Ik kan veel reacties hier op geven.. Over de betekenis van Dag en Nacht in de eerste twintig levels, functie van Tortage..
Maar dit doe ik maar even niet, omdat mensen zoeken naar blijkbaar gelijke ervaringen. Waarom gaan mensen naar een ander spel als ze hetzelfde willen ervaren? WoW is zelf nog niet eens zo groot. Ik ben zelf EVE-online gewend, een Single Sharded server, met daarop tig duizenden spelers online met duizenden en duizenden systemen, niks is geinstanced.
Nu speel ik AoC omdat ik AoC wil ervaren, hoe AoC speelt. Niet in vergelijking tot EVE, niet in vergelijking tot FFXI, maar gewoon AoC. Als je zo graag dezelfde ervaringen wilt behouden, waarom dan een nieuw spel uitproberen?
Anders is niet meteen slechter. Slechter is het alleen wel meteen als je niet iets anders wilt als wat je dus gewend bent.
@ Hierboven:
Sluit ik me volledig bij aan. AoC is voor mij een verademing, een rust, een ervaring uniek. Sfeer is geweldig, ik vind het ook geweldig om een keer een MMO bij Launch mee te maken. Combat systeem vind ik heerlijk, verhaal lijn neemt je lekker mee, conversaties zijn bruut. Wanneer mensen int spel boos zijn laten ze dat ook heerlijk ongeremd en ongesensureerd weten, en je zou denken dat het triviaal is maar het voegt geloofwaardigheid toe. Dit spel ga ik ook echt nog wel een tijdje spelen, op zn minst een aantal maanden al zal dit snel naar een half jaar gaan. Ik ben compleet tevreden met hoe het nu is in AoC, en bugs lach ik eerder om dan dat ik me eraan irriteer, het is een spel mensen, ookal kost het geld.
Dat iets mij geld kost ga ik me dus ook mee vermaken. Wat heb ik nou aan geld uitgeven om mij vervolgens te ergeren aan bepaalde bugs of zo

, win ik niks mee. Je merkt hoe serieus mensen zoiets nemen door hoe fel ze negatieve dingen opmerken.
Voor mij is AoC één en al positief
[
Voor 31% gewijzigd door
Verwijderd op 31-05-2008 18:31
]