[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste
Acties:
  • 64.658 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Loona35 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:10:
Ik snap er dus echt geen bal van hoe in zo'n trailer filmpje een dev een hele muur neerzet op zelf aangegeven locatie..het lijkt nog niet half op hoe het er nu bij ons uitziet, zal asap screens maken van al die pre-built spots.
Sorry, maar er is nooit geclaimed dat je op elke willekeurige plek iets kon bouwen, dat maak jij ervan.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:51:
Vraag me af die 8 pvp steden moeten nog wat extra hebben om daar voor te vechten al ben ik van mening dat je elke guild stad in pvp server met de grond gelijk moet kunnen maken.
Je bent waarschijnlijk nog wat nieuw op GoT, maar hier zetten we onze reply neer onder de quote, en als je reageert op meerdere posts is het de bedoeling dat je je vorige post ff edit.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 07:59:
Ik zit nu met me ToS op lvl 37, maar was het gisteren even zat, dus rustig aan gedaan...
Welke area's is aan te raden om te questen nu, want ik heb wat doelloos rondgelopen en gegrind, maar geen fatsoenlijke plekken kunnen vinden met quests.
Dat begint voor mij ook een probleem te worden. Level 1-30 zijn er meer dan genoeg quests, maar dan begint het opeens erg schraal te worden.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valkske
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 20:41
Verwijderd schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 20:09:
Ai, da's balen, dan voorspel ik een redelijk vroege dood voor de guildcity's wegens pure nutteloosheid :( Jammer, klinkt zo goed...
We zijn zo gewoon geworden dat het end-game van een mmorpg de saaiheid zelfe is (ik ga geen namen noemen), maar dat is net het omgekeerde bij AoC.
In AoC zou er een compleet nieuw spel beginnen op level 80. Waarvan guildcity, raiding, battlekeep en siege pvp een centrale rol spelen. Op het ogenblik dat er complete guilds op hun max level zitten, ben ik er zeker van dat ze hier werk gaan van maken om dit gedeelte volledig uit te werken.
Laten we volgend jaar deze post nog eens opgraven, en zien wie gelijk heeft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Valkske schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:23:
[...]

We zijn zo gewoon geworden dat het end-game van een mmorpg de saaiheid zelfe is (ik ga geen namen noemen), maar dat is net het omgekeerde bij AoC.
In AoC zou er een compleet nieuw spel beginnen op level 80. Waarvan guildcity, raiding, battlekeep en siege pvp een centrale rol spelen. Op het ogenblik dat er complete guilds op hun max level zitten, ben ik er zeker van dat ze hier werk gaan van maken om dit gedeelte volledig uit te werken.
Laten we volgend jaar deze post nog eens opgraven, en zien wie gelijk heeft :)
Ik hoop met heel men hart dat je hierin gelijk hebt =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Gister hebben met onze guild ook maar eens een keep gebouwd.
Deze staat nu in purple lotus swamp. Misschien dat we vanavond maar eens wat muren gaan bouwen.

Trouwens stond er als tekst voor de upgrade naar keep II: Lorem Ipsum etc... _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door Kroga op 30-05-2008 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
we zitten in ts met 2 man die bijna 80 zijn, geef het nog dag of 2 denk ik, ze zitten meer te wachten op nog meer mense zodat ze aan high lvl instances kunnen beginnen :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:13:

Dat begint voor mij ook een probleem te worden. Level 1-30 zijn er meer dan genoeg quests, maar dan begint het opeens erg schraal te worden.
Dat vind ik ook jammer inderdaad, gister gaf ik er dus even de brui aan...
Begin word je overladen met quests in verschillende area's ook nog en opeens valt het helemaal stil...
Is dat maar eventjes of komt er nog wel verbetering in?
Nu ben ik niet te lui om hier en daar te grinden, maar ik heb gister alleen al 1,5 uur lopen reizen en vervolgens zat ik nog met niets nieuws.
In WoW had ik voor de levelnerf al 5 lvl 70's, dus ik weet maar al te goed wat grinden/levelen is, maar ik het begin met AoC begon het zo goed met al die quests, maar ik heb geen zin om me weer compleet lens te moeten grinden om eerlijk te zijn :S

Misschien dat ik even een andere class aanmaak en daar even mee ga relaxen of wellicht dat er wel wat goede area's zijn die ik mis op me ToS, dan ga ik misschien wel ff verder... kijk het wel even aan.

Is er een leuke melee class met afwisseling, goede/leuke dps en goede survivability? (iets met een 2h lekker zagen lijkt me wel ok) gister even een Conqueror aangemaakt, maar ik lees/hoor zo veel verschillende dingen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi hoi,

Ikzelf heb ook leuke problemen met fps. Het lijkt erop alsof instellingen geen ruk uitmaken. Behalve 1, en hoe pijnlijk dan ook, ik heb liever 50 fps dan 25 fps.

Schaduwen uit of op character only verdubbeld je fps bijna.

Mijn specs zijn 8800gts 640mb, e6600 @ 3gz, 4gb mem, en nog @ vista 64 bit.

Overigens, gisteren toen ik zat te spelen schoot me iets te binnen. Deze engine scaled wel, maar de verkeerde kant op. Me fps gaat omhoog als ik aa hoger zet (zit nu @ 16 >.<'). Dus hij scaled wel, alleen de verkeerde kant op, maar stiekem is dat toch wat je wilt? :P

Oja, en praat is wat minder, er word hier nu zo veel gezegd dat ik het me niet meer kan veroorloven om elke post te lezen zoals een week geleden, zonder me schuldig te voelen @ werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hou het ook even voor gezien denk ik.

Misschien dat ik het later nog even uit de kast trek maar ik ben het nu eigenlijk al zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:00:

ja, en praat is wat minder, er word hier nu zo veel gezegd dat ik het me niet meer kan veroorloven om elke post te lezen zoals een week geleden, zonder me schuldig te voelen @ werk.
Hehe dat gevoel ken ik :D soms lig ik hier een uur niets te doen omdat ik het forum aan het bijlezen ben :p Maar vandaag geen bal goesting dus ik volg wel gewoon, ookal heb ik nog niet veel bij te dragen aangezien ik braafjes aan de laatste quests in Tortage bezig ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 10:56

Local Host

Het forum is om te leren.

Gisteren stoute schoenen aangetrokken en ook mezelf maar eens in het spel begeven :)

Heb nu een lvl 7 ranger het is even wennen na 1,5 jaar WoW en 4 jaar R.O.S.E. maar de speelstijl en de graphics zijn super :)

Zal misschien nog wel wat meer chars aanmaken om te kijken wat er nu precies leuk speeld ed maar ik denk dat ik me wel met dit spel zal vermaken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben nu level 30, dus enthousiast aan de destiny quest begonnen. Amper drie kwartier later was die klaar en alhoewel het best leuk was dacht ik dat dit slechts het begin was... maar nee, nu is het 'kom maar terug als je level 50 bent'. Nou, dat viel me dus wel enorm tegen. Als je als designer toch zooien quests moet maken, waarom kan daar dan nou niet net even wat meer mee?

Verder heb ik mijn assasin gerespect naar corruption, wat meer anders is dan ik had verwacht. Nog een paar puntjes nodig voor ik er echt wat mee kan en dan ben ik benieuwd of het ook effectief zal zijn. Ik kon met lotus gewoon de synergie niet goed werkend krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Taurnil schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:58:
ik snap het niet.

ik lees van veel mensen die zowat hetzelfde systeem hebben als mij dat ze in tortage hoge fps hebben op High.

mijn systeem

E6750 @ stock 2,66
8800GTS 512mb stock
2gb ram 667mhz
vista ultimate 64bits.

1680x1050 reso
2x of none anti aliasing
3 anastrophic
200m view distance
shadow char only
no bloom

18-22 fps in tortage.
40-57fps in dungeon (underhall) in een hoekje of zo.

wil ik het spel fatsoendelijk kunne spelen overal algemeen, moet ik het op zijn max op medium zetten.
terwijl ik een vriend heb die hetzelfde systeem heeft behalve de vga die zelfs worse is aka de 8800GTS 360Mb versie... en kan eht spel gewoon op high spele, ook in tortage...

[...]

kweet niet of je trailers hebt gezien of zo, ma met guildcities kunne de guildies dingen craften, potions maken enz enz kwa proffesions en crafts, die je buiten een guild, of een guild zonder city dus nietkunt maken. en ook 8 PvP city spots per server dus echte guilds willen daar wel voor gaan knokke, en elke guild krijgt ook een PvE like city, waar als jij een city buigt er dan ook een NPC city wordt naast gebouwd die jouwn PvE city hier en daar wel eens aanvalt om het spanned te houden.
1. Je geheugen is traag en erg weinig voor vista + games
2. Vista 64-bit is nog niet volledig ondersteund kwa drivers e.d.

Ik krijg binnenkort zelf m'n Quadcore binnen.. dan worden mijn specs:

Q6600 @ 3.0 Ghz
3 GB Kingston Hyper Memory @ 800 Mhz
Geforce 8800 GTS OC'd
Vista Ultimate 32 bit

Alles @ max ( nu ook al trouwens met een E6300 (A) )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:08:
[...]

Q6600 @ 3.0 Ghz
Geforce 8800 GTS OC'd
Vista Ultimate 32 bit

1. Onzin, geheugen is snel zat en matched zelfs met de FSB van zijn processor. 2GB zou genoeg moeten zijn, meer is natuurlijk altijd beter.
2. Nog meer onzin, Vista 64bit zijn zat drivers voor. Alle belangrijke componenten zoals Chipset, Video en Audio zijn volledig ondersteunt.

Ik draai Vista 64bit op een E6850 met 4GB mem en een 8800GTX en het draait als een zonnetje. Fullscreen 1920x1200 met alles op max, no bloom en geen AA en ik haal makkelijk overal, ook drukke gebieden, 30fps.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Als ik kijk naar mijn geheugen verbruik @ AoC + vista zit ik standaard al op 2.5 gb dus tja..

Mooi dat je het onzin vind. snap alleen niet waarom je zelf geen Bloom en AA aanzet.. Zou je makkelijk moeten trekken kwa system.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Local Host schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:06:
Gisteren stoute schoenen aangetrokken en ook mezelf maar eens in het spel begeven :)

Heb nu een lvl 7 ranger het is even wennen na 1,5 jaar WoW en 4 jaar R.O.S.E. maar de speelstijl en de graphics zijn super :)

Zal misschien nog wel wat meer chars aanmaken om te kijken wat er nu precies leuk speeld ed maar ik denk dat ik me wel met dit spel zal vermaken :)
hey hey, jij zal zeker niet op de rp server zitten met de naam localhost :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:09

FunkyTrip

Funky vidi vici!

redfoxert schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:14:
1. Onzin, geheugen is snel zat en matched zelfs met de FSB van zijn processor. 2GB zou genoeg moeten zijn, meer is natuurlijk altijd beter.
2. Nog meer onzin, Vista 64bit zijn zat drivers voor. Alle belangrijke componenten zoals Chipset, Video en Audio zijn volledig ondersteunt.
In de performance topics van AoC blijkt dat 2gig echt het minimum is. AoC gebruikt fijn tot 2.5gig uiteindelijk. Je zult dus met 3 gig betere performance halen.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SpoTs schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:26:
Als ik kijk naar mijn geheugen verbruik @ AoC + vista zit ik standaard al op 2.5 gb dus tja..

Mooi dat je het onzin vind. snap alleen niet waarom je zelf geen Bloom en AA aanzet.. Zou je makkelijk moeten trekken kwa system.
Daarom zeg ik ook dat meer beter is :) De snelheid van zijn geheugen heeft daar verder niets mee te maken. Ook is sneller geheugen nauwelijks te merken. Wat je wel merkt tijdens het laden is het wel of niet hebben van een Raid-0 systeem. Gisteren eens getest en het laden is echt stukken sneller op mijn nieuwe Raid-0 set dan vanaf een enkele disc.

Bloom en AA heb ik uitgezet omdat ik toch een increase in fps heb waargenomen. Wat iemand anders al aanhaalde, misschien moet ik de AA eens voluit zetten. Het spel schaalt de verkeerde kant op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

4th schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:35:
[...]

hey hey, jij zal zeker niet op de rp server zitten met de naam localhost :P
Nee mijn eerste char heb ik op pve bori gemaakt :)

Switchen kan voor mij nu nog makkelijk. Weet niet of we weer ergens een LoT kunnen starten zag in Rose topic dat er toch wel een aardig aantal bekenden aoe aan het proberen waren >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:59:
[...]
Is er een leuke melee class met afwisseling, goede/leuke dps en goede survivability? (iets met een 2h lekker zagen lijkt me wel ok) gister even een Conqueror aangemaakt, maar ik lees/hoor zo veel verschillende dingen...
Barbarian =]

Kunnen zowel 2handed weapons als dual wielden.
is een dps class, die meer focussed op AoE grinden dan bijvoorbeeld de assassin.
Kan ook light amor dragen waarbij de assassin aan cloth vast zit.
Heeft ook toegang tot stealth attacks en zeer goede CC met 2h weaps.

Ik heb zelf een lvl 30 barbarian nu en ik moet zeggen dat ik tot nu toe zeer tevreden ben over de Pvp en PvE mogelijkheden.

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Local Host schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:46:
[...]

Switchen kan voor mij nu nog makkelijk. Weet niet of we weer ergens een LoT kunnen starten zag in Rose topic dat er toch wel een aardig aantal bekenden aoe aan het proberen waren >:)
lol, wel ja, zou grappig zijn, maar dan pve of pvp? heb namelijk geen pvp ervaring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amafi
  • Laatst online: 17-08 22:48

Amafi

Amafi

Local Host schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:46:
[...]

* Amafi lurkt eventjes mee om te zien of dit nog een beetje leuk is :+

Wuift hallo naar de bekende namen die ik al voorbij zag komen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:04:
Ik hou het ook even voor gezien denk ik.

Misschien dat ik het later nog even uit de kast trek maar ik ben het nu eigenlijk al zat.
Ik ga over een paar maandjes wel weer beginnen, dan is het spel hopelijk dusdanig verbeterd dat het een stuk leuker is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Local Host

Local Host

4th schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:56:
[...]

lol, wel ja, zou grappig zijn, maar dan pve of pvp? heb namelijk geen pvp ervaring
Mijn voorkeur gaat uit naar PVE, maar als iedereen PVP wilt geen probleem :)
Amafi schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:01:
[...]

:w *O*

Bram kom op joh kopen dit spel !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Mijn performance is op dit moment:

Systeem: quadcore9300, 4gig,Vista32bits,9800GTX 512mb, 1920x1200 res.

Settings: bloom uit,visibility 75% en meeste sliders op 75%, AF laag, AA redelijk laag, de rest alles op high.

Geeft me 15fps in drukke gebieden in Tortage, 25fps in rustigere gebieden in Tortage en 40fps of hoger in instances.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
je zou rond de 80-90 fps in instances moeten zitten, heb ik hier ook met alles aan...

nieuwste drivers? beta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:22

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Amafi schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:01:
[...]

* SinergyX zwaait terug
Ik zit nog steeds op PvE Corm :)

Barbarian is inderdaad lekker melee en hoge DPS, goeie stealth-hits. 2h focused wat meer op survivability, dual is meer damage (vanwege offhand chance).

Ik zit zelf op een 35-40fps in Old Atlantia, 80-90 in normale zones (conell's, white sands). Perfect World had hier zo'n fijne knop voor, als je town in gaat kan je alles direct op 'low' zetten zodat je met high settings kan blijven doorspelen. Zet ik alles hoger, zit ik 40-50fps in zones, maar 10-15 in hub-zones.

Las trouwens op AoC forums dat er mogelijk een flinke bug in armor lijkt te zitten, diverse guardians en rangers schijnen tegen elite bosses bizar veel dmg te krijgen terwijl cloth armor classes bijna geen damage krijgen.

Blijft jammer dat GM's zo weinig communiceren richting spelers, zeker richting bugged skills, missende skills of niet werkende feats.

E8400, 2x 1GB DDR2, 8800GTS640, Vista 32prem. Settings high, shadow chars only, bloom uit, AA 2x, visiblity 1500m, high quality dacht 200meter

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2008 11:42 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:37:
Mijn performance is op dit moment:

Systeem: quadcore9300, 4gig,Vista32bits,9800GTX 512mb, 1920x1200 res.

Settings: bloom uit,visibility 75% en meeste sliders op 75%, AF laag, AA redelijk laag, de rest alles op high.

Geeft me 15fps in drukke gebieden in Tortage, 25fps in rustigere gebieden in Tortage en 40fps of hoger in instances.
Vind dat op zich best vreemd, maar kan komen omdat jij een hogere resolutie hanteerd.

met de setup die ik net vertelde met echt ALLES op max en resolutie op 1650x1080
zit ik gemiddeld op 25 fps in drukke gebieden en 50-60 fps in tortage ( nog met de E6300 ) straks met die Kwatkoor zal ik ongetwijfeld hoger zitten kwa fps overall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:41:
[...]
Las trouwens op AoC forums dat er mogelijk een flinke bug in armor lijkt te zitten, diverse guardians en rangers schijnen tegen elite bosses bizar veel dmg te krijgen terwijl cloth armor classes bijna geen damage krijgen.
Leuk ... guardians levellen al traag :(

Zou wel verklaren inderdaad waarom ik zoveel dmg krijg ook van gewone mobs.

In Frenzy stance met mn polearm kan ik nauwelijks 2 gelijke level mobs tegelijk aan. Shield en zwaard lukt dan nog wel, ook in Frenzy staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:41:
Blijft jammer dat GM's zo weinig communiceren richting spelers, zeker richting bugged skills, missende skills of niet werkende feats.
Inderdaad !! Ik zou graag weer willen spelen, maar ben al sinds afgelopen maandag aan het wachten op een reactie van een GM ( die volgens mij een illusie zijn ), en kan tot die tijd niet spelen :'(.

Gisteren had ik heel even hoop, omdat het een nieuwe dag was, moetst ik uiteraard weer opnieuw een petition invullen, en stond als nummer 22 genoteerd. Dan zou je denken wel kans te maken in een tijdsduur van 6 uur :). Echter stond ik ( na veelal afk ingelogd te zijn uiteraard) na 6 uur op taaadaaaa nummer 21 ! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vortexmerc
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 04-09 13:26
hmmm vind dit wel redelijk erg, highres texture pop ins en npc's die ineens opduiken blijkt een fix van funcom te zijn wegens de performance klachten... hieronder link naar official forums met een post van een GM die dit bevestigd......

http://forums-eu.ageofcon...thread.php?t=2011&page=24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 11:53:
[...]

Inderdaad !! Ik zou graag weer willen spelen, maar ben al sinds afgelopen maandag aan het wachten op een reactie van een GM ( die volgens mij een illusie zijn ), en kan tot die tijd niet spelen :'(.

Gisteren had ik heel even hoop, omdat het een nieuwe dag was, moetst ik uiteraard weer opnieuw een petition invullen, en stond als nummer 22 genoteerd. Dan zou je denken wel kans te maken in een tijdsduur van 6 uur :). Echter stond ik ( na veelal afk ingelogd te zijn uiteraard) na 6 uur op taaadaaaa nummer 21 ! 8)7
Dat is wel heel bizar ja |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer de support goed is, zullen mensen niet snel het spel verlaten omdat er wat minor bugs in zitten. Wanneer je geen support biedt , zullen mensen veel sneller hun account annuleren , ook al zijn de bugs relatief gezien klein. Blijkbaar snappen veel grote bedrijven dit nog steeds niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loona35
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19-06 07:47
Hydra schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 09:13:
[...]

Sorry, maar er is nooit geclaimed dat je op elke willekeurige plek iets kon bouwen, dat maak jij ervan.

[...]

Je bent waarschijnlijk nog wat nieuw op GoT, maar hier zetten we onze reply neer onder de quote, en als je reageert op meerdere posts is het de bedoeling dat je je vorige post ff edit.

[...]

Zeker wel... ik heb zo'n filmpje gezien waar een dev vanaf een distance view ff rond rent en veel muren optrekt.. niet dat filmpje uit de start post. Zou het moeten zoeken, diegene die ik bedoel, maar dat filmpje liet mij wel denken dat je zelf kon placen. Het is anways echt te schraal voor woorden dat niets te zeggen hebt erover. Wat nou als mijn guild met 2 suffe inactive guilds komt te zitten? Dan komt er dus nooit een leuke war ofzo ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loona35 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 12:49:
Wat nou als mijn guild met 2 suffe inactive guilds komt te zitten? Dan komt er dus nooit een leuke war ofzo ..
Misschien wel als jouw guild de eerste move maakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu een paar dagen op Battlescar en heb een lvl 19 conquerer(vactius). maar het valt me op dat alles in je eentje doet en er weinig interactie is met andere spelers. Quest kan je allemaal wel alleen af etc.. Wordt dit later in het spel nog anders, want samenwerken vind ik tog wel horen bij MMO.
En die chat snap ik ook niet helemaal, welke channels moet je open hebben om een beetje te weten wat er allemaal gebeurt op de server?
En ik vroeg me af of er nog een leuke NL guild is op battlescar waar ik me bij kan aansluiten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 13:07:
Ik speel nu een paar dagen op Battlescar en heb een lvl 19 conquerer(vactius). maar het valt me op dat alles in je eentje doet en er weinig interactie is met andere spelers. Quest kan je allemaal wel alleen af etc.. Wordt dit later in het spel nog anders, want samenwerken vind ik tog wel horen bij MMO.
En die chat snap ik ook niet helemaal, welke channels moet je open hebben om een beetje te weten wat er allemaal gebeurt op de server?
En ik vroeg me af of er nog een leuke NL guild is op battlescar waar ik me bij kan aansluiten
Later in Conalls Valley heb je echt vrijwel alleen maar groupquest's en deze solo je ook niet aangezien je geen kans maakt tegen die mobs ;-) je hebt ook nog harde elite bosses die zelfs moeilijk zijn met z'n 5en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Bijvoorbeeld de eerste echte dungeon: Sanctum of the Burning Souls

Gister gedaan met een random groep 8)7
Volgende keer ga ik wel weer met guildies...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Later in Conalls Valley heb je echt vrijwel alleen maar groupquest's
Wanneer is dat later? Ik ben nu level 30 en ben nog niet in een groep geweest eigenlijk. (vind het gedoe om een complete groep te krijgen de moeite van de korte quest niet waard eigenlijk. En de groepsquests die ik op hoger level even solo gedaan had was net als de andere quests vrij kort.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
LVL35 ofzo maar sommige daarvan kun je echt niet solo'en.
Mayhem in the fortress bijvoorbeeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Zijn die instances beetje cool met drops e.d.? ga misschien zondag avond maar ff proberen.. maar volgens mij moet je lvl 35 + zijn om die instances te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Ja volgens mij wel idd.
Heb nu al best veel blauwe items gevonden daar.
Staff lvl 40
Chest lvl 38
Boots lvl 40
Bow lvl 38

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
SpoTs schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 10:08:
[...]

Q6600 @ 3.0 Ghz
Geforce 8800 GTS OC'd
Vista Ultimate 32 bit

Ik heb ongeveer hetzelfde syst, alleen 2gb 800mhz en ik haal iets hoger dan jouw, zelfde reso, komt denk ik toch door het geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eindelijk mijn eigen kopie binnengekregen..!

En ik wil wat nieuws delen met de mensen omtrent graphics en fps:
Ik heb een Geforce 8600 GTS, en heb alle sliders gemaxed. (ahem, behalve total distance, dies 1500M)

En het vloeit soepel..

Het enige wat ik niet kan, is natuurlijk textures, shadows, en dergelijke op High gaan zetten. Dus als je merkt dat je sliders niet kan maxen, en iemand anders wel met dezelfde specs, misschien dat het dan ligt aan de overige instellingen die de overal kwaliteit bepalen :).

Cherios

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

Zamoraak schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:11:
[...]

Ik heb ongeveer hetzelfde syst, alleen 2gb 800mhz en ik haal iets hoger dan jouw, zelfde reso, komt denk ik toch door het geheugen.
Je hebt minder geheugen en je conclusie is dat je daardoor een hogere fps haalt? Ok I'm losing it I think 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 20-08 13:52
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:35:
Eindelijk mijn eigen kopie binnengekregen..!

En ik wil wat nieuws delen met de mensen omtrent graphics en fps:
Ik heb een Geforce 8600 GTS, en heb alle sliders gemaxed.

En het vloeit soepel..

Het enige wat ik niet kan, is natuurlijk textures, shadows, en dergelijke op High gaan zetten. Dus als je merkt dat je sliders niet kan maxen, en iemand anders wel met dezelfde specs, misschien dat het dan ligt aan de overige instellingen die de overal kwaliteit bepalen :).

Cherios
Alle performance posts kunnen eigenlijk nooit objectief beoordeeld worden, vaak zijn deze namelijk onvolledig (wat staat er op max, wat is precies je systeem, welke andere applicaties draai je, wat je is je resolutie, welke plek in het spel ben je enz. enz. enz. enz.)

Dus wellicht is het zinnig om voornamelijk in te gaan op het spel zelf, als iemand het met videokaart "X" goed kan draaien hoeft dan niet voor een ander te gelden met dezelfde videokaart, er zijn zo veel andere factoren (en om nu allemaal deze factoren in iedere post te gaan vermelden schiet het doel voorbij).

Inhoudelijke posts over het spel? (geen flame gericht op jou GutTerIchI ik heb gewoon jouw post als voorbeeld genomen)

[ Voor 19% gewijzigd door Kronos1979 op 30-05-2008 14:50 ]

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kronos1979 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 14:49:
[.goede punten.]
Dus wellicht is het zinnig om voornamelijk in te gaan op het spel zelf, als iemand het met videokaart "X" goed kan draaien hoeft dan niet voor een ander te gelden met dezelfde videokaart, er zijn zo veel andere factoren (en om nu allemaal deze factoren in iedere post te gaan vermelden schiet het doel voorbij).

Inhoudelijke posts over het spel? (geen flame gericht op jou GutTerIchI ik heb gewoon jouw post als voorbeeld genomen)
Cheers, kan ik me in vinden. Tis verleidelijk natuurlijk om je te storten op de Eye candy van dit toch wel erg mooi spel :).

Verder is dit voor mij een ontzettende opluchting van andere MMO's: Eve-Online, FFXI, waren spellen die ik beide +/- een jaar gespeeld heb. AoC neemt me vooral meer mee in zijn gevechten, zeker ook in de sfeer. Dat het voornamelijk mensachtige wezens (en dieren) zijn waar je tegen vecht, maakt het voor mij veel makkelijker om het spel beter te voelen, if that makes any sense. Ik zit er zelfs over na te denken mezelf wat meer te verdiepen in de Lore, RP zal mijn voorkeur hebben denk ik in dit spel :D.

Maar.. ik ben nog altijd in Tortage en ik denk dat we op dit moment met zn allen Tortage nu wel weten :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taurnil
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-12-2024
Heeft iemand anders dat ook wel eens dat je zo' n 5 keer op een skill kan rosse of klikke en de skill ma niet geactiveerd wordt, zonder dat er lag bij komt kijken natuurlijk.

Vind het ook zo jammer dat als je een skill eenmaal triggert dat die weer zo snel weg zijn als je nog net met een andere move bezig bent. ik klik toch op die skill omdat ik het wil gaan gebruiken, laat deze dan ook up totdat je eenmaal die move na boven of links of rechts hebt gemaakt....
echt jammer dat je snel moet zijn met je skill te gebruiken voordat die dus niet geactiveerd wordt, en je dus weer op de cooldown kan wachte.

(edit typo's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taurnil schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:05:
Heeft iemand adners datook wel eens dat je zon 5 keer op een skill kan rosse of klikke en de skill ma niet geactiveerd wordt, zonder dat er lag bij komt kijken natuurlijk.
Vind het ook zo jammer dat als je een skill eenmaal triggert dat die weer zo snel weg zijn als je nog net met een andere move bezig bent. ik klik toch op die skill omdat ik het wil gaan gebruiken, laat deze dan ook up totdat je eenmaal die move na boven of links of rechts hebt gemaakt....
echt jammer dat je snel meot zijn met je skil te gebruiken voordat die dus niet geactiveerd wordt, en je dus weer op de cooldown kan wachte.
Bij mijn spells ben ik soms te snel in het doorklikken van volgende spells, en als hij bezig is onthoud AoC welke spells ik wil uitvoeren na de op dat moment uitgevoerde spell, en voert ze alsnog erna uit.

Dat is dus niet bij jou zo? curious :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-08 19:19
Misschien tijd voor een nieuwe deeltje?
Zal wel vet zijn als er ook een 'skinned startpost' inkomt met info over classes etc.

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Succes _/-\o_ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Taurnil schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 23:58:
kweet niet of je trailers hebt gezien of zo, ma met guildcities kunne de guildies dingen craften, potions maken enz enz kwa proffesions en crafts, die je buiten een guild, of een guild zonder city dus nietkunt maken. en ook 8 PvP city spots per server dus echte guilds willen daar wel voor gaan knokke, en elke guild krijgt ook een PvE like city, waar als jij een city buigt er dan ook een NPC city wordt naast gebouwd die jouwn PvE city hier en daar wel eens aanvalt om het spanned te houden.
Ahá, met maar 8 city spots kan het inderdaad zeker wel spannend worden. Hopelijk geeft een guildcity dan wel een fatsoenlijk voordeel, niet dat je alleen waardeloze extra stuff kan craften ofzo :P
Heb je alles af, dan kunnen dus alleen die 2 andere guilds jou stadje zien.. niemand anders kan er bij (lijkt het tot nu toe). Hele dikke tegenvaller
Maar dit is dan weer gigantisch faal, zo schiet het knokken nog steeds niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:47:
[...]

Ahá, met maar 8 city spots kan het inderdaad zeker wel spannend worden. Hopelijk geeft een guildcity dan wel een fatsoenlijk voordeel, niet dat je alleen waardeloze extra stuff kan craften ofzo :P

[...]

Maar dit is dan weer gigantisch faal, zo schiet het knokken nog steeds niet op.
Ik denk dat ik al niet meer kan volgen, effe opsommen voor te zien of ik nog op het juiste pad ben:
Er zijn 8 cityspots die instanced zijn, en binnen die instances is er een mogelijkheid tot 3 steden? juist? dus per server kunnen 24 guildcities gebouwd worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor zover ik weet kan je gewoon van instance veranderen en poef je zit tussen een zooi andere guild cities. Ik snap niet echt waarom jullie er allemaal limitaties in zien zonder ook maar enige reden/bewijs d'r voor.

Ze hebben bij Funcom ook wel door dat het niet echt nuttig is om maar 2 guilds te hebben waar je tegen kan vechten! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee. Iedere guild kan een PvE stad bouwen. Ze spawnen gewoon idioot veel instances van die zone. Hierdoor zal het naar mijn mening heel moeilijk worden om een community op te bouwen.

Verder zijn er 8 plaatsen voor een PvP keep. Dit is gewoon een PvP instance waar je met 48 vs 48 kunt vechten voor een keep. De prijs is de keep en die geeft weer wat voordelen voor het gilde dat de keep bezit.

Tot nu toe is AoC veel eye candy en weinig gameplay. De gilde steden en keeps leek zo'n mooi idee. Jammer van de uitvoering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:55:Ze hebben bij Funcom ook wel door dat het niet echt nuttig is om maar 2 guilds te hebben waar je tegen kan vechten! :P
Je kunt niet vechten voor de PvE stad. Het heeft ook geen zin om de omgeving rond je stad te controleren als gilde. Je kan namelijk lekker snel naar een andere instance springen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

Damn, zonet mn verkeerde character gedelete... ipv mn lvl 4 PoM, heb ik mn lvl 13 ToS verwijderd....

naja, nu maar een ranger begonnen :P

leuk naast mn conq

(en ja, ik probeer zo veel mogelijk classes uit, naast het levelen van mn conq)

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Het deleten is idd wel erg makkelijk...
Maar een lvl 13 is nog niet erg dramatisch gelukkig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 15:57:
Nee. Iedere guild kan een PvE stad bouwen. Ze spawnen gewoon idioot veel instances van die zone. Hierdoor zal het naar mijn mening heel moeilijk worden om een community op te bouwen.

Verder zijn er 8 plaatsen voor een PvP keep. Dit is gewoon een PvP instance waar je met 48 vs 48 kunt vechten voor een keep. De prijs is de keep en die geeft weer wat voordelen voor het gilde dat de keep bezit.

Tot nu toe is AoC veel eye candy en weinig gameplay. De gilde steden en keeps leek zo'n mooi idee. Jammer van de uitvoering.
Ah oke, er is dus een verschil tussen een keep en een city :P gaat niet iedereen een keep willen dan waardoor de city wat overbodig word :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kroga schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:09:
Het deleten is idd wel erg makkelijk...
Maar een lvl 13 is nog niet erg dramatisch gelukkig ;)
Hoe makkelijk ? Vragen ze niet om bijvoorbeeld de naam van je karakter in te geven ? Of is het gewoon "delete" poef weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:13:
[...]

Ah oke, er is dus een verschil tussen een keep en een city :P gaat niet iedereen een keep willen dan waardoor de city wat overbodig word :)
Nee, want er kunnen maar 8 keeps zijn :P
Daar gaat dus om gevochten worden!

Eigenlijk hadden ze gewoon guild cities niet in instances moeten bouwen en dat elke guild de stad kan uitbreiden, maar dat je maar X cities totaal in het spel kan hebben. Dan krijg je dat guilds uiteindelijk moeten kiezen in welke stad en met wie ze willen alignen.

[ Voor 77% gewijzigd door FunkyTrip op 30-05-2008 16:18 ]

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Delete Character
Are you sure?
Yes/No

Dacht ik me te herinneren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrKonings
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-11-2023
als je een char delete moet je ook nog eens je wachtwoord invoeren teminste dat had ik laatst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 20:31

flessuh

Set sail for fail!

klopt, op delete klikken, en dan je wachtwoord, en weg is je char

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Je hebt gelijk idd je moet je wachtwoord invullen daarna...
Soms speel ik echt op de automatische piloot...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
Ik heb vanmiddag toch ook maar AOC gekocht, ik dacht geen patches, maar ben nu al aardig ff bezig :( achja, zomenteen werke en spele dan maar!

Ik heb aoc gekocht omdat ze liepen te kl*ten met me wow account, gehacked, toen account trug, en later mailtjes dat ik me account trade met andere :S en nu willen ze me account niet meer activere en reageren ze nergens op. Bel je: you will receive an email very shortly!
nooit meer email gehad.
en na :

13 webformulieren ingevuld;
12 emailtjes verstuurd te hebbe'n;
en een keer gebeld te hebben

Was ik het zat en wou niet meer als stuk stront behandeld worden door blizzard ook al hebben ze 10 miljoen spelers ofzo. Als ze mij dan niet meer nodig hebben na 2 jaar: rot maar op.

Nu een frisse start met AOC,
denk dat het iets magisch word. Welke mage class geeft lekker veel damage, net zoals de mage eerder in wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janusch
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23-07 17:39
FunkyTrip schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:16:
[...]

Nee, want er kunnen maar 8 keeps zijn :P
Daar gaat dus om gevochten worden!

Eigenlijk hadden ze gewoon guild cities niet in instances moeten bouwen en dat elke guild de stad kan uitbreiden, maar dat je maar X cities totaal in het spel kan hebben. Dan krijg je dat guilds uiteindelijk moeten kiezen in welke stad en met wie ze willen alignen.
Ja lekker voor nieuwkomers die ook wat willen beginnen. Moet je persee gaan alignen omdat jij toevallig 2 jaar later in het spel kwam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

MrKonings schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:19:
als je een char delete moet je ook nog eens je wachtwoord invoeren teminste dat had ik laatst
En dat is dus eigenlijk fout. Het beste is (city of heroes is dat geloof ik) om de naam van je char nog eens in te moeten typen. Dan moet je wel heel erg op de automatische piloot zitten wil je de verkeerde deleten.

Bij WoW moet je geloof ik 'delete' intikken.... ook niet echt handig.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip

FunkyTrip

Funky vidi vici!

arieman007 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:29:
Ik heb vanmiddag toch ook maar AOC gekocht, ik dacht geen patches, maar ben nu al aardig ff bezig :( achja, zomenteen werke en spele dan maar!

denk dat het iets magisch word. Welke mage class geeft lekker veel damage, net zoals de mage eerder in wow?
Zou je niet eerst eens zorgen dat je niet meer gehacked wordt? Anders krijg je hetzelfde verhaal. Nog veel erger trouwens, want AoC heeft vrijwel helemaal geen support momenteel.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:29:
haha, je hebt het over een frisse start, en een regel later maak je al weer een vergelijking met wow :X .

Anyway, ik "speel" een Priest of Mitra, zou een healing class moeten zijn, maar voel me momenteel nog meer een mage, met mijn gruwelijke area attacks/knockback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:46:

Anyway, ik "speel" een Priest of Mitra, zou een healing class moeten zijn, maar voel me momenteel nog meer een mage, met mijn gruwelijke area attacks/knockback.
Ik ben zelf ook PoM, maar het is dus geen class welke primarily healt. Het idee dat je moet letten op je groeps HP bar is er veel minder bij in dit spel :).

Heb zelf ook op de AoC forums t een en t ander lopen zoeken omdat ik ook verward was over de functie van PoM. De werkelijke functie moet je zelf nog vinden gok ik zo, en ik bedoelde ook niet te zeggen dat PoMs healing slecht is. Hij schijnt super te zijn, maar het is gewoon anders als in de klassieke 'white mage' zin. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:51:
Ik ben zelf ook PoM, maar het is dus geen class welke primarily healt.
Het is een van de 3 healing classes, je bent niet meer of minder een healer dan de ToS of BS.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:51:
[...]

Ik ben zelf ook PoM, maar het is dus geen class welke primarily healt. Het idee dat je moet letten op je groeps HP bar is er veel minder bij in dit spel :).

Heb zelf ook op de AoC forums t een en t ander lopen zoeken omdat ik ook verward was over de functie van PoM. De werkelijke functie moet je zelf nog vinden gok ik zo, en ik bedoelde ook niet te zeggen dat PoMs healing slecht is. Hij schijnt super te zijn, maar het is gewoon anders als in de klassieke 'white mage' zin. :)
Voor diegene die EQ2 hebben gespeeld ( hele mooie mmorpg :D ), de PoM doet mij denken aan de Fury van eq2, en dat vond ik daar gelukkig ook een mooie class. Mijn PoM is nog maar 20 ( door bepaalde redenen....) maar de combinatie van nukes en (tot nu toe) voornamelijk heal over time spells vindt ik een mooie :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• motormuus
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-06-2022
Snel voor het slotje, zoek een leuke actieve guild op Battlescar met veel guildchannelspamchat :P.

Me naam is Gareth, 1steklas ganker en lolbroek :) x

[ Voor 4% gewijzigd door motormuus op 30-05-2008 17:34 ]

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arieman007 schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 16:34:[...]
Ja lekker voor nieuwkomers die ook wat willen beginnen. Moet je persee gaan alignen omdat jij toevallig 2 jaar later in het spel kwam
In 2 jaar tijd kan veel gebeuren. Gildes gaan dood of verliezen hun stad waardoor plaatsen vrij komen. Nieuwe zones worden geopend met nieuwe plaatsen voor steden. Verder is het zo dat een stad een enorme investering is voor een gilde en alleen de echte grote gildes hebben grote steden. Denk je nu werkelijk dat jij in je eentje na 2 jaar eventjes een stad gaat bouwen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Laatst online: 13-09 08:02
Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 17:43:
[...]

In 2 jaar tijd kan veel gebeuren. Gildes gaan dood of verliezen hun stad waardoor plaatsen vrij komen. Nieuwe zones worden geopend met nieuwe plaatsen voor steden. Verder is het zo dat een stad een enorme investering is voor een gilde en alleen de echte grote gildes hebben grote steden. Denk je nu werkelijk dat jij in je eentje na 2 jaar eventjes een stad gaat bouwen?
in lineage2 zit ook zoiets, clanhalls. zitten er maar een beperkt aantal per server.
paar maanden geleden (na 4 jaar) zijn server transfers mogenlijk. en mensen die dus van een dode server verhuizen naar een actieve server met hun hele clan zitten met het probleem dat niemand zn clanhall wil verkopen

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AoC is toch niets voor mij, merendeel omdat het alleen questen is, en het punt dat voor mij een mmo zo leuk maakten is dat je lekker met je party over ventrillo hordes mobs kon afslachten en iemand uitlachen uit je party als hij weeres doodging. en dat hele PVP systeem?? dat je vanaf iedere plek op de kaart een pvp mini game kan starten en zo punten verzamelen voor betere wapens, weet niet wat ik daarvan moet vinden, als ze er geen filter over gooien wie er mag meedoen in zo'n minigame word je in feite altijd ingemaakt door iemand die langer speelt. Het idee van ene dorp bouwen met je eigen clan is dan wel weer een enorm sterk concept.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crowmeister
  • Laatst online: 14-08 11:12

Crowmeister

Stop!.... Continue

Hoe zit het met de dungeons?
Ik weet nog steeds niet wanneer het een instance is voor jou/je party of wanneer het moeilijk is of te solo-en.
Dat Bobshur huis in Kopshep en Spider Caves in Conall's Valley zijn gewoon te solo-en. En zijn een instance voor jou/je party. Maar de zones in Tortage waren weer voor iedereen.
Wanneer is een dungeon dan zo moeilijk dat je het moet party-en? Dus bv 'elite' mobs bevat

Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Crowmeister schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:16:
Hoe zit het met de dungeons?
Ik weet nog steeds niet wanneer het een instance is voor jou/je party of wanneer het moeilijk is of te solo-en.
Dat Bobshur huis in Kopshep en Spider Caves in Conall's Valley zijn gewoon te solo-en. En zijn een instance voor jou/je party. Maar de zones in Tortage waren weer voor iedereen.
Wanneer is een dungeon dan zo moeilijk dat je het moet party-en? Dus bv 'elite' mobs bevat
Mijn ToS is nu level 30 en ik heb nog geen enkele groep instance gezien, tot nu toe is het allemaal of solo of shared.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit met een probleempje. Ben net begonnen met Age of Conan, maar meteen al in het begin hoor ik geen stemmen. Weet iemand waar dit aan ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ben nu pas lvl 21 maar ik begin het een beetje saaier te vinden, veel dezelfde quests, niet zo veel afwisseling, en gatheren is irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand ook problemen als je net je character aanklikt, en wil inloggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probleem opgelost!

Volgende vraag (ik blijf aan de gang ;))

Ik heb nu een 3.2GHz, 2GB, Ati Radeon 1650x Pro.
En ik run hem op LOW, maar nog wel schokkerig, een laggy.

Misschien tijd voor een nieuwe videocard?

Maar ik krijg over 2 maanden een nieuwe laptop, die echt sick is kwa specs.
Zou ik daar op wachten of toch een nieuwe videocard? of ligt het aan de GHz?

Als ik zou wachten, denk ik dat ik meer er last van krijg omdat je steeds in een grotere gebied komt.

Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 21:33:
Probleem opgelost!

Volgende vraag (ik blijf aan de gang ;))

Ik heb nu een 3.2GHz, 2GB, Ati Radeon 1650x Pro.
En ik run hem op LOW, maar nog wel schokkerig, een laggy.

Misschien tijd voor een nieuwe videocard?

Maar ik krijg over 2 maanden een nieuwe laptop, die echt sick is kwa specs.
Zou ik daar op wachten of toch een nieuwe videocard? of ligt het aan de GHz?

Als ik zou wachten, denk ik dat ik meer er last van krijg omdat je steeds in een grotere gebied komt.

Iemand tips?
Hoe rijk ben je :P, als je het jezelf kan veroorloven kan je beide doen he, als je binnen nu 2 maanden nog op vakantie wil zal ik het niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:43:
Ik zit met een probleempje. Ben net begonnen met Age of Conan, maar meteen al in het begin hoor ik geen stemmen. Weet iemand waar dit aan ligt?
Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar m'n maten zijn al aan het spelen en ik wil niet achterblijven. Spelen zonder stemmen doe ik niet, dus een oplossing zou geweldig zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:28:
[...]

Sorry dat ik zo ongeduldig ben, maar m'n maten zijn al aan het spelen en ik wil niet achterblijven. Spelen zonder stemmen doe ik niet, dus een oplossing zou geweldig zijn!
Repair de client?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:28:
[...]

Ik had dit probleem ook. Ik zelf speel met een headset op dus deed ik het volgende:

- In windows je geluidskaart op Headset zetten.
- In game bij audio, from character als ik me niet vergis.

Daarna het spel opnieuw opstarten, en dan zou het probleem op gelost moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:43:
AoC is toch niets voor mij, merendeel omdat het alleen questen is, en het punt dat voor mij een mmo zo leuk maakten is dat je lekker met je party over ventrillo hordes mobs kon afslachten en iemand uitlachen uit je party als hij weeres doodging.
- Kan je nog steeds. Dat jij je zelf tot het minimum bespaard is ten tweede.
en dat hele PVP systeem?? dat je vanaf iedere plek op de kaart een pvp mini game kan starten en zo punten verzamelen voor betere wapens, weet niet wat ik daarvan moet vinden, als ze er geen filter over gooien wie er mag meedoen in zo'n minigame word je in feite altijd ingemaakt door iemand die langer speelt.
- WoW, Arena? Is het zelfde sinds de laatste patch.
Het idee van ene dorp bouwen met je eigen clan is dan wel weer een enorm sterk concept.
- Het is een leuk concept, jammer dat er weinig over te vinden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 22:35:
[...]

Ik had dit probleem ook. Ik zelf speel met een headset op dus deed ik het volgende:

- In windows je geluidskaart op Headset zetten.
- In game bij audio, from character als ik me niet vergis.

Daarna het spel opnieuw opstarten, en dan zou het probleem op gelost moeten zijn.
"From character" staat bij mij al automatisch aangevinkt. Ik gebruik een 5.1 boxenset, dus de geluidskaart op "headset" zetten heeft bij mij ook geen zin. Erg jammer, heb namelijk wel zin om m'n Bear Shaman te levelen en de wereld te verkennen.

Bedankt voor de snelle reactie trouwens.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Verwijderd schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 18:43:
AoC is toch niets voor mij, merendeel omdat het alleen questen is, en het punt dat voor mij een mmo zo leuk maakten is dat je lekker met je party over ventrillo hordes mobs kon afslachten en iemand uitlachen uit je party als hij weeres doodging. en dat hele PVP systeem?? dat je vanaf iedere plek op de kaart een pvp mini game kan starten en zo punten verzamelen voor betere wapens, weet niet wat ik daarvan moet vinden, als ze er geen filter over gooien wie er mag meedoen in zo'n minigame word je in feite altijd ingemaakt door iemand die langer speelt. Het idee van ene dorp bouwen met je eigen clan is dan wel weer een enorm sterk concept.
En dat is nu eigelijk de hele pest van dit spel.
Alles qua concept klinkt geweldig, vechtsysteem, de classes, de armors.. maar daar stopt het gewoon.

Even makkelijk, beter goed gejat dan slecht gemaakt, op dit moment faalt AoC op beide fronten flink.

Ik ben sinds vanmiddag 2 uur bezig, enige wat je doet is je HELEMAAL doodsaai lopen, om op je plek uit te komen en 10 minuten te wachten tot er weer eens een quest mob spawnt. Zelfs al spaar je alle quests op (conell's) loop je je nog de jeweetwel rond. Met 80% van de tijd geen enkele mob te bekennen. Omdat er zoveel starters zijn? Geloof me, rond 3 uur s'nachts is het eng rustig op AoC, zelfs dan kan je met 3 man een gebied van 1000m2 makkelijk nonstop zonder mobs houden.

Simpele concept voorbeeldjes:
Ranger 'FPS' aiming. Klinkt heerlijk, zelf aimen en schieten maar, helaas werkt dit zo enorm bagger dat je 9/10 met 'dodging' mobs zit of arrows raken gewoon niet. (ter info, ranger heeft 20ft range, terwijl alle casting spells al 25 hebben). Waar je ook raakt op die mob, de pijlen komen netjes precies op zelfde plek op het lichaam te zitten.
Combo concept. Wederom klinkt het perfect. Maar je moet dus eerst 1-5 attacks doen voordat je 'grote' damage burst eruit komt. Met een crossbow bijvoorbeeld is dat bij een 3-combo dus eerst 7,5sec simpel schieten, daarna pas je 'skill damage'.
Passive healing concept. Alle healers moeten mages kunnen zijn, bijdragen aan flinke damage en niet doelloos naast de party staan beetje heal skills spammen. Goed, vind ik best. Komt de ironie.. je kan buiten party dus NIEMAND healen. Je komt medespeler tegen in nood? Jammer, heal skills werken niet buiten party en je staat weer vrolijk jezelf te healen.

Zou je zeggen, lekker boeie toch? Ja, vind ik boeiend. Bouw een concept dan goed uit, dat het ook echt werkt zoals het hoort te zijn. Zoveel mensen dachten een continent vol met sieges en forts te zien, van guilds zelf gemaakt. Pop your dream, instance systeem is gewoon een ramp. Zelfs noobie zone (tortage) en hub towns zijn instances en puur gekozen om performance issues. Steden vol met spelers zoals Maple, Rose of Cabal? Nee, gok dat er 50 per instance kunnen en de rest zit weer in andere instances. Een guild die met 100+ man groepsfoto wil maken? Jammer, lukt niet.

Het hele Barbaren gevoel, massive battles.. In een team is principe niet anders dan andere MMO's. Met 4-5 man tegen over een bagger sterke boss, tanker trekt agro, DPS voegt erbij, ranged komt in actie en healers doen hun werk.

Vind ik het dan zo'n flut spel? Nee absoluut niet. Ik zei al eerder, ga in Conell's Valley staan, mooi uitzicht en laat de muziek gaan. Dat is het 100% waard. Grafisch grandioos, met kanttekeningen dat zeker, maar het heeft gewoon niet die rush die andere MMO's kunnen geven, het gevoel 1 te zijn met wat daar gebeurd. Meeste classes (ik heb nu Ranger, Barb en Conq op 20+) staan maar als een mislukte cheerleader met hun stukje staal heen en weer te zwaaien, wachten tot 1 van je combo's weer recharged is.

Het geeft een flashback naar Tabula Rasa, waar trouwens de support wel perfect in orde was, de eerste maand was het geluk hebben dat je in een server kon. Maar na een maand was de 'show' ervanaf en kwam het neer op de snelheid van de devs om alles toch goed in orde te krijgen. (wat ze mi toch aardig voor elkaar hebben). maar als ik de communicatie zo zie, de enorme hoeveelheid 'foute' issues zelfs na zo'n lange tijd.. we zullen het zien.
Crowmeister schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 20:16:
Verderop in Conall's heb je Chaos in the Fort en <naam kwijt>, dat gebied kan je echt niet meer solo. Die Ymree (ofzo) mobs hebben enorm veel HP en meppen echt hard, zelfs met 3 man (2 30s en ik 29) lukte het niet.

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2008 23:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat je een heel goed punt erin heb.
Alleen de game is wel pas uit, en dan kan je tegenslagen verwachten van bepaalde dingen.
Maar die kunnen ook verholpen worden, in patch'en.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik nogal jammer vind is dat de quest gebieden zo ontzettend linear zijn. Veel questen zijn ook chainquest dus je moet wel eerst mob a killen voordat je een quest krijgt voor mob b. In warcraft (jaja, hij word weer genoemd) zijn de quest gebieden groter voor minder levels. Bijv: western plaguelands 50-55 en eastern plaguelands 55-60. Bij conan gaat het per 10 levels (conan vally 20-30). Het voelt allemaal vrij compact aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben het hier volkomen mee eens, maar er is geen kunst in het zien van zwakke punten bij een MMO launch. Het spelen van een MMO game, is niet alleen leuk vinden wat je hebt, maar ook leuk vinden waar het spel naar toe gaat. Bij een launch alle zwakke punten opnoemen vind ik absoluut maar niks tenzij je iemand oprecht een layout wilt geven van de huidige staat van het spel. Maar dan moet je ook volledig zijn, en niet enkel de zwakke punten opnoemen (ja, mening zou er dan los van staan want we hebben het hier dan als het goed is gewoon over feiten, dus uitzicht en muziek is geen waardige tegenhanger als je een lijstje wilt neerzetten met pros en cons).

Een launch voor elke MMO is zo onzeker, alles kan vallen en opstaan, ik ben helaas niet zo ervaren van launches van MMO's, maar ik heb genoeg ingelezen om te weten dat bij de populaire MMO games allemaal zwakke punten zitten in de begin periode. Telleurstellingen, niet nagekomen beloftes vormen vaak de boventoon van degene die het hardst praten.

Telleurstellingen en onzekerheden heb je altijd met launches van MMO´s.. Tot nu toe onvermijdelijk gebleken, degene die blijven spelen, spelen dan ook om 2 grote redenen: Ze zijn blij met wat ze nu hebben, en ze zijn blij met welke richting de Devs hebben gepland voor het spel.

Dat er telleurstellingen en onzekerheden zijn, zijn voor zij die blijven spelen niet zo belangrijk in het licht van hun vertrouwen dat het spel een richting op zal gaan die de spelers werkelijk zullen bevallen.

MMO's zijn geen kant en klare producten, ze zijn constante ontwikkelingen die pas stopt als de service stopt. Dit laat zich blijkbaar het meeste zien bij een Launch, maar altijd zie je het weer terug, hoelang het spel ook bestaat.

Een MMO vind ik niet dat je moet beoordelen op de eerste week na de launch, daarvoor is de veranderlijkheid van een MMO te sterk, en dat is ook de kracht van het MMO genre. Wat laat een MMO dan vallen of doorbreken? Het vertrouwen in de richting die het opgaat, deze is het belangrijkste, en deze richting laat zich natuurlijk altijd zien in het product wat je nu speelt.

~~~~~~~
Dit verhaal gaat natuurlijk niet op wanneer je het gewoon niks vind wat je nu hebt in AoC, maar laat het wel zijn dat je mening geen goede representatie is van het spel in zijn huidige staat. Daarvoor hoor je teveel tegenstrijdige meningen en ervaringen over exact dezelfde issues (ook qua high level ervaringen).
Dus wil je een representatie maken van AoC zoals het nu is? Post dan niet de zwakke punten, maar post het geheel, en dan ook evt de ervaringen van andere mensen waar jij jezelf niet in kunt vinden.

(Geen flame of iets overigens hoor, meer een algemeen kritiek punt op het beoordelen van AoC in zijn huidige staat, met zijn zwaktes).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het probleem met de stemmen krijg ik niet opgelost, maar ik heb nog een paar andere vraagjes. Kan je Age of Conan samen met een paar maten spelen en ook echt gezamenlijk quests voltooien? Is de wereld net zo groot als die van World of Warcraft en zijn de steden ook zo gedetailleerd en gezellig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22-08 15:45

XXlerator

Old time gamer

SinergyX schreef op vrijdag 30 mei 2008 @ 23:01:
[...]

Simpele concept voorbeeldjes:
Ranger 'FPS' aiming. Klinkt heerlijk, zelf aimen en schieten maar, helaas werkt dit zo enorm bagger dat je 9/10 met 'dodging' mobs zit of arrows raken gewoon niet. (ter info, ranger heeft 20ft range, terwijl alle casting spells al 25 hebben). Waar je ook raakt op die mob, de pijlen komen netjes precies op zelfde plek op het lichaam te zitten.
Combo concept. Wederom klinkt het perfect. Maar je moet dus eerst 1-5 attacks doen voordat je 'grote' damage burst eruit komt. Met een crossbow bijvoorbeeld is dat bij een 3-combo dus eerst 7,5sec simpel schieten, daarna pas je 'skill damage'.
Natuurlijk heb je op een aantal punten gelijk, maar zoals anderen voor mij al gezegd hebben. Het is niet moeilijk om in een MMO punten van irritatie te vinden in het begin. Oordeel over een maandje of 3 nog eens, ik denk dat er dan een hoop verbeterd is. Want patchen dat kunnen ze, die jongens van Funcom >:)

Met je mening over de ranger ben ik het trouwens absoluut niet eens. OK level 20 is voor mij eventjes geleden, maar je kunt echt wel gelijk beginnen met combo's hoor op wat hogere levels. Dan worden je archer skills dus veel belangrijker, past eigenlijk ook nog wel behoorlijk in de verhaallijn omtrent de ontwikkeling en het ontdekken van je character. Maw wacht maar tot je Salvo en Heartseeker hebt, dan switch je bijna niet meer naar melee (wat ik op lagere levels wel nog heel veel deed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

Maar goed dat demo een upgrade krijgt want dat hebben ze hard nodig :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

XXlerator schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:13:
Met je mening over de ranger ben ik het trouwens absoluut niet eens. OK level 20 is voor mij eventjes geleden, maar je kunt echt wel gelijk beginnen met combo's hoor op wat hogere levels. Dan worden je archer skills dus veel belangrijker, past eigenlijk ook nog wel behoorlijk in de verhaallijn omtrent de ontwikkeling en het ontdekken van je character. Maw wacht maar tot je Salvo en Heartseeker hebt, dan switch je bijna niet meer naar melee (wat ik op lagere levels wel nog heel veel deed).
Juist salvo nam ik als voorbeeld, ik heb nu Salvo II, welke dus eerst een UL-MI moet doen voordat (jaja, generfed inmiddels) salvo gaat schieten. Die UL-MI zijn gewone shots, verloren damage die je tegen flinke mobs hard nodig hebt. Ik ben trouwens 31 inmiddels, de geruchten over zware bugged Fire stance kloppen inderdaad... werkt voor geen meter ;)

Ik bekijk MMO's vrij simpel, hoeveel geld en hoeveel tijd hebben ze erin gestoken voor ze het 'live' gooien. Neem daarbij een goeie 40 euro voor de client, waar menig 'matig tot redelijk' aziatische MMO gratis is, dan zal mij 'over 3 maanden' weinig boeien. Als ze op het forum gewoon toegeven dat er diverse 'grote' bugs nog in het spel zitten, moet je gewoon een week of 2 uitstellen.

Zeker costumer support ramt er gewoon te hard in, uren wachten om 2 plaatsjes verder te komen in petition lijst is imho voor zo'n enorm spel een no-go.

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 31-05-2008 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 01:51:
Ik bekijk MMO's vrij simpel, hoeveel geld en hoeveel tijd hebben ze erin gestoken voor ze het 'live' gooien. Neem daarbij een goeie 40 euro voor de client, waar menig 'matig tot redelijk' aziatische MMO gratis is, dan zal mij 'over 3 maanden' weinig boeien. Als ze op het forum gewoon toegeven dat er diverse 'grote' bugs nog in het spel zitten, moet je gewoon een week of 2 uitstellen.
Zo simpel werkt het niet, er is meer dan 'gewoon een week of 2' uitstellen aan de hand. Geld met name, een developer kan niet oneindig blijven werken aan een game voordat ze het uitbrengen. Er moet op een gegeven moment gewoon geld komen, een MMO is veel te complex om het piekfijn in orde af te leveren. En tja, de service.. wie weet, ook te maken met geld.

Iedere MMO word echt problematisch gereleased.. -- Dit lees je ontzettend veel van verschillende mensen op het AoC forum, mensen die meer knowhow uitstralen in hun posts dan degene die er graag over willen zeuren. Het is gewoon en helaas standaard voor MMO's om met begin problemen te komen zoals je die zit in AoC. Hoe vaak lees je wel niet van MMO's dat mensen in het begin van een release zijn gestopt, om vervolgens later terug te komen en te genieten.

Dat gezegd:
Ik vind het spel echt geweldig zoals het nu is, en ik heb volste vertrouwen in de developers dat zij het naar hogere niveaus gaan tillen.. :). Voor mij is het altijd nog een enorme verademing, dit spel, in vergelijking met wat ik gewend ben van EVE-online en FFXI.

Zoals iemand op AoC forums zei: bugs en probleem punten zijn er nu eenmaal bij een release van een MMO, als je die absoluut niet wilt tegenkomen: wat doe je dan bij een release van een MMO :P.

edit: maarre, zullen we dit (bugs bij release) maar even begraven.. Niet om het laatste woord te hebben, maar hier kun je eindeloos over doorgaan.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 02:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Ik ga denk ik AoC eens spelen tot het einde van m'n tegoed, en het dan eens in de kast laten liggen. Mischien pak ik het later wel weer eens op, na een paar patches enzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op zaterdag 31 mei 2008 @ 08:44:
Ik ga denk ik AoC eens spelen tot het einde van m'n tegoed, en het dan eens in de kast laten liggen. Mischien pak ik het later wel weer eens op, na een paar patches enzo.
Ik snap best dat sommige het spel nu al somber in zien. Bij de meeste MMO's was het dramatisch bij de launch van het spel. Ik blijf dit spel waarschijnlijk spelen tot Aion uit komt en daarna zie ik wel verder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het helemaal met je eens. De ideeen in deze game zijn zo goed op papier dat het eigenlijk niet fout kon gaan. Maar de uitwerking is zo jammerlijk slecht, dat ik niet verwacht dat ik dit spel langer dan mijn 30 dagen zal spelen.

Ik verwachtte een MMO te spelen, maar in plaats daar van zit ik in een single player game waarin ik af en toe iemand tegenkom. Ik zit in een gilde met 20+ leden, tot nu toe heb ik er 4 van gezien. Normaal gesproken zit iedereen in een andere instance. En na tortage wordt je zelfs totaal verschillende zones ingestuurd. Je moet elkaar bewust opzoeken anders kom je elkaar niet tegen. Dit geeft niet echt een community gevoel.

Ik verwachtte ook een game waarin de gildes een grote invloed zouden hebben. Gildes die steden bouwen en vandaar uit hun stukje grond zouden controleren. Dan wordt het noodzakelijk om met andere gildes te onderhandelen en alliances/verdragen te sluiten etc.. Het instancing van alle zones maakt dit compleet overbodig en zelfs nutteloos.
Alle gilde steden gaan er hetzelfde uitzien, omdat je als speler geen invloed hebt op wat waar gebouwd wordt. Je kunt er alleen voor kiezen om een stuk grond te vullen met een voorgedefinieerd gebouw of niet. Er is alleen tijd en geld nodig om een stad te bouwen geen creativiteit.

AoC geeft bij mij een groot gevoel van teleurstelling. Het beloofde zoveel en ze zijn er ook al 5 jaar mee bezig. Sommige concepten zijn zo diep in AoC geworteld dat deze nooit kunnen worden veranderd en daardoor kunnen de echte problemen met deze game ook nooit worden opgelost. Misschien waren de verwachtingen na 5 jaar gewoon te hoog.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2008 09:50 ]

Pagina: 1 ... 13 14 Laatste

Dit topic is gesloten.