Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Verder zat ik me nog af te vragen wat voor character ik zal beginnen. Ben normaal een spellcaster maar wilde in deze game voor een melee character gaan. Iemand een idee wat een leuke melee class is die nog een beetje skills nodig heeft en niet door iedere spellcaster geowned wordt?
Thanks!
edit. damn deze thread gaat snel... servers open dus om 00.00 +5 uur als ik het goed begrijp.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 16:31 ]
Blub
maar ff serieus; weten jullie of de Guest Pass Key al bruikbaar is? Staat dat je op je account pagina een en ander terug kan vinden, maar ik vind dus niets..
Verwijderd
Gruweldegruwel. Bedankt voor je post, ik twijfelde, maar nu weet ik zeker dat ik dit spel niet ga kopen. Als ik ergens een pokkehekel aan heb is het wel houterige/choppy/aan-randjes-blijven-hangen gameplay.FunkyTrip schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 15:34:
Ik vind het jumpen van mijn karakter en de interactie met de omgeving nou niet echt best. Nogal choppy. Net of de beentjes bij elkaar en weer landen uit 2 animaties bestaat. En ook al heb je een soepele framerate, dan gebeurt het regelmatig dat je ineens vast staat en als je dan goed kijkt, zie je dat er een minuscuul richeltje of een klein stukje steen is waardoor je geen millimeter meer vooruit komt. Dat was bij Wow toch beter. Iedereen sprong niet voor niets daar de hele dag rond hehe. OK, wat dat betreft is dit dus eigenlijk juist een vooruitgang aangezien je weinig moet jumpen. Van steen naar steen is bijzonder lastig.
Verwijderd
Beetje kortzichtig vind ik, denk je dat WoW ook vanaf het begin zo was als dat het nu is?
Het spel is nieuw, en de kinderziektes moeten eruit gehaald worden. In verloop van tijd zullen dit soort kleine dingen vanzelf verdwijnen.
Hoewel ik hoor dat de Rhino mount niet echt super is op level 40, hij loopt even hard als gewoon rennen, en hij is niet echt wendbaar. Ook word je er geloof ik snel afgeschopt in combat.
Verwijderd
Ze mogen hem gewoon verkopen. Morgen begint de game pas echt, dus eerder kan je toch niet inloggen. Nu kunnen gebruikers alvast installeren en patches downloaden. Wat natuurlijk ten goede komt aan de serverload, omdat het gespreid gebeurt. Alleen heel jammer dat ik nog geen character aan kan maken. Heb hem nu al twee dagen binnen en het begint steeds meer te kriebellen...Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:04:
Ik begrijp dat een aantal winkels de game al op voorraad hebben inmiddels, maar mogen ze hem al wel verkopen? Zou me kunnen voorstellen dat ze zouden moeten wachten tot morgen.
Heb een subscription gekozen, een recurrence cycle en deze gekoppeld aan mijn account.
Toch krijg ik telkens ingame dat ik verkeerde invoer heb gegeven?!
//edit:
Je kunt dus gewoon nog niet spelen
[ Voor 11% gewijzigd door Vuurvoske op 22-05-2008 17:19 ]
Beroeps brabander
Verwijderd
Morgen werkt het waarschijnlijk perfect, want dan gaat het pas echt van start. Op de early access users na natuurlijk. Vanaf 05:00 vanacht kan je naar alle waarschijnlijkheid dus beginnen met spelen.Vuurvoske schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:18:
Ik heb net het spel geinstalleerd, maar ik kom maar niet ingelogd?!
Heb een subscription gekozen, een recurrence cycle en deze gekoppeld aan mijn account.
Toch krijg ik telkens ingame dat ik verkeerde invoer heb gegeven?!
Ik heb wow sinds beta gespeeld en daar nooit dat houterige of aan randjes blijven hangen meegemaakt. Bovendien is het mijn ervaring dat dergelijke kwalijke zaken nooit gepatcht worden, omdat het er gewoon keihard ingebakken zit (zoals bij x-duizend andere mmo's het geval is).Mexxwelll schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:08:
@ Rene59
Beetje kortzichtig vind ik, denk je dat WoW ook vanaf het begin zo was als dat het nu is?
Het spel is nieuw, en de kinderziektes moeten eruit gehaald worden. In verloop van tijd zullen dit soort kleine dingen vanzelf verdwijnen.
Heb de mijne al gewoon binnen hoor.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:04:
Ik begrijp dat een aantal winkels de game al op voorraad hebben inmiddels, maar mogen ze hem al wel verkopen? Zou me kunnen voorstellen dat ze zouden moeten wachten tot morgen.
https://niels.nu
Verwijderd
En hoe je een guest pass fixed?
vriend van mij wilt het ook proberen namelijk
[ Voor 47% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 18:01 ]
5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris
Er zit een guest pass bij een retail spel, en 5 bij een CE Edition zover ik weet.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:59:
Weet iemand hoe laat morgen de servers live gaan?
En hoe je een guest pass fixed?![]()
vriend van mij wilt het ook proberen namelijk
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Vandaag is hier AoC binnengekomen. Na het installeren (Wat overigens meer dan een uur duurde) maar meteen gaan patchen (800mb).
En ja nu is het 'lange' wachten aangebroken.
Verwijderd
Ja ik heb die guest pass gevonden, maar er staat geen key op of iets. Hoe moet je dat doen dan?Forn schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:16:
[...]
Er zit een guest pass bij een retail spel, en 5 bij een CE Edition zover ik weet.
Ik ben namelijk niet van plan te gaan klikken. En zit er ook een macro systeem in?
Kun je de interface wijzigen net als WoW? Hoe zit het met addons, gaan die komen?
Ik zou graag wat meer info willen over dit soort zaken.
Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris
Oh sorry, had je verkeerd begrepen. Dacht fixen van krijgenVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:36:
[...]
Ja ik heb die guest pass gevonden, maar er staat geen key op of iets. Hoe moet je dat doen dan?
Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604
Heeft iemand de link hiervan?
Verwijderd
Mijn vraag is dus of je faction/race keuze alleen je class keuze beinvloed of ook nog andere dingen?
thanks!
je kunt 30 dagen gratis spelen als je spel in winkel haaltrazoon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:58:
Ik las dat je 30 dagen kunt spelen voordat je betaald.
Heeft iemand de link hiervan?
verder bestaat er (nog) geen trail
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Alleen class zolang je niet op een Culture Ruleset PvP server speelt.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:02:
Mijn vraag is dus of je race keuze alleen je class keuze beinvloed of ook nog andere dingen?
thanks!
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Verwijderd
Is er misschien al een mogelijkheid om de patches te downloade die niet via het spel gaan dan kan ik hem deze nacht al starten en hoef ik dat niet meer te doen als ik het spel heb
Verwijderd
Beroeps brabander
Please doe dat =)!Vuurvoske schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:49:
Andere vraag; is er al een guild op PVP - Fury van gotters. Lijkt me leuk om net zoals de originele GoT guild bij wow hier ook een guild te starten
Heb je iniedergeval mij al.. niet dat je daar blij mee moet zijn.
Raids met GoT'rs inpv kiddy's = dikke pret
[ Voor 7% gewijzigd door motormuus op 22-05-2008 19:56 ]
Fokky's nemen de wereld over \^0^/
Verwijderd
Verwijderd
Ik heb hem zelf bij 12game.com besteld en heb hem de volgende dag de key binnengekregen.
Ik kreeg vandaag trouwens ook een mailtje dat ze mijn spel hebben verstuurd dus dan krijg ik hem morgen binnen. (waarschijnlijk morgen ochtend omdat tnt hier altijd 's ochtends komt.)
Edit:
@Dynacore je kan hem toch ook gewoon bij bol.com bestellen hoef je ook nergens heen
[ Voor 11% gewijzigd door Superlam op 22-05-2008 19:59 ]
@dynacore, nope, je zal een fysieke copy moeten hebben, danwel door postorder of shop
@hieronder, nope, dat klopt, er zijn wel mensen met friend cards die 10 dagen werken dacht ik, 1 per normale preorder en 5 bij een CE, moet je hier iemand vragen of bevrienden
[ Voor 38% gewijzigd door 4th op 22-05-2008 20:02 ]
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
maar er schijnt geen trial te zijn @ Launch?
Verwijderd
Ik heb een guild met wat gotters op wildsoul, ook pvp. maar dat had ik al een paar keer gepostVuurvoske schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:49:
Andere vraag; is er al een guild op PVP - Fury van gotters. Lijkt me leuk om net zoals de originele GoT guild bij wow hier ook een guild te starten
Beroeps brabander
Verwijderd
Ben geen pro in mmorpg games maar heb me toch wel vermaakt destijds met City of Heroes en Guild Wars. Vooral het combat systeem lijkt me vernieuwend... tenminste niet dat saaie geklik en gewacht.
Nog aanbevelingen qua server? Wil natuurlijk wel zo veel mogelijk Nederlanders tegen komen. Niet dat ik er @ lvl 20 ineens achterkom dat ik op een Duitse server zit ofzo.
Ik wil niet doorspelen op een server als ik toch ga rerollen. Ik hoop erg op morgen dat heb ik maar 22 levels verkloot
Chewing gum while cutting unions will prevent you from crying, it won't prevent you from being sad
Iedereen kan met iedereen groupen - het zijn dan ook geen factions maar rassen. Het enige wat dit bepaald is het uiterlijk en de classes die je kan kiezen (Stygians kunnen geen Soldiers zijn bijvoorbeeld). Op normale PvP servers is iedereen hostile voor iedereen, ook guildleden - alleen party/raidleden niet. Op culture PvP servers zijn alleen de mensen van andere rassen hostile, maar daar kan je wel nog mee groupen dacht ik (als je ze zover weet te krijgen om je niet aan te vallen) en sowieso gewoon mee praten.Verwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 19:02:
Even een vraagje over de factions die je kan kiezen.. Is het namelijk zo dat je net als bv in wow sides hebt die niet met elkaar kunnen groupen (Horde/Alliance). Van wat ik begreep was het zo dat de conan wereld één land is met conan als koning dus dan lijkt het mij vreemd als er verschillende factions in zitten die niet kunnen groupen/praten met elkaar.
Mijn vraag is dus of je faction/race keuze alleen je class keuze beinvloed of ook nog andere dingen?
thanks!
@ Dynacore - check topic start voor de populairste servers.
Er staat zelfs een poll boven zodat je de populatie zelf kan checken. De drukste NL server zal sowieso Bori (PvE) zijn want dat is de 'onofficiele Nederlandse server' waar sowieso al een Nederlandstalige Guild van 100+ man op zit en nog een aantal kleinere Nederlandstalige guilds.
PS: Helaas, Age of Conan is nog niet binnen gekomen ook al was het gisteren verstuurd.
Hopelijk morgen dan maar
[ Voor 16% gewijzigd door Droniac op 22-05-2008 20:39 ]
Verwijderd
Iemand een idee?
dacht dat het register.ageofconan.com was
Verwijderd
Ahh ok, bedankt voor de snelle reactie, ben namelijk al bij een eerdere mmorpg in de problemen geraakt omdat ik een dubbel account op 1 emailadres had (blijkbaar), en kon toen de forums niet gebruiken4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:01:
je moet een nieuwe account aanmaken.
dacht dat het register.ageofconan.com was
Internal system error, please contact customer support (12)
Verwijderd
Verwijderd
Ik ookVerwijderd schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:29:
Alrighty, account aangemaakt, alleen kan ik nog niet inloggen in het spel zelf, authentication error, maar dat lijkt me enigzins logisch, lol. Heb wel weer zin in een nieuwe mmorpg
LOL ik liet vandaag wat filmpjes zien in mn klas, en gelijk 5 mensen die het ook wilde gaan doen ^_^
---
Ben er achter hoe je zon guest pass moet gebruiken, na wat google acties.
----------------
As far as I understand it, we are supposed to get the buddy key codes from them AFTER the official launch provided you've entered your retail key and updated your subsciption at the Register.aoc site.
Key word is "supposed"
[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2008 21:33 ]
of kun je de spullen pas na de 23ste claimen
Verwijderd
Ik ben belg4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 20:00:
patches zijn niet los te downloaden dat ik weet, je kan wel de game downloaden, installeren en patchen hoef je morgen retail niet te installeren etc (staat op usenet als early access en is zo de snelste manier van binnenhalen)
@dynacore, nope, je zal een fysieke copy moeten hebben, danwel door postorder of shop
@hieronder, nope, dat klopt, er zijn wel mensen met friend cards die 10 dagen werken dacht ik, 1 per normale preorder en 5 bij een CE, moet je hier iemand vragen of bevrienden
Install duurt wel fokking lang though
Er zijn zoveel keuzes dat ik nog steeds niet weer welke ik zou gaan spelen, als ik hem aan zou schaffen dan
(Ik hoop wel dat ik dat mag/kan vragen)
... Nu alleen nog wachten.
Nouja weet ik veel, ik laat me wel verassenTripp schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:06:
Alsof een assasin direct vergeleken kan worden met de rogue als dps class.
Anyways, ik ga dus snel beginnen en hopelijk kan ik via hier een leuke GoT clan joinen, lijkt me wel koel!
Heb ergens gelezen van wel, op het moment nog gratis maar zal later geld gaan kosten.Tripp schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:18:
Kan je btw je feats resetten zoals je talents in wow?
Het is inderdaad gratis in Tortage, maar als je eenmaal daar voorbij bent kost het ook nu al geld.Mexxwelll schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:22:
Heb ergens gelezen van wel, op het moment nog gratis maar zal later geld gaan kosten.
*heeft net 50 copper betaald voor respec*
alleen een info kaartje, staat op dat je later in je account buddy keys krijgt.4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:46:
die buddy cards moeten van mensen met retail of ce afkomen, die hebben ze erbij gekregen
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Hmm beetje vreemd, wanneer ik een account heb aangemaakt, en dan wil kiezen voor "create a subscription" en dan kies voor AoC krijg ik de melding: No creation offers available for Age Of ConanLoadichus schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 22:11:
Ik ben helemaal klaar voor de launch, de vrij durende installatie gedaan. Account aangemaakt, subscription ook meteen aangezet.
... Nu alleen nog wachten.
A key is needed.
En als ik kijk bij :view my subsciption, staat er alleen de drinking cape. Ik heb zo'n gevoel dat mijn aoc account nu nog niet is geactiveerd ?
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Ben net nog lvl41 geworden en moet zeggen, kom steeds meer leuke quests tegen, zit nu in noble district en moet een invasie stoppen. Verder ben ik in de sewers een "prinses" gaan redden... die sewers ben ik 3x ingeweest en moet zeggen dropt veel geld, zit nu op 50 silver dus gaat al lekker. 1g voor riding skill van mount nodig dus sparen zul je leren. verder heb ik nog nooit iets bij een npc gekocht, alles gehunt of van quest (en 1 blauw zwaardje van clanmate) Al met al een goede week gehad met age of conan. Heb sinds vorig jaar zomervakantie geen vrije dag meer gehad en moet zeggen nu 3 weken is het zeker waard met age of conan!!
Dos scherm, berg foutmeldingen en afgelopen
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Eerste lvl 80 (op onze server iig, fury) , mmh ben 46 nu met 2 dagen 6 uur played. Die gast heeft alleen geslapen tijdens de downtime en werd opgebeld als ie weer aan de bak kon
1 gold + 2 gold voor een paard natuurlijk. Je hebt geen riding skills nodig voor de Rhino mount.4th schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 23:53:
zo, over min of 10 gaat servermaintenance beginnen en hoop dat ik morgenvroeg weer kan spelen.... Morgen als ik niet kan spelen maar op de postbode wachten met me pakketje
Ben net nog lvl41 geworden en moet zeggen, kom steeds meer leuke quests tegen, zit nu in noble district en moet een invasie stoppen. Verder ben ik in de sewers een "prinses" gaan redden... die sewers ben ik 3x ingeweest en moet zeggen dropt veel geld, zit nu op 50 silver dus gaat al lekker. 1g voor riding skill van mount nodig dus sparen zul je leren. verder heb ik nog nooit iets bij een npc gekocht, alles gehunt of van quest (en 1 blauw zwaardje van clanmate) Al met al een goede week gehad met age of conan. Heb sinds vorig jaar zomervakantie geen vrije dag meer gehad en moet zeggen nu 3 weken is het zeker waard met age of conan!!
Maar deze rent evensnel als een player en is niet echt wendbaar dusja.

(pak em beet 100 uur, 4 uur per dag, maandje klaar).
Of werken die dagen door ook als je offline bent?
[ Voor 64% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2008 00:05 ]
Nee die dagen werken niet door als je offline bent, hij is dus echt in uren zo lang in het spel geweest.SinergyX schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:04:
4 dagen en 7 uur en hij is lvl80?
(pak em beet 100 uur, 4 uur per dag, maandje klaar).
Of werken die dagen door ook als je offline bent?
4 dagen is even lang als dat je erover doet voor level 60 in WoW, dus blijkbaar is het qua level-snelheid vrijwel hetzelfde.
Ik ben nu ergens rond level 23.5.
Old Tarantia (Aquilonia hoofdstad) is echt enorm en blijkbaar totaal niet geinstanced! Toen ik erin zat waren er massa's andere spelers, echt overal zag je wel mensen lopen of klimmen, maar ik kon geen instance wisselen want er was gewoon geen andere instance. Ook de zone die ik daarna in ben gegaan had maar zo'n 3 instances en had veel spelers rondlopen, dus het lijkt erop alsof Tortage gewoon extra veel geinstanced wordt in vergelijking met de rest van de wereld. Die 'wilds' zone is trouwens ook wel heel erg mooi... hopelijk zijn er nog wat meer van dat soort zones!
Zoals verwacht droppen de monsters ineens veel meer geld, krijg nu rustig 40-80 Tin per kill dus qua geld komt het wel goed. Wel een beetje verrassend is hoe weinig PvP je eigenlijk tegenkomt op RP-PVP Aquilonia. Ik heb een tijdje in de level 20-30 zone rondgelopen, maar niemand die mij aanviel, zelfs een lid van CLAN (beruchte ganker guild op de server) met 9 levels hoger liet mij met rust. En toen ik mensen dood zag gaan door monsters kwamen er andere random spelers op af gesneld om ze te helpen (wat wel lastig kan zijn door die AoE melee, aangezien je iedereen buiten jouw party gewoon raakt). Het is dus gelukkig niet 1 groot gank-festijn, maar hopelijk komen er morgen (als dat spel eens binnenkomt) nog wel wat leuke PvP gevechten.
Verder weer eens met wat graphics settings gekloot en een leuke aanpassing gevonden waarmee je veel fps kan winnen tegen geen kwaliteitsverlies: shadow detail. Zet deze van High naar Medium en de FPS schiet gigantisch omhoog, maar qua beeldkwaliteit heb ik nog geen verschil kunnen ontdekken. Als je helemaal FPS wilt winnen en het niet zo uitmaakt of het er een beetje minder mooi uit ziet, zet dan heel die shadows op character only en je verdrievoudigt de FPS die je hebt met shadows aan.
[ Voor 69% gewijzigd door Droniac op 23-05-2008 00:28 ]
Verwijderd
Level 60 halen duurt wel langer dan dat, laat staan level 70. Volgens mij is het record voor level 60 zo'n +/- 5 dagen, maar ook alleen maar dankzij het halve spel uit je hoofd kennen en addons die je met waypoints de weg wijzen.Droniac schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:12:
[...]
Nee die dagen werken niet door als je offline bent, hij is dus echt in uren zo lang in het spel geweest.
4 dagen is even lang als dat je erover doet voor level 60 in WoW.
[edit]
3 dagen, 20 uur? Dat zal wel na de patch zijn die meer XP geeft tussen level 20 (of was het 30?) en 60. Maar dat was er aan het begin niet. En dan nog, dat is allemaal wanneer men het spel door en door kent.
Dat record naar level 70 telt trouwens niet, dat was gedaan met überveel voorbereiding
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 00:52 ]
Heb het gedaan in 3 dagen 20 uur en het record is iets van 24 uur naar 70.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:22:
[...]
Level 60 duurt een heel stuk langer om te halen, laat staan level 70. Volgens mij is het record voor level 60 zo'n +/- 6 dagen, maar ook alleen maar dankzij het halve spel uit je hoofd kennen en addons die je met waypoints de weg wijzen.
Het is echt een bruut spel! graphics zijn awsome! Combat is ook erg leuk. ff wennen en moet mijn knoppen nog beter instellen en zorgen dat funcom de focking duim mouse buttons eens adjustable maakt... nu doen ze allebei autorun en je kunt ze niet remappen...razoon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 21:22:
Jongens, vertel nu eens even aan de nieuwkomers hoe het spel speelt? Slowcombat ...vloeiende graphics? Ik lees alleen maar over kopen etc.
Zit op rp-pvp server en dat maakt het net weer iets spannender zonder al te veel gankers. Nu is het ganken in character
Spel is ZEKER de moeite waard!! alleen al voor de eyecandy. en het loopt nog soepel ook. nog wat kleine bugs enzo maar ja welk spel heeft dat tegenwoordig niet.
Al mijn vrienden hebben de CE edition.. dus ik heb 4 buddy keys over voor diegene die nog twijfelen.
Reageer maar ff in mijn mail en eerste 4 hebben geluk
Ik ben trouwens: Silk, Rogue Assassin op Aquilonia server
Drop me a line!
Life is like living only without the peaches
Ik wil echt weten hoe het speelt.
Trouwens over die zij mouse buttons...die kun je toch een key assignement doen in je mouse software?
[ Voor 59% gewijzigd door razoon op 23-05-2008 00:41 ]
Funcom is shipping around 700.000 copies of Age of Conan on day one. This impressive figure for a PC game is powered by equally impressive pre-order numbers. As a result of the tremendous interest and recent order increase, Funcom has not been able to fulfill all orders of Age of Conan in several markets due to current server capacity limitations. Extra orders of servers are now in place to facilitate for handling of more customers.
en:
Buddy Key
The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later.
[ Voor 8% gewijzigd door aeon21 op 23-05-2008 00:43 ]

weet je... heb de afgelopen dagen veel te weinig geslapen... hehe jezus dat ik daar niet aan heb gedachtrazoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:32:
Nou ik wil heel graag zo een buddy key, maar heb geen idee hoe je een line te droppen. Dan maar zo.
Trouwens over die zij mouse buttons...die kun je toch een key assignement doen in je mouse software?
Net even geprobeerd maar lijkt erop dat ik geen keys kan opvragen als de servers offline zijn:
The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later.
Maar je krijgt hem zo snel mogelijk! Ga zo naar bed en heb de wekker op 8u staan om te gaan gamen
[ Voor 6% gewijzigd door Kingpinda op 23-05-2008 00:47 ]
Life is like living only without the peaches
Verwijderd
Ben erg benieuwd, heb een paar uur geleden toch maar de retail versie van mijn werk (Dynabyte) meegenomen, na lang twijfelen, haha. Ben lang niet meer zo geïnteresseerd geweest in een nieuwe MMO.
Lange installatie, zal wel patchen en slapen worden vannacht.
Verwijderd
Verwijderd
Vraag niet hoe k het heb gedaan, muja.
Zal morgen wel geen AoC worden
Ik ben opzoek naar een hardcore pvp guild voor de seiges etc. Raids enzo natuurlijk voor de gear. Maar ik heb echt een hekel aan gankers/griefers. Het moet een internationale guild zijn, dus niet alleen NLers, maar het is natuurlijk wel prettige als er wat nederlanders of belgen in zitten.
Ik zit momenteel op lvl 26 met mn polearm guardian, heb nog niet heel erg veel gespeeld en rustig de tijd genomen om de quests te lezen en gewoon van de game te genieten.
Vanavond ook zn irritante ganker met zn 3 man group en 6 lvls hoger dan mij. Vooral zn caster die me telkens killde terwijl ik aan het questen was. Toen maar zelf een suicide aanval gedaan om wraak te nemen. Met de sprint van mn guardian stond ik binnen no time naast die kerel en kon ik gelijk wat combos en knockdown doen en ik kreeg em nog dood ook
Ik heb vandaag al mijn CE persoonlijk opgehaald bij dimensionplus in groningen. Ze hadden ze gister avond opgehaald van schiphol ofzo en liggen sinds vandaag in de winkel.XtrmEend schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 17:11:
Mensen van dimensionplus hun spel al binnen? Ik wacht nog op mijn CE, hoop dat hij snel komt voor ik level 40 ben, en dan Rhino mount.
Hoewel ik hoor dat de Rhino mount niet echt super is op level 40, hij loopt even hard als gewoon rennen, en hij is niet echt wendbaar. Ook word je er geloof ik snel afgeschopt in combat.
Alleen baal ik er een beetje van dat ze de drinking cape in een newsletter aan weet ik wel niet hoeveel mensen hebben weggegeven dus de CE heeft geen unieke cape. En de exp/stamina ring schijnt maar te werken tot lvl 40
Voor mij zijn de uniek ingame items de hoofdreden om voor de CE te gaan.
(en nee het gaat me niet om overpowered items ofzo maar gewoon unieke collectors dingen. ik had graag een unieke cape of mount gehad)
Nee laat maar ze doen het nog niet.
Hij zegt unable to connect to the authentication server
Ben al weer een half uurtje aan het spelen loopt lekker alleen word het soms iets donkerder en dan weer lichter dat had ik gisteren nog niet.
Heb de The Drinking Cape geactiveerd maar kan hem niet aan doen heb dit gedaan\
Once this has been done, use the command "/claim" inside the game to claim your in-game items. These items work for all the characters you create on your account. Note that all in-game items are only available on full accounts, and do not work on pre-order, buddy or (later) trial accounts.
iemand die het ook heb
[ Voor 121% gewijzigd door pixon op 23-05-2008 05:53 ]
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd

ik heb de retail versie gekocht en probeer een account te maken en telkens ik probeer vraagt ie vr een gametimekey:/ terwijl er 30 dage free play al inzitte..
op het boekje zit een key als je die intoest en activeerd krijg automatische een bericht dat je 30 dagen kan spelenVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 05:49:
Hmm..
ik heb de retail versie gekocht en probeer een account te maken en telkens ik probeer vraagt ie vr een gametimekey:/ terwijl er 30 dage free play al inzitte..
Asus rampage extreme - 4 core 9500 - 2x2gig ocz -2x 4870x2 -
Verwijderd
Heb ik gdn, ik ga dus naar http://register.ageofconan.com, druk daar mn cd key in van op het boekje en ik krijg dan te zien: "This key is for the Age of Conan European Edition. It includes 30 days of game time beginning on launch day; May, 23rd 2008." vul mijn gegevens in en bij "Payment Method" zet ik Gametime card. aangezien ik 30 dage zou moete kunne spele blijft hij vragen naar een gametime key.pixon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 05:55:
[...]
op het boekje zit een key als je die intoest en activeerd krijg automatische een bericht dat je 30 dagen kan spelen
Verwijderd
Ok, dit werkt wel4th schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 06:00:
pak paybycash en gewoon verder klikken
Bedankt
Verwijderd
wisper me op shurikenRutger Mulder schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 03:22:
Wie weten er hier een leuke guild voor op de wildsoul server?
Verwijderd
Vanochtend erg vroeg opgestaan, bleek de release nog verzet te zet (2 uur stond er) naja..nog maar effe bed in gegaan dan...inmiddels toch nog heel even kunnen gamen voor ik naar mijn werk moest. Ben alweer level 5 en heb de stad bereikt. Vanavond even verder proberen.
Dan meem ik aan dat ik het spel moet downloaden ergens? Weet iemand dit?
[ Voor 33% gewijzigd door razoon op 23-05-2008 08:23 ]
Gisteren hebben zowel een vriend van mij als ikzelf (allebei in Beta en in Early Acces) onze collector editions opgehaald en geregistreerd.
Ingame kon ik mijn items zonder problemen middels /claim krijgen (drinking cape, xp-ring, rhino en extra slot bag). Die vriend van mij daarentegen krijgt op deze manier helemaal niets.
(beiden hebben allebei op hun account register.conan.etc precies hetzelfde staan qua items e.d.)
Mochten mensen een tip / ervaring hieromtrent hebben dan is dat meer dan welkom
PSN RobinNova
Verwijderd
het duurde bij mij 2 uur, vanaf code in typen totdat /claim werkte, geef het misschien nog even? of maak anders een petition aan.Kronos1979 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:29:
Er zijn vreemde dingen aan de hand met betrekking tot claimen van items.
Gisteren hebben zowel een vriend van mij als ikzelf (allebei in Beta en in Early Acces) onze collector editions opgehaald en geregistreerd.
Ingame kon ik mijn items zonder problemen middels /claim krijgen (drinking cape, xp-ring, rhino en extra slot bag). Die vriend van mij daarentegen krijgt op deze manier helemaal niets.
(beiden hebben allebei op hun account register.conan.etc precies hetzelfde staan qua items e.d.)
Mochten mensen een tip / ervaring hieromtrent hebben dan is dat meer dan welkom
Is beiden gedaan (ik persoonlijk heb helemaal geen problemen).Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:45:
[...]
het duurde bij mij 2 uur, vanaf code in typen totdat /claim werkte, geef het misschien nog even? of maak anders een petition aan.
Mocht het een interessant resultaat opleveren (petition of andere bugfix) dan zal ik deze hier posten.
PSN RobinNova
Mijn ervaringen tot nu toe is dat je veel meer en vaker moet klikken dan WoW. Geen auto-attack immers, dus 'rustig' aandoen tijdens het grinden of beetje chatten tussen de kill 100 boar-quests is er niet bij. Elke single attack moet je initieren en als je combo's krijgt moet je dat ook nog eens in een bepaalde volgorde doen. Gelukkig speel ik een caster; veel spells hebben een casting time van 2 seconden ofzo, dus hoef ik niet al te veel te spammen. Melee zou voor mij onmogelijk zijn om te spelen helaas.razoon schreef op donderdag 22 mei 2008 @ 18:39:
Is dit een RSI gevoelige game? Of kun je alle skills hotkeyen?
Ik ben namelijk niet van plan te gaan klikken. En zit er ook een macro systeem in?
Kun je de interface wijzigen net als WoW? Hoe zit het met addons, gaan die komen?
Ik zou graag wat meer info willen over dit soort zaken.
Dit dus.
Verwijderd
Je kan me heeel blij maken met een mooie buddy game, aangezien ik toch eerst de kat uit de boom wil kijken ivm. miskoop van Hellgate LondonKingpinda schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:45:
(edit) ouch.. lees net bovenstaande bericht. Sorry razoonhad je graag een key gegeven...
[...]
weet je... heb de afgelopen dagen veel te weinig geslapen... hehe jezus dat ik daar niet aan heb gedachtthanks! enne die buddy key is yours!
Net even geprobeerd maar lijkt erop dat ik geen keys kan opvragen als de servers offline zijn:
Maar je krijgt hem zo snel mogelijk! Ga zo naar bed en heb de wekker op 8u staan om te gaan gamen
Dit topic is gesloten.