[MMORPG]Age of Conan: Hyborian Adventures Deel 3 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste
Acties:
  • 64.654 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

CyberTijn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:54:
Na alle positieve reacties ga ik vanavond ook maar AoC halen, toch eens kijken of het wat is. Eigenlijk hoop ik dat het me net zo kan boeien als WoW anderhalf jaar geleden, wellicht dat ik dan eindelijk kan stoppen met WoW en in AoC een nieuwe uitdaging kan vinden.

Ik wil echter alvast een beetje vooruit kijken. Van welke class is er nu een aanzienlijke minderheid in het spel? Met andere woorden, met het oog op instances / raids in de toekomst, welke class kan er goed gebruikt worden? Ik heb in aardig posts al de "Guardian" (tank) voorbij zien komen, dus ik zit zelf meer te denken aan een healing-class.
Bear Shamans zijn de minst vertegenwoordigde healer denk ik.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Idd, die heb ik ook nog vrijwel niet zien lopen. Ik ben nu zelf dus barbarian gestart, je gaat met Assassin echt TE snel dood als je er 2 op je hebt van je eigen lvl.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Heeft er iemand al een buddy key die beschikbaar is?
Zou het spel graag willen proberen voordat ik hem koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wow kon mij nou weer helemaal NIET boeien eerlijk gezegd...de cartoony graphics..deden me niks...het volk wat ik er tegenkwam..zowaar nog minder...met andere woorden...dat hield ik amper een maand vol...

AoC ga ik zeker, net als LOTRO wel wat langer volhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02-08 10:49
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:11:
Wow kon mij nou weer helemaal NIET boeien eerlijk gezegd...de cartoony graphics..deden me niks...het volk wat ik er tegenkwam..zowaar nog minder...met andere woorden...dat hield ik amper een maand vol...

AoC ga ik zeker, net als LOTRO wel wat langer volhouden..
denk dat je hier wel langer dan maand bezig mee bent, alleen jammer dat je maar 8 chars kutn maken met meer classes... kan je nooit hele verhaal krijgen met alts

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je dan niet ook op andere servers nog aan de gang? Dat is in LOTRO wel het geval bijvoorbeeld. 5 per server, maar verder geen beperking...dus niets staat mij in de weg om op alle servers 5 karakters aan te maken...

En ja, ik denk ook wel dat ik langer dan een maand AoC zal spelen...switch gewoon af en toe heen en weer naar lotro..daar heb ik toch lifetime voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:44:
Is trouwens een "GoT" guild leuker als elke andere guild?? Zie altijd veel vraag hier naar, ik zit ook op dit forum maar ik moet zeggen dat ik niet zo zeer de drang heb dat ik in een GoT guild moet zitten.
Heb sowieso geen goeie ervaringen met NL-guilds. Ik hou het lekker bij m'n eigen ex-argent-dawn-wow-spelers guild :)
razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:08:
Heeft er iemand al een buddy key die beschikbaar is?
Zou het spel graag willen proberen voordat ik hem koop.
Niemand heeft nog buddy keys, die worden pas over een tijdje uitgegeven.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kroga
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 14:42
Maduth schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:56:
[...]

En die rocks, redelijk pleuris al uitgebroken tussen diverse Guilds dus als je wilt PvP-en... moet je daar zijn >:)
Night's Watch moet je altijd afslachten op Battlescar. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantasmagoria
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-04-2024
Dat FC geen enkele officiele reactie geeft op het niet openen van eerder wel toegezegde servers is toch een beetje zorgelijk, customer relations wise..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 06-04-2022
Phantasmagoria schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:48:
Dat FC geen enkele officiele reactie geeft op het niet openen van eerder wel toegezegde servers is toch een beetje zorgelijk, customer relations wise..
Mja vanochtend stond in de Message of the Day dat ze servers achterhielden voor als de load te hoog werd. Ik denk dat ze gewoon eerst de bestaande servers een beetje voller willen laten lopen voordat ze er meer online gooien. Teveel servers is natuurlijk ook niet goed. Wel is er 1 RP-PvE (Hyrkania) bij gekomen.

EDIT: En ze hebben zojuist een nieuwe PvP server (Soulstorm) geopend.

[ Voor 6% gewijzigd door Droniac op 23-05-2008 15:14 ]

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er is een nieuwe pvp server uit, Soulstar..ga daar wel rollen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
RPGhero,

misschien dat ik dan ook wel op die server ga rollen. Nog meerdere mensen?

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er trouwens al een nederlandse community site opgezet?
ik dacht hier iets over gehoord te hebben een tijdje terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-09 09:49
Ben nu alles aan het installen :p en tja ik ga zo en zo naar pvp server
Zonder te een spam te starten van snelheden enzo ... moet ik zeggen dat ik blij bent atm met men 1mb :)

[ Voor 41% gewijzigd door MaFFia op 23-05-2008 15:31 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
rhermans schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:30:
Ben nu alles aan het installen :p en tja ik ga zo en zo naar pvp server
Zonder te een spam te starten van snelheden enzo ... moet ik zeggen dat ik blij bent atm met men 1mb :)
Wacht maar tot je je ping in-game ziet, dan ben je helemaal blij (ervan uitgaande dat het vanavond niet TE druk wordt). Toch mooi van die game servers in Amsterdam :)

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-09 17:11
Ik heb nu bijna 2 dagen over 3 levels gedaan omdat er bijna geen quests zijn om te doen hier.

Ik ben nu level 53 en heb 3 quests in Eglophian Mountains welke alle 3 rood zijn.

Zin om te grinden heb ik ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
Falconey schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:42:
Ik heb nu bijna 2 dagen over 3 levels gedaan omdat er bijna geen quests zijn om te doen hier.

Ik ben nu level 53 en heb 3 quests in Eglophian Mountains welke alle 3 rood zijn.

Misschien instances doen? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
SinergyX schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 13:27:
[...]

Ik ben bezig met een soort van mini blog op te zetten, waar ik soortvan gaandeweg mijn meningen over het spel laat gaan. Vergelijkingen met WoW ga ik echter niet doen, gezien dat niet echt 'mijn' spel was :P (buiten dan de grafische/animatie vergelijking mischien)
Waar kan ik die ergens vinden? :) (ik krijg een 403 op je homepage)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ik heb alle groep quests af welke op mijn level beschikbaar zijn.

Toirdealbach's Tomb 3 quests af.
The Main System (Tarantia Nobles District) 1 quest.
Wel moet ik nog een quest afmaken in Imirian Ravine (Potain)

Er komen nog wat meer groep/dungeon quests op 55+

Ik heb al wat op de forums op ageofconan.com zitten kijken maar daar wordt ook gezegd dat het een groot grindfestijn van 55-80 is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:42:

Wat voor class speel je en werkt ie een beetje op dat lvl? :)

Maar de high-level content is dus nog een beetje kaal?

Laatste vraag, hoe lang heb je er ong. over gedaan om 53 te worden, volgens mij kon je toch nog niet zo heel lang spelen? }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 11:11

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:02:
[...]

Wat voor class speel je en werkt ie een beetje op dat lvl? :)

Maar de high-level content is dus nog een beetje kaal?

Laatste vraag, hoe lang heb je er ong. over gedaan om 53 te worden, volgens mij kon je toch nog niet zo heel lang spelen? }:O
Ik las dat iemand in 4 days /played lvl 80 is geworden op Fury.

Een snel rekensommetje leert dat diegene bijna 14 uur per dag heeft gespeeld sinds zaterdag. |:(

[ Voor 10% gewijzigd door On_E op 23-05-2008 16:12 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falconey
Ik speel een Tempest of Set op Fury.

Level 50 had ik op 1d18h /played met een Lightning spec. (Storm Field - AoE spell)

En ja, erg veel mensen zitten hier ook over te klagen, level 50+ gebieden zijn er niet veel van. De quests zijn niet genoeg en de gebieden zijn overvol op het moment omdat iedereen aan het grinden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 10-09 00:33
haxorz ja :P er was een bug dat je een quest kon blijven doen maar diegene zijn al gebanned

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoTs schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 14:03:
Ik ben nu zelf dus barbarian gestart, je gaat met Assassin echt TE snel dood als je er 2 op je hebt van je eigen lvl.
Tot welke level heb je de assassin gespeeld? Je moet echt minstens een character tot level 20 hebben gespeeld om een beetje te weten wat die class kan.

Ik heb een lvl32 assassin en kan redelijk makkelijk 3 mobs van mijn eigen level tegelijkertijd aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Falconey schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:12:
Ik speel een Tempest of Set op Fury.

Level 50 had ik op 1d18h /played met een Lightning spec. (Storm Field - AoE spell)

En ja, erg veel mensen zitten hier ook over te klagen, level 50+ gebieden zijn er niet veel van. De quests zijn niet genoeg en de gebieden zijn overvol op het moment omdat iedereen aan het grinden is.
Blij toe dat ik dan toch wat "rustiger" level met meerdere toons. Op het moment dat ik dan eindelijk 50 ben zullen ze dat vast wel hebben uitgebreid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 16:19:
[...]

Tot welke level heb je de assassin gespeeld? Je moet echt minstens een character tot level 20 hebben gespeeld om een beetje te weten wat die class kan.

Ik heb een lvl32 assassin en kan redelijk makkelijk 3 mobs van mijn eigen level tegelijkertijd aan.
Mijn assasin is nu juist lvl 20 en zit nu in Wildlands maar ging gister dus dood van 2x lvl 20 :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Rene59 schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 15:53:
[...]

Waar kan ik die ergens vinden? :) (ik krijg een 403 op je homepage)
Leuk grapje van Xs4all (schiet echt niet op daar met die gasten :/) Maar daar gaat hij wel komen in iedergeval, zal wel ook hier af en toe wat posten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanter
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10:16
En Fury server heeft een queue. Was te verwachten natuurlijk. Volgens mij is Fury de populairste pvp server atm.

Weet iemand hoe je in het spel terug naar de char selection komt? Ik zie alleen exit game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iedere class heeft denk ikw el z'n moeilijke momenten. Me guardian gaat et nu prima. Frenzy stance geimproved enzo en ik loop met shield en sword rond. lvl 36 nu...

Assasin heeft zo z'n problemen heb ik gemerkt ( vandaag toen ik lvl 34 was, had ik een lvl 40 geownt zonder moeite). Ik hoop dat ze het fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
Kanter schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:03:
Weet iemand hoe je in het spel terug naar de char selection komt? Ik zie alleen exit game.
heb ik ook nog niet gevonden :P

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

4th schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:04:
[...]

heb ik ook nog niet gevonden :P
/camp en 30 seconde wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:04:
Assasin heeft zo z'n problemen heb ik gemerkt ( vandaag toen ik lvl 34 was, had ik een lvl 40 geownt zonder moeite). Ik hoop dat ze het fixen.
Omdat je 1x van een Assassin wint neem je aan dat het een slechte class is?

Tot nu toe merk ik dat ik met mijn Assassin weinig moeite heb met bepaalde classes. Alleen een Ranger is soms irritant omdat je dan moeilijk in de buurt kan komen. Elke melee class gooi ik gelijk mijn Combat Heal aan en dan die 25% evasion chance voor 8 seconden gevolgd door die kick en dan is het combo-en.

Natuurlijk zijn sommige classes sterker, maar om nou gelijk uit te gaan dat jouw class beter is is te kort door de bocht. Het ligt ook aan de skill van de persoon zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 10-09 23:29
nog bepaalde servers waar de meeste tweakers.net mensen op zitten? Game is nu aan het installeren.. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willie Billie
  • Laatst online: 10-09 00:33
battlescar da place to be!

Mijn game PC: http://tweakers.net/gallery/125384?inv_id=19781#tab:inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• razoon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-09 12:27

razoon

"Keep on keeping on"

Ik las ergens dat je die trial key vind op je online account.
Als dat zo is....en iemand heeft er 1 beschikbaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Laatst online: 10-09 23:29
razoon schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:42:
Ik las ergens dat je die trial key vind op je online account.
Als dat zo is....en iemand heeft er 1 beschikbaar :)
"The buddy key program will open as soon as server capacity allows. Please check back later." :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
Zo de eerste lvls zitten erop :p
soul server gegaan en men naam is Badhealer aldaar :)
Alleen ik snap nog niets van block system ... moet je de kant aanvallen bij de enemy waar geen pijltjes bij staan ??? lijkt mij wel ... maar merk nog weinig verschil btw :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pica
  • Registratie: Juni 2000
Verdomme ik had het kunnen weten he. Eerst dat gezeik met bol.com, daar bestelling geannuleerd, vervolgens 2 exemplaren bij 12game.com besteld, kreeg ik vandaag een pakket van hun binnen, maar in plaats van 2 hebben ze er maar 1 gestuurd. Dit schiet echt niet op.

Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Ja ik ben ook automatisch daar geplaats 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TweakJerommeke schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:49:
[...]

Kan je geen server zelf kiezen dan? Ben aan het patchen atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapenootjes
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 29-08 01:32
Met onze guild hebben we zo juist een keep gebouwd :)

Heb er enkele screenshots van gemaakt welke ik misschien later dit weekend zal posten. (nu echt geen tijd).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakJerommeke
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-09 12:08

TweakJerommeke

Stay a while and listen

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:50:
[...]

Kan je geen server zelf kiezen dan? Ben aan het patchen atm.
Tuurlijk, voordat je een venjte aanmaakt krijg je een lijst te zien welke server je wilt joinen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
  • Laatst online: 19-08 19:19
aangezien er nog geen buddy codes zijn (neem ik aan) is het wel erg verlijdelijk deze game te gaan halen, maar straks is het een poep spel :P
Dilemma zucht

5800X3D - RTX3080 - 1440p 240Hz OLED Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killion
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 18:50
aapenootjes schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:55:
Met onze guild hebben we zo juist een keep gebouwd :)

Heb er enkele screenshots van gemaakt welke ik misschien later dit weekend zal posten. (nu echt geen tijd).
Dat is niet duur dan? Tenzij je enkel de keep heb zonder echt muren enzo?
Heel frigging dorp <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-03-2024

Tripp

Wreah

Hmm dus Battlestar is de beste keuze voor PVP server? Ik wilde namelijk Fury gaan

ZOjuist opgehaald bij gameshop twente. Installing d:)b

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Als ze hem bj de Bart Smit hebben, is de verleiding wel groot even die doos te gaan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:27:
[...]

Omdat je 1x van een Assassin wint neem je aan dat het een slechte class is?

Tot nu toe merk ik dat ik met mijn Assassin weinig moeite heb met bepaalde classes. Alleen een Ranger is soms irritant omdat je dan moeilijk in de buurt kan komen. Elke melee class gooi ik gelijk mijn Combat Heal aan en dan die 25% evasion chance voor 8 seconden gevolgd door die kick en dan is het combo-en.

Natuurlijk zijn sommige classes sterker, maar om nou gelijk uit te gaan dat jouw class beter is is te kort door de bocht. Het ligt ook aan de skill van de persoon zelf.
Correct, maar ik weet ook hoe sterk pica was. En zo nog meer assasins.

Ik heb zojuist mijn eerste instance gedaan, (sanctum of the burning souls). Ben niet onder de indruk van de mogelijkheden tot agro houden van me guardian. Sterker nog, gewoon onmogelijk. Ik hoop dat ze sowieso Goad fixen (werkt nu niet). En iets van een taunt regelen. WAnt atm is het echt onmogelijk om te tanken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maduth
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 11:10

Maduth

Probeersel

TweakJerommeke schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 17:49:
[...]

En terecht... ready to rumble?? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zo, net 40 gedinged, en ik meteen op mn rhino, maar man wat is dat beest langzaam :o lopen is volgens mij sneller, maar hij is wel lief O+

heeft iemand trouwens enig idee waar ik architecture leer?

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:38:
zo, net 40 gedinged, en ik meteen op mn rhino, maar man wat is dat beest langzaam :o lopen is volgens mij sneller, maar hij is wel lief O+
Ik krijg ook een rhino op 40, maar aangezien hij zo sloom is, is het dan niet makkelijk een paard oid te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:38:
heeft iemand trouwens enig idee waar ik architecture leer?
Ik weet iig dat er een trainer in de Swamps zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

2g is nogal veel @ lvl 40.... ben 37...ik hoop dat ik het wel rond lvl 45-50 ga halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:10

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Mijn eerste ervaring voor de mensen die twijfelen :)

note: ik schrijf dit 'as if'. Ik heb nu uurtje gespeeld, eerste impressie gehad en weet mogelijk niet een 10% van het spel. Wees dan in iedergeval onderbouwend in kritiek :P

Maargoed, film intro zal bij diverse al bekend zijn, zo je het verhaal aan hoord, hoopte ik stiekem dat je dus zou beginnen als 'strong men' en mee mag gaan vechten. Spel begint, helaas toch niet :P

Het character screen.
Simpel, makkelijk en erg toegankelijk. Voor de mensen die Perfect World kennen, het heeft hier erg veel van weg. Van je ras en class kiezen, naar de basic lichaam info tot 'advanced' editen van zo'n beetje elk lichaamsdeel en gezichtskenmerk. Persoonlijk had ik iets meer info willen zien van elke class, natuurlijk is dit ook op de website terug te vinden. Het kleine minpuntje, de characterscreen is op een slavenboot, licht inval en bewegingen maken het soms wat moeilijk in te schatten welke huidskleur je kiest (naja, tussen donker en blank nog wel het verschil te vinden :P). Ook kan je zelfs je characters 'stem' bepalen, waar ik toch een tijdje hardop heb bij gelachen. Ik heb zelf gekozen voor een female.

Het begin.
Met een fijne intro krijg je al meteen je eerste quest, plus wordt continue de help-feature bijgewerkt als er een nieuwe actie of optie bij komt. Met korte zinnen wordt elk aspect een beetje uitgelegt, soms is de informatie wel erg summier. De layout van het scherm is overzichtelijk, al is het chatscherm wat aan de kleine kant en even wennen hoe het precies werkt. Uiteraard heeft bijna elke MMO andere /-commando's om in bepaalde channels te praten. Een enorm pluspunt, wat WoW trouwens later ook kreeg, de G15 LCD scherm wordt direct aangestuurd, met netjes HP, stamina en mana informatie. Kan je ongetwijfeld meer mee doen :P Qua quests is het begin vrij rechttoe rechtaan, gewoon doen wat er gezegt wordt, helaas laat de help het afweten om enigzins wat goeie informatie te geven bij een lvl up of skill info. Zeker in tegenstelling tot WoW zijn female chars aardig netjes uitgewerkt, volslank en de 'juiste' maten.

Het vechten.
Zover ik weet, compleet uniek fight system in een MMO. Met semi-targeting kan je links/rechts/boven met je wapen uithalen. Je begint bij elke mob als een bezeten 123 te rammen, tot je doorkrijgt hoe het werkt en opeens bevalt het best goed. Zelfs 1x ging mijn spel in slomotion, met de nodige bloedspetters op mijn scherm. Wil ik nog een keer zien, maar weet niet wat ik deed :P Jammer genoeg, de damage info is erg chaotisch, je ziet wat nummers boven het ventje opspringen maar nog weinig touw aan vast te knopen. Doorchoppen en dit leer ik wel een keer. Gaandeweg kreeg ik een paar combo's, ook daar moet ik nog wat in leren. Ik ben zelf gewend met 1t/m9 te werken, waar 123 je spam skills zijn, dit is wat wennen aangezien dat nu je attacks zijn. Nu weet ik niet hoeveel combo's je later krijgt, maar als ik gemiddeld WoW UI zie, verwacht ik bij de WoW-spelers weinig problemen :P

De animaties.
Ok.. dat was tegenvallen. De female character in mijn geval ging in 'gevecht'stand, ik heb zeker 30 seconde richting het scherm zitten staren in de verwachten dat ze nog een flinke bruine ging draaien. Een freaking regelrechte poephouding :/ Het lopen en meppen is 'ok' uitgevoerd. Zeker met het stuk boom wat je aan het begin heb geeft het wat onnatuurlijk gevoel als je een mob links of rechts mept (20cm afstand tussen boom en mob, nog flinke bloedspetters). Springen is, zeker voor zo'n recent spel, voor mij erg mager uitgewerkt. Haast tot geen rekening houdend met scenery springt mijn edele dame als een ADHD roodbilaap in het rond. ook schijnt ze bij een richeltje van een 15-20cm niet te begrijpen haar voet normaal op te tillen en gewoon erop te stappen. Het vechten met 2 wapens (had ik al vrij snel) geeft het gevoel van een mislukte cheerleader die met een setje chopsticks aan het rondzwaaien is met, als je goed oplet, soms wat 'onnatuurlijke' armbewegingen. Neemt niet weg dat het me wel goed bevalt, zeker in tegenstelling tot WoW (mijn mening :P)

De hele scenery en grafisch pracht moet ik zelf nog wat spelen met de instellingen alvorens daar een mening over te geven. Vooralsnog ziet er lekker groot en goed uitgewerkt uit. Veel NPC's zien er mooi detailleerd uit en ook de diverse armors die ik heb getest zijn netjes uitgewerkt. Eerst maar eens de opties testen tot hoever ik het grafisch pracht kan duwen voordat mijn videokaart en CPU het niet meer trekken :P

Oh, ik zit dat het een flinke lap is geworden, ik zal het later wel wat inkorten of overzetten richting mijn website :) Excuses :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Ow, op fury kan ik geen chars meer aanmaken, nogal logisch natuurlijk. dan maar eentje op battlescar :P. Maar nu eerst een bbq, vannacht verder spelen >:)

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:52:
[...]

dan cross ikd aar maar eens heen op mn rhinotje :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:09:
[...]

dan cross ikd aar maar eens heen op mn rhinotje :D
Aangezien je in dat kleine stadje niks op je map ziet is het handig om te weten dat de trainer helemaal in het westen staat op een stijger :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had early access en ik vandaag inloggen op mijn username&pw, lukt niet.
Ik daarna mijn key invoeren (die staat op mijn manual, heb de dvd+hoes ontvangen vandaag) wat is gelukt maar kan nog steeds niet inloggen!? Ik denk laat ik custumor support maar mailen maar dan krijg je een error!?

Lekker dit..

(edit, ik kan nu wel opeens weer inloggen! :> )

Gelijk maar een vraag; hoe kan je ''hide'' gebruiken? kan dat vanaf een bepaalde lvl?? moet je dat leren??

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 20:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
Irritant, had ik Early Acces en was begonnen op Fury vorige week. M'n character daar is level 30, en natuurlijk al m'n pre-order gifts geclaimed enkele dagen geleden. De bedoeling was dus dat vandaag m'n vrienden ook op Fury een character zouden aanmaken, niet dus. Zit die verdomde server vol, lekker is dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Laatst online: 18-02-2024
Ik heb Age of Conan geïnstalleerd maar als ik het opstart krijg ik een zwart beeld, daarna een zon met wat sterren. Na 10 minuten wachten heb ik het maar afgesloten, opnieuw opgestart en nog steeds niks.

You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
You Have: 2.99 GHz Performance Rated at 4.49 GHz
You Have: 2.5 GB System RAM
You Have: RADEON 9800 XT (Microsoft Corporation) (RADEON 9800 XT AGP (0x4E4A)

Zijn deze specs genoeg? Volgens Can You Run It wel, maar nu begin ik toch te twijfelen...

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Forn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:21:
Ik heb Age of Conan geïnstalleerd maar als ik het opstart krijg ik een zwart beeld, daarna een zon met wat sterren. Na 10 minuten wachten heb ik het maar afgesloten, opnieuw opgestart en nog steeds niks.

You Have: 2 processors running - Intel(R) Pentium(R) 4 CPU 3.00GHz
You Have: 2.99 GHz Performance Rated at 4.49 GHz
You Have: 2.5 GB System RAM
You Have: RADEON 9800 XT (Microsoft Corporation) (RADEON 9800 XT AGP (0x4E4A)

Zijn deze specs genoeg? Volgens Can You Run It wel, maar nu begin ik toch te twijfelen...
ik denk dat je videokaart problemen geeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
pfft lvl 11 en naar de white coast . Pvp server en verschikkelijke hoeveelheid ganking ... Denk dat het zwaar word zo als priest zijnde :@ Repulse For the win moet ik zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 19:52:
[...]

weet jij heel toevallig hoe ik aan papier en inkt kom? :o

*edit* gevonden, alleen 1 stukje papier kost 50s, en inkt 75s ><

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 20:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knoc
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-04 19:17
rhermans schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 20:32:
pfft lvl 11 en naar de white coast . Pvp server en verschikkelijke hoeveelheid ganking ... Denk dat het zwaar word zo als priest zijnde :@ Repulse For the win moet ik zeggen
Don't worry. Het ganken is irritant uiteraard, kwestie van Instance veranderen. Maar je hoeft niet te vrezen als priest zijnde, je bent en wordt behoorlijk 'uber'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 26-08 17:55
Ik wil ook het spel gaan spelen. Er zit toch een 20 uur sp in? Of is dat niet verplicht? Maar welke server is een goede keuse? (wil wel PvE gaan doen en af en toe sieges)

En wat is een mooi ras en klasse voor als je een warrior achtig iets wilt? En zijn niet bv warriors heel slecht ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:01
Aarggh ben nu aan het installeren en zit het boekje te lezen, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil :P
Heb in WoW altijd een holy paladin (healer) gespeeld 1,5 jaar lang, en wil iets soortgelijks. Zit nog te twijfelen tussen een Tempest of Set of een Priest of Mitra :P

Help! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Ik ga morgen naar de winkel voor dit spel :)
Ik ben er nog helemaal niet uit welke class ik ga, maar server twijfel ik tussen Battlescar en Wildsoul,e nige adviezen hierover? (server)
Zijn er trouwens veel barbarians?

[ Voor 8% gewijzigd door Rynji op 23-05-2008 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoeveel kost dit nou precies (Per maand) en heb je en creditcard nodig? Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een account aangemaakt op funcom, maar ik kan niet inloggen (krijg een password/username error). Duurt het een tijdje voor het verwerkt is?

Ja dus. Het werkt o/ .

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-05-2008 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rynji
Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:48:
Hoeveel kost dit nou precies (Per maand) en heb je en creditcard nodig? Alvast bedankt
Geen Credit card nodig, want er komen gamecards in de winkel (toch?)
En volgens mij kan je ook via een andere dienst betalen,
Exacte prijzen :
http://community.ageofcon...able=CONTENT&func_id=2421

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 10:53:
Het viel mij in ieder geval op dat bij mij op High alles lekker soepel draait... :D Hoera voor mijn 4GB, Athlon 64 4200 x2 en Geforce 8600 GT SSC 512 :D
Ik heb hetzelfde systeem met een 4400 cpu maar hier is de fps echt niet goed. Maakt niet uit hoe hoog/laag ik de details zet, ik kom niet boven de 20fps en soms indoor zelfs rond de 5. Heb echt alle tips al geprobeerd. Wat kan ik nog proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japser
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12-09 15:56

Japser

Jeej!

Zow, ook begonnen ! Eerste indruk? Uberleuk.

Ben begonnen met een barbarian, en woah: dat is wel stevig blazen hoor :) Veel actie, pvp is leuk en je char heeft veel mogelijkheden. Sfeer is stuk donkerder dan in WoW en iets volwassener.

Combat systeem is best vaag opzich, moet dat nog eens goed bestuderen en op oefenen. Maar al met al, een waardig MMORPG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen enkele beta mogelijkheid gehad, waar blijft de 7 day trial? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
nope is er nog niet

ff tussendoor: in anderhalve dag hebben jullie 14 pagina's volgeluld... ikzelf neem de 15 voor mijn rekening :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Op De AoC site staat dat het 30 euro is voor een 2 maanden kaartje, maar op de bartsmit/eplaza site staat 25 euro voor 2 maanden kaartje en 50 voor het spel dus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het spel deze namiddag ook gekocht, en ben ondertussen al lvl 14 met m'n Conqueror.

De eerste indruk is wat raar, aangezien ik WoW gewoon ben, en het spel eigenlijk helemaal anders speelt.

Het is echter zeer leuk, en ik kijk er alweer naar uit om morgen verder te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickbn
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19-08 18:38

Nickbn

Betrokken

OFFTOPIC
Synergy-X, bravo _/-\o_ als ik dagelijks zulke mooie anekdotes en vergelijkingen kon zien in een tekst op tweakers zou ik hier vaker komen, wat een geweldig stukkie tekst. :D
EINDE OFFTOPIC

[ Voor 6% gewijzigd door Nickbn op 24-05-2008 00:28 . Reden: IK MOET HELEMAAL NIKS VERANTWOORDEN DANKU ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermometer
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:59

Thermometer

Whoop Whoop!

CyberTijn schreef op vrijdag 23 mei 2008 @ 21:13:
Aarggh ben nu aan het installeren en zit het boekje te lezen, maar ik ben er nog niet uit wat ik wil :P
Heb in WoW altijd een holy paladin (healer) gespeeld 1,5 jaar lang, en wil iets soortgelijks. Zit nog te twijfelen tussen een Tempest of Set of een Priest of Mitra :P

Help! :P
Heb zelf in WoW ook 2 jaar een Holy specced Paladin gespeeld, en speel nu een Priest of Mitra. Een ERG goede keuze mag ik wel zeggen. Je doet echt heel veel damage en je kan je zelf goed verdedigen (als je er zelf de skill voor hebt).

Bijvoorbeeld: Vandaag was ik als level 17 in White Sands Isle (een Quest-plek waar iedereen mekaar kan aanvallen). Er loopt een level 16 Conqueror op me af en begint op me te meppen. Ik ga natuurlijk niet zomaar opgeven dus probeer terug te vechten. Ik begin met 2 heal spells HoT's (Heal over Time) en charge mijn Lance of Mitra (een Feat spell die behoorlijk krachtig is, en door de advanced Lance of Mitra feat nog eens een stukje healt ook). De conqueror krijgt aardig wat schade en begint zijn combo's te spammen. Ik krijg inmiddels ook vrij veel schade dus doe ik mijn Repulse aanval (dat geeft een knockback zodat ik even de ruimte heb om een burst-heal te gebruiken). Daarna komt er ineens een vriend (denk ik) van hem aan en begint ook op mij in te hakken, de Conqueror is inmiddels bijna dood. Doordat die vriend erbij kwam ben ik aardig veel geraakt en doe ik snel mijn immunity spell (4 seconde immunity) dit geeft me weer ruimte om te healen. Dan is de conqueror dood en de vriend (overigens een barbarian) versla ik na een soortgelijk gevecht ook.

Hiermee wil ik zeggen dat een Priest of Mitra erg goed in vechten is, en dus niet afhankelijk van een group. Heb nog niet veel in een group gezeten voor een dungeon maar ik hoor van de meeste priests in mijn guild dat het healen lekker gaat (op 1 plek staan, focusen en buffs/HoT's/burst-heals vuren).

Als wapen heb ik een grote bijl en een schild en die gebruik ik ook soms als mijn spells een cooldown hebben of ik geen zin heb in spells casten (melee bij priest werkt op mobs nog best goed). Het is niet zo dat je de mobs in 2/3 klappen dood hebt, meestal doe ik een rij van deze spells in de volgorde-> Lance of Mitra->Smite (ook een krachtige attack)->Rebuke(1second cast beetje damage)->Lance of Mitra->Smite en dan is de mob meestal dood (van mijn eigen level).

Tot nu toe bevalt Priest of Mitra mij dus erg goed dus die raad ik aan (ookal heb ik Tempest of Set nog niet geprobeerd).

Afbeeldingslocatie: http://img242.imageshack.us/img242/9092/thermometerpicture005ca5.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanavond waren er eindelijk genoeg mensen in mn guild om een city te claimen, dus dat hebben we meteen gedaan. En ik moet zeggen, wat zijn die steden (bouwput nu nog :P) groot zeg :9~ Waarschijnlijk komt morgen de eerste toren van de grond :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BzR
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13-03 23:40

BzR

Ik speel al vanaf begin WoW en ben dan ook na, 7 chars op 70, uitgerust met full epic gear en sommige met gear uit BT en een beetje uit Sunwell, het dan eigenlijk een beetje zat aan het worden en wil pas weer verder met Wotlk. Nu lijkt dit me ook wel erg leuk om te doen en ik
lees dan ook heel veel positieve ervaringen en reacties, alleen heb ik nog nergens gelezen, hoe het zit met bijvoorbeeld de stats op gear en wapens.

Bijvoorbeeld een holy priest in WoW heeft gear nodig met
healing/intellect/spirit/mana regen of een protection warrior die dan weer strength,
stamina, defense, dodge en parry nodig heeft.

Zit er in AoC ook van dit soort stats/elementen, die dus class bepalend is?

Al met al, ga ik de game morgen even kopen en misschien sla ik tegen die tijd Wotlk wel over :)

[ Voor 11% gewijzigd door BzR op 24-05-2008 01:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droniac
BzR schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 01:10:
Bijvoorbeeld een holy priest in WoW heeft gear nodig met
healing/intellect/spirit/mana regen of een protection warrior die dan weer strength,
stamina, defense, dodge en parry nodig heeft.

Zit er in AoC ook van dit soort stats/elementen, die dus class bepalend is?
Ja bij Age of Conan heb je ook gewoon item stats, waardoor sommige items beter zijn voor bepaalde classes dan anderen en sommige items kunnen uberhaupt door bepaalde classes niet gebruikt worden (Guardian kan bijvoorbeeld geen 2-handed sword gebruiken, waar een Conqueror juist weer geen polearm kan gebruiken).

Verder heb je gewoon de rarity levels met de standaard kleurtjes: grijs, groen, blauw, enz.
De stats op items en characters zijn redelijk uitgebreid, maar worden nooit echt helemaal specifiek uitgelegd (ik weet nog steeds niet wat heroic defense is tov. normal defense). Wat wel een beetje tegenvalt is het ontbreken van statistieken in de skill-beschrijvingen. Bijvoorbeeld wat nou het verschil is tussen de feat Battle Cry niveau 1 en 3 moet je zelf maar uitzoeken. Newbie vriendelijk, maar uiteindelijk toch wel een beetje onhandig.

Ook de standaard items als food, armour, ringen, wapens, mounts en potions zitten er in. Al zijn de potions (en heals) in Age of Conan niet instant, maar allemaal heal-over-time. Je moet dus geen potion drinken als je nog maar op 10% zit, want dan ga je gewoon dood.

YouTube / Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tripp

Tripp

Wreah

Net ff mijn eerste uurtje lopen spelen met een female ranger. VOnd het allemaal nogal simpel in het begin, een paar knopjes rammen(1,2,3) en je enemy was al dood, ook met 3 tegenstanders valt het best wel mee.

Maar goed ik ga morgen wel verde rin Tortage en ik hoop dat dat wat leuker gaat worden.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Ranger word steeds leuker vind ik, zit nu op level 42.
Net nog de guildleader van een van de grootste guilds gekilled (Ragnarok), aangezien wij daarmee in war zijn :p.
PVP-Battlescar.

[ Voor 3% gewijzigd door Xedev op 24-05-2008 04:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik dit lees dan zie ik dat erg veel mensen het een goed spel vinden, Maar ja wat ik mij afvraag als je max level bent wat dan ?
Zoals ik heb gelezen kun je niet echt veel doen met pve , en met zen 5 een dungeon doen vind ik niet echt leuk en gaat snel vervelen .
Dus ja wat is eigenlijk de end-game content in dit spel , want als ik zo lees level je wel erg snel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Vergelijk het met guild wars. Daar ben je zoo level 20. Maar dan kan je nog uren dungeons doen, raiden, steden bouwen, je skills etc. uitwerken. En anders maak je een nieuw charracter (geloof 8 slots?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mach
  • Laatst online: 11-09 21:03

Mach

[END]Avengers

ff een snelle (stomme) vraag. Ik heb een conq. maar hoe kun je daarmee nu dualwielden? Is het een feat?

DUGG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aplac, hetzelfde als in wow, raid dungeons en oorlogje voeren met andere steden.

Mach, nope, gewoon 2 1handers equipen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:00
Ik ga het spel denk ik ook kopen. Hopelijk speel ik het langer dan LOTR Online, want dat spel heb ik maar tot lvl 20 ong gespeeld, en toen was ik er op uitgekeken. Het idee is wel het zelfde, alleen kan je met je guild ofzo iets een stad bouwen.
Kan het spel goed draaien op een P4 3GhZ, 1 GB intern. Nvidia Geforce 7600 GT? Sta op het punt om 2 GB erbij te kopen, maar als iemand zegt dat het hierop prima draaid wacht ik nog even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geheugen is erg belangerijk in AoC. Maar ik raad je aan om wel eventjes gedult te hebben qua steden. Hoewel ze er natuurlijk al zijn, betekent dat niet dat als jij het spel instapt en lvl 20 word er gelijk 1tje onder je macht kan hebben en andere mensen aan kan vallen. Netzoals elke andere rpg moet je er eerst voor werken. Ikzelf vind de rit naar lvl 80 (lvl 40 nu) erg leuk. En alleen maar leuker worden. Aangezien ik geen LOTRO heb gespeeld kan ik niet aangeven of je een signifikant verschil gaat merken.

Voor de 40,- hoef je het niet te laten. You can give it a shot. Maar het is wel aan te raden om dan ook geheugen erbij te kopen. Stap alleen niet in het spel met het idee, ik ga kastelen bouwen. Want je moet eerst aan jezelf werken ^^.

Voor de rest. heerlijk spel imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

technoaddict schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 09:08:
Ik ga het spel denk ik ook kopen. Hopelijk speel ik het langer dan LOTR Online, want dat spel heb ik maar tot lvl 20 ong gespeeld, en toen was ik er op uitgekeken. Het idee is wel het zelfde, alleen kan je met je guild ofzo iets een stad bouwen.
Kan het spel goed draaien op een P4 3GhZ, 1 GB intern. Nvidia Geforce 7600 GT? Sta op het punt om 2 GB erbij te kopen, maar als iemand zegt dat het hierop prima draaid wacht ik nog even af.
Ik draai ongeveer het zelfde systeemspec als jou, alleen iets beter. Maar het draait voor geen meter.
Je kan wel op LOW spelen, maar voordat je in de wereld zelf ben, ben je al 10 minuten veder.
Qsten gaan wel redelijk op Low, maar als je in de stad kom, slaat de LAG toe.
Als k slaag krijg k een laptop, een behoorlijke goeie! Dus nog even afwachten..

Als ik jou was zou k gwn een andere PC/laptop halen. Voor de game's die nu nog uitkomen, heb je gwn een duel core nodig. etc. Dus steek het geld in een andere computer.

M'n verwachte laptop specs:

- Intel® Core™ 2 Duo Prozessor T5750 mit 2 x 2.0 GHz
- 4096MB DDR2 Speicher PC667
- 250GB Festplatte
- DVD Brenner Laufwerk
- 512MB NVIDIA® Geforce™ 8600M GT

ik hoop dat ik hem hierop kan runnen :P

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2008 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninjaman
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 19:13
Weet iemand hoelang het verzenden duurt bij gcshop zou gister aanmoetkomen nog niks ontvangen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Predje
  • Laatst online: 03-03 11:55
Hey Mensen,

Ik volg dit topic nu al een tijdje en ook het spel in het algemeen op internet.
Het ziet er allemaal heel vet en veelbelovend uit.

Nu heb ik WoW vanaf het begin gespeelt en meer dan 3.5 jaar in totaal (incl 2 beta's).
In WoW heb ik HEEL actief PVE gespeelt, maar heb later door tijdgebrek ook het PVP ontdekt.
Nu trekt PVP me meer, maar WoW was daar echt niet de game voor (voor mij iig).
Het hele vechten in WoW, geganked worden door alliance, en het zergen.. bah.
Daarnaast is het in WoW echt rock-paper-sissor, ofwel totaal GEEN classbalance.
Ben je een classx dan own je classy maar wordt jij geownd door classz and so on.

Ik haat het dus om het in heel mijn pvp carriere moeilijk te hebben tegen bepaalde personen puur omdat zij in het character creation screen op een ander icoon hebben geclicked.

Daarnaast was de CC in WoW gewoon too much.. stunlocks, cheanfair, kites, sheeps en noem het maar op. Met 2 of 3 alliance op je kreeg je gewoon geen kans om 1 button te pushen.

Dus mijn vraag is dan ook hoe is de classbalance, zijn er nu alweer classes overpowered (met QQ-forums van alle andere classes).
Daarnaast heb ik altijd op een PVE server gespeelt, maar ik zou dit keer toch wel PVP willen gaan, maar hoe is het ganken, corspse campen en /spit etc in AoC?

Greetz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zover ik weet..

Kan het ganken mee vallen .. maar het kan ook de heledag duren. Ligteraan hoe en wat.
Naja k ben pas level 5 dus ik kan niet veel zeggen, maar er zit wel degelijk verschil tussen de classes. (vind ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen, niet twijfelen, gewoon halen die game...

Filmpje 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamoraak
Dat filmpje is zo stoer hea :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bah. Bij 2 internet shops besteld, nog niks gekregen vandaag... 8)7

Dus maar even het centrum in gelopen hier, hadden ze nog iets van 5 collectors editions staan :D

Nu nog installeren en gaan met die banaan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goed vandaag AOC gaan halen, ge-instaleerd en gepatched, defrag is nu aan het lopen.

Deze namiddag een DT (Moet nog een nic bedenken) aanmaken op een PVE server.
Nu is de vraag is die pol over de servers nog een beetje op to date ?

Welke PVE raden jullie aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net AoC gaan halen ... nu aan het patchen :) verlies verdikke elke keer verbinding met de dns server :) kzit bij telenet iemand ooit zelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 12:01:
Net AoC gaan halen ... nu aan het patchen :) verlies verdikke elke keer verbinding met de dns server :) kzit bij telenet iemand ooit zelfde probleem gehad?
Telenet hier ook, daarnet geen problemen gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 24 mei 2008 @ 11:27:
Mensen, niet twijfelen, gewoon halen die game...

Filmpje 8)
Ik twijfel niet, ik wil het gewoon eerst proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mach!-
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 14:49

-Mach!-

Machoman #UnrealTournament

Ik heb gisteravond 4 uurtjes gespeeld, en ben nu ook weer bezig, en ik moet nog wel een beetje wennen aan de interface, en de quests, maar ik vind het spel echt leuk moet ik zeggen.

Ik heb trouwens maar gelijk even 4 characters aangemaakt, waar ik zo af en toe lekker op kan switchen:).

Er zitten inderdaad nog wat bugs in maar dat is naar mij weten allemaal op te lossen d.m.v. patches.

Tot nu toe ben ik dus tevreden over het spel. Leuke classes, veel variatie.

ut=life

Pagina: 1 ... 4 ... 14 Laatste

Dit topic is gesloten.