Verwijderd schreef op maandag 26 mei 2008 @ 10:22:
Hoi allemaal,
Ik heb het spel inmiddels ook een paar uur gespeeld (kunnen spelen...) Nog wel een hoop problemen maar misschien hebben jullie een idee om het op te lossen. Ik snap het namelijk niet meer zo goed
[hoop meer text]
Ben trouwens een barbarian gestart, is echt erg leuke klasse. Ik denk goed te vergelijken met een sword rogue/dps warrior.
ok, dit topic gaat dus echt snel

7 bladzijdes verder...
Maar het goede nieuws is! Al mijn problemen opgelost! Behalve het knipperen van icoontjes door crossfire dan. Heerlijk gespeeld gister-avond. Ik ben nu level19 met mijn barbarian. Ik dacht dat dual-wield het helemaal was maar toch maar is een 2h sword opgepakt. En wow, coolheidsfactor! Stealthmoves met een 2h zijn te leuk. Ook de fatality moves zijn echt... nouja... te vaak van mijn stoel af gelegen van het lachen. Om er 2 te noemen:
- Je grote zwaard door de mob/player heen steken, los laten, even die handjes omhoog en juigen en het zwaard er weer uit trekken.
- Mob op de grond slaan. Dan nog 1 keer met zwaard erlangs en dan uitlachen. Ik ben een vrouwelijk karakter dus is zo grappig.
Oja, hoe ik het opgelost heb.... Ik heb 2 computers staan hier en allebei zitten ze met een interne kaart wireless aan mijn router geknoopt. Alleen is dus de ene Vista 64bit en de andere xp32bit. Ik heb dus maar is een kabeltje geprikt tussen de router en de vista computer en alle problemen zijn voorbij. Nooit eerder echt problemen met die wireless kaart gehad en wow draaide altijd prima dus ik snap niet helemaal hoe dat komt en ik heb nu dus een hele lelijke kabel dwars door mijn woonkamer liggen maar moet maar even dan.
Ik ben trouwens:
Bouk : Barbarian : Aquilonia