Ga vanmiddag lekker beginnen nog leuke nederlandse guild die crafter / fighter willen
Ik zit ook echt zwaar te twijfelen, 4 goede maten waar ik lineage 2 mee speel die verhuizen richtin AoC, maar ik heb dus geen idee wat ik van het spel moet vinden, de filmpjes zeggen blijkbaar vrij weinig en hoewel en het al vanaf bekendmaking heb gevolgd, weet ik nog steeds vrij weinig van hoe de "innovatieve" gameplay nou uitpakt, combo systeem, eigen towns maken e.d.Kingpinda schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:25:
[...]
Het is echt een bruut spel! graphics zijn awsome! Combat is ook erg leuk. ff wennen en moet mijn knoppen nog beter instellen en zorgen dat funcom de focking duim mouse buttons eens adjustable maakt... nu doen ze allebei autorun en je kunt ze niet remappen...
Zit op rp-pvp server en dat maakt het net weer iets spannender zonder al te veel gankers. Nu is het ganken in characterPvP is ook errug stoer. als je niet weet wat je doet word je (ik dus L38) ingemaakt door een L29 ^_^ Die gasten staan dan op autorun en draaien rondjes om je heen en proberen je in je rug te steken waar je dus minste bescherming hebt. dan is het dus zaak om niet stil te blijven staan
Spel is ZEKER de moeite waard!! alleen al voor de eyecandy. en het loopt nog soepel ook. nog wat kleine bugs enzo maar ja welk spel heeft dat tegenwoordig niet.
Al mijn vrienden hebben de CE edition.. dus ik heb 4 buddy keys over voor diegene die nog twijfelen.
Reageer maar ff in mijn mail en eerste 4 hebben gelukGraag wel alleen reageren als je serieus twijfelt. Niet bedoeld voor mensen die bij voorbaat al denken dat ze het toch niet gaan spelen en maar ff 10 dagen iets om handen moeten hebben.
Ik ben trouwens: Silk, Rogue Assassin op Aquilonia server
Drop me a line!
Ik zit serieus te overwegen om hem te kopen maar als het spel niks (voor mij) blijkt te zijn is dat ook weer zo zonde.
Als je nog een buddy key over hebt zou ik het appreciëren als ik er een zou mogen ontvangen.
Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo
Dat boeit dus geen flikker. Dat is met gedegen voorbereiding en guides. Toen WoW net uitkwam stond het record op een dag of 8. AoC levelt dus nu al sneller naar de max. level dan WoW.marshallq schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:25:
Heb het gedaan in 3 dagen 20 uur en het record is iets van 24 uur naar 70.
Dit dus.
Da's wel smerig zeg! Casters moeten stil staan om te casten... Hoop dat het auto-target systeem snel genoeg met ze meedraait dan. Ik kan zelfs geen instant spells casten terwijl ik ren lijkt het wel (of ik ben van die 0.1 seconden 'casting time' spells aan het proberen)Kingpinda schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:25:
Zit op rp-pvp server en dat maakt het net weer iets spannender zonder al te veel gankers. Nu is het ganken in characterPvP is ook errug stoer. als je niet weet wat je doet word je (ik dus L38) ingemaakt door een L29 ^_^ Die gasten staan dan op autorun en draaien rondjes om je heen en proberen je in je rug te steken waar je dus minste bescherming hebt. dan is het dus zaak om niet stil te blijven staan
Dit dus.
Ik had mijn G5 met logitech software prima ingesteld, maar sinds die patch op de EA vorig weekend werkte 1 duimknop niet meer: die was ineens altijd autowalk ingame. De rest is goed in te stellen. Hopelijk wordt dit gefixt want dat is een van de knoppen die juist erg lekker snel te gebruiken is.razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 00:32:
Nou ik wil heel graag zo een buddy key, maar heb geen idee hoe je een line te droppen. Je mail is volgens mij niet openbaar. Als er iemand een buddy key over heeft, zou ik die heel graag willen.
Ik wil echt weten hoe het speelt.
Trouwens over die zij mouse buttons...die kun je toch een key assignement doen in je mouse software?
Blub
Alle mensen die vragen hebben over Age Of Conan raadt ik aan om de filmpjes van de Hyborian Insider te kijken. Er zijn er op dit moment drie volgens mij. Dit geeft een goed inzicht in het combat systeem, de pvp mini-games en het craften/builden.
Youtube filmpjes:
Hyborian Insider 1 - Combat
Hyborian Insider 2 - PvP
Hyborian Insider 3 - Crafting/City Building
Ik hoop dat er zo veel nutteloze vragen vermeden kunnen worden.
EDIT: Misschien leuk voor de TS?
Youtube filmpjes:
Hyborian Insider 2 - PvP
[ Voor 6% gewijzigd door Kroga op 23-05-2008 09:27 ]
Verwijderd
Hallo,
Ik heb gister in de winkel AoC gekocht.
Na hem 3x geinstalleerd opnieuw geinstalleerd te hebben werkt de game nog steeds niet.
De game probeert heel af en toe op te starten, maar hij begint met een DOS-achtig scherm die insane veel foutmeldingen geeft.
Je kan in de client aangeven, ‘Attempt to resume’
Als je dat doet, dan start hij heel af en toe op ( 1 op de 5x), maar hij hapert enorm.
Een patchscherm heb ik ook nog nooit gezien die je wel moet krijgen als je de updater aanklikt.
(vriend van mij heeft hem ook gehaald en totaal geen problemen)
Ik heb geprobeeerd me grakadrivers al te updaten, maar daar loopt hij ook mee te vloeken.
Heb hem op dx10 gezet en op dx9, maar niets helpt.
Geen van de updaters wil openen. Dat is ook vaag.
Zodra ik er 1 aanklik, dan blijft hij onderin de taakbalk staan, maar er wordt geen scherm of iets weer gegeven… je kan erop klikken of dubbelklikken, maar je ziet helemaal geen scherm of iets komen.
Taakbeheer zegt wel dat ie met ‘iets’ bezig is, maar je ziet niets
Het kan zijn dat het aan mijn setup ligt, ik heb al wel online lopen zoeken op forums en dingen geprobeerd, maar ik bereik er tot nu toe helemaal niets mee.
Ik kan het spel ruilen, maar dat kan maar binnen 24 uur, dus dat zou ik eventueel snel moeten doen.
Misschien dat het wat oplost of niet, maar dan weet ik iig zeker dat het niet aan de game ligt, maar aan iets op mijn PC.
Setup:
Q6600
3k geheugen
8800 GTX
Vista 32bit (home)
Ik zit op dit moment op me werk, dus ik kan eventuele toepassingen zo niet uitvoeren.
Als iemand een idee heeft…
Na hem 3x geinstalleerd opnieuw geinstalleerd te hebben werkt de game nog steeds niet.
De game probeert heel af en toe op te starten, maar hij begint met een DOS-achtig scherm die insane veel foutmeldingen geeft.
Als je dat doet, dan start hij heel af en toe op ( 1 op de 5x), maar hij hapert enorm.
Een patchscherm heb ik ook nog nooit gezien die je wel moet krijgen als je de updater aanklikt.
Ik heb geprobeeerd me grakadrivers al te updaten, maar daar loopt hij ook mee te vloeken.
Heb hem op dx10 gezet en op dx9, maar niets helpt.
Geen van de updaters wil openen. Dat is ook vaag.
Zodra ik er 1 aanklik, dan blijft hij onderin de taakbalk staan, maar er wordt geen scherm of iets weer gegeven… je kan erop klikken of dubbelklikken, maar je ziet helemaal geen scherm of iets komen.
Taakbeheer zegt wel dat ie met ‘iets’ bezig is, maar je ziet niets
Het kan zijn dat het aan mijn setup ligt, ik heb al wel online lopen zoeken op forums en dingen geprobeerd, maar ik bereik er tot nu toe helemaal niets mee.
Ik kan het spel ruilen, maar dat kan maar binnen 24 uur, dus dat zou ik eventueel snel moeten doen.
Misschien dat het wat oplost of niet, maar dan weet ik iig zeker dat het niet aan de game ligt, maar aan iets op mijn PC.
Setup:
Q6600
3k geheugen
8800 GTX
Vista 32bit (home)
Ik zit op dit moment op me werk, dus ik kan eventuele toepassingen zo niet uitvoeren.
Als iemand een idee heeft…
Inderdaad. De eerste 80 stond op 4 dagen nogway /played. Valt mij ook op dat levellen erg snel gaat, gisteravond in de avonduurtjes van level 20 naar level 25 gelevelled. Ik vind het op zich geen enkel probleem, een level grind zoals in DAoC wil ik nooit meer meemaken (en ik heb Linage nooit gespeeld gelukkig).FunkyTrip schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:07:
Dat boeit dus geen flikker. Dat is met gedegen voorbereiding en guides. Toen WoW net uitkwam stond het record op een dag of 8. AoC levelt dus nu al sneller naar de max. level dan WoW.
Probeer eens ConanPatcher.exe te draaien? Heb je trouwens Vista SP1 al geinstalleerd?Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:26:
[problemen]
[ Voor 14% gewijzigd door Hydra op 23-05-2008 09:28 ]
https://niels.nu
al meteen toegevoegdKroga schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:23:
Alle mensen die vragen hebben over Age Of Conan raadt ik aan om de filmpjes van de Hyborian Insider te kijken. Er zijn er op dit moment drie volgens mij. Dit geeft een goed inzicht in het combat systeem, de pvp mini-games en het craften/builden.
Youtube filmpjes:
Hyborian Insider 2 - PvP
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
ADVERTISEMENT
Battlescare gekozen en zoekt een growing (mature) PvP guild??
Check my sign
Battlescare gekozen en zoekt een growing (mature) PvP guild??
Check my sign
Dell 420? Klinkt als want dezelfde specs als de mijne waarop AoC prima draait. Anyway denk nieuste drivers van de video/geluid instellen, en via de simplesetup.exe ff alles laag zetten. Ingame kan je daarna hoge settings nemen.
Blub
Wel een beetje raar dat er geen nieuwe pvp server is geopend voor de launch.
Mij maakt het niet veel uit maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die ook geen EA hadden niet veel zin hebben om meteen tussen de lvl 40/50/60 rond te lopen ^^.
zit zelf nu overigens ook op battlescar. bij gebrek aan beter
.
Het ziet er in ieder geval super uit en het draait prima hier. Pas lvl7 (vanochtend even gespeeld) maar het ziet er veelbelovend uit.
Mij maakt het niet veel uit maar ik kan me voorstellen dat sommige mensen die ook geen EA hadden niet veel zin hebben om meteen tussen de lvl 40/50/60 rond te lopen ^^.
zit zelf nu overigens ook op battlescar. bij gebrek aan beter
Het ziet er in ieder geval super uit en het draait prima hier. Pas lvl7 (vanochtend even gespeeld) maar het ziet er veelbelovend uit.
[ Voor 29% gewijzigd door tuinïnen op 23-05-2008 09:44 ]
Identieke probleem hier.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:26:
Hallo,
Je kan vanuit de AoC folder die AoCupdater uitvoeren (conanpatcher.exe heet hij dacht ik), dan gaat hij iig wel updaten. Daarna ben ik maar naar bed gegaan, vanavond nog maar eens een poging wagen.
Trouwens apart dat er ook geen buro-icon of startmenu icon wordt aangemaakt vna het spel.
(ja, ik heb admin rechten).
Heb jij toevallig de client ook op 'custom' geinstalleerd? (je kon dacht ik costum of typical kiezen bij installatie).
Bijna zelfde specs btw
E8400
8800GTS
3GB geheugen
Vista home prem 32bit
Toch valt het me tegen van een 25GB spel dat je zo snel 80 kan zijn. Natuurlijk zal er nog zat te doen zijn, vind het wel tegenvallertje. Ach ja, later nog eens poging wagen om het draaiend te krijgen.
[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2008 09:44 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Battlescar is extra toegevoegd tijdens de EA omdat de PVP servers Fury en Wildsoul te snel volliepen. Daarom ben ik daar ook naartoe gegaan.
Dat valt reuze mee, ben zelf ook pas 15. Heb gisteren een ass. naar 5 gelvl-ed in een half uurtje. Lopen nog genoeg rond kwa lvl 5 - 20. Dus no worriestuinïnen schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:35:
Ik zag dat filmpje over de combat system.
Ik vraag me toch echt af of je die 5 richtingspijlen voor een move die je ziet ook kunt hotkeyen.
Ook als je een combo opent zie je pijltjes verschijnen, zijn die pijltjes ook te hotkeyen?
Anders wordt het wel erg veel klikken...en daar hou ik niet zo van.
Ik vraag me toch echt af of je die 5 richtingspijlen voor een move die je ziet ook kunt hotkeyen.
Ook als je een combo opent zie je pijltjes verschijnen, zijn die pijltjes ook te hotkeyen?
Vreemde zet van FC om eerder aangekondigde extra servers niet online te brengen..??
Ik zou als nieuwe speler toch op een verse server willen beginnen. Het is overigens niet zo dat iedereen al >30 is, althans niet op aquilonia (zelf net lvl 16). En ook op nieuwe servers zullen er mensen gaan racen en de wat meer casual spelers snel achter zich laten.
Ik zou als nieuwe speler toch op een verse server willen beginnen. Het is overigens niet zo dat iedereen al >30 is, althans niet op aquilonia (zelf net lvl 16). En ook op nieuwe servers zullen er mensen gaan racen en de wat meer casual spelers snel achter zich laten.
Verwijderd
Hmm, Conanpatcher.exe die werkt niet bij mij, die andere ook niet.Hydra schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:26:
Probeer eens ConanPatcher.exe te draaien? Heb je trouwens Vista SP1 al geinstalleerd?
SP1 weet ik niet zeker of ik die al wel geinstalleerd heb om eerlijk te zijn.
Ik dacht het wel, maar niet 100% sure (zou dat de reden zijn?)
In mijn pauze check ik dat wel even na.
Als ik die Patcher.exe bestanden open, dan krijg ik geen beeld echt.
'Geen van de updaters wil openen. Dat is ook vaag.
Taakbeheer zegt wel dat ie met ‘iets’ bezig is, maar je ziet niets'
Dat gedoe zeg maar.
Maar aangezien enkele anderen het ook hebben, heeft het geen zin om het spel eventueel te ruilen zeker?
Heb er nog ongeveer 6 uur voor om dat eventueel te doen, maar het zal dan wel aan Vista/Grakadrivers liggen oid.
Als ie al eens opstarte uberhaupt, dan was ie non-stop aan het stotteren en werder de kleuren helemaal leip)
Die pijltjes zijn gehotkeyed standaard.razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:46:
Mocht je beschikken over een G15 (of iets dergelijks) dan zijn er zelfs macro's voor te maken, echter mis je dan wel essentiële timingvoordelen met betrekking tot je combo's
PSN RobinNova
Ik had ook problemen bij het installen. SP1 geinstalleerd en het werkte
Ik merk op Aquilonia dat mensen mekaar redelijk met rust laten. Af en toe krijg je wel iemand achter je aan, maar ik kom meer dan genoeg level 38 spelers tegen (ben zelf 25) die me gewoon met rust laten. Dus ik denk dat het wel meevalt met de 'last' die je hebt van high levels.tuinïnen schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:35:
Nouja, ze zeggen niet voor niets tijdens de install dat je SP1 geinstalleerd moet hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:48:
Hmm, Conanpatcher.exe die werkt niet bij mij, die andere ook niet.
SP1 weet ik niet zeker of ik die al wel geinstalleerd heb om eerlijk te zijn.
Ik dacht het wel, maar niet 100% sure (zou dat de reden zijn?)
Huh? Er staat een AgeofConan.exe, een ConanPatcher.exe en een SimpleConfig.exe, en die doen alle 3 gewoon helemaal niks?In mijn pauze check ik dat wel even na.
Klinkt echt alsof je systeem ergens problemen mee heeft. Misschien een idee een from-scratch windows install te doen?'Geen van de updaters wil openen. Dat is ook vaag.
Dat gedoe zeg maar.
Maar aangezien enkele anderen het ook hebben, heeft het geen zin om het spel eventueel te ruilen zeker?
Heb er nog ongeveer 6 uur voor om dat eventueel te doen, maar het zal dan wel aan Vista/Grakadrivers liggen oid.
Als ie al eens opstarte uberhaupt, dan was ie non-stop aan het stotteren en werder de kleuren helemaal leip)
Verwijderd
Kwestie van kosten. Waarom extra servers bij voorbaat omhoog brengen als de huidige nog lang niet vol zijn? Ik had het niet anders gedaan denk ikPhantasmagoria schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:48:
Vreemde zet van FC om eerder aangekondigde extra servers niet online te brengen..??
Mijn guardian is inmiddels 23 en gisteren voor het eerst in Poitain geweest voor de gather quests en de guild city, erg gaaf allemaal om dat straks te zien ontwikkelen
Nu level 24! Yay! Blijkbaar werkt enkel Early Access gewoon nog, in tegenstelling tot geruchten dat je een retail code nodig had om verder te spelen vanaf vandaag. Ook weer een nette patch met extra quests in het begingebied en een aantal bugfixes, al zitten er in deze latere zones nog steeds wel wat bugs (bv: een quest waarbij de NPC die je moet zoeken onzichtbaar is) maar dat wordt aan dit tempo binnen een paar dagen wel opgelost.
Vanochtend nog even alle Guardians opgezocht en voor de mensen die bang zijn dat ze ver achterlopen: ik ben al 1 van de hogere level Guardians (top 30-35% oid) op Aquilonia, de meeste Guardians zijn level 1-20. Wat de andere classes betreft zal dit net zo zijn. Als je dus een beetje doorzet dan kan je dat makkelijk inhalen.
De level 20-30 zone in Aquilonia is echt ongelofelijk mooi. Het is een harstikke open zone waar je overal heen kan lopen en waar veel spelers in rond kunnen lopen voordat een extra instance wordt aangemaakt. Veel groen, veel water en watervallen, erg knap vormgegeven allemaal en heel mooi overdag. De hoofdstad is gigantisch, maar ziet er s'avonds niet helemaal geweldig uit - overdags is het vele malen mooier als de zon licht op de daken werpt en de standbeelden knap naar voren komen in het zonlicht.
Als je de pracht en praal van Age of Conan eens echt goed wilt zien, bekijk dan de nieuwe launch trailer. Zo ziet het er daadwerkelijk in-game uit.
Vanochtend nog even alle Guardians opgezocht en voor de mensen die bang zijn dat ze ver achterlopen: ik ben al 1 van de hogere level Guardians (top 30-35% oid) op Aquilonia, de meeste Guardians zijn level 1-20. Wat de andere classes betreft zal dit net zo zijn. Als je dus een beetje doorzet dan kan je dat makkelijk inhalen.
De level 20-30 zone in Aquilonia is echt ongelofelijk mooi. Het is een harstikke open zone waar je overal heen kan lopen en waar veel spelers in rond kunnen lopen voordat een extra instance wordt aangemaakt. Veel groen, veel water en watervallen, erg knap vormgegeven allemaal en heel mooi overdag. De hoofdstad is gigantisch, maar ziet er s'avonds niet helemaal geweldig uit - overdags is het vele malen mooier als de zon licht op de daken werpt en de standbeelden knap naar voren komen in het zonlicht.
Als je de pracht en praal van Age of Conan eens echt goed wilt zien, bekijk dan de nieuwe launch trailer. Zo ziet het er daadwerkelijk in-game uit.
Die richtingspijltjes die midden in beeld verschijnen zijn indicatoren voor welke move je moet gebruiken, niet dingen waar je op moet klikken. De moves zelf staan op je hotbar en zijn dus volledig naar wens te binden aan toetsen, standaard staan ze op 1,2,3 (en later nog 2 moves met Q en E) verder kan je de combo's dan op 4-0 zetten. Je kan het wel instellen dat je enkel op een combat rose in het midden van het scherm hoeft te klikken om moves te doen, maar standaard staat dat uit.razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:46:
[ Voor 46% gewijzigd door Droniac op 23-05-2008 10:21 ]
Verwijderd
Ik ga zoals ik het altijd doe in een MMORPG...gewoon lekker op mijn gemakje...ik heb geen haast om level 80 te worden, dat komt wel.
Inderdaad lekker rustig aan doen, ben zelf lvl 27 geworden gisteren en las even een pauze in tot maandag ofzo.
Iedere avond gespeeld sinds zaterdag, en dan slaat de verveling toch alweer toe bij mij.
Moet ook zeggen dat de Priest of Mitra echt easy-mode is, kan makkelijk 4-5 mobs aan van mijn level, als ik er bv. 2 tegelijk pak dan hoef ik alleen maar mijn 2 HoTs te casten en outheal ik de dmg van beide mobs met gemak.
Ook de dungeons tot nu toe zijn veel te simpel vind ik, normal dungeons kan je gewoon in je eentje doen zonder moeite, terwijl epic dungeons weer veel te moeilijk zijn, daar heb je dan ineens weer 6 man voor nodig omdat die mobs 20 keer zoveel hp hebben.
Iedere avond gespeeld sinds zaterdag, en dan slaat de verveling toch alweer toe bij mij.
Moet ook zeggen dat de Priest of Mitra echt easy-mode is, kan makkelijk 4-5 mobs aan van mijn level, als ik er bv. 2 tegelijk pak dan hoef ik alleen maar mijn 2 HoTs te casten en outheal ik de dmg van beide mobs met gemak.
Ook de dungeons tot nu toe zijn veel te simpel vind ik, normal dungeons kan je gewoon in je eentje doen zonder moeite, terwijl epic dungeons weer veel te moeilijk zijn, daar heb je dan ineens weer 6 man voor nodig omdat die mobs 20 keer zoveel hp hebben.
[ Voor 23% gewijzigd door On_E op 23-05-2008 10:16 ]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zitten hier meer GoT mensen in? Ik zit zelf namelijk ook op Wildsoul "Lugester" "Tempest of Set", ik geef je dan wel een whisper:).
ut=life
Vaak leer je op deze manier het spel beter, en ontdek je gaande weg ook nuttige dingen op andere vlakken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:09:
Ik ga zoals ik het altijd doe in een MMORPG...gewoon lekker op mijn gemakje...ik heb geen haast om level 80 te worden, dat komt wel.
ondervinden jullie ook problemen om jullie character aan te maken?
Krijg steeds na 1 minuut de melding dat de verbinding met authentication server verbroken is, en als ik het daarna opnieuw probeer dat het proces nog bezig is en moet wachten
....
Krijg steeds na 1 minuut de melding dat de verbinding met authentication server verbroken is, en als ik het daarna opnieuw probeer dat het proces nog bezig is en moet wachten
hehe 2 zielen 1 gedachte, ben ook vanmorgen 5.30 eruit gegaan om te spelen:) voordat ik naar mijn werk moest:P. Zit nu op lvl 5 met m'n Tempest of Set en ook in de stad:).Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 08:00:
Gisteren dan toch ook maar gekocht, alles geinstalleerd, de patches gedownload etc...na de berichten over dat het zo lang duurde viel me dat alleszins mee (het is wel een ruime 27 GB die hij moet installeren he..)
Vanochtend erg vroeg opgestaan, bleek de release nog verzet te zet (2 uur stond er) naja..nog maar effe bed in gegaan dan...inmiddels toch nog heel even kunnen gamen voor ik naar mijn werk moest. Ben alweer level 5 en heb de stad bereikt. Vanavond even verder proberen.
ut=life
Ik ben nu een lvl 20 assasin
gisteren even in Wild Lands mogen kijken voordat de server eruit ging. Pfoooh.. wat ziet dat er mooi uit zeg.. hoop dat ik nog een beetje fatsoenlijk kan lvlen daar als " Net " 20.
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Het is jammer dat mijn guild besloten heeft op Aqualonia te blijven, want zo'n nieuwe server heeft vast veel meer casual players. Aqualonia zit bomvol ex-beta / EA hardcore powergamers. Ik speel 3 uur per avond gemiddeld en hang ergens onderaan de levels (als je /who doet dan zie je dat het gros in de 20-30 range zit inmiddels) terwijl ik pas 17 ben. RP is ook maar zo-zo. Iedereen rent en rusht als een gek. Het overgrote deel van de nieuwe spelers zal waarschijnlijk op de nieuwe server rollen.Phantasmagoria schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:48:
Kortom, moet beslissing nemen. Of in de hardcore servers blijven hangen of opnieuw beginnen...
Dit dus.
Het succes van de real-time combat lijkt me erg afhankelijk van je latency. Ik kan me voorstellen dat als je een hoge ping hebt, dat je moves te laat aankomen ofzo.
Waar staan de servers eigenlijk?
De servers staan in Amsterdam.razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:27:
Het succes van de real-time combat lijkt me erg afhankelijk van je latency. Ik kan me voorstellen dat als je een hoge ping hebt, dat je moves te laat aankomen ofzo.
Dat speelt dus lekker met 30 ping
Was al langer bekend dat je gewoon tot de 27e kunt spelen hoorDroniac schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:08:
Nu level 24! Yay! Blijkbaar werkt enkel Early Access gewoon nog, in tegenstelling tot geruchten dat je een retail code nodig had om verder te spelen vanaf vandaag.
Vooralsnog is iedereen druk bezig het spel te ontdekken, er is binnenkort (check de forums) wel een RP event. Ook moet je op een PvP server iets beter opletten of je niet geganked wordt, dus mensen zijn wat terughoudender met contacten dan ze op PvE servers zijn heb ik het idee.FunkyTrip schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:26:
Het is jammer dat mijn guild besloten heeft op Aqualonia te blijven, want zo'n nieuwe server heeft vast veel meer casual players. Aqualonia zit bomvol ex-beta / EA hardcore powergamers. Ik speel 3 uur per avond gemiddeld en hang ergens onderaan de levels (als je /who doet dan zie je dat het gros in de 20-30 range zit inmiddels) terwijl ik pas 17 ben. RP is ook maar zo-zo. Iedereen rent en rusht als een gek. Het overgrote deel van de nieuwe spelers zal waarschijnlijk op de nieuwe server rollen.
Kortom, moet beslissing nemen. Of in de hardcore servers blijven hangen of opnieuw beginnen...
Heb vandaag spel gehaald...ben bezig met installatie. daarna nog patchen...EN kijken we wat we in huis hebben gehaald. 
Ik denk dat ik op de bank moet gaan slapen mocht het spel bevallen. Want mijn vriendin is WoW fan (mijn schuld).
Ik denk dat ik op de bank moet gaan slapen mocht het spel bevallen. Want mijn vriendin is WoW fan (mijn schuld).
[ Voor 32% gewijzigd door Xoxol op 23-05-2008 10:43 ]
V-Strom 650
Ga naar taakbeheer -> processen, er loopt nog iets van AoC. Die moet je afschieten en dan conanupdater.exe draaien (desnoods gewoon even een reboot).Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 09:48:
'Geen van de updaters wil openen. Dat is ook vaag.
SP1 draait bij mij al zo'n beetje sinds eerste dag van release, van het weekend nog maar eens kijken. Heb in ieder geval een koper klaar staan, dus maak me nog niet zo druk
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Volgens mij had ik een Priest of Mithra aangemaakt (ofzo)-Mach!- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:18:
[...]
hehe 2 zielen 1 gedachte, ben ook vanmorgen 5.30 eruit gegaan om te spelen:) voordat ik naar mijn werk moest:P. Zit nu op lvl 5 met m'n Tempest of Set en ook in de stad:).
En Smite zul je nog heeeeeeel vaak gebruiken...Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:43:
[...]
Volgens mij had ik een Priest of Mithra aangemaakt (ofzo)Kon nog net effe alle quests erdoorheen rammelen tot je die gate openmaakt waar ze zo graag naar binnen wil..ging in het begin in ieder geval nog erg makkelijk. Erg handige spell "Smithe", als ik die gebruikte was mijn tegenstander al bijna het haasje..
Verwijderd
Kan iemand het ingame verschil uitleggen tussen een Guardian en een Dark Templar, als in hoe ze zich verhouden tot elkaar? Ze zien er allebei superleuk uit en ik heb moeite met beslissen of dit spel iets voor mij is.
Daarbij zou ik ook graag horen hoe mensen de speelbaarheid ervaren met een lage spec. Ik heb een reeds 4 jaar oude AMD3500+ met 1GB en een 6800LE. Zou AoC hier speelbaar op zijn??
Daarbij zou ik ook graag horen hoe mensen de speelbaarheid ervaren met een lage spec. Ik heb een reeds 4 jaar oude AMD3500+ met 1GB en een 6800LE. Zou AoC hier speelbaar op zijn??
Verwijderd
Ik denk niet dat het uitmaakt of je switched. Op de nieuwe servers zullen ook mensen sneller levelen dan jij... 3 uur per avond vind ik al best veelFunkyTrip schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:26:
[...]
Het is jammer dat mijn guild besloten heeft op Aqualonia te blijven, want zo'n nieuwe server heeft vast veel meer casual players. Aqualonia zit bomvol ex-beta / EA hardcore powergamers. Ik speel 3 uur per avond gemiddeld en hang ergens onderaan de levels (als je /who doet dan zie je dat het gros in de 20-30 range zit inmiddels) terwijl ik pas 17 ben. RP is ook maar zo-zo. Iedereen rent en rusht als een gek. Het overgrote deel van de nieuwe spelers zal waarschijnlijk op de nieuwe server rollen.
Nauwelijks ben ik bang.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:46:
Verwijderd
Het viel mij in ieder geval op dat bij mij op High alles lekker soepel draait...
Hoera voor mijn 4GB, Athlon 64 4200 x2 en Geforce 8600 GT SSC 512
Voor mijn gevoel kijkt dit spel meer naar Processor dan je Videokaart.
Mijn CPU is op dit moment nog bottleneckje:
C2Duo E6300
3 GB Kingston Hyper mem
Geforce 8800 GTS OC'd
Speel daarnaast wel op 1650 x 1080
C2Duo E6300
3 GB Kingston Hyper mem
Geforce 8800 GTS OC'd
Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.
Geheugen is ook belangrijk, AoC gebruikt bij mij van zichzelf sowieso al iets van 990MB. met 1GB totaal ga je het never nooit niet redden.SpoTs schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:56:
C2Duo E6300
3 GB Kingston Hyper mem
Geforce 8800 GTS OC'd
Verwijderd
Die resolutie gebruik ik ook. Da's namelijk de native resolutie van mijn beeldscherm..SpoTs schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:56:
C2Duo E6300
3 GB Kingston Hyper mem
Geforce 8800 GTS OC'd
Verwijderd
Ik heb op die ene site die vroeger in het forum al gesteld is getest of mijn pc'tje het kan draaien, en het voldeed zelfs aan de recommended specs
Heeft er iemand enig idee of dit automatisch wil zeggen dat ik alles op high mag zette of gaat het toch trail and error worde voor uit te zoeke wat ik best op high of low zet of wat op en af.
Uit de voorgaande reacties heb ik in ieder geval al kunne opmaken dat bloom en shadows afzetten een fps boost zou geven.
Heeft er iemand enig idee of dit automatisch wil zeggen dat ik alles op high mag zette of gaat het toch trail and error worde voor uit te zoeke wat ik best op high of low zet of wat op en af.
Uit de voorgaande reacties heb ik in ieder geval al kunne opmaken dat bloom en shadows afzetten een fps boost zou geven.
Frusterend op moment op het werk zitten terwijl AoC thuis ligt te wachten.
Aangezien iedereen al flink met levels aan het stijgen zijn, vroeg ik mij af of er al een aantal mensen aan het craften zijn geweest!? Zodat we hier wat ervaringen kunnen krijgen hierover
Aangezien iedereen al flink met levels aan het stijgen zijn, vroeg ik mij af of er al een aantal mensen aan het craften zijn geweest!? Zodat we hier wat ervaringen kunnen krijgen hierover
Het verschilt heel erg, er zijn mensen met mindere specs dan ik die zgn. betere performance hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:00:
Ik heb op die ene site die vroeger in het forum al gesteld is getest of mijn pc'tje het kan draaien, en het voldeed zelfs aan de recommended specs
Lees iig veel over FPS klachten, ook op medium en highend PCs.
Verwijderd
zitten er nu 8 oid in, en nog een paar mensen die vandaag zouden wisperen-Mach!- schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:16:
[...]
Zitten hier meer GoT mensen in? Ik zit zelf namelijk ook op Wildsoul "Lugester" "Tempest of Set", ik geef je dan wel een whisper:).
Wil ook wel joinen, moet echter mijn character nog aanmakenVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:12:
zitten er nu 8 oid in, en nog een paar mensen die vandaag zouden wisperen
Verwijderd
Zit GoT op Wildsoul?Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:12:
[...]
zitten er nu 8 oid in, en nog een paar mensen die vandaag zouden wisperen
De Guardian is een echte tank. Deze kan heel erg veel hebben met veel HP en defense en uiteindelijk plate armour, maar heeft geen magie en de DPS is niet helemaal fantastisch. De Dark Templar heeft hogere DPS en kan magie gebruiken om de tegenstander te verzwakken, maar heeft dan weer aanzienelijk minder defense en HP.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:46:
Kan iemand het ingame verschil uitleggen tussen een Guardian en een Dark Templar, als in hoe ze zich verhouden tot elkaar? Ze zien er allebei superleuk uit en ik heb moeite met beslissen of dit spel iets voor mij is.
Daarbij moet ik ook vermelden dat een Guardian met polearm de ultieme AoE class is: niemand raakt zoveel targets tegelijk als een Guardian met polearm. De damage is dan misschien niet geweldig hoog per target zoals bijvoorbeeld een Rogue class (of Dark Templar), maar aangezien je dan makkelijk damage doet aan 8-9 targets tegelijk heb je bij elkaar opgeteld juist een veel hogere DPS.
Zelf speel ik als Sword + Shield Guardian en dat bevalt mij tot nu toe prima. Ik ga amper dood en kan veel mobs tegelijk tanken - damage is niet helemaal fantastisch, maar als je health toch amper naar beneden gaat maakt dat weinig uit
Heb nu een level 23 guardian met een polearm.
Erg toffe moves enzo maar hij doet geen goede dps en kan niks tanken... (2-3 targets)
Enorm leuk dat je zegt dat je 8 tot 9 targets kan raken, dit is wel waar maar tot nog toe kan ik die niet tanken dus heeft dat geen zin. Maar als ik later sterker armor kan dragen dan zal het wel verschil gaan maken denk ik.
Erg toffe moves enzo maar hij doet geen goede dps en kan niks tanken... (2-3 targets)
Enorm leuk dat je zegt dat je 8 tot 9 targets kan raken, dit is wel waar maar tot nog toe kan ik die niet tanken dus heeft dat geen zin. Maar als ik later sterker armor kan dragen dan zal het wel verschil gaan maken denk ik.
Beetje late reactie maar nee, ik speel WoW al sinds begin 2005. Maar ik was die vrijdag middag maintenance alweer vergeten. Had dan toch nooit tijd dus...Whoohoo schreef op woensdag 21 mei 2008 @ 17:53:
[...]
Alsjeblieft jij speelt zeker pas sinds 2007. Toen WoW net uit was was de maintenance op vrijdag MIDDAG. En die liep heel vaak uit tot in de avond.
Ik kna 300 woodren pre mniuut tpynen.
Uhu ik ben momenteel bezig met een dark templar (rond lvl 15 maar) en het is precies nog niet helemaal mijn ding.
Ik zoek een klasse die niet vlug dood gaat (ten koste van dps). Dus survivability in zowel pvp als pve. Tips? Moet ik de priest klasse overwegen (healing?) of gewoon doorzetten met dark templar.
Ik zoek een klasse die niet vlug dood gaat (ten koste van dps). Dus survivability in zowel pvp als pve. Tips? Moet ik de priest klasse overwegen (healing?) of gewoon doorzetten met dark templar.
Verwijderd
Waarom vindt je de dark templar niks dan? Ik was namelijk ook van plan om er één te rollen. Wat zijn jouw bevindingen tot dus ver, qua moves, spells etc.
Gewoon doorzetten, DTs zijn slow-starters.Deetje schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:25:
Uhu ik ben momenteel bezig met een dark templar (rond lvl 15 maar) en het is precies nog niet helemaal mijn ding.
8-9 targets bedoelde ik meer met PvP. Tijdens een siege ben je als Guardian sowieso last-priority target (omdat je veel langzamer dood gaat dan alle andere classes) en dan kan jij dus mooi met frenzy + polearm 8-9 of zelfs meer targets tegelijk raken... dat doet echt wel pijn in een raid - al helemaal voor de priests. En zodra je aangevallen wordt? Defensive stance + guard, gaan ze snel weer van je af en kan je weer frenzy doen.Kroga schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:23:
Heb nu een level 23 guardian met een polearm.
Eerlijk gezegd zit ik nu nog level 20~21 quests te doen met mijn level 24 Guardian, dus ik tank makkelijk 5-6 mobs. Op mijn level moet ik dat inderdaad niet proberen, maar vergeet niet dat je nog met Medium Armor speelt, hetzelfde als alle andere Soldiers dus en niet bepaald goed qua defense. Ook mis je met polearm al aardig wat defense, zelfs met guard en defensive stance + style. Later wordt dit vast wel wat beter.
@ Yumiyahachiman :
In de beta had ik een Conqueror.
Best een leuke class, doet een beetje denken aan de Captain uit Lord of the Rings Online.
Verwacht je dus maar aan veel buffs en 2-handed/dual wield vechten, maar niet echt met de staying power van een Guardian en qua damage (volgens mij - weet het niet zeker) net wat minder dan de Dark Templar (die ook nog spells heeft). Qua combo's is deze class wel een stuk spectaculairder dan de Guardian, iig. in het begin. Wat betreft Conqueror vs Barbarian: in de open beta had ik geen moeite om hoger level Barbarians af te slachten, waarschijnlijk omdat je als conqueror meer defense hebt ook al doe je wel iets minder damage.
[ Voor 20% gewijzigd door Droniac op 23-05-2008 11:38 ]
Kun je nagaan... als ik dan een van de lagere levels benVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:46:
Ik denk niet dat het uitmaakt of je switched. Op de nieuwe servers zullen ook mensen sneller levelen dan jij... 3 uur per avond vind ik al best veel
En dan hoor je zelfs op deze forums "ik doe lekker rustig aan en ben 'pas' 30"
Dit dus.
Verwijderd
Hmm ik twijfel nog tussen Conqueror, Assassin en Barbarian. Wil gwoon lekker hard raggen dr mee maar zie niet echt wat et verschil tussen deze 3 is. Conq is wat meer dps warrior, assassin rogue met soul shards en barb is ... combat rogue ofzo? (Om et maar ff plat weer is met WoW te vergelijken
)
Iemand die een btje feedback kan geven over deze 3? Zijn assa's echt heel soft of trekt conq het niet met dmg vergeleken met barb?
Iemand die een btje feedback kan geven over deze 3? Zijn assa's echt heel soft of trekt conq het niet met dmg vergeleken met barb?
Repulse is trouwens echt een geweldig spel voor de PoM. Mooie animatie en dan wooosh, iedereen om je heen stuitert naar achteren en ligt op de grond met een flinke sloot damage om vervolgens na 2 seconden pas overeind te komen.
Dit dus.
Jammer alleen dat ie zovaak wordt geresist door players.FunkyTrip schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:36:
Repulse is trouwens echt een geweldig spel voor de PoM. Mooie animatie en dan wooosh, iedereen om je heen stuitert naar achteren en ligt op de grond met een flinke sloot damage om vervolgens na 2 seconden pas overeind te komen.
Verwijderd
kan iemand bevestigen welke pvp servers er nu allemaal beschikbaar zijn? En wat julie aanraden, guild van wow word verdergezet dus dan maak ik liefst een goede keuze van server.
Conqueror is meer support in de zin van buffs en aardige armor. Daarbij een leuke dps niks bijzonders. Barbarian is hard rossen en hoe langer je aan het rossen bent hoe harder de klappen (volgens de website maar dat heb ik niet ervaren). Assasin is heel snel dood en moet het hebben van sneaken en snel hit met mega veel damage. Dus als je bruut wilt rossen dan moet je voor de barb gaan.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:35:
Hmm ik twijfel nog tussen Conqueror, Assassin en Barbarian. Wil gwoon lekker hard raggen dr mee maar zie niet echt wat et verschil tussen deze 3 is. Conq is wat meer dps warrior, assassin rogue met soul shards en barb is ... combat rogue ofzo? (Om et maar ff plat weer is met WoW te vergelijken)
The Stranger: Do you have to use so many cuss words?
The Dude: What the fuck you talking about?
Ik heb zelf geen conqueror gespeeld, wel assassin en barbarian dus daar geef ik mijn mening over.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:35:
Hmm ik twijfel nog tussen Conqueror, Assassin en Barbarian. Wil gwoon lekker hard raggen dr mee maar zie niet echt wat et verschil tussen deze 3 is. Conq is wat meer dps warrior, assassin rogue met soul shards en barb is ... combat rogue ofzo? (Om et maar ff plat weer is met WoW te vergelijken)
Assassin is snel veel damage, geen crowd control(ieg niet tot lvl 30, waar je snap kick kan krijgen als je in lotus tree zit) super kwetsbaar, ze zijn echt zo kapot. Ik heb deze klasse tot 31 gespeeld tot de afwezigheid van survivability en crowdcontrol me mateloos begon te vervelen, en toen was ik barb gerolled. Te vergelijken met een subtelty rogue in cloth in WoW.
Barbarian is zelfde als assassin met iets mindere damage, maar gigantisch veel crowd control en betere armor en survivability. Gespeeld tot level 20, en bevalt me stukken beter als assassin. Te vergelijken met een combat rogue uit WoW.
Alvast vraagje vooraf, kan je elke class als male en female spelen? Niet dat je gelockt bent aan 1 soort? (guardian bv enkel male oid). Vind namelijk veel materiaal van male characters, maar ben juist opzoek hoe females eruit zien in AoC. (in WoW zijn human females ronduit lelijk - itt een GW, PW of CoH)
Nee male en female maakt geen verschil behalve in uiterlijk ofc.
Ook maakt de lengte niet uit. Het is niet dat je meer geraakt wordt als je groter bent.
Ook maakt de lengte niet uit. Het is niet dat je meer geraakt wordt als je groter bent.
Heb ff klein vraagje voor de tanks hiero. Ik ben zelf een demonologist lvl 36 en heb zo'n 1000 hp en armor zoals het een mage betaamd zeg maar....
Mijn direct damage spel doet 170-350 dmg en duurt 2.5s om te casten.
Vraag me nu af of het beetje nuttig is om 1-1 tegen een tank te PVPen. Denk niet dat ik dat ooit ga winnen. Heb een root van 12 seconden maar die breekt als ik 1-2 spells cast dus die kan ik voornamelijk gebruiken om beetje afstand te genereren, maar duurt 15s ofzo om te recasten. Dus things will get ugly eventually...Hoeveel hp heeft een tank rond lvl 35ish en hoeveel dmg doe je per klap ? Heb namelijk het gevoel dat ik tank tot 50% misschien krijg en dan krijg ik 2 meppen en kan ik zandkorreltjes gaan categoriseren zeg maar....
Vraag me nu af of het beetje nuttig is om 1-1 tegen een tank te PVPen. Denk niet dat ik dat ooit ga winnen. Heb een root van 12 seconden maar die breekt als ik 1-2 spells cast dus die kan ik voornamelijk gebruiken om beetje afstand te genereren, maar duurt 15s ofzo om te recasten. Dus things will get ugly eventually...Hoeveel hp heeft een tank rond lvl 35ish en hoeveel dmg doe je per klap ? Heb namelijk het gevoel dat ik tank tot 50% misschien krijg en dan krijg ik 2 meppen en kan ik zandkorreltjes gaan categoriseren zeg maar....
Wel handiger in raids en groups lijkt mij aangezien je niet door players en monsters heen kan lopen, ben je dus kleiner en minder breed. of hebben ze dat wel standaard gehouden ?Kroga schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:12:
Nee male en female maakt geen verschil behalve in uiterlijk ofc.![]()
[ Voor 9% gewijzigd door knightofn1 op 23-05-2008 12:25 ]
Then, when you have found the shrubbery, you must cut down the mightiest tree in the forest... with... a herring!
Mijn Guardian heeft nu zo'n 1300HP en is level 24... dus op level 35? Ik denk iets van 2100HP of meer? Je krijgt namelijk ook steeds meer health buffing equipment en dergelijke. Qua damage output zou ik ongeveer 60-100 verwachten van sword/shield (ik doe nu rond de 35-60 - zonder crit) en 90-140 van polearm (ik doe nu rond de 70 - zonder crit). Als je het een beetje goed aanpakt zou dat dus best kunnen lukken denk ik.Annedouwe schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:24:
Heb ff klein vraagje voor de tanks hiero. Ik ben zelf een demonologist lvl 36 en heb zo'n 1000 hp en armor zoals het een mage betaamd zeg maar....
Verwijderd
Tja, begint al goed
Heb vanochtend het spel aangeschaft ben aan het patchen nu en heb me tijdens het instaleren geregistreerd.Accountje aangemaakt, accountje voor het forum, payment, alles spik en span.
Tot ik opnieuw moest inloggen, en de melding kwam dat mijn account of paswoord niet correct was.
Via retrive password wordt verteld dat er een mail is verstuurd, die ik dus niet krijg.
Customer support levert ook al een error op.
Laten we maar hopen dat het opstart probleempjes zijn, zou toch frustrerend zijn als ik nu niet kan beginnen
Heb vanochtend het spel aangeschaft ben aan het patchen nu en heb me tijdens het instaleren geregistreerd.Accountje aangemaakt, accountje voor het forum, payment, alles spik en span.
Tot ik opnieuw moest inloggen, en de melding kwam dat mijn account of paswoord niet correct was.
Via retrive password wordt verteld dat er een mail is verstuurd, die ik dus niet krijg.
Customer support levert ook al een error op.
Laten we maar hopen dat het opstart probleempjes zijn, zou toch frustrerend zijn als ik nu niet kan beginnen

Waarom check je gewoon de site en forums niet even? Beetje onzinnig om alles voor te kauwen.Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:49:
kan iemand bevestigen welke pvp servers er nu allemaal beschikbaar zijn? En wat julie aanraden, guild van wow word verdergezet dus dan maak ik liefst een goede keuze van server.
Verwijderd
Ik heb wat vraagjes die ik in in de TS ofzo niet direct terug vind.
1) Ik vind nergens terug dat je het spel kan downloaden en online een account aanmaken, zodat ik de deur niet uit moet om het te kopen, klopt dit?
2) Als je het spel koopt, kan je dan meteen zo beginnen spelen, of moet je ook nog een gamecard ofzo kopen zoals bij WoW het geval was?
1) Ik vind nergens terug dat je het spel kan downloaden en online een account aanmaken, zodat ik de deur niet uit moet om het te kopen, klopt dit?
2) Als je het spel koopt, kan je dan meteen zo beginnen spelen, of moet je ook nog een gamecard ofzo kopen zoals bij WoW het geval was?
Verwijderd
Ik doe echt rustig aan...en ben dus pas level 5..FunkyTrip schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 11:34:
[...]
Kun je nagaan... als ik dan een van de lagere levels ben
En dan hoor je zelfs op deze forums "ik doe lekker rustig aan en ben 'pas' 30"
1) Niet gehoord over online mogelijkheden van downloaden enzo. Misschien in de toekomstVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:49:
Ik heb wat vraagjes die ik in in de TS ofzo niet direct terug vind.
2) 30 dagen spelen bij aankoop spel en dan moet je betalen (CC/Ideal/de normale dingen). Dus je kan meteen beginnen met spelen.
Verwijderd
De client valt schijnbaar wel te downloaden (logisch, want hoe installeerden de mensen met early access hem anders
) maar let wel...het is aardig wat GB...dus dan duurt downloaden wel effe..
Op usenet staan genoeg clients voor de Early Access. Deze worden gepatched met het online patch systeem wanneer je de client start naar de Retail versie.
Je zult echter voor een key toch de deur uit moeten.
Je zult echter voor een key toch de deur uit moeten.
Verwijderd
Als je online geen account kan aanmaken moet ik alsnog de deur uit, dus nuttig is het nietVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:59:
De client valt schijnbaar wel te downloaden (logisch, want hoe installeerden de mensen met early access hem anders) maar let wel...het is aardig wat GB...dus dan duurt downloaden wel effe..
Verwijderd
Da's goed voor je joh...de deur uit gaan...blijf je in beweging...en dat ga je vast nodig hebben als je dit spel maar genoeg gaat spelen..
Verwijderd
zit nog steeds te wachten op de man met het pakketje
duurt wachten toch lang
welke is de beste nl server
duurt wachten toch lang
welke is de beste nl server
Verwijderd
En wat ik verwachte is dus gebeurd
Ik kan dus definitief niet inloggen tot nu toe, beetje jammer
sorry maar bij het mistikken van key kan er weinig aan gedaan worden dan gewoon wachten en geduld hebbenVerwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:10:
En wat ik verwachte is dus gebeurd
Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |
Ben al een tijdje gestopt met WoW, maar deze game ziet er wel vet uit. Hoor alleen wel wat negatieve punten van verscheidene mensen zoals het combat system. Anyway, dat zijn persoonlijke ervaringen.
Wil daarom vragen of iemand mij een guest pass zou kunnen verlenen zodat ik het spel eens kan uitproberen.
Wil daarom vragen of iemand mij een guest pass zou kunnen verlenen zodat ik het spel eens kan uitproberen.
Hoop positieve reacties toch zo te zien.
Is er iemand die het nu al een poosje speelt, die misschien de moeite zou willen nemen om de gameplay van dit spel eens kritisch en zo objectief mogelijk te omschrijven? Het liefst vergeleken met wow. Ik heb er al een paar miskopen op zitten op zoek naar een alternatief voor wow en zit niet op nog een miskoop te wachten
Is er iemand die het nu al een poosje speelt, die misschien de moeite zou willen nemen om de gameplay van dit spel eens kritisch en zo objectief mogelijk te omschrijven? Het liefst vergeleken met wow. Ik heb er al een paar miskopen op zitten op zoek naar een alternatief voor wow en zit niet op nog een miskoop te wachten
Verwijderd
Ik heb zelf gewoon de eerste PvE server in de lijst gepakt...eerst eens even op mijn gemak alles leren kennen en dan zie ik wel eens of ik een personage roll op een PvP server.
Ik ben bezig met een soort van mini blog op te zetten, waar ik soortvan gaandeweg mijn meningen over het spel laat gaan. Vergelijkingen met WoW ga ik echter niet doen, gezien dat niet echt 'mijn' spel wasRene59 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:25:
Hoop positieve reacties toch zo te zien.
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 23-05-2008 13:28 ]
Verwijderd
De key is niet verkeerd getypt, er is een account op mijn key met mijn gegevens die niet werkt4th schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:12:
[...]
sorry maar bij het mistikken van key kan er weinig aan gedaan worden dan gewoon wachten en geduld hebben
Verwijderd
Heb ik gedaan ik zag dat wildsoul en fury beschikbaar waren als pvp server maar ik las ergens dat er nu nog een derde server bijgekomen was. Daarom dat ik ook zei bevestigen en misschien konden de mensen die al online kunnen atm. iets meer info geven over serverkeuze dan degene die nog niet online kunnen. Vind het jammer dat je veronderstelt dat ik dit niet zou willen opzoeken/ opgezocht heb.Hydra schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 12:49:
[...]
Waarom check je gewoon de site en forums niet even? Beetje onzinnig om alles voor te kauwen.
is er een GoT clan op de Fury server?
Wil iemand me anders even whisperen ingame naar Silverhaze?
Wil iemand me anders even whisperen ingame naar Silverhaze?
Verwijderd
Is trouwens een "GoT" guild leuker als elke andere guild?? Zie altijd veel vraag hier naar, ik zit ook op dit forum maar ik moet zeggen dat ik niet zo zeer de drang heb dat ik in een GoT guild moet zitten.
Mexxwell,
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een desbetreffende GoT guild op Fury.
ik speel op dit moment op een assasin lvl 20 en ben net een barbarian gestart.. dies 3
Namen:
Inferior ( assasin )
Psyched ( Barbarian )
Misschien even in starttopic aangeven welke GoT clans er op welke server zitten
Weet er iemand of er toevallig al een " mule " optie in de game zit. Uitleg: spullen overdragen naar je andere characters.
Ik ben zelf ook nog op zoek naar een desbetreffende GoT guild op Fury.
ik speel op dit moment op een assasin lvl 20 en ben net een barbarian gestart.. dies 3
Namen:
Inferior ( assasin )
Psyched ( Barbarian )
Misschien even in starttopic aangeven welke GoT clans er op welke server zitten
Weet er iemand of er toevallig al een " mule " optie in de game zit. Uitleg: spullen overdragen naar je andere characters.
Na alle positieve reacties ga ik vanavond ook maar AoC halen, toch eens kijken of het wat is. Eigenlijk hoop ik dat het me net zo kan boeien als WoW anderhalf jaar geleden, wellicht dat ik dan eindelijk kan stoppen met WoW en in AoC een nieuwe uitdaging kan vinden.
Ik wil echter alvast een beetje vooruit kijken. Van welke class is er nu een aanzienlijke minderheid in het spel? Met andere woorden, met het oog op instances / raids in de toekomst, welke class kan er goed gebruikt worden? Ik heb in aardig posts al de "Guardian" (tank) voorbij zien komen, dus ik zit zelf meer te denken aan een healing-class.
Ik wil echter alvast een beetje vooruit kijken. Van welke class is er nu een aanzienlijke minderheid in het spel? Met andere woorden, met het oog op instances / raids in de toekomst, welke class kan er goed gebruikt worden? Ik heb in aardig posts al de "Guardian" (tank) voorbij zien komen, dus ik zit zelf meer te denken aan een healing-class.
Ik doe ook lekker rustig aan met lvlen, heb dus vanochtend om +/- 5.40 mijn pc opgestart en AoC gestart, daarna rustig een character samengesteld met de juiste looks in mijn ogen:). Ik ben nu lvl 5 3/4 en ik gaat net zoals meerdere mensen het gewoon lekker rustig aan doen. Ik heb vroeger vaak genoeg gerusht met WoW:P.
ut=life
En die rocks, redelijk pleuris al uitgebroken tussen diverse Guilds dus als je wilt PvP-en... moet je daar zijnKroga schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:45:
Die derde PvP server is Battlescar.
Daar speel ik op atm.
Dit topic is gesloten.