
[...]

En Rp betekent Role-playing, deze servers hebben speciale "regels", er wordt verwacht dat je het character speelt alsof je het zelf bent, dus in /say niet dingen roepen als rofl-lmfao-newb-enz enz.
Alleen merk ik er op level 18 nog niet veel van ...spijtig ... ben nog zo'n goede acteur ... NOT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-09 17:11
Tempest is 1 vd sterkste classes op het moment, ik zou er bij blijven

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:57:
[...]

Ik ben ook een char begonnen op de RP PvE. Sylva is mijn naam. Wie ben jij? En zit je in een leuke guild?
Naam is Teih, Zit nog niet in een guild wou er zelf 1 maken met wat vrienden maar kon niet inviten wat wel vreemd was. Ga vanavond nog is kijken of ik dat kan laten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TomSmit82
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-09 18:47
Gisteravond begonnen met AoC, Sylvar level 15 Guardian op Battlescar. Twijfelde nogal maar toch maar besloten hem te halen en nog geen spijt van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry dat ik weer over performances begin maar kwil het toch weten
Draai nu op een 8500GT 512mb en draai rond 25fps maar deze dropt geregeld naar 10fps
als ik daar nu een 8800GT 1Gb induw ofzo...
Wat zou dit geven? of ligt het probleem niet aan men videokaart ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:59:
[...]

Om toegang te krijgen tot het forum moet je eerst naar je AoC account pagina gaan en daar het een en ander instellen. Op de forum login pagina kom je er anders nooit in (altijd ongeldige naam/pwd/mail). Heeft bij mij ook lang geduurd voor ik dat door had.
Ik ga eerst naar mijn account page (die overigens niet echt overzichtelijk is), dan naar create or update my forum login, ik kom dan op deze pagina:
Afbeeldingslocatie: http://i277.photobucket.com/albums/kk53/Erick4004/login.jpg

Ik bedenk password, username, in groen success!!, vervolgens niks.
De eerste keer probeerde ik het gisteren om 6 uur, daarna om 12 uur 's nachts en nog vanmorgen.
Ik update me gek maar maakt niet echt veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deetje
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09-10-2024
wel stom dat bepaalde servers nu al aan overcapaciteit zitten... :(

de eerste week van de release al in queues belanden, dat is niet zo fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mij ook niet, denk dat het een algemeen probleem is. Gisteren meerdere keren geprobeert maar kwam nergens, net ook nog een keer maar doet niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:06:
[...]

Alleen merk ik er op level 18 nog niet veel van ...spijtig ... ben nog zo'n goede acteur ... NOT
Wat bedoel je precies, dat je zelf nog niet echt met roleplaying bezig bent, of dat je niet veel mensen ziet roleplaying ? Wat het laatste betreft, kan ik je alleen maar gelijk geven. Maar misschien komt hier nog wel verandering in. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de de GoT server? battlesoul? zit nog te twijfelen tussen rage en battlesoul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Sprockette, log je wel in op: http://forums-eu.ageofconan.com/. Op http://forums.ageofconan.com/ kun je niet inloggen als European zijnde.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uhmmie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 17:30
XtrmEend schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 02:50:
[...]

Er is geen early access key, dat heet de rhino key met kans op early access. (nu natuurlijk niet meer :p)
Idd.. Die early access was ik toch al te laat voor, maar mij was beloofd dat ik als nog een pre-order key zou toe gestuurd krijgen per email als ik de game zou bestellen voor de 20ste. En die key zou dan als nog toegang verlenen tot die Rhino (early access was natuurlijk niet meer mogelijk).. Maar tot op heden heb ik nog steeds helemaal niks van play.com en ze reageren ook helemaal nergens op.

Currently playing: MTG Arena (PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:28:
Sorry dat ik weer over performances begin maar kwil het toch weten
Draai nu op een 8500GT 512mb en draai rond 25fps maar deze dropt geregeld naar 10fps
als ik daar nu een 8800GT 1Gb induw ofzo...
Wat zou dit geven? of ligt het probleem niet aan men videokaart ...
Veeeeeeel meer perfromance. 8500GT was (persoonlijk) echt een erg slechte kaart, die bijna nergens goede performance neerzette. (mijn oude 6800GT draait zelfs nog beter).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:22:
Hoi allemaal,

Ik heb het spel inmiddels ook een paar uur gespeeld (kunnen spelen...) Nog wel een hoop problemen maar misschien hebben jullie een idee om het op te lossen. Ik snap het namelijk niet meer zo goed 8)7

[hoop meer text]

Ben trouwens een barbarian gestart, is echt erg leuke klasse. Ik denk goed te vergelijken met een sword rogue/dps warrior.
ok, dit topic gaat dus echt snel ;) 7 bladzijdes verder...

Maar het goede nieuws is! Al mijn problemen opgelost! Behalve het knipperen van icoontjes door crossfire dan. Heerlijk gespeeld gister-avond. Ik ben nu level19 met mijn barbarian. Ik dacht dat dual-wield het helemaal was maar toch maar is een 2h sword opgepakt. En wow, coolheidsfactor! Stealthmoves met een 2h zijn te leuk. Ook de fatality moves zijn echt... nouja... te vaak van mijn stoel af gelegen van het lachen. Om er 2 te noemen:
- Je grote zwaard door de mob/player heen steken, los laten, even die handjes omhoog en juigen en het zwaard er weer uit trekken.
- Mob op de grond slaan. Dan nog 1 keer met zwaard erlangs en dan uitlachen. Ik ben een vrouwelijk karakter dus is zo grappig.

Oja, hoe ik het opgelost heb.... Ik heb 2 computers staan hier en allebei zitten ze met een interne kaart wireless aan mijn router geknoopt. Alleen is dus de ene Vista 64bit en de andere xp32bit. Ik heb dus maar is een kabeltje geprikt tussen de router en de vista computer en alle problemen zijn voorbij. Nooit eerder echt problemen met die wireless kaart gehad en wow draaide altijd prima dus ik snap niet helemaal hoe dat komt en ik heb nu dus een hele lelijke kabel dwars door mijn woonkamer liggen maar moet maar even dan.

Ik ben trouwens:
Bouk : Barbarian : Aquilonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:37:
[...]

Veeeeeeel meer perfromance. 8500GT was (persoonlijk) echt een erg slechte kaart, die bijna nergens goede performance neerzette. (mijn oude 6800GT draait zelfs nog beter).
Ik heb een 8800GT 512mb en heb alles op max. en heb alleen in sommige gevallen 20 fps (bijv. bij fog en andere special effect .. alleen dan als je inzoomt). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eBait
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:22
Oke, na 3 jaar WoW heb ik toch maar besloten deze game te gaan halen. Ik wil graag naar een RP-PvP Realm toe, is er een met een GoT clan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:32:
[...]

Wat bedoel je precies, dat je zelf nog niet echt met roleplaying bezig bent, of dat je niet veel mensen ziet roleplaying ? Wat het laatste betreft, kan ik je alleen maar gelijk geven. Maar misschien komt hier nog wel verandering in. :*)
Ik heb al eens in een drukbevolkt gebied een geacteerde oproep gedaan om een groep te vormen...
werd gewoon wat aangestaard ... ;D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 13-09 08:19

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Update Notes - 27th of May
General

* Grouped players that are apprenticed will now get their kill XP capped to the correct level.
* Characters should now always get zoned back from a PvP game
* Characters should now be able to move away from their spot, without the server thinking that they are hacking
* Using a lower rank ability should not lock up your character anymore

Quests

* Players should no longer lose destiny quests if their quest log is full
* Corrected some typos in various quest texts
* Updated directions in the quest "A Dangerous Challenge"
* The flame on the Torch of Eiglophian will now die after a while in Fields of the Dead.

Playfields

* Fix a lot of graphics lag issues caused by particles in Tarantia Noble, Field of the Dead and Eiglophian Mountains which should result in much lesser lag in those playfields

Player Characters

Necromancer
* Necromancer - you no longer lose the Cannibalism spell when investing the second feat

Guardian
* Guardian - Fixed a problem where the third rank in Counterstrike Stance was not giving you the damage shield while in defensive stance.

Bear Shaman
* Bear Shaman should now correctly recieve Blood Flow (Rank 3), Claws of Stone (Rank 2), and Spirit of the Bear (Rank 2) at level 40. (Note: If you are past level 40, you will gain these spells at level 45, 50, or 55 instead.)

Dark Templar
*Feat - the Dread Shadow pet will successfully spawn again.

NPCs

* Ragall the food and drink merchant has received a fresh stock of merchandise.
* Ranger archetype NPCs will no longer cause issues with the player's HP displayed incorrectly.

Crafting

* Bow/Crossbow now require wood
* More than 50 alchemy items have been added to vendors

City Building

* Requirement checks and consumption of resources when building PVE city buildings should be fixed.

GUI

* Changed the chat colors to be more like what players are used from other games.
* The guild chat text is now green
* Removed the DirectX 10 option from the option panel.
* Removed the 'Remove from Spellbook' functionality
* OOC chat channel should no longer be inactive after teleports.
We are fixing the traders and the banks but some exploits would still be possible with the version we have now. We know how important it is to have traders and banks back in the game but the system must work absolutely correct before we put them live again. The possible exploits that would result when this is not ensured would lead to much bigger issues for all players.

Thank you for your understanding
Als het goed is zou het dadelijk dus weer moeten werken. Nu maar hopen dat de traders n bank snel gaan werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:42:
Ik heb al eens in een drukbevolkt gebied een geacteerde oproep gedaan om een groep te vormen...
werd gewoon wat aangestaard ... ;D
Een groot deel van PvP spelers is daar enkel heengegaan om minder last te hebben van ganking etc, maar toch de mogelijkheid houden voor potjes PvP. Zover ik weet staat er wel in de EULA een artikel over de RP servers, dat soortgelijke 'lekker meppen, grappig!' acties niet echt zijn toegestaan en zelfs reported kunnen worden.

Ik speel zelf in een RP groep in City of Heroes, daar wordt het inmiddels goed geaccepteerd en is het op zn tijd nog best leuk ook.

edit: aaah mooi, de OOC chat bug gefixed :)
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:38:
Ik ben nu level19 met mijn barbarian. Ik dacht dat dual-wield het helemaal was maar toch maar is een 2h sword opgepakt. En wow, coolheidsfactor!
Ik ben zelf dual-wield gebleven, je doet een stuk meer damage en via de feat kan je blade of steel damage opkrikken en hogere crit.chance geven. Begreep dat 2h meer richting PvP is, omdat je knockbacks en stuns hebt. (stun is te kort om in PvE te gebruiken).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:35:
Sprockette, log je wel in op: http://forums-eu.ageofconan.com/. Op http://forums.ageofconan.com/ kun je niet inloggen als European zijnde.
Op de europese versie, mijn mail retrieven kan niet en bij contact de administrator staat er dat die functie disabled is bij de administrator :) Ik dacht even lekker op me werk te kunen alt tabben, dat feest gaat dus voorlopig niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Kunnen die mensen die zeggen dat ze alles op max draaien daar eens mee stoppen?
Want alles op max is zeer waarschijnlijk niet zo.
Kan ook op de grote knop met high drukken maar dat is zeker niet alles op max.
Zo is er namelijk draw distance, grass draw distance en weet ik veel wat er allemaal precies is. (Zit op het werk)
Ik durf namelijk te wedden dat jij met alles op max, dus ook draw distance, grass etc. de 20fps niet haalt op een druk gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pedr0
  • Laatst online: 16:48
Nu is het natuurlijk wachten op een "WoW-Armory" like website 8)

Build from the Cloud up! | Battletag: NightFly#2112

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19:44

Mach

[END]Avengers

heb ik eens een dagje vrij....hebben ze maintainance....

Overigens zorgt AoC, hoe leuk ik het ook vind, wel voor een onweerstaanbaar verlangen naar een opvolger van Diablo 2......

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan je skills trouwens automatisch omhoog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Kroga schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:53:
Kunnen die mensen die zeggen dat ze alles op max draaien daar eens mee stoppen?
Want alles op max is zeer waarschijnlijk niet zo.
Kan ook op de grote knop met high drukken maar dat is zeker niet alles op max.
Zo is er namelijk draw distance, grass draw distance en weet ik veel wat er allemaal precies is. (Zit op het werk)
Ik durf namelijk te wedden dat jij met alles op max, dus ook draw distance, grass etc. de 20fps niet haalt op een druk gedeelte.
Toch is het zo, en ik gebruik advanced settings.. alle slider etc staan op max (3500 draw distance), alleen moet AoC na de verandering van settings alles opnieuw inladen daarna gaat alles vrij soepel. Denk je nou dat we zitten te liegen ofzo? Ik beantwoorde iemand zijn vraag of die gfx-kaart geschikt was om AoC te draaien.

Las net dat server achter 30min weer online zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe lang is de server nog down? Gisteren beginnetje gemaakt en wou graag die stad nu gaan verkennen, is de server down. Volgens mij moest ie toch al lang weer online zijn?

-ok 30 minuten dus... kan ik nog maar een uurtje gamen....

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

TweakJerommeke schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:06:
[...]

Toch is het zo, en ik gebruik advanced settings.. alle slider etc staan op max (3500 draw distance), alleen moet AoC na de verandering van settings alles opnieuw inladen daarna gaat alles vrij soepel. Denk je nou dat we zitten te liegen ofzo? Ik beantwoorde iemand zijn vraag of die gfx-kaart geschikt was om AoC te draaien.

Las net dat server achter 30min weer online zijn 8)
Ik hoorde veel van mensen die alles op high zetten en daarna shadows/blooming uitzetten. Schijn je ook aardige FPS te halen, maar niet alles max. Ik kan iig niet hoger dan alles medium, denk dat mijn 8800GTS niet helemaal wil meewerken.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:02:
Gaan je skills trouwens automatisch omhoog?
Jup. Voordeel, je kan 'oudere' skills blijven gebruiken :) (bv een II en III, werken onafhankelijk van elkaar).

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morti
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02-03 14:36
Ik ben de laatste dagen zeer geinteresseerd geraakt in deze game en zit er dan ook over na te denken om em aan te gaan schaffen. Na 3 jaar WoW en 1 jaar LOTRO ben ik weer toe aan wat anders. Ik zou graag eerst even proberen dmv een trial of buddy key, maar ik heb begrepen dat dit door capaciteitstekort uitgesteld is. Is er al iets bekend over wanneer bv de buddy keys uitgegeven gaan worden? Gaat dat in de nabije toekomst gebeuren, of pas over enkele weken/maanden?

Een ander twijfelpunt is het feit dat ik niet op de officiele forums kan kijken. Ben benieuwd wat daar speelt.. Zijn er veel problemen/klachten? Vervelende bugs?

Verder ben ik natuurlijk ook geinteresseerd in jullie ervaringen als bv ex WoW of LOTRO speler ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS
  • Laatst online: 25-04 11:01

YpS

Ik kan dus ook echt niet alles op max draaien, (incl. alle sliders en AA enz.)

mijn pc:
CPU
Recommended: Core 2 Duo E6600 or equivalent
You Have: 2 processors running - AMD Athlon(tm) 64 X2 Dual Core Processor 5200+

System RAM
Recommended: 2 GB
You Have: 3.0 GB

Operating System
Recommended: Windows Vista
You Have: Microsoft Windows Vista Ultimate Edition, 32-bit (Build Service Pack 16001)

Video Card
Recommended: 512 MB DirectX 9.0c Graphics Card with Shader 2.0 support (NVIDIA GeForce 7900 GTX or equivalent)
You Have: NVIDIA GeForce 8800 GTS (GeForce 8800 GTS)
Video Card Features - Minimum attributes of your Video Card
Video RAM: Required - 512 MB , You have - 1.5 GB
Video Card 3D Acceleration: Required - Yes , You have - Yes
Video HW Transform & Lighting: Required - Yes , You have - Yes
Vertex Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0
Pixel Shader Ver.: Required - 3.0 , You have - 4.0

Draai nu op 1440x900 en dan klik ik gewoon op high, want als ik zelf alles omhoog ga zetten heb ik veel te veel framedrops. nu draai ik gemiddeld 30 FPS en loopt af en toe nog niet vloeiend.

dus wil weleens weten hoe jij dat wel kan, of waarom mijn systeem zo bagger draait ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

een GTS met 1.5GB geheugen? :| Zijn toch alleen 1GB, 640 en 320 versie van?
Morti schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:16:
Een ander twijfelpunt is het feit dat ik niet op de officiele forums kan kijken. Ben benieuwd wat daar speelt.. Zijn er veel problemen/klachten? Vervelende bugs?
Keren dat ik heb gekeken:
-enorm veel posts over bugs/quests/stuck
-enorm veel posts 'PLZ HELP ME NEED BUILD!'
-veel posts 'wanneer komt XXX of wordt XXX gefixed?'

[ Voor 63% gewijzigd door SinergyX op 27-05-2008 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem perfect op vista 64, Hij drait echter wel gewoon in 32 modus. Voordeel is wel dat je de volledige 4 gig kan gebruiken
razoon schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:50:
Heeft iemand AoC draaiend op een Windows 64bit ?
Ik vraag me af of ik niet beter op Vista 64 of XP 64 kan overstappen.

Ik heb nl. 4GB DDR2 800 geheugen op een Athlon64 X2 met CPU 5600+
En aangezien Windows alleen maar 3GB geheugen aanspreekt. Terwijl Vista64 8GB aanspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

log in op mijn accound op de age of conan site. Gedeelte waar je ook je betaling dingen regeld. Daar moet je even naar update forum accound gaan dan kun je kijken of er forum accound actief is of eventueel wachtwoord wijzigen heb ik gedaan toen werkte het wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-05-2008 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS

YpS

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:22:

een GTS met 1.5GB geheugen? :| Zijn toch alleen 1GB, 640 en 320 versie van?

[...]
Mjaah raar he :? weet ook nie waarom dat ie dat aangeeft, ik heb nu net ff nieuwe drivers gedownload, kijken wat ie nu zegt:

nog steeds.... vreemd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit nu op PVP culture server. Dit geeft een leuke draai aan de game. Hier mag je alleen de mensen van andere ras aanvallen. De regels van deze server liggen nog onder de loep en kunnen nog wat wijzigen.
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 10:59:
[...]

PvP iedereen kan je vrijwel overal killen. Kan irritant worden als er "geganked" word, dwz hoge levels die je binnen 2 slagen verrot slaan.
PvE je kan niet door anderen worden gekilled, behalve in bepaalde zones, je kan dus veilig questen zonder dat anderen je aanvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

YpS schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Mjaah raar he :? weet ook nie waarom dat ie dat aangeeft, ik heb nu net ff nieuwe drivers gedownload, kijken wat ie nu zegt:

nog steeds.... vreemd
dit is een kleine fout ja, hij rekent ook 1GB virtueel geheugen mee

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zit een beetje te twijfelen of ik dit spel zal halen.

Na drie jaar WoW ben ik duidelijk toe aan wat anders maar ik hoor zoveel gemengde berichten over dit spel.

Is het nog TE buggy of is het wel normaal speelbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

YpS schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:27:
[...]

Heb jij de oude of de nieuwe GTS? Oude waren in 320/640 modellen en de 512 is de nieuwe versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Laatst online: 02-08 10:49
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:29:

Na drie jaar WoW ben ik duidelijk toe aan wat anders maar ik hoor zoveel gemengde berichten over dit spel.

ligt eraan, wil jij spel met bugs spelen en gewoon proberen plezier te hebben of irriteer je je altijd mateloos aan bepaalde bugs? In laatste geval zou ik dan tijdje wachten ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JeanLucPicard schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 11:15:[...]
Tempest is 1 vd sterkste classes op het moment, ik zou er bij blijven
Op welke level begint dat dan?

Ik ben nu level 24 en wordt door de meeste melee klassen in pvp gewoon in elkaar gemept. De healing spells healen te weinig en zijn te traag om de melee dps te kunnen healen. Ik heb maar 2 attacks, beide met een cooldown. En mijn crowd control spells doen het maar 1 keer in pvp.

Wat mij ook opvalt is dat melee klassen idioot veel fatality procs krijgen. Met mijn ToS heb ik er ongeveer 1 in het uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Spel is uitstekend te spelen. En zie nu dat de chatproblemen ook opgelost zijn.

Chatproblemen bestonden uit:

- Verkeerde kleuren/fonts ;-)

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
Offtopic: ik had dit spel besteld bij gcshop, daarna ruim binnen de tijd geannuleerd via email, helemaal geen bericht terug gehad.

Ik heb ze zojuist gebeld, neemt niemand de telefoon op.

Is dit normaal bij gcshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YpS

YpS

SinergyX schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:30:
[...]

Heb jij de oude of de nieuwe GTS? Oude waren in 320/640 modellen en de 512 is de nieuwe versie.
Ik zou het eigenlijk niet meer weten, en ik heb de doos niet meer.
Maar volgens die test (als je de 1GB virtueel geheugen meerekend) zou ik de 512 MB versie hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Laatst online: 08-08 19:18
Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:29:

Spel is prima te spelen. Bugs zijn niet echt noemenswaardig vind ik zelf. Af en toe kan je een quest niet completen (1/50 ofzo) en je crasht misschien 1x in de 3 uur es uit het spel. En grote kans dat dit allemaal binnen afzienbare tijd is opgelost. Gewoon lekker spelen zou ik zeggen en die bugs merk je niet echt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annedouwe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:49:
[...]

Spel is prima te spelen. Bugs zijn niet echt noemenswaardig vind ik zelf. Af en toe kan je een quest niet completen (1/50 ofzo) en je crasht misschien 1x in de 3 uur es uit het spel. En grote kans dat dit allemaal binnen afzienbare tijd is opgelost. Gewoon lekker spelen zou ik zeggen en die bugs merk je niet echt.
Thanks daar kan ik wat mee :)

Ik ben over de streep, AoC here I come!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Annedouwe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:49:
[...]

Ik denk dat dat meer aan je eigen systeem ligt dan, ik heb nog nooit crashes gehad, zelfs ook geen problemen me quest's gehad. Maar er zijn wel bugs mee heb ik gehoord.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ik heb ook geen slecht systeempje heb al zeg ik het zelf (zie sig).
Kan ik de settings van high gebruiken en dan max draw distance op 3500m en andere sliders iets hoger kom ik maar op 25fps ofzo buiten de stad...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:32:
Wat mij ook opvalt is dat melee klassen idioot veel fatality procs krijgen. Met mijn ToS heb ik er ongeveer 1 in het uur.
Met mijn PoM krijg ik ze regelmatig, maar het is altijd dezelfde saaie 'mob wordt door onzichtbare kracht in de lucht gehangen en valt vervolgens dood neer'... geen van de brute procs die melee classes krijgen. Waarschijnlijk hebben de casters er gewoon pas een paar. Bij nieuwe patches heb je kans dat er eens staat 'new fatality moves added for casters'

Maar goed, kan pas in het weekend waarschijnlijk weer spelen, later zelfs als mijn pc niet meteen goed is :(

[ Voor 8% gewijzigd door FunkyTrip op 27-05-2008 12:55 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En we zijn weer up..

Volgens mij hebben ze stiekem ook nog wat andere grafische fixes gedaan, mijn intro schermen stuiteren niet meer zoals eerst - ATI kaart hier -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

ik vind de fatalities van bear shaman echt ook tegenvallen, hij slaat gewoon met een grote hamer iemand tegen zn hoofd...that's it.. in plaats van echt het hoofd tot pulp te slaan ofzo >:)

hoewel ik de fatalities wel erg veel krijg de laatste tijd

er moet toch maar ff een lijstje komen met wie waar speelt, krijgen we niet zoveel vragen iig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kingpinda
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-09 19:17

Kingpinda

Citizenship is earned.

Banzaibunny schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:06:

er moet toch maar ff een lijstje komen met wie waar speelt, krijgen we niet zoveel vragen iig ;)
Vind ik ook :) na hoeveel paginas komt er een nieuw deel? Zou wel fijn zijn om in de startpost de servers te zien met de tweakers die daar spelen.

kunnen we naar iemand mailen? :p las volgens mij 500 paginas terug dat diegene die de thread had aangemaakt niet veel tijd had. en of iemand het wilde overnemen.. any takers? :p Helaas ben ik te laks voor dit soort dingen maar ik stel het werk wel op prijs :p krijg je karma en kudos van mij hehe.

Life is like living only without the peaches

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Als vanmiddag de boxed versie niet wordt gebracht kan ik voorlopig niet meer spelen omdat mijn Early Access verloopt.

En het gekke is dat het me eigenlijk niet eens zoveel kan schelen, heb nml. nog steeds niet echt zin om verder te gaan met mijn lvl 27 PoM, helemaal nu ik weet dat de 2 maatjes met wie ik speel al 10 levels hoger zijn inmiddels, en ik dus kan gaan solo-en.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Staan de servers trouwens gerangschikt op hoeveel mensen er spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er staat als je inlogd en een karakter aanmaakt bij welke bezettingsgraad die server heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
GranCanaria schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 12:39:
Offtopic: ik had dit spel besteld bij gcshop, daarna ruim binnen de tijd geannuleerd via email, helemaal geen bericht terug gehad.

Ik heb ze zojuist gebeld, neemt niemand de telefoon op.

Is dit normaal bij gcshop?
Je hebt em dus dubbel? Als je uit de buurt van DenBosch/Eindhoven of Echt(li) komt wil ik em wel overnemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
On_E schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:28:
Als vanmiddag de boxed versie niet wordt gebracht kan ik voorlopig niet meer spelen omdat mijn Early Access verloopt.

En het gekke is dat het me eigenlijk niet eens zoveel kan schelen, heb nml. nog steeds niet echt zin om verder te gaan met mijn lvl 27 PoM, helemaal nu ik weet dat de 2 maatjes met wie ik speel al 10 levels hoger zijn inmiddels, en ik dus kan gaan solo-en.
Je kan een van je maatjes je ook laten aannemen als apprentice en kan je gewoon met ze meespelen. Dus je hoeft niet te soloen als je niet wilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GranCanaria
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 23:19
jvalks schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:30:
[...]

Je hebt em dus dubbel? Als je uit de buurt van DenBosch/Eindhoven of Echt(li) komt wil ik em wel overnemen :)
Ik heb er al een voor mezelf natuurlijk echter de andere is ook al betaald, heb alleen nog niks binnen of niks gehoord van ze.

Ik heb ze verzocht het geld terug te storten op mijn rekening, en ik vind het echt vreemd dat ze en geen telefoon opnemen en niets terugmailen.

ik woon in Wijchen, dat is opzich niet zo ver, ik zal daarlijk thuis eens kijken of hij al binnen is.

[ Voor 13% gewijzigd door GranCanaria op 27-05-2008 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvalks
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 04-09 14:17
GranCanaria schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:36:
[...]

Ik heb er al een voor mezelf natuurlijk echter de andere is ook al betaald, heb alleen nog niks binnen of niks gehoord van ze.

Ik heb ze verzocht het geld terug te storten op mijn rekening, en ik vind het echt vreemd dat ze en geen telefoon opnemen en niets terugmailen.

ik woon in Wijchen, dat is opzich niet zo ver, ik zal daarlijk thuis eens kijken of hij al binnen is.
Da's prima, hou me maar op de hoogte. Wijchen is inderdaad niet zo gek ver van mij vandaan. Mail me maar op jvalks [at] home [punt] nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 13-09 11:11

On_E

Housemusic

Annedouwe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:33:
[...]

Je kan een van je maatjes je ook laten aannemen als apprentice en kan je gewoon met ze meespelen. Dus je hoeft niet te soloen als je niet wilt
Dan kan ik geen hogere level quests oppikken toch ?

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
Zover ik weet niet nee dus dat gedeelte moet je dan missen, maar je kan wel mee doen met npc's killen enzo. Tis niet de volle 100% maar toch iets.
Dit is tevens de reden dat ik een poppetje maak voor RL vrienden om mee samen te spelen en me eigen poppetje waarmee ik naar gelieve kan levelen...anders hou je altijd dit soort gedoe.

[ Voor 38% gewijzigd door Annedouwe op 27-05-2008 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh

flessuh

Set sail for fail!

eindelijk kan ik wat aanmaken op wildsoul, dus heb zonet maar ff een character aangemaakt, met de naam flessuh (makkelijk te onthouden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Annedouwe schreef op dinsdag 27 mei 2008 @ 13:43:
Zover ik weet niet nee dus dat gedeelte moet je dan missen, maar je kan wel mee doen met npc's killen enzo. Tis niet de volle 100% maar toch iets.
Dit is tevens de reden dat ik een poppetje maak voor RL vrienden om mee samen te spelen en me eigen poppetje waarmee ik naar gelieve kan levelen...anders hou je altijd dit soort gedoe.
Ik vind het wel erg jammer dat het multiplayer gehalte naar beneden haalt. Echt samen spelen met iemand is er niet bij. Als je een quest nodig hebt met meerdere personen moet je er maar 'toevallig' tegenaan lopen. Meehelpen aan quest die je niet (meer) nodig hebt is toch een beetje zonde van de moeite...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Vind de aprentice wel grappige feature, wordt bv enorm gebruikt in CoH (sidekick heet het daar) om te powerlvlen. Ben benieuwd hoe ze hier tegen gaan optreden, zeker als je op lvl20 al vrij makkelijk in de 40-50 map kan komen (nogwat of death?).

Pagina: 1 ... 8 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.