[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 64.656 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het idee dat je een singleplayer game aan het spelen bekruipt mij ook steeds meer en meer. Ben net uit Tortage en pas level 21 maar ik heb dus nog nooit gegrouped of op een andere manier interactie gehad met andere spelers.

Ben benieuwd of dit spoedig gaat veranderen anders denk ik dat het voor mij alleen bij het eerste maandje blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Ik denk ook niet dat ik de 80 ga halen. Ik zit nu op 36 en de beschikbare quests zijn gewoon compleet opgedroogd. Ik vind het bizar dat er 3 20-30 zones zijn, en dat het daarna gewoon helemaal ophoudt. Komt nog eens bij dat grote stukken zoals de border ranges bijvoorbeeld gewoon singple player instances zijn, en voor single player games betaal ik geen 15 euro per maand.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 02:47:
Zoals iemand op AoC forums zei: bugs en probleem punten zijn er nu eenmaal bij een release van een MMO, als je die absoluut niet wilt tegenkomen: wat doe je dan bij een release van een MMO :P.
Sorry hoor, maar er zijn niet alleen bugs, er zijn grotere problemen. De mate van instancing bijvoorbeeld. Daarnaast zijn er zo veel bugs die gewoon VOOR release gefixed hadden moeten worden. En tenslotte is er gewoon een enorm gebrek aan content (volgens bij ben je zelf tortage niet uit), en dat is ook niet iets wat ze 'even' gaan fixed. Dus laat die denigrerende "wat doe je dan bij" reacties ajb achterwege, het spel heeft gewoon grote issues.

[ Voor 50% gewijzigd door Hydra op 31-05-2008 11:03 ]

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:53:
Het idee dat je een singleplayer game aan het spelen bekruipt mij ook steeds meer en meer. Ben net uit Tortage en pas level 21 maar ik heb dus nog nooit gegrouped of op een andere manier interactie gehad met andere spelers.

Ben benieuwd of dit spoedig gaat veranderen anders denk ik dat het voor mij alleen bij het eerste maandje blijft.
Het ligt helemaal aan je zelf. Je kan gewoon gaan questen in je eentje, en vaak geganked worden/dood gaan door groepjes mobs. Maar je kan ook zoals ik, met een maat groupen, samen een instance grinden of quests doen, dit vind ik persoonlijk veel leuker en dan ben je ook wat meer bestend tegen gankers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 10:53:

eerste 20 lvls zijn voornamelijk single player.. daarna begint t spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hapSnap
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:53
Hydra schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 11:00:
Ik denk ook niet dat ik de 80 ga halen. Ik zit nu op 36 en de beschikbare quests zijn gewoon compleet opgedroogd. Ik vind het bizar dat er 3 20-30 zones zijn, en dat het daarna gewoon helemaal ophoudt. Komt nog eens bij dat grote stukken zoals de border ranges bijvoorbeeld gewoon singple player instances zijn, en voor single player games betaal ik geen 15 euro per maand.
Op lvl 36 zou je geen enkel probleem moeten hebben met quests. Ik heb zelf best veel quests geskipped en nog had ik geen enkel probleem met questen in die levelrange. Weet je zeker dat je alle zones hebt gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 09:47:
AoC geeft bij mij een groot gevoel van teleurstelling. Het beloofde zoveel en ze zijn er ook al 5 jaar mee bezig. Sommige concepten zijn zo diep in AoC geworteld dat deze nooit kunnen worden veranderd en daardoor kunnen de echte problemen met deze game ook nooit worden opgelost. Misschien waren de verwachtingen na 5 jaar gewoon te hoog.
Wat zou er dan ´nooit´ veranderd kunnen worden?
hapSnap schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:32:
[...]

Op lvl 36 zou je geen enkel probleem moeten hebben met quests. Ik heb zelf best veel quests geskipped en nog had ik geen enkel probleem met questen in die levelrange. Weet je zeker dat je alle zones hebt gehad?
Wat ik al zei, er zijn zoveel verschillende ervaringen van't spel. Tis nieuw, onbekend, mensen gaan conclusies trekken die grotendeels geheid voorbarig zijn puur omdat gewoon alles nog zo onbekend is. Tis een spel waar weinig guides nog voor te vinden zijn, iedereen ist gewoon aan het verkennen en aan het begrijpen.

Daarom vind ik dat iedereen wel wat genuanceerder mag zijn in zijn mening over de mogelijkheden.. :)

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[..]

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

wtf...zonet knalde de stop er uit, ik probeer in te loggen: "wrong client version'...
start ik weer opnieuw op, doet hij het wel, maar mn friends lijst is leeg, ik zit ineens niet meer in een guild, en mn feat points en skill points zijn gereset :?

vage shit dit

ok, blijkt een bug te zijn, ff reloggen en alles was weer goed

[ Voor 11% gewijzigd door flessuh op 31-05-2008 14:22 ]

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 12:36:[...]
Wat zou er dan ´nooit´ veranderd kunnen worden?
Het hele spel is gebouwd op instances van zones. Kleine groepjes mensen laten spelen in zoveel mogelijk instanecs van dezelfde zone. Dit kunnen ze niet veranderen, dan moeten ze een compleet nieuw spel gaan ontwerpen. Wat denk je dat ze met alle gildes moeten doen die al een stad aan het bouwen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:51:
[...]

"From character" staat bij mij al automatisch aangevinkt. Ik gebruik een 5.1 boxenset, dus de geluidskaart op "headset" zetten heeft bij mij ook geen zin. Erg jammer, heb namelijk wel zin om m'n Bear Shaman te levelen en de wereld te verkennen.

Bedankt voor de snelle reactie trouwens.
stemmen komen in AoC enkel uit je center speaker.
dus check ff of je niet iets aan hebt staan waardoor dat kanaal niet goed werkt.
mijn logitech setje heeft bvb een knop waarmee een center speaker kanaal wordt aangemaakt door het mixen van de left en right kanalen.
als die aan staat hoor je echter bij echte 5.1 bronnen het center kanaal niet meer

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RocketKoen schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:09:
[...]
stemmen komen in AoC enkel uit je center speaker.
dus check ff of je niet iets aan hebt staan waardoor dat kanaal niet goed werkt.
mijn logitech setje heeft bvb een knop waarmee een center speaker kanaal wordt aangemaakt door het mixen van de left en right kanalen.
als die aan staat hoor je echter bij echte 5.1 bronnen het center kanaal niet meer
Bedankt voor de reactie. Ik heb de Creative Inspire T6100 boxenset en ik gebruik mijn onboard geluidskaartje. Zojuist even de nieuwste Realtek HD Audio Drivers geïnstalleerd en de stemmen werken weer perfect, dus voor de mensen met hetzelfde probleem, download de nieuwste audio drivers!

Ik ben trouwens een level 5 Bear Shaman en ik speel op Battlescar.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 15:09:
[...]

Het hele spel is gebouwd op instances van zones. Kleine groepjes mensen laten spelen in zoveel mogelijk instanecs van dezelfde zone. Dit kunnen ze niet veranderen, dan moeten ze een compleet nieuw spel gaan ontwerpen. Wat denk je dat ze met alle gildes moeten doen die al een stad aan het bouwen zijn?
Onzin.. :)

Ze kunnen de quota van instances zodanig aanpassen (tot oneindig bv) zodat er geen nieuwe instances geladen word. (Of zit ik hier fout? ben zelf Singular werelden gewend in MMOs)
Met de steden, weet ik net niet genoeg van af, teveel tegenstrijdige informatie is er te vinden. En als ik die tegenstrijdigheid te horen krijg, betekent dat er onduidelijkheid is. Dus dat verhaal geef ik wel tijd om wat duidelijker te worden :).

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norris92
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Heerlijk, volgens mij is m'n account op inactief gezet omdat de periode van de early access is verlopen. Ik heb mijn AOC bij play.com besteld en heb keurig op tijd de code voor early access gekregen. Kon dus direct op 17-05 aan de slag. Helaas nog altijd niet de bestelling per post binnengekregen. Daar zit nl. de dvd box in met de key die nodig is om je account te upgraden. :(

Kan niet meer inloggen en op mijn accountpagina staat:

Account status Cancelled Frozen (not playable) 2008-05-31 12:04:11

[ Voor 14% gewijzigd door norris92 op 31-05-2008 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ben ik blij dat ik me heb kunnen in houden met de launch om niet gelijk te rennen, ik heb genoeg gelezen en filmpjes gezien om te kunnen zeggen dit wil ik niet. :)
Nu maar wachten op me volgende echte next gen mmo, huidige shit ben ik beu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

norris92 schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 16:57:
Heerlijk, volgens mij is m'n account op inactief gezet omdat de periode van de early access is verlopen. Ik heb mijn AOC bij play.com besteld en heb keurig op tijd de code voor early access gekregen. Kon dus direct op 17-05 aan de slag. Helaas nog altijd niet de bestelling per post binnengekregen. Daar zit nl. de dvd box in met de key die nodig is om je account te upgraden. :(

Kan niet meer inloggen en op mijn accountpagina staat:

Account status Cancelled Frozen (not playable) 2008-05-31 12:04:11
Wacht hier ook op mijn pakje van play;com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap het niet helemaal. De wereld is dus onderverdeeld in instances en tot level 20 speel je als het ware de single player? Beetje jammer, aangezien ik de grote wereld van WoW gewend ben.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 18:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 17:20:
Wat ben ik blij dat ik me heb kunnen in houden met de launch om niet gelijk te rennen, ik heb genoeg gelezen en filmpjes gezien om te kunnen zeggen dit wil ik niet. :)
Nu maar wachten op me volgende echte next gen mmo, huidige shit ben ik beu.
Ik snap niet waar iedereen zich zo druk om maakt, het is een prima spel.. Ziet er erg mooi uit. en het combat systeem is veel beter als dat van wow.
Ik ben nu lvl 21 en van tortage af. Ik ben zelf nog maar amper bugs tegengekomen en het spel bevalt me dan ook uitermate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:03:
Ik snap het niet helemaal. De wereld is dus onderverdeeld in instances en tot level 20 speel je als het ware de single player? Beetje jammer, aangezien ik de grote wereld van WoW gewend ben.
Ik kan veel reacties hier op geven.. Over de betekenis van Dag en Nacht in de eerste twintig levels, functie van Tortage..

Maar dit doe ik maar even niet, omdat mensen zoeken naar blijkbaar gelijke ervaringen. Waarom gaan mensen naar een ander spel als ze hetzelfde willen ervaren? WoW is zelf nog niet eens zo groot. Ik ben zelf EVE-online gewend, een Single Sharded server, met daarop tig duizenden spelers online met duizenden en duizenden systemen, niks is geinstanced.

Nu speel ik AoC omdat ik AoC wil ervaren, hoe AoC speelt. Niet in vergelijking tot EVE, niet in vergelijking tot FFXI, maar gewoon AoC. Als je zo graag dezelfde ervaringen wilt behouden, waarom dan een nieuw spel uitproberen?
Anders is niet meteen slechter. Slechter is het alleen wel meteen als je niet iets anders wilt als wat je dus gewend bent.

@ Hierboven:
Sluit ik me volledig bij aan. AoC is voor mij een verademing, een rust, een ervaring uniek. Sfeer is geweldig, ik vind het ook geweldig om een keer een MMO bij Launch mee te maken. Combat systeem vind ik heerlijk, verhaal lijn neemt je lekker mee, conversaties zijn bruut. Wanneer mensen int spel boos zijn laten ze dat ook heerlijk ongeremd en ongesensureerd weten, en je zou denken dat het triviaal is maar het voegt geloofwaardigheid toe. Dit spel ga ik ook echt nog wel een tijdje spelen, op zn minst een aantal maanden al zal dit snel naar een half jaar gaan. Ik ben compleet tevreden met hoe het nu is in AoC, en bugs lach ik eerder om dan dat ik me eraan irriteer, het is een spel mensen, ookal kost het geld.
Dat iets mij geld kost ga ik me dus ook mee vermaken. Wat heb ik nou aan geld uitgeven om mij vervolgens te ergeren aan bepaalde bugs of zo :P, win ik niks mee. Je merkt hoe serieus mensen zoiets nemen door hoe fel ze negatieve dingen opmerken.
Voor mij is AoC één en al positief :D

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:12:
[...]

Ik kan veel reacties hier op geven.. Over de betekenis van Dag en Nacht in de eerste twintig levels, functie van Tortage..

Maar dit doe ik maar even niet, omdat mensen zoeken naar blijkbaar gelijke ervaringen. Waarom gaan mensen naar een ander spel als ze hetzelfde willen ervaren? WoW is zelf nog niet eens zo groot. Ik ben zelf EVE-online gewend, een Single Sharded server, met daarop tig duizenden spelers online met duizenden en duizenden systemen, niks is geinstanced.

Nu speel ik AoC omdat ik AoC wil ervaren, hoe AoC speelt. Niet in vergelijking tot EVE, niet in vergelijking tot FFXI, maar gewoon AoC. Als je zo graag dezelfde ervaringen wilt behouden, waarom dan een nieuw spel uitproberen?

Anders is niet meteen slechter. Slechter is het alleen wel meteen als je niet iets anders wilt als wat je dus gewend bent.
Zie je me vergelijkingen tussen de gameplay van WoW en AoC maken? Ik dacht het niet. Ik vind het alleen jammer dat ik niet met honderden mensen tegelijk in een stad ben. Die reactie die je me "zou kunnen geven" zou dus erg fijn zijn, aangezien veel dingen me nog onduidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het niet tijd voor een nieuw deeltje ? :)

(ik zou het graag doen, maar ik weet niet hoe :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Dat zegt ook niemand, maar er zijn gewoon problemen in het spel, problemen die gewoon niet zondermeer even opgelost gaan worden, zoals bijvoorbeeld de instancing. Mensen gaan het hoe dan ook met WoW vergelijken, simpelweg omdat ze enorm veel overeenkomsten hebben. In sommige gebieden doet AoC het beter, maar in andere zaken is het WoW. Dat is doodnormaal.

Verder zitten er nu nog problemen in het spel, en in de support van Funcom, en je kunt gewoon niet vragen of mensen daar hun mond over willen houden, dit is en blijft een discussieforum.
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:20:
Zie je me vergelijkingen tussen de gameplay van WoW en AoC maken? Ik dacht het niet. Ik vind het alleen jammer dat ik niet met honderden mensen tegelijk in een stad ben. Die reactie die je me "zou kunnen geven" zou dus erg fijn zijn, aangezien veel dingen me nog onduidelijk zijn.
Nee, vanaf level 5 kom je andere spelers tegen waar je ook mee kunt groupen. Alleen worden er na X personen nieuwe instances opgestart. Dankzei de spawnrates en de kleine zones is dat voor AoC ook gewoon nodig, maar ik mis zelf wel een beetje het 'massive' gevoel van AoC. Wat vooral jammer is, is dat die 'massive' siege battles gewoon 48v48 gaan zijn. Is dus ook geinstanced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Verwijderd schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 18:32:
Is het niet tijd voor een nieuw deeltje ? :)

(ik zou het graag doen, maar ik weet niet hoe :P )
Ik heb een nieuw deel aangemaakt

[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:41

Fuelke

Forza Ferrari

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste