[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.635 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:34
Afbeeldingslocatie: http://i47.photobucket.com/albums/f181/Baserunnernl/top.gif

Geplande release: 23 mei 2008

Early Access Begon op 17 mei

Platform: PC en Xbox 360

Voordat je verder leest: Mijn beschrijving is natuurlijk helemaal niet compleet en kan anders overkomen dan dat het eigenlijk moet overkomen, kijk dan ook gewoon nu meteen de Developers Diary van 7:00 minuten om helemaal op de hoogte te komen!

Algemene informatie

Age of Conan is een mix tussen een single-player met een verhaal erachter en een brute, intense MMORPG. De speler zal door donkere, gevaarlijke werelden wandelen die boodevol mythische beesten en verloren beschavingen zit. In deze wereld, genaamd Aquilonia, heeft de machtige barbaar, Conan, eindelijk de troon bestegen. Echter, nu de wereld onder het bewind van Conan staat, is er niets meer dan dood en verderf te beleven.

Age of Conan: Hyborian Adventures houdt zich geheel aan de door Robert E. Howard's beschreven werelden en verhalen. Eén ding is dus zeker, een mooie achtergrond heeft dit spel zeker!

Features:

- Fantastische graphics (DX10!!!) en intens geluid (tot surround 7.1) (Werkt op dit moment nog niet dus we zullen het nog tot de Herfst met DX9 moeten stellen.
- De eerste 15 uur single-player, daarna MMORPG
- Geschreven door schrijvers van games als The Longest Journey, Dreamfall en Anarchy Online
- Een Real Combat engine, wat inhoudt dat je niet op knopjes in een knoppenbalk moet drukken maar echt met je zwaard beweegt, zodat je ook meerdere tegenstanders kunt raken, real time dus.
- Je eigen stad maken met je guild en daarmee gaan oorlog voeren met catapults etc.

Screenshots en filmpjes:

Trailer

Persoonlijke screenshots voor overzicht van lvl 1 tot aan ergens in de 30

Screenshots

Natuurlijk zijn er ook filmpjes beschikbaar. Ik raad je aan de eerder genoemde Developers Diary van 7:00 minuten te kijken. Voor de overige filmpjes kan je hier op Gametrailers kijken.

Youtube filmpjes:
Hyborian Insider 1 - Combat
Hyborian Insider 2 - PvP
Hyborian Insider 3 - Crafting/City Building

Deze is ook een aanrader:
Launch event

Poll van Class en Server
Maduth in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."
Maduth in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."
Resultaten:
PvE: Bori
RP-PvP: Aquilonia
PvP: Fury
Culture PvP: Twilight
(Gebaseerd op de poll van het vorige topic na 94 stemmen)

Wat ervaringen van spelers:
hapSnap in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."
Crowmeister in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."
Annedouwe in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."
Droniac in "[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventure..."

Tweakers Preview:
Hier

ps. Voor AoC forum moet je in je AoC account een account aanmaken.

Vorige Delen:
Deel 1: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures
Deel 2: [MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 2

Voor opmerkingen of andere dingen, plaats die in dit topic of anders richting me mailadres

[ Voor 36% gewijzigd door 4th op 23-05-2008 14:37 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-07 08:37
IK begin wel met een leuk filmpje over conans valley pvp :P
http://www.veoh.com/videos/v12012585GTef3AE8

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Wat!!! die gast is 37 :P

heb zelf gisteravond om 12u 5k xp voor lvl 38 gestopt met een paar lagspikes... dacht dat ze al begonnen met maintenance dus kapte maar... anders had ik tot de 38 gegaan als ik dat had geweten (was nog maar min of 10) :(

[ Voor 31% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 08:29 ]

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Morgen dagje verlof nemen, kan echt niet meer wachten, hoop dat ik hem ergens kan vinde.
Volgens die "requerements lab test" -thingy voldoe ik zelfs aan de recommended requirements dus gedaan met stressen of het wel gaat lukke :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan echt niet wachten, morgen krijg ik ook mijn versie van het spel en is het afgelopen met me sociaal leven. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
ga er maar vanuit dat je als je game morgen hebt hele weekend bezig bent... als je eenmaal begint in tortage stop je niet totdat je lvl 19-22 bent.

edit: 12game heeft zojuist een verzendbevesting gegeven van mijn CE edition (ben morgen al lvl 40 dus xp ring werkt niet maar is leuk voor alts zodat je niet zo lang weer dat lowlvl gevoel hebt :P)

[ Voor 40% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 09:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik denk ook dat deze game mij weer beet gaat pakken net zoals World of Warcraft dat toendertijds deed (vanaf de beta). Ik ben benieuwd hoe snel men nog lvlt na lvl 60.

Ondertussen zit ik nog steeds in een dilemma of ik voor de Tempest of Set ga of een Necromancer:P.

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Iemand zijn drinking cape al gehaald? Of is het een total useless item?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:15

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mischien rakkerzero eens vragen voor wat hulp in de TS? :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
SinergyX schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:12:
Mischien rakkerzero eens vragen voor wat hulp in de TS? :P
misschien wel goed ideetje :P

downtime met uur verlengd: nieuwe target is 10u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23-07-2024

GWD

Best gaar dat je in een paar dagen al lvl 40 bent ... naja dan is dit spel waarschijnlijk een maandje leuk en dan weer iets anders zoeken :(

Never really found a place that I call home...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GWD schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:21:
Best gaar dat je in een paar dagen al lvl 40 bent ... naja dan is dit spel waarschijnlijk een maandje leuk en dan weer iets anders zoeken :(
;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:41
Funcom mailtje. Dat ik recht heb op ingame drinking-cape. Waaw. Moet ik wel eerst het spel hebben. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:16

Maduth

Probeersel

Iemand nog een leuke guild op Battlescar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08-2020
Heyy,

Ik wacht met smart totdat ik morgen mijn versie krijg toegestuurd van Bol (zou al onderweg moeten zijn met TNT). Nu had ik vast een kleine vraag. Ik lees overal vanalles over maintenance, zijn deze standaard zoals in EVE of gewoon als het nodig is.

Denk dat het voor mij in eerste instantie een PVE server gaat worden dus als er ergens leuke guilds recruiten let me know!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Hurtebise schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:28:
Funcom mailtje. Dat ik recht heb op ingame drinking-cape. Waaw. Moet ik wel eerst het spel hebben. :'(
Ik heb deze ook gekregen, maar heb het spel ook nog niet.
Zal proberen om er zaterdagochtend om te gaan ;-). Maandag staat er al een dagje congé op het schema. Nu hopen dat de release vlotjes verloopt en ik kan spelen dit weekend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD

GWD

Is btw 23 mei nu vanavond om 12 uur? of pas ergens morgen in de middag dat we de servers op kunnen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
daar denk ik dat je het fout hebt... heb nog genoeg quests te doen en in een guild kan later het siege gedeelte beginnen. We zijn nu aan het racen om zo snel mogelijk een guild city te hebben en goed gatheren en 1 fanatieke lvllaar die het bouwt (47) :P

edit @ hieronder: is omdat je je vroeg ingeschreven hebt op forum van AoC toen ze nog bezig waren met developen

[ Voor 10% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-07 13:42
Verwijderd schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 23:47:
net een mail van funcom, kreeg de drinking cape key!
Heb er ook een gekregen, vraag me wel af waarvoor, ben niet in de beta gekomen :)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Zo, ik heb me trouwens net geregistreerd voor de V3guild op Fury. Zat al even te zoeken naar een NL guild. Heb gister mijn assasin getraint tot lvl 17.. kan je trouwens nog beter items kopen o.i.d.?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeg me af, welke (melee?) class heeft het minste met het nieuwe combo systeem te maken?
Het is echt een geweldig spel, maar heb een beetje last van mijn pols (RSI?) en vind het nogal irritant om al die toetsen of muisklikken te blijven indrukken voor Combo's.

Of is er voor dat al wat gevonden? (Macro's, G15 keyboard ect?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 20:54

On_E

Housemusic

Je bent helemaal niet in een paar dagen 40, alleen als je continu speelt misschien.

Ik heb zelf sinds zaterdag meer dan 22 uur gespeeld en ben lvl 26.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GWD

GWD

4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:36:
[...]

daar denk ik dat je het fout hebt... heb nog genoeg quests te doen en in een guild kan later het siege gedeelte beginnen. We zijn nu aan het racen om zo snel mogelijk een guild city te hebben en goed gatheren en 1 fanatieke lvllaar die het bouwt (47) :P

edit @ hieronder: is omdat je je vroeg ingeschreven hebt op forum van AoC toen ze nog bezig waren met developen
Niiicceee, guild cities bouwen lijkt me echt zo vollop de shit en ik moet zeggen dat het volgens mij ook wel heel erg vet is om guild oorlogen uit te vechten... naja hopelijk dat ik vannacht al op de servers kan, dan bel ik voor morgen mijn afspraken allemaal af en ga ik diehard meedoen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken G
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13:19
Dat zal iets worden als iedereen niet gaat werken om dit spel te kunnen spelen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

intered2 dat gaat een beetje lastig worden, iedere clas heeft combo's en bij iedere clas kunnen deze oplopen, wat ik heb gezien, tot 4/5 knoppen drukken. Over de G15 kan ik weinig zeggen, heb de tobo ook en moet me nog gaan verdiepen of ik combo's kan keybinden eraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik denk als je niet van het nieuwe systeem houdt dat je het ook beter niet kan spelen aangezien volgens mij elke class dit gebruikt, ik vind het juist verfrissend.. je moet ook nog een move doen om een combo uit te voeren. Keertje wat anders van.. ik druk op knop.. knop consumed " energy " en damage.. joepie.

Ik heb trouwens ook via mijn boxed m'n account geupgrade.. maar nu hoor ik iedereen over diverse items die je krijgt.. ik heb nog helemaal niets gehad.. ( ik had early acces en ook voor betaald )

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Security
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 06-10-2023

Security

it's just me

**besteld** :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
SpoTs schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:09:

Ik heb trouwens ook via mijn boxed m'n account geupgrade.. maar nu hoor ik iedereen over diverse items die je krijgt.. ik heb nog helemaal niets gehad.. ( ik had early acces en ook voor betaald )
krijg je als het goed is pas de 23ste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XXlerator
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 02-07 14:51

XXlerator

Old time gamer

4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:24:
[...]

krijg je als het goed is pas de 23ste
Ik zat gisteren met een paar guildies op TS en sommigen lukte het wel en sommigen niet. Misschien iets om te proberen: een nieuw character aanmaken nadat je je key hebt toegevoegd en vervolgens op dat character je items claimen. Vervolgens uitloggen en dan inloggen op je bestaande character en daar proberen te claimen (/claim). Bij een aantal mensen lukte dit.

Wel lijkt het zo te zijn dat het toevoegen van keys bugged is. Ik heb bij mijn weten alleen de rhino, xp ring en drinking cape gekregen. Andere mensen met CE, rhino, mammoth, drinking cape, xp ring, fireworks en boog. Alles dus!! Good for them, minder voor mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
4th, kan je de GoT servers aan de topic start toevoegen?

PvE: Bori
RP-PvP: Aquilonia
PvP: Fury
Culture PvP: Twilight
(Gebaseerd op de poll van het vorige topic na 94 stemmen)

Ik ben er denk ik achter waarom mijn performance niet echt optimaal was: ik speelde nog met verouderde drivers. Ik kon het vanochtend alleen niet testen omdat de servers tot ongeveer nu plat lagen. Ik voldoe volgens dat performance ding ruim aan recommended (op Vista na), videokaart, geheugen en schijfruimte zelfs een volle bar. Gisteravond heb ik nog wel het een en ander getest, dus hier is een beetje info voor de performance tweakers:
  • Bloom heeft heel erg veel effect op de framerate. Bij mij ging er zo'n 30% af (40 naar 28). Dit terwijl het effect lang niet overal echt merkbaar is, zonder bloom ziet alles er wel wat grauwer uit... Soms een heel mooi effect, bijvoorbeeld bij rook, maar of dat die bijna-30% waard is?
  • Anti-aliasing geeft bij elk hoger niveau een hit van zo'n 2-4 fps, ik heb het dus maar op 2x staan, meer dan dat merk je toch niet echt in 1680x1050.
  • NPC drawing distance lijkt niets uit te maken voor de performance. Ik snap nog steeds niet waarom de load van mijn CPU zo hoog is, misschien overall drawing distance eens omlaag schroeven en kijken hoeveel dat uitmaakt.
  • Detail level 50%-100% maakte 5-8 fps verschil (50 naar 42~45). Grote visuele verbetering voor niet zo'n erge performance hit.
  • Ground Specular zou ik gewoon aanzetten, merkte geen verschil in fps, maar duidelijk wel in hoe mooi alles eruit zag.
  • Maak ruimte vrij en defragmenteer je Age of Conan folder, als alles gedefragmenteerd is dan helpt dat flink in de performance.
  • Het lijkt erop alsof Age of Conan toch vrij veel vraagt van de CPU, want de meeste GPU-dependent wijzigingen hadden amper effect op de framerate. Het duidelijkst was dit toch wel met anti-aliasing wat maar 2-4fps minder werd per niveau. Van het weekend misschien eens CPU een beetje overclocken, die draait toch onder de 30 graden met 100% load.
  • Upgrade sowieso naar de laatste Nvidia drivers! Ze hebben de koeling-functie aangepast zodat hij sneller omhoog gaat en de temperatuur lager blijft. Handig als je een 8800GTX hebt want die worden toch snel warm, zelfs met fantastische airflow.
Verder ben ik nu eindelijk klaar met Tortage. Na zo'n 25 uur spelen ben ik nu bijna level 23 (ter vergelijking: in World of Warcraft duurde het zo'n 16 uur voor level 20 dus +- 18~19 uur voor 23) en heb ik alle quests in Tortage gehad op eentje na. Dat level 40 in een paar dagen is dus echt voor powergamers, want als je echt de dialogen voert en de wereld verkent en dergelijke dan ben je wel even bezig...

Na Tortage heb je inderdaad (bijna) geen stemmen meer en dat is wel even wennen, maar zo erg is het ook weer niet. Het is gewoon net als andere MMORPG's dan en dat moet toch snel weer wennen als je eenmaal geen voice-overs (buitenom destiny quests) meer hoort. De stad van Aquilonia is echt enorm en je hebt ineens veel meer spelers per instance. In het veel kleinere Tortage zag ik hooguit 3-4 dozijn andere spelers rondlopen, maar in de grote stad zijn dat er vele malen meer. Ook wat handige quests waardoor je de stad een beetje leert te verkennen, alleen wel een beetje teleurstellend dat het nog steeds zo traag gaat met geld verzamelen. Zit nu pas op 3.5 silver en de rewards voor quests zijn nog steeds rond de 8-10 copper... nog geen beestjes daar geslacht dus misschien dat zij wel items droppen die eens niet voor maar 10 tin verkopen. (AoC gaat van Tin > Copper > Silver > Gold in stappen van 100 - dus 100 Tin = 1 Copper)

Geld gaat echt traag in dit spel, relatief gezien was ik in WoW (en de meeste andere MMO's als LotRO, RFO, Guild Wars, Lineage, DDO, Ragnarok, enz) al veel rijker op level 23. Dan kon je al bieden op redelijke items in een auction house, maar dat is echt onmogelijk als level 23 in AoC (buitenom het feit dat Auction NPCs niet (meer) beschikbaar zijn). Doe ik iets fout, heeft iemand wat tips om toch een beetje geld te verdienen, of wordt het vanaf nu beter met de drops en de waarde daarvan?

[ Voor 3% gewijzigd door Droniac op 22-05-2008 12:03 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond eerst wat zelf gaan zwaardvechten en dan weer duiken achter AoC :D. Ik wil morgen lvl 40 gaan halen (ben nu lvl 31). Guardian is tot nu toe erg vet. En ik had tot op heden de muziek niet aan omdat ik op skype zat, gisteren effetjes de muziek aangezet en het geeft echt veel meer sfeer. Zeker als je bij een gebied komt (weet de naam effetjes niet) waar je je crafting skills kan halen.

Over crafting skills gesproken. Ik denk dat het lore wise wel goed is dat je geen crafting skills hebt voor lvl 40. Het idee is duidelijk nog dat jij niet weet wie je bent. Daar ben je dan drukker mee bezig dan het feit dat je een blacksmith of whatever wilt worden. Bovendien is het leren van een craft vaak een privilege, zeker als je erg goed wilt worden, in die tijd. Dus het is niet gek dat je dan wel iets meer dan slaaf moet zijn.

Ik haal overigens meer fps met view op ver dan view op close. Denk dat dat te maken heeft met het feit dat ik toch 4gb geheugen heb en ik in 1 keer het hele gebied inlaad. Ik merk wat heftige lagspikes bij het begin en daarna is het allemaal lekker 40fps.

Ps. Spots, v3guild? ik ben opzich ook wel geintresseert in een grotere guild.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knowuse
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 19-07 22:39
Hopelijk gaat de release een beetje soepel, zou lullig zijn al je op je vrije dag moet wachten op een release die uitgesteld is.
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 08:40:
Morgen dagje verlof nemen, kan echt niet meer wachten, hoop dat ik hem ergens kan vinde.
Volgens die "requerements lab test" -thingy voldoe ik zelfs aan de recommended requirements dus gedaan met stressen of het wel gaat lukke :D
Ben best wel aan het balen, heb redelijk last van wat bugs. Op Ymir zitten 3 toons vast in a crash loop, zodra mijn toon geladen is crashed het spel. Speel nu maar een op wildsoul alleen krijg is daar geen rewards van quests :(

Shuttle st20g5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droniac schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:29:
alleen wel een beetje teleurstellend dat het nog steeds zo traag gaat met geld verzamelen. Zit nu pas op 3.5 silver en de rewards voor quests zijn nog steeds rond de 8-10 copper... nog geen beestjes daar geslacht dus misschien dat zij wel items droppen die eens niet voor maar 10 tin verkopen. (AoC gaat van Tin > Copper > Silver > Gold in stappen van 100 - dus 100 Tin = 1 Copper)

Geld gaat echt traag in dit spel, relatief gezien was ik in WoW (en de meeste andere MMO's als LotRO, RFO, Guild Wars, Lineage, DDO, Ragnarok, enz) al veel rijker op level 23. Dan kon je al bieden op redelijke items in een auction house, maar dat is echt onmogelijk als level 23 in AoC (buitenom het feit dat Auction NPCs niet (meer) beschikbaar zijn). Doe ik iets fout, heeft iemand wat tips om toch een beetje geld te verdienen, of wordt het vanaf nu beter met de drops en de waarde daarvan?
Als je gaat vergelijken met WoW: WoW start bij copper dus als je hier start met tin dan is silver eigenlijk gelijk aan gold ... verderbouwend op jouw vergelijking he... en als ik me nog beetje herinner duurde mijn eerste goudstuk bij WoW ook lang dus aangezien je al aan 3.5 silver zit lijkt het niet abnormaal he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Misschien moet je WoW niet als referentiepunt gebruiken voor de economie.
meeste items kosten ook maar een paar copper om te kopen dus tja.

Selsery: op 1 van de laatste pagina's van het vorige topic was iemand een guild aan het promoten. V3 reborn ofzo, ik ben zowiezo op zoek naar wat gezellige kerels om wat mee te lullen terwijl ik wat gasten in elkaar smack. MMORPG is zo stil als je alleen speelt ;-)

[ Voor 50% gewijzigd door Dakreal op 22-05-2008 10:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFl0ppY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20:45
Precies, zeker op het begin van een MMORPG gaat het geld altijd langzaam. De eerste keer dat ik een char levelde bij WoW had ik op lvl 40 net 60G ofzo (gelukkig was ik een pala) maar zeker niet genoeg voor een mount. Tweede keer had ik over de 300G. De inflatie was daar gigantisch

The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:52

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:39:
[...]

Als je gaat vergelijken met WoW: WoW start bij copper dus als je hier start met tin dan is silver eigenlijk gelijk aan gold ... verderbouwend op jouw vergelijking he... en als ik me nog beetje herinner duurde mijn eerste goudstuk bij WoW ook lang dus aangezien je al aan 3.5 silver zit lijkt het niet abnormaal he
Bij WoW zat je na een paar leveltjes al met een paar silver en zo tegen level 10 je 1e goud. Hier zit je op lvl 20 blijkbaar nog op het equivalent van een paar copper in WoW.

Op level 15 droppen de mobs in AoC het equivalent van 1/5e copper (items van 12 tin ofzo+wat losgeld). Maar het kan zijn dat het op hoge levels toch ineens snel gaat.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
FunkyTrip schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:51:
Op level 15 droppen de mobs in AoC het equivalent van 1/5e copper (items van 12 tin ofzo+wat losgeld). Maar het kan zijn dat het op hoge levels toch ineens snel gaat.
Hoop het! Zeul me helemaal de tering met al die meuk die dropped, waar je dan bij een trader een whopping 12 tin voor krijgt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand toevallig al vanaf hoelaat je morgen kan spelen? Zit hier op me werk en bijna alle sites met de naam Conan erin zijn geblocked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt totale onzin. Met WoW kan je toch ook zo snel levelen en dat is volgens jou dus ook totaal over als je 70 bent! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vinden jullie het niet vervelend dat er voor elke zone instances zijn? Ik heb dan altijd niet meer het gevoel dat ik in een grote, consistente wereld rondloop, en dat maakt het voor mij toch meer een gewone multiplayer game dan een MMORPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:39:

Je vergeet hier even dat er een flink verschil in waarde tussen zit. Qua hoe moeilijk het is om te vergaren dan is 1 silver in AoC ongeveer gelijk aan 1 gold in WoW ja (wel net iets minder denk ik). Maar 1 silver in AoC staat qua waarde gelijk aan iets van 8~10 silver in WoW @ launch als je kijkt naar wat je er mee kan kopen. De standaard extra bag (4 slots) kostte op Tortage 50 Copper (dus 5 WoW Silver) en de grotere extra bag kostte 10 Silver (zonder Trader NPCs is dat onmogelijk te halen op Tortage). Met de 3.5 silver die ik heb kan ik eigenlijk niets nuttigs kopen en als ik potions/food zou kopen dan was ik zo door mijn geld heen (gelukkig droppen die heel erg veel).

Ik heb heel veel MMO's vanaf launch gespeeld, maar AoC is echt wel relatief traag wat geld vergaren betreft. Het is misschien wel makkelijker om 1 silver in AoC dan 1 gold in WoW @ launch te vergaren, maar met dat ene zilvere muntstuk kan je veel en veel minder dan dat je met 1 gold kon in WoW @ launch.

Alleen omdat de manier van muntstukken optellen om bij een volgende soort te komen gelijk is betekend niet meteen dat de waarde dan ook gelijk is... 1 Ton is hier 100.000 euro, in Amerika kan je ook 1 Ton hebben, dan heb je 100.000 dollar. De waarde is dan dus precies gelijk volgens de redenatie die ik in sommige reacties hier zie... terwijl 100.000 euro eigenlijk gewoon 157.660 dollar waard is.

[ Voor 24% gewijzigd door Droniac op 22-05-2008 11:47 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
FunkyTrip schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:51:
[...]

Bij WoW zat je na een paar leveltjes al met een paar silver en zo tegen level 10 je 1e goud. Hier zit je op lvl 20 blijkbaar nog op het equivalent van een paar copper in WoW.

In wow moet je ook je " spells " kopen van je guild. Dat heb je hier niet.. dus daar hoeft al geen geld voor gereserveerd te worden. Volgens mij hoef je je gear ook niet te repairen dus dat scheelt ook weer. Tis puur voor items kopen en je " skills " resetten denk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-05 13:39

bstard

---------------

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:08:
Vinden jullie het niet vervelend dat er voor elke zone instances zijn? Ik heb dan altijd niet meer het gevoel dat ik in een grote, consistente wereld rondloop, en dat maakt het voor mij toch meer een gewone multiplayer game dan een MMORPG.
Neu niet zo. vervelend als je iemand probeerd te ganken en die rent de zone uit, heerlijk als je zelf weg aan 't rennen bent :)

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyTrip schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:51:[...]
Nee dat is niet wat hij zegt. Op level 20 heeft hij 3.5 zilver. Zilver in AoC staat gelijk aan goud in WoW. Dat is dus niet een paar copper aangezien hij dan alleen tin zou hebben.

Aan een begin van een mmo gaat het altijd traag met ingame geld. En dan bedoel ik met begin het opstarten van de mmo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21-07 16:12
Maduth schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 09:31:
Iemand nog een leuke guild op Battlescar?
Ben inmiddels Pyran gejoined.
Is een erg toffe internationale PvP Guild op Battlescar. (Je had me ook gewoon kunnen whisperen ;) )

We hebben op het moment twee websites, zijn namelijk net over aan het gaan. De eerste is de nieuwe en de tweede is de oude.
http://www.pyran.co.uk/index.php?action=forum
http://pyran.freeforums.org/

Ben net level 20 geworden en al mijn gathering skill quests geaccepteerd _/-\o_

[ Voor 43% gewijzigd door Kroga op 22-05-2008 11:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kan na mijn patch niet meer inloggen, internal system error , iemand weet wat te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ookami
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 28-08-2020
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar hoe het zit met skill en feat resets. Bestaat er zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ookami schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:29:
Ik ben trouwens ook heel benieuwd naar hoe het zit met skill en feat resets. Bestaat er zoiets?
feat resets kan in tortage docks, en verder vast ook wel andere steden maar ben ik nog niet geweest,skills kan je resetten maar kost geld ( volgens mij nu nog free maar word vast veranderd )

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan morgen pas beginnen maar er zijn dus nu al server. Nou wil graag weten welke dat zijn en waar de meeste nederlanders op gaan spelen. Iemand de namen en dan een een Poll maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:43:
Ik kan morgen pas beginnen maar er zijn dus nu al server. Nou wil graag weten welke dat zijn en waar de meeste nederlanders op gaan spelen. Iemand de namen en dan een een Poll maken
Volgens mij zijn de release servers nog niet bekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kronos1979
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-07 12:53
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:43:
Dit is al reeds gedaan...

PSN RobinNova

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:28:
ik kan na mijn patch niet meer inloggen, internal system error , iemand weet wat te doen?
Misschien hierdoor : "Any characters who were in Night Mode before the latest patch can not log in. We are working on the issue and will have it resolved as soon as possible. Thank you for your patience."

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:44:
[...]

Volgens mij zijn de release servers nog niet bekend ?
Als ze het wel zijn hebben ze de release lijst goed verstopt want ik vind hem nergens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 10:58:
Weet iemand toevallig al vanaf hoelaat je morgen kan spelen? Zit hier op me werk en bijna alle sites met de naam Conan erin zijn geblocked :(
wtf, heb jij op je werk de beta ofzo binne gehaald... wie blockt er nou conan... jij moet serieus veel daarnaar hebben zitten zoeken ofzo :D

maar tijd is nog niet bekend morgen, wacht zelf ook nog af of ik vanavond na 12en nog kan spelen met me ea omdat morgen pas me CE binnedropt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel net binnengekregen van GCshop.nl

Ik heb een vraagje over de Account registratie. Ik was onder de indruk dat je bij het spel 30 dagen gratis kan spelen zonder een prepaid kaart te kopen, maar ik kan mijn registratie niet voltooien zonder bij de payment option details een (in mijn geval) prepaid gametime key toe te voegen?

Is het dan toch net als WoW dat je bij het starten van een nieuwe account een prepaid kaart moet kopen?

Op zich maakt het mij niet uit, wil best een kaartje kopen, maar zo'n prepaid kaart krijg ik natuurlijk nooit op tijd voor de launch vanavond toegestuurd. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 20-07 16:06
gewoon pay by cash doen, en doorklikken. je account word actief en je kan je 30 dagen spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks voor de snelle reply, het is gelukt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
redfoxert schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:10:
[...]

Misschien hierdoor : "Any characters who were in Night Mode before the latest patch can not log in. We are working on the issue and will have it resolved as soon as possible. Thank you for your patience."
Das best wel zuur want daar was ik geloof ik gister mee bezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loadichus
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-06-2021
Het begint nu toch wel erg te jeuken om het spel te spelen.... Helaas morgen eerst ook nog werken, dus kan pas vanaf 5uur spelen. Heeft misschien ook weer de voordeel dat ik niet meteen in een uber druk gedeelte kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Loadichus schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:54:
Het begint nu toch wel erg te jeuken om het spel te spelen.... Helaas morgen eerst ook nog werken, dus kan pas vanaf 5uur spelen. Heeft misschien ook weer de voordeel dat ik niet meteen in een uber druk gedeelte kom.
Met een beetje geluk zijn de meeste mensen level 20 als je in White Sands uitkomt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:16

Maduth

Probeersel

Kroga schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:16:
[...]

Ben inmiddels Pyran gejoined.
Is een erg toffe internationale PvP Guild op Battlescar. (Je had me ook gewoon kunnen whisperen ;) )

We hebben op het moment twee websites, zijn namelijk net over aan het gaan. De eerste is de nieuwe en de tweede is de oude.
http://www.pyran.co.uk/index.php?action=forum
http://pyran.freeforums.org/

Ben net level 20 geworden en al mijn gathering skill quests geaccepteerd _/-\o_
Helemaal vergeten, had idd gekund 8)7 Maaruh top... zal het morgenavond ff checken, vanavond is het borrelTJEavond _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:56:
[...]

Met een beetje geluk zijn de meeste mensen level 20 als je in White Sands uitkomt :P
Ja ik zal wel eens wuiven als ik de wijde wereld intrek en jij eraan komt =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben nu lvl 13 met mijn ToS char. mar ik wil wel weten hoe ik dungeons kan doen met een groep. ik heb het lfg venster gevonden maar snap er niet veel van.

vanaf welk lvl kan je dungeons doen? dat lfg systeem zoek ik zelf wel uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 12:42:
[...]

wtf, heb jij op je werk de beta ofzo binne gehaald... wie blockt er nou conan... jij moet serieus veel daarnaar hebben zitten zoeken ofzo :D
Hahaha , dat werkt niet zo :). Bedrijven hebben meestal filters aan staan die hele categorieën blokkeren, waarvan er een games/entertaintment is :D.

Ben pas sinds kort wat intresse aan t opwekken tov Conan, en sta nu toch wel bijna op t punt om eraan te beginnen....moet mezelf wel beloven om de speeltijd in de gaten te houden o.O ... must not be addict ! Hiervoor eq2/vanguard/lotro gespeeld. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:38:
ik ben nu lvl 13 met mijn ToS char. mar ik wil wel weten hoe ik dungeons kan doen met een groep. ik heb het lfg venster gevonden maar snap er niet veel van.

vanaf welk lvl kan je dungeons doen? dat lfg systeem zoek ik zelf wel uit :)
Voor zover ik het begrepen heb is de eerste echte dungeon lvl 35+ (Sanctum of Souls o.i.d.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:44

Japser

Jeej!

Hoe is de besturing van dit spel, beetje intuitief a la WoW stijl? :) En de combat, is die erg houterig of is het wel vloeiend geanimeerd?

en is het ook beetje te soloén? Of moet je echt voor sommige quests een group organizen?

Hoop vragen, maar ik wil wel bovenstaande dingen weten voor ik 40,- neerleg :)

[ Voor 38% gewijzigd door Japser op 22-05-2008 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:56:
[...]

Voor zover ik het begrepen heb is de eerste echte dungeon lvl 35+ (Sanctum of Souls o.i.d.)
Heb gisteren Ancient temple gedaan, erg leuk die instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik mis een zone en dungeon overzicht met level-range !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Japser schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 13:58:
Hoe is de besturing van dit spel, beetje intuitief a la WoW stijl? :) En de combat, is die erg houterig of is het wel vloeiend geanimeerd?

en is het ook beetje te soloén? Of moet je echt voor sommige quests een group organizen?

Hoop vragen, maar ik wil wel bovenstaande dingen weten voor ik 40,- neerleg :)
a. ja
b. nee, niet houterig
c. ja bijna allemaal, als je doorlvlt en later verder gaat
d. ja je legt er dat geld voor neer :P

[ Voor 5% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 23-07 13:30
On_E schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:02:
Ik mis een zone en dungeon overzicht met level-range !
Is allemaal ingame geregeld. Als je de map tevoorschijn haalt dan zie je welke lvl range elke zone is.Er wordt ook gelijk kleurtje aan toegevoegd, zoals je waarschijnlijk gewend bent vanuit andere MMORPG's (Grijs is te laag, rood is erg hoog etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Annedouwe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:08:
[...]

Is allemaal ingame geregeld. Als je de map tevoorschijn haalt dan zie je welke lvl range elke zone is.Er wordt ook gelijk kleurtje aan toegevoegd, zoals je waarschijnlijk gewend bent vanuit andere MMORPG's (Grijs is te laag, rood is erg hoog etc)
De world map ?

Hmm, volgens mij heb ik nog niet eens ge-opend, zal vanavond eens kijken dan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:04:
[...]

a. ja
b. nee, niet houterig
c. ja bijna allemaal, als je doorlvlt en later verder gaat
d. ja je legt er dat geld voor neer :P
Kleine toevoeging op punt C. Als iets een group quest is dan staat dit aangegeven in de quest. Dan zijn mobs veel moeilijker dood te krijgen enzo. Deze quests zijn dan ook niet echt goed te soloen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annedouwe
World map is echt mega practisch, uberhaupt alle maps in de game. World map staan alle zone + level range en wat de bedoeling er van is (Stad, adventure zone, dungeon, resources, etc)

Tevens heb je ook 2 maps als je in een zone bent. Het bekende radartje wat met je meeloopt als je beweegt + een overzicht van de hele map in je Journal, waar alle punten van je quests in staan zodat je precies weet welke quests dicht bij elkaar zijn en hoe ver iets lopen is etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Annedouwe schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 14:14:
World map is echt mega practisch, uberhaupt alle maps in de game. World map staan alle zone + level range en wat de bedoeling er van is (Stad, adventure zone, dungeon, resources, etc)

Tevens heb je ook 2 maps als je in een zone bent. Het bekende radartje wat met je meeloopt als je beweegt + een overzicht van de hele map in je Journal, waar alle punten van je quests in staan zodat je precies weet welke quests dicht bij elkaar zijn en hoe ver iets lopen is etc.
Die complete map kun je gewoon met M tevoorschijn halen trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Droniac schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 11:09:[...]
Je vergeet hier even dat er een flink verschil in waarde tussen zit. Qua hoe moeilijk het is om te vergaren dan is 1 silver in AoC ongeveer gelijk aan 1 gold in WoW ja (wel net iets minder denk ik). Maar 1 silver in AoC staat qua waarde gelijk aan iets van 8~10 silver in WoW @ launch als je kijkt naar wat je er mee kan kopen. De standaard extra bag (4 slots) kostte op Tortage 50 Copper (dus 5 WoW Silver) en de grotere extra bag kostte 10 Silver (zonder Trader NPCs is dat onmogelijk te halen op Tortage). Met de 3.5 silver die ik heb kan ik eigenlijk niets nuttigs kopen en als ik potions/food zou kopen dan was ik zo door mijn geld heen (gelukkig droppen die heel erg veel).

Ik heb heel veel MMO's vanaf launch gespeeld, maar AoC is echt wel relatief traag wat geld vergaren betreft. Het is misschien wel makkelijker om 1 silver in AoC dan 1 gold in WoW @ launch te vergaren, maar met dat ene zilvere muntstuk kan je veel en veel minder dan dat je met 1 gold kon in WoW @ launch.

Alleen omdat de manier van muntstukken optellen om bij een volgende soort te komen gelijk is betekend niet meteen dat de waarde dan ook gelijk is... 1 Ton is hier 100.000 euro, in Amerika kan je ook 1 Ton hebben, dan heb je 100.000 dollar. De waarde is dan dus precies gelijk volgens de redenatie die ik in sommige reacties hier zie... terwijl 100.000 euro eigenlijk gewoon 157.660 dollar waard is.
En jij vergeet dat je in WoW al je spells moest kopen. Dat is in AoC niet nodig. Verder vergeet je dat je in WoW je gear moet repareren. Dat is in AoC niet nodig. Verder vind ik het nogal meevallen met cash verzamelen. Tot en met level 15 heb ik op nog niet één char iets van een merchant gekocht. Ik heb alleen maar verkocht. Ik vind zowiezo dat er erg weinig nuttige zaken te koop zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoop dat ik snel veel vriendjes maak op AoC :'( I have no real friends O-)

[ Voor 159% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyTrip
  • Laatst online: 11:52

FunkyTrip

Funky vidi vici!

Ik vind het jumpen van mijn karakter en de interactie met de omgeving nou niet echt best. Nogal choppy. Net of de beentjes bij elkaar en weer landen uit 2 animaties bestaat. En ook al heb je een soepele framerate, dan gebeurt het regelmatig dat je ineens vast staat en als je dan goed kijkt, zie je dat er een minuscuul richeltje of een klein stukje steen is waardoor je geen millimeter meer vooruit komt. Dat was bij Wow toch beter. Iedereen sprong niet voor niets daar de hele dag rond hehe. OK, wat dat betreft is dit dus eigenlijk juist een vooruitgang aangezien je weinig moet jumpen. Van steen naar steen is bijzonder lastig.

Dit dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
FunkyTrip schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:34:
Ik vind het jumpen van mijn karakter en de interactie met de omgeving nou niet echt best. Nogal choppy. Net of de beentjes bij elkaar en weer landen uit 2 animaties bestaat. En ook al heb je een soepele framerate, dan gebeurt het regelmatig dat je ineens vast staat en als je dan goed kijkt, zie je dat er een minuscuul richeltje of een klein stukje steen is waardoor je geen millimeter meer vooruit komt. Dat was bij Wow toch beter. Iedereen sprong niet voor niets daar de hele dag rond hehe. OK, wat dat betreft is dit dus eigenlijk juist een vooruitgang aangezien je weinig moet jumpen. Van steen naar steen is bijzonder lastig.
vind het juist fijn dat je jump eigenlijk bijna nooit hoeft te gebruiken, niet nodig die rotzooi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-07 15:33
Greetings!

You have been a long and thrustworthy participant in our community, and as such we would like to thank you for helping us form Age of Conan into the marvelous product it is today. The last weeks has seen some serious enhancment to the game, and with the release we will be opening several new areas and neverbefore seen content in the launch version of the game. What and where it is? You have to find out for yourself!

As a sign of gratitude for your aid, we are pleased to offer you the in-game item used by those loyal to King Conan: The Drinking Cape. This item will allow your characters (one game account only) to free of charge demand the very sought after alcholic drink of "Ambrosia" - free and in unlimited supplies for life! After having claimed your cape, merely find one of the kegs in the finer Inns of Hyboria and click it whilst wearing your cape to receive your drink.

To register your cape, log in to your account page by https://register.ageofconan.com clicking here and under the option "Use a Key" - enter this key:

code

Once this has been done, use the command "/claim" inside the game to claim your in-game items. These items work for all the characters you create on your account. Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.

Note that this item will not be made available again at later dates - so wear it with pride!

Regards,
Funcom
Wat is dit 8)7

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 27-07 13:39
Drinking cape

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-07 12:05
Zo te zien zijn er hierr vrij veel mensen die WoW speelde, of nog steeds spelen. Voor de mensen die ook nog een actieve WoW account hebben, gaan jullie WoW combineren met AoC?

Zelf zit ik namelijk nog een beetje met een dilemma. Ik ben er enthousiast geworden over AoC, en 'k zit er sterk over te denken om deze te halen. Daarnaast raid ik nog wel 4 dagen per week Black Temple / Mount Hyjal, maar verder ben ik alle interesse in de andere spel-elementen van WoW kwijt (zoals 5-man's, grinden, questen, daily's, alts levelen).

Wie zit er in een soortgelijke situatie en hoe gaan jullie daar mee om? Andere MMO's (WoW, LotRO etc) volledig aan de kant schuiven voor AoC, of gaan jullie dit combineren?

[ Voor 4% gewijzigd door CyberTijn op 22-05-2008 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Ik ben zelf zowiezo gestopt met wow.. vind er eigenlijk al 6 maanden geen reet meer aan.. maar uit pure " ontbreking " van andere games bleef ik spelen. Nu kan ik EINDELIJK met wat nieuws beginnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CyberTijn schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:43:
Zo te zien zijn er hierr vrij veel mensen die WoW speelde, of nog steeds spelen. Voor de mensen die ook nog een actieve WoW account hebben, gaan jullie WoW combineren met AoC?

Zelf zit ik namelijk nog een beetje met een dilemma. Ik ben er enthousiast geworden over AoC, en 'k zit er sterk over te denken om deze te halen. Daarnaast raid ik nog wel 4 dagen per week Black Temple / Mount Hyjal, maar verder ben ik alle interesse in de andere spel-elementen van WoW kwijt (zoals 5-man's, grinden, questen, daily's, alts levelen).

Wie zit er in een soortgelijke situatie en hoe gaan jullie daar mee om? Andere MMO's (WoW, LotRO etc) volledig aan de kant schuiven voor AoC, of gaan jullie dit combineren?
Ik zit zowiewo al met een korte aandachtsspanne dus ik schuif WoW aan de kant voor AoC (stond eigenlijk al aan de kant ondertusse)
De vraag zal zijn hoe lang AoC me kan boeien, verschil is misschien wel dat ik nu mee ga doen vanaf het begin terwijl WoW al enkele jaartjes uit was voor ik er mee begon. Dus ditmaal zal het wel iets makkelijker zijn om de rest iet of wat te volgen in plaats van het gevoel te krijgen steeds maar achterop te lopen op de rest.
Ik hoop me hier alvast lang mee te amuseren, vraag me al af hoe snel men vriendin het een stom spel gaat vinde =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

SpoTs schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:45:
Ik ben zelf zowiezo gestopt met wow.. vind er eigenlijk al 6 maanden geen reet meer aan.. maar uit pure " ontbreking " van andere games bleef ik spelen. Nu kan ik EINDELIJK met wat nieuws beginnen :D
Hier ook, deed het laatste half jaar weinig anders dan een Heroic of 2 per week, 10 potjes Arena, en wat BGs.

Was puur nog aan het spelen omdat er geen vervanging was, en die heb ik nu gevonden.

Of AoC een blijvertje is moet ik nog even zien, lvl 80 ga ik sowieso wel halen, daarna is het even afwachten.

Mocht AoC het toch niet zijn, dan verleng ik ongetwijfeld mijn WoW-sub weer als Wrath of the Lich King er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 25-07 20:35
Ik heb een paar vragen, mischien zijn ze al voorbij gekomen maar ik heb het vluchtig doorgekeken (zijn toch 3 delen) en niks gevonden.

Wat kost het spel?

Wat is de eigenlijk de level cap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zamoraak schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:52:
Ik heb een paar vragen, mischien zijn ze al voorbij gekomen maar ik heb het vluchtig doorgekeken (zijn toch 3 delen) en niks gevonden.

Wat kost het spel?

Wat kost het spel :*) dat is wel heeeeel vluchtig gekeken he
normale edite iets van een 49Euro
Dat zinnetje van de level cap zal je effe moete verduidelijke of je wilt weten op wat die ligt of wat ermee bedoelt word want dat kan ik niet uit je zin opmake

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Laatst online: 21:36

flessuh

Set sail for fail!

welke server speelt (gaat iedereen spelen)?

heb m namelijk ook besteld, maar aan de poll in de startpost te zien is het redelijk verspreid.

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
De level cap is 80 atm...

[ Voor 44% gewijzigd door Kroga op 22-05-2008 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024

Wat kost het spel?

Haha de levelcap wordt een post boven je vermeld ;). Maar om het nog even te zeggen. De level cap is 80. De prijs van het spel (ligt eraan waar je het haalt) is tussen de 40 en 50 euro. Daarbij krijg je 30 dagen gratis speeltijd. De maandelijkse kosten liggen volgens mij tussen de 13 en 15 euro. Het ligt er daarbij aan wat voor soort subscriptie je hebt gekocht.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Wat kost het spel?

vraag 1: Kijk ff op een random webshop van een game retailer.

vraag 2: level 80 is het hoogste level wat je kan halen at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 06-06 10:23

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb net de Dynabyte gebeld (Utrecht) en ze hadden ze binnen, dus ik gaat deze zometeen even lekker halen:D. Hopelijk gaan de servers vanavond open om 12 uur ofzo:D.

Voor wat betreft WoW, ik gaat WoW ook op een zijspoor zetten, ik gaat mij nu lekker concentreren op AoC en ik zie wel hoe leuk het nog is op lvl 80. Ik hoop dat het pvp in combinatie met Siege + Combo's / Spellweaving erg vet gaat worden:).

[ Voor 42% gewijzigd door -Mach!- op 22-05-2008 16:06 ]

ut=life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

38,50 bij gcshop, 2 euro verzondkosten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:01:
[...]

Haha de levelcap wordt een post boven je vermeld ;). Maar om het nog even te zeggen. De level cap is 80. De prijs van het spel (ligt eraan waar je het haalt) is tussen de 40 en 50 euro. Daarbij krijg je 30 dagen gratis speeltijd. De maandelijkse kosten liggen volgens mij tussen de 13 en 15 euro. Het ligt er daarbij aan wat voor soort subscriptie je hebt gekocht.
Maar heb je geen extra subscriptie nodig om die gratis 30 dagen te activeren, zoals bij WoW. Ach ik wacht zoiezo wel op de free trial, ik gok dat die wel redelijk snel na de launch zal komen. Ik hoorde iemand trouwens zeggen dat in die email over die Drinking Cape (die ik dus niet heb :P) ook wat meer stond over de free trial, wat precies :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.
That's all...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe ja thats all :) kan dus nog gemakkelijk een jaar duren ;p
Als ik u advies mag geven... nie op wachten ,-p join the dark side!!!

Beter ... het is al laat he

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:22:
Hehe ja thats all :) kan dus nog gemakkelijk een jaar duren ;p
Als ik u advies mag geven... nie op wachten ,-p join the dark site!!!
site ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
de launcher geeft de melding dat de servers vanacht exacht 12 uur offline gaan voor de officiele launch..

moet eerlijk zeggen dat het toch aardig begint te kriebelen, kan niet wachten hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Mexxwelll schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 16:25:
de launcher geeft de melding dat de servers vanacht exacht 12 uur offline gaan voor de officiele launch..

moet eerlijk zeggen dat het toch aardig begint te kriebelen, kan niet wachten hehe..
En wanneer zijn ze dan weer up ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexxwelll
dat zeggen ze niet helaas :P
Pagina: 1 2 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.